Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
PC, mits de juiste hardware absoluut veeeeeel beter dan de consoles.

Zelf eindelijk de story line uitgespeeld, blijkt, ook nog de liberty city minute achievement gehaald. Ik dacht hé, dat kan toch niet. even na gekeken, maar ik heb er 21 uur, 12 minuten en nogwat seconden over gedaan.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Bedankt voor de adviezen, ik ga kijken hoe ik middels Bootcamp mijn systeem kan optimaliseren dan (zag ik al wat topics over).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 12:38
Beste mensen,

Vraagje.

Ben momenteel bezig alle duiven naar het hiernamaals te sturen echter moet ik nu een duif elimineren die IN een flat zit. MAAR je kan niet de flat in of de flat op klimmen. Daarom moet je deze duif het leven zuur maken door een handgranaat door een hoog gelegen open raam te smijten.....
Mijn probleem is nu even dat onze vriend Niko alleen ONDERHANDS een granaat kan gooien. Op deze manier kan ik het betreffende raam niet bereiken met de granaat.

Weten jullie toevallig hoe ik BOVENHANDS een granaat kan werpen?

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Niet hurken? :P
Voor zover ik weet gooit ie alleen onderhands als je hurkt? (PC-versie hier, maar neem aan dat de gameplay hier niet zoveel uitmaakt?)
Of anders:
- hoger richten
- muis(?)knop langer ingeklikt houden
:?

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
Scipionyx, thanks.

- Hoger richten geen oplossing
- Ik sta gewoon rechtop (dus niet gehurkt)

R2 (PS3-versie ;)) nog niet lang ingedrukt gehouden. Ik zal het proberen! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Denk dat dat de oplossing inderdaad is. Kort indrukken = onderhands. Langer indrukken = bovenhands + harder. Niet té lang want dan is de duif niet degene die het hiernamaals bezoekt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 20:48

BaT

Mensen; GTA 4 is voor (voorlopig) de laatste keer flink in de aanbieding op Steam : 7,49 EUR.

Actie duur ten tijde van schrijven nog 16,5 uur....

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdc
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-07 11:47
(jarig!)
Jejking schreef op zondag 03 januari 2010 @ 14:21:
Denk dat dat de oplossing inderdaad is. Kort indrukken = onderhands. Langer indrukken = bovenhands + harder. Niet té lang want dan is de duif niet degene die het hiernamaals bezoekt ;)
Of de Bazooka/Stinger???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Kan ook natuurlijk. Of een chopper als je echt moeilijk wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
BaT schreef op maandag 04 januari 2010 @ 01:26:
Mensen; GTA 4 is voor (voorlopig) de laatste keer flink in de aanbieding op Steam : 7,49 EUR.
Wat dat betreft vind ik het jammer dat ik 'm anderhalf jaar geleden heb gekocht voor 50...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
Gelukt! Bovenhands is inderdaad R2 wat langer inhouden. Bedankt voor de tip.

Ondertussen alle 200 pigeons te pakken en GTA IV 100% uitgespeeld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
.Sjoerd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 16:51:
[...]

Wat dat betreft vind ik het jammer dat ik 'm anderhalf jaar geleden heb gekocht voor 50...
Tja, ik speel het spel sinds het begin nog zeer frequent.
Wat dat betreft 1 van de weinige games die ik zolang speel en ook nog eens gekocht heb.
Voor 50 euro zoveel plezier (niet altijd natuurlijk :+ ) is niet gek :)

[ Voor 9% gewijzigd door Hoyden op 05-01-2010 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Helemaal met je eens. ;)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 20:48

BaT

.Sjoerd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 16:51:
[...]
Ik heb hetzelfde gehad, sjoerd... heb hem een paar jaar geleden bij de release voor de xbox gekocht... heb het spel toen nooit uitgespeeld; aangezien het gewoon te traag liep... zonde van het geld achteraf gezien.

Ben dan nu ook blij dat ik hem kan spelen op een PC die het spel beter trekt dan m'n xbox; zonder er weer een sloridige 30 euro er tegen aan te gooien. Het blijft een leuk spelletje; voor mij is het zelfs leuker geworden na die paar jaar dat ie uit is.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:42

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

OMG wat zijn de tijden die je moet halen voor de coop missies scherp zeg..
Vandaag de hele dag bezig geweest met een vriend samen om ze te alle 3 te halen. We moeten nu alleen nog de 'Deal Breaker' missie. 2x waren we zo dichtbij, maar hadden toch 3 seconden te kort. Morgen nogmaals!

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 08:26

Bartaz

Likes cookies!

Is de uitbreiding 'The Lost and Damned' echt zo kort? Ik heb er nu 4 uurtjes opzitten en heb alleen nog een rits races en gang war's te doen? Als het nu al af is is het wel belachelijk kort...

edit: Nee nog niet dus. De J van die Jim was erg slecht te zien op de map..

[ Voor 17% gewijzigd door Bartaz op 17-01-2010 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:07
Zo, vandaag een dikke bug ontdenkt in Multiplayer. Ik deed samen tegen een ander level 9 figuur Mafia work. ging redelijk gelijk op. Toen kwam er de opdracht dat je auto's moest pakken en het water in moest rijden. Sta ik daar bij auto 1, ben ik onhandig de ander aan het opblazen met de rocket launcher. Hij dood, maar de auto was ingedeukt zodat hij niet te verplaatsen viel. Ik naar auto 2, komt hij weer, en weer blaas ik hem op en beschadig auto 2 zodat deze niet meer vooruit komt. Vervolgens zie ik hem op de map auto 1 pakken en ermee wegrijden alsof er niks aan de hand is. Ik redde het niet eens om hem te achtervolgen.
Ga ik terug naar auto 2, ligt nog steeds in de kreukels.. Dus ik ga maar weg. armor en wapens pakken omdat er toch niet veel te beginnen valt. Zie ik hem weer op de map de auto pakken en er gewoon mee weg rijden alsof er niks aan de hand is... wtf?

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

!null schreef op zondag 17 januari 2010 @ 21:33:
Zo, vandaag een dikke bug ontdenkt in Multiplayer. Ik deed samen tegen een ander level 9 figuur Mafia work. ging redelijk gelijk op. Toen kwam er de opdracht dat je auto's moest pakken en het water in moest rijden. Sta ik daar bij auto 1, ben ik onhandig de ander aan het opblazen met de rocket launcher. Hij dood, maar de auto was ingedeukt zodat hij niet te verplaatsen viel. Ik naar auto 2, komt hij weer, en weer blaas ik hem op en beschadig auto 2 zodat deze niet meer vooruit komt. Vervolgens zie ik hem op de map auto 1 pakken en ermee wegrijden alsof er niks aan de hand is. Ik redde het niet eens om hem te achtervolgen.
Ga ik terug naar auto 2, ligt nog steeds in de kreukels.. Dus ik ga maar weg. armor en wapens pakken omdat er toch niet veel te beginnen valt. Zie ik hem weer op de map de auto pakken en er gewoon mee weg rijden alsof er niks aan de hand is... wtf?
Hmm je zou dit een bug kunnen noemen, maar het komt veel vaker voor in het spel. Probeer maar eens in de Free Mode: Zolang iemand in de buurt staat van kappote voertuigen zullen deze niet zomaar re-spawnen. Het kan in ieder geval zeer vervelend zijn, zeker in multiplayer modes waar je hier afhankelijk van ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Ik snap dat dat gebeurt met geparkeerde auto's. Maar auto's die van belang zijn voor het spel dacht ik toch dat het anders werkte. Ik kan me herrinneren dat ik daar toch vaker gebruik van gemaakt heb. Banden lek schieten van een target auto lek schieten, wat anders gaan doen (naar andere target), en later een andere player zien voort ploeteren in een auto met 4 lekke banden :P
Dit was daarom volgens mij een uitzondering, misschien had het ook met het netwerk te maken ofzo. Ik was niet eens heel ver weg van de auto, hij was nog bijna in het zicht. Ik had hem in het zicht moeten houden met een sniper. Al denk ik dat hij er dan nog mee weg was gereden, want de server en clients hadden de status niet hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Heb hem deze zaterdag eindelijk 100% uitgespeeld. De verhaallijn had ik al een keer of 6 uitgespeeld, maar nu eindelijk eens doorgezet en hem voor de volle 100% uitgespeeld. Die duiven waren het irritantste. Vond ze ook vervelender dan de hiddenpackages van GTA3/VC. Verder is de unlimited ammo natuurlijk wel een mooie bijkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 08:26

Bartaz

Likes cookies!

Bezig aan de uitbreiding met Gay Tony erin. Dit is zoals GTA4 had moeten zijn. Wat een heerlijke sfeer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTH
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 07:00

NTH

Is er al wat meer bekend over de release datum voor PC DLC's ?
Ik ben opnieuw begonnen met GTA IV, wat blijft dat spel geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt er toch wel op dat de dlc die al uit is op de (shit)Xbox uit is ook naar de ps3 gaat komen. Vind het op zich niet verrassend. Een engelse shop heeft m al op preorder gezet voor tegen de 30 pond.

Afbeeldingslocatie: http://playstationlifestyle.net/wp-content/uploads/2010/01/eflc2.png

Dit is de shopsite.

http://www.simplygames.co...iberty-City--PS3-#prodimg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
en wanneer komt ie naar de pc? Tis al een tijdje bekend dát ie komt..

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Het is geen gerucht meer, EFCL komt naar de PS3 en P.C.

Official News @ RockstarGames.com
We are happy to announce the much anticipated release of Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City for the PlayStation®3 computer entertainment system and Games for Windows® – LIVE on March 30, 2010. For the first time, PlayStation 3 and Games for Windows – LIVE players will have the opportunity to experience the last two thrilling chapters of the Grand Theft Auto IV saga.

The two action packed episodes will also be available for download on the PlayStation Network and Games for Windows® LIVE on March 30, 2010. Each episode boasts the same detailed and immersive Liberty City we all know and love. Games for Windows – LIVE players can enjoy 32-player multiplayer matches and an advanced video editor, and all fans will have the chance to once again listen to the dulcet tones of Liberty City Radio.

The Lost and Damned is a dark trip through Liberty City’s seedy underbelly as outlaw biker, Johnny Klebitz, fights to keep his gang together as a rift in the gang’s leadership threatens to tear the brotherhood apart. In The Ballad of Gay Tony, players explore Liberty City’s high-end nightlife as Luis Lopez, struggling to balance the temptations of money and vice against loyalties to family and friends. Both episodes feature a slew of new vehicles and weapons, and each episode adds new activities including cage fighting, gang wars and BASE jumping.

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.Sjoerd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 22:30:
en wanneer komt ie naar de pc? Tis al een tijdje bekend dát ie komt..
Het waren enkel geruchten en nu is het defintief.... 30 maart is release... Lekker voor de xbox-boys ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 10:49:
[...]

Het waren enkel geruchten en nu is het defintief.... 30 maart is release... Lekker voor de xbox-boys ;)
Tegen de tijd dat het voor de pc uitkomt zijn de xbox-boys al lang en breed uitgespeeld en mag "de rest" ;)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 10:53:
[...]

Tegen de tijd dat het voor de pc uitkomt zijn de xbox-boys al lang en breed uitgespeeld en mag "de rest" ;)
whaha, ik heb genoeg genoten van gta4 en helemaal met zoveel toptitels die uitkwamen op de ps3. Dit is een goede reden om weer een gta4 op te pakken ;) Ik vind het gewoon een slechte ontwikkeling wat M$ doet, even tijdelijk een dlc opkopen, dat is gewoon triest. Investeer inplaats daarvan het geld in nieuwe ip's. Dat is wat sony doet. M$ gaat vrolijk verder, bv met de dlc van mw2, exclusief voor 30 dagen omg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 17-09 12:49

ijskonijn

Now MOVE!

Slasher schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 10:53:
[...]

Dat je nog uberhaupt serieus reageert op die sonyfanboy-reactie :+

Ik vind het net goed dat deze ook naar de PS3 en PC komt, erg vette DLC's en zouden niet aan de PS3 en PC-spelers onthouden mogen worden. Vooral de Ballad Of Gay Tony is super 8)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ook weer eens GTA opgepakt. Zijn er nog PS3 gebruikers die online nog wat trophies willen halen?

Indien ja, voeg dan mij (PSN ID = GoT nick) of Svennie-NL toe om dit weekend wat te gaan co-oppen :)
ijskonijn schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:04:
[...]

Ik vind het net goed dat deze ook naar de PS3 en PC komt, erg vette DLC's en zouden niet aan de PS3 en PC-spelers onthouden mogen worden. Vooral de Ballad Of Gay Tony is super 8)
Ik ben daar ook blij mee, maar wens wel ook een gezakte prijs, anders koop ik hem niet, puur uit prinicipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:17
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:38:
Zo, ook weer eens GTA opgepakt. Zijn er nog PS3 gebruikers die online nog wat trophies willen halen?

Indien ja, voeg dan mij (PSN ID = GoT nick) of Svennie-NL toe om dit weekend wat te gaan co-oppen :)

[...]

Ik ben daar ook blij mee, maar wens wel ook een gezakte prijs, anders koop ik hem niet, puur uit prinicipe.
Ik zag Svennie net al even GTA 4 kijken, dacht even kijken in het GTA4 forum. Ik heb net Assassins Creed 2 platina behaald dus kan van het weekend wel even GTA4 gaan spelen. Moet nog best een aantal trophies waarvan ook een aantal online. :)

PSN -> Deismyna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deismyna schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:04:
[...]

Ik zag Svennie net al even GTA 4 kijken, dacht even kijken in het GTA4 forum. Ik heb net Assassins Creed 2 platina behaald dus kan van het weekend wel even GTA4 gaan spelen. Moet nog best een aantal trophies waarvan ook een aantal online. :)

PSN -> Deismyna
Ok dan voeg ik je zo toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:39
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:38:

[...]

Ik kan je niet toevoegen want je hebt het maximaal aantal vrienden bereikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SL65 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 13:33:
[...]

Ik kan je niet toevoegen want je hebt het maximaal aantal vrienden bereikt :P
Nu al? :o

Eens kijken wie al meer dan een maand niet meer is ingelogd :P

Edit: plek gemaakt

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 14:31:
[...]

Nu al? :o

Eens kijken wie al meer dan een maand niet meer is ingelogd :P

Edit: plek gemaakt
okey bedankt ik nodig je zometeen opnieuw uit

Moet trouwens alleen nog een paar races voor de 20 races throphy en dan heb ik all single player throphies gehad :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:04
PWM schreef op woensdag 03 december 2008 @ 19:23:
[...]

Heel misschien de PC als zijnde Windows platform, de PS3 kan je sowieso vergeten. De 2 uitbreidingen worden voor MS gemaakt, en ik gok dat die niet zo happig zijn op het uitbrengen voor de PS3 ;)
GTA IV DLC komt ook naar playstation 3 en pc

Dus ben blij dat ik nooit een X360 voor de 2 DLC heb gekocht. Alleen vind ik de prijs van de DLC wel hoog: 40 euro voor 2 DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Jorn1986 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 12:09:
[...]

GTA IV DLC komt ook naar playstation 3 en pc

Dus ben blij dat ik nooit een X360 voor de 2 DLC heb gekocht. Alleen vind ik de prijs van de DLC wel hoog: 40 euro voor 2 DLC.
Het is eigenlijk geen dlc, je hoeft GTA IV namelijk niet te hebben om Episode From Liberty City te kunnen spelen. 40 euro voor 2 compleet andere story lines, wapens, voertuigen etc... vind ik wel rechtvaardig.

[ Voor 7% gewijzigd door SL65 op 31-01-2010 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:44

f.h

SL65 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 12:44:
[...]

Het is eigenlijk geen dlc, je hoeft GTA IV namelijk niet te hebben om Episode From Liberty City te kunnen spelen. 40 euro voor 2 compleet andere story lines, wapens, voertuigen etc... vind ik wel rechtvaardig.
Weet je dat zeker (maakt voor mij overigens niet uit want ik heb GTA IV al), want het lijkt mij onwaarschijnlijk als GTA IV niet verplicht is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Frank2006 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:09:
[...]

Weet je dat zeker (maakt voor mij overigens niet uit want ik heb GTA IV al), want het lijkt mij onwaarschijnlijk als GTA IV niet verplicht is?
"Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City includes both The Lost and Damned, and The Ballad of Gay Tony together on disc exclusively for Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft. Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City does not require a copy of the original Grand Theft Auto IV to play."

Dit staat op: http://www.rockstargames.com/episodesfromlibertycity/. Ze moeten alleen nog de tekst updaten, want het is geen exclusive meer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 07:14

Frits Flits

SOUND! Designer

Is er nog een manier om de controls op de PS3 aan te passen? Deze zitten verschrikkelijk irritant in elkaar.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een problemen om iemand in je party te krijgen zeg.

Eerst met Svennie, op mijn ingame mobieltje stond hij als offline. GTA heropgestart, geen effect. Sven heeft toen ook GTA heropgestart, en toen kon ik hem wel inviten (door ze te spammen).

Daarna met SL65, kwam zelfs niet voor in mijn mobiel (ook niet offline), en ik kreeg pas een invite van hem als hij het spamde.

Deismyna staat in mijn PSN lijst, maar wederom niet volgens Rockstar.

|:(
SL65 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 15:10:
[...]

okey bedankt ik nodig je zometeen opnieuw uit

Moet trouwens alleen nog een paar races voor de 20 races throphy en dan heb ik all single player throphies gehad :*)
Die trophy heb ik nog steeds niet, vroeger redelijk wat online races gewonnen, gisteren nog een pak gedaan met Sven... dus ik dacht er te zijn, maar neen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Hmm ik heb er nooit problemen mee. Wel vond ik het lastig om een game (behalve een party) voor jezelf te houden, maar dan moet je dus custom game doen met max private slots, en dan je vrienden uitnodigen. Party mode is irritant, je hebt geen politie en je spawnt de hele tijd op dezelfde plek. Free mode is dan leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2010 @ 11:19:

[...]

Die trophy heb ik nog steeds niet, vroeger redelijk wat online races gewonnen, gisteren nog een pak gedaan met Sven... dus ik dacht er te zijn, maar neen :P
Online races moet ik ook nog maar dat zijn 20 verschillende :o . Heb gister de trophy gehaald van 20 street races in single player voor Brucie :*) . Nu alleen nog 6 online trophies waaronder de langdurende wanted :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperEye
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 14:49
Frits Flits schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:58:
Is er nog een manier om de controls op de PS3 aan te passen? Deze zitten verschrikkelijk irritant in elkaar.
Je kan deze inderdaad aanpassen naar origineel geloof ik. Start toetsen en dan controls volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
SniperEye schreef op maandag 01 februari 2010 @ 16:50:
[...]

Je kan deze inderdaad aanpassen naar origineel geloof ik. Start toetsen en dan controls volgens mij.
Je kan kiezen tussen classic en standaard in het controll menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 07:14

Frits Flits

SOUND! Designer

Maar dus geen custom mapping? Dat is erg irritant.. het speelt gewoon niet lekker op de console. Ook het aimen is beroerd. De auto-aim doet z'n werk te goed of helemaal niet en zelf aimen is vrijwel onmogelijk met dat stickje. Vooral online is het niet te doen. Jammer dat het geen keyboard en muis ondersteunt. Enige voordeel van de controller is de besturing van voertuigen, maar zelfs dat is met een toetsenbord en muis prima te doen op de PC. De console versie is een ramp...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Ik zie het probleem niet zo, je kunt aardig goed mikken. Het is geen muis nee, maar het lukt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
Moet zelf nog zo'n 160 duiven afknallen, dan heb ik 100% en heb ik alle singleplayer trophies.

Daarna nog de multiplayer trophies...
- Teamplayer (moet te doen zijn als we met een paar man het een en ander afspreken).
- Fly The Co-op (heeft iemand deze überhaupt al? als ik het zo zie moet je echt met militaire precisie en heel veel geluk die missies doen wil je het op tijd halen :/ )
Verder nog de Wanted en de Auf Wiedersehen Petrovic trophy (en alles wat daar zo een beetje onder hangt, dus 20 races winnen, team MP matches winnen, etc)

Dat multiplayer van afgelopen zondag vond ik echt ruk, met al die andere mensen er bij. Als het goed is kan je ook gewoon invite only oid instellen. Veel leuker. Kunnen we misschien ook fatsoenlijk wat straatraces houden en komen we allemaal wat dichter bij de Auf Wiedersehen Petrovic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Deismyna schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:17:
Moet zelf nog zo'n 160 duiven afknallen, dan heb ik 100% en heb ik alle singleplayer trophies.

Daarna nog de multiplayer trophies...
- Teamplayer (moet te doen zijn als we met een paar man het een en ander afspreken).
- Fly The Co-op (heeft iemand deze überhaupt al? als ik het zo zie moet je echt met militaire precisie en heel veel geluk die missies doen wil je het op tijd halen :/ )
Verder nog de Wanted en de Auf Wiedersehen Petrovic trophy (en alles wat daar zo een beetje onder hangt, dus 20 races winnen, team MP matches winnen, etc)

Dat multiplayer van afgelopen zondag vond ik echt ruk, met al die andere mensen er bij. Als het goed is kan je ook gewoon invite only oid instellen. Veel leuker. Kunnen we misschien ook fatsoenlijk wat straatraces houden en komen we allemaal wat dichter bij de Auf Wiedersehen Petrovic :)
Mooi om te horen ik heb al 100% alleen nu nog een paar mp trophies waaronder wanted :(

Die 20 online races zouden we idd makkelijker met elkaar kunnen doen als er een invite only opties is (nog niet kunnen vinden) Die Auf Wiedersehen wordt nog moeilijk vanwege de servers, hier de checklist ervan: http://nl.wikigta.org/wik...rsehen_Petrovic_Checklist

[ Voor 4% gewijzigd door SL65 op 02-02-2010 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:12
Ik ga binnenkort ook maar eens GTA IV oppakken. Ik heb inmiddels een aantal titels Platinum en probeer me zoveel mogelijk in te houden met het kopen van nieuwe games. Dus móet GTA IV vanzelf een keer voorbij komen om te worden 'geplatinumd'. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

Ik heb 'm ook maar weer eens geinstalleerd gister op de PS3. Grafisch echt een enorm verschil met Saints Row 2. Was het alweer vergeten hoe mooi GTA4 was. Maargoed, misschin ga ik het hele verhaal nog wel eens over doen voor de trophies... al was ik met mn 'oude' savegame al wel dicht bij het einde geloof ik. De hele GTA franchise blijft gewoon gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

LuPo schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:53:
Ik ga binnenkort ook maar eens GTA IV oppakken. Ik heb inmiddels een aantal titels Platinum en probeer me zoveel mogelijk in te houden met het kopen van nieuwe games. Dus móet GTA IV vanzelf een keer voorbij komen om te worden 'geplatinumd'. :P
Er is een trophy die echt killing is genaamd: "Auf wiederseehn petrovic" of iets in die richting.
Als je de online trophies wilt boosten voeg mij dan maar toe op PSN: W1ckeDV2

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
W1ckeD schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:34:
[...]

Er is een trophy die echt killing is genaamd: "Auf wiederseehn petrovic" of iets in die richting.
Als je de online trophies wilt boosten voeg mij dan maar toe op PSN: W1ckeDV2
Ik wil de online trophies ook boosten zal je binnenkort ff toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Ik ben er ook mee begonnen.

PSN id: Sinned123

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Okay ik zal je toevoegen vanavond. :)

Het gaat mij ook om Fly The Co Op, dat is ook een killer.

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:39
Hmmz...ik speel eerst Ratchet uit en dan kom ik ook maar weer eens op GTA IV

PSN id :K1ngD1ng3l1ng

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Voor alle ps3'ers die de fly the coop trophy niet halen: http://www.ps3trophies.or...here-read-first-page.html

Heb het net ook zo gehaald dankzij deze mensen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Jaa die zijn erg goed, ik heb daar ook gepost in de hoop die Trophy ook te kunnen halen.

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Dit zijn de tijden om te verbeteren toch?

Deal Breaker - 7:04
Hangman's NOOSE - 2:34 of 2:32
Bomb Da Base II - 5:56

Kan je ook zien wat tot nu toe je snelste tijd is? Hangman's NOOSE heb ik gister in ongeveer die tijd gehaald, ik weet dus niet of ik er op of eronder zat.
Bomb Da Base II, daar zat ik duidelijk bij iemand die ook deze Fly the coop wilde halen, dat ging erg rap. Alleen ik heb echt vaak bij die missie dat ie gewoon eruit loopt. Dan vlieg je naar dat schip toe, ben je er bijna (gisteren had ik zelfs al de eerste bom gepland) en dan wordt het beeld zwart. Even later zit je weer in single player mode..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
!null schreef op maandag 08 februari 2010 @ 08:19:
Dit zijn de tijden om te verbeteren toch?

Deal Breaker - 7:04
Hangman's NOOSE - 2:34 of 2:32
Bomb Da Base II - 5:56

Kan je ook zien wat tot nu toe je snelste tijd is? Hangman's NOOSE heb ik gister in ongeveer die tijd gehaald, ik weet dus niet of ik er op of eronder zat.
Bomb Da Base II, daar zat ik duidelijk bij iemand die ook deze Fly the coop wilde halen, dat ging erg rap. Alleen ik heb echt vaak bij die missie dat ie gewoon eruit loopt. Dan vlieg je naar dat schip toe, ben je er bijna (gisteren had ik zelfs al de eerste bom gepland) en dan wordt het beeld zwart. Even later zit je weer in single player mode..
Dat over Bomb Da Base dat is een bekende bug die nog steeds niet is gefixt. Volgens mij vlieg je dan te hoog met de helicopter

De top off the midnight club trophy houdt dat nou in dat je 20 races moet winnen?

[ Voor 5% gewijzigd door SL65 op 08-02-2010 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Laatst online: 18:50
20 verschillende races.
Ik dacht ook slim te doen en 20 keer rondje om Star Junction te doen, maar dat werkte helaas niet.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:49
GTA 4 met Anti-aliasing thanks to ENB Series Mod.. Kwam deze tool tegen op GTAForums... Dit met resultaat

Kijk wel uit met deze mod want het heeft me heel wat tijd gekost om het een beetje draaiend te krijgen |:(

Afbeeldingslocatie: http://img341.imageshack.us/img341/8382/enb201021420920.png

[ Voor 23% gewijzigd door _VooDooMen_ op 14-02-2010 21:18 ]

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 15:19
Misschien een domme vraag. maar hoe start je in godsnaam multiplayer op in de PC versie? (ik heb em orgineel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smokey! schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 12:25:
Misschien een domme vraag. maar hoe start je in godsnaam multiplayer op in de PC versie? (ik heb em orgineel)
Met de mobiele telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

http://www.fileplanet.com...-Better-City-Textures-Mod

Of gewoon: Grand Theft Auto 4 - Better City Textures Mod. Heeft iemand deze al geprobeerd? Ik ben wel benieuwd, al zal je waarschijnlijk nóg meer videogeheugen nodig hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
Aankomende maandag wellicht iets van een aankondiging voor GTA V? Klik

Dat filmpje is overigens echt --> :')

[ Voor 3% gewijzigd door Deismyna op 26-02-2010 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Deismyna schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 21:39:

Het is toch geen 13 maart aankomende maandag?
Er zijn nieuwe geruchten verschenen over Grand Theft Auto V en een aankondiging door Rockstar op 13 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Deismyna schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 21:39:

Binnenkort krijgen we misschien een trailer van Episode From Liberty City op de ps3, maar deze home video slaat nergens op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Onderstaande link legt het op een andere manier uit. Er is in ieder geval een grote kans dat in maart iets wordt aangekondigd over de zgn GTA V. Episodes from LC op de ps3 aankondiging wordt het niet als ik de aanwijzingen zo bekijk (maar dat ie komt weten we inmiddels wel).

http://www.gamed.nl/view/73132

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
BatmanHorizon schreef op zondag 28 februari 2010 @ 10:30:
Onderstaande link legt het op een andere manier uit. Er is in ieder geval een grote kans dat in maart iets wordt aangekondigd over de zgn GTA V. Episodes from LC op de ps3 aankondiging wordt het niet als ik de aanwijzingen zo bekijk (maar dat ie komt weten we inmiddels wel).

http://www.gamed.nl/view/73132
Episodes From Liberty City ia al aangekondig op de ps3, maar deze bron legt het beter uit inderdaad met de hint in de handleiding van TBoGT :)

[ Voor 3% gewijzigd door SL65 op 28-02-2010 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik zit het spel nu al een tijdje te spelen, eerst op PS3, nu op PC (met een XBOX360 controller).

Als je op PC speelt met de muis, en je wilt schieten vanuit de auto krijg je met RMB een crosshair, en met LMB schiet je pas echt.

Met de controller is enkel mogelijk om te schieten, en je hebt dus een halve seconde een crosshair. Beetje moeilijk dus.

Dan ten tweede: als m'n uzi op is gooit Nico 'm weg. Dus ik moet dan een nieuwe uzi kopen. Bummer.

Nog mensen hier last van?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Met dat laatste? Ja, wel 's gehad dat Nico z'n bazooka weggooide.. Enig idee hoeveel zo'n ding kost? :X
Gewoon ervoor zorgen dat je ammo niet op gaat. :P

Heb trouwens wel 's de mogelijkheid gehad om Little Jacob te bellen voor wapens en ammo tegen een veel lagere prijs. Je moest 'm dan bellen en dan kiezen voor "guns" ofzo. Hij kwam dan ergens met de auto en dan kon je dus wapens en ammo kopen. Maar volgens mij kon je hier maar een paar keer gebruik van maken, want nu heb ik die mogelijkheid niet meer.

2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:49
@ Scipionyx:

Nee, het een vriendendienst. Je moet dus af en toe met Jacob op stap :)
Verder is het niet beperkt zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 13:50
_VooDooMen_ schreef op zondag 14 februari 2010 @ 21:15:
GTA 4 met Anti-aliasing thanks to ENB Series Mod.. Kwam deze tool tegen op GTAForums... Dit met resultaat

Kijk wel uit met deze mod want het heeft me heel wat tijd gekost om het een beetje draaiend te krijgen |:(

[afbeelding]
Kan je aub jou filetje sturen want die standaard is zwaar slecht ingesteld...

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
Snake schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 23:12:
[...]

Dan ten tweede: als m'n uzi op is gooit Nico 'm weg. Dus ik moet dan een nieuwe uzi kopen. Bummer.

Nog mensen hier last van?
Gewoon zorgen dat je wapens niet leeg raken door ammo op te pakken van slachtoffers en voor iedere missie voldoende ammo in te kopen.
Scipionyx schreef op zondag 07 maart 2010 @ 11:12:
Met dat laatste? Ja, wel 's gehad dat Nico z'n bazooka weggooide.. Enig idee hoeveel zo'n ding kost? :X
Gewoon ervoor zorgen dat je ammo niet op gaat. :P
Op het grootste van de kleine eilandjes ten noorden van het middelste eiland, ligt een bazooka met drie raketten voor gratis :*)
Heb trouwens wel 's de mogelijkheid gehad om Little Jacob te bellen voor wapens en ammo tegen een veel lagere prijs. Je moest 'm dan bellen en dan kiezen voor "guns" ofzo. Hij kwam dan ergens met de auto en dan kon je dus wapens en ammo kopen. Maar volgens mij kon je hier maar een paar keer gebruik van maken, want nu heb ik die mogelijkheid niet meer.
In principe kan dit oneindig vaak, maar je relatie met Jacob moet wel boven de 70/75% zitten, er is altijd een afkoelperiode nadat je hem gebeld hebt en vlak voor bepaalde missies kan je hem niet bellen omdat hij onderdeel is van die missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Ik krijg binnenkort een nieuwe laptop. Nou was ik benieuwd of ik met onderstaande specs GTA VI zou kunnen spelen met redelijke tot goede graphics? Kan iemand me daarmee helpen?

Base
Intel® Core™ i7-720QM Mobile Processor (1.6GHz, turbo up to 2.8GHz, 6MB L3 Cache)

Geheugen
4.096 MB 1333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 2.048]

Grafische kaart
1 GB ATI Mobility Radeon HD5470 grafische kaart

Besturingssysteem
Legitieme Windows® 7 Home Premium 64 BIT - Nederlands

LCD-scherm
15,6-INCH (1.366 x 768) WITTE LED-BEELDSCHERM MET HD+-RESOLUTIE

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
_VooDooMen_ schreef op zondag 14 februari 2010 @ 21:15:

Met die mod ziet het er ineens wel veel beter uit!

Wordt het gebruiken van een mod niet gezien als een "cheat" door Rock* met eventuele negatieve gevolgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
tweak_dude schreef op zondag 07 maart 2010 @ 11:47:
@ Scipionyx:

Nee, het een vriendendienst. Je moet dus af en toe met Jacob op stap :)
Verder is het niet beperkt zover ik weet.
&
Kheldar schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:45:
[...]

Op het grootste van de kleine eilandjes ten noorden van het middelste eiland, ligt een bazooka met drie raketten voor gratis :*)

[...]

In principe kan dit oneindig vaak, maar je relatie met Jacob moet wel boven de 70/75% zitten, er is altijd een afkoelperiode nadat je hem gebeld hebt en vlak voor bepaalde missies kan je hem niet bellen omdat hij onderdeel is van die missie.
Beide bedankt! Mijn relatie met LJ was op 70%, na 1 date was het weer (76%) koek en ei :P
Waren vrouwen maar zo makkelijk! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat TLAD en de andere episode bijna op de PC uitkomen, kan je nog met dezelfde savegame verder spelen? Het is dacht ik al een stand-alone installatie of is het toch geintegreerd in de bestaande GTA IV installatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:02:
Omdat TLAD en de andere episode bijna op de PC uitkomen, kan je nog met dezelfde savegame verder spelen? Het is dacht ik al een stand-alone installatie of is het toch geintegreerd in de bestaande GTA IV installatie?
Voor TLAD of BoGT (los gedownload) heb je GTA IV wel nodig.
"Note that to play Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned requires a copy of the original Grand Theft Auto IV release for Xbox 360 - but you can play it even if you haven't finished Niko's story"

Voor het complete pakket Episodes From Liberty City) heb je GTA IV niet nodig.
"Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City includes
both The Lost and Damned, and The Ballad of Gay Tony together on disc and does not require a copy of the original Grand Theft Auto IV to play."

bron: Rockstar games

Bij de episodes kan je selecteren welke episode je wilt gaan spelen, omdat het ook een "compleet nieuwe" game is waarbij je GTA IV niet eens hoeft te hebben. Over de DLC weet ik het niet, maar waarschijnlijk kan je dan ook selecteren of je verder wilt met GTA IV of dat je TLAD wilt spelen

[ Voor 14% gewijzigd door SL65 op 17-03-2010 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond Three Leaf Clover gedaan (PS3, in 5x) Tot nu toe wel de mooiste missie _/-\o_ ....hoewel...Roman redden was ook een mooie vond ik. Oh, en nu vergeet ik Snowstorm. Weet je wat? GTA IV is gewoon te mooi.
Laat die DLC maar komen (in de queue :9 )
edit: spelfoutje

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2010 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
maar de mooiste missie is en blijft de laatste. (heb het op beide manieren gedaan, dus revenge en deal. beide precies het zelfde. alleen jammer dat met deal roman er niet niet meer is :+)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
  • Laatst online: 19:25
Hey,

Heb GTA IV ook maar eens aangeschaft. Ontzettend leuk spel. Echter stoor ik me aan ding....schaduw. De schaduw zijn allemaal spikkels en sprites. Nu heb ik 'definition' aangezet, hierdoor wordt het al mooier, maar is het een beetje blurry (scherpte is weg). Welke instellingen moet ik doen zodat het scherp en mooie schaduwen heeft?

gaat niet om betere performance, maar gewoon de mooiste setting voor shaduws etc. Heb al wat afgezocht, wellicht komt het wel door ati drivers 10.2...verder draai ik het spel met een Q9450 @3.4ghz, 4Gb en een 5850.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
De ENB mod waarbij het mogelijk wordt AA toe te passen heb ik ook eens geprobeerd, de game op zich draait bij mij heel soepel, en AA zou het flink verbeteren, want de kartels maken het alsnog een lelijke game.

Maar nu had ik ENB gedownload, en ten eerste kon ik het spel niet full-screen spelen? Ik kon alleen de game in windowed mode spelen. Wel maximized, maar ik zie alsnog het venster om het scherm heen, en o.a. de onderste taakbalk en de startknop etc. Is dat nog aan te passen?

Zou je verder misschien jou .ini bestandje kunnen uploaden? Ik werd er niet veel wijzer van in ieder geval. De standaard versie maakt het spel namelijk alleen maar meer blurry en lelijker als ik hem aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:12
Ik moet nog steeds GTA IV (PS3) uit gaan spelen. Er komen echter iedere keer andere spellen tussendoor. :X

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

LuPo schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:26:
Ik moet nog steeds GTA IV (PS3) uit gaan spelen. Er komen echter iedere keer andere spellen tussendoor. :X
Ik heb 'm bijna uit.

The main story line that is.

In het begin van het spel kan je iemand executeren of wegwandelen. Heeft dat invloed op het spel?

spoiler:
ik heb op het einde deal gekozen. Dus Dimitri stuurt iemand naar Roman's wedding om Niko kapot te schieten. Roman sterft.

Nu weet ik dat Kate sterft als je Dimitri vermoord. Maar ik vraag me af WIE Kate vermoord? Pegorino? WTF? Waarom? Voor de drugs?

Overigens: Kate zegt altijd nee als ik mee naar binnen wil. Zelfs met kleren van Modo en een dikke auto :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Snake op 22-03-2010 13:31 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 13:07
Snake schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:30:
[...]

Ik heb 'm bijna uit.

The main story line that is.

In het begin van het spel kan je iemand executeren of wegwandelen. Heeft dat invloed op het spel?

spoiler:
ik heb op het einde deal gekozen. Dus Dimitri stuurt iemand naar Roman's wedding om Niko kapot te schieten. Roman sterft.

Nu weet ik dat Kate sterft als je Dimitri vermoord. Maar ik vraag me af WIE Kate vermoord? Pegorino? WTF? Waarom? Voor de drugs?

Overigens: Kate zegt altijd nee als ik mee naar binnen wil. Zelfs met kleren van Modo en een dikke auto :'(
spoiler:
Kate wordt inderdaad vermoord door Pegorino, want die wou dat je die deal met Dimitri afsloot. Overigens praat Kate niet meer met je als je die deal met Dimitri sluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net TBOGT uitgespeeld en wauw, wat een actie :P Echt top, jammer dat het zo kort is. Nu TLAD nog.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2010 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel speeltijd leveren beide uitbreiding eigenlijk op? Heb het origineel denk zelf rond de 40 uur gespeeld voordat ik hem uit had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 19:54
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 18:52:
Ik heb net TBOGT uitgespeeld en wauw, wat een actie :P Echt top, jammer dat het zo kort is. Nu TLAD nog.
Ik heb zelf ook de dubbele set gekocht (Liberty City Stories) op één dvd. Ik heb TLAD, uitgespeeld deze was erg vet genoeg vette spektakel.
Ik kijk al uit naar TBOGT, alleen nu nog de tijd vinden! ;)
Zelf vond ik het filmpje aan het begin van het deel TLAD (bankoverval) erg leuk, zal bij TBGOT ook vast en zeker zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door PSP123 op 23-03-2010 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu TLAD, maar vind deze wat minder, ik vind die hele biker setting niet echt geweldig eigenlijk :( Maar ik heb natuurlijk eerst TBOGT uitgespeeld, misschien had ik het andersom moeten doen, want ik vermoed dat dat de beste DLC was :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2010 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonny10
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-07 10:54
delete plz

[ Voor 95% gewijzigd door Jonny10 op 26-03-2010 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb van de week tlad uitgespeeld en vond hem wel top maar bikerscene viel niet zo goed. nu speel ik tbogt egt n topper. nog maar paar missies gedaan, maar als advies voor iedereen: speel eerst lost and damned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:24
Ik heb een probleem, ik kan het spel niet voltooien. In de laatste (?) missie wil Niko niet in de helikopter, wat ik ook doe. Een gamepad zou het moeten verhelpen, maar ik heb geen Xbox controler of een controller die met dit spel werkt. Ook helpt het veranderen van de input van spatie naar iets anders niet. Kan ik het spel nu niet voltooien? Dit is wel een erg domme bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
mister_S schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 15:52:
Ik heb een probleem, ik kan het spel niet voltooien. In de laatste (?) missie wil Niko niet in de helikopter, wat ik ook doe. Een gamepad zou het moeten verhelpen, maar ik heb geen Xbox controler of een controller die met dit spel werkt. Ook helpt het veranderen van de input van spatie naar iets anders niet. Kan ik het spel nu niet voltooien? Dit is wel een erg domme bug.
Splinter Cell in "[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - de..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
De logica erachter ontgaat me :/ , maar ik zal het proberen. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
mister_S schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 16:04:
De logica erachter ontgaat me :/ , maar ik zal het proberen. Bedankt.
Je kan ook een andere toets voor de spatiebalk instellen, dan werkt het wel.

Van de Rockstar Games twitter:
"Coming this Monday, April 12th: The Official Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City PC/PS3 Trailer "
http://www.rockstargames....ty_pc_ps3_trailer.article

[ Voor 15% gewijzigd door SL65 op 10-04-2010 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Dat heb ik geprobeerd, werkte hier helaas niet. Hopelijk werkt de fraps methode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Een Amerikaan heeft weer geluk: http://www.youtube.com/watch?v=bMgiwcwdVp0
GTA Episodes From Liberty City PS3 al op 7 April geleverd, helaas moeten wij nog even wachten tot vrijdag.

Edit:
Nieuwe trailer online: http://www.rockstargames....erty_city_trailer.article

[ Voor 30% gewijzigd door SL65 op 12-04-2010 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 14:14

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Patch (1.0.6.0) komt er aan

We’re proud to announce a new title update is coming to owners of the original GTA IV PC that includes all the enhancements found in Episodes from Liberty City. The title update will be available for download through Games for Windows – Live very soon, at which time I will update the forum. We will also be hosting a downloadable version on our support site. Thanks to all our fans for supporting us.

GTA IV Title Update 1.0.6.0 \ 1.0.5.1 \ 1.0.4.2 (Patch 6)

Rockstar Games Social Club

• Remove Rockstar Games Social Club application

• Separate RGSC application no longer required to launch game

• Social Club login now occurs during the launch process

Shadows

• A new, less memory-intensive, and better-looking scalable shadow solution has been implemented

• Enhanced Night Shadows added with user-selectable level of detail (replaces Shadow Density)

Performance

• Rendering optimizations have been made to improve performance, particularly when enabling shadows

• User-configurable graphics settings have been added for shadow control

• Improved memory management

Multiplayer

• Enhanced security to isolate users from cheaters and hackers

Episodic Content

• Provide in-game support to purchase "The Lost and Damned" and "The Ballad of Gay Tony" (Not available in Russian/Japanese Versions)

Bug Fixes

• Vehicle shadows re-enabled between 8pm and 6am

• Fix floating street textures

• Pedestrians in vehicles appear further out from the player to allow for long range sniping

• The Moon has been implemented with simulated lunar phases

• Fixed garbled text in Japanese Multiplayer menus

• "RESC 10" error fix for specific hardware configurations
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=445395

Meer nieuws: http://www.ghoststorm.co....-a-patch-for-gtaiv-on-pc/
Pagina: 1 ... 14 ... 21 Laatste

Let op:
Het performance topic is hier.