Dit is de build van onze DK tank:Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 15:17:
Hmm zit wat te vogelen met m'n DK tanking build (ja, alweer). Reden is vooral omdat ik een keer MT was bij de Wintergrasp boss op 25man. Een lock deed zo'n 3k DPS, en het lukte me bijna niet om boven hem te blijven qua threat.
Ik ga dus een aantal talents zoals BcB (Blood Caked Blade) eruit halen, en in Bladed Armor stoppen. Dat zijn 3 punten, en de andere 2 punten ga ik, denk ik, uit Dirge halen. Runic Power krijg ik in een normale rotatie toch niet echt tekort. Enige RP dump daarin is Runestrike en Unholy Blight bij AoE gevechten.
AoE threat is trouwens geen probleem, juist heel goed. Maar single target boss tanking moet beter. Ik kan eventueel wat AoE threat opgeven (denk aan Wandering Plague, 3 punten) voor algemene DPS increase, zoals 3 punten Dark Conviction (3% meer crit).
Ik heb maar 11% crit in tanking gear, dus Wandering Plague doet niet superveel. Maar of 3% meer crit dat nu beter maakt.... iemand?
PS: Kan maar 2 punten uit Unholy halen voor Dark Conviction, wat dus 2% extra crit wordt, of in 2H Specialization, voor een 4% extra damage op 2H-dmg. (geldt die laatste ook voor Runestrike?)
http://armory.wow-europe.....xml?r=Runetotem&n=Noxsin
Misschien heb je er wat aan.