Lekker!Improved memory management
Fix floating street textures
The Moon has been implemented with simulated lunar phases
• Remove Rockstar Games Social Club application
• Separate RGSC application no longer required to launch game
• Social Club login now occurs during the launch process
Mooi! Die vond ik echt nergens voor nodig. Zou dat extra tussenscherm met opstarten er dan ook uit gaan? Ik word zo moe van dat opstarten van GTA IV: CD inlezen, hatelijke warnings en Rockstar logo's die je niet kan skippen gaan ook erg tegen staan, dan nog dat RGSC tussenscherm, dan inloggen op Live. Als je online wilt moet je ook nog eerst helemaal de singleplayer laden en dan nog je telefoon in.• Remove Rockstar Games Social Club application
Eventjes een potje doen is gewoon niet leuk meer zo
Heb een klein probleem na het installeren van deze nieuwe patch(PC), ik kan niet meer bij de telefoon! De zelfde knop is nog steeds geasigned, de andere knoppen doen het nog wel, maar de telefoon komt niet omhoog! Zijn er meer mensen met dit probleem?
Verwijderd
Hmmm, ik krijg nog geen melding van een nieuwe patch? Of is de patch enkel voor Episodes of Liberty City? nm; was enkel offline aangemeld. Geen problemen met de telefoon na het patchen. Misschien even aan een andere knop assignen en dan weer terug zetten?
Als het goed is krijg ik de uitbreiding morgen (PC) binnen.
Als het goed is krijg ik de uitbreiding morgen (PC) binnen.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2010 16:52 ]
Daar is niet veel anders aan hoor.Maranello schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:35:
[...]
Mooi! Die vond ik echt nergens voor nodig. Zou dat extra tussenscherm met opstarten er dan ook uit gaan? Ik word zo moe van dat opstarten van GTA IV: CD inlezen, hatelijke warnings en Rockstar logo's die je niet kan skippen gaan ook erg tegen staan, dan nog dat RGSC tussenscherm, dan inloggen op Live. Als je online wilt moet je ook nog eerst helemaal de singleplayer laden en dan nog je telefoon in.
Eventjes een potje doen is gewoon niet leuk meer zoZou al erg veel schelen als Social Club ertussen uit gaat.
Nu start je de game en komt er alsnog een schermpje om in te loggen.
De gegevens staan daar al in eenmaal ingevult.
De knop Play indrukken en de rest is hetzelfde.
Leuk, maar deze nieuwe patch zorgt ervoor, dat ik geen aangepaste controls kan instellen. Alles heeft een key aangewezen gekregen, wil je de gegevens opslaan. Gaat ie zeuren dat er een belangrijke key ontbreekt wat helemaal niet kan. Want er staan geen "???" meer tussen. Belachelijk. Sommige mensen hebben hier ook last van.
Same here idd...Ben er al wel achter dat het alleen om de walk backwards knop gaat, de rest kan je wel veranderen..Splinter Cell schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:46:
Leuk, maar deze nieuwe patch zorgt ervoor, dat ik geen aangepaste controls kan instellen. Alles heeft een key aangewezen gekregen, wil je de gegevens opslaan. Gaat ie zeuren dat er een belangrijke key ontbreekt wat helemaal niet kan. Want er staan geen "???" meer tussen. Belachelijk. Sommige mensen hebben hier ook last van.
Lijkt mij omdat het een stand alone game is met zo goed als de dezelfde stad? maar veel nieuwe missies en sommige stukjes anders ingedeeld voor de missies?Snake schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:33:
Zit blijkbaar een bug in, als je GTA Episodes from Liberty City koopt in de US kan je 'm hier al downloaden en spelen. Dat hoop ik toch, hij zou binnen 5 uur gedownload moeten zijn.
Maar wat ik me afvraag: waarom opnieuw 16GB?
[afbeelding]
Asus Zenbook i7 256gb
Dat is precies de reden. Het is geen add-on maar een apart spel. Voor de fabrikant is het minder moeite om wat bandbreedte te verspillen dan om een speciale add-on versie te maken voor mensen die het spel al hebben.Ghostrider schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:50:
[...]
Lijkt mij omdat het een stand alone game is met zo goed als de dezelfde stad?
Zijn er al zaken die de Episodes of Liberty City voor PS3 al (stiekem) verkopen?
Ben ook benieuwd naar of ie al ergens te halen is, had ook nog de vraag of er verschil zit tussen PSN versie en discversie. Had gehoord dat de PSN versie geïntergreerd werd in de GTA4 discversie zodat je bijvoorbeeld radiostations kan horen in orginele GTA4.
Verwijderd
ja, consoleshop.nl. Wel voor 44 euro.pplokker schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:56:
Zijn er al zaken die de Episodes of Liberty City voor PS3 al (stiekem) verkopen?
Maar de DLC versie mist dan weer de extra stations van de disc versie (is bij de PC/xbox versie iig zo).wheeler schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:12:
Ben ook benieuwd naar of ie al ergens te halen is, had ook nog de vraag of er verschil zit tussen PSN versie en discversie. Had gehoord dat de PSN versie geïntergreerd werd in de GTA4 discversie zodat je bijvoorbeeld radiostations kan horen in orginele GTA4.
Beide versies hebben dus nadelen

Verwijderd
hmm als dat echt zo is, dan denk ik dat een disc versie beter is, aangezien ik wel benieuwd ben naar nieuwe radiostationstweak_dude schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:31:
[...]
Maar de DLC versie mist dan weer de extra stations van de disc versie (is bij de PC/xbox versie iig zo).
Beide versies hebben dus nadelen
Mediamarkt Eindhoven verkoopt de ps3 versie later vandaag voor 33 euro.pplokker schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:56:
[ Voor 24% gewijzigd door PredNL op 14-04-2010 13:24 ]
Asus N551JK-CN157H
Verschillende (online) winkels hebben gister al een verzendbevestiging gegeven voor de PC versie, o.a. GCshop en Wehkamp.
Hopelijk heb ik hem vanmiddag binnen als ik thuis kom. Heb vooral zin in Ballad of Gay Tony, niet eens zozeer in The Lost & Damned
Hopelijk heb ik hem vanmiddag binnen als ik thuis kom. Heb vooral zin in Ballad of Gay Tony, niet eens zozeer in The Lost & Damned
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Niet helemaal. Had zelf ook de diskversie voor de xbox, maar het probleem daarbij is dat je de originele muziek uit het spel niet tot je beschikking hebt. Achteraf gezien vond ik dat een veel groter gemis dan die 1 of 2 nieuwe radiostations van de diskversieVerwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:37:
[...]
hmm als dat echt zo is, dan denk ik dat een disc versie beter is, aangezien ik wel benieuwd ben naar nieuwe radiostations

Verwijderd
hmm dillema. Snap niet dat ze het gewoon erin integreren. Ik zit nu wel te twijfelen of ik gwn disc of download ga halen voor me ps3.Kheldar schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:00:
[...]
Niet helemaal. Had zelf ook de diskversie voor de xbox, maar het probleem daarbij is dat je de originele muziek uit het spel niet tot je beschikking hebt. Achteraf gezien vond ik dat een veel groter gemis dan die 1 of 2 nieuwe radiostations van de diskversie
peeth schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:05:
Ik had hem besteld bij de FRS, en ja hoor, in de bus. Ik dus blij. Morgen vrij.
Waah mijn savegame is weg......
PC versie heeft gelukkig Independence FM, kun je je eigen muziek afspelen. Ik wil graag het radiostation Vice City FM met Fernando Martinez weer horen dus dan moet ik de disc versie wel aanschaffen.Kheldar schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:00:
[...]
Niet helemaal. Had zelf ook de diskversie voor de xbox, maar het probleem daarbij is dat je de originele muziek uit het spel niet tot je beschikking hebt. Achteraf gezien vond ik dat een veel groter gemis dan die 1 of 2 nieuwe radiostations van de diskversie
Ja, maar op de diskversie heb je nu wel Vice City Fm met daarop Nederlands trots "Mai Tai" met het onvergetelijke "History"Kheldar schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:00:
[...]
Vincere Per Belli
En... hoe is ie?peeth schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:05:
Ik had hem besteld bij de FRS, en ja hoor, in de bus. Ik dus blij. Morgen vrij.
Edit: ik kreeg net een telefoontje dat ik hem ook kan afhalen bij de Frs.
Weer wat te doen van het weekend
[ Voor 21% gewijzigd door bangnl op 15-04-2010 12:16 ]
Tja, GTA4bangnl schreef op donderdag 15 april 2010 @ 11:56:
[...]
En... hoe is ie?
Edit: ik kreeg net een telefoontje dat ik hem ook kan afhalen bij de Frs.
Weer wat te doen van het weekend
Zonder teveel te willen weggeven, ik ben begonnen met die gay, en op een gegeven moment moest ik met zo'n Loanshark meelopen voor een missie. We liepen een trap af en ik verklooide de missie. Dus nog een keer, weer dood. Nog een keer, loop ik deze keer voor, komt die me opeens voorbij rollen, zo de trap af, grote bloedvlek op de grond. Zijn toch leuke dingen.
Vincere Per Belli
Yay! 

De P.C versie had ik gisteren al via STEAM maar nou ook een retail versie.
Het loopt bij mij een stuk beter na de patch.
Toch blijf ik het verhaal van The Lost And Damned leuker vinden dan TBOGT, de donkere sfeer is echt tof!
De P.C versie had ik gisteren al via STEAM maar nou ook een retail versie.
Het loopt bij mij een stuk beter na de patch.
Toch blijf ik het verhaal van The Lost And Damned leuker vinden dan TBOGT, de donkere sfeer is echt tof!
Life is complicated
En van welke bron heb je deze info???PredNL schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:10:
[...]
Mediamarkt Eindhoven verkoopt de ps3 versie later vandaag voor 33 euro.
gamemania.nl PS3 versie nu beschikbaar. Net gebeld en het klopt. €39,98
Verwijderd
yes! is al bevestigd door rock*.Wii4all schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:55:
Vanavond ook als download beschikbaar via psn of niet?
Collega is net naar Mediamarkt (eindhoven) gegaan en is geslaagd voor €33,00 (PS3).
Vandaag ook EoLC (PS3) gekocht, 30 euro bij de Music Store in Veenendaal. Ik weet niet hoe dat zit bij andere MS's, maar goedkoper heb ik hem nergens gezien
Music Store in winkelcentrum Paddepoel Groningen ook 30 euro. verder idd overal 40 euro.
Heb zelf de pc-versie gekocht.
Heb zelf de pc-versie gekocht.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Aangezien meerdere mensen melden dat hij al te koop is ging ik even op weg naar huis door Heerlen en jup daar is hij ook al overal te koop.
De PC versie is 24.99 bij de MM en 29.99 bij de gamestore.
De PS3 versie was bij de Gamestore iets in de 50 euro wat ik toch te veel van het goede vind.
24.99 vind ik een zeer goede prijs, met het prijs verschil naar subways gegaan zodat ik iets te doen heb tijdens het installeren
een maat van me heeft de game gekocht op Steam en krijgt hem dus pas morgen en dat voor 29.99
.
De PC versie is 24.99 bij de MM en 29.99 bij de gamestore.
De PS3 versie was bij de Gamestore iets in de 50 euro wat ik toch te veel van het goede vind.
24.99 vind ik een zeer goede prijs, met het prijs verschil naar subways gegaan zodat ik iets te doen heb tijdens het installeren

een maat van me heeft de game gekocht op Steam en krijgt hem dus pas morgen en dat voor 29.99
Musicstore Eindhoven heeft er maar 5 liggen en mogen pas morgen om 12uur verkocht worden (regel van hoofdkantoor).
Installatie duurt idd vrij lang.
Kwam gister thuis: Jeeej post. 2 DVD's, meer dan 30 minuten bezig geweest met installeren. Maar, dan heb je ook wel wat. (En gelijk 3 uur later na "ff" spelen.)
Kwam gister thuis: Jeeej post. 2 DVD's, meer dan 30 minuten bezig geweest met installeren. Maar, dan heb je ook wel wat. (En gelijk 3 uur later na "ff" spelen.)
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ik heb begrepen dat je het origineel niet nodig hebt. Maar heb je dan wel gewoon de hele stad en alle mogelijkheden van deel 4 tot je beschikking, en wat speel je als je zeg maar gewoon wil free-roamen? En voegt het nog wat toe om het origineel erbij te installeren of maakt niet allemaal niks uit?
Morgen maar eens kopen voor PC dan.
Morgen maar eens kopen voor PC dan.
[ Voor 6% gewijzigd door Metalbuster op 15-04-2010 15:49 ]
5 stks? Waarom 12 uur? Ik dacht dat de start dag gewoon de 16e was, ik wist niet dat er ook een vast tijdstip aan hangt.FZJ220706 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:35:
Musicstore Eindhoven heeft er maar 5 liggen en mogen pas morgen om 12uur verkocht worden (regel van hoofdkantoor).
@Metalbuster
Origineel (GTA4) hoef je niet te hebben. Het is een volledig op zich staand spel (eigenlijk 2). Bij het opstarten kies je welke van de 2 spellen je wilt spelen (Lost and the damned of the ballad of gay tony) en je krijgt bij beide gewoon de hele map zoals deze ook in GTA4 is.
Wie je speelt als je gewoon gaat free roamen hangt ervan af welke van de 2 spellen je speelt.
Je kunt bij beide een paar gebouwen naar binnen die in GTA4 dicht waren.
[ Voor 39% gewijzigd door Deadsy op 15-04-2010 15:53 ]
Alleen als je de disc versie koop heb je GTA 4 niet nodig, bij de losse downloads uit de psn store heb je GTA 4 wel nodig.Deadsy schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:49:
[...]
5 stks? Waarom 12 uur? Ik dacht dat de start dag gewoon de 16e was, ik wist niet dat er ook een vast tijdstip aan hangt.
@Metalbuster
Origineel (GTA4) hoef je niet te hebben. Het is een volledig op zich staand spel (eigenlijk 2). Bij het opstarten kies je welke van de 2 spellen je wilt spelen (Lost and the damned of the ballad of gay tony) en je krijgt bij beide gewoon de hele map zoals deze ook in GTA4 is.
Wie je speelt als je gewoon gaat free roamen hangt ervan af welke van de 2 spellen je speelt.
Je kunt bij beide een paar gebouwen naar binnen die in GTA4 dicht waren.
Verwijderd
Music Store Voorburg. Ligt een hele bak vol (>50). €30 ook (PS3).
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2010 16:48 ]
Denk, ga ff multiplayer spelen. (TLAD @ PC)
Maar 't was nog niet zo druk
Maar een aantal games online waarvan "Own the city" voornamelijk actief.
Een spelvariant ala Turf War die me niet aantrok.
Maar 't was nog niet zo druk
Maar een aantal games online waarvan "Own the city" voornamelijk actief.
Een spelvariant ala Turf War die me niet aantrok.
Ik kreeg een mailtje van Mediaoffer dat vanwege de vulkaanas in de lucht de levering pas maandag zou zijn van de PS3-versie. Gezien ik hem toch van het weekend wou spelen, maar meegenomen voor de PC bij de GameMania hier in Middelburg. Hadden er genoeg op voorraad.

Met uiteraard een NIEUWE kaart er bij (niet dezelfde als GTA4) met de nieuwe highlights in de stad (hoewel het meeste overeenkomt met GTA4).
En nou als een van ''The Lost'' (de Hells Angels van GTA) in Liberty City rondscheuren op een motor.

Met uiteraard een NIEUWE kaart er bij (niet dezelfde als GTA4) met de nieuwe highlights in de stad (hoewel het meeste overeenkomt met GTA4).
En nou als een van ''The Lost'' (de Hells Angels van GTA) in Liberty City rondscheuren op een motor.
Wat stom van mij om dit te missen en dus de titel niet alvast te bestellen. Ik kan jammer genoeg vandaag niet naar een winkel om het te kopen en kopen via Steam is waarschijnlijk een drama (duurder en trage download, en dat maakt uit met grote games). PSN is een optie omdat ik IV op de PS3 heb, maar ik wil eigenlijk de game voor de PC. Dat zal toch nog eventjes een weekje wachten worden ben ik bang.
[ Voor 34% gewijzigd door Brons op 16-04-2010 10:40 ]
Steam was niet traag vannacht, 1,2MB/s hiero. Wel een fikse download, het lijkt wel of ik nu twee Liberty Cities op mijn harddisk heb staan =|
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Je was net voor mijn edit. Maar inderdaad, ik heb het toch maar via Steam gekocht. De download is bezig maar verbazingwekkend genoeg snel. In het verleden heb ik hele trage downloads gezien met Steam.Julian schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:39:
Steam was niet traag vannacht, 1,2MB/s hiero. Wel een fikse download, het lijkt wel of ik nu twee Liberty Cities op mijn harddisk heb staan =|
Moet zeggen dat ik TBoGT tot nu toe leuker vind dan TLaD.
Het enige wat ik moet weten voordat ik 'Episodes from LC' aanschaf issss.... wat zijn de extras in multiplayer.
Aangezien ik het doe voor de multiplayer.
Dus als iemand mij een goede beschrijving kan geven ben ik tevreden
Aangezien ik het doe voor de multiplayer.
Je wilt weten wat de extra's van multiplayer zijn omdat je het niet doet voor de multiplayer doetdrentm0nk schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 18:02:
Het enige wat ik moet weten voordat ik 'Episodes from LC' aanschaf issss.... wat zijn de extras in multiplayer.
Aangezien ik het niet doe voor de multiplayer.
Hier staat wat over de mp: http://www.gamezplay.org/...pisodes-from-liberty.html
Net beide (tlad en tbogt) uitgespeeld.
Vond The Ballad of Gay Tony veruit het leukst.
Alle 3 de games spelen zich in de zelfde wereld af met deels dezelfde personages maar het was soms wel alsof The Ballad of Gay Tony door iemand anders gemaakt was.
Ik vond altijd dat GTA4 te serieus en depressief was en vergeleken met andere GTA games zoals VC en SA ontbrak veel van de GTA humor (die ik altijd leuk vond) in GTA4. Te veel van de karakters waren niet leuk en de missies grotendeels te flauw.
The Lost and The Damned heeft vind ik veel potentie maar het word er gewoon niet uitgehaald. Veel van de personages lijken interessant maar ze worden nauwelijks uitgediept ook de relaties tussen de personages daar had meer mee gedaan kunnen worden. Ook ontbreekt de typische GTA humor weer.
The Ballad of Gay Tony vond ik super, te kort maja het is een add-on.
Vergeleken met de andere 2 vond ik de karakters leuker, de missies leuker en de humor veel beter.
1 klein nadeel aan TBoGT is een van de eerste missies en dit probleem heeft te maken met de besturing van de choppers. Ik kan er op de PC gewoon niet goed mee vliegen en vechten.
TBoGT is niet zo goed als SA en VC maar wel beter dan GTA4 en TLaD.
Ik hoop dat Rockstar met de volgende GTA (2012 ofzo geloof ik) de serieuze kant laat voor wat het is en terug gaat naar de humor van vroeger.
Ik ga er niet vanuit dat mensen het met me eens gaan zijn maar dit is mijn mening.
Vond The Ballad of Gay Tony veruit het leukst.
Alle 3 de games spelen zich in de zelfde wereld af met deels dezelfde personages maar het was soms wel alsof The Ballad of Gay Tony door iemand anders gemaakt was.
Ik vond altijd dat GTA4 te serieus en depressief was en vergeleken met andere GTA games zoals VC en SA ontbrak veel van de GTA humor (die ik altijd leuk vond) in GTA4. Te veel van de karakters waren niet leuk en de missies grotendeels te flauw.
The Lost and The Damned heeft vind ik veel potentie maar het word er gewoon niet uitgehaald. Veel van de personages lijken interessant maar ze worden nauwelijks uitgediept ook de relaties tussen de personages daar had meer mee gedaan kunnen worden. Ook ontbreekt de typische GTA humor weer.
The Ballad of Gay Tony vond ik super, te kort maja het is een add-on.
Vergeleken met de andere 2 vond ik de karakters leuker, de missies leuker en de humor veel beter.
1 klein nadeel aan TBoGT is een van de eerste missies en dit probleem heeft te maken met de besturing van de choppers. Ik kan er op de PC gewoon niet goed mee vliegen en vechten.
TBoGT is niet zo goed als SA en VC maar wel beter dan GTA4 en TLaD.
Ik hoop dat Rockstar met de volgende GTA (2012 ofzo geloof ik) de serieuze kant laat voor wat het is en terug gaat naar de humor van vroeger.
Ik ga er niet vanuit dat mensen het met me eens gaan zijn maar dit is mijn mening.
Verwijderd
Ik ben het met je eens, ik vind ook dat het weer tijd word dat ze terug naar de roots gaan. Realisme is leuk enzo, maar het limiteerd de gameplay wel flink, ik hoop dat ze zich voorlopig niet concentreren op GTA5 maar juist spinoffs gaan maken zoals Vice City en San Andreas.
Maar ik vermaak mij evengoed wel met Episodes from Liberty City.
Maar ik vermaak mij evengoed wel met Episodes from Liberty City.
Sorry, gigantische typfoutSL65 schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 18:59:
[...]
Je wilt weten wat de extra's van multiplayer zijn omdat je het niet doet voor de multiplayer doet![]()
Hier staat wat over de mp: http://www.gamezplay.org/...pisodes-from-liberty.html
Misschien dat het al ergens in 1 van de gta topics staat maar heb het niet kunnen vinden:
Ik heb net de dubbele uitbreiding gekocht voor de ps3. Het gekke is dat achter op de doos staat dat 720p, 1080i en 1080p worden ondersteund. Mijn tv past bij het opstarten echter de resolutie aan naar 1280x720 ipv deze op 1920x1080 te laten staan.. hoe komt dit? De game zelf heeft er geen instellingen voor.
Ik heb net de dubbele uitbreiding gekocht voor de ps3. Het gekke is dat achter op de doos staat dat 720p, 1080i en 1080p worden ondersteund. Mijn tv past bij het opstarten echter de resolutie aan naar 1280x720 ipv deze op 1920x1080 te laten staan.. hoe komt dit? De game zelf heeft er geen instellingen voor.
Als je PS3 het ondersteunt dan wordt het spel standaard op 720p gedraaid. In de systeeminstellingen van je PS3 kun je wel je PS3 'dwingen' om alleen in 1080p zaken af te spelen door alleen deze resolutie toe te staan. Dan zal GTA in 1080p afspelen.Unbreukable schreef op zondag 18 april 2010 @ 07:52:
Misschien dat het al ergens in 1 van de gta topics staat maar heb het niet kunnen vinden:
Houd er wel rekening mee dat het waarschijnlijk een bewuste keuze is om het spel standaard in 720p te draaien. Een hogere resolutie zal tot gevolg hebben dat het spel minder soepel gaat draaien.
(PC-versie)
Heeft iemand dit probleem ook?

Als je GTA IV Episodes from Liberty Cities opstart, moet ik eerst altijd "Log in to Social club" doen voor verificatino, terwijl ik al ingelogd ben bij Social club...

Als je GTA IV Episodes from Liberty Cities opstart, moet ik eerst altijd "Log in to Social club" doen voor verificatino, terwijl ik al ingelogd ben bij Social club...
Ja, heb ik ook, bij mij staat e-mail en pass al ingevuld en hoef alleen op play te drukken.
Niet zo'n probleem naar mijn mening.
Dat heb ik ook.dr_dreey schreef op zondag 18 april 2010 @ 11:36:
Ja, heb ik ook, bij mij staat e-mail en pass al ingevuld en hoef alleen op play te drukken.
Gewoon Play en gaan met die banaan.
Ja, dat had ik even gefotoshopped voor dit topic.dr_dreey schreef op zondag 18 april 2010 @ 11:36:
Het is idd niet een erg grote moeite, maar ik vind het tamelijk onzin als ik al ingelogd ben bij Rockstar Socialclub. Bij de reguliere GTA IV hoefde het niet.
Vraagje over TLAD:
spoiler:
Je krijgt aan het begin van TLAD een bike die wit is met grijze en blauwe strepen, waarbij de game verteld dat die bike uniek is en er maar 1 van is in heel Liberty City. Nou ben ik die bike kwijt omdat ik ermee het water in reed, en er vervolgens weg van gaan zwemmen. Vervolgens heb ik die Clay opgebeld voor een nieuwe motor, maar dat is niet dezelfde als ik had. Hoe kan ik m'n originele bike terughalen?
Socialclub is niet langer nodig en wordt bij de GTA IV update verwijderd. De episodes maken er vanaf het begin sowieso al geen gebruik van.Blaze85 schreef op zondag 18 april 2010 @ 12:22:
[...]
Ja, dat had ik even gefotoshopped voor dit topic.
Het is idd niet een erg grote moeite, maar ik vind het tamelijk onzin als ik al ingelogd ben bij Rockstar Socialclub. Bij de reguliere GTA IV hoefde het niet.
Je kan Clay bellen voor de Hexter (de unieke bike waarmee jij altijd rijdt), maar dit schijnt niet te werken bij jouw. Je kan ook gewoon een missie starten en als het goed is staat jouw bike dan op de stoep.Jorn1986 schreef op zondag 18 april 2010 @ 12:42:
Vraagje over TLAD:
spoiler:Je krijgt aan het begin van TLAD een bike die wit is met grijze en blauwe strepen, waarbij de game verteld dat die bike uniek is en er maar 1 van is in heel Liberty City. Nou ben ik die bike kwijt omdat ik ermee het water in reed, en er vervolgens weg van gaan zwemmen. Vervolgens heb ik die Clay opgebeld voor een nieuwe motor, maar dat is niet dezelfde als ik had. Hoe kan ik m'n originele bike terughalen?
Heb het spel opgeslagen in dat The Lost huis, en daarna stond inderdaad die Hexter weer als nieuw op de stoep
Ok, maar om 1 of andere reden ziet het er veel slechter uit dan GTA4 op mijn 360...rclahsen schreef op zondag 18 april 2010 @ 08:45:
[...]
Als je PS3 het ondersteunt dan wordt het spel standaard op 720p gedraaid. In de systeeminstellingen van je PS3 kun je wel je PS3 'dwingen' om alleen in 1080p zaken af te spelen door alleen deze resolutie toe te staan. Dan zal GTA in 1080p afspelen.
Houd er wel rekening mee dat het waarschijnlijk een bewuste keuze is om het spel standaard in 720p te draaien. Een hogere resolutie zal tot gevolg hebben dat het spel minder soepel gaat draaien.
De PS3 draait GTA dan ook niet in 720p, maar in 640p zonder AA (http://www.eurogamer.net/...60-special-article?page=2). Die 1080-optie schaalt gewoon het sub-HD-signaal op naar 1080, voor het geval je tv dat niet kan of het erg slecht doet.Unbreukable schreef op zondag 18 april 2010 @ 16:32:
[...]
Ok, maar om 1 of andere reden ziet het er veel slechter uit dan GTA4 op mijn 360...
En het is met name de lost and damned uitbreiding, zelfs wanneer ik NOISE uit zet. TBOGT ziet er wel ok uit.
Hoe zit het met de trophies? ik heb dus op de ps3 niet de orginele gta 4. Als ik nu bij trofeecollectie kijk zie ik daar ook alle trophies van GTA4. een hoop van deze zijn uiteraard wel te doen binnen de uitbreiding. maar unlocken deze ook als ze niet met nico belic gedaan worden maar met 1 van de andere 2 speelbare characters?
Hoe zit het met de trophies? ik heb dus op de ps3 niet de orginele gta 4. Als ik nu bij trofeecollectie kijk zie ik daar ook alle trophies van GTA4. een hoop van deze zijn uiteraard wel te doen binnen de uitbreiding. maar unlocken deze ook als ze niet met nico belic gedaan worden maar met 1 van de andere 2 speelbare characters?
[ Voor 60% gewijzigd door Unbreukable op 18-04-2010 18:07 ]
Ik ben nu bezig met de Ballad of Gay Tony en ik moet zeggen dat deze uitbreiding echt vet is. Vooral de sfeer in alle disco's en clubs is echt prachtig opgezet. Opzwepende muziek, glazen die kapot gaan als je tegen iemand opbotst, mensen die de trap afvallen nadat je gratis champagne hebt lopen uitdelen, aan het begin van de avond allemaal mensen in de rij om naar binnen te mogen, sommige mensen die geweigerd worden, aan het einde van de avond allemaal mensen die buiten staan en over hun lek lopen te gaan, het onwaarschijnlijke dat je met een beetje dansen bij een vrouw haar gelijk compleet versiert
Kortom, geweldig!
.
spoiler:
Vooral de verwijzingen naar GTA IV zijn wel grappig. Gracie die grappig vertelt dat ze haar auto gaat verkopen. Roman die telkens in de disco's/clubs langskomt en vervolgens achter de vrouwen aangaat. De Biker club uit TLAD die proberen een diamantentransactie te onderscheppen
.
Verwijderd
TBoGT nog niet gespeeld, ben eerst begonnen met de TLAD. Maar de eerste keer dat ik Stubbs de 3e tegenkwam was wel schrikken. 
Tnx! Wist zelf niet dat de noise uit kon bij TLAD, vond het zelf nogal storend namelijk.En het is met name de lost and damned uitbreiding, zelfs wanneer ik NOISE uit zet. TBOGT ziet er wel ok uit.
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2010 22:10 ]
Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben met EFLC. Ondertussen heb ik al 11 uur spelplezier en ik heb alleen nog maar TLAD gedaan. Gisteravond heb ik de laatste missie gehad. Ik heb de hoofdmissies, een aantal Angus missies en alle Stubbs missies gedaan. De gangwars en races moet ik nog, dit zal ik misschien doen nadat ik TBOGT uit heb.
Wat ik wel jammer vind is dat er maar 3 random pedestrain missies zijn. Zelf vond ik dat wel een leuke afwisseling in GTA IV.
Wat ik wel jammer vind is dat er maar 3 random pedestrain missies zijn. Zelf vond ik dat wel een leuke afwisseling in GTA IV.
Ik heb ook nog een ander probleem:Blaze85 schreef op zondag 18 april 2010 @ 11:32:
(PC-versie)
[afbeelding]
elke dag als ik m'n computer opstart krijg ik dit schermpje:

Ik heb al meerdere malen de melding geaccepteerd, maar hij blijft maar komen...
Hmm, heb beide DLCs aangeschaft via PSN, maar toen GTA-IV opstarte krijg ik alleen de vraag of ik TBoGT wilde spelen. Prima, dit gedaan en de gezellige atmosfeer van dubieuze clubs komt je tegemoet.
Toen ik echter de 'standaard' versie wilde spelen, heb ik deze optie declined. Standaard versie starte deze netjes op. Echter, als ik de volgende keer opstart krijg ik deze vraag niet eens te zien, dus niet eens meer kans om de DLC te spelen. Wat gerichte save-bestanden verwijderen en ik kreeg de vraag weer wel. Dit lijkt me niet de juiste manier....Om maar niet te spreken van TLatD, die ben ik nog helemaal nergens tegengekomen. Alleen maar als blok data van 2.7 GB op mijn toch al volle harde schijf.
Heb ik ergens iets gemist? Hoort er niet ergens een aparte optie te zijn om te kiezen welke versie (origineel, of een van beide DLCs) te starten?
Heb ik ergens iets gemist? Hoort er niet ergens een aparte optie te zijn om te kiezen welke versie (origineel, of een van beide DLCs) te starten?
Kreeg hem donderdag binnen, nog niet echt veel kunnen spelen, te mooi weer buiten 
Ben bezig met TBOGT, voornamelijk drugwars, zijn zeer leuk om te spelen. Maar nu krijg je, volgens wat guides die ik heb nageslagen op internet, na het volbrengen van een x-aantal missies wapens die in je safehouse spawnen. Ook schijnen er 50 missies te zijn. Nu zie ik elke keer als ik er eentje succesvol afrond dat ik x/25 heb gedaan. Dus geen wapens die spawnen en er missen er 25? Ik heb ze nog niet alle 25 gedaan maar was wel benieuwd.
Ok, bij 25 missies voltooid krijg je de titel "snow queen" en 20G en kan je nog 25 missies doen. Nog steeds geen wapens die in je safehouse spawnen. Ach, dan maar Armando bellen om wat uit zijn achterbak te kopen. Die grenade launcher is leuker dan de bazooka, alleen krijg je daar geen helicopters mee uit de lucht.
Ben bezig met TBOGT, voornamelijk drugwars, zijn zeer leuk om te spelen. Maar nu krijg je, volgens wat guides die ik heb nageslagen op internet, na het volbrengen van een x-aantal missies wapens die in je safehouse spawnen. Ook schijnen er 50 missies te zijn. Nu zie ik elke keer als ik er eentje succesvol afrond dat ik x/25 heb gedaan. Dus geen wapens die spawnen en er missen er 25? Ik heb ze nog niet alle 25 gedaan maar was wel benieuwd.
Ok, bij 25 missies voltooid krijg je de titel "snow queen" en 20G en kan je nog 25 missies doen. Nog steeds geen wapens die in je safehouse spawnen. Ach, dan maar Armando bellen om wat uit zijn achterbak te kopen. Die grenade launcher is leuker dan de bazooka, alleen krijg je daar geen helicopters mee uit de lucht.
[ Voor 23% gewijzigd door PiP0 op 21-04-2010 12:43 ]
Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic
Helaas krijg je geen optie. Als je GTA IV opstart dan begin je bij de laatste savegame. Via het ingame menu kun je wel naar andere savegames gaan. Als je kiest voor "New Game" dan krijg je wel de vraag in welke verhaallijn je de nieuwe game wil opstarten (GTA IV, TLAD, TBoGT)Redinox schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:58:
Hmm, heb beide DLCs aangeschaft via PSN, maar toen GTA-IV opstarte krijg ik alleen de vraag of ik TBoGT wilde spelen. Prima, dit gedaan en de gezellige atmosfeer van dubieuze clubs komt je tegemoet.Toen ik echter de 'standaard' versie wilde spelen, heb ik deze optie declined. Standaard versie starte deze netjes op. Echter, als ik de volgende keer opstart krijg ik deze vraag niet eens te zien, dus niet eens meer kans om de DLC te spelen. Wat gerichte save-bestanden verwijderen en ik kreeg de vraag weer wel. Dit lijkt me niet de juiste manier....Om maar niet te spreken van TLatD, die ben ik nog helemaal nergens tegengekomen. Alleen maar als blok data van 2.7 GB op mijn toch al volle harde schijf.
![]()
Voor wat betreft savegames:
- elke verhaallijn heeft 1 autosave slot;
- de andere slots (wanneer je zelf opslaat in een safehouse) moeten gedeeld worden met tussen alle verhaallijnen.
[ Voor 7% gewijzigd door rclahsen op 19-04-2010 12:07 ]
Is er nog een reden dat je ze via PSN heb gekocht, in de winkel kosten ze beide 30,- terwijl je in de PSN 2x 17,99 moet betalen (+bovenstaande ellende krijgt).Redinox schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:58:
Hmm, heb beide DLCs aangeschaft via PSN, maar toen GTA-IV opstarte krijg ik alleen de vraag of ik TBoGT wilde spelen. Prima, dit gedaan en de gezellige atmosfeer van dubieuze clubs komt je tegemoet.Toen ik echter de 'standaard' versie wilde spelen, heb ik deze optie declined. Standaard versie starte deze netjes op. Echter, als ik de volgende keer opstart krijg ik deze vraag niet eens te zien, dus niet eens meer kans om de DLC te spelen. Wat gerichte save-bestanden verwijderen en ik kreeg de vraag weer wel. Dit lijkt me niet de juiste manier....Om maar niet te spreken van TLatD, die ben ik nog helemaal nergens tegengekomen. Alleen maar als blok data van 2.7 GB op mijn toch al volle harde schijf.
![]()
Hier staat wat
Misschien een stomme vraag maar GTA IV kun je gewoon bestellen op Steam (Die heb ik ook gekocht vorig jaar) maar de DLCs/uitbreidingen niet. Waarom is dit
Volgens mij moet je de DLC via de Microsoft Marketplace kopen, ingame bij die overlay zou dat moeten kunnen.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Het is maar wat je ellende noemt. Als je de diskversie hebt, vraagt hij namelijk elke keer dat je de game start of je TLaD of TBoGT wilt spelen. Dat vond ik veel storender dan even googlen naar de optie om te switchen. Wat dat betreft vond ik het automatisch laden van de laatste save game bij de dus DLC wel zo prettigFlappiewappie schreef op maandag 19 april 2010 @ 12:08:
[...]
Is er nog een reden dat je ze via PSN heb gekocht, in de winkel kosten ze beide 30,- terwijl je in de PSN 2x 17,99 moet betalen (+bovenstaande ellende krijgt).
[ Voor 188% gewijzigd door Kheldar op 19-04-2010 13:01 ]
Kan je de DLC's wel los kopen voor de PC? Moet je niet gewoon Episodes From Liberty City hebben?RedHat schreef op maandag 19 april 2010 @ 12:15:
Misschien een stomme vraag maar GTA IV kun je gewoon bestellen op Steam (Die heb ik ook gekocht vorig jaar) maar de DLCs/uitbreidingen niet. Waarom is dit
http://store.steampowered.com/agecheck/app/12220/
Ja, maar alleen via Live marketplace. Kosten 1200 point per stuk. Geen idee hoeveel euro dat is. Irritant punten systeemBrons schreef op maandag 19 april 2010 @ 12:59:
[...]
Kan je de DLC's wel los kopen voor de PC? Moet je niet gewoon Episodes From Liberty City hebben?
http://store.steampowered.com/agecheck/app/12220/
1200 microsoft points = 15,50euro (http://gamingtickets.com/)
Dat is 31euro voor beide DLC's.
Dat is 31euro voor beide DLC's.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Nu staat ie wel bij Steam? Vanmiddag heb ik gezocht en liet hij alle GTAs zien maar geen liberty city (en ook die trailer niet).
Heb hem aangeschaft, 16GB steamdownload (En je hoeft GTA IV niet te installeren). Ter info
De downloadserver van STEAM is ook snel, ik haal mijn maximale snelheid (3mB/s).
Heb hem aangeschaft, 16GB steamdownload (En je hoeft GTA IV niet te installeren). Ter info
[ Voor 42% gewijzigd door RedHat op 19-04-2010 15:02 ]
millibyte? Dan gaat die 16GB nog wel even duren...RedHat schreef op maandag 19 april 2010 @ 14:17:
[...] (3mB/s)
Ik wou gewoon aangeven dat het om megabyte ging. Als ik MB zeg dan gaan ze eerste 10 reacties weer over: Mbit of MegaByte. Dat probeerde ik te voorkomen maar ik heb gefaald.Kheldar schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:19:
[...]
millibyte? Dan gaat die 16GB nog wel even duren...![]()
Overigens gaf ik snelheid alleen aan om te vertellen dat mensen gerust kunnen downloaden via STEAM ipv het retail kopen. Snelheden zijn voor de rest niet interessant
Heb net de missie "Sexy Time" van The Ballad of Gay Tony gespeeld. Ik vond het werkelijk frustrerend, die helikopter is zo moeilijk bestuurbaar en helemaal als je dan ook nog boten ermee kapot moet schieten.
What he ^^ saidKheldar schreef op maandag 19 april 2010 @ 12:53:
[...]
Het is maar wat je ellende noemt. Als je de diskversie hebt, vraagt hij namelijk elke keer dat je de game start of je TLaD of TBoGT wilt spelen. Dat vond ik veel storender dan even googlen naar de optie om te switchen. Wat dat betreft vond ik het automatisch laden van de laatste save game bij de dus DLC wel zo prettig
Voor die 5 euro ga ik niet moelijk doen met extra discs etc. Het integreert mooi in de al bestaande game en behalve dat ik niet slim genoeg was om zelf uit te vinden dat het dmv van savegames geregeld was, heb ik er geen "ellende" mee. Dat en ik ben gewoon gemakzuchtig, aanklikken en downloaden is nu eenmaal de makkelijkste manier om het zo snel mogelijk te hebben. En als ik naar de stad ga ben ik aan benzinekosten/parkeerkosten danwel buskosten ook ongeveer 5 euro kwijt.
Maar mooi, vanavond maar eens kijken hoe TLaD speelt, over TBoGT ben ik in ieder geval prima te spreken!
Ja, die missie is behoorlijk verrot.Metalbuster schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:16:
Heb net de missie "Sexy Time" van The Ballad of Gay Tony gespeeld. Ik vond het werkelijk frustrerend, die helikopter is zo moeilijk bestuurbaar en helemaal als je dan ook nog boten ermee kapot moet schieten.
Je kunt ook wachten, totdat de boten aanmeren op het vaste land. Maar daarna, kun je ze beter met de mini-gun neerknallen. Die raketten hadden totaal geen effect op die poppetjes. Ze vielen constant neer en staan zo weer op na 20 raketten. Een mini-gun is effectiever.
Heb 'm zeker 20 keer achter elkaar geprobeerd, gelukkig toch gelukt, door ze op het vaste land neer te knallen.
[ Voor 3% gewijzigd door Splinter Cell op 19-04-2010 17:25 ]
Heb updates gedraait maar waar kan ik zien of die gelukt zijn?
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Verwijderd
Dat vraag ik mij ook af, in de games folder van windows 7 gaf die versie 1.1.0.1 aan, en ik heb nog gewoon de readme van 1.1.0.0.Daywalk3r schreef op maandag 19 april 2010 @ 17:26:
Heb updates gedraait maar waar kan ik zien of die gelukt zijn?
Maar er was wel een duidelijk verschil in performance, dus ik neem aan dat het goed is gegaan.
Ik vond het ook erg moeilijk. Tot ik mouse control uit had gezet en met WASD en het numpad ging sturen. Dan is de helikopter echt geweldig.Metalbuster schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:16:
Die kan je uninstalleren, want die is sinds update 1.0.6.0 niet meer nodig.Blaze85 schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:42:
[...]
Ik heb ook nog een ander probleem:
elke dag als ik m'n computer opstart krijg ik dit schermpje:
[afbeelding]
Ik heb al meerdere malen de melding geaccepteerd, maar hij blijft maar komen...
Kan iemand mij helpen met deze missie ? Even het zwarte selecteren om de vraag te zien.
spoiler:
Met TBoT ben ik bij een missie waar ik iemand van een toren afgegooid heb. Helicopters uitgeschakeld en omhoog klimmen. Alle politiemensen afknallen, heli kapotstickyén en weer omhoog klimmen, daar alle politie gasten afknallen en heli weer stickyén.
Nu is er helemaal niemand meer op die toren maar WTF moet ik doen? Die achmed is omhoog geklommen alleen ik kan die trap niet op (Heb werkelijk waar van _ALLES_ geprobeert om die trap op te kunnen, maar hij triggert die trap gewoon niet
)
Hoe kom ik naar boven?
Nu is er helemaal niemand meer op die toren maar WTF moet ik doen? Die achmed is omhoog geklommen alleen ik kan die trap niet op (Heb werkelijk waar van _ALLES_ geprobeert om die trap op te kunnen, maar hij triggert die trap gewoon niet
Hoe kom ik naar boven?
RedHat schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 13:21:
Kan iemand mij helpen met deze missie ? Even het zwarte selecteren om de vraag te zien.
spoiler:Met TBoT ben ik bij een missie waar ik iemand van een toren afgegooid heb. Helicopters uitgeschakeld en omhoog klimmen. Alle politiemensen afknallen, heli kapotstickyén en weer omhoog klimmen, daar alle politie gasten afknallen en heli weer stickyén.
Nu is er helemaal niemand meer op die toren maar WTF moet ik doen? Die achmed is omhoog geklommen alleen ik kan die trap niet op (Heb werkelijk waar van _ALLES_ geprobeert om die trap op te kunnen, maar hij triggert die trap gewoon niet)
Hoe kom ik naar boven?
spoiler:
Als ik jou was zou ik die missie afbreken en het daarna nog een keer proberen.
Ik heb hem gisteren gedaan en je moet echt, en mij lukt het zonder problemen, de trap op
Ik heb hem gisteren gedaan en je moet echt, en mij lukt het zonder problemen, de trap op
Vincere Per Belli
Druk op de toets die je normaal gesproken ook altijd gebruikt, om in een auto te stappen. Dan lukt het wel.RedHat schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 13:21:
spoiler:Met TBoT ben ik bij een missie waar ik iemand van een toren afgegooid heb. Helicopters uitgeschakeld en omhoog klimmen. Alle politiemensen afknallen, heli kapotstickyén en weer omhoog klimmen, daar alle politie gasten afknallen en heli weer stickyén.
Nu is er helemaal niemand meer op die toren maar WTF moet ik doen? Die achmed is omhoog geklommen alleen ik kan die trap niet op (Heb werkelijk waar van _ALLES_ geprobeert om die trap op te kunnen, maar hij triggert die trap gewoon niet)
Hoe kom ik naar boven?
Een herstart was de oplossing. De F toets werkte niet.
Het kooivechten in TBogT is echt meesterlijk. Valt veel geld te verdienen als je een beetje slim bet op die vechters. Het vechten zelf is ook leuk, de eerste twee rondes zijn makkelijk. Bij de derde ronde kwam er iemand met een honkbal knuppel hehe, toen moest ik twee maal naar het ziekenhuis.. even uitzoeken hoe je die het beste in elkaar kan meppen!
Als je op de ps3 speelt moet je X indrukken om de wapens van de tegenstanders af te pakken en die kan je dan gebruiken tegen hun wat erg effectief istoetboink schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 20:35:
Het kooivechten in TBogT is echt meesterlijk. Valt veel geld te verdienen als je een beetje slim bet op die vechters. Het vechten zelf is ook leuk, de eerste twee rondes zijn makkelijk. Bij de derde ronde kwam er iemand met een honkbal knuppel hehe, toen moest ik twee maal naar het ziekenhuis.. even uitzoeken hoe je die het beste in elkaar kan meppen!
Iemand enig idee hoe dit op de PC versie kan? Zal zelf even wat gaan proberen maar het is me tot nu toe nog niet geluktSL65 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 21:11:
[...]
Als je op de ps3 speelt moet je X indrukken om de wapens van de tegenstanders af te pakken en die kan je dan gebruiken tegen hun wat erg effectief is
@toetboink
Wordt dit niet aangegeven door het spel? Of kijk even bij de instellingen, meestal staat daar wel welke knop je moet indrukken om af te pakken.
Wordt dit niet aangegeven door het spel? Of kijk even bij de instellingen, meestal staat daar wel welke knop je moet indrukken om af te pakken.
Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic
Controls heb ik natuurlijk al gekeken, speel GTA IV ook al een tijdje maar wist niet dat het kon. Heb eventjes gegoogled en je moet blijkbaar dodgen (met spatie) en daarna meteen aanvallen om hem te disarmen en zijn wapen af te pakken. Dit lukt telkens niet omdat hij die honkbal knuppel tegen me schouder mikt, probeer ook op zij te stappen maar het is echt lastig..PiP0 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:40:
@toetboink
En wat doet spatie normaal gesproken?
Ik speel hem namelijk met een Logitech Dual Action, zegmaar een PS3 achtige joypad.
Iemand die trouwens hiermee ook Rumble hiermee aan de praat heeft gekreken? Optie staat aan, hij trilt alleen nooit
Iemand die trouwens hiermee ook Rumble hiermee aan de praat heeft gekreken? Optie staat aan, hij trilt alleen nooit
[ Voor 33% gewijzigd door BackSlash op 21-04-2010 13:56 ]
iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB
Let op:
Het performance topic is hier.
Het performance topic is hier.