IK kreeg een melding dat het niet kon.
tlad die mijn broer speelde accepteerde het iig niet..
Verwijderd
Ok had het verkeerd begrepen sorryVerwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 19:56:
[...]
voor de xbox kan je hem gewoon downloaden.. had in me eerste post niet neergezet dat het voor xbox was.. maargoed.
dus niets illegaals aan,.. nofi..
Elect a clown, expect a circus.
[ Voor 3% gewijzigd door DriveSand op 29-10-2009 23:21 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Speelde jullie allebei wel TLAD? En niet 1tje die TBOGT?Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 20:53:
IK kreeg een melding dat het niet kon.
[ Voor 45% gewijzigd door Martinspire op 30-10-2009 13:02 ]
En precies daarom hebben ze dat nummer bij de eerste trailer gebruikt. Het past zo erg bij de game dat ik er zonder het spel niet heel veel aan vindMartinspire schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:59:
Op radio Vladivostok net Eric Prydz - Pjanoo gehoord. Past echt totaal bij deze game!
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 30-10-2009 14:55 ]
Dat dansen heb ik nog niet gezien. Heb zelf de PC-versie dus (nog?) geen episodes. Maar de manier van dansen klinkt als dezelfde manier als in GTA: San Andreas.Martinspire schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:54:
Dat dansen is trouwens ook masterlijk gedaan.
Ik heb het al in 3 clubs gedaan (1 voor missie). Die missie ga ik niet spoileren, maar die andere 2 wel. De ene was een normale club en daar ging ik naar de restroom voor een happy ending.
Ik was ook eens die Gay bar in gegaan (gewoon om te kijken hoe ze die hebben gemaakt en is echt hilarish). Ga je daar de dans doen (er staat gelukkig wel een meid op de dansvloer) dan krijg je daarna een soort Dance Dance Revolution achtige minigame (knoppen inrammen die in beeld komen te staan) wat je dan op een Village People achige manier doet. Met zn allen dezelfde moves doen enzo. Dit heet de Busstop-dans en is echt grappig. En als je daar rondloopt krijg je ook commentaar van die homo's. Wat ook echt grappig is.
........
AULXJMHR
Martinspire schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:54:
maar toen bleek het gebouw waar ik vanaf sprong nog een uitbouwsel te hebben waar ik keihard op te pletter viel.
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
• Michael Grey - The WeekendMartinspire schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:59:
Op radio Vladivostok net Eric Prydz - Panjoo gehoord. Past echt totaal bij deze game!
Edit:
Nu ook al David Guetta feat. Kelly Rowland - When Love Takes Over.
Vladivostok wordt eventjes mijn favo radiostation denk ik
Is inderdaad een vette zender. Maar is dit van dat radiostation?Kheldar schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:09:
[...]
• Michael Grey - The Weekend
• Freemasons feat. Amanda Wilson - Love On My Mind
• The Shapeshifters - Lola's Theme
• Stonebridge (feat. Therese) - Put 'Em High (JJ's Club Mix)
• Marly - You Never Know (Morjac Extended Mix)
• Booty Luv - Boogie 2Nite (Seamus Haji Big Love Mix)
zijn ook al erg goed te doen. Volgens mij een van de eerste games waarin dit soort muziek een beetje vertegenwoordigd is
[ Voor 55% gewijzigd door ijskonijn op 30-10-2009 16:12 ]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
David Guetta feat. Kelly Rowland - When Love Takes Over.Martinspire schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:59:
Op radio Vladivostok net Eric Prydz - Panjoo gehoord. Past echt totaal bij deze game!
Edit:
Nu ook al David Guetta feat. Kelly Rowland - When Love Takes Over.
Vladivostok wordt eventjes mijn favo radiostation denk ik
Had wel iets makkelijker gemogen met een lock on ofzo.Jaguar645 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:41:
Die helikopter zuigt echt hardde missie is bij mij ook diep in de nacht (ook bij het replay-en) zodat je echt werkelijk geen hond ziet en daardoor is het vervolg stuk ook zwaar moeilijk... mijn joystick heeft al een vliegrit meegemaakt
[ Voor 46% gewijzigd door nFo op 31-10-2009 12:25 ]
Verwijderd
Ik vind het echt een geweldige uitbreidingnFo schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:16:
[...]
David Guetta feat. Kelly Rowland - When Love Takes Over.![]()
Erg coole game jongens, lekker dansen.
Yusuf Amir![]()
Met die Piaggio scooter kun je trouwens vette wheelie's maken.
[...]
Had wel iets makkelijker gemogen met een lock on ofzo.
Zoals bij saint's row, maar dan wordt het weer te simpel.
Crosshair, dan kun je wat beter richten.
Bij gamehubs is Episodes from Liberty City vrij goedkoop: € 26,59 als je die kortingscode gebruikt: GP5
http://www.gamehubs.com/X...es-from-liberty-city.html
Verwijderd
Verwijderd
GTA 5 sowieso niet. De nummers achter de reeks geven de engine aan (voor zover ik weet):Techno Overlord schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 16:31:
Toch ff een snelle update! Ik vind m geweldig tot nu toe. Alleen al het tv kijken is erg lachen. Bas Rutten in een show die the Men's Room heet. Heel grappig allemaal. Verder kreeg ik een mail van een mattie met deze link, Nieuwe DLC in maart? Aankondiging GTA5? Vette shit ouwe!! Check die pic!!
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door MoietyMe op 31-10-2009 22:32 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Liberty City stories hoort nog bij de GTA III serie hoor. En Chinatown Wars draait inderdaad op een andere engine. Maar de stories en Chinatown Wars zijn ook een beetje apparte gevallen. Want die zijn eigenlijk voor andere platformen gemaakt dan de PS, PC of XboX360. De versies van de stories die op de PS2 zijn uitgekomen waren ports van de PSP versies.Boeboe schreef op zondag 01 november 2009 @ 01:27:
Niet dus. Liberty Cities stories is onderdeel van GTA4 en Chinatown wars draait op een compleet andere engine dan GTA4.
[ Voor 25% gewijzigd door MoietyMe op 01-11-2009 01:36 ]
Verwijderd
Mja ik zou wel battlefield 1943 willen maar die is weer 1200 dus dan kom ik er alsnog 200 tekortDriveSand schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 22:19:
Je kunt op sommige sites ook 800 punten kopen, maar dan kom je er juist weer tekort. Heb je geen arcadegame die je wel zou willen hebben, ben je nóg eens 800 punten kwijt.
OT: Ik krijg stiekem het idee dat dit GTA is zoals het had moeten zijn. Toffe muziek (San Juan ftw), erg vette wapens (explosive shells ftw), toffe wagens (eindelijk de Bullet) en als kers op de pudding een systeem waardoor je makkelijk alle missies weer opnieuw kunt doen. Je hoeft niet meer te saven voor elke coole missie, als je de game uitspeelt kun je nu gewoon via je phone alles spelen.
[ Voor 15% gewijzigd door CR35 op 02-11-2009 15:15 ]
Deze week bij de mediamarkt voor 25,- (iig in Ede). Net even het boekje doorgenomen en snap nu ook waarom ze Vice City FM erbij hebben gedaan: volgens mij bevatten de radiostations enkel de nummers die nieuw zijn in TLaD and TBoGT en niet de originele nummers. Zonder Vice City FM zou het radioaanbod dus, net wat aan de lege kant zijn (op deze manier hoor je natuurlijk wel alleen de nieuwe nummers, wat ook zo zijn voordelen heeft).nFo schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:16:
[...]
Bij gamehubs is Episodes from Liberty City vrij goedkoop: € 26,59 als je die kortingscode gebruikt: GP5
http://www.gamehubs.com/X...es-from-liberty-city.html
Tijdens het wachten op spelers in de lobby, kan de starter van de game de nodige instellingen maken (weer, politie, voetgangers, verkeer, etc) en hier kan ook friendly fire aan- of uitgezet worden.supersincap schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 12:41:
Heb een vraagje..
Heb laatst GTA IV episodes from liberty city gekocht voor de xbox 360. De eerste dag heb ik free mode gespeeld en daar konden we op elkaar (online spelers) schieten. Later wilde ik nog een keer spelen maar nu kon ik wel op medespelers schieten maar ze raakten niet gewond en we werden steeds achterna gezeten door de politie.
Het zal vast wel een makkelijke oplossing hebben, maar ik heb het niet kunnen vinden. Zouden jullie mij kunnen uitleggen hoe ik weer op de oude manier (killen van medespelers) kan spelen?
Tot nu toe puur en alleen als stand-alone. Waarschijnlijk om te voorkomen dat mensen de boel als addon installeren en dan het schijfje de deur uit doen.nl.mark schreef op woensdag 04 november 2009 @ 23:49:
Even een vraagje.. Als je de DVD versie (Episodes from Liberty City) van de 2 uitbreidingen koopt, kun je deze dan ook als add-on installeren voor GTA4 (als je deze uiteraard hebt) of kun je hem puur en alleen als stand-alone game spelen?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Oke thanx! Dan ga ik hem toch als download halen denk ik. Speelt makkelijker! Had eigenlijk liever een schijfje gehadKheldar schreef op donderdag 05 november 2009 @ 00:18:
[...]
Tot nu toe puur en alleen als stand-alone. Waarschijnlijk om te voorkomen dat mensen de boel als addon installeren en dan het schijfje de deur uit doen.
Verwijderd
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Microsoft heeft $50 miljoen betaald voor de beide episodes. Het totale ontwikkelbudget van GTA 4 is $100 miljoen geweest, dus Microsoft heeft de ontwikkeling van beide episodes waarschijnlijk volledig gefinancierd. Als dat zo inderdaad dat zo is, dan is de kans dat ze ooit op de PS3 uitkomen nihil, Microsoft gaat natuurlijk niet betalen om een PS3 spel te maken.RedHat schreef op zondag 08 november 2009 @ 12:53:
Gay Tony en die andere, komen die ooit nog op andere platformen uit? Vond GTA IV namelijk erg tof maar op de PS3 kon het mij niet bekoren (Console). Vind het allemaal maardat ze het alleen voor x360 releasen.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2009 12:39 ]
[ Voor 60% gewijzigd door !null op 10-11-2009 15:34 ]
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Ja, ik mis het ook volgens mij... Vrijwel heel Liberty City is rechtstreeks terug te vinden in NY.!null schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:33:
@StijnBos, wat heb je gevonden?
Ze hebben dus iets nagemaakt zoals het ook in het echt op de kaart staat?
Mis ik het punt?
Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility
Zie ook nieuws: 'GTA-dlc komt ook uit voor pc'Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:34:
wooooooooott!!!!!!
tlad voor pc 99 procent zeker nu
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
[ Voor 43% gewijzigd door CR35 op 12-11-2009 10:49 ]
[ Voor 44% gewijzigd door GAIAjohan op 12-11-2009 13:40 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Nee nog niet en zo gaat het meestal ook, heel veel hype starten met 1 klein ding.CR35 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:48:
Dus we krijgen GTA IV Vice City?
Edit: Heeft rockstar overigens al eens gereageerd?
Life is complicated
[ Voor 12% gewijzigd door Southern Sun op 14-11-2009 13:42 ]
Gulfstream G650
Ik kan het niet heel duidelijk zien, kunnen ze niet hun eigen variant van dezelfde bestaande auto hebben gemaakt?salimrmaf schreef op zondag 15 november 2009 @ 21:57:
Ik weet het..Ik heb 4GB ram, maar... ik zie altijd dezelfde autos als waarin ik rijd rondrijden.
Heb ik net 5 uur lang zo een 30 custom auto's in mijn GTA IV verwerkt, krijg ik geen variatie te zien.![]()
Is er iets, een hack, patch, edit of iets dergelijks,w aardoor er VEEl meer verschillende autos tegelijkertijd rondrijden?
Ik bedoel.. als ik in een maybach rijd.. is het " best' onwerkelijk dat heel de straat ineens ook geld heet voor een Maybach.![]()
Ow ja.. ik zag dus de trailer van 2012 in HD.De makers hebben (het stukje waar een auto uit een vliegtuig komt) de Cosgninetti / MAYBACH gebruikt van GTA IV.
Best lachen... Kijk zelf maar.
Ja dat klinkt bekend, ik zoek de gehele stad afnaar een Sanchez crossmotor na een half uur vind ik er 1, en dan zie ik ze staan op elke hoek van de straat.. Dat ze daar nog geen fix voor hebben ofiets.salimrmaf schreef op zondag 15 november 2009 @ 21:57:
Ik weet het..Ik heb 4GB ram, maar... ik zie altijd dezelfde autos als waarin ik rijd rondrijden.
Heb ik net 5 uur lang zo een 30 custom auto's in mijn GTA IV verwerkt, krijg ik geen variatie te zien.![]()
Is er iets, een hack, patch, edit of iets dergelijks,w aardoor er VEEl meer verschillende autos tegelijkertijd rondrijden?
Ik bedoel.. als ik in een maybach rijd.. is het " best' onwerkelijk dat heel de straat ineens ook geld heet voor een Maybach.![]()
Ow ja.. ik zag dus de trailer van 2012 in HD.De makers hebben (het stukje waar een auto uit een vliegtuig komt) de Cosgninetti / MAYBACH gebruikt van GTA IV.
Best lachen... Kijk zelf maar.
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
XBL: Sgt Rik NL
Volgens dit bericht op de FP komt er geen nieuwe GTA IV versie, en gaan we over naar GTA VW1ckeD schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 17:17:
[...]
Nee nog niet en zo gaat het meestal ook, heel veel hype starten met 1 klein ding.
Het kan natuurlijk een hint zijn, maar het kan ook complete BS zijn, ik denk dat we nog een paar maandjes moeten wachten voordat we ECHTE hints krijgen. ( Countdown-Timer,etc)
Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility
http://technology.timeson...ken=null&offset=24&page=3As for the boys themselves, they are already back at work. There's a Western game in the works for next spring, and the next GTA to think of. “We'll think of a city first, then the characters,” says Houser. The script he will end up co-writing will run to around 1,000 pages, nearly ten times as much as a feature film.
XBL: Sgt Rik NL
Verwijderd
Tja... zoiets hebben ze natuurlijk al bij GTA 4, dat je door je voorruit vliegt etc.!null schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 12:59:
Ik hoop eigenlijk meer op een superrealistische versie, maar dat zal er niet in zitten. Ik vind de physics al aardig realistisch, bijna realistisch genoeg, maar ik zou wel willen dat je ook echt half dood strompelend uit de auto komt als je met 100 iemand frontaal hebt geramd.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Verwijderd
Met jou kan ik praten! zou me inderdaad geweldig lijken, maar ik heb altijd liever dat ze iets langer de tijd nemen en een betere game uitbrengen dan andersom.Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 12:51:
Een soort van remake van Vice City inclusief de Eighties sfeer zou subliem zijn. Dan pre-order ik hem nu al bij wijze van spreken. Voor mij nog altijd de GTA met de beste vibe. Lekker in je Hawai shirt op je scooter cruisen langs Miami Beach met DJ Fernando's geniale one-liners op de radio. Fernando moet terug!
Het is er zeker heel erg veel op vooruit gegaan qua realisme, en ik denk eigenlijk goed genoeg voor de doelgroep. Daarom zie ik ze er ook niet veel verder mee gaan.Vis schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:11:
[...]
Tja... zoiets hebben ze natuurlijk al bij GTA 4, dat je door je voorruit vliegt etc.
Maar dat strompelend uit de wagen stappen lijkt me niks, als je achtervolgt wordt door de cops zou dat niet zo handig zijn...
Realistisch in mijn ogen is GTA 4 toch al wel... ik ga er ook vanuit dat dat zal blijven, en zelfs verbeteren bij een volgende versie van de serie!
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
Splinter Cell schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:14:
GTA 4 is bijna een jaar op de markt voor de PC, ik vind de support echt ver te zoeken. Die laatste patch, fixt wel wat. Maar sindsdien zijn mijn laadtijden alleen maar langer geworden.
R* mag wel weer de volgende patch maken:
-Geen recources limieten (ja, er bestaat hack voor, maar voor sommige mensen brengt het ook weer problemen met zich mee)
Juist omdat het problemen met zich meebrengt zit er een limiet op? Ik kan niet zeggen dat het er slecht uit ziet qua detail op een 1GB videokaart.
-Sli/Crossfire support
Zit er al in, maar slechts tot 2 GPU's. Op zich geen probleem want met een GTX 285 SLI of HD5800/5900 Crossfire kom je toch niet aan 100% GPU load. Het spel leunt veel zwaarder op je processor, dus daar moeten ze optimalisaties zoeken..
-Betere performance
Mee eens, zeker op de systemen die iets minder high-end zijn maar alle andere games op de markt wel redelijk kunnen draaien.
-Z-fighting problemen
Mee eens, vraag me af of dat makkelijk te fixen is in zo'n engine..
-Etc etc.
Voorbeeld een knop in het hoofdmenu om direct naar multiplayer te gaan
Forums staan er vol mee:
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=432423
Goud is geen geld
[ Voor 31% gewijzigd door RnB op 24-11-2009 15:29 ]
[ Voor 10% gewijzigd door SalimRMAF op 28-11-2009 14:06 ]
Gulfstream G650
Klopt, helemaal niets eigenlijk.. is al tig keer besproken.Z0di4k schreef op zondag 06 december 2009 @ 17:14:
GTA 4 is erg leuk, maar waar moet ik geld aan besteden behalve wapens en eten?
Gulfstream G650
[ Voor 43% gewijzigd door RamO op 23-12-2009 11:52 ]
Floccinoccinihilipilification
Hmm, wel erg dit.. ik ben nog op mijn XBOX bij 40%: De eerste keer dat ik hem speel, maar al wel sinds de launch... Ik haakte een half jaar bij "Three Leaf Clover" (Bank overval-missie).Sjoerd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 21:55:
Toen ik het de eerste keer wilde uitspelen wilde niko niet in jacobs heli klimmen vanaf de motor. Het hele verhaal overnieuw gedaan, om er vervolgens achter te komen dat hij het weer niet doet. De derde keer wilde ik het dus proberen via de deal en dus vanuit de boot er in komen. Vervolgens wil hij er ook daar niet in. Overigens schakelt windows DEP meteen het programma af. Terwijl DEP uit staat. Bokke windows.![]()
Ook geprobeerd om het met fraps op te nemen. Ook dat hielp niet, niko wil er nog steeds niet inklimmen, en DEP...![]()
Ook een andere toets voor klimmen aangewezen, helpt ook niet.
Ik speel dit spel nu al meer dan een jaar, en ik ben nu voor de derde keer bij de laatste missie, en weer vertikt GTA het gewoon te doen. Iemand nog suggesties??
Gulfstream G650
Je moet toch eerst je telefoon opnemen als Little Jacob je belt? Als je deze gewoon niet opneemt kun je (eventjes dan) free mode spelen..Sjoerd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 13:40:
Ook geprobeerd.
Het vervelendste is is dat ik telkens de rest van de missie ook overnieuw moet doen om andere dingen te proberen. En beetje free mode kan ook niet, omdat ie automatisch die missie begint.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Totally. Er zijn nog zat servers alleen niet voor alle verschillende gameplaymodi.Rynji schreef op donderdag 24 december 2009 @ 13:38:
GTA 4 is nu 7,50€ op steam, ik zit er over na te denken om het te kopen voor online, maar weet iemand hier of het nog gespeeld word? Of er een beetje servers zijn etc?
Verwijderd
OMG; leuk he die digitale aankopen... ik hoop voor je dat als je een mailtje stuurt ze het weer voor je fixxen... dit lijkt op een ingebouwde 'feature' om 2de hands verkoop tegen te gaan. Ze hebben in feite je game gewoon gemolesteerd! Succes!Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 15:44:
Maar nu blijkt dat ik met mijn oude bestaande live/rockstar account er niet meer in kom. Er staat dat ik regels op basis van de product sleutel heb overschreden.
Heb je een bron?monnick schreef op zondag 27 december 2009 @ 12:42:
The Ballad of Gay Tony en The Lost & Damned komen ook naar de PC is aangekondigd!
Ja las het ook op de twitter van jan van gamekings en volgens mij is hij redelijk betrouwbaar.monnick schreef op zondag 27 december 2009 @ 12:42:
The Ballad of Gay Tony en The Lost & Damned komen ook naar de PC is aangekondigd!
Zei Jan enkel de PC-versie, of toevallig ook een PS3-versie?Jefrim schreef op zondag 27 december 2009 @ 13:13:
[...]
Ja las het ook op de twitter van jan van gamekings en volgens mij is hij redelijk betrouwbaar.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq