Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ik heet dan wel niet Mekthebdeadsy33 schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 18:55:
beetje offtopic maar
@ Mektheb
Hoe speelt WoW op een Ultrasharp 2709? Ik twijfel nog, en dan met name over het inputlag verhaal (wat ws wel mee zal vallen, maar dan nog..)
Waar je wel rekening mee moet houden is de oversaturatie van de rode kleur op dat paneel, hiervoor verwijs ik naar het centrale Dell scherm draadje elders op dit forum. Ook de 24 inch versie schijnt hier last van te hebben overigens.
[ Voor 19% gewijzigd door Kapoen op 04-01-2009 07:25 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
deze mod geeft de poi voor de explorer achievementsRakkerzero schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 14:40:
Ik ben bezig met die explore achievement, maar nu vroeg ik me af er soms een map is die aangeeft waar dat ik moet lopen op de map om dat ene stukje te revealen. Het zijn altijd bepaalde punten waar je even doorheen moet om een plek te discoveren, die zou ik graag willen weten van heel Azeroth, Outlands en Northrend.
http://www.wowinterface.c...fo10645-EWOLandmarks.html
[ Voor 5% gewijzigd door tntkiller op 04-01-2009 11:33 ]
Iseci
Let wel dat in Outlands en Northrend plaatsen kan hebben waar je alleen met flying mount kan komen. Ik probeer rond te komen, en zit te buggen met plaatsen zonder opening in de huge wall. Pas na lezen van de comments ontdek ik dat het speciale plaatsen zijn die je alleen met flying mount moet doen.tntkiller schreef op zondag 04 januari 2009 @ 11:32:
[...]
deze mod geeft de poi voor de explorer achievements
Dat maakt gebieden exploren wel lastiger.
Bovendien explore je zelfs sneller met flying mount! Zeker als je gewoon naar POI's hoeft te gaan.
Maar ik zal deze mod ook erbij voegen. Thanks. Sommige POI's zijn lastig te vinden.
btw: spelen met hunter gaat prima als solo
Ik begon met mijn enige lvl 70 char (NE priest). Naar Borean Tundra, en questen maar. Dat voelde aan als na de release van TBC. En dat vond ik negatief. Het is op zich leuk, maar dat speciale gevoel dat ik had bij WoW vanilla kreeg ik niet, net als toen ik Outland betrad.
Een ander negatief punt vind ik de uitbreiding van de stats op items. Wordt wel erg lastig vergelijken zo.
Na een paar uurtjes questen in BT ben ik een Death Knight gestart. En dat vond ik echt een geweldige spel-ervaring. Leuke quests, prima sfeer. Even kwam m'n oude lichte verslaving weer bovendrijven en ging ik elk kwartiertje dat ik tijd had achter m'n pc zitten en startte WoW op.
Maar nadat ik de DK quests had afgerond en afreisde naar Outland verdween het goede gevoel weer en werd het, vanzelfsprekend, weer Outland opnieuw doen. Daar had ik geen behoefte aan.
Toen ben ik weer met m'n priest begonnen. Wat in Northrend rondgereden. Daarbij sprak met name de Grizzly Hills me heel erg aan. Echt een fantastische omgeving waarbij even de gedachte in me opkwam dat ik toch maar WotLK moest gaan aanschaffen zodat ik daar lekker kon gaan questen.
Vervolgens ben ik nog 2 instances gaan doen, en dat gaf voor mij de doorslag om het bij deze 10 dagen verder te laten. Die instances doen gaf me echt geen goed gevoel meer. Je moet er echt tijd voor vrij maken, levert frustatie op binnen de party als het wat minder loopt, daar heb ik gewoon geen behoefte meer aan.
Ik heb het naar m'n zin gehad, zeker met de Death Knight. Maar uiteindelijk ben ik toch bevestigd in mijn idee dat WoW het niet meer voor me is. Een leuke herinnering, een héle leuke zelfs. Maar met de release van TBC heeft het voor mij echt afgedaan, WotLK brengt daar geen verandering in.
En stiekem vind ik dat eigenlijk niet zo erg. Ik was er toch dermate verslaafd aan dat ik m'n dagen er min of meer op ging indelen om zo lang mogelijk te kunnen spelen.
Ik weet alleen wel dat mocht er ooit besloten worden een WoW vanilla / Pre-TBC server te openen, dat ik dan zeker een char daarop zal starten en weer maanden zoet zal zijn.
Geweldig, dank je wel. Trouwens, is er ook een mod die laat zien welke quests er nog over zijn in een gebied? In Zul'drak moet ik er nog 3, maar ik heb geen NPC's meer die quests geven...tntkiller schreef op zondag 04 januari 2009 @ 11:32:
[...]
deze mod geeft de poi voor de explorer achievements
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Welke quests er nog over zijn kan een mod niet uitlezen volgens mij, ik denk dus niet dat dit kan.Nitai schreef op zondag 04 januari 2009 @ 19:27:
[...]
Geweldig, dank je wel. Trouwens, is er ook een mod die laat zien welke quests er nog over zijn in een gebied? In Zul'drak moet ik er nog 3, maar ik heb geen NPC's meer die quests geven...
Ik ben trouwens ook op zoek naar een mod: eentje die aangeeft wat mijn huidige en andere characters in hun inventory en bank hebben. Ik heb Bagnon en Combuctor (beiden van dezelfde maker volgens mij) al geprobeerd, maar ze hebben allebei als eigenschap dat ze van je bags één groot geheel maken. En dát wil ik nou juist niet. Het onderscheid in verschillende bags vind ik handig, omdat ik zo mijn verschillende spullen kan sorteren. Iemand een goede tip?
Anoniem: 20789
Altoholic http://wow.curse.com/down...ns/details/altoholic.aspxposttoast schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:00:
[...]
Welke quests er nog over zijn kan een mod niet uitlezen volgens mij, ik denk dus niet dat dit kan.
Ik ben trouwens ook op zoek naar een mod: eentje die aangeeft wat mijn huidige en andere characters in hun inventory en bank hebben. Ik heb Bagnon en Combuctor (beiden van dezelfde maker volgens mij) al geprobeerd, maar ze hebben allebei als eigenschap dat ze van je bags één groot geheel maken. En dát wil ik nou juist niet. Het onderscheid in verschillende bags vind ik handig, omdat ik zo mijn verschillende spullen kan sorteren. Iemand een goede tip?
Screenshots kan je het niet goed zien, maar je kan zien wat iedereen in zijn bags heeft, en het opzoeken van items is ook heel handig. Vandaag moest ik een zooi wool cloth voor een alt en kon zo vinden wie ze hebben en of ze in de bank/mailbox/bags zaten.
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 20789 op 04-01-2009 21:10 ]
Ah, dat ziet er wel handig uit inderdaad. Ga ik maar eens proberenAnoniem: 20789 schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:08:
[...]
Altoholic http://wow.curse.com/down...ns/details/altoholic.aspx
Screenshots kan je het niet goed zien, maar je kan zien wat iedereen in zijn bags heeft, en het opzoeken van items is ook heel handig. Vandaag moest ik een zooi wool cloth voor een alt en kon zo vinden wie ze hebben en of ze in de bank/mailbox/bags zaten.
Inderdaad totaal geen last van de inputlag....kwa instelling is hij inderdaad TE rood...Kapoen schreef op zondag 04 januari 2009 @ 07:03:
[...]
Ik heet dan wel niet Mektheb, maar ik speel ook op zo'n scherm. Van inputlag merk ik niets, maar WoW is dan ook een relatief traag spel vergeleken met eender welke shoot-em-up. Zelfs games als Team Fortress 2 spelen goed op dat paneel, maar inputlag is dan ook een subjectief gegeven voor een stuk.
Waar je wel rekening mee moet houden is de oversaturatie van de rode kleur op dat paneel, hiervoor verwijs ik naar het centrale Dell scherm draadje elders op dit forum. Ook de 24 inch versie schijnt hier last van te hebben overigens.
ff calibreren en klaar verder moet ik zeggen ik helemaal blij ben met het scherm hooguit vervang ik hem over 2 jaar met de 30" variant ervan..
Zo heb ik bv een 19" ultrasharp in pivot mode ernaast staan Wowhead etc erbij je kent het wel, en die is weer te blauw...
Iemand die mij hierin wat tips kan geven? Want ik zie weinig gear die ik met mijn Emblems of Valor kan kopen, of het is healing gear, ivm Crit/SP. En ook in Naxx is zon beetje haste standaard op elke drop..
Edit: ik zie net dat mensen 4K DPS halen als Affli, terwijl ik maar net 2.6K doe, hoe de fuck? Ik zit toch echt niet te slapen als ik aan het spelen ben
Armory Link:
[ Voor 13% gewijzigd door Darkasantion op 05-01-2009 01:02 ]
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Anoniem: 225504
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 225504 op 05-01-2009 05:00 ]
Vanavond Sapphiron en Kel'Thuzad nog doen. Enige 2 die we nog niet op heroic hebben gedaan.
Daarna was het naxx 10man tijd, 1 healer te weinig dus ik gerespecced voor saphiron en kel, gingen beide neer als een zoutzak, omdat ik toch resto specced was ff HoS/HoL gedaan, en weer 2 met frozen wastes title, daarna Old kingdom gedaan en zelf northrend dungeon hero.
Kortom, nog 2 weekjes raiden en kheb full T7 25man, enige wat nu nog te doen is, malygos 25man wat niet mee zal vallen omdat iedereen dan op moet letten, al wel 4 keer gedowned op 10man voor de ervaring.
Het valt me eigenlijk een beetje tegen, ik weet ook wel dat Blizz wow meer toegankelijk wilde maken maar vergeleken met 'Vanilla WoW' wat best pittig was als de gear er niet naar was is het nu een fluitje van een cent we merken gewoon dat met elke raid dat naxx25 steeds makkelijker wordt.
Ik vraag me af waar blizz nog mee komt anders is het over een maandje alweer naxx25 alt runs.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Soapdev
Ik heb een soortgelijke vraag, maar dan voor m'n hunter...Darkasantion schreef op maandag 05 januari 2009 @ 00:37:
Zijn er hier nog toevallig mensen die 10/25 mans raiden als Affli lock?
Edit: ik zie net dat mensen 4K DPS halen als Affli, terwijl ik maar net 2.6K doe, hoe de fuck? Ik zit toch echt niet te slapen als ik aan het spelen ben![]()
Armory Link:
Armory Link:
Onlangs 80 gedingt en inmiddels wat blue gear upgrades gehaald (Ah en crafted, een enkele uit instances) en de Nesingwary gun gemaakt op m'n engineer. (Moet nog werken aan wat enchants en heroics gaan doen..)
Afgelopen zondag met de guild Naxx-10 gedaan. (Ik had toen iets minder AP en crit btw, die ik hieronder vermeld.)
Een andere hunter (exact dezelfde spec en dezelfde 46.5 dps projectiles) deed 2200 dps op de eerste boss Faeline (of zoiets). Ik kwam - met zweet op m'n voorhoofd
We hebben overigens dezelfde glyphs, dus daar ligt het niet aan. (En dezelfde trinkets during fight gebruikt, en dezelfde pet - cat - en pet-talents.) Wel heb ik dus de Nesingwary gun en zij de boog uit UK/Nexus heroic (zelfde dps 129, maar met ietsje meer + agi erop).
Een vergelijking van key-cijfers:
code:
Zij (Ik)
Agi 688 (Agi 621)
Int 390 (Int 258)
White dps 472.6 (White dps 474.8)
Speed 2.01 (Speed 2.01)
AP 2274 (AP 2471)
Hit 42 (Hit 101)
Crit 20.8% (Crit 15.7%)
Na lezen van artikelen op o.a. elitistjerks heb ik m'n weerzin tegen het gebruik van een macro overwonnen, en me gerealiseerd dat ik de GCD-autoshot kennelijk ontregel, zodat m'n dps lager is dan mogelijk zou zijn.
Zodoende dus die standaard macro in gebruik genomen (autoshot en steady shot rotatie, aangevuld met het pet commando Rabid). Ik kom echter hiermee ternauwernood op 1300 dps.
Ok, een vooruitgang, maar nog lang niet in de buurt van 2200.
Volgens mij zou ik ten minste diezelfde hoeveelheid dps moeten kunnen genereren.
Maar hoe? Graag wat tips van jullie.
Anoniem: 281277
Er is idd nog een balance probleem, een priest is zonder veel stam en resi helemaal crit voerMili schreef op zondag 04 januari 2009 @ 02:17:
[...]
er is op dit moment nog een redelijk balance probleem in arena's
ik heb inmiddels 4 verschillende set-ups geprobeerd in 2 vs 2 (25 games met iedere partner) en ik heb ene personal rating van 1400 omdat ik gewoon binnen 5 sec dood genuked ben. als ik een rogue tegen kom wordt ik ge ambush crit voor 12k een evisirate(of zoeiets) er achter aan en ik ben gewoon dood. pom pyro mage crit je voor 10k. hij blink doet een dragons breath + blastwave en het is ook over. ik ga eerst wel wat resillience farmen in Battlegrounds. want tijdens welke weekends special dan ook haal je in 4 dagen 4 uurtjes per dag 150k honor tegenwoordig. dus zodra ik wrist, boots, waist, ring, back, trinket en neck heb ga ik wel weer arena's doen.
De balance komt er wel wanneer iedereen weer een beetje PVP gear heeft en zo de PvE spelers weer buiten arena worden gehouden.Wat je nu ziet zijn full naxx lui met wat mixed gear PVE/PVP, en die slaan hard op je full blue crafted setje van BS met max 360 resi
Ben op dit moment nog aan het lvlen op mijn shaman ( 66 alweer

Waarom vraag je niet aan haar wat haar DPS rotatie is? Macro's die ze gebruikt etcTao schreef op maandag 05 januari 2009 @ 09:01:
Hunter verhaal
Als eerste gedaanChilli dude schreef op maandag 05 januari 2009 @ 09:42:
[...]
Waarom vraag je niet aan haar wat haar DPS rotatie is? Macro's die ze gebruikt etcHeb zelf helaas geen ervaring met hunter dus kan je niet verder ermee helpen...

Ik realiseer me overigens dat ik beter de Asp. o/t Dragonhawk kan gebruiken (iets meer AP-bonus voor mij).
[ Voor 13% gewijzigd door Tao op 05-01-2009 09:54 ]
Nope. Beiden hadden we vlg. Recount ongeveer 40% autoshot en 35% steady shot damage, dus daar verschilt het ook niet.... Ik heb me suf gepiekerd hoe het dan komt dat zij meer dps per keybash krijgtSMulTiE schreef op maandag 05 januari 2009 @ 09:58:
Jij standaard veel lag?
dan ik
Op test servers zijn er potjes gespeeld met 1000+ resilience. Tegenstanders gaan nog steeds super snel down.Anoniem: 281277 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 09:07:
[...]
Er is idd nog een balance probleem, een priest is zonder veel stam en resi helemaal crit voer![]()
De balance komt er wel wanneer iedereen weer een beetje PVP gear heeft en zo de PvE spelers weer buiten arena worden gehouden.Wat je nu ziet zijn full naxx lui met wat mixed gear PVE/PVP, en die slaan hard op je full blue crafted setje van BS met max 360 resi![]()
Ben op dit moment nog aan het lvlen op mijn shaman ( 66 alweer). Denk dat ik van S5 niet veel zal zien van arena, moet nog veeeel honor farmen
Naar aanleiding van mijn vorige verhaaltje hier op GoT had ik van een mede GoT-er een e-mail gekregen met advies over een Alliance guild op Aszune.
Intussen heb ik biij dat guild een apply gedaan en zit nu in een trial period. Guild bevalt mij uitstekend! Gezellige groep mensen, zonder veel gezeur in de guildchat. Wat een verschil!
Ben het afgelopen weekend gestaag verder gegaan met mijn hunter en ben intussen level 45 geworden.
Op level 44 werd vanuit mijn nieuwe guild gevraagd of ik mee wilde naar ST. Aangezien de meesten online tussen lev 70 en 80 waren (nou ja, meesten zijn level 80) vroeg ik of dat wel kon. Bleek geen enkel probleem te zijn.
Op weg naar de instance vonden een aantal mobs mij wel een iet te lakker hapje om me te laten lopen wat resulteerde in een geheel onvrijwille liggende positie op de grond. De druid die me de weg wees wist me nog te rezzen waarna ik snel FD moest omdat er nog meer van dat Horde gespuis op me af kwam.
In ST was ik vooral bezig met achter de groep aanhobbelen. De meeste mobs waren al dood voordat ik er damage op kon doen. De zone was wel mooi, maar vooral door het tempo dat we aanhielden raakte ik goed de weg kwijt.
Voordat ik zondag naar bed ging nog even een quest opgepakt die als een van de rewards een mooie blauwe boog met een behoorlijke DPS verbetering voor me opleverd.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Anoniem: 281277
tja.. mage/rogue 2s is ook erg snel als er goed word gespeeldImdaMned schreef op maandag 05 januari 2009 @ 10:04:
[...]
Op test servers zijn er potjes gespeeld met 1000+ resilience. Tegenstanders gaan nog steeds super snel down.
Ik ben hard bezig om mijn gear 25 man ready te maken. Allereerst dus heroics farmen!
Ik heb 3 dagen zon 15 HC's gedaan met vrijwel een en dezelfde group.
Naar aanleiding van onze meesterlijke setup de eerste keer:
- Holy Pala <-- ME !
- Unholy DK <- Tankz0r
- Ele Shaman <- Imbah DPS (4k)
- Rogue <- Imbah DPS (4k)
- Fury Warrior <- Imbah DPS (3,5k)
Oftewel we gingen elkaar allemaal adden voor de toekomst.
Alle runs gingen vet easy. In nexus zelfs nog even de Achievement gehaald dat je alle Chatoic rifts levend moet houden. No Problem dachten we. Dit was echter wel pittig maar gehaald. Het toppunt was HC Violet hold in maar liefst 18 minuten. Na dat is wel nice dachten wij zo.
Ik heb alleen niet zon geluk met gear. Dus heb maar 2 a 3 Blue's gehad. Epix just wont drop.
Gister -_-
Ik met PuG naar Nexus HC. Hopen dat de Spellpower Mace dropt!!
Wij beginnen en het ging een beetje met horten en stoten. De druid die mee was was echt een mega noob. 700 DPS <-- KOM OP ZEG!
Maar dan nu het grappige stuk. Ik ging door het langzame killen van de eindbaas oom. Dus ik vragen om inervate...
Hello inervate?
Hello druid?
Uiteindelijk maar LoH gebruikt en toen was mijn divine plea godzijdank van cooldown af.
Goed gedaan door de imba druid (Kuch). En wat denk je ! De epic mace dropt ! Dus ik zo van Woohoo!
En wie kreeg hem? De druid -_-
vandaag maar een guild run dan weet ik in iedergeval zeker dat ik hem krijg.
Soapdev
Wel grappig overigens. Bij de laatste baas uiteindelijk 9 dooien (die dus de achievement misten!
Uiteindelijk stond de laagste level nog overeind (me dus) samen met een lvl80 tank en 78 priest.
Toch wel leuk op lvl56 al die achievement en de rest maar balen!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
De hunter threads op elitist jerks zijn de best theorycrafting en praktijk dingen die je kan vinden op het net, goed doorlezen maar wel je eigen conclusies trekken.
De afgelopen dagen mij DK gelevelled. Is nu 77,5.
Ook maar een professie genomen, want ik had nog niets. Skinning is het geworden, naar de tweede professie zoek ik nog.
Echt belachelijk hoe snel je skinnen kan levellen: binnen 3 uur naar de 450. Maar goed, het verdient een leuk zakcentje erbij, en aangezien ik net in SB ben begonnen kan ik nog aardig wat leer halen.
Nog even doorsparen en ik ga mijn FM halen. Geld is er wel, maar wil gelijk en de epic riding skills en de DK FM halen, dus even sparen en dan pas kopen.
Verder nog de Zul'Drak achievement gehaald, wil deze voor alle gebieden in Northrend halen (loremaster ftw!).
Anyway, het is eerst weer werken geblazen, dus levellen zal wat langzamer gaan nu...
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
In deze vakantie flink met me lock bezig geweest en deze zit nu bijna geheel in epic gear
Ook me rogue maar weer eens opgepakt en deze blij gemaakt met de emblem of valor lvling shoulders, ik moet zeggen 10% meer xp per kill is best tof.
Ook van me stonekeeper shards een daggertje gehaald zodat ik niet iedere keer me dagger moet vervangen.
Oh en wat is Wintergrap toch vet, als je een goede raid hebt wals je letterlijk over de hordes heen, super ! alleen jammer van de lange tijd tussen de battles....
"Don't let your dreams be memes"
Ik neem aan aspect of the dragonhawk? (iets meer AP).Tao schreef op maandag 05 januari 2009 @ 09:01:
[...]
Ik heb een soortgelijke vraag, maar dan voor m'n hunter...
Armory Link:
Onlangs 80 gedingt en inmiddels wat blue gear upgrades gehaald (Ah en crafted, een enkele uit instances) en de Nesingwary gun gemaakt op m'n engineer. (Moet nog werken aan wat enchants en heroics gaan doen..)
Afgelopen zondag met de guild Naxx-10 gedaan. (Ik had toen iets minder AP en crit btw, die ik hieronder vermeld.)
Een andere hunter (exact dezelfde spec en dezelfde 46.5 dps projectiles) deed 2200 dps op de eerste boss Faeline (of zoiets). Ik kwam - met zweet op m'n voorhoofd- op een schamele 1000dps. Ik doe dus iets behoorlijk fout... Ik heb trouwens de hele fight doorgebracht met Asp. of the Hawk (en een runic mana pot geslikt).
We hebben overigens dezelfde glyphs, dus daar ligt het niet aan. (En dezelfde trinkets during fight gebruikt, en dezelfde pet - cat - en pet-talents.) Wel heb ik dus de Nesingwary gun en zij de boog uit UK/Nexus heroic (zelfde dps 129, maar met ietsje meer + agi erop).
ik draaide steady shot samen met arcane en (naam even kwijt) shot (de 2 instant cast zegmaar), je sting altijd up houden en dan is 1500 al makkelijk haalbaar. Hoe is je DPS in bijvoorbeeld heroics? (op een makkelijkere spank&tanker). Altijd je pet buffs op houden (die crit en ferious wrath oid) en de a.spd buff.
Nu weet ik btw niet of die nerf al is doorgevoerd van hunters, ik heb zelf al bijna 2 weken niet meer gespeeld. Mijn RaF loopt dacht ik nog een maandje, dan cancel ik denk ik ook mijn accounts. Kan niet meer de moeite en/of motivatie opbrengen om nog iets te ondernemen in WoW.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Violet hold heeft volgens mij een standaard minimum tijd omdat elke rift om de zoveel tijd opent.Nyreve schreef op maandag 05 januari 2009 @ 10:18:
Het toppunt was HC Violet hold in maar liefst 18 minuten. Na dat is wel nice dachten wij zo.
Ik denk dat 18 minuten niet echt haalbaar is.
25 minuten gok ik wel aangezien je dan de bazen ontzettend snel down hebt.
Je hebt zowiezo 15 rifts voor trash die elke minuut openen;) en dan nog bosses.
Correct me if I am wrong.
Ik ben ook tevreden van het paneel in het algemeen, alhoewel ik mijn oude Acer 2051w toch nog iets beter vind qua beeldkwaliteit (subjectief hoor). Te zeggen dat ik in feite de 24 inch wou kopen, maar op de dag van de aankoop was Dell zo vriendelijk om de 27 inch in promotie te zetten waardoor die goedkoper werd dan de 24 inchMektheb schreef op zondag 04 januari 2009 @ 23:05:
[...]
Inderdaad totaal geen last van de inputlag....kwa instelling is hij inderdaad TE rood...
ff calibreren en klaar verder moet ik zeggen ik helemaal blij ben met het scherm hooguit vervang ik hem over 2 jaar met de 30" variant ervan..
Zo heb ik bv een 19" ultrasharp in pivot mode ernaast staan Wowhead etc erbij je kent het wel, en die is weer te blauw...
Anyhoo, terug naar WoW. Ik ben nog steeds bezig met het bij elkaar sparen van de explorer titel, en dat is best wel veel 'werk'. Volgens mij komt dat omdat mijn rogue een post-BC char is, waardoor ik nogal veel gebieden in Eastern Kingdoms en Kalimdor heb overgeslagen. Op mijn allereerste vanilla WoW char heb ik dit probleem dus niet.
We hadden daarvoor Gundrak gedaan en dus de debuff gekregen. Op deze manier konden we timen en het was tog echt 18 minuten. Als je de trash en bosses supersnel killt is dit haalbaar.Awaken1 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 10:41:
[...]
Violet hold heeft volgens mij een standaard minimum tijd omdat elke rift om de zoveel tijd opent.
Ik denk dat 18 minuten niet echt haalbaar is.
25 minuten gok ik wel aangezien je dan de bazen ontzettend snel down hebt.
Je hebt zowiezo 15 rifts voor trash die elke minuut openen;) en dan nog bosses.
Correct me if I am wrong.
En het gaat er om dat je de Rifts die de boss summoned levend houd. Niet de trash rifts.
Soapdev
Bankitems: http://wowui.worldofwar.net/?m=1699&p=modposttoast schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:00:
[...]
Ik begin me er onderhand flink aan te storen dat ik al 2 jaar lang Stratholme run voor de mount van Rivendare en het ding nog nooit heb gezien. Je pakt je HS naar Dalaran, staat buiten de Inn en het eerste wat je ziet zijn 3 mensen op de Deathcharger die voorbij komen rennen
Ja, die Dragonhawk heb ik inmiddels gewisseld. Heroics moet ik nog aan beginnen. Heb prio gegeven aan het levellen van professions (LW, BS, Inscr., Engineering maxed op toons) en m'n andere lvl 70's.SinergyX schreef op maandag 05 januari 2009 @ 10:37:
[...]
Ik neem aan aspect of the dragonhawk? (iets meer AP).
ik draaide steady shot samen met arcane en (naam even kwijt) shot (de 2 instant cast zegmaar), je sting altijd up houden en dan is 1500 al makkelijk haalbaar. Hoe is je DPS in bijvoorbeeld heroics? (op een makkelijkere spank&tanker). Altijd je pet buffs op houden (die crit en ferious wrath oid) en de a.spd buff.
Nu weet ik btw niet of die nerf al is doorgevoerd van hunters, ik heb zelf al bijna 2 weken niet meer gespeeld. Mijn RaF loopt dacht ik nog een maandje, dan cancel ik denk ik ook mijn accounts. Kan niet meer de moeite en/of motivatie opbrengen om nog iets te ondernemen in WoW.
Dps in 5 mans instances normal is dus die 1300. Bestial wrath en rapid fire (en trinkets) gebruik direct ik wanneer ze vrij komen.
Ik kan nog wat experimenteren met aimed en arcane shot qua rotatie. (Autoshot kan dus uit m'n macro; scheelt weer
Steady+auto attack geeft al ruim 900dps samen met je pet, zeker met die crit rate die jij hebt (ik heb maar 14 ofzo). In heroics kan je bizar hoog komen als je volley veel kan gebruiken (al krijgt die een flinke nerf), maar erg afhankelijk of tank agro van mobs kan houden (misdirectionshot/feign death zijn je 2 vriendjes).
[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 05-01-2009 11:00 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heb 'm nu ook met mijn DK. Heeft me wel 176 runs gekost, dus zo makkelijk gaat het nu ook weer niet.UTwizard schreef op maandag 05 januari 2009 @ 10:50:
[...]
Ik begin me er onderhand flink aan te storen dat ik al 2 jaar lang Stratholme run voor de mount van Rivendare en het ding nog nooit heb gezien. Je pakt je HS naar Dalaran, staat buiten de Inn en het eerste wat je ziet zijn 3 mensen op de Deathcharger die voorbij komen rennen
Op Outland zijn die er al, samen met de PuG'sprutser001 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 08:03:
Ik vraag me af waar blizz nog mee komt anders is het over een maandje alweer naxx25 alt runs.
Ik startte dus (zonder die macro) altijd met MD, serpent sting (heb de glyph ervan), aimed en arcane en steady. Daarna steady, serpent ophouden en rapid fire/bestial. Inderdaad geen macro voor nodig dacht ik...SinergyX schreef op maandag 05 januari 2009 @ 10:58:
Aimed, dat was die andere. Ik schiet normaal dus nonstop steady (met die sting wanneer hij bijna op is) en elke keer wanneer aimed en arcane klaar zijn ook meteen schieten. Je vliegt door je mana heen, maar vooral tegen heroic bosses kan je wel even op aspect of the viper(serpent?). Ik gebruik daar btw geen macro oid voor, gezien je einde van de rit maar met 4 of 5 skills max werkt en zo moeilijk is dat nou ook weer nietGaat de boss richting 10% kan je met die kill shot (oid) enorme crits maken, ervoor altijd even maximaal buffen en losgaan. Maar met die 4 moet je makkelijk over die 1000 komen, in 10naxx met zoveel buffs zeker richting 2k.
Steady+auto attack geeft al ruim 900dps samen met je pet, zeker met die crit rate die jij hebt (ik heb maar 14 ofzo). In heroics kan je bizar hoog komen als je volley veel kan gebruiken (al krijgt die een flinke nerf), maar erg afhankelijk of tank agro van mobs kan houden (misdirectionshot/feign death zijn je 2 vriendjes).
Volley heb ik nooit gebruikt; zal het eens proberen. Ik dacht dat die niet zoveel dps deed als steady?
Op ongeveer 20% van mn mana stap ik over naar vipersting en jaag m'n trinkets aan als gedeeltelijke AP compensatie. Kill shot zit in de macro. Al met al nu die 1300dps dus.
Maar terugdenkende aan die Naxx-1o raid denk ik dat ik iets meer had kunnen/moeten letten op het gebruik van m'n trinkets. Dank voor je tips!
ik zou je trinkets niet gebruiken wanneer viper actief is, beetje zonde van je dpsTao schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:15:
[...]
Ik startte dus (zonder die macro) altijd met MD, serpent sting (heb de glyph ervan), aimed en arcane en steady. Daarna steady, serpent ophouden en rapid fire/bestial. Inderdaad geen macro voor nodig dacht ik...
Volley heb ik nooit gebruikt; zal het eens proberen. Ik dacht dat die niet zoveel dps deed als steady?
Op ongeveer 20% van mn mana stap ik over naar vipersting en jaag m'n trinkets aan als gedeeltelijke AP compensatie. Kill shot zit in de macro. Al met al nu die 1300dps dus.
Maar terugdenkende aan die Naxx-1o raid denk ik dat ik iets meer had kunnen/moeten letten op het gebruik van m'n trinkets. Dank voor je tips!
wat je evt wel kunt doen is rapid fire gebruiken wanneer je viper nodig hebt aangezien je mana sneller aangevuld wordt.
wbt trinkets, op een boss fight in nax die lang duurt, direct na md je trinkets activeren zodat je van de cooldown zijn tegen het einde van het gevecht. Op die manier maak je meerdere keren gebruik van de cooldown. wat ook erg helpt... zorg dat je mark altijd actief is op je target, zeker op lange gevechten wil het nog wel es voorkomen dat je hem vergeet te refreshen.
Als er een andere hunter in de groep is, spreek af wie op wat md'd en marked. de een neemt bijv skull, de ander de X.
Volley wordt wel minder (dacht 30% allround), maar als een tank 4-5 mobs weet vast te houden is het damage la gran. Het doet een flinke dmg/tic (elke sec) en je kan hem continue opnieuw casten. Dus eigelijk je AoE spell, single target is het niets.Tao schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:15:
[...]
Ik startte dus (zonder die macro) altijd met MD, serpent sting (heb de glyph ervan), aimed en arcane en steady. Daarna steady, serpent ophouden en rapid fire/bestial. Inderdaad geen macro voor nodig dacht ik...
Zoals gezegt, trinkets niet tijden viper aspect aanslingeren, maar gewoon tijdens je burst damage (aimed->arcane->steady), tijdens viper enkel steady doorspammen (lage mana verbruik, ben je zo terug).
Vanavond zal het echter wel gaan lukken en dan eens kijken hoever we in military quarter komen. Op 10M hebben ze alle kwarten al gecleared dus een aantal mensen weet in ieder geval hoe de fights werken.
In ieder geval mooi dat we waarschijnlijk wel alle content gecleared zullen hebben voor er weer nieuwe content bij komt.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Wij hebben precies hetzelfde probleem, 10(!!) mensn die bij de eerste shift dood zijn omdat ze zich niet goed gepositioneerd hebben.Phydomir schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:34:
Gisteren een mooie progress avond in Naxx25. Voor het eerst Patchwerk, Grobbulus en Gluth down. Op Thaddius een aantal wipes en toen was het al weer einde van de raid (deden eerst Sarth voro Naxx). Toch stom dan mensen het verschil tussen rechts en links niet weten en ook nog eens die enorme blauwe letters van DBM missen als hun polarity wisselt.
Vanavond zal het echter wel gaan lukken en dan eens kijken hoever we in military quarter komen. Op 10M hebben ze alle kwarten al gecleared dus een aantal mensen weet in ieder geval hoe de fights werken.
In ieder geval mooi dat we waarschijnlijk wel alle content gecleared zullen hebben voor er weer nieuwe content bij komt.
Vanavond nieuwe try's met hopelijk een kill
Dan staat alleen militairy + frostwyrm nog
"Don't let your dreams be memes"
Het levelen aan zich stelt weinig voor.
Gewoon lekker met 1 group paar keer een instance doorrennen, dat gaat echt lekker vlot.
Moet zeggen dat prot pally wel lekker speelt.
In STV zonder problemen de group quests solo gedaan.
Vanavond maar eens aan de slag in Tanaris
Ben wel wat aan de hoge kant voor de eerste quests, aan de andere kant maakt dat het allemaal wel weer wat makkelijker. Einde van de week zit ik wel in Outland.
In Outland levelen = pewpew
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Anoniem: 236827
Nee, eerst komt Ulduar.Chefbierrr schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:41:
Die nieuwe instance die met een van de volgende patches komt; Is dat een instance met Arthas als eindbaas of komt die pas in de laatste content patch?
Dan een onbekende.
En dan Icecrown met Arthas.
Inderdaad, helft van de raid door na 1e switch. Dan mis je gewoon veels te veel dps om de enrage timer te halen. Ook vaak dezelfde mensen die dan als eerste dood gaan. Blijft lastigWootlock schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:41:
[...]
Wij hebben precies hetzelfde probleem, 10(!!) mensn die bij de eerste shift dood zijn omdat ze zich niet goed gepositioneerd hebben.
Vanavond nieuwe try's met hopelijk een kill
Dan staat alleen militairy + frostwyrm nog
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ga ik doen! Thnx, en ook SinergyX voor de er onder staande replyYokidrink schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:23:
[...]
ik zou je trinkets niet gebruiken wanneer viper actief is, beetje zonde van je dps
wat je evt wel kunt doen is rapid fire gebruiken wanneer je viper nodig hebt aangezien je mana sneller aangevuld wordt.
wbt trinkets, op een boss fight in nax die lang duurt, direct na md je trinkets activeren zodat je van de cooldown zijn tegen het einde van het gevecht. Op die manier maak je meerdere keren gebruik van de cooldown. wat ook erg helpt... zorg dat je mark altijd actief is op je target, zeker op lange gevechten wil het nog wel es voorkomen dat je hem vergeet te refreshen.
Als er een andere hunter in de groep is, spreek af wie op wat md'd en marked. de een neemt bijv skull, de ander de X.
Ik heb gewoon moeten werken, maar heb wel 2 dagen gemist, wat een lang (privé) verhaal is
Maar nu wel weer het gewone ritme, en dus de 'Sweet diary' verhalen!
Tussenstand:
- Death Knight
Geen Naxx gedaan. Met kerst was ik familiebezoek, en vorige week ging mijn vaste groep zonder mij iets te laten weten. Later meer hierover. Deze char had zo'n 75 Emblems of Heroism, en geen gear meer om te kopen ermee. Dus maar zo'n BoA item gekocht voor m'n Druid, de shoulders. Later ook meer hierover.
- Priest
Level 76, en zo'n 60% hierin. Smite spec werkt prima, al denk ik erover om de laatste paar levels Shadow te gaan, simpel om het gewoon uit te proberen. Mobs liggen nu echter wel snel, en met wat leuke crits is dat binnen 4 casts, waarvan 1 of 2 instant. Grootste probleem: ik kom goud tekort. Er ligt 'maar' 2700g in m'n bags, en m'n Priest is 1 van mijn weinige hoge chars zonder Epic Mount. En ik kan niet meer zonder... m'n Mage, Death Knight en Warrior hebben al de dure vliegversie. Misschien even iemand lief aankijken voor een lening. Wel heeft deze char flink veel Enchanting mats in z'n bags, dus die zou ik kunnen verkopen, en later de mats weer verzamelen in alle dungeons die ik toch moet gaan doen voor gear.
- Hunter
Level 71, even samengespeeld met een Feral Druid vriend. De combo speelt lekker, maar we waren beiden weer snel uitgekeken. Deze (BM) Hunter kan zo vreselijk veel aan qua mobs als je 'm goed speeld. Die vriend was constant weer verbaasd als ik zonder problemen 7+ mobs neerleg met m'n matige gear (simpel blauwe level 70 gear met een paar WotLK upgrades).
- Mage
Niet aangeraakt...
- Warrior
Om iemand op te beuren even 2 instances gespeeld. M'n vriendin pakte haar level 70 Shaman erbij, welke nog niet eens gespecced was na de laatste talentreset, moet je nagaan hoe lang het voor haar geleden was om te healen. Maar goed, mijn brok staal kan wel een stootje hebben. Utgarde Keep en Nexus zonder problemen leeggemept en deze char is nu bijna level 71, en heeft geen quest aangeraakt, behalve degene in de instances zonder pre-quests.
- Druid
Was level 58, is nu level 62. Tot level 60 als Balance door het WoW-leven gegaan en nu als Resto. Waarom? Zal ik jullie vertellen...
Diezelfde vriend als de eerdergenoemde Druid heeft een Death Knight, op hetzelfde level, en ik weet hoeveel een DK aankan. Tijdens mijn bezoek bij hem tijdens de kerst stelde ik voor om de Outland instances te duo-en! Dat leek ons beide wel wat, een uitdaging die we al vaker zoeken (zoals Warrior + Shadow Priest op level 70 Onyxia downen). Questen gaat sneller qua XP, maar geeft een gevoel van "Been there, done that", vooral in Outland.
Ik dus tot level 60 gequest, om wat gear te verzamelen voor de instances en een respec later stonden we als combo 'Resto Druid + Unholy DK' in Ramparts. 2x level 60, in een level 60 instance. Resultaat? Meerdere wipes, om dingen uit te vinden, maar wel een clear!! We moesten beiden aan speelstijlen wennen, en vooral die vriend aan z'n DK, met tips van mij. Hierna deden we het nog eens, en heb ik meerdere upgrades mogen ontvangen uit Ramparts. Blood Furnace was de volgende. Tot de eerste baas ging alles moeiteloos, maar die baas heeft een Mind Control, die dodelijk is voor ons. Dus dat lukte niet. De volgende dag deden we ook nog Slave Pens en Underbog. De eerste ging zonder problemen, behalve 1x een wipe bij een Mind Control mob. Underbog ging goed, wel zwaar, tot de 2 laatste bosses. Die hunter+beer doet soms een 3.3k aanval op de DK, die zo snel komt dat snel m'n Nature's Swiftness niet snel genoeg is. En The Black Stalker hebben we 1x geprobeerd, lukte niet door damage op mij, maar dat moet nog lukken.
Leuk project erbij, en we hebben er beide plezier in.
Ondertussen nog geen geluk met m'n DK op Thekal in ZG. Ik blijf proberen...
Daarnaast ga ik waarschijnlijk guild switchen. Ik zit al 3,5 jaar in m'n huidige guild, en sommige officers en de GM zijn onveranderd gebleven, maar de rest is zoveel veranderd dat het niet meer bij mij past. Guildchat is steeds meer bashing op elkaar (vooral sarcasme), saai en weinig lol. 25 Man's deed ik al niet aan mee. Daarbij komt die raidgroep die telkens zei "We willen jou er zeker bij hebben" en dan vrolijk raiden zonder iets te zeggen. Ik ben meer dan welkom bij de guild van die vriend. Ik word er al deels heen 'getrokken' door de GM daar. Dus dat lijkt een kwestie van (korte) tijd.
Ik was in STV aan het questen, Zanzils secret. (aka zombies bashen).
Lekker aan het chain pullen, krijg ik een ninja invite, deny uiteraard, begint er een mage tegen me te vloeken als een gek.
Dus ik heel droog '???'
Zijn reactie: You g*dd*mn motherf*cker, you f*cking noob etc etc.
Maar even een GM ticket gemaakt, sneu dat soort figuren.
Blijkbaar had ik die named mob getagged die daar ook staat.
Gevalletje van cry me a river
Ik heb zo'n hekel aan ninja invites, vroegâh whisperde je eerst netjes....
Wat is je spec met je Death Knight? Ik heb Thekal nu 2x dood gekregen wel steeds een stuk of wat tries geduurd maar toch. Ik doe het met een unholy spec, proberen altijd de deseases op te houden met ze maar 1x te casten, daar bedoel ik mee pestilence roteren tussen de 3 bosses.Anoniem: 236827 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 12:01:
Ondertussen nog geen geluk met m'n DK op Thekal in ZG. Ik blijf proberen...
Op het begin de tijgers zo snel mogelijk doden, Bone Shield zo veel mogelijk up houden en je health op 100% houden, met mortal strike en disarm achter elkaar kan Thekal je flink veel pijn doen, ik gebruik icebound fortitude op het moment dat dat gebeurt, voor de rest altijd de heals interrupten, over de gouge zou ik me niet al te veel zorgen maken, die is binnen een seconde toch weer weg.
Jij had wel Mandokir verslagen toch? Wat waren de tactics op hem en welke spec had je?
PS: Wat ook erg fijn is met unholy spec soloen, dat er geen repair costs zijn
Ik heb vaak ook een hekel aan ninja invites, waar ik het echter wel doe als iemand een named quest mob aan het killen is die ook nodig heb, ook als ze het dan bij mij doen accepteer ik het altijd.
[ Voor 8% gewijzigd door Forn op 05-01-2009 12:54 ]
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
M'n spec is 5/8/58, zie m'n Armory. Wel gebruik ik een zelfde wapen (heb 'm 2x) met de Strength+Heal Rune.Forn schreef op maandag 05 januari 2009 @ 12:38:
[...]
Wat is je spec met je Death Knight? Ik heb Thekal nu 2x dood gekregen wel steeds een stuk of wat tries geduurd maar toch. Ik doe het met een unholy spec, proberen altijd de deseases op te houden met ze maar 1x te casten, daar bedoel ik mee pestilence roteren tussen de 3 bosses.
Diseases boeien me niet zoveel, wel doe ik zoveel mogelijk hetgeen wat jij beschrijft. Maar het is niet eerste prio. Eerste prio is allen tegelijk in hp naar beneden krijgen en inspelen op heals + inkomende damage.
Ik begin gewoon op 1 van de 3 (Thekal, Shaman-add, Rogue-add). Daarna ga ik m'n rotatie spelen met Death Strike i.p.v. Scourge Strike als ik healing nodig heb, maar dat is niet altijd, want ik speel in tankgear + frost pressence. Heel soms kom ik even op 50% hp, maar dat is na de debuff met een aantal Death Strikes (Glyphed) weer bijgevuld.Op het begin de tijgers zo snel mogelijk doden, Bone Shield zo veel mogelijk up houden en je health op 100% houden, met mortal strike en disarm achter elkaar kan Thekal je flink veel pijn doen, ik gebruik icebound fortitude op het moment dat dat gebeurt, voor de rest altijd de heals interrupten, over de gouge zou ik me niet al te veel zorgen maken, die is binnen een seconde toch weer weg.
Soms healed de Shaman als ze allemaal op 5 of 10% hp zitten, maar dan focus ik me op de hogere add in hp, en krijg ik ze gewoon dood binnen 10sec.
Het is me altijd in 1x gelukt... en als ze elkaar ressen is het geen probleem, ik kan het theoretisch oneindig volhouden.
Misschien maakt het verschil dat ik tankspec + tankgeared ben?
Mandokir heb ik niet down. Heb het 2x geprobeerd, met 30% op hem als beste resultaat, en dat met de raptor levend. Kan het eventueel nogmaals proberen, maar de Raptor als mount boeit me toch niet echt. Speel al veel op m'n Priest (Troll) die een Raptor heeft.Jij had wel Mandokir verslagen toch? Wat waren de tactics op hem en welke spec had je?
PS: Wat ook erg fijn is met unholy spec soloen, dat er geen repair costs zijn. Als je in een ghoul verandert en je zelf laat ontploffen zijn er geen durability costs
.
Winnende tac op hem is denk ik: vecht bovenop de piramide, focus compleet op Mandokir met al je diseases en healing mogelijk (as in: glyph je death strike, tot patch 3.0.8), negeer raptor, attack gewoon door als hij je 'focussed'.
Ik zal Salena’s stijl aanhouden voor mijn dagboekje:
Priest: 1 januari ben ik met mijn brakke kop mee gegaan naar onze eerste naxx25 guildrun. Dit viel flink tegen, alles ging zo ontzettend makkelijk neer ook al waren er verschillende mensen zwaar aan het slacken. Na 3 wings gecleared te hebben zijn we uiteindelijk 45 minuten eerder gestopt om ook nog wat over te laten voor de mensen die reserve moesten.
Gister gingen we verder. Military quarter was aan de beurt. Patchwerk was een drama omdat we drie healers mee hadden die 1. weinig healing per second doen 2. zich niet aan hun target houden 3. nog nooit van pre casten hebben gehoord. De shaman begon nog te whine nook dat priest healing output te overpowered is met CoH. Echt, Learn 2 Play, ik was non stop GH aan t spammen op single target en deed nog steeds 2,5 keer meer effectieve healing. Na 5 trys ging hij toch neer. De paar bazen daarna werd er slecht gespeeld, maar deze zijn zo ongelooflijk simpel dat je ze ondanks slecht spel prima aankan. Thaddius was een ander verhaal. De 10man taktiek van de raidleader was veel te rommelig dus stelde ik een andere tactiek voor (clockwise lopen, – links + rechts). Na ongeveer 6 trys hadden we het eindelijk door en ging de baas dan ook neer.
Dinsdag is onze 3de raiddag in de week, als de iets betere spelers worden meegenomen krijgen we naxx25 wel leeg.
Paladin en rogue: eigenlijk amper aangeraakt, alleen af en toe om een dungeon te tanken/ dpsen, ze zijn allebei bijna 71.
Hunter: Dat is best leuk spelen! Wat is dit een OP class zeg! Ik ben van 56 naar bijna 63 gegaan zonder al te veel moeite. Elites van 3 levels hoger kan ik redelijk aan, helemaal nu mijn gear van 30-40 quest items naar level 60-62 Outland drops gaat.
Gemiddeld haal ik al 500 dps in instances dus rond de 70 verwacht ik minimaal op de 1000dps te zitten. Zoals ik er nu tegenaan kijk wordt dit mijn volgende 80 character.
Herbalism zit rond de 330, Alchemy op 350, ik kan pas op level 68 een specialisatie kiezen…
Ik zit eraan te denken elixir master te worden. Is dat handig of kan ik beter een andere specialisatie kiezen? Hebben jullie ervaring met de Heirloom boog? Is die de moeite waard om te halen? Ik gebruik nu de gun uit bloodfurnace.
Eerste poging ging ik de mist in phase 2 en ging dood : <. 2de poging ging goed, wat epix, 130g en leuke bags voor in me bank.
Oftewel volgende week weer!
Ook een goed nieuwjaarhulkie schreef op maandag 05 januari 2009 @ 13:04:
Ik wil iedereen een goed 2009 toewensen nu het nog mag!
Vind ik altijd onzin "het mag niet meer", maar goed.
Mijn hunter zat inderdaad op de 1000dps met matige gear zoals eerder beschreven op de 70.Hunter: Dat is best leuk spelen! Wat is dit een OP class zeg! Ik ben van 56 naar bijna 63 gegaan zonder al te veel moeite. Elites van 3 levels hoger kan ik redelijk aan, helemaal nu mijn gear van 30-40 quest items naar level 60-62 Outland drops gaat.
Gemiddeld haal ik al 500 dps in instances dus rond de 70 verwacht ik minimaal op de 1000dps te zitten. Zoals ik er nu tegenaan kijk wordt dit mijn volgende 80 character.
Herbalism zit rond de 330, Alchemy op 350, ik kan pas op level 68 een specialisatie kiezen…
Ik zit eraan te denken elixir master te worden. Is dat handig of kan ik beter een andere specialisatie kiezen? Hebben jullie ervaring met de Heirloom boog? Is die de moeite waard om te halen? Ik gebruik nu de gun uit bloodfurnace.
De boog zat ik ook over te twijfelen, vooral omdat ik boog-liefhebber ben. Het is dat ik de Shoulders voor m'n Druid gekocht heb. Maar voor jou: in Nagrand krijg je een blauwe gun van Nesingwary, en na een 30-tal quests in Borean Tundra krijg je daar al een goede gun. Dus daar ben je dan wel even mee klaar denk ik
Als eerste proberen om hit capped te worden. Voor een hunter met 3/3 focussed aim is dat uit men hoofd 196 hit rating. Maar na test gelezen te hebben werkt 190 ook. Je mist dan geen enkel schot.Tao schreef op maandag 05 januari 2009 @ 09:01:
[...]
Ik heb een soortgelijke vraag, maar dan voor m'n hunter...
Armory Link:
Een andere hunter (exact dezelfde spec en dezelfde 46.5 dps projectiles) deed 2200 dps op de eerste boss Faeline (of zoiets). Ik kwam - met zweet op m'n voorhoofd- op een schamele 1000dps. Ik doe dus iets behoorlijk fout... Ik heb trouwens de hele fight doorgebracht met Asp. of the Hawk (en een runic mana pot geslikt).
Volgens mij zou ik ten minste diezelfde hoeveelheid dps moeten kunnen genereren.
Maar hoe? Graag wat tips van jullie.
Verder heeft je spec nog een aantal rare punten.
De expertise talent voor je pet. Lijkt niet veel 10 expertise maar dit is dus geen rating maar 10 expertise zeer essentieel voor dps van je pet.
Probeer eens een Devilsaur met destreffende dps spec.
Go for the throat. Zorgt ervoor dat je pet altijd focus heeft om zn special attacks uit te voeren.
4/5 Frenzy is genoeg om frenzy op te houden.
En natuurlijk 3 punten in ferocious insperation is altijd goed voor je dps.
Zal men armory link wel posten. Kun je nog eventueel dingen vergelijken.
http://eu.wowarmory.com/c...ts.xml?r=Outland&n=Triota
Oh en wat betreft shot rotatie. hunters mark , serpent sting ( indien de glyph ) en dan steady shot spam tot je serpent sting moet refreshen.
Momenteel niet van de nummer 1 plek af te krijgen op boss fights ( Behalve natuurlijk de pet unfriendly fights zoals de dance 1234321 boss
Afgelopen vakantie weinig gedaan met mijn warlock. Alleen de explorer achievement gehaald. Man, Kalimdor is echt een bitch om te exploren. Je loopt je helemaal de pleuris. Aanstaande woensdag gaan we met de guild weer verder met Naxx (tijdens de vakantie werden er geen raids georganiseerd).
Wel ben ik nu een nieuwe rogue gestart die ondertussen level 18 is (altjes levelen blijft gewoon een leuke bezigheid). Erg leuke class om te spelen. Ten opzichte van hunter/warrior/warlock wel wat lastiger spelen als je met meer dan 1 mob tegelijk te maken hebt, maar dat is tegelijk ook wel weer een leuke uitdaging.
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Heigan the UncleanDamtheman schreef op maandag 05 januari 2009 @ 13:16:
Momenteel niet van de nummer 1 plek af te krijgen op boss fights ( Behalve natuurlijk de pet unfriendly fights zoals de dance 1234321 boss)
CoH op patchwerk slaat natuurlijk nergens op, maar voor de rest is AoE healing gewoon dik OP. Ben ook blij dat het wordt gefixed ookal worden sommige encounters HEEL erg moeilijk, maar een uitdaging mag er wel blijven.hulkie schreef op maandag 05 januari 2009 @ 13:04:
Ik wil iedereen een goed 2009 toewensen nu het nog mag!
Ik zal Salena’s stijl aanhouden voor mijn dagboekje:
Priest: 1 januari ben ik met mijn brakke kop mee gegaan naar onze eerste naxx25 guildrun. Dit viel flink tegen, alles ging zo ontzettend makkelijk neer ook al waren er verschillende mensen zwaar aan het slacken. Na 3 wings gecleared te hebben zijn we uiteindelijk 45 minuten eerder gestopt om ook nog wat over te laten voor de mensen die reserve moesten.
Gister gingen we verder. Military quarter was aan de beurt. Patchwerk was een drama omdat we drie healers mee hadden die 1. weinig healing per second doen 2. zich niet aan hun target houden 3. nog nooit van pre casten hebben gehoord. De shaman begon nog te whine nook dat priest healing output te overpowered is met CoH. Echt, Learn 2 Play, ik was non stop GH aan t spammen op single target en deed nog steeds 2,5 keer meer effectieve healing. Na 5 trys ging hij toch neer. De paar bazen daarna werd er slecht gespeeld, maar deze zijn zo ongelooflijk simpel dat je ze ondanks slecht spel prima aankan. Thaddius was een ander verhaal. De 10man taktiek van de raidleader was veel te rommelig dus stelde ik een andere tactiek voor (clockwise lopen, – links + rechts). Na ongeveer 6 trys hadden we het eindelijk door en ging de baas dan ook neer.
Dinsdag is onze 3de raiddag in de week, als de iets betere spelers worden meegenomen krijgen we naxx25 wel leeg.
Heb gister naxx25 in één avond gecleared en heb er gewoon een film naast gehad bij meeste bosses.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
De "sta in een hoekje en knal de shit uit unclean" ?Damtheman schreef op maandag 05 januari 2009 @ 13:16:
[...]
Momenteel niet van de nummer 1 plek af te krijgen op boss fights ( Behalve natuurlijk de pet unfriendly fights zoals de dance 1234321 boss)
save spot ftw !
No wai, jij was veel te druk in /1MrVegeta schreef op maandag 05 januari 2009 @ 13:23:
[...]
Heb gister naxx25 in één avond gecleared en heb er gewoon een film naast gehad bij meeste bosses.
[ Voor 56% gewijzigd door ImdaMned op 05-01-2009 13:35 ]
Nah , met de guild gewoon op de normale manier. Met een pug wel "het hoekje" gebruikt met het resultaat dat het nog bijna een wipe werd omdat mensen op "het net niet hoekje" gingen staan.ImdaMned schreef op maandag 05 januari 2009 @ 13:25:
[...]
De "sta in een hoekje en knal de shit uit unclean" ?
save spot ftw !
Maargoed als pet user ben je gewoon de lul bij bepaalde fights. Heigan , Saph bijv.
Hebben we gisteren geprobeerd, 2x, alleen werden we telkens door een plaag wolk gedood.ImdaMned schreef op maandag 05 januari 2009 @ 13:25:
[...]
De "sta in een hoekje en knal de shit uit unclean" ?
save spot ftw !
Hier kon uw advertentie staan
Anoniem: 282346
het onvermijdelijke is dus gebeurd de laatste week van ons vorig jaar. Ik ben resto gegaan, na al die vorige posts dat ik nooit resto ging gaan is het dan toch gebeurd. Bij ons op de server is het een beetje de gewoonte druids alleen mee te nemen als ze resto of balance zijn maar als tank nee hoor. stelletje losers op een stokje denk ik dan....
Nu, ik moet zeggen heb al elke spec gespeeld op men druid en resto / balance is zo slecht nog niet. Ik kom op een 1700 dps uit als balance in group - niet in raid - ( met een beetje deftige rotaties en spec ben je der nooit veraf ). En het aantal guild groepen en pugs is ineens verdubbeld tot verdriedubbeld, iedereen wil wel een druid in zijn groep.... dus ik vrees dat feral tank weer even gaat duren voor ik dat spec iig ik blijf de gear verzamelen voor alle specs . feral cat / feral tank ( gear niet zo veel verschil , vooral trinks , ringen en necks ) , balance set , healing set, na wat gefarm heb ik 360 cloths gefarmed en de greens laten dissen voor infinite dust, na 360 cloths en 48 dust was ik dan de trotse eigenaar van 4 nieuwe 20-slotters.
Maar toch veel plaats met al dat gear heb ik ook niet
eerst Ulduar met patch 3.1Anoniem: 236827 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:51:
[...]
Nee, eerst komt Ulduar.
Dan een onbekende.
En dan Icecrown met Arthas.
dan kom de wyrmrest temple eveneens 10-25 ( ingang is er al btw )
en dan de nu al legendarische Icecrown met Arthas en als ie evenveel HP gaat hebben als in de vele ingame
cutscenes dan gaan we nog fun hebben met zen 13941k hp
Idem met quests / exploration, hey die is 3 levels hoger, laten ik whinen om hulpMrHuge schreef op maandag 05 januari 2009 @ 13:18:
Wat ik nog irritanter en raarder vind is ninja guild-invites... Ik heb de afgelopen dagen wat op mijn guildloze rogue gespeeld en zeker als je in een stad loopt krijg je regelmatig zo'n invite. Echt mateloos irritant en dom imo.

Ik ben echt niet beroerd om te helpen als ik ook dezelfde quest moet doen.
Als ik wil teamen voor een bepaalde quest, dan vraag ik het eerst netjes aan degene.
Net zo als van die vragen van "Looking for a guild?", terwijl je al in een guild zit

mja, ninja-invites zijn idd vervelend en in 99% van de gevallen klik ik die ook meteen weg. Soms weet je echter dat je tegen een q-mob vecht en dan kan ik het me voorstellen dat iemand nog snel in de groep wil komen voordat de mob dood is, en dus geen tijd heeft voor een "lange" whisper. (overigens een "/s inv pls?" doet ook al wonderen).chromeeh schreef op maandag 05 januari 2009 @ 12:23:
Gisteren ook nog weer een fijne aanvaring met een 2 jarige gehad.
Lekker aan het chain pullen, krijg ik een ninja invite, deny uiteraard, begint er een mage tegen me te vloeken als een gek.
Dus ik heel droog '???'
Ik zat zelf een paar dagen geleden in op mijn low lvl rogue in alterac mountains, stuurde een keurige /w naar een pallie in de trant "I see we are probably after the same mob, wanna join up", en dat weigerde hij om vervolgens naar voren te rennen en de mob te taggen.... dat vond ik wel een beetje kansloos. (maar goed, geen reden om te schelden natuurlijk).
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Na een drukke vakantie (Anoniem: 236827 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 12:54:
[...]
M'n spec is 5/8/58, zie m'n Armory. Wel gebruik ik een zelfde wapen (heb 'm 2x) met de Strength+Heal Rune.
Diseases boeien me niet zoveel, wel doe ik zoveel mogelijk hetgeen wat jij beschrijft. Maar het is niet eerste prio. Eerste prio is allen tegelijk in hp naar beneden krijgen en inspelen op heals + inkomende damage.
Heb m'n DK een weekje of 2 geleden omgespecced tot tank en dat gaat eigenlijk best aardig, de tanking gear begint ook te komen. Vanaf vandaag beginnen we echter weer met 25 mans te raiden dus dan ben ik bang dat ik weer dps moet gaan wegens het nog steeds grote overschot aan tanks, maar we zullen zien wat de opkomst is.
Van al m'n voornemens om ZA/Ony ook even te proberen is niks gekomen helaas, heb met wat vrienden achter de achievements aangezet voor Glory of the Hero. Zitten een aantal flink pittige bij, maar hoef gelukkig nu nog maar 2 lastige en 1 ez, de Occu in 20 mins halen en halen met alleen emerald drakes. 20 mins moet wel te doen zijn, paar keer oefenen, maar die greens is vrij lastig. We kwamen al een heel eind een paar tries maar het duurt wel zooooo laaaaaangzzZzzZzz dan begint het voor mij echt slaapverwekkend te worden
Oja en natuurlijk in AN de laatste baas, zal denk ik ook wel lukken met een goede group setup, wij hadden een lock bij voor CoT (voor Less-Rabi) maar dat werkt niet op hem. En die lock deed hele slechte burst (duh was affli) dus is echt crap dps voor zo'n gevecht helaas. Ach deze is de volgende patch 4 mins ipv. 2 dan is het oneshot
Hopelijk snel het proto drake-je
[ Voor 10% gewijzigd door porn* op 05-01-2009 14:01 ]
Bnet pindle#2913
Nee /1 tijdens raiden doe ik eigenlijk niet. Het is /2 niet
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Als jij een mob tagged die ik moet en je hebt een halve brain dan accept je invite gewoon als je ergens met zijn 2en staat imo.chromeeh schreef op maandag 05 januari 2009 @ 12:23:
Gisteren ook nog weer een fijne aanvaring met een 2 jarige gehad.
Dus ik heel droog '???'
Ah, de 2e wist ik nog nietAnoniem: 282346 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 13:44:
eerst Ulduar met patch 3.1
dan kom de wyrmrest temple eveneens 10-25 ( ingang is er al btw )
en dan de nu al legendarische Icecrown met Arthas en als ie evenveel HP gaat hebben als in de vele ingame
cutscenes dan gaan we nog fun hebben met zen 13941k hp
13941k hp is 'maar' 14 miljoen hp, volgens mij heb ik hem ergens met nog meer gezien?
Gevonden! Bijna 28 miljoen hp.
Ik had de named niet gezien (ik kwam van de achterkant aanlopen) en die player ook niet.MrVegeta schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:05:
[...]
Als jij een mob tagged die ik moet en je hebt een halve brain dan accept je invite gewoon als je ergens met zijn 2en staat imo.
Ik deed Exo op een zombie, daarna een een concentrate, helaas voor hem kwam die named ook mee.
Tja, sorry shit happens, die mob heeft een spawn time van 3 min ofzo.
Heb ook wel eens gehad dat een mob per ongeluk door iemand getagged werd.
Helaas pindakaas, dan wacht ik wel even.
Ach, thaddius heeft 30milj hp. (jaja, dmg buff enzo) en tegen die tijd dat je tegen arthas vecht doe je waarschijnlijk 2 x meer dps dan nu.Anoniem: 236827 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:13:
[...]
Ah, de 2e wist ik nog niet
13941k hp is 'maar' 14 miljoen hp, volgens mij heb ik hem ergens met nog meer gezien?
Gevonden! Bijna 28 miljoen hp.
Gisteren op m'n lock probeerde een pala dat ook, bij de quest op dat eiland in BT waar je een trident te pakken moet krijgen van een named mob. Ik op m'n gemak de eerste mobs getarget, zie ik een pala wachten tot ik pull en dan met een noodvaart erlangs schieten. Mob lag vrij snel (alles geregemmed met 14 SP gemsSeraphin schreef op maandag 05 januari 2009 @ 13:54:
Ik zat zelf een paar dagen geleden in op mijn low lvl rogue in alterac mountains, stuurde een keurige /w naar een pallie in de trant "I see we are probably after the same mob, wanna join up", en dat weigerde hij om vervolgens naar voren te rennen en de mob te taggen.... dat vond ik wel een beetje kansloos. (maar goed, geen reden om te schelden natuurlijk).
Heb helemaal geen problemen om even te inviten of iets dergelijks, maar als anderen het anders willen kunnen ze de boom in.
Voeg daarbij toe dat ie in, zie bv de DK starters quests, filmpjes aardig wat heroes (Mograine bv) zowat doet 1-shotten zal zijn hp ook niet het grootste probleem zijn.ImdaMned schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:20:
[...]
Ach, thaddius heeft 30milj hp. (jaja, dmg buff enzo) en tegen die tijd dat je tegen arthas vecht doe je waarschijnlijk 2 x meer dps dan nu.
Precies, ik accepteer ook altijd deze invites, meestal omdat je weet dat named mobs zo'n 5 tot 10 minuten respawn tijd hebben, en als je dan ergens speciaal naar toe bent gegaan om deze mob te doen, dan is het erg vervelend als hij net door een persoon met is gekilled, tenzij het een andere faction isMrVegeta schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:05:
[...]
Als jij een mob tagged die ik moet en je hebt een halve brain dan accept je invite gewoon als je ergens met zijn 2en staat imo.
Maar om dan eerst duidelijk te maken dat ik hem ook moet hebben, dan ga ik er vaak voor staan, of ergens rond springen, voordat ik een invite uitzet.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Ik wil dat ook gaan proberen met mn warlock. Ik vraag me alleen af of je nog steeds de quests moet doen voor die atunement zullen we maar zeggen?Little_captain schreef op maandag 05 januari 2009 @ 13:13:
Gister voor het eerst Onyxia solo geprobeerd(jaja in TBC door druid solo gedaan).
Eerste poging ging ik de mist in phase 2 en ging dood : <. 2de poging ging goed, wat epix, 130g en leuke bags voor in me bank.
Oftewel volgende week weer!
Nope.Chefbierrr schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:36:
[...]
Ik wil dat ook gaan proberen met mn warlock. Ik vraag me alleen af of je nog steeds de quests moet doen voor die atunement zullen we maar zeggen?
Nee, de attunement is niet meer nodig.Chefbierrr schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:36:
[...]
Ik wil dat ook gaan proberen met mn warlock. Ik vraag me alleen af of je nog steeds de quests moet doen voor die atunement zullen we maar zeggen?
Denk overigens dat het alleen met affliction gaat lukken met drain-tanken (samen met fel armor, haunt en siphon genereer je genoeg HP). Heb je wel dito gear nodig (veel hp/sp).
Ik ben toevallig net Tankspot aan het lezen, en zie daar posts over Warriors die het gedaan hebben. Fire Resistance gear is voor jullie wel benodigd, en slim gebruik van cooldowns (zoals Last Stand en dan je Frenzied Regeneration o.i.d., geeft dan meer hp terug).zwik schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:41:
Zou onyxia ook met een warrior te solo'en zijn? Ik wil ook graag gaan solo'en, maar wil eerst weten of het ook met m'n warrior zou moeten lukken. Het probleem is dat een warrior zichzelf niet zo goed kan healen zeg maar.
Check dit maar even.
Onmogelijk volgens mij.. Heb zelf ook een warrior (78), maar je hebt geen CC en geen Healing, dus dat lijkt me vrijwel onmogelijkzwik schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:41:
Zou onyxia ook met een warrior te solo'en zijn? Ik wil ook graag gaan solo'en, maar wil eerst weten of het ook met m'n warrior zou moeten lukken. Het probleem is dat een warrior zichzelf niet zo goed kan healen zeg maar.
@ Selena, dat moet dan wel een uber uitdaging zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door FragNeck op 05-01-2009 14:45 ]
Zo heb ik haar per ongeluk eens getanked in P3 op lvl 70Bosmonster schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:41:
[...]
Nee, de attunement is niet meer nodig.
Denk overigens dat het alleen met affliction gaat lukken met drain-tanken (samen met fel armor, haunt en siphon genereer je genoeg HP). Heb je wel dito gear nodig (veel hp/sp).
Dat was dan wel de laatste 5 ~ 10% hp.
Fel Armor up, FSW set bonus, en drain drain drain
Ik durf niet te zeggen of het lukt over de hele fight....
Tja, als iemand een unique staat te meppen die jij nodig hebt, dan heb je daar de tijd niet voor. Wat overigens z'n reactie niet goedpraat, maar ik had ook wel iets in de trant van "great, thanks :S" gezegd.chromeeh schreef op maandag 05 januari 2009 @ 12:23:
Mja. Ik ben sowieso wel benieuwd hoe ze dat gaan doen. Arthas is de grootste badass uit heel warcraft ongeveer, zou redelijk bizar zijn als 'ie echt 'dood' gaat. Ze raken op den duur een beetje door hun badguys heen zoPaprika schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:31:
Voeg daarbij toe dat ie in, zie bv de DK starters quests, filmpjes aardig wat heroes (Mograine bv) zowat doet 1-shotten zal zijn hp ook niet het grootste probleem zijn.
https://niels.nu
Zou je denken ja dat ze snel door hun bad guys heenraken. Kel'Thuzad is inmiddels ook al 3x doodgegaan, dus och ze kunnen altijd wel een reden bedenken om een boss te resurrecten in de 1 of andere nieuwe vorm.Hydra schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:47:
[...]
Mja. Ik ben sowieso wel benieuwd hoe ze dat gaan doen. Arthas is de grootste badass uit heel warcraft ongeveer, zou redelijk bizar zijn als 'ie echt 'dood' gaat. Ze raken op den duur een beetje door hun badguys heen zo
En ik verwacht zelf helemaal niets van Arthas, Ik hoop wel dat ze voor Icecrown het niveau ietwat omhoog gooien, het moet wel een uitdaging zijn om Arthas neer te krijgen. Op het moment is die uitdaging er niet echt meer ..
Easy, 2 dingen die enorm helpen:FragNeck schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:45:
[...]
Onmogelijk volgens mij.. Heb zelf ook een warrior (78), maar je hebt geen CC en geen Healing, dus dat lijkt me vrijwel onmogelijk
@ Selena, dat moet dan wel een uber uitdaging zijn.
1) herbalism, elke 3 minuten 3-4k heal.
2) die trinket uit Shadow labs, elke 2 minuten heal je jezelf voor elke block. Een berg whelps niet doodmaken maar op je houden en dan die trinket aan + shield block, op normal mobs op BT kon ik mezelf daar soms voor 8k mee healen als ik genoeg gepulled had.
Bnet pindle#2913
Mocht iemand zo reageren, dan wacht ik tot de spawn, laat degene de mob taggen en help ik ff mee.Hydra schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:47:
[...]
Tja, als iemand een unique staat te meppen die jij nodig hebt, dan heb je daar de tijd niet voor. Wat overigens z'n reactie niet goedpraat, maar ik had ook wel iets in de trant van "great, thanks :S" gezegd.
Maar goede deze begon zo te ranten en te schelden...
De GM zei iets in de trant van Ok I got the records here, it's indeed very very rude to say the least
Het is geven en nemen vind ik.
Als een bepaald plek overfarmed is dan ga ik wel ergens anders heen en kom later wel terug.
Soms zie je wel eens iemand martelen met een elite of een group mobs, dan help ik ook wel.
Andersom blijven ze er rustig bij staan gapen, dat vind ik dan weer zo jammer....
Pug arthas killing ;').dynosu schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:52:
[...]
Zou je denken ja dat ze snel door hun bad guys heenraken. Kel'Thuzad is inmiddels ook al 3x doodgegaan, dus och ze kunnen altijd wel een reden bedenken om een boss te resurrecten in de 1 of andere nieuwe vorm.
En ik verwacht zelf helemaal niets van Arthas, Ik hoop wel dat ze voor Icecrown het niveau ietwat omhoog gooien, het moet wel een uitdaging zijn om Arthas neer te krijgen. Op het moment is die uitdaging er niet echt meer ..
Maareh hierna komen de Titans ofzo, er is ergens wel een lijst met expansions etc.
Absoluut. Die "MIJ MIJ MIJ" mentaliteit van een hoop mensen vind ik ook buitengewoon irritant.chromeeh schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:56:
Andersom blijven ze er rustig bij staan gapen, dat vind ik dan weer zo jammer....
https://niels.nu
Gewoon even ene hele dome vraag: hoe leer ik mijn orc-warrior berserker stance voor whirlwind???
Er is een quest, die je krijgt van je warrior trainer.wildcardxl schreef op maandag 05 januari 2009 @ 15:08:
Goedenmiddag allemaal,
Gewoon even ene hele dome vraag: hoe leer ik mijn orc-warrior berserker stance voor whirlwind???
Ik weet niet precies welk level je moet hebben, maar ik geloof iets van 25 of 30 of zo.
Volgens wowhead: vanaf level 30 kan je er een quest voor krijgen bij de warrior trainer.wildcardxl schreef op maandag 05 januari 2009 @ 15:08:
Goedenmiddag allemaal,
Ik probeer nu al een poos een SSC run op te zetten voor Lurker (300spir trinket is nice!). Wil ook niet lukken omdat mensen liever in Dalaran blijven staan :\.Hydra schreef op maandag 05 januari 2009 @ 15:06:
[...]
Absoluut. Die "MIJ MIJ MIJ" mentaliteit van een hoop mensen vind ik ook buitengewoon irritant.
Zo stond ik laatst wat mobs te killen voor een quest, ik pull een mob, komt er ineens een druid aanvliegen transformt en moonfiret. Hij was net te laat en begint te schelden dat ik zn mob steelHydra schreef op maandag 05 januari 2009 @ 15:06:
[...]
Absoluut. Die "MIJ MIJ MIJ" mentaliteit van een hoop mensen vind ik ook buitengewoon irritant.
mocht je nog een WLOTK willen hebben, laat het me ff weten, heb er nog 1 liggen (met speciale extra hip vet gruwelijke poster! )UltraR-pc schreef op zondag 04 januari 2009 @ 18:14:
Nou, ik ben door m'n 10 dagen trial WotLK heen. Na zo'n 20 maanden niet meer gespeeld te hebben.
Ik begon met mijn enige lvl 70 char (NE priest). Naar Borean Tundra, en questen maar. Dat voelde aan als na de release van TBC. En dat vond ik negatief. Het is op zich leuk, maar dat speciale gevoel dat ik had bij WoW vanilla kreeg ik niet, net als toen ik Outland betrad.
Een ander negatief punt vind ik de uitbreiding van de stats op items. Wordt wel erg lastig vergelijken zo.
Na een paar uurtjes questen in BT ben ik een Death Knight gestart. En dat vond ik echt een geweldige spel-ervaring. Leuke quests, prima sfeer. Even kwam m'n oude lichte verslaving weer bovendrijven en ging ik elk kwartiertje dat ik tijd had achter m'n pc zitten en startte WoW op.
Maar nadat ik de DK quests had afgerond en afreisde naar Outland verdween het goede gevoel weer en werd het, vanzelfsprekend, weer Outland opnieuw doen. Daar had ik geen behoefte aan.
Toen ben ik weer met m'n priest begonnen. Wat in Northrend rondgereden. Daarbij sprak met name de Grizzly Hills me heel erg aan. Echt een fantastische omgeving waarbij even de gedachte in me opkwam dat ik toch maar WotLK moest gaan aanschaffen zodat ik daar lekker kon gaan questen.
Vervolgens ben ik nog 2 instances gaan doen, en dat gaf voor mij de doorslag om het bij deze 10 dagen verder te laten. Die instances doen gaf me echt geen goed gevoel meer. Je moet er echt tijd voor vrij maken, levert frustatie op binnen de party als het wat minder loopt, daar heb ik gewoon geen behoefte meer aan.
Ik heb het naar m'n zin gehad, zeker met de Death Knight. Maar uiteindelijk ben ik toch bevestigd in mijn idee dat WoW het niet meer voor me is. Een leuke herinnering, een héle leuke zelfs. Maar met de release van TBC heeft het voor mij echt afgedaan, WotLK brengt daar geen verandering in.
En stiekem vind ik dat eigenlijk niet zo erg. Ik was er toch dermate verslaafd aan dat ik m'n dagen er min of meer op ging indelen om zo lang mogelijk te kunnen spelen.
Ik weet alleen wel dat mocht er ooit besloten worden een WoW vanilla / Pre-TBC server te openen, dat ik dan zeker een char daarop zal starten en weer maanden zoet zal zijn.Maar die kans lijkt me vrij klein.
expertise is toch dat de attacks niet geblocked/parried/dodged worden?Damtheman schreef op maandag 05 januari 2009 @ 13:16:
[...]
Als eerste proberen om hit capped te worden. Voor een hunter met 3/3 focussed aim is dat uit men hoofd 196 hit rating. Maar na test gelezen te hebben werkt 190 ook. Je mist dan geen enkel schot.
Verder heeft je spec nog een aantal rare punten.
De expertise talent voor je pet. Lijkt niet veel 10 expertise maar dit is dus geen rating maar 10 expertise zeer essentieel voor dps van je pet.
Probeer eens een Devilsaur met destreffende dps spec.
Go for the throat. Zorgt ervoor dat je pet altijd focus heeft om zn special attacks uit te voeren.
4/5 Frenzy is genoeg om frenzy op te houden.
En natuurlijk 3 punten in ferocious insperation is altijd goed voor je dps.
Zal men armory link wel posten. Kun je nog eventueel dingen vergelijken.
http://eu.wowarmory.com/c...ts.xml?r=Outland&n=Triota
Oh en wat betreft shot rotatie. hunters mark , serpent sting ( indien de glyph ) en dan steady shot spam tot je serpent sting moet refreshen.
iets wat compleet niet intressant is als je pet ACHTER de boss staat (wat hij altijd doet)
Heb em er zelf iig niet inzitten, liever invog. die 100 mana per pet crit is fijn.
Welk plekje is dat bij heigan?
geen zin om moeite te doen bij hem, haat die gast
Battle.net Spud#2543
uhm trekt een felguard het niet tegen ony? Of ben je dan constant aan het healthfunnelen (dus aggro trekken)Bosmonster schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:41:
[...]
Nee, de attunement is niet meer nodig.
Ik ga dus een aantal talents zoals BcB (Blood Caked Blade) eruit halen, en in Bladed Armor stoppen. Dat zijn 3 punten, en de andere 2 punten ga ik, denk ik, uit Dirge halen. Runic Power krijg ik in een normale rotatie toch niet echt tekort. Enige RP dump daarin is Runestrike en Unholy Blight bij AoE gevechten.
AoE threat is trouwens geen probleem, juist heel goed. Maar single target boss tanking moet beter. Ik kan eventueel wat AoE threat opgeven (denk aan Wandering Plague, 3 punten) voor algemene DPS increase, zoals 3 punten Dark Conviction (3% meer crit).
Ik heb maar 11% crit in tanking gear, dus Wandering Plague doet niet superveel. Maar of 3% meer crit dat nu beter maakt.... iemand?
PS: Kan maar 2 punten uit Unholy halen voor Dark Conviction, wat dus 2% extra crit wordt, of in 2H Specialization, voor een 4% extra damage op 2H-dmg. (geldt die laatste ook voor Runestrike?)
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 05-01-2009 15:23 ]
Dan nog beter een VW. Met FG kun je zelf bijna geen damage doen, wat betekent dat het gevecht een uurtje of 3 gaat duren denk ikChefbierrr schreef op maandag 05 januari 2009 @ 15:16:
[...]
uhm trekt een felguard het niet tegen ony? Of ben je dan constant aan het healthfunnelen (dus aggro trekken)
Dit topic is gesloten.