Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 176 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 47.874 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 12:43
Work, work...

Ik zit ook alweer eventjes op kantoor. Heerlijk rustig op de weg, scheelt me gewoon een uur reistijd!

@ MrVegeta: Loatheb moet nog wel te doen zijn toch? Prayer of Healing goed timen en daarna een CoH, evt nog een flashheal erachteraan als je mazzel hebt... Het zou wel ideaal zijn als PoH niet meer groupbound zou zijn, dan zou de CoH nerf een stuk minder hard aankomen!

@BlauweKip: Is het echt zo slecht gesteld met de healing priest? Op mijn ‘niet zo hardcore’ server zijn de meeste guilds hard op zoek naar specifiek healing priests...
Ik top zelf ook altijd de healing meter (alleen nog maar 10man ervaring tot nu toe). In TBC waren het ook altijd de priests en druids die de lijst aanvoerde (pre-nerf t/m Illidan gecleared). Mij bevalt de class nog steeds erg goed, wat me wel opvalt is dat paladins behoorlijk terug zijn gekomen als goede healer in wotlk. We zijn pas een maand onderweg, laten we kijken wat de moeilijkere en meer veeleisende raids, en betere gear ons gaan brengen!

@ Thorval: Whaha, ik ga ook even mijn ouders opzoeken, en Lichking ligt al klaar. Als t ff saai wordt installen die hap en even kijken hoe het ervoor staat in Azeroth... We lijken wel een stel verslaafden joh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 17:26
redfoxert schreef op woensdag 24 december 2008 @ 10:13:
[...]

Reken dr maar niet op ! Meeste winkels gaan rond 18:00 echt wel dicht :) check anders ff de website, daar staan de openingstijden meestal wel op.
Ja net even gedaan, appie bij mij is tot 19:00 open :) Hoop dat er dan nog wat is :P Anders wordt het maar kerstkransjes inslaan :+

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 24-12-2008 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmmm.

Wil weer een alt starten.

Zat te denken aan een gnome warrior, of een human priest..

dunno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 10:15:
Mmmm.

Wil weer een alt starten.

Zat te denken aan een gnome warrior, of een human priest..

dunno.
Gnome DK ftw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op woensdag 24 december 2008 @ 10:03:
Mjah dat PW:S er eigenlijk wel bijhoort klopt ook wel weer :). Maar tijdens het levelen gebruik ik hem bijna nooit. Een als de tank rage heeft is het voor hem ook vaak vrij irritant. Bovendien is hij, iig zonder talents, erg mana-inëfficient. Maar er zitten inderdaad 16 punten in de disc tree die Power World:Shield gebruiken, dus ik denk het ik het voorlopig toch maar bij holy laat :P.
Waarom denk je dat mensen zo van paladin tanks houden? O+ (jk)
In TBC was ik het me je eens, daar was levelen met holy immers een ware hel (heb het 2 levels volgehouden). Maar ik kan me niet voorstellen dat ik met shadow dingen (veel) sneller ga killen dan ik nu doe. Mobs zijn namelijk met 3x smite + 1x holy fire vaak dood/zo goed als dood. Bovendien heb ik totaal geen mana problemen en heb ik een schijthekel aan shadowform :P. (Gear/Spec)
Disc is absoluut viable voor PvE. (meer @ persoon die jij quote)
Retri is in ieder geval erg sterk nu :).
Erg fijn ook, niet langer om de 2-3 mobs zitten, zoals ik had op mijn paladin. Nu heb je een redelijke uptime (eigenlijk oneindig als je goeie manamanagement hebt), en dat maakt het toch een stuk leuker.
hulkie schreef op woensdag 24 december 2008 @ 10:14:
Ik top zelf ook altijd de healing meter (alleen nog maar 10man ervaring tot nu toe). In TBC waren het ook altijd de priests en druids die de lijst aanvoerde (pre-nerf t/m Illidan gecleared). Mij bevalt de class nog steeds erg goed, wat me wel opvalt is dat paladins behoorlijk terug zijn gekomen als goede healer in wotlk. We zijn pas een maand onderweg, laten we kijken wat de moeilijkere en meer veeleisende raids, en betere gear ons gaan brengen!
Opzich zegt dat natuurlijk niks. Heb weleens een priest gezien, die topte de healing meters ook, maar met 44% overheal done, zo kan ik het ook wel. :)
En paladins zijn absoluut goeie healers zolang men weet hoe te spelen (en ook nog eens een beetje aoe heal met die Holy Light glyph O+ )

En nu: gief servers up :9

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2008 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
chromeeh schreef op woensdag 24 december 2008 @ 09:42:

Hoe zit het met AQ20, is dat nog een beetje te doen met 5 man lvl 75+?
Ik zat aan de volgende setup te denken: lock, mage, rogue, warrior & shammy
Ik heb gister met een maat wat Trash zitten clearen in MC :) Ging vrij easy ( hij is 79 war en ik 73 prot pally )
Dus zonder healing ook. We zijn niet aan een boss toegekomen maar we hebben wel 5 trashgroups gecleared zonder veel probs. Als er healing bij zit kunnen we vrijwel alle bosses clearen denk.

Maar als je 75+ bent ga er vanuit dat het lastiger is :) Zulke dingen zijn het leukst op 80 imo :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 09:34:
Ik werk ook.

Alleen is 90% van het gebouw hier leeg, en de overige 10% heeft nogal weinig zin.
Klinkt bekend. :p Sinds half negen binnen, heb de post al gehaald en twee kleine dingetjes uitgezocht, voor de rest alleen maar geouwehoerd. :p

Gisteren uurtje of twaalf aan één stuk gewerkt, dus pas om negen uur ingelogd. Daily gedaan, beetje op m'n huntertje (lvl 23) rondgelopen en die geparkeerd in de boom waar Humar spawnt. Kijken of ik die vandaag op kan pikken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 15:15

chromeeh

the Gnome

SpoTs schreef op woensdag 24 december 2008 @ 10:17:
[...]
Maar als je 75+ bent ga er vanuit dat het lastiger is :) Zulke dingen zijn het leukst op 80 imo :)
Tank en healer (ik) zijn 80 :P

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[...]

Ik heb gister met een maat wat Trash zitten clearen in MC :) Ging vrij easy ( hij is 79 war en ik 73 prot pally )
Dus zonder healing ook. We zijn niet aan een boss toegekomen maar we hebben wel 5 trashgroups gecleared zonder veel probs. Als er healing bij zit kunnen we vrijwel alle bosses clearen denk.

En in patch 3.0.8 word de reputation gain van gray level mobs weer "normaal" gemaakt :D

Dus je kan dan gewoon TBC instances grinden met wat lui voor reputation tot aan exalted voor Achievements & stuffs :P

Bron: http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=31435.0

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
redfoxert schreef op woensdag 24 december 2008 @ 10:23:
[...]

En in patch 3.0.8 word de reputation gain van gray level mobs weer "normaal" gemaakt :D

Dus je kan dan gewoon TBC instances grinden met wat lui voor reputation tot aan exalted voor Achievements & stuffs :P

With all due respect :) Ik loop liever Vanilla wow instances dan TBC. Vanilla wow = nostalgie, TBC = crap :P wij gaan iig alle raid instances clearen die op dit moment toegankelijk zijn * MC/Ony/BWL *

Owja.. gister ook nog Azol'Nerub gedaan met 2 mates ( 79 war/80 shammy ). Had daar 1800 dps :D
ging uitstekend.. helaas niet mijn tankring.. maar goed.. duurde 25 min in totaal.. dus vanavond of morgen nog ff paar keer :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 20:20
redfoxert schreef op woensdag 24 december 2008 @ 10:23:
[...]

Kan ik eindelijk in Silithus weer normaal rep farmen. Ik zag er al tegenop, want ik moet nog best wat voor mijn Cenarion rep :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Het is wel beter, want als ik alle quests in Northrend heb gedaan wil ik graag alle oude content weer eens bekijken met mn lock. Affliction/demo build en zo goed als alles is wel te solo'en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Bosmonster schreef op woensdag 24 december 2008 @ 10:39:
Het is wel beter, want als ik alle quests in Northrend heb gedaan wil ik graag alle oude content weer eens bekijken met mn lock. Affliction/demo build en zo goed als alles is wel te solo'en :)
Weet niet of jij bosses kan tanken ( raid bosses :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja, maar ik heb al een 77 dwarf DK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
SpoTs schreef op woensdag 24 december 2008 @ 10:40:
[...]

Weet niet of jij bosses kan tanken ( raid bosses :P )
Dat wil ik dan gaan proberen :) Voidwalker heeft veel meer HP/armor dan een level 60 tank en met de juiste talents/glyphs heal je hem in luttele seconden weer tot 100% (naast het feit dat ie hp/mana krijgt van alles wat je als lock doet).

Dus tenzij die de boss hele vervelende abilities heeft is veel wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Bosmonster schreef op woensdag 24 december 2008 @ 10:48:
[...]

Dat wil ik dan gaan proberen :) Voidwalker heeft veel meer HP/armor dan een level 60 tank en met de juiste talents/glyphs heal je hem in luttele seconden weer tot 100% (naast het feit dat ie hp/mana krijgt van alles wat je als lock doet).

Dus tenzij die de boss hele vervelende abilities heeft is veel wel te doen.
Probleem in MC is bv de firelords :) die " crumblen " waardoor er steeds een add bij komt. Maar beter dan een 60 tank is ook zeker wel nodig, want die konden ge3-shot worden door die mobs :) Gisteren met mijn Prot pally kreeg ik ( als ik geraakt werd lal ) zo een 500 damage per hit, en dat is met 18k armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Het wordt een uitdaging :)

Op level 60 solo'de ik al veel van de normale level 60 instances en dat was vaak een enorm gepuzzel, maar dat vond ik juist het leuke! Mensen keken echt gek op als ze hoorden dat je Dire Maul ofzo solo'de :) Was ook goed geld verdienen toen. (Foror's Compendium 1000G+ ftw :P)

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 24-12-2008 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
SpoTs schreef op woensdag 24 december 2008 @ 10:28:
[...]

With all due respect :) Ik loop liever Vanilla wow instances dan TBC. Vanilla wow = nostalgie, TBC = crap :P wij gaan iig alle raid instances clearen die op dit moment toegankelijk zijn * MC/Ony/BWL *
Voor de instances hoef je het inderdaad ook niet te doen, voor de rep wel :) Ik hoef alleen in MC geen rep meer (exalted al eonen) en Onyxia en BWL krijg je geen rep. Enige zou nog AQ20/40 zijn, die moet ik sowieso nog doen voor mn Achievements :P

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
redfoxert schreef op woensdag 24 december 2008 @ 10:56:
[...]

Voor de instances hoef je het inderdaad ook niet te doen, voor de rep wel :) Ik hoef alleen in MC geen rep meer (exalted al eonen) en Onyxia en BWL krijg je geen rep. Enige zou nog AQ20/40 zijn, die moet ik sowieso nog doen voor mn Achievements :P
Ik ga proberen mijn Judgement setje te fixen met mooi shield en Quel'Serrar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het ging prima 3man op level 70 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:25

Shin_Alu

Ranger/Ninja

chromeeh schreef op woensdag 24 december 2008 @ 09:42:

Hoe zit het met AQ20, is dat nog een beetje te doen met 5 man lvl 75+?
Ik zat aan de volgende setup te denken: lock, mage, rogue, warrior & shammy
Moet geen probleem zijn, denk dat je aan tank, dps, healer wel genoeg hebt, (of misschien alleen aan paladin :) )
Heb hem op 70 in ieder geval met rond de 5-7 man gedaan zonder veel problemen.

Taru tossing moet een olympische sport worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eatualive
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-07-2024
Ik heb nu al een tijdje flink mee gedaan aan instances en ben net begonnen met mijn eerste raids.
Echter mijn maximale dps zit op 1500 op dat de boss mijn teveel dotched en dat ik ook miss.

Nu kan het niet aan mijn hitrating liggen want die light nu op 306, ik probeer heb naar 440 te krijgen zodat ik geen last heb van deze reductie op zelfs mijn melee normalt hits.

Dus ik dacht het moet aan mijn talent tree liggen en ben dus bezig on te respecen a.h.v builds die ik op internet vond. Ik moet zeggen dat de beste build volgens het internet slechter deed als mijn huidige.
Ik heb hier en daar nog wat gelezen en heb toen zelf mijn build gecombineerd met die van het internet:

http://www.worldofwarcraf...0000000000000000000000000

Ik heb hem nog niet getest, ik zou graag wat feedback hierop willen hebben.

Ik heb unbrideld wrath op 0 gezet omdat ik Cleave en de commanding shout belangrijk vond, ik hoorde ook dat dit minimaal was wat je erbij kreeg aan rage dus zonde van je punten was.

Naar mijn inziens zou dit de beste configuratie moeten zijn voor raids omdat ik alle bonussen meepak die interessant zijn.Wat denken jullie ervan?

ps. Mag je 2 unique 2handers vasthouden of mag je je maar 1 unique 2 hander hebbe?
Of moeten het dan 2 vershillende unique 2 handers zijn>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Exitium schreef op woensdag 24 december 2008 @ 10:21:
Gisteren uurtje of twaalf aan één stuk gewerkt, dus pas om negen uur ingelogd. Daily gedaan, beetje op m'n huntertje (lvl 23) rondgelopen en die geparkeerd in de boom waar Humar spawnt. Kijken of ik die vandaag op kan pikken. :)
Je hebt tenminste nog gespeeld. Ben sinds gisteravond alleen maar sociale verplichtingen aan 't voldoen, en dat gaat nog wel ff tot aan 2e kerstdag door :)
eatualive schreef op woensdag 24 december 2008 @ 11:46:
Ik heb nu al een tijdje flink mee gedaan aan instances en ben net begonnen met mijn eerste raids.
Echter mijn maximale dps zit op 1500 op dat de boss mijn teveel dotched en dat ik ook miss.
Ik weet weinig van melee, maar dodges en parries kun je voorkomen door je expertise te cappen, hitrating is alleen voor misses. Voor tanks was het geloof ik expertise > hit > rest ofzo (even afgezien van de def cap).

[ Voor 34% gewijzigd door Hydra op 24-12-2008 11:56 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ik weet niet of je er wat aan hebt (geen verstand van warriors), maar wij hebben 1 fury warrior en die topt eigenlijk altijd de dps-meters. Zijn build/gear kun je vinden op:

http://armory.wow-europe.....xml?r=Runetotem&n=Rydhon

Een unique betekent dat je er maar 1 van dat item vast mag hebben. Je mag wel andere unique's gebruiken natuurlijk :)

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 24-12-2008 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:10

Nu kan het niet aan mijn hitrating liggen want die light nu op 306, ik probeer heb naar 440 te krijgen zodat ik geen last heb van deze reductie op zelfs mijn melee normalt hits.

Dus ik dacht het moet aan mijn talent tree liggen en ben dus bezig on te respecen a.h.v builds die ik op internet vond. Ik moet zeggen dat de beste build volgens het internet slechter deed als mijn huidige.
Ik heb hier en daar nog wat gelezen en heb toen zelf mijn build gecombineerd met die van het internet:

http://www.worldofwarcraf...0000000000000000000000000

Ik heb hem nog niet getest, ik zou graag wat feedback hierop willen hebben.

Ik heb unbrideld wrath op 0 gezet omdat ik Cleave en de commanding shout belangrijk vond, ik hoorde ook dat dit minimaal was wat je erbij kreeg aan rage dus zonde van je punten was.

Naar mijn inziens zou dit de beste configuratie moeten zijn voor raids omdat ik alle bonussen meepak die interessant zijn.Wat denken jullie ervan?

ps. Mag je 2 unique 2handers vasthouden of mag je je maar 1 unique 2 hander hebbe?
Of moeten het dan 2 vershillende unique 2 handers zijn>?
1. Waarom vind je Cleave belangrijk? Cleave zit niet in je rotatie als Fury Warrior behalve wat spammen op trashpacks maar daar moet je je build niet op basseren.

2. Commanding shout, kan heel nuttig zijn, tenzij jullie een Retribution Paladin hebben. Dan hoef jij je imp. Battleshout niet te gooien. Booming Voice kan je dan dus ook droppen. Ja, je kan dan Commanding shout gooien maar veel tanks hebben dat liever zelf onder controle.

3. Geen Unbridled Wrath en geen Anger Management kan er bij sommige fights voor zorgen dat je moeite hebt met je rage generation. Patchwerk om er 1 te noemen.

4. Imp. Beserker Rage is leuk, maar zie puntje voor meer vloeiende generatie van rage.

5. 2/3 Imp. Heroic Strike? En wel 5/5 Deflection?

7. Geen Intensify Rage? Dus geen -1 minuut cooldown op je Deathwish? Nuff said...
Bosmonster schreef op woensdag 24 december 2008 @ 11:55:
Ik weet niet of je er wat aan hebt (geen verstand van warriors), maar wij hebben 1 fury warrior en die topt eigenlijk altijd de dps-meters. Zijn build/gear kun je vinden op:

http://armory.wow-europe.....xml?r=Runetotem&n=Rydhon
Die build is goed.

Mijn eigen build: http://eu.wowarmory.com/c...et.xml?r=Draenor&n=Tiarno

2/5 Imp. Demoshout voor max AP debuff, we gebruiken geen Warlock met die Curse dus 2/5 is genoeg. 5/5 Unbridled Wrath voor meer Rage generation en em opgevuld om de volgende tier te unlocked.

[ Voor 13% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-12-2008 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Thormodo schreef op woensdag 24 december 2008 @ 10:03:
[...]
In TBC was ik het me je eens, daar was levelen met holy immers een ware hel (heb het 2 levels volgehouden). Maar ik kan me niet voorstellen dat ik met shadow dingen (veel) sneller ga killen dan ik nu doe. Mobs zijn namelijk met 3x smite + 1x holy fire vaak dood/zo goed als dood. Bovendien heb ik totaal geen mana problemen en heb ik een schijthekel aan shadowform :P. (Gear/Spec)
Ja doordat healing nu ook spelldmg is dat iig behoorlijk gebuffed en je gaat ook niet meer snel oom (mede daardoor) maar als shadow spec doe je veel meer dmg, kan je chainpullen/kiten etc etc daardoor gaat het veel sneller, je kan met een priest niet 2 mobs tegelijk pullen zonder dat het sneller gaat. Met shadow priest wel
hulkie schreef op woensdag 24 december 2008 @ 10:14:
@ MrVegeta: Loatheb moet nog wel te doen zijn toch? Prayer of Healing goed timen en daarna een CoH, evt nog een flashheal erachteraan als je mazzel hebt... Het zou wel ideaal zijn als PoH niet meer groupbound zou zijn, dan zou de CoH nerf een stuk minder hard aankomen!
En PoH in loateb? Op een gegeven moment komt die "doom" met 4k dmg om de zoveel seconden in de hele raid. Misschien als je 5 priests hebt en in elke group éen hebt...

CoH spam = ~30.000 hp. Die je er bij kan healen.
Dan moet je je divine hymm nog ff goed mikken op het eind, is ook iets van 10.000hp. En op het eind renews casten op players die laag in de hp zijn, krijgen ze vaak ook nog één of twee ticks daarvan.

PoH is een goede spell voor 5m party ik heal dan vaak de de hele party van 50 naar 100% maar in een raid is het gewoon useless net als renew.

[quote]hulkie schreef op woensdag 24 december 2008 @ 10:14:
@BlauweKip: Is het echt zo slecht gesteld met de healing priest? Op mijn ‘niet zo hardcore’ server zijn de meeste guilds hard op zoek naar specifiek healing priests...
[qoute]

Ik top niet de healing meter, sta altijd gelijk met de andere priest en boven ons met vaak één of twee % een druid healer. Priests zijn zeker geen slechte healers met een goede build en misschien wat extra crit kans zijn holy priests niet snel oom te krijgen.

[ Voor 32% gewijzigd door MrVegeta op 24-12-2008 12:44 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

anda schreef op woensdag 24 december 2008 @ 09:58:
[...]

Tjonge, is WoW soms uit de lucht, het forum gaat zo hard >:) . Ik heb mn dodge rating naar 35% weten te krijgen. Gewoon 3x +27 agi gems erin. Jewelcrafting :9 .

Heb nu als teddy 32k health, 21k armor en 35% dodge, dit met crafted en heroic gear.
Ik zal proberen rond de 28k health, 25k armor, en zo'n 32% dodge te gaan zitten voordat ik aan Naxx begin, unbuffed. Ben nu bezig met een Wishlist aan het maken van normale dungeons, heroic, en tot aan craftables toe. Er zijn best wel veel gear lists te vinden. Maarja dan moet je ze wel eerst winnen of maken. Ben zelf een LW dus dat komt mooi uit, en skinner dus mats grind ik zelf wel.

Ik wacht ook mooi 3.0.8 af en kijk dan nog eens naar de gear lijsten en adviezen die ze qua enchants e.d geven. Ben net 78 geworden en heb nu zo'n 21k health, 14k armor en 26% dodge unbuffed. Dus die armor moet wel een stukje hoger worden op level 80.

Dit gaat trouwens me eerste echte tank ervaring worden als main spec zeg maar. Normaal heb ik altijd gehealed met een Druid en Priest. En Mage, Hunter, Warlock als DPS. De druid wilde ik wel eens respeccen, en heb wel Kara gemain tanked maar dat was wel met de nodige ervaring en leuke offspec loot.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op woensdag 24 december 2008 @ 03:32:
[...]

Ga maar eens Sapphiron of Malygos doen, ik heb echt GEEN idee hoe we dat gaan doen als er een 6sec CD op CoH zit. Of Loatheb in naxx met de healing debuff dat je niet kan healen maar alleen in een paar seconden. GG met je single target heals.

Dan kan je maar 1 CoH doen ipv 3. Good game. Good game.
Dat los je dus op met vooral Holy Nova, PoH en evt. PWS (disc). Zorg gewoon dat je een healer bij de ranged en bij de melee hebt staan, probleem opgelost.
MrVegeta schreef op woensdag 24 december 2008 @ 03:36:
[...]

Disc -> PVP.
Holy -> End game PVE raiding.
Shadow -> PVP/End game PVE raiding/Leveling.
Niet mee eens sorry.

Disc -> MT healing in raids, 5-mans en heroics
Holy -> Leveling, Group & beperkt MT healen, 5-mans en heroics
Shadow -> Raiding / Levelling / PvP

Onderbouwing: Shadow levellen met meerdere mobs is sterker. Holy spec heeft een mob al neer met smite en holy fire voordat de eerste dots met shadow beginnen te ticken. Holy is dus sneller levellen single target.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2008 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:44:
[...]

Dat los je dus op met Holy Nova, prayer of mending en evt. PWS als disc. Zorg gewoon dat je een healer bij de ranged en bij de melee hebt staan, probleem opgelost.
Holy Nova is 2 x zo duur als CoH en heeft een veel te lage range om in Sapphiron effectief te zijn. PoM cast ik nu ook al natuurlijk en ja die is geweldig in dat gevecht. Maar toch, het is raar dat blizzard de meeste gebruikte spell van priests in raids zo hard nerfd.

//edit. Malygoss kan trouwens zonder CoH, is alleen veel moelijker. Nu moet je 5 ppl met flash heal up krijgen ipv CoH te spammen.

[ Voor 10% gewijzigd door MrVegeta op 24-12-2008 12:47 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:46:
[...]

Holy Nova is 2 x zo duur als CoH en heeft een veel te lage range om in Sapphiron effectief te zijn. PoM cast ik nu ook al natuurlijk en ja die is geweldig in dat gevecht. Maar toch, het is raar dat blizzard de meeste gebruikte spell van priests in raids zo hard nerfd.

//edit. Malygoss kan trouwens zonder CoH, is alleen veel moelijker. Nu moet je 5 ppl met flash heal up krijgen ipv CoH te spammen.
Zoals ik al zei, probeer de groepen dan es aan te passen. Was vroeger niet anders toen er niet eens CoH was. (toen hadden we wel al Naxx!) PoH doet nog steeds goede healing. En op gevechten zoals Loatheb heb je genoeg tijd om de mana cost van Holy Nova te regennen. Bovendien doe je anders ook maar 2 of hooguit 3 CoH's in 3 seconden op Loatheb (GCD). Kun je makkelijk vervangen door een Holy Nova. Probeer de glyph es zou ik zeggen!

Mensen staren zich naar mijn mening helemaal blind op CoH, terwijl er genoeg oplossingen voor de nerf zijn. Healing zou weer es een keer een uitdaging zijn zeg. Stel je voor! :+

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2008 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog een goede PvE spec for combat sword rogue, inlusief verdeling van de punten in de verschillende talents? Ik geloof dat ik enkele verkeerde keuzes heb gemaakt, en zou wel wat advies kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gister toch even ingelogt, kreeg invite voor HoL HC. Leuk, hele party blijft maar spammen 'plz summon' en blijven doodleuk op hun plekje. (2 daarvan in Dalaran, of je gaat even naar de summon stone). Na 10 minuten wachten /leave party gedaan en maar richting Barrens gegaan. Waren 2 allies aan het rond meppen, even terug gemept :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:51:
[...]

Zoals ik al zei, probeer de groepen dan es aan te passen. Was vroeger niet anders toen er niet eens CoH was. (toen hadden we wel al Naxx!) PoH doet nog steeds goede healing. En op gevechten zoals Loatheb heb je genoeg tijd om de mana cost van Holy Nova te regennen. Bovendien doe je anders ook maar 2 of hooguit 3 CoH's in 3 seconden op Loatheb (GCD). Kun je makkelijk vervangen door een Holy Nova. Probeer de glyph es zou ik zeggen!

Mensen staren zich naar mijn mening helemaal blind op CoH, terwijl er genoeg oplossingen voor de nerf zijn. Healing zou weer es een keer een uitdaging zijn zeg. Stel je voor! :+
No shit, ik heb ook naxx gedaan op 40m. Loatheb is misschien idd nog wel te doen maar CoH is gewoon de meest efficiënte spell die we hebben, misschien dat we daarom generfd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat het generfed wordt omdat:

A. Iedereen veel te snel door de start-content van WOTLK heen vliegt.
B. Healing een no-brainer is geworden en bovendien eentonig zonder enige uitdaging.
C. Priests met CoH en Druids met WG momenteel continu healing meters toppen.
D. Allemaal.

In ieder geval zullen er nog wel de nodige wijzigingen bij healing classes gaan plaatsvinden. Maar eerste patch na 3.0.8. wordt eerst de grote melee nerf zijn de geruchten. Daarna zal healing wel aan bod komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
MrVegeta schreef op woensdag 24 december 2008 @ 13:08:
[...]

No shit, ik heb ook naxx gedaan op 40m. Loatheb is misschien idd nog wel te doen maar CoH is gewoon de meest efficiënte spell die we hebben, misschien dat we daarom generfd worden.
Roflol wat dacht je van een druid's Wild Growth? Dat wordt in principe ook terecht generft met een 6 sec CD. Anders kan je el cheapos de hele raid wild growthen en nee, zoveel mana kost dat niet. Raidbuffed healed het rustig 3-4k of nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onderstaand bericht gekopieerd vanuit een readers comment van wowinsider, klinkt echt briljant! :)

Why even waste your time typing responses to their rudeness when there's an addon that can do it for you? Meet Automatic Goblin Therapist (AGT, for short). This addon is amazing for use against anyone who whispers you for gold, instance runs, whatever.

http://www.wowinterface.c...maticGoblinTherapist.html

Excerpt:

Ever had an annoying conversation with one of these morons who couldn't shut up?

A brainsick lvl 1 orc asks you every few minutes for some gold?
Whispers with "r u healer?" over and over again?

From now on your personal Automatic Goblin Therapist will do the job for you. He will do the full conversation for you - guarding your back AND doing all the treatment.

Every character who whispers you is added to the Waiting Room.

A left click on a character in the Waiting Room moves it to Surgery where the last whisper and all further whispers are automatically answered by your diligent Goblin Therapist.
A second left click will move the character back to the Waiting Room.

A right click kicks the character out of Surgery or Waiting Room and opens a seat for new patients.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 13:30:
B. Healing een no-brainer is geworden en bovendien eentonig zonder enige uitdaging.
Net als de rest van het spel :P

Ik ben eruit, ik ga weer stoppen. WotLK is een teleurstelling voor mij. 't Is allemaal veel te makkelijk gemaakt, en heb het gevoel dat 99% van m'n realm bestaat uit complete idioten.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/bye.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Snappie88 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 13:48:
[...]

Ik ben eruit, ik ga weer stoppen. WotLK is een teleurstelling voor mij. 't Is allemaal veel te makkelijk gemaakt, en heb het gevoel dat 99% van m'n realm bestaat uit complete idioten.
Je kunt een realm transfer doen, of wachten todat de nieuwe content komt. Het is idd erg makkelijk op het moment, komt vanzelf goed :) de andere 1% zijn je mates? of speel je zonder " irl vrienden " op die realm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 13:42:
Why even waste your time typing responses to their rudeness when there's an addon that can do it for you? Meet Automatic Goblin Therapist (AGT, for short). This addon is amazing for use against anyone who whispers you for gold, instance runs, whatever.
Afbeeldingslocatie: http://s.wowinterface.com/preview/pvw15798_thumb.jpg
S. Freudspoket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

:W
SpoTs schreef op woensdag 24 december 2008 @ 13:58:
[...]

Je kunt een realm transfer doen, of wachten todat de nieuwe content komt. Het is idd erg makkelijk op het moment, komt vanzelf goed :) de andere 1% zijn je mates? of speel je zonder " irl vrienden " op die realm?
Hmja een paar, wat eigenlijk ook al de reden is dat ik al wat langer ben blijven spelen ;) Had tijdens TBC al twee flinke breaks gehad, maar het is tegenwoordig gewoon niet mogelijk in een normaal communiserende groep te komen (guildruns zijn er vrij weinig). Mogelijk dat ik nog m'n Druid ga proberen een beetje omhoog te knallen, maar heb er weinig vertrouwen in.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 00:10
Snappie88 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 13:48:
[...]

Sja TBC vond ik dan ook veeeeel beter als LK tot nu toe :), maar stoppen ? nope

Ik ga gewoon weer met me main pro pvpe, en met me altje lvlen en spelen :D, vermaak me best lvl 75 dus komt goed :D
en pugs op sommige realm werkt gewoon niet, neem outland / magtheridon daar puggen ze 25 mans easy al...

Grimbatol heb je genoeg heroic's naar keuze met mensen met brains en soms rtards sja :)
Ervaring op bladefist bij mij is bv groups alleen doen met je guild anders niet want is gedoomed je tijd te vespille

[ Voor 22% gewijzigd door Mektheb op 24-12-2008 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 14:10:
Hmja een paar, wat eigenlijk ook al de reden is dat ik al wat langer ben blijven spelen ;) Had tijdens TBC al twee flinke breaks gehad, maar het is tegenwoordig gewoon niet mogelijk in een normaal communiserende groep te komen (guildruns zijn er vrij weinig). Mogelijk dat ik nog m'n Druid ga proberen een beetje omhoog te knallen, maar heb er weinig vertrouwen in.
Roll dan een betere server of een actievere guild. Dit is gewoon de entry content, later zal het heus nog wel moeilijker worden. Bekijk Naxx als Karazhan in TBC.. Dat was ook nooit moeilijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 14:13:
[...]

Roll dan een betere server of een actievere guild. Dit is gewoon de entry content, later zal het heus nog wel moeilijker worden. Bekijk Naxx als Karazhan in TBC.. Dat was ook nooit moeilijk :)
/rw Flame Wreath! Do not move!!!

Ach ja.. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-09 12:30

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Mektheb schreef op woensdag 24 december 2008 @ 14:11:
[...]

en pugs op sommige realm werkt gewoon niet, neem outland / magtheridon daar puggen ze 25 mans easy al...
Erger; we puggen sartharion-1D en 2D al :o
Toen ik 80 werd de zondag nadat de expansion uitkwam ben ik meteen naxx-10 ingedoken die avond en gecleared, en twee dagen erna naxx-25 gecleared, sartharion zonder drakes weet ik niet eens meer wanneer we die gedaan hebben, content is makkelijk, maar ach, dat boeit me niet zoveel, de twee avonden die we nu raiden is het gewoon een stuk gezelliger dan de vele avonden aan wipes op m'uru; aan de ene kant verlies je wat, en aan de andere kant win je wat

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

junglebeast schreef op woensdag 24 december 2008 @ 14:37:
[...]

/rw Flame Wreath! Do not move!!!

Ach ja.. :)
*agony* Elke keer was er iemand die dat wel weer deed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

chromeeh schreef op woensdag 24 december 2008 @ 14:45:
[...]

*agony* Elke keer was er iemand die dat wel weer deed :+
Brrrr, ja klopt :( Daar zijn we menig avond op vastgelopen...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 00:10
Kees schreef op woensdag 24 december 2008 @ 14:38:
[...]

Erger; we puggen sartharion-1D en 2D al :o
Toen ik 80 werd de zondag nadat de expansion uitkwam ben ik meteen naxx-10 ingedoken die avond en gecleared, en twee dagen erna naxx-25 gecleared, sartharion zonder drakes weet ik niet eens meer wanneer we die gedaan hebben, content is makkelijk, maar ach, dat boeit me niet zoveel, de twee avonden die we nu raiden is het gewoon een stuk gezelliger dan de vele avonden aan wipes op m'uru; aan de ene kant verlies je wat, en aan de andere kant win je wat
Precies :) dat geld ook voor ons op grimbatol zo snel ging het bij ons ook, maar ja TBC was gewoon in sunwell het :)

Muru en Kj gewoon ja epic ....kreeg de zelfde bibbers als vroeger tegen raknaros

Maar ben na de 1e clears gekapt met raiden....en alt begonnen vond het niet leuk zoals de meeste al hadden in 3 weken je hele set al, blijft een spel maar tot nu toe ben ik het raiden al zat :D, lekker content ontdekken rep grinden en af en toe raidje nu snel 80dingen op me lock, en dan ga ik weer kijken wat we doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owow, wat een weekend :D

En wat een zwaard :D
http://worldofchris.nl/toy.jpg .

I r teh happy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 20:32

Je schijnt 1 ding te vergeten, zowel poh als holy nova zijn groupsgebonden en kun je ook niet op andere groepen gebruiken dan degene waar je zelf inzit, dat maakt de spells relatief zwak omdat ze nog niet geupdate zijn.
Healen is nog steeds een uitdaging, maar veel content is te makkelijk atm en dat heeft dus ook een effect op healing.

Wat ik niet begrijp is dat er zo weinig priests zijn die echt doorhebben wat de effecten zijn van een cooldown, het lijkt wel alsof een heleboel priests pas coh zijn gaan gebruiken in wotlk ofzo, ik ben een coh priest geweest vanaf hydros t/m kil'jaeden, heb gezien wat de 6 cd deed met de spell in de beta en de ptr en met de cd kun je de spel niet meer gebruiken wanneer het nodig is, je regen rotatie wordt verneukt, je hps wordt gehalveerd en het is een sol stealthnerf, priests brengen niets naar raids behalve healing dus moeten ze imho een primaire healing class blijven, met de nieuwe coh en de huidige disc staat is dat afgelopen na de komende patch.

Er zullen nog zat priests raidspots krijgen omdat er toch een healing gebrek is, maar iedere andere healer brengt na de patch meer mee voor een raid dan een priest, zowel wat betreft healing als raidutility (er even vanuit gaande dat de betreffende healers in zon raid allemaal goede spelers zijn), het wordt weer zoals in he begin van tbc, waar priests het extreem moeilijk hadden om raidspots te krijgen, over een paar maanden zullen de meeste van de priests die de nerf ondersteunen het wel door gaan krijgen, zeker als ulduar moeilijker is dan het hello kitty adventure niveau van de huidige raids.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 14:53:

lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 14:53:

Nice. Grats ziet er erg(!!) gaaf uit moet ik zeggen. Hoe heet het zwaard precies?

Ik heb de afgelopen paar dagen blood uitgeprobeerd en is me niet goed bevallen moet ik zeggen. Unholy vind ik stukken leuker spelen. Met name het AoEen mis ik heel erg. En vind de speelstijl van unholy veel leuker. Ook was ik de laatste paar dagen bezig met solo project (naar aanleiding van de salena posts :) ). Onyxia gedaan en bijna alle bazen in ZG behalve Mandokir als unholy spec, en dat wou met blood dus totaal niet lukken. Bovendien als het een keer fout ging met unholy maaktte het nog niet uit want er waren geen repair costs aan verbonden :P.

Dit komt door de ghoul talent, als je de ghoul buff weg klikt of jezelf opblaast betekent het geen repair costs ^^. Ik had trouwens als blood wel een grappige bug mee gemaakt. Castte net voordat ik dood ging raise ghoul. Wekte ik mezelf tot leven als ghoul :P. Die keer ook geen repair costs gekregen trouwens ^^.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
blouweKip schreef op woensdag 24 december 2008 @ 14:54:
[...]
Er zullen nog zat priests raidspots krijgen omdat er toch een healing gebrek is, maar iedere andere healer brengt na de patch meer mee voor een raid dan een priest, zowel wat betreft healing als raidutility (er even vanuit gaande dat de betreffende healers in zon raid allemaal goede spelers zijn), het wordt weer zoals in he begin van tbc, waar priests het extreem moeilijk hadden om raidspots te krijgen, over een paar maanden zullen de meeste van de priests die de nerf ondersteunen het wel door gaan krijgen, zeker als ulduar moeilijker is dan het hello kitty adventure niveau van de huidige raids.
Onzin.

Priests zijn nog steeds erg goede healers, zelfs met de nerf op CoH, ik denk niet dat wij met minder dan 2-4 priests zullen blijven raiden, en andere guilds hetzelfde; priests brengen echt veel en veel meer dan alleen CoH.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Priests zijn nog steeds erg goede healers, zelfs met de nerf op CoH, ik denk niet dat wij met minder dan 2-4 priests zullen blijven raiden, en andere guilds hetzelfde; priests brengen echt veel en veel meer dan alleen CoH.
Wat dan, uit je reactie krijg ik sterk t idee dat je geen priest speelt.

Het gaat ook niet om coh perse, het gaat erom dat het weer een nerfs is, dat onze tools niet geupdate zijn zoals bij andere classes en dat we geen nieuwe base tools hebben gekregen (beacon of light/nourish achtig)

Priests hebben de raid niets te bieden naast healing, als daar een flink gedeelte van wordt weggehaald + dat een van hun primaire spells zondanig wordt aangepast dat deze flink aan functionaliteit inboet dan is dat wel degelijk een issue, ik ken redelijk wat goede priests en geen enkele van deze spelers is blij met de wijze waarop we generfd worden.

Zoals ik in mn post dus al zei: het is een feit dat priests na de nerf door iedere andere healing class (zelfs hybrids) kunnen worden vervangen zonder dat je wat zult missen, 1 shadowpriest is genoeg voor imp POF en verder is er geen enkele reden om een plek te verspillen aan een priest nu deze zn niche kwijt is.

Dat is niet mijn mening maar gewoon een feit, zullen er priests blijven raiden: yep, zullen priest het moeilijk krijgen zodra de end-game weer echt uitdagend wordt en de raidsetup weer gaat meetellen: zeer zeker.

//edit: ik ben overigens geen coh spammer, voordat iemand weer gaat suggeren dat ik alleen maar QQ omdat ik geen coh meer kan spammen.

[ Voor 4% gewijzigd door blouweKip op 24-12-2008 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blouweKip schreef op woensdag 24 december 2008 @ 17:13:
Het gaat ook niet om coh perse, het gaat erom dat het weer een nerfs is, dat onze tools niet geupdate zijn zoals bij andere classes en dat we geen nieuwe base tools hebben gekregen (beacon of light/nourish achtig)
Guardian Spirit? Penance (indien Disc)?

Moet een class per sé nieuwe gimmicks krijgen om goed te kunnen zijn in wat ze doen?
Priests hebben de raid niets te bieden naast healing, als daar een flink gedeelte van wordt weggehaald + dat een van hun primaire spells zondanig wordt aangepast dat deze flink aan functionaliteit inboet dan is dat wel degelijk een issue, ik ken redelijk wat goede priests en geen enkele van deze spelers is blij met de wijze waarop we generfd worden.
Zijn PW:F en DS ook al weggehaald bij priests? :(
Zoals ik in mn post dus al zei: het is een feit dat priests na de nerf door iedere andere healing class (zelfs hybrids) kunnen worden vervangen zonder dat je wat zult missen, 1 shadowpriest is genoeg voor imp POF en verder is er geen enkele reden om een plek te verspillen aan een priest nu deze zn niche kwijt is.
*Zelfs* hybrids? Bliz wil juist dat hybrids even goed kunnen zijn als "pure" healers. Vind ik niet erg raar.. Zie PW:F / DS + Improved DS of hoe die talent ook moge heten. :) En CoH verdwijnt niet, er komt gewoon een cd op, ja het zal wennen zijn maar de wereld vergaat niet omdat 1 spell generfed wordt.
Dat is niet mijn mening maar gewoon een feit, zullen er priests blijven raiden: yep, zullen priest het moeilijk krijgen zodra de end-game weer echt uitdagend wordt en de raidsetup weer gaat meetellen: zeer zeker.
Lijkt me vrij duidelijk dat het wel een mening is.

Overigens word Wild Growth ook generft (6sec CD), en het lijkt me bijzonder sterk dat blizzard zonder onderzoek te doen nerfs door gaat voeren. Dus het zal echt nog wel mogelijk blijven om bepaalde encounters te doen.

Wij spelen onze raids standaard met minimaal 1 priest (disc) een shaman (resto ofc) en afwisselend een Holy Priest of een Resto Druid, en onze progress is prima. Het is dat we de mensen lacken voor naxx25, anders weet ik bijna zeker dat die nu ook 'on farm' was geweest.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2008 17:37 . Reden: Quote foutje. :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
[...]

Beacon of Light is een 51p talent, en dat is het enige wat een paladin nieuw in zijn healing kit heeft (ja, en een non-scaling shield dat niets tegenhoud) verder is een paladin een 3-button healer, Flash of Light, Holy Light en Holy Shock, en op level 31 heb je alles al.

Verder is op dit moment een druid of een priest zo ziek veel beter in healing dat wij eerder geen paladins / shamans meenemen dan priests. Wij hebben 4 paladins, 1 ret, 2 holy/prot/ret en 1 holy, en als ik een raid opzet dan neem ik zoveel mogelijk holy priests en druids mee, en dan zie ik wel wat we nodig hebben, als we geen 5/6 healers hebben dan spec ik holy en anders ben ik ret, omdat ik als holy met die druids/priests in the raid geen enkele toegevoegde waarde heb. (als ret doe ik zo'n 4.1k dps)

Overigens je speelt een hybrid, dus het is ook wat ik van mijn raiders verwacht; verzamel alle gear sets en wees multi inzetbaar, dat garandeerd je altijd een spot.

Overigens, als al die priests niet meer raiden, kun je wat shadowpriests naar ons sturen? we hebben er nog wel eentje nodig, hebben er 1 die tijdelijk niet inzetbaar is, maar spriests hebben een erg goede dps tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
quote:

Guardian Spirit? Penance (indien Disc)?

Moet een class per sé nieuwe gimmicks krijgen om goed te kunnen zijn in wat ze doen?
Dat zijn talented spells, bovendien is guardian spirit nu niet echt een spell waar je continue gebruik van kunt maken, ik maal niet om gimmicks, ik wil dat mn class goed te spelen is en een bijdrage kan leveren aan een raid en niet kunstmatig aangepast wordt door mensen die niet eens getest hebben wat voor een effect die veranderingen hebben.
quote:

Zijn PW:F en DS ook al weggehaald bij priests? :(
DS is generfd (imp ds stacked niet met andere gelijkwaardige buffs en is een vaste hoeveelheid), ds is leuk maar geen noodzakelijk raidbuff (en niet bereikbaar voor holy priests), shields zijn bugged en absorberen niet bijster veel en zijn zeker niet te vergelijken met heroism oid, je kunt prima zonder shields (ik ben tenminste nog geen encounter tegengekomen zoals RoS in wotlk)
Volgens mij konde paladins ook een goed shield op een andere player casten tegenwoordig.
quote:

*Zelfs* hybrids? Bliz wil juist dat hybrids even goed kunnen zijn als "pure" healers. Vind ik niet erg raar.. Zie PW:F / DS + Improved DS of hoe die talent ook moge heten. :) En CoH verdwijnt niet, er komt gewoon een cd op, ja het zal wennen zijn maar de wereld vergaat niet omdat 1 spell generfed wordt.
Zucht, hybrids hebben veel meer mogelijkheden dan pure classes, zeker als we straks dualspec hebben, daarnaast zijn hybrids vaak in t bezit van allerlei extratjes, juist omdat ze hybrid zijn, die worden niet ineens weggehaald en ik zie niet dat pure dps/healing classes ineens dat soort buffs krijgen (omgekeerd helaas wel, veel class defining spells worden naar hybrids overgezet)

Nogmaal, het gaat er niet om dat coh generfd wordt, ik ben t niet met de nerf eens maar dat is niet relevant, het gaat erom dat een cd niet de juiste nerf is, de cd zorgt ervoor dat de spell in de situaties waar deze voor bedoeld is nutteloos wordt, coh heeft lange tijd verborgen gehouden dat de rest van de priests spells niet al te goed was (op pom na), renew is zwak, flashheal duur, greaterheal duur en traag, poh groepsgebonden en dus nutteloos in raids etc, de cd zorgt er dus wel degelijk voor dat de class een groot probleem krijgt, het is net als een 10sec cd op bij chainlol of een 6 sec cd op flash of light, beide terecht maar ik denk dat de zowel shamans als paladins dan nog harder zouden QQ-en als de priests nu.
quote:

Lijkt me vrij duidelijk dat het wel een mening is.
Ik som daar slechts feiten op, de data op de ptr ondersteund me daarin, al is het op dit moment nog onduidelijk in welke mate het gaat gebeuren omdat ulduar nog niet uit is.
Overigens word Wild Growth ook generft (6sec CD), en het lijkt me bijzonder sterk dat blizzard zonder onderzoek te doen nerfs door gaat voeren. Dus het zal echt nog wel mogelijk blijven om bepaalde encounters te doen.
Wild growth is een nieuwe spell, tickt over 7 seconden, heeft dus minder last van de nerf als coh en is bovendien een extra spell bovenop een arsenaal wat al behoorlijk sterk is (en tel daar nog een nourish bij op tegenwoordig), de druids in mn guild maakt het dan ook weinig uit aangezien ze er weinig van zullen merken.
Wild growth is overigens de primaire reden dat shamans zoveel overhealing doen (het feit dat chainlol moeilijker te spammen is schijnt de reden voor de coh/wg nerf te zijn, alleen zijn het gek genoeg de priests die de bulk moeten incasseren)
Wij spelen onze raids standaard met minimaal 1 priest (disc) een shaman (resto ofc) en afwisselend een Holy Priest of een Resto Druid, en onze progress is prima. Het is dat we de mensen lacken voor naxx25, anders weet ik bijna zeker dat die nu ook 'on farm' was geweest.
Tja, ik had het ook niet over naxx, naxx is makkelijker dan tbc heroics, dus maakt het daar geen enkele zak uit welke classes je voor healing gebruikt, ik doel op end-game raids waar je een optimale groep setup wilt hebben, wat dat betreft ziet de toekomst voor priest er dus niet goed uit, en is de coh nerf iest wat tegen blizzards nieuwe motto ingaat: bring the player, not the class, wij gaan helaas weer shamans stacken in ulduar (gelukkig zijn de meeste van onze holy priests er al mee gekapt/gererolled, ik was de enige die zo stom was te gokken dat ze vast geen cd op coh zouden zetten, maar dat wil niet zeggen dat ik maar als een aapje achter blizzard aanloop en geen kritiek zal spuien)
Verder is op dit moment een druid of een priest zo ziek veel beter in healing dat wij eerder geen paladins / shamans meenemen dan priests. Wij hebben 4 paladins, 1 ret, 2 holy/prot/ret en 1 holy, en als ik een raid opzet dan neem ik zoveel mogelijk holy priests en druids mee, en dan zie ik wel wat we nodig hebben, als we geen 5/6 healers hebben dan spec ik holy en anders ben ik ret, omdat ik als holy met die druids/priests in the raid geen enkele toegevoegde waarde heb. (als ret doe ik zo'n 4.1k dps)
Je kunt tenminste ret gaan, wat wotlk betreft zie ik juist dat healers dichterbij elkaar staan, in tbc heerste holy priests/shamans wat betreft healing en nu priests en druids, na de patch shamans waarschijnlijk, ik heb de keuze om shadow te gaan (zelfs met 17% hit nog niet te vergelijken met de dps van een retri pally) maar kwa dps kom ik echt niet in de buurt van een pure class of een fotm hybrid (pally/druid)
Overigens je speelt een hybrid, dus het is ook wat ik van mijn raiders verwacht; verzamel alle gear sets en wees multi inzetbaar, dat garandeerd je altijd een spot.
Tja, een manke hybrid dan, ik heb ook geen problemen met een spot krijgen in mn huidige guild, zelfs nadat ik gegimpt zal zijn, maar dat is alleen omdat ik weet hoe ik mn class speel en we een gebrek aan healers hebben, na de patch zal het voornamelijk medelijden zijn, maar mocht in ulduar de situatie zodanig veranderen (zodat het weer uitdagend wordt) dan weet ik zeker dat ik vaker op de bank kom te zitten, omdat healing class x het ondanks de slechter spelende toon achter dat karakter gewoon altijd beter zal doen, naast het feit dat het ook nog eens minder leuke wordt een priest te spelen (holy wordt een veredelde flashhealspammer, maar zonder de mana efficiency van een paladin)
Overigens, als al die priests niet meer raiden, kun je wat shadowpriests naar ons sturen? we hebben er nog wel eentje nodig, hebben er 1 die tijdelijk niet inzetbaar is, maar spriests hebben een erg goede dps tegenwoordig.
Dolgraag, we hebben er nu 4 die actief zijn, al is de rest van onze dps zondanig goed nu dat zelfs extreem goede sp's niet in de buurt kunnen komen op een indicenteel gevechtje na (ik haal met 9% gebrek aan hit niet meer dan 3k dps, en zelfs als ik dat hit gebrek gefixt heb kom ik never op 5-6k)

Maar ja, uiteindelijk zijn de mensen die de nerf niet erg vinden of geen priest (maar shamans/paladins etc) of het zijn priests die niet raiden, dus wat dat betreft is het helaas het zelfde publiek als de blizzard developers.

Ik vind t vooral jammer dat priests zo weinig steun krijgen, slechte developers zijn voor ieder class een potentieel gevaar (let maar op, binnen een half jaar zullen andere classes dezelfde issues krijgen en dan met name healers), ik heb liever dat andere classes gebuffed worden (net zoals in patch 3.0.2) tov priest dan dat een class kapot gemaakt wordt en er weer een hele tijd onbalans gaat onstaan, een nerf van een class roept altijd als tegenreactie nerfs van andere classes op, ik neem aan dat niemand dat nu zon goede ontwikkeling vind.

[ Voor 20% gewijzigd door blouweKip op 24-12-2008 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mijn meer waarde als priest zijnde is dat ik lol heb op vent :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Tja, op vent zitten te ouwehoeren terwijl je niet in de raid zit...daar is de lol na een paar keer ook wel vanaf toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Haha.dan kom ik wel gewoon niet meer op vent. Wij hebben nu een raidsetup dat er eigenlijk nooit mensen worden buitengesloten dus het zal niet zo zijn dat we opeens 4 shamans inviten ipv priests.

Verder is deze hele discussie beetje gaap aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:06
Nog steeds dezelfde drama? Q.Q...

TBC + Holy Paladin kreeg je alleen een invite omdat er niet genoeg healers waren. 1 button spammen tot de boss dood was. Priests blijft gewoon een goede healing class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Haha.dan kom ik wel gewoon niet meer op vent. Wij hebben nu een raidsetup dat er eigenlijk nooit mensen worden buitengesloten dus het zal niet zo zijn dat we opeens 4 shamans inviten ipv priests.
Niet iedereen speelt casual, sommige mensen halen hun kick uit uitdagingen ed en dan kun je niet ineens aankomen met een raid waar je 12 healers hebt, 5 tanks en een paar dps ;)

Maar je hebt gelijk, er is niet echt sprake van een nuttige of zelfs maar zinvolle discussie, het begint op de blizzard forums te lijken.
Priests blijft gewoon een goede healing class.
Je speelt geen priest dus praat geen poep, pre-wotlk waren paladins al de beste tank healers en daarom hadden we er vaak minstens 2 in de raid

[ Voor 16% gewijzigd door blouweKip op 24-12-2008 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
blouweKip schreef op woensdag 24 december 2008 @ 18:24:
[...]
Je speelt geen priest dus praat geen poep, pre-wotlk waren paladins al de beste tank healers en daarom hadden we er vaak minstens 2 in de raid
Euh, ja.. natuurlijk. :')

Was je trouwens niet gestopt en heb je zowieso geen reden om daar nog over te zeuren?

Eventjes zoeken:
blouweKip schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:22:
[...]

Dat is met meer classes zo, blizzard is enorm inconsistent atm.
Ik ben net gestopt met wow (na 4 jaar), mn hele tree (ik ben holy) is met 1 nerf nutteloos geworden :S (nu nog op de ptr alleen maar ik vrees dat t live gaat)
Onze raidleader gaat weer shamans stacken dus de tanks die bij ons in tbc priests gererolled hebben balen nu wel, bring de class not de player gaat weer gelden :S
Retri is nu "overpowered", die gaan zeker ook allemaal stoppen zo gauw ze niet meer DE PvP class van de maand zijn.

http://forums.wow-europe....?topicId=7373377536&sid=1
Genoeg priests die het dus niet met je eens zijn...

[ Voor 62% gewijzigd door Paprika op 24-12-2008 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

[...]

Niet iedereen speelt casual, sommige mensen halen hun kick uit uitdagingen ed en dan kun je niet ineens aankomen met een raid waar je 12 healers hebt, 5 tanks en een paar dps ;)
Hm? Knappe raid met 12 healers er in :o.

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Ik heb een probleem, zit momenteel in Zul'Drak. Heb ongeveer 50/100 quests complete. Maar nadat ik de Stefan Vaduru/Drakuru questline heb gedaan heb ik geen quests meer. :| Ben de hele map al 10x rond geweest maar kan niks meer vinden. Hebben jullie misschien een idee waar ik verder kan levellen? Of waar ik een Q heb gemist?

[ Voor 4% gewijzigd door Mastasidaz op 25-12-2008 01:06 ]

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Newsflash. Sinds TBC (en de fixes van de DPS/tank trees) is er geen pure healer meer. Priests en shamans kunnen ook DPS speccen, druids en pala's kunnen alles speccen. De dagen dat de meeste raidgroups het vertikte zogenaamde 'offspecs' mee te nemen zijn verleden tijd.

Daarnaast hebben paladins al eens in hetzelfde schuitje gezeten, en nog wel een paar graadjes erger ook. Het liefst hadden de topguilds pala's en mages in Sunwell laten buffen, en daarna direct vervangen door shamans/priests/locks om een healing / DPS increase te krijgen. Enige reden dat wij destijds met meer dan twee pala's (BoK, BoW/BoM) liepen, was vanwege een chronisch gebrek aan priests, druids en shamans.

Een priest wordt in veelzijdigheid op het moment alleen gepasseerd door een druid. Pala's en shamans hebben limited use, en een priest heeft nog altijd erg sterke group healing. Met al die raidwide buffs is het minder noodzakelijk om erg strikt te zijn op je group setup, dus kun je priests wat makkelijker verspreiden zodat een groot deel van je raid toch die healing krijgt.

Daarnaast, het staat je altijd vrij om te rerollen natuurlijk, heb ik ook gedaan mede door de WotLK pala changes.
En jij speelt geen pala. ;) Pala's waren goeie MT healers als alles goed ging en op lange gevechten, vanwege onze mana efficiency. (die trouwens in TBC generfed werd, terwijl die van alle andere healers gebuffed werd) Zodra er iets mis ging, hadden we weinig uitwegen though. Wat dat betreft konden druids het MT healen zeker overnemen.

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 10:12
blouweKip schreef op woensdag 24 december 2008 @ 17:57:
[...]

Nogmaal, het gaat er niet om dat coh generfd wordt, ik ben t niet met de nerf eens maar dat is niet relevant, het gaat erom dat een cd niet de juiste nerf is, de cd zorgt ervoor dat de spell in de situaties waar deze voor bedoeld is nutteloos wordt, coh heeft lange tijd verborgen gehouden dat de rest van de priests spells niet al te goed was (op pom na), renew is zwak, flashheal duur, greaterheal duur en traag, poh groepsgebonden en dus nutteloos in raids etc, de cd zorgt er dus wel degelijk voor dat de class een groot probleem krijgt, het is net als een 10sec cd op bij chainlol of een 6 sec cd op flash of light, beide terecht maar ik denk dat de zowel shamans als paladins dan nog harder zouden QQ-en als de priests nu.
Voor wat voor situaties zie je CoH van belang dan? Ik vind het een typische spell waar raid veel damage krijgt en je met CoH men iig van "low hp" status haalt zodat je wat meer tijd hebt de raid vol te healen. Dit itt "ff 3x spammen en hele raid is weer full hp".
[...]

Wild growth is een nieuwe spell, tickt over 7 seconden, heeft dus minder last van de nerf als coh en is bovendien een extra spell bovenop een arsenaal wat al behoorlijk sterk is (en tel daar nog een nourish bij op tegenwoordig), de druids in mn guild maakt het dan ook weinig uit aangezien ze er weinig van zullen merken.
Wild growth is overigens de primaire reden dat shamans zoveel overhealing doen (het feit dat chainlol moeilijker te spammen is schijnt de reden voor de coh/wg nerf te zijn, alleen zijn het gek genoeg de priests die de bulk moeten incasseren)
FYI: het is voornamelijk CoH die zorgt dat Chainlol overhealt, niet Wild Growth. Ga je WWS er maar eens op na zou ik zeggen. Beide spells dienen niet gespamd te worden, maar op het moment wordt raidhealing bijna alleen nog maar door deze spells gedaan, en de "bulk" hiervan is inderdaad CoH dus daarom voelen priests het ook harder. ;)
[...]

Tja, een manke hybrid dan, ik heb ook geen problemen met een spot krijgen in mn huidige guild, zelfs nadat ik gegimpt zal zijn, maar dat is alleen omdat ik weet hoe ik mn class speel en we een gebrek aan healers hebben, na de patch zal het voornamelijk medelijden zijn, maar mocht in ulduar de situatie zodanig veranderen (zodat het weer uitdagend wordt) dan weet ik zeker dat ik vaker op de bank kom te zitten, omdat healing class x het ondanks de slechter spelende toon achter dat karakter gewoon altijd beter zal doen, naast het feit dat het ook nog eens minder leuke wordt een priest te spelen (holy wordt een veredelde flashhealspammer, maar zonder de mana efficiency van een paladin)
Ik snap echt niet waarom het minder leuk wordt priest te spelen als je anti CoH spammen bent, maar ok. Het is niet alsof je andere spells nu opeens verdwijnen. Afaik hebben priests nog altijd de meeste healing spells (cba ze nu te tellen), dus het blijft varierend. Dingen als PoM, shield, PoH, etc zijn toch unieke priest abilities die van pas kunnen komen. Dat is ook een van de dingen die ik leuk vind als druid, gezien je bij elke fight weer na moet denken welke spells het beste bij de encounter passen.
[...]

Ik vind t vooral jammer dat priests zo weinig steun krijgen, slechte developers zijn voor ieder class een potentieel gevaar (let maar op, binnen een half jaar zullen andere classes dezelfde issues krijgen en dan met name healers), ik heb liever dat andere classes gebuffed worden (net zoals in patch 3.0.2) tov priest dan dat een class kapot gemaakt wordt en er weer een hele tijd onbalans gaat onstaan, een nerf van een class roept altijd als tegenreactie nerfs van andere classes op, ik neem aan dat niemand dat nu zon goede ontwikkeling vind.
Sorry hoor, maar ik kan er geen medelijden mee hebben. Een OP class spelen is altijd leuk, maar je kunt er gewoon niet omheen dat priest gewoon te imba zijn atm qua healing en dat puur vanwege CoH.

Ik verwacht ook niet anders dan dat healing interessanter gaat worden nu, en leuker. ;) Oh en voor Sarth+3 willen we sowieso altijd een holy priest op de tank voor guardian spirit gezien die breaths nog wel eens hard aan kunnen komen en een "safety net" daar is dan wel zo fijn. :P

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

PoH is niet efficiënt in een raid. Maar wat een stomme discussie! Rep farmen is best makkelijk onderhand, stuk of 10 hc's runnen op een dag en binnen 2 dagen friendly > exhalted.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik had die PTR patchnotes nog niet moeten lezen... au voor mijn hunter :/ Ach ja, doe toch bizar rustig aan momenteel :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Paprika
MrVegeta schreef op donderdag 25 december 2008 @ 01:50:
Rep farmen is best makkelijk onderhand,
Wat is er eigenlijk wel moeilijk op 't moment? :P.

Het aantal luie 80s gewoon abnormaal. 20 Saronite ore in Icecrown duurt iets van 5 minuten. Ik gooi het op de AH voor 80g (stack van 20 dus) en als ik de AH uit loop, krijg ik al een bericht van een buyer has been found. Ik vind het niet erg. Ik ben redelijk hebberig wat betreft goud (als ik voor wat voor reden, bv mount, onder de 5000G kom krijg ik een paniek aanval), maar om nu echt zo lui te zijn kan ik me bij mezelf niet voorstellen. 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Paprika op 25-12-2008 02:40 ]

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat niet makkelijk is Malygos 25m en Sertarion met 3 drakes up.

[ Voor 56% gewijzigd door MrVegeta op 25-12-2008 02:59 ]

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
Paprika schreef op donderdag 25 december 2008 @ 02:39:
[...]

Ik ben redelijk hebberig wat betreft goud (als ik voor wat voor reden, bv mount, onder de 5000G kom krijg ik een paniek aanval
ik ben precies omgekeerd ik kan me goud moeilijk vast houden. als ik meer dan 500g heb dan koop ik veelste makelijk dingen die het helemaal niet waard zijn :D
als ik bijv. 600g heb stuur ik 300g naar een van me bank chars

• Mili
MrVegeta schreef op donderdag 25 december 2008 @ 01:50:
PoH is niet efficiënt in een raid. Maar wat een stomme discussie! Rep farmen is best makkelijk onderhand, stuk of 10 hc's runnen op een dag en binnen 2 dagen friendly > exhalted.
tja dan moet je wel op realm zitten waar je blind met een herioc pug kan mee gaan.
gisterenavond kwam ik ook weer een geweldig stelletje spelers tegen. het is soms so moeilijk om een grote roze orb in voilet te ontwijken. en als excuus gebruiken ze dan uiteraard hun dps of retri paladins die denken dat ze onstervelijk zijn in melee range omdat ze plate dragen. nee ik was na 3x dezelfde fouten er helemaal klaar mee. en als je dan net buiten gekomen de tank inspecteerd en ziet dat hij maar 490 def heb dan begrijp je ook ineens waarom ie af en toe bijna one-shotted werd. dat mensen zich dan nog durven te vertonen in heroics als tank.
nee ik heb mij portie heriocs buiten de guild voor de rest van het jaar gehad

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kees schreef op woensdag 24 december 2008 @ 16:34:
[...]

Onzin.

Sterker nog, een guildy van mij is er vanaf het moment dat CoH zo overpowered werd al op tegen dat dat zo was. Uit principe heeft ze Circle of Healing echt alleen maar gebruikt waar dat écht nodig was, en tóch is ze een van de beste healers op onze server. Een andere priest die ik ken (IMO de beste van onze server) is daar iets minder principieel in maar gebruikt het ook alleen waar het nodig is, en ook hij staat altijd bovenaan in de healing meters. Als zij dat nu al kunnen, dan kunnen die andere priests dat ook, zodra ze die one-button-wonder mentaliteit kwijtraken. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Mili
Mastasidaz schreef op donderdag 25 december 2008 @ 01:05:
Ik heb een probleem, zit momenteel in Zul'Drak. Heb ongeveer 50/100 quests complete. Maar nadat ik de Stefan Vaduru/Drakuru questline heb gedaan heb ik geen quests meer. :| Ben de hele map al 10x rond geweest maar kan niks meer vinden. Hebben jullie misschien een idee waar ik verder kan levellen? Of waar ik een Q heb gemist?
er even bij vermelden of je horde of alliance speelt als je dit soort vragen stelt is wel makelijker voor de volgende keer nou maakt het zo te zien voor zul'drak niet super veel uit maar toch :D
je bent echt er ergens 1 of 2 vergeten die een hoop nieuwe unlocken.
het nieuwe phasing in wrath kan soms heel vervelend zijn omdat 1 quest je soms naar de next phase kan brengen waardoor je weer 5-10 nieuwe quests kan aannemen met de bijbehorende follow-ups
er zijn een aantal belangrijke plekken voor quests in Zul'Drak
uiteraard de argent stand.
zim torga(deze verandert wel 3 keer van phase denk ik)
ebon watch
lights breach
kolramas
en als je er nou echt niet uit komt kan je hier kijken
of naar de volgende zone uiteraard.

Verwijderd

NMe schreef op donderdag 25 december 2008 @ 03:21:
[...]

Sterker nog, een guildy van mij is er vanaf het moment dat CoH zo overpowered werd al op tegen dat dat zo was.
Ik begrijp het. CoH is de reden dat ik mijn priest niet naar 80 heb geleveld maar mijn warlock. Dat is tenminste geen 1 button class (was het al niet voor mij in TBC met affliction) Ik moet maar eens nadenken wat ik ga doen. Misschien toch mn priest levelen nu ze het healen weer interessant gaan maken.

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Hier nog even de spec en gear van onze beste Fury warrior (haalt altijd boven de 3k dps, 5k op Loatheb >:) ). Overigens heeft hij nu wel zijn PvP gear aan :P. Dodges komen inderdaad van te weinig expertise (zoals er ook netjes bij staat).

Maar CoH krijgt dus een cooldown van slechts 6 seconden? Alsof dat ding spammen zo lekker mana efficiënt is -,-.

[ Voor 3% gewijzigd door Thormodo op 25-12-2008 09:56 ]

• ShadowBumble
  • Laatst online: 19:42

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Thormodo schreef op donderdag 25 december 2008 @ 09:55:
[...]

Hier nog even de spec en gear van onze beste Fury warrior (haalt altijd boven de 3k dps, 5k op Loatheb >:) ). Overigens heeft hij nu wel zijn PvP gear aan :P. Dodges komen inderdaad van te weinig expertise (zoals er ook netjes bij staat).
Best Knap voor een Protection specced Warrior ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Hmm, pakken ze me toch weer denk ik.
Lekker kerstvakantie en er wordt een WotLK trial uitgebracht. Ik dacht toch van WoW "af" te zijn. Maar ik vrees dat ik aan deze verleiding geen weerstand kan bieden.
Grote kans echter dat ik het toch gewoon echt niet meer zo leuk vind als vroeger met WoW vanilla, want de laatste keer dat ik inlogde in TBC (3 maanden gespeeld, priest tot lvl 70, bijna alle outland quests completed) had het spel zijn magie en aantrekkingskracht voor mij echt verloren.

Ik ben benieuwd.

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:19

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Mastasidaz schreef op donderdag 25 december 2008 @ 01:05:
Dat had ik ook (ik weet niet meer of het op 50/100 was). Toen ben ik eens door m'n bags gaan browsen en vond ik Strange Mojo. Toen kon ik weer lekker verder questen.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 09:52:
[...]

Ik begrijp het. CoH is de reden dat ik mijn priest niet naar 80 heb geleveld maar mijn warlock. Dat is tenminste geen 1 button class (was het al niet voor mij in TBC met affliction) Ik moet maar eens nadenken wat ik ga doen. Misschien toch mn priest levelen nu ze het healen weer interessant gaan maken.
:/

• Paprika
MrHuge schreef op donderdag 25 december 2008 @ 13:32:
[...]

Dat had ik ook (ik weet niet meer of het op 50/100 was). Toen ben ik eens door m'n bags gaan browsen en vond ik Strange Mojo. Toen kon ik weer lekker verder questen.
Klopt, wel bekend "probleem". Die Strange Mojo geeft uiteindelijk een chain waarmee je meer dan de helft van de quests in Zu'Drak (er zijn er meer dan 100 van de achievement) unlocked.

• DexterBelgium
  • Laatst online: 31-08 19:17
BTW: als ik priests hoor ranten over "pure healing classes", wie bedoelen ze dan precies?

Vier healing classes:
Priest: DPS/Heal
Druid: Tank/DPS/Heal
Pala: Tank/DPS/Heal
Shammie: DPS/Heal

Zou je de "pure" healing class hieruit even kunnen aanduiden aub?

Iedereen die zijn tijd en talentpoints heeft gespendeerd aan het healen van de medemens is pure. En tussen die 4 moet er flavor zijn, geen (innate) prestatieverschil.

Waarom MOET een healingclass trouwens een "smart heal" hebben? Als dat vereist is voor een encounter, dan is die encounter verkeerd, want dat is éigenlijk, op de keper beschouwd, een flawed mechanic, als je het mij vraagt.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Verwijderd

Een pure healingclass zou er in principe een zijn met 3 healing talent trees, maar dat kan Blizzard niet maken, omdat die class denk ik bijna niet zou gespeeld worden.
Dan komt een priest het dichtst in de buurt, met twee talent trees die op healing gebaseerd zijn.

• DexterBelgium
  • Laatst online: 31-08 19:17
Daarom precies, der zijn géén "pure classes", buiten DPS. Beginnen zagen over het feit dat "zelfs hybrids" kunnen healen, terwij de moeite bij de meeste groepen tegenwoordig precies zit in het uberhaupt iemand vinden die wíl healen, is vlgs mij niet productief.

Aah well: bijna (so close) 79. Daarna nog één "ding" en het spel is gedaan/het spel kan beginnen. De koning is dood, leve de koning! :-D

Net Drakuru verraden. Grappige Q line (twee eigenlijk). Leuk eindgevecht ook.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Verwijderd

heb als level 17 hunter een pet. maar heb nog geen 1 keer iets kunnen trainen voor deze pet. ook geen talent point gekregen voor hem.

klopt dit wel of heb ik geen goede pet? heb een moonstalker getamed..

• Paprika
Krijgen ze niet standaard hun abilities nu ofzo?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Skills krijgen ze nu standaard (growl, rake, etc), rest gaat via talent tree maar die kreeg je pas dacht ik vanaf lvl20.

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
ShadowBumble schreef op donderdag 25 december 2008 @ 12:34:
[...]

Best Knap voor een Protection specced Warrior ;)
Hij is gerespecced nadat ik dat gepost had -,- .

Verwijderd

Wellicht wat toelichting. Tot en met SSC en TK heb ik met veel plezier gehealed met mijn priest. De bosses waren erg afwisselend en ik gebruikte echt al mijn spells wel. Sommigen meer dan anderen natuurlijk. De 2pc T5 bonus was heerlijk. Toen kwamen MH en BT bij beide hebben we alles gedaan op de eindbaas na. En bij alles was de oplossing renew up houden op de tanks en verder CoH. Echt in ieder gevecht was CoH de oplossing.

Ons bezoek aan SWP was niet zo'n succes, nooit de eerste boss gedaan. Maar op de trash ernaar toe: CoH.

Ik vond het gewoon niet leuk meer om te moeten healen. Erg leuk dat die bosses allemaal andere abilities en fases hadden,maar voor de priest kwam het altijd weer neer op hetzelfde. Ik begon eigenlijk een beetje te begrijpen waar onze paladins het de hele tijd over hadden. Buffen en 1 spell spammen.

Dat CoH niet meer spammable wordt maakt het raiden met een holy priest een stuk interessanter. Als er dan geen enkele holy priest meer mee mag in raids dan komt daar ook wel weer een oplossing voor. Als ben ik daar niet zo bang voor voor de meeste guilds. Bij ons op de server zijn de meeste healers gewoon priests. Dus het kan gewoon niet dat alle guilds ze weglaten want dan zijn er gewoon niet genoeg healers.

Het idee dat je het hele arsenaal aan spells wel gebruikt staat mij erg aan. Op het moment is affliction warlock denk ik wel het meest extreme, aangezien je zo'n enorme berg dots in de gaten moet houden. Immolate is voor mij theoretisch een kleine dps increase, in praktijk neemt mijn dps er door af omdat het daardoor te moeilijk wordt om Haunt en corruption ten alle tijden up te houden. En als die er afvallen verlies ik meer dps dan ik met immolate win. Maar ik ben continu bezig en gebruik een hoop abvilities waar ik me lekker mee bezig kan houden en over na moet denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Je hele arsenaal aan healing spells.

Renew. (zo goed als useless in meeste encouters omdat als er een target op 70% zit word die volgeheald door anderen).
Flash heal. (bruikbaar)
Greather heal. (bruikbaar)
Binding heal. (domme spel bijna nooit gebruikt).
Holy Nova. (gebruikt als DPS).
Shield. (shield is wel okay om je healing reeks mee af te sluiten).
Prayer of Healing. (erg goede spel 5m, raid wise niet bruikbaar.)
Prayer of Mending. (bruikbaar).
Circle of Healing. (bruikbaar)
Divine Hymm. (bruikbaar).

Door de CD op CoH ga ik niet opeens veel meer renew/binding heal/holy nova en prayer of healing gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 15:06
Gisteravond eventjes mijn warrior naar level 37 gedingt. Vandaag na het kerstdiner weer verder gegaan met m'n mage. Van level 2 naar level 7. Vanavond een dwarf paladin gestart en die ook naar level 6 gedingt. Verder niet heel veel bijzonders gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 00:00:
Je hele arsenaal aan healing spells.

Renew. (zo goed als useless in meeste encouters omdat als er een target op 70% zit word die volgeheald door anderen).
Flash heal. (bruikbaar)
Greather heal. (bruikbaar)
Binding heal. (domme spel bijna nooit gebruikt).
Holy Nova. (gebruikt als DPS).
Shield. (shield is wel okay om je healing reeks mee af te sluiten).
Prayer of Healing. (erg goede spel 5m, raid wise niet bruikbaar.)
Prayer of Mending. (bruikbaar).
Circle of Healing. (bruikbaar)
Divine Hymm. (bruikbaar).

Door de CD op CoH ga ik niet opeens veel meer renew/binding heal/holy nova en prayer of healing gebruiken.
Renew, gebruik ik veel in 5-mans om de dps een heal te geven ofzo wanneer de tank veel damage neemt en ik niet de tijd heb om een langere heal te casten
Flash heal, gebruik ik zeer weinig, zelfs met de glyph is die iets te duur kwa manacost
Gheal, gebruik ik natuurlijk zeer veel op te MT, top spell die prima scaled
Binding heal, al heel veel gebruikt in 5-mans, healt toch voor een aardige hoeveelheid en kan je eigen leven redden
Holy nova, gebruik ik niet meer om te healen sinds ik CoH heb
Shield, gebruik ik bitter weinig omdat in 9/10 gevallen dat shield in 1 klap van de boss/mob word weggehakt, en dan kan je beter je GCD niet verspillen en bijvoorbeeld een gheal casten.
PoM, super spell, vooral als er veel AOE is, enorme hoeveelheid healing voor zeer weinig mana.
CoH, super spell voor als iedereen damage neemt, period
Divine Hymn, geen commentaar (heb het nog niet)
Prayer of healing ben je nog vergeten, maar zo interessant vind ik die spell niet als je CoH hebt.

Nu ben ik nog lang geen lvl 80, en heb ik tot nu toe enkel 5-mans gehealed, maar ik vind echt wel dat een priest een heel arsenaal leuke en unieke healing spells heeft, en volgens mij nog steeds de meest veelzijdige healing class is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Priest heeft een heel arsenaal aan healing spells. Overigens hadden wij altijd veel druids en priests als healers en als die allemaal hun hots ophouden op de MT dan kan een losse renew wel weinig voorstellen, maar al die HoTs samen doen veel. (wij hadden meestal 1 soms 2 paladins mee, meer hadden we niet en meestal 1 soms 0 shamans)

Punt is dat, met dat hele arsenaal aan spells, het in MH en BT 90% healing uit CoH was en dodelijk saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 01:07:
[...]

Renew, gebruik ik veel in 5-mans om de dps een heal te geven ofzo wanneer de tank veel damage neemt en ik niet de tijd heb om een langere heal te casten
Flash heal, gebruik ik zeer weinig, zelfs met de glyph is die iets te duur kwa manacost
Gheal, gebruik ik natuurlijk zeer veel op te MT, top spell die prima scaled
Binding heal, al heel veel gebruikt in 5-mans, healt toch voor een aardige hoeveelheid en kan je eigen leven redden
Holy nova, gebruik ik niet meer om te healen sinds ik CoH heb
Shield, gebruik ik bitter weinig omdat in 9/10 gevallen dat shield in 1 klap van de boss/mob word weggehakt, en dan kan je beter je GCD niet verspillen en bijvoorbeeld een gheal casten.
PoM, super spell, vooral als er veel AOE is, enorme hoeveelheid healing voor zeer weinig mana.
CoH, super spell voor als iedereen damage neemt, period
Divine Hymn, geen commentaar (heb het nog niet)
Prayer of healing ben je nog vergeten, maar zo interessant vind ik die spell niet als je CoH hebt.

Nu ben ik nog lang geen lvl 80, en heb ik tot nu toe enkel 5-mans gehealed, maar ik vind echt wel dat een priest een heel arsenaal leuke en unieke healing spells heeft, en volgens mij nog steeds de meest veelzijdige healing class is.
PoH is in 5m geweldig, is zoveel mana efficiënter dan CoH,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
praktisch vraagje, ik weet niet of het hier thuishoort maar ik wil graag WoW op mn laptop zetten maar ik zie op tegen de hele installatie en patches. Is het mogelijk om de hele boel te kopieren naar een externe schijf en dan weer te kopieren naar mn laptop? Laptop heeft vista btw en mn desktop xp.

Als dit hier niet thuishoort please forgive me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 15:00
Chefbierrr schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 03:43:
praktisch vraagje, ik weet niet of het hier thuishoort maar ik wil graag WoW op mn laptop zetten maar ik zie op tegen de hele installatie en patches. Is het mogelijk om de hele boel te kopieren naar een externe schijf en dan weer te kopieren naar mn laptop? Laptop heeft vista btw en mn desktop xp.

Als dit hier niet thuishoort please forgive me :)
Je kunt gewoon je bestaande folder kopieren ;-)

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dillithium
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09-2021
Een goedenacht,

Ik heb eigenlijk nog nooit echt gepost in dit topic, maar ik lees het wel altijd, omdat je hier toch wel duidelijke informatie krijgt over het spel.

Een kleine introductie, Ik speel al zo'n twee jaar aan en uit WoW. Iets meer aan dan uit, ik ben begonnen als een NE Hunter op Khadgar, en heb haar daar tot level 70 geleveled en was afgelopen april het spel eigenlijk weer een beetje zat. Ik begon afgelopen september weer op mijn hunter, een beetje gear farmen in Kharazan, heroics, etc, etc. Goed, half gegeared kwam dus de patch voor WotLK.En daar ging Aimed shot het raam uit(voor mij dan). Wat ik wel balen vond, want door mijn Autoshot->aimed shot rotatie gooide ik zeer graag een aimed shot erdoorheen, hoe onverstandig het ook wel niet mocht zijn. Ik vond het gewoon leuk, de hoge burst damage voelde erg goed. Dus langzamerhand heb ik mijn hunter een beetje afgedankt, en in principe weer mee gestopt. Daarna kwam ik erachter dat een groepje vrienden van mij op school ook speelde, maar half gestopt waren. We besloten dus eind november samen te beginnen op een nieuwe server, aangezien de servers waar we al zaten meestal leeg of een slechte economie hadden.

Ik begon dit maal als Horde, een Tauren Warrior. Ook al ging ik voor de fury spec, ik was nog steeds de enige van de 5 die plate kon dragen dus ik heb van level 1-65 vrijwel altijd getanked. Ik heb dus om eerlijk te zijn, als Fury spec vrijwel geen echte DPS ervaring. Ik ben nu net lvl 71 overigens.
Maar goed, ik stuit sinds WotLK toch wel op aardig wat problemen. De eerste keer dat ik Nexus deed, werd ik verwacht te tanken in een pug, ook al zei ik dat fury was. Had waarschijnlijk ook geen ja moeten zeggen op de vraag of ik een schild had, maar goed. 2 keer wipe op de bevroren boompjes, want de damage die ze deden was gewoon gigantisch(relatief gezien), 12K armor of niet. De keer daarop hadden we een 80 tank, en 80 Resto druid. Dus ik kon eindelijk een keer DPSen. Maar goed, het was een beetje onhandig gewissel tussen battle stance en beserker stance en erg veel interessants kwam er niet uit.

Dus ik ben aan het lezen gegaan, Fury builds, rotaties, etc. Maar nog steeds was het een beetje vaag.
Ik heb dus net een testje gedaan in Setthek Halls waar dit uit kwam:

http://i26.photobucket.co...nShot_122608_030410-1.jpg

Ik zit bovenaan(Dorov), daaronder de tank, dan de andere Fury warrior, De Boomkin healer die af en toe een starfall gooide en de mage.

Linkje Gear: http://eu.wowarmory.com/c...r=Twisting+Nether&n=Dorov

Volgens mij is dit erg weinig adh van mijn gear of niet, maar zo'n 600 DPS?
Consistent was ik niet, mijn slam overlapte mijn white attacks vaak en Bloodthirst vergat ik ook wel is.
Van wat ik kan opmaken, is het meestal openen met BT, dan een Slam->normal->slam-> WW of HS van de excess rage. Klopt dit zo'n beetje? Als een DPS Fury rotatie zegmaar?

Een ander probleem dat ik heb is mijn Talent build, het is een leveling build ipv echt DPS, maar ik heb toch het gevoel dat ik nu al de overstap moet maken naar een DPS build die meer gericht is op instances.

Huidige build: http://eu.wowarmory.com/c...r=Twisting+Nether&n=Dorov

Geplande build: http://www.worldofwarcraf...0000000000000000000000000

Wat ik toch wel mis aan de nieuwe build is Imp. Beserker rage, erg handig als een backup rage generator. Ook zit ik er aan te twijfelen of ik er goed aan doe om Bloodsurge niet te nemen, zo'n instant slam, verpest dat nou je rotatie? En Two Handed Weapon specialisation wilde ik eigenlijk ook hebben, of is dat verwaarloosbaar?
Blood Craze heb ik omdat ik daar toch wel erg van geniet, niet alleen tijdens het levelen maar ok in instances. Ik weet niet hoe dat gaat in endgame instances, maar ik krijg meestal wel tijdens het pullen of als ik teveel aggro genereer een critical, en op die manier genereer ik dat terug. Hetzelfde verhaal eigenlijk met Enrage, 10% extra is wel lekker. en nu komt het vaak voor dat ik het krijg, vooral als een close combat DPS.
Gaarne Commentaar :)

Ik heb al even door het topic heen gekeken naar Fury build vragen, op pagina 17 zag ik al twee goeie builds. En daar heb ik hierboven een paar aanpassingen aan gedaan, maar ik had nog wel een vraagje:

4. Imp. Beserker Rage is leuk, maar zie puntje voor meer vloeiende generatie van rage.

Wat bedoel je hier precies mee Kaap? Onderbreekt Beserker rage de rage generatie?

bvd voor commentaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Heb je na install WotLK opnieuw gratis maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Te rustig op het werk ff een post maken :)

Na lang discusseren zijn ik en me 2 rl friends eruit.. we gaan weer terug naar onze eerste characters( nja behalve ik :P)

Nu zijn zij weer terug op hun NE druid en Human rogue.Nu vraag ik me af welke race/class hier lekker op aan sluit in PVP.We doelen uiteindelijk op arena, en met name de 3v3.

Heb nu een human warlock aangemaakt en wil deze dmv RAF deze week naar 60 brengen en 2 week later naar 80.

Welke class zou nog meer een goede aanvulling zijn op 3v3 setup

Hunter?
Mage?
Shaman?

Heb zelf wel wat ideeen maar wil graag wat feedback 8)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.