• Maranello
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 17:46
Meelobee schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 13:45:
Kan je na het aanpassen van handling.dat nog online spelen? (ik host zelf de game, alle slots op private en nodig een vriend uit)
Ik kreeg met alleen mods puur voor het uiterlijk van auto's al crashes in LAN-games en zelfs bij ongemodde medespelers crasht de boel dan. Dus lijkt me niet. Als ik online wil rename ik de originele vehicles.img weer terug.

Iemand ervaring met LAN/private games i.c.m. de iCEnhancer?

• ikt
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 16:24
Maranello schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 17:47:
[...]

Ik kreeg met alleen mods puur voor het uiterlijk van auto's al crashes in LAN-games en zelfs bij ongemodde medespelers crasht de boel dan. Dus lijkt me niet. Als ik online wil rename ik de originele vehicles.img weer terug.

Iemand ervaring met LAN/private games i.c.m. de iCEnhancer?
Zolang timecyc.dat en timecycmodifierX.dat modificaties zijn toegestaan zou het gewoon mogelijk moeten zijn. Anders zoek je even een fixje op die checks uitschakelt voor bepaalde bestanden.

• martijntjuhh
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 12:58
Even een vraagje, voor de 100% completion van TBoGT moet je activiteiten doen met Armando of Henrique. Betekent dit dat je alles met Armando moet doen of alles met Henrique? Ik heb ze allemaal gedaan maar wel steeds afgewisseld met persoon. Ik krijg er namelijk geen procenten bij.

Bvd

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 15:50
Wat een kut zooi heeft Rockstar van dit spel gemaakt zeg hey!! Ik heb eerst die hele game geinstalleerd maar kon hem na de gebruikelijke trage installatie niet spelen want hij moet eerst updaten. Maar daarna doet hij het nog steeds niet want er moet nog meer geinstalleerd worden voor het werkt. En nee dan werkt het nog niet want je krijgt heel veel meldingen over dat het niet werkt dus ga je het googlen om de oplossing te zoeken. Ook probleem opgelost en... nee weer een andere melding!! Google google google... oplossing yay!! Doet hij het nu wel? Ja eindelijk!! Even snel een missie met Roman en dan meteen online spelen. Na 3 minuten multiplayer 'SMPA60' error!!!!11!!!!11 FUUUUUUUUUUUUU!!!!! :'(

Elke keer dat ik online speel krijg ik na enkele minuten SMPA60 error. Ik smijt de cd straks het raam uit :N

• Meelobee
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21:24

Meelobee

‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‎‎¯\_(ツ)_/¯

Ok na een aantal weken zelf aangekloot te hebben nogmaals mijn vraag:

Samen met een vriend speel ik af en toe een potje GTAIV online. We spelen dan Free Mode op een zelf gemaakte server met alle slots op Private.
We willen hier graag custom auto's in hebben maar dit lijkt niet goed te gaan. We zien van de 17 aangepaste auto's altijd maar een paar rijden, de rest komen we amper of niet tegen.
Beide gebruiken we de steam versie van GTAIV (1.0.7.0.)

wie kan mij uitleggen hoe we custom auto's aan de praat krijgen. Al dan niet met behulp van een CarSpawner oid.

The Outsider

• FastFred
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22:43
Het spel spawned volgens mij auto's afhankelijk van welke auto jij in rijd, nooit opgevallen?

Als ik een Granturismo rij, zie ik er daar ineens veel meer van rijden dan wanneer ik in een taxi aan het schampen ben (dan zie ik meer taxi's dan normaal). Rij ik in een Cavalcade (in de verschillende versie's en uitvoeringen enzo), zie ik er daar ook ineens een hele hoop van rijden.

Ik moet het spel ook eens opnieuw installeren, maar dat duurt me te lang, iedere keer als ik de dvd erin doe moet ik 3 tot soms wel 20 keer op de snelkoppeling naar GTAIV.exe klikken voor 'Social Club' te voorschijn komt. Komt hij dan eindelijk tevoorschijn, en ik klik op Play dan kapt het spel er 99 v/d 100 mee, direct na het eerste Rockstar logo verschijnt met de melding 'gtaIV.exe has stopped working'

:(

pssst, Seat kopen? https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2073162

• Reiben
  • Registratie: juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Over die custom auto's, omdat die meestal zo'n 1mb of meer zijn kost het teveel geheugen om meedere auto's tegelijk te spawnen, en daardoor zie je vaak maar drie of vier verschillende modellen om je heen (de auto waar je in rijd, en meestal veel taxi's en politie).

Althans, dat is wat ik elders heb gelezen. Er is volgens mij geen goed werkende fix voor.

• Meelobee
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21:24

Meelobee

‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‎‎¯\_(ツ)_/¯

Ik weet dat auto's per locatie spawnen, maar zelfs als we alle eilanden afrijden (speelsessie van +- 2 uur) zien we nog steeds niet alle custom auto's

Maar als we kleine auto's (filesize) gebruik zouden ze beter moeten spawnen? Vanavond maar eens proberen :)

The Outsider

• FastFred
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22:43
Reiben schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 12:28:
Over die custom auto's, omdat die meestal zo'n 1mb of meer zijn kost het teveel geheugen om meedere auto's tegelijk te spawnen, en daardoor zie je vaak maar drie of vier verschillende modellen om je heen (de auto waar je in rijd, en meestal veel taxi's en politie).

Althans, dat is wat ik elders heb gelezen. Er is volgens mij geen goed werkende fix voor.
En dat is niet aan te passen, 1MB in het geheugen voor een auto is niet veel. Heb geheugen genoeg op mijn pc. Als ik wil, kan ik 8192 auto's kwijt :P

pssst, Seat kopen? https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2073162

• Scipionyx
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online
FastFred schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 12:15:

Ik moet het spel ook eens opnieuw installeren, maar dat duurt me te lang, iedere keer als ik de dvd erin doe moet ik 3 tot soms wel 20 keer op de snelkoppeling naar GTAIV.exe klikken voor 'Social Club' te voorschijn komt. Komt hij dan eindelijk tevoorschijn, en ik klik op Play dan kapt het spel er 99 v/d 100 mee, direct na het eerste Rockstar logo verschijnt met de melding 'gtaIV.exe has stopped working'

:(
Had ik ook last van. Wat wel 's hielp was m'n pc opnieuw opstarten.. 8)7
Lang gezocht naar een oplossing, alle patches e.d. geïnstalleerd maar helaas. Laatste tijd kies ik voor Play Offline. Tot nu toe is dat altijd goed gegaan.

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• SalimRMAF
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 04-12 23:45

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Wow ICEmod is echt leuk:

Alleen net zo mooie screens als daarboven krijg ik niet. :(

Gulfstream G650

• M!chel
  • Registratie: december 2006
  • Niet online
Politiewagens uit Midden en West Brabant? 8)7

• Mu.siQ
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 14:26

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

icemod is geweldig. Alleen op mijn 5850 (inc. overclock) draait die nog niet helemaal soepel met alles op high. Maar ik wacht even op wat nieuwe hdd-tjes en dan geef ik het een nieuwe poging.

GTA IV + custom cars + realizmIV + icemod is echt great =)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Op mijn 5850 (zonder overclock) draait het wel redelijk soepel, dus misschien ligt het aan die realizmIV?

Ik heb echter wel vastlopers zo nu en dan.

• MsG
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 17:42

MsG

Forumzwerver

Werken die mods een beetje icm de steamversie?

Ik heb ook een HD5850, maar nog met een niet-overklokte Q6600. Volgens mij is dat bij mij vooral de bottleneck, want echt helemaal vloeiend loopt het nog niet.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• CoreX
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 25-03-2016
Ben sinds een tijdje bezig met GTA IV. Nooit echt aandacht aan besteed omdat ik zo'n hekel had aan de handling van de auto's.
Maar wat een ongelooflijk gruwelijke game is dit zeg! Vind het alleen jammer dat er niets is als een platte land zoals in GTA SA. Maar ach, de game zelf is al super!

[ Systeem |

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

iCEnhancer 1.3 is nu te downloaden. Die gaan we van het weekend eens proberen.

• ikt
Ik heb echt geen idee wat sommigen hier uitvoeren, maar meerdere graphics mods in combinatie met welke ENB-series dan ook levert gegarandeerd kak op. Als je alleen het pakketje ice/ENB installeert heb je de beste kwaliteit.
Reiben schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 12:28:

http://www.gta4-mods.com/script/trafficload-f9780/

[Voor 54% gewijzigd door ikt op 20-08-2011 12:57]

• Cheezus
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 21:33

Cheezus

Luiaard

Hmm, is er nog iets nodig voor die mods? Ik heb ENB (laatste versie van hier: http://enbdev.com/download_en.htm en de ICE van hierboven geinstalleerd maar nu start GTA niet meer op, SecuROM geeft een error.
Werken de mods alleen op een gecrackte game of moeten ze ook gewoon op het origineel werken? In dat laatste geval, heb ik nog iets anders nodig?

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Als je ICEnhancer installeert hoef je geen ENB meer apart te installeren.

• Cheezus
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 21:33

Cheezus

Luiaard

OK, maar met alleen ICE wilde GTA ook al niet meer starten (SecuROM launcher failed), daarna heb ik nog eens ENB en vervolgens ICE geprobeerd maar met hetzelfde resultaat.. Ook alleen ENB werkt niet..

• HyperTrophy
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
Ligt Social Club er bij jullie ook uit?

• Divak
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 23:12
Car mods zijn inderdaad dramatisch in GTA4. Heb alle fixes geprobeerd, ik heb een goede PC, en op elke denkbare setting krijg ik binnen een paar minuten de bug dat ik slechts 3-4 typen auto's zie. Echt waardeloos..

• ikt
RichardvdD schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 18:41:
Car mods zijn inderdaad dramatisch in GTA4. Heb alle fixes geprobeerd, ik heb een goede PC, en op elke denkbare setting krijg ik binnen een paar minuten de bug dat ik slechts 3-4 typen auto's zie. Echt waardeloos..
http://www.gta4-mods.com/script/trafficload-f9780/

Vooralsnog spawnen er geen motors en je kunt geen eigen toegevoegde auto's laden, maar daar werk ik nog even aan ;)

Devschuurders helpen me trouwens met het laden van eigen auto's :o

[Voor 6% gewijzigd door ikt op 31-08-2011 20:42]

• Kain_niaK
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 07-12 02:28

Kain_niaK

Ik ben

Hahahahah _O-
Bekijk deze post van mij eens en de reacties !

Raad de locatie a.d.h.v. de foto!

Wanneer denk je dat ze het door hebben ? :+

edit: Voor mensen zonder HK-X hier een screenshot van de post en de reacties

En het betreffende screenshot

[Voor 37% gewijzigd door Kain_niaK op 12-09-2011 21:54]

weer helemaal terug

• Pjottski
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 17:29

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Kain_niaK schreef op maandag 12 september 2011 @ 21:45:
Hahahahah _O-

[afbeelding]

[afbeelding]
offtopic:
Hehe wat een baas toch... ;)

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

• DerOllie
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 13:52

DerOllie

PSN / GT Sport = DerOllie

Kain_niaK schreef op maandag 12 september 2011 @ 21:45:
Hahahahah _O-

[afbeelding]

[afbeelding]
haha erg goed! Ben benieuwd of ze er achter komen...

www.youtube.com/DerOllie

• dannbla
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22:46
ok BUMP, zijn er nog mensen die op de X360 online willen knallen?

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• EnergyCorse
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 23-08-2012
SalimRMAF schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 14:22:
Wow ICEmod is echt leuk:

[afbeelding]

Alleen net zo mooie screens als daarboven krijg ik niet. :(
Ik ben ook tijdje bezig geweest met de ICE mod
Je kan nog aardig wat tweaken in de ICEconfig file.
En het is niet alleen Icenchancer wat graphics levert, meestal een combo van verschillende mods
Momenteel ziet het er bij mij zo uit

Voor de mensen met het probleem dat er maar een paar type`s auto`s rijden als je er een gemodde in hebt of alleen maar taxi`s , zoek voor de trafficload fix en instaleer goede scripthook erbij
Dan krijg je veel meer variatie met verkeer.

[Voor 19% gewijzigd door EnergyCorse op 17-10-2011 23:35]

• Sharpp
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 10-09 19:25
Rockstar Social Club is de hele dag al down. Best wel belachelijk om van 3rd party software benodigd is om online te kunnen spelen.

[Voor 10% gewijzigd door Sharpp op 23-10-2011 20:03]

Steam

• EnergyCorse
  • Laatst online: 23-08-2012
Pas een beetje aan de gang gegaan met het maken van video`s van GTA 4
Eerste video: Kickass Machinima ,,, Gta4`s antwoord op de wrestelmove van Saints Row?
Tweede: De Titel spreekt voor zich :P

[Voor 3% gewijzigd door EnergyCorse op 24-10-2011 12:00]

• DerOllie
  • Laatst online: 13:52

DerOllie

PSN / GT Sport = DerOllie

http://www.rockstargames.com/

Volgende week dus meer info...

Kan iemand al afleiden waar V afspeelt?

www.youtube.com/DerOllie

• dannbla
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22:46
Mensen gezocht om GTA IV online te spelen op de PC!

Wie mag ik toevoegen?? (Het spel is online nogal dood, maar online blijft oh zo leuk!)

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• Matis
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 22:27

Matis

Rubber Rocket

Schopje. Ik heb gisteren de AMD Catalyst 12.3 (voor mijn 3870x2) geïnstalleerd. Sindsdien zien de schaduwen er in GTA 4 niet meer uit.
Ik heb (logischerwijs) zowel GTA4 als de gehele PC meerdere malen herstart, maar het probleem blijft er in zitten.
Ik zie geen mogelijkheid om een screenshot hiervan te maken, maar het is zo overduidelijk fout, dat het jullie ook op moet vallen, mocht je het ondervinden.
Dit zijn overigens de benchmarkresultaten die ik zojuist gedraaid heb
Statistics
Average FPS: 43.63
Duration: 41.94 sec
CPU Usage: 29%
System memory usage: 66%
Video memory usage: 78%

Graphics Settings
Video Mode: 1680 x 1050 (60 Hz)
Texture Quality: High
Shadow Quality: High
Reflection Resolution: High
Water Quality: Very High
Texture Filter Quality: Anisotropic x4
Night Shadows: Off
View Distance: 25
Detail Distance: 31

Hardware
Microsoft Windows 7 Professional 
Service Pack 1
Video Adapter: ATI Radeon HD 3870 X2
Video Driver version: 8.17.10.1119
Audio Adapter: Speakers (Realtek High Definition Audio)
Intel(R) Core(TM) i7 CPU         920  @ 2.67GHz

File ID: Benchmark.cli

Hebben meer mensen hier last van, want het is echt onspeelbaar op zo'n manier?

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• 304087
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 03-04-2014
Ik heb altijd GTA leuk gevonden op de consoles maar ik vraag me af of het op de PC net zo lekker werkt (heb ook een 360 contoller). Nu vraag ik me af of dit het leukste deel is en werken de mods met steam want wil hem via steam kopen misschien. Ook heb ik nog een kado bon van 25euro alleen die is van free record shop, verkopen hun toevallig ook games? Ik zou hem dan via de bon kunnen kopen in Assen.

Edit

Ik kan hem dus ook via bol bestellen en dan kan ik het beste voor deze kiesen?

http://www.bol.com/nl/p/g...04004008139882/index.html

[Voor 19% gewijzigd door 304087 op 17-03-2012 10:14]

• IStealYourGun
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 07-12 18:38

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

GTA IV is de eerste game uit de serie die ik op PC heb gekocht, de andere enkel op console gehad. Moet zeggen dat ik de game wel volledig heb uitgespeeld met de 360 controller. Ik vindt GTA gewoon prettiger met een controller. Enig nadeel is dat je dead meat bent als je het online wil spelen. :-p

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

• 304087
Ik wil hem puur voor de singleplayer spelen. Grand Theft Auto IV - Episodes From Liberty City leek me ook wel wat. Of is het aan te raden dan om de normale versie te spelen?

• atlantisx
  • Laatst online: 24-07 14:28
Het is hetzelfde spel, zelfde stad, zelfde wapens etc. Met als verschil dat je een ander karakter in de spelwereld bent. Zo ben je bij The Lost and the Damned deel van een motor bende.

Vond zelf de beide "expansions" niet boeiend genoeg om uit te spelen. Niet dat deze zo zeer slecht zijn, vond gewoon de stijl niet leuk. In The Lost and Damned wordt je ook nog eens geforceerd vaak met een pauper motor te rijden :P.

Je kan eventueel ook controller & toetsenbord/muis afwissel, mocht je het schieten liever met tobo/muis doen dan kan je gewoon rijden met controller en die weg werpen zodra je uitstapt, gaat vloeiend over zonder settings o.i.d.

• 304087
Je houd ook gewoon de zelfde missies als de standaard GTA4?
Zo ja dan koop ik voor het zelfde geld een paar missies meer er bij

• Mavix
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 17-11 15:33
Lupp schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 12:01:
Je houd ook gewoon de zelfde missies als de standaard GTA4?
Zo ja dan koop ik voor het zelfde geld een paar missies meer er bij
Nee, je hebt ander karakter in de expansions, nieuwe wapens en nieuwe auto's (zoals een tank). En het verhaal van Ballad of Gay Tony vond ik leuker als die van gta 4 zelf.

• 304087
Ik heb ze alle 2 nu één van steam, de normale GTA 4 ook.
Zijn de MODS op via steam toepasbaar?

• bLt
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 18-08-2015
Lupp schreef op zondag 18 maart 2012 @ 09:42:
Ik heb ze alle 2 nu één van steam, de normale GTA 4 ook.
Zijn de MODS op via steam toepasbaar?
Jah deze kun je ook gewoon op de steam versie gebruiken.
Gewoon in je steam folder /steamapps/common/....

Heeft iemand hier iCEnhancer 2.0? Kan deze op het internet wel vinden alleen maar via 1 link te downloaden en gemiddelde snelheid is 10 kb :(
Mogelijk dat iemand hier hem op dropbox of iets kan zetten O-)

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 07-12 14:58
Ik moet nog steeds Ballad of Gay Tony downloaden. Lijkt me toch erg gaaf.
Binnenkort maar eens gaan spelen weer :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• SomerenV
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 02:36

SomerenV

It's something!

bLt schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:31:
[...]

Jah deze kun je ook gewoon op de steam versie gebruiken.
Gewoon in je steam folder /steamapps/common/....

Heeft iemand hier iCEnhancer 2.0? Kan deze op het internet wel vinden alleen maar via 1 link te downloaden en gemiddelde snelheid is 10 kb :(
Mogelijk dat iemand hier hem op dropbox of iets kan zetten O-)
Here you go!

De nieuwste versie van iCEnhancer (2.0n). Prachtig om te zien dat een relatief oude game er middels mods beter uit kan zien dat welke game dan ook! Dit laat ook de ware kracht van PC gaming erg goed zien. Stel je trouwens voor dat GTA4 goed geoptimaliseerd zou zijn, wat voor een impact het dán zou hebben. Nu heb je namelijk een redelijk brute PC nodig om de volledig potentie van GTA4 eruit te halen (middels verschillende mods) wat toch een beetje jammer is :+

EightZero Drive | Facebook | Youtube | Tweakers topic

• bLt
SomerenV schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:48:
[...]

Here you go!

De nieuwste versie van iCEnhancer (2.0n). Prachtig om te zien dat een relatief oude game er middels mods beter uit kan zien dat welke game dan ook! Dit laat ook de ware kracht van PC gaming erg goed zien. Stel je trouwens voor dat GTA4 goed geoptimaliseerd zou zijn, wat voor een impact het dán zou hebben. Nu heb je namelijk een redelijk brute PC nodig om de volledig potentie van GTA4 eruit te halen (middels verschillende mods) wat toch een beetje jammer is :+
Thanks SomerenV maar ook dit is helaas de zelfde url. Zet hem vanacht wel even aan denk, kan ik morgen beginnen :(
Het is inderdaad vet om te zien hoe mods, games kunnen veranderen (kijk bijv. ook naar de injector van BF3) ben heel benieuwd hoe GTA V eruit gaat zien en dan ook met mods later!

Ik heb overigens een i5 2500K en 2x hd5850 maar kan GTA IV nog niet alles maxed out, blijf toch frame drops krijgen wat het spelen, imo, onmogelijk maakt.

• SomerenV

SomerenV

It's something!

bLt schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:48:
[...]

Thanks SomerenV maar ook dit is helaas de zelfde url. Zet hem vanacht wel even aan denk, kan ik morgen beginnen :(
Het is inderdaad vet om te zien hoe mods, games kunnen veranderen (kijk bijv. ook naar de injector van BF3) ben heel benieuwd hoe GTA V eruit gaat zien en dan ook met mods later!

Ik heb overigens een i5 2500K en 2x hd5850 maar kan GTA IV nog niet alles maxed out, blijf toch frame drops krijgen wat het spelen, imo, onmogelijk maakt.
Nu je het zegt, ik had inderdaad ook een belachelijk lage snelheid! Ik heb toen een torrent gepakt en die was in een paar minuten binnen _/-\o_

• bLt
SomerenV schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:47:
[...]

Nu je het zegt, ik had inderdaad ook een belachelijk lage snelheid! Ik heb toen een torrent gepakt en die was in een paar minuten binnen _/-\o_
_/-\o_ Thank you! maar helaas was de vreugde van korte duur, na het laden, wanneer je de tekst ziet van de missie (geloof ik), sluit het spel af :( Heb al wat gespeeld met de eerdere versie maar misschien dat ik iets vergeten ben mee te pakken bij het back-uppen.
Ga dus even schone installatie doen van EFLC en op hoop van zege! O-)

Stom, zie nu dat er in Steam al een functie zit voor een back up 8)7

[Voor 4% gewijzigd door bLt op 19-03-2012 21:31]

• 304087
Mavix schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 12:32:
[...]

Nee, je hebt ander karakter in de expansions, nieuwe wapens en nieuwe auto's (zoals een tank). En het verhaal van Ballad of Gay Tony vond ik leuker als die van gta 4 zelf.
Maar het is een aparte game waar bij geen andere game nodig is geloof ik.
Nu vraag ik me dus af of ik niet beter eerst de orginele gta4 er voor moet spelen?
Of zal dit gewoon een totaal ander verhaal zijn wat er niets mee te maken heeft?
Ook vraag ik me af of ik daar bij nog de mods kan gebruiken gezien het een aparte game is?

• bLt
Helaas, nu loopt hij bij het laden van het spel al vast.
Krijg geen error niks, het spel sluit gewoon af.

Toevallig een idee wat het kan zijn SomerenV ?

• SomerenV

SomerenV

It's something!

bLt schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:42:
Helaas, nu loopt hij bij het laden van het spel al vast.
Krijg geen error niks, het spel sluit gewoon af.

Toevallig een idee wat het kan zijn SomerenV ?
Heb je toevallig de HD trees geïnstalleerd die je bij iCEnhancer kreeg? Daardoor crashte hij namelijk bij mij na het laden. Even de oude boompjes terugzetten en het zou dan moeten werken. Zelf verwacht ik vandaag mijn nieuwe i5 2500k, 8GB DDR3 Corsair Vengeance en een SATA-600 HDD dus hopelijk kan ik dan ook fatsoenlijk spelen met de iCEnhancer mod ^^

• 304087
Weet iemand of ik die icenhancer 1.25 ook op GTA EFLC kan gebruiken.
Ik heb het nu al 1 keer geprobeerd maar hij crast na het laden van de game. Backup maar weer terug gezet.

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Lupp schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:53:
Weet iemand of ik die icenhancer 1.25 ook op GTA EFLC kan gebruiken.
Ik heb het nu al 1 keer geprobeerd maar hij crast na het laden van de game. Backup maar weer terug gezet.
Ik zou 2.0 eens proberen, grote kans dat die wel werkt. 1.25 is alweer redelijk oud en met 2.0 zijn de prestaties van de mod opgeschroefd waardoor het lekkerder zou moeten lopen :)

• bLt
SomerenV schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:00:
[...]

Heb je toevallig de HD trees geïnstalleerd die je bij iCEnhancer kreeg? Daardoor crashte hij namelijk bij mij na het laden. Even de oude boompjes terugzetten en het zou dan moeten werken. Zelf verwacht ik vandaag mijn nieuwe i5 2500k, 8GB DDR3 Corsair Vengeance en een SATA-600 HDD dus hopelijk kan ik dan ook fatsoenlijk spelen met de iCEnhancer mod ^^
Ten eerste: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! fijne dag toegewenst!

Ik heb geen HD trees geinstalleerd, ik heb alleen de inhoud van de map EFLC gebruikt.
Heb eens in die andere map gekeken en zag daar een map staan genaamd: Only if frresh installation.
Is het de bedoeling dat ik deze ook gebruik dan bij EFLC?

Ik heb GTA IV en EFLC via steam gekocht en kan deze dus apart van elkaar installeren dus mij lijkt het logisch dat ik dan alleen de map EFLC gebruik, toch?

Any way, ik ga vanavond als ik thuis ben ook GTA IV installeren en kijken of die wel werkt.
Is er een mogelijkheid om GTA IV kaal te installeren vanaf steam, dus niet dat hij gelijk de nieuwste updates mee pakt? die mod voor GTA IV is namelijk voor versie 1.0.3.0 tot 1.0.0.4 en ik meen dat 1.0.6 de laatste is.

• SomerenV

SomerenV

It's something!

bLt schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:32:
[...]

Ten eerste: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! fijne dag toegewenst!

Ik heb geen HD trees geinstalleerd, ik heb alleen de inhoud van de map EFLC gebruikt.
Heb eens in die andere map gekeken en zag daar een map staan genaamd: Only if frresh installation.
Is het de bedoeling dat ik deze ook gebruik dan bij EFLC?

Ik heb GTA IV en EFLC via steam gekocht en kan deze dus apart van elkaar installeren dus mij lijkt het logisch dat ik dan alleen de map EFLC gebruik, toch?

Any way, ik ga vanavond als ik thuis ben ook GTA IV installeren en kijken of die wel werkt.
Is er een mogelijkheid om GTA IV kaal te installeren vanaf steam, dus niet dat hij gelijk de nieuwste updates mee pakt? die mod voor GTA IV is namelijk voor versie 1.0.3.0 tot 1.0.0.4 en ik meen dat 1.0.6 de laatste is.
Thanks voor de felicitatie! :) Wat Icenhancer betreft: je hebt de keuze uit een aantal bestanden voor GTA zonder EFCL en een aantal bestanden voor als je de uitbreiding wél hebt. Je moet dan uiteraard de juiste bestanden nemen en dan werkt het gewoon als het goed is.

Even los van iCEnhancer heb ik een vraagje. Ik probeerde gisteren TrafficLoad te gebruiken (custom politie, taxti en exotics) en had netjes Scripthook in de map van GTAIV gezet samen met TrafficLoad. Daarna .Net 4.0 gedownload en geïnstalleerd, Visual C++ 2010 x86 geïnstalleerd. Ik start GTA4 op en krijg die error dat ie MSVCR100D.dll niet kan vinden; het stond in de readme van TrafficLoad dat dat zou kunnen dus ik heb dat bestandje er ook maar bij gezet. Geen error meer bij het opstarten, maar nu crashed GTAIV op het allerlaatste moment van het laden. (GTAIV.exe has stopped working. Bij de details staat APPCRASH). Zonder MSVCR100D.dll werkt TrafficLoad niet en crashed GTAIV na een minuut of 5. Zonder TrafficLoad en Scripthook werkt het als een zonnetje.

Versies:
GTAIV 1.0.4.0
Scripthook 0.5.0 (0.5.1 is niet compatible met GTAIV 1.0.4)
De laatste TrafficLoad
De laatste versie van Xliveless

.Net 4.0 en Visual C++ komen van Microsoft af.

GTAIV draai ik op een verse Windows 7 Ultimate x64 installatie.

Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? Ik heb al flink gezocht naar oplossingen maar echt niks lijkt te werken en overal staat: als je de readme volgt heb je geen problemen. Behalve in dit geval dan want ik krijg het maar niet aan de praat :X

• 304087
Ik had de icihancer 2.5 beta geinstalleerd geinstalleerd want die is voor EFLC maar het beeld word veel te vel. Kan iemand dit probleem en hoe is dit op te lossen?

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Ik ben vandaag aan de slag gegaan met het maken van eigen skins voor wat politie-wagens :) Geen NYPD, geen LAPD, geen Nederlandse skins, maar een nieuwe frisse uitstraling voor de good old LCPD. Hier alvast drie screens en daaronder de uitleg waarom ik bepaalde keuzes heb gemaakt:

Zoals je ziet is het totaal anders dan de oude skin, maar dat komt omdat ik het idee om eigen skins te maken gekregen heb toen ik toevallig een oud plaatje van GTA III tegenkwam. Op dat plaatje is een blauwe politiewagen te zien. Met het blauw/wit in het achterhoofd ben ik gaan kijken wat een vette grafische stijl zou zijn en toen kwam ik al snel uit bij NFS: Hot Pursuit (2010). Sommige eenheden van Seacrest County hebben een hele gave opdruk en dat heb ik een beetje meegenomen in mijn skins. Ben er momenteel nog hard mee bezig en voor de Chevrolet Impala ben ik nog op zoek naar een ander model want de huidige is nogal lelijk. Fatsoenlijke wagens vinden valt overigens niet mee... bijna alle vette models gebruiken ELS en dat wil ik juist vermijden aangezien politiewagens voor mij niet centraal staan.

Overigens is mijn keuze een LCPD skin te maken eenvoudig: als ik NYPD wagens wil dan wil ik ook dat alle models kloppen, dan moeten de politiebureau's kloppen, etc. Als iets niet klopt dan breekt het de immersie nogal op imo. Ook omdat agenten nog altijd gewoon LCPD zeggen zal ik dus niet snel 'echte skins' gebruiken. Heb het wel een tijdje gehad, maar ik wil dan alles zo echt mogelijk, en da's echt een rotkarwei :+ Maar wat vinden jullie van m'n WIP'je?

[Voor 5% gewijzigd door SomerenV op 25-03-2012 20:48]

• Foxhound83
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 07-12 03:52
Zit te overwege om Grand Theft Auto IV: Complete Edition te kopen, omdat ik deze GTA eigenlijk heb overgeslagen. Is het nog een beetje de moeite waard? Ik lees niet anders dan dat het tegenvalt vergeleken met San Andreas.

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 23:05
Foxhound83 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 22:52:
Zit te overwege om Grand Theft Auto IV: Complete Edition te kopen, omdat ik deze GTA eigenlijk heb overgeslagen. Is het nog een beetje de moeite waard? Ik lees niet anders dan dat het tegenvalt vergeleken met San Andreas.
Ik zelf vond GTA IV tegenvallen maar vond beide addons weer zeer leuk.
Nadeel aan GTA IV vond ik dat de humor niet zo was als in SA of VC en het verhaal vond ik minder boeiend maar heb me er wel mee vermaakt.

Dat ik het verhaal minder vond heeft voor mij de replay value toch wat naar beneden gehaald maar de complete edition is die paar tientjes echt wel waard.

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Foxhound83 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 22:52:
Ik vond zelf San Andreas weer minder omdat ik dat hele gangster gedoe werkelijk niks vond. GTA IV vind ik echter heel gaaf én je kunt lekker veel aanpassen. Dat van de humor klopt wel, maar dat fixen de add-ons behoorlijk goed :) Het is gewoon een compleet andere GTA; meer volwassen, serieuzer en een stuk grover (in mijn ogen).

Hier trouwens een nieuw plaatje van de LCPD skins waar ik aan werk. Ook meteen leuk om te zien hoe krankzinnig goed deze (4 jaar) oude game eruit kan zien met behulp van wat mods _/-\o_

• 304087
SomerenV schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 03:47:
[...]

Ik vond zelf San Andreas weer minder omdat ik dat hele gangster gedoe werkelijk niks vond. GTA IV vind ik echter heel gaaf én je kunt lekker veel aanpassen. Dat van de humor klopt wel, maar dat fixen de add-ons behoorlijk goed :) Het is gewoon een compleet andere GTA; meer volwassen, serieuzer en een stuk grover (in mijn ogen).

Hier trouwens een nieuw plaatje van de LCPD skins waar ik aan werk. Ook meteen leuk om te zien hoe krankzinnig goed deze (4 jaar) oude game eruit kan zien met behulp van wat mods _/-\o_
[afbeelding]
Met welke mod is dit. De ongeving ziet er naemlijk ook indrukwekkend uit. Ik zou deze mod ook graag willen voor mijn EFLC

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 07-12 14:58
Zeker, Hele mooie screens hier :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Asskicker
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 22:49
Lupp schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 08:38:
[...]

Met welke mod is dit. De ongeving ziet er naemlijk ook indrukwekkend uit. Ik zou deze mod ook graag willen voor mijn EFLC
Ik ook! :)

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Bij die screenshot maakte ik gebruik van een licht aangepaste versie van iCEnhancer 2.0, maar momenteel gebruik ik de grafische aanpassingen van Project RAGE! in combinatie met Better City Textures. Ik heb gisteren op mijn Facebook 117 foto's geupload en die kun je hier bekijken (ook zonder account).

Prachtig dat een 4 jaar oude game er nog zo uit kan zien _/-\o_

• Menesis
  • Laatst online: 22:33
Ik heb -eindelijk- GTA4 ook eens gekocht (PC, dankzij upgrade naar een GTX560ti :) ) Erg vermakelijk! Sinds vandaag ook de online mode aan de praat, maar dat vond ik nogal tegenvallen.. Er lijken zo weinig mensen online, klopt dat? Zijn er nog meer servers te vinden dan behalve in het spel zelf?

[Voor 7% gewijzigd door Menesis op 05-04-2012 15:10]

specs & stuff: 128GB - 2 x Quadro P6000 - 2 x Xeon 2670 v3, MacBook Pro

• Menesis
Ik lees dat anti aliasing normaal niet in het spel zit. Wel zag ik dit artikel dat uitlegt dat je AA kunt krijgen via ene ENB mod. Is dat de enige manier? Of zijn er inmiddels betere manieren?

• Matis
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 22:27

Matis

Rubber Rocket

SomerenV schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:46:
Bij die screenshot maakte ik gebruik van een licht aangepaste versie van iCEnhancer 2.0, maar momenteel gebruik ik de grafische aanpassingen van Project RAGE! in combinatie met Better City Textures. Ik heb gisteren op mijn Facebook 117 foto's geupload en die kun je hier bekijken (ook zonder account).

Prachtig dat een 4 jaar oude game er nog zo uit kan zien _/-\o_
Jeetje, wat voor een bakbeest van een PC heb je hiervoor nodig om het een beetje smooth te kunnen spelen?

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• rickyy
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 07-12 17:15
[...]

[afbeelding]
Bijna fotorealistisch gewoon. De kleuren kloppen precies. Dat is tot nu toe nog het grootste probleem met huidige games.

GTA IV (of de Rage engine) is gewoon de beste engine op het moment vind ik.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Menesis
nou standaard geen Anti aliasing en nauwelijks post effects (motion blur bijv!). En als je geen hi end videokaart hebt is alles verder dan 5 meter spikkelig. Om maar van de schaduw effecten maar helemaal niet te spreken op een iets mid-range videokaart.
Ik vind het eigenlijk maar een hele rare engine, die Rage. Crytek of UDK3 is heel wat netter gemaakt.
Neemt niet weg dat GTA4 op hi-res mooi is, daar niet van. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 07-12 10:46
Ik ben ook begonnen met het proberen van deze mods, maar nog geen zichtbaar succes.

Ik verwacht niet zoveel met mijn GTS 450 maar ik wil deze binnenkort vervangen door een HD 7850.

EDIT: Het is me nu gelukt met project rage!

Voor project rage heb ik de webinstaller gedownload, wel handig dat het voor je geïnstalleerd wordt en je kan selecteren wat je wilt.

Ik heb 1.0.7.0.

Het ziet er zeker erg modern uit ineens.

Het loopt voor me gevoel wat beter na de mod!

Hij gooit me soms terug naar de desktop.

Ik ga de game eens opnieuw installeren, omdat ik al heb lopen kloten met ENB en ICenhancer...

@ Someren V gebruik jij nu alléén de graphics van project Rage (dus niet de textures van hun erbij) icm met die aparte Better City Texture pack?

Gebruik jij ook de update die door hun wordt aangeraden (staat bij de download van project Rage) bij een schone install en 1.0.7.0?
Overigens is die bestand schijnbaar verwijderd of bestaat het niet meer.

[Voor 84% gewijzigd door HugoBoss1985 op 06-05-2012 16:01]

Corsair 200R - CM V550M - Gigabyte Z390 Elite - i7 9700k @ 5,0 1,34v - Noctua NH-D15S- 16gb G-skill CL15 3600 @ CL14 1,44v - MSI GTX 970 Gaming - Samsung 970 EVO 512 - Windows 10 Pro 64

• JW-toch
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 25-10-2013
Hey Tweakers!

Ik ben weer een beetje begonnen met het spelen van GTA IV en nu wil ik ook wel eens gaan modden. Ik vraag me nu wel af of dit wel veilig is, is hier iemand bekend mee? Ik download veel .rar files voor de vehicles, dus zou hier virussen of iets dergelijke in kunnen zitten? Ik gebruik vooral de website gtainside.com voor de mods. Ik ga voornamelijk car mods gebruiken, een savegame en mogelijk ook texture mods.

Als iemand nog tips of aanbevelingen heeft, dan hoor ik ze graag!

[Voor 11% gewijzigd door JW-toch op 12-05-2012 21:37]

• Tarkin
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 21:50
vooral een goede virusscanner hebben, en geen gekke dingen openen, dan zou het wel moeten goedkomen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JW-toch
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 25-10-2013
Ah oke, dan zit het wel goed. Ik moet wel zeggen dat het te gek is om de auto's te vervangen, maar de handeling is vaak wel brak hoor, zelfs als het aangepast is.

Trouwens, ik krijg erg lage fps met de icenhancer 2.0. Weet iemand hoe dit kan? Ik gebruik het icm een i5 2500K @3,3 Ghz en een HD6950 2GB en heb het gewoon op high staan, maar het is vrijwel onspeelbaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 21:04

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Jezus wat is dit een slecht geprogammeerde game. Heb m nu al 2 jaar probleemloos erop staan. Car mods gedownload, nooit traffic bug of iets dergelijks, altijd prima gelopen.

Nu, gisteren met afterburner eens op "apply setings at start up" geklikt.
Dus wat krijgen we vandaag? juist, crash na crash.

En dan loop Windows Marketplace ook nog lekker te draaien. Met de foutcodes kun je ook niks beginnen, want die zijn generic als wat.

Ze hebben HEEL wat goed te maken met Max Payne 3.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mork_Van_Ork
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online
Jeroenneman schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:43:
Jezus wat is dit een slecht geprogammeerde game. Heb m nu al 2 jaar probleemloos erop staan. Car mods gedownload, nooit traffic bug of iets dergelijks, altijd prima gelopen.

En dan loop Windows Marketplace ook nog lekker te draaien. Met de foutcodes kun je ook niks beginnen, want die zijn generic als wat.

Dus je draait m twee jaar probleemloos, zelfs met mods bleef het goed gaan, maar nadat je afterburner gebruikt crasht de game en dus is het ongelofelijke kut-kwaliteit?
Nou, een mening kan blijkbaar snel omslaan... lol

Dus...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rgras
  • Niet online

:')

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Liteiten
  • Laatst online: 02-07-2019

:F

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Mork_Van_Ork schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:27:
[...]

Dus je draait m twee jaar probleemloos, zelfs met mods bleef het goed gaan, maar nadat je afterburner gebruikt crasht de game en dus is het ongelofelijke kut-kwaliteit?
Nou, een mening kan blijkbaar snel omslaan... lol
Nou.. probleemloos/

Relatief probleemloos.
Natuurlijk wel met het usual GFWL gezeik, bij elke update van die brol moest er weer een update voor de update komen...

En ja, ik vind het behoorlijk slecht dat spellen als Crysis, BF en Skyrim wel met afterburner kunnen omgaan, en GTA IV dan natuurlijk weer de geest geeft.

Het was al slechte kwaliteit, alleen + dit incident heb ik totaal geen vertrouwen meer in de mensen bij Rockstar. Blijkbaar moet je op sub HD en op een TV gaan spelen als je fatsoenlijl, zonder gezeik wilt kunnen spelen van die gasten daar.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Dus GTA IV moet compatible zijn met een programma wat je GPU OC'd en de fanspeed regelt? :')

Walgelijk dat GTA IV niet online mijn belastingaangifte regelt, schandalig!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

rgras schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:29:
Dus GTA IV moet compatible zijn met een programma wat je GPU OC'd en de fanspeed regelt? :')

Walgelijk dat GTA IV niet online mijn belastingaangifte regelt, schandalig!
Volgens mij snap je het niet helemaal.

Afterburner regelt alleen de kloksnelheid van je GPU en je geheugen.

Dat is net als zeggen dat ook al heb je een 100% stabiele overklok op je CPU, dan mag GTA nog steeds crashen?

Raar dat het bij andere developers niet zo werkt? Crysis is zwaarder, maar gaat prima hand in hand met Afterburner/

Het is trouwens niet eens zeker dat het aan Afterburner ligt. Volgens verschillende fora kan GTA IV ook spontaan van de een op de andere dag vaarwel zeggen...lekker stabiel, zo'n game.

• LikeAKing
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 17-11-2020
Nu jullie het er toch over hebben
- Windows 7
- Nvidia GTX 560
- 8GB RAM
- nieuwe intel processor quadcore 3,3 ghz (intel core i5 3550)

CanYouRunIt zegt dat ik hem zonder laggs op ultra kan runnen, klopt het?

• Liteiten
  • Laatst online: 02-07-2019
LikeAKing schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 00:40:
- Windows 7
- Nvidia GTX 560
- 8GB RAM

Hangt van je resolutie af, ik heb exact dezelfde opstelling maar het lukt mij niet.

• Menesis
LikeAKing schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 00:40:
- Windows 7
- Nvidia GTX 560
- 8GB RAM

hoort dit dan niet in het performance topic?
anyway, ik heb een GTX560ti met 2Gb geheugen, Q6600 en 4Gb ram. Ik merk dat de grafische kaart de bottleneck vormt als ik alles op max zet. Het spel lagt/hapert niet maar de framerate is vaak niet optimaal.
op 1920x1200 moet ik erbij zeggen :P

[Voor 7% gewijzigd door Menesis op 16-05-2012 14:32]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Patrick V.
  • Laatst online: 16:44
Ik heb laatst GTA IV ook geïnstalleerd inclusief alle patches, maar het spel blijft net als een aantal jaar geleden voor mij onspeelbaar.

Om de zoveel seconde schokt het beeld een keer, erg irritant (met en zonder mods getest).

PC Specs:
Intel i5 2500K
8 gb Kingston Hyper-X
MSI R6950 Twin Frozr III Power Edition/OC

Ik heb dit zelfs met alle grafische instellingen op z'n laagst.

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? Andere spellen werken namelijk vlekkeloos.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HA5H
  • Registratie: oktober 2009
  • Niet online
[...]

[afbeelding]
Oehh, vertel eens waar ik die LCPD skins vandaan kan halen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Menesis
@Patrick: hoort in het performance topic.
Het heeft overigens te maken met een microsoft proces, google maar FF. Iets met event ofzo.

• ChrisLNFF
  • Laatst online: 22:37
Wie kan mij helpen?

Ik heb zojuist GTA 4 geinstaleerd op mijn xps 17, i7 2760 @ 2,4 ghz, GT555M en 16 gig ram. Bij het opstarten van het spel stond de resolutie in de allerlaagste stand, terwijl het aangegeven ram gebruik slechts een fractie van de mogelijkheden was. Ik krijg dit niet veranderd. Wanneer ik het spel dan wil beginnen, moet ik mij inschrijven voor windows live, geen probleem want fanatiek Xbox live gamer. Het scherm geeft aan dat er een update beschikbaar is, om na het downloaden hiervan automatisch uit te schrijven, dit blijft zo doorgaan....Wanneer ik mijn 360 opstart is er niks aan de hand.

Ook vreemd, wanneer ik de dvd van GTA4 in mijn laptop stop, krijg ik een Chinees set up menu te zien. Game is gewoon bij bart smit gekocht.

[Voor 10% gewijzigd door ChrisLNFF op 16-06-2012 19:03]

• ChrisLNFF
Om moedeloos van te worden, heb nu alles geprobeerd. Updates, commandline.txt enz.

Hij blijft staan op de laagste resolutie met in het rood aangegeven dat het systeem te zwaar belast wordt, terwijl er slechts zo´n 200 mb van de 3000 beschikbare gebruikt wordt.

• Menesis
hmmm, irritant ja. Misschien heb je hier nog wat aan..
Ik had overigens eerst ook problemen met die live-login voordat de updates waren geinstalleerd. Je moet dus echt die updates instlaleren.
Ik kwam ook in die 'loop' terecht. Pas na de-installeren en opnieuw installeren kon ik die update ineens wel succesvol installeren.

[Voor 53% gewijzigd door Menesis op 16-06-2012 20:30]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ChrisLNFF
Ik ga ´m nog een keer her installeren, werkt het dan nog niet dan pleur ik de game weg. Het is een veel voorkomend probleem met videokaarten met meer dan 2 gig. Systeem flipt dan en zet de settings op minimaal.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Menesis
klinkt stom, maar misschien kun je het beschikbare geheugen van je kaart verminderen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ChrisLNFF
Hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Menesis
geen idee. Ik weet dat dat mogelijk is voor je gewone systeem RAM. Het is slechts een idee dat het ook voor een graka zou kunnen. Wellicht is er een tooltje voor.

[Voor 11% gewijzigd door Menesis op 17-06-2012 14:25]

• Shodan
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 28-11 19:56
ChrisLNFF schreef op zondag 17 juni 2012 @ 09:37:
Ik ga ´m nog een keer her installeren, werkt het dan nog niet dan pleur ik de game weg. Het is een veel voorkomend probleem met videokaarten met meer dan 2 gig. Systeem flipt dan en zet de settings op minimaal.
Je kunt alle restricties als het goed is bypassen met de nomemrestriction command line optie.

Probeer Dit eens

Filenaam moet dus zijn commandline.txt Je kan ook toevoegen: -nomemrestrict

Als het goed is zou je dan alles moeten kunnen instellen.

Het spel speelt bij mij i5 2500k 6970 2GB kaart uitstekend. Alles bahalve shadows op max, alleen draw distance op 70% en details ook geloof ik. 45+fps

[Voor 5% gewijzigd door Shodan op 21-06-2012 19:33]

• ChrisLNFF
Shodan schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 19:27:
[...]

Je kunt alle restricties als het goed is bypassen met de nomemrestriction command line optie.

Probeer Dit eens

Filenaam moet dus zijn commandline.txt Je kan ook toevoegen: -nomemrestrict

Als het goed is zou je dan alles moeten kunnen instellen.

Het spel speelt bij mij i5 2500k 6970 2GB kaart uitstekend. Alles bahalve shadows op max, alleen draw distance op 70% en details ook geloof ik. 45+fps
Het is inmiddels gelukt om het spel draaiende te krijgen, graphics kunnen op max maar iets lager geeft een vloeiender beeld.

Verander het doel in de snelkoppeling in: "C:\Program Files (x86)\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\LaunchGTAIV.exe" -norestrictions -nomemrestrict -availablevidmem 50 -minspecaudio

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Duke Towner
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 28-01-2017
Wat is er met dit spel gebeurt op de xbox 360? In iedere freemode game zit wel een cheater. Oppeens staat er een half-pipe op 't vliegveld, wtf? Ik heb dit spel jaren lang gespeeld, met veel plezier, maar door dit soort mensen is de lol er snel af. Er wordt ook niks tegen gedaan!

• 304087
Jammer dat je in EOLC niet van kleding kunt veranderen. Je hebt in deze delen veel minder opties lijkt het wel.

• Darkasantion
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 17:58

Darkasantion

2x Iron Man :O

ChrisLNFF schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 20:32:
[...]

Het is inmiddels gelukt om het spel draaiende te krijgen, graphics kunnen op max maar iets lager geeft een vloeiender beeld.

Verander het doel in de snelkoppeling in: "C:\Program Files (x86)\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\LaunchGTAIV.exe" -norestrictions -nomemrestrict -availablevidmem 50 -minspecaudio
Wat doen die aanpassing allemaal??

Ze staan meer geeheugen toe, maar hoeveel meer? En wat is minspecaudio?

Heb thuis zelf 2XHD6970 maar wil graag weer eens GTA IV proberen dus alle tweaks en trucs zijn welkom.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

• Fiorano
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 01-12 17:12
Het zal al wel 100.000 keer gevraagd zijn, maar hoe krijg ik in Godsnaam die camera een beetje relaxed? Speel met muis en toetsenbord maar word helemaal gek van die camera, vind ik echt voor geen meter werken. iemand een oplossing ?

• moh.moh
  • Niet online
@Fiorance; had dat probleem ook, niets dat een simple google search met "drunken camera fix gtc iv" niet kan oplossen :)

• Achilles
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 29-11 14:15

Achilles

Koning van de Myrmidonen

Fiorano schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 15:28:
Het zal al wel 100.000 keer gevraagd zijn, maar hoe krijg ik in Godsnaam die camera een beetje relaxed? Speel met muis en toetsenbord maar word helemaal gek van die camera, vind ik echt voor geen meter werken. iemand een oplossing ?
Gewenning is de enige oplossing.

Gelukkig ben ik niet de enige de GTA de beste game uit de geschiedenis van de mensheid vindt. En met de car & graphics mods ziet het er nog steeds geweldig uit oOo .... ware het niet dat mijn nederige gpu het (anders dan battlefield 3) t niet op 3 schermen(1080p) krijgt

-nomemrestrict is trwns wel een must!

[Voor 3% gewijzigd door Achilles op 14-07-2012 15:42]

| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |

Pagina: 1 ... 19 20 21 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee