Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 176 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 47.872 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 10:52:
nee mijn eigenbufs.. Wrath hitte 1500/1600 critte 3000 normaal (ik zeg hitte omdat ik nu resto ben *cry)
Ga als ik 80 ben voordat ik respec eens ff spammen op wat trainings dummies. Kijken wat voor'n resultaten ik krijg. Als ik meer damage doe dan m'n maga ga ik op de fora whinen ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Zo mensen, mijn rogue is onlangs 80 geworden en ben metteen druk bezig gegaan met het maken van een Prot pally. Gister met 2 van m'n mates ( lvl 80 resto sham en 79 Fury war ) naar Nexus.
Dit ging echter uitstekend, aggro geen moment kwijt geraakt. Geen whipes en binnen 40 min lag alles plat. Mooi 3 tank rewards van quests en nog wat offspec spul ( holy en retri )

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 10:28:
[...]

Hmm, dat valt wat tegen. Waarom trouwens geen imp soul leech? Een van de betere talents onderin destruction. Haal je zo'n 30% meer damage uit je manapool. Minder lifetap = meer dps.

Ow wacht.. 0/31/40.... Vind ik maar een rare combo tussen 0/41/30 en 0/20/51 en mist net het beste van beiden imho..
Ik vond imp soul leech echt bagger voor 5 punten die keren dat ik het getest heb. Iemand een recente wws van een boss fight met een lock met imp soul leech?

edit: 31/40 is atm een erg sterke build als je de gear hebt trouwens.

[ Voor 5% gewijzigd door HolyCorn op 23-12-2008 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 17:26
Er zit nogal een verschil in die bosses. 3700 DPS op Thaddius is niks, op Grobbulus is het bizar veel.
HolyCorn schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 11:06:
[...]

Ik vond imp soul leech echt bagger voor 5 punten die keren dat ik het getest heb. Iemand een recente wws van een boss fight met een lock met imp soul leech?

edit: 31/40 is atm een erg sterke build als je de gear hebt trouwens.
imp soul leech is 2 punten en eigenlijk de enige mana-replenishment die je kunt hebben als destro, zonder het tijdrovende en healer-afhankelijke life-tap. Is bij een deep-destro dus zeker de moeite waard. Het is grofweg 30% meer damage uit je manapool.

[ Voor 53% gewijzigd door Bosmonster op 23-12-2008 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Lief dagboek,

Gisteren voor het eerst naar Malygos 25 man gegaan en we hebben hem met 2 uur neer gekregen. Vooral frustrerend dat mensen in P3 gewoon niet op kunnen letten en genoeg energy laten staan voor een CP + shield. Wel mooi dat we voor het eerst weer het gevoel van een overwinning hadden na de stoomwals in naxx 25. Nu hebben we iig alle LK content van dit moment gecleared en nog net in dit jaar ook. Wel leuk om nu eens vooraan te lopen ipv overal achteraan hobbelen en mensen te gearen die daarna guild switchen.

Vanavond maar eens de Heroics ingaan voor achievements aangezien alle raid content voor deze week gecleared is. Als eerste wil ik wel eens naar Oculus heroic want als ik die klaar heb dan kan ik meteen mijn Champion of the Frozen Waste titel claimen. Verder zal het gewoon weer dailies grinden zijn om de Kalu'ak naar exalted te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagboek!

Gisteren vooral m'n mage gespeeld. Ding 72!! Frost speelt weer vertrouwd.
Ik ben wel benieuwd welke van m'n 2 chars eerst level 80 gaat worden, want de voorspelling lijkt per dag te veranderen :P m'n vriendin, toen ze opgewarmd was na een dag in Tivoli hier in Kopenhagen, ging gisteren namelijk even haar 64 Death Knight spelen, en dan pak ik m'n mage om niet voorop te geraken met m'n priest.
Na even lekker doorspelen ben ik m'n bed in gedoken met 50% in level 72 en nog zo'n 20 quests te gaan in Borean Tundra. Ik ben er nog niet helemaal uit waar ik heen ga na Borean Tundra. Howling Fjord of Dragonblight? De eerste vond ik nou niet zo spannend op m'n priest.
Ik heb m'n DK nog even gepakt, omdat Zul'Gurub gereset was. Dit keer alleen Thekal gedaan, voor de mount. Helaas dropte 'ie niet. Het is echt een farm geworden, moeilijk is het niet meer. De Shaman add healde nog toen de andere 2 of 5% leven zaten, maar ook dat was geen probleem. Shaman nuken, op 10% van zijn leven even Pestilence en nadat hij dood is zitten de andere 2 nog een 1 of 2% hp. Ideaal.
Vrijdagavond maar even weer doen. Dan zit ik bij een vriend in Nederland, en daar zullen we nog wel even WoW spelen :)

Onyxia kan vanavond weer, maar ik vraag me af of ik het doe. Geld heb ik niet nodig (ben niet iemand die 20k op zijn 'rekening' wilt hebben) met m'n 2,5k gold atm. Maar misschien kan ik de verleiding van het draakje-doden niet weerstaan vanavond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:16
TiMMieJ schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 11:12:
Lief dagboek,

Malygos 25 mans down verhaal
Sartharion met 3 adds al down? zo niet, dan heb je nog wat te doen : P

[ Voor 63% gewijzigd door ImdaMned op 23-12-2008 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 11:08:
[...]

Er zit nogal een verschil in die bosses. 3700 DPS op Thaddius is niks, op Grobbulus is het bizar veel.

[...]

imp soul leech is 2 punten en eigenlijk de enige mana-replenishment die je kunt hebben als destro, zonder het tijdrovende en healer-afhankelijke life-tap. Is bij een deep-destro dus zeker de moeite waard. Het is grofweg 30% meer damage uit je manapool.
Het is 5 punten, aangezien je eerst de zo goed als waardeloze gewone soul leech al nodig hebt. En 30% meer dmg? Je hebt 30% kans bij een incinerate om 2% van je max mana te restoren. Ik heb buffed ongeveer 19k mana. Gister bij Thaddius heroic heb ik 105 incinerates gespammed, wat dus pakweg 32x mana zou restoren, wat dan zou neerkomen op 32*380=12k mana. Dat zijn 3/4 life taps, aka 4.5/6 seconden, aka 3 incinerates extra. (En dan tel ik m'n 4piece T7 bonus niet eens mee). Dan mag je mij is uitleggen hoe 3 extra incinerates op 105 incinerates 30% meer dmg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
HolyCorn schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 11:32:
[...]

Het is 5 punten, aangezien je eerst de zo goed als waardeloze gewone soul leech al nodig hebt. En 30% meer dmg? Je hebt 30% kans bij een incinerate om 2% van je max mana te restoren. Ik heb buffed ongeveer 19k mana. Gister bij Thaddius heroic heb ik 105 incinerates gespammed, wat dus pakweg 32x mana zou restoren, wat dan zou neerkomen op 32*380=12k mana. Dat zijn 3/4 life taps, aka 4.5/6 seconden, aka 3 incinerates extra. (En dan tel ik m'n 4piece T7 bonus niet eens mee). Dan mag je mij is uitleggen hoe 3 extra incinerates op 105 incinerates 30% meer dmg is.
12K op 19K is zelfs nog veel meer dan 30% ;)

OVerigens heb ik het over een deep destro build, dus t/m chaos bolt. Dan heb je de punten te besteden.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 23-12-2008 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 11:35:
[...]

12K op 19K is zelfs nog veel meer dan 30% ;)

OVerigens heb ik het over een deep destro build, dus t/m chaos bolt. Dan heb je de punten te besteden.
Mooie ontwijking van m'n post, ik ga er maar vanuit dat je inziet dat die 30% meer dmg onzin is. En voor een deep destro build doe ik die 5 punten echt niet daarin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
HolyCorn schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 11:39:
[...]

Mooie ontwijking van m'n post, ik ga er maar vanuit dat je inziet dat die 30% meer dmg onzin is. En voor een deep destro build doe ik die 5 punten echt niet daarin.
Mensen proberen hier te adviseren, als jij dan niet een advies opneemt dan is dat jouw keuze :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
SpoTs schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 11:44:
[...]

Mensen proberen hier te adviseren, als jij dan niet een advies opneemt dan is dat jouw keuze :)
Oh, als het advies zou kloppen zou ik het wel opvolgen hoor ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 12:17

Auredium

Informaticus Chaoticus

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 10:05:
[...]

In Grizzly? Mijn mage is gisteren 74 geworden en is nog niet eens klaar in Borean, HF heb ik al wel af. :) Een paar keer een instance doen en je hebt al ruim een half level te pakken. Ik kan op deze manier Sholazar bassin niet eens helemaal doen voor ik 80 ding. Mijn warrior was daar 79,5 toen ie klaar was met questen en heeft het laatste beetje in Storm peaks volgemaakt.
Ik heb Borean Tundra helemaal leeg gequest maar ik heb in Dragonblight en Howling Fjord ook maar een ahndjevol gedaan.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een foutje gemaakt -_-

ben gaan questen voor de verkeerde groep in SB... nu ben ik hostile met de oracles (en ik wil die pets ;))

hoe kan ik mijn faction veranderen in SB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:26

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 12:00:

ben gaan questen voor de verkeerde groep in SB... nu ben ik hostile met de oracles (en ik wil die pets ;))

Je moet dan die named elite killen in die grot, en dan de oracle add niet killen

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 12:00:

zoeken is moeilijk inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 10:05:
In Grizzly? Mijn mage is gisteren 74 geworden en is nog niet eens klaar in Borean, HF heb ik al wel af. :) Een paar keer een instance doen en je hebt al ruim een half level te pakken. Ik kan op deze manier Sholazar bassin niet eens helemaal doen voor ik 80 ding. Mijn warrior was daar 79,5 toen ie klaar was met questen en heeft het laatste beetje in Storm peaks volgemaakt.
Ik heb op m'n mage heel stormpeaks en sholazar 'gemist'. Ik ga dus op m'n druid Howling Fjord en Grizzly Hills overslaan en gewoon van Dragonblight naar Zul naar Sholazar en dan Stormpeaks. Icecrown heb ik ook nog de meeste quests open. Je kunt veel zeggen van Wrath, maar er zijn meer dan genoeg quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

Nitai

Live the life you love.

Auredium schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 11:49:
[...]

Ik heb Borean Tundra helemaal leeg gequest maar ik heb in Dragonblight en Howling Fjord ook maar een ahndjevol gedaan.
Ik heb BT en HF helemaal leeggequest. En ik ben 73 en een half. Gisteren in Dragonblight aangekomen. Maar ik was dan ook gelijk met lvl68 direct naar Northrend gegaan. Ligt er dus maar aan op welke level je naar Northrend gaat.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nuttige replies ook ^^

edit: hmm dat was een poging tot sarcasme want je reply was zeker nuttig ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2008 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
HolyCorn schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 11:39:
[...]

Das geen ontwijking van je post, maar een verschil in interpretatie.

Ik zou niet weten waar je ze anders in zou stoppen als je tot chaosbolt gaat overigens ;) Het is de beste DPS-increase die je kunt krijgen voor de punten die je toch uit moet geven om 51 in destro te stoppen.

En je weet als lock vast zelf ook wel de nadelen van lifetappen en dat is niet alleen de tijd die het kost.

[ Voor 31% gewijzigd door Bosmonster op 23-12-2008 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Mjah de jouwe voegt natuurlijk een hoop toe.

Hij geeft iig nog de goede link naar hoe en wat, al verpakt hij het enigzins sarcastisch.

Kan me nog wel herrineren dat je vroeger een dikke waarschuwing kreeg op GoT als je niet zelf een poging had gedaan om iets op te zoeken.
Maargoed, tijden veranderen, ook hier.

Verder ben ik atm eigk wel een beetje bored met de huidige instances/raids, gelukkig is er nog genoeg te doen naast die meuk (al wil ik ze wel blijven runnen voor de rep, en met een goeie groep kan je nog wel eens wat gein uithalen).

Ah well, nog geen spijt van me reroll naar hunter, kan nu alleen niet beslissen wat ik als 2de ga lvlen (rogue/shaman/mage of toch een DK)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Routed schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 12:15:
[...]

Mjah de jouwe voegt natuurlijk een hoop toe.

Hij geeft iig nog de goede link naar hoe en wat, al verpakt hij het enigzins sarcastisch.

Kan me nog wel herrineren dat je vroeger een dikke waarschuwing kreeg op GoT als je niet zelf een poging had gedaan om iets op te zoeken.
Maargoed, tijden veranderen, ook hier.

Verder ben ik atm eigk wel een beetje bored met de huidige instances/raids, gelukkig is er nog genoeg te doen naast die meuk (al wil ik ze wel blijven runnen voor de rep, en met een goeie groep kan je nog wel eens wat gein uithalen).

Ah well, nog geen spijt van me reroll naar hunter, kan nu alleen niet beslissen wat ik als 2de ga lvlen (rogue/shaman/mage of toch een DK)
Je moet gewoon kijken wat voor aspect jij in de game leuk vind. Hunter is dus ranged dps.
Ik heb onlangs besloten om namelijk voor PvP m'n rogue te gebruiken en een tank voor PvE. Dus ik denken hmm.. wat vind ik cool in een tank.. Hij moet een shield hebben en aoe kunnen tanken. Dus kwam uit bij Paladin. En daar ben ik erg tevreden mee! cker met alle mooie questrewards kom je een heel eind. Heb nu iig voor normal instances de defcap. En ben nu aant zorgen dat ik genoeg hp heb samen met expertise en hitrating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Loev schreef op maandag 22 december 2008 @ 16:23:
Mooie whisper conversatie met een vriend die classis wow instance achivement wil halen. (Hij stond in strat baron)

Vriend: GVD! Die klote deur gaat niet open?
Ik: Heb je wel alle bosses gekilled?
Vriend: Ja doh, die poort ging open en toen al waves dood gemaakt.
Ik: Ow die deur! Naar baron toe?
Vriend: Ja die!
Ik: GM erbij halen zal wel vage bug zijn.

<einde>

Dag later hebben we hem samen gedaan. Exact hetzelfde punt, deur weer dicht :? Hij begint weer te schelden. Dus ik loop naar de deur, en wat gaat er op? Juist :P Echt hoe dom... 8)7 |:(
Een tip voor mensen die stratholme Baron soloen. Vecht Ramstein gewoon in de ziggurat. Hoef je alleen de blackguards en Ramstein te doden, en niet die irritant hoop van kleine skelletjes :).

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Zeker, ik geef je de link die je nodig hebt en het advies om voortaan zelf wat beter te zoeken (wat hier op got gewaardeerd wordt over het algemeen)
Bosmonster schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 12:10:
[...]

Das geen ontwijking van je post, maar een verschil in interpretatie.

Ik zou niet weten waar je ze anders in zou stoppen als je tot chaosbolt gaat overigens ;) Het is de beste DPS-increase die je kunt krijgen voor de punten die je toch uit moet geven om 51 in destro te stoppen.

En je weet als lock vast zelf ook wel de nadelen van lifetappen en dat is niet alleen de tijd die het kost.
Tuurlijk is het wel een ontwijking van mijn post. Je doet de hele essentie van de post af als verschil in interpretatie. Jij komt met de statement dat het grofweg 30% meer dmg is, ik laat zien dat het onzin is, en dan is het een verschil van interpretatie ? :')

En ik weet donders goed wat lifetap doet ja, net zo goed als dat jij zou moeten weten dat je perfect kunt tappen in raids zonder dat je je healers belast cq jezelf in de problemen brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 12:17

Auredium

Informaticus Chaoticus

Nitai schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 12:05:
[...]

Ik heb BT en HF helemaal leeggequest. En ik ben 73 en een half. Gisteren in Dragonblight aangekomen. Maar ik was dan ook gelijk met lvl68 direct naar Northrend gegaan. Ligt er dus maar aan op welke level je naar Northrend gaat.
Ik ben ook gewoon emt level 68 naar Northrend gegaan maar buiten Borean zelf heb ik misschien maar 40-50 andere quests elders gedaan. Ik heb in de tussentijd wel de achievements gehaald voor het verkennen van Borean Tundra, Howling Fjord, Dragonblight, Grilly Hills en Zul'drak en ik heb de Basin voor 95% verkent. Ik moet in Principe nog maar drie gebieden echt verkenen.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol verwachte dit al, zoals je kunt zien was mijn post al ge-edit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Nitai schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 12:05:
[...]

Valt wel mee met dat instappen op lvl. Ik ben op 70 begonnen en ben net 74, maar wel dezelfde plek in de maffe wereld.

/zwaai overigens (uhh wie? ;) )

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
SpoTs schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 12:19:
[...]

Je moet gewoon kijken wat voor aspect jij in de game leuk vind. Hunter is dus ranged dps.
Ik heb onlangs besloten om namelijk voor PvP m'n rogue te gebruiken en een tank voor PvE. Dus ik denken hmm.. wat vind ik cool in een tank.. Hij moet een shield hebben en aoe kunnen tanken. Dus kwam uit bij Paladin. En daar ben ik erg tevreden mee! cker met alle mooie questrewards kom je een heel eind. Heb nu iig voor normal instances de defcap. En ben nu aant zorgen dat ik genoeg hp heb samen met expertise en hitrating.
Mjah, heb eigenlijk altijd al een tank willen hebben, maar zag best op tegen het lvlen van een warrior/pala/druid (wel begonnen maar allemaal tussen de 20/30 weer gedelete).

En nadat ik niet helemaal happy was met de shaman changens in de beta/en wat er bekend was heb ik binnen een paar weken me hunter geleveld (op de oude manier niet via RAF) en kon zo door de expansie in, ik heb het lvlen dus na 7 weken nonstop questen wel ff gezien :)).

Achja, ik neig atm naar een DK, ik zie het wel na de kerst :)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Routed schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 12:39:
Achja, ik neig atm naar een DK, ik zie het wel na de kerst :)
Opzich kan ik je best een DK aanraden, ze lvlen erg lekker door vind ik zelf, en het is natuurlijk superleuk om 10 mobs te pullen en ze dan te pwnen met full hp over aan het einde. :p

@ Ramstein binnen killen tactiek; da's inderdaad de beste, doe ik ook altijd, nog nooit problemen gehad.

Vraagt een van onze healers net of ik zin heb om naxx25 KT te doen.... Ik vertellen dat ik undergeared ben imo.. hij doorpushen en een druid tank afwijzen, ik vraag wanneer: 5 AM.. Euh, sorry? 5 AM. Okay, count me out. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:10

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Dagboekje,

Gisteren met mijn Warlock verschillende Destro specs, inclusief bijbehorende Glyphs, aan de test der Heroic Training Dummy onderworpen. Het doel daarbij was om te kijken of ik een spec kon vinden die zich met mijn huidige gear enigszins kon meten met mijn huidige 56/0/15 spec (zo'n 2200 DPS op de dummy). Uiteindelijk bleek dat er met alle gangbare Destro specs ongeveer evenveel DPS gedaan wordt, allemaal max rond de 2000.

Kanttekening hierbij is dat mijn Crit met een Destro build op 15% zit, wat behoorlijk aan de lage kant is. Conclusie is dat ik blijf twijfelen tussen Affli en Destro. Het verschil is met mijn huidige gear rond de 200 DPS, wat toch 9% is. De rotatie van een Destro build is wel stukken makkelijker (als je tenminste geen Conflag/Backdraft hebt gespecced), dus je kunt je meer focussen op het gevecht en je zit minder naar DoT timertjes te kijken.

Voorlopig blijft de keuze toch nog maar even bij Affli. De rotatie begin ik nu net een beetje behoorlijk onder de knie te krijgen, dus hij krijgt nog ff de kans. Om de rotatie wat eenvoudiger te maken refresh ik nu Immo, UA en Haunt achter elkaar (niet aan het begin van de rotatie uiteraard) en refresh ik ook CoA (met glyph uiteraard) en Siphon Life achter elkaar. Je mist dan 1 tick van Siphon Life, maar het maakt het er een stuk makkelijker op.

Wat ik trouwens vaak merk is dat veel healers de neiging hebben om je na een Life Tap meteen weer naar 100% te healen, terwijl dit voor Affli locks absoluut niet nodig is ivm Haunt en Fel Armor. Wat doen mijn collegae Affli locks hiermee? Afspraken maken met de healer? Ik zit er zelf aan te denken om bijv. af te spreken dat ik pas gehealed wordt als ik onder de 75% (of misschien wel minder) HP duik.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Ik denk dat je daar met chainheal / CoH / PoM geen zorgen om hoeft te maken. Sterker nog, denk dat ze niet eens doorhebben dat ze een lock aan het healen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 22:49

Nitai

Live the life you love.

-BB- schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 12:38:
[...]

Valt wel mee met dat instappen op lvl. Ik ben op 70 begonnen en ben net 74, maar wel dezelfde plek in de maffe wereld.

/zwaai overigens (uhh wie? ;) )
/zwaai John :P

Ik heb wel Utgarde Keep overgeslagen en ook de instances in Coldarra, puur alleen quests gedaan die ik zelf kon doen of met z'n tweeën. Misschien zit daar wat meer verschil in. :) Het begint nu overigens wel wat eentonig te raken. Jammer dat de DK questline zo snel voorbij was... dat was echt een ervaring.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
MrHuge schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 12:59:
Wat ik trouwens vaak merk is dat veel healers de neiging hebben om je na een Life Tap meteen weer naar 100% te healen, terwijl dit voor Affli locks absoluut niet nodig is ivm Haunt en Fel Armor. Wat doen mijn collegae Affli locks hiermee? Afspraken maken met de healer? Ik zit er zelf aan te denken om bijv. af te spreken dat ik pas gehealed wordt als ik onder de 75% (of misschien wel minder) HP duik.
Weinig. :p Healers gaan over het algemeen niet uitgebreid kijken wat voor percentage health je mist en wat voor class je bent. Halflege healthbar + meer dan genoeg mana + tank onder controle = heal. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
HolyCorn schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 12:19:
[...]
Tuurlijk is het wel een ontwijking van mijn post. Je doet de hele essentie van de post af als verschil in interpretatie. Jij komt met de statement dat het grofweg 30% meer dmg is, ik laat zien dat het onzin is, en dan is het een verschil van interpretatie ? :')

En ik weet donders goed wat lifetap doet ja, net zo goed als dat jij zou moeten weten dat je perfect kunt tappen in raids zonder dat je je healers belast cq jezelf in de problemen brengt.
Ik zei niet dat het 30% meer damage was, dat zou onzin zijn. Ik zei dat je 30% meer damage uit je manapool haalt.

En bij sommige gevechten, bijvoorbeeld met veel aoe, is het niet echt aan te raden om op 50% HP te gaan lifetappen :P Het blijft een aanslag op je HP en dat blijft altijd een risico. Als je dus veel lifetappen kunt voorkomen met feitelijk gratis skills met deep destro, is dat wel degelijk aan te raden ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 23-12-2008 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat een healer dat ook zelf moet inzien. Je kunt het eventueel met een whisper zeggen als je ziet dat het bv. een FoL of Flash Heal is.

Werkte Prayer of Mending trouwens op een Lifetap? Kan ik me niet herinneren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Nitai schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 13:19:
[...]

/zwaai John :P

Ik heb wel Utgarde Keep overgeslagen en ook de instances in Coldarra, puur alleen quests gedaan die ik zelf kon doen of met z'n tweeën. Misschien zit daar wat meer verschil in. :) Het begint nu overigens wel wat eentonig te raken. Jammer dat de DK questline zo snel voorbij was... dat was echt een ervaring.
Ja die heb ik (eigenlijk we) wel allemaal gedaan. Je schijnt nodig te zijn als een tank-spec hebt :P Voor de rest kom ik niet in de buurt van instances omdat ik liever quests doe met veel verschillende chars tegelijkertijd. Kijk maar naar de guild waar ik in zit (linkje sig, Dazzah, Razzah, Zeffir, Bubbix, Wazzah, Klaednah, Padwana, Glarok, Clerix). Teveel chars, te weinig tijd :P

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Dagboekje,

Gisteren met mijn Warlock verschillende Destro specs, inclusief bijbehorende Glyphs, aan de test der Heroic Training Dummy onderworpen. Het doel daarbij was om te kijken of ik een spec kon vinden die zich met mijn huidige gear enigszins kon meten met mijn huidige 56/0/15 spec (zo'n 2200 DPS op de dummy). Uiteindelijk bleek dat er met alle gangbare Destro specs ongeveer evenveel DPS gedaan wordt, allemaal max rond de 2000.

Kanttekening hierbij is dat mijn Crit met een Destro build op 15% zit, wat behoorlijk aan de lage kant is. Conclusie is dat ik blijf twijfelen tussen Affli en Destro. Het verschil is met mijn huidige gear rond de 200 DPS, wat toch 9% is. De rotatie van een Destro build is wel stukken makkelijker (als je tenminste geen Conflag/Backdraft hebt gespecced), dus je kunt je meer focussen op het gevecht en je zit minder naar DoT timertjes te kijken.

Voorlopig blijft de keuze toch nog maar even bij Affli. De rotatie begin ik nu net een beetje behoorlijk onder de knie te krijgen, dus hij krijgt nog ff de kans. Om de rotatie wat eenvoudiger te maken refresh ik nu Immo, UA en Haunt achter elkaar (niet aan het begin van de rotatie uiteraard) en refresh ik ook CoA (met glyph uiteraard) en Siphon Life achter elkaar. Je mist dan 1 tick van Siphon Life, maar het maakt het er een stuk makkelijker op.

CoA Glyph? Dan mis je een van de vitale glyphs: Immo, Corruption, Siphon. Tenzij je een 4de glyph mag gebruiken :) Verder zou ik je Immo/UA helemaal uit laten lopen. Zelfde geldt voor CoA uiteraard, Siphon maakt niet uit.

Met affliction doe ik 2800 op de heroic dummy, maar het is wel zo dat affliction feitelijk minder profijt haalt uit alle raidbuffs dan een destro-build. De dummy is daar dus een stuk minder representatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:10

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Bosmonster schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 13:31:
[...]
CoA Glyph? Dan mis je een van de vitale glyphs: Immo, Corruption, Siphon. Tenzij je een 4de glyph mag gebruiken :) Verder zou ik je Immo/UA helemaal uit laten lopen. Zelfde geldt voor CoA uiteraard, Siphon maakt niet uit.
Immo, UA en CoA laat ik inderdaad altijd helemaal uitlopen. Over de glyphs: Op ElitistJerks staat in het Affli topic een overzichtje van de toegevoegde DPS per glyph. Als ik het me goed herinner zat Corruption niet bij de top-3, CoA, Immo en Siphon wel (ik kan het hier niet ff nakijken).
[...] maar het is wel zo dat affliction feitelijk minder profijt haalt uit alle raidbuffs dan een destro-build. De dummy is daar dus een stuk minder representatief.
Kun je uitleggen waar dit precies mee te maken heeft?

[ Voor 29% gewijzigd door Dricus op 23-12-2008 13:41 ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Laatst online: 15-09 10:55

Ryceck

Constants and Variables

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 13:24:
Ik vind dat een healer dat ook zelf moet inzien. Je kunt het eventueel met een whisper zeggen als je ziet dat het bv. een FoL of Flash Heal is.

Nope. Dat komt met name omdat je eigenlijk geen damage krijgt maar dat er HP in mindering wordt gebracht als kost voor de spell. Verschil in naamgeving en interpretatie voor het spel waardoor PoM niet bounced.

En qua healing. In een 25man raid is niet te zien waarom iemand damage krijgt. Ik zie alleen de Warlock -30% hp krijgen ofzo wat een trigger is om te healen. Er is voor mij niet in 1 seconde (dat is de reactietijd) te zeggen of dit komt door een lifetap, een DoT, een add, de boss of een of ander aoe-effect. Ofwel ik gooi altijd een heal simpelweg omdat als het een keer geen lifetap is maar een of andere add die aan het slaan is je 1 seconde later wel eens dood kan zijn.
En wie krijgt dan de schuld? Juist de healer omdat die jou niet healde terwijl jij klappen kreeg.

Voorkomen is beter dan genezen :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MrHuge schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 13:38:
[...]

Immo, UA en CoA laat ik inderdaad altijd helemaal uitlopen. Over de glyphs: Op ElitistJerks staat in het Affli topic een overzichtje van de toegevoegde DPS per glyph. Als ik het me goed herinner zat Corruption niet bij de top-3, CoA, Immo en Siphon wel (ik kan het hier niet ff nakijken).
Dat kan ik me moeilijk voorstellen. 1 Corr proc en ik heb het hele dps voordeel van de CoA glyph er al uit voor 10 minuten. CoA voegt feitelijk ook nauwelijks DPS toe, sterker nog, door het langer worden met middel-ticks wordt de DPS in veel gevallen zelfs lager, aangezien hoge ticks afvallen.
Kun je uitleggen waar dit precies mee te maken heeft?
Demo/Destro builds hebben simpelweg meer aan veel van de raidbuffs (int, crit, pet-attackpower buffs met felguard, imp die dubbel gebuffed wordt, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Ryceck schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 13:39:
[...]
Voorkomen is beter dan genezen :)
Healen is beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-09 14:49

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
ImdaMned schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 11:30:
[...]

Sartharion met 3 adds al down? zo niet, dan heb je nog wat te doen : P
Malygos in 5 minuten al down? Zo niet, dan heb jij ook nog wat te doen ;)

(ik ook; sarth + 3 is niet te moeilijk, in 10 is hij wat harder, maar malygos moet nog in 5m neer, daarna heb ik mijn achievement eigenlijk al binnen)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 13:24:

Als healer ben je daat meestal echt niet mee bezig.. je ziet dat er health naar beneden gaat dus je instinct zegt healen.
Het is dan nog maar net hoe hoog de lock op de healing prio lijst staat natuurlijk ;)

btw, in mijn vorige raidteam hadden de locks gewoon een simpel macrotje ervoor

/s lifetapping!
/cast lifetap (? oid)

Dan wist je als healer iig dat je je om die persoon wat minder zorgen hoefde te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 14:06:
[...]

Als healer ben je daat meestal echt niet mee bezig.. je ziet dat er health naar beneden gaat dus je instinct zegt healen.
Het is dan nog maar net hoe hoog de lock op de healing prio lijst staat natuurlijk ;)

/s lifetapping!
/cast lifetap (? oid)

Dan wist je als healer iig dat je je om die persoon wat minder zorgen hoefde te maken
Das lekker irritant zo'n macro.

Persoonlijk vind ik niet dat locks zich in 1x helemaal leeg moeten lifetappen, wat je soms ziet. Zolang het bij 1 lifetap blijft ben je met de aoe-heals ook zo weer heel. Maar als een warlock gelijk zn halve HP-pool leeg gaat tappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Bosmonster schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 14:09:
[...]

Persoonlijk vind ik niet dat locks zich in 1x helemaal leeg moeten lifetappen, wat je soms ziet. Zolang het bij 1 lifetap blijft ben je met de aoe-heals ook zo weer heel. Maar als een warlock gelijk zn halve HP-pool leeg gaat tappen...
Dit zie ik helaas veel te vaak gebeuren. Van het weekend nog zo'n mafkees, vlak voor de pul 75%! van zijn health pool leeg, tank pulde direct en ik kon meteen de warlock gaan lopen healen, heerlijk fijn hoor. En zulke gasten lopen dat te zeiken op de healer als ze na 1 hit dood zijn. Ja wtf hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 14:09:
[...]

Hoe irritant denk je dat is als een warlock elke 2e rotatie zijn mana pool weer op pijl moet brengen ? In 1 keer op een goed getimed ogenblik wanneer er weinig risico is voor de warlock zichzelf "leegtappen" is ook veel gunstiger. Je zou met een priest of druid die op raid healing duty staat kunnen afspreken dat je een macro maakt die hem whispered op het moment van een lifetap actie. Op dat punt kan de healer zorgen voor wat HoT's zodat zijn health weer efficient omhoog gebracht word en de healer hoeft er verder niet meer naar om te kijken.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Kees schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 14:00:
[...]

Malygos in 5 minuten al down? Zo niet, dan heb jij ook nog wat te doen ;)

(ik ook; sarth + 3 is niet te moeilijk, in 10 is hij wat harder, maar malygos moet nog in 5m neer, daarna heb ik mijn achievement eigenlijk al binnen)
Yup, maar malygos in 5 minuten neermeppen is dan gewoon sneller dan normaal. En sartharion zonder of met 3 adds is nogal een redelijk groot verschil qua encounter. En owja, betere gear ofzo.

Gisteren btw sartharion down met 2 adds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 14:06:
[...]

/s lifetapping!
/cast lifetap (? oid)

Meestal geef ik wel aan dat de lock kan tappen, of hij / zij geeft het zelf wel aan dat hij/zij wil life tappen :)
Bepaalde fights zonder adds / aura's etc is het geen punt, bijv. een Riptide er op en klaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiertz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-07 00:23
Net of iemand op die macro let. Als we aan het raiden zijn let ik dus totaal niet op de chat omdat we alles via ventrilo doen. En locks moeten niet lifetappen op trash, dat moeten ze erna doen. Op bazen zie je meestal wel wat er gebeurd en kun je inschatten of de lock dmg krijgt of lifetap doet.

Maar over het algemeen maakt dit allemaal niet uit. in Naxx 25 is er toch zeer veel aoe dmg en dan cast je regelmatig CoH. Hierdoor worden de locks automatisch gehealed, een renew doet het ook altijd goed. (gewoon renews casten op locks, de locks moeten dan anticiperen en lifetappen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik cast(te) ook altijd Renews op Locks. En ik vind dat het makkelijk in te zien is, of een Lock dan wel Lifetapped of daadwerkelijk damage krijgt. Af en toe je ogen op wat anders dat HP-bars richten is goed voor je ;) en dan bedoel ik bv tijdens het casten van een Greater Heal. Heb je 'genoeg tijd' voor anticipatie. Minder dan een seconde is genoeg voor het menselijke brein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 14:34:
Minder dan een seconde is genoeg voor het menselijke brein.
En vanwaar dan de 2 seconden regel in het verkeer ?!?! Blijkbaar is het toch iets langer dan 1 seconde om te reageren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:36

NoTimeRemains

I know

ik mis mijn Lifeblooms daar kon je pas lekker meer tappen ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
redfoxert schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 14:39:
[...]

En vanwaar dan de 2 seconden regel in het verkeer ?!?! Blijkbaar is het toch iets langer dan 1 seconde om te reageren :P
Omdat dat niet alleen met reactietijd te maken heeft :P De gemiddelde reactiesnelheid is (mag ik hopen voor je) wel wat sneller dan 2 seconden, zelfs sneller dan 1 seconde (rond de 200ms als ik me niet vergis).

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 23-12-2008 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 14:39:
[...]

Als je je redenering op dhr. Spee basseerd, zeg ik: "I rest my case." :P

Ik neem aan dat je niet serieus was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
Even een vraagje voor priests tussendoor.... zit een beetje in twijfels...
Ben nu level 75(76bijna), en heb op level 70 ook karazhan/gruul/heroics gedaan toen tbc net uit was gekomen. Hierna ben ik arena gaan spelen en heb ik met helemaal niet meer met PvE bezig gehouden.

Ik healde altijd voornamelijk met flashheals, PrOM, greater heal heel random als het echt nodig is/tijd ervoor is.... en echt in uitzonderlijke gevallen CoH.

Nu heb ik in wotlk een paar instances gedaan, zoals nexus / uk, en het ging allemaal best vlot, maar merkte wel dat ik bij boss fights echt nipt uit kwam met mana (zonder pots etc te gebruiken).

Is de mana efficiteit met CoH healing veel beter, of kan ik doorgaan met hoe ik altijd gehealed heb? Of is het slimmer om het op een andere manier te doen?? (ik weet dat er een 6 sec cd kom op coh, maar is interesse)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betthen schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 14:51:
Ben nu level 75(76bijna), en heb op level 70 ook karazhan/gruul/heroics gedaan toen tbc net uit was gekomen. Hierna ben ik arena gaan spelen en heb ik met helemaal niet meer met PvE bezig gehouden.

Ik healde altijd voornamelijk met flashheals, PrOM, greater heal heel random als het echt nodig is/tijd ervoor is.... en echt in uitzonderlijke gevallen CoH.

Nu heb ik in wotlk een paar instances gedaan, zoals nexus / uk, en het ging allemaal best vlot, maar merkte wel dat ik bij boss fights echt nipt uit kwam met mana (zonder pots etc te gebruiken).

Is de mana efficiteit met CoH healing veel beter, of kan ik doorgaan met hoe ik altijd gehealed heb? Of is het slimmer om het op een andere manier te doen?? (ik weet dat er een 6 sec cd kom op coh, maar is interesse)
Kan je niet zonder CoH?
Gezien je speelstijl is Discipline beter voor jou :) de spec is viable geworden in PvE, als een van de betere tankhealers. ProM, Flash Heals, Shields en de nieuwe Penance zijn de voornaamste spells die je in die spec gebruikt. Klinkt als iets voor jou!

En anders Holy: CoH spam in een 5mans zal niet vaak voorkomen. Je zal ook snel oom gaan, omdat je waarschijnlijk geen replenishment hebt en alleen van je eigen manaregen uitgaat. Daarnaast zal je nog de benodigde crit missen op je gear, wat je betere mana efficiency zal geven.

Tanks en groepen hebben ook invloed op hoe snel je oom gaat. Dus baseer niet alles op je spec. En probeer anders zelf lekker uit, dat blijft de beste manier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slim life tappen ;) Als je 1 á 2 spell rotations gedaan heb een life tap erin gooien. Zo blijft je mana balk vol en de health wordt aangevuld met de shadow priest buff, haunt, fel armor en een hot/renew hier en daar. Ik hou me mana ook zo hoog mogelijk omdat wanneer de shaman zijn bloodlust popt ik ook in de 45 seconden maximaal kan door dps-en. Een life-tap terwijl bloodlust up is is een groot dps verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 15:42:
[...]

Slim life tappen ;) Als je 1 á 2 spell rotations gedaan heb een life tap erin gooien. Zo blijft je mana balk vol en de health wordt aangevuld met de shadow priest buff, haunt, fel armor en een hot/renew hier en daar. Ik hou me mana ook zo hoog mogelijk omdat wanneer de shaman zijn bloodlust popt ik ook in de 45 seconden maximaal kan door dps-en. Een life-tap terwijl bloodlust up is is een groot dps verlies.
Exactemundo, maar wel zorgen dat je mana op is als het gevecht afgelopen is. Dus meestal bij 20-25% de manapool leeg laten lopen.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 23-12-2008 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Heb zelf ook maar even een topic op de general forums geopend over de adds:
http://forums.wow-europe....?topicId=7373047410&sid=1

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 14:58:
[...]

Kan je niet zonder CoH?
Gezien je speelstijl is Discipline beter voor jou :) de spec is viable geworden in PvE, als een van de betere tankhealers. ProM, Flash Heals, Shields en de nieuwe Penance zijn de voornaamste spells die je in die spec gebruikt. Klinkt als iets voor jou!

En anders Holy: CoH spam in een 5mans zal niet vaak voorkomen. Je zal ook snel oom gaan, omdat je waarschijnlijk geen replenishment hebt en alleen van je eigen manaregen uitgaat. Daarnaast zal je nog de benodigde crit missen op je gear, wat je betere mana efficiency zal geven.

Tanks en groepen hebben ook invloed op hoe snel je oom gaat. Dus baseer niet alles op je spec. En probeer anders zelf lekker uit, dat blijft de beste manier!
Yep, de grote grap van CoH is crits en dus gratis instant non-crit flash heals. Daar moet je dus wel 25% crit voor hebben raid buffed. Plus CoH is 'intelligent' dus healt altijd de targets met minste health. Je hoeft er dus niet eens meer bij na te denken. Ik vind de nerf persoonlijk niet zo gek en ook niet zo erg. Of je nu CoH spamt of PoH, Holy Nova en CoH gebruikt, als je party indeling goed is, mag healen nog steeds geen probleem zijn.

Disc is wel een leukere 'snellere' spec als je 't mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Disc krijgt ook een leukere mana regen vergeleken met Holy na de volgende patch, gok ik, een van onze Disc healers vertelde me dat zijn spec compleet gebaseerd is op Rapture

Dit schijnt wel een goeie Disc healing spec te wezen (PvE dan :P)

Overigens eindelijk mn freaking the Argent Champion title. :) ben er wel blij mee.. for some reason ^^ kan alleen nog steeds geen zin maken om met altjes aan de slag te gaan (sowieso wow staat op een laag pitje.. luiheid heerst! :))

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2008 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga absoluut Disc met m'n Priest op 80 :)
Spec ligt ook al vast, iets anders dan die van Lenn89, maar ik ga uit van de 25% armor buff door ChainHeals van onze (vele) resto Shamans :P
Power Infusion is ook een must have imo. Voor jezelf, dan wel voor een van je casters!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 16:59:
Power Infusion is ook een must have imo. Voor jezelf, dan wel voor een van je casters!
Mja, ruilen met desperate prayer :P En hopen dat je tank goed is ^^.

Blijkbaar krijg je meer regen van je shadowfiend als je PI erop cast (bron)

Maarja dat moet een priest zelf maar zien.. mijne is nog maar level 22.. As said before: slack slack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Geweldige thread op de US forums:
http://forums.worldofwarc...3770857004&sid=1&pageNo=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31
Hydra schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 16:31:
Heb zelf ook maar even een topic op de general forums geopend over de adds:
http://forums.wow-europe....?topicId=7373047410&sid=1

;)
Ik zou haast denken dat Blizzard maar een actie moet starten om 50% korting te geven op zo'n authenticater als je 3 maanden of meer speeltijd in 1 keer koopt.

Is het trouwens toegestaan om d.m.v. recruit a friend een tweede account aan te maken, zodat je main een zevhra mount krijgt? Ben ik wel ff benieuwd naar, want ik zou graag die mount willen namelijk. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 23-12-2008 20:47 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 20:44:
Is het trouwens toegestaan om d.m.v. recruit a friend een tweede account aan te maken, zodat je main een zevhra mount krijgt? Ben ik wel ff benieuwd naar, want ik zou graag die mount willen namelijk. :)
Ik zie genoeg mensen hetzelfde doen dus ik denk niet dat het blizzard ook maar een klein beetje interesseert. :P

Wel een duur geintje.. ik overweeg het ook maar 60 euro + speeltijd is mij iets te duur voor 300% exp...
Nu ik dat toch aansnijd (300x exp) heeft iemand toevallig een geweldige manier om het lvlen van alts wat leuker te maken? :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2008 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Kost je maar 15 euro om tot 60 te levelen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BladePHQ schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 23:11:
Kost je maar 15 euro om tot 60 te levelen :S
Klopt lees het ook net op de FAQ pagina, natuurlijk maar 15 euro, lol. Nou dan word het direct al heel wat interessanter moet ik eerlijk zeggen..

Blizz zegt over die account link "characterS", betekent dit dat het niet uitmaak welke characters ik met elkaar party (lvl verschil buiten beschouwing gelaten), zolang ze maar op de gelinkte accounts staan?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2008 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 16:59:
Ik ga absoluut Disc met m'n Priest op 80 :)
Spec ligt ook al vast, iets anders dan die van Lenn89, maar ik ga uit van de 25% armor buff door ChainHeals van onze (vele) resto Shamans :P
Hmm ik zit nu ook naar disc te kijken. Ben nu level 74,5 en Holy. Misschien maar eens respeccen naar zoiets (ben niet zo'n fan van Power word:shield). Ik heb nu deze build. Weet iemand of het mobs killen/questen snelle gaat met zo'n disc build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu een level 17 hunter me teen pet. deze pet was een moonstalker. nu kan ik geen talet point aan mn pet geven als ik level up ga. ook kan ik bij een trainer (pet trainer) geen skills leren terwijl mijn pet nu ook al level 17 is.
weet iemand hoe dit kan en wat eventueel de oplossing is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 23:41:
[...]

Hmm ik zit nu ook naar disc te kijken. Ben nu level 74,5 en Holy. Misschien maar eens respeccen naar zoiets (ben niet zo'n fan van Power word:shield). Ik heb nu deze build. Weet iemand of het mobs killen/questen snelle gaat met zo'n disc build?
Het is mogelijk maar twijfelachtig of het sneller gaat. ik gok Shadow > Disc = Holy :9. Ongetwijfeld gaat het mogelijk zijn. PW:S is een vrij integraal deel van een Disc spec imo.. maar dat zal ik aan een echte priest overlaten :)

Heb nu accountjes gelinked, al level 4 in < 10 min ofzo :P Heb het best naar mn zin.. zo lvl je wel!
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 23:45:
heb nu een level 17 hunter me teen pet. deze pet was een moonstalker. nu kan ik geen talet point aan mn pet geven als ik level up ga. ook kan ik bij een trainer (pet trainer) geen skills leren terwijl mijn pet nu ook al level 17 is.
weet iemand hoe dit kan en wat eventueel de oplossing is??
Je pet krijgt iedere 4 levels een skillpunt, niet ieder level zoals jijzelf :)
En pet skills leert je pet vanzelf naarmate ie levelt :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2008 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ga je een HC doen met als hoogste DPS 1400 en dat was dan een PVP spec mage. For fuck sake, als je slechte gear hebt / geen skill ga dan geen HC's runnen.

Verder was het een kansloze week op Malygos 25m. Het is niet te geloven hoeveel spelers falen op het wegrennen van de MT als je uit de vortex komt.

Stuk of 5 keer in phase 3 gekomen maar dat is te weinig om wat te oefenen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 16:39:
[...]

Yep, de grote grap van CoH is crits en dus gratis instant non-crit flash heals. Daar moet je dus wel 25% crit voor hebben raid buffed. Plus CoH is 'intelligent' dus healt altijd de targets met minste health. Je hoeft er dus niet eens meer bij na te denken. Ik vind de nerf persoonlijk niet zo gek en ook niet zo erg. Of je nu CoH spamt of PoH, Holy Nova en CoH gebruikt, als je party indeling goed is, mag healen nog steeds geen probleem zijn.

Disc is wel een leukere 'snellere' spec als je 't mij vraagt.
Ga maar eens Sapphiron of Malygos doen, ik heb echt GEEN idee hoe we dat gaan doen als er een 6sec CD op CoH zit. Of Loatheb in naxx met de healing debuff dat je niet kan healen maar alleen in een paar seconden. GG met je single target heals.

Dan kan je maar 1 CoH doen ipv 3. Good game. Good game.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Betthen schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 14:51:

In 5 man is CoH heel erg inefficiënt, wat ik vaak doe is als ik zie dat er bv een flamestrike is gecast en retard melee er in blijft staan, 1 flash heal en een rewew er achter aan, die tikken bijna voor 2k. Op die manier healen zij weer vol en kan je even gebruik maken van de 5sec rule.

//edit dan toch maar.

Om te levelen moet je gewoon full shadow speccen, dan maar als DPS mee in de instance's en misschien voor healing gear offspec rollen, maar goed healing/dmg zijn nog toch hetzelfde, daar ben ik wel blij mee kan ik ook eindelijk gewoon dailys doen zonder oom te gaan op één mob.

Disc -> PVP.
Holy -> End game PVE raiding.
Shadow -> PVP/End game PVE raiding/Leveling.

[ Voor 13% gewijzigd door MrVegeta op 24-12-2008 03:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Laatst online: 15-09 20:32
Disc krijgt ook een leukere mana regen vergeleken met Holy na de volgende patch, gok ik, een van onze Disc healers vertelde me dat zijn spec compleet gebaseerd is op Rapture
Jammer genoeg werkt rapture niet als je dmg hebt die via je shield wordt geabsorbeerd en dit shield op een non mana users is gecast (maw, geen rapture procs als je veel shields gebruikt op dk en warrior tanks, toch wel vervelend voor een spec die zo erg op shields is gebaseerd)

Dus naast slechtere singletarget healing dan een paladin of druid heb je als disc priest ook nog eens een flink buggy manaregen, gelukkig kan de priest class kwa healing niet veel verder generfd worden (ben alleen benieuwd hoelang t duurt voordat blizzard en ghost - ik speel een druid/shaman - crawler t doorkrijgen)

Onze dps shamans zien de bui al hangen (dat wordt weer resto speccen voor raids)

[ Voor 5% gewijzigd door blouweKip op 24-12-2008 05:09 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
ffies een klein vraagje tussendoor, kan je een paid character transfer ook betalen met gamekaarten? Dat er zeg maar gewoon speelbare dagen af worden gehaalt?

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Bas80, nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
Bedankt voor de reacties :) sorry dat ik zelf wat laat reageer maar ik zie dat het nog binnen een pagina is (vakantie, geeffff)

Was bang dat mensen juist verwachten dat ik CoH ga spammen, wat minder leuk is dan "normaal" healen, maar ben blij dat dat niet het geval is.

Gisteren was wel te triest, priest op 76 nu, en ging naar Drak'thron keep... ik ga al die instances af voor die archievement.. ging allemaal perfect en stond nog op 0 doden bij de laatste baas.... beginnen we daaraan, veranderen we naar een tijdje in zo'n ander manneke tijdens die fight...... Ga ik dood... mijn fout maar had hem niet door en drukte ene keer teveel op agro trekken ofzo denk....
Ik ben nu nog holy, dus ik als spirit doorhealen en omdat we 2 dk's hadden kregen ze de baas nog dood.... kreeg ik heel de *($%! archievement niet dat ik hem gecleared had... omdat ik dood was ofzo....

Ik had niet gereleased.. kon nadat ze lootte gewoon mee rollen voor het item... terugrennen daarna maar nog steeds geen archievement done... beetje triest maja weinig aan te doen :D

Verder nog wel eve 425 aangetikt met tailoring... even flying carpet gemaakt zodat ik op 77 gelijk ermee kan gaan vliegen... tijdens het levelen van tailorig gelijk 7 pvp items gemaakt, altijd makkelijk, ze zijn iets slechter dan de honor items, maar veel minder moeite (geen setbonus ook maar boeieh).... alleen nog mijn boots en dan kan ik op 80 arena ook gelijk in :) Had er geen idee van dat je resilience gear kon maken, 8 parts, met tailoring, was een leuke verassing :D

Nu even 8 uurtjes werken (internetten hoop ik.. geef rust), en dan even 80 aantikken dit weekend hoop ik \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
OT: VOlgens mij ben ik als enige aan het werk 8)7 zo rustig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
Betthen schreef op woensdag 24 december 2008 @ 08:45:
Iedereeen is nu als een gek aan het proberen zijn wachtwoord te veranderen in de account management pagina :)

Je krijgt nu nml een fijne foutmelding dat je account gegevens niet kloppen als je in wil loggen, mijn eerste reactie wa echt zoeits van "wtf dit gaat me niet gebeuren he" en was 2klikken verder al mijn wachtwoord aan het wijzigen.

Daarna werkte het nog niet, je kan nog steeds niet ingame inloggen, dat het bij account management wel gaat en ook op het forum drong pas later tot me door :)

Als je nu ook in het technical forum kijkt heb je een overvloed aan mensen die een topic aanmaken hierover, er is dus duidelijk iets aan de hand met hun login doos.

En nee, normaal kan je tijdens onderhoud wel inloggen maar krijg je een lege reamlist, nu kan je dus gewoon niet inloggen :)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
I'm working as intended. /richt supportgroup op

Ach ja, straks familiefeest, etc etc... zal al blij mogen zijn als ik men autootje by greatfather winter kan ophalen morgen.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu iets vreemds. Ik weet dat vanochtend maintenance is. Eigenlijk elke woensdag.
Maar nu heb ik het grote vermoeden dat ik gehacked ben, het probleem is als volgt.

Ik kan niet in mijn spel komen als de gebruikersnaam en wachtwoord invul in het spel, Hij komt telkens aan met de mededeling dat ik het verkeerd heb ingetypt terwijl ik 200% het zekers weet van wel.

Dus ik dacht....OHhh nee...
Ik dacht ik jump even naar de account management op de webpage, tuurlijk zo traag als het maar kon lukte het me wel. Daar bleek dat ik gewoon netjes kon inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord zonder enkele problemen.
Ik zag ook bij account status: This account is active.
Tevens meteen mijn wachtwoord veranderd.

Kan het nu zijn mede door de maintenance dat ik de melding elke keer krijg dat ik niet in kan loggen? Ik heb de pc helemaal na gekeken op virussen etc...hij is helemaal clean.
Maar zou denken als ik gehacked was zou ik 1. Niet in mijn account komen en 2. op armory zie ik al mijn gear nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 09:20:
Ik heb nu iets vreemds. Ik weet dat vanochtend maintenance is. Eigenlijk elke woensdag.
Maar nu heb ik het grote vermoeden dat ik gehacked ben, het probleem is als volgt.

Ik kan niet in mijn spel komen als de gebruikersnaam en wachtwoord invul in het spel, Hij komt telkens aan met de mededeling dat ik het verkeerd heb ingetypt terwijl ik 200% het zekers weet van wel.

Ik dacht ik jump even naar de account management op de webpage, tuurlijk zo traag als het maar kon lukte het me wel. Daar bleek dat ik gewoon netjes kon inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord zonder enkele problemen.

Kan het nu zijn mede door de maintenance dat ik de melding elke keer krijg dat ik niet in kan loggen? Ik heb de pc helemaal na gekeken op virussen etc...hij is helemaal clean.
Maar zou denken als ik gehacked was zou ik 1. Niet in mijn account komen en 2. op armory zie ik al mijn gear nog.
En je hebt mijn post 2 posts boven die van jouw dus even gewoon helemaal gemist?

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:26
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 09:20:

Lees eens 2 posts boven je :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Laatst online: 15-09 20:44
dit gebeurde bij mij ook, dacht ook dat ik even was gehackt maar toen ik gewoon bij wow-europe kon inloggen wist ik het al 100% zeker, het is gewoon de maintance ;)

lama xD ben laatste tijd ook scheel aan het worden :+

[ Voor 18% gewijzigd door FireBladeX op 24-12-2008 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lolgast schreef op woensdag 24 december 2008 @ 09:23:
[...]

Lees eens 2 posts boven je :>
hahahaha omg, ik voel me stom 8)7

Ik las je bericht en er viel een enorme last van me schouders....pffff omg. :D Kan nu wel hard lachen ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Ik voerde net mijn wachtwoord in en ik kreeg een wachtwoord foutmelding. Dat wil nog wel eens vaker gebeuren aangezien ik een wachtwoord van 12 cijfers en letters heb. Na 4 keer fout te hebben ingevoerd plofde ik achterover in mijn stoel en dacht dat heb ik weer! Toen viel mijn linkeroog op het woord 'Maintanace' in het mededelingen venster. :P
Ik ben ook lang niet op woensdag online geweest, normaal werk ik.

Jammer, dat het niet met gamekaarten werkt, ik heb nog wel ergens een paypal account liggen. Het duurt alleen wel enkele dagen voordat mijn geld op paypal staat. Met de feestdagen om de hoek kan ik waarschijnlijk niet meer in mijn vrije dagen van de nieuwe server genieten. :'(
mwha, ik ga wel een DK'tje levelen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door BAS80 op 24-12-2008 09:28 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 15:21
Betthen schreef op woensdag 24 december 2008 @ 08:45:
Nee hoor, ik ben ook nog aan het werk. Wel erg rustig. Vanmorgen in de trein met drie man in een coupé gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 09:25:
[...]

hahahaha omg, ik voel me stom 8)7

Ik las je bericht en er viel een enorme last van me schouders....pffff omg. :D Kan nu wel hard lachen ja
maargoed, het oude gooi je wtf/interface/cache folder weg truukje loste dit probleem voor mij op, ik kan weer gewoon inloggen.

Probleem is dat ik niet me hele ui opnieuw wil bouwen dus ik gaat nog maar eens verder zoeken.

/edit, nu me wtf en interface mappen weer terug gerenamed (van wtf.old en interface.old naar de normale namen en het doet het weer zoals het hoort.

Maybe een probje in de cache map, of stiekum heeft blizz het al weer gefixt.

[ Voor 18% gewijzigd door Routed op 24-12-2008 09:34 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk ook.

Alleen is 90% van het gebouw hier leeg, en de overige 10% heeft nogal weinig zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 09:34:
Ik werk ook.

Alleen is 90% van het gebouw hier leeg, en de overige 10% heeft nogal weinig zin.
Copy that :+ .

Gisteren voor het eerst een skukje door Karazan gelopen, best mooie raid instance eigenlijk. Heb daar een mooi stukje epic loot gekregen van de master looter :) .

Verder niet veel bijzonders gedaan, een beetje BG's met maatjes eigenlijk. De rest van de avond m'n vissen van level 1 naar 150 weten te brengen. Gaat best hard in alleen Stormwind :+ . Er zijn ook best wel leuke vis achievements dus die moet ik er ook maar bij doen :) .

Vandaag of morgen cadeautje onder de boom uit halen en op autotje dingetje hopen en dan hoef ik alleen ogri'la nog maar te doen. Moet ik wel eerst m'n flymount kopen en de rest van de quests die ogri'la van te voren nog heeft :+ . Iemand daar nog tips voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Het begon gister lekker :/
De escort quest in Westfall is ook niet helemaal zoals het hoort...
Rent die NPC ineens in een leeg Moonbrook, de 'inn' in, wordt geraped door 4 mobs :X Argh!
Nog een keer proberen.... Bleef de NPC halverwege richting MoonBrook staan...
Loop hij weer door, blijft hij midden in MoonBrook stil staan en vecht niet mee |:(
Goed nieuwe poging, guildie even gevraagt om mee te lopen. Eindelijk :P

Vervolgens direct de VC quest gedaan in DM en toen nog richting SFK gegaan.
Nog weer een heel level aan xp kunnen mee kunnen pakken en wat leuke items.
Vanaaf waarschijnlijk weer een Ony fun run :)

Hoe zit het met AQ20, is dat nog een beetje te doen met 5 man lvl 75+?
Ik zat aan de volgende setup te denken: lock, mage, rogue, warrior & shammy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
Ik werk ook.

:D dat is hier ook .... had eigenlijk voor vandaag wat forum lezen/reageren op de planning maar dat zit er ook niet in merk ik, iemand toevallig een leuke wow website waar ik wat op kan lezen, behalve mmo-champ en wowinsider?? De tijd moet echt wat sneller gaan want zo word je er niet vrolijk van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Betthen schreef op woensdag 24 december 2008 @ 09:44:
[...]

:D dat is hier ook .... had eigenlijk voor vandaag wat forum lezen/reageren op de planning maar dat zit er ook niet in merk ik, iemand toevallig een leuke wow website waar ik wat op kan lezen, behalve mmo-champ en wowinsider?? De tijd moet echt wat sneller gaan want zo word je er niet vrolijk van
Hier ook gewoon werken, alleen zijn we maar met z'n 4'en van de 18 ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Ik werk ook.

OT: ook gewoon aan het werk, rustig in kantoor, niet veel te doen. Net daarom ook maar even kerstboodschappen nog gedaan (ja moet toch eten vanavond). Maar bij de super was het megadruk. 8)7

-------
Even een kort dagboekje:

Sinds enkele dagen een respec gedaan naar een frostbuild op mijn DK, moet nog wel even wat finetunen, maar het bevalt me wel enorm goed. Ik doe met mijn dual wielding behoorlijk wat DPS. Level regelmatig samen met een Unholy DK van level 69 en dat gaat samen erg leuk. Mijn damageoutput is behoorlijk :)

Gisteren nog een guildie (Pala) geholpen 2 elites om te brengen. Zij heelde mij en ik ramde er flink op los. Weinig heals van haar nodig gehad. En zij blij met 2 lastige quests klaar :)

De komende dagen niet veel inlogtijd. Vanavond en morgen RL dus zal pas erg laat morgenavond worden dat ik even in kan loggen om mijn cadeautje op te halen. Vrijdag kerst bij moeders, dus dat wordt ook niet inloggen (hoewel op haar PC ook WOW staat, dus neem denk ik voor de zekerheid mijn Lich disc mee, dan kan ik misschien nog even kort loggen >:) )

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anda
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 15:43
junglebeast schreef op maandag 22 december 2008 @ 23:39:
[...]
Ik zou zelf +sta gemmen, en dan +agi enchants doen waar mogelijk is. Maar moet zelf hierover wat meer research doen.
Tjonge, is WoW soms uit de lucht, het forum gaat zo hard >:) . Ik heb mn dodge rating naar 35% weten te krijgen. Gewoon 3x +27 agi gems erin. Jewelcrafting :9 .

Heb nu als teddy 32k health, 21k armor en 35% dodge, dit met crafted en heroic gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Thorval schreef op woensdag 24 december 2008 @ 09:52:
[...]

OT: ook gewoon aan het werk, rustig in kantoor, niet veel te doen. Net daarom ook maar even kerstboodschappen nog gedaan (ja moet toch eten vanavond). Maar bij de super was het megadruk. 8)7
Ik hoop dat de appie nog open is vanavond, anders wordt het verhongeren met de kerst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel weer sinds een paar dagen, de nieuwe content ziet er echt geweldig uit erg sfeervol allemaal (veel beter dan in TBC imho)

Ik moest wel erg wennen aan mijn paladin, er zijn nogal wat dingen veranderd... Ik moet de class weer een beetje opnieuw leren wat opzich ook wel weer leuk is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Laatst online: 06-09 13:12
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 00:06:
Het is mogelijk maar twijfelachtig of het sneller gaat. ik gok Shadow > Disc = Holy :9. Ongetwijfeld gaat het mogelijk zijn. PW:S is een vrij integraal deel van een Disc spec imo.. maar dat zal ik aan een echte priest overlaten :)
Mjah dat PW:S er eigenlijk wel bijhoort klopt ook wel weer :). Maar tijdens het levelen gebruik ik hem bijna nooit. Een als de tank rage heeft is het voor hem ook vaak vrij irritant. Bovendien is hij, iig zonder talents, erg mana-inëfficient. Maar er zitten inderdaad 16 punten in de disc tree die Power World:Shield gebruiken, dus ik denk het ik het voorlopig toch maar bij holy laat :P.
MrVegeta schreef op woensdag 24 december 2008 @ 03:36:
Om te levelen moet je gewoon full shadow speccen, dan maar als DPS mee in de instance's en misschien voor healing gear offspec rollen, maar goed healing/dmg zijn nog toch hetzelfde, daar ben ik wel blij mee kan ik ook eindelijk gewoon dailys doen zonder oom te gaan op één mob.

Disc -> PVP.
Holy -> End game PVE raiding.
Shadow -> PVP/End game PVE raiding/Leveling.
In TBC was ik het me je eens, daar was levelen met holy immers een ware hel (heb het 2 levels volgehouden). Maar ik kan me niet voorstellen dat ik met shadow dingen (veel) sneller ga killen dan ik nu doe. Mobs zijn namelijk met 3x smite + 1x holy fire vaak dood/zo goed als dood. Bovendien heb ik totaal geen mana problemen en heb ik een schijthekel aan shadowform :P. (Gear/Spec)
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 10:03:
Ik moest wel erg wennen aan mijn paladin, er zijn nogal wat dingen veranderd... Ik moet de class weer een beetje opnieuw leren wat opzich ook wel weer leuk is. :)
Retri is in ieder geval erg sterk nu :).

[ Voor 11% gewijzigd door Thormodo op 24-12-2008 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 24 december 2008 @ 10:01:
[...]

Ik hoop dat de appie nog open is vanavond, anders wordt het verhongeren met de kerst :P
Reken dr maar niet op ! Meeste winkels gaan rond 18:00 echt wel dicht :) check anders ff de website, daar staan de openingstijden meestal wel op.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.