Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 20 Laatste
Acties:
  • 176.243 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb aardig wat op het Got forum zitten lezen maar ik krijg mijn probleem niet opgelost.

Het lukt mij maar niet om mijn hotmail account in te stellen op mijn Xperia.
Elke keer als ik dit doe, moet ik wel mijn gegeven invullen maar als dan de voorwaarden van microsoft komen en ik druk op accepteren kom ik weer in het beginscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G-Alarm vanochtend weer vastgelopen.. Weer 2 uur te laat wakker worden. Klote app..

positief nieuws:

ik heb een hard reset gedaan en alle belangrijke apps er opnieuw opgezet mijn telefoon gaat nu ipv 1,5 dag wel 3 dagen mee.Hij loopt nu als een trein. Alleen wel 2 keer freeze gehad.

persoonlijke configuratietips:

- Alleen xperiatweak 2.0 erop zetten en niet net framework 3.5 en advanced config tools.
- Batti er niet opzetten.. app verbruikt onnodig veel energie.
- gprs tweak en 1 minute idle tools installeren
- keyswop app installeren voor het toewijzen van 'nieuw sms maken' aan een softkey
- opera mini; perfecte browser compact, overzichtelijke feeds, favos en zoekfuncties.
- pocketmusic, beste muziekspeler voor je smartphone.. incl. equalizer, megabass, skins en top interface
- camera tip. op sportstand en flitsen op 2 seconden instellen
- nog een tip doe soft resets na elke installatie.. dit bevordert de stabiliteit (denk aan installeren van software, meestal moet je dan ook je pc herstarten). Daarnaast raad ik je aan om niet teveel onnodige apps te installeren, en apps/tools van belangrijk naar minst belangrijk te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op woensdag 24 december 2008 @ 17:59:
[...]

Omdat, als je je internetverbinding open hebt staan.. hij altijd wel eens in de 10 minuten "iets" doet.
Dus je internetverbinding is nooit 10 minuten idle.
Maar wat en hoe triggered dat dan? Het is 2 dagen goed gegaan en nu pak ik net de foon (nog niet nodig gehad vandaag) zie ik dat ik alweer 13 uur open sta. Gisteren op de kast gelegd met alle software uit 100% (en er staat niets op automatische update)

(niet expert genoeg om overigens te beantwoorden of dat heel erg (dataverbruik?) is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 14:56:
G-Alarm vanochtend weer vastgelopen.. Weer 2 uur te laat wakker worden. Klote app..
Bij mij loopt die ook nog regelmatig vast. Wel jammer, want op zich is het een erg handig programma met die grote snooze knop.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 14:10:
Ik heb aardig wat op het Got forum zitten lezen maar ik krijg mijn probleem niet opgelost.

Het lukt mij maar niet om mijn hotmail account in te stellen op mijn Xperia.
Elke keer als ik dit doe, moet ik wel mijn gegeven invullen maar als dan de voorwaarden van microsoft komen en ik druk op accepteren kom ik weer in het beginscherm.
Heb je het live panel geinstalleerd? Dan is het een kwestie van je gebruikersnaam en wachtwoord invoeren en tadaaa! klaar. (wel even letten op het hernoemen van een bestandje zoals hier net boven staat)

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorwaarden accepteren??

Ik neem aan dat je een hotmail account hebt, die kun je toch gewoon via hotmail.com op de operabrowser benaderen? Set pass to remember.

Of ik moet heel blij zijn dat ik een branded vodafone heb, alle youtube, mail en msn problemen die ik hier lees zijn mij gelukkig vreemd. (En dat scheelt jullie heel wat vragen ;) )

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2008 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 13:04:
[...]

Je moet naar Mijn apparaaat--> programmabestanden gaan en dan Live panel aanklikken.
Dan krijg je een hele waslijst met bestanden maar bij het onderste bestand (WMLPanelresources.dll.0409)moet je even op naam wijzigen klikken.
Dan verander je 0409 in 0413.
Gefixt >:)
thanks .. had hem (nog) niet kunnen vinden.

@Tritom... i know .. ben al een poos met htc en windows mobile bekend om het te weten. Maar het is wel leuk om het te proberen en werkend te krijgen. Anders is er ook geen lol aan als je alleen maar de default UI gebruikt. :)

Ik zal dat Kinoma eens proberen.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op maandag 29 december 2008 @ 13:03:
[...]

Wat probeer je nu te bereiken? Je snapt toch zelf ook wel dat er niemand is die zijn gloednieuwe ubergeile X1 voor de lol vanaf 1 meter laat vallen? :?
Vorige week is ie bij mij van de bank gevallen.
Niets aan t handje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 14:56:

positief nieuws:

ik heb een hard reset gedaan en alle belangrijke apps er opnieuw opgezet mijn telefoon gaat nu ipv 1,5 dag wel 3 dagen mee.Hij loopt nu als een trein. Alleen wel 2 keer freeze gehad.
Iets dat wij al lang wisten en jou daarom dat advies hebben gegeven _/-\o_

Die 'freeze' komt omdat er nog conflicten zijn tussen de apps. die je hebt geïnstalleerd ;)

En heb je nu die andere versie van G-Alarm er op gezet of gebruik je nog steeds degene die je er eerst ook op had staan?

Ik heb nl. totaal geen probleem met G-Alarm. Werkt gewoon TOP :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij werkt G-Alarm zonder problemen.
Ik heb een andere vraag. Ik heb alle delen vanaf het begin gevolgd en zo af en toe kwam de vraag voorbij hoe in het panel media (voor muziek af te spelen). I.p.v. het witte lp plaatje de frontcover van de cd kunt laten zien. Ik heb alle adviezen in de topics opgevolgd.....helaas ik krijg het niet aan het werk. Ik heb alle image bestanden in de betreffende cd map gezet. Dus cd Coldplay daar ook de image in. Ik heb verschillende extensie (BMP, JPEG, GIF PSD, ed.) geprobeerd als ook verschillende betandsformaten. Het lukt gewoon niet. En dat vind ik ontzettend jammer.

Heeft iemand een echte tip hoe ik dat kan oplossen? Als ik via de covers kan selecteren heeft voor mij zeer zeker een meerwaarde en verhoogd de gagdet waarde van de x1.

:9~ :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik ga morgen ook maar eens een hard reset doen denk ik. Op zich werkt ie snel enzo, maar G-Alarm loopt wel eens vast en er staan nog wat dingen op die ik er helemaal af wil hebben.
Ik weet nu wat ik er op wil hebben en ik hoop dat G-Alarm dan ook 100% stabiel gaat werken.

@mado en catt4u: welke versie van G-Alarm hebben jullie er op staan dan? Gewoon de allerlaatste versie?

[ Voor 16% gewijzigd door SToRM666 op 29-12-2008 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:42
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 18:51:
.. Ik heb een andere vraag. Ik heb alle delen vanaf het begin gevolgd en zo af en toe kwam de vraag voorbij hoe in het panel media (voor muziek af te spelen). I.p.v. het witte lp plaatje de frontcover van de cd kunt laten zien. Ik heb alle adviezen in de topics opgevolgd.....helaas ik krijg het niet aan het werk. Ik heb alle image bestanden in de betreffende cd map gezet. Dus cd Coldplay daar ook de image in. Ik heb verschillende extensie (BMP, JPEG, GIF PSD, ed.) geprobeerd als ook verschillende betandsformaten. Het lukt gewoon niet. En dat vind ik ontzettend jammer.

Heeft iemand een echte tip hoe ik dat kan oplossen?
Zoeken in dit forum is echt niet moeilijk getuige de 1e hit op zoeken naar MP3 tag:
Kijk maar eens bij:
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 17:42:
Albumcover kan je waarschijnlijk krijgen door zelf de tags in te vullen. Ik gebruik bijvoorbeeld MP3TAG om de titel, album in te vullen en de cover toe te voegen. (Screenshot) Al deze informatie (incl. cover) is dan opgeslagen in het mp3 bestand en de cover kan op deze manier vrijwel door alle mediaplayers afgebeeld worden.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:14
Verwijderd schreef op zondag 28 december 2008 @ 18:02:
[...]

Dan druk ik zeker net op annuleren die er precies onder zit .... niets voor mij, ieder zijn ding.

Of jullie bedoelen de opneem KNOP ? ;)
Ja, gewoon de opneemknop linksboven de X Panel knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:14
Montalbano schreef op maandag 29 december 2008 @ 10:34:
[...]

Heb zelf de Brando ultraclear, zat er in 1x superstrak op. Onzichtbaar als je niet weet dat er een op zit en touchscreen werkt nog steeds perfect. Te koop bij diverse webshops.

Dus dat ze niet zouden bestaan is onzin. Dat sommige mensen problemen hebben met opplakken is een ander verhaal.
Ik heb ook de Brando van http://www.screenprotector.nl. Zit perfekt en je merkt er niks van! Ben wel een uur bezig geweest, omdat er elke keer weer een stofje in zat. Voordeel van de Brando's is dat je het gewoon even onder de kraan kan afspoelen en opnieuw kan proberen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
SToRM666 schreef op maandag 29 december 2008 @ 19:43:
..

@mado en catt4u: welke versie van G-Alarm hebben jullie er op staan dan? Gewoon de allerlaatste versie?
Nee, niet de laatste nieuwe versie; Ik gebruik de 'oude' (simpele, grijze) 0.9.4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
  • Laatst online: 03-10-2021
catt4u schreef op maandag 29 december 2008 @ 21:22:
[...]

Nee, niet de laatste nieuwe versie; Ik gebruik de 'oude' (simpele, grijze) 0.9.4 ;)
Ik werk met G-Alarm versie 0.9.8.3, Heb totaal geen problemen met vastlopers oid....
Hij wekt me altijd op het afgesproken tijdstip. Ben er erg te vreden over.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
Joes schreef op maandag 29 december 2008 @ 20:08:
[...]

Ik heb ook de Brando van http://www.screenprotector.nl. Zit perfekt en je merkt er niks van! Ben wel een uur bezig geweest, omdat er elke keer weer een stofje in zat. Voordeel van de Brando's is dat je het gewoon even onder de kraan kan afspoelen en opnieuw kan proberen. ;)
Ik heb bij de Belcompany in Groningen een set van Adapt-Mobile.com gekocht; hier in zat een Lerenhoes, waar je hem in klemt, het toetsenboard kan gebruiken, tevens zat in dit pakket een screenprotector en als laatste een autolader.... werkt allemaal heel goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik heb mijn hoesje binnen :)
http://www.noreve.com/lan..._Xperia_X1_Tradition.html

is mooi en handig :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
Zeker erg mooi, wel best duur :( Ben vandaag overal wezen kijken, maar er is nog maar weinig....

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joes schreef op maandag 29 december 2008 @ 20:08:
[...]

Vanmiddag ook erop gedaan, even rommelen inderdaad ... Zie net toch een stofje, denk dat ik het maar laat zit er voor de rest superstrak op en vrees dat ik alleen maar de zaken verknal als ik ga pielen. (je ziet het alleen screen-off)

@Ayo technology : kun je me uitleggen waarom jij 2 gprs toolz/blokkers hebt ? Werk nu met die van GB soft en die doet precies wat ik wil eindelijk. (>zie gezeur over open verbinding op laatste paar blz. ;) )

http://www.gb-soft.cz/XDAII/product_gprs_tweak_wm5pe_en.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

En jawel, nadat ik voor 5 dagen met mijn XPERIA hereenigd ben zit op precies dezelfde plaats een zelfde scheur in de chrome lijst :(

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppaddo schreef op maandag 29 december 2008 @ 15:31:
[...]

Heb je het live panel geinstalleerd? Dan is het een kwestie van je gebruikersnaam en wachtwoord invoeren en tadaaa! klaar. (wel even letten op het hernoemen van een bestandje zoals hier net boven staat)
WindowsLiveNorge_panel_EN geinstalleerd, en gewoon opnieuw geprobeerd maar nog steeds lukt het niet.
Na stap 5 krijg ik de melding synchronisatie mislukt.
Ook heb ik het bestandje hernoemd van 0409 naar 0413.

Kan het misschien iets te maken hebben met Active Sync, want als ik mijn xperia aansluit op de pc, en Active Sync springt aan duurt het een eeuwigheid voordat hij klaar is. Hij disconnect de verbinding via de pc, en gaat via de tel verder alleen duurt dit erg lang. Daarom heb ik het nooit helemaal laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn lijstje, een paar keer nachtwerk nu, ik ben er ff klaar mee :+ :

-XperiaTweak2.0
-Keyswap
-NoData (buitenland!)
-Gprs-tweak
-Batti

-SPB Wireless Monitor
-Pocket Forecast (vind SpB wheather mooier, maar gebruik today panel niet)
-Coreplayer
-TomTom 7
-IGo8

En dan had ik nog een comic reader (wel grappig, rode oortjes in .cbr) maar daar is frame 3.5 voor nodig en daar heb ik de ballen niet voor [lees in deel 5: brak/instabiel en andere woorden die me niet bevallen]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvduijn
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-10-2023
Ik heb hem ook besteld in het Beige, hoe lang is de levertijd ongeveer. ik heb 2-4 days fed ex besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:21

Yucko

One clown to rule them all !

klopt DaSan, maar ik heb dus zoals ik aangaf ooit de optie gehad dat het in het beeld stond waar nu altijd "Beantw." staat. Dus het moet in te stellen zijn lijkt me (kan het alleen nergens vinden :'( )

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yaksa schreef op maandag 29 december 2008 @ 19:48:
[...]
Zoeken in dit forum is echt niet moeilijk getuige de 1e hit op zoeken naar MP3 tag:
Kijk maar eens bij:
[...]
Zoeken is inderdaad niet moeilijk, begrijpend lezen voor jou wel |:( . Ik ben hier een van de weinigen die deel I tot en met deel 7 compleet heeft gelezen. Daarom schreef ik ook "heb alles gelezen, maar nog geen oplossing gevonden". Hetgeen jij citeert werkt dus niet. Misschien toch eerst eens goed lezen alvorens jij je cynische commentaar post! Of wil jij zeggen dat je het wel werkend hebt gekregen op deze manier.

Laat onverlet dat het nog steeds niet werkt :( (ook niet de oplossing van mp3 tag). Dit gaat namelijk over een willekeurig MP3 player, maar werkt niet voor het media panel!!! In handleidingen ook niks te vinden.

Dus al iemand de oplossing heeft dan hoor ik het wel........

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2008 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triton2008
  • Laatst online: 12-06-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 07:19:
[...]

Zoeken is inderdaad niet moeilijk, begrijpend lezen voor jou wel |:( . Ik ben hier een van de weinigen die deel I tot en met deel 7 compleet heeft gelezen. Daarom schreef ik ook "heb alles gelezen, maar nog geen oplossing gevonden". Hetgeen jij citeert werkt dus niet. Misschien toch eerst eens goed lezen alvorens jij je cynische commentaar post! Of wil jij zeggen dat je het wel werkend hebt gekregen op deze manier.

Laat onverlet dat het nog steeds niet werkt :( (ook niet de oplossing van mp3 tag). Dit gaat namelijk over een willekeurig MP3 player, maar werkt niet voor het media panel!!! In handleidingen ook niks te vinden.

Dat heb ik dus ook. Had SE al gemaild dit is wat ik krijg van ze.
""Als het bestand, de MP3 dus, wordt 'getagged' met een verwijzing naar die foto zal het ook worden weergegeven in het panel.

Software om deze tags aan te brengen bieden wij zelf niet aan, deze kunt wel verkrijgen van andere producenten.

Indien u verdere ondersteuning wenst met betrekking tot uw X1, verzoeken wij u in contact te treden onze speciale X1 hulplijn.""""

In media player zie ik wel mn covers. Die covers heb ik in de mp3 map/album genaamd FOLDER. Maar in de SE panel werken ze totaal niet!

Erg slecht dus.
Ow ja.. check ff www.kinoma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 07:19:
[...]

Ik gebruik mp3tag en zie gewoon alle covers in het media panel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 11:51:
[...]

Ik gebruik mp3tag en zie gewoon alle covers in het media panel..
Het lijkt me dat je gewoon het albumplaatje in de tag moet zetten, en niet alleen dat plaatje als folder.jpg in de map gooien. Tag & Rename kan dat onder andere, maar andere programma's waarschijnlijk ook wel. Ik heb ook dat sommige plaatjes wel weer worden gegeven en andere niet, maar ik heb ook niet alle tags netjes gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Zojuist even een hard reset uitgevoerd en de nodige programma's er terug op gezet :)
Nu staan enkel de dingen erop die ik er echt op wil hebben en hopelijk zal ie nu wat minder vastlopen bij G-Alarm.
Voor backup en restore van contactgegevens en smsjes e.d. kan ik trouwens PIM Backup aanraden. Werkt erg makkelijk en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degussa1983
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-09 22:59
heeft een vodafone gelockte xperia eigenlijk het merk van vodafone ook ergens opde casing staan?
(heb net gebeld met vodafone, en ze doen mij een heel net voorstel, vandaar)

En hoe moet een simlock verwijderd worden? ik zou graag mijn belgische sim-kaart ook kunnen gebruiken in mijn xperia

[ Voor 25% gewijzigd door degussa1983 op 30-12-2008 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag in de stad even in real life naar een xperia wezen kijken en ben overtuigd. Ga zo goed als zeker mijn t-mobile verlengen met een x1 erbij, echter zonder internet. Het is toch vrij duur en ik zie het niet echt als noodzakelijk. Ben niet afhankelijk van mijn e-mail en er is bijna overal wifi. Verder is het natuurlijk leuk entertainment maar voor mijn gevoel overbodig.

Mijn vraag is echter, is het goed in te stellen dat hij geen verbinding mag maken via gprs of umts maar alleen met wifi. Of krijg ik elke keer extra kosten omdat hij om de scheet verbinding probeert te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 18:51:
Bij werkt G-Alarm zonder problemen.
Ik heb een andere vraag. Ik heb alle delen vanaf het begin gevolgd en zo af en toe kwam de vraag voorbij hoe in het panel media (voor muziek af te spelen). I.p.v. het witte lp plaatje de frontcover van de cd kunt laten zien. Ik heb alle adviezen in de topics opgevolgd.....helaas ik krijg het niet aan het werk. Ik heb alle image bestanden in de betreffende cd map gezet. Dus cd Coldplay daar ook de image in. Ik heb verschillende extensie (BMP, JPEG, GIF PSD, ed.) geprobeerd als ook verschillende betandsformaten. Het lukt gewoon niet. En dat vind ik ontzettend jammer.

Heeft iemand een echte tip hoe ik dat kan oplossen? Als ik via de covers kan selecteren heeft voor mij zeer zeker een meerwaarde en verhoogd de gagdet waarde van de x1.

:9~ :9~ :9~ :9~
De echte tip is hier al 2 keer langsgekomen: voeg de images toe aan de ID3-tag van je mp3-bestanden zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 14:36:
Vandaag in de stad even in real life naar een xperia wezen kijken en ben overtuigd. Ga zo goed als zeker mijn t-mobile verlengen met een x1 erbij, echter zonder internet. Het is toch vrij duur en ik zie het niet echt als noodzakelijk. Ben niet afhankelijk van mijn e-mail en er is bijna overal wifi. Verder is het natuurlijk leuk entertainment maar voor mijn gevoel overbodig.

Mijn vraag is echter, is het goed in te stellen dat hij geen verbinding mag maken via gprs of umts maar alleen met wifi. Of krijg ik elke keer extra kosten omdat hij om de scheet verbinding probeert te maken?
Ja, je kan het uitzetten, zal het alleen niet adviseren.... voor de X1 zijn zulke leuk tools te koop dat de inverstering van internet op je mobiel +/- 9.50 in de maand ( heb ook al 50% kortingen hier op gezien) Dus, wifi alleen is mogelijk, maar voor mij zonde van een dergelijk toestel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Act-One schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 15:21:
[...]

Ja, je kan het uitzetten, zal het alleen niet adviseren.... voor de X1 zijn zulke leuk tools te koop dat de inverstering van internet op je mobiel +/- 9.50 in de maand ( heb ook al 50% kortingen hier op gezien) Dus, wifi alleen is mogelijk, maar voor mij zonde van een dergelijk toestel)
Volgens mij hebben we dan toch verschillende verwachtingen van het toestel. Mijn keus voor de xperia is eigenlijk gebaseerd op het volgende:
  • Goede agenda functie
  • Notities maken
  • gps
  • 3,5mm jack dus geschikt als mp3 speler
  • wifi
  • Tijdens motorvakantie logboek bijhouden
  • Op vakantie, via geleende WIFI, internetten
Volgens mij zijn ze dat wel. Daar komt misschien nog bij dat ik niet zou weten welke andere telefoon ik zou willen bij de verlenging van mijn abbo. Voor deze moet ik 40 bijbetalen bij 2 jaar 14,50. Dan is 10 euro per maand extra toch vrij veel voor functies die alleen leuk zijn. Als ik het weer wil weten kijk ik wel omhoog of bel ik naar mijn vader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
degussa1983 schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 14:01:
heeft een vodafone gelockte xperia eigenlijk het merk van vodafone ook ergens opde casing staan?
(heb net gebeld met vodafone, en ze doen mij een heel net voorstel, vandaar)
Alleen achter op het batterij deksel staat een Voda-logo in plaats van 'X1'
En hoe moet een simlock verwijderd worden? ik zou graag mijn belgische sim-kaart ook kunnen gebruiken in mijn xperia
Als je de voorgaande delen van dit topic allemaal goed door leest komt het antwoord vanzelf voorbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wallie-s
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-09 14:35
DaSaN schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 14:36:
[...]

De echte tip is hier al 2 keer langsgekomen: voeg de images toe aan de ID3-tag van je mp3-bestanden zelf!
Nog steeds, vind ik een beetje zonde.

Ik gebruik mac osx, en kan op meerdere manieren automatisch mijn playlist "telefoon" automatisch
laten syncen. Itunes zet de covers allemaal in de mp3 Tag.
Toch zie ik ze niet in het media panel, maar weer wel in een speler als S2P..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:31
Voor de gene die het standaart WM adresboekje niet bevalt, check deze link eens even.
iContact heet het, en het is een stuk vriendelijker om met je vinger te gebruiken. Rechtsonderin zit een knop waarmee je een groot toetsenbord op je scherm krijgt waarmee je vervolgens de eerste letter van je contact kan intikken en daar gaat ie dan naar toe.
Enige nadeel is wel dat als je scrolled met een beetje snelheid dan scrolled ie nog even door alsof ie een lange remweg heeft...

Als iemand nog andere/betere alternatieven heeft die vingervriendelijke zijn..?

[ Voor 7% gewijzigd door Danjel op 30-12-2008 18:26 ]

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op maandag 29 december 2008 @ 12:31:
[...]

XperiaTweak 2.0 installeren. Dan heb je de optie om die conversatie-stijl uit te schakelen.
Can mij mag hij het best als conversatie weergeven als hij maar de nieuwste berichten boven of onderaan plaatst en niet alles door elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Danjel schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 18:21:
Voor de gene die het standaart WM adresboekje niet bevalt, check deze link eens even.
iContact heet het, en het is een stuk vriendelijker om met je vinger te gebruiken. Rechtsonderin zit een knop waarmee je een groot toetsenbord op je scherm krijgt waarmee je vervolgens de eerste letter van je contact kan intikken en daar gaat ie dan naar toe.
Enige nadeel is wel dat als je scrolled met een beetje snelheid dan scrolled ie nog even door alsof ie een lange remweg heeft...

Al eens geprobeerd om tijdens het scrollen nogmaals op het scherm te tikken als je bent waar je wilt zijn? Dat werkt namelijk in andere apps en programma's wel, dan stopt hij met scrollen, dus het proberen waard.

Verder kom ik net uit de T-Mobile shop, omdat het de 3e keer was gaan ze contact op nemen met aftersales voor een oplossing, maar aangezien ik natuurlijk om 2 over 5 in de winkel stond moet ik morgen even terug komen, hoop op een goede afloop...

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekool
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 09:11
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 10:37:
Ervaringen met iGO.

Ik heb nu enkele weken iGO op de X1 draaien en dit bevalt redelijk tot goed.
oa
Supersnelle fix (na het draaien van Quickgps anders krijg je helemaal niets!)
De aanwijzingen zijn overzichtelijk en mooi gestyled.
De overzichtelijkheid van het kaartje vind ik wat minder maar weergave van borden op snelwegen en toch wel duidelijke aanwijzingen maakt dit deels goed. Maar ik rij meestal volledig op de kaart met het geluid uit en dan vind ik bv route66 iets beter (met name in dorpjes).
Weergave van 3D gebouwen heb ik nog niet meegemaakt maar dit kan ik niet als een tekortkoming zien.

Groot minpunt:
Ik krijg mijn contactpersonen niet geimporteerd door iGO. Er zijn wordt op verschillende forums gepraat over oplossingen (spaties tussen de postcodes en dergelijke) echter heb ik de voor mij werkende oplossing nog niet gevonden. Alles was al netjes ingevoerd dmv outlook echter met of zonder spatie kan igo niets importeren (geeft wel foutmelding dat importeren niet is gelukt).
Heeft iemand al de oplossing hiervoor gevonden? Zo niet ga ik toch op zoek naar een andere routeplanner welke deze problemen niet heeft aangezien ik dit essentieel vind voor navigatie.

klein minpunt
scherm heeft alleen het breedbeeld view. Maar dit is niet erg aangezien het breedbeeld view het fijnste werkt dus heb ik hiervoor ook geen oplossing proberen te zoeken.
Ik had dat probleem ook. Heb nu een PDA versie (v8.3.2.64029) erop en die importeert de contacten wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
The PyroPath schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 18:33:
[...]

Al eens geprobeerd om tijdens het scrollen nogmaals op het scherm te tikken als je bent waar je wilt zijn? Dat werkt namelijk in andere apps en programma's wel, dan stopt hij met scrollen, dus het proberen waard.
Ja dat werkt soort van... Alleen gaat ie dan wel direct naar de contact waar je dus per toeval op klikt. Niet heel ideaal dus.

Heeft iemand een alternatief voor activeGsync en/of oggsync? ActiveGsync kan maar 1 kalender van google syncen en voor oggsync moet je per jaar betalen wil je meerdere kalenders syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:36
Danjel schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 18:45:
[...]

Ja dat werkt soort van... Alleen gaat ie dan wel direct naar de contact waar je dus per toeval op klikt. Niet heel ideaal dus.

Heeft iemand een alternatief voor activeGsync en/of oggsync? ActiveGsync kan maar 1 kalender van google syncen en voor oggsync moet je per jaar betalen wil je meerdere kalenders syncen.
NuevaSync

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de media panel heb ik gevonden dat het enkel werkt om het album te tonen als die als front cover is gedefinieerd:
Ik had enkele songs met album art; maar die kon ik niet zien. Met MP3 tag kon ik het cover type veranderen van other naar front en het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Hm, als ik het goed begrijp log je in op hun website, geef je je google gegevens door en laat je je telefoon syncen met een microsoft exchange server via/van hun.
Opzich ook een alternatief idd.

-edit-
Dat hele idee van mijn mail gegevens op hun website 'dumpen' zit me een beetje tegen.
Alternatief wat ik even ga proberen is dat ik een 2e gmail account maak, en daar mijn agenda's mee ga delen. Vervolgens registreer ik me daarmee wel op die website.
Loop ik ook geen risico dat ze op een of andere manier bij mijn mail kunnen komen oid.

Alleen ff afwachten dus hoe het gaat gebeuren dat wanneer ik een agenda puntje toevoeg op de telefoon zelf en hoe die uiteindelijk weer op mijn eigen kalender komt te staan...

[ Voor 44% gewijzigd door Danjel op 30-12-2008 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Danjel schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 21:32:
[...]

Hm, als ik het goed begrijp log je in op hun website, geef je je google gegevens door en laat je je telefoon syncen met een microsoft exchange server via/van hun.
Opzich ook een alternatief idd.
Mwha, het loopt iets anders. Het werkt via een systeem van Google, dus je geeft NuevaSync niet jouw inloggegevens, maar je zegt tegen Google dat zij jouw gegevens mogen syncen met NuevaSync.

Voor mij veilig genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

PocketCM ziet er vergelijkbaar uit, is skinnable en werkt ook goed.

Voor het synchroniseren van Outlook / X1 met Google gebruik ik Plaxo. Daarin kan je wel meerdere kalenders instellen.

[ Voor 20% gewijzigd door gwystyl op 30-12-2008 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

rvduijn schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 03:55:
[...]

Ik heb hem ook besteld in het Beige, hoe lang is de levertijd ongeveer. ik heb 2-4 days fed ex besteld
alsik me goed herinner,had ik em binnen in 3 werkdagen

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 15:46:
[...]

Volgens mij zijn ze dat wel. Daar komt misschien nog bij dat ik niet zou weten welke andere telefoon ik zou willen bij de verlenging van mijn abbo. Voor deze moet ik 40 bijbetalen bij 2 jaar 14,50. Dan is 10 euro per maand extra toch vrij veel voor functies die alleen leuk zijn. Als ik het weer wil weten kijk ik wel omhoog of bel ik naar mijn vader.
Eigenlijk voor het andere topic, maar waarom geen vodafone? Ook 4 tientjes bijbetalen, 2 jaar 18euro en internet voor een knaak het 1e jaar (en als dat niet bevalt zet je het uit)

*Aktie geldt i.c.m alle Vodafone abonnementen. De Zorgeloos Mobiel Internet Blox wordt voor minimaal 12 maanden geaktiveerd. Daarna kan de Blox aan en uit gezet worden indien gewenst.

Volgens mij is de X1 juist gemaakt om internet te hebben en ik heb gemerkt dat er niet overal wifi is .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check fingerprint, bordje 2 is ff wennen en anders het grote qwerty op 5, werken prima met het standaard adresboek.

http://www.teksoftco.com/...=fingertouch&tab=purchase

Overigens heb ik de telefoonknop op het panel gecopieerd en gebruik ik de nummers/letters om snel contacten te draaien, maar wellicht heb jij proffesionelere bedoelingen.

(Als ik erik moet hebben toets ik 37 en hebbes, op zijn achternaam 73 werkt ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Ik snap ook niks van die album-art. Ik heb al mij mp3's getagt met album-art, werkte in eerste instantie niet. Als ik in mediamonkey mijn mp3 bekijk staan ze er gewoon in.
Wat de truc voor mij was is dat ik de instellingen van de album-art op "cover-voorkant" moest zetten. Nu werkt het op de een of andere manier wel! :)

Dat werd hierboven dus ook al gemeld...zal wel het tijdstip zijn geweest dat ik eroverheen heb gelezen :z

[ Voor 16% gewijzigd door Alieunited op 31-12-2008 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me af of iemand al een tweak had voor het volgende;

als ik me koptelefoon in de 3,5mm jack aangesloten heb dan hoor ik muziek gwoon zoals het hoort via de koptelefoon. Echter als ik gebeld wordt of een sms krijg hoor je dit ook via de luidspreker van de telefoon. Zou fijn zijn als ik zulke meldingen alleen via me koptelefoon zou kunnen horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kinomaplayer is wel fun.
Ik heb mp3 tagger gedownload zoals hier werd geadviseerd en de site gebruikt die in de link wordt aangegeven. Echter als ik programma op de x1 wil installeren is het geen geldige toepassing. Op de pc werkt het wel. Is het de bedoeling dat ik alles op de pc voorbereid bijvoorbeeld in de map muziek en dan alles op de x1 zet?

Maakt het nog verschil of ik de muziek op de opslagkaart of telefoongeheugen zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
  • Laatst online: 19-04 20:41
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 12:39:
[...]

ik vertrouw erop dat het niet kapot zal gaan als ik het van 1 meter hoog loslaat, even proberen....
verdorie hij is kapot!!!!! alles is los.

geintje hoor, ik durf het nie te proberen :P wie wel?
Nou mijn Xperia heeft een beste klets overleefd hoor 8)

Had hem op me buro liggen en me stopcontact op de grond.

Ons pa kwam even op visite en liep zo de draad van de oplader omver en klats vol op het harde parket :P

Maar niks aan de hand! Hij leeft nog en schufi mechanisme kan dus best wel wat hebben :X

[ Voor 8% gewijzigd door Alcje op 31-12-2008 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alcje schreef op woensdag 31 december 2008 @ 11:07:
[...]
Ons pa kwam even op visite en liep zo de draad van de oplader omver en klats vol op het harde parket :P

Maar niks aan de hand! Hij leeft nog...
Fijn! Zo lullig als je net voor oudjaar je pa moet missen! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2008 @ 11:44:
[...]

kijk, zo'n gevoel voor humor mag ik wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2008 @ 11:44:
[...]

_O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triton2008
TomTom Navigator 7 is erggg snell!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Triton2008 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 13:00:
TomTom Navigator 7 is erggg snell!!
trek een fles champagne open en vier het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2008 @ 13:08:
[...]

trek een fles champagne open en vier het!
Goed idee, denk om iets over twaalf vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triton2008
* Het is hier geen HK *

[ Voor 85% gewijzigd door Ginz op 27-02-2009 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:18
Heeft iemand al geprobeerd om zijn X1 te flashen met een andere ROM, op het XDA forum beginnen steeds meer ROMS in omloop te komen.

Iemand al ervaring? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danielson schreef op woensdag 31 december 2008 @ 13:29:
Heeft iemand al geprobeerd om zijn X1 te flashen met een andere ROM, op het XDA forum beginnen steeds meer ROMS in omloop te komen.

Dan heb je toch serieus een gat in je hoofd. Toestel van €600.-- (wat prima werkt) en vol in de garantie zit ff flashen.... 8)7

Vraagje: Kun je de volgorde van de extra tekens bladen wisselen > Bij het maken van iets met toetsenbord en bijv. haakjes nodig, typ je op toetsbord SYM (en dan verschijnt er op display de extra tekens - 15 blaadjes), echter blad 1 staat onzin (umlaut zooi enzo) en blad 2 is de goede, maar die is niet 'default'.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2008 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Voor de X1 niet echt een reden om te flashen, zit gewoon een gloednieuwe ROM in (nouja, zijn wel nieuwere ROMs, maar volgens mij vrij weinig verschil).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2008 @ 14:52:
[...]

Dan heb je toch serieus een gat in je hoofd. Toestel van €600.-- (wat prima werkt) en vol in de garantie zit ff flashen.... 8)7
Ik zit er ook over te twijfelen, de performance van de default ROM is niet super en er zit erg veel standaard WM-zooi in die niemand gebruikt.

We zijn tenslotte tweakers }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Ik vind de toewijzing van de rechter zilveren knop aan "Vandaag" vrij irritant, dus ik heb hem op "Right softkey" ingesteld. Dit vergeet hij echter na een aantal minuten alweer. Hebben meer mensen hier last van?

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Danielson schreef op woensdag 31 december 2008 @ 13:29:

Ja ik heb eergisteren Touch-it HD 2.1 geflasht. Eerst hardspl, daarna de rom flashen. Voordeel van die rom is dat hij TouchFlo3D al geïntegreerd heeft als panel en dat hij engelstalig is. Dat was ik namelijk al gewend van het vele flashen van mijn MDA Compact 3. Verder is hij redelijk vlot. Ik wil even kijken hoeveel ik TouchFlo3D gebruik, anders zet ik de kale rom erop waar Itje nu mee bezig is.
Ik zit nog te wachten nop nieuwe/aangepaste radioroms, want het bereik nu is om te huilen. In mijn huis vooral heb ik om de haverklap dat het bereik wegvalt :(.
Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2008 @ 14:52:
[...]
Ach, ieder zijn hobby he? Ik vind het leuk om met roms te klooien. Zeker na de ervaring die ik met mijn vorige telefoon heb opgedaan heb ik er aardig wat vertrouwen in dat het goed gaat. Garantie is geen probleem: als hij kapot is flash ik de originele SPL en T-mobile rom terug en gaat hij netjes terug naar de winkel. Wat is dan het probleem?

[ Voor 5% gewijzigd door gwystyl op 31-12-2008 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triton2008
Ik zag laatst wat vragen over MP3 gebruiken als Ringtone.

Dit Kan heel makkelijk.
Las vaak dat je alleen Wav kon gebruiken maar das niet waar.

Check:

Ga naar Verkenner > album/mp3 map > mp3 selecteren/ingedrukt houden en Instellen als beltoon kiezen.

Oiii

[ Voor 0% gewijzigd door Triton2008 op 01-01-2009 03:18 . Reden: typefountju ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
Ik kan haast niet zonder de TrackID functie die de afgelopen 2 of 3 jaar standaard bij SonyEricsson telefoons zit. Tis duidelijk dat de X1 niet zo SE is, TrackID mist! Er was een alternatief, MusicID van Shazam (zelfs een speciaal gemodde versie voor de X1), maar dat is nu een betaald programma geworden terwijl TrackID nog steeds gratis is. Ik heb helaas geen gratis versie voor de X1/Windows Mobile gevonden. Kent iemand nog andere alternatieven?

[ Voor 12% gewijzigd door Jazco2nd op 01-01-2009 05:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danny1909
  • Laatst online: 10-09 17:58
Triton2008 schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 03:18:
Ik zag laatst wat vragen over MP3 gebruiken als Ringtone.

Dit Kan heel makkelijk.
Las vaak dat je alleen Wav kon gebruiken maar das niet waar.

Check:

Ga naar Verkenner > album/mp3 map > mp3 selecteren/ingedrukt houden en Instellen als beltoon kiezen.

Oiii
Men bedoelde een mp3 instellen als alarm denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimjansen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 22:04

kimjansen

Nu ff niks...

Nieuwe telefoon (W49) gehad nadat de andere een scheur en een snel uitgeputte accu had (W44). De nieuwe doet een stuk degelijker aan en het klepje zit ook eens fatsoenlijk vast.

Maar na 2minuutjes moest ik al weer :'(, mijn X1 flipt helemaal af en toe.
1.) Icoontjes die normaal weergegeven worden zijn ineens zwart of wit met allerlei rare strepen en kleuren erdoorheen
2.) Popup schermen die ineens hetzelfde gedrag vertonen
3.) Een 'lopend' beeld, dus in horizontale en verticale richting komen er gedeeltes van het originele beeld te staan.

Heeft iemand dit al eerder meegemaakt? Ik heb hem al een paar keer gereset (hard) en een software update geprobeerd (maar de laatste versie staat er al op). Het gebeurt soms direct na het laden van de 'extra' instellingen juist na het resetten en soms gewoon willekeurig (dus zonder of met programma's geinstalleerd). In sommige gevallen reageerd hij ook helemaal niet meer (behalve op een softreset)... Ik ga hem terugsturen, maar ben benieuwd of het iemand bekend in de oren klinkt.

Wat filmpjes:
http://www.youtube.com/watch?v=VIZhv0LlLkA
http://www.youtube.com/watch?v=Ictpf89I1ZE

En plaatjes:
http://xs.to/xs.php?h=xs4...d=09014&f=img_4427273.jpg
http://xs.to/xs.php?h=xs4...d=09014&f=img_4429254.jpg
http://xs.to/xs.php?h=xs4...d=09014&f=img_4431431.jpg

Maja genoeg over de problemen ;), daar is eigenlijk dat andere topic voor, ik weet het :P (voordat een mod weer heel m'n tekst wegflikkerd: doe dan ff een mailtje ;) ).

Ik kwam er pas deze week achter dat er een Spb Mobile Shell panel is, ziet er best goed uit! Maaaar ik gebruikte voorheen dit ook met Diary en Phone Suite en de laatste krijg ik wel werkend in het panel alleen Diary niet. Nu begreep ik al dat het een uitgekleedde versie van Spb Mobile Shell is, maar het gaat mij maar om 1 dingetje wat ik graag anders zou hebben en misschien zit ik wel in de verkeerde settings te kijken...

Ik zou heel graag de eerstkomende items uit m'n agenda willen zien in het Today scherm van het Spb Mobile Shell panel (eventueel ipv de kalender), kan dat? Ik kan natuurlijk wel een willekeurig panel gaan toevoegen en dan de volledige SPB MS erop installeren, maar de looks-and-feel van de speciale X1 versie is zo gaaf :) (en een mooie skin voor de X1 heb ik nog niet gevonden).

Speed kills, but beauty lives forever...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 02:47:
[...]

WindowsLiveNorge_panel_EN geinstalleerd, en gewoon opnieuw geprobeerd maar nog steeds lukt het niet.
Na stap 5 krijg ik de melding synchronisatie mislukt.
Ook heb ik het bestandje hernoemd van 0409 naar 0413.

Kan het misschien iets te maken hebben met Active Sync, want als ik mijn xperia aansluit op de pc, en Active Sync springt aan duurt het een eeuwigheid voordat hij klaar is. Hij disconnect de verbinding via de pc, en gaat via de tel verder alleen duurt dit erg lang. Daarom heb ik het nooit helemaal laten gaan.
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:20

St@m

@ Your Service

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit in de zin van als ik naar mijn instellingen kijk zie ik: "Dit netwerkt gebruikt een proxyserver om verbinding te maken met internet"Proxyserver 192.168.251.150
En deze optie is aangevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 17:57:
[...]

Uit in de zin van als ik naar mijn instellingen kijk zie ik: "Dit netwerkt gebruikt een proxyserver om verbinding te maken met internet"Proxyserver 192.168.251.150
En deze optie is aangevinkt.
Hij staat dus gewoon aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
marcieking schreef op woensdag 31 december 2008 @ 15:51:
Ik vind de toewijzing van de rechter zilveren knop aan "Vandaag" vrij irritant, dus ik heb hem op "Right softkey" ingesteld. Dit vergeet hij echter na een aantal minuten alweer. Hebben meer mensen hier last van?
Toevallig wel ja. Heb ook geen oplossing gevonden.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wens
  • Laatst online: 09:46
marcieking schreef op woensdag 31 december 2008 @ 15:51:
Tranzy schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 19:26:
Toevallig wel ja. Heb ook geen oplossing gevonden.
Oplossing is om geen Touchflo te gebruiken :)

Uit deel 6:
Freshnezz schreef op maandag 08 december 2008 @ 17:25:
[...]
Touchflo schijnt de rechter softkey automatisch toe te wijzen naar Vandaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
kimjansen schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 12:52:

Ik zou heel graag de eerstkomende items uit m'n agenda willen zien in het Today scherm van het Spb Mobile Shell panel (eventueel ipv de kalender), kan dat? Ik kan natuurlijk wel een willekeurig panel gaan toevoegen en dan de volledige SPB MS erop installeren, maar de looks-and-feel van de speciale X1 versie is zo gaaf :) (en een mooie skin voor de X1 heb ik nog niet gevonden).
Ik zie standaard al de 2 eerstkomende agenda-items op mijn today scherm (dus ook als die niet van vandaag zijn)

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

wens schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 19:42:
[...]

[...]

Oplossing is om geen Touchflo te gebruiken :)

Uit deel 6:

[...]
Kijk, daar heb ik nog eens wat aan :D Dan gaat Touchflo er lekker af, want dat gebruik ik toch niet.

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
En je wist niet dat de Vodafone proxy bijv. MSN blokkeert?

wat volgens mij op elke pagina wel een keer voorbij is gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimjansen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 22:04

kimjansen

Nu ff niks...

Montalbano schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 19:57:
[...]

Ik zie standaard al de 2 eerstkomende agenda-items op mijn today scherm (dus ook als die niet van vandaag zijn)
Ook met de Spb Mobile Shell panel :) ?! Want dan moet ik nog ff prutsen, heb het door die defecte telefoon al 4x opnieuw moeten installeren maar tot nu toe niet gelukt.

Speed kills, but beauty lives forever...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HendrikN schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 21:28:
[...]

En je wist niet dat de Vodafone proxy bijv. MSN blokkeert?

wat volgens mij op elke pagina wel een keer voorbij is gekomen
Uhm nee,
Heb het inmiddels uitgezet en het werkt nu gewoon wel..

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 20:31

Sa1

Zojuist is m'n Xperia geleverd (vet snel trouwens, afgelopen maandag besteld via t-mobile).

Alleen hij loopt constant vast, vet irri.. plopt gewoon uit. Is dit een bekende fout? of ben ik gewoon de sjaak zeg maar?

Verder zit er een sticker op dat ik m'n 4gb kaartje moet bestellen en wordt er verwezen naar de support kaart. Die zit helemaal niet in de doos. Als ik vervolgens gewoon naar de site ga, moet ik m'n imei nummer invoeren, alleen dan kom ik vakjes te kort.. of doe ik nu iets fouts?Op de doos staat er geen 01 achter het imei nummer en als je *#06# belt wel.. handig :), nu alleen nog dat vastlopen..

[ Voor 11% gewijzigd door Sa1 op 02-01-2009 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

kimjansen schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 23:18:
[...]

Ook met de Spb Mobile Shell panel :) ?! Want dan moet ik nog ff prutsen, heb het door die defecte telefoon al 4x opnieuw moeten installeren maar tot nu toe niet gelukt.
bij SPB panel zie ik meerdere afspraken tegelijk.. Alleen jammer dat dan de kalender buiten beeld wordt geschoven.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe verander ik die saaie grijze achtergrond kleur van het SPB panel?
Of is dit de enige die mee geleverd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 15:44:
Hoe verander ik die saaie grijze achtergrond kleur van het SPB panel?
Of is dit de enige die mee geleverd is?
als je die panel van sony ericsson site hebt, is dat de enige kleur. Als je volledige panel koopt kan je kleuren aanpassen.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 14:24
ricjuh schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 16:45:
[...]

als je die panel van sony ericsson site hebt, is dat de enige kleur. Als je volledige panel koopt kan je kleuren aanpassen.
dus als ik hem koop is ie uitgebreider, maar is hij dan ook als panel aankiesbaar?

Shuttle SP35P2 Pro 4 GB,Intel E6850 XFX 8800 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ook een toestel besteld .

Vodafone zegt dat het een toestel uit Week 41 moet zijn , en de toestellen die hun verkocht hebben nog niks hebben gehad , hoeveel op de 10 toestellen zullen problemen KUNNEN veroorzaken ?

Of is er echt een bepaald type batterij die altijd problemen veroorzaken?

Wie kan me nu een beetje helpen ik weet het nu eigenlijk helemaal niet meer eerlijk gezegt

P.S ik weet dat ik niet goed zit hier maar in het scheuren topic reageert niemand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, ik heb een nieuwe X1 en heb een raar probleempje.
Alles op het scherm reageert prima op mijn vingers, maar met de stylus
krijg ik practisch niets geselecteerd. Moet bijna door het scherm heen
drukken om iets te selecteren, terwijl ik met mijn vingers het maar
heel zachtjes hoef aan te raken.
Hoe kan dat ?

cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retrail
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:37
Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 17:23:
Hoe kan dat ?

cor
Waarschijnlijk heb je het kalibreren van het scherm gedaan met je vingers. Probeer het eens opnieuw en deze keer dan met de stylus. Dat zou het probleem moeten verhelpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:02
Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 17:23:
Hoe kan dat ?

cor
heb je de configuratie met je vingers gedaan of met de stylus?
edit: te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
  • Laatst online: 19-04 20:41
das bullshit :) Vodafone toestel word geleverd met msn en die werkt gewoon met proxy aan.

Enigste wat niet werkte is dat youtube prog. Daarvoor moest je de proxy wel uit zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 16:53:
Ik heb net ook een toestel besteld .

Vodafone zegt dat het een toestel uit Week 41 moet zijn , en de toestellen die hun verkocht hebben nog niks hebben gehad , hoeveel op de 10 toestellen zullen problemen KUNNEN veroorzaken ?

Of is er echt een bepaald type batterij die altijd problemen veroorzaken?

Wie kan me nu een beetje helpen ik weet het nu eigenlijk helemaal niet meer eerlijk gezegt

P.S ik weet dat ik niet goed zit hier maar in het scheuren topic reageert niemand
Als eerste, voor de discussie over scheurtjes oid moet je hier zijn,
Het Sony Ericsson Xperia X1 Scheuren / Problemen topic

Heb zelf een Vodafone branded X1 uit week 48, heb totaal nergens geen probleem mee. Geen scheuren, geen losse batterij klep of wat dan ook, tis een prima toestel......

je kan altijd een defecte batterij krijgen, dit is met elk merk toestel mogelijk.... tis volgens mij geen standaard probleem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke , ja dat ik daar terecht kan weet ik , maar daar reageert niemand op daarom en dit topic is wel wat actiever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Ik wil graag mijn sms structuur synchroniseren met de pc
Ik zie daar in activesync geen mogelijkheden voor.
Ik kan de smsjes ook niet verplaatsen naar een map buiten deze structuur
Wie heeft er voor mij een oplossing zodat ik mijn smsjes uiteindelijk op mijn pc kan opslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickXX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-12-2022
De Xperia is vreemdgenoeg niet in het bezit van een FM-transmitter? Ik heb lopen zoeken op internet, tussen de specs. Verouderde reviews zeggen dat hij er wel in zal zitten, andere bronnen spreken dit weer tegen. Kan iemand mij duidelijkheid geven, zit er in mijn toestel van 650 euro nu wel of geen fm transmitter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alcje schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 17:58:
das bullshit :) Vodafone toestel word geleverd met msn en die werkt gewoon met proxy aan.

Enigste wat niet werkte is dat youtube prog. Daarvoor moest je de proxy wel uit zetten :)
Ik weet niet of het onzin is of niet, maar nu ik die proxy uitgezet heb werkt het wel gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RickXX schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 22:59:
De Xperia is vreemdgenoeg niet in het bezit van een FM-transmitter? Ik heb lopen zoeken op internet, tussen de specs. Verouderde reviews zeggen dat hij er wel in zal zitten, andere bronnen spreken dit weer tegen. Kan iemand mij duidelijkheid geven, zit er in mijn toestel van 650 euro nu wel of geen fm transmitter?
Als je nog beter had gezocht, had je kunnen vinden dat er zelfs een dedicated panel voor is. Dus ja, incl RDS ontvanger.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Uh, dat is een FM receiver. Radio luisteren geen probleem, radio maken kan idd niet. Externe FM transmitter aansluiten is geen probleem uiteraard.

[ Voor 26% gewijzigd door Tsunami op 03-01-2009 00:56 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over abonnementen en levertijden kan in:
- [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic.

Discussie over de scheurtjes kan vanaf heden in:
- Het Sony Ericsson Xperia X1 Scheuren / Problemen topic.