Dat youtube panel is echt een hele verademing 
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=462595
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=462595
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Batterijduur die lachwekkend is klopt wel. Maar dan is er waarschijnlijk wat mis met je batterij. Ik krijg een nieuwe van KPN maar dat wordt pas na nieuwjaar, ze hadden geen nieuwe X1's meer gekregen.Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 10:50:
Kan iemand me vertellen waarom de namen van contacten in mijn telefoonboek niet in beeld komen wanneer zij mij bellen? Wanneer ik het nummer (terug)bel zie je wel diens naam in beeld.
Dus als ik nu bijvoorbeeld een gemiste oproep heb zie ik alleen een nummer staan. Als ik het nummer dan terugbel zie ik ineens dat het een contact van mij is. Weet iemand de oplossing?
Heb het toestel nu een kleine maand. Eerlijk gezegd irriteer ik me aan veel zaken.
GAlarm is al 2 keer vastgelopen tijdens het snoozen..conclusie me verslapen te laat op belangrijke afspraken. Kan het standaard ingebouwde alarm trouwens uberhaupt snoozen?
Lachwekkende batterijduur. Iets wat ik ook bij vele anderen lees. Snap dit echt niet van SE.
Om de dag wel een vastloper. Een systeem traag als een slak.
prachtig ogend klere toestel.. alsof je rondloopt met een halve gare pc in je broekzak. Ik ga denk ik mn nokia prepaid van 30 euro weer uit de kast halen.. echt een toestel voor een computernerd die geen vrienden heeft en de hele dag maar met zn smartphone wil spelen en doen.
Ik hoop echt dat er spoedig een paar goede updates uitkomen, en evt. een nieuw type batterij waardoor ik Hancock kan kijken zonder 3 keer mn batterij op te laden.
Ik vind het niet zo spectaculair allemaal, ik heb de youtube-app al geinstalleerd staan en hoef er niet zo nodig een panel omheen te hebben.danny1909 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 18:38:
Filmpje met youtube panel:
http://nl.youtube.com/watch?v=2r1ko1vWMOk
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2008 19:03 ]
Verwijderd
'Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 18:58:
ik krijg de youtube panel niet werkend. hij staat wel onder me panels maar als ik erop klik dan lijkt hij niet goed te laden, krijg een wit scherm..
Moet ik ergens een landcode veranderen naar 13?
Edit; opgelost, inderdaad code aanpassen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2008 20:13 ]
Verwijderd
de naam van het bestand YouTube.exe.0409 veranderen naar YouTube.exe.0413
Verwijderd
Thanks!! Ziet er leuk/ goed uitVerwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 20:26:
[...]
de naam van het bestand YouTube.exe.0409 veranderen naar YouTube.exe.0413
Deze staat in je Windows map als je hier naartoe gaat in je verkenner
Verwijderd
Inderdaad, met de button van coreplayer op m'n panel scheelt het ook weer panel wisselen....HendrikN schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 18:43:
[...]
Ik vind het niet zo spectaculair allemaal, ik heb de youtube-app al geinstalleerd staan en hoef er niet zo nodig een panel omheen te hebben.
Verwijderd
Verwijderd
Dat ze eerst maar eens zorgen dat deze op orde is, zonder scheuren e.d. en dat alles fantsoenlijk loopt, voordat er al aan een nieuwe Xperia gedacht wordt.Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 21:53:
op naar de volgende Xperia: Van GSMArena.com:
The next Sony Ericsson XPERIA won’t be made by HTC
23 Dec, 2008 | Comments (15) | Post your comment
Tags: HTC, Windows Mobile, Sony Ericsson, Rumors
The next generation of Windows Mobile powered devices by Sony Ericsson presumably won't be HTC-made. Instead, Sony Ericsson will entrust their new smartphone production to a Taiwan-based company called Mobinnova.
The Taiwanese Mobinnova already have experience with mobile phones production under their Foxconn Electronics brand but we can only guess the reason behind that decision of Sony Ericsson (if true at all). Perhaps they are after a better differentiation of their products or are reluctant of using their main WinMo competitor as OEM.
Of course, nobody is really sure whether there would be a new XPERIA, and if there is one, whether it will be based on Windows Mobile at all.
Nevertheless let's hope that future gadgets will exceed the fascinating XPERIA.
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door CILLER op 24-12-2008 00:35 ]
Verwijderd
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2008 06:57 ]
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2008 09:01 ]
Verwijderd
Kom op man, dit is niet eens een vraag.Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 08:57:
Na een kleine week in mijn bezit staan me toch een aantal dingen tegen, grootste ergenis is het geluid.
Of beter gezegd, de belabberde kwaliteit ervan.
1 speaker op de telefoon om beltonen en muziek en geluiden af te spelen?
What the hell man. En de kwaliteit is niet om aan te horen.
Beetje raar dat de belangrijkste functie van een telefoon ook gelijk de minste is.. het kunnen horen van de telefoon wanneer deze afgaat, duhhh!
Probeer voor de gein eens een nummer van youtube af te spelen via de speaker.. afgrijselijk.
Verwijderd
Dat klopt het is inderdaad geen vraag.Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 09:10:
[...]
Kom op man, dit is niet eens een vraag.![]()
Wat dacht je er van dat er misschien een instelling niet goed staat of dat je tel kapot is.![]()
Maar het is ook een raar idee om dat na te vragen natuurlijk.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2008 09:31 ]
Wat dacht je van de cameraknop? die kun je altijd indrukken volgens mij, en dan kom je in de cameramode terecht...Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 21:33:
[...]
Inderdaad, met de button van coreplayer op m'n panel scheelt het ook weer panel wisselen....
Zou alleen graag een button voor direct camera acces op het standaard panel willen hebben, zou dat kunnen?
Ik heb wel een snelkoppeling in mijn start menu gemaakt, die kan ik wel sharen als iemand die wil. Maar inderdaad is het niet erg nuttig, de camera-knop moet altijd werken.Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 21:33:
[...]
Inderdaad, met de button van coreplayer op m'n panel scheelt het ook weer panel wisselen....
Zou alleen graag een button voor direct camera acces op het standaard panel willen hebben, zou dat kunnen?
Sorry hoor, maar met een extra speaker van dezelfde kwaliteit is het nog steeds k.u.t. Waarom denken mensen dat een extra speaker erbij zetten ineens de kwaliteit van de speakers beter maakt? De speakers zijn gewoon brak, niks aan te doen. Ter vergelijking, mijn HTC Universal had 2 speakers, en daar kwam ook gewoon brak geluid uit.Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 09:29:
[...]
Dat klopt het is inderdaad geen vraag.
Je gaat door voor de magnetron.![]()
Feit is nog wel steeds dat het geluid niet te doen is op de telefoon. En nee deze is zeker niet stuk. Maar gewoon k.u.t. kwalitatiet uitermate teleurstellend.
En wat voor instelling wil je dat laten veranderen? De instelling die na het aanzetten spontaan een extra speaker in je xperia plempt?
mono
[ Voor 22% gewijzigd door Tsunami op 24-12-2008 11:12 ]
Verwijderd
Pfff oké! De kwaliteit zal er niet geweldig om worden, maar stereo klinkt altijd beter dan mono!Tsunami schreef op woensdag 24 december 2008 @ 11:10:
[...]
Ik heb wel een snelkoppeling in mijn start menu gemaakt, die kan ik wel sharen als iemand die wil. Maar inderdaad is het niet erg nuttig, de camera-knop moet altijd werken.
[...]
Sorry hoor, maar met een extra speaker van dezelfde kwaliteit is het nog steeds k.u.t. Waarom denken mensen dat een extra speaker erbij zetten ineens de kwaliteit van de speakers beter maakt? De speakers zijn gewoon brak, niks aan te doen. Ter vergelijking, mijn HTC Universal had 2 speakers, en daar kwam ook gewoon brak geluid uit.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2008 11:23 ]
Dit heb je al gelezen? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=445815Nano2009 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 11:20:
Ik sta op het punt om een andere rom (touch-it X1 M-HD) in mijn xperia te flashen. Alleen het probleem is dat ik behoorlijk nieuw ben ik de wereld van het "rom flashen"
Moet ik ergens op letten ? zitten er gevaren aan ? En kan ik weer teruggaan naar de orginele NL rom (unbranded) ?
Alvast bedankt
Hmm, dat is best wel jammer opzich. Ik gebruikte de torch errug veel op mijn vorige toestel (k800i). Handig als je ergens in het donker zit en geen zaklampje bij je hebt ofzo. :xCILLER schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 22:53:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=456477
Even een waarschuwing voor iedereen, ik kwam bij toeval deze thread tegen en het lijkt erop dat Htorch oververhitting kan veroorzaken,
Mischien iets voor een waarschuwing in de openingspost.
In ieder geval is het zonde als mensen op deze manier hun X1 slopen...
Zet dan je trilfunctie aan. Hoef jij ook niet naar dat oh zo erge mono speakertje te luisteren.Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 11:22:
[...]
Pfff oké! De kwaliteit zal er niet geweldig om worden, maar stereo klinkt altijd beter dan mono!
En zoals je las ging het om de hardheid niet om welke tonen ik wel en niet hoor.
Een 2e speaker op een andere plek erbij, lost dit probleem gewoonweg op. Klaar.
Nu is de speaker zelfs zo'n belemmering dat je hem 9 van de 10 keer niet hoort omdat die ene speaker in je zak, geblokkeerd word.
[ Voor 32% gewijzigd door Danjel op 24-12-2008 12:28 ]
They who buy the dip, deserves the rip.
Verwijderd
Verwijderd
Sory maar ik vind het bijna fanboy gelul van mensen die niet willen in zien dat de telefoon als het om geluid aan komt gewoon niet goed doet. Je hebt het over basis functies voor een telefoon en haalt een filmpje laten zien aan. De basis functie van een telefoon is dat hij duidelijk hoorbaar is. Weet je nog? Anders hadden we wel een pager.Het speakertje is niet veel nee, maar ga eens terug naar de basis functie er van, ik kan prima mensen ene filmpje laten zien met wat geluid er onder en kan mn ringtone horen (ook al staat ie altijd op trillen
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2008 12:48 ]
Verwijderd
Ik word er af en toe best wel moe van dat mn niet meer even zoekt in dit forum... de oplossing staat meerdere keren vermeld => voeg de album art toe aan de id3tag van je mp3 zelf!Triton2008 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 13:12:
ik krijg mijn album covers niet te zien in de SE panel. Vet vaag. In media player wel. Krijg het niet voor elkaar.
jpg moet FOLDER heten toch?
Ben het grotendeels met je eens, echter: de camerafunctie wordt wel gebracht alsof het een volwaardige compactcamera vervanger is. Met z'n 3.2 megapixel, die in werkelijkheid maar 3 megapixel is en zo traag is als dikke stront door een trechter. En de flits verpest alleen maar foto's.
Dat werkt dus nie.DaSaN schreef op woensdag 24 december 2008 @ 14:22:
[...]
Ik word er af en toe best wel moe van dat mn niet meer even zoekt in dit forum... de oplossing staat meerdere keren vermeld => voeg de album art toe aan de id3tag van je mp3 zelf!
@ Intered2 => owee als je je proxysettings nog aan hebt...dan verdien je een heel hard pak slaag!
Anders geef je normale reacties? Ik wordt een beetje ziek van dat fanboy / hateboy gedrag hier in het topic. Ik zie nergens waar gebracht wordt dat het een volledige cameravervanger is? Beetje vreemd om dat boven te halen. De cameraphones worden gebracht als vervangers, de Xperia zeker nietsopsop schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:03:
[...]
Ben het grotendeels met je eens, echter: de camerafunctie wordt wel gebracht alsof het een volwaardige compactcamera vervanger is. Met z'n 3.2 megapixel, die in werkelijkheid maar 3 megapixel is en zo traag is als dikke stront door een trechter. En de flits verpest alleen maar foto's.
Het toevoegen van de JPG in de TAG van de MP3 werkt dus niet? Dat zie ik niet exact terug in je antwoord, ik zie alleen dat je de JPG in de goede folder hebt staan.. Over tags lees ik niets terug.Triton2008 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:04:
[...]
Dat werkt dus nie.
de jpg heb ik in de map van de mp3s. In media player zie ik ze wel. Maar in de SE panel niet.
maar goed. Heb sony gemaild. Ik wacht het af.
[ Voor 40% gewijzigd door PeterSelie op 24-12-2008 15:11 ]
Tja, een flits op een telefoon camera bashen is wel heel makkelijk...sopsop schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:03:
[...]
[ Voor 24% gewijzigd door CILLER op 24-12-2008 15:11 ]
Verwijderd
Bump en alsjeblieft .... ik vraag het toch gewoon heel netjes?SoaDmaggot schreef op maandag 22 december 2008 @ 14:37:
Ik haal ook de 2 dagen zeker, echter haal ik langer wanneer dat tooltje continue de verbinding eruit knikkert en pas weer openen toelaat wanneer dit nodig is.
Verwijderd
Oke, van de week zelf geprobeert, maar dat je zo hard moest drukken [scary]marcieking schreef op woensdag 24 december 2008 @ 10:42:
[...]
Wat dacht je van de cameraknop? die kun je altijd indrukken volgens mij, en dan kom je in de cameramode terecht...
Dat je er nog op reageert.. had de vragen ook al zien staan.. maar besteed er gewoon geen aandacht meer aan.DaSaN schreef op woensdag 24 december 2008 @ 14:22:
[...]
Ik word er af en toe best wel moe van dat mn niet meer even zoekt in dit forum... de oplossing staat meerdere keren vermeld => voeg de album art toe aan de id3tag van je mp3 zelf!
@ Intered2 => owee als je je proxysettings nog aan hebt...dan verdien je een heel hard pak slaag!
Je hebt mazzel dat ik net mijn Xperia opnieuw geinstalleerd heb en het linkje nodig had. Dus ik heb even voor je gezocht.. Echt, hoe slecht kun je zoeken en heb het linkje maar even hier neergeplempt anders moet ik me weer ergeren aan andere mensen die hetzelfde gaan vragen en te lui zijn om even 1 of 2 topics terug te kijken.Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:39:
[...]
Bump en alsjeblieft .... ik vraag het toch gewoon heel netjes?
[ Voor 44% gewijzigd door St@m op 24-12-2008 16:06 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
Tsja, die had ik wel gevonden, maar dat is een harde registerwijziging en geen programmaatje. Dat gaat weer andere probs opleveren als ik juist WEL connectie nodig heb vrees ik, en aangezien ik geen held ben met registertweaks (denk aan weer ongedaan maken) heb ik dat liever niet. Ik dacht dat het een tooltje met een mooi icoontje betrof dat je aan/uit kon zetten, en daar zocht ik dus naar.St@m schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:46:
Je hebt mazzel dat ik net mijn Xperia opnieuw geinstalleerd heb en het linkje nodig had. Dus ik heb even voor je gezocht.. Echt, hoe slecht kun je zoeken en heb het linkje maar even hier neergeplempt anders moet ik me weer ergeren aan andere mensen die hetzelfde gaan vragen en te lui zijn om even 1 of 2 topics terug te kijken.
Breek je nek voorzichtig
- The Neo and Only -
Wil je mij eens uitleggen hoe je die Xenon flits constant hebt laten branden danDanjel schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:21:
[...]
Hmm, dat is best wel jammer opzich. Ik gebruikte de torch errug veel op mijn vorige toestel (k800i). Handig als je ergens in het donker zit en geen zaklampje bij je hebt ofzo. :
Ehm jij wil toch gewoon dat je telefoon de inet verbinding verbreekt als ie 1 minuut niets gedaan heeft?Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 16:45:
[...]
Tsja, die had ik wel gevonden, maar dat is een harde registerwijziging en geen programmaatje. Dat gaat weer andere probs opleveren als ik juist WEL connectie nodig heb vrees ik, en aangezien ik geen held ben met registertweaks (denk aan weer ongedaan maken) heb ik dat liever niet. Ik dacht dat het een tooltje met een mooi icoontje betrof dat je aan/uit kon zetten, en daar zocht ik dus naar.
Toch bedankt voor de moeite, nu zoek ik niet verder en dat scheelt ook. Ik hou het wel bij 'no data' voorlopig.
Even los van de ?? waarom mijn connectie nu aan is gegaan eigenlijk.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
If so, waarom had ik gisteren dan een open connectie van 6 uur - 56 minuten en 30 seconden ??St@m schreef op woensdag 24 december 2008 @ 17:10:
[...]
Ehm jij wil toch gewoon dat je telefoon de inet verbinding verbreekt als ie 1 minuut niets gedaan heeft?
Dat is toch wat er hier gebeurt.. Standaard staat dit in de Xperia op 10 minuten trouwens, en tja als je dat niet wilt, dan gebruik je het tooltje no data ja, welke te vinden is onder de communicatie manager
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2008 17:20 ]
Ik heb nergens in de promotie van de SEX1 gelezen dat de camera een vervanger voor een compact camera issopsop schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:03:
[...]
Ben het grotendeels met je eens, echter: de camerafunctie wordt wel gebracht alsof het een volwaardige compactcamera vervanger is.
Waar vergelijk je de camera mee dat je 'm zo traag vindt? Met een echte digitale camera of dslr?Met z'n 3.2 megapixel, die in werkelijkheid maar 3 megapixel is en zo traag is als dikke stront door een trechter. En de flits verpest alleen maar foto's.
Omdat, als je je internetverbinding open hebt staan.. hij altijd wel eens in de 10 minuten "iets" doet.Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 17:14:
[...]
If so, waarom had ik gisteren dan een open connectie van 6 uur - 56 minuten en 30 seconden ??
Schrok me wild dat ik dat zag.
(eigenlijk wil ik dat ie verbreekt als je applicaties uitzet, zoals msn, dat moet dus achteraf handmatig en ook niet dat ie reconnect zonder dat ik ja zeg, om bovenstaande dus te voorkomen > let wel er stond gister echt geen programma open! dus en want als dan ...)
No data zit niet onder de comm. manager, maar is een eigen programmaatje.
Met al dat zoeken kom je nog weleens wat tegen he
Je kan ook gewoon opnemen door op het meest linkerknopje te drukken met een telefoonhoorn als symbool. Kwam ik ook pas achter nadat ik met dat ge-slide gesprekken gemist had...Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 16:50:
En touchstone dialer er weer af .... slide to answer .... alsof me dat lukt, alle gesprekken gemist.
Hoe waar, hoe waar. Vooral het vastlopen van GAlarm viel mij ook al op, zeer irritant.Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 10:50:
Heb het toestel nu een kleine maand. Eerlijk gezegd irriteer ik me aan veel zaken.
GAlarm is al 2 keer vastgelopen tijdens het snoozen..conclusie me verslapen te laat op belangrijke afspraken. Kan het standaard ingebouwde alarm trouwens uberhaupt snoozen?
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Verwijderd
Standaard alarm is waardeloos echter vind ik Galarm een top oplossing (v 0.9.6.3) en nog geen keer last van vastlopers gehad (keer of 20 gebruikt). Overigens had ik ook geen last met het standaard alarm alleen is deze niet gebruiksvriendelijk. In Galarm zit een standaard windows fix, heb je deze gedraaid? Ik weet niet of het bij mij meerwaarde heeft gehad maar ik heb hem wel gedraaid.psy schreef op woensdag 24 december 2008 @ 19:17:
[...]
..GAlarm viel mij ook al op, zeer irritant.
..
Hoei je bent je vergist in de gsm winkel, in plaats van die luide Nokia XpressMusic heb je nu een Xperia mee.Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:45:
[...]
Sory maar ik vind het bijna fanboy gelul van mensen die niet willen in zien dat de telefoon als het om geluid aan komt gewoon niet goed doet. Je hebt het over basis functies voor een telefoon en haalt een filmpje laten zien aan. De basis functie van een telefoon is dat hij duidelijk hoorbaar is. Weet je nog? Anders hadden we wel een pager.
Moet ik daarvoor een jochie van 16 voor zijn om dat op te kunnen merken?
Nee hoor.
Hoe verder je terug gaat in het GSM tijdperk, hoe luider, let op ik herhaal, luider, de telefoon is.
Nee, ik zeg niet dat er bass in me telefoon moet. Nee ik zeg niet dat ik een mengpaneel in me telefoon wil.
Ik herhaal.. luider.
*zucht* Luider dus, niet mooier of kwalitatief beter.
Ik zit hier met 2 collega's, 1 met een nokia n95 en een met een ericsson K nog iets...
Nee ik heb nu niet gekeken naar het kwaliteit van de mp3's die vanaf de telefoon gespeeld kunnen worden. Ik herhaal, ik heb gekeken naar welke telefoon luider en dus duidelijker overkwam.
De Xperia komt met eenzelfde mp3 of desnoods wav, beduidend minder luid over dan beide andere telefoons. Plus het meest irritante is dat als je de telefoon omdraaid, dus met de speaker van je af, dat dit verschil echt bizar groot is.
Ik herhaal, niet de kwaliteit. Nee u raad het al, het ging erom welke telefoon duidelijk hoorbaar is.
Toch wel een leuke bijkomstigheid van note bene je telefoon.
Maargoed helaas mag dit niet gezegd worden aangezien men dit als een PDA ziet, en voor een PDA van 700 euro mag je verwachten dat ze vergeten een 2e speaker in te bouwen.
Ik denk dat me punt nu wel duidelijk is.
Verwijderd
Bij het afgaan van de telefoon is ie veel te hard! Ik heb m altijd op 40% en moet me altijd haasten om mijn telefoon gauw op te nemen, omdat ie zo luid overgaat...Day24 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 14:50:
Ticker, als het je zo ontzettend stoort, waar het wel op lijkt na zo veel berichten, dan breng je de X1 toch gewoon terug of verkoop je hem toch?
Ik vind hem toch echt hard genoeg hoor, maar dat kan aan mij liggen. Ik heb daarnaast dan ook echt wel even op het speaker ikoontje geklikt om te kijken of zowel het volume van de telefoon als van de ringer op maximum stonden..... maar goed.
Daarnaast kun je natuurlijk ook op de computer even het geluid van het mp3tje geforceerd verhogen.
Je kan dan wel gaan zeuren dat SE iets had moeten doen, maar daar verander je de telefoon toch niet mee. Ik ga er vanuit dat mensen voordat ze een telefoon kopen toch eerst wel even een review lezen en het apparaat in de winkel uitproberen. Doen ze dat niet, of niet goed genoeg, tja, dan vind ik dit soort "buyers remorse" toch echt hun eigen schuld.
Maar goed, dat is dan weer mijn eigen mening, laat dat duidelijk wezen.
Verwijderd
Haha, je moet gewoon op dat kruisje drukken, dan verplaatst dat kruisje zich naar de hoek en zo ga je door tot je alle hoeken gehad hebt.Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 23:45:
Ik heb de telefoon vandaag ontvangen en heb hem net aangezet. Helaas begrijp ik niks van dat uitlijnen, wat houdt dat exact in?? ben er nu ongeveer een half uur mee bezig, kan iemand me ermee helpen????
Verwijderd
Verwijderd
edit, volgens mij gaat hij 4x naar elke hoek..Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 23:50:
^ Ik heb serieus dat kruisje al van hoek naar hoek zien springen.. Is het normaal dat dat kruisje zo'n 10 keer naar elke hoek gaat?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2008 00:01 ]
Verwijderd
zet telefoon uit en probeer nog keer?Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 23:50:
^ Ik heb serieus dat kruisje al van hoek naar hoek zien springen.. Is het normaal dat dat kruisje zo'n 10 keer naar elke hoek gaat?
Verwijderd
Verwijderd
ik denk dat dit flutkruisje elke hoek zo'n 20 x heeft bekeken.Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 23:59:
[...]
edit, volgens mij gaat hij 4x naar elke hoek..
en moet je nauwkeurig met je pennetje in het midden klikken
misschien ff opnieuw opstarten dan als het niet ophoudt?
Verwijderd
probeer hard reset. als het nog vervelend doet, zou ik het omruilen denk ik.Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 00:05:
[...]
ik denk dat dit flutkruisje elke hoek zo'n 20 x heeft bekeken.
Verwijderd
Verwijderd
Mooi man!Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 00:11:
wat een gezeur over die trage camera, ik bevestig wel dat het traag is, maar het blijft oke.
3 foto's van de vakantie in Egypte, hele mooie foto's alsof het met gewone camera gemaakt was.
zonsondergang met maansikkel.
[afbeelding]
de valk op het dak.
[afbeelding]
Kamelen-zonsondergang, nogmaals met maansikkel.
[afbeelding]
Verwijderd
how to hardreset xpreria x1Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 00:08:
Misschien een hele stomme vraag, maar wat is hard reset?
Verwijderd
Linda,Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 00:08:
Misschien een hele stomme vraag, maar wat is hard reset?
[ Voor 5% gewijzigd door Pirate-Bozz op 25-12-2008 00:27 ]
Verwijderd
Verwijderd
misschien laatste poging, haal beschermfolie op de scherm af, daarna probeer nog eens. zo niet, plak het terug, dan terugbrengen naar vodafone.Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 00:23:
Het werkt niet bij mij.. Ik denk serieus dat deze telefoon gestoord is en ben er uberchagrijnig van geworden. Als ik 'm probeer te resetten krijg ik weer dat shit uitlijn gebeuren voor mn neus. Helaas is alles gesloten met kerst, anders was ie morgen nog teruggegaan. Zaterdag neem ik een sprintje richting de vodafone winkel en ga ik eens bleeren.. Toch bedankt voot de hulp allen!
De camera werkt inderdaad prima, en de interface vind ik bijzonder goed. Als DSLR-user zou ik natuurlijk het liefst nog wat manual instellingen willen zien, maar dat is voor het gros van de consumenten gewoonweg niet nodig.Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 00:14:
[...]
Mooi man!
ik ondervind ook helemaal geen problemen met de camera, werkt goed
S2P al geprobeerd (tenminste, voor muziek), werkt goed met OpenGL-ES ondersteuning en de UI is gebaseerd op de UI van de iFohn, werkt heel aardig maar ditmaal zonder zo'n lelijk/disfunctioneel toestel eraan gekoppeld.Pirate-Bozz schreef op donderdag 25 december 2008 @ 00:22:
Weet iemand een goede freeware mediaplayer?
[ Voor 27% gewijzigd door SirNobax op 25-12-2008 00:34 ]
Pentaxiaan
Bij mij gaat hij van midden naar linksboven, naar linksonder, naar rechts onder naar rechtsboven en dan is het klaar en niet eens hard drukken gewoon zachtjes aantikken en beetje vasthoudenVerwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 23:59:
[...]
edit, volgens mij gaat hij 4x naar elke hoek..
en moet je nauwkeurig met je pennetje in het midden klikken
misschien ff opnieuw opstarten dan als het niet ophoudt?
Breek je nek voorzichtig
Verwijderd
Ik gebruik nu MortPlayer, vooral voor zijn 'Car Screen', je kunt een andere interface kiezen voor in de auto. En je kunt makkelijk folders browsen en afspelen, naast playlists e.d.Pirate-Bozz schreef op donderdag 25 december 2008 @ 00:22:
Weet iemand een goede freeware mediaplayer?
Eentje met uitgebreide functionaliteit zoals albums, playlisten, media library en een fatsoenlijke GUI.
Heb Coreplayer gecheckt maar geen zin om 30 $ op te hoesten ervoor.
oogjes open, snaveltjes dicht
Verwijderd
maar dat moet je het wel met je stylus doen en niet met je duim. Ik denk dat veel mensen de vingers nog gebruikten om uit te lijnen en dan blijft je kruisje rondjes makenVerwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 08:55:
Wat dat uitlijnen betreft;
Normaal doet hij er 1 rondje over (5x klikken)
Als je niet alle 5 klikjes exact in het missen van het kruisje klikt, kan hij het scherm niet goed allignen, en moet je overnieuw beginnen... net zolang tot je het goed doet...
DAT, of je telefoon is inderdaad kaduuk...
Verwijderd
Voor dit soort vragen moet je terug naar de winkel ;-) waar je TomTom hebt gekocht ipv hier te vragen.Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 11:08:
Hallo allemaal,
Ik heb sinds gisteren mijn Xperia x1 en ben nu al bijna 100 procent tevreden. Ik heb net Tomtom 7 geinstalleerd en dat ging zonder problemen. Daarna heb ik de kaarten er op gezet en nu krijg ik de melding dat de activering mislukt is. Weet iemand wat ik moet doen of heeft iemand links naar sites? Met easyusetool lukt het me niet.
Verwijderd
Check even bij de energie settings wat je ingesteld hebt staan of het licht dimt na zoveel seconden (dat is de bovenste) en uit gaat na weer zoveel seconden (das de 2e) de 3e en 4e zijn hetzelfde, maar dan voor als hij aan de lader/USB hangt dus weer dimmen/uitschakelen. Let er op, dat als het licht helemaal uit gaat als hij aan USB hangt dat dan actieve data verbindingen gesloten worden (ik vroeg me al af waarom het kopieren van mp3's steeds mis ging bij een verschillend bestand, bleek dat hij dan in standby ging en plop foutmelding) als dat niet helpt dan is het niet geheel normaal gedrag wat je telefoon vertoond. Met advaced config dinges kan je nog instellen of het scherm aan moet gaan bij een nieuwe sms, misschien dat dat helpt?Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 12:44:
Ik heb een algemene vraag over de batterijduur,
want ik heb al sinds het begin het idee dat het niet helemaal in orde is
Gisteravond stond me batterij op 80%
Nu laat ik 's nachts me telefoon op standby (dus met het scherm uit)
Als ik s'nachts een sms of gemist oproep krijg gaat het scherm aan en blijft dan voor de rest van de nacht aan, al dan niet gedimd. Dit kost blijkbaar teveel energie en vanochtend stond deze dan ook op 10% en daarna heb ik een smsje kunnen sturen en vervolgens stond ie op 5% waardoor ie vanzelf uitging.
Ik dacht eerst dat het met de instellingen te maken heeft of dat er ook nog data-verbinding gemaakt wordt, maar als ik hier lees dat bij anderen de batterij een aantal dagen meegaat heb ik toch het idee dat ik binnenkort ff langs de winkel moet gaan? Wat denken jullie?
Breek je nek voorzichtig
Op groen drukken werkt ook gewoonVerwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 16:50:
En touchstone dialer er weer af .... slide to answer .... alsof me dat lukt, alle gesprekken gemist.
Verwijderd
The PyroPath schreef op donderdag 25 december 2008 @ 13:14:
[...]
Check even bij de energie settings wat je ingesteld hebt staan of het licht dimt na zoveel seconden (dat is de bovenste) en uit gaat na weer zoveel seconden (das de 2e) de 3e en 4e zijn hetzelfde, maar dan voor als hij aan de lader/USB hangt dus weer dimmen/uitschakelen. Let er op, dat als het licht helemaal uit gaat als hij aan USB hangt dat dan actieve data verbindingen gesloten worden (ik vroeg me al af waarom het kopieren van mp3's steeds mis ging bij een verschillend bestand, bleek dat hij dan in standby ging en plop foutmelding) als dat niet helpt dan is het niet geheel normaal gedrag wat je telefoon vertoond. Met advaced config dinges kan je nog instellen of het scherm aan moet gaan bij een nieuwe sms, misschien dat dat helpt?
Ik heb mn schatje gisteren weer opgehaaldze hebben de trim vervangen en doet het weer prima, helaas wel wat speling in 1 van de hoekjes bij het batt klepje, maar dat hebben er wel meer, verder geen drama ofzo, maar als je zoiets ziet ga je er steeds mee klooien en gaat t irriteren
dus maar snel weggestopt en nu is mn bloeddruk alweer gedaald
Ga nu maar weer eens alles installeren, heb wat nieuwe programmatjes die ik wil ipv oude, dus maar even schoon beginnen ipv met sprite backup alles terug zetten
werkt trouwens wel fijn hoor dat sprite backup
Dank je wel, ik zal het proberen met het 2e vinkje, mocht t nie helpen dan ga ik zeker terug.The PyroPath schreef op donderdag 25 december 2008 @ 13:14:
[...]
Check even bij de energie settings wat je ingesteld hebt staan of het licht dimt na zoveel seconden (dat is de bovenste) en uit gaat na weer zoveel seconden (das de 2e) de 3e en 4e zijn hetzelfde, maar dan voor als hij aan de lader/USB hangt dus weer dimmen/uitschakelen. Let er op, dat als het licht helemaal uit gaat als hij aan USB hangt dat dan actieve data verbindingen gesloten worden (ik vroeg me al af waarom het kopieren van mp3's steeds mis ging bij een verschillend bestand, bleek dat hij dan in standby ging en plop foutmelding) als dat niet helpt dan is het niet geheel normaal gedrag wat je telefoon vertoond. Met advaced config dinges kan je nog instellen of het scherm aan moet gaan bij een nieuwe sms, misschien dat dat helpt?
Dat zou inderdaad kunnen ja, als je ziet hoeveel stroom die achtergrond verlichting vreet. Als je dan nog andere dingen aan hebt staan die er aan bijdragen dan kan het inderdaad wel zijn dat hij in 8 uur tijd leeg gaat.Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 13:44:
[...]
[...]
Dank je wel, ik zal het proberen met het 2e vinkje, mocht t nie helpen dan ga ik zeker terug.
dus het kan in ieder geval wel normaal zijn als je scherm zo'n 8 uur gedimd is, dat je batterij met 80% afneemt?
Breek je nek voorzichtig
Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |
Verwijderd
HAHAWoBaDijk schreef op donderdag 25 december 2008 @ 14:12:
Voor de mensen die vooral software problemen hebben met de Xperia komt er (als het goed) is in januari een update uit.
Ik ben het hier wel mee eens. Er wordt hier wel gezegd dat je dat niet mag verwachten 'omdat de x1 een zakelijke telefoon is' , maar dat slaat natuurlijk nergens op. Het lijkt me de bedoeling dat je bij nieuwe telefoons (zeker wat speakertje betreft) er wel van uit mag gaan dat die op alle punten beter is dan je oude.Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:45:
[...]
Sory maar ik vind het bijna fanboy gelul van mensen die niet willen in zien dat de telefoon als het om geluid aan komt gewoon niet goed doet. Je hebt het over basis functies voor een telefoon en haalt een filmpje laten zien aan. De basis functie van een telefoon is dat hij duidelijk hoorbaar is. Weet je nog? Anders hadden we wel een pager.
Ik denk dat je een aantal tweaks hebt gedaan en/of diverse apps. hebt geïnstalleerd?Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 12:44:
Ik heb een algemene vraag over de batterijduur,
want ik heb al sinds het begin het idee dat het niet helemaal in orde is
Verwijderd
Het klopt wel dat ik een aantal tweaks heb gedaan maar dan heb ik wel maar 1 programma tegelijk draaien. Ik ga verder heel selectief om met het geheugen. Ik heb alleen applicaties op draaien die ik echt nodig vind en handig zijn.catt4u schreef op donderdag 25 december 2008 @ 18:52:
[...]
Ik denk dat je een aantal tweaks hebt gedaan en/of diverse apps. hebt geïnstalleerd?
Het gevolg bij mij was dat er conflicten onstonden tussen bepaalde apps.![]()
De oplossing was een harde reset en opnieuw (heel selectief) apps. installeren die je ECHT wil/moet gebruiken.
Niet alles erop zetten wat leuk lijkt![]()
Als ik jou was zou ik een harde reset doen en dan kijken of je SEX1 normaal functioneert zoals het hoort.
Ik doe makkelijk 2,5 ~ 3 dagen zonder opladen (zie één van mijn vorige posts)
En als ie in stand-by staat, dus dat het scherm zwart is, en er komt een bericht binnen dan geeft ie de melding maar na een poosje (ik heb niet gecontroleerd hoeveel min.) is het scherm weer zwart.
Als je 'm dan weer wakker maakt staat die melding gewoon in het scherm
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik weet niet precies of dit ook van invloed is op windows based mobiles... heb er zelf (nog) geen gehad... maar bij oude mobieltjes van mij gaf hij wel de naam weer als er +316XXXXXXXX bij stond (dus de +316 ipv 06)Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 15:07:
ik heb nog steeds een serieus probleem:
De namen van al mijn 'contacten' zijn niet zichtbaar wanneer zij mij bellen en/of sms-en. Ik zie dan alleen een tel.nummer.
Dus nu bel ik deze personen telkens terug om te achterhalen wie het precies is.. want als IK bel zie je wel de betreffende naam in beeld staan?!?!
[ Voor 25% gewijzigd door Alieunited op 26-12-2008 15:41 ]
SUPER bedanktAlieunited schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 15:24:
Had laatst gelezen dat iemand op zoek was naar NL t9 voor het touch HD keypad. Had het toen niet zo 123 bij de hand. Maar alsnog...
http://forum.xda-develope...ght=T9+Input+14+Languages
Werkt prima
Ook handig: Batti 2.4 een batterij indicator voor bove de taskbar. Goed naar je eigen wensen in te stellen en gratisch..
- The Neo and Only -
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq