| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Je kan openen met een starfire, en desgewenst een entangling roots erachter aan gooien.Hydra schreef op maandag 22 december 2008 @ 12:37:
Ik ga vanavond, om wat meer 'zin' te krijgen om met m'n druid te levellen, maar eens respeccen naar Balance. Ik ga voor deze spec (ben nu level 73):
http://www.wowhead.com/?talent=0xGbuicsIdIAuRu
Wat is een beetje standaard skill rotation wat betreft gewoon grinden?
Je kan ook twee keer een starfire gooien en dan wrath spammen.
Je kan ook moonfire, roots en dan starfire spammen.
Het is gewoon wel het handigst om met een lange cast te beginnen, aangezien je daar ooc tijd zat voor hebt meestal.
Ik kies zelf meestal voor het tweede, aangezien ik meestal samen quest, maar voor solo questen gebruik ik het ook.
Als er meerdere mobs zijn dan doe je regrowth, barkskin en hurricane en tegen die tijd dat je barkskin op is, is je owlkin frenzy al getriggerd en kun je er nog een hurricane doen.
Crap!Paprika schreef op maandag 22 december 2008 @ 13:10:
Malygos wel al gekilled dan? Dat is namelijk een hidden requirement die ze zijn vergeten bij de achievement lijst te zetten.
Klinkt bekend.ImdaMned schreef op maandag 22 december 2008 @ 13:17:
Salarisadministratie is shit in week 52/01 : (

Wat ik op m'n druid doe is roots, moonfire, IS en dan starfire spam.
Daar heb ik persoonlijk geen last van eerlijk gezegd, als je wel rekening houdt met het feit dat haunt moet landen als corruption nog loopt, dus voor de laatste tick. Een beetje lag meegenomen moet je dus wel op tijd zijn.Bokkie schreef op maandag 22 december 2008 @ 13:32:
[...]
Haunt "rolled" je corruption als ie land tussen 3 en 0 seconden van je corruption ben je bijna altijd genaaid heb ik gemerkt gewoon refreshen zodra haunt van cd is
Maar de tip zoals boven staat is het beste, Haunt casten zodra die van CD af is.
Ik heb ook nog een build met Conflagrate/Backdraft geprobeerd, maar dat vind ik zo ontzettend vervelend spelen dat dat hem zowieso niet gaat worden. Als ik nu dus naar Destro ga switchen dan lijkt het nu een build zonder Chaos Bolt te worden.
Kleine correctie: ik zou Haunt pas beginnen te verversen als hij nog 1.5 sec op de timer heeft staan, maximale uptime, minimale mana.Bosmonster schreef op maandag 22 december 2008 @ 13:56:
[...]
Daar heb ik persoonlijk geen last van eerlijk gezegd, als je wel rekening houdt met het feit dat haunt moet landen als corruption nog loopt, dus voor de laatste tick. Een beetje lag meegenomen moet je dus wel op tijd zijn.
Maar de tip zoals boven staat is het beste, Haunt casten zodra die van CD af is.
[ Voor 34% gewijzigd door Dricus op 22-12-2008 14:15 ]
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Ah, toch wel. Ik had voornamelijk gelezen dat je dus 't best pas kon gaan casten als er nog 1,5 seconde staat om clipping the voorkomen, maar had 't gevoel dat dit voor Haunt dus niet geldt.HolyCorn schreef op maandag 22 december 2008 @ 13:16:
[...]
Je moet haunt wel recasten terwijl er nog 3 sec (ongeveer) op de corr timer staat zeg maar. 1.5 sec cast time en travel time van haunt naar de mob. En dan nog wil corr er wel is afvallen.
Dan doe je iets fout, want Chaos Bolt is meer DPCT en ook een kortere cast timeMrHuge schreef op maandag 22 december 2008 @ 14:12:
Ik ben nog wat verder aan het testen geweest met destro. Wat me verbaasde was dat een rotatie zonder Chaos Bolt (bij mij) meer DPS doet dan met. Uiteindelijk lukte het me (met die rare 5/13/53 destro build) om er zo'n 1850 DPS uit te persen (dit dus zonder Chaos Bolt te gebruiken).
Enneh, hier op 't werk is 't wel heeeeel rustig
[ Voor 36% gewijzigd door Snappie88 op 22-12-2008 14:18 ]
Surfin' paradise!
Zit wel een verschilletje wat chaosbolt betreft tussen een dummy en een boss, gezien het feit dat ie niet geresist kan worden en alle resistances/absorbtions negeertMrHuge schreef op maandag 22 december 2008 @ 14:12:
Ik ben nog wat verder aan het testen geweest met destro. Wat me verbaasde was dat een rotatie zonder Chaos Bolt (bij mij) meer DPS doet dan met. Uiteindelijk lukte het me (met die rare 5/13/53 destro build) om er zo'n 1850 DPS uit te persen (dit dus zonder Chaos Bolt te gebruiken).
Ik heb ook nog een build met Conflagrate/Backdraft geprobeerd, maar dat vind ik zo ontzettend vervelend spelen dat dat hem zowieso niet gaat worden. Als ik nu dus naar Destro ga switchen dan lijkt het nu een build zonder Chaos Bolt te worden.
CoA voor molten core procs
imp laten knallen
immolate, incinerate spam
chaos bolt als die up is
Dat zou ongeveer de rotatie moeten zijn.
Ik zou me niet zo druk maken om dat beetje mana, bovendien is de dps van haunt als DD niet eens zo heel slecht voor de mana-cost. Mijn tip blijft dus, verversen als het kan, maar maak wel je huidige cast gewoon even afKleine correctie: ik zou Haunt pas beginnen te verversen als hij nog 1.5 sec op de timer heeft staan, maximale uptime, minimale mana.
[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 22-12-2008 14:25 ]
*browsed naar wowhead*
Check, 10% meer firedmg
[ Voor 46% gewijzigd door ImdaMned op 22-12-2008 15:18 ]
Werken slet, salarisweek!ImdaMned schreef op maandag 22 december 2008 @ 15:16:
*browsed naar wowhead*
Nu we het toch over lock builds hebben, zie veel locks tegenwoordig met ofwel full demo, ofwel een 0/41/30 spec. Wat maakt 0/41/30 beter dan 0/40/31 met imp? Imp geeft je 5% firecrit meer en je pakt conflag nog mee ook.
CoD? Curse of Doom?ImdaMned schreef op maandag 22 december 2008 @ 15:16:
Tisser gebeurd met CoD ipv CuA ?
*browsed naar wowhead*
Check, 10% meer firedmg
Soms in 10-mans als er geen DK is, en dan is het CoE en Corruption voor de Molten Core procs.
[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 22-12-2008 15:27 ]
Verwijderd
Ik ben nog geen (gelukkig) full demo in raids tegengekomen maar die 0/41/30 is voor je felguard.Exitium schreef op maandag 22 december 2008 @ 15:20:
[...]
Nu we het toch over lock builds hebben, zie veel locks tegenwoordig met ofwel full demo, ofwel een 0/41/30 spec. Wat maakt 0/41/30 beter dan 0/40/31 met imp? Imp geeft je 5% firecrit meer en je pakt conflag nog mee ook.
Verwijderd
Die buff van de DK is niet permanent en de DK moet unholy specced zijn. Ik zelf ben affliction dus heb mij improved CoE altijd up.Bosmonster schreef op maandag 22 december 2008 @ 15:26:
[...]
CoD? Curse of Doom?Misschien bedoel je CoE? Die wordt bijna niet meer gebruikt, aangezien die niet stackt met de talent van DK's die hetzelfde doet.
Soms in 10-mans als er geen DK is, en dan is het CoE en Corruption voor de Molten Core procs.
Bij ons altijd wel een Unholy mee hoor. Sowieso zie ik veel Unholy's voorbij komen, en minder Frosts en Bloods. Nu alleen nog een Ele Shammy en Boomkin en ik heb alle buffs (als onze enige Shadow Priest tenminste mee kan, jaaaa 't is echt triest bij ons in de guild wat betreft casters).Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 15:32:
[...]
Die buff van de DK is niet permanent en de DK moet unholy specced zijn. Ik zelf ben affliction dus heb mij improved CoE altijd up.
Surfin' paradise!
Ah, thanks. Zijn er grote verschillen kwa efficiency? Hoe zit eht met moonfire? Begrijp dat het als je het eenmalig gebruikt prima is kwa manna efficiency. Gebruik je geen Faerie Fire?winkelwagen schreef op maandag 22 december 2008 @ 13:44:
Je kan openen met een starfire, en desgewenst een entangling roots erachter aan gooien.
Je kan ook twee keer een starfire gooien en dan wrath spammen.
Je kan ook moonfire, roots en dan starfire spammen.
Het is gewoon wel het handigst om met een lange cast te beginnen, aangezien je daar ooc tijd zat voor hebt meestal.
Ik kies zelf meestal voor het tweede, aangezien ik meestal samen quest, maar voor solo questen gebruik ik het ook.
Als er meerdere mobs zijn dan doe je regrowth, barkskin en hurricane en tegen die tijd dat je barkskin op is, is je owlkin frenzy al getriggerd en kun je er nog een hurricane doen.
https://niels.nu
Verwijderd
Iemand die mij wat meer kan vertellen over of je het idd niet moet doen of dat het wel meevalt?
Met mijn warrior bevalt het mij uitstekend maar ik weet niet of dat je het 1:1 mag vergelijken.
Ik bedoel inderdaad Curse of Doom ipv Curse of Agony. CoD > CoA qua dmg. Alleen buffed CoA dus je incinerate waardoor het waarschijnlijk beter is om CoA te gooien.Bosmonster schreef op maandag 22 december 2008 @ 15:26:
[...]
CoD? Curse of Doom?Misschien bedoel je CoE? Die wordt bijna niet meer gebruikt, aangezien die niet stackt met de talent van DK's die hetzelfde doet.
Je kan dat niet zomaar vergelijken nee. Je zal erg specgebonden zijn (je hebt een paar must-have talents in de verschillende trees, dus je komt niet hoog in een tree) en het is erg lastig, zo niet onmogelijk, om een 2h DK de baas te zijn op de DPS charts. Veel instants die afhankelijk zijn van weapon damage.Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 15:39:
Iemand ervaring met een Dual Wield DK? Heb dat liever dan dat ik met een 2hander sta te meppen. Via internet lees ik vooral "niet doen" verhalen maar met 2 wapens heb je wat meer actie.
Iemand die mij wat meer kan vertellen over of je het idd niet moet doen of dat het wel meevalt?
Met mijn warrior bevalt het mij uitstekend maar ik weet niet of dat je het 1:1 mag vergelijken.
Gebrek aan acties valt wel mee trouwens, juist doordat zoveel attacks instant zijn.
De felguard schijnt betere dps te leveren dan imp beweren sommigen. Denk dat het weinig uitmaakt, survivability lijkt me een issue worden ook.Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 15:29:
[...]
Ik ben nog geen (gelukkig) full demo in raids tegengekomen maar die 0/41/30 is voor je felguard.
De CoA is niet voor de DPS, maar voor de Molten Core procImdaMned schreef op maandag 22 december 2008 @ 15:39:
[...]
Ik bedoel inderdaad Curse of Doom ipv Curse of Agony. CoD > CoA qua dmg. Alleen buffed CoA dus je incinerate waardoor het waarschijnlijk beter is om CoA te gooien.
CoD is met geen enkele build meer interessant. Voor Affliction is CoA betere dps dan CoD, door de vele DoT-buffs in de tree. Voor destro gebruik je hem puur voor de MC proc dus, zoals gezegd, aangezien die vrij lang loopt en iedere 2 sec tickt (minder ommekijk dus en meer procs)
[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 22-12-2008 15:48 ]
Zou op lange bossfights 't niet een idee zijn om Corr te gebruiken voor MC procs, en er een Curse of Doom op te gooien? Kan je in principe tijdens de pull al erop gooien omdat het geen grote threatgenerator isBosmonster schreef op maandag 22 december 2008 @ 15:48:
[...]
De CoA is niet voor de DPS, maar voor de Molten Core proc
CoD is met geen enkele build meer interessant. Voor Affliction is CoA betere dps dan CoD, door de vele DoT-buffs in de tree. Voor destro gebruik je hem puur voor de MC proc dus, zoals gezegd, aangezien die vrij lang loopt en iedere 2 sec tickt (minder ommekijk dus en meer procs)
Surfin' paradise!
Tussen de middag ff thuis mn brood zitten opeten en ondertussen cloth aan t farmen voor mijn magnificent flying carpet (vanavond laatste mats farmen + craften!) in Icecrown, zie ik dat mn bags overvol zitten met soulshards. Dus ik neem voor de lol Soul Fire op in mn spell rotation, denk nog: "zal wel auw doen met molten core". Crit dat kreng voor 9.4K
Edit: Ik zit deels nog in oude raid gear en deels in nieuwe blues, moet mn eerste 10man raid in Wrath nog zien. Ongeveer 1600 spell power atm self-buffed. 9.4K is voor jullie misschien normaal voor shadow bolts of incinerates, maar die critten bij mij voor zo'n 4-5K.
[ Voor 13% gewijzigd door SnoeiKoei op 22-12-2008 16:05 ]
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Ja, dat snap ik.Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 15:29:
[...]
Ik ben nog geen (gelukkig) full demo in raids tegengekomen maar die 0/41/30 is voor je felguard.
Bij ons zie je in high end guilds nauwelijks affliction op het moment. Alle locks in de top guild hebben een demo variatie. (2x 0/50/21, 0/53/18 en 2/47/22), en ben verder al wat 0/20/51 specs tegengekomen ook.
Ja zou je kunnen proberen, denk niet dat het heel veel uit gaat maken eerlijk gezegd. Ik ben en blijf momenteel nog even affliction, dus kan het zelf niet proberenSnappie88 schreef op maandag 22 december 2008 @ 15:50:
[...]
Zou op lange bossfights 't niet een idee zijn om Corr te gebruiken voor MC procs, en er een Curse of Doom op te gooien? Kan je in principe tijdens de pull al erop gooien omdat het geen grote threatgenerator is
Had gisteren trouwens wel nr 1 dps op sartharion, maar das dan weer een typische tank&spank.
[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 22-12-2008 16:13 ]
Voor gewone mobs niet. Als je én moonfire én IS én FF erop wilt gooien ben je al 4.5 seconde kwijt. Als je begint met starfire, dan heb je op t=0 al >3k damage gedaan, en dat is toch al wel weer een kwart van zijn hp.Hydra schreef op maandag 22 december 2008 @ 15:37:
[...]
Ah, thanks. Zijn er grote verschillen kwa efficiency? Hoe zit eht met moonfire? Begrijp dat het als je het eenmalig gebruikt prima is kwa manna efficiency. Gebruik je geen Faerie Fire?
(Nu ik dit typ zie ik dat mijn moonfire misschien wel op het verkeerde moment gebruikt wordt, want nu heb ik minder lang voor die buff, toch eens mee gaan testen dan..)
Op bosses en elites gebruik: moonfire (want idol), dan IS, dan FF (omdat het op die volgorde in mijn castbar staat), dan treants indien nodig en tegen die tijd hoop ik dat de tank al wel weer threat zat heeft opgebouwd om los te kunnen gaat met starfire.
Met mijn Glyph of Starfire heb ik dan genoeg tijd om dat te doen, en met mijn eerste starfire trigger ik die glyph (waarvan het erg jammer is dat die generfed is
[ Voor 4% gewijzigd door winkelwagen op 22-12-2008 16:26 ]
Vriend: GVD! Die klote deur gaat niet open?
Ik: Heb je wel alle bosses gekilled?
Vriend: Ja doh, die poort ging open en toen al waves dood gemaakt.
Ik: Ow die deur! Naar baron toe?
Vriend: Ja die!
Ik: GM erbij halen zal wel vage bug zijn.
<einde>
Dag later hebben we hem samen gedaan. Exact hetzelfde punt, deur weer dicht

Verwijderd
Als je demo specced bent, heb je ook veel crit. Dus de felguard hits like a train (en dus een stuk hoger dan de imp) alleen blijft je eigen dps ver achter.Exitium schreef op maandag 22 december 2008 @ 16:09:
[...]
Ja, dat snap ik.Imp geeft je 5% firedmg, 5% fire crit. Felguard geeft je 5% dmg, 5% dmg reduction. Dus was mijn vraag of felguard en een tiny bit meer dmg (5% fire vs 5% all) beter is dan een nukende imp, 5% fire crit en conflag.
Bij ons zie je in high end guilds nauwelijks affliction op het moment. Alle locks in de top guild hebben een demo variatie. (2x 0/50/21, 0/53/18 en 2/47/22), en ben verder al wat 0/20/51 specs tegengekomen ook.
Zou je toch bij die "top guilds" eens op de dmg meter moeten kijken. Destro en affliction geven simpel weg meer dps. de 20/51 21/51 spec voor destro is zeker een aanrader, onze destro lock haalde 5k dps op patchwerk.
ik heb op het EJ forum gezien dat als je Backdraft specced om als deze procced dan SF te casten maar dan moet je ook een 400 + haste hebben om er meerdere achter elkaar te casten binnen de gezette tijd.SnoeiKoei schreef op maandag 22 december 2008 @ 16:01:
Tussen de middag ff thuis mn brood zitten opeten en ondertussen cloth aan t farmen voor mijn magnificent flying carpet (vanavond laatste mats farmen + craften!) in Icecrown, zie ik dat mn bags overvol zitten met soulshards. Dus ik neem voor de lol Soul Fire op in mn spell rotation, denk nog: "zal wel auw doen met molten core". Crit dat kreng voor 9.4KErg veel "bang" voor de "bucks" dus; is het zinnig Soul Fire in raid spell rotation op te nemen zolang MC up is of levert incinerate spammen uiteindelijk meer dps op?
This is the Way.
En heel veel shardsNoTimeRemains schreef op maandag 22 december 2008 @ 16:42:
[...]
ik heb op het EJ forum gezien dat als je Backdraft specced om als deze procced dan SF te casten maar dan moet je ook een 400 + haste hebben om er meerdere achter elkaar te casten binnen de gezette tijd.
BloodlustNoTimeRemains schreef op maandag 22 december 2008 @ 16:42:
[...]
ik heb op het EJ forum gezien dat als je Backdraft specced om als deze procced dan SF te casten maar dan moet je ook een 400 + haste hebben om er meerdere achter elkaar te casten binnen de gezette tijd.
Surfin' paradise!
Heroism
Shards zijn in een raid meestal niet zo'n probleem
Nee, maar als je er een paar gebruikt bij iedere backdraft proc dan wordt het wel heel snel een probleemSnoeiKoei schreef op maandag 22 december 2008 @ 16:48:
[...]
Shards zijn in een raid meestal niet zo'n probleem
Hehe dat zal idd wel ja. Nooit uitgeprobeerd, was vroegah wel destro maar dat was pre-wrath en shadow en ik zit nu niet diep genoeg in destro voor conflag / backdraft.Bosmonster schreef op maandag 22 december 2008 @ 16:50:
[...]
Nee, maar als je er een paar gebruikt bij iedere backdraft proc dan wordt het wel heel snel een probleem
Conclusie; Soul Fire nu niet interessant voor in spell rotation en lekker blijven spam-incineraten begrijp ik?
This is the Way.
Backdraft hoort imho sowieso niet thuis in een raid-destro-spec. Conflagrate ook niet.SnoeiKoei schreef op maandag 22 december 2008 @ 16:54:
[...]
Hehe dat zal idd wel ja. Nooit uitgeprobeerd, was vroegah wel destro maar dat was pre-wrath en shadow en ik zit nu niet diep genoeg in destro voor conflag / backdraft.
Conclusie; Soul Fire nu niet interessant voor in spell rotation en lekker blijven spam-incineraten begrijp ik?
Dus dat lost je hele probleem heel snel op
Kijk nog eens naar de 0/20/51 build die ik eerder postte.
Kijken doe ik zeker, thnxBosmonster schreef op maandag 22 december 2008 @ 16:59:
[...]
Backdraft hoort imho sowieso niet thuis in een raid-destro-spec. Conflagrate ook niet.
Dus dat lost je hele probleem heel snel op
Kijk nog eens naar de 0/20/51 build die ik eerder postte.
logischerwijs gebruik ik de imp als extra dps maar op sommige boss fights gaat ie zo dood, hoe handle jij dit?
This is the Way.
gestacked wil je dan zeker onder de 2 seconden zitten. liefst zelfs op de 1.5 om het echt rendabel te maken.
Heb zelf met gestacked haste 12k crits gehaald 3 op een rij tijdens een backdraft. wel leuke nummers, maar met te lange cast kost het je alleen maar dps.
Corruption ticked elke 3 seconden, CoA elke 2 sconden, als je kan kiezen doe je dus CoA voor je mc proc.
Op bossfights kan je ze gewoon allebei ophouden gezien de kans groot is als destro dat je ook coruption glyph gebruikt ivm het ontiegelijk ruk zijn van de overige lock glyphs
grootste probleem op dit moment eigenlijk met backdraft is dat het niet je gcd omlaag haalt, maar alleen je casts
als je dus al redelijk wat haste hebt, is je cast sneller dan je gcd en moet je wachten, waardoor bd eigenlijk waardeloos is geworden. Wordt volgende patch gefixed trouwens.
[ Voor 18% gewijzigd door Bokkie op 22-12-2008 17:04 ]
Wie, bosmonster of ik?NoTimeRemains schreef op maandag 22 december 2008 @ 17:01:
zou je jou specc eens kunnen posten ik gebruik volgens mij bijna de zelfde...
logischerwijs gebruik ik de imp als extra dps maar op sommige boss fights gaat ie zo dood, hoe handle jij dit?
Armory-linkje hier voor t geval dat je mij bedoelde
Zet phase shift uit zodat ie gebuffed is. En neem de talent voor extra hp.NoTimeRemains schreef op maandag 22 december 2008 @ 17:01:
zou je jou specc eens kunnen posten ik gebruik volgens mij bijna de zelfde...
Dan heeft ie een flinke HP-pool en kan die gewoon mee gehealed worden.
Neemt niet weg dat ie alsnog af en toe dood gaat natuurlijk
[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 22-12-2008 17:04 ]
Sorry, maar die build kan wel wat verbetering gebruiken als het om raids gaatSnoeiKoei schreef op maandag 22 december 2008 @ 17:03:
[...]
Wie, bosmonster of ik?
Armory-linkje hier voor t geval dat je mij bedoelde
Geen improved imp, geen demonic power, geen master conjurer... maar wel een demonic saccrifice, gepimpte voidwalker en master summoner...
Of raid je niet? Of gebruik je je felguard in raids?
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 22-12-2008 17:08 ]
Voor destro zijn er inderdaad maar 2 interessant, imp glyph en immolate glyph. Eventueel de felguard glyph als je die veel gebruikt natuurlijk.Bokkie schreef op maandag 22 december 2008 @ 17:02:
Corruption ticked elke 3 seconden, CoA elke 2 sconden, als je kan kiezen doe je dus CoA voor je mc proc.
Op bossfights kan je ze gewoon allebei ophouden gezien de kans groot is als destro dat je ook coruption glyph gebruikt ivm het ontiegelijk ruk zijn van de overige lock glyphs
Jammer dat er geen incinerate glyph is, al was het maar +5% damage, of -5% mana ofzo.
Edit: sorry, zie dat ik wel erg aan het chain-posten ben... jullie schuld, moeten jullie maar vaker posten
[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 22-12-2008 17:10 ]
Het ligt er vrij dik op dat hij een FG gebruiktBosmonster schreef op maandag 22 december 2008 @ 17:07:
[...]
Sorry, maar die build kan wel wat verbetering gebruiken als het om raids gaat
Geen improved imp, geen demonic power, geen master conjurer... maar wel een demonic saccrifice, gepimpte voidwalker en master summoner...
Die "gepimpte voidwalker" pimpt ook mn felguard. Ik gebruik felguard, geen imp. Master conjuror, is dat een must-have? Heb op 1 punt master conjuror na een spec overgenomen van Elitist Jerks om demo-fire destro uit te proberen, lijkt voor die spec de cookie-cutter-build te zijn maar master conjuror leek me niet zo goed dat ik die ene punt liever daarin stopte dan in mana feed (felguard gaat snel oom en dan heb ik nog veel sneller aggro in solo-situaties).Bosmonster schreef op maandag 22 december 2008 @ 17:07:
[...]
Sorry, maar die build kan wel wat verbetering gebruiken als het om raids gaat
Zoals ik een paar posts geleden opmerkte, heb nog geen raids gezien in Wrath maar hoop binnenkort 10mans te gaan doen.
Prio1 wordt nu mn glyphs fixen, zit nu met een onvolledige en deels zinloze set.
[ Voor 4% gewijzigd door SnoeiKoei op 22-12-2008 17:15 ]
afhankelijk van je build heb je altijd de glyph voor je demon, Fegluard glyph wordt straks 20% in plaats van 10 nu
0/31/40 of 0/41/30 performance is van je gear afhankelijk, naar mate je beter gear krijgt zal s&f beter zijn dan de felguard, waar dat punt precies ligt heb ik nog niet bekeken, maar vermoed dat dat eind T7.5 begin volgende tier zal liggen.
Jaja, daarom zei ik het aan het einde ookHolyCorn schreef op maandag 22 december 2008 @ 17:13:
[...]
Het ligt er vrij dik op dat hij een FG gebruiktGepimpte voidwalker.. lees de hele tooltip is ^^
Maar hij heeft er nog niet mee geraid, dus dat is jammer, had graag geweten hoe de felguard het in raids doet.
Waar heb je dat vandaan? Staat niet in de patchnotes? Over die felguard glyph dan.Bokkie schreef op maandag 22 december 2008 @ 17:15:
Er is een edit knop.
afhankelijk van je build heb je altijd de glyph voor je demon, Fegluard glyph wordt straks 20% in plaats van 10 nu
0/31/40 of 0/41/30 performance is van je gear afhankelijk, naar mate je beter gear krijgt zal s&f beter zijn dan de felguard, waar dat punt precies ligt heb ik nog niet bekeken, maar vermoed dat dat eind T7.5 begin volgende tier zal liggen.
Als je die 2 losse puntjes in improved healthfunnel en het nutteloze demonic saccrifice dropt, kun je je master conjurer nemen. Betere firestone is gewoon meer dps. Daar hoef je dus geen mana feed voor te laten vallenSnoeiKoei schreef op maandag 22 december 2008 @ 17:14:
[...]
Die "gepimpte voidwalker" pimpt ook mn felguard. Ik gebruik felguard, geen imp. Master conjuror, is dat een must-have? Heb op 1 punt master conjuror na een spec overgenomen van Elitist Jerks om demo-fire destro uit te proberen, lijkt voor die spec de cookie-cutter-build te zijn maar master conjuror leek me niet zo goed dat ik die ene punt liever daarin stopte dan in mana feed (felguard gaat snel oom en dan heb ik nog veel sneller aggro in solo-situaties).
Zoals ik een paar posts geleden opmerkte, heb nog geen raids gezien in Wrath maar hoop binnenkort 10mans te gaan doen.
Prio1 wordt nu mn glyphs fixen, zit nu met een onvolledige en deels zinloze set.
Ik denk dat voor een 0/41/30 build de felguard inderdaad wel beter kan presteren dan imp. Met 0/20/51 kom je uiteraard niet om de imp heen.
[ Voor 79% gewijzigd door Bosmonster op 22-12-2008 17:35 ]
Juistum, vandaag of morgen ff proberen. Tyvm. Raiden komt er deze weken nog ff niet van maar hopelijk wel snel en dan laat ik nog ff weten hoe felguard bevalt.Bosmonster schreef op maandag 22 december 2008 @ 17:21:
[...]
Jaja, daarom zei ik het aan het einde ook
Maar hij heeft er nog niet mee geraid, dus dat is jammer, had graag geweten hoe de felguard het in raids doet.
[...]
Waar heb je dat vandaan? Staat niet in de patchnotes? Over die felguard glyph dan.
[...]
Als je die 2 losse puntjes in improved healthfunnel en het nutteloze demonic saccrifice dropt, kun je je master conjurer nemen. Betere firestone is gewoon meer dps. Daar hoef je dus geen mana feed voor te laten vallen
Ik denk dat voor een 0/41/30 build de felguard inderdaad wel beter kan presteren dan imp. Met 0/20/51 kom je uiteraard niet om de imp heen.
Met Affliction haal ik nog 2800 dps op de heroic dummy, met deze build kom ik niet boven de 2200. Maar eens zien wat het in raid doet... anders nog even 0/20/51 uitproberen.
Edit: Ik begin me eigenlijk ook af te vragen waarom ik nog mage zou spelen. Boomkin is eigenlijk net zo 'leuk', heeft meer utility, en met dual spec straks kan ik gewoon resto spelen in raids.
[ Voor 29% gewijzigd door Hydra op 22-12-2008 21:52 ]
Verwijderd
Hmmm, ben nou feral DPS, en in het begin van WoW ook altijd balance geweest, toen het raiden kwam resto. Ik weet niet hoe Balance/boomkin nou speelt, maar in het begin was balance nogal traag levellen en mediocore damage. Als dualspec komt zit ik nog te twijfelen tussen boomkin en resto. De laaste zou de voorkeur kunnen genieten omdat er een tekort is aan healers. Ik word om de haverklap gewisperd of ik een healer ben en dan om sorry te zeggen dat ik feral ben. Daarnaast kom ik als resto waarschijnlijk sneller weer in een serieuze raidng guild. Maar ja om nou alle resto spul uit de heroics te halen terwijl ik feral ben is een beetje raar.Hydra schreef op maandag 22 december 2008 @ 20:47:
Hmm. Balance druid is wel ff wennen, maar ook op zich wel leuk. Jammer is alleen dat ik t.o.v. m'n mage eigenlijk crap gear heb. Vooral greens (groot deel self-crafted) dus het killen gaat wat langzamer, en ik raak nogal snel oom.
Edit: Ik begin me eigenlijk ook af te vragen waarom ik nog mage zou spelen. Boomkin is eigenlijk net zo 'leuk', heeft meer utility, en met dual spec straks kan ik gewoon resto spelen in raids.
Ik heb met mijn gear een dodge rate van 31,7%, en dit is volgens mij net iets te weinig.
De oplossing is heel simpel. Adaptive anti-aliasing uitzetten in de Catalyst center deed bij mij het probleem oplossen.
Een ander een probleem dat ik had, namelijk dat bepaalde textures doorzichtig waren, heb ik kunnen oplossen door ATI Catalyst A.I. uit te schakelen.
Misschien heeft iemand wat aan deze info.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Wij hebben ook veel last van lag in instances, maar afgelopen zondag dus helemaal geen lag, en dat helpt echtblouweKip schreef op maandag 22 december 2008 @ 04:38:
[...]
We hebben enorme lag issues op onze realm met malygos, onze raiddps halveert in p2, instant casts kosten op een gegeven moment 5-10 sec waardoor we ineens 3x zolang bezig zijn in p2 dan normaal, en dat net nu we eindelijk mensen weer geleerd hebben dat het loont om zich voor te bereiden op content (p3 gaat prima, alleen te weinig tijd over), naxx heeft mensen lui gemaakt
Ik zou zelf +sta gemmen, en dan +agi enchants doen waar mogelijk is. Maar moet zelf hierover wat meer research doen.anda schreef op maandag 22 december 2008 @ 22:36:
Vraagje voor de feral tanksonder ons. Vullen jullie je gem slots met + dodge of met + agi?
Ik heb met mijn gear een dodge rate van 31,7%, en dit is volgens mij net iets te weinig.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Verwijderd
Bedankt. Ik heb vanavond weer met mijn DK gespeeld (warrior en mage hebben voorrang) en je hebt idd meer actie met een 2hander dan bij een warrior. Ben alvast begonnen met titaniumsteel bars te maken voor een mooie 2hander als ie 80 isExitium schreef op maandag 22 december 2008 @ 15:44:
[...]
Je kan dat niet zomaar vergelijken nee. Je zal erg specgebonden zijn (je hebt een paar must-have talents in de verschillende trees, dus je komt niet hoog in een tree) en het is erg lastig, zo niet onmogelijk, om een 2h DK de baas te zijn op de DPS charts. Veel instants die afhankelijk zijn van weapon damage.
Gebrek aan acties valt wel mee trouwens, juist doordat zoveel attacks instant zijn.
Nog voor de cheapshot is afgelopen ben ik al dood. Hoog tijd voor een 50% nerf voor deze classes.
Verwijderd
Ik heb gisteren mijn DK gerespecced naar deep frost en neem er nu nog wat bij in Blood, maar doe deze spec met een Dual Wield en mijn DPS ligt beduidend hoger dan met een 2H.Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 15:39:
Iemand ervaring met een Dual Wield DK? Heb dat liever dan dat ik met een 2hander sta te meppen. Via internet lees ik vooral "niet doen" verhalen maar met 2 wapens heb je wat meer actie.
Ik ben het met je eens dat je een flink aantal must have talents hebt, maar je kunt weldegelijk diep in een tree zitten.Exitium schreef op maandag 22 december 2008 @ 15:44:
[...]
Je kan dat niet zomaar vergelijken nee. Je zal erg specgebonden zijn (je hebt een paar must-have talents in de verschillende trees, dus je komt niet hoog in een tree) en het is erg lastig, zo niet onmogelijk, om een 2h DK de baas te zijn op de DPS charts. Veel instants die afhankelijk zijn van weapon damage.
Duurde even om een warrior te krijgen.
Ik was al bij summon steen met warrior, ff naar gear kijken van warrior en naar binnen..
Bij eerste pulls bleef dps nogal achter bij lock en hunter.. bij die ingevroren dwarf hunter in 1 charge dood.. nog geen 10 seconden later lock ook in 1 charge dood.. na boss ge 3 manned te hebben maar ff gearcheck gedaan.. liepen ze nog in lvl70 pvp gear S1-2 mix..
Het was gewoon diep triest de hunter 500dps.. lock ~1000.. tank 1100.. ik 2200.. geen pugs meer voor mij behalve met bekenden dan.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
vind wel dat blizzard iets moet doen aan melee tegen cloth. Gaat nergens over nu. maar gaan ze wel doen, vertrouw er wel op
Ik blijf denk ik gewoon nog even questen in Grizzly en daarna door naar Zul'Drak op level 75. Inmiddels toch al aardig wat dungeons gedaan op Northrend. Ik snap dat ik geen uberleete level 80 ben zoals sommige hier en nogsteeds noobtrekjes vertoon zo nu en dan. Ik heb eigenlijk het idee dat als level 80 bereikt is je het beste je kan toewijden aan het vervolmaken van je gear, rep en skills. Ik merk toch dat het moeilijk is je toe te wijden aan je rep en skills als je nog geen level 80 bent. Ach, de komende daagjes heb ik weer tijd genoeg.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Altijd wel leuk, vooral als geen van hun Ony eerder gedaan heeft
We waren met 5 man (hoezo overdone), ik als enigste lvl 80 mee.
Lvl 78 tank en 3 lvl 73 ~ 77 dps
Verder nog even op m'n pally gespeeld, alleen was er zo'n heldhaftige horde druid (lvl 76
Dat soort lui vind ik echt zo triest

Spring van een rots ofzo

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Slecht dat de GM's nog steeds niet weten hoe je dit moet oplossen.Loev schreef op maandag 22 december 2008 @ 16:23:
Mooie whisper conversatie met een vriend die classis wow instance achivement wil halen. (Hij stond in strat baron)
Vriend: GVD! Die klote deur gaat niet open?
Ik: Heb je wel alle bosses gekilled?
Vriend: Ja doh, die poort ging open en toen al waves dood gemaakt.
Ik: Ow die deur! Naar baron toe?
Vriend: Ja die!
Ik: GM erbij halen zal wel vage bug zijn.
<einde>
Dag later hebben we hem samen gedaan. Exact hetzelfde punt, deur weer dichtHij begint weer te schelden. Dus ik loop naar de deur, en wat gaat er op? Juist
Echt hoe dom...
![]()
Maar mijn vraag is, loop ik nu niet achter de feiten aan zegmaar? Qua quests
Speaking of Ony, is er om Ony te doen nog die volledige attunement nodig of hoeft dat tegenwoordig niet meer?chromeeh schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 08:21:
Gisteren nog weer Ony neergelegd, een aantal in de guild verveelden zich.
Altijd wel leuk, vooral als geen van hun Ony eerder gedaan heeft
We waren met 5 man (hoezo overdone), ik als enigste lvl 80 mee.
Lvl 78 tank en 3 lvl 73 ~ 77 dps
Verder nog even op m'n pally gespeeld, alleen was er zo'n heldhaftige horde druid (lvl 76) die steeds alle quest npc's in westfall moest killen. Start ik de escort naar DM, killed hij net voor DM die npc.
Dat soort lui vind ik echt zo triest
Spring van een rots ofzo
Nog nooit problemen hier gehad en op mijn prot lvl 80 warrior solo ik eerst rechts alle abominations en daarna linksTjeerdtq schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 08:32:
[...]
Slecht dat de GM's nog steeds niet weten hoe je dit moet oplossen.Het probleem is waarschijnlijk dat je te snel gaat met die waves. Blijf bij de poort staan, zoals je dat met een groep normaal zal doen. Laat de mobs naar jou toe komen. Als je er een mob moet pullen, pak ze eerst aan de rechter kant. Na 3x een GM gesproken te hebben, konden ze me eindelijk vertellen dat het aan het script ligt
Je loopt op de feiten vooruitshoombak schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 08:37:
Zo dit weekend mijn DK van 61 naar 68 geleveld. Gisteravond nog even gespeeld en gelijk naar Borean Tundra gegaan, daar wat quests gedaan en toen ik geen quests meer kon krijgen voor lvl 68 ben ik nog even UK ingedoken en dus 69 gedinged.
Maar mijn vraag is, loop ik nu niet achter de feiten aan zegmaar? Qua quests
[ Voor 24% gewijzigd door redfoxert op 23-12-2008 08:47 ]
Nope alleen een raid partyThorval schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 08:38:
[...]
Speaking of Ony, is er om Ony te doen nog die volledige attunement nodig of hoeft dat tegenwoordig niet meer?
Drakefire amulet / attunement is niet meer nodig.
Verwijderd
Ik vind dit zo'n rare keus van Blizzard..chromeeh schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 08:50:
[...]
Nope alleen een raid party
Ony's attunement is eraf gehaald maar die voor MC en BWL zijn er wel nog steeds. Terwijl de questline voor Ony juist een van de betere in het spel is.. beetje vaag..
Ah ok, thanks. Dan ga ik haar bij ons guilde maar 's op het verzoekjes rooster zettenchromeeh schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 08:50:
[...]
Nope alleen een raid party
Word een beetje lastig voor de alliance om de Ony att quest chain af te maken nu.Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 09:01:
[...]
Ik vind dit zo'n rare keus van Blizzard..
Ony's attunement is eraf gehaald maar die voor MC en BWL zijn er wel nog steeds. Terwijl de questline voor Ony juist een van de betere in het spel is.. beetje vaag..
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
BWL is er nog wel maar je kan gewoon door een warlock worden gesummoned. Bij MC kan dat dus niet.Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 09:01:
[...]
Ik vind dit zo'n rare keus van Blizzard..
Toont alleen maar aan wat een geweldig idee die phasing toch is.
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Middels phasing had het prachtig gekunt.ErwienO schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 09:05:
[...]
Word een beetje lastig voor de alliance om de Ony att quest chain af te maken nu.
Het is toch wel een van de meest epic chains in vanilla.
Voor Alliance weet ik het niet maar voor Horde in ieder geval wel en die questline is gewoon nog steeds beschikbaar. Er is niets dat je tegenhoudt die questline als Horde nog te completen., buiten het feit dat je minimaal 3 man nodig hebt voor UBRS (en nog een redelijke group voor Drakkisath aangezien die nog altijd een level ?? boss is naar het schijnt).chromeeh schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 09:22:
[...]
Middels phasing had het prachtig gekunt.
[ Voor 16% gewijzigd door redfoxert op 23-12-2008 09:26 ]
Verwijderd
MC attunement is de meeste lol die ik in het begin in WoW had. Wij deden het dan de 'lava'-manier. Beetje lava hoppen met een priest of druid er bij. Geweldig!redfoxert schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 09:07:
[...]
BWL is er nog wel maar je kan gewoon door een warlock worden gesummoned. Bij MC kan dat dus niet.
Well, je wil dark conviction (welke DPS specced DK niet?), dus dat is minimaal 15 punten blood. Daarnaast wil je necrosis en BCB, dus daar gaan minimaal 18 punten in unholy. In frost ben je er 20 kwijt voor killing machine. Hou je er 18 over en hangt het er dus af wat je diep noemt. Persoonlijk vind ik diep de laatste drie tiers, waar je dus in geen enkele tree bij komt.Thorval schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 07:54:
Ik ben het met je eens dat je een flink aantal must have talents hebt, maar je kunt weldegelijk diep in een tree zitten.
Dit gaat over slaughterhouse? Als de deuren allebei dicht blijven (dus gate waar je doorgekomen bent en deur waar Ramstein uit zou moeten komen, heeft dat voor zover ik weet te maken met het feit dat een abomination de gate bereikt heeft. Heb het ook een keer gehad. Keer erop rustig gepulled en een oogje op de gate gehouden, geen probleem. Keer erop gewoon in één keer hele slaughterhouse gepulled en geAoE'd, en ook toen ging de deur gewoon open.Tjeerdtq schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 08:32:
Slecht dat de GM's nog steeds niet weten hoe je dit moet oplossen.Het probleem is waarschijnlijk dat je te snel gaat met die waves. Blijf bij de poort staan, zoals je dat met een groep normaal zal doen. Laat de mobs naar jou toe komen. Als je er een mob moet pullen, pak ze eerst aan de rechter kant. Na 3x een GM gesproken te hebben, konden ze me eindelijk vertellen dat het aan het script ligt
HarP, ShS, Hemo, CloS, DT, CD zijn allemaal al generfed geweest tijdens TBC.Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 03:03:
Rogues hebben sinds release niet 1 echte nerf gehad afaik, het word inderdaad wel eens tijd.
En dan heb ik het nog niet eens over de pre TBC nerfs.
Dat nu iedere clothie zowat ge-oneshot word door naxx geared rogue's is lullig, maar dat verdwijnt als sneeuw voor de zon wanneer diezelfde clothies eens Resscapped worden.
Edit:
Mocht je je vervelen:
http://shadowpanther.net/roguechanges.htm
Staan alle changes ooit die ook maar iets met rogue's te maken hebben gelist
[ Voor 14% gewijzigd door Demoterror op 23-12-2008 09:36 ]
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Gisteravond dus m'n druid naar Balance gerespecced. FF al m'n spellpower spul uit de kast getrokken, wat een dramagear zeg! Meeste was gewoon level 68/70 questgreens
Balance levellen is eigenlijk best wel leuk en lijkt behoorlijk op dat van een mage, afgezien van dat m'n nukes geen slow hebben. M'n spelldamage blijft nog een beetje achter bij m'n mage, maar ik vind dat druid wel behoorlijke nukes hebben. Ik crit met m'n starfire (ofzo) al voor 5500, terwijl dat een 2.76s cast is, op level 73. Best bizar eigenlijk, ziet er naar uit dat m'n main nuke gewoon beter is dan die van een mage.
Ja, het eind is cool, maar die questline is verder een pain in the ass.chromeeh schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 09:22:
Middels phasing had het prachtig gekunt.
Soms gaat het goed, soms niet, erg vervelend. We hebben ook een keer zonder problemen alle bommies gepulled, maar een guildy heeft dat probleem een keer gehad terwijl ze het rustig aan deden. Geen pijl op te trekken.Exitium schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 09:27:
Dit gaat over slaughterhouse? Als de deuren allebei dicht blijven (dus gate waar je doorgekomen bent en deur waar Ramstein uit zou moeten komen, heeft dat voor zover ik weet te maken met het feit dat een abomination de gate bereikt heeft. Heb het ook een keer gehad. Keer erop rustig gepulled en een oogje op de gate gehouden, geen probleem. Keer erop gewoon in één keer hele slaughterhouse gepulled en geAoE'd, en ook toen ging de deur gewoon open.
Grappig dat die instance, waar je op level 60 je best deed om toch tussen iedere bommy nog wat water te drinken, nu gewoon "LOL PULLLL!!!" is. Vond dat altijd een van de meest spannende stukken van de instance. En hoeveel wipes we wel niet op Rivendare gehad hebben
[ Voor 33% gewijzigd door Hydra op 23-12-2008 09:37 ]
Verwijderd
ik crit met Starfire 7k met wrath heb ik met owlkin frenzy en eclipse 4,5k gecritHydra schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 09:34:
Lief dagboek,
Gisteravond dus m'n druid naar Balance gerespecced. FF al m'n spellpower spul uit de kast getrokken, wat een dramagear zeg! Meeste was gewoon level 68/70 questgreensOh, en ik had gewoon geen spellpower boots, beetje bizar. Gelukkig ben ik leatherworker en heb ik m'n leatherworking op een redelijk niveau.
Balance levellen is eigenlijk best wel leuk en lijkt behoorlijk op dat van een mage, afgezien van dat m'n nukes geen slow hebben. M'n spelldamage blijft nog een beetje achter bij m'n mage, maar ik vind dat druid wel behoorlijke nukes hebben. Ik crit met m'n starfire (ofzo) al voor 5500, terwijl dat een 2.76s cast is, op level 73. Best bizar eigenlijk, ziet er naar uit dat m'n main nuke gewoon beter is dan die van een mage.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2008 09:45 ]
shaman, alliance, nog nooit die attunement quest gedaan...
denk dat ik nog niet eens brd heb gezien, verder dan de seasonal boss voor brewfest.
Jij gaat via de Elf naar binnen? Die onderaan bijd e lava staan buiten BRDTaurnil schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 09:52:
ik kan gewoon na binne in MC zonder attunement...
shaman, alliance, nog nooit die attunement quest gedaan...
denk dat ik nog niet eens brd heb gezien, verder dan de seasonal boss voor brewfest.
Of ga je eerst half BRD door?
Via de Elf was altijd de attunement.
ResscappedDemoterror schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 09:29:
[...]
HarP, ShS, Hemo, CloS, DT, CD zijn allemaal al generfed geweest tijdens TBC.
En dan heb ik het nog niet eens over de pre TBC nerfs.
Dat nu iedere clothie zowat ge-oneshot word door naxx geared rogue's is lullig, maar dat verdwijnt als sneeuw voor de zon wanneer diezelfde clothies eens Resscapped worden.
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Gisteren dus lekker wat gequest met maatjes en ook een keer door Utgarde Keep en The Nexus (tot en met eerste boss voor Winter Veil muts) heen gewandeld. En heb het mutsje gekregen
Toen ik die muts had had ik m'n winter pakje compleet, alle 3 de pieces! Dus ik trek alles aan en open m'n bags, is m'n fruitcake weg
[ Voor 7% gewijzigd door zwik op 23-12-2008 10:07 ]
Verwijderd
In Grizzly? Mijn mage is gisteren 74 geworden en is nog niet eens klaar in Borean, HF heb ik al wel af.Auredium schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 08:21:
Jips, eindelijk level 74 gedinged gisteren. Ik kan alleen meteen twee items met level 74 quest eraan vast gaan inleveren. (eigenlijk is dat gewoon gratis exp.)
Ik blijf denk ik gewoon nog even questen in Grizzly en daarna door naar Zul'Drak op level 75. Inmiddels toch al aardig wat dungeons gedaan op Northrend.
Ja via die Elf die buiten BRD staat.chromeeh schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 09:54:
[...]
Jij gaat via de Elf naar binnen? Die onderaan bijd e lava staan buiten BRD
Of ga je eerst half BRD door?
Via de Elf was altijd de attunement.
NIET via BRD zelf.
Pas nog gedaan voor achievement (in ocktober of zo)
Verwijderd
Ik was 80 met mn laatste quest in grizzlyVerwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 10:05:
[...]
In Grizzly? Mijn mage is gisteren 74 geworden en is nog niet eens klaar in Borean, HF heb ik al wel af.Een paar keer een instance doen en je hebt al ruim een half level te pakken. Ik kan op deze manier Sholazar bassin niet eens helemaal doen voor ik 80 ding. Mijn warrior was daar 79,5 toen ie klaar was met questen en heeft het laatste beetje in Storm peaks volgemaakt.
en ik heb deze specc nu : 0/31/40
rotatie is eenvoudig; Cor, Immo, CoA, Inc spam als Nightfall procc (van glyph) dan SB, en that's it eigk.
kwam gisteren op een gemiddelde van 2500dps uit. dit moet absoluut beter kunnen, maar ik moet nog een stuk gearen. helaas geen DPS caster drops. maar goed we gaan vanavond naar Kel Thuzzad mss dat deze nog wat leuks dropt, we zien wel.
This is the Way.
Gisteravond mijn allereerste "test" met vlag en wimpel gehaald. Als eerste The Nexus getanked en daarna Violet Hold.
De groep bestond uit:
1x lvl 80 druid
1x lvl 71 hunter
1x lvl 73 lock
1x lvl 75 priest
1x lvl 74 tank ( me )
Tijdens de Nexus rond kon iedereen voluit gaan inclusief de druid. Ze konden de mobs niet van me af geaggro'ed krijgen
Ook tijdens de Violet Hold run kon iedereen voluit gaan met de DPS. We hadden tussen iedere portal meer dan voldoende tijd om te eten en te drinken
Alleen bij de laatste baas had ik wel even kleine problemen met aggro. Maar het bleek dat de corehound pet van de hunter ineens z'n growl aan had staan. Maar zelfs daar kon ik nog wel overheen komen.
I love my little gnome warrior
Mijn mage moet maar even wachten voor hij aan zijn reis van lvl 70 naar 80 kan beginnen
Zijn dat gangbare crits of had je veel buffs? Want ik vind het een beetje bizar. Vraag em af of m'n mage nu zo crap is of dat druids een beetje imba zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 09:40:
ik crit met Starfire 7k met wrath heb ik met owlkin frenzy en eclipse 4,5k gecrit
met mijn blue gear eah! 1100 spelldmg was toen 78
Hmm, dat valt wat tegen. Waarom trouwens geen imp soul leech? Een van de betere talents onderin destruction. Haal je zo'n 30% meer damage uit je manapool. Minder lifetap = meer dps.NoTimeRemains schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 10:16:
gisteren Grobbulus, Gluth, Thaddius, Sapphirion en één try op Kel Thuzzad gedaan.
en ik heb deze specc nu : 0/31/40
rotatie is eenvoudig; Cor, Immo, CoA, Inc spam als Nightfall procc (van glyph) dan SB, en that's it eigk.
kwam gisteren op een gemiddelde van 2500dps uit. dit moet absoluut beter kunnen, maar ik moet nog een stuk gearen. helaas geen DPS caster drops. maar goed we gaan vanavond naar Kel Thuzzad mss dat deze nog wat leuks dropt, we zien wel.
Ow wacht.. 0/31/40.... Vind ik maar een rare combo tussen 0/41/30 en 0/20/51 en mist net het beste van beiden imho..
[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 23-12-2008 10:30 ]
Alliance kan bijna de hele chain doen maar de laatste paar quests van de chain spelen zich af in SW en aangezien op die plek nu de echte SW king is geplaatst zijn die NPC's er niet meerredfoxert schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 09:26:
[...]
Voor Alliance weet ik het niet maar voor Horde in ieder geval wel en die questline is gewoon nog steeds beschikbaar. Er is niets dat je tegenhoudt die questline als Horde nog te completen., buiten het feit dat je minimaal 3 man nodig hebt voor UBRS (en nog een redelijke group voor Drakkisath aangezien die nog altijd een level ?? boss is naar het schijnt).
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Ja jammer is het wel, elke keer als ik langs liep had ik toch een gedachten van: "You B*tch!" Zijn toch altijd mooie gedachten aan vroeger.ErwienO schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 10:31:
[...]
Alliance kan bijna de hele chain doen maar de laatste paar quests van de chain spelen zich af in SW en aangezien op die plek nu de echte SW king is geplaatst zijn die NPC's er niet meer.
mijn gear valt op dit moment ook wat tegenBosmonster schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 10:28:
[...]
Hmm, dat valt wat tegen. Waarom trouwens geen imp soul leech? Een van de betere talents onderin destruction. Haal je zo'n 30% meer damage uit je manapool. Minder lifetap = meer dps.
Ow wacht.. 0/31/40.... Vind ik maar een rare combo tussen 0/41/30 en 0/20/51 en mist net het beste van beiden imho..
mijn guildee die een stuk beter gegeared is, die doe nu ong 3700 dps
This is the Way.
Toen ik gister om 20.30 online kwam vlogen de whispers me om de oren. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een tank uit mn friendslist die nog een healertje nodig had voor HoL heroic. Hij zou goede dps hebben...
Ik word meteen gesumonned en zie tot mijn vreugde 3 dpsers staan in full epic gear van de nummer 1 alliance guild. Nu ken ik behoorlijk veel mensen uit die guild, maar deze nicknames had ik nog nooit gezien, dus even informeren bij een hardcore raidvriendje daar... Volgens hem waren dit de meer casual noobs; achja, komt wel goed. Dat was me toch een potje intens healen zeg! De dps warrior heeft uiteindelijk maar 4 % minder damage gepakt dan de tank, en de rogue lag regelmatig vloerkleed te spelen...
Snel ging het wel, de armswarrior haalde bijna 3000dps, de lock deed het aardig, de rogue.. tja, die was te veel dood om echt damage te doen. Eenmaal bij Loken bleken het inderdaad niet de beste spelers ter wereld te zijn... De tweede AoE vloerde de rogue en de lock, bij de derde ging ook de dps warrior neer. Uiteindelijk met behulp van een soulstone, spirit of redemption, wat dots van mijn kant en tankdps de baas toch in 1 try neer gekregen. Lesson learned: gear zegt niks!
Aan het einde van de avond nog even Utgard Keep gedaan met mijn level 70 rogue. Deze gnum heeft nogal moeite met PuG tanks, maar met een alt groepje van guildies ging alles prima! Erg leuk weer! Dit was de eerste keer dat ik fatsoenlijk door een normal instance heen ben gerushed op mijn rogue in WotLK. Uiteindelijk eindigde ik op 1250 dps overall, op 1 bossfight haalde ik 1850 dps, dat viel zeker niet tegen!
Al met al een prima avond!
Op dit moment is mijn rogue combat-sword-spec met s3 wapens, in mijn bank heb ik nog twee 1.3 speed daggers liggen (Badge-reward en ZA dagger), nou is mijn vraag voor de rogues onder ons, is het de moeite waard mutilate te speccen? Ik heb dan denk ik te weinig crit, te veel hit en mijn 103 dps wapens worden vervangen door lagere dps daggers. Even ter informatie, ik wil mijn rogue alleen af en toe gebruiken voor instances, voor grinden ga ik sowieso liever swords/ maces.
Verwijderd
nee mijn eigenbufs.. Wrath hitte 1500/1600 critte 3000 normaal (ik zeg hitte omdat ik nu resto ben *cry)Hydra schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 10:28:
[...]
Zijn dat gangbare crits of had je veel buffs? Want ik vind het een beetje bizar. Vraag em af of m'n mage nu zo crap is of dat druids een beetje imba zijn.
3700 dps op wat?NoTimeRemains schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 10:46:
[...]
mijn gear valt op dit moment ook wat tegen![]()
mijn guildee die een stuk beter gegeared is, die doe nu ong 3700 dps
op de bovengenoemde bazen
This is the Way.
Dit topic is gesloten.