Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toetboink
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 21:20
BackSlash schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:54:
En wat doet spatie normaal gesproken? :) Ik speel hem namelijk met een Logitech Dual Action, zegmaar een PS3 achtige joypad.

Iemand die trouwens hiermee ook Rumble hiermee aan de praat heeft gekreken? Optie staat aan, hij trilt alleen nooit :-(
Spatie = handrem, springen en in gevecht blokken/dodgen

[ Voor 76% gewijzigd door toetboink op 21-04-2010 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-04 10:51
Ok, in ieder geval bedankt voor het doorgeven. Ik zal vanavond ook eens een kooigevechtje beginnen, ben nu nog bezig met de drugwars.

Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeenAngst
  • Laatst online: 15-09 22:07
Brons schreef op maandag 19 april 2010 @ 17:35:
[...]

Ik vond het ook erg moeilijk. Tot ik mouse control uit had gezet en met WASD en het numpad ging sturen. Dan is de helikopter echt geweldig.
Dat hoef je niet speciaal uit te zetten hoor.

It is hard to fail, But it is worse never to have tried to succeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 15:40

Brons

Fail!

GeenAngst schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:15:
[...]

Dat hoef je niet speciaal uit te zetten hoor.
Klopt. Ik vond dat wel handiger. Kan ik tenminste niet per ongeluk tegen de muis aan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toetboink
SL65 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 21:11:
[...]

Als je op de ps3 speelt moet je X indrukken om de wapens van de tegenstanders af te pakken en die kan je dan gebruiken tegen hun wat erg effectief is :)
Ik heb het nu redelijk goed door, je moet de dodge knop op het juiste moment twee keer tappen zodat je bukt. Als je dan Punch doet pak je het wapen af. Ik was net helemaal bij de Final gekomen (ronde 8?) had dus heel wat honkbalknuppels en messen overleefd. Het lukte me om een mes af te pakken terwijl ik nog maar een klein streepje leven heb, en zo versla ik de eerste twee. De allerlaatste komt ook weer met een mes, ja hoor, word in één keer doodgestoken..

Ik vind TBogT stukken beter dan TLAD. De missies en het verhaal spreken me meer aan. De echte GTA humor komt er meer in terug. Ook zijn de submissies leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 21:42
Ik heb TLAD nou uitgespeeld (In ieder geval de verhaallijn). Met een uurtje of 4 was ik klaar. Dat gedoe met die motorfietsen sprak mij niet zo heel veel aan. Laten we hopen dat TBOGT beter is!!

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Wat wel jammer is, is dat je alle locaties niet op de in-game map hebt. Pas als je er bent geweest komt het op de in-game map te staan. Nu moet je steeds de map pakken die bij het doosje zat als je een locatie wilt vinden.

Verder ben ik nu klaar met TBOGT, erg vermakelijk komt weer in de buurt van het Vice City en San Andreas gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook een beter gevoel bij TBoGT, al moet ik TLATD nog uitspelen, ik ging gewoon haasten zodat ik met de volgende DLC kon spelen. Dus dan maar overgestapt, het zijn nou eenmaal spellen waar je je niet moet haasten. Ik maak hem wel een keer af.

Inmiddels de pc versie van San Andreas binnen gekregen, die vind ik persoonlijk nog het leukst. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 22:44
Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:08:
Inmiddels de pc versie van San Andreas binnen gekregen, die vind ik persoonlijk nog het leukst. :P
offtopic:
Ik heb nu ook San Andreas voor de PC, maar vond het een beetje jammer dat bij mijn PC-DVD versie (in dvd doosje) geen kaartje zat van San Andreas. Zat dat er bij jou wel in?
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorn1986 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 18:50:
[...]

offtopic:
Ik heb nu ook San Andreas voor de PC, maar vond het een beetje jammer dat bij mijn PC-DVD versie (in dvd doosje) geen kaartje zat van San Andreas. Zat dat er bij jou wel in?
.
Nee, enkel de cd, geeneens het boekje. En geen PDF's te bekennen op de cd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 22:44
Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:53:
[...]

Nee, enkel de cd, geeneens het boekje. En geen PDF's te bekennen op de cd. :(
Nee bij mij was het ook maar een vrij ''leeg'' doosje met enkel een DVD er in, beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:17

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 15:40

Brons

Fail!

Als je zo naar die kaart kijkt zie je eigenlijk pas hoe groot GTA IV is. Maar tegelijkertijd vond ik het geweldig dat San Andreas 3 steden had. Zo kon je lekker tussen de steden door cruisen. Dat zou in GTA IV ook wel kunnen, New York en New Jersey hebben ook een gebied buiten de gebieden waar GTA IV zich afspeelt. Ik hoop altijd nog op een San Andreas II met 3 LC sized steden.

Ondertussen heb ik EFLC uit. 22 uur over gedaan. Ik moet zeggen dat ik het een heerlijk spel vond, net als GTA IV, en zeker €30 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De radio en reclames in SA blijven leuk, in GTA4 zijn die een stuk serieuzer geworden qua parodie.

http://www.youtube.com/watch?v=CKWrwLr9Yq8

:+

SA 2 zou leuk zijn, voor mij part hoeven het geeneens 3 steden ter groote van LC te zijn, een deel is opzich al groot genoeg voor een stad. Wat platteland en dergelijke ertussen, klaar. Ik mis het wel als ik de stad zat ben dat ik ergens anders heen kan gaan, dat is vooral het geval nu ik ook Just Cause 2 speel.

Maar ik zie GTA4 dan ook als een realistische versie van de eerste GTA3, de DLC's zijn meer add-in's in tegenstelling tot de soort van 'total conversions' zoals Vice City en San Andreas. Ik hoop dat ze het laatste nog doen voordat ze GTA5 uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Wat ik nou nog niet helder heb is dat de nieuwe voertuigen ook aanwezig zijn in de 'niko belic' GTA4.
Ofwel, kan ik de Double T of andere nieuwe motoren ook bereiden in de normale GTA4 als ik TLaD heb?

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:55

BioHazard

*\o/*

Tyoi schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:45:
Wat ik nou nog niet helder heb is dat de nieuwe voertuigen ook aanwezig zijn in de 'niko belic' GTA4.
Ofwel, kan ik de Double T of andere nieuwe motoren ook bereiden in de normale GTA4 als ik TLaD heb?
Goede vraag. Vraag ik me ook af. Al heb ik alleen Episodes geinstalleerd staan nu. De geluiden van de nieuwe motoren zijn echt een stuk beter! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
San Andreas vond ik persoonlijk ook veel vermakelijker om te free-roamen. Eigenlijk is GTAIV veel kleiner dan San Andreas als je kijkt wat je kan doen. Bij San Andreas heb je bijvoorbeeld dat leuke vliegveld en off-roaden in de woestijn of in bosgebied. GTAIV is inderdaad realistischer geworden en heeft minder dat over de top GTA gevoel. Hopelijk brengen ze ooit nog een GTA uit in die "teken" stijl, maar dat zal wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:23

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Jorn1986 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 18:50:
[...]

offtopic:
.
Ik heb de boekvorm versie, Boekwerk met kaart en DVD
Afbeeldingslocatie: http://img.game.co.uk/images/productpages/325526pp.jpg
naar mijn mening de mooiste uitgave :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tyoi schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:45:
Nee, althans niet voor de Xbox360 versie en ik neem aan dat het voor de PC versie ook zo is. De nieuwe wapens en voertuigen zijn enkel te gebruiken in de desbetreffende uitbreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toetboink
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 15:32:
[...]

Nee, althans niet voor de Xbox360 versie en ik neem aan dat het voor de PC versie ook zo is. De nieuwe wapens en voertuigen zijn enkel te gebruiken in de desbetreffende uitbreiding.
Yep, de uitbreidingen zijn standalone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Laatst online: 15:55

BioHazard

*\o/*

toetboink schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 16:28:
[...]

Yep, de uitbreidingen zijn standalone.
Oke, maar TBoGT bevat dus niet de bikes uit TLAD? Dat is namelijk wel crappy... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toetboink
BioHazard schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 16:42:
[...]

Oke, maar TBoGT bevat dus niet de bikes uit TLAD? Dat is namelijk wel crappy... :/
Ook niet inderdaad, de wapens zijn helaas ook allemaal anders. Ik wil die auto 9mm uit TLaD eigenlijk ook wel in TBogT hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 23:25

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Hoe laat je zo'n Sticky Bomb exploderen in TBoGT? Zag de uitleg in het spel te laat (PC versie). Op internet kan ik het alleen voor de XBOX360 vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door GiantLeap op 24-04-2010 18:06 ]

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Erop gooien via normale schietknop, eventueel wat richten, en dan pijltje naar beneden om ze te activeren.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:28
toetboink schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 16:53:
[...]

Ook niet inderdaad, de wapens zijn helaas ook allemaal anders. Ik wil die auto 9mm uit TLaD eigenlijk ook wel in TBogT hebben.
Sommige motoren van de TLaD zitten wel in de TBoGT maar niet alle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mod om die politie icoontjes op de minimap uit te schakelen? Ik vind het niet echt leuk dat ik precies een route kan zien tussen alle politiewagens door, het maakt de al makkelijke achtervolgingen nog gemakkelijker. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 23:25

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Nakebod schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 18:42:
Erop gooien via normale schietknop, eventueel wat richten, en dan pijltje naar beneden om ze te activeren.
Thanks!

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 19:25:
Is er een mod om die politie icoontjes op de minimap uit te schakelen? Ik vind het niet echt leuk dat ik precies een route kan zien tussen alle politiewagens door, het maakt de al makkelijke achtervolgingen nog gemakkelijker. :-(
Een Post-it ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Laatst online: 28-04-2021
Dat klinkt best gaaf! ik bedoel, je kent de map toch wel uit je hoofd? Dan zie je zeker geen politie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-08 10:58
spoiler:
Wat is die laatste missie (tragedy revenge ofzo) toch een KUT missie. Red het telkens NET niet om onder die heli te komen van Lil' Jacob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, al aan gedacht. ;)

Alleen zat domme ik verder te zoeken dan z'n neus lang is, ik herinnerde mij opeens dat er een optie bestond. Ik heb nu dus gewoon de radar uitgezet, op die manier kan ik nog wel m'n health en armor zien. Maakt het spel een stuk leuker, ik kan nu niet meer m'n route plannen tussen de politie door. :P

Ik ken de map nu wel ja, maar soms is het erg handig om op de minimap te kijken waar je heen moet gaan, maar nu doe ik het wel met de grote kaart. Maar eens de optie aanzetten dat elke auto een GPS heeft, niet dat die erg nauwkeurig is ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
movo. schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 20:28:
spoiler:
Wat is die laatste missie (tragedy revenge ofzo) toch een KUT missie. Red het telkens NET niet om onder die heli te komen van Lil' Jacob
daar heb ik ook zoooooo lang over gedaan. Diverse malen me controller praktisch door de tv gegooid. Uiteindelijk een maand het hele spel niet aangeraakt. Daarna in 1x gehaald :P
Het is ook zo frustrerend dat je bij restart dan elke x weer ernaar toe moet rijden en die hele shoot-out weer moet doen.

Zelf nu na heel lang ook maar is begonnen aan EFLC, te beginnen met TLAD. Het hele biker-idee bevalt me wel, hoewel TBOGT volgens mij beter wordt ervaren. Maar ja ik wil ze toch allebei doen.

Ik vind het wel droog dat je sommige stukken uit het oorspronkelijk GTA IV vanaf de andere kant ziet, je komt Nico soms ook tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:32

Pykow

Angelo OTR

DE autos in gta san andreas reden veelste snel op de snelweg. zelfs een vrachtwagen was sneller dan dat jij kon rijden. Er werdt altijd een ongeluk veroorzaakt.

GTA IV is beter uitgewerkt alleen mogen hier de autos weer wat sneller rijden op de snelweg.
ik speel meestal gewoon de missies en daarnaast, probeer ik soms netjes te rijden door de stad en hide en seek te spelen ;) Iemand neer schieten vanuit je auto en dan hard wegrijden :P en kijken hoeveel kills je kan maken zonder ontdekt te worden ;)

Of ruzie zoeken met een burger zodat ze jou gaan slaan en dan steeds weglopen, als je dan naast een politieman staat. dan slaat die burger jou en wordt hij opgepakt :P

Ook moet er een mogelijkheid zijn om te ontsnappen van de politie als ze je deur open trekken :S Als of je niet weg kan rijden als iemand met een pistol op je kop gericht staat :P

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de DLC pack gehaald voor de PS3. Heel erg leuk! zeker een aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:40

MsG

Forumzwerver

Bah heb ik net zo'n stoere bak van Bernie gekregen. Knalt er een politie auto tegen m'n parkeerplaats. Ik denk, cool, nu 3 auto's. Save ik, load ik weer, aaaargh blijkt dat hij maar 2 slots ofzo onthoudt, ben nu dus die speciale auto kwijt. Jammer dit.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
MsG schreef op donderdag 29 april 2010 @ 13:01:
Bah heb ik net zo'n stoere bak van Bernie gekregen. Knalt er een politie auto tegen m'n parkeerplaats. Ik denk, cool, nu 3 auto's. Save ik, load ik weer, aaaargh blijkt dat hij maar 2 slots ofzo onthoudt, ben nu dus die speciale auto kwijt. Jammer dit.
Ik neem aan dat je de Infernus bedoelt? Jat gewoon een Turismo bij de Turismo dealer en rijd vervolgens wat rondjes rond het zuidelijke puntje van Times Square. Meestal kom je daar de wat duurde sportwagens (Banshee, Turismo, Banshee et cetera) tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:45

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Het leuke is...

Ik heb dus HEEL gta iv gemod; neiuwe autos, loadingscreens, citytextures etc. Ik wilde GTA IV ditmaal niet installeren omdat het me teveel moeite zou kosten. ;)

Gelukkig had ik heel mijn GTA IV map gekopieerd (16GB) en tadaa; 1 klik op GTAIV.exe en je kan gelijk verdergamen. :?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:59
MsG schreef op donderdag 29 april 2010 @ 13:01:
Als het goed is kun je de Infernus gewoon weer vinden op de originele plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Waar staat de "NR" voor in TBOGT als je een missie nogmaals doet aan het einde van het spel?

Mijn gok is Not Relevant, maar dat weet ik niet zeker. Deze veranderd ook constant als je de missie een paar keer achter elkaar speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Ah thanks. Een google search op GTA IV Social Club NR leverde niks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Good Fella schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 00:28:
[...]

Ah thanks. Een google search op GTA IV Social Club NR leverde niks op.
Dus je had No Results? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

mister_S schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 12:59:
[...]

Als het goed is kun je de Infernus gewoon weer vinden op de originele plek.
Volgens mij niet, Weet iemand nog de plek?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Of ie er altijd staat weet ik niet, maar het was iig op een Q-Park, als je op de map kijkt, vlakbij Middle Park, aan de linkerkant, tussen Pyrite Street en Obsidian Street in.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

@Mork_Van_Ork: haha

Zit inmiddels aan de 100 miljoen dollar in TBOGT ^^ Cage Fights for the win.

[ Voor 18% gewijzigd door MoietyMe op 01-05-2010 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:42
Wat is nou eigenlijk de meest gespeeld online modus van GTA 4 op de PS3. Elke keer als ik bijvoorbeeld TDM, DM of Free Mode doe dan zit ik met hooguit 3/4 mensen in 1 server :S terwijl ik op youtube filmpjes ziet dat ze met minimaal 8 man aan het knallen zijn :o wat doe ik fout ? :+

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 14:00
Het wisselt heel erg. Soms lukt het maar niet in een game te komen, of zit je met maar 3 man, en soms zit je met 15 man in Mafia Work, wat eigenlijk bijna niet te doen is. (maar wel leuk, dat chaotische)
Zo wisselt het ook wel met Free mode. Cops 'n Crooks kom je ook nog wel eens grotere groepen tegen. Maar eigenlijk is het ook daar niet eens leuk met meer dan 8 of 10 man.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toetboink
Good Fella schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 12:46:
@Mork_Van_Ork: haha

Zit inmiddels aan de 100 miljoen dollar in TBOGT ^^ Cage Fights for the win.
Jammer dat je er niets mee kan doen.. Ik heb ook enkele miljoenen door het wedden op kooi vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

toetboink schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:07:
[...]

Jammer dat je er niets mee kan doen.. Ik heb ook enkele miljoenen door het wedden op kooi vechten.
Inderdaad. Ja je kunt er oneindig veel wapens mee kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Vind het wel jammer dat ik al na een paar missies allerlei wapens in mijn safehouse vind. Maar manmanman, wat kan je een hoop lol hebben met een shotgun en explosive shells. Mayhem galore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Ik lach me nog steeds kapot om de beginners in Multiplayer. Sta je ergens op een straathoek op ze te knallen terwijl ze langskomen scheuren, besluiten ze in al hun wijsheid al rijdend uit te stappen waardoor ze voor je neus op hun plaat gaan.

Of in Cops 'n Crooks, als baas zijnde er keihard vandoor gaan op zo'n NRG900 motor. Kan je ze eventjes niet bijhouden en even later verschijnt bovenin beeld dat de baas is overleden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

http://www.fileplanet.com...d-Theft-Auto-4---Patch-#6
Update your version of Grand Theft Auto IV to version 1.0.6.0. Changes include removing the Rockstar Games Social Club application, increasing performance, fixing bugs and improving shadows. This also adds support for purchasing "The Ballad of Gay Tony" and "The Lost and Damned" addon packs.
Wel leuk om even mee te delen, dacht ik zo.

Andere changes:
GTA IV Title Update 1.0.6.0 1.0.5.1 1.0.4.2 (Patch 6)

Rockstar Games Social Club
Remove Rockstar Games Social Club application
Separate RGSC application no longer required to launch game
Social Club login now occurs during the launch process

Shadows
A new, less memory-intensive, and better-looking scalable shadow solution has been implemented
Enhanced Night Shadows added with user-selectable level of detail (replaces Shadow Density)

Performance
Rendering optimizations have been made to improve performance, particularly when enabling shadows
User-configurable graphics settings have been added for shadow control
Improved memory management

Multiplayer
Enhanced security to isolate users from cheaters and hackers

Episodic Content
Provide in-game support to purchase "The Lost and Damned" and "The Ballad of Gay Tony" (Not available in Russian/Japanese Versions)

Bug Fixes
Vehicle shadows re-enabled between 8pm and 6am
Fix floating street textures
Pedestrians in vehicles appear further out from the player to allow for long range sniping
The Moon has been implemented with simulated lunar phases
Fixed garbled text in Japanese Multiplayer menus
"RESC 10" error fix for specific hardware configurations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:34
Die was toch al lang uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

PiP0 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 16:08:
Vind het wel jammer dat ik al na een paar missies allerlei wapens in mijn safehouse vind. Maar manmanman, wat kan je een hoop lol hebben met een shotgun en explosive shells. Mayhem galore.
Na een paar missies? Je moet 10 drugwars doen voor elk wapen:

10: .44 pistol
20: Advanced Machine Gun
30: Automatic Shotgun Explosive Shells
40: Sticky Bombs
50: Gold SMG

Dat zou ik toch niet 'een paar' missies noemen.

De parachute krijg je trouwens als je alle basejumps hebt gedaan en gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ah, 13 april. Goed daar had ik dus even overheen gelezen maar was nog niet besproken hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb GTA IV een poosje illegaal gehad, ik wilde kijken hoe hij draaide. Ondertussen heb ik wel progressie gemaakt. Nu heb ik hem al een poos legaal, echter heb ik nog niet iets kunnen vinden om zonder hacks e.d. mijn oude savegames weer te gebruiken. Ik heb nu wat hacks er in zodat hij ze wel in kan lezen, maar kan dit ook gewoon clean? Ik wil namelijk ook online kunnen, dat lijkt me erg lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

MsG schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 18:17:
Ik heb GTA IV een poosje illegaal gehad, ik wilde kijken hoe hij draaide. Ondertussen heb ik wel progressie gemaakt. Nu heb ik hem al een poos legaal, echter heb ik nog niet iets kunnen vinden om zonder hacks e.d. mijn oude savegames weer te gebruiken. Ik heb nu wat hacks er in zodat hij ze wel in kan lezen, maar kan dit ook gewoon clean? Ik wil namelijk ook online kunnen, dat lijkt me erg lachen.
Idd de savegames zijn gekoppeld aan een Xlive account, dus dat probleem had ik ook. Ik had de game eerst op de X360, maar ik ging verder op de PC. Dus had ik een paar savegames gedownload, maar die kan ik nu alleen offline gebruiken. Maar je progressie in de singleplayer heeft toch geen invloed op de multiplayer???

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ik kan mijn savegames wel "door elkaar" gebruiken. Ik heb hiervoor een DLL, genaamd xlive.dll.

http://www.google.nl/#hl=...rfai=&fp=bd18453138917a38

Suc6, en laat het me weten of je kunt spelen. ;)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO

RamO

salimrmaf schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 19:33:
Ik kan mijn savegames wel "door elkaar" gebruiken. Ik heb hiervoor een DLL, genaamd xlive.dll.

http://www.google.nl/#hl=...rfai=&fp=bd18453138917a38

Suc6, en laat het me weten of je kunt spelen. ;)
Dat gebruik ik ook, maar dan kun je niet meer online gaan, als je dat wilt moet je die dll weer uit die map gooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

RamO schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 18:45:
[...]

Idd de savegames zijn gekoppeld aan een Xlive account, dus dat probleem had ik ook. Ik had de game eerst op de X360, maar ik ging verder op de PC. Dus had ik een paar savegames gedownload, maar die kan ik nu alleen offline gebruiken. Maar je progressie in de singleplayer heeft toch geen invloed op de multiplayer???
Nee maar ik kan nu dus enkel single player, of ik moet de game helemaal opnieuw installeren en dan multiplayer. maar dan kan ik weer niet offline kutten omdat ik dan niets meer kan met mijn savegames. lastig :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO

RamO

MsG schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 19:38:
[...]

Nee maar ik kan nu dus enkel single player, of ik moet de game helemaal opnieuw installeren en dan multiplayer. maar dan kan ik weer niet offline kutten omdat ik dan niets meer kan met mijn savegames. lastig :p.
haha nee je hoeft je game niet opnieuw te installeren, gewoon xlive.ddl uit je installatiemap verwijderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Laatst online: 04-09 13:20
iemand tips hoe de sexy time missie het makkelijkst te doen is? ik word zo schijt ziek van die controls :(
BOGT PC overigens.. :'(

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Good Fella schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:15:
[...]

Na een paar missies? Je moet 10 drugwars doen voor elk wapen:

10: .44 pistol
20: Advanced Machine Gun
30: Automatic Shotgun Explosive Shells
40: Sticky Bombs
50: Gold SMG

Dat zou ik toch niet 'een paar' missies noemen.

De parachute krijg je trouwens als je alle basejumps hebt gedaan en gehaald.
Dat dacht ik ook, maar gelijk nadat de drugwars missies beschikbaar waren heb ik er 50 gedaan, en kreeg geen enkel wapen in mijn safehouse. Pas nadat ik verder ging met de missies High Dive waar de explosive shells worden geintroduceerd en BangBang waarin de sticky bombs worden gebruikt lagen deze pas voor het oprapen. Ik heb dus nog geen gouden SMG :( . .44 pistol kreeg ik pas toen ik deze ergens opraapte, vanaf toen ook pas beschikbaar bij de gunvan van Armando.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Verderf schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 20:30:
iemand tips hoe de sexy time missie het makkelijkst te doen is? ik word zo schijt ziek van die controls :(
BOGT PC overigens.. :'(
Baalde ook heel erg hoe die chopper vliegt met de PC controls.
spoiler:
Bootjes opblazen ging goed met de submachinegun, daarna rustig overvliegen en veel raketten schieten, daarna landen op een dak en sniperen, zo ben ik erdoor gekomen. (na een paar frustrerende herstarts. Oh ja, als je de helicopter aflevert kreeg ik last van zijwind waardoor ik een paal raakte en naast het platform kwam. Chopper kapot en missie gefaald. Toen ben ik maar ff wat anders gaan doen.

[ Voor 0% gewijzigd door PiP0 op 05-05-2010 08:58 . Reden: spoiler tekst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
ik vlieg met pijltjestoetsen + numpad, dat ging al een stuk beter. Maar heb die missie ook 10x moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Het vervelende is dat je, als je je neus naar beneden duwt, de chopper zelf ook snel neer beneden vliegt, je moet dus echt duikvluchten uitvoeren en hopen dat je iets raakt.
spoiler:
Zeker als die bootjes het strand bereiken, de omgeving zorgt ervoor dat je heel snel in de bomen zit als je niet uitkijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Laatst online: 04-09 13:20
meh, meerdere malen nog geprobeert maar om 1 of andere reden zakt mn pc qua performance helemaal in op het moment dat je de haven bereikt, slaat nergens op.

degene die de controls heeft verzonnen mogen ze ook onder een aardig laagje cement leggen :(

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

PiP0 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 08:53:
[...]

Dat dacht ik ook, maar gelijk nadat de drugwars missies beschikbaar waren heb ik er 50 gedaan, en kreeg geen enkel wapen in mijn safehouse. Pas nadat ik verder ging met de missies High Dive waar de explosive shells worden geintroduceerd en BangBang waarin de sticky bombs worden gebruikt lagen deze pas voor het oprapen. Ik heb dus nog geen gouden SMG :( . .44 pistol kreeg ik pas toen ik deze ergens opraapte, vanaf toen ook pas beschikbaar bij de gunvan van Armando.
Dat had ik er niet bij gezet nee, maar dat leek me duidelijk. Zal het er de volgende keer wel bijzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben maar eens begonnen om alle missies in TBoGT op 100% te halen voor de laatste 2 achievements (80% en 100% mission completion). Dit is nog niet zo makkelijk in sommige missies. Zeker de tijd en accuracy wil me niet altijd lukken ;) Maar ik heb nog 2 weken de tijd... dan hebben we Red Dead Redemption.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
RedHat schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 09:14:
ik vlieg met pijltjestoetsen + numpad, dat ging al een stuk beter. Maar heb die missie ook 10x moeten doen.
Bij mij ging het de 2e keer gelukkig goed.
De 1e keer was me heli kaduuk.

Valt nog mee als ik dat hier zo lees :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toetboink
Iemand tips om te ontsnappen als je 6 sterren hebt? (TBOGT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

toetboink schreef op maandag 10 mei 2010 @ 16:45:
Iemand tips om te ontsnappen als je 6 sterren hebt? (TBOGT)
Duik de metro in met een auto/motor. Met een auto kan dat op het kruispunt van Frankfort Ave en Uranium St. Met een motor kan dat bij elke ingang van de metro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil de uitbreidingen kopen voor de pc heb nu de game al.

Is het handiger om 2 keer voor 15 euro 1200 punten(dan moet je toch de xbox live punten hebben?) te kopen in de winkel en dan als download de uitbreidingen te kopen.
Of kan ik net zo goed gewoon het spel voor 30 euro kopen en zit het dan ook geïntrigeerd in mijn normale gta 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Good Fella schreef op maandag 10 mei 2010 @ 16:58:
[...]

Duik de metro in met een auto/motor. Met een auto kan dat op het kruispunt van Frankfort Ave en Uranium St. Met een motor kan dat bij elke ingang van de metro.
En je hebt op het middelste eiland bij Times Square in de buurt denk ik (bij al die billboards), bij een soort van museum of ouderwetstreinstation achtig idee, daar heb je een hokje met een deurtje. Kan je ook met de motor door en de metro tunnels in. Vervolgens zit je zo op het rechtereiland vanwege de brug waar ook metro onder door gaat.
Wat ook leuk is dat je met een beetje klooien daar ook met de motor eruit kan, uit de metro tunnels. Dat lukt je bij een station niet. Werkt iig bij multiplayer erg leuk om andere players af te schudden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

!null schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 07:52:
[...]

En je hebt op het middelste eiland bij Times Square in de buurt denk ik (bij al die billboards), bij een soort van museum of ouderwetstreinstation achtig idee, daar heb je een hokje met een deurtje. Kan je ook met de motor door en de metro tunnels in. Vervolgens zit je zo op het rechtereiland vanwege de brug waar ook metro onder door gaat.
Dat hok met die spijlen/tralies?
Wat ook leuk is dat je met een beetje klooien daar ook met de motor eruit kan, uit de metro tunnels. Dat lukt je bij een station niet. Werkt iig bij multiplayer erg leuk om andere players af te schudden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 00:01:

Is het handiger om 2 keer voor 15 euro 1200 punten(dan moet je toch de xbox live punten hebben?) te kopen in de winkel en dan als download de uitbreidingen te kopen.
Of kan ik net zo goed gewoon het spel voor 30 euro kopen en zit het dan ook geïntrigeerd in mijn normale gta 4?
Ik heb gewoon de uitbreiding ergens goedkoop online besteld, krijg je tenminste de mooie verpakking en DVD's thuis. Vind ik toch leuker staan bij mijn verzameling GTA's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 00:01:

Nou ja qua prijs maakt het dus niks uit als ik het zo lees. Het kost je sowieso 30 euro. Het is dus net wat je zelf wilt. Ik vind zelf een DVD wel handig (heb maar 20 gig HD). Dan hoef je hem niet op je HD te zetten (kan wel) terwijl als je hem download zal je m toch echt op je HD moeten zetten.
Daarnaast vind ik t ook wel leuk een hoesje enzo te hebben.

Voordeel van Download is dat je kan spreiden, koop je nu de 1 en als je die uit heb de ander....

[ Voor 3% gewijzigd door KingKoning op 11-05-2010 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Good Fella schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:20:
[...]
Dat hok met die spijlen/tralies?

[...]
Ja precies die. Dat is geniaal, je verdwijnt er zo in, als mensen het niet kennen. En als ze achter je aan zitten in de tunnels dan kun je daar ook door naar boven komen. Al lukt het niet altijd om de motor mee te nemen (je gaat nogal eens op je plaat vanwege het deurtje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

!null schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:02:
[...]

Ja precies die. Dat is geniaal, je verdwijnt er zo in, als mensen het niet kennen. En als ze achter je aan zitten in de tunnels dan kun je daar ook door naar boven komen. Al lukt het niet altijd om de motor mee te nemen (je gaat nogal eens op je plaat vanwege het deurtje).
Die is inderdaad erg handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als je dvd koopt voor de pc moet je het dan los opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:34
Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:16:
Maar als je dvd koopt voor de pc moet je het dan los opstarten?
De disc versie is volledig standalone inderdaad. Geen integratie dus. Maar wel extra radiozenders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-08 23:45
Nog 'n trucje om de politie kwijt te raken: zorg dat je helikopter + parachute hebt, meestal is het de Buzzard aangezien die ook voor de 6 sterren zorgt, en dan zo hoog mogelijk vliegen. Zorgen dat je geen politieheli in de buurt hebt en er op het hoogste punt uitspringen. Direct parachute uit en zweven maar... ik ga meestal vanaf middelste eiland richting Hove Beach (waar je met Niko begint) of richting de dure wijk vlakbij het vliegveld (Meadow Hills heet het daarzo geloof ik). Die afstand is groot genoeg, denk dat je ook wel vanaf zuid Algonquin naar het noorden kan zweven en je politie kwijt raken. Vind dit zelf altijd wel een leuke manier om te doen, eerst lekker knallen en als je er zat van bent is het makkelijk.. Ik heb trouwens zelf dit nog niet geprobeerd met 6 sterren voor zover ik me kan herinneren maar in ieder geval werkt het tot en met 5 op de xbox versie, zou verder geen probleem moeten zijn denk ik zo.

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
tweak_dude schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:34:
[...]
De disc versie is volledig standalone inderdaad. Geen integratie dus.
Was het maar waar...

Als je GTA IV al op je systeem hebt staan dan gebruikt de EFLC disc versie dezelfde saveslots,
graphic settings en keymap. Als je die gescheiden wilt houden dan is de makkelijkste oplossing om
een vers GfWL acount te gebruiken.

Dus het is ergens wel een stand-alone maar op een geniepige manier toch ook weer niet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:02

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

KingKoning schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:45:
[...]

Nou ja qua prijs maakt het dus niks uit als ik het zo lees. Het kost je sowieso 30 euro. Het is dus net wat je zelf wilt. Ik vind zelf een DVD wel handig (heb maar 20 gig HD). Dan hoef je hem niet op je HD te zetten (kan wel) terwijl als je hem download zal je m toch echt op je HD moeten zetten.
Daarnaast vind ik t ook wel leuk een hoesje enzo te hebben.

Voordeel van Download is dat je kan spreiden, koop je nu de 1 en als je die uit heb de ander....
Voor de PS3 versie is de installatie verplicht.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Laatst online: 28-12-2023
Ik heb tijdens het schoonmaken van het GTA4 boekje per ongeluk een gedeelte van de serial key weggeveegd. 8)7

Het spel is nog geinstalleerd. Hoe kan ik achter de serial komen? Ik heb al gezocht in het register maar heb niks kunnen vinden.

Edit: al gevonden dmv revoke license app van GTA4.

[ Voor 9% gewijzigd door Sharpp op 15-05-2010 20:53 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 11:30
Gents,

Ik heb GTA IV tweedehands gekocht.. Hij is nog niet binnen, maar kan ik problemen verwachten met de serial oid of zal dat waarschijnlijk allemaal wel los lopen?

Lees hierboven namelijk iets over een License Revoke-app?

Ik hoor het graag.

[ Voor 13% gewijzigd door Bart© op 17-05-2010 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozensun744
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-05 10:48
Ik denk dat het wel gaat werken, je mag volgens mij een onbeperkt aantal keer het spel registreren met de serial. Een vriend van me kan zelfs op twee pc's GTA IV met dezelfde serial tegelijk online spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Antwoord al gevonden.

[ Voor 96% gewijzigd door Skating_vince op 18-05-2010 10:30 . Reden: Antwoord al gevonden. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
Hey gasten,

Ik heb net GTA IV binnen. Netjes geïnstalleerd en meteen maar volledig geupdate naar 1.0.6.
Als ik 'em nu start moet ik insignen bij Social Club, dat gaat goed en daarna verschijnt een draaiend cd-icoontje.
Dan houdt het op.. Er gebeurd helemaal niets. Geen proces dat blijft hangen, geen melding in de Event Viewer.

Iemand een idee?

spec:AMD PhenomII X4 955, 4GB DDR3, 2xHD4890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Gaat 't met een oudere patch wel goed dan? Of zelfs zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
hier net een clean install met ook meteen 1.0.6 erop geflikkerd no problems. Dus bovenstaand lijkt me dan ook niet te werken? :?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
Never mind, heb effe gegoogled en ik bleek de "Games for Windows Live!"-client er niet (meer) op te hebben staan. Issue solved. Nu nog mijn oude savegames zien terug te krijgen.

Hmmm. denk niet dat 'em dat gaat worden...
Dan maar opnieuw beginnen. Was bij 'Taking out the trash'..
Iemand een idee hoe lang ik er over ga doen om weer op dat punt terecht te komen?

[ Voor 35% gewijzigd door Bart© op 19-05-2010 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Bart© schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 17:27:

Dan maar opnieuw beginnen. Was bij 'Taking out the trash'..
Iemand een idee hoe lang ik er over ga doen om weer op dat punt terecht te komen?
Ligt eraan of je alleen de missies speelt of ook de side-jobs erbij doet? Maar taking out the Trash, is Ray Boccino, is al bijna aan het eind van het spel. Je kan het makkelijk binnen 30 uur uitspelen, dus ik gok een uurtje of 20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Beetje pessimistisch. Als je missie na missie doet en niet veel kloot dan moet het wel in 10 uurtjes lukken.

Moest na een clean windows install overnieuw beginnen. Heb er nu 6 uur (en een kwartier) opzitten en ga zo snowstorm doen, best netjes lijkt mij?(best wel wat lopen kloten)

Voorgaande keren het spel in 19-20 uur uitgespeeld.

Edit:
Michelle moet dood! :+

[ Voor 24% gewijzigd door .Sjoerd op 19-05-2010 18:38 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
Goed, dan heb ik nog wat te doen... Zal mijn vrouw leuk vinden...

Heb trouwens ook meteen het spel opnieuw getweaked & ingesteld enzo..
Draai de benchmark op 1920x1200 met alles op High, View distance op 89 en die andere twee op 60 en 40. (waarom weet ik eigenlijk niet want het heeft geen invloed op geheugengebruik)

Resultaat 48fps.. Vind ik best netjes, of valt dat tegen en kan het beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Laatst online: 02-03 14:28
Ik heb net TLAD uitgespeeld.
Woow, wat een topgame.. want dat is het een stand-allone game als je het mij vraagt.

spoiler:
Ik vond het einde erg sterk gedaan, vooral dat shot dat Johny met die rolstoel uit het brandende kluphuis liep... ik vinkte bijna een traantje weg.

Ik zie er alleen tegenop om Gay Tony te spelen nu ik deze heb gedaan, ik zit nog in de sfeer en de flow van TLAD en ik heb het gevoel dat ik Gay Tony nooit zo tof ga vinden.

[ Voor 23% gewijzigd door qwertyuio op 20-05-2010 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:44
qwertyuio schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 00:17:
Ik heb net TLAD uitgespeeld.
Woow, wat een topgame.. want dat is het een stand-allone game als je het mij vraagt.

spoiler:
Ik vond het einde erg sterk gedaan, vooral dat shot dat Johny met die rolstoel uit het brandende kluphuis liep... ik vinkte bijna een traantje weg.

Ik zie er alleen tegenop om Gay Tony te spelen nu ik deze heb gedaan, ik zit nog in de sfeer en de flow van TLAD en ik heb het gevoel dat ik Gay Tony nooit zo tof ga vinden.
Ik ben begonnen met Gay Tony, ook na aanleiding van opmerkingen hier op het forum waarin werd gezegd dat je Gay Tony beter als eerste kon doen, omdat TLAD beter zou zijn. Nou ik heb spijt hoor. Ik vond Gay Tony veel "toffer". Ik vond de missies leuker en veel meer humor.

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

TbogT is echt stukken leuker dan TLAD inderdaad. Ik dacht ook dat dat de algemene opinie was.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Heb de games ook maar eens geinstalleerd.

Ik wil alleen vragen of: de extra autos, vliegtuigen, en wapens in beide "games" hetzelfde zijn, want in GTA IV kon je niet parachutespringen bijvoorbeeld. Maar krijg je nu alle extras in beide uitbreidingen?!

Gulfstream G650

Pagina: 1 ... 16 ... 21 Laatste

Let op:
Het performance topic is hier.