Is het mogelijk om 2 verschillende computers met 2 verschillende internet connecties 1 account te gebruiken? Ik heb nu wow op mn laptop die ik soms bij mn vriendin gebruik, maar ik vraag me af of dat dan niet onder account-sharing valt?
Ik heb geen idee hoe dat bij WoW zit, maar bij andere spellen wordt er vaak ook naar inlogtijden gekeken (speel je in een week tijd wel zo'n beetje 24 uur rond de klok, vlak na elkaar op verschillende adressen, of gewoon superveel), en willen ze vaak wel meer aanwijzingen hebben ipv enkel twee IP-adressen en twee hardware-ID's.
Denk wel dat ze daar redelijk mee omgaan. Heb het ook een paar maanden zo gehad, en geen probleem gekregen.Chefbierrr schreef op woensdag 31 december 2008 @ 20:44:
Is het mogelijk om 2 verschillende computers met 2 verschillende internet connecties 1 account te gebruiken? Ik heb nu wow op mn laptop die ik soms bij mn vriendin gebruik, maar ik vraag me af of dat dan niet onder account-sharing valt?
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
ja ik zou het ook gek vinden als dit niet zou kunnen, maar ik vraag me af hoe ze dan ooit dit van account sharing willen onderscheiden?junglebeast schreef op woensdag 31 december 2008 @ 20:52:
[...]
Denk wel dat ze daar redelijk mee omgaan. Heb het ook een paar maanden zo gehad, en geen probleem gekregen.
Een hele tijd terug heb ik mij ook afgevraagd hoe Blizzard account-sharing meet, het antwoord hierop zullen niet veel mensen weten. Tegenwoordig zit een vriend van mij regelmatig bij mij met z'n laptop en als ik bij hem zit log ik op mijn account. Sterker nog heb ik het idee dat Blizzard ook niet moeilijk zal doen als jij en je vriendin hetzelfde account gebruiken, ook al is dit tegen de voorwaarden; ik heb wel een met de gedachte gespeeld dat het meer een juridische onderlegger is voor het geval er iets met je account gebeurt, jij bent immers verantwoordelijk hiervoor.
Vooral veel plezier hebben aan het spel zonder veel zorgen!
ps kijk uit met vuurwerk want met minder vingers zal het toch lastiger spelen zijn ;-)
Vooral veel plezier hebben aan het spel zonder veel zorgen!
ps kijk uit met vuurwerk want met minder vingers zal het toch lastiger spelen zijn ;-)
Vanmiddag toch nog even een nax10 run eruit weten te persen met de guild, en toch nog embrace of the spider mogen looten.
Ga nu wel wat sneller door mijn mana heen met al die haste, maar daar nemen we maar mana pots voor ,die ik normaal niet gebruik. Zondag even mijn t7.25 pants kopen van emblems, en weer een dikke upgrade erbij. Ik verlies alleen wel erg veel crit.
"vroeger" was het zo dat als je boven een X aantal spelldmg zat dat haste beter was dan +dmg, weet iemand die values voor lvl80?
Al wel kunnen vinden dat 1crit 0.8dmg, en 1haste 0.7dmg is voor een mage, maar verder kom ik ook nog niet.
Ga nu wel wat sneller door mijn mana heen met al die haste, maar daar nemen we maar mana pots voor ,die ik normaal niet gebruik. Zondag even mijn t7.25 pants kopen van emblems, en weer een dikke upgrade erbij. Ik verlies alleen wel erg veel crit.
"vroeger" was het zo dat als je boven een X aantal spelldmg zat dat haste beter was dan +dmg, weet iemand die values voor lvl80?
Al wel kunnen vinden dat 1crit 0.8dmg, en 1haste 0.7dmg is voor een mage, maar verder kom ik ook nog niet.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Anoniem: 230001
Ik heb nog nooit een arena gedaan en heb over de 1000 kills in arena 2vs2!Mili schreef op woensdag 31 december 2008 @ 05:50:
[...]
de achievement registratie voor de outland instances was in het begin erg buggie ik heb na de patch alle instances minimaal 1x gedaan en ik mis er nog steeds een stuk of 10

het is ook niet meer zo epic om ze nu als full geared lvl 80's te verslaan. toen je nog lvl 70 was en 75% van je raid als beste BT epics had toen was het een hele achievement nu is het gewoon owk wie wil er mee 30 man in de raid vraag nog 1x in trade wie mee wil anders gaan we. 2 uurtjes later 4 leaders down en een mount rijker omdat zowel horde als alliance totaal geen zin hebben om 10x op en neer van de GY te lopen omdat iedere raid ongeveer 8 doorguards heeft die iedere actie stoppen, als je met minder dan 10 man naar binnen probeert te komen. er liggen hunter traps, shamans zetten totems neer. mages en moonkin druids houden je met hun blastwave en typhoon buiten de deur en stealth komt er ook niet in met al die aoe. dus tenzij je minimaal 10 medestanders kan vinden en waarvan er een paar leuke talents hebben zoals cyclone op de MT of zijn healers. of een mage die toch naar binnen weet te blinken en zijn dragons breath doet. en vervolgens living bomb op iemand kan casten. maar dat is allemaal teveel als. en as is verbrande turf of hoe dat ouderwetse gezegde ook gaat.Kaap schreef op woensdag 31 december 2008 @ 19:51:
[...]
Er is een verschil tussen durven en willen. Op Draenor kan je als Alliance raid alle cities achter elkaar doen, 0,0 verzet ertegen omdat Horde het gewoon niet boeit. Leuk voor ze dat ze die mount krijgen denk ik dan, ik heb wel iets beters te doen dan paar HK's farmen.

en waarom zou account sharing niet mogen?Chefbierrr schreef op woensdag 31 december 2008 @ 20:44:
ze raden het volgens mij alleen af. ik weet de accountname en passwords van best een hoop mensen omdat ik met vrij veel classes een 25-man kan spelen en als er iemand niet is bijv er is in de hele guild maar 1 tank online dan pak ik gewoon 1 van de tanks. en dit doe ik nu al ruim 2 jaar. en de officers in onze guild hebben van elkaar de account gegevens. omdat als je al 2 jaar met elkaar speelt je elkaar gewoon vertrouwd. (en vaak zijn er een paar die elkaar ook nog in real life kennen.). ik moet trouwens wel toegeven dat weinig mensen mijn up-to-date gegevens hebben omdat iedere maand bijna al mijn wachtwoorden verander.
maar anyways account sharing is totaal geen probleem. je moet dan alleen niet komen zeuren als je gear en je gold op een dag weg is.

http://us.blizzard.com/support/article.xml?articleId=20460Mili schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 03:50:
en waarom zou account sharing niet mogen?
ze raden het volgens mij alleen af. ik weet de accountname en passwords van best een hoop mensen omdat ik met vrij veel classes een 25-man kan spelen en als er iemand niet is bijv er is in de hele guild maar 1 tank online dan pak ik gewoon 1 van de tanks. en dit doe ik nu al ruim 2 jaar. en de officers in onze guild hebben van elkaar de account gegevens. omdat als je al 2 jaar met elkaar speelt je elkaar gewoon vertrouwd. (en vaak zijn er een paar die elkaar ook nog in real life kennen.). ik moet trouwens wel toegeven dat weinig mensen mijn up-to-date gegevens hebben omdat iedere maand bijna al mijn wachtwoorden verander.
maar anyways account sharing is totaal geen probleem. je moet dan alleen niet komen zeuren als je gear en je gold op een dag weg is.
You may not share your Account or password with anyone, except that if you are a parent or guardian, you may permit one (1) minor child to use the Account instead of you (in which case you may not use that Account at the same time). (Section 1A of the ToU)
Zie quote van Exitium. Mijn account is al niet eens meer te sharen aangezien de Authenticator zn werk goed doetMili schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 03:50:
[...]
en waarom zou account sharing niet mogen?
Het mag inderdaad niet, maar dat betekent niet dat Blizzard er heel actief tegen optreed. Maar als er dan iets mis gaat en je klopt bij Blizzard aan.... dan kan je naar je spullen fluiten natuurlijk.redfoxert schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 06:13:
[...]
Zie quote van Exitium. Mijn account is al niet eens meer te sharen aangezien de Authenticator zn werk goed doetEn kan dus ook niet gehacked worden.
Je mag ook niet wildplassen, en iedereen maakt de overtreding wel eens
Zeg ook niet dat het niet gedaan wordt, maar Mili dacht dat het gewoon legaal was en dat is het niet.
Ach vroeger ook mijn account geshared. Kreeg ik bericht van een GM dat het niet veilig was maar ze er niks aan deden. Hij woonde in Isreal en ik in Nederland. Waarschijnlijk dat dat een lichtje bij hun branden. Maar mijn account bestaat nog steeds
Ik ben sinds twee weekjes ook maar eens begonnen met WoW, en ik moet zeggen, ik vind het veel leuker dan ik had verwacht
.
Ik heb nu een lvl 12 Mage, maar Mage boeit me toch niet zo erg, ben dus verder gegaan met een Human Warrior, zit daar nu op lvl 20. Daarnaast nog een Warlock, lvl 12, die ik misschien ernaast ook wel een beetje blijf spelen.
Vandaag ook mijn eerste instance gedaan, Deadmines, op mijn Warrior. Ook al was het een pug, we hebben gewoon zonder al te veel problemen de hele instance doorlopen
.
Ik zoek nog wel een leuke guild, ik speel op Blade's Edge, spelen daar nog meer mensen? of weet iemand daar toevallig een gezellige guild die ook geschikt is voor lagere levels?
Ik heb nu een lvl 12 Mage, maar Mage boeit me toch niet zo erg, ben dus verder gegaan met een Human Warrior, zit daar nu op lvl 20. Daarnaast nog een Warlock, lvl 12, die ik misschien ernaast ook wel een beetje blijf spelen.
Vandaag ook mijn eerste instance gedaan, Deadmines, op mijn Warrior. Ook al was het een pug, we hebben gewoon zonder al te veel problemen de hele instance doorlopen
Ik zoek nog wel een leuke guild, ik speel op Blade's Edge, spelen daar nog meer mensen? of weet iemand daar toevallig een gezellige guild die ook geschikt is voor lagere levels?
Ok, nu zal ik wel dom overkomen, maar wat is een PuG? Zie het hier telkens langskomen.
Voor iedereen nog gezond nieuwjaar gewenst
Effe gauw verder met m'n lock die zojuist 77 gedinged is
Voor iedereen nog gezond nieuwjaar gewenst
Picked Up Group.PcManiaxx schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 17:28:
Ok, nu zal ik wel dom overkomen, maar wat is een PuG? Zie het hier telkens langskomen.
Voor iedereen nog gezond nieuwjaar gewenst![]()
Valt soms tegen omdat er figuren in rondlopen die continu hun eigen gang gaan en de instance dus niet door te komen is maar kan ook heel goed zijn.
Anoniem: 274284
PuG, Pick up Group.PcManiaxx schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 17:28:
Voor iedereen nog gezond nieuwjaar gewenst![]()
Een party van mensen die normaalgesproken niet samen spelen, maar alleen voor deze run samen spelen.De tegenstelling van een guild run bijvoorbeeld, waarbij je pary geheel uit guildies bestaat.
En dan is er nog de Pre-Made, Dit is een groep spelers die samen aan een PvP event beginnen met vaak van tevoren besproken tacticen waardoor ze vaak snel de overhand nemen in het spel.
PuG = PickUp Girlfriend. Teminste dat wordt het ook soms.. 
"Brb gonna pug now, seeya laters" Was wel grappig toen dat gebruikt werd in de party...
Oh en niet wat je denkt dat het is... http://www.pugstories.com/
"Brb gonna pug now, seeya laters" Was wel grappig toen dat gebruikt werd in de party...
Oh en niet wat je denkt dat het is... http://www.pugstories.com/
[ Voor 19% gewijzigd door junglebeast op 01-01-2009 19:23 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Zo nog 90 quests verwijdert van Loremaster. Echt geen hol aan
. Ben blij dat ik een in game level guide hebt die me overal heen wijst
.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Paar weken geleden 'For the Horde' gedaan was eigenlijk erg makkelijk, eerst maar ironforge gedaan met 40man, mengsel van 3 'top guilds' met een aantal hunters/druids/mages die leuk de ingangen AOE'de.
In Stormwind raakte we 2-3 spelers kwijt, grote rel in stormwind haven waar allies ons al probeerde te stoppen, bij darnassus waren er 15 allies die wat probeerde, toen naar ?exodus? draenei stadje stonden er een stuk of 30 allies die ook zo van de kaart geveegd hebben, kwamen nog terug toen we met boss bezig waren, ff HS en mount ophalen.
Kan me nog herinneren voordat TBC kwam het onmogelijk was om IF te doen omdat hele zooitje crashde zodra er 80 man de poort binnenliepen, aangezien je toen nog 120 spelers nodig had om zoiets te doen.
Nou eigenlijk alles al gedaan, 'moet' alleen nog malygos 25man, die twilight vanquisher title halen, en die ley guardian - occulus rotte boss.
Naxx nu op farm, 1 wipe op instructor omdat iemand het zo leuk vondt om met die crashcar te klooien.
In Stormwind raakte we 2-3 spelers kwijt, grote rel in stormwind haven waar allies ons al probeerde te stoppen, bij darnassus waren er 15 allies die wat probeerde, toen naar ?exodus? draenei stadje stonden er een stuk of 30 allies die ook zo van de kaart geveegd hebben, kwamen nog terug toen we met boss bezig waren, ff HS en mount ophalen.
Kan me nog herinneren voordat TBC kwam het onmogelijk was om IF te doen omdat hele zooitje crashde zodra er 80 man de poort binnenliepen, aangezien je toen nog 120 spelers nodig had om zoiets te doen.
Nou eigenlijk alles al gedaan, 'moet' alleen nog malygos 25man, die twilight vanquisher title halen, en die ley guardian - occulus rotte boss.
Naxx nu op farm, 1 wipe op instructor omdat iemand het zo leuk vondt om met die crashcar te klooien.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Anoniem: 252101
Vandaag Naxx10 weer gecleared, Plague-Impervious Boots mogen looten. Weer fijn mijn hele gear opnieuw bekijken om maar defense capped te blijven...
Verder een loot gemist op T7 shoulder tokens die ik heel graag wilde hebben.. helaas .. had ik de defcap weer kunnen halen zonder al te veel gedoe..
Daarna Archavon op normal.. ezmode, maar we kregen items voor classes die niet eens mee waren.
achja.. wel aan gewend. Hopelijk krijg ik morgen of overmorgen van Sartharion z'n ring. Dan ben ik tevreden. 
Overigens nog even een rant over de baggerheid van Paladin tank T7.. /rant/rant.. allemachtig wat een klote stats... Block value heb ik imo weinig aan, geef liever pure avoidance..
Verder een loot gemist op T7 shoulder tokens die ik heel graag wilde hebben.. helaas .. had ik de defcap weer kunnen halen zonder al te veel gedoe..
Daarna Archavon op normal.. ezmode, maar we kregen items voor classes die niet eens mee waren.
Overigens nog even een rant over de baggerheid van Paladin tank T7.. /rant/rant.. allemachtig wat een klote stats... Block value heb ik imo weinig aan, geef liever pure avoidance..
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 252101 op 02-01-2009 02:46 ]
Ik heb For the alliance gedaan voordat WotLK uitkwam, met 4 fps. Daar hadden we gewoon twee volle raiding teams voor nodig (80 man dus), en dan nog konden we maar één baas per avond doen, want als we er eenmaal eentje neer hadden en het verrassingselement weg was konden we het wel vergeten in de andere steden. Binnenkomen was geen issue, maar een baas die 13 levels boven je zit neerkrijgen én horde afweren is nogal uitdagend.prutser001 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 01:30:
Ik begin zelf steeds meer in mijn rol van officer/raid leader te komen. Het gaat nog steeds een beetje stroef maar ik zie intussen veel meer om me heen gebeuren en weet alles nu aardig bij te sturen. Vanavond Naxx 25-man gedaan, Spider en Plague wings neergehaald, en Military wing tot en met Gothik, daarna was onze tijd op. Als we niet een paar nieuwe raiders mee hadden gehad hadden we 4HM ook nog wel neer kunnen halen, aangezien ik dan de fights niet uit had hoeven leggen. Zondag maar even 4HM neerhalen en zien hoe ver we komen. Hopelijk zijn onze vaste raiders tegen die tijd weer terug van wat ze nu ook aan het doen zijn, want ik hou mijn hart vast voor Grobbulus, Gluth en Thaddius met die casual raiders die we nu hebben.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik zie heel veel mensen praten over Dps resultaten maar waarmee meten jullie dat eigenlijk? Ik neem aan een addon en zo ja wat is de 'beste' en betrouwbaarste?
Ikzelf gebruik Recount om enig idee te hebben wat ik doe, maar de resultaten die ik krijg met recount komen meestal niet overeen met wowwebstats. Waarom dat is weet ik niet, wowwebstats valt over het algemeen hoger uit.Chefbierrr schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 04:54:
Ik zie heel veel mensen praten over Dps resultaten maar waarmee meten jullie dat eigenlijk? Ik neem aan een addon en zo ja wat is de 'beste' en betrouwbaarste?
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Skull (boss) zit maar drie levels boven je.NMe schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 03:17:
een baas die 13 levels boven je zit neerkrijgen én horde afweren
Verder viel 't met de 3.0 patch pre-WotLK ook wel mee eigenlijk, hebben 't met een man of 45, 50 voor elkaar gekregen toen. (heb zelf alleen twee bosses moeten missen toen)
Ik zit ook op Blade's Edge. Ik zit in een guild voor mensen vanaf level 15. /w me maar eens een keertje of stuur me maar een ingame email. M'n character staat in sig.Blacer schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 17:11:
Ik ben sinds twee weekjes ook maar eens begonnen met WoW, en ik moet zeggen, ik vind het veel leuker dan ik had verwacht.
Vandaag ook mijn eerste instance gedaan, Deadmines, op mijn Warrior. Ook al was het een pug, we hebben gewoon zonder al te veel problemen de hele instance doorlopen.
Recount meet de dmg na migation etc etc.prutser001 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 07:25:
[...]
Ikzelf gebruik Recount om enig idee te hebben wat ik doe, maar de resultaten die ik krijg met recount komen meestal niet overeen met wowwebstats. Waarom dat is weet ik niet, wowwebstats valt over het algemeen hoger uit.
Een miss / parry / dodge zal nooit dmg doen, ik weet niet of die website daar rekening mee houd?
Ik begin stiekem een beetje verliefd te raken op m'n pally
Gisteren RFD, SM Lib, Armory & Cath getanked.
Bij 1 pull een keer gehad dat het een beetje te was (lees 8 mobs), voor de rest ging het erg lekker, geen problemen met het agro houden.
Voor de mede lolladins: AoE tanken; welke aura is het beste? Ik gebruikt nu veel Retri aura daarvoor, of kan ik beter een andere aura pakken?
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Anoniem: 281277
kijk dat zijn de berichtenAnoniem: 158967 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 00:48:
Zo vanavond 2k rating aangetikt in 2v2 Reckoning.Me is happy.
Zijn de oude setups nog steeds sterk? .. of zijn er nieuwe combo's die het erg goed doen?
Ik en 2 maten van me gaan restokin, ,muti rogue en resto shaman 3v3. Kijken of dat wat word
Ik ben een paar dagen geleden begonnen met het levelen van een Rogue. Ik heb een Mage als main en een lock als alt en nog wat klein grut, maar voornamelijk casters.
Wat is een rogue easy om te levelen. Je hebt zoveel escape opties en verdedigende mogelijkheden. Ik liep gisteren in redrige om wat Gnolls te slopen voor een quest. Ik ben lvl 18 en er stond een groepje van 3 gnolls (allemaal 18, 1 caster/healer en 2 melee). Ik was uiteraard in stealth mode en sapte caster en heb hem ook meteen gepickpocket, middels een macro. Daarna een Garrote (inclusief pickpocket) op de melee die al vrij snel dood ging na wat sinister strikes.
Toen kwam er een andere caster kwam terug van zijn patrol en begon lightning bolts naar me te gooien. Ik geprobeerd uit range te gaan met de melee en toen hij al wegrende door z'n lage HP kreeg hij een heal van de caster. Balen...
Met een 5CP eviscerate toch nog de melee af weten te maken en meteen door naar de caster. De andere caster had nog een paar seconden op z'n sap zitten.Ik had nog maar 60 hp over en gebruikte lesser healing potion om me iets meer adem te geven. De ene caster meteen een gouge op z'n snufferend en in z'n rug gaan staan en een sinister strike (heb een MH als sword, dus helaas geen backstab). De 3e caster was al vrij ver dood en ik maakte het af met wat white crits.
Toen was de 4e caster aan de beurt. Hij was bezig een lightning bolt te casten, toen ik besloot hem een kick te verkopen. Ik had nog 100hp ofzo dus ik gougede hem en heb meteen bandaid gebruikt in die 4 seconden. toch 80 hp erbij gesmokkeld en toen wat sinister strikes en uiteindelijk was ook de 4e dood. Ik had nog 30 hp over, maar had wel 4 mobs van hetzelfde level als ik neer.
Heerlijk
rogue http://eu.wowarmory.com/c...et.xml?r=Trollbane&n=Cior
Eventuele tips zijn welkom
Wat is een rogue easy om te levelen. Je hebt zoveel escape opties en verdedigende mogelijkheden. Ik liep gisteren in redrige om wat Gnolls te slopen voor een quest. Ik ben lvl 18 en er stond een groepje van 3 gnolls (allemaal 18, 1 caster/healer en 2 melee). Ik was uiteraard in stealth mode en sapte caster en heb hem ook meteen gepickpocket, middels een macro. Daarna een Garrote (inclusief pickpocket) op de melee die al vrij snel dood ging na wat sinister strikes.
Toen kwam er een andere caster kwam terug van zijn patrol en begon lightning bolts naar me te gooien. Ik geprobeerd uit range te gaan met de melee en toen hij al wegrende door z'n lage HP kreeg hij een heal van de caster. Balen...
Met een 5CP eviscerate toch nog de melee af weten te maken en meteen door naar de caster. De andere caster had nog een paar seconden op z'n sap zitten.Ik had nog maar 60 hp over en gebruikte lesser healing potion om me iets meer adem te geven. De ene caster meteen een gouge op z'n snufferend en in z'n rug gaan staan en een sinister strike (heb een MH als sword, dus helaas geen backstab). De 3e caster was al vrij ver dood en ik maakte het af met wat white crits.
Toen was de 4e caster aan de beurt. Hij was bezig een lightning bolt te casten, toen ik besloot hem een kick te verkopen. Ik had nog 100hp ofzo dus ik gougede hem en heb meteen bandaid gebruikt in die 4 seconden. toch 80 hp erbij gesmokkeld en toen wat sinister strikes en uiteindelijk was ook de 4e dood. Ik had nog 30 hp over, maar had wel 4 mobs van hetzelfde level als ik neer.
Heerlijk
rogue http://eu.wowarmory.com/c...et.xml?r=Trollbane&n=Cior
Eventuele tips zijn welkom
[ Voor 9% gewijzigd door Carnagy op 02-01-2009 11:19 ]
Ik speel ook op Blade's Edge, maar 'helaas' aan de Horde kant.Blacer schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 17:11:
Ik ben sinds twee weekjes ook maar eens begonnen met WoW, en ik moet zeggen, ik vind het veel leuker dan ik had verwacht.
Vandaag ook mijn eerste instance gedaan, Deadmines, op mijn Warrior. Ook al was het een pug, we hebben gewoon zonder al te veel problemen de hele instance doorlopen.
Doe een keer /wave als je m'n lvl 80 Lock voorbij ziet komen.
Of /w een keer als je een Horde char maakt.
De naam is Morte.
Gisteren met mijn priest meegeweest met een PuG naar naxx, maar één wing gecleared (ongeveer een uur over gedaan). Wel een leuke robe en tier 7 shoulders geloot \o/ . Gisteren met 25 man VoA ook al tier 7,5 gloves geloot, gaat lekker zo met mijn altje
.
Even terugkomend op wat ik eerder heb verteld, die whiner(druid) heeft het voor elkaar gekregen. Elke keer dat hij inlogde en ik online was op mijn priest begon hij ze zeuren waarom ik nog in de guild zat. Ik logde net in en mijn priest zit nu niet meer in de guild -,- .
Edit: Ow, mijn warlock ook niet meer
.
Even terugkomend op wat ik eerder heb verteld, die whiner(druid) heeft het voor elkaar gekregen. Elke keer dat hij inlogde en ik online was op mijn priest begon hij ze zeuren waarom ik nog in de guild zat. Ik logde net in en mijn priest zit nu niet meer in de guild -,- .
Edit: Ow, mijn warlock ook niet meer

[ Voor 144% gewijzigd door Thormodo op 02-01-2009 12:04 ]
Iemand hier die ervaring heeft met Titans Grip? Ik zit zelf te twijfelen of ik door moet gaan met DW met twee 1H's. Het bevalt me best goed maar zit nu op een hitrating van 26 en kan eigenlijk nauwelijks normale instances doen op deze manier en aangezien er sowieso niet zo heel veel +hit plate dropped is het lastig om dat op een acceptabel niveau te krijgen.
Ik heb wat loot bekeken via Boss mods en daaruit blijkt dus dat er wel 2H droppen met +hit maar 1H wapens met +hit ben ik niet tegen gekomen en aangezien ik ook heroics wil gaan doen kan ik eigenlijk al niet om een 2H heen. Ik overweeg ook arms te doen met 1 2H maar moet dat allemaal nog gaan testen wat het beste is voor mij. Ik geef zelf de voorkeur aan DW maar via arms kun je ook slam spammen dus dat moet ook wel te doen zijn dan.
Als iemand hier ervaringen mee heeft, graag even laten weten!
Ik heb wat loot bekeken via Boss mods en daaruit blijkt dus dat er wel 2H droppen met +hit maar 1H wapens met +hit ben ik niet tegen gekomen en aangezien ik ook heroics wil gaan doen kan ik eigenlijk al niet om een 2H heen. Ik overweeg ook arms te doen met 1 2H maar moet dat allemaal nog gaan testen wat het beste is voor mij. Ik geef zelf de voorkeur aan DW maar via arms kun je ook slam spammen dus dat moet ook wel te doen zijn dan.
Als iemand hier ervaringen mee heeft, graag even laten weten!
Jammer voor jouw, maar echt LOL! Dat ze om zulk achterlijk en kinderlijk gedrag van 2 mensen iemand kicken zegt meer over de guild dan over jouw. Zeker omdat die feral er net bij zit. Nouja, je moet maar zo denken, als ze om dit soort dingen al zeiken, moet je maar blij wezen dat je er niet bij bent tijdens raids met het oog op 3.1, want dan wordt het dus helemaal leukThormodo schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 11:30:
Gisteren met mijn priest meegeweest met een PuG naar naxx, maar één wing gecleared (ongeveer een uur over gedaan). Wel een leuke robe en tier 7 shoulders geloot \o/ . Gisteren met 25 man VoA ook al tier 7,5 gloves geloot, gaat lekker zo met mijn altje.
Edit: Ow, mijn warlock ook niet meer.
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Ik ben GM van een 10man raiding guild. Maar met ongeveer 15-20 actieve mensen krijg ik elke dag wel whines over dit soort ongein. Heb daarom ook recent mensen uit de guild moeten trappen omdat dat de sfeer zo omlaag brengt. Zoals ik dit hoor heeft hij gewoon pech. Wij rollen op loot zoals je de raid in komt. Ben je healer, roll je op healing gear, dps gear alleen als main dps's specs passen of niet rollen. Dit werkt voor ons gewoon simpel en goed. Maar ook omdat wij klein zijn, passen mensen ook gewoon dingen voor elkaar. Omdat 'het zo hoort'.Thormodo schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 11:30:
Gisteren met mijn priest meegeweest met een PuG naar naxx, maar één wing gecleared (ongeveer een uur over gedaan). Wel een leuke robe en tier 7 shoulders geloot \o/ . Gisteren met 25 man VoA ook al tier 7,5 gloves geloot, gaat lekker zo met mijn altje.
Edit: Ow, mijn warlock ook niet meer.
Als je tanked neem ik aan dat je in Protection zit, daar krijgt je Devotion Aura een bonus van 50% meer armor en 6% increased healing on group. There's your answerchromeeh schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 10:33:
Voor de mede lolladins: AoE tanken; welke aura is het beste? Ik gebruikt nu veel Retri aura daarvoor, of kan ik beter een andere aura pakken?
Ik heb dat verhaal een beetje gevolgd (tenminste ik geloof dat dit over hetzelfde gaat), en wat die druid deed sloeg gewoon nergens op. Hij was feral, wilde Resto gaan, en dan de priest van Thormodo die een healing spec heeft, hij heeft minimaal net zoveel recht om op die mace te rollen als die druid heeft, ook al is het maar een alt.Esiq schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 13:58:
[...]
Ik ben GM van een 10man raiding guild. Maar met ongeveer 15-20 actieve mensen krijg ik elke dag wel whines over dit soort ongein. Heb daarom ook recent mensen uit de guild moeten trappen omdat dat de sfeer zo omlaag brengt. Zoals ik dit hoor heeft hij gewoon pech. Wij rollen op loot zoals je de raid in komt. Ben je healer, roll je op healing gear, dps gear alleen als main dps's specs passen of niet rollen. Dit werkt voor ons gewoon simpel en goed. Maar ook omdat wij klein zijn, passen mensen ook gewoon dingen voor elkaar. Omdat 'het zo hoort'.
[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 252101 op 02-01-2009 14:16 ]
Laat ik afhangen van de encounter, trashpulls eigenlijk altijd Ret Aura om zo meer Aoe TPS te krijgen, en op bosses die hard hitten zoals Patchwerk natuurlijk Devotion Aura, maar soms ook Ret Aura, als de DPS moet nuken en ik het wel overleefAnoniem: 252101 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 14:12:
[...]
Als je tanked neem ik aan dat je in Protection zit, daar krijgt je Devotion Aura een bonus van 50% meer armor en 6% increased healing on group. There's your answer
Ik ben nu ongeveer 3 weken weer aan het spelen, nadat ik in Vanilla WoW gestopt ben, toen TBC kwam weer 2 maandjes ofzo gespeeld naar 80 en weer gestopt, en nu WotLK toch maar gekocht en gaan proberen.
Een Tauren DK aangemaakt en I Love It! Zit nu op 76 als DPS Unholy, maar wil naar tanking gaan (unholy of frost), dus ben al beetje gear aan het verzamelen.
Nog tips van tankende DK's?
Een Tauren DK aangemaakt en I Love It! Zit nu op 76 als DPS Unholy, maar wil naar tanking gaan (unholy of frost), dus ben al beetje gear aan het verzamelen.
Nog tips van tankende DK's?
Zow. Eigenlijk heb ik niets speciaals gedaan. Wat oude gebioeden ge-explored voor de achievements. Verder heb ik first aid naar 450 gebracht en hetzelfde gedaan met herbalism. Zodra ik het geld van AH heb van de herbalism acties doe ik daarmee mijn alchemism naar 435 brengen zodat ik de rest van de normale alchemism potions kan bemachtigen. Dan nog Fishing (nu 229) en Cooking (120 ofzo) omhoog level en klaar is kees. In de tussentijd gewoon keihard exploren in Kalimdor en Outland. Northrend exploren is een eitje om eerlijk te zijn.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Voor single pulls / bosses gebruikt ik idd Devote aura, voor meerdere mobs Retri om zo op meerdere targets agro op te bouwen. Dit gaat voor mijn gevoel lekker.Darkasantion schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 14:16:
[...]
Laat ik afhangen van de encounter, trashpulls eigenlijk altijd Ret Aura om zo meer Aoe TPS te krijgen, en op bosses die hard hitten zoals Patchwerk natuurlijk Devotion Aura, maar soms ook Ret Aura, als de DPS moet nuken en ik het wel overleef.
Maar goed, ik ben nog steeds aan het levelen, practise makes perfect
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Persoonlijk doe ik dat af als onzin. Ik genereer meer dan genoeg TPS om altijd (tenzij we geen 2de paladin hebben en de encounter erom vraagt (KT, Sapph b.v. frost aura)) Devotion Aura up te houden. Zowel de MT als de OT 1607 ofzo meer armor, en 6% meer healing received.. beats Retri aura any dayDarkasantion schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 14:16:
[...]
Laat ik afhangen van de encounter, trashpulls eigenlijk altijd Ret Aura om zo meer Aoe TPS te krijgen, en op bosses die hard hitten zoals Patchwerk natuurlijk Devotion Aura, maar soms ook Ret Aura, als de DPS moet nuken en ik het wel overleef.
Ja die Druid heeft gewoon pech. Ik zou als GM ook achter Thormodo gaan staan dan achter een whiny lootwhore. Dat soort types trap ik liever uit de guild. Als je echt resto wil gaan dan farm je die mats gewoon zelf voor een healing mace. Dat moet ik ook voor mijn offspec.Anoniem: 252101 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 14:12:
[...]
Ik heb dat verhaal een beetje gevolgd (tenminste ik geloof dat dit over hetzelfde gaat), en wat die druid deed sloeg gewoon nergens op. Hij was feral, wilde Resto gaan, en dan de priest van Thormodo die een healing spec heeft, hij heeft minimaal net zoveel recht om op die mace te rollen als die druid heeft, ook al is het maar een alt.
Hey Blade's Edger!dev10 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 09:08:
[...]
Ik zit ook op Blade's Edge. Ik zit in een guild voor mensen vanaf level 15. /w me maar eens een keertje of stuur me maar een ingame email. M'n character staat in sig.
Daar zit ik dus ook. Welke guild?
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Protectors of the Nightelves. Ben nu twee maanden bezig (+ 11 dagen).Auredium schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 14:58:
[...]
Hey Blade's Edger!
Daar zit ik dus ook. Welke guild?
Warriors of Light hierzo 300+ leden zit er zelf nu een maand of drie.dev10 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 15:10:
[...]
Protectors of the Nightelves. Ben nu twee maanden bezig (+ 11 dagen).
Hmmz, Ik lees net dat mijn Trollbane guild waarschijnlijk gaat disbanden (raidleaders stappen op). Zijn er hier toevallig alliance guilds op Trollbane die een FFB mage zoeken? Ik zoek geen hardcore raiding guild, maar eerder iets waar ik 2 dagen kan raiden en eventueel 3.
Nee, een skull zit 3 levels boven het maximum level, dus level 83 toen 3.0 uitkwam. En toen was iedereen nog level 70, omdat de expansion nog niet uit was. 13 levels dus.Exitium schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 09:04:
[...]
Skull (boss) zit maar drie levels boven je.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Snap alleen niet waarvoor het arena nog leuk is ? , de title ja ok, en de wapens ?Anoniem: 281277 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 10:36:
[...]
kijk dat zijn de berichten.. kan ook niet wachten om te beginnen
![]()
Zijn de oude setups nog steeds sterk? .. of zijn er nieuwe combo's die het erg goed doen?
Ik en 2 maten van me gaan restokin, ,muti rogue en resto shaman 3v3. Kijken of dat wat word
Ik heb al 3 items van de heleset en heb nog geen arena gedaan, en nee dit is niet de blue one of de simpele epic maar wel de deadly gladiator waarbij je 1650 tot 1800 nodig heb
Verbaasde me er over hoe makelijk het te krijgen is tbh....natuurlijk ga ik ook weer aan de slag voor de title gladiator maar hoop wel ze de gear is wat mooier maken want die set is belachelijk lelijk
deze dus
http://static.mmo-champio...rsets/deadlyglad_mage.jpg
Verder de priest set van Uldaer is echt WoW
http://static.mmo-champio...r/priest_tier8_female.jpg
[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 02-01-2009 15:18 ]
voor ieder wat wils natuurlijkMektheb schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 15:14:
[...]
Snap alleen niet waarvoor het arena nog leuk is ? , de title ja ok, en de wapens ?
Ik heb al 3 items van de heleset en heb nog geen arena gedaan, en nee dit is niet de blue one of de simpele epic maar wel de deadly gladiator waarbij je 1650 tot 1800 nodig heb
Verbaasde me er over hoe makelijk het te krijgen is tbh....natuurlijk ga ik ook weer aan de slag voor de title gladiator maar hoop wel ze de gear is wat mooier maken want die set is belachelijk lelijk
deze dus
Wat ik wel jammer vind is dat PVP tegenwoordig dropt van een boss

Sja en de title is natuurlijk het allermooist. de dag dat je je bags opent en daar een drake uithaalt is pure sex
hahaha ja idd dat ben ik helemaal met je eens allemaalAnoniem: 281277 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 15:31:
[...]
voor ieder wat wils natuurlijkpersoonlijk vind ik arena het leukst om te doen, je hoeft er niet 8 uur per dag aan te besteden zoals de meeste hardcore PVE guild wel doen om hun gear te lewten. Dat de gear er atm niet zo nice uitziet geeft niets, dat word mede door mensen zoals jou moedwillig gepost op een site waar blizz merkt dat er egt wat moet gebeuren
![]()
Wat ik wel jammer vind is dat PVP tegenwoordig dropt van een bosshoop dat dit in de volgende seizoenen word aangepast.
Sja en de title is natuurlijk het allermooist. de dag dat je je bags opent en daar een drake uithaalt is pure sexhet is geen drop die door jan en alleman gelewt kan worden. dat geeft toch vrij veel voldoening
25man nax 25man saph 25man VoA doe je in 1avond van 1930 tot 2300 dus zo hard is het loot krijgen niet maar ben het met je eens draak uit je bagg = SEX, benieuwd welke nu komt protodrake zoiezo wat gok jij ?
Ik weet het niet, denk wel een proto drake jah die zien er wel netjes uitMektheb schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 15:36:
[...]
hahaha ja idd dat ben ik helemaal met je eens allemaal, maar moet zeggen het raiden dela lk ook niet hard is
25man nax 25man saph 25man VoA doe je in 1avond van 1930 tot 2300 dus zo hard is het loot krijgen niet maar ben het met je eens draak uit je bagg = SEX, benieuwd welke nu komt protodrake zoiezo wat gok jij ?
Al die raids in een paar uur ? dan zit je vast in een goed draaiende guild
gister 60 gedingt op me shaman 20 to go

Ach gewoon een ticket aan maken bij blizzzAnoniem: 281277 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 15:49:
[...]
Ik weet het niet, denk wel een proto drake jah die zien er wel netjes uitgooi er wat leuke armor op en klaar is kees
![]()
Al die raids in een paar uur ? dan zit je vast in een goed draaiende guildBen net weer terug op me alliance, maat en broertje zijn weer gaan spelen
moet alleen wel helemaal overnieuw
die maat van me had in een impulsieve bui zijn rogue gedelete met full S3 en zelfs een glad drake
ik zou hem zijn nek om moeten draaien
![]()
gister 60 gedingt op me shaman 20 to go
Ja de guild is aardig nice
Twilight proto drake
Verder hoop ik ze snel de nieuwe 25man uitbrengen die gear is sweet
Sja meneer heeft ook gewoon zijn gear gedeleteMektheb schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 16:57:
[...]
Ach gewoon een ticket aan maken bij blizzzdat hij ze char back wilt heb ik ook is gedaan bij een lock ik PRE-TBC gedelete had en kreeg hem einde TBC gewoon terug
Ja de guild is aardig nice, 2 dagen hebben we nodig voor alle content maar goed heb lang niet gespeeld met me main, ben aant slacken
, ben lock aant lvlen en pala en bevalt me prima ff wat rustiger aan doen
Twilight proto drakeyum...
Verder hoop ik ze snel de nieuwe 25man uitbrengen die gear is sweet

Nu ff wat over onze setup resto shaman , restokin druid en rogue muti?
We zitten al wat te brainstormen over onze specs and tacts jij nog een idee?
Huhm, misschien had je een gm in verkeerde buiAnoniem: 281277 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 17:06:
[...]
Sja meneer heeft ook gewoon zijn gear gedeletewanneer je niet binnen 3 dagen de boel terug vraagt gaat de GM doodleuk zeggen dat het niet mogelijk is, hoe hard je ook huilt
![]()

zo was een maat van me gehackt en wouden ze ze paspoort foto enz hebben, toen heeft hij gezegt hij dat niet toelaat etc etc en hij het slechte service vind ze account gebanned blijft tot ze paspoort bij blizzard is aangekomen, na 1 dag was ze account weer active door ze boze mail...
Reso shammy , restokin druid en roque muti, huhm....ik ben namelijk absoluut niet melee dps gewend dus dat is voor mij een hele moeilijke ik ken alleen setups zoals mage mage roque, warlock pala druid zulke setups heb ik wel gespeeld...
"moet zich toch wat meer gaan verdiepen in druids / roques ze killen is 1 ding maar hoe ze spelen is weer wat anders en ken het echt niet "
Speel zelf Mage Lock Pala
Blizzard hoeft geen moeite te doen in het terug brengen van gehackte accounts. Dat is je eigen probleem.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Klopt ook wel tot op bepaalde hoogte, maar als ik veel mobs heb(meer dan 3) vind ik Ret Aura wel fijn om de TPS op alle mobs goed te houden, en ik heb geen Improved Dev Aura op dit moment, dus alleen 1.2K armor bonusAnoniem: 252101 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 14:29:
[...]
Persoonlijk doe ik dat af als onzin. Ik genereer meer dan genoeg TPS om altijd (tenzij we geen 2de paladin hebben en de encounter erom vraagt (KT, Sapph b.v. frost aura)) Devotion Aura up te houden. Zowel de MT als de OT 1607 ofzo meer armor, en 6% meer healing received.. beats Retri aura any day
Anoniem: 168342
Hoi,
Ik heb even een paar vragen voor de experts hier...
Ik ben bezig met men eerste en dus main character op wow.
Ondertussen een lvl 40 warrior, voornamelijk in fury talent points gespendeerd.
In m'n geldbeugel zo'n 45 gold, net wat geïnvesteerd in betere plate armor.
Wat ik tot nu toe gedaan had, was m'n professions totaal niet gebruikt.
Ik had zo'n 15 mining en 0 blacksmithing. Ondertussen ben ik bezig met dat op te krikken, wat aardig lukt met de vele mining guides op het web.
Nu is mijn vraag: is het ook aan te raden om de cooking/first aid/fishing ook op peil te brengen en hier nu meteen zwaar tijd in te investeren, of kan ik gerust verder zonder?
Graag jullie mening.
Ik heb even een paar vragen voor de experts hier...
Ik had zo'n 15 mining en 0 blacksmithing. Ondertussen ben ik bezig met dat op te krikken, wat aardig lukt met de vele mining guides op het web.
Nu is mijn vraag: is het ook aan te raden om de cooking/first aid/fishing ook op peil te brengen en hier nu meteen zwaar tijd in te investeren, of kan ik gerust verder zonder?
Graag jullie mening.

Je kan gerust verder met levelen als je graag snel 80 bent. Je kan sec profs altijd nog doen en leveren je geen geld op (kosten je eerder geld).
First Aid is enigzins wel handig om te hebben tijdens het lvlen als je geen class bent die kan healen. De andere 2 kun je prima zonder tot lvl 80.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 47312
Okay, vage shit... Van het 1 op het andere moment kan ik geen chests meer openen... Slechts 1 seconde en dan de melding failed / interrupted
.
Het vreemde is dat ik chest in m'n inventory nog wel gewoon kan openen...
Iemand enig idee hoe ik dit oplos?
Het vreemde is dat ik chest in m'n inventory nog wel gewoon kan openen...
Iemand enig idee hoe ik dit oplos?
Ook met 3 mobs en meer weinig tot geen problemen met agro hier, Impr. Devotion Aura is IMO een must have als tankadin.Darkasantion schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 18:26:
[...]
Klopt ook wel tot op bepaalde hoogte, maar als ik veel mobs heb(meer dan 3) vind ik Ret Aura wel fijn om de TPS op alle mobs goed te houden, en ik heb geen Improved Dev Aura op dit moment, dus alleen 1.2K armor bonus
Mijn multibox altjes eens afgestoft en so far 4 levels gehaald (allebei 44 nu). Waarschijnlijk kom ik nog wel aan level 46 voordat ik ga slapen. All hail het RAF systeem
Iemand overigens nog een idee voor mijn volgende RAF combi? Ik zat te denken aan Shaman + Warlock..
First aid is wel handig als warrior, omdat je hiermee de tijd verkort dat je bezig bent met je health terug te krijgen. Cooking en Fishing zou ik persoonlijk pas aan beginnen als je je verveelt, dus waarschijnlijk pas op 80.Anoniem: 168342 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 19:44:
Graag jullie mening.
Najah de GM is op vakantie (bovendien Nederlander en ingame vriend van mij). Ik heb verder ook niks van een officer gehoord, behalve één die even formeel mijn kant van het verhaal kwam vragen. Ik logde in en zat niet meer in de guild. Vraag me dan ook af wie mij er uit heeft geschopt, aangezien ik het met alle officers wel kon vinden. Waarschijnlijk heeft die druid zwaar lopen liegenEsiq schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 14:33:
[...]
Ja die Druid heeft gewoon pech. Ik zou als GM ook achter Thormodo gaan staan dan achter een whiny lootwhore. Dat soort types trap ik liever uit de guild. Als je echt resto wil gaan dan farm je die mats gewoon zelf voor een healing mace. Dat moet ik ook voor mijn offspec.

Ik vind het maar vaag allemaal en vermoed de puurste vorm van vriendjespolitiek

Voel er ook weinig voor om een nieuwe guild te gaan joinen (hoewel ik met mijn warlock zowat naar iedere willekeurige, including de beste, guild van de server zou kunnen.) Bovendien heb ik alle encounters nu ook wel gezien, behalve dan het meeste op 25 man vanwege de vele instance lag die er is/was. Misschien dat ik wel stop en dan misschien met patch 3.1 weer ga spelen. Vermaak me nu voorlopig wel met GTA4
De druid scheen overigens al resto te zijn, maar was nu feral ofzo -,- .
[ Voor 5% gewijzigd door Thormodo op 02-01-2009 22:31 ]
Ik zou cooking meteen meelevelen, je krijgt tijdens het questen immers toch al het meat wat je nodig hebt en als je in Outlands bent levelt cooking ook makkelijk als je vissen op minstens 300 zit.Thormodo schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 22:29:
[...]
First aid is wel handig als warrior, omdat je hiermee de tijd verkort dat je bezig bent met je health terug te krijgen. Cooking en Fishing zou ik persoonlijk pas aan beginnen als je je verveelt, dus waarschijnlijk pas op 80.
[...]
Doe dan fishing ook meteen om je cooking snel mee te levelen!
Doe je wel 3 x zo lang maar goed.
Doe je wel 3 x zo lang maar goed.
Anoniem: 158967
3v3 weet ik niet echt, maar over het algemeen en vooral in 2s doen rogues, mages, holy pala, dks en bmhunters het wel redelijk goed. Ik en mijn holy pala maatje komen op 2k vooral holy pala dk tegen, best eitje voor ons.Anoniem: 281277 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 17:06:
[...]
Sja meneer heeft ook gewoon zijn gear gedeletewanneer je niet binnen 3 dagen de boel terug vraagt gaat de GM doodleuk zeggen dat het niet mogelijk is, hoe hard je ook huilt
![]()
Is het opzich niet waard, ook moet je voor veel meat (welke ook weer plek inneemt in je bags) spices enzo erbij kopen, kan je niks mee(kans is klein dat je cooking je lvling speed bijhoud, zeker omdat je niet altijd meat droppende mobs killed) en kost alleen maar geld. Als eerste character is het wellicht handig om 2 gathering profs te nemen, dan beschik je op 80 toch over net weer wat meer geld en kan je ook op 70 (en niet zo lang nadat je 80 word wss) normal flying + mount + northrend flying en misschien zelfs wel epic flying (zal ook beetje afhangen van server economie) kunnen kopen.Anoniem: 230001 schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 00:17:
[...]
Ik zou cooking meteen meelevelen, je krijgt tijdens het questen immers toch al het meat wat je nodig hebt en als je in Outlands bent levelt cooking ook makkelijk als je vissen op minstens 300 zit.
altjes level 46.. bijna 47, STV ook bijna klaar gelukkig. (vind er niks aan persoonlijk)
Als je in Outlands zit kun je het goed bijhouden dat levelen van je cookingskill. Maar als jij liever je vissen en cooking wilt levelen als je 80 bent, ook goed. Kun je alle mobs opnieuw gaan killen. En als je tijdens het levelen toch al het vlees loot kun je dat net zo goed gebruiken voor je cookingskill. En gatheringprofs nemen gelukkig geen ruimte in beslag in je bags......Anoniem: 252101 schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 00:36:
[...]
Is het opzich niet waard, ook moet je voor veel meat (welke ook weer plek inneemt in je bags) spices enzo erbij kopen, kan je niks mee(kans is klein dat je cooking je lvling speed bijhoud, zeker omdat je niet altijd meat droppende mobs killed) en kost alleen maar geld. Als eerste character is het wellicht handig om 2 gathering profs te nemen, dan beschik je op 80 toch over net weer wat meer geld en kan je ook op 70 (en niet zo lang nadat je 80 word wss) normal flying + mount + northrend flying en misschien zelfs wel epic flying (zal ook beetje afhangen van server economie) kunnen kopen.
altjes level 46.. bijna 47, STV ook bijna klaar gelukkig. (vind er niks aan persoonlijk)
Ten eerste zou ik willen aanraden om geen spullen te kopen van het AH (auction house) tijdens het levellen. Speel met wat je vindt/krijgt onderweg, dat werkt ook en je bespaart veel geldAnoniem: 168342 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 19:44:
*knip*
First Aid is zoals gezegd door de mede-spelers hier heel goed voor je warrior, en je zal het vrijwel zeker nodig hebben later in het spel.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
In jouw geval? Zou ik First aid meelevelen, en 2 gathering proffesions nemen. Je bent warrior dus ik zou op 80 pas een making skill nemen want dat kost klauwen met geld.Anoniem: 168342 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 19:44:
Hoi,
Ik heb even een paar vragen voor de experts hier...![]()
Graag jullie mening.
Bijvoorbeeld Mining & Skinning. Op 80 laat je dan bv skinning vallen en neem je Jewelcrafting of blacksmitting.
Gathering kost niet veel tijd extra, vooral skinning niet maar iedere mob die je vilt is wel 5 tot 50 silver waard.
Mining is gewoon zwaar winstgevend, zie je een geel puntje? ff naartoe lopen.
Ik vind het zonde om dode mobs in hun jasje te laten liggen, als ik een euro op straat zie liggen raap ik de euro ook op.
Alles wat je vind en maar iets van waarde heeft op AH pleuren maar niks zelf kopen, volg je de questlijnen dan krijg je gear die meer dan toereikend is om op 80 te komen. Check wel eff de prijzen want soms zijn bepaalde artikelen wel 10X zoveel waard.
Dan kun je op level 60 met gemak je epic mount betalen en voor je flying mount kom je dan ook al aardig in de richting.
Oh ja, fishing & cooking is handig als je bv een pet hebt want dat beest vreet je de oren van je hoofd, of algemy ofzo. Maar in andere gevallen heb je ze niet echt nodig, het kost best wel veel tijd om fishing en cooking te levelen.
[ Voor 8% gewijzigd door BAS80 op 03-01-2009 09:44 ]
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Gisteren mn Warlock verder geleveld naar 15, gaat wel lekker zo
.
Ik zag toevallig met Auctioneer dat het shirt waar je mee begint, Acolyte's Shirt ofzo, dat dat 100 gold waard is. Ik zet het op de AH, en een of andere gek koopt het ook nog voor dat bedrag
. Komt mn portemonnee op 250 gold te staan
, misschien toch maar even in de AH rondneuzen voor wat leuke armor
.
En @dev10: ik zal opletten of ik je ingame eens online zie, maar is die guild dan niet alleen voor nightelves?
Ik zag toevallig met Auctioneer dat het shirt waar je mee begint, Acolyte's Shirt ofzo, dat dat 100 gold waard is. Ik zet het op de AH, en een of andere gek koopt het ook nog voor dat bedrag

En @dev10: ik zal opletten of ik je ingame eens online zie, maar is die guild dan niet alleen voor nightelves?
Jah, gister had ik ook 2 leuke drops in the Outland, een blauwe Mace die ik heb verkocht voor 233G en een epic lelie
een of ander off hand ding. Kreeg er 140G voor. 
Vorige maand heb ik mijn Hunter naar 65 gelevelt en kreeg lang niet zoveel random loot met questen en grinden dan met mijn DK. Ik heb met mijn DK in 4 levels 58-62 al bijna 1000G aan random drops gehad met blue's en Epics en andere goede gear/stuff in the Outland. Mijn Hunter nog geen 200G aan random drops. Heel apart het verschil....
Vorige maand heb ik mijn Hunter naar 65 gelevelt en kreeg lang niet zoveel random loot met questen en grinden dan met mijn DK. Ik heb met mijn DK in 4 levels 58-62 al bijna 1000G aan random drops gehad met blue's en Epics en andere goede gear/stuff in the Outland. Mijn Hunter nog geen 200G aan random drops. Heel apart het verschil....
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Anoniem: 168342
Iedereen bedankt voor de tips!
Alles zo'n beetje beschouwd zal ik dus blacksmithing laten vallen en vervangen door skinning. Ook first aid zal ik zoveel mogelijk de hoogte in jagen.
Kleine tip trouwens voor wie Linen Cloth wil grinden. Vlieg naar Sentinel Hill in Westfall, ga naar 31,33 ongeveer (bij een kleine molen), daar vind je lvl 12-13 mobs, zo'n 10-tal van ze, die verschrikkelijk snel respawnen en Linen droppen. Op een half uurtje zo'n 8 volle stacks gehaald.
Alles zo'n beetje beschouwd zal ik dus blacksmithing laten vallen en vervangen door skinning. Ook first aid zal ik zoveel mogelijk de hoogte in jagen.
Kleine tip trouwens voor wie Linen Cloth wil grinden. Vlieg naar Sentinel Hill in Westfall, ga naar 31,33 ongeveer (bij een kleine molen), daar vind je lvl 12-13 mobs, zo'n 10-tal van ze, die verschrikkelijk snel respawnen en Linen droppen. Op een half uurtje zo'n 8 volle stacks gehaald.

Hoe vinden jullie het als je aan het tanken bent in een 5 mans (als prot pala). En dan een DK dps die sneaky in frost presence gaat en agro van je afpakt. En dan hij vervolgens begint te klagen dat ik aggro moet houden
! Er zat nog een 2e DK DPS in de groep en deze had vergelijkbaare gear en spec als de wannebe tank DK en deze kwam NO way in de buurt of my treath!
Die zou bij mij meteen op /ignore gaan. Wat een zak is dat dan... Waarom zou je in vredesnaam dat doen? Het gaat er toch om dat je zo goed mogelijk de instance doorkomt? En je hebt altijd nog de combat log om het te bewijzenHStyles schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 12:47:
Hoe vinden jullie het als je aan het tanken bent in een 5 mans (als prot pala). En dan een DK dps die sneaky in frost presence gaat en agro van je afpakt. En dan hij vervolgens begint te klagen dat ik aggro moet houden! Er zat nog een 2e DK DPS in de groep en deze had vergelijkbaare gear en spec als de wannebe tank DK en deze kwam NO way in de buurt of my treath!
Hij zit jammer genoeg in de zelfde guild als ikBartske schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 12:51:
[...]
Die zou bij mij meteen op /ignore gaan. Wat een zak is dat dan... Waarom zou je in vredesnaam dat doen? Het gaat er toch om dat je zo goed mogelijk de instance doorkomt? En je hebt altijd nog de combat log om het te bewijzen.

volgende keer gooi ik gewoon DI over hem heen

je moest is wete hoeveel ik er in me guild op MUTE heb staan in vent....HStyles schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 13:04:
[...]
Hij zit jammer genoeg in de zelfde guild als ik![]()
volgende keer gooi ik gewoon DI over hem heenals hij zo graag tank wil zijn
hoef ik er niet onder te lijden
Of nog beter als hij even aggro zou pakken DI op de healer gooien
Goodby DK
Noors / Zweeds gejakker de heletijd
Ik heb net besloten dat ik mijn level 34 human priest maar eens ga levellen (samen met de level 33 mage van mijn vriendin). Ik heb al heel lang niet meer met mijn priest gespeeld en moet dus mijn talent points opnieuw verdelen. Iemand tips voor een goede PVE-levelling build? Ik ga geen instances doen, of in ieder geval heel weinig.
Als ik op sites als WoW-wiki zoek krijg ik allemaal pre-WOTLK builds, en ik weet niet of die nog helemaal relevant zijn.
Als ik op sites als WoW-wiki zoek krijg ik allemaal pre-WOTLK builds, en ik weet niet of die nog helemaal relevant zijn.
Ik ben bezig met die explore achievement, maar nu vroeg ik me af er soms een map is die aangeeft waar dat ik moet lopen op de map om dat ene stukje te revealen. Het zijn altijd bepaalde punten waar je even doorheen moet om een plek te discoveren, die zou ik graag willen weten van heel Azeroth, Outlands en Northrend.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Gewoon shadow spec gaan om te levelenposttoast schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 14:34:
Ik heb net besloten dat ik mijn level 34 human priest maar eens ga levellen (samen met de level 33 mage van mijn vriendin). Ik heb al heel lang niet meer met mijn priest gespeeld en moet dus mijn talent points opnieuw verdelen. Iemand tips voor een goede PVE-levelling build? Ik ga geen instances doen, of in ieder geval heel weinig.
Je kunt per subgebied (Elwyn forest / STV / EP etc.) tracken welke plekken je nog mist... En vervolgens kun je bijvoorbeeld op wowwiki de exacte plek vinden met de search.. succes!Rakkerzero schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 14:40:
Ik ben bezig met die explore achievement, maar nu vroeg ik me af er soms een map is die aangeeft waar dat ik moet lopen op de map om dat ene stukje te revealen. Het zijn altijd bepaalde punten waar je even doorheen moet om een plek te discoveren, die zou ik graag willen weten van heel Azeroth, Outlands en Northrend.
i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb
Carbonite is de mod die je zoekt, die geeft gewoon weer waar je nog niet bent geweest door middel van donkere plekken op de kaart.Rakkerzero schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 14:40:
Cartographer werkt bij mij ook goed, je kan gewoon instellen hoe gebieden die je nog niet ontdekt hebt eruit zien.Kapoen schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 15:33:
[...]
Carbonite is de mod die je zoekt, die geeft gewoon weer waar je nog niet bent geweest door middel van donkere plekken op de kaart.
Hoe zal ik als ik lvl80 ben het snelste 6KG bij elkaar grinden (DK mount + epic flyer). Mijn profs zijn mining + bs (die zitten nu allebei op 125 ofzo, en die ga ik iig trainen op lvl80.) Gewoon daylies doen en doorquesten of is er nog een snellere manier?
In het geval van gathering profs krijg je er nog wat voor terug (gold), dat kon je zelf ook nog wel bedenken?Anoniem: 230001 schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 06:30:
[...]
Als je in Outlands zit kun je het goed bijhouden dat levelen van je cookingskill. Maar als jij liever je vissen en cooking wilt levelen als je 80 bent, ook goed. Kun je alle mobs opnieuw gaan killen. En als je tijdens het levelen toch al het vlees loot kun je dat net zo goed gebruiken voor je cookingskill. En gatheringprofs nemen gelukkig geen ruimte in beslag in je bags......
En je praat over outland maar vergeet je niet 58 levels? Je mag van mij proberen om op ~300 cooking uit te komen op 58 maar als je je quest gebieden er niet specifiek op uit gaat zoeken lijkt het me vrij sterk dat het je zal lukken, zeker met een eerste character die je dus niet ff wat spul van AH kan kopen.
Holy spec is ook niet heel slecht, alleen je hebt een grotere misschance. Verder is de damage best goed te noemen, en je kan jezelf healen wat niet bij shadow kan. Natuurlijk wel 3 puntjes in Spirit Tap.
Ik zou door gaan questen als ik jou was, 23g per quest ofzo.. en de meeste zijn relatief simpel.Bartske schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 15:53:
[...]
Cartographer werkt bij mij ook goed, je kan gewoon instellen hoe gebieden die je nog niet ontdekt hebt eruit zien.
Hoe zal ik als ik lvl80 ben het snelste 6KG bij elkaar grinden (DK mount + epic flyer). Mijn profs zijn mining + bs (die zitten nu allebei op 125 ofzo, en die ga ik iig trainen op lvl80.) Gewoon daylies doen en doorquesten of is er nog een snellere manier?
Vandaag voor de lol Holy critbuild gespecced en 500g uitgegeven aan gemstuff e.d., nu ~30% holy crit, 32% buffed en 20k mana raidbuffed(~17 unbuffed). Seen worse, zeker omdat dit zowat allemaal puur offspec gear is (heb gister voor de lol 4 emblem of heroism items gekocht, that's it)
Meer dmg is minder healing. Ik kan me niet voorstellen dat je op level 40 holy wil speccen. Om te levelen.Anoniem: 252101 schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 16:23:
[...]
In het geval van gathering profs krijg je er nog wat voor terug (gold), dat kon je zelf ook nog wel bedenken?
En je praat over outland maar vergeet je niet 58 levels? Je mag van mij proberen om op ~300 cooking uit te komen op 58 maar als je je quest gebieden er niet specifiek op uit gaat zoeken lijkt het me vrij sterk dat het je zal lukken, zeker met een eerste character die je dus niet ff wat spul van AH kan kopen.
[...]
Holy spec is ook niet heel slecht, alleen je hebt een grotere misschance. Verder is de damage best goed te noemen, en je kan jezelf healen wat niet bij shadow kan. Natuurlijk wel 3 puntjes in Spirit Tap.
[...]
Ik zou door gaan questen als ik jou was, 23g per quest ofzo.. en de meeste zijn relatief simpel.
Vandaag voor de lol Holy critbuild gespecced en 500g uitgegeven aan gemstuff e.d., nu ~30% holy crit, 32% buffed en 20k mana raidbuffed(~17 unbuffed). Seen worse, zeker omdat dit zowat allemaal puur offspec gear is (heb gister voor de lol 4 emblem of heroism items gekocht, that's it)
Op level 34 zou ik dit doen.
http://www.wowhead.com/?talent=bZZhxdVofzb
Heb je allebei wel eens geprobeerd? Ik wel namelijk, vond Holy nogal wat fijner, zeker als je nog iets hoger komt en Surge of Light krijgt. Is alleen wel wat ik zeg, je zal wat vaker missen dan met shadow.MrVegeta schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 16:28:
[...]
Meer dmg is minder healing. Ik kan me niet voorstellen dat je op level 40 holy wil speccen. Om te levelen.
Op level 34 zou ik dit doen.
http://www.wowhead.com/?talent=bZZhxdVofzb
Toegegeven sinds WoW healing/dmg als spellpower heeft gedaan gaat het al een stuk makkelijker. Maar shadow blijft gewoon de level spec doordat je (veel) meer dmg doet. En op een gegeven moment krijg je shadowform waardoor je nog meer dmg doet en ook nog mana/hp terug krijgt.
Holy staat tegen over dat je je zelf kan healen, maar dat kan je in shadow ook door FA te gebruiken en je kan je gewoon shielden natuurlijk. Surge of light is een prima spell maar om nou te zeggen geweldig. Je krijgt er een gratis smite bij die niet kan critten, okay het kost geen mana maar het boost je dps niet echt.
Holy staat tegen over dat je je zelf kan healen, maar dat kan je in shadow ook door FA te gebruiken en je kan je gewoon shielden natuurlijk. Surge of light is een prima spell maar om nou te zeggen geweldig. Je krijgt er een gratis smite bij die niet kan critten, okay het kost geen mana maar het boost je dps niet echt.
Heh, ik denk dat ik mij vergist heb en inderdaad Cartographer bedoeldeBartske schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 15:53:
[...]
Cartographer werkt bij mij ook goed, je kan gewoon instellen hoe gebieden die je nog niet ontdekt hebt eruit zien.
Ik ben alleen geen fan Cartographer. Dan maar met de 'hand' doen dan. Zo heel erg is dat nu ook weer niet.
Ik snap nu, nu ik een tijdje aan het exploren geslagen ben, hoe dat discover systeem in elkaar zit.
Ik snap nu, nu ik een tijdje aan het exploren geslagen ben, hoe dat discover systeem in elkaar zit.
[ Voor 32% gewijzigd door Zeror op 03-01-2009 17:27 ]
Mage soloing 25 naxx Military quarter mbv bone armor spellsteal
http://uk.youtube.com/watch?v=S_ggLGj37qI
http://uk.youtube.com/watch?v=S_ggLGj37qI
[ Voor 25% gewijzigd door Bokkie op 03-01-2009 17:51 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik zou zeker voor Northerend niet Holy doen, aangezien je te vaak meerdere mobs tegelijk tegen je hebt. Ik heb van 70-78 met Holy geleveled (goed te doen), toen even disc geprobeerd (prut damage) en daarna de laatste 2 levels shadow gedaan. Shadow is veel gebuffed in WoTLK en gaat echt wel sneller door monsters heen dan Holy.Anoniem: 252101 schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 16:46:
[...]
Heb je allebei wel eens geprobeerd? Ik wel namelijk, vond Holy nogal wat fijner, zeker als je nog iets hoger komt en Surge of Light krijgt. Is alleen wel wat ik zeg, je zal wat vaker missen dan met shadow.
En zeker als je niet van plan bent om (veel) instances te gaan doen is shadow een stuk handiger.
Op level 34 zou ik zoiets doen.
Om vervolgens naar zoiets toe te werken.
Geen blackout?
beetje offtopic maar
@ Mektheb
Hoe speelt WoW op een Ultrasharp 2709? Ik twijfel nog, en dan met name over het inputlag verhaal (wat ws wel mee zal vallen, maar dan nog..)
@ Mektheb
Hoe speelt WoW op een Ultrasharp 2709? Ik twijfel nog, en dan met name over het inputlag verhaal (wat ws wel mee zal vallen, maar dan nog..)
10% kans op een stun van 3 seconde, voor 5! punten, op een mob tijdens het levelen? Ik heb het wel eens geprobeerd en volgens mij heb je er geen drol aan. Zeker niet nu er zo veel goede talents in de shadow tree zitten. Het is vaker irritant dan nuttig aangezien je er geen rekening mee houdt dat hij procced.MrVegeta schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 18:24:
Geen blackout?
Wat is er mis met Cartographer danRakkerzero schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 17:26:
Ik ben alleen geen fan Cartographer. Dan maar met de 'hand' doen dan. Zo heel erg is dat nu ook weer niet.
Misschien is Cartographer een beetje overkill om alleen on-ontdekte delen van de map te laten zien. MozzFullWorldMap doet alleen dat, wellicht heb je daar iets aan?
Dank voor jullie Priest-tips trouwens
Dank voor jullie Priest-tips trouwens
Vind het persoonlijk iets te gelikt, het enige wat ik zoek voor mijn maps is dat ie niet full screen opent, daarvoor heb ik Mapster.
Warrior bijna 71.. toch best wat anders dan Paladin weer
ik ben al tijden een groot van van metamap. heeft als plus punten in mijn ogenRakkerzero schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 17:26:
standaard 70% schermvullende map.
lichtgewicht add-on
optie om unexplored te laten zien.
werkt goed met questhelper.(knop rechts boven die met 1 klik questhelper eventjes uit zet en tevens fungeert als optie menu waarneer je met je rechtermuisknop erop klikt.)
niet zo complex als cartographer.
er is op dit moment nog een redelijk balance probleem in arena'sMektheb schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 15:14:
[...]
Snap alleen niet waarvoor het arena nog leuk is ? , de title ja ok, en de wapens ?
deze dus
ik heb inmiddels 4 verschillende set-ups geprobeerd in 2 vs 2 (25 games met iedere partner) en ik heb ene personal rating van 1400 omdat ik gewoon binnen 5 sec dood genuked ben. als ik een rogue tegen kom wordt ik ge ambush crit voor 12k een evisirate(of zoeiets) er achter aan en ik ben gewoon dood. pom pyro mage crit je voor 10k. hij blink doet een dragons breath + blastwave en het is ook over. ik ga eerst wel wat resillience farmen in Battlegrounds. want tijdens welke weekends special dan ook haal je in 4 dagen 4 uurtjes per dag 150k honor tegenwoordig. dus zodra ik wrist, boots, waist, ring, back, trinket en neck heb ga ik wel weer arena's doen.
Dit topic is gesloten.