Bedankt voor de reacties

sorry dat ik zelf wat laat reageer maar ik zie dat het nog binnen een pagina is (vakantie, geeffff)
Was bang dat mensen juist verwachten dat ik CoH ga spammen, wat minder leuk is dan "normaal" healen, maar ben blij dat dat niet het geval is.
Gisteren was wel te triest, priest op 76 nu, en ging naar Drak'thron keep... ik ga al die instances af voor die archievement.. ging allemaal perfect en stond nog op 0 doden bij de laatste baas.... beginnen we daaraan, veranderen we naar een tijdje in zo'n ander manneke tijdens die fight...... Ga ik dood... mijn fout maar had hem niet door en drukte ene keer teveel op agro trekken ofzo denk....
Ik ben nu nog holy, dus ik als spirit doorhealen en omdat we 2 dk's hadden kregen ze de baas nog dood.... kreeg ik heel de *($%! archievement niet dat ik hem gecleared had... omdat ik dood was ofzo....
Ik had niet gereleased.. kon nadat ze lootte gewoon mee rollen voor het item... terugrennen daarna maar nog steeds geen archievement done... beetje triest maja weinig aan te doen
Verder nog wel eve 425 aangetikt met tailoring... even flying carpet gemaakt zodat ik op 77 gelijk ermee kan gaan vliegen... tijdens het levelen van tailorig gelijk 7 pvp items gemaakt, altijd makkelijk, ze zijn iets slechter dan de honor items, maar veel minder moeite (geen setbonus ook maar boeieh).... alleen nog mijn boots en dan kan ik op 80 arena ook gelijk in

Had er geen idee van dat je resilience gear kon maken, 8 parts, met tailoring, was een leuke verassing
Nu even 8 uurtjes werken (internetten hoop ik.. geef rust), en dan even 80 aantikken dit weekend hoop ik \