Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 15:31

rCk

Ik ben nu bezig met allemaal mods met auto's, alleen MagicIV is volgens mij (nog) niet voor 1.0.4.0? Daarom heb ik Xlive.dll erop staan, waardoor ik niet meer online kan. Dus weet iemand iets meer over MagicIV? Want volgens mij kun je met Xlive.dll aan niet meer online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
xliveless moet je sowieso hebben, en de auto's kan je met SparkIV installeren. Zonder xliveless kan je de bestanden geloof ik niet eens aanpassen, omdat die altijd worden gecheckt. Met een gemodde game kan je sowieso niet online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welzo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-02-2024

Welzo

Perfectionist

Vandaag ook eindelijk eens de GTA IV verhaallijn uitgespeeld. :9~

Ook ik had problemen met in de helicopter komen, wat niet lukte met rammen op de spatiebalk. Fraps bleek inderdaad de oplossing! _/-\o_
Pandemic schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 21:12:
Heb geen xbox. Maar dan nog; wat waardeloos zeg. Koop je een spel kun je het niet uitspelen...
Het is inderdaad erg waardeloos dat deze 'bug' (het mag wel een bug genoemd worden lijkt mij) nog niet opgelost was met 1 van de patches. Als je een te 'goede' pc (dus te hoge FPS) hebt werkt het blijkbaar gewoon niet. :P

Al met al heb ik wel genoten van dit spel, als ik ooit nog eens tijd vrij kan maken zal ik proberen die 100% te halen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Het is een leuke game, maar een waardeloze port.

• REPPO1911
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-05 13:31
Edwin van Cleef schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 22:31:
ik verwacht dat dit topic snel gesloten zal zijn en er een nieuwe geopend moet worden vanwege het aantal posts.
Maar toch even een vraagje.
Hebben jullie er ook last van dat de game niet goed meer draait in netwerkmode sinds de laatste update van windows live?
Hij geeft veel minder fps en opeens is mijn laptop te traag om de game te spelen terwijl ik dit nooit heb gehad.
ook het terugzetten van de settings heeft geen effect zelfs in de laagste settings word ik eruit gegooid vanwege dat mijn computer te traag is.

Heb een acer aspire7730 met 4 gb werkgeheugen en een videokaart GF 9600GT mobile met onafhankelijk 1 gb werkgeheugen.
Hey,
Probleem had ik ook, met windows 7. Je kunt even proberen om bij de services de Windows Indexing Service uit te schakelen, Rechtermuisknopje, eigenschappen, en dan op stoppen drukken.
Bij mij werkte dit en het hele probleem was uit de lucht :P Groeten..

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Hmm pc opnieuw geinstalleerd en verkeerde folder voor savegames gebackupped.. :X

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 12:59
Ja dat is echt zuur. Je moet op internet maar eventjes lezen over het backuppen van je savegames. Het is niet zo makkelijk als het lijkt, en je ziet altijd wel iets over het hoofd, vooral met die Windows Live troep ;)

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Dakreal
Kuhr89 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 13:04:
Ja dat is echt zuur. Je moet op internet maar eventjes lezen over het backuppen van je savegames. Het is niet zo makkelijk als het lijkt, en je ziet altijd wel iets over het hoofd, vooral met die Windows Live troep ;)
Klopt kwam er later achter ja.. maarja.. tis een leuk spel en had wat foutjes gemaakt.. Michelle MOET dood!! :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
die heb ik ook al honderd keer vermoord. waarom gaat ze nou niet dood?:P

specs

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Kuhr89 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 13:04:
Ik vraag me af waarom ze er van die beveiliging in hebben gestopt. Wat boeit hun het nou dat iemand een 100% savegame wil gebruiken? Ik vind het altijd het leukste om wat door de stad te rijden en was de missies wel even beu na 4 GTA games die in essentie niet zo veel verschillen en San Andreas.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Marzman schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 21:18:
[...]

Ik vraag me af waarom ze er van die beveiliging in hebben gestopt. Wat boeit hun het nou dat iemand een 100% savegame wil gebruiken? Ik vind het altijd het leukste om wat door de stad te rijden en was de missies wel even beu na 4 GTA games die in essentie niet zo veel verschillen en San Andreas.
Heb nu nogmaals geprobeerd met backup, maar hij wil de savegames niet uitlezen. Het ziet er dus naar uit, dat als je je pc opnieuw installeerd je zowiezo je save-games kwijt bent. Hij starte bij mij gewoon een nieuwe savegame terwijl ik de oude savegames had terug gezet op de lokatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 12:59
Je moet op internet maar even goed gaan nalezen hoe je verouderde savegames kan gaan gebruiken.. Het is even ingewikkeld misschien, maar je komt er zeker uit... Ik had het ook in het begin, nu weet ik gelukkig hoe je het moet opslaan en is er geen probleem meer.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en niet te vergeten dat als je patch 1.4 heb geïnstalleerd hebt , je de save game' s niet meer kunt gebruiken , dat waren de mannen van rockstar even vergeten te vertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:44:
en niet te vergeten dat als je patch 1.4 heb geïnstalleerd hebt , je de save game' s niet meer kunt gebruiken , dat waren de mannen van rockstar even vergeten te vertellen
Je bedoelt bij een herinstall? Ik heb geen problemen met savegames gehad na de patch, ik kon ze gewoon laden.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanPedaal schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:18:
[...]

Je bedoelt bij een herinstall? Ik heb geen problemen met savegames gehad na de patch, ik kon ze gewoon laden.
yep, na de herinstallatie van windows gta iv geïnstalleerd , patch erover 1,04 dus, save games terug gekopieerd , maar helaas , schijnbaar werkt dat niet op een of andere manier , de save games kwamen nog van patch nummero 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

Ik heb wat problemen met de single player races voor het behalen van de trophy/achievement Genetically Superior, al kijk ik bij stats zie ik dat ik 1 race verloren heb en 23 gewonnen maar nog steeds die trophy niet heb :(

De races Road to Bohan en North Alderney heb ik beide maar 1x gereden, moet je alle races minimaal 2x rijden? Wanneer je Brucie belt moet je je dan ergens in de stad begeven zodat je deze race krijgt of is dit random?

edit: Nu blijkt dat er helemaal geen een trophy meer bijkomt :S $500k trophy doet het ook niet

edit2: hmmz beetje bug in gta, volgende dag laad savegame maak 1 taxi rit trophy voor 500k, doe 1 race trophy gehaald 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Bear op 22-08-2009 12:46 ]

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Bear schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 22:42:

edit2: hmmz beetje bug in gta, volgende dag laad savegame maak 1 taxi rit trophy voor 500k, doe 1 race trophy gehaald 8)7
... of natuurlijk GFW Live probleempje :X

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

KILLEREP schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 08:48:
[...]

Hey,
Probleem had ik ook, met windows 7. Je kunt even proberen om bij de services de Windows Indexing Service uit te schakelen, Rechtermuisknopje, eigenschappen, en dan op stoppen drukken.
Bij mij werkte dit en het hele probleem was uit de lucht :P Groeten..
Het probleem doet zich alleen voor als ik online wil spelen want bij de missies doet hij het perfect lijkt wel of windows LIVE zoveel resources van de pc trekt.
Na diverse updates en het installeren van het programma 'gamebooster' die alle overbodige resources stopt weet ik nog steeds niet waar het probleem zit.
Het online knallen met een paar vrienden is voorlopig gebeurd vrees ik ;(

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na maandenlang dit spel links te hebben laten liggen toch weer gaan spelen. Ben nu serieus bezig met de missies. Zit pas op 30%. Leuke en grappige cutscenes ook.
Toch wel weer een leuk spel ondanks wat performance probleempjes. Laatste patch in combi met Windows 7 is toch wel weer een vooruitgang.

Multiplayer is een drame met al die cheaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:38
Wordt er op de PC multiplayer veel gecheat? Jammer dat dat kan.
Op PS network geen last van. Alleen soms lag. (sta je te wachten totdat een mannetje een trap op klimt en zo bij jou komt dat je hem van de trap af kan knallen, staat ie ineens voor je neus en schiet ie jou neer :( )

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn GTA4 disk 1 is niet meer zo goed. Ik ben bang dat als er nog een paar krassen opkomen deze niet meer te gebruiken is.

Is er een mogelijkheid om werkende kopien te maken van beveiligde securom dvd's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-07 21:42
Ik las op FOK! dat er vandaag een trailer van de Gay Tony DLC gereleased wordt. Ben benieuwd O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 22:22:
Mijn GTA4 disk 1 is niet meer zo goed. Ik ben bang dat als er nog een paar krassen opkomen deze niet meer te gebruiken is.

Is er een mogelijkheid om werkende kopien te maken van beveiligde securom dvd's?
Bij sommige gameshops kun je bekraste disc's laten repareren

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
2dope schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 10:17:
Ik las op FOK! dat er vandaag een trailer van de Gay Tony DLC gereleased wordt. Ben benieuwd O+
Trailer beschikbaar 13.00 EST, dus 19.00 hier.

Ook een artikel op USA Today verschenen met meer details, veel actie, heli's en parachutes. Korte beschrijving van twee missies:
spoiler:
Packed with action set pieces à la films such as Mission: Impossible and Bad Boys, Gay Tony has Luis at one point parachuting from a helicopter onto a glass-windowed skyscraper. Inside he blasts his way to his prey a few floors below and shoots his target, who then topples out of the bullet-ridden window. Luis dives out after him, wearing a parachute that glides him to safety.

In another scene, Luis drops on to the top of a moving subway train from a bridge and unhooks one of the cars for a maniacal high-rolling collector of one-of-a-kind artifacts. A Skyhook chopper airlifts the freed subway car away.

Het blijkt dat er dit weekend ook al een viertal screens zijn uitgekomen voor fansites: http://grandtheftauto.ign...d-of-Gay-Tony-Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.abmaonline.nl/tweakers/games/gtaiv/Gaytony_screen1_s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.abmaonline.nl/tweakers/games/gtaiv/Gaytony_screen2_s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.abmaonline.nl/tweakers/games/gtaiv/Gaytony_screen3_s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.abmaonline.nl/tweakers/games/gtaiv/Gaytony_screen4_s.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door Kheldar op 01-09-2009 16:35 . Reden: trailer tijdstip en usa today ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

spoiler:
Nou, Dimitri vermoord (laatste missie met boot en chopper).. En nu? Zijn er nog leuke (side)missions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 15:31

rCk

Woot! De motoren uit TLAD zijn ook in Gay Tony :>
Dat is nice. En dat met die Heli ziet er ook goed uit. Ik krijg er al weer zin in (ben pas net begonnen met TLAD, pas net gekocht). Maar ik had totaal geen onderzoek gedaan naar deze expansion, dus ik rijd rond op mn Hexer chopper, en zie ik ineens een racemotor ! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Booth schreef op donderdag 03 september 2009 @ 21:45:
spoiler:
Nou, Dimitri vermoord (laatste missie met boot en chopper).. En nu? Zijn er nog leuke (side)missions?
Ga voor vigilante spelen! :D
spoiler:
Je had trouwens nog zo'n opdrachtgever.. moet je steeds naar een telefooncel (zie je een crosshair op je map). Heb je die al helemaal klaar?

* Scipionyx is zelf ook paar dagen geleden weer opnieuw begonnen :z

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Online missies zijn ook wel leuk. Vervelen wel gauw, maar je kunt wel leuke dingen doen. Zoals die "Hangman's NOOSE" missie, mensen proberen altijd een helicopter te pakken en dan zo snel mogelijk hem eruit te krijgen. Dan is het zo over. Leuker is om dan een snelle motor te pakken (staat altijd om de hoek), die Petrovic achterop de motor te krijgen en dan naar het einddoel scheuren. Dat is tenminste een uitdaging :)
Wordt niet altijd gewaardeerd door je online collega's, heb je naast de politie en SWAT (op niveautje hard) ook nog een gevechtshelicopter achter je aan van een online gamer die je eraf probeert te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:30
Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 14:18:
Wanneer ik online ga kan ik sommige matches niet ingaan.
Stricte NAT/firewall is de melding.
Upnp staat aan en ik heb het ook geprobeert met handmatig de gta poorten forwarden, helaas geen succes.
Kan iemand hier meer over vertellen? :)

edit
Ik heb er inmiddels een andere oplossing voor gevonden.
Die standaard routers zijn ook niet alles.
Ik heb hier nog steeds last van. Hoe heb je het opgelost?

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Nieuwe Trailer/Report van The Ballad Of Gay Tony.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9wI41ocBEow]

Life is complicated

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Coole trailers maken die gasten. De uitbreiding lijkt me echt heel tof worden. Ik had trouwens het idee dat die fragmenten van die berggeiten een stukje footage was van Red Dead Redemption.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
An all-new video from Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City - featuring The Ballad of Gay Tony. Get acquainted with bizarre billionaire real estate developer Yusuf Amir.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Ja3dt3wSeW4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Ik heb net de missie gedaan waar ik Darko kon vermoorden of laten leven en ik kwam aan het eind van die missie een eigenaardigheid tegen, wat ik niet kan herhalen.
Ik kreeg namelijk de melding: 'The vehicle is trashed, try again later', nadat ik Roman naar Brucie's crib had gebracht. De cutscene bleef hangen, dus ik drukte het maar weg, waarna ik dus die melding kreeg.
Is dit een bug of kan ik daadwerkelijk iets (sidemission) doen bij Brucie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Multi player met een zooi russische cheaters is zo ontzettend klote.....

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Phew, vanavond laatste missie van TLAD gedaan, een na laatste stukje wat toch best pittig, toch 100GP voor de storyline uitspelen niet slecht :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
De homies van Luis:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
De achievements voor gay tony zijn ook bekend:
TBoGT: Gone Down (5)
Complete all base jumps. (The Ballad of Gay Tony)

TBoGT: Diamonds Forever (5)
Complete the Trinity. (The Ballad of Gay Tony)

TBoGT: Four Play (10)
Hit a flag with a golf ball four times. (The Ballad of Gay Tony)

TBoGT: Bear Fight (15)
Win the L.C. Cage Fighters championship. (The Ballad of Gay Tony)

TBoGT: Catch the Bus (15)
Dance perfectly in both Tony's nightclubs. (The Ballad of Gay Tony)

TBoGT: Snow Queen (20)
Complete 25 drug wars. (The Ballad of Gay Tony)

TBoGT: Adrenaline Junkie (25)
Freefall for the longest possible time. (The Ballad of Gay Tony)

TBoGT: Maestro (30)
Finish the Ballad. (The Ballad of Gay Tony)

TBoGT: Past the Velvet Rope (45)
Score 80% or above in all missions. (The Ballad of Gay Tony)

TBoGT: Gold Star (80)
Score 100% in all missions. (The Ballad of Gay Tony)
Het zijn er tien en ze zien er net even wat interessanter uit dan die van van tlad (wat ook niet heel erg moeilijk was :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

TBoGT: Catch the Bus (15)
Dance perfectly in both Tony's nightclubs. (The Ballad of Gay Tony)

wtf! moet je gaan dansen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Veel activities zo te lezen! Drug wars, golfen, basejumpen, dansen, kooivechten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
weet iemand of er enige kans is dat TBoGT ook naar de PC komt?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Na TLAD :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ben bezig met de achievement "Finish Him" dat zijn 10 melee counters binnen 10 minuten. Op zich gaat het aardig maar krijg toch steeds de politie op mijn dak. Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik denk pas als pasen en pinksteren op één dag vallen

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Ik heb nu pas een beetje uitgevonden hoe je er een beetje controle over krijgt in Multiplayer. Dan heb ik het over de situatie waarin je met vrienden een game voor jezelf wil hebben. Ja je kunt Party mode starten en ze dan uitnodigen, maar dan heb je geen politie en kan je ook niet realtime aanzetten. Het is dus een free mode zonder politie, terwijl je dat soms juist wil. Als je dan Free mode in gaat, of een andere game modus die je wil, dan ga je daar wel met vrienden naar toe maar dan zit je dus bij anderen in de game. Zo beland je bijvoorbeeld kansloos op zo'n vliegveld, valt niks meer te beginnen.
Maar je kan ook een custom game starten, en dan zet je de private slots voor vrienden op Max, zo kunnen er geen andere mensen bij komen. Dan kan je dus een freemode of andere game precies instellen zoals je wil en dan alleen met je vrienden spelen.
Misschien was dat al duidelijk voor sommige mensen hier, maar het duurde een avondje voordat ik doorhad hoe je er nou echt een beetje controle over krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Slasher schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 09:39:
Ben bezig met de achievement "Finish Him" dat zijn 10 melee counters binnen 10 minuten. Op zich gaat het aardig maar krijg toch steeds de politie op mijn dak. Wat doe ik fout?
Politie is normaal, de grap is om het erg snel te doen op een enigsinds afgelegen locatie. Het helitoursplatform rechtsonderop het middelste eiland is hier erg geschikt voor. Er staan vaak de nodige mensen in de rij die je kan counteren en als die op zijn, kan je het afmaken door nog wat van de kereltjes met gele hesjes op het platform zelf te counteren. Had hem op deze plek in een keer, zonder last van de politie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Kheldar schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 12:33:
[...]

Politie is normaal, de grap is om het erg snel te doen op een enigsinds afgelegen locatie. Het helitoursplatform rechtsonderop het middelste eiland is hier erg geschikt voor. Er staan vaak de nodige mensen in de rij die je kan counteren en als die op zijn, kan je het afmaken door nog wat van de kereltjes met gele hesjes op het platform zelf te counteren. Had hem op deze plek in een keer, zonder last van de politie.
Dat is dus het vage ik ga dus naar dat heliplatform toe en krijg alsnog de politie op mijn dak. Het kan zijn dat ik teveel doorsla omdat het counteren niet goed gaat.

[ Voor 5% gewijzigd door Slasher op 07-10-2009 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Slasher schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 12:37:
[...]

Dat is dus het vage ik ga dus naar dat heliplatform toe en krijg alsnog de politie op mijn dak. Het kan zijn dat ik teveel doorsla omdat het counteren niet goed gaat.
Je moet idd wel iedereen die je tegenkomt counteren, anders duurt het al snel te lang. De grap is om zodra een tegenstander zijn aanval begint (vuist of wapen naar achteren halen) je op de counterknop drukt. Als je dat na een beetje oefenen onder de knie hebt, is het appeltje eitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
En weer een nieuw filmpje van TBoGT and TLaD:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 08:26
Waarom moeten we nou nog ruim twee weken wachten?

Ik vond the TBoGT al veelbelovend. De trailers zijn geweldig. Maar nu die achievements bekend zijn... Het wordt nog leuker dan ik al dacht :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 21:04
Er gaan natuurlijk allerlei geruchten, maar hoe groot is nou de kans dat Rockstar alsnog over een half jaar besluit om Episodes from liberty city uitbrengt voor de PC of PS3?

Dit hebben ze in het verleden ook vaak genoeg gedaan met games als GTA 3, GTA Vice City en GTA San Andreas: ze waren eerst exclusief op de PS2/xbox, en later verschenen ze alsnog op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 08:31

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Jorn1986 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 18:45:
Er gaan natuurlijk allerlei geruchten, maar hoe groot is nou de kans dat Rockstar alsnog over een half jaar besluit om Episodes from liberty city uitbrengt voor de PC of PS3?

Dit hebben ze in het verleden ook vaak genoeg gedaan met games als GTA 3, GTA Vice City en GTA San Andreas: ze waren eerst exclusief op de PS2/xbox, en later verschenen ze alsnog op de PC.
Microsoft heeft $50 miljoen neergeteld om de beide episodes exclusief op de Xbox 360 te krijgen. Aangezien het totale ontwikkelbudget voor GTA 4 $100 miljoen was, dus Microsoft heeft waarschijnlijk het ontwikkelbudget van beide episodes (ruimschoots) betaald. Ik denk zelf niet dat Microsoft het volledige ontwikkelbudget van beide episodes gaat betalen als het maar een timed exclusive zou zijn en later op de PS3 zou uitkomen. Een PC versie zou eventueel nog kunnen omdat dat ook een Microsoft platform is, maar een PS3 versie acht ik zelf zeer onwaarschijnlijk.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

F!ZZ TV Presents: The Nightlife of Liberty City

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=6ubmWgUnJtM]

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Nu online
Nou, gisteren GTA4 geïnstalleerd. Ziet er in ieder geval mooi uit. Echter wel paar probleempjes

- Cutscenes doen het niet
- Ik kan niet bowlen :')
- schokt af en toe tijdens sturen

Iemand tips om dit te verhelpen, zoals updates downloaden ofzo? Drivers zijn nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Blik1984 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 09:30:
Nou, gisteren GTA4 geïnstalleerd. Ziet er in ieder geval mooi uit. Echter wel paar probleempjes

- Cutscenes doen het niet
- Ik kan niet bowlen :')
- schokt af en toe tijdens sturen

Iemand tips om dit te verhelpen, zoals updates downloaden ofzo? Drivers zijn nieuw.
Updates downloaden ;-)

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Nu online
werkt inderdaad, loopt een stuk vloeiender en de cutscenes doen hetc weer.

Alleen het bowlen nog niet uitgeprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Kun je wel darten en poolen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:56
Ik heb The episode from Liberty City maar besteld, het lijk mij toch erg gaaf. Helaas heb ik GTA 4 zelf voor de PC gekocht, in die tijd had ik nog geen XBOX. Dus ga hem niet dubbel halen denk ik.
Gister toch maar besteld, Left 4 Dead + GTA 4 voor 50 euro. :)

[ Voor 15% gewijzigd door tiswat op 23-10-2009 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Nu online
Nog niet uitgeprobeerd, heb het spel pas sinds maandag. En ik moet gewoon werken iedere dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Het base jumpen in TBoGT lijkt ook online te kunnen. Om het wat pittiger te maken, lijkt het erop dat de tegenstanders met RPGs het nodige roet in het eten kunnen gooien. Verder wat beelden van stunts met een sanches en een golfkarretje, maar geen idee hoe en of dat uitgewerkt gaat worden.

Trailer: http://xboxmovies.teamxbo.../10703/BASE-Jumping-Clip/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

!null schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 09:55:
Ik heb nu pas een beetje uitgevonden hoe je er een beetje controle over krijgt in Multiplayer. Dan heb ik het over de situatie waarin je met vrienden een game voor jezelf wil hebben. Ja je kunt Party mode starten en ze dan uitnodigen, maar dan heb je geen politie en kan je ook niet realtime aanzetten. Het is dus een free mode zonder politie, terwijl je dat soms juist wil. Als je dan Free mode in gaat, of een andere game modus die je wil, dan ga je daar wel met vrienden naar toe maar dan zit je dus bij anderen in de game. Zo beland je bijvoorbeeld kansloos op zo'n vliegveld, valt niks meer te beginnen.
Maar je kan ook een custom game starten, en dan zet je de private slots voor vrienden op Max, zo kunnen er geen andere mensen bij komen. Dan kan je dus een freemode of andere game precies instellen zoals je wil en dan alleen met je vrienden spelen.
Misschien was dat al duidelijk voor sommige mensen hier, maar het duurde een avondje voordat ik doorhad hoe je er nou echt een beetje controle over krijgt.
Je kan ook een nieuwe lobby aanmaken en dan bij (join in progress--> disallow ) instellen. Dan kunnen alleen je vrienden nog in jou eigen lobby joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiswat schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:45:
Ik heb The episode from Liberty City maar besteld, het lijk mij toch erg gaaf. Helaas heb ik GTA 4 zelf voor de PC gekocht, in die tijd had ik nog geen XBOX. Dus ga hem niet dubbel halen denk ik.
Gister toch maar besteld, Left 4 Dead + GTA 4 voor 50 euro. :)
Dat had je niet hoeven doen, want de episodes-disc is stand-alone voor zover ik weet.

Het lijkt er trouwens op dat Gay Tony echt weer dikke ouderwetse GTA-fun gaat worden, wat minder serieus dan deeltje 4 (die ik-oeps!-nog steeds moet uitspelen...dat dus eerst nog maar effe doen, voordat die uitbreiding er komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Leuke gouwe ouwe op de Gay Tony soundtrack: "History" by Mai Tai.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
IJzerlijm schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 08:13:
Leuke gouwe ouwe op de Gay Tony soundtrack: "History" by Mai Tai.
Doe er dan meteen even een linkje naar de website bij: http://www.rockstargames.com/theballadofgaytony/soundtrack

Vice City FM met Fernando is ook weer van de partij, echter alleen op de Episodes form Liberty City disk... misschien toch de disk maar halen dan.

Princess Robot Bubblegum heeft dit keer haar eigen serie:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=y3C9sXufmMg]

[ Voor 12% gewijzigd door Kheldar op 27-10-2009 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Liep al een tijdje met het idee om GTAIV weer te kopen voor de XBox360, maar nu eerst de Episodes maar besteld. Hopelijk morgen of donderdag de/een console terug uit Frankfurt (rrod).

Filmpjes zien er wel heel gaaf uit. Heb me met GTAIV ook prima vermaakt. Persoonlijk tot nu toe 1 van de beste spellen die ik (uit)gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
.Sjoerd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 16:55:
weet iemand of er enige kans is dat TBoGT ook naar de PC komt?
Microsoft heeft miljoenen uitgetrokken om deze 'episodic content' exclusief naar de Xbox te krijgen. Lijkt me onmogelijk dat dit dus op de PC zal worden gereleased. Zeker aangezien juist deze episodes een selling point zijn van de Xbox.

Een Xbox kost tegenwoordig echt heel weinig, voor de prijs van een low range videokaart heb je tegenwoordig Xbox 360 onder je tv staan... (€150). Toen ik mijn Xbox kocht in 2006 heb ik er met GoW €429 voor betaald. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 14:14

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Jeuh, ik heb het spel binnen! Althans de uitbreidingen.
http://i37.tinypic.com/fwtyjt.jpg
http://i38.tinypic.com/29x6c9i.jpg

Nu even installeren op de schijf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Kool! waar heb je hem vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
Zo, de freerecordhop is vroeg met leveren, zojuist Episodes From Liberty City hier op me werk afgeleverd. Zit een Liberty City Underground map bij met alle clubhouses van Lost & Damned en alle nightclubs van BoGT en een simpel "getting started"-achtig boekje voor diegene die zich dat afvroegen

edit: lol @ tiswat, je was me voor

[ Voor 6% gewijzigd door CyPh op 28-10-2009 12:47 . Reden: nieuwe post onder posten ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
CyPh schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:46:
Zo, de freerecordhop is vroeg met leveren, zojuist Episodes From Liberty City hier op me werk afgeleverd. Zit een Liberty City Underground map bij met alle clubhouses van Lost & Damned en alle nightclubs van BoGT en een simpel "getting started"-achtig boekje voor diegene die zich dat afvroegen

edit: lol @ tiswat, je was me voor
Haha ja net voor, lang leven FRS. :D
Zie 1tje onder je. :)

Serieus, die clubs zijn echt vét. _/-\o_ :9~

[ Voor 18% gewijzigd door tiswat op 28-10-2009 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Blik1984 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:49:
[...]

En ik moet gewoon werken iedere dag
Vreemd, de meeste GTA spelers trekken een uitkering. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
tiswat schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:51:
[...]

Haha ja net voor, lang leven FRS. :D

[...]

Zie 1tje onder je. :)

Serieus, die clubs zijn echt vét. _/-\o_ :9~
Haha dat dansen ook echt :D
Gelijk eerste beste sletje op de dansvloer aangesproken en uiteraard even mee de wc in geweest _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 14:14

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Het spel Gay Tony heeft vast en zeker geen anti-aliasing meegekregen? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
shoombak schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:35:
[...]

Haha dat dansen ook echt :D
Gelijk eerste beste sletje op de dansvloer aangesproken en uiteraard even mee de wc in geweest _/-\o_
Ja dat dansen is op zich wel grappig gedaan. Helaas had ik bijna mijn meter vol en wilde ze niet meer. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Splinter Cell schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:38:
Het spel Gay Tony heeft vast en zeker geen anti-aliasing meegekregen? :')
Zit het zo diep?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinito
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-09 14:55
Ik krijg nu toch wel zin om gay tony te spelen, lijkt me wel geinig. Ik heb Lost and Damned uitgespeeld en die was ook wel leuk.
Zijn er op het moment nog goede akties voor MS points?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 00:17

nFo

Wanneer komt gay tony op de marketplace ongeveer ?
Morgen vrij, komt mooi uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
nFo schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 20:24:
Wanneer komt gay tony op de marketplace ongeveer ?
Morgen vrij, komt mooi uit. :P
TLaD was beschikbaar vanaf 09.00 's ochtends, Nederlandse tijd. Gewoon deze pagina blijven F5'en: http://marketplace.xbox.c...0-9115-d802545407f2/?of=3 ;)

Waarschijnlijk het laatste filmpje: Meet Luis Lopez

Vrijdag t/m zondag kunnen GTA4, TLaD en TBoGT ook weer online gespeeld worden door silver members: http://www.rockstargames....tober_30th_-_november_1st

[ Voor 33% gewijzigd door Kheldar op 28-10-2009 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 08:26
Oh, dat is een leuke verassing, dus hij komt morgen al? Ik dacht vrijdag pas. Dat valt weer mee. Ik heb er echt zin in :Y)

Edit: ik mag wel wat schijfruimte vrijmaken, als het weer 2GB wordt. Dat is wel een nadeel van 20GB schijf. Het is zo vol.

[ Voor 35% gewijzigd door Hoedje op 28-10-2009 21:14 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Ik snap trouwens niet waarom ik geen kleren kan kopen. Ben al op 42%, maar de kledingwinkel is gewoon dicht. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 00:17

nFo

tiswat schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 22:08:
Ik snap trouwens niet waarom ik geen kleren kan kopen. Ben al op 42%, maar de kledingwinkel is gewoon dicht. :?
Ja was bij TLAD ook zo.
Kheldar schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 21:05:
[...]

TLaD was beschikbaar vanaf 09.00 's ochtends, Nederlandse tijd. Gewoon deze pagina blijven F5'en: http://marketplace.xbox.c...0-9115-d802545407f2/?of=3 ;)

Waarschijnlijk het laatste filmpje: Meet Luis Lopez
[video]
Vrijdag t/m zondag kunnen GTA4, TLaD en TBoGT ook weer online gespeeld worden door silver members: http://www.rockstargames....tober_30th_-_november_1st
Okay bedankt, TLAD was erg tof.. 8)
Reviews: http://www.gamerankings.c...ad-of-gay-tony/index.html

[ Voor 62% gewijzigd door nFo op 28-10-2009 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Laatst online: 23:00

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Boh ik ben ook de hele tijd de marketplace aan het refreshen.. maar geen resultaat. Maargoed als tLatD om 0900 erop stond zal het dit keer ook wel zo zijn. Dan maar vroeg opstaan, even naar de bakker voor verse broodjes, paar red bullies erbij en hoppa... heb er ook zin in.

Edit:
Nog wat leuke footage in deze video review van IGN.com

[ Voor 24% gewijzigd door Techno Overlord op 29-10-2009 00:48 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Erg vet deze addon. 8)

Vraagje:
spoiler:
Dat helicopter vliegen blijft k*t. Ding gepikt van het jacht voor Yusuf en het jacht opgeblazen. Nu achter 3 kleine bootjes aan, maar krijg die dingen met geen mogelijkheid kapot. Kun je met die helicopter ook iets van lock on target doen of zo? Zwaar irritant om tig keer opnieuw te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 17-09 12:49

ijskonijn

Now MOVE!

Techno Overlord schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 00:32:
Boh ik ben ook de hele tijd de marketplace aan het refreshen.. maar geen resultaat. Maargoed als tLatD om 0900 erop stond zal het dit keer ook wel zo zijn. Dan maar vroeg opstaan, even naar de bakker voor verse broodjes, paar red bullies erbij en hoppa... heb er ook zin in.

Edit:
Nog wat leuke footage in deze video review van IGN.com
De Xbox Live Marketplace wordt iedere dag om 9:00 geupdate, even geduld dus nog ;)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat erop! Click :P

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2009 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 17-09 12:49

ijskonijn

Now MOVE!

Kheldar schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:27:
[...]
Vice City FM met Fernando is ook weer van de partij, echter alleen op de Episodes form Liberty City disk... misschien toch de disk maar halen dan.
Dit is dan wel weer jammer...ik heb TLATD al gedownload en ik ga geen 36 euro betalen voor een disc waar ik 50% al van heb uitgespeeld. Zit er nog meer op de disc-versie die niet in de download zit dan?

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
pjlgt schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 08:33:
Erg vet deze addon. 8)

Vraagje:
spoiler:
Dat helicopter vliegen blijft k*t. Ding gepikt van het jacht voor Yusuf en het jacht opgeblazen. Nu achter 3 kleine bootjes aan, maar krijg die dingen met geen mogelijkheid kapot. Kun je met die helicopter ook iets van lock on target doen of zo? Zwaar irritant om tig keer opnieuw te proberen
spoiler:
Tip: vlieg helemaal door naar het einde waar de bootjes stoppen. En schiet daar die gasten kapot. Bootjes hoeven niet perse kapot, oh en loop niet te ver van je helicopter vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ja jullie! Er staat nu "The Ballad for Gay Tony has been downloaded. Do you want to play it now?". Ik ben ff niet meer bij me pc te vinden, heb er echt zin in! Post later wel mijn bevindingen...

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Techno Overlord schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 13:40:
Ja jullie! Er staat nu "The Ballad for Gay Tony has been downloaded. Do you want to play it now?". Ik ben ff niet meer bij me pc te vinden, heb er echt zin in! Post later wel mijn bevindingen...
Ik denk dat iedereen zijn bevindingen in de loop van de dag wel zelf gaat uitvinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Toch ff een snelle update! Ik vind m geweldig tot nu toe. Alleen al het tv kijken is erg lachen. Bas Rutten in een show die the Men's Room heet. Heel grappig allemaal. Verder kreeg ik een mail van een mattie met deze link, Nieuwe DLC in maart? Aankondiging GTA5? Vette shit ouwe!! Check die pic!!

Afbeeldingslocatie: http://img.lv-up.net/hinthq.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Techno Overlord op 29-10-2009 16:46 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Techno Overlord schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 16:31:
Toch ff een snelle update! Ik vind m geweldig tot nu toe. Alleen al het tv kijken is erg lachen. Bas Rutten in een show die the Men's Room heet. Heel grappig allemaal. Verder kreeg ik een mail van een mattie met deze link, Nieuwe DLC in maart? Aankondiging GTA5? Vette shit ouwe!!
Bas Rutten zal toch ook al in de 'gewone' versie van GTA 4? Of is er nu een nieuwe aflevering bijgekomen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ja zat daar natuurlijk ook in maar deze keer is het een ander programma en nog grappiger.. Dat NLse accent ook in zijn gelul is schitterend.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 21:24

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Vooral de Animé show lijkt mij hilarisch. Iet's van Bubblegum Supergirl (ofzo) heet het. Staat wel een trailer van op YouTube.

EDIT: Princess Robot Bubblegum XD
http://www.youtube.com/watch?v=pPdmCL8f4P8

[ Voor 24% gewijzigd door i7x op 29-10-2009 18:16 ]

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem vanmiddag gekocht, maar ook weer teruggebracht.

hij was heel leuk en alles!

MAAR...

mijn broer en een kamerad van me hebben de gedownloade versies, maar ik heb liberty city gehaald...

dan kan je dus niet samen spelen,..

ERG jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
Huh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

tsjah dat krijg je als je illegaal spul gebruikt, geen medelijden mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 19:53:
tsjah dat krijg je als je illegaal spul gebruikt, geen medelijden mee :)
voor de xbox kan je hem gewoon downloaden.. had in me eerste post niet neergezet dat het voor xbox was.. maargoed.

dus niets illegaals aan,.. nofi..

maar als je dan dus online met elkaar wil gamen, krijg je de melding dat je (in dit geval tlad) dat je dus als je de gedownloade versie hebt(met punten voor xbox live), dat je niet samen kan spelen met iemand die liberty city heeft.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2009 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 19:56:
[...]

voor de xbox kan je hem gewoon downloaden.. had in me eerste post niet neergezet dat het voor xbox was.. maargoed.

dus niets illegaals aan,.. nofi..

maar als je dan dus online met elkaar wil gamen, krijg je de melding dat je (in dit geval tlad) dat je dus als je de gedownloade versie hebt(met punten voor xbox live), dat je niet samen kan spelen met iemand die liberty city heeft.
Wat een onzin 8)7 Ik heb daar straks gespeeld tegen 2 vrienden die het spel hadden gedownload. En ik heb Episodes from Liberty City.
Pagina: 1 ... 12 ... 21 Laatste

Let op:
Het performance topic is hier.