https://niels.nu
Is dat het enige verschil?Schaapmed schreef op maandag 29 december 2008 @ 12:06:
lekker beserker stance en altijd Whirlwind als ie van CD is. En je hebt 2x 2h weapons dat houdt in dat je per normale hit (witte dmg) gewoon al vele malen meer dmg doet dan dat je maar 1 2h zou hebben.
Wat heeft Arms dan als voordeel t.o.v. Fury?
Hier is een blog van iemand en lees vooral de commentszwik schreef op maandag 29 december 2008 @ 12:30:
[...]
Is dat het enige verschil?
Wat heeft Arms dan als voordeel t.o.v. Fury?
Blog
je ne sais cacques
Bedoel meer in hoeveel tijd er in gaat zittenwinkelwagen schreef op maandag 29 december 2008 @ 11:13:
[...]
Geen ideeJe zit zo te zien al lekker in de epics, dus wat dat betreft...
Overigens ik weet niet meer wie het vroeg, maar de Surge of Light proc zorgt er NIET voor dat je Holy concentration buff weg gaat.
Verwijderd
Ik ben nu vooral arms specced en het bevalt me uitstekend. Ik was eerst fury maar ben tevreden over mijn build die ik nu heb. Ik heb massa's rage en doe genoeg damage in PvE, zeker als ik mijn wapens upgedate heb (wordt aan gewerkt). Ik heb een aantal punten in fury omdat ik een sterke voorkeur heb voor DW.Schaapmed schreef op maandag 29 december 2008 @ 12:56:
[...]
Hier is een blog van iemand en lees vooral de comments
Blog
5 avonden in de week met een attendency van 80% is toch alweer 4 avonden in de week die je vrij moet maken/hebben dan. Vind ik best veel.Thormodo schreef op maandag 29 december 2008 @ 12:58:
[...]
Bedoel meer in hoeveel tijd er in gaat zitten.
Overigens ik weet niet meer wie het vroeg, maar de Surge of Light proc zorgt er NIET voor dat je Holy concentration buff weg gaat.
Je hebt voorkeur voor dual wield maar bent arms specced dat moet je misschien nog eens uitleggen dan?Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 13:13:
[...]
Ik ben nu vooral arms specced en het bevalt me uitstekend. Ik was eerst fury maar ben tevreden over mijn build die ik nu heb. Ik heb massa's rage en doe genoeg damage in PvE, zeker als ik mijn wapens upgedate heb (wordt aan gewerkt). Ik heb een aantal punten in fury omdat ik een sterke voorkeur heb voor DW.
Class Warrior
Presence 03:57
Damage in 10062
Damage out 642809
DPS activity 03:37 (91.6% of presence)
DPS (over presence) 2702
DPS (over activity) 2950
(+) Melee 177,645 92 41 929 2247 28.5/0/30.6 7.6%
(+) Deep Wounds 97,496 148 658 0/0/0 100%
(+) Bloodthirst (r1) 96,651 20 12 2044 4646 37.5/0/0 0%
(+) Heroic Strike (r13) 83,923 20 12 1732 4105 36.4/0/0 3.0%
(+) Whirlwind 65,754 14 10 1768 4099 41.7/0/0 0%
(+) Whirlwind (OH) 40,279 14 10 1097 2491 41.7/0/0 0%
(+) Execute 37,685 5 4 2871 5832 44.4/0/0 0%
(+) Slam 26,592 7 3 1917 4389 30/0/0 0%
(+) Cleave (r8) 15,621 3 3 1562 3644 50/0/0 0%
(+) Intercept 1,038 3 346 0/0/0 0%
(+) Retribution Aura (r7) 125 1 125 0/0/0 0%
Dit is van Gink (guild: MM op Turalyon EU) tijdens Noth the Plaguebringer: Donderdag 18 december
Class Warrior
Presence 03:55
Damage in 38467 (10757 was friendly fire)
Damage out 582478
DPS activity 03:40 (93.7% of presence)
DPS (over presence) 2471
DPS (over activity) 2637
(+) Melee 128,698 36 28 1267 2966 43.1/0/20 1.5%
(+) Execute 102,519 19 4 3703 8037 17.4/0/0 0%
(+) Deep Wounds 92,230 127 726
(+) Mortal Strike (r8) 65,671 7 11 2060 4658 61.1/0/0 0%
(+) Slam 53,420 9 9 1725 4210 50/0/0 0%
(+) Whirlwind 43,886 16 7 1311 3271 30.4/0/0 0%
(+) Rend (r10) 33,024 41 805 0/0/0 100%
(+) Overpower 27,851 1 7 1238 3801 87.5/0/0 0%
(+) Sweeping Strikes 21,861 8 2732 0/0/0 0%
(+) Heroic Throw 7,957 3 1 1504 3445 25/0/0 0%
(+) Sweeping Strikes 2,406 2 1203 0/0/0 0%
(+) Thunder Clap (r9) 1,302 2 651 0/0/0 0%
(+) Shoot 730 1 730 0/0/0 0%
(+) Retribution Aura (r7) 571 4 142 0/0/0 0%
(+) Intercept 352 1 352 0/0/0 0%
Dit is van Khalo (toen Arms specced nu prot en is eigen guild begonnen)
Als we nu kijken wat er het korte gevecht van +/- 4 min qua verschil zit kom je op ongeveer 60.000 dmg die de fury specced warr meer heeft dan de arms (je kan zien dat het arms is geweest wegens de mortalstrike) dit over 4 min verdelen maak je als fury warr ongeveer 15k meer per minuut.
Daarnaast als je kijkt naar de normale (witte hits)
Fury: Melee 177,645
Amrs: Melee 128,698
Het verschil hierin is al bijna 50k dmg wat natuurlijk komt omdat je twee 2h weapons kan vasthouden
Hopelijk ben je nu overtuigd dat voor pve Fury de meerdere spec is dan Arms. Althans als je je char kan bespelen ofc..
je ne sais cacques
Verwijderd
Eerste build ziet er wel puik uit, je kan evt nog 3 punten in Balance stoppen voor Nature's Grace, daarvoor kan je Subtletly evt laten vallen. Is ook niet zo'n imba talent tenzij je arena gaat doen met die build, tanks generen genoeg agro om die talent te kunnen skippen. Tweede build zeg ik niks over, maar hybrid druids zie ik het punt niet van.. Het idee welke ik krijg van je spec is ohlolIneedsomepointzinrestotoo.. Niet iets wat ik aanraad dusHydra schreef op maandag 29 december 2008 @ 11:02:
Ik ben trouwens ff een resto druid build aan 't klussen geweest voor als ik straks level 80 ben, hoe ziet dit eruit: http://www.wowhead.com/?talent=0VG0zZZf0Iuiut0uAIst
Goeie kans dat ik nog ff balance blijf trouwens, raidcomm van een guildy is hard op zoek naar een druid en hebben ook graag een balance druid mee. Dus ik zit nog te denken over een balance / resto hybrid build.
Edit: zo iets: http://www.wowhead.com/?talent=0xGbziI0IdIczohZfxouMhb
Message terug van blizzard dat ze niks kunnen doen aan ninja's.. fl***** toch op -.- Hopelijk is die kerel nou wel uit zn guild gekicked..
Dit had je kunnen weten. Geen bug of fout.Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 13:54:
[...]
Message terug van blizzard dat ze niks kunnen doen aan ninja's.. fl***** toch op -.- Hopelijk is die kerel nou wel uit zn guild gekicked..
[ Voor 6% gewijzigd door ImdaMned op 29-12-2008 13:56 ]
Good to read, maar ik ben nog niet helemaal overtuigd thoughSchaapmed schreef op maandag 29 december 2008 @ 12:56:
[...]
Blog
Ik heb de volgende build in elkaar geknutseld om het tegendeel te gaan bewijzen wat betreft een posts boven bij en de blog.
talent build op wowhead
Ik zit diep genoeg in fury om daar de leuke dingetjes uit te vissen nog dunkt me.
je ne sais cacques
Beetje kort door de bocht natuurlijk om te zeggen dat 2x 2h meer doet dan 1x 2h.Schaapmed schreef op maandag 29 december 2008 @ 14:11:
Ik zeg toch dat 2h dual wield meer dmg doet dan 2x 1h of 1x 2hMaargoed laat maar een keer een WWS zien met jou en een fury warrior dat jij hem/haar outdpsd
Talents zijn daar natuurlijk ook op afgestemd bepaalde base dmg van acties die je kunt doen.
Maar goed, ik deed in fury ook meer dps als arms. Maar dat ligt voor een deel ook aan de gear-set die je gebruikt / opgebouwd hebt, mijn fury-set had voor arms veel te veel +hit, ipv meer crit of ap.
Zo ie zo kan mijn set wel minder hit gebruiken denk ik en meer crit.
ps (voor 2 pagina's terug, ja kerst en ik lees niet zoveel hier).
Niet dat slam in je fury rotatie zit, maar sinds patch 3.0 heb je geen last meer (voor zover ik weet) van swing-timers die afbreken indien je een slam (of andere special gebruikt). De swingtimer gaat gewoon verder na dat je die slag hebt gedaan.
[ Voor 3% gewijzigd door cannibal op 29-12-2008 14:24 ]
Thanks.Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 13:54:
Eerste build ziet er wel puik uit, je kan evt nog 3 punten in Balance stoppen voor Nature's Grace, daarvoor kan je Subtletly evt laten vallen. Is ook niet zo'n imba talent tenzij je arena gaat doen met die build, tanks generen genoeg agro om die talent te kunnen skippen. Tweede build zeg ik niks over, maar hybrid druids zie ik het punt niet van.. Het idee welke ik krijg van je spec is ohlolIneedsomepointzinrestotoo.. Niet iets wat ik aanraad dus
Je hebt gelijk wat betreft die 'hybrid' build, was het enige was ik kon uitpuzzelen zonder te veel dingen uit balance weg te laten, maar het lijkt er inderdaad op dat ik dan beter gewoon een full balance build zou kunnen houden.
Ik ga trouwens vrijwel zeker voor die resto build (goed punt over Subtlety, was sowieso een filler), heb echt zin weer healer te gaan spelen. Heb al op de EJ fora zitten kijken naar wat goeie gear opties zijn. Moet wel oppassen, sta op 't randje enigzins verslaafd te raken
Verwijderd
Er staat nergens dat je met arms geen DW kunt doen, ik haal met crappy gear crits van over de 9k. Sinds de laatste grote patch is arms en fury wat meer naar elkaar toegekropen. Arms was PvP en fury was PvE maar dat is niet meer zo duidelijk als dat het eerst was. Ik kan met arms meerdere malen execute toepassen en bouw erg veel rage op waardoor ik hoge critts kan halen. Als ik straks mijn gear (en vooral mijn wapens) verbeterd heb zal het alleen maar meer worden. Mijn build werkt voor DW ook prima is mijn ervaring.MantaMania schreef op maandag 29 december 2008 @ 13:27:
[...]
Je hebt voorkeur voor dual wield maar bent arms specced dat moet je misschien nog eens uitleggen dan?
Kijk maar bij Kohaku op Dragonblight.
Even nagesnuffeld, 3 maanden nodig om van 12 naar 60 te komen ><
http://www.warcraftrealms.com/charsheet/7673214
[ Voor 79% gewijzigd door ImdaMned op 29-12-2008 15:14 ]
Plezier > levelenImdaMned schreef op maandag 29 december 2008 @ 15:14:
Damn wat ben ik een slacker lvler...
Ik heb soms ook wel dat ik uren ergens sta, beetje chatten enz.
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
PffImdaMned schreef op maandag 29 december 2008 @ 15:14:
http://www.warcraftrealms.com/charsheet/3628349
Dan doe je het nog sneller als ikImdaMned schreef op maandag 29 december 2008 @ 15:14:
Ik heb mn char nu anderhalf jaar en ben pas met de launch van WotLK lvl 70 geworden.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
de tps increase hebben we al (hotfixed op 15e) en het is een bug op mangle ^^TiMMieJ schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 13:41:
Zag net dat we als druid tanks meer tps krijgen op swipe! Zou wel tijd worden om wat meer aoe ability te krijgen. Maul gaat wel wat omlaag qua tps wegens een bug dus zullen we er iets op vooruit gaan maar niet zo heel veel. Wel is het makkelijker om aoe trash op je te houden. Nu nog een keer herkenning door mijn guild waardoor ik niet altijd moet dps'en dan vind ik het prima! Ook is de bug op de ptr gefixed waardoor berserk nog maar op 1 target was. Dit is inmiddels weer netjes 3 geworden.
Re: Ghostcrawler, swipe is not fun.
The change for Swipe to generate an additional 50% threat is now live. Please let us know how it goes. http://forums.worldofwarc...94985&sid=1&pageNo=15#288
Druid: Savage Fury - Mangle (Bear) damage was being increased by a higher percentage than intended. This has been fixed, and in result Mangle (Bear) should see roughly a 16% damage reduction. Also fixed a bug with Savage Fury where the Rake bleed effect was not being increased.
.Quod me nutrit me destruit.
Ik zou het eerst eens 'kaal' doen, zonder addons, hier heb je later veel plezier van.Carnagy schreef op maandag 29 december 2008 @ 15:33:
Ik ben net een rogue begonnen. Wat zijn goede addons om de debuffs op een target (poisons) weer te geven?
Maar goed ieder z'n ding, ik speel met een 'nieuwe' class het liefst eerst zo kaal mogelijk.
Op een bepaald moment heb je zoiets van 'ok het zou makkelijk zijn als....'.
Ik span de kroon denk ikRakkerzero schreef op maandag 29 december 2008 @ 15:25:
[...]
Dan doe je het nog sneller als ik![]()
Ik heb mn char nu anderhalf jaar en ben pas met de launch van WotLK lvl 70 geworden.
Aangemaakt op Bronzebeard:
http://www.warcraftrealms.com/charsheet/20894778
Verhuisd naar Nordrassil:
http://www.warcraftrealms.com/charsheet/38796360
Later naar Eonar:
http://www.warcraftrealms.com/charsheet/76860262
Nu lvl 71, en speel dus vanaf december 2005
Mijn DK gaat ietsjes sneller:
http://www.warcraftrealms.com/charsheet/89371241
Die is sinds 14 november aangemaakt en nu al 71
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Mocht ik je tegen komen, ik zal wel ff zwaaienRoeligan schreef op maandag 29 december 2008 @ 15:43:
[...]
Verhuisd naar Nordrassil:
http://www.warcraftrealms.com/charsheet/38796360
Ik heb al wel wat andere characters, dus ik ken het nut van addons. Gebruik met mijn mage ook Scorchio2 voor de living bomb en scorch debuffchromeeh schreef op maandag 29 december 2008 @ 15:42:
[...]
Ik zou het eerst eens 'kaal' doen, zonder addons, hier heb je later veel plezier van.
Maar goed ieder z'n ding, ik speel met een 'nieuwe' class het liefst eerst zo kaal mogelijk.
Op een bepaald moment heb je zoiets van 'ok het zou makkelijk zijn als....'.
Ah ok, had niet begrepen dat je idd ook andere chars had.Carnagy schreef op maandag 29 december 2008 @ 15:53:
[...]
Ik heb al wel wat andere characters, dus ik ken het nut van addons. Gebruik met mijn mage ook Scorchio2 voor de living bomb en scorch debuff
In het begin te veel addons (lees: addons die te veel timing uit handen nemen) ben ik geen voorstander van.
Addons zoals BigWigs / LittleWigs zijn altijd goed
Jammer dat addons zoals Questhelper etc het daadwerkelijk lezen compleet omzeep helpen.
Vooral als een quest niet in QH staat "Need help with quest x"
En dan zijn het quests die je door de quest een keer goed te lezen heel makkelijk kunt doen

Daaronder staat:chromeeh schreef op maandag 29 december 2008 @ 15:49:
[...]
Mocht ik je tegen komen, ik zal wel ff zwaaien
quote: RoeliganLater verhuisd naar Eonar
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Verwijderd
GridHydra schreef op maandag 29 december 2008 @ 16:06:
Heeft iemand trouwens een goeie "cleaning up your UI" howto? Ik wil vooral voor m'n druid een betere UI in elkaar zetten, maar weet niet goed waar te beginnen. Gaat me vooral dat ik meer spelers (max 25 man) op m'n scherm kan hebben, goed curses kan tonen, etc. Dus; heeft iemand misschien een link met up-to-date info met welke addons wat voor je doen?
Heb je gelijk in maar het is zeker een handige mod als je bijvoorbeeld je alts leveled. Je hebt dan tch al alles in principe gezien en kan je op deze manier lekker snel erdoorheen rennenchromeeh schreef op maandag 29 december 2008 @ 15:58:
[...]
Jammer dat addons zoals Questhelper etc het daadwerkelijk lezen compleet omzeep helpen.
Vooral als een quest niet in QH staat "Need help with quest x"
En dan zijn het quests die je door de quest een keer goed te lezen heel makkelijk kunt doen
je ne sais cacques
Een mede Turalyon-er? Met wie speel jij als dat klopt?Schaapmed schreef op maandag 29 december 2008 @ 13:46:
[knipmode]
Dit is van Gink (guild: MM op Turalyon EU) tijdens Noth the Plaguebringer: Donderdag 18 december
Dit is van Khalo (toen Arms specced nu prot en is eigen guild begonnen)
[/knipmode]
[ Voor 36% gewijzigd door junglebeast op 29-12-2008 16:42 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Edit: ik ben de laatste weken erg veel aan het trollen geweest wen dan vooral de guilds op tura.
[ Voor 19% gewijzigd door LesCacques op 29-12-2008 16:47 ]
je ne sais cacques
Een geweldige machinima:
the Craft of War: BLIND
Vrij waanzinnig mooi gemaakt. De muziek keuze is... eigenzinnig, maar geef het een kans en je zal zien dat het er éigenlijk perfect bij past (allez, dan toch imho).
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Zal es niet zo zijn, stomme hordies. : (Schaapmed schreef op maandag 29 december 2008 @ 16:46:
ik speel geen alliancemijn main char is Ahmed (lock) en ik ben sinds pas gister weer actief. Maar als je kijkt naar zijn Mortal Strike aanval kan je aflezen dat ie arms gespecced was tijdens deze WWS opname.
Edit: ik ben de laatste weken erg veel aan het trollen geweest wen dan vooral de guilds op tura.
En pvc!

Verwijderd
ik heb besloten om mijn main's in de koelkast te zetten en een nieuwe char te levelen.
ik twijfel nu tussen een priest , druid en een paladin.
met het oog op duel spec zou ik met mn priest dus een prima healer en een redelijke dpser kunnen zijn
met de druid een goede healer( minder dan prima) een matige melee / tank en een redelijke caster
of met de druid een goede tank, redelijk goede melee of een matige healer..
ik ben benieuwd hoe jullie visie is op deze classes als je de duel spec achter in je hoofd houd. met priest hoef ik eigenlijk maar 1 soort gear te verzamelen (spell dmg / spirit) als ik de palli kies moet ik retri gear en tank / heal gear. Das een stuk moeilijker
maja discussier erop los!
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
Tot nu toe doet een DK meer damage/threat met een two-hander, enige reden dat je onehanders zou nemen is om def te cappen afaik.Nitai schreef op maandag 29 december 2008 @ 20:13:
Ik zie steeds vaker DK's tegemoet komen die dualwielden. Volgens mij zijn ze dan wel bloodspecced, maar heb je er meer aan als je dual wield dan gewoon een two-handed sword/axe/mace?
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Verwijderd
is al langs gekomen. En ik hoop nog steeds dat ze die gast een baan geven (bij animation, niet musicDexterBelgium schreef op maandag 29 december 2008 @ 18:46:
Als jullie (voor diegenen die hem nog niet gezien hebben) nog eens met de mond vol tanden willen staan:
Een geweldige machinima:
the Craft of War: BLIND
Vrij waanzinnig mooi gemaakt. De muziek keuze is... eigenzinnig, maar geef het een kans en je zal zien dat het er éigenlijk perfect bij past (allez, dan toch imho).
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Dus na een 6 maanden ben je je ele shammie weer zat? : PVerwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 19:27:
Een goede avond allen..
ik heb besloten om mijn main's in de koelkast te zetten en een nieuwe char te levelen.
met het oog op duel spec zou ik met mn priest dus een prima healer en een redelijke dpser kunnen zijn
met de druid een goede healer( minder dan prima) een matige melee / tank en een redelijke caster
ik ben benieuwd hoe jullie visie is op deze classes als je de duel spec achter in je hoofd houd. met priest hoef ik eigenlijk maar 1 soort gear te verzamelen (spell dmg / spirit) als ik de palli kies moet ik retri gear en tank / heal gear. Das een stuk moeilijker
Vorige week in me hoofd gehaald om die mekgineer's chopper te gaan halen. 1 weekje goed AH'en en we waren vandaag 10.000 gold verder.
Ik een betrouwbare engineer opgezocht(je moet hem mats laten kopen), en laten craften.
Meteen wat guildies door Dalaran en IF laten cruisen, geweldig ding, nog ruim 1 uur mee vermaakt. Zeker de totaalprijs waard van 15k. Anders is er toch niet veel boeiends te halen met gold, dus dan maar zo.
Vandaag 5 achievements gehaald ook. 500 emblems, sartharion met 1 add, en nog 3 hc achievements. Ik zie er echt zo tegenop om die van Oculus te doen, echt gewoon geen zin in. Wat een #$%@$% instance is dat..
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Wat betreft goud heb ik geen problemen, ik heb de mijne (dan wel een mechano hog, horde) al een tijdje, maar het ding mag zeker eens gebuffed worden zodat ie ook voordelen heeft. Ik gebruik hem amper door het afstappen, geen speed increase van auras, Path of Frost werkt niet etc.jarnotjuh schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 02:42:
Meteen wat guildies door Dalaran en IF laten cruisen, geweldig ding, nog ruim 1 uur mee vermaakt. Zeker de totaalprijs waard van 15k.
Klopt, ik heb nu weer 30.932 goud en ik heb geen flauw benul wat ik ermee ga doen, maar ik blijf meer & meer stacken. Verslavend.Anders is er toch niet veel boeiends te halen met gold, dus dan maar zo.
Dat vind ik nou 1 van de leukste instances. We hadden gisteren de laatste boss met 5 emerald draakjes gedaan, zodat we in 1x die zonder Amber & zonder Ruby kregen. Vandaag met 3 Ambers & 2 Rubies de laatste boss gedaan. Nu de 20 minute run nog.Ik zie er echt zo tegenop om die van Oculus te doen, echt gewoon geen zin in. Wat een #$%@$% instance is dat..
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Raid leaden en tegelijkertijd DKP moeten doen in EQDKP is wel rot, zeker als de persoon uit de vorige council die het ingesteld heeft een tijdzonefout heeft gemaakt waardoor ik de raid niet meteen kan converteren. Over een week gaan we weer serieus raiden (met alle mensen die vertrokken zijn is het lastig een stabiel raiding team te krijgen) en met een beetje mazzel kunnen we daarna het nieuwe team gaan inspelen op elkaar zodat we in de volgende content patch onze rechtmatige plaats in de top 5 van de ranking op ons realm weer kunnen innemen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Heb nu bijna lev 42 gehaald op mijn hunter. Ben bezig met de quest voor gnomish engineering, moet alleen nog wat mithril harvesten om de laatste mithril tubes te kunnen maken.
Gisteravond heb ik een guildquit gedaan in mijn guuild. Na een paar weken was ik het "kiddy" gehalte meer dan zat. (Veel spam en gescheld naar elkaar in /g etc.). Nu maar eens guildloos rondlopen op Aszune en me goed orrienteren voor ik me weer bij een guild aansluit.
Mijn hunter is BM specced. (Huidige build is: BM build)
Ik speel nog even rustig door en probeer intussen mijn gear te verbeteren.
Op dit moment ben ik bezig met wat questjes in Desolace af te ronden. Ik weet nog niet precies waarheen ik daarna zal gaan, als iemand van jullie suggesties heeft hou ik me van harte aanbevolen. (Ook tips over quests die een upgrade geven op mijn huidige gear zijn erg welkom).
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Klopt heerlijk farmbaarMrVegeta schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 03:14:
Ik vind Azjol Nerub wel gaaf, nog geen 15 min.
Gewoon even een paar keer runnen in een uurtje.
Een naam + realm of nog beter een armory linkje zou dan leuk zijn_Peter2_ schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 08:51:
Heb nu bijna lev 42 gehaald op mijn hunter.
Op dit moment ben ik bezig met wat questjes in Desolace af te ronden. Ik weet nog niet precies waarheen ik daarna zal gaan, als iemand van jullie suggesties heeft hou ik me van harte aanbevolen. (Ook tips over quests die een upgrade geven op mijn huidige gear zijn erg welkom).
[ Voor 51% gewijzigd door chromeeh op 30-12-2008 09:17 ]
Verwijderd
jah ik ben ook nog eergisteren 6x gewiped bij de laaste boss van Oculus..jarnotjuh schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 02:42:
Oh wow...
Vorige week in me hoofd gehaald om die mekgineer's chopper te gaan halen. 1 weekje goed AH'en en we waren vandaag 10.000 gold verder.
Ik een betrouwbare engineer opgezocht(je moet hem mats laten kopen), en laten craften.
Meteen wat guildies door Dalaran en IF laten cruisen, geweldig ding, nog ruim 1 uur mee vermaakt. Zeker de totaalprijs waard van 15k. Anders is er toch niet veel boeiends te halen met gold, dus dan maar zo.
Vandaag 5 achievements gehaald ook. 500 emblems, sartharion met 1 add, en nog 3 hc achievements. Ik zie er echt zo tegenop om die van Oculus te doen, echt gewoon geen zin in. Wat een #$%@$% instance is dat..
Btw WOEEHOEEE heb titansteel gaurdian gekocht voor 1,8k gold

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2008 09:04 ]
Wordt aan gewerkt schijnbaar. Alle "vehicles", dus ook de Tundra Mammoth gedragen zich dan als mount. Dus voordeel van de speed increases en geen rare afstap tijd.Paprika schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 02:57:
[...]
Wat betreft goud heb ik geen problemen, ik heb de mijne (dan wel een mechano hog, horde) al een tijdje, maar het ding mag zeker eens gebuffed worden zodat ie ook voordelen heeft. Ik gebruik hem amper door het afstappen, geen speed increase van auras, Path of Frost werkt niet etc.
Level 70
Into The Wild Blue Yonder - Learn the expert riding skill
&
Shadow Labyrinth - Defeat Murmur
Nou hoef ik alleen cooking en ogri'la nog te doen voor de Winter Veil achievements waarvan cooking het lastigst zal worden
Ohja, zat gisteren op een DPS van ongeveer 1000 en ben net 70 gedinged
[ Voor 7% gewijzigd door zwik op 30-12-2008 09:05 ]
klopt dit?:Schaapmed schreef op maandag 29 december 2008 @ 12:56:
[...]
Blog
http://warrior-guides.blo...-grip-no-hit-penalty.html
Gisteren met guild obsi gedaan HC, wel eerst alle 'kleintjes' gekilled. Eerst gewiped op sari omdat niet iedereen vlug genoeg bewoog voor de fire waves, 2de try zei ik fuck it tegen de adds, die geven toch amper problemen en vol op de baas. Down en ik men t7.5 gloves
[ Voor 50% gewijzigd door BlaSfem0n op 30-12-2008 09:19 ]
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Verwijderd
Liev dagboek,
Gisteren voor het eerst wezen raiden sind WotLK. Nax stond op het programma. Maar aangezien een healer al saved was in een lege nax (hij zou niet mee gaan, maar een andere healer zn connectie lag er uit) werd het Obsidian Sanctum.
Met een guild in greenies doe je dan uiteraard eerst de drie draakjes. Alleen de eggs gingen niet meteen goed. N.a.v. de eerste draak ging iedereen op zn dooie gemak de portal door

En toen was het wipen op sartherion. Eerst twee keer iedereen dood aan de vuurmuren. Maar toen hadden we wel door waar die vandaan kwamen. Vervolgens paar keer de adds enraged waardoor de healers oom gingen en disconnects (lekker stabiel spel dat Warcraft trouwens. Regelmatig dat mensen disconnecten en niet in kunnen inloggen terwijl ventrilo etc... gewoon nog werkt. En eigenlijk dit pas sinds WotLK). Wel iedere keer beter en uiteindelijk dood. Volgende keer gaat dit een stuk sneller. Iedereen weet de tactics nu.
En Naxx komt ook nog wel aan de beurt. Wat is de beste wing om met een beetje undergearde groep aan te beginnen?
Voor zo ver ik weet staat het wel in de "nieuwe patchnote".
Officieel is het dus nog niet maar de kans is wel erg groot
spider quarter is vrij simpel...Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 09:20:
En Naxx komt ook nog wel aan de beurt. Wat is de beste wing om met een beetje undergearde groep aan te beginnen?
TheNiker schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 09:22:
[...]
Voor zo ver ik weet staat het wel in de "nieuwe patchnote".
Officieel is het dus nog niet maar de kans is wel erg groot
[ Voor 71% gewijzigd door BlaSfem0n op 30-12-2008 09:24 ]
WowwikiVerwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 09:20:
Als iedereen z'n huiswerk netjes doet kom je al een heel eind.
Valt nogal mee natuurlijk, eigenlijk maar amper een buff, beetje fury gear had al meer dan genoeg +hit om de huidige extra miskans op te vangen.BlaSfem0n schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 09:22:
[...]
lekker! nog meer dps, straks staan ze allemaal te roepen dat we generfed moeten worden
Klopt ja, heeft Ghostcrawler al een hele tijd geleden aangegeven toen ze de hit penalty al verlaagden (@ beta). Hij zei dat ze dan net zo goed de complete penalty konden afschaffen, wat ze nu dus ook gaan doen idd...
Sinds ik level 80 ben eigenlijk niet meer zo veel meer bezig geweest in Northrend op wat instances na, maar vooral met achievements bezig geweest.
Voor Loremaster of Kalimdor sta ik nu op 701/730 quests, maar in de patchnotes voor 3.0.8 staat dat het aantal benodigde quests voor deze achievement omlaag gaat, waarschijnlijk naar 700. Die zou ik dan binnen moeten hebben zodra de patch uitkomt.
Gelukkig maar, want het werd echt flink lastig om nog quests te vinden.. Verder nog 3 quests nodig voor de title van The Seeker, 3000 quests done. Die krijg ik vanzelf wel nu ik weer in Northrend aan t questen ga.
Vraagje over lock-dps;
In level 80 instances doe ik afhankelijk van de instance en group setup / buffs tussen de 1400 en 1800 dps met mijn 0/56/15 demo build.
Ik loop daarbij voornamelijk in quest-blues & normal instance blues, dus nog niet echt supergear. Selfbuffed ongeveer 1700 bonus damage met Felguard.
Is dit een beetje redelijk qua dps, of zou een andere spec betere damage doen? Het liefst blijf ik demo-specced in ieder geval zolang ik nog redelijk veel aan het solo-questen ben..
ik loop regelmatig met locks rond die ~1100 dps doen op heroics dus zo slecht is het niet hoor. je moet jezelf gewoon afvragen of in de instances die je doet, je mee kan komen met de rest en geen problemen veroorzaakt. if so... yr doing finestefanass schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 09:51:
Is dit een beetje redelijk qua dps, of zou een andere spec betere damage doen? Het liefst blijf ik demo-specced in ieder geval zolang ik nog redelijk veel aan het solo-questen ben..
Ouchcannibal schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 09:46:
Nog even een "kerst-actie" met trieste afloop
http://forums.worldofwarc...topicId=13909298051&sid=1
Zoals ze bij ons in de guild zeggen; It isn't a guildrun if a certain lock didnt die first! Qua damage doe ik altijd wel goed mee, nog slechts 1 heroic gedaan totnutoe, HC UK, waar ik rond 1300 dps zat. Dat zou dan zeker niet slecht zijn uitgaande van die 1100 die jij regelmatig ziet.Yokidrink schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 09:53:
[...]
ik loop regelmatig met locks rond die ~1100 dps doen op heroics dus zo slecht is het niet hoor. je moet jezelf gewoon afvragen of in de instances die je doet, je mee kan komen met de rest en geen problemen veroorzaakt. if so... yr doing fine
Maar vroeg me af wat andere locks hier doen en met welke spec / gear. Affliction zie ik eigenlijk niet zo zitten voor instances omdat de meeste mobs eigenlijk te snel neergaan waardoor je dots niet optimaal ticken. Die spec wordt misschien wel interessant voor Raids.
Verwijderd
eehh ik was met een epic lock in groep die had 1900-2200 dps hij was Affliction volgens mij want hij had haunt..stefanass schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 10:02:
[...]
Zoals ze bij ons in de guild zeggen; It isn't a guildrun if a certain lock didnt die first! Qua damage doe ik altijd wel goed mee, nog slechts 1 heroic gedaan totnutoe, HC UK, waar ik rond 1300 dps zat. Dat zou dan zeker niet slecht zijn uitgaande van die 1100 die jij regelmatig ziet.
Maar vroeg me af wat andere locks hier doen en met welke spec / gear. Affliction zie ik eigenlijk niet zo zitten voor instances omdat de meeste mobs eigenlijk te snel neergaan waardoor je dots niet optimaal ticken. Die spec wordt misschien wel interessant voor Raids.
blup
Aight de goede oude tijdExitium schreef op maandag 29 december 2008 @ 18:52:
[...]
Zal es niet zo zijn, stomme hordies. : (
En pvc!Kan me nog leuke PvP battles herinneren toen we met Resisted vroegâh (pre-crossrealm BG's) nog WSG premades hadden.
Wat is jou char? En welke guild zit je nu in?
je ne sais cacques
Probeer deze build maar eens: http://www.wowhead.com/?talent=IZbhIzsgMq0sxzZVchqr0uVstefanass schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 10:02:
[...]
Zoals ze bij ons in de guild zeggen; It isn't a guildrun if a certain lock didnt die first! Qua damage doe ik altijd wel goed mee, nog slechts 1 heroic gedaan totnutoe, HC UK, waar ik rond 1300 dps zat. Dat zou dan zeker niet slecht zijn uitgaande van die 1100 die jij regelmatig ziet.
Stuk meer dps dan jouw houdige build, en ook nog steeds prima om te soloen.
Ja dat is pure onkunde. Locks komen prima mee met raids, met goed spec, l2p en geen slack kunnen ze prima meters toppen (als group synergy er is)eendje schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 10:09:
ik weet niet of het aan onze locks ligt, maar ze doen echt werkelijk prut dmg. Ik kom regelmatig boven hun uit als feral tank(!!) is dat nou onkunde door onze spelers, of zijn ze daadwerkelijk zo ver de grond in generfed dat het eigenlijk een class is die je niet meer mee wilt nemen?
Edit: dubbel :Q
Met de dual spec hoef je voor je cat/bear gear ook bijna hetzelfde te verzamelen. Het verschil zal hem in de trinkets, necks en ringen zitten aangezien je bijna altijd voor "rogue" gear gaat omdat er bijna niets anders is.Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 19:27:
Een goede avond allen..
Als je feral specced ben je een hele goede tank en mis je maar een heel klein aantal talents voor cat dps.
blup
vreemd, aangezien bij ons altijd de hunters nr1 staan en de rogues daaronder.HolyCorn schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 10:13:
[...]
Ja dat is pure onkunde. Locks komen prima mee met raids, met goed spec, l2p en geen slack kunnen ze prima meters toppen (als group synergy er is)
Nou ja, het zal wel
blup
Verwijderd
laten we eerlijk zijn druid is de least tank op dit moment word al op verschillende fora geroepen en cat dps is ook niet echt top 10 .... dus die combo word het sowieso niet.eendje schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 10:13:
[...]
Met de dual spec hoef je voor je cat/bear gear ook bijna hetzelfde te verzamelen. Het verschil zal hem in de trinkets, necks en ringen zitten aangezien je bijna altijd voor "rogue" gear gaat omdat er bijna niets anders is.
Als je feral specced ben je een hele goede tank en mis je maar een heel klein aantal talents voor cat dps.
Geloof jij dat ook allemaal?
Feral tanks zijn nog steeds fantastisch. Ik heb nog steeds meer HP dan de warrior tanks en ik ben een stuk flexibeler op fights waar maar 1 tank nodig is en er een strakke enrage timer bestaat.
We zijn helaas niet meer de uber tanks die we waren met insane armor en hp en 60% dodge, maar the least tank, nee echt niet.
blup
Idd locks kunnen nog steeds erg veel dmg doen, maar het ligt ook wel beetje aan het gevecht of ze ook echt daadwerkelijk bovenaan kunnen staan[mssage=31265781,noline]HolyCorn schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 10:13[/message]:
[...]
Ja dat is pure onkunde. Locks komen prima mee met raids, met goed spec, l2p en geen slack kunnen ze prima meters toppen (als group synergy er is)
je ne sais cacques
Dat is in wow zo dat is in het echte leven ook zo.
Je kunt ook bedenken dat het vast een goede reden heeft en er mee leren leven
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
je ne sais cacques
Dat verschil zit em dan waarschijnlijk in de gear. Epic tov questblues / TBC gear. Dat ik Affliction voor instances niet zo zie zitten is puur persoonlijk btw, affliction zal misschien prima mee kunnen daar. Ik heb zelf echter een voorkeur voor Demo of Destro of een combi-build, ik vind affliction niet echt leuk (meer). Maar als idd zou blijken dat affliction bij gelijkwaardige gear meer damage doet, zou ik wel afflic speccen.Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 10:08:
[...]
eehh ik was met een epic lock in groep die had 1900-2200 dps hij was Affliction volgens mij want hij had haunt..
Ziet er wel interessant uit, demo/fire destro combi zo te zien. Misschien die eens een keertje proberen. Dit lijkt me een spec die zowel voor instances als solo bruikbaar is, met nadruk meer op instances. Mijn huidige build is mn lvl 70-80 leveling build geweest, ook zowel voor instances als solo bruikbaar, maar dan met de nadruk op solo (iets meer op felguard als tank gericht en wat meer pet-survivability). Als ik een beetje door mn Northrend questing heen ben (weekje hoop ik) zal ik deze zeker eens proberen, thanksHolyCorn schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 10:11:
[...]
Probeer deze build maar eens: http://www.wowhead.com/?talent=IZbhIzsgMq0sxzZVchqr0uV
Stuk meer dps dan jouw houdige build, en ook nog steeds prima om te soloen.
Ik had er ook 2,5 stack met silver ore tussen zitten, ik schrok me dood, Auctioneer gaf 145G median aan per stack aan. Ik dacht dat Auctioneer een foutje had, niet dus
Gisteravond logde ik uit en had 1200G in mijn bag en nog +- 300G in AH aan loot en ore. Ik ben benieuwd wat er zometeen in mijn mailbox ligt, en ik bedoel geen kadootje van vader Winter
Ik begin last te krijgen van goudkoorts denk ik, ik vind het zonde om 450G aan een fast mount skill uit te geven voor mijn main. Terwijl ik het eigenlijk wel nodig heb.
even wat anders, weten jullie misschien of de post vandaag word bezorgd? Ik heb namelijk geld op moneybookers gezet maar mijn account was frozen door te lange afwezigheid. Nu moet ik wachten op een reference code via de post, voordat ik op internet bij mijn centen kan
Dan kan ik eindelijk mijn lock naar mijn main server halen
Oh ja en een vrouwtje van maken, bij nader inzien vind ik een vent in een jurk toch niet zo geslaagd.
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Ik vind dat bij bijv een resto shammie een robe beter staan dan een broekBAS80 schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 10:43:
Oh ja en een vrouwtje van maken, bij nader inzien vind ik een vent in een jurk toch niet zo geslaagd.
Maar goed dat is weer wat je er zelf van vind natuurlijk.
volgens mij komt de postbode gewoon vandaag en morgen.BAS80 schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 10:43:
Nou ik ben de afgelopen 2 dagen bezig geweest met de main proffesions van mijn NE DK, skinnen en minen. Minen levelen is een goede manier als je zonder goud zit, binnen een paar uur had ik al 600G. Ik ben gewoon net zolang beziggeweest totdat al mijn bags vol zaten. Eerst de vendorloot verkocht, door naar AH en door naar het volgende gebied, om weer hetzelfde te doen.
Ik had er ook 2,5 stack met silver ore tussen zitten, ik schrok me dood, Auctioneer gaf 145G median aan per stack aan. Ik dacht dat Auctioneer een foutje had, niet dus(Hoogste gold ammount van mijn hunter LWer was 150G en daar heb ik toen der tijd een mount van gehaald.)
Gisteravond logde ik uit en had 1200G in mijn bag en nog +- 300G in AH aan loot en ore. Ik ben benieuwd wat er zometeen in mijn mailbox ligt, en ik bedoel geen kadootje van vader Winter
Ik begin last te krijgen van goudkoorts denk ik, ik vind het zonde om 450G aan een fast mount skill uit te geven voor mijn main. Terwijl ik het eigenlijk wel nodig heb.
even wat anders, weten jullie misschien of de post vandaag word bezorgd? Ik heb namelijk geld op moneybookers gezet maar mijn account was frozen door te lange afwezigheid. Nu moet ik wachten op een reference code via de post, voordat ik op internet bij mijn centen kan
Dan kan ik eindelijk mijn lock naar mijn main server halen
donderdag denk ik dat ze vrij zijn
Tja kijk, met Affli kan je zeer zeker meer dmg doen. Als je kan de rotatie goed onder controle kan houden iig. Kijk destro is lekker button bashen op incinerate en af en toen je immolate refreshen etc. Niet echt veel aan. Zeer zeker kan je dmg doen en goed ook maar ik ben zeker van mening dat affli meer dmg kan toedoen dan destro. Ik ga geen berekeningen erbij halen want dan gaat het nog een lange dag wordenstefanass schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 10:40:
[...]
Dat verschil zit em dan waarschijnlijk in de gear. Epic tov questblues / TBC gear. Dat ik Affliction voor instances niet zo zie zitten is puur persoonlijk btw, affliction zal misschien prima mee kunnen daar. Ik heb zelf echter een voorkeur voor Demo of Destro of een combi-build, ik vind affliction niet echt leuk (meer). Maar als idd zou blijken dat affliction bij gelijkwaardige gear meer damage doet, zou ik wel afflic speccen.
[...]
je ne sais cacques
Mooi...Mili schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 10:51:
[...]
volgens mij komt de postbode gewoon vandaag en morgen.
donderdag denk ik dat ze vrij zijn
Bij een Tauren mischien, maar niet bij een elf affli lock..chromeeh schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 10:48:
[...]
Ik vind dat bij bijv een resto shammie een robe beter staan dan een broek
Maar goed dat is weer wat je er zelf van vind natuurlijk.
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
blup
Tis vooral de Bloodsurge buff die me blij maaktcannibal schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 09:36:
[...]
Valt nogal mee natuurlijk, eigenlijk maar amper een buff, beetje fury gear had al meer dan genoeg +hit om de huidige extra miskans op te vangen.
Ok, zonder de hit penalty hoef ik niet bij upgrades zonder +hit andere stukken gear terug in te wisselen om de softcap te halen, of hit te gemmen of te enchanten, dus dat maakt het leven wel makkelijker maar is niet zozeer wat me boeit.
Verwijderd
Ik ben nu al een tijdje Affli en qua damage bevalt het nog steeds erg goed. Het kost je ff wat tijd om de rotatie goed onder de knie te krijgen, maar dat vind ik nu juist de uitdaging. Het grote voordeel wat je als Affli lock imo hebt ten opzichte van Destro, maar ook ten opzichte van bijv. Mages is dat je nog zeer behoorlijke damage doet op movement fights. Dit komt doordat je DoT's gewoon blijven doortikken terwijl je aan het rondlopen bent. Als ik met guildies Heroics doe dan wordt ik alleen op de damagemeters maar verslagen door een beter gegearde rogue en een beter gegearde hunter.Schaapmed schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 10:51:
[...]
Tja kijk, met Affli kan je zeer zeker meer dmg doen. Als je kan de rotatie goed onder controle kan houden iig. Kijk destro is lekker button bashen op incinerate en af en toen je immolate refreshen etc. Niet echt veel aan. Zeer zeker kan je dmg doen en goed ook maar ik ben zeker van mening dat affli meer dmg kan toedoen dan destro. Ik ga geen berekeningen erbij halen want dan gaat het nog een lange dag worden
Je moet het echter wel een kans geven. Affliction is niet iets wat je van de ene op de andere dag onder de knie hebt.
Aangezien ik nu bijna hitcapped ben (met gear), zit ik ff na te denken over een nieuwe spec (de 6 +hit talent points heb ik niet meer nodig). Wat denken jullie van deze build? Ik heb hier nog 3 punten over, ik twijfel nog waar ik ze aan ga besteden.
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Verwijderd
Ja dat had ik ook gehoord dat je je rotatie goed en getimed moet kunnen controleren als je haunt of corruption niet refresht had ik gehoord. dan mocht je weer opnieuw beginnen?Schaapmed schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 10:51:
[...]
Tja kijk, met Affli kan je zeer zeker meer dmg doen. Als je kan de rotatie goed onder controle kan houden iig. Kijk destro is lekker button bashen op incinerate en af en toen je immolate refreshen etc. Niet echt veel aan. Zeer zeker kan je dmg doen en goed ook maar ik ben zeker van mening dat affli meer dmg kan toedoen dan destro. Ik ga geen berekeningen erbij halen want dan gaat het nog een lange dag worden
je ne sais cacques
Afgelopen weekend 80 geworden op mijn priest... viel niet tegen hoe snel het gegaan is. Gisteren gelijk een whisper van rl maat, "Arena nu!!" .... hij is warlock, wel wat pvp gear maar nog niet volmaakt. Ik mijn frostsavage setje aan doen die ik tijdens het tailoring levelen geleerd had, (300 resilience!, had altijd priest tijdens tbc maar die had ik verkocht dus gear is klote op het moment)
Had geen zin om te respeccen dus met mijn 13/53/3 holy build zonder blessed resilience etc de arena in...
en toen viel me oog op mijn trinkets, en schoot me opeens te binnen dat ik geen PvP trinket had om cc te breken... geen honor points, geen badges.... dus het beloofde goeie arena games te worden
Even snel een potje EOTS gespeelt, waardoor ik mijn archievement haalde van 1ste eots winst, en iets met 4 torens op het einde, was wel relax.
Na wat opwarmen in eots, gingen we de arena in. De 1ste arena was nieuw voor ons,, we gingen omhoog met een lift (wat te triest is, want warlocks zijn al bagger in pvp, en met die lift werkt die sacrifice vw/resummon pet gewoon klote).... en we zeiden al op ventrilo: "we worden naar de slachtbank geleid".
Poort gaat open, en 3 second en ik was een engeltje.... (warrior+ spriest)...
Dat was dus 0-1, lekker begin
Potje 2, 3 en 4, kwamen we tegen een rogue + random.... rogue start op mij en voor ik uit kidney shot was "transformeerde" ik al in een engeltje ...
Toen kwamen we gelukkig tegen een druid/warlock, en onze eerste lvl 80 arena winst match was binnen!
Daarna nog wat potjes gespeelt, en uiteindelijk geeindigd op 5-5, echt te bizar, zonder "normale" gear, holy leveling spec, geen pvp trinket......

Nu even sparen voor mij trinket en dan nog maar wat games proberen , misschien dat we dan wel een rogue aankunnen , of in ieder geval een heal op mezelf kan krijgen
Linkje naar mijn armory
http://eu.wowarmory.com/c...t.xml?r=Nagrand&n=Betthen
Ik zou sowieso amp curse doen scheelt halve seconde GC. Daarnaast heb je tegenwoordig geen aggro problemen meer dus kan je in principe die imp DS ook weglaten maar anders kom je niet ver in de tree. Ik zou grim reach over fel concentrating kiezen ik zou dan gaan voor zoiets: deze buildMrHuge schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 11:13:
[...]
Aangezien ik nu bijna hitcapped ben (met gear), zit ik ff na te denken over een nieuwe spec (de 6 +hit talent points heb ik niet meer nodig). Wat denken jullie van deze build? Ik heb hier nog 3 punten over, ik twijfel nog waar ik ze aan ga besteden.
je ne sais cacques
Verwijderd
maar volgens de healers is dit, was een mega groot forum met welke tanks healers het liefst hebben 90% vond druid op de laatste plek, idd hun HP is het meeste maar ze krijgen ook de meeste dmg en daardoor zijn ze een "mana spons" voor de healers.. op de 3e plek kwam trouwens de DK, vooral niet de class, maar de 11 jarigen die het spelen xD 1e palli 2e warr.eendje schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 10:19:
op de forums word ook geroepen dat wow dood is, dat alle wow spelers geen life hebben en dat marsmannetjes bestaan.
Geloof jij dat ook allemaal?
Feral tanks zijn nog steeds fantastisch. Ik heb nog steeds meer HP dan de warrior tanks en ik ben een stuk flexibeler op fights waar maar 1 tank nodig is en er een strakke enrage timer bestaat.
We zijn helaas niet meer de uber tanks die we waren met insane armor en hp en 60% dodge, maar the least tank, nee echt niet.
nogmaals een quote:PMrHuge schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 11:13:
[...]
Ik ben nu al een tijdje Affli en qua damage bevalt het nog steeds erg goed. Het kost je ff wat tijd om de rotatie goed onder de knie te krijgen, maar dat vind ik nu juist de uitdaging. Het grote voordeel wat je als Affli lock imo hebt ten opzichte van Destro, maar ook ten opzichte van bijv. Mages is dat je nog zeer behoorlijke damage doet op movement fights. Dit komt doordat je DoT's gewoon blijven doortikken terwijl je aan het rondlopen bent. Als ik met guildies Heroics doe dan wordt ik alleen op de damagemeters maar verslagen door een beter gegearde rogue en een beter gegearde hunter.
Je moet het echter wel een kans geven. Affliction is niet iets wat je van de ene op de andere dag onder de knie hebt.
Kan je niet gewoon die talents laten staan en ipv hit +spelldmg gems/gear verzamelen? Of crit enzo? Ligt aan je spec wat je dps / crit% is natuurlijk moet je maar hier kijken voor hit cap enzo
je ne sais cacques
Gelijk berserking erop, aparte look van de enchant en een heerlijke proc.
Vanavond non-raiding avond, eens kijken of de DK de lvl 76 kan tikken, ben 1/3 level 75 nu.
Mining 450, blacksmithing 410, nog 5 puntjes voor de belt socket. Heb geen of nauwelijks meer cobalt ore nodig dus dat knal ik op AH, dat is op zeker 50 tot 60g per stack bijverdienen. Wat ik maf vind is dat het toch verkoopt voor die prijs ondanks dat als je 10 stappen in Northrend zet je weer tegen een vein aanloopt, dan was fel iron en adamantite toch wat minder te vinden. Hoe zijn de prijzen op de andere servers?
Tip voor leuk bijverdienen als je geen winstgevende profession hebt, even klein half uurtje 100 clams verzamelen en inleveren voor een siren's tear, hopsa, ook weer 300g rijker.
Ik ben meerdere keren Affliction geweest in Vanilla & TBC, dus het onder de knie krijgen zal geen probleem zijn. Ben er echter wat op uitgekeken en Demo bevalt erg goed, destro nog nooit gespeeld maar wil ik misschien toch eens gaan proberen.MrHuge schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 11:13:
[...]
Ik ben nu al een tijdje Affli en qua damage bevalt het nog steeds erg goed. Het kost je ff wat tijd om de rotatie goed onder de knie te krijgen, maar dat vind ik nu juist de uitdaging. Het grote voordeel wat je als Affli lock imo hebt ten opzichte van Destro, maar ook ten opzichte van bijv. Mages is dat je nog zeer behoorlijke damage doet op movement fights. Dit komt doordat je DoT's gewoon blijven doortikken terwijl je aan het rondlopen bent. Als ik met guildies Heroics doe dan wordt ik alleen op de damagemeters maar verslagen door een beter gegearde rogue en een beter gegearde hunter.
Wat betreft je nieuwe build: Zoals eerder aangegeven zou ik idd ook voor Amplify Curse gaan, maar daar kun je eventueel ook een puntje voor uit Fel concentration halen. Ander opties in Affliction-tree zijn Grim Reach, Eradiction opvullen tot 3/3 of Dark pact, mocht je wel eens mana problemen hebben. In destro zou je de puntjes ook kunnen stoppen, maar afhankelijk van welke destro spells je gebruikt. Ik vermoed (gok) door je keuze voor Molten Core dat je incinerate gebruikt ipv SB. In dat geval zou ik de 2 punten uit Imp SB liever in Cataclysm of wellicht zelfs Aftermath stoppen. Gebruik je wel SB dan hebben de 3 punten in Molten Core misschien niet zo veel nut en kun je die misschien beter ergens anders stoppen.
Blijft leuk he, lockylock builds....
Ik denk dat dit hem gaat worden. Redenen:Schaapmed schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 11:28:
[...]
Ik zou sowieso amp curse doen scheelt halve seconde GC. Daarnaast heb je tegenwoordig geen aggro problemen meer dus kan je in principe die imp DS ook weglaten maar anders kom je niet ver in de tree. Ik zou grim reach over fel concentrating kiezen ik zou dan gaan voor zoiets: deze build
- 1 punt in Eradiction vanwege:The main problem about this talent is the diminishing return. The first talent point gives more than 3% effective haste, the second one gives 1% haste while the last one gives only 0.5%. So 1 point is highly recommendable, 2 are still good, 3 might be a waste if there is a more promising talent left.
- Grim Reach gecombineerd met Destructive Reach. Alleen Grim Reach heeft weinig zin omdat Immolate en Shadow Bolt daar geen profijt van hebben, dus uiteindelijk moet je dan toch gewoon op 30y gaan staan.
Edit:
Ik gebruik gewoon Shadow Bolt, maar die punten in MC buffen zowieso je Immolate.
[ Voor 3% gewijzigd door Dricus op 30-12-2008 11:49 ]
Ik eindig meestal net onder een Fury Warrior en een retri paladin. Maar dan wel alleen bij bossfights, als je trash ook meeneemt zou het best kunnen dat een beardruid hoger eindigd. Hebben ze wel fatsoenlijke gear dan en vooral genoeg +hit? Overigens zijn we wel generfed in PvE, maar vooral in PvP, PvPen met een warlock is nu ook geen drol meer aan -,- .eendje schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 10:09:
ik weet niet of het aan onze locks ligt, maar ze doen echt werkelijk prut dmg. Ik kom regelmatig boven hun uit als feral tank(!!) is dat nou onkunde door onze spelers, of zijn ze daadwerkelijk zo ver de grond in generfed dat het eigenlijk een class is die je niet meer mee wilt nemen?
Affliction is een prima raid spec. Het probleem is echter dat je ~6 dots op je target moet houden, doe je dit niet optimaal dan dropt je DPS dramatisch.Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 10:08:
[...]
eehh ik was met een epic lock in groep die had 1900-2200 dps hij was Affliction volgens mij want hij had haunt..
@Hierboven, waarom geen +hit/minder mana talents ? Imp CoA heb je ook niet zo veel aan aangezien je toch altijd diegene bent die CoE op het doelwit houdt. Ik zou eerder zoiets doen, dan heb je nog 8 punten over die je zelf kan besteden.
[ Voor 16% gewijzigd door Thormodo op 30-12-2008 11:56 ]
Ja das wel een goeie, voor nu zou ik dan met die spec spelen, en kijken wat je kan vervangen.MrHuge schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 11:46:
[...]
Ik denk dat dit hem gaat worden. Redenen:Een andere optie die ik trouwens overweeg ipv respeccen is het vervangen van hitrating gems door spellpower en/of crit gems.
- 1 punt in Eradiction vanwege:
[...]- Grim Reach gecombineerd met Destructive Reach. Alleen Grim Reach heeft weinig zin omdat Immolate en Shadow Bolt daar geen profijt van hebben, dus uiteindelijk moet je dan toch gewoon op 30y gaan staan.
Edit:
Ik gebruik gewoon Shadow Bolt, maar die punten in MC buffen zowieso je Immolate.
10 hit rating = 14.07 dps
10 spell power = 13.12 dps
10 haste rating = 5.48 dps
10 crit rating = 3.75 dps
10 spirit = 4.33 dps
10 int = 1.14 dps
Je ziet dus dat Hit de meeste DPS geeft voor affli maar daar zit een cap op dus als je die kan maxxen en daarna alleen maar speldmg kan opvullen. Ik zou dan wel alleen de 3 punten in Suppression doen en misschien niet die van destro maar dat is een afweging die je moet maken. doen de moltencore punten je immolate zo goed buffen dan de 3% hit die je kan krijgen en de mana efficientie? Cijfers cijfers cijfers
je ne sais cacques
Verwijderd
Ohh kan je dat ook voor een druid/Balance druid vinden (A)Schaapmed schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 11:57:
[...]
Ja das wel een goeie, voor nu zou ik dan met die spec spelen, en kijken wat je kan vervangen.
10 spirit = 4.33 dps
10 int = 1.14 dps
Je ziet dus dat Hit de meeste DPS geef...
Grim reach zonder destructive reach is waardeloos. evenals molten core als affliction, immolate is de enige firespell die je gebruikt.Schaapmed schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 11:28:
[...]
Ik zou sowieso amp curse doen scheelt halve seconde GC. Daarnaast heb je tegenwoordig geen aggro problemen meer dus kan je in principe die imp DS ook weglaten maar anders kom je niet ver in de tree. Ik zou grim reach over fel concentrating kiezen ik zou dan gaan voor zoiets: deze build
Daarentegen zijn de rest net zo goed puur fillers voor ruin, dus wat dat betreft is het dan weer persoonlijke smaak.
Voorlopig heeft affliction nog de steeds hoogste damage output. Ben wel benieuwd wanneer ze de imp en de felpup fixen. maar dat zal wel met de overhaul komen, welke vermoedelijk pas met de nieuwe raid content komt

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
I knowSchaapmed schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 11:57:
[...]
Ja das wel een goeie, voor nu zou ik dan met die spec spelen, en kijken wat je kan vervangen.
10 spirit = 4.33 dps
10 int = 1.14 dps
Je ziet dus dat Hit de meeste DPS geeft voor affli maar daar zit een cap op dus als je die kan maxxen en daarna alleen maar speldmg kan opvullen. Ik zou dan wel alleen de 3 punten in Suppression doen en misschien niet die van destro maar dat is een afweging die je moet maken. doen de moltencore punten je immolate zo goed buffen dan de 3% hit die je kan krijgen en de mana efficientie? Cijfers cijfers cijfers
Dit topic is gesloten.