www.youtube.com/DerOllie
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Dikke luxewagens zijn in NL in kansenwijken anders heel normaal hoor, zeker onder bepaalde bevolkingsgroepenJeroenneman schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:59:
[afbeelding]
Leuk dat GTA 4 altijd jouw auto spawnt als je langsrijd. Bentleys zijn in Liberty City in ieder geval niet zo exclusief
En nu kan ik het persoonlijk vragen
R5 3600 - GTX1660S - 32GB/3200 - B450M PRO4 - RM550x
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
De motor is daarbij nog leuker. Er is ergens zo'n poortje waar je doorheen kan, heel klein, en dan kom je op metro baan uit. Dan kun je de metrobaan pakken naar de brug naar het volgende eiland, op de brug van de metro baan het voetgangerspad af en weer ergens anders op het asfalt naar keuze verder. Niemand die je dan nog kan achtervolgen haha.
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
R5 3600 - GTX1660S - 32GB/3200 - B450M PRO4 - RM550x
Thanks voor je tip, i'll keep it in mind :-)Cybpraetorian schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 19:54:
Als je het nog eens probeert, download dan van te voren alvast even de 1.07 update hier (http://support.rockstarga...kstar_games/GTAIV_patch_7) en installeer die er meteen overheen voordat je het spel hebt opgestart.
Het is géén 90's boyband Wout! | Ubuiquiti | Enphase | Homey | Desktops | Tesla MX | Cycling | DTP | Mild gamer
Eerst gedoe met de social club (uiteindelijk maar 'play offline' gekozen), dan inderdaad de Games for Windows Live (via Steam...) eerst installeren, wachtwoord en inlog opzoeken -> crash....Spel herstarten, inloggen GfWL, update GfWL gevonden, update installeren -> crash...pc opnieuw opstarten, spel opnieuw starten, inloggen en eindelijk speelbare content...
Heb ik nog niet eerder meegemaakt, dat een spel via Steam zo ontzettend omslachtig is bij de eerste keer opstarten...Maar goed, de port naar PC van GTA4 is volgens mij sowieso niet al te best.
wild mutant space hamsters
Verwijderd
Ik heb nog een tip, om dat windows live loopje te voorkomen, had er pas zelf ook last van.360Degreez schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 21:20:
[...]
Thanks voor je tip, i'll keep it in mind :-)
Installeer deze "Games voor windows live client" nadat je patch 1.0.7.0 hebt geinstalleerd. Dan moet het allemaal werken
Edit: Dus eerst de patch en dan die "gfwl client software"
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2011 19:37 ]
Grtz
Van een aantal mensen in je telefoonlijst kun je nog jobs aannemen.janvanmil schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 22:01:
ik heb afgelopen week the de lost and damned dlc aangeschaft en zit ongeveer bij de laatste missies, Nu krijg ik na de 'Collector's Item' missie geen nieuwe missies meer terwijl ik denk dat er nog een paar zijn. iemand meer informatie? Of is m'n save nu corrupt ofzo ? Op google kom ik niet veel verder...
Grtz
Ik weet zo niet meer welke personen dat waren, gewoon iedereen ff langs bellen.
Bekijk dit anders: http://nl.wikigta.org/wik...IV_The_Lost_and_Damned%29janvanmil schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 22:01:
ik heb afgelopen week the de lost and damned dlc aangeschaft en zit ongeveer bij de laatste missies, Nu krijg ik na de 'Collector's Item' missie geen nieuwe missies meer terwijl ik denk dat er nog een paar zijn. iemand meer informatie? Of is m'n save nu corrupt ofzo ? Op google kom ik niet veel verder...
Grtz
Je krijgt niet veel later na de missie Collector's item een berichtje van Jim.
Verwijderd
Dit klopt.SL65 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 17:18:
[...]
Bekijk dit anders: http://nl.wikigta.org/wik...IV_The_Lost_and_Damned%29
Je krijgt niet veel later na de missie Collector's item een berichtje van Jim.
Ik heb GTA IV al een tijdje terug gedownload. Heb er toen niet meer naar gekeken maar ik wil nu wel spelen. Ik ben al een hele tijd aan het klooien geweest met Cracks maar niks helpt. Kan iemand mij helpen?
Niet om het een of ander, maar niemand gaat je helpen om een illegale game te laten werken.Servertje schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 12:30:
Ik weet niet of ik het mag vragen, but i try.
Ik heb GTA IV al een tijdje terug gedownload. Heb er toen niet meer naar gekeken maar ik wil nu wel spelen. Ik ben al een hele tijd aan het klooien geweest met Cracks maar niks helpt. Kan iemand mij helpen?

En als je slim bent koop je gewoon gelijk de versie met de episodes erbij voor nog niet 20 euro bij
zavvi.
[ Voor 43% gewijzigd door AMD1800 op 05-02-2011 13:15 ]
Kijk net bij Freerecordshop en daar is full editie 40,-. Maar ik kan bij Zavvi niks vinden. Alleen een box met Ballad en Tony(Ofzo)
[ Voor 28% gewijzigd door Servertje op 05-02-2011 13:25 ]
Overigens ben ik het roerend met je eens dat en Club Rockstar en ook nog een Live ID om te spelen best wel overbodig is.
There is no place like 127.0.0.1
Mr. heeft hem illegaal gedownload dus dat gaat niet werken.TheMe schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 13:29:
Kun je de game niet aan Steam toevoegen? Met de serial. (Ik heb hem via steam gekocht) Dan installeeert ie van alles automatisch en slechts hier en daar next clicken is voldoende.
Overigens ben ik het roerend met je eens dat en Club Rockstar en ook nog een Live ID om te spelen best wel overbodig is.
GTA is een must buy zowiezo, dus ik zou hem maar snel aanschaffen.
Btw, ik heb de info van http://www.budgetgaming.nl Daar Kun je altijd kijken waar je je game het goedkoopst kunt krijgen
[ Voor 24% gewijzigd door AMD1800 op 05-02-2011 14:18 ]
Ligt eraan hoe je het bekijkt

Ik kan soms echt niemanv vinden in een FM Disallow. In Allowed zitten alleen maar nubcakejes die zitten te campen met hun M4 bij een Annihilator spawn, bang dat ze doodgemaaid worden vanuit de luft door een piloot.
Ik weet niet welke dingen nog in development zijn en welke je kunt gebruiken op versie 1.0.70 (Steam). ENB leek me wel wat, maar daar stond opeens bij versie 0.82 bij dat het je GPU kon corrupten....
Laatste vraag: Kan ik mijn steam versie nog downgraden naar 1.0.40 (aangezien daar de meeste mods voor zijn)
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ik had hetzelfde probleem. Mijn oplossing (onder Windows 7), in deze volgorde:360Degreez schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 00:08:
Ja, ontzettend leuk gedaan!
[...]
Even later volgde poging drie, en werd ik na een wederom geannuleerde aanmelding bij Windows Live "verwend" met een pikante intro animatie. We hebben beeld! Zei ik hardop, al glunderend.
Mijzelf beseffend dat de game niet nieuw is, en intro filmpjes wel vaker wat haperig zijn nam ik de matige beeldkwaliteit voor lief en wachtte ik met smart op het moment dat ik de controle in het spel kreeg.
Zucht, meer dan anderhalf uur nadat de eerste DVD in de lade ging kon ik dan eindelijk mijn spel spelen.
Vol goede moed drukte ik na de intro animatie op de W toets om de auto in beweging te zetten en daar gingen we dan!
Het eerste dat door mijn hoofd schoot was "Zie je , nu draait 'ie soepel!" maar nog geen 10 milliseconden daarna bleef het spel even hangen om vervolgens drie seconden te lopen waarna dit proces zich herhaalde. Een keer, twee keer, drie keer. Shit...wat nu weer...
Ik besloot het even te laten en bedacht me dat het spel wellicht nog wat achtergrond informatie moest inladen. Netjes naar rechts, in z'n vrij, parkeerlicht aan. we willen geen ongelukken veroorzaken.
Echter het spel bleef haperen in een vast ritme van twee en een halve seconden beeld en een seconden vast staan.
Dit was dan ook het moment dat ik besloot het spel met een ouderwetse CTRL-ALT-DEL te sluiten, de DVD lade te openen en deze met een welgemeende glimlach in het trapgat te gooien en nooit meer een Rockstar spel aan te schaffen. Wat een bocht, en wat een ontzettend weg gegooide avond.
- GTA4 geïnstalleerd
- SP1 voor Windows geïnstalleerd (ik had SP1 nog niet)
- Update voor GTA4 geïnstalleerd (Title update v1.0.7.0, te downloaden vanaf de site van Rockstar
- Bij het installeren van de update voor GTA4 zegt de installer dat "Rockstar Social Club" niet langer nodig is om GTA4 te spelen en dat het verwijderd kan worden. Dit klopt echter niet, Social Club is wél nodig. Zonder Social Club kreeg ik het spel niet meer opgestart. De installer vraagt op een gegeven moment of je Social Club wil verwijderen. Kies hierbij dus voor "Nee"!
- Klaar. Spel werkt zonder haperingen
www.youtube.com/DerOllie
Nice, zojuist besteld bij play.comAMD1800 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 13:10:
@ Servertje: Dat spel is te koop voor 14 euro 12,50 euro op Play.com. Dus, stop maar met moeite doen en koop het spel daar. Of kun je dat niet betalen?
En als je slim bent koop je gewoon gelijk de versie met de episodes erbij voor nog niet 20 euro bij
zavvi.
Verwijderd
Kijk echt naar GTA 5 uit
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
www.youtube.com/DerOllie
Blijven zulke gave spellen, en al heb ik het al 4x uitgespeeld, het blijft trekken, al dan niet om de leuke missies, dan wel gewoon het rondrijden en rampage veroorzaken
Verwijderd
ik heb deze game een tijd geleden al uitgespeeld met veel plezier. Nu is ondertussen mijn HDD een keertje gecrashed en ik heb nu een nieuwe HDD. Ik wilde nu net weer eens na lange tijd GTA gaan spelen, maar nu moet ik alle missies natuurlijk weer gaan doen. Heb ik niet erg veel zin in, wil gewoon vrij rond kunnen knallen.
Heeft er niet iemand, of is er geen bestandje (memory) die ik op de HDD kan zetten zodat ik heb zeg maar gewoon heb uitgespeeld? Zou geweldig zijn!
hoor het graag!
Zie dat je het in de folder moet plaatsen en dat het alleen werkt met patch 1.0.0.4 - moet het nog maar eens installeren zonder steam (want die patch het gelijk naar 1.0.0.7). In game kun je dan op Shift - F12 drukken, vanavond anders proberen.
[ Voor 38% gewijzigd door Galvatron op 17-06-2011 15:09 ]
Helaas niet mogelijk, heb nu een retail versie gekocht (inclusief expansion Liberty City) voor 24,95 en dan ff proberen of de mods werken op patch 1.0.4.0.Jeroenneman schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 10:32:
Weet iemand nog een goede graphics mod? Ik wordt echt overdonderd door alle verschillende namen: RealizmIV, VisualIV, ENB, EXtreme 3.0, etc etc
Ik weet niet welke dingen nog in development zijn en welke je kunt gebruiken op versie 1.0.70 (Steam). ENB leek me wel wat, maar daar stond opeens bij versie 0.82 bij dat het je GPU kon corrupten....
Laatste vraag: Kan ik mijn steam versie nog downgraden naar 1.0.40 (aangezien daar de meeste mods voor zijn)
Volgens mij kun je bij de grafische opties de verkeersdichtheid aanpassen.AMD1800 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:53:
Ik heb dit spel weer opnieuw geïnstalleerd en het valt me op dat het eigenlijk overal heel erg druk is qua verkeer. Dan wordt het doen van die stunt-jumps echt ondoenlijk. Heb overigens alle patches geinstalleerd. Heeft iemand enig idee hoe dit enigzins te verhelpen is?
Klopt, traphic density is instelbaar, je kan zelf geen traphic doen (zo'n beetje dan)...babbaloerie schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:54:
[...]
Volgens mij kun je bij de grafische opties de verkeersdichtheid aanpassen.
www.youtube.com/DerOllie
Dat weet ik wel zeker. Rond de 30-40 is prima te doen.babbaloerie schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:54:
[...]
Volgens mij kun je bij de grafische opties de verkeersdichtheid aanpassen.
[ Voor 18% gewijzigd door AMD1800 op 23-06-2011 13:48 ]
Verwijderd
Eindelijk heb ik een PC die GTA IV goed kan draaien en heb net de PC versie uitgespeeld
EDIT: Het is al gelukt!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2011 19:12 ]
Mag ik je vragen hoe het gelukt is? en wat heb je precies geinstalleerd? ik ben ook wel erg benieuwd. hoe dit werkt en wat je allemaal kan...Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 16:01:
Hey!
Eindelijk heb ik een PC die GTA IV goed kan draaien en heb net de PC versie uitgespeeld. Ik ga nu beginnen met modden en heb al een paar nieuwe wagens in het spel gezet via Spark IV. Ik vraag me af welke must-have mods er allemaal zijn, weten jullie er een paar? En hoe gaat het mods installeren in z'n werk?
EDIT: Het is al gelukt!
www.youtube.com/DerOllie
Verwijderd
Ik kan hem zelf nog niet testen omdat mijn game PC op het moment uit elkaar ligt...
http://www.gta4-mods.com/...2---enb-graphic-mod-f9236
YouTube: iCEnhancer 1.2 - Old video footage
Maar de Mod is wel heel erg Licht bij mij , dus de brightness is echt hoog.
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Waarom weet ik dat? Ik ben betatester/hulpje.
Ik ben nu weer die Ultimate Texture 2.0 mod aan het binnen halen.
Ik heb geloof ik al vanalles een beetje geprobeerd van de ENB series , steeds gewoon weer een clean install gebruikt om het weer vanaf vooraf aan te proberen.
Ik vind t wel leuk om een beetje te kloten , want die game gaat er zeker mooi uitzien door al die mods enzo.
Edit :gisteren avond dus die Ultimate textures 2.0 en Realisme IV mods erover geinstalleerd en samen met die Icenb .. .en mn fps is gewoon met de settings op high tussen de 40-55 fps !!
Echt een enorm verschil vergeleken met mn ati 6950 hiervoor.
De game zal wel beter geoptimaliseerd zijn voor Nvidea ofzo neem ik aan.
[ Voor 25% gewijzigd door Rebel8319 op 06-07-2011 10:52 ]
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Wat een nep. Ik zie dat alleen de effecten als een mod zijn toegevoegd. Textures van auto's en wegen zijn dus aparte downloads. Daar komt bij dat er in de readme het wel heel verontrustend staat omschreven voor nvidia kaart bezitters:bello2185 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 13:58:
Ik kwam laatst deze graphics mod tegen, iemand al is geprobeerd? Vind het er zeer vet uitzien.![]()
Ik kan hem zelf nog niet testen omdat mijn game PC op het moment uit elkaar ligt...
YouTube: iCEnhancer 1.2 - Old video footage[video]
!!!!!!! WARNING !!!!!!!!!!!!!!!!! WARNING !!!!!!!!!!!!!!!!! WARNING !!!!!!!!!!
!!!!!!! WARNING !!!!!!!!!!!!!!!!! WARNING !!!!!!!!!!!!!!!!! WARNING !!!!!!!!!!
This version uses the 0.082 DLL as a base
Which means :
Overheating of videocards NVidia GF8800, high end from GF2xx series and most from GF4xx, GF5xx
Be careful.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Natuurlijk zitten de textures er niet bij, die heeft hij ook niet zelf gemaakt..Kaasje123 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 22:13:
[...]
Wat een nep. Ik zie dat alleen de effecten als een mod zijn toegevoegd. Textures van auto's en wegen zijn dus aparte downloads. Daar komt bij dat er in de readme het wel heel verontrustend staat omschreven voor nvidia kaart bezitters:
[...]
(Had je ook meteen aan de filesize kunnen zien...)
En die readme is een beetje overdreven, heb hier een GTX 470 SOC en heb nergens last van.
Vind hem trouwens net zoals ProCeela wel erg licht.
[ Voor 4% gewijzigd door bello2185 op 07-07-2011 16:06 ]
In ieder geval, ben er zelf mee bezig geweest en het is me enigszins gelukt. Ik heb het nog niet echt zelf uit kunnen testen, vooral omdat ik nog geen zin heb gehad om de settings te tweaken naar mijn huidige systeem (ik ben bang dat vooral de 1920×1200 resolutie teveel is voor mijn 9800GTX).
Een korte guide is mogelijk, en ik denk eraan om er een torrent van te maken (daarvoor wil ik liever eerst even uitzoeken hoe legaal dat is
Wat heb je nodig
[list]
• Schone install van GTA IV (ik heb getest met de retail versie, dus geen garanties voor steam)
• GTA IV 1.0.4.0 update
• RealizmIV v6.2
• iCEnhancer
• Xliveless 0.97b
Stappenplan
[list=1]
• Zorg voor een schone install
• Update naar 1.0.4.0
• Installeer RealizmIV v6.2
• Installer de Ultimate Texture Pack (optioneel)
• Installeer iCEnhancer
• Installeer XLiveLess
Als je dan AA aan wilt zetten kun je de file "Iceconfig.ini" openen en ForceAntialiasing=false naar ForceAntialiasing=true veranderen.
Een opmerking over de optionele Ultimate Texture Pack. Deze is optioneel, maar wordt wél gebruikt in het filmpje. Het zal er dus allemaal niet zo mooi uitzien zonder die texture pack. Als je hem wilt downloaden, let dan goed op! Het pack bestaat uit drie delen, voor ieder eiland in GTA IV is er één deel. Per deel is de download opgesplitst in rars. Deze zijn beschikbaar op Megaupload en Rapidshare (er is een derde, maar die geeft 404's), maar part03 en part04 van deel drie zijn bij Megaupload corrupt. Die moet je dus bij Rapidshare vandaan halen. De downloadlinks voor het texture pack kun je vinden in een HTML-bestand die inbegrepen zit bij RealismIV.
EDIT:
Overigens, voor zover ik weet is de auto die ze in dat filmpje gebruiken nog een aparte mod, maar die heb ik niet kunnen vinden. Het loont vast om even rond te kijken op gta4-mods.com. Mocht je hem daar eerder vinden dan ik, geef me dan even een seintje via de DM zodat ik hem er hier bij kan zetten
[ Voor 5% gewijzigd door Patriot op 07-07-2011 20:59 ]
Zet auto updates van GTA IV uitJeroenneman schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 13:50:
Wannneer gaat de moddig communiy s over naar de laatste versie? Zit ik hier met mn gepatchede Steam versie....niet zo handig.
Ik ben ondertussen contact aan het zoeken met de auteurs van de verschillende tools, om zo goedkeuring te krijgen om er een torrent van te bakken. Het probleem is dat ze bijna allemaal pools zijn.. Ik heb 1 mailtje teruggekregen maar dat bleek na een vertaler iets te zijn van een teruggebouncte mail.
Jammer dat er nog geen support voor EFLC inzit, dan ga ik het ook eens testen!bello2185 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 13:58:
Ik kwam laatst deze graphics mod tegen, iemand al is geprobeerd? Vind het er zeer vet uitzien.![]()
YouTube: iCEnhancer 1.2 - Old video footage[video]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik dacht dat er met de nieuwe versie (1.2.5) ook support voor Patch 1.0.7.0/EFLC in komt.natasdiamon schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 20:36:
[...]
Jammer dat er nog geen support voor EFLC inzit, dan ga ik het ook eens testen!
En ik las ergens op een forum dat 1.2.5 13 juli zou komen, of dit waar is geen idee, maar het zou mooi zijn.
Mooie guide.Patriot schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 20:56:
Heeeul verhaal
Btw, voor de mensen die de bomen een beetje te groen vinden met de standaard config, zet dit dan even in iceconfig (in je GTA IV directory):
(Kwam ik tegen op een ander forum.)
[TREE]
LeavesReflectionAmount=0.0
LeavesSpecularPower=0.0
LeavesAmbientAmount=0.95
LeavesColorMultiplier=1.0
LeavesColorPow=1.8
LeavesColorFilterR=1.0
LeavesColorFilterG=1.0
LeavesColorFilterB=1.2
[ Voor 24% gewijzigd door bello2185 op 12-07-2011 00:14 ]
Wat ga ik doen?
Custom vehicles, so far;
Banshee --> Dodge Viper SRT10
Blista Compact --> Renault Megane RS250
Cavalcade --> Porsche Cayenne Turbo 2003
Comet --> Porsche 911 GT2
Feltzer --> Mercedes McLaren SLR722
Futo --> Mini Cooper 2009
Fortune --> Audi R8
Landstalker --> Audi Q7
Rebla --> BMW X5
Sentinel --> BMW M3
SuperGT --> Aston Marton DB9
Turismo --> Ferrari 458 Italia
Vincent --> Mazda RX8
RealizmIV V6.2, inc. textures
iCEnhancer V1.25
No intro fix
Uiteraard op 1.0.4.0. Eens kijken wat mijn 5850 dan aan fps trekt op high. Anders maar even wat gaan overclocken ;-)
*edit* STOM, vergeet ik na vorige uninstall map leeg te halen --> iCEenhancer stond er dus nog in tezamen met wat andere prut...

[ Voor 10% gewijzigd door Mu.siQ op 14-07-2011 14:12 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Maar loopt niemand anders tegen de irritatie aan dat van bijna elke auto die jue kunt downloaden alleen de topmodellen te krijgen zijn?
Ik zou het wel cool vinden om gewoon een normale Ford Focus te hebben in plaats van meteen het RS model.
Of bijvoorbeeld de C klasse van mercedes. Je kunt bijna alleen maar een 63AMG krijgen
Het doet zo'n grote afbreuk aan het spel als er alleen maar dikke auto's rondrijden.
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
is 1.0.4.0 de nieuwste versie of niet ?
anders kan ik denk ik geen mod installeren.
Ik klik op: Grand theft auto 4, ik zie het windows 7 rondje bij het pijltje draaien en voor de rest doet hij geen bal.
Ook heb ik nog niet mijn productcode kunnen invoeren omdat hij niet opstart.
Aan de specs van mijn pc zal het niet liggen.
i5 2500k + 2x Sapphire 5850 (Niets overgelocked)
bedankt!
[ Voor 14% gewijzigd door Frozen op 19-07-2011 03:10 ]
Laatste versie is dus 1.0.7.0
www.youtube.com/DerOllie
En waar is deze te vinden? gewoon op de rockstar site?Cybpraetorian schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 13:24:
probeer eens de laatste update te downloaden in installeren? (enige voorzichtigheid wellicht omdat je nog geen productcode hebt ingevoerd)
Laatste versie is dus 1.0.7.0
Bedankt
Hij is nu aan het installeren.
Maar ik heb nog een paar andere vraagjes, er is iets met een games for windows client? Ik heb hem maar gewoon geïnstalleerd en ermee ingelogd.
Dit GTA spel wil gewoon niet werken. Misschien komt het omdat mn broertje hem al een keer geïnstalleerd had op mijn pc (met een andere code), en ik dat spel helemaal verwijderd heb?
Want ik wil echt graag dat dit spel gaat werken, want ik zit er nu al zo lang aan te klooien!

(en gta en de update installeren duurt echt zo super lang)
En nu (tijdens het installeren van de update) krijg ik ineens de volgende melding: ''Rockstar Games Social Club Application is no longer required to run Grand Theft Auto 4. This update will attempt to remove Rockstar Games Social Club Application from your system. Click OK to proceed.''
Dus ik heb op okée geklikt... en nu is hij dus de RGSC aan het verwijderen
[ Voor 20% gewijzigd door Frozen op 19-07-2011 15:02 ]
Maar als je het eenmaal werkend hebt... het is de moeite waard!
Zelf speel ik het nog af en toe, met een trainer. Gewoon lekker raggen, god-mode, oneindig schieten e.d.
(Wil het toch even melden: trainer gebruik ik niet om verder te komen in het spel. Heb het spel al een paar keer uitgespeeld.)
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
welke trainer gebruik je ?Scipionyx schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:22:
Klopt, het is nogal een gehannes om het werkend te krijgen. Heb nog nooit zoveel problemen gehad met een legaal spel
Maar als je het eenmaal werkend hebt... het is de moeite waard!
Zelf speel ik het nog af en toe, met een trainer. Gewoon lekker raggen, god-mode, oneindig schieten e.d.
(Wil het toch even melden: trainer gebruik ik niet om verder te komen in het spel. Heb het spel al een paar keer uitgespeeld.)
ik speel momenteel nog BOGT maar heb het gevoel dat ik klaar ben ofzo.
ik heb geen letter meer op me scherm staan alleen witte poppetjes (maar dat zijn altijd side missions)
en Mom's house heb ik ook niet meer.
het enige wat nog roze is drugs run en dat vechten in die kooi dat ik steeds verlies of niet omdat ik niet weet wat verdedigen is. MAFIA II ging dat een stuk beter.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
Maar nu de volgende vraag... hoe kan je multiplayeren?
Via de ingame telefoon, selecteer helemaal onderaan "Multiplayer"Stef602 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:42:
Gelukkig! de patch heeft hem werkend gemaakt!
Maar nu de volgende vraag... hoe kan je multiplayeren?
Had trouwens niet verwacht dat GTA IV zo soepel zou lopen op mijn Asus N53SV-SZ404V met een Nvidia GT540M
[ Voor 16% gewijzigd door Dylan93 op 19-07-2011 16:57 ]
Dank uDylan93 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:56:
[...]
Via de ingame telefoon, selecteer helemaal onderaan "Multiplayer"
Had trouwens niet verwacht dat GTA IV zo soepel zou lopen op mijn Asus N53SV-SZ404V met een Nvidia GT540M
Dit is de trainer die ik gebruik: http://grandtheftauto.fil...Native_Trainer_v62;116966
Heel uitgebreide trainer, maar ik gebruik er maar een paar functies van (godmode, car-godmode, unlimited ammo).GTAIV/EFLC SIMPLE NATIVE TRAINER Version 6.2
Trainer works for IV 1.0.1.0, 1.0.2.0, 1.0.3.0, 1.0.4.0, 1.0.0.4, 1.0.6.0, 1.0.7.0, and 1.1.1.0 and 1.1.2.0 EFLC. It will support Single Play and Free and Party mode in both Live and Lan.
Wil je multiplayeren klik je zo'n groepje aan laad hij even en zegt hij disconnected from games server ofzo.
Hoe kan je dit verhelpen? zeker iets met het nat type van je router?
Maar zitten daar nadelen aan?
Nu heb ik een aantal (23) auto's vervangen door custom models, maar ik heb hierdoor volgens mij last van de taxi bug. Ik zie namelijk bijna alleen maaar 1 custom model (Mercedez Benz S600) rondrijden. Wat is hieraan te doen? (steam versie 1.0.7.0)
Zit er een limiet de hoeveelheid custom auto's die je kan gebruiken ofzo?
En wie kan me wat meer vertellen over de modbare opties als ik online wil spelen? kan ik zomaar alles aanpassen, of zijn er restricties op wat wel en niet werkt?
[ Voor 6% gewijzigd door Meelobee op 25-07-2011 13:56 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Verwijderd
Ik heb toevallig dezelfde laptop.Dylan93 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:56:
[...]
Spel is nog best prijzig op steam trouwens.
ps: die plaatjes hierboven,
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2011 09:48 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Ja, draai op 1366 x 768 en alles staat hoog op schaduwen na, dat is een FPS killer.Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 09:46:
[...]
Ik heb toevallig dezelfde laptop.Zit er sterk aan te denken om dit spel aan te schaffen, zeker gezien alle mod opties. Draait het spel lekker bij je, en gebruik je toevallig enige mods?
Spel is nog best prijzig op steam trouwens.
ps: die plaatjes hierboven,
Tutorial voor downgraden kan je hier vinden:Pykow schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 22:31:
ik heb de game via Steam gekocht en daar wordt die automatisch tot de nieuwste versie gezet.
is 1.0.4.0 de nieuwste versie of niet ?
anders kan ik denk ik geen mod installeren.
http://www.gtagaming.com/forums/showthread.php?t=128300
Lost het downgraden naar 1.0.4.0 ook de problemen op met custom auto's in multiplay? (zie mijn vorige post..)
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Verwijderd
Maar nu ik ongeveer de 1/3 van de autos heb vervangen, heb ik de taxi bug. heb 2-3 taxibug / traffic fixes geprobeerd maar geen die echt werkt. weet iemand eentje die wel werkt?
ik zit trouwens op de steam 1.0.7.0 versie (downgraden gewenst om effect te hebben?)
handling.dat , deze kun je openen met kladblok of wordpad en gewoon editen.Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 10:03:
*tekst*
(welke file zorgt voor het handling?).
*tekst*
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Het performance topic is hier.