Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 20 Laatste
Acties:
  • 176.237 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danny1909
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 17:58
Dat youtube panel is echt een hele verademing :D

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=462595

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 10:50:
Kan iemand me vertellen waarom de namen van contacten in mijn telefoonboek niet in beeld komen wanneer zij mij bellen? Wanneer ik het nummer (terug)bel zie je wel diens naam in beeld.
Dus als ik nu bijvoorbeeld een gemiste oproep heb zie ik alleen een nummer staan. Als ik het nummer dan terugbel zie ik ineens dat het een contact van mij is. Weet iemand de oplossing?

Heb het toestel nu een kleine maand. Eerlijk gezegd irriteer ik me aan veel zaken.
GAlarm is al 2 keer vastgelopen tijdens het snoozen..conclusie me verslapen te laat op belangrijke afspraken. Kan het standaard ingebouwde alarm trouwens uberhaupt snoozen?

Lachwekkende batterijduur. Iets wat ik ook bij vele anderen lees. Snap dit echt niet van SE.

Om de dag wel een vastloper. Een systeem traag als een slak.

prachtig ogend klere toestel.. alsof je rondloopt met een halve gare pc in je broekzak. Ik ga denk ik mn nokia prepaid van 30 euro weer uit de kast halen.. echt een toestel voor een computernerd die geen vrienden heeft en de hele dag maar met zn smartphone wil spelen en doen.

Ik hoop echt dat er spoedig een paar goede updates uitkomen, en evt. een nieuw type batterij waardoor ik Hancock kan kijken zonder 3 keer mn batterij op te laden.
Batterijduur die lachwekkend is klopt wel. Maar dan is er waarschijnlijk wat mis met je batterij. Ik krijg een nieuwe van KPN maar dat wordt pas na nieuwjaar, ze hadden geen nieuwe X1's meer gekregen.

Vastloper heb ik ook af en toe. Krijg dan een foutmelding waarna de knopjes het niet meer doen (ook de verlichting in de knoppen niet) en de telefoon gaat niet meer aan of uit. Dan moet ik de batterij eruit halen en het is opgelost.
Ook heb ik af en toe dat mijn berichten niet meer open gaan, met geen mogelijkheid. Even opnieuw opstarten en het is weer in orde.

Kleine dingetjes, maar inderdaad wel irritant op sommige momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danny1909
  • Laatst online: 10-09 17:58
Filmpje met youtube panel:

http://nl.youtube.com/watch?v=2r1ko1vWMOk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:36
Ik moet zeggen dat ik toen ik de X1 net had inderdaad ook een vrij nare bijsmaak had over de batterijduur, één dag leek het maximaal haalbare. Maar op dit moment staat mijn X1 alweer 4 dagen aan en de telefoon meent nog op 60% te zitten. Ik denk dat het een combinatie is van weinig ingrijpende dingen uitvoeren (dingen als software installeren/verwijderen, telefoon rebooten en wifi aan) en het feit dat de batterij nu een aantal keer opnieuw is opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Ik vind het niet zo spectaculair allemaal, ik heb de youtube-app al geinstalleerd staan en hoef er niet zo nodig een panel omheen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg de youtube panel niet werkend. hij staat wel onder me panels maar als ik erop klik dan lijkt hij niet goed te laden, krijg een wit scherm..

Moet ik ergens een landcode veranderen naar 13?

Edit; opgelost, inderdaad code aanpassen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2008 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 18:58:
ik krijg de youtube panel niet werkend. hij staat wel onder me panels maar als ik erop klik dan lijkt hij niet goed te laden, krijg een wit scherm..

Moet ik ergens een landcode veranderen naar 13?

Edit; opgelost, inderdaad code aanpassen.
'

waar doe je dat....?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2008 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de naam van het bestand YouTube.exe.0409 veranderen naar YouTube.exe.0413

Deze staat in je Windows map als je hier naartoe gaat in je verkenner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 20:26:
[...]

de naam van het bestand YouTube.exe.0409 veranderen naar YouTube.exe.0413

Deze staat in je Windows map als je hier naartoe gaat in je verkenner
Thanks!! Ziet er leuk/ goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al ervaring met een goede podcast player?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HendrikN schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 18:43:
[...]

Ik vind het niet zo spectaculair allemaal, ik heb de youtube-app al geinstalleerd staan en hoef er niet zo nodig een panel omheen te hebben.
Inderdaad, met de button van coreplayer op m'n panel scheelt het ook weer panel wisselen....

Zou alleen graag een button voor direct camera acces op het standaard panel willen hebben, zou dat kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op naar de volgende Xperia: Van GSMArena.com:

The next Sony Ericsson XPERIA won’t be made by HTC
23 Dec, 2008 | Comments (15) | Post your comment
Tags: HTC, Windows Mobile, Sony Ericsson, Rumors

The next generation of Windows Mobile powered devices by Sony Ericsson presumably won't be HTC-made. Instead, Sony Ericsson will entrust their new smartphone production to a Taiwan-based company called Mobinnova.

The Taiwanese Mobinnova already have experience with mobile phones production under their Foxconn Electronics brand but we can only guess the reason behind that decision of Sony Ericsson (if true at all). Perhaps they are after a better differentiation of their products or are reluctant of using their main WinMo competitor as OEM.

Of course, nobody is really sure whether there would be a new XPERIA, and if there is one, whether it will be based on Windows Mobile at all.

Nevertheless let's hope that future gadgets will exceed the fascinating XPERIA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 21:53:
op naar de volgende Xperia: Van GSMArena.com:

The next Sony Ericsson XPERIA won’t be made by HTC
23 Dec, 2008 | Comments (15) | Post your comment
Tags: HTC, Windows Mobile, Sony Ericsson, Rumors

The next generation of Windows Mobile powered devices by Sony Ericsson presumably won't be HTC-made. Instead, Sony Ericsson will entrust their new smartphone production to a Taiwan-based company called Mobinnova.

The Taiwanese Mobinnova already have experience with mobile phones production under their Foxconn Electronics brand but we can only guess the reason behind that decision of Sony Ericsson (if true at all). Perhaps they are after a better differentiation of their products or are reluctant of using their main WinMo competitor as OEM.

Of course, nobody is really sure whether there would be a new XPERIA, and if there is one, whether it will be based on Windows Mobile at all.

Nevertheless let's hope that future gadgets will exceed the fascinating XPERIA.
Dat ze eerst maar eens zorgen dat deze op orde is, zonder scheuren e.d. en dat alles fantsoenlijk loopt, voordat er al aan een nieuwe Xperia gedacht wordt. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CILLER
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:42
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=456477
Even een waarschuwing voor iedereen, ik kwam bij toeval deze thread tegen en het lijkt erop dat Htorch oververhitting kan veroorzaken,

Mischien iets voor een waarschuwing in de openingspost.

In ieder geval is het zonde als mensen op deze manier hun X1 slopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees die hele draad, maar dat is een zaklampje?

Ofwel iets doen waar het apparaat niet voor gemaakt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CILLER
klopt maar omdat er een ledje bij de camera zit die je met behulp van simpele software kunt activeren zijn er genoeg mensen die hem wel als zaklampje gebruiken.
Juist dat ingebouwde ledje zorgt voor deze problemen.

Het is meer een waarschuwing naar de mensen toe die het lampje gebruiken als zaklamp als een flame naar SE.

[ Voor 16% gewijzigd door CILLER op 24-12-2008 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pak ik net de foon van de kast staat m'n dataverbinding dus al 7 uur open, terwijl er geen proggie draait (!)

(Ik dacht dat het alleen met programma kon, on mijn geval msn bijv. vergeten uit te zetten)

Dus please please de link even geven van dat proggie waar we op de vorige bladzijde nog staatsloterij grappen over maakten. .... ik heb compleet deel 5 gelezen en zie dezelfde vraag wel 4x, maar het antwoord nergens. Me best echt gedaan dus, getuige de tijd, gelukkig ben ik vrij straks.

Het 'nodata' is wel heel rigoreus, handig voor het buitenland, maar niet voor dit doel..... [geprobeerd]

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2008 06:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een kleine week in mijn bezit staan me toch een aantal dingen tegen, grootste ergenis is het geluid.
Of beter gezegd, de belabberde kwaliteit ervan.

1 speaker op de telefoon om beltonen en muziek en geluiden af te spelen?
What the hell man. En de kwaliteit is niet om aan te horen.

Beetje raar dat de belangrijkste functie van een telefoon ook gelijk de minste is.. het kunnen horen van de telefoon wanneer deze afgaat, duhhh!

Probeer voor de gein eens een nummer van youtube af te spelen via de speaker.. afgrijselijk.
:@

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2008 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 08:57:
Na een kleine week in mijn bezit staan me toch een aantal dingen tegen, grootste ergenis is het geluid.
Of beter gezegd, de belabberde kwaliteit ervan.

1 speaker op de telefoon om beltonen en muziek en geluiden af te spelen?
What the hell man. En de kwaliteit is niet om aan te horen.

Beetje raar dat de belangrijkste functie van een telefoon ook gelijk de minste is.. het kunnen horen van de telefoon wanneer deze afgaat, duhhh!

Probeer voor de gein eens een nummer van youtube af te spelen via de speaker.. afgrijselijk.
:@
Kom op man, dit is niet eens een vraag. 8)7
Wat dacht je er van dat er misschien een instelling niet goed staat of dat je tel kapot is. |:(
Maar het is ook een raar idee om dat na te vragen natuurlijk. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 09:10:
[...]

Kom op man, dit is niet eens een vraag. 8)7
Wat dacht je er van dat er misschien een instelling niet goed staat of dat je tel kapot is. |:(
Maar het is ook een raar idee om dat na te vragen natuurlijk. :z
Dat klopt het is inderdaad geen vraag.
Je gaat door voor de magnetron. :X

Feit is nog wel steeds dat het geluid niet te doen is op de telefoon. En nee deze is zeker niet stuk. Maar gewoon k.u.t. kwalitatiet uitermate teleurstellend.
En wat voor instelling wil je dat laten veranderen? De instelling die na het aanzetten spontaan een extra speaker in je xperia plempt?

mono :X

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2008 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 21:33:
[...]

Inderdaad, met de button van coreplayer op m'n panel scheelt het ook weer panel wisselen....

Zou alleen graag een button voor direct camera acces op het standaard panel willen hebben, zou dat kunnen?
Wat dacht je van de cameraknop? die kun je altijd indrukken volgens mij, en dan kom je in de cameramode terecht...

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 21:33:
[...]

Ik heb wel een snelkoppeling in mijn start menu gemaakt, die kan ik wel sharen als iemand die wil. Maar inderdaad is het niet erg nuttig, de camera-knop moet altijd werken.
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 09:29:
[...]

Dat klopt het is inderdaad geen vraag.
Je gaat door voor de magnetron. :X

Feit is nog wel steeds dat het geluid niet te doen is op de telefoon. En nee deze is zeker niet stuk. Maar gewoon k.u.t. kwalitatiet uitermate teleurstellend.
En wat voor instelling wil je dat laten veranderen? De instelling die na het aanzetten spontaan een extra speaker in je xperia plempt?

mono :X
Sorry hoor, maar met een extra speaker van dezelfde kwaliteit is het nog steeds k.u.t. Waarom denken mensen dat een extra speaker erbij zetten ineens de kwaliteit van de speakers beter maakt? De speakers zijn gewoon brak, niks aan te doen. Ter vergelijking, mijn HTC Universal had 2 speakers, en daar kwam ook gewoon brak geluid uit.

[ Voor 22% gewijzigd door Tsunami op 24-12-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:59
Ik sta op het punt om een andere rom (touch-it X1 M-HD) in mijn xperia te flashen. Alleen het probleem is dat ik behoorlijk nieuw ben ik de wereld van het "rom flashen"

Moet ik ergens op letten ? zitten er gevaren aan ? En kan ik weer teruggaan naar de orginele NL rom (unbranded) ?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsunami schreef op woensdag 24 december 2008 @ 11:10:
[...]

Ik heb wel een snelkoppeling in mijn start menu gemaakt, die kan ik wel sharen als iemand die wil. Maar inderdaad is het niet erg nuttig, de camera-knop moet altijd werken.

[...]

Sorry hoor, maar met een extra speaker van dezelfde kwaliteit is het nog steeds k.u.t. Waarom denken mensen dat een extra speaker erbij zetten ineens de kwaliteit van de speakers beter maakt? De speakers zijn gewoon brak, niks aan te doen. Ter vergelijking, mijn HTC Universal had 2 speakers, en daar kwam ook gewoon brak geluid uit.
Pfff oké! De kwaliteit zal er niet geweldig om worden, maar stereo klinkt altijd beter dan mono!
En zoals je las ging het om de hardheid niet om welke tonen ik wel en niet hoor.
Een 2e speaker op een andere plek erbij, lost dit probleem gewoonweg op. Klaar.

Nu is de speaker zelfs zo'n belemmering dat je hem 9 van de 10 keer niet hoort omdat die ene speaker in je zak, geblokkeerd word.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2008 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:37

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Nano2009 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 11:20:
Ik sta op het punt om een andere rom (touch-it X1 M-HD) in mijn xperia te flashen. Alleen het probleem is dat ik behoorlijk nieuw ben ik de wereld van het "rom flashen"

Moet ik ergens op letten ? zitten er gevaren aan ? En kan ik weer teruggaan naar de orginele NL rom (unbranded) ?

Alvast bedankt :)
Dit heb je al gelezen? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=445815

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:40
CILLER schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 22:53:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=456477
Even een waarschuwing voor iedereen, ik kwam bij toeval deze thread tegen en het lijkt erop dat Htorch oververhitting kan veroorzaken,

Mischien iets voor een waarschuwing in de openingspost.

In ieder geval is het zonde als mensen op deze manier hun X1 slopen...
Hmm, dat is best wel jammer opzich. Ik gebruikte de torch errug veel op mijn vorige toestel (k800i). Handig als je ergens in het donker zit en geen zaklampje bij je hebt ofzo. :x
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 11:22:
[...]

Pfff oké! De kwaliteit zal er niet geweldig om worden, maar stereo klinkt altijd beter dan mono!
En zoals je las ging het om de hardheid niet om welke tonen ik wel en niet hoor.
Een 2e speaker op een andere plek erbij, lost dit probleem gewoonweg op. Klaar.

Nu is de speaker zelfs zo'n belemmering dat je hem 9 van de 10 keer niet hoort omdat die ene speaker in je zak, geblokkeerd word.
Zet dan je trilfunctie aan. Hoef jij ook niet naar dat oh zo erge mono speakertje te luisteren. :z

[ Voor 32% gewijzigd door Danjel op 24-12-2008 12:28 ]

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over Windows Live / Hotmail / MSN.

Het is me 1 keer gelukt om verbinding te maken met Hotmail / MSN, maar daar is het bij gebleven…
Wat ik nu ook probeer en doe, ik krijg steeds de volgende melding:

There’s a connectivity problem. Make sure you’re in an area with good reception and try again.

Ik weet voor 100% dat ik een geode verbinding/bereik heb!

Iemand enig idee om dit op te lossen? Heb trouwens Vodafone als provider…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 07:07
*Zucht*

Wat verwacht je dan van een mobiele telefoon, dat daar een dikke speaker in zit die weet ik veel Watt trekt? Het is een telefoon :|. Het speakertje is niet veel nee, maar ga eens terug naar de basis functie er van, ik kan prima mensen ene filmpje laten zien met wat geluid er onder en kan mn ringtone horen (ook al staat ie altijd op trillen ;) ).

Wat is het met de jeugd van tegenwoordig eigenlijk. Ze verwachten dikke vette kwaliteit uit kleine troep terwijl die moet worden gevoed door een bron die al niet te beste kwaliteit uitgeeft: Youtube bijvoorbeeld.

De X1 is een zakenmensentelefoon met goede multimedia functies, niet andersom. Je moet hem als jochie van 16 niet kopen om te verwachten dat je een multimedia telefoon in handen hebt met de beste kwaliteit. Het geld wat je betaald is grotendeels voor de communicatie mogelijkheden en alle apps en tools er omheen die een zakenman nodig heeft. Omdat het toch weinig extra moeite is en wel veel toevoegt hebben ze er ook maar een speakertje op gezet en een wat oudere camera.

De camera is: Voor foto's in hoge nood, of bv iemands gezicht voor in je adresboek. NIET om foto's te maken voor dagelijks gebruik. Koop AUB een DSLR!

De speaker zit er niet in om je te laten genieten van muziek, daarvoor plof je neer op je bank en zet je een degelijke speakerset aan en luister je naar muziek op hoge kwaliteit.

Etc etc... De extra functies zijn soms handig, maar meer ook niet. Het is een toevoeging, geen vervanger van het orginele product. Met een zwitsers zakmes ga je ook geen boom kappen bijvoorbeeld, maar je kan in hoge nood wel een vis fileren oid... Zie je mobiele telefoon nu ook eens op die manier.

/rant

* GENETX is gelukkig met zn X1. Ik kan lekker onderweg het web op, mn mail checken, agenda bijhouden, voor school een presentatie nog eens doorwerken, plaatjes schieten op school van oa scopebeeld, aflevering van the simpons kijken, prima muziek luisteren in de bus met goede oordopjes, etc, etc, Exact waar het toestel voor is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het speakertje is niet veel nee, maar ga eens terug naar de basis functie er van, ik kan prima mensen ene filmpje laten zien met wat geluid er onder en kan mn ringtone horen (ook al staat ie altijd op trillen
Sory maar ik vind het bijna fanboy gelul van mensen die niet willen in zien dat de telefoon als het om geluid aan komt gewoon niet goed doet. Je hebt het over basis functies voor een telefoon en haalt een filmpje laten zien aan. De basis functie van een telefoon is dat hij duidelijk hoorbaar is. Weet je nog? Anders hadden we wel een pager.

Moet ik daarvoor een jochie van 16 voor zijn om dat op te kunnen merken?
Nee hoor.

Hoe verder je terug gaat in het GSM tijdperk, hoe luider, let op ik herhaal, luider, de telefoon is.
Nee, ik zeg niet dat er bass in me telefoon moet. Nee ik zeg niet dat ik een mengpaneel in me telefoon wil.
Ik herhaal.. luider.

*zucht* Luider dus, niet mooier of kwalitatief beter.

Ik zit hier met 2 collega's, 1 met een nokia n95 en een met een ericsson K nog iets...
Nee ik heb nu niet gekeken naar het kwaliteit van de mp3's die vanaf de telefoon gespeeld kunnen worden. Ik herhaal, ik heb gekeken naar welke telefoon luider en dus duidelijker overkwam.

De Xperia komt met eenzelfde mp3 of desnoods wav, beduidend minder luid over dan beide andere telefoons. Plus het meest irritante is dat als je de telefoon omdraaid, dus met de speaker van je af, dat dit verschil echt bizar groot is.
Ik herhaal, niet de kwaliteit. Nee u raad het al, het ging erom welke telefoon duidelijk hoorbaar is.
Toch wel een leuke bijkomstigheid van note bene je telefoon.
Maargoed helaas mag dit niet gezegd worden aangezien men dit als een PDA ziet, en voor een PDA van 700 euro mag je verwachten dat ze vergeten een 2e speaker in te bouwen.

Ik denk dat me punt nu wel duidelijk is.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2008 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan geen mms-jes ontvangen, ik heb Vodafone en heb de instellingen overgenomen van de Vodafone site maar kan ze nog steeds niet ontvangen

Ik heb al in het forum e.e.a. opgezocht en daar kwam ik tegen dat ik de iverbindingsinstelling op alleen HDSPA moet zetten, ook dit werkt niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triton2008
  • Laatst online: 12-06-2023
ik krijg mijn album covers niet te zien in de SE panel. Vet vaag. In media player wel. Krijg het niet voor elkaar.

jpg moet FOLDER heten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Triton2008 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 13:12:
ik krijg mijn album covers niet te zien in de SE panel. Vet vaag. In media player wel. Krijg het niet voor elkaar.

jpg moet FOLDER heten toch?
Ik word er af en toe best wel moe van dat mn niet meer even zoekt in dit forum... de oplossing staat meerdere keren vermeld => voeg de album art toe aan de id3tag van je mp3 zelf!

@ Intered2 => owee als je je proxysettings nog aan hebt...dan verdien je een heel hard pak slaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Day24
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-10-2023
Ticker, als het je zo ontzettend stoort, waar het wel op lijkt na zo veel berichten, dan breng je de X1 toch gewoon terug of verkoop je hem toch?

Ik vind hem toch echt hard genoeg hoor, maar dat kan aan mij liggen. Ik heb daarnaast dan ook echt wel even op het speaker ikoontje geklikt om te kijken of zowel het volume van de telefoon als van de ringer op maximum stonden..... maar goed.
Daarnaast kun je natuurlijk ook op de computer even het geluid van het mp3tje geforceerd verhogen.

Je kan dan wel gaan zeuren dat SE iets had moeten doen, maar daar verander je de telefoon toch niet mee. Ik ga er vanuit dat mensen voordat ze een telefoon kopen toch eerst wel even een review lezen en het apparaat in de winkel uitproberen. Doen ze dat niet, of niet goed genoeg, tja, dan vind ik dit soort "buyers remorse" toch echt hun eigen schuld.

Maar goed, dat is dan weer mijn eigen mening, laat dat duidelijk wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:37

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Ben het grotendeels met je eens, echter: de camerafunctie wordt wel gebracht alsof het een volwaardige compactcamera vervanger is. Met z'n 3.2 megapixel, die in werkelijkheid maar 3 megapixel is en zo traag is als dikke stront door een trechter. En de flits verpest alleen maar foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triton2008
  • Laatst online: 12-06-2023
DaSaN schreef op woensdag 24 december 2008 @ 14:22:
[...]

Ik word er af en toe best wel moe van dat mn niet meer even zoekt in dit forum... de oplossing staat meerdere keren vermeld => voeg de album art toe aan de id3tag van je mp3 zelf!

@ Intered2 => owee als je je proxysettings nog aan hebt...dan verdien je een heel hard pak slaag!
Dat werkt dus nie.
de jpg heb ik in de map van de mp3s. In media player zie ik ze wel. Maar in de SE panel niet.
maar goed. Heb sony gemaild. Ik wacht het af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
sopsop schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:03:
[...]

Ben het grotendeels met je eens, echter: de camerafunctie wordt wel gebracht alsof het een volwaardige compactcamera vervanger is. Met z'n 3.2 megapixel, die in werkelijkheid maar 3 megapixel is en zo traag is als dikke stront door een trechter. En de flits verpest alleen maar foto's.
Anders geef je normale reacties? Ik wordt een beetje ziek van dat fanboy / hateboy gedrag hier in het topic. Ik zie nergens waar gebracht wordt dat het een volledige cameravervanger is? Beetje vreemd om dat boven te halen. De cameraphones worden gebracht als vervangers, de Xperia zeker niet :/
Triton2008 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:04:
[...]

Dat werkt dus nie.
de jpg heb ik in de map van de mp3s. In media player zie ik ze wel. Maar in de SE panel niet.
maar goed. Heb sony gemaild. Ik wacht het af.
Het toevoegen van de JPG in de TAG van de MP3 werkt dus niet? Dat zie ik niet exact terug in je antwoord, ik zie alleen dat je de JPG in de goede folder hebt staan.. Over tags lees ik niets terug.

Wat heb je _PRECIES_ geprobeerd?

[ Voor 40% gewijzigd door PeterSelie op 24-12-2008 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CILLER
[...]

Tja, een flits op een telefoon camera bashen is wel heel makkelijk...
Ik ken geen enkele telefoon waarbij de flits echt goed is.

Los daarvan is die wat traag maar maakt die vind ik wel goede foto's voor een telefoon.
Kijk eens naar de kleinste volwaardige camera's en vergelijk die eens met je telefoon, dan is het toch direct logisch dat je telefoon die veel en veel meer kan niet opkan tegen een echte camera.

Waar ik me veel meer aan irriteer is dat de grafische drivers slecht zijn. (wat ik al wist toen ik hem kocht)
Ik zit te wachten tot iemand op xda dat fixt of SE met een update komt.

Verder is het een prachttoestel.

[ Voor 24% gewijzigd door CILLER op 24-12-2008 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoaDmaggot schreef op maandag 22 december 2008 @ 14:37:

Ik haal ook de 2 dagen zeker, echter haal ik langer wanneer dat tooltje continue de verbinding eruit knikkert en pas weer openen toelaat wanneer dit nodig is.
Bump en alsjeblieft .... ik vraag het toch gewoon heel netjes?

Ervaring Touch HD toetsbord: Met half querty kun je dus geen letters in je contactlijst selecteren, das onhandig. Ik gebruik nu fingerprint touch, freeware en m.i. een aanrader. (wisselbaar tussen 5 schermpjes)

Gebruik wel de Touch HD Dialer, geen idee waarom eigenlijk, ziet er mooi uit en werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcieking schreef op woensdag 24 december 2008 @ 10:42:
[...]

Wat dacht je van de cameraknop? die kun je altijd indrukken volgens mij, en dan kom je in de cameramode terecht...
Oke, van de week zelf geprobeert, maar dat je zo hard moest drukken [scary] :o
Het werkt inderdaad. Andere optie is dus de multimedia folder op je 'bureaublad' plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:34

St@m

@ Your Service

DaSaN schreef op woensdag 24 december 2008 @ 14:22:
[...]

Dat je er nog op reageert.. had de vragen ook al zien staan.. maar besteed er gewoon geen aandacht meer aan.
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:39:
[...]

Bump en alsjeblieft .... ik vraag het toch gewoon heel netjes?
Je hebt mazzel dat ik net mijn Xperia opnieuw geinstalleerd heb en het linkje nodig had. Dus ik heb even voor je gezocht.. Echt, hoe slecht kun je zoeken en heb het linkje maar even hier neergeplempt anders moet ik me weer ergeren aan andere mensen die hetzelfde gaan vragen en te lui zijn om even 1 of 2 topics terug te kijken.
Verwijderd in "Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 5"

[ Voor 44% gewijzigd door St@m op 24-12-2008 16:06 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:46:

Je hebt mazzel dat ik net mijn Xperia opnieuw geinstalleerd heb en het linkje nodig had. Dus ik heb even voor je gezocht.. Echt, hoe slecht kun je zoeken en heb het linkje maar even hier neergeplempt anders moet ik me weer ergeren aan andere mensen die hetzelfde gaan vragen en te lui zijn om even 1 of 2 topics terug te kijken.
Tsja, die had ik wel gevonden, maar dat is een harde registerwijziging en geen programmaatje. Dat gaat weer andere probs opleveren als ik juist WEL connectie nodig heb vrees ik, en aangezien ik geen held ben met registertweaks (denk aan weer ongedaan maken) heb ik dat liever niet. Ik dacht dat het een tooltje met een mooi icoontje betrof dat je aan/uit kon zetten, en daar zocht ik dus naar.

Toch bedankt voor de moeite, nu zoek ik niet verder en dat scheelt ook. Ik hou het wel bij 'no data' voorlopig.

Even los van de ?? waarom mijn connectie nu aan is gegaan eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En touchstone dialer er weer af .... slide to answer .... alsof me dat lukt, alle gesprekken gemist. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Het is gewoon om precies te zijn een 3145728 pixel camera die het prima doet naar smartphone maatstaven. Het is geen topper en hij is niet super snel ofzo, maar dat is bij weinig smartphones zo. En bovendien is het ervaring dat er nu eenmaal geen telefoon bestaat die alles goed doet maar er altijd wel een aantal zaken zijn die minder zijn en daar basseer je je keuze op. Er zijn genoeg reviews die je daarbij kunnen helpen, verder kan je in de winkel ook gewoon een telefoon uitproberen. Beetje jammer dat mensen eerst een telefoon kopen en dan hier gaan brallen wat er niet goed aan is. Ik ben geen fanboy wat dat betreft, geef eerlijk aan wat de mindere dingen zijn, maar dat zijn dingen die je ZELF kan proberen of ZELF uit kan zoeken VOOR je een telefoon koopt. Verder heb ik totaal geen problemen met de speaker, dat ding is snoei hard, tenzij je je hand/vinger ervoor hebt als je hem in je hand hebt. In mijn jas/broek zak heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt dat hij zacht is :-S

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoFoX
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-09 08:56
Had eerst Touch-IT Keyboard geprobeerd, alleen had hier geen Nederlandse woord aanvulling: alleen Engels, Frans, Spaans, Italiaans en Duits... Beetje jammer.

Vervolgens ff lopen zoeken in de delen hiero en kwam op SPB-keyboard :D zeker relaxt...

Alleen ik zou toch die Touch-IT Keyboard met nederlandse woordaanvulling willen proberen, omdat deze ook nog een 10 toetsen functie heeft ipv de voltallige qwerty-weergave.

Weet iemand toevallig hoe je die woordaanvullig in Touch-IT aan de praat krijgt in de NL language??

Neo

- The Neo and Only -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Danjel schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:21:
[...]

Hmm, dat is best wel jammer opzich. Ik gebruikte de torch errug veel op mijn vorige toestel (k800i). Handig als je ergens in het donker zit en geen zaklampje bij je hebt ofzo. :
Wil je mij eens uitleggen hoe je die Xenon flits constant hebt laten branden dan :?
Ik heb ook een K800i maar bij mij gaat dat niet werken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 16:45:
[...]

Tsja, die had ik wel gevonden, maar dat is een harde registerwijziging en geen programmaatje. Dat gaat weer andere probs opleveren als ik juist WEL connectie nodig heb vrees ik, en aangezien ik geen held ben met registertweaks (denk aan weer ongedaan maken) heb ik dat liever niet. Ik dacht dat het een tooltje met een mooi icoontje betrof dat je aan/uit kon zetten, en daar zocht ik dus naar.

Toch bedankt voor de moeite, nu zoek ik niet verder en dat scheelt ook. Ik hou het wel bij 'no data' voorlopig.

Even los van de ?? waarom mijn connectie nu aan is gegaan eigenlijk.
Ehm jij wil toch gewoon dat je telefoon de inet verbinding verbreekt als ie 1 minuut niets gedaan heeft?
Dat is toch wat er hier gebeurt.. Standaard staat dit in de Xperia op 10 minuten trouwens, en tja als je dat niet wilt, dan gebruik je het tooltje no data ja, welke te vinden is onder de communicatie manager

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op woensdag 24 december 2008 @ 17:10:
[...]

Ehm jij wil toch gewoon dat je telefoon de inet verbinding verbreekt als ie 1 minuut niets gedaan heeft?
Dat is toch wat er hier gebeurt.. Standaard staat dit in de Xperia op 10 minuten trouwens, en tja als je dat niet wilt, dan gebruik je het tooltje no data ja, welke te vinden is onder de communicatie manager
If so, waarom had ik gisteren dan een open connectie van 6 uur - 56 minuten en 30 seconden ??

Schrok me wild dat ik dat zag.

(eigenlijk wil ik dat ie verbreekt als je applicaties uitzet, zoals msn, dat moet dus achteraf handmatig en ook niet dat ie reconnect zonder dat ik ja zeg, om bovenstaande dus te voorkomen > let wel er stond gister echt geen programma open! dus en want als dan ...)

No data zit niet onder de comm. manager, maar is een eigen programmaatje.

Met al dat zoeken kom je nog weleens wat tegen he ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2008 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
[...]

Ben het grotendeels met je eens, echter: de camerafunctie wordt wel gebracht alsof het een volwaardige compactcamera vervanger is.
Ik heb nergens in de promotie van de SEX1 gelezen dat de camera een vervanger voor een compact camera is :?
Met z'n 3.2 megapixel, die in werkelijkheid maar 3 megapixel is en zo traag is als dikke stront door een trechter. En de flits verpest alleen maar foto's.
Waar vergelijk je de camera mee dat je 'm zo traag vindt? Met een echte digitale camera of dslr?
Ik heb een aantal foto's met de SEX1 gemaakt maar krijg niet de indruk dat ie trager is dan m'n K800i en die is echt niet traag voor een phone met camera ;)

De 'flitser' is inderdaad een echte gadget op de meeste telefoons (enkele K- C-types van SE uitgezonderd)
Je moet minstens een xenon flitser hebben voor een redelijk/goed resultaat weet ik uit ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 17:14:
[...]

If so, waarom had ik gisteren dan een open connectie van 6 uur - 56 minuten en 30 seconden ??

Schrok me wild dat ik dat zag.

(eigenlijk wil ik dat ie verbreekt als je applicaties uitzet, zoals msn, dat moet dus achteraf handmatig en ook niet dat ie reconnect zonder dat ik ja zeg, om bovenstaande dus te voorkomen > let wel er stond gister echt geen programma open! dus en want als dan ...)

No data zit niet onder de comm. manager, maar is een eigen programmaatje.

Met al dat zoeken kom je nog weleens wat tegen he ;)
Omdat, als je je internetverbinding open hebt staan.. hij altijd wel eens in de 10 minuten "iets" doet.
Dus je internetverbinding is nooit 10 minuten idle.
En met no data programma bedoelde ik natuurlijk het knopje gegevensverbinding in de comm. manager.
Als jij je verbinding uit wil zetten met een knopje, nou de mensen van Windows hebben daar dus een knopje voor gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:45
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 16:50:
En touchstone dialer er weer af .... slide to answer .... alsof me dat lukt, alle gesprekken gemist. :+
Je kan ook gewoon opnemen door op het meest linkerknopje te drukken met een telefoonhoorn als symbool. Kwam ik ook pas achter nadat ik met dat ge-slide gesprekken gemist had... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 10:50:

Heb het toestel nu een kleine maand. Eerlijk gezegd irriteer ik me aan veel zaken.
GAlarm is al 2 keer vastgelopen tijdens het snoozen..conclusie me verslapen te laat op belangrijke afspraken. Kan het standaard ingebouwde alarm trouwens uberhaupt snoozen?
Hoe waar, hoe waar. Vooral het vastlopen van GAlarm viel mij ook al op, zeer irritant.
De ingebouwde wekken kan wel snoozen, maar alleen (!!!) via een menu! Hoe verzinnen ze het! :(

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psy schreef op woensdag 24 december 2008 @ 19:17:
[...]

..GAlarm viel mij ook al op, zeer irritant.
..
Standaard alarm is waardeloos echter vind ik Galarm een top oplossing (v 0.9.6.3) en nog geen keer last van vastlopers gehad (keer of 20 gebruikt). Overigens had ik ook geen last met het standaard alarm alleen is deze niet gebruiksvriendelijk. In Galarm zit een standaard windows fix, heb je deze gedraaid? Ik weet niet of het bij mij meerwaarde heeft gehad maar ik heb hem wel gedraaid.

Ik heb overigens wel touchflow 3d en andere zooi eraf gehaald aangezien dit de snelheid en stabiliteit niet te goede kwam. Misschien dat er een conflict is met andere software op je telefoon??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-08 16:10
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:45:
[...]

Sory maar ik vind het bijna fanboy gelul van mensen die niet willen in zien dat de telefoon als het om geluid aan komt gewoon niet goed doet. Je hebt het over basis functies voor een telefoon en haalt een filmpje laten zien aan. De basis functie van een telefoon is dat hij duidelijk hoorbaar is. Weet je nog? Anders hadden we wel een pager.

Moet ik daarvoor een jochie van 16 voor zijn om dat op te kunnen merken?
Nee hoor.

Hoe verder je terug gaat in het GSM tijdperk, hoe luider, let op ik herhaal, luider, de telefoon is.
Nee, ik zeg niet dat er bass in me telefoon moet. Nee ik zeg niet dat ik een mengpaneel in me telefoon wil.
Ik herhaal.. luider.

*zucht* Luider dus, niet mooier of kwalitatief beter.

Ik zit hier met 2 collega's, 1 met een nokia n95 en een met een ericsson K nog iets...
Nee ik heb nu niet gekeken naar het kwaliteit van de mp3's die vanaf de telefoon gespeeld kunnen worden. Ik herhaal, ik heb gekeken naar welke telefoon luider en dus duidelijker overkwam.

De Xperia komt met eenzelfde mp3 of desnoods wav, beduidend minder luid over dan beide andere telefoons. Plus het meest irritante is dat als je de telefoon omdraaid, dus met de speaker van je af, dat dit verschil echt bizar groot is.
Ik herhaal, niet de kwaliteit. Nee u raad het al, het ging erom welke telefoon duidelijk hoorbaar is.
Toch wel een leuke bijkomstigheid van note bene je telefoon.
Maargoed helaas mag dit niet gezegd worden aangezien men dit als een PDA ziet, en voor een PDA van 700 euro mag je verwachten dat ze vergeten een 2e speaker in te bouwen.

Ik denk dat me punt nu wel duidelijk is.
Hoei je bent je vergist in de gsm winkel, in plaats van die luide Nokia XpressMusic heb je nu een Xperia mee.
Ga terug en koop toch maar die XpressMusic...

Trouwens van al de PDA's en PDA-phones die ik heb gehad hadden die meerdere speakers inderdaad, die dat ik er zel in stak door de mini-jack te gebruiken...
Jezus ik hoop echt dat niet meer leken deze telefoon kopen, straks komen oma en opa ook nog vragen hoe ze een .cab moeten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Day24 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 14:50:
Ticker, als het je zo ontzettend stoort, waar het wel op lijkt na zo veel berichten, dan breng je de X1 toch gewoon terug of verkoop je hem toch?

Ik vind hem toch echt hard genoeg hoor, maar dat kan aan mij liggen. Ik heb daarnaast dan ook echt wel even op het speaker ikoontje geklikt om te kijken of zowel het volume van de telefoon als van de ringer op maximum stonden..... maar goed.
Daarnaast kun je natuurlijk ook op de computer even het geluid van het mp3tje geforceerd verhogen.

Je kan dan wel gaan zeuren dat SE iets had moeten doen, maar daar verander je de telefoon toch niet mee. Ik ga er vanuit dat mensen voordat ze een telefoon kopen toch eerst wel even een review lezen en het apparaat in de winkel uitproberen. Doen ze dat niet, of niet goed genoeg, tja, dan vind ik dit soort "buyers remorse" toch echt hun eigen schuld.

Maar goed, dat is dan weer mijn eigen mening, laat dat duidelijk wezen.
Bij het afgaan van de telefoon is ie veel te hard! Ik heb m altijd op 40% en moet me altijd haasten om mijn telefoon gauw op te nemen, omdat ie zo luid overgaat...

ook ben ik ermee eens dat dit een telefoon is voor de meer zakelijke markt. Ik zie WM telefoons nog steeds als een PDA dat ook kan bellen en dat het mooi meegenomen is dat er multimedia features op zitten. Ik ben nog steeds geen fan van WM, wel van de vormgeving van X1 en wist van te voren duidelijk voor welke doelgroep deze telefoon is bedoeld. Wat dat betreft is deze telefoon een goede ondersteuning in mijn werk.

En wat dat speakertje betreft, wat een troep voor die prijs! De telefoon is zo groot, daar hadden ze wel 2 of 5 speakers in kunnen doen met B&O kwaliteit ofzo... >:) (zit niet zo te zeuren om een speaker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de telefoon vandaag ontvangen en heb hem net aangezet. Helaas begrijp ik niks van dat uitlijnen, wat houdt dat exact in?? ben er nu ongeveer een half uur mee bezig, kan iemand me ermee helpen :(????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 23:45:
Ik heb de telefoon vandaag ontvangen en heb hem net aangezet. Helaas begrijp ik niks van dat uitlijnen, wat houdt dat exact in?? ben er nu ongeveer een half uur mee bezig, kan iemand me ermee helpen :(????
Haha, je moet gewoon op dat kruisje drukken, dan verplaatst dat kruisje zich naar de hoek en zo ga je door tot je alle hoeken gehad hebt. :)

't Heeft, dacht ik, met de aanraakgevoeligheid van je scherm te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^ Ik heb serieus dat kruisje al van hoek naar hoek zien springen.. Is het normaal dat dat kruisje zo'n 10 keer naar elke hoek gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 23:50:
^ Ik heb serieus dat kruisje al van hoek naar hoek zien springen.. Is het normaal dat dat kruisje zo'n 10 keer naar elke hoek gaat?
edit, volgens mij gaat hij 4x naar elke hoek..
en moet je nauwkeurig met je pennetje in het midden klikken
misschien ff opnieuw opstarten dan als het niet ophoudt?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2008 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 23:50:
zet telefoon uit en probeer nog keer?

Verwijderd

Het is dit teken; +. Telefoon aan en uitzetten heb ik al geprobeerd maar dit ding frustreert mij momenteel, dus helpppp.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 23:59:
[...]

ik denk dat dit flutkruisje elke hoek zo'n 20 x heeft bekeken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 00:05:
[...]

ik denk dat dit flutkruisje elke hoek zo'n 20 x heeft bekeken.
probeer hard reset. als het nog vervelend doet, zou ik het omruilen denk ik.

Verwijderd

Misschien een hele stomme vraag, maar wat is hard reset?

Verwijderd

wat een gezeur over die trage camera, ik bevestig wel dat het traag is, maar het blijft oke.
3 foto's van de vakantie in Egypte, hele mooie foto's alsof het met gewone camera gemaakt was.

zonsondergang met maansikkel.
Afbeeldingslocatie: http://thumbnails13.imagebam.com/2177/1553c021765419.gif

de valk op het dak.
Afbeeldingslocatie: http://thumbnails7.imagebam.com/2177/42909821765420.gif

Kamelen-zonsondergang, nogmaals met maansikkel. als je goed kijkt, zie je ook venus!

Afbeeldingslocatie: http://thumbnails11.imagebam.com/2177/2f825321765984.gif

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 00:11:
wat een gezeur over die trage camera, ik bevestig wel dat het traag is, maar het blijft oke.
3 foto's van de vakantie in Egypte, hele mooie foto's alsof het met gewone camera gemaakt was.

zonsondergang met maansikkel.
[afbeelding]

de valk op het dak.
[afbeelding]

Kamelen-zonsondergang, nogmaals met maansikkel.

[afbeelding]
Mooi man!

ik ondervind ook helemaal geen problemen met de camera, werkt goed

Wel heb ik last van msn messenger, hij wil soms niet meer aanmelden, en als ik een soft reset doe dan doet ie weer lief

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 00:08:
how to hardreset xpreria x1

http://www.xperiax1.net/f...ial-soft-hard-resets.html

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 00:08:
Linda,
telefoon uitdoen,
dan de 2 knoppen ingedrukt houden (de knopjes net onder je scherm)
dan je telefoon aandoen terwijl je die 2 knopjes ingedrukt houdt

en dan de R in je toetsenbord drukken als erom gevraagd wordt

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:49
Weet iemand een goede freeware mediaplayer?

Eentje met uitgebreide functionaliteit zoals albums, playlisten, media library en een fatsoenlijke GUI.
Heb Coreplayer gecheckt maar geen zin om 30 $ op te hoesten ervoor.

[ Voor 5% gewijzigd door Pirate-Bozz op 25-12-2008 00:27 ]

Verwijderd

Het werkt niet bij mij.. Ik denk serieus dat deze telefoon gestoord is en ben er uberchagrijnig van geworden. Als ik 'm probeer te resetten krijg ik weer dat shit uitlijn gebeuren voor mn neus. Helaas is alles gesloten met kerst, anders was ie morgen nog teruggegaan. Zaterdag neem ik een sprintje richting de vodafone winkel en ga ik eens bleeren.. Toch bedankt voot de hulp allen!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 00:23:
Het werkt niet bij mij.. Ik denk serieus dat deze telefoon gestoord is en ben er uberchagrijnig van geworden. Als ik 'm probeer te resetten krijg ik weer dat shit uitlijn gebeuren voor mn neus. Helaas is alles gesloten met kerst, anders was ie morgen nog teruggegaan. Zaterdag neem ik een sprintje richting de vodafone winkel en ga ik eens bleeren.. Toch bedankt voot de hulp allen!
misschien laatste poging, haal beschermfolie op de scherm af, daarna probeer nog eens. zo niet, plak het terug, dan terugbrengen naar vodafone.

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 00:14:
[...]
Mooi man!

ik ondervind ook helemaal geen problemen met de camera, werkt goed
De camera werkt inderdaad prima, en de interface vind ik bijzonder goed. Als DSLR-user zou ik natuurlijk het liefst nog wat manual instellingen willen zien, maar dat is voor het gros van de consumenten gewoonweg niet nodig.

...oh, en die touch focus, is gewoon geniaal _/-\o_ .
Pirate-Bozz schreef op donderdag 25 december 2008 @ 00:22:
S2P al geprobeerd (tenminste, voor muziek), werkt goed met OpenGL-ES ondersteuning en de UI is gebaseerd op de UI van de iFohn, werkt heel aardig maar ditmaal zonder zo'n lelijk/disfunctioneel toestel eraan gekoppeld.

[ Voor 27% gewijzigd door SirNobax op 25-12-2008 00:34 ]

Pentaxiaan

Verwijderd

^ Ook geprobeerd.. Niks werkt.

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 23:59:
[...]

Bij mij gaat hij van midden naar linksboven, naar linksonder, naar rechts onder naar rechtsboven en dan is het klaar en niet eens hard drukken gewoon zachtjes aantikken en beetje vasthouden :X

Breek je nek voorzichtig

• HendrikN
Het kostte hier ook wat moeite, gewoon blijven proberen met je stylus zo goed mogelijk in het midden van die verdomde plus te drukken. Het heeft bij mij ook 3 rondjes geduurd

Verwijderd

Wat dat uitlijnen betreft;
Normaal doet hij er 1 rondje over (5x klikken)
Als je niet alle 5 klikjes exact in het missen van het kruisje klikt, kan hij het scherm niet goed allignen, en moet je overnieuw beginnen... net zolang tot je het goed doet...
DAT, of je telefoon is inderdaad kaduuk...

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:53

mulder

ik spuug op het trottoir

Pirate-Bozz schreef op donderdag 25 december 2008 @ 00:22:

Eentje met uitgebreide functionaliteit zoals albums, playlisten, media library en een fatsoenlijke GUI.
Heb Coreplayer gecheckt maar geen zin om 30 $ op te hoesten ervoor.
Ik gebruik nu MortPlayer, vooral voor zijn 'Car Screen', je kunt een andere interface kiezen voor in de auto. En je kunt makkelijk folders browsen en afspelen, naast playlists e.d.

oogjes open, snaveltjes dicht

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 08:55:
Wat dat uitlijnen betreft;
Normaal doet hij er 1 rondje over (5x klikken)
Als je niet alle 5 klikjes exact in het missen van het kruisje klikt, kan hij het scherm niet goed allignen, en moet je overnieuw beginnen... net zolang tot je het goed doet...
DAT, of je telefoon is inderdaad kaduuk...
maar dat moet je het wel met je stylus doen en niet met je duim. Ik denk dat veel mensen de vingers nog gebruikten om uit te lijnen en dan blijft je kruisje rondjes maken

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb sinds gisteren mijn Xperia x1 en ben nu al bijna 100 procent tevreden. Ik heb net Tomtom 7 geinstalleerd en dat ging zonder problemen. Daarna heb ik de kaarten er op gezet en nu krijg ik de melding dat de activering mislukt is. Weet iemand wat ik moet doen of heeft iemand links naar sites? Met easyusetool lukt het me niet.

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 11:08:
Hallo allemaal,

Ik heb sinds gisteren mijn Xperia x1 en ben nu al bijna 100 procent tevreden. Ik heb net Tomtom 7 geinstalleerd en dat ging zonder problemen. Daarna heb ik de kaarten er op gezet en nu krijg ik de melding dat de activering mislukt is. Weet iemand wat ik moet doen of heeft iemand links naar sites? Met easyusetool lukt het me niet.
Voor dit soort vragen moet je terug naar de winkel ;-) waar je TomTom hebt gekocht ipv hier te vragen.
/moraalriddermodus

Verwijderd

Ik heb een algemene vraag over de batterijduur,
want ik heb al sinds het begin het idee dat het niet helemaal in orde is

Gisteravond stond me batterij op 80%
Nu laat ik 's nachts me telefoon op standby (dus met het scherm uit)
Als ik s'nachts een sms of gemist oproep krijg gaat het scherm aan en blijft dan voor de rest van de nacht aan, al dan niet gedimd. Dit kost blijkbaar teveel energie en vanochtend stond deze dan ook op 10% en daarna heb ik een smsje kunnen sturen en vervolgens stond ie op 5% waardoor ie vanzelf uitging.

Ik dacht eerst dat het met de instellingen te maken heeft of dat er ook nog data-verbinding gemaakt wordt, maar als ik hier lees dat bij anderen de batterij een aantal dagen meegaat heb ik toch het idee dat ik binnenkort ff langs de winkel moet gaan? Wat denken jullie?

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 12:44:

Gisteravond stond me batterij op 80%
Nu laat ik 's nachts me telefoon op standby (dus met het scherm uit)
Als ik s'nachts een sms of gemist oproep krijg gaat het scherm aan en blijft dan voor de rest van de nacht aan, al dan niet gedimd. Dit kost blijkbaar teveel energie en vanochtend stond deze dan ook op 10% en daarna heb ik een smsje kunnen sturen en vervolgens stond ie op 5% waardoor ie vanzelf uitging.

Ik dacht eerst dat het met de instellingen te maken heeft of dat er ook nog data-verbinding gemaakt wordt, maar als ik hier lees dat bij anderen de batterij een aantal dagen meegaat heb ik toch het idee dat ik binnenkort ff langs de winkel moet gaan? Wat denken jullie?
Check even bij de energie settings wat je ingesteld hebt staan of het licht dimt na zoveel seconden (dat is de bovenste) en uit gaat na weer zoveel seconden (das de 2e) de 3e en 4e zijn hetzelfde, maar dan voor als hij aan de lader/USB hangt dus weer dimmen/uitschakelen. Let er op, dat als het licht helemaal uit gaat als hij aan USB hangt dat dan actieve data verbindingen gesloten worden (ik vroeg me al af waarom het kopieren van mp3's steeds mis ging bij een verschillend bestand, bleek dat hij dan in standby ging en plop foutmelding) als dat niet helpt dan is het niet geheel normaal gedrag wat je telefoon vertoond. Met advaced config dinges kan je nog instellen of het scherm aan moet gaan bij een nieuwe sms, misschien dat dat helpt?

Ik heb mn schatje gisteren weer opgehaald :> ze hebben de trim vervangen en doet het weer prima, helaas wel wat speling in 1 van de hoekjes bij het batt klepje, maar dat hebben er wel meer, verder geen drama ofzo, maar als je zoiets ziet ga je er steeds mee klooien en gaat t irriteren :| dus maar snel weggestopt en nu is mn bloeddruk alweer gedaald :9 Ga nu maar weer eens alles installeren, heb wat nieuwe programmatjes die ik wil ipv oude, dus maar even schoon beginnen ipv met sprite backup alles terug zetten ;) werkt trouwens wel fijn hoor dat sprite backup

Breek je nek voorzichtig

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 07:07
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 16:50:
Op groen drukken werkt ook gewoon ;)

Verwijderd

The PyroPath schreef op donderdag 25 december 2008 @ 13:14:
[...]

Check even bij de energie settings wat je ingesteld hebt staan of het licht dimt na zoveel seconden (dat is de bovenste) en uit gaat na weer zoveel seconden (das de 2e) de 3e en 4e zijn hetzelfde, maar dan voor als hij aan de lader/USB hangt dus weer dimmen/uitschakelen. Let er op, dat als het licht helemaal uit gaat als hij aan USB hangt dat dan actieve data verbindingen gesloten worden (ik vroeg me al af waarom het kopieren van mp3's steeds mis ging bij een verschillend bestand, bleek dat hij dan in standby ging en plop foutmelding) als dat niet helpt dan is het niet geheel normaal gedrag wat je telefoon vertoond. Met advaced config dinges kan je nog instellen of het scherm aan moet gaan bij een nieuwe sms, misschien dat dat helpt?

Ik heb mn schatje gisteren weer opgehaald :> ze hebben de trim vervangen en doet het weer prima, helaas wel wat speling in 1 van de hoekjes bij het batt klepje, maar dat hebben er wel meer, verder geen drama ofzo, maar als je zoiets ziet ga je er steeds mee klooien en gaat t irriteren :| dus maar snel weggestopt en nu is mn bloeddruk alweer gedaald :9 Ga nu maar weer eens alles installeren, heb wat nieuwe programmatjes die ik wil ipv oude, dus maar even schoon beginnen ipv met sprite backup alles terug zetten ;) werkt trouwens wel fijn hoor dat sprite backup
The PyroPath schreef op donderdag 25 december 2008 @ 13:14:
[...]

Dank je wel, ik zal het proberen met het 2e vinkje, mocht t nie helpen dan ga ik zeker terug.
dus het kan in ieder geval wel normaal zijn als je scherm zo'n 8 uur gedimd is, dat je batterij met 80% afneemt?

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 13:44:
[...]

[...]

Dank je wel, ik zal het proberen met het 2e vinkje, mocht t nie helpen dan ga ik zeker terug.
dus het kan in ieder geval wel normaal zijn als je scherm zo'n 8 uur gedimd is, dat je batterij met 80% afneemt?
Dat zou inderdaad kunnen ja, als je ziet hoeveel stroom die achtergrond verlichting vreet. Als je dan nog andere dingen aan hebt staan die er aan bijdragen dan kan het inderdaad wel zijn dat hij in 8 uur tijd leeg gaat.

Breek je nek voorzichtig

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Voor de mensen die vooral software problemen hebben met de Xperia komt er (als het goed) is in januari een update uit. Dit hoorde ik gister van SE toen ik ze belde.

Bij mij crashen de panels behoorlijk vaak en ik kan soms mijn berichten niet meer in. Ik moet dan eerst het toestel softreseten. Ik hoop dat de update helpt.

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

• StanPC
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-08 22:22
Ik heb nu dat als ik op programma's verwijderen klik. Dan krijg ik het menu, maar ik zie helemaal geen programma's. Ook als ik het micro-sdkaartje eruit haal zie ik nog steeds geen programma's.

Verwijderd

WoBaDijk schreef op donderdag 25 december 2008 @ 14:12:
Voor de mensen die vooral software problemen hebben met de Xperia komt er (als het goed) is in januari een update uit.
HAHA
En met de reputatie van SE met de Xperia zal dat wel uitgesteld worden tot maart 2011! ;)

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:45:
[...]

Ik ben het hier wel mee eens. Er wordt hier wel gezegd dat je dat niet mag verwachten 'omdat de x1 een zakelijke telefoon is' , maar dat slaat natuurlijk nergens op. Het lijkt me de bedoeling dat je bij nieuwe telefoons (zeker wat speakertje betreft) er wel van uit mag gaan dat die op alle punten beter is dan je oude.

Het geluid is gewoon zo ontzettend slecht, als ik bijvoorbeeld TomTom aan heb staan in de auto heb staan met max volume, moet ik alsnog mn radio zachter zetten om het goed te kunnen hoern. Via de luidspreker bellen is ook zwaar crap. En er hoeft maar een beetje pink de speaker te bedekken om de hele telefoon te muten.

En wat nog het meest hatelijke is, is dat je echt alleen hoge tonen hoort met dat speakertje. De midden/lagere tonen zijn nauwelijks tot niet hoorbaar. Ik wil er ook niet mee boomblasten in de stad/metro/trein (:P) of wat dan ook, maar hierdoor mis je wel de helft van het geluid.

Kijk als je 's nachts onder de dekens een filmpje wilt checken is het niet erg, maar bij een beetje omgevingsgeluid wordt het al heel erg lastig. Erg jammer van deze telefoon.

Overigens is dit wel het enige puntje waar ik niet over te spreken ben van de X1, voor de rest is het een top ding!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Ik kan iets gemist hebben, maar ik heb echt nog nooit last gehad van slecht of zacht geluid. Ondanks dat mijn telefoon drie meter verderop op mijn bureau ligt word ik er wakker van 's ochtends. De kwaliteit heb ik nooit gechecked, maar ik heb dan ook nooit een telefoon gehad waarvan ik de geluidskwaliteit dusdanig goed vond dat hij als referentie kon dienen.
Wat ik wel jammer vind is dat je het speakertje inderdaad erg makkelijk afsluit met een vinger, hoewel dat ook wel voordelen heeft (ik kan me een volle collegezaal en een afgaande telefoon voorstellen :P)

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

• catt4u
Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 12:44:
Ik denk dat je een aantal tweaks hebt gedaan en/of diverse apps. hebt geïnstalleerd?

Het gevolg bij mij was dat er conflicten onstonden tussen bepaalde apps. :(
De oplossing was een harde reset en opnieuw (heel selectief) apps. installeren die je ECHT wil/moet gebruiken.
Niet alles erop zetten wat leuk lijkt ;)

Als ik jou was zou ik een harde reset doen en dan kijken of je SEX1 normaal functioneert zoals het hoort.
Ik doe makkelijk 2,5 ~ 3 dagen zonder opladen (zie één van mijn vorige posts) :+

En als ie in stand-by staat, dus dat het scherm zwart is, en er komt een bericht binnen dan geeft ie de melding maar na een poosje (ik heb niet gecontroleerd hoeveel min.) is het scherm weer zwart.
Als je 'm dan weer wakker maakt staat die melding gewoon in het scherm _/-\o_

Verwijderd

catt4u schreef op donderdag 25 december 2008 @ 18:52:
[...]

Ik denk dat je een aantal tweaks hebt gedaan en/of diverse apps. hebt geïnstalleerd?

Het gevolg bij mij was dat er conflicten onstonden tussen bepaalde apps. :(
De oplossing was een harde reset en opnieuw (heel selectief) apps. installeren die je ECHT wil/moet gebruiken.
Niet alles erop zetten wat leuk lijkt ;)

Als ik jou was zou ik een harde reset doen en dan kijken of je SEX1 normaal functioneert zoals het hoort.
Ik doe makkelijk 2,5 ~ 3 dagen zonder opladen (zie één van mijn vorige posts) :+

En als ie in stand-by staat, dus dat het scherm zwart is, en er komt een bericht binnen dan geeft ie de melding maar na een poosje (ik heb niet gecontroleerd hoeveel min.) is het scherm weer zwart.
Als je 'm dan weer wakker maakt staat die melding gewoon in het scherm _/-\o_
Het klopt wel dat ik een aantal tweaks heb gedaan maar dan heb ik wel maar 1 programma tegelijk draaien. Ik ga verder heel selectief om met het geheugen. Ik heb alleen applicaties op draaien die ik echt nodig vind en handig zijn.

Heb 1x een hard reset gedaan, net toen ik het toestel binnen had. Daarvoor is het voorgekomen dat me batterij in 3 of 4 uur leeg is gegaan en dit kwam naar alle waarschijnlijkheid doordat ik een sms bericht kreeg en diverse gemiste oproepen had waardoor me scherm aan bleef (in dim modus). Nu heb ik op advies van PyroPath de optie scherm uitschakelen na 1 minuut gebruikt. Ik laadt vanavond de batterij volledig op en dan kijk ik hoe het nu gaat. Hopelijk gaat ie nu wel ongeveer 3 dagen lang mee.

Verwijderd

Het geluid van de telefoon bevalt me prima ! Ik heb mijn radio toch in de auto altijd knap hard aan staan maar kan nog steeds zonder problemen mijn navigatie volgen. Ook bel ik geregeld in de auto op de handsfree van het toestel zelf werkt echt prima. Het is zeker niet het geluid wat bijvoorbeeld uit mijn n73 kwam maar die had ook 2 grotere speakers en stereo output maar het speaker bellen was echt waardeloos vergeleken met de xperia. En de xperia is niet bedoeld als speakerphone. Afgezien van de gescheurde behuizing ben ik eigen top tevreden over mijn telefoon !. Enkel met installeren van alle tool 2 vastlopers gehad en verder niet meer. en kan er de hele dag mee bellen/navigeren/internetten enz. en dan nog genoeg stroom in de accu. Alleen wat ik me afvroeg zijn er meer mensen die de FM radio niet aan de praat krijgen? als ik eht panel opstart kan ik klikken en maar er gebeurt helemaal niets. Als de headset er niet aanzit krijg ik wel een melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey!

Weet trouwens niet of deze oplossing al eerder gepost is, maar dacht jullie te verblijden met mijn nieuw opgedane inzichten :*) ...

Voor iedereen die problemen ondervindt met WMDC-syncen in Vista een oplossing voor het probleem die mij vier volle dagen van het leven gekost heeft!! Ik heb meerdere malen van frustratie op het punt gestaan de X1 uit het raam te gooien of dat ding met een hamer enigszins een nieuw uiterlijk te geven. Gelukkig had ik iedere keer het besef dat het niet aan het toestel lag, maar dat Microsoft gewoon weer eens een beetje dwars lag... In ieder geval, op de een of andere manier kon ik na een hard reset slechts eenmalig syncen, daarna werd het toestel op geen enkele manier meer door WMDC herkend! Ook niet nadat ik partnership had beeindigd en opnieuw had gekoppeld... Doorzettingsvermogen :*) en tig forums op internet heeft mij tot het volgende geleid...

De stappen:

- De-installeer achtereenvolgens (op je PC) via Control Panel --> Programs and Features Windows Mobile Device Center Driver Update en Windows Mobile Device Center.
- Herstart PC (zonder de X1 eraan gekoppeld)
- Installeer opnieuw de WMDC software (te vinden bij Microsoft, of anders gewoon die van de meegeleverde SE-cd)
- X1 nog steeds niet aangekoppeld hebbend
- Open op je PC via Start --> Programma's --> Accessoires de Command Prompt als Adminstrator (rechtermuisknop, open als...)
- type voor Vista Home edities net localgroup Administrators LocalService /add, voor hogere edities net localhost Administrators /add Local Service
- HERSTART je PC!

Onderwijl het uitvoeren van al deze bovenstaande stappen dien je, ten behoeve tijdswinst :), je X1 te hard resetten.

- koppel je X1 aan je PC en maak een nieuw partnership aan

Vervolgens kan je, althans in mijn geval, je X1 naar hartenlust syncen zonder het probleem dat Vista dat ding niet herkent!

Works like a charm...

Gezien google denk ik niet dat ik de enige ben die tegen dit probleem is aangelopen (hoewel ik er op dit forum weinig mensen over hoor), dus doe er je voordeel mee!

Grtz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Dan nog maar een tip, weet ook niet of deze ook voorbij is gekomen, maar A-GPS staat dus standaard UIT! Een vriend van me merkte dit op bij zijn Touch Pro, en bij de X1 is dit ook zo, dus denk dat het voor alle Windows Mobile devices geldt. Gebruikers van Advanced Config Tool moet dit al opgemerkt zijn, onder het kopje GPS > Assisted GPS kan je dit in/uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al een goeie virus scanner gevonden die werkt?
die erop zit loopt bijna af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip voor de camera:

zet de zelfontspanner op 2 seconden.. je krijgt hierdoor betere fotos en je weet precies wanneer die hem maakt ipv dat je drukt en dan na vertraging onverwachts die flits ziet.

ik heb nog steeds een serieus probleem:

De namen van al mijn 'contacten' zijn niet zichtbaar wanneer zij mij bellen en/of sms-en. Ik zie dan alleen een tel.nummer.
Dus nu bel ik deze personen telkens terug om te achterhalen wie het precies is.. want als IK bel zie je wel de betreffende naam in beeld staan?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 17:27
Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 15:07:

ik heb nog steeds een serieus probleem:

De namen van al mijn 'contacten' zijn niet zichtbaar wanneer zij mij bellen en/of sms-en. Ik zie dan alleen een tel.nummer.
Dus nu bel ik deze personen telkens terug om te achterhalen wie het precies is.. want als IK bel zie je wel de betreffende naam in beeld staan?!?!
Ik weet niet precies of dit ook van invloed is op windows based mobiles... heb er zelf (nog) geen gehad... maar bij oude mobieltjes van mij gaf hij wel de naam weer als er +316XXXXXXXX bij stond (dus de +316 ipv 06)
Misschien proberen waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Had laatst gelezen dat iemand op zoek was naar NL t9 voor het touch HD keypad. Had het toen niet zo 123 bij de hand. Maar alsnog...

http://forum.xda-develope...ght=T9+Input+14+Languages

Werkt prima :)

Ook handig: Batti 2.4 een batterij indicator voor bove de taskbar. Goed naar je eigen wensen in te stellen en gratisch..

[ Voor 25% gewijzigd door Alieunited op 26-12-2008 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
ik heb mijn mail accounts door gestuurd naar mijn live account, en via Windows Live op de x1 pushmail ingesteld.
Alleen wordt de sync frequentie (as items arrive) steeds uitgeschakeld.

Ik moet dus elke keer op connect klikken om me push mail op te halen :P

Iemand een idee hoe je deze altijd aan kan laten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoFoX
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-09 08:56
Alieunited schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 15:24:
Had laatst gelezen dat iemand op zoek was naar NL t9 voor het touch HD keypad. Had het toen niet zo 123 bij de hand. Maar alsnog...

http://forum.xda-develope...ght=T9+Input+14+Languages

Werkt prima :)

Ook handig: Batti 2.4 een batterij indicator voor bove de taskbar. Goed naar je eigen wensen in te stellen en gratisch..
SUPER bedankt :D heb het t9 auto aanvulling nu werkend in de nederlandse taal... vind die HD keypad echt ideaal voor als je een x wat moet typen (sms of zo) en je hebt maar 1 hand!

- The Neo and Only -

Pagina: 1 ... 3 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over abonnementen en levertijden kan in:
- [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic.

Discussie over de scheurtjes kan vanaf heden in:
- Het Sony Ericsson Xperia X1 Scheuren / Problemen topic.