Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03 14:28
Nee, dat is gewoon gesplitst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:44
qwertyuio schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 00:17:
Ik heb net TLAD uitgespeeld.
Woow, wat een topgame.. want dat is het een stand-allone game als je het mij vraagt.

spoiler:
Ik vond het einde erg sterk gedaan, vooral dat shot dat Johny met die rolstoel uit het brandende kluphuis liep... ik vinkte bijna een traantje weg.

Ik zie er alleen tegenop om Gay Tony te spelen nu ik deze heb gedaan, ik zit nog in de sfeer en de flow van TLAD en ik heb het gevoel dat ik Gay Tony nooit zo tof ga vinden.
Ik heb nu ook TLAD uitgespeeld, vond hem ook erg vet. Op het einde wordt heel erg helder waar precies in de ''originele'' storyline van GTA IV dit tussendoor plaatsvond. Straks meteen verder met TBoGT :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:36

Player1S

Probably out in the dark

vraagje. In het RDR topic is paar keer gemeld dat GTA IV dmv de DLC's ook checkpoints heeft.
Ik heb al TLaTD maar merkte er nog niks van. Mag ik dus veilig aannemen dat deze in TBoGT zit?
En werkt dit dan alleen in die DLC of ook in de gewone GTA IV?

Het ontbreken hiervan was voor mij de reden dat ik het spel nooit heb uitgespeeld.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:31:
vraagje. In het RDR topic is paar keer gemeld dat GTA IV dmv de DLC's ook checkpoints heeft.
Ik heb al TLaTD maar merkte er nog niks van. Mag ik dus veilig aannemen dat deze in TBoGT zit?
En werkt dit dan alleen in die DLC of ook in de gewone GTA IV?

Het ontbreken hiervan was voor mij de reden dat ik het spel nooit heb uitgespeeld.
Ja, het checkpoint systeem zit in TBoGT en werkt ook alleen in die DLC. TLaTD and GTA4 moeten het zonder checkpoint systeem doen.

Zelf heb ik het gemis aan checkpoints nooit een frustratie gevonden (al kan ik de kritiek op het missen van dat systeem wel begrijpen). Ik heb gelukkig nooit veel missies opnieuw moeten doen en het auto rijden vind ik ook niet vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-04 10:51
Ik vond de missies in TBOGT en TLAD (nu halverwege) nooit zo lang en lastig dat ik checkpoints nodig had. Meestal laadde ik opnieuw als ik dood ging.

Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

GLOEIENDE.

* Jejking heeft écht een bloedhekel gekregen aan het savegamesysteem. Dat synchroniseren van savegames met servers en profielen heeft echt geen zin vind ik. M'n eigen saves zijn kwijt, nu probeer ik er ergens een vandaan te halen om verder te gaan vanaf de missies van Gerry ongeveer. Moest je een aantal tactieken volgen maar m'n pc blijft maar roepen dat de load gefaald is. Ik had 'm wel eerst gepatcht naar 1.0.7.0., de laatste versie en Xlive-DLL's gebruikt. Wanhoop nabij ongeveer, hah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap echt niet waarom ze ineens met dit soort onzin komen. Ben ook helemaal met dit spel. Kijk gewoon naar SA werkte prima. Kon je zo je map kopiëren en plakken werkte perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Weet jij een fix dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Het is óf online kunnen spelen, of de game gehackt spelen en alle saves kunnen draaien. Ik zit in hetzelfde schuitje. Stout illegaal begonnen, spel gekocht want hij is het waard, vervolgens zit ik nu gedwongen alsnog gekraakt, omdat je savegames helemaal geworteld zitten in dat MS-passport systeem, en ik kan nu ook niet online.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Nu had ik eind vorig jaar gevraagd welk platform het beste is voor deze game en ik kreeg de reactie "PC is veel beter". Nu heb ik geen zin om een game-PC te gaan kopen en mijn 2 jaar oude MBP gaat het ook niet leuk vinden, daar komt bij dat ik het spel vorig weekend voor het eerst gespeeld hebt op een LANparty, op een Playstation. Het installeren duurde wel vrij lang maar het spelen ging prima nadat ik gewend raakte aan de controller.

Dus wat dat betreft wil ik denk ik toch een console kopen. Welke console is dan beter en waar moet ik op letten voor het spelen van deze game? Ik hou van free roaming games en racespellen, meer niet eigenlijk, en ik wil eigenlijk de goedkoopste console die toch goed presteert (ik koop hem immers alleen voor deze game eigenlijk), maar van de XBox snap ik niks met al die verschillende versies (elite, normaal e.d.), en de PlayStation is al redelijk verouderd (EOL?) of valt dat mee..? Is er nog een andere console waar het op gespeeld kan worden?

* Wilf is een gamen00b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Laatst online: 11-09 14:00
Op dit moment kan je denk ik niet spreken van EOL voor 1 van de consoles, ze zijn allebei nog in de running, en een nieuwe generatie lijkt nog erg ver weg. Maar als jij alleen gaat gamen moet je denk ik gewoon de goedkoopste versie van beide uitzoeken. Maar goed, misschien wil je ook wel eens een blu-ray kijken? :)

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Nu online
Wilf schreef op maandag 14 juni 2010 @ 17:22:
Nu had ik eind vorig jaar gevraagd welk platform het beste is voor deze game en ik kreeg de reactie "PC is veel beter". Nu heb ik geen zin om een game-PC te gaan kopen en mijn 2 jaar oude MBP gaat het ook niet leuk vinden, daar komt bij dat ik het spel vorig weekend voor het eerst gespeeld hebt op een LANparty, op een Playstation. Het installeren duurde wel vrij lang maar het spelen ging prima nadat ik gewend raakte aan de controller.

Dus wat dat betreft wil ik denk ik toch een console kopen. Welke console is dan beter en waar moet ik op letten voor het spelen van deze game? Ik hou van free roaming games en racespellen, meer niet eigenlijk, en ik wil eigenlijk de goedkoopste console die toch goed presteert (ik koop hem immers alleen voor deze game eigenlijk), maar van de XBox snap ik niks met al die verschillende versies (elite, normaal e.d.), en de PlayStation is al redelijk verouderd (EOL?) of valt dat mee..? Is er nog een andere console waar het op gespeeld kan worden?

* Wilf is een gamen00b
Deze vraag hoort hier eigenlijk niet thuis, maargoed ik zou als eerste even gaan googlen want je bent niet de eerste met deze vraag. De PS3 is trouwens jonger dan de Xbox en is nog steeds niet helemaal benut er is namelijk nog veel meer uit te halen dankzij de cell processor en de blueray schijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Er valt voor beide wat te zeggen. Zoals je kunt lezen heb je zelf een PS3 :), maar de een heeft weer meer videogeheugen. Sommige spellen lopen beter op de 1 dan op de ander. Bij de Xbox moet je betalen voor online, maar is het wel echt gereguleerd. Je moet gewoon even afwegen wat je wilt.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Ben maar opnieuw begonnen op de PS3. Ik heb hem namelijk uitgespeeld op de niet geupdate versie van GTAIV (zonder trophies). Ga hem nu opnieuw spelen met trophies! Ben het beu om elke keer dat ik een savegame laad de melding te krijgen dat trophies niet beschikbaar zijn.

EDIT: Dit betreft de "reguliere" versie van GTAIV, dus zonder uitbreiding oid.

[ Voor 13% gewijzigd door speek1984 op 16-06-2010 11:59 ]

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boschjesman
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09-2024
Heeft iemand enig idee of de serienummers op één of andere manier van de cd te achterhalen zijn?
Ik heb een legale cd, waar ik het kartonnen hoesje (waarschijnlijk) van weggegooid heb. Wat achteraf niet handig bleek te zijn omdat het serienummer hierop staat.
Of zijn de serienummers uitwisselbaar en zou ik een serienummer van iemand anders kunnen misbruiken om het spel te activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:30
De serials staan los van een specifiek schijfje ja. Zou anders wel erg duur worden ieder schijfje aan te passen ;)
Maar ik denk niet dat iemand z'n serial hiervoor wil lenen, je kunt immers niet beide tegelijk online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boschjesman
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09-2024
Ik ben eigenlijk van plan enkel de storyline offline uit te spelen, aangezien ik nu een nieuwe pc heb waar GTA (en de pc zelf) niet om het half uur crasht.
Geeft dit geen problemen, of zal ik op zoek moeten gaan naar een crack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Vanochtend EFLC gekocht via Steam voor slechts 15 euro, tot nu toe paar keer positief verrast dat je misses uit GTA IV van de andere kant speelt zeg maar, je herkent gelijk de missie uit GTA IV maar weet nu ook de andere kant van het verhaal ipv. alleen dat van Niko.

Verder weer even inkomen in de besturing etc. heb al tijden geen GTA IV meer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-09 14:05
GTA IV is tot ergens morgen 7,50 op steam. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LIL_FIP
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-08 07:35
wie weet wanneer GTA-V komt ?

ik zoek en zoek ik hoor geruchten enzo maar het is zo verschillend weet niet wat ik moet denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Wilf schreef op maandag 14 juni 2010 @ 17:22:

* Wilf is een gamen00b
Een gamen00b kan t beste beginnen met een Xbox 360 Arcade of een normale 360. Voor hetgeen waarvoor jij de console gaat gebruiken, heeft het geen zin om een "dure" xbox of ps3 aan te schaffen maar gewoon voor zo goedkoop mogelijk gaan. Ook al eens gedacht aan een controller voor de pc? Dat is t allergoedkoopst natuurlijk...

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

LIL_FIP schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:52:
wie weet wanneer GTA-V komt ?

ik zoek en zoek ik hoor geruchten enzo maar het is zo verschillend weet niet wat ik moet denken
http://www.gtav.net/

Edit: ik denk er aan om GTA te importeren uit de UK. Maar met die live en DRM gehalte weet ik dus niet 100% zeker of die hier (in België) zal werken. Iemand weet van?

[ Voor 24% gewijzigd door IStealYourGun op 30-06-2010 13:00 ]

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 14:03
Ik heb een versie uit Asië en die doet het ook gewoon. Volgens mij zit daar geen verschil tussen, als je maar een werkende serial erbij hebt.

De DRM valt ook wel mee trouwens, ik heb een no-cd crackje geinstalleerd omdat dat DVD opspinnen zo'n kabaal geeft en onnodige vertraging geeft voordat het spel opstart.
GTA gaf aan een update te willen installeren, dat heb ik gedaan, en vervolgens start GTA na de patch weer vrolijk op zonder dat de crack onklaar gemaakt is :)

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:03
Vanmiddag voor het eerst even Stories from Liberty City in mijn PS3 gestopt, maar wat een belachelijke framerate! Ik zie letterlijk weggebruikers schokken. Amper te spelen zo... En ik dacht dat ik op de PC een matige framerate had, dat ie niets vergeleken met deze versie. Hoop dat het nog wat aantrekt, maar zo ga ik echt geen 2 games zitten spelen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk komt er een HD remake van Vice city aan, dit zal denk ik voor de PS3 zijn, modat zij HD collectie hebben :)

http://www.classification...7759005d8745!OpenDocument

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Kleine vraag met de PC versie (kan het antwoord niet meteen vinden) Heb nu de Episodes From Liberty City en dacht dat de klassieke GTA er automatisch bij zou zitten. Nu is dat niet geval en zo erg is dat niet want die heb ik hier ook liggen. Is het echter mogelijk beide versies te installeren als één game?

Want in de klassieke versie heb ik sommige items nog niet afgewerkt (duiven schieten) en het zou leuk zijn mocht ik dat met de andere personages af en toe verder kunnen doen. :)

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
IStealYourGun schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 16:24:
Kleine vraag met de PC versie (kan het antwoord niet meteen vinden) Heb nu de Episodes From Liberty City en dacht dat de klassieke GTA er automatisch bij zou zitten. Nu is dat niet geval en zo erg is dat niet want die heb ik hier ook liggen. Is het echter mogelijk beide versies te installeren als één game?

Want in de klassieke versie heb ik sommige items nog niet afgewerkt (duiven schieten) en het zou leuk zijn mocht ik dat met de andere personages af en toe verder kunnen doen. :)
De duiven uit het origineel zitten niet in de uitbreidingen, die hebben er elk 50 meeuwen inzitten, dus dat gaat niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil binnenkort gta 4 halen maar wordt het nog wel online gespeeld op ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 19:18:
GTA is nog steeds een van de meest gespeelde online games op de Xbox, dus dat zal op de PS3 niet veel anders zijn lijkt me. Overigens wel ont-zet-tend veel vervelende kinderen bij GTA altijd (op de Xbox tenminste).

[ Voor 12% gewijzigd door ElBarto op 25-07-2010 19:55 ]

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Heb zelf GTA 4 al eens uitgespeeld, met de beide einde's.

Vanmiddag eindelijk The Lost and Damned uitgespeeld. Had hem een hele tijd niet gespeeld. Maar de afgelopen dagen de laatste 4/5 missies toch nog uitgespeeld.

Ga zeker Gay Tony nog kopen, Die lijkt me zelf toffer, ben niet zo van de motors.

Kan ik nog 100 procent halen in Lost and Damned?

spoiler: title
Heb nog niet al die mini games gespeeld, maar me clubhuis is nu natuurlijk wel afgebrand.

[ Voor 22% gewijzigd door Mars18 op 26-07-2010 19:17 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Die minigames kun je ook op andere plekken spelen. 100% is altijd haalbaar. Sterker nog, de meesten beginnen er waarschijnlijk pas na de verhaallijn aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 19:18:
Zat. Dat spel is zoveel fun dat 't nog steeds erg popi is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:38
Zag dit plaatje in nV nieuws topic. Heb lopen zoeken naar deze mod maar kan zo niks vinden, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
dr_dreey schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 14:43:
[...]
Zag dit plaatje in nV nieuws topic. Heb lopen zoeken naar deze mod maar kan zo niks vinden, iemand een idee?
Dat is de ENB mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:38
@Bobnofski:
Thx, had 'm voorbij zien komen via Google maar fijn om ff bevestigd te krijgen.
Ga 'm ff proberen, ziet er strak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 11:40
Vandaag GTA opnieuw geinstalleerd vanaf Steam. Probleem is alleen dat de game niet wil starten. This is what happens;

1 Start vanaf snelkoppeling
2 1 seconde verschijnt een klein Steam venster met "Preparing to launch.. nog wat"
3 Social Club login verschijnt. Gaat prima (inloggen op site werkt ook)
4 that's it

vaag, geen error oid, niets. Iemand al eens iets vergelijkbaars meegemaakt?

Ik gebruik overigens Windows 7, en heb het spel al eerder gespeeld met deze setup (500 uur ongeveer).

[ Voor 11% gewijzigd door hendriku op 01-08-2010 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexP147
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:59
hendriku schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:07:
Vandaag GTA opnieuw geinstalleerd vanaf Steam. Probleem is alleen dat de game niet wil starten. This is what happens;

1 Start vanaf snelkoppeling
2 1 seconde verschijnt een klein Steam venster met "Preparing to launch.. nog wat"
3 Social Club login verschijnt. Gaat prima (inloggen op site werkt ook)
4 that's it

vaag, geen error oid, niets. Iemand al eens iets vergelijkbaars meegemaakt?

Ik gebruik overigens Windows 7, en heb het spel al eerder gespeeld met deze setup (500 uur ongeveer).
Wellicht dat er updates voor "Microsoft Games voor Windows LIVE" geinstalleerd moeten worden.
Ik heb dit pas geleden ook gehad, spel wou niet starten na een nieuwe install van mn pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
AlexP147 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 23:58:
[...]

Wellicht dat er updates voor "Microsoft Games voor Windows LIVE" geinstalleerd moeten worden.
Ik heb dit pas geleden ook gehad, spel wou niet starten na een nieuwe install van mn pc.
Zou kunnen inderdaad, ik ga het vanavond even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
hendriku schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 15:33:
[...]

Zou kunnen inderdaad, ik ga het vanavond even proberen.
helaas, geen merkbaar verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

ElBarto schreef op maandag 26 juli 2010 @ 20:18:
Die minigames kun je ook op andere plekken spelen. 100% is altijd haalbaar. Sterker nog, de meesten beginnen er waarschijnlijk pas na de verhaallijn aan.
Zeker?

spoiler:
In GTA IV zelf moet je bepaald moment kiezen tussen het vermoorden van die flik of z'n broer (die landloper). Vermoord je een van beide zonder de missies eerst volledig uit te spelen, wat is dan het resultaat?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Snake schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 07:12:
[...]

Zeker?

spoiler:
In GTA IV zelf moet je bepaald moment kiezen tussen het vermoorden van die flik of z'n broer (die landloper). Vermoord je een van beide zonder de missies eerst volledig uit te spelen, wat is dan het resultaat?
spoiler:
Ongeacht wie je doodschiet krijg je een extra missie (die voor Francis, dus de wout, meetelt bij stats).

Wat je verder bedoelt met "de missies eerst volledig uitspelen" is me niet duidelijk?

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Ik heb een kleine vraag voor de mensen die bekend zijn met GTA 4 modden.
Ik zie vaak mods met echte auto's in GTA, zoals een NIssan GT-R of een Ferrari. Zelf zou ik ook graag zulke auto's in het spel krijgen, alleen ik heb geen flauw idee hoe. Vaak staat dat ook niet bij de mods.

Iemand die mij misschien kan helpen? (link naar een tutorial is denk ik al genoeg)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 19:10
Jeroenneman schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 12:17:
Ik heb een kleine vraag voor de mensen die bekend zijn met GTA 4 modden.
Ik zie vaak mods met echte auto's in GTA, zoals een NIssan GT-R of een Ferrari. Zelf zou ik ook graag zulke auto's in het spel krijgen, alleen ik heb geen flauw idee hoe. Vaak staat dat ook niet bij de mods.

Iemand die mij misschien kan helpen? (link naar een tutorial is denk ik al genoeg)
YouTube: How To Install GTA IV PC Custom Car Mods - Full Tutorial [HD]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Bedankt!

Erg duidelijke tut, beter kan t niet!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:01

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Kan je tijdens het spel de moeilijkheid nog aanpassen (PS3)? Ik speel altijd alles op normaal / medium, maar ik kom maar niet verder. Dat haalt wel een beetje de lol eraf.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
Waar zit je vast? Misschien heeft iemand een tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik zit bij 3 missies vast:

spoiler:
* Vakbondsmensen vermoorden op de bouwplaats (deconstruction for beginners)
* Drugs stelen bij dealerhuis aan de waterkant voor Elizabetha
* In opdracxht van die politieman die dealer neerschieten / laten lopen en dan vluchten voor de politie

Ik heb alledrie de missies al zo vaak geprobeerd, maar het lukt me niet. Ik ben met nog geen enkele game geswitched naar een makkelijker niveau, maar het lijkt erop dat het hier wel nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:56
Jorgen schreef op zondag 26 september 2010 @ 20:54:
Ik zit bij 3 missies vast:

spoiler:
* Vakbondsmensen vermoorden op de bouwplaats (deconstruction for beginners)
* Drugs stelen bij dealerhuis aan de waterkant voor Elizabetha
* In opdracxht van die politieman die dealer neerschieten / laten lopen en dan vluchten voor de politie

Ik heb alledrie de missies al zo vaak geprobeerd, maar het lukt me niet. Ik ben met nog geen enkele game geswitched naar een makkelijker niveau, maar het lijkt erop dat het hier wel nodig is.
Volgens mij kun je in GTA geen moeilijkheidsniveau kiezen: er is dus maar 1 niveau, maar ik heb wel wat tips voor je:
spoiler:
Deconstruction for beginners: probeer eerst zoveel mogelijk mensen vanaf dat hoge gebouw te snipen. Dus niet alleen de 3 mensen die wacht houden, maar ook iedereen die je op de grond kunt zien staan. Alle mensen die je nu pakt, hoef je straks niet meer te doen. Daarna zul je het terrein op moeten gaan, maar rijd eerst met een stevige auto het terrein op en probeer dan zoveel mogelijk drive-by's te doen. Ook dat scheelt weer.
Snow Storm: zodra je de coke te pakken hebt, probeer dan zo snel en zo veilig mogelijk naar de waterkant te komen. Daar staat een speedboot waarmee je vrij rap buiten het zicht van de politie komt. Hierna is de kust veilig en kun je naar Bohan om af te spreken met Little Jacob.
Holland Nights: aan de voorzijde, tegenover het gebouw waar Clarence (die drugsdealer zich bevindt), bevindt zich een hijskraan. Via een zijstraatje kun je de hijskraan ingaan en beklimmen. Vanaf een puntje vanaf de hijskraan kun je met behulp van een sniper rifle zonder moeite Clarence uitschakelen. Voordelen: hij is direct dood, je krijgt geen gangsters achter je aan. Bovendien heeft de politie niks in de gaten, dus hoef je voor hen ook niet te vluchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Top! Bedankt voor de tips. Als ik van de week tijd heb, ga ik dit zeker proberen!
De 1e tip die je gaf voor deconstruction (meer dan 3 schieten) doe ik al, maar de rest nog niet.
Ik laat het weten of het gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:56
Jorgen schreef op zondag 26 september 2010 @ 22:32:
Top! Bedankt voor de tips. Als ik van de week tijd heb, ga ik dit zeker proberen!
De 1e tip die je gaf voor deconstruction (meer dan 3 schieten) doe ik al, maar de rest nog niet.
Ik laat het weten of het gelukt is.
spoiler:
Succes. Zolang je Deconstruction for beginners zo aanpakt en zorgvuldig te werk gaat (waar mogelijk dekking zoeken en op relatief veilig afstand mensen afschieten met een AK-47 of carbine), dan is deze missie goed te doen.

Datzelfde geldt voor Snow Storm (totdat je de coke pakt: zorgvuldig op je radar kijken waar vijanden staan en goed oppassen voor mensen die 1 verdieping hoger zijn; na de coke moet je ook niet als Rambo naar buiten rennen, maar hier heeft wachten geen zin omdat toch elke keer weer een vers blik agenten wordt opengetrokken. Zorgvuldig, maar toch redelijk rap je een weg naar het water weten te vinden is het devies. Mocht je toch per auto willen ontsnappen: zorg dat je van het eiland afkomt, zodat je daarna al zigzaggend door ManhattanAlgonquin die politie kwijtraakt.

[ Voor 0% gewijzigd door rclahsen op 26-09-2010 23:57 . Reden: spoilertags ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Bedankt aan degene voor de geweldige carmod tutorial, maar ik loop tegen een probleem aan. Ik vind het niet mooi als sommige auto's enorm vaak voorkomen in het straatbeeld. (bijv ferrari's of nissan GT-R's), dit heb ik opgelost door deze auto's gewoon in de plaats te zetten van in het spel "by default" zeldzame auto's. (bijv cognoscenti of sultanrs)

Alleen, de handling files die worden meegestuurd zijn maar voor een auto geschikt. (bijv GT-R als virgo met aangepaste handling.dat)
Met de gt-r als sultanrs ligt ie binnen 2 bochten op zn kop...

Ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KLK
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 10:48

KLK

Ik heb eindelijk een fatsoenlijke PC die GTA4 zou kunnen draaien, en daarom zat ik al te zoeken om GTA4 te kopen.

GTA4 staat in de pricewatch (nieuw), maar ook op Marktplaats (vrij nieuw of tweedehands). Als ik een gebruikte game koop, krijg ik dan geen problemen met activeren / serials o.i.d.?

Verder: ik heb ook eerst GTA4 nodig voordat ik Episodes from Liberty City kan spelen toch?

t zijn eenvoudige vragen, maar ik kan het niet duidelijk op internet vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
De uitbreiding staat los van het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 12:09

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

Om hier ook even om in te haken, mocht ik GTA IV EFLC in de winkel kopen heb ik mijn Steam account niet nodig om deze te spelen

GTA IV heb ik namelijk ooit op steam gekocht voor € 7,49 :+

Qua carmodden blijft het ook wel humor, met je gloednieuwe hummer H2 een Smartje helemaal de *** inrijden :+ }:O >:) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bremermark
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-12-2021
Ik heb een probleem met het opstarten van het spel. Het spel is juist geinstalleerd, echter bij het opstarten blijft dit hangen, en geeft het een foutenrapportage aan.

screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://picasaweb.google.nl/lh/photo/BlG8R0Xj5lNn3GmpHZKYRA?feat=directlink

PC: XP met service pack 3. PC voldoet verder aan alle eisen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik ben gisteren opnieuw begonnen met GTA IV vanwege de trophies (PS3). Aangezien ik toch alles (27%) overnieuw moet doen, vraag ik me af of er nog dingen zijn waar ik dit keer rekening mee kan houden. Taktieken, tips, enz.

Als ik het goed heb, kan je op de PS3 geen mods gebruiken, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Nu online
Jorgen schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 20:04:
Ik ben gisteren opnieuw begonnen met GTA IV vanwege de trophies (PS3). Aangezien ik toch alles (27%) overnieuw moet doen, vraag ik me af of er nog dingen zijn waar ik dit keer rekening mee kan houden. Taktieken, tips, enz.

Als ik het goed heb, kan je op de PS3 geen mods gebruiken, toch?
Story mode eerst uitspelen (iedereen levend houden) daarna side mission's etc... gebruik wikigta en ps3trophies voor meer info. Gebruik in en tussen de missies trouwens zoveel mogelijk de taxi met trip skip, er is namelijk een trophy voor het in 30 uur of minder uitspelen van de verhaallijn. (is makkelijk te halen)

Voor de wanted trophy (lvl 10 online) zou ik even google aangezien er een andere manier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
bremermark schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 14:34:
Ik heb een probleem met het opstarten van het spel. Het spel is juist geinstalleerd, echter bij het opstarten blijft dit hangen, en geeft het een foutenrapportage aan.

screenshot:
[afbeelding]

PC: XP met service pack 3. PC voldoet verder aan alle eisen....
Ook laatste patch van GTA IV geïnstalleerd?

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

SL65 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 20:08:
[...]

Story mode eerst uitspelen (iedereen levend houden) daarna side mission's etc... gebruik wikigta en ps3trophies voor meer info. Gebruik in en tussen de missies trouwens zoveel mogelijk de taxi met trip skip, er is namelijk een trophy voor het in 30 uur of minder uitspelen van de verhaallijn. (is makkelijk te halen)

Voor de wanted trophy (lvl 10 online) zou ik even google aangezien er een andere manier is.
Bedankt! Ik zal die wikigta en ps3trophies sites bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:09
Mensen die de "complete edition" willen kopen opgelet, er schijnen nogal wat problemen te zijn icm GFW. Je kan het spel wel registreren via de officiele rockstar wegen, echter wanneer je hem wil activeren in GFW krijg je de melding dat de cd key incorrect is (op zowel die van GTA4 als die van Episodes From Liberty City).

* bakakaizoku mag wachten tot dinsdag tot MS hem terug belt hierover :'(

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:20

HugoBoss1985

Xenotech

Weet iemand hoe ik de voice chat in multiplayer uit kan zetten?
Al die pratende mensen vind ik behoorlijk irritant.

Ik heb al even gegoogled, maar zonder resultaat.

Ik heb gisteren weer eens gespeeld sinds maanden, en voor mijn gevoel heeft de laatste update ontzettend veel gedaan voor de performance van dit spel,
Of ligt dat aan mij?

[ Voor 34% gewijzigd door HugoBoss1985 op 07-11-2010 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Laatst online: 11-09 14:00
Welk platform?
Op de PS3 moet je gewoon geen koptelefoon/oortje hebben, dan hoor je die stemmen ook niet.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Nu online
!null schreef op zondag 07 november 2010 @ 14:03:
Welk platform?
Op de PS3 moet je gewoon geen koptelefoon/oortje hebben, dan hoor je die stemmen ook niet.
Uhmm nee zo werkt het niet. Via de telefoon en dan de playerlist kan je mensen muten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Laatst online: 28-08 11:30
Hi All,

Ik heb 'Episodes from Liberty City' voor PC tweedehands gekocht.
DVD's enzo ontvangen, blijkt dat de manual er niet bij zit en dus de serial key ontbreekt.

Is er een manier om een nieuwe aan te vragen ofzo? Er zit nog wel de originele aankoopbon bij.
De Rockstar-website blinkt helaas niet uit in duidelijkheid. Ik heb al een vraag gesteld hierover in zo'n formuliertje maar geen reactie gekregen.

Als jullie een idee hebben dan hoor ik het graag.

Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Nu online
Bart© schreef op maandag 08 november 2010 @ 17:54:
Hi All,

DVD's enzo ontvangen, blijkt dat de manual er niet bij zit en dus de serial key ontbreekt.

Is er een manier om een nieuwe aan te vragen ofzo? Er zit nog wel de originele aankoopbon bij.
De Rockstar-website blinkt helaas niet uit in duidelijkheid. Ik heb al een vraag gesteld hierover in zo'n formuliertje maar geen reactie gekregen.

Bart
Je kan het proberen via rockstar support, maar ik geef je weinig kans aangezien het een 2e hands game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Laatst online: 28-08 11:30
SL65 schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:12:
[...]
Je kan het proberen via rockstar support, maar ik geef je weinig kans aangezien het een 2e hands game is.
Tsja, maar dat is niet aantoonbaar hè? Ik heb zelfs de rekening. Ik speel het dan ook alsof ik de manual kwijt ben. Zou toch moeten kunnen, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Nu online
Bart© schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:53:
[...]

Tsja, maar dat is niet aantoonbaar hè? Ik heb zelfs de rekening. Ik speel het dan ook alsof ik de manual kwijt ben. Zou toch moeten kunnen, niet?
Waarschijnlijk stuurt Rockstar support je terug naar de winkel aangezien je het boekje hoort te krijgen, maar je kan het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 15-09 19:39
Vandaag maar weer eens GTA4 uit de kast getrokken om eens lekker online te gamen. Helaas, ik kom in vrijwel geen enkele game. Iedere keer krijg ik 'unable to join' als bericht. Tevens staat links onder in beeld dat mijn NAT settings te strict zijn. Ik heb al wat poorten geopend maar het werkt nog steeds niet.

Het enige verschil is naast de GTA4 patches dat ik nu op Windows 7 x64 werk ipv Windows XP.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 14:03
Bart© schreef op maandag 08 november 2010 @ 17:54:
Hi All,

Bart
Je moet aankloppen bij jouw verkoper, die levert jou een incompleet spel. Zonder serial valt er immers weinig te spelen, dan had je net zo goed de iso's kunnen downloaden. Rockstar support heeft hier weinig mee te maken imo.

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 23:25

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Is er inmiddels al een oplossing voor het niet willen starten van GTA / EFLC? Heb het met beide nu dat het spel meestal gewoon niet start, soms wel, maar meestal niet. PC voldoet verder aan alle eisen, de laatste patches zijn toegepast en ik draai W7 Pro x64 . en als ie het doet, dan geeft W7 meestal 'EFLC stopped working' aan na een paar seconden.

[ Voor 14% gewijzigd door GiantLeap op 09-11-2010 16:03 ]

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Stomme naabs op GTA4 die gaan huilen als je een helicopter neemt. Ik vind die dingen gewoon cool en zijn lekker pittig om mee te sturen / raakschieten. Ik kan ze best aardig besturen en dat schijnen de meeste niet te waarderen. Dan join ik zeg maar een game en race meteen naar het vliegveld om een heli te halen en dan beginnen ze meteen te zeiken. Ben zelfs al gekicked omdat ik zo een ding vloog. Echt stom :P

Ik heb GTA4 trouwens nu succesvol online gekregen door nog wat NAT settings bij te werken. Nu kan ik alles joinen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:44
mattttt schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 20:04:
Mensen die de "complete edition" willen kopen opgelet, er schijnen nogal wat problemen te zijn icm GFW. Je kan het spel wel registreren via de officiele rockstar wegen, echter wanneer je hem wil activeren in GFW krijg je de melding dat de cd key incorrect is (op zowel die van GTA4 als die van Episodes From Liberty City).

* Valar mag wachten tot dinsdag tot MS hem terug belt hierover :'(
Ik heb de complete edition gisteren gekocht en liep tegen hetzelfde probleem aan met de cd key in Games For Windows Live. Na enig googlezoekwerk stuitte ik op deze forumdiscussie en heb gisteravond een mail verstuurd naar de daar aanwezige medewerker van het Live tech team. Ik heb een foto van mijn keys opgestuurd, mijn GFWL gamertag en mijn telefoonnummer. Vandaag lijkt alles het te doen zoals het hoort _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanschr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-02-2021
Ik heb een probleem met mijn GTA4 op mijn XP64, niet zo zeer met het spel (want zover kom ik niet eens) maar met de Social Club die met geen mogelijkheid wilt opstarten.

Hieronder een screenshot van de betreffende error:
http://img80.imageshack.us/img80/6171/65987186.png

Mijn specificaties:
Phenom X6 1055T
MSI 770 C45
8GB Kingston DDR3-1333
HD4850 512MB
Samsung 1TB 32MB
Windows XP 64bit

Ik heb dus al gisteravond de hele avond gezocht naar oplossingen en heb dus ook de Windows media encoder 9 geinstalleerd die vereist is op XP64.
Ook heb ik al geprobeerd alle .NET programma's te verwijderen en opnieuw via Windows update te installeren, maar ook dit wou niet werken.

Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik zou wel graag online willen spelen dus xLiveless is ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
johanschr schreef op zondag 14 november 2010 @ 13:34:
Ik heb een probleem met mijn GTA4 op mijn XP64, niet zo zeer met het spel (want zover kom ik niet eens) maar met de Social Club die met geen mogelijkheid wilt opstarten.

Hieronder een screenshot van de betreffende error:
http://img80.imageshack.us/img80/6171/65987186.png

Mijn specificaties:
Phenom X6 1055T
MSI 770 C45
8GB Kingston DDR3-1333
HD4850 512MB
Samsung 1TB 32MB
Windows XP 64bit

Ik heb dus al gisteravond de hele avond gezocht naar oplossingen en heb dus ook de Windows media encoder 9 geinstalleerd die vereist is op XP64.
Ook heb ik al geprobeerd alle .NET programma's te verwijderen en opnieuw via Windows update te installeren, maar ook dit wou niet werken.

Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik zou wel graag online willen spelen dus xLiveless is ook niks.
Hoort dit niet in het Problemen topic thuis ??
Maar kijk even naar GTA4 patch 1.7 zo uit m'n hoofd, die schijnt wel de default social club installatie te vervangen door een versimpelde versie.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 19:10
Sir_Hendro schreef op maandag 08 november 2010 @ 22:27:
Vandaag maar weer eens GTA4 uit de kast getrokken om eens lekker online te gamen. Helaas, ik kom in vrijwel geen enkele game. Iedere keer krijg ik 'unable to join' als bericht. Tevens staat links onder in beeld dat mijn NAT settings te strict zijn. Ik heb al wat poorten geopend maar het werkt nog steeds niet.

Het enige verschil is naast de GTA4 patches dat ik nu op Windows 7 x64 werk ipv Windows XP.
Ik heb een Speedtouch 706 modem icm Online abo. Helaas heb ik sinds GTA IV uitkwam, nooit online kunnen spelen omdat mijn NAT ook op strict staat. Ben ook benieuwd of er ondertussen een oplossing hiervoor is... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Achmedd schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 20:27:
[...]

Ik heb een Speedtouch 706 modem icm Online abo. Helaas heb ik sinds GTA IV uitkwam, nooit online kunnen spelen omdat mijn NAT ook op strict staat. Ben ook benieuwd of er ondertussen een oplossing hiervoor is... :/
Na wat google werk heb ik wat poorten geopend in de router naar mijn PC toe en uPNP ingeschakeld. Nu is de melding weg en kan ik overal spelen :)

Ik weet de port numbers niet zo even uit mijn hoofd. Die zal je even moeten googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Weet iemand misschien hoe je ervoor kunt zorgen dat de game niet plots overal de auto die je op dat moment rijd spawnt?
Erg irritant als je net die unieke auto hebt, en je ziet er opeens de straat mee vol staan....
Kan dit via de vehicle.ide file? Dat probeerde ik namelijk, maar dat had geen effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Ik heb een klein vraag mbt update 1.0.7 die ik gister heb geïnstalleerd.

Dat ging allemaal prima, spel speelt ook weer goed.

maar hoe start je de game nu op? Tijdens het installeren van de update meld hij dat "Rockster Games Social Club (RGSC) no longer required is to play GTA IV." en dan biedt ie aan om het te verwijderen. Nou ja, vond ik prima, toch al een RAM trekkend stukje software wat elke keer na een potje GTA IV weer handmatig moest afsluiten. Dus laten verwijderen.

Maar nu is de snelkoppeling op mn bureaublad naar RGSC niet meer werkend natuurlijk. Logisch. Lastige vind ik (niet nagedacht over de usability denk ik) dat er nu geen nieuwe link of snelkoppeling weer voor terug komt. Ik heb nu zelf in de GTA IV program files map een snelkoppeling gemaakt naar LaunchGTAIV.exe. Dan krijg ik een inlogscherm om (toch weer) in te loggen in RGSC voor online spelen en video's posten, en kan ik op play klikken op te spelen.

Mijn vraag is of dit vanaf patch 1.0.7 de officiële manier is om het spel op te starten of dat er iets mist op mn bureaublad/start menu?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
gewoon naar je GTA IV install-map gaan, en daar de .exe openen? dan maak je daar een snelkoppeling van, klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

ja dat heb dus nu (als je het verhaal goed had gelezen), maar is dat officiële manier? Iemand die daar niet veel begrip van heeft, zal dat niet vinden.

Vind het een beetje vreemd, dat is alles. Ik heb het nu dus ook werken, snelkoppeling naar LaunchGTAIV.exe, daarna kan ik gewoon spelen...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Volgens mij had ik het ook zo gedaan zoals jij beschrijft.
Heb jij of anderen dit ook wel 's trouwens:
gta4 launcher
?
Het hoort er zo uit te zien. Met alle gegevens al ingevuld.
gta4 launcher2

Meestal is het na een paar keer de launcher opnieuw starten goed.. .. totdat de game begint te laden en er een onbekende fout optreedt en ik weer terug ga naar Windows.. Ook hier geldt, na een paar keer proberen doet ie 't wel weer. 8)7

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Nee ik heb tot nu toe alleen maar het onderstaande ingevulde scherm gehad, maar ik heb hem dus maar nog een paar keer gedaan tot nu toe. Net eergisteren dus de laatste patch geïnstalleerd. Ik heb "nooit" foutmeldingen bij GTA IV, hele tijd geleden een keertje ofzo.

Ik zal er eens opletten, maar tis wel vreemd inderdaad...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-09 14:05
Scipionyx schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:04:
Volgens mij had ik het ook zo gedaan zoals jij beschrijft.
Heb jij of anderen dit ook wel 's trouwens:
[afbeelding]
?
Het hoort er zo uit te zien. Met alle gegevens al ingevuld.
[afbeelding]

Meestal is het na een paar keer de launcher opnieuw starten goed.. .. totdat de game begint te laden en er een onbekende fout optreedt en ik weer terug ga naar Windows.. Ook hier geldt, na een paar keer proberen doet ie 't wel weer. 8)7
Ja, dit doet ie bij mij ook wel eens.
Ontzettend irritant, ik dacht eerst dat het me PC was, dus van alles opnieuw geinstalleerd etc...
De volgende dag weer hetzelfde.
Maar inderdaad, na een paar keer doet ie het gewoon goed, gelukkig heb ik niet meer zo'n langzame pc als vroegah waar het heel lang deed totdat iets opstartte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij helpen met mods installeren, ik heb namelijk een trainer gedownload en heb die dus gekopieerd naar mijn game folder. maar als ik het spel start dan crasht het spel gewoon tot ik de files verwijder. Ik ben naar eigenschappen gegaan bij folder en het vakje read only is gevinkt, als ik het probeer weg te halen vraagt hij administateur rechten waar ik ja op antwoord dan scant hij wat en zegt klaar. Maar als ik weer op eigenschappen druk staat read only gewoon weer aangevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 17:33:
kan iemand mij helpen met mods installeren, ik heb namelijk een trainer gedownload en heb die dus gekopieerd naar mijn game folder. maar als ik het spel start dan crasht het spel gewoon tot ik de files verwijder. Ik ben naar eigenschappen gegaan bij folder en het vakje read only is gevinkt, als ik het probeer weg te halen vraagt hij administateur rechten waar ik ja op antwoord dan scant hij wat en zegt klaar. Maar als ik weer op eigenschappen druk staat read only gewoon weer aangevinkt.
Ik heb hetzelfde probleem, heb niet aan de rechten gedacht dus ik zal eens kijken of daar wat aan veranderd moet worden. Heb het spel uitgespeeld en wil nog wat lol hebben :+

Edit: Verkeerde scripthook.dll gebruikt :+

Oh man, zo veel opties.. Objects, auto's en players spawnen, godmode, superjump, teleporteren..wat een lol 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Laidback Luc op 11-01-2011 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Voor diegenen die wat tijd over hebben. Er is een volledige film gemaakt mbv GTA IV die 88 minuten duurt!

Hij is gemaakt door de Franse filmmaker Mathieu Weschler

Hier de link

Het laat zien wat de enorme kracht is van het spel! Het loopt misschien niet altijd bij iedereen even lekker (moi incluis, maar ik mag niet klagen 25- 35 fps met een E8400 + 4850) maar er zitten stiekum ook zo veel details in, die je pas bij het kijken van dit soort films opvallen! Heb meteen weer zin om te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Shodan schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 10:53:
Het laat zien wat de enorme kracht is van het spel! Het loopt misschien niet altijd bij iedereen even lekker (moi incluis, maar ik mag niet klagen 25- 35 fps met een E8400 + 4850) maar er zitten stiekum ook zo veel details in, die je pas bij het kijken van dit soort films opvallen! Heb meteen weer zin om te spelen!
Ik heb vorige week Episodes from Liberty City geinstalleerd. The Lost and Damned and The Ballad of Gay Tony, zeker die 2e is erg gaaf, andere wapens, nieuwe exclusieve wagens, helicopters, dingen te doen in de stad! Geweldig! Dat wordt zeker weer een leuke sandbox om in te spelen wanneer de verhaallijn is uitgespeeld! het plezier van GTA IV was al niet weg, maar is nu op volle sterkte weer terug!

[ Voor 5% gewijzigd door DerOllie op 12-01-2011 16:29 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Ik heb de complete pack bij steam gekocht dus ik kan voorlopig wel vooruit :D Heb nog niet eens de overkant van Liberty city unlocked. Maar heb wel verder gespeeld vroeger met de probeer versie ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet wel zeggen dat helikopters in the Ballad of Gay Tony (die heb ik samen met tlad) echt niet te sturen zijn. Daardoor zit ik al vast in missie 2 of 3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 08:49:
Ik moet wel zeggen dat helikopters in the Ballad of Gay Tony (die heb ik samen met tlad) echt niet te sturen zijn. Daardoor zit ik al vast in missie 2 of 3 :P
Hmm verneem niet echt verschil met gewoon GTA IV, knoppen zijn hetzelfde, volgens mij reageert in TBGOT de heli's iets beter zelfs nog...

Gister na 1 week al de verhaallijn uitgespeeld :P ;w :-(

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 12:09

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

Shodan schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 10:53:
Voor diegenen die wat tijd over hebben. Er is een volledige film gemaakt mbv GTA IV die 88 minuten duurt!

Hij is gemaakt door de Franse filmmaker Mathieu Weschler

Hier de link

I couldn't agree more.

Zojuist de complete film "even" gekeken, je moet toch wat doen natuurlijk :+ daar heeft zeker een tijd ingezeten maar het resultaat mag er zeker wezen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Iemand trouwens al de moeite genomen om naar de film trashmaster te kijken? Het is misschien belachelijk lang, maar het is echt fantastisch "gefilmd" Zitten echt zeer mooie shots in, waar ze bij hollywood nog wat van kunnen leren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Shodan schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:06:
Iemand trouwens al de moeite genomen om naar de film trashmaster te kijken? Het is misschien belachelijk lang, maar het is echt fantastisch "gefilmd" Zitten echt zeer mooie shots in, waar ze bij hollywood nog wat van kunnen leren ;)
Eh, zie de post boven je :)
Ik ben het zeker van plan, even opslaan op de compu en converten voor mijn telefoon, en dan in de trein kijken :P

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Ah sorry, niet goed gelezen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360Degreez
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-09 18:14

360Degreez

Typisch weer dit...

Ja, ontzettend leuk gedaan!

In navolging van dat fimpje ben ik vanavond nog maar eens de kast ingedoken om daar de DVD's van GTAIV uit te vissen, De game die ik in ergens begin vorig jaar gekocht had maar na twee uur rommelen gefrustreerd tussen wat oude DVD films geduwd had omdat het spel niet lekker werkte op mijn oude computer.
Het was al een oud beestje dus had ik de game bewaard betere tijden.

Helaas is het installeren tot op heden niet gelukt. Voor de geïnteresseerden even een beknopte gebeurtenissenlog hieronder. Ook uit eigenbelang overigens, ik moest even mijn frustratie kwijt.

Met mijn gloednieuwe PC in mijn achterhoofd en mijzelf voorbereidend op een zeldzame, vrije avond "ouderwets spelletje-doen", besloot ik het er nog maar eens op te wagen en duwde vol goede moed de eerste DVD in de drive gevolgd door nagenoeg twee uur verbazing, frustratie en spijt dat ik ooit goed geld betaald heb voor dit waardeloze, gebruiksonvriendelijke stukje dramatisch programmeerwerk.

Het begon al in het prille begin, vlak na het invoeren van de eerste DVD.

Na het klikken op het volautomatisch weergegeven autorun icoon kreeg ik een installer-scherm met onleesbare tekens te zien. Een handmatige start van Autorun deed precies hetzelfde waarna ik besloot de jacht te openen op het installer bestand van de game zelf. Ha! ik ben niet voor een gat te vangen!

Na een kort maar hevig eureka moment (noem het een digitaal orgasme) was "The Bastard" gevonden en klikte ik zelfingenomen en met een zekere zwierende beweging in de muisarm op het icoon waarna ik in leesbaar Engels de installatieprocedure kon starten.

Kort voor het einde van de installatie werd netjes om DVD2 gevraagd en gehoorzaam als ik ben gleed weldra DVD2 in de lade waarna de installatie netjes afgerond werd. So far so good! GTA here i come!

Vlak voordat de installatie voltooid was werd mij echter verzocht om DVD1 weer in te voeren daar deze nodig was om de installatie af te ronden. Even bekroop mij het gevoel dat ik het slachtoffer geworden was van een onnodige wissel.. We waren tenslotte met DVD1 begonnen. Als de software slimmer geprogrammeerd zou zijn had deze de eerste keer dat DVD1 ingevoerd werd alles van DVD 1 kunnen install... er zal wel een hele logische verklaring zijn. laten we het daar op houden.

Ach, ik mocht niet klagen. De software was bijna geïnstalleerd en stiekem zag ik dat er prematuur een start icoon op het bureaublad geplaatst was.

Vaak is dat een van de mooiste momenten bij het installeren van een programma. Er gaat altijd een stiekem "Yes, daar is 'tie" moment door mijn hoofd op het moment dat het desktop icoon geplaatst word.

Even schiet er door je hoofd de vraag wat er zou gebeuren als je tijdens de installatie alvast op dat icoon klikt. Kan je stiekem al starten? of loopt je een risico dat de installer vastloopt en je opnieuw mag beginnen. Of erger, dat Windows vastloopt met alle gevolgen van dien. Nee, je laat hem netjes af installeren, maar je denkt er wel aan, meerdere keren... Althans, ik dan..

Nadat de installatieprocedure gereed was besloot ik eerst netjes alle schermen te sluiten en outlook te stoppen om zo te voorkomen dat bepaalde processen de prestaties evengoed zouden beïnvloeden.

Na het starten van de game kreeg ik nog voor het spel startte een melding dat "Rockstar Social Club" software geïnstalleerd moet worden en ik lid moest worden.

Meteen bedacht ik me dat ik simpelweg mijn vrijdagavond met een computerspelletje wilde vullen en niet "lid" wil worden van een virtuele, niet-bestaande club waarmee ik niet online spelletjes wil spelen en vooral ook he-le-maal niets mee ga doen.

Ik bedoel... moet ik lid worden van de Karwei-club als ik een doosje spijkers wil halen? Moet ik per sé een AH bonuskaart hebben als ik een fles versgepeste jus haal bij de Albert Heijn?
Helaas, er was geen mogelijkheid tot het overslaan en GTA IV kon niet gestart worden.

En toen was er niets, het spel sloot af niet en liet me in het duister tasten.

Overgehaald door mijn drang dit onrecht te overwinnen besloot ik de extra software op de DVD te gaan zoeken om zo mijn spel start-klaar te maken. Je moet er wat voor over hebben ten slotte!!

De software werd uiteindelijk gevonden in het mapje RGSC, dat-had-ik-natuurlijk moeten weten! Dommerd!

Enkele muisklikken later stond de sleutel tot een avondje ongestoord computerspel geïnstalleerd en ging ik er eens goed voor zitten. Nadat ik op "Play" drukte was het spel zo attent om mij erop te wijzen dat de Club-Software draaide, maar ik mij wel eerst even online moest gaan registreren en aanmelden.

Lichtelijk geïrriteerd en verslagen door de Rockstar Social Club software besloot ik aan de voorwaarden te voldoen en deed snel een registratie om het spel te kunnen starten, uiteraard met onzin email adres. Geboren in 1900, pincode 0666 en "ikvergeetaltijdmijnwachtwoord" als wachtwoord.

"dan is het maar gebeurd" was mijn motto en weldra deed ik me voor als iemand die de zojuist gegeven notificatie begreep door op de OK knop te drukken toen mij bij het starten gemeld werd dat ik de applicatie kon openen door in de taakbalk de ongevraagd-zelf-startende software het icoontje aan te klikken.

Het scherm werd zwart en een Rockstar logo werd zichtbaar.

Al snel bevond ik mij in het hoofdmenu alwaar ik mij spoedde naar het opties menu om even de geluid en beeld instellingen na te kijken. Handig! een benchmark-functie, dat scheelt me instelwerk!

Deze positieve geste van de game werd echter al snel teniet gedaan door een volgende melding die mij vertelde dat omdat ik niet "aangemeld" was mijn verdere vorderingen in het spel niet kon opslaan.

Hoewel mijn korte termijn geheugen mij zo nu en dan in de steek laat wist ik toch zeker dat ik mijzelf zojuist geregistreerd had en volledig legaal, geregistreerd en met goede bedoelingen het spel gestart had.

Een aarzelend "enter" volgde waarna er tot mijn verbazing een schermpje van bovenuit gefloept kwam met frisse "Windows Live" balken en iconen.

Windows Live? Dat gebruik ik op het werk om contact te onderhouden met het verre oosten! Mi Hao, Sambal bij?. Langzaam werd mij duidelijk dat ik ook lid moest worden via mijn Windows Live account. Geweldig! Hier weet ik mijn wachtwoord van, en met een beetje mazzel kan ik ze in China vertellen op welk level ik ben. Leuk!

Al snel vulde ik mijn email adres in maar merkte op dat er geen tekst in het balkje verscheen. Vreemd. Aarzelend keek ik of het schermpje van mijn toetsenbord nog beeld gaf maar het klokje werkte nog.

Enkele momenten later verschenen out of the blue de eerste paar letters van mijn email adres in het eerste balkje. Aha, Delay! Dat had ik vroeger ook toen ik het hilarische Shadow Warrior via het internet speelde op mijn 14k4 modem! Lekker vintage hoor, maar wel lastig.

Wat gerommel later was het me gelukt om zowel email adres als wachtwoord in de vakjes te kriebelen en kon ik inloggen. Meteen werd mij gemeld dat er een update van de Windows Live software geïnstalleerd moest worden. Geen probleem! dat kan er wel bij, alle begrip!

Even later was de update gereed voor installatie en kon ik nogmaals inloggen. Wederom priegelde ik weer mijn gegevens in de balkjes verbazend over het feit dat de delay niet was veholpen in de ge-update versie..

Nadat ik weer op "inloggen" klikte ging de update installeren waarna ik weer uitgelogd werd en het spel mij weer meldde dat ik moest inloggen om mijn spelvorderingen op te kunnen slaan.... vreemd...

Enkele momenten later was ik klaar met het voor de derde keer inpriegelen van mijn gegevens, al verbazend over het feit de delay nog steeds niet verholpen was.

Na het inloggen gebeurde er echter iets vreemds, het spel ging laden, het scherm werd zwart en enkele momenten hoorde ik een piep uit de systeem kast komen. Wel, krijg toch de! Dit fenomeen heb ik sinds een aantal computers terug al niet meegemaakt!! Een keiharde reset!

Na de vraag of ik de computer in normale modus wilde starten duurde het even voordat windows op stoom was, en was het eerste schermpje op mijn bureaublad een schermpje van Rockstar Games Social Club.. nice... eerst maar even naar de website van Rockstar om te kijken voor updates.

Al zoekend over de onoverzichtelijke website van Rockstar kwam ik erachter dat updates automatisch gedownload en geinstalleerd zouden moeten worden via de all-in-platinum-membership-Rockstar-social-club.

Fijn! Alleen heeft die tot op heden nog bar weinig voor me kunnen betekenen!

Toen ik de Club-software handmatig startte zag ik een knopje met "Updates"
Top! drukken! Meteen werd mijn browser gelanceerd die mij leidde naar... een lege pagina.

Al snel sloot ik geïrriteerd de browser en spoedde ik me eigenwijs als ik ben naar het GTAVI icoon en startte het spel, vastbesloten om de instellingen even te laten voor wat ze zijn en het spel tenminste even te kunnen spelen.

In het menu ontweek ik dan ook de options knop en drukte ik meteen op start waarna ik niet geheel onverwacht werd geconfronteerd met de melding dat als ik niet aangemeld was en ik mijn vorderingen niet kon opslaan. Logisch! Ik meldde mij (met alle delay van dien) aan bij Windows Live waarna mij gemeld werd dat er een update klaar stond. Huh?, Weer? Wellicht was de update niet opgeslagen door de Crash van zojuist. Gemoedelijk als ik was besloot ik nogmaals de update uit te voeren zodat ik verder kon.

Nadat de update werd mij gemeld dat er een update klaar stond voor Windows Live. Vreemd.. ik heb toch zojuist de update al opnieuw geïnstalleerd? Even later had ik email adres en wachtwoord weer ingevuld en werd ik weer geconfronteerd met de melding dat er een update klaarstond. Leuk! Een heuse loop, hier kan ik de hele avond zoet mee zijn! Met wat oefenen kan ik straks mijn email adres sneller typen dan knippen en plakken. Alleen die delay he...

Het was nu dik een uur later en frustratie maakte zich van mij meester, met de kans mijn vorderingen in het spel te verliezen en morgenmiddag naar Alternate te moeten rijden voor een nieuw toetsenbord en beeldscherm besloot ik op Cancel te klikken zodat ik in ieder geval wat kon doen.

Tergend traag kwamen de laadschermen voorbij totdat het inzoomen op de man met het roze sjaaltje werd gevolgd door het plots afsluiten van het spel. *floep!*

Snel keek ik achter de schermen die ik nog open had staan of er een foutmelding stond, ik controleerde tegen beter weten in of de CD lade nog dicht was en eindigde met het voornemen om even naar beneden te lopen en buiten te gaan afkoelen.

Even later volgde poging drie, en werd ik na een wederom geannuleerde aanmelding bij Windows Live "verwend" met een pikante intro animatie. We hebben beeld! Zei ik hardop, al glunderend.

Mijzelf beseffend dat de game niet nieuw is, en intro filmpjes wel vaker wat haperig zijn nam ik de matige beeldkwaliteit voor lief en wachtte ik met smart op het moment dat ik de controle in het spel kreeg.

Zucht, meer dan anderhalf uur nadat de eerste DVD in de lade ging kon ik dan eindelijk mijn spel spelen.

Vol goede moed drukte ik na de intro animatie op de W toets om de auto in beweging te zetten en daar gingen we dan!

Het eerste dat door mijn hoofd schoot was "Zie je , nu draait 'ie soepel!" maar nog geen 10 milliseconden daarna bleef het spel even hangen om vervolgens drie seconden te lopen waarna dit proces zich herhaalde. Een keer, twee keer, drie keer. Shit...wat nu weer...

Ik besloot het even te laten en bedacht me dat het spel wellicht nog wat achtergrond informatie moest inladen. Netjes naar rechts, in z'n vrij, parkeerlicht aan. we willen geen ongelukken veroorzaken.

Echter het spel bleef haperen in een vast ritme van twee en een halve seconden beeld en een seconden vast staan.

Dit was dan ook het moment dat ik besloot het spel met een ouderwetse CTRL-ALT-DEL te sluiten, de DVD lade te openen en deze met een welgemeende glimlach in het trapgat te gooien en nooit meer een Rockstar spel aan te schaffen. Wat een bocht, en wat een ontzettend weg gegooide avond.

Het is géén 90's boyband Wout! | Ubuiquiti | Enphase | Homey | Desktops | Tesla MX | Cycling | DTP | Mild gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Heel maf verhaal hoor, ik heb hier al 1.5 jaar geleden GTA IV op mijn LAPTOP geinstalleerd, draait niet 100% maar zeker goed speelbaar. Laatst ook de uitbreiding geinstalleerd, en beide lopen ook prima. Updates lopen over algemeen goed, behalve dat je na elke update weer opnieuw je beeld instellingen moet instellen, maar das dan ook alles...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-08 11:57
ik heb ook geen problemen gehad met gta4 maar een vriend van me kan niet online met het spel.
origineel spel alles opnieuw geinstalleerd maar niets helpt.
het spel installeerd social club maar bij de eerste update word die al verwijderd omdat je hem niet nodig zou hebben.
vreemd dat als je online wil gamen je een melding krijgt dat je daar social club voor nodig hebt, tewijl de updater hem er doodleuk afknikkert.
opnieuw installeren van social club werkt ook niet, de play knop in het social club menu werkt gewoon niet meer bij hem.
iemand tips? het vreemde is dat die vriend een jaar geleden wel online kon met gta4 en nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Zo wat een berg text man! Ik heb het echter allemaal gelezen. Je beschrijft het heerlijk sarcastisch! Ik kan je frustraties zeer goed voorstellen!

Ik heb het spel toen het net uit was gedownload en in die versie was het hele social club en windows live gebeuren gewoon omzeild! Echt stom dat je gestraft wordt als je het spel koopt. Inmiddels heb ik het legaal via steam en heb ik op een enkel zwart scherm na geen problemen.

Het is jammer dat zo'n fantastisch gaaf spel waar zoveel werk in is gestopt met zo'n brakke engine is uitgegeven. Natuurlijk na een hoop patches draait het bij veel mensen stukken beter, maar ik ken weinig spellen waar zoveel over geklaagd is als GTA IV
Cybpraetorian schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 12:05:
Heel maf verhaal hoor, ik heb hier al 1.5 jaar geleden GTA IV op mijn LAPTOP geinstalleerd, draait niet 100% maar zeker goed speelbaar. Laatst ook de uitbreiding geinstalleerd, en beide lopen ook prima. Updates lopen over algemeen goed, behalve dat je na elke update weer opnieuw je beeld instellingen moet instellen, maar das dan ook alles...
Ja dat het bij jou goed loopt zegt toch niks over hoe het bij anderen loopt? Bij mij werkt het gelukkig ook prima op wat stotters af en toe na, maar die neem ik graag op de koop toe. Er zijn nu eenmaal veel mensen waarbij er problemen waren of zijn.

Maar laten we de waarschuwing helemaal onderaan in beeld in acht nemen en niet meer lullen over performance :)

Ik ga weer lekker spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Goofy1978 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 13:52:
ik heb ook geen problemen gehad met gta4 maar een vriend van me kan niet online met het spel.
origineel spel alles opnieuw geinstalleerd maar niets helpt.
het spel installeerd social club maar bij de eerste update word die al verwijderd omdat je hem niet nodig zou hebben.
vreemd dat als je online wil gamen je een melding krijgt dat je daar social club voor nodig hebt, tewijl de updater hem er doodleuk afknikkert.
opnieuw installeren van social club werkt ook niet, de play knop in het social club menu werkt gewoon niet meer bij hem.
iemand tips? het vreemde is dat die vriend een jaar geleden wel online kon met gta4 en nu niet meer.
Ja dat account van Rockstar Social Club ben je nog wel nodig, maar dat opstart programma niet. Wel vreemd dat de Play knop niet bij hem werkt, want wanneer je daar op klikt doet hij een authentificatie op je account, dus wellicht dat het account niet goed werkt?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360Degreez
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-09 18:14

360Degreez

Typisch weer dit...

Ik ben inmiddels wat afgekoeld :-) Wanneer je na een dag werken en veel nadenken wordt geconfronteerd met een installatieprocedure die eigenlijk alleen voltooid kan worden door mensen met een MCSE certificering wil je geduld nog wel eens opraken.

Het "lijkt me" inderdaad een erg leuke game, mijn vriendin die genoten heeft van het hele tafereel heeft de DVD weer netjes in het doosje gedaan en deze weer terug in de kast gezet. Misschien, heeeel misschien probeer ik het later nog een keer. Of ik wacht tot ik hem voor een tientje voor de playstation kan kopen :-)

Het is géén 90's boyband Wout! | Ubuiquiti | Enphase | Homey | Desktops | Tesla MX | Cycling | DTP | Mild gamer

Pagina: 1 ... 17 ... 21 Laatste

Let op:
Het performance topic is hier.