Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 176 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 47.869 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 14:44:
Afgelopen week een mooie week geweest,

Maandag 2 RL friends geholpen met de TigerBoss in ZG. Ze wisten niet hoe ze hem plat kregen en vroegen mij om even te helpen. Uiteraard als vanilla hardcore raider wilde ik dat wel, (me misses de oude raid instances and fun) 1st try gelijk gekilled. En jaa hoor de mount drop, gelijk alle 3 keihard op NEED gedrukt, helaas voor hun won ik de mount en ben ik nu de trotse bezitter ervan :P Zodra ik nu rondloop met de mount vragen de newbies gelijk waar de mount vandaan komt...............
Omg! Grats!
Ik hoop hetzelfde mee te maken morgen, of een andere keer :) maar ik hoef me niet druk te maken over het winnen of verliezen van de roll... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Nemesizz schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 14:55:
Heb ook eens samen met m'n broer (ik warlock, hij feral druid) geprobeert ZG raptor boss te doen.
Maar op een of andere manier wil het niet lukken...mobs en bosses reageren totaal niet zoals ze "vroeger" op level 60 deden.

Toen tankte ik ZG al in blue gear met m'n warrior (had toen een keer...5K HP ofzo buffed). Nu flippen mobs en bosses helemaal, Als Mandokir watch doet charged hij je hoe dan ook (ookal doe je niks), hij feared aan een stuk door zowat en hit de druid voor bijna 6K per slag (niet eens enraged of dinged). Druid heeft toch wel 32K hp en 20K of meer armor als ik me niet vergis.
Dan doe je toch iets fout. Ik weet niet wat je bedoelt met chain fear. Hij doet het zo nu en dan .En 6k op slagen op feral druid ? heeft die druid dan geen gear aan en res sickness? Ik word niet vaak geraakt als pala eigelijk. meestal holy shield up. op word vooral in de rug geraakt terwijl ik af en toe feared ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg ook eenmaal een 5k hit op m'n DK van Mandokir. Dat was toen ik door ging met attacken toen hij me 'watch-te'. Daardoor dacht ik: "Hmm even stoppen dan, kijken wat ie dan doet.", maar toen was het nog steeds 3k. Ik heb het gevoel dat ik 'm gewoon moet nuken, zover ik dat kan, en mezelf zoveel mogelijk healen tussen de fears door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog wat anders, in onze guildchat gisterenavond. Ik was op weg naar Onyxia...

Komt er een mage online. Ik ben redelijk vaak online, maar hij was nieuw en ik heb nog nooit zien praten in guildchat. Naar mijn weten was hij ook nooit met raids mee, al stond hij wel ingeschreven voor de raid van vanavond.
Hij komt dus online, en zegt "Hi, guild". Niemand kent 'm, en er was een andere discussie aan de gang, dus er kwam even geen reactie. Twee minuten later, ineens een 3 zinnen lange reactie van hem, in de trant van: "I'm dissapointed by the fact that no-one reacts on a simple hello when I come online. I don't think that I want to be in a guild like this, where people are so rude and don't even say hello to their members.", gevolgd door een /guildquit.

...

Iedereen verbaasd, en meerdere mensen die zeggen dat ze hem nog nooit eerder hebben zien praten in guildchat. Natuurlijk komen er dan geintjes, maar ook dat het een "Good riddance" is. Even later, een Warrior: "I'm also gonna leave, since he was my dad and I cannot be with people in the guild who have such a lack of respect.", met ook een /guildquite als gevolg. What the hell...
Dus iemand joined onze guild. Hij zegt nooit wat (ik zag het nooit en het werd bevestigd door mensen die nog meer online zijn), komt 1x online, zegt hallo maar krijgt even niks terug, en is dan beledigd en verlaat de guild, waarna zijn zoon door logische reacties er ook uit stapt. Ik ben er helemaal niet rouwig om, en ik was ook degene die "Good riddance" zei, want zulke mensen moeten we niet hebben. Alsof we even iedereen moeten begroeten, omdat ze anders de guild uitstappen? En het lef hebben om ons asociaal te noemen, terwijl ze zelf nooit wat zeggen. Uh-uh...

Daarna kwamen er natuurlijk nog meer grappen en grollen, want iedereen was even verbaasd en het ook eens dat dit stiekem toch ook wel zielig en daardoor grappig was. Daar is onze guild niet voor bedoeld!

Een deel van de vreemde World... of Warcraft!

PS: Ik krijg soms ook geen reactie van een collega als ik binnenkom, omdat hij/zij druk is. Ik denk dat ik ontslag neem, omdat ze zo asociaal zijn hier!!!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2008 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 11:50
Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 13:22:
[...]

Ja dat doorhakken leek mij ook het beste, voor een DK helemaal, aangezien mijn healing van attacks komt.
De raptor wel levend gelaten? Die doet dacht ik een armor debuff die aardig oploopt. De enrage nadat de raptor doodgaat kan ik als DK aardig oppakken met 1 of meer cooldowns.

De patrols voor Hakkar heb ik helemaal niet aangeraakt. Die komen wel op het platform, maar als je Hakkar gewoon achterin tankt, komen ze niet in het gevecht voor.
Poison damage heb ik weinig last van gehad, deed maar 200dmg per tick o.i.d.? De rest is allemaal melee, dus die avoid je heel veel. Zal morgen eens opletten waar ik damage van krijg.
[...]

Hmm ja, dat is meer een sword inderdaad :P
Ik ben ook bezig in ZG met mijn DK, maar bij Hakkar wordt ik constant gestunned waardoor ik 5 of 6 seconde niks kan doen, deathstrike om mijn leven weer omhoog te gooien en dan weer een stun. En dan wordt een een inhaal race die ik meestal verlies. Doe ik iets verkeerd, want op video's die ik zie worden mensen niet gestunned. Snake, Spider, Tiger boss hebben we al wel down. 2 man, 70 dk en ik als 80 dk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 16:11:
Nog wat anders, in onze guildchat gisterenavond. Ik was op weg naar Onyxia...

Komt er een mage online. Ik ben redelijk vaak online, maar hij was nieuw en ik heb nog nooit zien praten in guildchat. Naar mijn weten was hij ook nooit met raids mee, al stond hij wel ingeschreven voor de raid van vanavond.
Hij komt dus online, en zegt "Hi, guild". Niemand kent 'm, en er was een andere discussie aan de gang, dus er kwam even geen reactie. Twee minuten later, ineens een 3 zinnen lange reactie van hem, in de trant van: "I'm dissapointed by the fact that no-one reacts on a simple hello when I come online. I don't think that I want to be in a guild like this, where people are so rude and don't even say hello to their members.", gevolgd door een /guildquit.

...

Iedereen verbaasd, en meerdere mensen die zeggen dat ze hem nog nooit eerder hebben zien praten in guildchat. Natuurlijk komen er dan geintjes, maar ook dat het een "Good riddance" is. Even later, een Warrior: "I'm also gonna leave, since he was my dad and I cannot be with people in the guild who have such a lack of respect.", met ook een /guildquite als gevolg. What the hell...
Dus iemand joined onze guild. Hij zegt nooit wat (ik zag het nooit en het werd bevestigd door mensen die nog meer online zijn), komt 1x online, zegt hallo maar krijgt even niks terug, en is dan beledigd en verlaat de guild, waarna zijn zoon door logische reacties er ook uit stapt. Ik ben er helemaal niet rouwig om, en ik was ook degene die "Good riddance" zei, want zulke mensen moeten we niet hebben. Alsof we even iedereen moeten begroeten, omdat ze anders de guild uitstappen? En het lef hebben om ons asociaal te noemen, terwijl ze zelf nooit wat zeggen. Uh-uh...

Daarna kwamen er natuurlijk nog meer grappen en grollen, want iedereen was even verbaasd en het ook eens dat dit stiekem toch ook wel zielig en daardoor grappig was. Daar is onze guild niet voor bedoeld!
Bij ons is het ook zo dat we elkaar altijd wel begroeten, maar ja als je midden in een gevecht zit of je zit met wat anderen in een dungeon of raid, dan reageren de meesten ook even niet. Komen ze ook vaak pas als mosterd na de maaltijd aan om te groeten (zijn ze soms dus al wel een flinke tijd online) Geen probleem toch. Zelfde als een whisper geven naar iemand in ons guild, geen reaktie is voor mij gewoon een teken, dat ze even druk zijn en niet dat ze aso zijn. Als mensen dat niet snappen, kunnen ze beter solo blijven spelen.

Soms heb je geen tijd om te reageren of komt het net niet uit, kan gebeuren toch.

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Sommige mensen zitten gewoon wat vreemd in elkaar ....
Bij WoW is dat percentage wat hoger dan in de "normale" wereld trouwens :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KraveN schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 16:15:
[...]

Ik ben ook bezig in ZG met mijn DK, maar bij Hakkar wordt ik constant gestunned waardoor ik 5 of 6 seconde niks kan doen, deathstrike om mijn leven weer omhoog te gooien en dan weer een stun. En dan wordt een een inhaal race die ik meestal verlies. Doe ik iets verkeerd, want op video's die ik zie worden mensen niet gestunned. Snake, Spider, Tiger boss hebben we al wel down. 2 man, 70 dk en ik als 80 dk.
Ja, ik word ook wel gestunned, maar dat is 6 seconden eens in de... hoeveel?... 30 seconden? Daarin verlies ik rond de 4k leven, die je in 1 of 2 Death Strikes bijheald. Heb je wel alle Aspect bosses down? Dat zijn Bat, Spider, Snake, Tiger en Panther. Ik zie Bat en Panther niet in je lijstje staan. Als je die niet downed, heeft Hakkar bepaalde abilities die hem een stuk moeilijker maken! Probeer hem eens als je al die 5 bazen neerhebt. Jin'do en Mandokir (en de 2 summonable bosses) hoeven niet.

Oh, en met z'n 2-en is Hakkar een stuk moeilijker dan solo, omdat hij iemand (ook de MT) mindcontrolled, en dat is redelijk vaak, dus ik denk dat je je dat bedoeld. Als je 'm solo probeerd, is hij stukken makkelijker, omdat de mindcontrol niet voorkomt.
Thorval schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 16:18:
[...]

Bij ons is het ook zo dat we elkaar altijd wel begroeten, maar ja als je midden in een gevecht zit of je zit met wat anderen in een dungeon of raid, dan reageren de meesten ook even niet. Komen ze ook vaak pas als mosterd na de maaltijd aan om te groeten (zijn ze soms dus al wel een flinke tijd online) Geen probleem toch. Zelfde als een whisper geven naar iemand in ons guild, geen reaktie is voor mij gewoon een teken, dat ze even druk zijn en niet dat ze aso zijn. Als mensen dat niet snappen, kunnen ze beter solo blijven spelen.

Soms heb je geen tijd om te reageren of komt het net niet uit, kan gebeuren toch.
Mja, onze guild is redelijk groot, zo'n 120+ accounts geloof ik. Dan komen er soms 5 tegelijk online. Als bijna iedereen dan de mensen moeten begroeten, zou de guildchat bijna alleen uit 'Hey blabla' bestaan.
Daarnaast... als je 2 weken niks zegt (zolang zat ie geloof ik in de guild), en dan ineens geen antwoord krijgt, en dan op je teentjes getrapt bent, moet je toch even jezelf raadplegen imo.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2008 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Laatst online: 15-09 11:50
Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 16:32:
[...]

Ja, ik word ook wel gestunned, maar dat is 6 seconden eens in de... hoeveel?... 30 seconden? Daarin verlies ik rond de 4k leven, die je in 1 of 2 Death Strikes bijheald. Heb je wel alle Aspect bosses down? Dat zijn Bat, Spider, Snake, Tiger en Panther. Ik zie Bat en Panther niet in je lijstje staan. Als je die niet downed, heeft Hakkar bepaalde abilities die hem een stuk moeilijker maken! Probeer hem eens als je al die 5 bazen neerhebt. Jin'do en Mandokir (en de 2 summonable bosses) hoeven niet.

Oh, en met z'n 2-en is Hakkar een stuk moeilijker dan solo, omdat hij iemand (ook de MT) mindcontrolled, en dat is redelijk vaak, dus ik denk dat je je dat bedoeld. Als je 'm solo probeerd, is hij stukken makkelijker, omdat de mindcontrol niet voorkomt.
Hmm dat wist ik niet, volgende keer eerst de rest van de bosses maar eens omleggen ;) Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Ter verduidelijking, inderdaad, die "over 9000" is het ABSOLUTE MAX dat je, full 25-man raid buffed en met serieus gemaxede gear mag verwachten.

Maar om de zes secs crits tot over de 4-5k, dat is toch al de moeite, niet?

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:29

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 16:32:
[...]

[...]
het is juist de hoogste op de aggro lijst (dus de tank) welke gemced word :) back in the 60 time, had je dacht ik 3 tanks nodig welke om aggro knokte.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:29
Salena, met wat voor spec doe jij eigenlijk ZG? Als frost tank lukt de Bloodlord me de normale weg niet. Of moet je dan op die piramide gaan staan?

Aan de gear zal het niet liggen want 25-man naxx tanken is geen probleem.

Ik heb zelf het idee dat een DPS spec voor instance solo'ing ''t beste is omdat je die defense daar toch niet voor nodig hebt.

[ Voor 22% gewijzigd door Paprika op 19-12-2008 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:21

Nemesizz

Untouchable

HStyles schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 15:40:
[...]

Dan doe je toch iets fout. Ik weet niet wat je bedoelt met chain fear. Hij doet het zo nu en dan .En 6k op slagen op feral druid ? heeft die druid dan geen gear aan en res sickness? Ik word niet vaak geraakt als pala eigelijk. meestal holy shield up. op word vooral in de rug geraakt terwijl ik af en toe feared ben
Ik vrees dat de boss op onze realm bugged is dan. Hij doet niks anders dan fear fear en hele tijd zo'n special attack die hit voor 6K (geen normal attacks). Stoppen met attack terwijl hij watched helpt geen bal meer, hij charged meteen. Vond het al verdacht dat hij en z'n raptor ook al iets van 3x sneller liepen dan wat je op internet aan filmpjes ziet. Druid heeft iets van 33% dodge ofzo (niet uber denk ik, maar altijd meer dan wat je op lvl 60 had) maar de boss missed geen enkele slag.
Ook de trash mobs flippen helemaal zit volgens mij geen cooldown meer op hun abilities ofzo raast aan een stuk door.

Andere dungeons zoals AQ20 /AQ40 Molten Core, Ony enzo niks geen last en lopen we zo door, maar ZG is gewoon een slaughterfest helaas.

Misschien m'n pala maar weer eens gaan levelen kijken of het daar wel mee lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Ik ben atm de WoTK trial client aan het downloaden. Heb 2 jaar WoW gespeelt en ben gestopt bij The Burning Crusade. Ik wil eigenlijk nu Horde spelen om ook die kant van de content mee te maken. Welke server bevat NL horde guilds, die ook nog mensen aannemen ;) ? Liefst een PVE server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
maniak schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 21:11:
Ik ben atm de WoTK trial client aan het downloaden. Heb 2 jaar WoW gespeelt en ben gestopt bij The Burning Crusade. Ik wil eigenlijk nu Horde spelen om ook die kant van de content mee te maken. Welke server bevat NL horde guilds, die ook nog mensen aannemen ;) ? Liefst een PVE server.
ook wel benieuwd naar, ik heb nu een lvl 74 warlock maar geen echt interessante guilds op mijn realm (ik kom van vanilla wow). Kheb altijd rogue gespeeld hiervoor en het valt me op dat ik in pugs moeite heb om degelijke dps te doen vergeleken andere classes. Ik heb een felguard / siphon life spec.. tenminste ik moet nog een paar levels voor siphon life maar u get the idea. pve solo heb ik echt 0,0 problemen en nooit downtime tenzij ik met seed of coruption ga lopen klooien. In raids heb ik echter geen idee hoe ik het moet aanpakken. Ik heb demonic sacfrice waarmee ik lekker zooi kan blijven spammen zonder OOM te raken maar dan kom ik meestal alsnog onderaan in dps groep :( iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:32
het is al weer even geleden dat ik mn lock gespeeld heb, maar als je felguard/aff bent dan lijkt me demon sacrifice niet echt nuttig, je zult dan voornamelijk een (substantieel) gedeelte van je dps via je pet moeten genereren en de buff die deze je geeft, m saccen heeft alleen zin als je demon/destro bent imho.

Mijn eerst indrukken van locks: felguard nog steeds lekker om te grinden, affliction erg goede dps op pve encounters, al schaalt naar mijn idee destro (fire) beter met gear nog steeds (met name crit scaling voelt beter aan dan de +dmg scaling voor affliction), pin me er niet op vast (mn lock is nog steeds 70 en blijft dat ook)

[ Voor 34% gewijzigd door blouweKip op 20-12-2008 04:15 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:15
Nemesizz schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 14:55:
Gezien ZG niet werkt (misschien bugged op onze realm) ben ik solo AQ40 ingegaan om te proberen van die Resonating Crystals te farmen. Dát wil wel solo als warlock, en na 3 dagen proberen had ik gister ook meteen 4 van die mounts. Helaas 2x dezelfde (2x blauw 2x geel) dus vandaag weer proberen voor de andere 2 kleuren :P
Het leuke aan die dingen is dat ze evengoed meetellen voor de 50 mount achievement. Ik probeer ze ook te farmen met mijn rogue, maar dat lukt niet zo goed helaas. Ik doe genoeg dps, maar die dingen hebben teveel stamina om snel genoeg weggemept te krijgen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
Nemesizz schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 18:32:
[...]

Ik vrees dat de boss op onze realm bugged is dan. Hij doet niks anders dan fear fear en hele tijd zo'n special attack die hit voor 6K (geen normal attacks). Stoppen met attack terwijl hij watched helpt geen bal meer, hij charged meteen. Vond het al verdacht dat hij en z'n raptor ook al iets van 3x sneller liepen dan wat je op internet aan filmpjes ziet. Druid heeft iets van 33% dodge ofzo (niet uber denk ik, maar altijd meer dan wat je op lvl 60 had) maar de boss missed geen enkele slag.
Ook de trash mobs flippen helemaal zit volgens mij geen cooldown meer op hun abilities ofzo raast aan een stuk door.

Andere dungeons zoals AQ20 /AQ40 Molten Core, Ony enzo niks geen last en lopen we zo door, maar ZG is gewoon een slaughterfest helaas.

Misschien m'n pala maar weer eens gaan levelen kijken of het daar wel mee lukt.
Goed idee om aq40 maar is te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maniak schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 21:11:
chamber of aspects is een nieuwe server en behoort qua populatie al bij de top 3 van de Eu realms.
hier zijn ong 3-4 NL guilds waaronder ook een NL leveling guild die recruit dus altijd nederlanders.
de balans tussen horde is ook zeldzaam goed op deze realm 18k horde 14-15k ally.
mocht je het echte spel willen aanschaffen, dan kan je met recruit a friend 30% extra exp krijgen ik ben wel teinteresserd om dan een deel van je kosten te betalen als je mij kiest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Laatst online: 22:14
Afbeeldingslocatie: http://ia310809.us.archive.org/3/items/Shoe-tosserGuyGif1/iraqimage001.gif

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met een paar oude WoW vrienden meegelift door wat heroics en de plat ge AoE'd. Was wel enigzins een teleurstelling. Maar we hadden lol en pulden gewoon twee trashpacks per keer dan wordt het al wat leuker. Verder bij alle bosses met een achievement voor de achievement gegaan en op 1 na ook gehaald.

(instances waren AR, Nexus, UK en deel van UP (toen hadden we een DC en vonden we het wel genoeg was inmiddels 01:30))

De groep was op mij na al een tijdje 80 dus ik was meer 'was er ook bij' als dat ik echt veel gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 10:57:
Gisteren met een paar oude WoW vrienden meegelift door wat heroics en de plat ge AoE'd. Was wel enigzins een teleurstelling. Maar we hadden lol en pulden gewoon twee trashpacks per keer dan wordt het al wat leuker. Verder bij alle bosses met een achievement voor de achievement gegaan en op 1 na ook gehaald.

(instances waren AR, Nexus, UK en deel van UP (toen hadden we een DC en vonden we het wel genoeg was inmiddels 01:30))

De groep was op mij na al een tijdje 80 dus ik was meer 'was er ook bij' als dat ik echt veel gedaan heb.
Valt me zoiezo op dat heroics erg makkelijk zijn enige 2 instances die ik nog niet 100% gedaan heb zijn The Occulus/Halls of Lightning, rest van instances zijn allemaal ERG makkelijk, zelfs Naxx25man is makkelijk..

Enige boss nog niet gedaan is Malygos.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Kan ik, als mijn shaman 55 is, hem op een test realm zetten en daar converteren naar death knight? Ik wil die class eigenlijk wel even proberen voordat ik er definitief voor kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
DeepSeven schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 12:25:
Kan ik, als mijn shaman 55 is, hem op een test realm zetten en daar converteren naar death knight? Ik wil die class eigenlijk wel even proberen voordat ik er definitief voor kies.
http://www.wowwiki.com/Death_knight

Lees dat eerst is voordat je zulke vragen stelt Oo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag Jewelcrafting nemen ipv Herbalism. Nu heb ik deze guide gevonden op internet: http://www.wow-profession...fting_leveling_guide.html :)

Heeft iemand deze al eens gebruikt, en werkt ie goed? Ik wil graag alle items farmen en dan in 1 stuk door van 1 tot 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aardige JC guide, reken er alleen op dat het stuk van 250-300 een bitch is. De common gems die je er voor nodig hebt zijn erg lastig te krijgen omdat weinig mensen thorium prospecten.voor de rest is het een redelijk standard guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:21

Nemesizz

Untouchable

Nou, omdat gister onze main healer er niet was konden we geen heroic doen. Dus eerst maar saai normal dungeon gedaan en vervolgens in een dolle bui met 6-7 man MC ingedoken.
Ging verbasend soepel ondanks dat het merendeel geen 80 was (altjes, van 66-72, alleen ik en tank 80).
Alleen Baron Geddon was wat pijnlijk, puur door de fall-damage als je de living bomb was (bomb hit voor niks, fall damage 7.3K).

Uiteindelijk alles neer wat maar kon (op Domo en Raggy na). Gezien ik de enige was die in vanilla WoW MC had gelopen met een char (de rest altjes of nooit MC gedaan) was ik dus de enige die de quests gedaan had om Domo te summonen. Echter, moest ik in m'n 1tje 7 van die flames doven. Nou, dikke pret...naar Azshara dan weer naar MC, weer naar Azshara weer naar MC. In iedergeval een middagje zoet mee geweest (gisteravond gestopt en vanmiddag ben ik duo met druid die flames gaan doven).
Daarna group weer bijelkaar en even Domo en Raggy kapoet gemacht.

Ookal heb je niks meer aan de loot, toch vind ik af en toe die old-school dungeons leuk om te doen.

Hoe dingen toch uit de hand kunnen lopen als je main healer 1x niet op komt dagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
sinds wanneer zjin warlocks zo slecht in PvP geworden.. Ik zie elke class rondlopen met massive burst dmg en elke warlock wordt werkelijk neergeslagen in luttele seconden. Toen ik een kleine 2 jaar geleden stopte zaten mensen nog te whinen over OP imba warlocks maar nu zijn de rollen omgedraaid of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Chefbierrr schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 03:16:
Ik heb demonic sacfrice waarmee ik lekker zooi kan blijven spammen zonder OOM te raken maar dan kom ik meestal alsnog onderaan in dps groep :( iemand tips?
Waarom zou je demonic sacrifice gebruiken als je een felguard hebt? Die kan namelijk prima offtanken en doet ook veel meer schade dan jij van het sacrificen zult krijgen.
Chefbierrr schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 17:14:
sinds wanneer zjin warlocks zo slecht in PvP geworden.. Ik zie elke class rondlopen met massive burst dmg en elke warlock wordt werkelijk neergeslagen in luttele seconden. Toen ik een kleine 2 jaar geleden stopte zaten mensen nog te whinen over OP imba warlocks maar nu zijn de rollen omgedraaid of wat?
Ik heb de meeste classes anders ook wel in een aantal seconden neer. Alleen retri paladins doen op dit moment belachelijk schade. Wel zijn ze minder dan 2 jaar geleden, maar ze doen het nog steeds goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Chefbierrr schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 17:14:
Ja iedereen op zijn beurt is niks teveel toch? ;) Een aantal klasses zijn ooit wel eens 'OP' geweest en de rest kannonenvoer. Flavour of the month heet zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
och het was ook maar een gevoel, voorlopig moet ik nog ff doorlevelen voordat ik er een objectief oordeel over kan geven :). En ja je hebt gelijk.. elke patch is er wel iemand de lul of OP (en den beginnen van WoW was de warlock ook kanonvoer, zie de world of roguecraft filmpjes van 1 zeer gefrustreerde warlock speler :)). Voorlopig heb ik solo niks te klagen al ik niet weet of de andere classes ook zo makkelijk en zonder downtime alles aan kunnen.

[ Voor 42% gewijzigd door Chefbierrr op 20-12-2008 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
HolyCorn schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 13:17:
[...]

http://www.wowwiki.com/Death_knight

Lees dat eerst is voordat je zulke vragen stelt Oo
Sorry 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:18

OMX2000

By any means necessary...

Chefbierrr schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 18:23:
och het was ook maar een gevoel, voorlopig moet ik nog ff doorlevelen voordat ik er een objectief oordeel over kan geven :). En ja je hebt gelijk.. elke patch is er wel iemand de lul of OP (en den beginnen van WoW was de warlock ook kanonvoer, zie de world of roguecraft filmpjes van 1 zeer gefrustreerde warlock speler :)). Voorlopig heb ik solo niks te klagen al ik niet weet of de andere classes ook zo makkelijk en zonder downtime alles aan kunnen.
Warlocks krijgen denk ik een relatief grote "overhaul" naar het schijnt. Blizzard gaat alle drie de trees aanpakken. Er is echt wel wat mis met de warlocks. Ik heb even, lvl 70-74, als affliction gespeeld, en daarmee een paar instances gedaan. Maar door de ingewikkelde dot rotatie verlies je eigenlijk redelijk makkelijk het overzicht. Het is absoluut geen pew pew pew spec. Dus of ze belonen affliction locks met meer dmg voor de ingewikkelde rotatie, of ze maken een simpelere rotatie.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
OMX2000 schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 19:22:
[...]

Warlocks krijgen denk ik een relatief grote "overhaul" naar het schijnt. Blizzard gaat alle drie de trees aanpakken. Er is echt wel wat mis met de warlocks. Ik heb even, lvl 70-74, als affliction gespeeld, en daarmee een paar instances gedaan. Maar door de ingewikkelde dot rotatie verlies je eigenlijk redelijk makkelijk het overzicht. Het is absoluut geen pew pew pew spec. Dus of ze belonen affliction locks met meer dmg voor de ingewikkelde rotatie, of ze maken een simpelere rotatie.
nou ja ik heb na 14 lvls warlock te hebben gespeeld (ik heb pre TBC tot 60 gespeeld) nog geen flauw idee hoe ik optimale dmg kan halen in instances, en ik blijf altijd achter bij de rest qua dmg output.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Laatst online: 15-09 07:38

Graveheart

Say what?

Chefbierrr schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 20:28:
[...]

nou ja ik heb na 14 lvls warlock te hebben gespeeld (ik heb pre TBC tot 60 gespeeld) nog geen flauw idee hoe ik optimale dmg kan halen in instances, en ik blijf altijd achter bij de rest qua dmg output.
Welkom bij de club. Met een 80 Lock is het niet veel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben anders een affliction lock die regelmatig de meters topt. Het is heel intensief spelen, maar het kan wel.

DPS op trash is trouwens om te huilen, dus over een gehele instancerun (naxx 10 of 25) bekeken is de damage slecht, maar op bosses kan affliction echt wel vette damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31
Mektheb schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 14:48:
[...]

Dat heb ik ook met de raptor :) als ally
Altijd leuk om met spulletjes rond te lopen die bijna niemand anders heeft. Bijvoorbeeld die items van de loot-kaarten van WoW TCG.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:01
Vandaag met de guild (is gewoon een lvl guild, met een paar 80'ers) ZG gedaan, we waren met 9 man, variërend van lvl 62 tot lvl 80. Ikzelf 72 DK ging best lekker. Op de trash moet ik zeggen dat ik wat moeite had om tegen de hogere levels op te dpssen, maar bosses gingen zeer goed en op Hakkar stond ik zelfs 2e in de dpslijst met een nette 900 dps (is niet gek toch voor een 72 DK met matige qgear?) Ik streefde iig een lvl 75 hunter ruim voorbij en een lvl 80 (ookal is dat niet helemaal eerlijk omdat hij half tankte (we hadden geen tank xD)).

Maar gedowned (we moetsen wel eerst alle bosses doen, want zonder die bosses eerst te doen wassie iets te sterk voor ons).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Zo eindelijk 77 en Cold Weather Flying gehaald. Zal stuk schelen met traveltime. Zit halverwege Grizzly Hills denk ik zo. Best makkelijk daar, vooral de PvP dailies.

Nu zoetjes aan gaan kijken waar de pre-Naxx items te krijgen zijn en me LW gaan levelen (!). Rest van de guild begint ook aardig vol te raken met level 80 chars. En dus in het nieuwe jaar maar eens een 10 man Naxx groepje gaan opzetten.

Nou met nog heel wat zones voor de boeg, en ik ga 79-80 volledig grinden op animals e.d. voor leather, hoop ik straks leuk wat centjes op te halen. Had ongeveer het zelfde in Outland. Dingde toen 70 met net een paar quests in BE gedaan.

Oh en een groep van 8 mobs pullen terwijl een andere speler ook in de buurt staat te hakken en dan halverwege Shadowmeld doen = pure win.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
junglebeast schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 23:59:
Oh en een groep van 8 mobs pullen terwijl een andere speler ook in de buurt staat te hakken en dan halverwege Shadowmeld doen = pure win triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
DPS op trash is trouwens om te huilen, dus over een gehele instancerun (naxx 10 of 25) bekeken is de damage slecht, maar op bosses kan affliction echt wel vette damage doe
In runs nemen we vaak ook de boss dmg als uitgangspunt, trash is niet echt relevant, aff kan zeker goed meekomen op single targets imho (als ik onze locks als uitgangspunt neem)

Ik ben net naar shadow gegaan (holy gear dus ik mis nog 11% hit :P), kwam toch een goed eind richting de 3k dps op de 25 man pvp baas, ondanks t feit dat ik teveel naar grid zat te staren (old habits die slowly)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 20:20
Ik moet zeggen dat ik de combinatie Shadowmeld + flight form nogal OP vind. Ben je lekker op een nelfje aan het inhakken, rent hij weg, shadowmeld en vliegt hij weg. Het zou denk ik beter (eerlijker) zijn als ze het zo zouden maken dat shadowmeld niet meer in combat kan. Of zie ik nu allemaal dingen over het hoofd?

[ Voor 0% gewijzigd door winkelwagen op 21-12-2008 02:30 . Reden: Shadowmeld ipv Shadowmelt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Chefbierrr schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 18:23:
Per toeval staat er net een artikel op wowinsider over warlocks: linkje
Wat/of er iets van aan is weet ik niet, ik heb nog nooit een lock gespeeld.
---
Gisterenavond nog een productieve avond beleefd door een leuke meevaller. Ik riskeerde nog maar eens een paar pugs te doen en dus zocht ik een groep met lfg. Met de eerste groep moest ik alleen nog de laatste boss doen van de daily heroic (UP) aangezien één van hun dps-ers was weggevallen.
Resultaat: 3 badges, 25g (van de daily) en een orb voor 5 minuten 'wer'k :) Daarna viel deze groep uit elkaar wegens eten/slapen/... en dus ging ik me ff bezighouden met de wyrmrest dailies (ik moest nog iets van een 4000 rep naar exalted).

Terwijl ik bezig was met deze quests vond ik een groep naar Utgarde Keep, en surprise surprise 't was in feite een guild groep waarbij ik de enige pug member was. Het was een vlotte run waarbij mijn rogue op het einde die epic leather belt kreeg. Aangezien de motivatie er nog was hadden meteen een tweede heroic erachter gedaan (CoT: Stratholme) en die lukte ook heel goed. Helaas geen loot aan overgehouden, maar wel exalted geraakt met Wyrmrest tijdens deze run :)

Eindbalans: veel rep, twee epics (wyrmrest wrists), twee orbs (nog eentje van strat), veel tokens (zowel pve als pvp), red drake mount (woohoo!) en een aantal namen op mijn friendslist _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, gister even JC geskilled van 1-450. Gelijk 3 designs gehaald van reputatie en alle designs van Wintergrasp. Welke designs zou ik nu vervolgens kiezen van de daily quest? Welke gems draaien op het moment echt heerlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foutje sorry.
winkelwagen schreef op zondag 21 december 2008 @ 02:29:
Ik moet zeggen dat ik de combinatie Shadowmeld + flight form nogal OP vind. Ben je lekker op een nelfje aan het inhakken, rent hij weg, shadowmeld en vliegt hij weg. Het zou denk ik beter (eerlijker) zijn als ze het zo zouden maken dat shadowmeld niet meer in combat kan. Of zie ik nu allemaal dingen over het hoofd?
Tsja, misschien is het een beetje unluck dat dit net weer gebeurt, veel voordeel voor NE druids. Maar iig, denk dat blizzard dat wel zal fixen met zoiets als: "Flightform cannot be used 3 seconds after using shadowmelt." Het is overigens nu wel een mooie racial geworden die gewoon zo moet blijven.

EDIT: Met JC kun je dus 3 gems doen die al epic zijn en speciaal voor JC's alleen. Maar kan je bijv. ook 3x dezelfde epic gem nemen, zoals 3x 27 agi? Zou leuk zijn als assasination rogue. :D

EDIT2: Kan een ervaren en highskilled JC hier misschien een klein lijstje geven van de blauwe, rode, oranje, andere kleuren en metagems welke het meest populair end must have zijn? Zal gewaardeerd worden. :)

EDIT3: Je kan maar 1 JC token per dag halen toch?

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2008 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 20:20
Verwijderd schreef op zondag 21 december 2008 @ 10:36:
Foutje sorry.

[...]

Tsja, misschien is het een beetje unluck dat dit net weer gebeurt, veel voordeel voor NE druids. Maar iig, denk dat blizzard dat wel zal fixen met zoiets als: "Flightform cannot be used 3 seconds after using shadowmelt." Het is overigens nu wel een mooie racial geworden die gewoon zo moet blijven.
Ik snap dat het fijn is voor priest om een in-combat-res te hebben en dat het een fijne aggrodump is. Ik zou het ook zonde vinden om pve te benadelen, maar voor world-pvp vind ik het toch wel wat op. Ik zou er zo mijn warstomp voor willen inruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen tijd nu om heen heel lijstje te maken voor JC , maar de dingen die bij mij goed verkopen (verdien 3-5k per week) zijn :

16 hit rating , 16 str, 16 agi , 19 spell power, 24 stam deze verkopen heel rap voor 100-160g en de winst is enorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 15-09 05:34
Verwijderd schreef op zondag 21 december 2008 @ 10:36:
Foutje sorry.

[...]

EDIT: Met JC kun je dus 3 gems doen die al epic zijn en speciaal voor JC's alleen. Maar kan je bijv. ook 3x dezelfde epic gem nemen, zoals 3x 27 agi? Zou leuk zijn als assasination rogue. :D

EDIT2: Kan een ervaren en highskilled JC hier misschien een klein lijstje geven van de blauwe, rode, oranje, andere kleuren en metagems welke het meest populair end must have zijn? Zal gewaardeerd worden. :)

EDIT3: Je kan maar 1 JC token per dag halen toch?
Edit1: Ja, ik gebruik 3 * 27 critrating
Edit2: 16 STR/HIT/CRIT verkopen op mijn server het best. 24 STA matig. 16 Defence en de 16 AP/nog iets (Wicked Oranje gem) gaan ook aardig
Edit3: Ja, 1 token per dag met daily, je kan extra quest krijgen door een damaged necklace te looten of te kopen. Deze start een quest.

Op het moment genereer ik zon 2K per dag met JC. Gister was een goede dag, 3.5K verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag lekker repgrinddag... Op mijn 2de run vroegen 2 guildies of ze mochten joinen.. (Stratholme grind), geen probleem natuurlijk. We killen Rivendare.. dropt ie zn mount.. en wie wint 'm ... ja hoor, een van die guildies.. bah. Kga in het vervolg mooi alleen grinden, dat weet ik wel.

Woensdag xmass-naxx, items kosten geen dkp :P (met bepaalde regels en restricties ofc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 17:26
Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 23:26:
Wij hebben anders een affliction lock die regelmatig de meters topt. Het is heel intensief spelen, maar het kan wel.

DPS op trash is trouwens om te huilen, dus over een gehele instancerun (naxx 10 of 25) bekeken is de damage slecht, maar op bosses kan affliction echt wel vette damage doen.
Wat je zegt, op langere (over het algemeen tank&spank) bossfights kan een affliction lock top-damage doen. Dat heb ik inmiddels ook wel ondervonden met mn lock.

Maar het is 1. heel hard werken en 2. heel afhankelijk van het gevecht. Als er veel downtime is in een gevecht moet je elke keer weer op gang komen, waar burst damage direct weer kan beginnen. Of als er adds neer genuked/aoe'd moeten worden. Dan is alsnog je overall DPS bij de boss-fight niet heel super.

Het zou imho al helpen als Blizzard DoT's direct met de eerste tick liet beginnen als je ze applied, maar dat zal wel wat andere balance issues hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar dagen weer echt serieus met m'n druid bezig gegaan... En naar mijn mening zijn ze echt een stukje beter geworden sinds WotLK. :+ Eindelijk een ietsje handzamere talent tree waarbij ik niet steeds 5 points moest investeren om een beetje een max talent eraan over te houden...

Ook die nieuwe herbalism heal.... fantastisch.... geen gcd of mana cost en redelijk handig als solo skill... quick heal. :P

Trouwens:
Heeft iemand nog een leuk guildje voor op Bloodfeather EU (horde)

Ben nu druid lvl 72... in de vakantie nog maar eens even flink door lvl-en en dan mooi de eerste heroics doen enzo ;) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 19:22
Sinds een weekje mn account weer eens ontdooit.
1.5 jaar niet gespeelt en nu weer begonnen vanaf begin. Lvlen gaat lekker snel nu merk ik :D net 36 gedingt met mn RetriPala.
Kerst dagen (voor ik op visite ga) maar ff verder grinden, proberen zo snel mogelijk in de 70 te komen.
Was overigens bang dat ik erg weinig mensjes zou zien nu maar dat valt wel mee. Ook erg leuk is het dat al het lowlvl spul (cloth enzo) erg gewild is op de AH :D loopt echt heerlijk binnen.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 15-09 05:34
Vanavond DK Wing gecleared en Thaddius tries in onze 25 mans save. Donderdag Spider, Plague en de eerste 3 van Abonimation gedaan. Ik klaagde toen al over 4 maal Vanquisher T7.5 Shoulder tokens. Je kan wel raden wat 4 Horsemen dropte? Juist, 2 maal Vanquisher Chest. Dit is echt absurd gewoon, in de 10 mans is het bijna niet anders. De classes van dat token kunnen binnenkort de T7 tokens al gaan looten voor off specs terwijl de rest net 1 of 2 T7 tokens hebben, laat staan T7.5 :r

Thaddius wil maar niet lukken op 25 mans. Er gaan er toch telkens 3 of 4 man dood en halen de enrage timer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
LordMithril schreef op maandag 22 december 2008 @ 00:26:
Ook erg leuk is het dat al het lowlvl spul (cloth enzo) erg gewild is op de AH :D loopt echt heerlijk binnen.
Tja, veel mensen zijn te lui om iets aan hun professions te doen en AH'en de hele 1-450 gathering (vooral mining & tailoring). Dat is als je net begint zeker niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:02

BrZ

Zo, vanavond Malygos 25 man voor het eerst verslagen. En nu vervelen we ons, niets te doen tot de volgende reset :P

Nou ja, heroics en alts dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
BrZ schreef op maandag 22 december 2008 @ 02:19:
Zo, vanavond Malygos 25 man voor het eerst verslagen. En nu vervelen we ons, niets te doen tot de volgende reset :P

Nou ja, heroics en alts dan maar ;)
wow alle 10 man en 25 mans gedaan?
naxx, sartharion, malygos, vault?
als je voor de eerste keer malygos down hebt kan je namelijk waarschijnlijk nog een hoop upgrades uit 10 man halen. en je kan natuurlijk altijd rep gaan farmen met factions als sons of hodir, frenzieheart/oracles of kula'ak?
en om het intressant te houden in herioc probeer zo veel mogelijk achievements te halen. die zijn er juist gemaakt voor mensen die de encounters zelf te makelijk vinden
of je kan nog het staartje van het AV weekend meepakken. mocht je dat leuk vinden voor de afwisseling.
wat mij betrefd zijn de weken wat betrefd dingen te doen echt te kort :D
als ik dinsdag alle 10 en 25 man heb gecleared dan heb ik er andere dingen voor moeten missen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
Kaap schreef op maandag 22 december 2008 @ 00:39:
Vanavond DK Wing gecleared en Thaddius tries in onze 25 mans save. Donderdag Spider, Plague en de eerste 3 van Abonimation gedaan. Ik klaagde toen al over 4 maal Vanquisher T7.5 Shoulder tokens. Je kan wel raden wat 4 Horsemen dropte? Juist, 2 maal Vanquisher Chest. Dit is echt absurd gewoon, in de 10 mans is het bijna niet anders. De classes van dat token kunnen binnenkort de T7 tokens al gaan looten voor off specs terwijl de rest net 1 of 2 T7 tokens hebben, laat staan T7.5 :r

Thaddius wil maar niet lukken op 25 mans. Er gaan er toch telkens 3 of 4 man dood en halen de enrage timer niet.
geef jouw resets plz.
ik werd weer opgescheept met 12x plate drop terwijl we geen mensen hadden die plate konden gebruiken. en iedere token die we kregen was priest, paladin, warlock. en we hadden wel 1 priest, 0 warlock, 0 paladin bij ons
ow wacht jij hebt het over 25-man daar krijgen we nu ook al offspec item voor bepaalde classes.
je zou bijna denken dat conquerer 40% drop is, protector 40% en 20 vanquisher bij ons terwijl wij normaal in de raid 6 mensen hebben voor de conquerer, 8 voor de protector en 11 voor de vanquisher dus je kan wel begrijpen wat voor drama t7 iedere keer bij ons is O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Zo, vanavond Malygos 25 man voor het eerst verslagen. En nu vervelen we ons, niets te doen tot de volgende reset
We hebben enorme lag issues op onze realm met malygos, onze raiddps halveert in p2, instant casts kosten op een gegeven moment 5-10 sec waardoor we ineens 3x zolang bezig zijn in p2 dan normaal, en dat net nu we eindelijk mensen weer geleerd hebben dat het loont om zich voor te bereiden op content (p3 gaat prima, alleen te weinig tijd over), naxx heeft mensen lui gemaakt :S

Plate drops zijn bij ons ook oververtegenwoordigd, nog maar 3x een token voor mn class zien droppen, tegenover 90-95% andere tokens oid, gaat helemaal nergens meer over.

Raiden met 11% gebrek aan hit en dan als shadow nog sommige locks/moonkins eruit dps-en, ik besef na al die tijd healer geweest te zijn nu pas weer hoezeer sommige dps loopt te slacken.

[ Voor 25% gewijzigd door blouweKip op 22-12-2008 04:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

blouweKip schreef op maandag 22 december 2008 @ 04:38:
[...]

We hebben enorme lag issues op onze realm met malygos, onze raiddps halveert in p2, instant casts kosten op een gegeven moment 5-10 sec waardoor we ineens 3x zolang bezig zijn in p2 dan normaal, en dat net nu we eindelijk mensen weer geleerd hebben dat het loont om zich voor te bereiden op content (p3 gaat prima, alleen te weinig tijd over), naxx heeft mensen lui gemaakt :S

Plate drops zijn bij ons ook oververtegenwoordigd, nog maar 3x een token voor mn class zien droppen, tegenover 90-95% andere tokens oid, gaat helemaal nergens meer over.

Raiden met 11% gebrek aan hit en dan als shadow nog sommige locks/moonkins eruit dps-en, ik besef na al die tijd healer geweest te zijn nu pas weer hoezeer sommige dps loopt te slacken.
Dat had ik laatst ook als healer, hadden 2 healers tekort ben toen als ele shaman ff resto gespecced, dit was voor mij de eerste keer sinds 'half tbc' dat ik gehealed heb, minst overhealing meeste healing done.

Maarja ook Naxx25 heroic gecleared, hoeven alleen malygos nog denk dat we nog een week of 4-5 naxx25 doen en dat het dan wel over is... We zitten nu ook met 2 groepen in Naxx10 om alts te gearen, gister avond 3 wings gecleared, andere guild op server heeft alles al gedaan, zelfs twilight vanquisher titel.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 12:17

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zow,

dit weekend weer bezig geweest. Een paar redelijke non-achievements gehaald zoals [250 fish] en [Make Love, Not Warcraft] maar ook nog [Drak'Tharon] gehaald. Wat een super dungeon was dat zeg. Hoewel het geen echt uitdagende duingeon was (geen wipes) was het een waar AOE festijn voor mij en heb ik de nodige loot gehaald daar. Vooral het einde is leuk waarbij je cosntant tussen jezelf en een skelet word gemorphed. Al helemaal super is het questeinde waarbij je een deel van eht verhaal ziet over hoe het tot het verraad is gekomen.

Daarna heb ik nog snel even heel Zul'Drak ge-explored voor de achievement erg leuke zone, begint met undead en eindigt met Troll dienaren. Fishing heb ik geleveld naar 210 en nog even doorvissen voor de 225, de quest halen en doorvissen naar 300. Maar ik wil ook nog even Kalimdor en Outland exploren.

/Overigens heb ik nu een trinket combinatie die mij erg bevalt. Een trinket die passief mijn crit verhoogt en op momenten extra kans geeft op een verhoging van de damage die mijn spreuken doen. Daarlangs heb ik een trinket die, wederom passief, mijn crits bij houd. Voor iedere crit een counter en bij iedere vierde crit een gratis lightning bolt.

[ Voor 17% gewijzigd door Auredium op 22-12-2008 08:47 ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:14

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Bosmonster schreef op zondag 21 december 2008 @ 23:00:
[...]
Wat je zegt, op langere (over het algemeen tank&spank) bossfights kan een affliction lock top-damage doen. Dat heb ik inmiddels ook wel ondervonden met mn lock.

Maar het is 1. heel hard werken en 2. heel afhankelijk van het gevecht. Als er veel downtime is in een gevecht moet je elke keer weer op gang komen, waar burst damage direct weer kan beginnen. Of als er adds neer genuked/aoe'd moeten worden. Dan is alsnog je overall DPS bij de boss-fight niet heel super.
Zo ervaar ik het ook. Bij tank & spank gevechten kun je op zich nog wel behoorlijk goede damage doen (ik eindig in heroics dan meestal op 2 achter een rogue of hunter). Zodra er wat meer movement in zit, wordt het al een heel stuk lastiger en neemt je effectiviteit rap af. Voordeel ten opzichte van andere casters en een destro spec is wel dat je zowieso 3 instant cast DoT's hebt (kun je dus verversen tijdens het lopen) en dat je DoT's in movement fights gewoon blijven doortikken terwijl je aan het rennen bent.

Toch zit ik serieus te overwegen om eens een Destro spec te gaan testen (zit nog te twijfelen tussen met of zonder chaos bolt). Misschien wegen de voordelen van de burst damage van een Destro build wel op tegen de nadelen van de lagere overall damage van een Destro build dan een optimaal gespeelde Affli build (daarbij meegenomen dat je Affli meestal niet optimaal *kunt* spelen).

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 14:59

chromeeh

the Gnome

Ik heb afgelopen weekend weinig kunnen spelen, te druk geweest met real life dingen :)
Gisteren een pally gerolled, eens kijken hoe dat is.
Moet zeggen dat het tot nu goed bevalt, 2 ~ 4 mobs tegelijk is geen punt :)

Vanavond eerst maar wat dailies doen, eens kijken wat het niveau van de PuG's is en anders weer een beetje lolladin levelen :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Vrijdag voor 't eerst heroic AN gedaan. Moet nu alleen Gundrak en Kel'Thuzad nog voor de titel. :p Verder beetje dailies gedaan van 't weekend (JC SSO defense trinket gehaald op m'n pala en DK) en gisteren wat in raid instances rondgelopen. Eerst Onyxia gesolo'd, weer 180g + drops. Terug naar SW, even AH gecheckt en toen was m'n 180g alweer op. :p Voor 150g Cloak of Bloodied Waters gekocht, en de overige 30g voor een 16 agi enchant. Beste preraid cloak en laatste green vervangen.

Gisteravond nog naar Naxx, negen guildies en een PUG tank (die gaat applyen) omdat we maar één tank beschikbaar hadden. Paar wipes op Anub gehad, toen onze fury warrior DC'de. Undergeared hunter erbij en na nog een paar tries (paar 5-7% tries onder meer) ging 'ie neer. :) Daarna door naar Faerlina, waar mensen het verhaaltje 'kill add AFTER enrage' niet helemaal doorhadden. Eerste try lagen de eerste drie adds al voor de eerste enrage (toch nog tot 500k gekomen), tweede try killde iedereen ze standaard nadat silence eindigde, op de laatste na. Alsnog een kill en ik kreeg een setje erg lekkere bracers. :) Vervolgens naar Maexxna, waar we ook weer een paar wipes hadden en ondertussen tactics wat aanpasten. Na een wipe of vijf ook daar een kill, dus de hele wing gecleared met een (zo goed als) guild groep. :D (paar man die dat één keer gedaan hebben met een halve groep van één van de beste guilds van de server, en ik die dan vroegâh al in Naxx gelopen heb)

Al met al een geslaagd weekend, met wat mazzel vanavond weer naar Naxx. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zoo, 7 pagina's later meld ik mij ook nog even :P Naja, weinig te melden buiten dat ik denk 2 uurtjes afgelopen dagen heb gespeeld. Log nu elke keer in met de gedachte ' en nu?' Ook met mn alts kan ik de moeite ergens niet meer opbrengen om daar weer paar uur op te gaan zitten, ook qua gear zit ik zo'n beetje aan de max pre-raiding.

Mischien maar weer eens wat BG's gaan doen, daar kon ik wel altijd wat plezier beleven (naja, op de t/m 69 BG's, waar je nog niet zo afhankelijk was van je gear).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Heb een beetje hetzelfde. Gistermiddag en avond de hele tijd de tijd gehad om te spelen, maar na een Heroic Old Kingdom run had ik het wel gehad. Duurde veel te lang (zijn ruim anderhalf uur bezig geweest, en dat was met 3 guildies) en daarna had ik gewoon geen zin meer om instances te doen, en questen op m'n mage of druid had ik ook weinig zin in. Het ligt niet aan het spel, er is gewoon nog genoeg te doen, maar gewoon aan m'n guildies. Om een of andere reden gaan PUG runs in heroics over het algemeen een stuk beter dan wanneer we een aantal guildies hebben. Vooral kwa DPS zijn een aantal gewoon flinke slackers / geen serieuze spelers want tja, het is natuurlijk een PvP guild.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

SinergyX schreef op maandag 22 december 2008 @ 09:34:
Zoo, 7 pagina's later meld ik mij ook nog even :P Naja, weinig te melden buiten dat ik denk 2 uurtjes afgelopen dagen heb gespeeld. Log nu elke keer in met de gedachte ' en nu?' Ook met mn alts kan ik de moeite ergens niet meer opbrengen om daar weer paar uur op te gaan zitten, ook qua gear zit ik zo'n beetje aan de max pre-raiding.

Mischien maar weer eens wat BG's gaan doen, daar kon ik wel altijd wat plezier beleven (naja, op de t/m 69 BG's, waar je nog niet zo afhankelijk was van je gear).
Dat gevoel had ik ook een beetje de laatste dagen.
De tijd van het jaar speelt ook mee natuurlijk.

Daarvoor ben ik ook maar een lolladin gestart, eens wat nieuws proberen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
SinergyX schreef op maandag 22 december 2008 @ 09:34:
Ik begrijp dat je niet raid? Is dat niet een idee dan? :)

Persoonlijk heb ik het nog wel naar mn zin. Met mn lock van het weekend Sholazar Basin leeggequest en dat vond ik een mooi gebied. Nog 2 gebieden over en die ga ik in de kerstvakantie maar eens doorlopen.

Daarna Wintergrasp nog eens goed bekijken, fishing/cooking levelen, oude achievements halen (oude dungeons solo'en vind ik erg leuk), etc.

[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 22-12-2008 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

chromeeh schreef op maandag 22 december 2008 @ 10:13:
Dat gevoel had ik ook een beetje de laatste dagen.
De tijd van het jaar speelt ook mee natuurlijk.

Daarvoor ben ik ook maar een lolladin gestart, eens wat nieuws proberen 8)
Weet niet, andere MMO's kan ik me nog aardig goed vermaken, mede mischien omdat de christmas events wat 'groter' zijn uitgewerkt. (CoH heeft ski-baan, complete mini-game die je maar blijft spelen :P). Ik mischien denk gewoon iets van een uitdaging, je skill-set zal eigelijk nooit meer veranderen (of je doet een respec, maargoed), en buiten wat gear-verandering zal dus wat ik nu op 80 heb altijd zo blijven.

Naxx heb ik 1x als invaller mee mogen maken, eerst boss ging ik zelf de fout in en 2de boss was na 3 runs ook gedaan. Zoiets trekt me gewoon niet, serie regels volgen en maar wachten tot die 2.7mil (ofzo) HP een keer 0 punt bereikt. Het geeft wel flinke voldoening als die boss neergaat, maar de gedachte dit urenlang te moeten doen (tegen weet ik hoeveel bosses), lijkt me maar een bizar 'saaie' gedachte.

Denk dat ik teveel en tevaak heb gespeeld, gebeurde wel vaker bij andere MMO's. Even wat rust gunnen en mogelijk later weer de draad oppakken.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 22-12-2008 10:33 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Zo, net even een korte test gedaan op een Heroic Training Dummy met een 5/13/53 build. Daar waar ik met 56/0/15 zo'n 2100 DPS doe, is dat met de Destro build maar zo'n 1500-1600 DPS. Rotatie is CoA, Immo, Chaos Bolt, Incinerate spam, DoT's ophouden en Chaos Bolt op CD houden. Echt een enorm verschil zeg! Snel weer terugspeccen naar Affli :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paprika schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 18:04:
Salena, met wat voor spec doe jij eigenlijk ZG? Als frost tank lukt de Bloodlord me de normale weg niet. Of moet je dan op die piramide gaan staan?

Aan de gear zal het niet liggen want 25-man naxx tanken is geen probleem.

Ik heb zelf het idee dat een DPS spec voor instance solo'ing ''t beste is omdat je die defense daar toch niet voor nodig hebt.
Mandokir is me ook nog niet gelukt. Vrijdagnacht even geprobeerd voor de 2e keer, zonder de raptor eerst te killen. Die -armor debuff stacked bijna niet door m'n mitigation, dus dat lijkt de beste manier. Ja, ik tank 'm op de piramide, maar kan ook beneden als je de kamer maar cleared dan.
Maar ik kreeg hem max op 30% hp, toen ging ik dood. Geen idee wat ik beter kan doen daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 22 december 2008 @ 10:32:
[...]

Weet niet, andere MMO's kan ik me nog aardig goed vermaken, mede mischien omdat de christmas events wat 'groter' zijn uitgewerkt. (CoH heeft ski-baan, complete mini-game die je maar blijft spelen :P). Ik mischien denk gewoon iets van een uitdaging, je skill-set zal eigelijk nooit meer veranderen (of je doet een respec, maargoed), en buiten wat gear-verandering zal dus wat ik nu op 80 heb altijd zo blijven.

Naxx heb ik 1x als invaller mee mogen maken, eerst boss ging ik zelf de fout in en 2de boss was na 3 runs ook gedaan. Zoiets trekt me gewoon niet, serie regels volgen en maar wachten tot die 2.7mil (ofzo) HP een keer 0 punt bereikt. Het geeft wel flinke voldoening als die boss neergaat, maar de gedachte dit urenlang te moeten doen (tegen weet ik hoeveel bosses), lijkt me maar een bizar 'saaie' gedachte.

Denk dat ik teveel en tevaak heb gespeeld, gebeurde wel vaker bij andere MMO's. Even wat rust gunnen en mogelijk later weer de draad oppakken.
Roll a tank.. altijd opletten dat je b.v. threat niet verliest, of nog gekker: een healer.. volgens mij zit dat volk(=healers) de hele tijd op het puntje van hun stoel om iedereen maar in leven te houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk ook dat ik weer steeds minder behoefte heb om te spelen, terwijl ik me een paar weken weer goed vermaakt had. Dat kerst gebeuren is van wat ik zo heb gezien ook weer het zelfde als ieder jaar...je voel je haast oud worden als je WoW al wat jaartjes gespeeld heb. ;)

Hopen dat ik er weer zin in krijg, maar vind het wel snel na 3/4 weken weer aan de WoW te zitten.. Het is een blijft een pracht game, maar de drang verdwijnt. Misschien maar eens helemaal stoppen met het mmo genre, tis uiteindelijk allemaal het zelfde he. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 10:51:
[...]

Roll a tank.. altijd opletten dat je b.v. threat niet verliest, of nog gekker: een healer.. volgens mij zit dat volk(=healers) de hele tijd op het puntje van hun stoel om iedereen maar in leven te houden :P
Tank trekt me helemaal niet, zeker instances en heroics principe niet :P Heb in andere MMO's wel tanks, maar daar kan ik me ook meer vinden in game mechanics. Healer was de bedoeling, druid als resto/balance. Mischien daar weer even wat tijd in steken, maar daar moet ik nog ruim 45 lvls :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 22 december 2008 @ 10:56:
[...]

Tank trekt me helemaal niet, zeker instances en heroics principe niet :P Heb in andere MMO's wel tanks, maar daar kan ik me ook meer vinden in game mechanics. Healer was de bedoeling, druid als resto/balance. Mischien daar weer even wat tijd in steken, maar daar moet ik nog ruim 45 lvls :P
Haha, dat kan.. ieder zijn meug. :)

Druid healers vind ik wel geweldig O+ Heerlijk die HoT's en Innervate is een uber-lifesaver :9.

Sowieso lijken druids me erg leuk op 80, maar ik ben te lui om er eentje te rollen, heb nog een warrior, priest, hunter en mage welke allemaal nog een keertje omhoog moeten qua level.. alleen ik ben zo druk met mn Paladin (nouja, ik grind vooral rep, klooi beetje rond hier en daar, doe wat quests, slack, HC'tje tanken er tussen door :9).

Merk wel dat ik HC's als puur saai begin te zien, daar veranderen die achievements echt niks aan, grappige is dat sommige echt een vrij specifieke samenstelling qua groep vragen wat ik dan weer dom vind.. :P

On a random note;
'Gelukkig' is een van onze tanks geleaved, en is een andere vrij inactief dus voorlopig zijn de raidspots weer voor mij O+ Gief epix!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan even mijn weekendboek,

Lekker veel gespeeld dit weekend. Kerstinkopen hadden we al gedaan, kerstboom stond al, alleen wat kleine dingetjes moesten er nog gebeuren in huis.
M'n vriendin heeft ook weer plezier in het levelen in WoW. Ze vind de quests een stuk leuker dan pre-TBC en TBC. We hebben dus onze chars (haar hunter en mijn priest) gelijk getrokken qua quests en level. Ik was aan het questen in Howling Fjord en liep achter in level, dus zij heeft me geholpen, zover nodig, in Borean Tundra totdat we synchroon liepen daar. Toevallig lopen de levels nu ook bijna gelijk, zij loopt maar 10-15% voor in level.
Zolang ze zin heeft om te spelen, blijven we die dus samen spelen. Ze vind het een hele openbaring, want ze is niet zo goed in de weg te vinden (vrouw hè), en ik loop van plek naar plek :P

Anyway, vrijdagavond Naxx10 in geweest. Drie wings cleared, en alle T7 die dropte, was voor Warrior, Shaman en Rogue. Van de laatste hadden we er geen in de raid, en maar 1 Warrior en 1 Shaman. Die waren dus blij met hun tokens die eerlijk verdeeld werden.
Ik zou graag mijn T7 shoulders willen hebben binnenkort :P
Wel kreeg ik de defense trinket Repelling Charge, waardoor ik nu mijn level 70 quest item kon vervangen en het makkelijker heb qua gear-keuze.
Na 3,5 uur hadden we 3 wings cleared, en helaas gingen we niet door :( want ik wist dat ze zaterdag door zouden gaan, en dan kon ik niet. Bleek zondagochtend dus dat ze inderdaad heel Naxx gecleared hadden op die avond. Damn it! De raidleader whisperde me wel nog dat ie mij de volgende keer erbij wilt hebben, maar ik vertelde hem (voor de 5e keer pas) dat ik eigenlijk nooit op zaterdag kan! Maandagavond komt veel beter uit. En komende week lukt sowieso niet, omdat ik donderdag-zondag in Nederland ben (familiebezoek met kerst).
Zaterdag vooral gespeeld met m'n priest, samen met de hunter van m'n vriendin dan. Zij is net level 74, ik bijna.
Zondag heb ik wat heroics gedaan met m'n DK in moordtempo. Utgarde Pinnacle was snel leeg, door naar Gundrak, dropte daar mijn gewenste upgrade: Ground Tremor Helm!
Direct volgestouwd met gems en enchant en m'n unbuffed hp is naar de 26.2k gegaan! Al met al wel leuke stats ondertussen: 26.2k hp, 25.5k armor, 22,7% dodge, 20% parry, 30% parry met Blade Barrier up, 548 defense.
De enige upgrades voor m'n DK zijn ondertussen bijna alleen maar in Naxx te vinden. Eventueel de T7 Gloves halen voor badges, maar dat is een minimale upgrade, of zelfs geen. 15 Emblems voor de new-to-come Sigil zijn ook al makkelijk binnen.

Dus mijn planning:
Naxx10 met m'n DK
Solo Ony en Thekal in ZG met m'n DK
Priest samen levelen met m'n vriendin
Mage levelen als ik alleen speel

Die laatste is bijna level 72, en vanochtend voor het werk weer terug gespecced naar Frost. Arcane was toch niet mijn ding.

Vrijdagnacht na Naxx heb ik trouwens nog ZG gedaan met m'n DK. Alles neer, behalve Mandokir en Jin'do (de laatste nog nooit gedaan). Thekal dropte helaas niet m'n mount, maar dat komt hopelijk nog wel! De lastigste baas in ZG vind ik absoluut de Bat boss!! Afgezien van Mandokir dan. Ze healt bijna altijd wel een keer, want ik ben niet spellhit capped. En alle damage die ik krijg is maar net bij te healen als ik al m'n cooldowns gebruik. Stresserig gevecht, en ik denk dat ik het maar bij Thekal houdt alle volgende keren. Die is binnen 10minuten te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Weekend was wel aardig, een stuk of 6 achievements erbij omdat ik begonnen ben met cooking voor de de winter veil achievement. Ik heb nooit geweten dat je 3 (of kan je er nog meer?) secondary professions kon hebben.

Anyway, verder ook nog door geleveld naar 68 en ben nu begonnen in Northrend :) . Nu moet ik voor de fly mount en de laatste paar winter veil achievements dus een flymount hebben, Nu heb ik iets meer dan 500G en bij elkaar kost de skill + mount 900G. Verder moet je level 70 zijn volgens wowwiki. Is dit te doen door alleen te questen in northrend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MrHuge schreef op maandag 22 december 2008 @ 10:37:
Zo, net even een korte test gedaan op een Heroic Training Dummy met een 5/13/53 build. Daar waar ik met 56/0/15 zo'n 2100 DPS doe, is dat met de Destro build maar zo'n 1500-1600 DPS. Rotatie is CoA, Immo, Chaos Bolt, Incinerate spam, DoT's ophouden en Chaos Bolt op CD houden. Echt een enorm verschil zeg! Snel weer terugspeccen naar Affli :).
Je moet met die build (waarin je als het goed is je imp flink gebuffed hebt) wel je imp mee laten knallen. Die doet zo 20% van je dps. Daarnaast moet wel je gear volledig op crit zijn gericht om het maximale eruit te halen, ik verwacht dat dat ook niet het geval was als je voorheen affliction was.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 22-12-2008 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

[...]

Dat valt wel mee hoor :P
De gewone level 80 instances zijn niet spectaculair kwa healing, behalve als mensen niet opletten en in bijv. de beam gaan staan bij de 2e baas in Oculus. Die waarschuw ik 1x, 2e keer gaan ze het voelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:04

DefLite

Why so serious?

zwik schreef op maandag 22 december 2008 @ 11:15:
Weekend was wel aardig, een stuk of 6 achievements erbij omdat ik begonnen ben met cooking voor de de winter veil achievement. Ik heb nooit geweten dat je 3 (of kan je er nog meer?) secondary professions kon hebben.

Anyway, verder ook nog door geleveld naar 68 en ben nu begonnen in Northrend :) . Nu moet ik voor de fly mount en de laatste paar winter veil achievements dus een flymount hebben, Nu heb ik iets meer dan 500G en bij elkaar kost de skill + mount 900G. Verder moet je level 70 zijn volgens wowwiki. Is dit te doen door alleen te questen in northrend?
Er zijn sowieso maar 3 secondary professions:fishing, cooking en first aid.

Verder moet je 70 zijn voor flying mount + skill en 77 voordat je in north rend kan vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
zwik schreef op maandag 22 december 2008 @ 11:15:

Er zijn maar 3 secondary professions :)

1 Winter Veil achievement is voor Horde onder level 77 niet te doen. Je moet namelijk in een vliegend schip in Icecrown zijn voor een van de Brothers en daar kan je dus niet komen. Vanaf level 77 kan je namelijk pas het zogeheten Cold Weather Flying krijgen (voor 900G).

Gold is overigens wel het laatste waar je moeite mee zal hebben, als je niet alles direct verbrast op de Auction House en je je eigen professions ook een beetje te gelde maakt :)

Eventueel kan je je laten summonen door een warlock naar dat schip, dan kan het nog wel. Anders niet.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Bosmonster schreef op maandag 22 december 2008 @ 11:18:
[...]
Je moet met die build (waarin je als het goed is je imp flink gebuffed hebt) wel je imp mee laten knallen. Die doet zo 20% van je dps. Daarnaast moet wel je gear volledig op crit zijn gericht om het maximale eruit te halen, ik verwacht dat dat ook niet het geval was als je voorheen affliction was.
De Imp is gebuffed en laat ik meeknallen inderdaad. Wellicht is 15% crit wat aan de lage kant voor deze build, maar ik vraag me sterk af of een goeie crit (20%-25%?) het verschil in DPS (500 a 600) gaat compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MrHuge schreef op maandag 22 december 2008 @ 11:34:
[...]

De Imp is gebuffed en laat ik meeknallen inderdaad. Wellicht is 15% crit wat aan de lage kant voor deze build, maar ik vraag me sterk af of een goeie crit (20%-25%?) het verschil in DPS (500 a 600) gaat compenseren.
Denk met crit aan 30%+. En ja, dat maakt uit, ook voor je imp. Je zou met een dergelijke destro build op de target dummy makkelijk 2200 moeten halen met fatsoenlijke gear (dat is wat onze lock met een build die daarop lijkt doet selfbuffed op de dummy).

Destro-builds zijn ERG crit-afhankelijk. Maar met de juiste gear kun je daar wel erg goed mee meekomen dus. Een van onze locks (0/31/40) haalde op patchwerk bijvoorbeeld een crit-% van 56%!

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 22-12-2008 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
redfoxert schreef op maandag 22 december 2008 @ 11:22:
Eventueel kan je je laten summonen door een warlock naar dat schip, dan kan het nog wel. Anders niet.
Lock kan daar niet summonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Exitium schreef op maandag 22 december 2008 @ 11:48:
[...]

Idd, het zelfde als het eerst was met de TK instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 10:42:
[...]

chamber of aspects is een nieuwe server en behoort qua populatie al bij de top 3 van de Eu realms.
hier zijn ong 3-4 NL guilds waaronder ook een NL leveling guild die recruit dus altijd nederlanders.
de balans tussen horde is ook zeldzaam goed op deze realm 18k horde 14-15k ally.
mocht je het echte spel willen aanschaffen, dan kan je met recruit a friend 30% extra exp krijgen ik ben wel teinteresserd om dan een deel van je kosten te betalen als je mij kiest :)
Hmm.. hoe werkt dat dan? Je krijgt altijd 30% meer exp? Of is dat voor een bepaalde tijd? Opzich heb ik er wel oren naar, al hoef je voor mij geen geld te gaan betalen hoor.. zoek gewoon een groepje leuke NL sprekende mensen om mee te spelen. Zag nergens een PM button om dit even buiten deze topic het te bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Valt best mee hoor, tenminste in een raid. Aangezien je dan toch meer healers hebt. In een heroic heb ikhet soms best stressen vooral met een melee heavy group (chainheal FTW). Maar komt natuurlijk ook omdat ik geen HOT's heb die lekker kunnen blijven tikken.

Afgelopen weekend Nexus gefarmed voor de kerstmuts. Vanavond ff het pakje maken en de boots laten craften.

Druid is nu ondertussen ook lvl 14, feral gespeced, bearform aan en gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Bosmonster schreef op maandag 22 december 2008 @ 11:35:
[...]
Denk met crit aan 30%+. En ja, dat maakt uit, ook voor je imp. Je zou met een dergelijke destro build op de target dummy makkelijk 2200 moeten halen met fatsoenlijke gear (dat is wat onze lock met een build die daarop lijkt doet selfbuffed op de dummy).

Destro-builds zijn ERG crit-afhankelijk. Maar met de juiste gear kun je daar wel erg goed mee meekomen dus. Een van onze locks (0/31/40) haalde op patchwerk bijvoorbeeld een crit-% van 56%!
Dat gaat dus betekenen dat je voor een destro build niet alleen hitcapped moet zijn (zoals dat bij TBC ook aangeraden werd), maar ook een behoorlijke crit rating moet hebben voordat je evenveel (laat staan meer!) damage gaat doen als affli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-09 14:42

Snuffel

Vroem!

Dit weekend mijn DK maar eens weer van stal gehaald.
Heb besloten alleen nog met raids mee te gaan op mijn Shammie, en de rest van de speeltijd aan mijn DK te besteden.

Levellen gaat lekker snel, gisteren Outlands leeggequest, ben nu in Zangar bezig. Goud loopt goed binnen, en voordat ik Nagrand induik wil ik mijn skinning nog even snel levellen. Wil wat extra geld maken voor mijn FM.

Gisteravond 25 mans Naxx gedaan. Paar bazen omgelegd, helaas geen loot voor mij :/
Vanavond de rest afmaken, althans: voor zever het lukt.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Exitium schreef op maandag 22 december 2008 @ 11:48:
[...]

Dan is die dus niet te doen als je niet level 77 of hoger bent :)

Of toch wel, als ik zo de comments lees in http://www.wowhead.com/?achievement=1685#comments

Moet zeggen dat het wel een debiele omweg is die Blizzard gemaakt heeft voor Horde players. Alliance heeft misschien wel wat meer Brothers om te doen maar die zijn allemaal nog als level 1 te bereiken in principe. Horde word het weer eens extra lastig gemaakt met ingewikkelde flying ships etc etc.

[ Voor 47% gewijzigd door redfoxert op 22-12-2008 12:44 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MrHuge schreef op maandag 22 december 2008 @ 12:00:
[...]

Dat gaat dus betekenen dat je voor een destro build niet alleen hitcapped moet zijn (zoals dat bij TBC ook aangeraden werd), maar ook een behoorlijke crit rating moet hebben voordat je evenveel (laat staan meer!) damage gaat doen als affli.
Dat was al bekend. Voor destro is het spellpower/crit en een beetje haste. Voor affliction is spellpower/haste en een beetje crit. Naast de hitcaps uiteraard.

Overigens vind ik 5/13/53 een hele vreemde destro build, waar je veel teveel dps mist (zoals +20% op je imp firebolt). Ga dan voor iets als 0/20/51, dat is ook de build die onze destro-lock gebruikt (en daarmee dps topt).

http://www.wowhead.com/?talent=IZcxczcxZVcGVr0uVcAbcu

(Als je graag shadowfury wilt kun je die uiteraard ook nemen, maar is imho niet zo boeiend voor pve)

[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 22-12-2008 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik ga vanavond, om wat meer 'zin' te krijgen om met m'n druid te levellen, maar eens respeccen naar Balance. Ik ga voor deze spec (ben nu level 73):
http://www.wowhead.com/?talent=0xGbuicsIdIAuRu

Wat is een beetje standaard skill rotation wat betreft gewoon grinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Bosmonster schreef op maandag 22 december 2008 @ 12:23:
[...]

Overigens vind ik 5/13/53 een hele vreemde destro build, waar je veel teveel dps mist (zoals +20% op je imp firebolt). Ga dan voor iets als 0/20/51, dat is ook de build die onze destro-lock gebruikt (en daarmee dps topt).

http://www.wowhead.com/?talent=IZcxczcxZVcGVr0uVcAbcu

(Als je graag shadowfury wilt kun je die uiteraard ook nemen, maar is imho niet zo boeiend voor pve)
Eensch! Ik ben zelf 00/14/57, maar deze of Bos' build zijn een stuk aantrekkelijker.

Overigens (en nee, helaas geen screenshot) ben ik Affli gespecced (moest één van de four horseman tanken en schijnbaar konden Affli Locks dat erug goed), en had later die avond 2600 DPS op Patchwerk (geen Boomkin in de groep, de rest was wel aanwezig). Niet slecht voor een first attempt, niet? :)

Kwam er nadien wel achter dat Corruption NIET op de target bleef plakken om één of andere reden. Haunt behoord toch Corruption te verversen? :S

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Pff, heeft iedereen kerstvakantie ofzo? Normaal doen we in een half uur een pagina ongeveer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Exitium schreef op maandag 22 december 2008 @ 09:03:
Vrijdag voor 't eerst heroic AN gedaan. Moet nu alleen Gundrak en Kel'Thuzad nog voor de titel. :p
Malygos wel al gekilled dan? Dat is namelijk een hidden requirement die ze zijn vergeten bij de achievement lijst te zetten.

Ik heb zelf de hele lijst groen, maar ik moet Malygos dus nog. Gisterenavond een zaalvoetbal wedstrijd en ja hoor, de guild ging toch maar eens naar Malygos en killde hem na 5 tries. Achja, die komt nog wel :).

[ Voor 26% gewijzigd door Paprika op 22-12-2008 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Snappie88 schreef op maandag 22 december 2008 @ 12:58:
[...]

Eensch! Ik ben zelf 00/14/57, maar deze of Bos' build zijn een stuk aantrekkelijker.

Overigens (en nee, helaas geen screenshot) ben ik Affli gespecced (moest één van de four horseman tanken en schijnbaar konden Affli Locks dat erug goed), en had later die avond 2600 DPS op Patchwerk (geen Boomkin in de groep, de rest was wel aanwezig). Niet slecht voor een first attempt, niet? :)

Kwam er nadien wel achter dat Corruption NIET op de target bleef plakken om één of andere reden. Haunt behoord toch Corruption te verversen? :S
Je moet haunt wel recasten terwijl er nog 3 sec (ongeveer) op de corr timer staat zeg maar. 1.5 sec cast time en travel time van haunt naar de mob. En dan nog wil corr er wel is afvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
Hydra schreef op maandag 22 december 2008 @ 13:05:
Pff, heeft iedereen kerstvakantie ofzo? Normaal doen we in een half uur een pagina ongeveer :D
Te druk met werken! (tru story). Heel het bedrijf dicht, alleen ik en m'n collega.

Salarisadministratie is shit in week 52/01 : (

Gisteren sartharion met 2 adds up geprobeerd (25 mans) maar da's nog best pittig.

**edit**

Owja, ook Oculus heroic gedaan, of liever, Oculus heeft mij gedaan. 10 wipes ofzo en het beste resultaat was 2 x fase 2....

[ Voor 14% gewijzigd door ImdaMned op 22-12-2008 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, geen vakantie hier.
Bank is gewoon open, maar meerdere klanten (bedrijven) zijn dicht. Dus het is relatief rustig, maar dat zijn we al gewend met de kredietcrisis...

Heb gewoon weinig te melden :P

Behalve dat ik me afvraag of ik wel Unholy blijf met m'n DK na de nerf van Bone Shield, al kan ik geen goede Frost Tanking build in elkaar zetten, ben te gewend aan bepaalde abilities!
Daarnaast beetje aan het lezen over Priests. Ik begin ongeduldig te worden om te gaan healen als Discipline :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die zich eraan ergert dat hij of zij niet naar bepaalde gebieden kan vanwege het gebrek aan een flying mount en iedereen die graag een winter veil achievement wil halen maar nog geen geld heeft voor cold weather flying: Er is een aardige meneer genaamt "Honest" Max op K3 in Storm Peaks die je wel een mount wil lenen.

Hij bevind zich hier:
http://www.wowhead.com/?npc=30464

Het is dan wel geen snelle flying mount maar hij vliegt en hij is zelfs in combat te gebruiken!
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.