Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 20 Laatste
Acties:
  • 176.240 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:59
Ik heb ineens weer een nieuw raar probleem met mijn xperia.. kan niet meer smsen |:( hij zet ze in postvak uit.. maar daar blijven ze dan ook staan tot kerstmis en sinterklaas op een dag vallen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nano2009 schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 18:16:
Ik heb ineens weer een nieuw raar probleem met mijn xperia.. kan niet meer smsen |:( hij zet ze in postvak uit.. maar daar blijven ze dan ook staan tot kerstmis en sinterklaas op een dag vallen :X
typische, hetzelfde heb ik gehad met de Touch HD. Ik moest alle smsjes 2 of 3 keer versturen voordat ze werkelijk werden verzonden. Dacht dat het aan KPN lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet of er iets bestaat om ervoor te zorgen dat het scherm waar ik mijn pin in moet voeren altijd voor blijft staan totdat ik deze ingevuld heb? Ik heb nu regelmatig dat ik vergeet deze in te voeren en dan ben ik niet bereikbaar. Beetje onhandig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iemke
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-08 23:43
Dat je niet kan SMS-en is idd een raar probleem die ik ook had. Alleen bij bepaalde nummers ging het wel of niet. Pas toen ik hetzelfde nummer gebruikte zonder haakjes en de 0 erin ging het goed dus heb ik dat opgelost door al mijn 06-nummers in mijn adres boek aan te passen in het volgende formaat:
+31 6.... in plaats van +31 (0) 6... o.i.d. Wel of geen spaties zou niet uit moeten maken.
Ook had ik een hele oude SIM kaart die ik vernieuwd heb, maar geloof mij: dat helpt NIET!
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iemke
  • Laatst online: 25-08 23:43
Tip: als je accu binnen no-time plotseling leeg is: check bij de accustroom instellingen (energie - geavanceerd) of de tijd nog wel goed staat ingesteld. Dus bij accustroom - scherm verlichting uit bijvoorbeeld 1 minuut, en apparaat uitschakelen 2 minuten. (in ieder geval langer dan de schermverlichting)
Ik heb meegemaakt dat dit andersom was en dan floepte iedere keer het scherm weer aan.
Uiteraard: hoe korter de tijden, hoe langer je accu mee gaat... Een donkere achtergrond is ook beter voor je accu, overigens... ;)

En je toestel weg laten van sleutels of andere harde voorwerpen scheelt afbladderen van de coating. Mijn oude nokia 6310 (ook zilverkleurig) is het bewijs dat je onmogelijk je toestel mooi kan houden, zeker niet als je die mee draagt bij harde voorwerpen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net dat t9 keyboard gedownload en geinstalleerd.Hoe krijg ik het nu werkend want vind nergens wat terug :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 20:01:
heb net dat t9 keyboard gedownload en geinstalleerd.Hoe krijg ik het nu werkend want vind nergens wat terug :s
Die van een paar posts hier boven?
Dat zijn alleen de t9 files. Moet je het touch HD keyboard nog even instaleren.
Vannuit dit topic:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=441439

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 18:56:
Wie weet of er iets bestaat om ervoor te zorgen dat het scherm waar ik mijn pin in moet voeren altijd voor blijft staan totdat ik deze ingevuld heb? Ik heb nu regelmatig dat ik vergeet deze in te voeren en dan ben ik niet bereikbaar. Beetje onhandig...
Ik had hetzelfde probleem. Ik heb het "opgelost" door mijn pincode uit te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:20

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Alieunited schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 20:58:
[...]

Die van een paar posts hier boven?
Dat zijn alleen de t9 files. Moet je het touch HD keyboard nog even instaleren.
Vannuit dit topic:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=441439
En als je hem wilt kiezen moet je als je het onscreen toetsenbord gebruikt even ophet pijltje net rechts van het toetsenbordknopje drukken (volg je hem nog?); dan krijg je een lijstje met mogelijke invoermethoden (SIP's). Bij mij zijn dat een lichtblauw toetsenbord en een veel groter ding met symbolen.
mirelia schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 21:11:
[...]

Ik had hetzelfde probleem. Ik heb het "opgelost" door mijn pincode uit te zetten
Kies anders voor het programma 'telefoon', dan moet je alsnog je pincode intypen. Op de belknop drukken werkt ook.

[ Voor 20% gewijzigd door gwystyl op 26-12-2008 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freshnezz schreef op donderdag 25 december 2008 @ 15:57:
[...]

Ik ben het hier wel mee eens. Er wordt hier wel gezegd dat je dat niet mag verwachten 'omdat de x1 een zakelijke telefoon is' , maar dat slaat natuurlijk nergens op. Het lijkt me de bedoeling dat je bij nieuwe telefoons (zeker wat speakertje betreft) er wel van uit mag gaan dat die op alle punten beter is dan je oude.

Het geluid is gewoon zo ontzettend slecht, als ik bijvoorbeeld TomTom aan heb staan in de auto heb staan met max volume, moet ik alsnog mn radio zachter zetten om het goed te kunnen hoern. Via de luidspreker bellen is ook zwaar crap. En er hoeft maar een beetje pink de speaker te bedekken om de hele telefoon te muten.

En wat nog het meest hatelijke is, is dat je echt alleen hoge tonen hoort met dat speakertje. De midden/lagere tonen zijn nauwelijks tot niet hoorbaar. Ik wil er ook niet mee boomblasten in de stad/metro/trein (:P) of wat dan ook, maar hierdoor mis je wel de helft van het geluid.

Kijk als je 's nachts onder de dekens een filmpje wilt checken is het niet erg, maar bij een beetje omgevingsgeluid wordt het al heel erg lastig. Erg jammer van deze telefoon.

Overigens is dit wel het enige puntje waar ik niet over te spreken ben van de X1, voor de rest is het een top ding!
Precies wat ik bedoel dus.
Jammer dat mensen zich zo mee laten slepen als het gaat om hun nieuwe favoriete speeltje.
Dit is een objectieve mening en je laat duidelijk zien dat je de telefoon voor de rest erg goed vind.

Dat is wat ik ook heb.
Ik hoop dat er met de tijd een extra speaker add-on komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Freshnezz schreef op donderdag 25 december 2008 @ 15:57:
[...]
En wat nog het meest hatelijke is, is dat je echt alleen hoge tonen hoort met dat speakertje. De midden/lagere tonen zijn nauwelijks tot niet hoorbaar.
Lijkt mij nogal onzin, de frequentie van spraak zit tussen de 300 en 3000 hertz, ruim binnen de term lage/midden tonen. Dat betekend dus volgens jouw conclusie dat spraak sowieso nauwelijks tot niet hoorbaar is. 8)7
Maar laat dat nou net heel de clue zijn van zo'n speaker op een telefoon, zodat je handsfree een ander persoon kan verstaan, niet om muziek te draaien in ieder geval.
Het blijft een PDA en niet een feature phone.

Oh, en (afaik) de enige telefoon die <200hz, zonder afgezwakte dB's, haalt is een (gehackte) Motorola ROKR E1/ E398. Dat ding is echt bizar, die veegd de vloer aan met vrijwel alle laptops die ik ken. >:)

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek en gei zult vinden :Y)

[ Voor 92% gewijzigd door DaannO op 27-12-2008 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 01:43:
Twee vragen (die ongetwijfeld al zijn behandeld):

1. Hoe los je het geluidsprobleem op wanneer je ophangt? Elke keer dat ik ophang komen er rare tonen uit de speaker.

2. Hoe stel je in dat je met behulp van een harde toets (bijvoorbeeld die linker) direct een nieuw sms kunt typen?

De zoekfunctie van tweakers kan me gestolen worden zo uitgebreid maar zonder resultaat.. snap niet hoe je een thread kunt vinden.. alleen maar verwijzingen naar topics maar niet naar paginas ik ga dus echt niet deel 1 t/m 7 van xperia alle paginas doorlopen voor een antwoord. Ongetwijfeld een makkelijke oplossing let me know.
Beide vragen zijn in eerdere delen door mij beantwoord, maar als jij de moeite niet neemt om te zoeken (google werkt ook prima, daar had ik de antwoorden ook vandaan) dan vraag ik me af wat je hier nog doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaSaN schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 02:51:
[...]

Beide vragen zijn in eerdere delen door mij beantwoord, maar als jij de moeite niet neemt om te zoeken (google werkt ook prima, daar had ik de antwoorden ook vandaan) dan vraag ik me af wat je hier nog doet...
allebei gelijk: via google vind je het wel maar de zoekfunctie van tweakers is echt belabberd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:41
Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 18:56:
druk nog even de bel knop in en je komt direct in het pin scherm.

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 07:07
iemke schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 19:20:
En je toestel weg laten van sleutels of andere harde voorwerpen scheelt afbladderen van de coating. Mijn oude nokia 6310 (ook zilverkleurig) is het bewijs dat je onmogelijk je toestel mooi kan houden, zeker niet als je die mee draagt bij harde voorwerpen... ;)
Tsja, mn oude Nokia 6310i (zwart ;) ) ziet er na 2,5 jaar nog als nieuw uit eigenlijk. Een heel klein krasje op het scherm en de zilverkleurige coating is alleen rond de powerknop weggebladerd door gebruik. Maar heb standaard mn foon in de linkerzak en mn portemonnee en sleutels in de rechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net als iedereen dient ook jij gebruik te maken van de zoekfunctie. Dat het jou gestolen kan worden is dan ook jou probleem, echter wij zullen alleen mensen helpen die ook daadwerkelijk moeite doen om zelf hun eigen vraag te beantwoorden. Worden we namelijk allemaal beter van ;)

[ Voor 93% gewijzigd door DaannO op 27-12-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-08 19:08
Waar is eigenlijk een fatsoenlijke handleiding te vinden van de X1? De bijgeleverde "boekjes" bevatten allemaal maar beknopte informatie. En op http://m.sonyericsson.com...upport/?cc=nl&dn=X1&lc=nl is ook niets te vinden :?

Ik wil bijvoorbeeld weten hoe ik de contacten kan filteren zodat ik alleen de contacten wat in de telefoon staan zie, en niet in de sim. Kan dat nergens vinden. :?

[ Voor 26% gewijzigd door RooT op 27-12-2008 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon een TR aanmaken ipv zo een reactie te plaatsen aub ;)

[ Voor 94% gewijzigd door DaannO op 27-12-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
RooT schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 13:18:
Ik wil bijvoorbeeld weten hoe ik de contacten kan filteren zodat ik alleen de contacten wat in de telefoon staan zie, en niet in de sim. Kan dat nergens vinden. :?
Advanced Config Tool. Dit soort instellingen zitten helaas in het register, dus zullen ze niet in de handleiding worden beschreven, en heb je er een aparte tool voor nodig om het in te stellen.

[ Voor 17% gewijzigd door Tsunami op 27-12-2008 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-08 19:08
Tsunami schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 13:32:
[...]

Advanced Config Tool. Dit soort instellingen zitten helaas in het register, dus zullen ze niet in de handleiding worden beschreven, en heb je er een aparte tool voor nodig om het in te stellen.
Wat iets debiels :? met de meest simpele telefoons kan je zoiets nog standaard instellen. Maarja dit dan maar eens proberen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een zoekfunctie is er niets voor niets. Je kunt er niet vanuit gaan dat jij een vrijbrief hebt om daar geen gebruik van te maken. Zie ook het beleid: Windows Based Mobiles & PDA's Beleid

[ Voor 95% gewijzigd door DaannO op 27-12-2008 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
* DaannO haalt zijn bezem te voorschijn....

* DaannO stopt zijn bezem weer terug in de kast en hoopt dat het topic nu weer schoon blijft!

[ Voor 48% gewijzigd door DaannO op 27-12-2008 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickXX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-12-2022
Mag ik vragen hoe jullie de trilfunctie ervaren? In vergelijking met mijn oude SE W800i trilt de Xperia in mijn mening veel minder en maakt hij veel meer geluid. Ik voel m meestal niet gelijk trillen in mijn zak, erg vervelend naar mijn mening. Bij mijn w800 voelde ik het altijd gelijk en had ik de telefoon dan ook altijd op stil staan. Met de Xperia krijg ik het niet voor elkaar om al mijn oproepen gelijk te kunnen beantwoorden wanneer ik hem op de trilstand heb staan. Hebben anderen hier toevallig ook last van / snappen het probleem want anders zou het probleem ook bij het toestel kunnen zitten. Bedankt voor het delen van die ervaringen alvast. En weet daarnaast iemand een betrouwbare site met gratis games voor de Xperia(800x400)? Via handango InHand downloaden vind ik vrij zonde van mijn geld. Thanks in advance :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc00p
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
RickXX schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 14:23:
Mag ik vragen hoe jullie de trilfunctie ervaren? In vergelijking met mijn oude SE W800i trilt de Xperia in mijn mening veel minder en maakt hij veel meer geluid. Ik voel m meestal niet gelijk trillen in mijn zak, erg vervelend naar mijn mening. Bij mijn w800 voelde ik het altijd gelijk en had ik de telefoon dan ook altijd op stil staan. Met de Xperia krijg ik het niet voor elkaar om al mijn oproepen gelijk te kunnen beantwoorden wanneer ik hem op de trilstand heb staan. Hebben anderen hier toevallig ook last van / snappen het probleem want anders zou het probleem ook bij het toestel kunnen zitten. Bedankt voor het delen van die ervaringen alvast. En weet daarnaast iemand een betrouwbare site met gratis games voor de Xperia(800x400)? Via handango InHand downloaden vind ik vrij zonde van mijn geld. Thanks in advance :)!
Ik vind de trilfunctie ook erg slecht op de X1, ik voel hem 9 van de 10 keer niet als ik een sms/email krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
  • Laatst online: 03-10-2021
Windows..... Windows Mobile....

Antivirus...... euhhhhh......

Zijn er hier mensen die goede ervaringen hebben met een virusscanner onder de windows mobile omgeving van de Sony X1?
Ik ben zoekende, maar kan niet echt iets vinden......

*weg* hinten naar warez is not done

[ Voor 9% gewijzigd door pven op 29-12-2008 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SirNobax schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 00:07:
[...]

Lijkt mij nogal onzin, de frequentie van spraak zit tussen de 300 en 3000 hertz, ruim binnen de term lage/midden tonen. Dat betekend dus volgens jouw conclusie dat spraak sowieso nauwelijks tot niet hoorbaar is. 8)7
Maar laat dat nou net heel de clue zijn van zo'n speaker op een telefoon, zodat je handsfree een ander persoon kan verstaan, niet om muziek te draaien in ieder geval.
Het blijft een PDA en niet een feature phone.

Oh, en (afaik) de enige telefoon die <200hz, zonder afgezwakte dB's, haalt is een (gehackte) Motorola ROKR E1/ E398. Dat ding is echt bizar, die veegd de vloer aan met vrijwel alle laptops die ik ken. >:)
Ik denk niet dat hij de wetenschappelijke hoge en lage tonen bedoelde.
Even in de context plaatsen had je weer een post bespaard! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
hmm, ik zit verder te lezen.....

Is er eigenlijk een reeele kans op virus besmetting onder windows mobile 6.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een opmerking over de batterij...

Ook ik doe met de batterij maar max 1 dag mee. Dat wil zeggen wat smsen, paar keer mail checken, soms radio aan of bellen (kwartier)... Mijn display helderheid stond een na laagst en HSPDA had ik altijd aan staan, ook al zette ik m uit. Elke keer als ik mijn telefoon in gebruik nam, zag je de H opkomen (H bereik).

Nu heb ik het beeldscherm helderheid op de allerlaagste stand gezet en de nodata registry cab geinstalleerd en na een dag, wat smsen en bellen van een half uur staat het nog op 70%.

blijkbaar essentiele tweaks om de batterijduur met sprongen te verlengen. Of houdt de batterij van jullie het een paar dagen gewoon vol zonder deze aanpassingen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Valt me op dat sommige mensen windows mobile gebreken/beperkingen toeschrijven aan de Xperia X1 zelf, is dat omdat deze mensen nog niet eerder met Windows Mobile hebben gewerkt? Dat is net zoiets als zeggen dat het de schuld van dell is dat je max verbindingen per seconde beperkt zijn na SP1 op windows XP...

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The PyroPath schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 15:08:
Valt me op dat sommige mensen windows mobile gebreken/beperkingen toeschrijven aan de Xperia X1 zelf, is dat omdat deze mensen nog niet eerder met Windows Mobile hebben gewerkt? Dat is net zoiets als zeggen dat het de schuld van dell is dat je max verbindingen per seconde beperkt zijn na SP1 op windows XP...
Wat een aanname weer.

Mensen met eisen zijn dus onwetend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat er geen gewone toetscombinatie is voor een soft reset, want ik heb zo af en toe vastlopers na gebruik van coreplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die de X1 al eens als GPS tracker hebben gebruikt in een vliegtuig?
Ben namelijk benieuwd naar jullie ervaring(en).

Mijn eerste ervaring was als volgt:

GPS Tracker die ik gebruikt had was: http://www.gpstuner.com/
(Scherm moet je aanlaten, blijft ook aan, maar niet handmatig uitdrukken).
Telefoon in Flightmode gezet.
Op de grond had ik vrij snel een sterkte GPS fix. (Had een raamplaats, voor de vleugel)
Taxien, etc ook prima te volgen.
Echter na de take-off was ik het signaal binnen 10 minuten helemaal kwijt en kreeg ik ook geen nieuwe fix meer.

Terugreis wederom geprobeerd, toen ging het beter, alleen was toen de fix na ongeveer een uur weg.
Batterij niveau lag het niet aan.

Bij vorige vluchten (in Europa) heb ik mijn N73 i.c.m. een externe GPS muis gebruikt met TomTom om zo te kijken waar ik zat en dat ging prima.
Is de GPS die in de Sony X1 zit dan zoveel slechter/zwakker? Hoe kun je dat eventueel nog tweaken?
Of is dit echt iets wat specifiek aan mijn telefoon ligt?

Op de grond heb ik overigens nog wel eens dat ie (tomtom) in eens denkt dat ik totaal ergens anders ben.
Of krijg ik maar geen fix.
Na uit/aan doet ie het dan wel weer prima.

Andere vraag:
Hoe verstuur je een groeps SMS?
Zie alleen maar contacten, en geen optie om een groep aan te maken met contacten erin.
Moet ik echt elk contact apart gaan selecteren?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2008 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
http://www.google.com/search?q=Windows+Mobile+Group+SMS
Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 15:30:
Mensen met eisen zijn dus onwetend?
Het is wel gewoon een feit dat ze wisten dat de X1 Windows Mobile zou hebben, dus ze hadden al lang kunnen uitzoeken wat er wel en niet mogelijk zou zijn. Om dan nu nog te gaan zeuren over beperkingen van WM...

[ Voor 76% gewijzigd door Tsunami op 27-12-2008 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodvil
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-06-2017
een vraagje, heb de X1 vandaag opgehaald, de internet instellingen staan er allemaal goed in en dat werkt. maar ik krijg de msn niet aan de praat, hij geeft aan dat ik niet kan worden aangemeld "dit kan liggen aan de service of slechte ontvangst".

ontvangst lijkt mij goed aangezien het internet gewoon werkt. weet iemand waar dit aan kan liggen?
(heb vodafone abo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is jullie ervaring met het toetsenbord? Ik twijfel tussen deze en de touch pro en in bijna alle reviews zijn ze negatief over het tb van de xperia en vinden ze die van de touch pro geweldig.

Is het toetsenbord echt slecht of is het gewoon een kwestie van wennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
Rodvil schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 17:52:
een vraagje, heb de X1 vandaag opgehaald, de internet instellingen staan er allemaal goed in en dat werkt. maar ik krijg de msn niet aan de praat, hij geeft aan dat ik niet kan worden aangemeld "dit kan liggen aan de service of slechte ontvangst".

ontvangst lijkt mij goed aangezien het internet gewoon werkt. weet iemand waar dit aan kan liggen?
(heb vodafone abo).
Zoek maar eens in dit topic (of voorgaande delen) op proxy & msn.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 18:08:
Hoe is jullie ervaring met het toetsenbord? Ik twijfel tussen deze en de touch pro en in bijna alle reviews zijn ze negatief over het tb van de xperia en vinden ze die van de touch pro geweldig.

Is het toetsenbord echt slecht of is het gewoon een kwestie van wennen?
Ben zelf heel tevreden over het toetsenbord.......
De toetsen liggen in tegenstelling van de Touch Pro verder uit elkaar, en naar mijn mening zijn ze o.a. daar door beter te bedienen. Het enige voordeel van de Tocht Pro is dat de nummerieke toetsen hun eigen knoppen hebben. Dit heeft de SE X1 niet.... Echter, doormiddel van de FN toets kan het het nummerrieke deel (als bij een laptop) locken en toch gebruik maken van deze....

Vindt de SE X1 er persoonlijk veel gelikter uit zien.... op een aantal kleine verschillen na zijn ze onder de motor kap het zelfde.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet hier iemand een oplossing voor? heb SPB Pocket plus geinstalleerd en nu krijg ik 2 battery indicators, had wel eerder Finixover battery indicator geinstalleerd maar wil die behouden.
Volg ook al een tijd deze topics maar weet uiteindelijk niet welke tools-programma's je best installeerd om je X1 optimaal te kunnen gebruiken. heb HTC panel enz er ook al terug afgehaald.
Iemand suggesties?
Thnx :9 :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik heb de laatste weken er steeds meer last van dat mijn xperia steeds zomaar spontaan uitvalt.
Hebben meer hier last van? Is hier iets tegen te doen, of ik moet de hem maar terug opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodvil
  • Laatst online: 30-06-2017
Act-One schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 18:28:
[...]

Zoek maar eens in dit topic (of voorgaande delen) op proxy & msn.......
thanks, ik had wel gezocht, maar niet met proxy waaschijnlijk kon ik daarom niks vinden.
hij werkt nu in ieder geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:24
Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 18:36:
Weet hier iemand een oplossing voor? heb SPB Pocket plus geinstalleerd en nu krijg ik 2 battery indicators, had wel eerder Finixover battery indicator geinstalleerd maar wil die behouden.
Volg ook al een tijd deze topics maar weet uiteindelijk niet welke tools-programma's je best installeerd om je X1 optimaal te kunnen gebruiken. heb HTC panel enz er ook al terug afgehaald.
Iemand suggesties?
Thnx :9 :? 8)7
Dat staat gewoon in de opties van SPB Pocket Plus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 18:48:
Hallo,

ik heb de laatste weken er steeds meer last van dat mijn xperia steeds zomaar spontaan uitvalt.
Hebben meer hier last van? Is hier iets tegen te doen, of ik moet de hem maar terug opsturen?
heb je veel programma's geinstalleerd of getweakt, dan kan het daar wel eens aan liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 20:47:
[...]

heb je veel programma's geinstalleerd of getweakt, dan kan het daar wel eens aan liggen
Lijkt me dat dit niet tot gevolg kan hebben dat de mobiel totaal uitvalt, grotere kans dat de mobiel uitsluitend freezed en je het apparaat een soft reset moet verkopen.
Nee, lijkt me eerder dat de batterij kuren vertoont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:20

gwystyl

Beugeltje dan maar?

RooT schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 13:18:
Waar is eigenlijk een fatsoenlijke handleiding te vinden van de X1? De bijgeleverde "boekjes" bevatten allemaal maar beknopte informatie. En op http://m.sonyericsson.com...upport/?cc=nl&dn=X1&lc=nl is ook niets te vinden :?

Ik heb een handleiding van een telefoon webwinkel gedownload. Daar staan ze zowel in het Nederlands als Engels. Misschien wat voor de TS? Deze was te vinden met [google= handleiding xperia x1]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je zien uit welke week je x1 komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 22:16:
Hoe kan je zien uit welke week je x1 komt?
`
op de binnenkant, achter de batterij staat 08w.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even over het al dan niet het feit of de X1 een zakelijke telefoon is...
Sony-Ericsson presenteerde de X1 aan de pers als een telefoon voor de particuliere markt (lees: voor iedereen) met zakelijke mogelijkheden.
Hiermee wil ik niet zeggen dat het toestel dus een volwaardige SLR of IPod dient te zijn, maar de foon is NIET als een zakelijk toestel op de markt gezet.
Tweede punt: De batterij.... In het begin deed ik 3 dagen met een volle batterij, na het lukraak instaleren van games en andere troep die soms wel, soms niet werkte... slurpte de X1 de batterij in een halve dag standby helemaal leeg, en moest ik elke hardware en tochscren button 2x indrukken om iets voor elkaar te krijgen.
Na een hardware reset is dat probleem opgelost, en doe ik weer ruim 4 dagen op 1 batterijload.
Dus bezint eer ge begint met het volstouwen aan tweak en andere software op uw mobiel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 17:04:
Zijn er mensen die de X1 al eens als GPS tracker hebben gebruikt in een vliegtuig?
Ben namelijk benieuwd naar jullie ervaring(en).

Mijn eerste ervaring was als volgt:

GPS Tracker die ik gebruikt had was: http://www.gpstuner.com/
(Scherm moet je aanlaten, blijft ook aan, maar niet handmatig uitdrukken).
Telefoon in Flightmode gezet.
Op de grond had ik vrij snel een sterkte GPS fix. (Had een raamplaats, voor de vleugel)
Taxien, etc ook prima te volgen.
Echter na de take-off was ik het signaal binnen 10 minuten helemaal kwijt en kreeg ik ook geen nieuwe fix meer.

Terugreis wederom geprobeerd, toen ging het beter, alleen was toen de fix na ongeveer een uur weg.
Batterij niveau lag het niet aan.

Bij vorige vluchten (in Europa) heb ik mijn N73 i.c.m. een externe GPS muis gebruikt met TomTom om zo te kijken waar ik zat en dat ging prima.
Is de GPS die in de Sony X1 zit dan zoveel slechter/zwakker? Hoe kun je dat eventueel nog tweaken?
Of is dit echt iets wat specifiek aan mijn telefoon ligt?
Als ik flight-mode aanzet dan ben ik mijn gps data tevens kwijt. Wellicht ligt het daaraan?
Ik ben wel benieuwd hoe ik mijn gps verbinding behoud als flightmodus aan staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:24

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op zondag 28 december 2008 @ 14:33:
[...]

Als ik flight-mode aanzet dan ben ik mijn gps data tevens kwijt. Wellicht ligt het daaraan?
Ik ben wel benieuwd hoe ik mijn gps verbinding behoud als flightmodus aan staat
Dan moet je bluetooth aanzetten.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op zondag 28 december 2008 @ 16:18:
[...]

Dan moet je bluetooth aanzetten.
Dat gaat niet helemaal op.
Bij TomTom is dit inderdaad wel het geval. Daar MOET ik bluetooth handmatig activeren wil een GPS fix kunnen krijgen.
Bij GPSTuner hoeft dit niet, daar kan ik in flight mode prima een fix krijgen ZONDER bluetooth handmatig te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
ik zag een vraag in een oud topic ...

over of de MBW horloge serie werkt op de x1 , ja dat werk met een stukje extra software

o.a. via xda-developers

werkt nu al een week vlekkeloos hier ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GENETX schreef op donderdag 25 december 2008 @ 13:19:
[...]

Op groen drukken werkt ook gewoon ;)
Dan druk ik zeker net op annuleren die er precies onder zit .... niets voor mij, ieder zijn ding.

Of jullie bedoelen de opneem KNOP ? ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2008 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alieunited schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 15:24:

Ook handig: Batti 2.4 een batterij indicator voor bove de taskbar. Goed naar je eigen wensen in te stellen en gratisch..
Smooth ... thanx !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
Wie weet er of de Xperia ook de optie heeft dat wanneer je je phone met het schermpje naar beneden legt, een inkomende oproep automatisch op "stil"staat? Nieuwe HTC's (bijvoorbeeld S730) hebben dat ook.....

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt hij niet zoals het zou moeten.
2 van de 3 keren dat ik de tel uit standby haal blijft de balk paars ( normaal laden )
als ik dan de opties open en sluit werkt het wel weer, jammer vond het wel handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er een goed schermprotectie folie is?
Dus dat het touch ook nog goed werkt? :p
Zoja waar is deze te koop? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:18

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op zondag 28 december 2008 @ 19:52:
Dat bestaat niet.. maar je zal eventueel de zoekfunctie kunnen gebruiken om mij van mijn ongelijk te overtuigen

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
Verwijderd schreef op zondag 28 december 2008 @ 19:50:
[...]

2 van de 3 keren dat ik de tel uit standby haal blijft de balk paars ( normaal laden )
als ik dan de opties open en sluit werkt het wel weer, jammer vond het wel handig...
Dan schakel je dat toch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op zondag 28 december 2008 @ 19:58:
[...]

Dat bestaat niet.. maar je zal eventueel de zoekfunctie kunnen gebruiken om mij van mijn ongelijk te overtuigen
ja die heb ik al gebruikt, daarom vroeg ik het ook :P
miss dat iemand er 1 had gevonden ergens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:18

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op zondag 28 december 2008 @ 20:04:
[...]

ja die heb ik al gebruikt, daarom vroeg ik het ook :P
miss dat iemand er 1 had gevonden ergens..
Probeer eens deel 1 t/m deel 4, ik weet zeker dat screenprotectors daar uitvoerig besproken zijn

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wens
  • Laatst online: 11-09 18:04
Verwijderd schreef op zondag 28 december 2008 @ 19:50:
[...]

Ik heb iets vergelijkbaars gemerkt, met Mortscript. Ik wilde, net als op mijn Diamond, met een scriptje elke 10 seconden checken of het toestel geladen wordt of niet. Indien het toestel geladen wordt, dan moet bluetooth aan, zo niet, dan moet bluetooth weer uit.
Als de X1 uit standby wordt gehaald, dan wordt de ergens de waarde dat het toestel aan het laden is actief, terwijl hij niet werkelijk geladen wordt. Hierdoor wordt bluetooth onnodig aangezet.
Na enkele seconden is de waarde weer OK ("niet ladend").

Ik vermoed dat je als even wacht met de opties Batti te openen dat het ook Batti vanzelf weer de juiste waardes laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Maichel schreef op zondag 28 december 2008 @ 19:47:
Wie weet er of de Xperia ook de optie heeft dat wanneer je je phone met het schermpje naar beneden legt, een inkomende oproep automatisch op "stil"staat? Nieuwe HTC's (bijvoorbeeld S730) hebben dat ook.....
De SEX1 heeft geen gyro(scoop) sensor en daarom niet deze mogelijkheid die de HTC heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 19:22

Yucko

One clown to rule them all !

Wel heb ik een aantal keren bij een oproep (wanneer dat venster in beeld verschijnt) onderaan de optie "stil" gezien waar nu steeds "Beantw." staat.

Iemand die weet hoe ik die optie weer kan activeren (dus dat ik ringtoon kan uitzetten maar de telefoon gewoon kan laten overgaan?)

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
  • Laatst online: 30-07 08:30
Mannen, ik heb hier een dringende vraag. Ik heb een Xperia van vodafone en ga morgen naar belgie. De 3g icoon staat altijd aan, en heb tomtom7 op mn xperia. Deze ga ik dus morgen heel de dag gebruiken. Nou is mijn vraag, moet ik nog wat aan mn instellingen wijzigen zodat ik als ik bijv. in belgie ben geen data roaming gebruik?
Bedankt!!

Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-08 16:10
Excellence1 schreef op zondag 28 december 2008 @ 22:00:
Mannen, ik heb hier een dringende vraag. Ik heb een Xperia van vodafone en ga morgen naar belgie. De 3g icoon staat altijd aan, en heb tomtom7 op mn xperia. Deze ga ik dus morgen heel de dag gebruiken. Nou is mijn vraag, moet ik nog wat aan mn instellingen wijzigen zodat ik als ik bijv. in belgie ben geen data roaming gebruik?
Bedankt!!
Advanced Config en aGPS uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal.

Sinds gisteren ben ik ook een trotse bezitten van de xperia (t-mobile editie, maar netjes van hun unlockcode erbij gekregen dus simlockvrij nu!)Telfort kaartje zit erin!
Ben beetje mn toestel nog aan het ontdekken en vrijwel alle noodzakelijke dingen zijn goed ingesteld...Echter kan ik 1 ding nog niet, smsen! Ontvangen lukt overigens wel, verzenden niet. Ik krijg een foutmelding---->instellingen van het servicecentrum staan niet goed.
Mailen, bellen internetten lukt overigens wel gewoon.
maar waar kan ik deze vinden???gegoogled maar ik kan het niet vinden! Kan ieamnd mij hierbij helpen?
Alvast bedankt voor de moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
Staat vast in de handleiding, maar vooruit.
Beetje logisch nadenken...
Start -> instellingen -> Telefoon -> Services -> Voicemail en SMS-berichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super bedankt voor de moeite en meedenken...maar idd daar was ik al eerder gekomen echter krijg ik continu foutmelding als in de instellingen wil ophalen..
"Kan instellinge van het netwerk niet lezen. Probeer de instellingen later weer te geven of verbreek de gegevensverbinding en probeer het opnieuw.
Uiteraard heb ik dit al heel vaak geprobeerd.. :| Dus ik weet niet of het aan telfort ligt? of toch aan de instellingen..
Alieunited schreef op zondag 28 december 2008 @ 22:55:
Staat vast in de handleiding, maar vooruit.
Beetje logisch nadenken...
Start -> instellingen -> Telefoon -> Services -> Voicemail en SMS-berichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
  • Laatst online: 30-07 08:30
571Pro schreef op zondag 28 december 2008 @ 22:26:
[...]

Advanced Config en aGPS uitschakelen.
thnx man, hij stond al uit volgens advanced config ;)

Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 december 2008 @ 23:02:
Super bedankt voor de moeite en meedenken...maar idd daar was ik al eerder gekomen echter krijg ik continu foutmelding als in de instellingen wil ophalen..
"Kan instellinge van het netwerk niet lezen. Probeer de instellingen later weer te geven of verbreek de gegevensverbinding en probeer het opnieuw.
Uiteraard heb ik dit al heel vaak geprobeerd.. :| Dus ik weet niet of het aan telfort ligt? of toch aan de instellingen..
[...]
staat er niet toevallig het telefoonnummer van het smsservicecenter van T-Mob ingesteld, dat werkt dat natuurlijk niet met een Telfortkaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlin T
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 09:21
Ik heb mijn X1 nu ongeveer een week en hij bevalt me prima, maar nu zit ik met een vreemd probleem met opladen. Hij wil namelijk niet opladen met de adapter als hij aan staat. Even overzichtelijk:

Dit werkt wel:
Opladen via USB aan de computer als de telefoon aan staat.
Opladen via USB aan de computer als de telefoon uit staat.
Opladen via de meegeleverde adapter als de telefoon uit staat.

Dit werkt niet:
Opladen via de meegeleverde adapter als de telefoon aan staat.

Ik heb de telefoon al een harde reset gegeven, al 12 uur aan de stroom gehangen terwijl hij uit stond en terwijl hij aan stond, het vinkje "Als het toestel is ingeschakeld en aangesloten op de pc, laad dan de accu niet op." al uit en aangezet, maar het helpt allemaal niet. De adapter lijkt me in orde want hij heeft het de eerste keer wel gedaan en bovendien werkt hij ook als de telefoon uit staat. Een andere USB adapter werkt ook niet. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triton2008
  • Laatst online: 12-06-2023
Vraagi:
Welke TomTom kan ik op de X1 zetten?
En werkt de interne GPS er gewoon mee?

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valuco
  • Laatst online: 05-09 08:32
Als je deze versie even gaat kopen in de winkel dan gaat dat zeker werken met de interne GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triton2008
Valuco schreef op maandag 29 december 2008 @ 09:30:
Als je deze versie even gaat kopen in de winkel dan gaat dat zeker werken met de interne GPS.
Das mooii thx
kopenkopenkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Triton2008 schreef op maandag 29 december 2008 @ 08:58:
Vraagi:
Welke TomTom kan ik op de X1 zetten?
En werkt de interne GPS er gewoon mee?

Thx
Doe aub eens wat meer moeite voordat je hier je vragen dumpt. Met een beetje eigen initiatief had je de antwoorden kunnen vinden en waren je vragen niet nodig geweest.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triton2008
ok. ja had al een vermoeden van de versie 7 maar of de gps ermee werkte twijfelde ik.

Maar goed.

FF een tip voor een goeie Mediaplayer:

http://kinoma.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net online rekening ontvangen van vodafone, wat een behoorlijk uitgebreid rekening :o
nummers die ik gebeld/gesmst heb, hoeveel data noem maar op, dat allemaal met tijd/datum. 11 euro extra gebruikkosten valt enorm mee, had 2 weken vakantie in egypte, vaak wel mobiel gebruikt.

Dit topic gaat over de X1, niet over de verbruikskosten van je abonnement.

[ Voor 13% gewijzigd door pven op 29-12-2008 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 28 december 2008 @ 19:52:
Heb zelf de Brando ultraclear, zat er in 1x superstrak op. Onzichtbaar als je niet weet dat er een op zit en touchscreen werkt nog steeds perfect. Te koop bij diverse webshops.

Dus dat ze niet zouden bestaan is onzin. Dat sommige mensen problemen hebben met opplakken is een ander verhaal.

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
Ik ben nu een beetje bezig met dashwire. Het werkt op zich prima, maar ik krijg alleen mijn foto's/video's nog niet gesynchroniseerd. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triton2008
Dat dashwire is een drammaa..waarom zou je dat gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
Ik zoek een programma om makkelijk mijn foto's mee te synchroniseren, via activesync lukt dat niet, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:59
Merlin T schreef op zondag 28 december 2008 @ 23:41:
Ik heb mijn X1 nu ongeveer een week en hij bevalt me prima, maar nu zit ik met een vreemd probleem met opladen. Hij wil namelijk niet opladen met de adapter als hij aan staat. Even overzichtelijk:

Dit werkt wel:
Opladen via USB aan de computer als de telefoon aan staat.
Opladen via USB aan de computer als de telefoon uit staat.
Opladen via de meegeleverde adapter als de telefoon uit staat.

Dit werkt niet:
Opladen via de meegeleverde adapter als de telefoon aan staat.

Ik heb de telefoon al een harde reset gegeven, al 12 uur aan de stroom gehangen terwijl hij uit stond en terwijl hij aan stond, het vinkje "Als het toestel is ingeschakeld en aangesloten op de pc, laad dan de accu niet op." al uit en aangezet, maar het helpt allemaal niet. De adapter lijkt me in orde want hij heeft het de eerste keer wel gedaan en bovendien werkt hij ook als de telefoon uit staat. Een andere USB adapter werkt ook niet. Iemand een idee?
Ga naar batteryoptions (via configuratiescherm) of door op oplaad icoontje rechtsboven te klikken. Vink dan het vinkje uit "als het toestel is ingeschakeld en aangesloten op pc, laad de accu dan niet op"..

That must do the trick :)

Ow wacht... Hard reset.. Te snel gelezen :+

Laad hij wel op als je hem op de pc aansluit (en de xperia is ingeschakeld) ?

[ Voor 4% gewijzigd door Nano2009 op 29-12-2008 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triton2008
nielsgaastra schreef op maandag 29 december 2008 @ 10:57:
Ik zoek een programma om makkelijk mijn foto's mee te synchroniseren, via activesync lukt dat niet, toch?
Jawel hoor.
Heb je vista of xp?

je kan via active sync naar je map gaan waar de foto's opgelagen worden en dat copy naar je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
Ja dat snap ik :) Maar ik zou graag willen dat hij nieuwe foto's automatisch synchroniseert, net zoals via Nokia PC Suite (die kijkt welke foto's er nieuw zijn en die zet hij automatisch over op je pc). Dat moet toch op de een of andere manier mogelijk zijn lijkt me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik liet zojuist mijn X1 van meer dan een meter hoogte op de grond vallen :'(
Gelukkig is er geen krasje of deukje te zien en de slider werkt ook nog perfect. De gsm is toch steviger dan ik gedacht had :)
Ik doe nu trouwens ook al 6 dagen met de accu zonder bijladen.

[ Voor 57% gewijzigd door SToRM666 op 29-12-2008 12:29 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
SToRM666 schreef op maandag 29 december 2008 @ 12:27:
Ik liet zojuist mijn X1 van meer dan een meter hoogte op de grond vallen
Lullig voor je, maar wat moeten wij met deze informatie? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
Ik liet zojuist mijn X1 van meer dan een meter hoogte op de grond vallen
????????????????? :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorteert hij bij jullie SMSjes ook op zo'n rare manier?
Hij geeft ze weer als een conversatie, maar niet gesorteerd op datum maar willekeurig door elkaar heen.
Iemand een idee hoe je dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 12:30:
Sorteert hij bij jullie SMSjes ook op zo'n rare manier?
Hij geeft ze weer als een conversatie, maar niet gesorteerd op datum maar willekeurig door elkaar heen.
Iemand een idee hoe je dit kan oplossen?
XperiaTweak 2.0 installeren. Dan heb je de optie om die conversatie-stijl uit te schakelen.

[ Voor 8% gewijzigd door SToRM666 op 29-12-2008 12:32 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Nano2009 schreef op maandag 29 december 2008 @ 11:03:
[...]

Ga naar batteryoptions (via configuratiescherm) of door op oplaad icoontje rechtsboven te klikken. Vink dan het vinkje uit "als het toestel is ingeschakeld en aangesloten op pc, laad de accu dan niet op"..

That must do the trick :)

Ow wacht... Hard reset.. Te snel gelezen :+

Laad hij wel op als je hem op de pc aansluit (en de xperia is ingeschakeld) ?
Veel te snel gelezen dus, ook je 2e vraag is in zijn post terug te lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik liet zojuist mijn X1 van meer dan een meter hoogte op de grond vallen :'(
Gelukkig is er geen krasje of deukje te zien en de slider werkt ook nog perfect. De gsm is toch steviger dan ik gedacht had :)
Ik doe nu trouwens ook al 6 dagen met de accu zonder bijladen.
ik heb xperia gekocht vanwege sterke behuizing, maar ik durfde het nooit te testen hoe sterk het eigenlijk is.

ik vertrouw erop dat het niet kapot zal gaan als ik het van 1 meter hoog loslaat, even proberen....
verdorie hij is kapot!!!!! alles is los.

geintje hoor, ik durf het nie te proberen :P wie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ik krijg de Live Panel niet werkend. Na een paar keer geinstalleerd te hebben krijg ik het niet voor elkaar om hem te gebruiken als ik hem selecteer..hij "schiet" gewoon terug. Heb een beetje een vermoeden dat ik de andere live services ook moet activeren?

Verder gebruik ik ook TF3D (manilla HD) en wat mij opvalt is dat ik veel problemen heb met het foto album. Kan niet mijn SD kaart inhoud zien en hij is verschrikkelijk traag...nog meer mensen die dit ervaren? Las op het XDA forum dat je bij album zou kunnen kiezen welke opslag je voorkeur heeft maar ik zie die optie niet.

Ook krijg ik het niet voor elkaar om met coreplayer fatsoenlijk een filmpje af te spelen. Heb het idee dat WMP toch iets beter de hardware gebruikt dan CP want daar loopt het net wat beter. Helaas alleen WMV files.

[ Voor 15% gewijzigd door Tranzy op 29-12-2008 12:42 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triton2008
Tranzy schreef op maandag 29 december 2008 @ 12:41:
Ik krijg de Live Panel niet werkend. Na een paar keer geinstalleerd te hebben krijg ik het niet voor elkaar om hem te gebruiken als ik hem selecteer..hij "schiet" gewoon terug. Heb een beetje een vermoeden dat ik de andere live services ook moet activeren?

Verder gebruik ik ook TF3D (manilla HD) en wat mij opvalt is dat ik veel problemen heb met het foto album. Kan niet mijn SD kaart inhoud zien en hij is verschrikkelijk traag...nog meer mensen die dit ervaren? Las op het XDA forum dat je bij album zou kunnen kiezen welke opslag je voorkeur heeft maar ik zie die optie niet.

Ook krijg ik het niet voor elkaar om met coreplayer fatsoenlijk een filmpje af te spelen. Heb het idee dat WMP toch iets beter de hardware gebruikt dan CP want daar loopt het net wat beter. Helaas alleen WMV files.
TF3D (manilla HD) is een ramp voor de X1 hoor.
Sony heeft em zelf niet online gezet. Oppassen met dat soort troep hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triton2008

probeer http://kinoma.com/

je gaat blij zijn. geloof mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 12:39:
[...]

ik vertrouw erop dat het niet kapot zal gaan als ik het van 1 meter hoog loslaat, even proberen....
verdorie hij is kapot!!!!! alles is los.

geintje hoor, ik durf het nie te proberen :P wie wel?
Wat probeer je nu te bereiken? Je snapt toch zelf ook wel dat er niemand is die zijn gloednieuwe ubergeile X1 voor de lol vanaf 1 meter laat vallen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg de Live Panel niet werkend. Na een paar keer geinstalleerd te hebben krijg ik het niet voor elkaar om hem te gebruiken als ik hem selecteer..hij "schiet" gewoon terug. Heb een beetje een vermoeden dat ik de
Je moet naar Mijn apparaaat--> programmabestanden gaan en dan Live panel aanklikken.
Dan krijg je een hele waslijst met bestanden maar bij het onderste bestand (WMLPanelresources.dll.0409)moet je even op naam wijzigen klikken.
Dan verander je 0409 in 0413.
Gefixt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
pven schreef op maandag 29 december 2008 @ 13:03:
[...]

Wat probeer je nu te bereiken? Je snapt toch zelf ook wel dat er niemand is die zijn gloednieuwe ubergeile X1 voor de lol vanaf 1 meter laat vallen? :?
Hoezo niet! |:( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
JaJoah schreef op zondag 28 december 2008 @ 20:33:
Wel heb ik een aantal keren bij een oproep (wanneer dat venster in beeld verschijnt) onderaan de optie "stil" gezien waar nu steeds "Beantw." staat.

Iemand die weet hoe ik die optie weer kan activeren (dus dat ik ringtoon kan uitzetten maar de telefoon gewoon kan laten overgaan?)
Dat kun je ook doen door tijdens het overgaan je volumetoetsen aan de zijkant harder of zachter te zetten.
Pagina: 1 ... 4 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over abonnementen en levertijden kan in:
- [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic.

Discussie over de scheurtjes kan vanaf heden in:
- Het Sony Ericsson Xperia X1 Scheuren / Problemen topic.