'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Tasjesdief voor een rogue...Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 13:17:
Wat is/zijn de grappigste namen die je hebt gezien? zoja welke class (A)
o wacht, dat ben ik zelf.
Op onze server loopt ook nog een rogue die Vensterbank heet. Ook een leuke.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
shaman: Ophrah WindfuryVerwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 13:17:
priest: Healary Duff
warlock: Ben Afflock, Britney Fears
Daarnaast vind ik hunters die Stupid heten altijd wel tof, en dan natuurlijk een pet die ‘Im with stupid’ heet.
Gister heb ik helemaal niet gespeeld, ben wel even 10 minuutjes ingelogd maar had gewoon geen trek te spelen. Vanavond maar even mijn huntertje outland-klaar maken. Ik heb behoorlijk veel quests in BRD en LBRS, zou het de moeite zijn iemand mij te laten boosten? Denk dat het best een snelle manier is van XP grinden door die dungeonquests...
Dan zou ik mijn rekenmachine moeten pakken en ik ben net thuis dus ik ga wowen maar hier heb je een link wellicht heb je er iets aanVerwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 12:01:
[...]
Ohh kan je dat ook voor een druid/Balance druid vinden (A)of is het hetzelfde?
je ne sais cacques
Verwijderd
hit cap = 446MrHuge schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 12:06:
[...]
I know, ik overweeg de respec of het vervangen van gems omdat ik nu 2.5% over de hitcap heen zit (inclusief 3% van talents). Nog een klein beetje +hit en ik heb Suppression niet meer nodig voor +hit, hoogstens voor meer mana efficiëntie, maar da's niet echt een issue.
Jouw hit = 432
hit cap in raid met talents,spriest of boomkin en dranai = 262
Als ik jouw was niet respeccen maar items verzamelen en gemmen met meer spell dmg, qua +hit heb je teveel
/edit typo
Verwijderd
die link is geblokeerdSchaapmed schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 13:50:
[...]
Dan zou ik mijn rekenmachine moeten pakken en ik ben net thuis dus ik ga wowen maar hier heb je een link wellicht heb je er iets aan
ik kijk wel als ik thuis bn
Iemand op onze server heeft een guildbank voor zijn bankchar: <Trade Goods Vendor> Moest ik wel even van gniffelen, al is het vast niet origineel. We hebben ook een guild <First Aid Trainer> rondhuppelen.Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 13:17:
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
NMe schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 13:57:
[...]
Iemand op onze server heeft een guildbank voor zijn bankchar: <Trade Goods Vendor> Moest ik wel even van gniffelen, al is het vast niet origineel. We hebben ook een guild <First Aid Trainer> rondhuppelen.

En alle low levels maar traden
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Men 31 UD Rogue noemt PrikkieVerwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 13:17:
Men Belf Warlock noemt Locktighty
Heb pets op hunter gehad (cats) die Whiskas en Friskies noemde
Men UD DK noemt Skeletar
Eigenlijk nog niet echt grappige namen in-game tegengekomen... guildnamen of combinaties al wel.
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Het is zoieso sterk afhankelijk van het type boss fight. Als het niet al te ingewikkeld is, en er niet teveel gelopen moet worden zul je zien dat de affliction warlocks het behoorlijk goed doen. Wordt het een beetje ingewikkelder dan stort de DPS voor affliction locks behoorlijk in omdat hun "rotatie" veel aandacht vergt.NMe schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 13:12:
[...]
Hetzelfde in mijn guild. Er zijn er een paar die het wél goed doen en die toch nog een vijfde plaats op de dps-meters halen, maar locks zijn blijkbaar weer gewarlockt.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik ga m'n hitrating niet afstemmen op de samenstelling van onze raid groepen. Als de boomkin of spriest slackt of doodgaat wil ik nog steeds hitcapped zijn. Dat kan het verschil uitmaken tussen een wipe of een dooie boss.Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 13:55:
[...]
hit cap = 446
Jouw hit = 432
hit cap in raid met talents,spriest of boomkin en dranai = 262
Als ik jouw was niet respeccen maar items verzamelen en gemmen met meer spell dmg, qua +hit heb je teveel
/edit typo
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Verder heette mijn bank-alt Rabo totdat deze reported werd door een Spaanse speler, volgens hem was dat Spaans voor het mannelijk geslachtsdeel...
Daarentegen zijn veel affliction spells in affliction spec wel instant casts, met uitzondering van haunt en unstable affliction. Die kun je ook tijdens het lopen casten.OMX2000 schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 14:09:
[...]
Het is zoieso sterk afhankelijk van het type boss fight. Als het niet al te ingewikkeld is, en er niet teveel gelopen moet worden zul je zien dat de affliction warlocks het behoorlijk goed doen. Wordt het een beetje ingewikkelder dan stort de DPS voor affliction locks behoorlijk in omdat hun "rotatie" veel aandacht vergt.
Overigens wel het questitem gekregen en nu mag ik dus officieel ook eye of eternity (10 man) openen
Vergeet de Nightfall procs niet (instant-cast Shadowbolt). Mijn ervaring is dat de dps van een Affli lock op movement fights minder instort dan die van andere (ranged) classes. 3 instant-cast DoTs ophouden tijdens een movement fight is niet heel moeilijk. Het lukt dan zelfs nog wel om Haunt op te houden.NMe schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 14:14:
[...]
Daarentegen zijn veel affliction spells in affliction spec wel instant casts, met uitzondering van haunt en unstable affliction. Die kun je ook tijdens het lopen casten.
Verwijderd
Ik denk dat je het andersom moet zien, zolang jij voldoende dps kan leveren hoeft de spriest/boomkin niet dood te gaanMrHuge schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 14:10:
[...]
Ik ga m'n hitrating niet afstemmen op de samenstelling van onze raid groepen. Als de boomkin of spriest slackt of doodgaat wil ik nog steeds hitcapped zijn. Dat kan het verschil uitmaken tussen een wipe of een dooie boss.
Vind jouw Maccgyver ook wel enorm leuk!stefanass schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 14:12:
Harrydotter voor een lock vond ik ook wel leuk gevonden.
Verder heette mijn bank-alt Rabo totdat deze reported werd door een Spaanse speler, volgens hem was dat Spaans voor het mannelijk geslachtsdeel...

Onzin.Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 14:20:
[...]
Ik denk dat je het andersom moet zien, zolang jij voldoende dps kan leveren hoeft de spriest/boomkin niet dood te gaan
If the tank dies, it's the healer's fault.
If the healer dies, it's the tank's fault.
If DPS dies, it's their own damn fault.
De overlevingskansen van een spriest of boomkin zijn niet afhankelijk van mijn DPS, maar van hun eigen skill/oplettendheid/etc.
[ Voor 0% gewijzigd door Dricus op 30-12-2008 14:27 . Reden: typo ]
Je bedoelt denk ik dat affli locks lopen nog redelijk damage doen. Dat klopt ja, maar om dmg te doen die mee komt met de rest van de DPS-ers moet je toch echt Haunt uphouden, en Unstable Affliction en Immolation casten. Als ik op een plek stil sta is dat continu verschillende spells casten, en dus DoTimer in de gaten houden. Dan is het heel goed te doen, maar zodra je ook nog de fight zelf in de gaten moet houden, kan het bijna niet zo zijn dat je opeens veel DPS inlevert.MrHuge schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 14:19:
[...]
Vergeet de Nightfall procs niet (instant-cast Shadowbolt). Mijn ervaring is dat de dps van een Affli lock op movement fights minder instort dan die van andere (ranged) classes. 3 instant-cast DoTs ophouden tijdens een movement fight is niet heel moeilijk. Het lukt dan zelfs nog wel om Haunt op te houden.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Verwijderd
Ik krijg het idee dat jij geen warlock speelt. Het is niet dat de rotatie veel aandacht vergt waardoor de dps lager (of zoals jij zegt instort) wordt, maar het feit dat wanneer er gelopen dient te worden en je re-freshed je instant dots dat shadow embrace & haunt niet meer op de boss zit (deze dient met SB & haunt, 2 casting spells, er weer opgeplakt te worden).OMX2000 schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 14:09:
[...]
Het is zoieso sterk afhankelijk van het type boss fight. Als het niet al te ingewikkeld is, en er niet teveel gelopen moet worden zul je zien dat de affliction warlocks het behoorlijk goed doen. Wordt het een beetje ingewikkelder dan stort de DPS voor affliction locks behoorlijk in omdat hun "rotatie" veel aandacht vergt.
/edit, zie net boven je post dat je wel warlock speelt nvm

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2008 14:38 ]
Verwijderd
Als jouw dmg output te laag is, haal je mischien de enrage timer niet ?MrHuge schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 14:27:
[...]
Onzin.
If the tank dies, it's the healer's fault.
If the healer dies, it's the tank's fault.
If DPS dies, it's their own damn fault.
De overlevingskansen van een spriest of boomkin zijn niet afhankelijk van mijn DPS, maar van hun eigen skill/oplettendheid/etc.
Verwijderd
Whaha jij zit op een RP serverNMe schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 13:57:
[...]
Iemand op onze server heeft een guildbank voor zijn bankchar: <Trade Goods Vendor> Moest ik wel even van gniffelen, al is het vast niet origineel. We hebben ook een guild <First Aid Trainer> rondhuppelen.
Wat ik dan niet begrijp is dat jij clamed "moeite" te hebben met het casten van 2 casting spells om je dps hoog te houden. Deze casts zijn 1.5 sec (zonder haste) Hoe de fuck moeten bijv mages dan dmg doen met hun enige cast die 3 seconden duurt?Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 14:36:
[...]
Ik krijg het idee dat jij geen warlock speelt. Het is niet dat de rotatie veel aandacht vergt waardoor de dps lager (of zoals jij zegt instort) wordt, maar het feit dat wanneer er gelopen dient te worden en je re-freshed je instant dots dat shadow embrace & haunt niet meer op de boss zit (deze dient met SB & haunt, 2 casting spells, er weer opgeplakt te worden).
/edit, zie net boven je post dat je wel warlock speelt nvm
* ImdaMned no understand k?
Verwijderd
Het gaat over lopende bossfights en in this case affliction warlocks. Nee, geen moeite maar die 2 casting spells buffen de dots behoorlijk. Daar ging het over.ImdaMned schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 14:54:
[...]
Wat ik dan niet begrijp is dat jij clamed "moeite" te hebben met het casten van 2 casting spells om je dps hoog te houden. Deze casts zijn 1.5 sec (zonder haste) Hoe de fuck moeten bijv mages dan dmg doen met hun enige cast die 3 seconden duurt?
* ImdaMned no understand k?
Mensen die het lot forceren en blijven staan enzo, zodat het gevecht met 2 of 3 man moet eindigen
We hadden vanuit de guild een groep compleet en miste alleen nog een tank. Groep bestond uit:
Holy priest, Fury Warrior, Feral Druid, Retri paladin.
Na een tijdje vonden we een warrior die kon tanken (niet uit de guild). De Feral Druid (guildie) vraagt of iemand de epic healing mace nodig heeft. Ik zeg dat ik hem nodig heb, later vraagt hij nog zoiets tijdens de run zeg ik weer dat ik er op ga rollen (ben immers holy priest). Dus verder is niks afgesproken.
Uiteindelijk dropt de mace en toen begon het gezeik -,- :
De druid is helemaal blij (hij zou resto gaan voor het raiden) en doet need, ik keek even op wowhead of de crafted titansteel healing mace beter is, hij werd generfed dus kwamen ze op één lijn te liggen. Ook spaarde het me ~2000 gold uit. Dus ik besluit ook om te rollen (ik krijg waarschijnlijk nooit meer een betere op mijn priest). Ik win de roll.
Begint die druid (feral op dat moment) helemaal te flippen(schelden enzo

De fury warrior (vriend van een aantal officers) begint te zeuren dat ik niet zou mogen needen aangezien ik een alt ben en nog een aantal van dat soort guild related dingen -,- .
Sinds wanneer doet zoiets er toe als je met een aantal mensen, waaronder een paar guildies, naar een willekeurige instance gaat ?
Bovendien zat die druid sinds kort pas in de guild en heb ik hem nog nooit bij een raid gezien.
Verwijderd
ik ging tog voor die mace (A) 1,8k gekochtThormodo schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 15:29:
Net mijn mijn priest naar Heroic Nexus geweest. Deze priest is binnen de guild mijn alt, aangezien ik een warlock heb als main.
We hadden vanuit de guild een groep compleet en miste alleen nog een tank. Groep bestond uit:
Holy priest, Fury Warrior, Feral Druid, Retri paladin.
Na een tijdje vonden we een warrior die kon tanken (niet uit de guild). De Feral Druid (guildie) vraagt of iemand de epic healing mace nodig heeft. Ik zeg dat ik hem nodig heb, later vraagt hij nog zoiets tijdens de run zeg ik weer dat ik er op ga rollen (ben immers holy priest). Dus verder is niks afgesproken.
De druid is helemaal blij (hij zou resto gaan voor het raiden) en doet need, ik keek even op wowhead of de crafted titansteel healing mace beter is, hij werd generfed dus kwamen ze op één lijn te liggen. Ook spaarde het me ~2000 gold uit. Dus ik besluit ook om te rollen (ik krijg waarschijnlijk nooit meer een betere op mijn priest). Ik win de roll.
Begint die druid (feral op dat moment) helemaal te flippen(schelden enzo), van ja hij is van mij etc etc…
De fury warrior (vriend van een aantal officers) begint te zeuren dat ik niet zou mogen needen aangezien ik een alt ben en nog een aantal van dat soort guild related dingen -,- .
Sinds wanneer doet zoiets er toe als je met een aantal mensen, waaronder een paar guildies, naar een willekeurige instance gaat ?
Bovendien zat die druid sinds kort pas in de guild en heb ik hem nog nooit bij een raid gezien.
Tja eerlijk gewonnen! hij heeft feral gear dus hij moet nog andere dingen verzamelen! en hij moest helemaal niet needed ik vind dat hij need voor een off-spec? dus nee?
Niet erg origineel, maar ach
Ik krijg ook regelmatig vragen van mensen om engineering items te maken
Vooral bij de start van WOTLK, elke minuut wel iemand die om een overcharged capacitator vroeg (quest item in Borean Tundra)
Zoals eerder door mijn guildie Roeligan genoemd waren ook onze 2 female taurens Cagney & Lacey goed voor wat vermaak als we samen aan 't questen waren.
Edit @ hierboven: Is afhankelijk van wat in jullie guild normaal is, maar bij ons was dit iig geen probleem geweest. Mainspec > offspec normaal gesproken, maar in dit geval had de druid al aangegeven te gaan respeccen voor raids, dus had ik hem wel laten rollen. Maar dan nog heb jij de roll fair & square gewonnen. Offspec & main gaat bij ons in ieder geval niet boven mainspec & alt.
[ Voor 25% gewijzigd door stefanass op 30-12-2008 15:44 ]
Najah ik denk dat hij verder al wel resto gear heeft, maar aangezien ik nog nooit met hem geraid heb weet ik dat dus niet zekerVerwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 15:33:
[...]
ik ging toch voor die mace (A) 1,8k gekocht
Tja eerlijk gewonnen! hij heeft feral gear dus hij moet nog andere dingen verzamelen! en hij moest helemaal niet needed ik vind dat hij need voor een off-spec? dus nee?
Haha!stefanass schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 14:12:
Harrydotter voor een lock vond ik ook wel leuk gevonden.
Rabo betekend volgens mij achterste / kont in het Portugees, maar in het Spaans betekend het niets volgens mij.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Altijd leuk voor instances... "Who's tank?"
Wat het nu werkelijk betekent weet ik ook niet, maar dat is iig wat de GM mij ingame vertelde. Zou best kunnen dat het Portugees was hoor. Vervolgens moest ik uitloggen en bij opnieuw loggen moest ik dus een andere naam opgeven (Frisia geworden). Ik heb dezelfde naam Rabo voor bank-alt overigens nog steeds op een andere server, dus blijkbaar is het niet iets dat op een blacklist ofzo staat.FragNeck schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 15:42:
[...]
Haha!
Rabo betekend volgens mij achterste / kont in het Portugees, maar in het Spaans betekend het niets volgens mij.
Indien er niks concreets is afgesproken en je van te voren duidelijk hebt gemaakt dat je op die mace gaat needed dan hebben ze geen reden tot klagen. Dan hadden ze er maar eerder een punt van moeten maken. Ze hebben hun kans gehad en mocht die warrior gaan klagen bij zijn officer-vriendjes dan kun je herrie schoppen om duidelijk te maken dat jij in je recht staat en zij zich als loot whore kiddies gedragen.Thormodo schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 15:29:
....
....
Als die druid zo nodig resto wilt speccen voor raids kan hij beter nu al resto gaan. Als resto kan hij wel aanspraak maken op bepaalde drops in plaats van dat ze aan zijn neus voorbij gaan omdat de healer in de party ook need zoals in dit geval.
Het aspect alt <-> main, main-spec <-> off-spec is geheel guild afhankelijk. Sommige guilds hanteren de regel dat een main altijd voorrang heeft op alts, ongeacht main/off-spec, anderen kijken gewoon naar de spec die je op dat moment hebt.
May you live in interesting times!
Dat dacht ik dus ook. Vond het dan ook heel vreemd dat er ineens zo'n chaos ontstond.Tular schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 15:54:
Indien er niks concreets is afgesproken en je van te voren duidelijk hebt gemaakt dat je op die mace gaat needed dan hebben ze geen reden tot klagen. Dan hadden ze er maar eerder een punt van moeten maken.
Maar goed we werken niet met DKP ofzo, de officers bepalen in raids wie wat krijgt. Dus daarom is het niet echt fijn om op slechte voet te staat bij de officers. Overigens kan ik om dit moment (en straks vast ook nog wel) goed met alle officers opschieten, dus zo'n vaart zal het niet lopen.Tular schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 15:54:
Ze hebben hun kans gehad en mocht die warrior gaan klagen bij zijn officer-vriendjes dan kun je herrie schoppen om duidelijk te maken dat jij in je recht staat en zij zich als loot whore kiddies gedragen.
Als hij resto was en ik shadow had ik gewoon gepassed. Dat die druid het niet leuk vond dat ik hem won oke (maar om dan gelijk stennis te gaan schoppen). Maar waarom die warrior ook zo vaag ging doenTular schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 15:54:
Als die druid zo nodig resto wilt speccen voor raids kan hij beter nu al resto gaan. Als resto kan hij wel aanspraak maken op bepaalde drops in plaats van dat ze aan zijn neus voorbij gaan omdat de healer in de party ook need zoals in dit geval.
Najah sinds wanneer gelden guild-raidregels als je met een paar guildies (+random(s)) een instance gaat runnenTular schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 15:54:
Het aspect alt <-> main, main-spec <-> off-spec is geheel guild afhankelijk. Sommige guilds hanteren de regel dat een main altijd voorrang heeft op alts, ongeacht main/off-spec, anderen kijken gewoon naar de spec die je op dat moment hebt.

[ Voor 62% gewijzigd door Thormodo op 30-12-2008 16:28 ]
Tja dat is het zelfde dat als je mee gaat voor het eerst met raiden en ze items die goede upgrades zijn gaan D/E'en omdat je trial bent... Beetje jammer zoiets.Tular schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 15:54:
[...]
Het hele Main spec / offspec discussie wordt nog veel leuker met het dual spec systeem...
We gaan het allemaal zien.
Buiten guildruns gelden de standaardregels. If you can use it you need. of het nou offspec is of mainspec maakt geen drol uit. of je nou alt bent of niet maakt ook niks uit. guildrun instance is gewoon een veredelde pug.Thormodo schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 16:21:
[...]
Dat dacht ik dus ook.
[...]
Als hij resto was en ik shadow had ik gewoon gepassed. Dat die druid het niet leuk vond dat ik hem won oke (maar om dan gelijk stennis te gaan schoppen). Maar waarom die warrior ook zo vaag ging doen. Waarschijnlijk was die druid ook een vriendje van hem
.
[...]
Najah sinds wanneer gelden guild-raidregels als je met een paar guildies (+random(s)) een instance gaat runnen? Bovendien houd ik niet van het woord als, want ik probeer mijn beide characters zo goed mogelijk te gearen en neem gewoon degene mee die nodig is naar raids
.
[ Voor 5% gewijzigd door Carnagy op 30-12-2008 16:28 ]
Najah met alle PuG runs die ik tot dusver heb gedaan (en dat zijn er wel een aantal..) passde toch eigenlijk iedereen wel voor mainspec.Carnagy schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 16:28:
[...]
Buiten guildruns gelden de standaardregels. If you can use it you need. of het nou offspec is of mainspec maakt geen drol uit.
Buiten het feit dat het niet eens een complete guildrun was vind ik dat dus ookCarnagy schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 16:28:
Guildrun instance is gewoon een veredelde pug.
[ Voor 24% gewijzigd door Thormodo op 30-12-2008 16:31 ]
Verwijderd
Dit weekend na veel speculeren een shaman aangemaakt
Nu als enh sham verder lvlen naar 80. Alleen de gear die dropt is egt waardeloos voor shamans
Is resto shaman atm een goeie class of zou full elemental beter zijn...
graag jullie mening , ben nog een totale shamman nab
Meeste mensen in een guild hebben toch al wel wat decent gear. Ik (mage) heb het vrij makkelijk met needen, maar vind het geen probleem als een druid die tanked ook need voor DPS spec. er zijn ook zat druids die nooit dps zullen speccen en dan dus niet needen.Thormodo schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 16:29:
[...]
Najah met alle PuG runs die ik tot dusver heb gedaan (en dat zijn er wel een aantal..) passde toch eigenlijk iedereen wel voor mainspec.
[...]
Buiten het feit dat het niet eens een complete guildrun was vind ik dat dus ook.
Wat ik al zei, gewoon needen als je het kan gebruiken, anders passen zodat de disenchanter kan greeden. kan je voor de shard rollen
Dus jij gimped de (raid)damage door altijd in dezelfde gear rond te lopen, volledig afgestemt op eigenlijk alleen jij vs een boss die getanked wordtMrHuge schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 14:10:
[...]
Ik ga m'n hitrating niet afstemmen op de samenstelling van onze raid groepen. Als de boomkin of spriest slackt of doodgaat wil ik nog steeds hitcapped zijn. Dat kan het verschil uitmaken tussen een wipe of een dooie boss.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Vandaag is eindelijk Essence of Gossamer gedropt

Gisteren ook Enraged Feral Staff en Staff Of Trickery gedropt!
Gisteren ook nog met de guild (eerste guildraid) naar naxx geweest, we kozen voor spiderwing te doen, anub'rekhan en Faerlina neer gelegd na de nodige "leer"wipes. Naar Maexxna was het erna, maar na 3 tries moesten we ophouden met dat mensen door moesten gaan etc.. Ik vond het al een hele prestatie aangezien de helft van de raid undergeared was. Vandaag gaan we Maexxna proberen neer te leggen!
Selfbuffed zit ik nu op 33k hp, 32k armor en 33.45% dodge
En vandaag men T7 chest kunnen halen
Ik moet zeggen dat op Silvermoon pugs altijd goed komen, misschien ligt het aan mij maar ik heb toch sterk de indruk.
Brutonus
Wat ik bedoel te zeggen is dat ik zorg dat ik hitcapped ben, ondanks dat er in raids wellicht een boomkin/spriest/draenei aanwezig is die een +hit buf heeft. Op die manier ben ik niet afhankelijk van hun buffs om maximale damage te doen. En dat is handig als je in penibele bijna-wipe situaties zit met de boss op 1-3% ofzo. Om dat nou gimpen te noemen lijkt me wat ver gaan.Bokkie schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 17:02:
[...]
Dus jij gimped de (raid)damage door altijd in dezelfde gear rond te lopen, volledig afgestemt op eigenlijk alleen jij vs een boss die getanked wordt
Edit:
Ik snap overigens wel wat je bedoelt. In het TBC tijdperk had ik ook meerdere setjes voor verschillende situaties. Echter zit ik qua gear nu nog in de opbouw en dat gaat niet beresnel. Vandaar dat ik de keuze maak om nu eerst te focussen op hit, direct gevolgd door spellpower.
Tuurlijk, maar daarom zorg ik er juist voor dat ik altijd optimale damage kan doen en daarvoor qua hitrating niet afhankelijk ben van het in leven zijn van andere classes.Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 14:42:
[...]
Als jouw dmg output te laag is, haal je mischien de enrage timer niet?
[ Voor 12% gewijzigd door Dricus op 30-12-2008 18:38 . Reden: Toevoeging ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Wij bezig en natuurlijk moest alles gemarkt worden want ja mage/shaman kan niet voor zichzelf denken, maar het ging wel goed. Op de eerste baas DC ik op 50% ik log snel weer in en lees ik "PRIEST HEAL FF YOU FUCKING NOOB". Okay... nou ja 2e try ginig die natuurlijk gewoon neer, ook al zat de mage consant op de boss ipv adds.
Daarna kregen we wat packs met UD er in en ik shackle ze, gaat de hunter consant mijn shackle kapot schieten waardoor ik steeds agro krijg. Mage steeds weer "priest you can /focus on mobs to see when shackle run out you fucking noob".
Op de 2e baas met die adds die je 1 voor 1 moet afmaken ging de shaman dood door agro, ik snel ressen waneer die eerste add dood ging, maar duurde net 1 sec te lang en weer in combat, gaat die mage weer "jezus cant you res any faster ffs you fucking noob!". Toen werd ik al wat pissed maar goed.
2e add down maar ik had nog poisen en was dus in combat gaat die mage "priest FFS ress the shaman! WHY THE FUCK ARE YOU WAITING!?!!" "dude i got poisen and still incombat" "then clean poisen!"
"whut, i cant do that"
"lol your such a fucking noob"
"hmhm, gg 1300 dps i do that with this spec"
kicked ie me. Wat een dwaas!
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Deze amateurs tegelijk op de KoS list zetten Alu.MrVegeta schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 18:22:
Haha zat ik vandaag in een party naar UK. Pug, duurde al een half uur voordat iedereen er was etc, dan heb je toch zo een gevoel. En een tank met 22K buffed. Maar goed.
Wij bezig en natuurlijk moest alles gemarkt worden want ja mage/shaman kan niet voor zichzelf denken, maar het ging wel goed. Op de eerste baas DC ik op 50% ik log snel weer in en lees ik "PRIEST HEAL FF YOU FUCKING NOOB". Okay... nou ja 2e try ginig die natuurlijk gewoon neer, ook al zat de mage consant op de boss ipv adds.
Daarna kregen we wat packs met UD er in en ik shackle ze, gaat de hunter consant mijn shackle kapot schieten waardoor ik steeds agro krijg. Mage steeds weer "priest you can /focus on mobs to see when shackle run out you fucking noob".
Op de 2e baas met die adds die je 1 voor 1 moet afmaken ging de shaman dood door agro, ik snel ressen waneer die eerste add dood ging, maar duurde net 1 sec te lang en weer in combat, gaat die mage weer "jezus cant you res any faster ffs you fucking noob!". Toen werd ik al wat pissed maar goed.
2e add down maar ik had nog poisen en was dus in combat gaat die mage "priest FFS ress the shaman! WHY THE FUCK ARE YOU WAITING!?!!" "dude i got poisen and still incombat" "then clean poisen!"
"whut, i cant do that"
Zit nu vlak bij Dun Morogh, te wachten totdat we het signaal krijgen dat we het nog een keer kunnen proberen.
en @Thormodo, heeeell vroeger, nog tijdens TBC, toen ik nog raids deed op mijn hunter. Was het simpel, bestaande specs gingen boven eventuele respeccs. Alt of niet, kwam niet eens omhoog.
Ghe, ik hou er wel van om wat drama te schoppen maar dit was wel ergVerwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 18:37:
[...]
Deze amateurs tegelijk op de KoS list zetten Alu.Beter was ik mee geweest als resto-druid
Hadden zeker niet de tactics gelezen. Nou, ja volgende keer beter zou ik zeggen.
Als wij vanavond voor 21;00 naxx niet clear hebben dan enrage ik!
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Lol, daar moet je toch een andere class voor hebben dacht ik.MrVegeta schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 18:45:
[...]
Ghe, ik hou er wel van om wat drama te schoppen maar dit was wel erg.
CPU: AMD Athlon 3500+
Grafisch: NVIDIA GeForce 7800GTX
RAM: 2 GB DDR
Zo sta ik nu in Dalaran naar de vloer te kijken en heb ik maar 8 tot 10 FPS. Al mijn settings staan op het laagste wat mogelijk is, 1024x768 resolutie, in Vista staan ook alle bells & whistles uitgeschakeld..
Alle drivers en Windows updates zijn geïnstalleerd en up to date.
Via Google kom ik eigenlijk alleen maar oude topics tegen waar men vooral op Vista loopt te schoppen, echter, op mijn main-PC heb ik geen enkel probleem met WoW, en daar draai ik alleen betere hardware.
Addons: Alleen de Blizzard native UI.
Alle hulp zou welkom zijn
Zonder dual core en max een 7x serie raad ik XP aan, vista is in mijn ogen de bottlenek...
[ Voor 8% gewijzigd door BAS80 op 30-12-2008 19:49 ]
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Nou deze PC hoeft het maar 1x te trekken gelukkigMrVegeta schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 19:46:
Denk gewoon dat je pc het niet trekt om 2 x wow te spelen.
Hm, dat zou spijtig zijn.. Vista is legaal en ik heb geen legale XPBAS80 schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 19:48:
[...]
Zonder dual core en max een 7x serie raad ik XP aan, vista is in mijn ogen de bottlenek...
Maar dan zal ik toch XP weer eens gaan overwegen, wellicht zelfs Windows 7 waar iedereen zo happy van wordt
Destijds Eleamar, holy pala waarmee ik van MC tot SWP gehealed heb in Resisted en nog een paar maandjes Vision, maar daar was de sfeer een stuk minder. Uiteindelijk kwam ik er in augustus tijdens een meeting van m'n social guild achter dat ik te vaak met tegenzin inlogde voor raids, dus gquit gedaan. Ben in WotLK gererolled naar Thoras, Death Knight die lekker relaxed in Oasis zit.Schaapmed schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 10:10:
[...]
Aight de goede oude tijdHet was alleen jammer toen we met AGCG gingen mergen... Toen werd het totale chaos
< Monster > wel nog C'Thun tot P2 gekregen maja
En nu naxx weer herleven is ook wel super! Althans ik heb van de week met shammy van een maat van me een raid gedaan (wel allemaal makkelijk imo).
Wat is jou char? En welke guild zit je nu in?
PvP in de tijd voor crossrealm was altijd erg leuk op Tura moet ik zeggen. Lekker spannende matches tegen guilds als Myth, pvc, NG etc. Ben sinds die tijd veel minder aan 't PvP'en, hadden in TBC ook een stuk minder premades met Resisted. Enige waar ik me nu echt vermaak is Wintergrasp.
Had zelf allang pleite geweest om heel eerlijk te zijn.MrVegeta schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 18:22:
Haha zat ik vandaag in een party naar UK. Pug, duurde al een half uur voordat iedereen er was etc, dan heb je toch zo een gevoel. En een tank met 22K buffed. Maar goed.
...
"whut, i cant do that"
Ooh 4% wipe :\
[ Voor 4% gewijzigd door MrVegeta op 30-12-2008 21:03 ]
Had je nou maar gehealed heMrVegeta schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 20:54:
Hm naxx gaat vanavond gelukkig wel goed, had gister echt geen zin meer en toen zijn ze kapot gewiped òp Thaddius naar nu mooi one shot, ook op saphhnu KT phase1, heerlijk hoef niets te doen
.
Ooh 4% wipe :\
weer gruwlijke lag voor ons op naxx25 :x dus gecalled
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
En nu gearen en healen maar!
https://niels.nu
Verwijderd
oO.. doe je snel!
Vandaag Sartharion op normal gedowned met guild, heb mn T7 gloves nu binnen. Weer ietsjes meer hp erbij.. we komen er wel.
Onze slaperige lootmaster gaf (voor de 3de keer
Morgen lekker oudjaar afsluiten met een naxx raid, wss zijn we precies om 0:00 klaar
Nee natuurlijk gaan we niet naxx op oudjaarsavond
Namen willen we horen !MrVegeta schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 18:45:
[...]
Ghe, ik hou er wel van om wat drama te schoppen maar dit was wel erg.
Verwijderd
AQ40 en 20, BWL, ZG en onyxia gedaan, en daardoor heb ik nu dus classic raider
daarna nog classic instances afgewerkt, waardoor ik ook classic dungeonmaster heb
Ik moet nog es proberen om dan een party vast te krijgen om alle outland heroics te doen, die heb ik nooit gedaan op mijn hunter
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2008 02:09 ]
de achievement registratie voor de outland instances was in het begin erg buggie ik heb na de patch alle instances minimaal 1x gedaan en ik mis er nog steeds een stuk of 10Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2008 @ 01:39:
Vandaag een productieve dag gehad op gebied van achievements
AQ40 en 20, BWL, ZG en onyxia gedaan, en daardoor heb ik nu dus classic raider
daarna nog classic instances afgewerkt, waardoor ik ook classic dungeonmaster heb
Ik moet nog es proberen om dan een party vast te krijgen om alle outland heroics te doen, die heb ik nooit gedaan op mijn hunter

Ik ben nu bezig met de quest [Betrayal] waar ik de Troll verrader Drakuru moet verslaan maar omdat me die niet lukte en ik geen zin had om constant die te moeten doen ben ik bezig met wat gewone quests in Zul'Drak. Maar als zombie rondrennen in Zul'Drak is wel leuk hoor.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Gisteren ff baasje gekilled in TB, maar gewiped op Thrall en de raid was over
Maandag maar is op de mage gespeeld weer is
25 man naxx cleared
25 man Sartharion the Onyx Guardian
10 man nax cleared
10 man VoA
In 1 avondje niet slecht
Edit : wrong name lol
[ Voor 11% gewijzigd door Mektheb op 31-12-2008 10:17 ]
Dan maar even wat avonturen delen.
Eerste run van de avond was naar Violet Hold. Drie keer gewiped, 1 keer omdat DPS zwaar slackte (stonden zo'n 30 seconden per groep stil om zich heen te kijken). 2 keer omdat de tank tactics op de ethereal boss niet wist toe te passen (en ook 16k hp buffed had..)
Tweede run van de avond was naar Halls of Lightning met 1 warrior (tank), 3 DK's als DPS en ikzelf als healer. 2 keer gewiped, 4 keer dood. De tank (lvl 80) had totaal geen benul van tactics bij bosses en mobs en kreeg het zelfs voor elkaar om een groep mobs te pullen terwijl ik aan het corpserunnen was. Na een laatste wipe wegens paniekerig rondrennen bij de laatste boss werd de warrior eindelijk gekicked. Met een nieuwe DPS en een DK als tank binnen een paar minuten de laatste boss dood.. Als toetje merkte ik dat de groep die gepulled werd, terwijl ik aan het corpserunnen was, de laatste mob voor de daily bevatte; daily mislukt dus..
Wel een nieuwe belt en wand gehaald, zit nu op lvl 79 op 1200 spellpower met 12.5k int mana unbuffed.
Verwijderd
Wees gerustBetthen schreef op woensdag 31 december 2008 @ 09:58:
één nieuwe post in 2 uur werk...... iedereen is vrij behalve ik.....
Gisteren ff baasje gekilled in TB, maar gewiped op Thrall en de raid was over![]()
doe ik vrolijk met jullie mee , weiger alleen wat uittevoerenVerwijderd schreef op woensdag 31 december 2008 @ 10:27:
[...]
Wees gerustook ik had geen vrije dagen meer, dus zit ook gezellig op mijn werk
.
Gisteren level 70 geworden en ben samen met 4 guildies (ook net allemaal rond de level 70) zijn we de Steamvaults gaan doen. Iedereen van ons toch nog vrij nieuw in zijn class. Wij hebben ons dan ook redelijk daarop verkeken. Zijn door wat ongelukkige pulls (mede door wat fears) een keer of 6 gewipped. Was dus ook volledig door mijn armor en bij de minste klap ging mijn health al rap naar beneden. Wel erg veel lol gehad en er ook wel van geleerd. Helaas DC'de onze priest en was het toen helemaal onbegonnen. Na even wachten zijn we toen toch maar gestopt, want hij bleef maar off.... Na oud en nieuw toch maar weer een keer met dezelfde groep erin. Willen hem toch doorlopen met z'n allen voor de achievement
Gisteren dan ook eindelijk begonnen met dailies. Gelijk mijn eerste achievement daarvoor gehaald en de komende dagen iedere dag 1 daily doen, dan zit de 2e achievement ook in the pocket.
Op mijn Spriest heb ik alle Shards en Dusts op de AH gezet, vanmorgen even ingelogt en hoppa meteen 350g rijker. Dat had ik dus veel eerder moeten doen. Zit er over na te denken om enchanting te droppen en een gatherprof bij te nemen.Lekker veel goud maken met alles op AH zetten en dan snel mijn flying mount aan kunnen schaffen op mijn DK
Same here, beetje te niksen....Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2008 @ 10:27:
[...]
Wees gerustook ik had geen vrije dagen meer, dus zit ook gezellig op mijn werk
.

Dacht je, we mogen gewoon tot drie uur werken hier. (wel met maar drie van de zes aanwezig, maar dan nog)Betthen schreef op woensdag 31 december 2008 @ 09:58:
één nieuwe post in 2 uur werk...... iedereen is vrij behalve ik.....
Gisteren dailies gedaan. JC, cooking (allebei vergeten op m'n pala), Oracles en Sons of Hodir. Ondertussen linkte een vriendin me haar eerste twee craftable epics, leather healing legs en boots, dus na de dailies maar even een enchant scroll en leg enchant cadeau gedaan.
@ MrVegeta: Ik was die groep al meteen geleaved. Zonde en vervelend dat pugs soms zo moeten zijn!
Ik ben ook gewoon aan het ‘werk’. Hier dus even een dagboek itempje:
Gister onverwacht een ontzettend leuke avond gehad op WoW. Toen ik inlogde werd ik meteen gevraagd door 1 van de betere guilds om te helpen met een Sartharion (25) kill met 2 of 3 draken up. Dat heb ik afgeslagen omdat mijn eigen guild misschien zelf een raid had waar ik heen zou kunnen...
Ongeveer een uurtje later werd er een Malygos (10) run opgezet. Wij gebruiken geen spoilers/ tactieken van buiten dus we wisten niet wat ons te wachten stond.
Spoiler:
Na een aantal keer proberen hadden we alles wat P1 te bieden heeft wel door, deze fase is vooral erg intensief voor de healing.
Op 50% begint P2 blijkbaar, deze fase is minder moeilijk en hadden we vrij snel door. Wel een ontzettend leuk ontwerp trouwens!
Alle adds waren down, wat nu? WTF, de grond verdwijnd en we vallen naar beneden!
P3: Occulus revival, draken rijden om de boss te verslaan. De eerste keer hadden we uiteraard geen idee wat er gebeurde, bij de derde en laatste try hadden we denk ik door hoe het werkt, op die sparkling clouds ofzo na. Volgende week gaat hij zeker neer!
Deze raid (uiteindelijk zonder kill) was voor mij weer de eerste echte uitdaging in WotLK raiding. Heerlijk om zelf een gevecht te ontdekken en ‘on the spot’ tactieken te fabriceren! Het kost even wat tijd, het kost zeker extra wipes, maar de kick die het geeft is het absoluut waard!
Dit jaar geen WoW meer voor mij, morgen pas weer, waarschijnlijk ergens in de middag als ik het aankan! Allemaal alvast de allerbeste wensen voor 2009!
Dus wij door naar een heroic Nexus, bleek de shammy gesaved te zijn. Het geduld van de priest was nu ook op, was een niet guildie, en dat was dus ook een fail en groep brak uit elkaar. HC UK konden we ook niet doen vanwege de saves. En voor de andere wil ik eerst wat betere gear hebben.
Dan maar wat 75+ guildies in HoL geholpen. Groep was een 78 holy priest, 76 rogue, 80 balance druid, 80 arm warrior, en mij als 80 feral druid. Eerste boss was nog even aftasten wat voor dmg ik kreeg, grrr mortal strike 10k, en was nog even wennen voor de priest. Poging 2 ging heel aardig, dankzij wat extra druid dingen en trinkets poppen. En warempel een druid staff dropte: Hewn Sparring Quarterstaff
2de en 3de boss waren een makkie, en toen kwamen we bij Loken aan.
Heb me ouderwets vermaakt. Nu heel veel oefenen en me LW items bij elkaar krijgen. Zodat meerdere heroics mogelijk zijn.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Loken tacts zijn eigenlijk vrij simpel, gewoon allen op de boss staanjunglebeast schreef op woensdag 31 december 2008 @ 10:46:
Zo gisteren weer voor het eerst in tijden echt getanked. Eerst naar een heroic AN, alleen had de groep niet echt veel cc, op een priest shackle na. Maar ja als die splat ging was er ook geen healing meer..
Dus wij door naar een heroic Nexus, bleek de shammy gesaved te zijn. Het geduld van de priest was nu ook op, was een niet guildie, en dat was dus ook een fail en groep brak uit elkaar. HC UK konden we ook niet doen vanwege de saves. En voor de andere wil ik eerst wat betere gear hebben.
Dan maar wat 75+ guildies in HoL geholpen. Groep was een 78 holy priest, 76 rogue, 80 balance druid, 80 arm warrior, en mij als 80 feral druid. Eerste boss was nog even aftasten wat voor dmg ik kreeg, grrr mortal strike 10k, en was nog even wennen voor de priest. Poging 2 ging heel aardig, dankzij wat extra druid dingen en trinkets poppen. En warempel een druid staff dropte: Hewn Sparring Quarterstaff
2de en 3de boss waren een makkie, en toen kwamen we bij Loken aan.Wat een %$^#& boss zeg. Denk ongeveer 4 wipes gehad ofzo. Geen idee hoever je kon lopen, en of we wel afstand van elkaar moesten houden. De priest had het zwaar, maar toch overal een 1500 hps er uit geperst. Uiteindelijk dus wel neer toen de rogue met zijn 80 dk ruilde. Wel een battlerez moeten gebruiken, en met de uiterste inspanning waren er 4 dooien aan onze kant, een dooie boss en een warrior met nog 600 hp over.
Heb me ouderwets vermaakt. Nu heel veel oefenen en me LW items bij elkaar krijgen. Zodat meerdere heroics mogelijk zijn.
Ondertussen mijn Holy Priest weer verder ge-geared, heb de Staff of Restraint nu als main weapon en ik moet zeggen dat het een van de betere wapens is die je op het moment kan hebben (als holy priest). De int en spirit geven een flinke boost in je mana pool/regen, iets waar je als holy priest imo nooit genoeg van kan hebben! Aanrader om die te bemachtigen, wat niet al te moeilijk moet zijn. Een beetje degelijke PuG zou al genoeg moeten zijn
Een standaard GoTter ;)
Werkt goed als iedereen het goed toepast.
Jup Malygos is zeker één van de betere encountershulkie schreef op woensdag 31 december 2008 @ 10:41:
Goede morgen!
@ MrVegeta: Ik was die groep al meteen geleaved. Zonde en vervelend dat pugs soms zo moeten zijn!
Ik ben ook gewoon aan het ‘werk’. Hier dus even een dagboek itempje:
Gister onverwacht een ontzettend leuke avond gehad op WoW. Toen ik inlogde werd ik meteen gevraagd door 1 van de betere guilds om te helpen met een Sartharion (25) kill met 2 of 3 draken up. Dat heb ik afgeslagen omdat mijn eigen guild misschien zelf een raid had waar ik heen zou kunnen...
Ongeveer een uurtje later werd er een Malygos (10) run opgezet. Wij gebruiken geen spoilers/ tactieken van buiten dus we wisten niet wat ons te wachten stond.
Spoiler:
Na een aantal keer proberen hadden we alles wat P1 te bieden heeft wel door, deze fase is vooral erg intensief voor de healing.
Op 50% begint P2 blijkbaar, deze fase is minder moeilijk en hadden we vrij snel door. Wel een ontzettend leuk ontwerp trouwens!
Alle adds waren down, wat nu? WTF, de grond verdwijnd en we vallen naar beneden!
P3: Occulus revival, draken rijden om de boss te verslaan. De eerste keer hadden we uiteraard geen idee wat er gebeurde, bij de derde en laatste try hadden we denk ik door hoe het werkt, op die sparkling clouds ofzo na. Volgende week gaat hij zeker neer!
Deze raid (uiteindelijk zonder kill) was voor mij weer de eerste echte uitdaging in WotLK raiding. Heerlijk om zelf een gevecht te ontdekken en ‘on the spot’ tactieken te fabriceren! Het kost even wat tijd, het kost zeker extra wipes, maar de kick die het geeft is het absoluut waard!
Dit jaar geen WoW meer voor mij, morgen pas weer, waarschijnlijk ergens in de middag als ik het aankan! Allemaal alvast de allerbeste wensen voor 2009!
blup
Malygos 25m is gewoon moeilijk vanwege het retard factor.
Dat is niet helemaal waareendje schreef op woensdag 31 december 2008 @ 12:26:
ik vind de drakenphase irritant want je kan er niet echt op oefenen. Je moet toch een redelijke sloot dps meenemen om hem op te neer te krijgen zodat je p3 in komt en dan heb je echt maar heel kort om uit te vogelen wat je draak nou kan voordat je er ook wat mee moet doen.
der is niks voor niks een daily quest boven de nexus helemaal bij die vrouw, waarbij je een drake krijgt en de skills van de draak moet gebruiken, dat is om een beetje de mechanics te leren al
blup
Verwijderd
Klinkt inderdaad, zoals BAS80 al schreef, alsof Vista het probleem is. Ik heb pre-WotLK twee WoW clients tegelijk gedraaid op een systeem dat lijkt op het jouwe: AMD Athlon 3800+, GeForce 7800GTX, 2GB RAM en Win XP Pro. Draaide op 1280x1024 met alle toeters en bellen aan en had een hele acceptabele FPS, meer dan 30 iirc.Blue-eagle schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 19:42:
Tech vraagje, ik heb een ouder systeem weer eens aangesloten om te dual-boxen met WoW, maar met de volgende setup krijg ik ontzettend lage FPS:
CPU: AMD Athlon 3500+
Grafisch: NVIDIA GeForce 7800GTX
RAM: 2 GB DDR
Zo sta ik nu in Dalaran naar de vloer te kijken en heb ik maar 8 tot 10 FPS. Al mijn settings staan op het laagste wat mogelijk is, 1024x768 resolutie, in Vista staan ook alle bells & whistles uitgeschakeld..
Alle drivers en Windows updates zijn geïnstalleerd en up to date.
Via Google kom ik eigenlijk alleen maar oude topics tegen waar men vooral op Vista loopt te schoppen, echter, op mijn main-PC heb ik geen enkel probleem met WoW, en daar draai ik alleen betere hardware.
Addons: Alleen de Blizzard native UI.
Alle hulp zou welkom zijn
Zit hier op m'n werk nog wat af te werken, (eigenlijk zeldzaam rustig) dacht zal eens hier kijken of mensen nog wat mee hebben gemaakt in Northrend of Kalimdor, maar het is onwaarschijnlijk stil hier
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Ohwel bijna 9k op thaddius was wel leuk

linkje naar de wws: http://wowwebstats.com/ckcynt1rqofc1
Zijn er hier nog fury warriors die ook in die dps range zitten? Zou graag wat wws willen bekijken
Dell U2711HM | Dell1707FP | Logitech G510 | Coolermaster Stacker 830 | Intel Core i5 2500K | AsRock Z68 Extr3 Gen3 | Corsair Vengeance LP 16gig DDR3 1600Mhz | XFX6870 1gig | Samsung SH-222AB DVDRW | Samsung 820 series 120gig SSD boot disk
Zit in die WWS te kijken, hé, bekende guildname, en hé, bekende tank naam. Zie ik de servername nu pas in je sig staan. >.< Geen wonder dat een aantal namen bekend voorkomen.Reset2003 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 14:57:
Van de week 25naxx gedaan en moest zeggen was wel leuk. K krijg het soms maar niet voor elkaar om de spriests te beaten kwa dps![]()
Ohwel bijna 9k op thaddius was wel leuk![]()
linkje naar de wws: http://wowwebstats.com/ckcynt1rqofc1
Zijn er hier nog fury warriors die ook in die dps range zitten? Zou graag wat wws willen bekijken
Heb mn oude main (Poxx , Undead) weer opgepakt en naar healer omgezet, gevoel begint weer terug te komen (laatste healing die ik deed was in vanilla). Gisteren eerste heroic gehealed, HoL met een pug (ojee, daar gaan we dacht ik), mooi met 4 achievements naar buiten gelopen, wel wat wipes gehad op Loken omdat niet iedereen het loop-spelletje doorhad, maar voor de rest was het een beetje een stoomwals gevoel.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Ik ging even naar DK home(hoe heet dat ook al weer?)
Ik denk nog bij mezelf: Pff aardig hoog. ik klik het venster weg en loop door naar de coprsedust vendor, toen viel het kwartje pas, yellow items? Heb ik nou echt wat gemist dat ik een jaar weg ben geweest? Of lopen mijn mods met me te kloten?
Op Thotbot en verschillende andere site's kon ik er weinig over vinden. Enkel thotbot had een klein rijtje met yellow items genaamd Artifacts, maar niks kwam ik de buurt van wat ik gisteravond zag
Of heeft Frankfurt2 een Speciaal dev. eilandje ofzo?
Nee dat zijn die items die je tegenwoordig kan kopen en BIND ON ACCOUNT zijn, die kan je dus aan je ALT DK gevenBAS80 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 15:56:
Gisteravond had ik toch wat vaags...
Ik ging even naar DK home(hoe heet dat ook al weer?)Loopt er een DK rond bij de flight master met een hele bont gekleurde outfit maar niet epic en met vraagtekens over zijn level. Zo nieuwsgierig als ik ben check ik zijn specs. Blijkt dat de ene helf tvan zijn oufit blue is en de andere helft [yellow] Geel dus. Hij had een base armor van 2450 op zijn chest en strenght en stam. zaten tussen 3/400 item levels waren 245 en 275, zonder jewel sockets en enchants..
Ik denk nog bij mezelf: Pff aardig hoog. ik klik het venster weg en loop door naar de coprsedust vendor, toen viel het kwartje pas, yellow items? Heb ik nou echt wat gemist dat ik een jaar weg ben geweest? Of lopen mijn mods met me te kloten?
Op Thotbot en verschillende andere site's kon ik er weinig over vinden. Enkel thotbot had een klein rijtje met yellow items genaamd Artifacts, maar niks kwam ik de buurt van wat ik gisteravond zag
die jij bedoeld te hebben gezien zijn special items alleen voor GM's die kan niemand krijgen en ingame dragen de GM
s alleen een pakje of vermoming als een NPC of Oger of iets, niet als een echte char met pet of mount
Daarna doorgekacheld voor m'n dagelijkse heroic Sethekk Halls run voor de Raven Lord mount. Ik had het gevoel dat alles een stukje lastiger was dan gebruikelijk, kreeg meer damage, gevechten duurden langer etc... Zal wel pech hebben gehad met dodges/crits. Maar toch Anzu zonder problemen neer gekregen en de mount dropte
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Verwijderd
Die gele items kan je kopen met badges die droppen in heroics en raids. Je kan ze naar alle chars op je account mailen en daar gebruiken, en ze scalen met level, ze worden dus beter naargelang je levelt.BAS80 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 15:56:
Ik ging even naar DK home(hoe heet dat ook al weer?)Loopt er een DK rond bij de flight master met een hele bont gekleurde outfit maar niet epic en met vraagtekens over zijn level. Zo nieuwsgierig als ik ben check ik zijn specs. Blijkt dat de ene helf tvan zijn oufit blue is en de andere helft [yellow] Geel dus. Hij had een base armor van 2450 op zijn chest en strenght en stam. zaten tussen 3/400 item levels waren 245 en 275, zonder jewel sockets en enchants..
http://www.wowhead.com/?item=37169
Me happy!
https://niels.nu
http://www.wowhead.com/?items&filter=qu=7BAS80 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 15:56:
Ahh dank u, helemaal duidelijkVerwijderd schreef op woensdag 31 december 2008 @ 17:59:
[...]
Die gele items kan je kopen met badges die droppen in heroics en raids. Je kan ze naar alle chars op je account mailen en daar gebruiken, en ze scalen met level, ze worden dus beter naargelang je levelt.
Er is een verschil tussen durven en willen. Op Draenor kan je als Alliance raid alle cities achter elkaar doen, 0,0 verzet ertegen omdat Horde het gewoon niet boeit. Leuk voor ze dat ze die mount krijgen denk ik dan, ik heb wel iets beters te doen dan paar HK's farmen.Bartske schreef op woensdag 31 december 2008 @ 14:51:
Net nog even de bazen van UC en Silvermoon neergelegd, helaas kwam ik te laat voor de andere 2 bazen, die een andere keer dan maar voor die mount. Was best wel makkelijk aangezien de hordes niet durften te komen.
Dit topic is gesloten.