Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 10:50:
Kan iemand me vertellen waarom de namen van contacten in mijn telefoonboek niet in beeld komen wanneer zij mij bellen? Wanneer ik het nummer (terug)bel zie je wel diens naam in beeld.
Dus als ik nu bijvoorbeeld een gemiste oproep heb zie ik alleen een nummer staan. Als ik het nummer dan terugbel zie ik ineens dat het een contact van mij is. Weet iemand de oplossing?
Volgens mij staat er iets in je instellingen niet goed want bij mij worden bekende contakten die mij bellen gewoon weergegeven met tel.nr. als ze me bellen

Heb het toestel nu een kleine maand. Eerlijk gezegd irriteer ik me aan veel zaken.
GAlarm is al 2 keer vastgelopen tijdens het snoozen..conclusie me verslapen te laat op belangrijke afspraken. Kan het standaard ingebouwde alarm trouwens uberhaupt snoozen?
Welke versie van GAlarm gebruik je?
Ik heb versie 0.9.4 (gewoon in zwart/grijs/wit) en die werkt zonder problemen met eigen mp3's

Lachwekkende batterijduur. Iets wat ik ook bij vele anderen lees. Snap dit echt niet van SE.
Met een uur internet, push-email/hotmail/gmail, ca. 10 sms-jes en ca 15 min. bellen per dag doe ik bijna drie dagen met de batterij zonder op te laden (ook niet in de auto aan de lader)

Om de dag wel een vastloper. Een systeem traag als een slak.
Wat heb je allemaal voor crap op de telefoon gezet?
Heb je al eens een
harde reset gedaan en toen geprobeerd één app. te installeren en te kijken hoe de batterij het dan doet en of je dan ook vastlopers hebt
Ik had ook het probleem dat er conflicten ontstonden tussen diverse apps.
Na een harde reset en één voor een installeren/soft-resetten en te testen ben ik erachter gekomen welke apps. niet samen gingen. (Die tweak 2.0 gaf bij mij bv. problemen met de back-up van SPB)

prachtig ogend klere toestel.. alsof je rondloopt met een halve gare pc in je broekzak. Ik ga denk ik mn nokia prepaid van 30 euro weer uit de kast halen.. echt een toestel voor een computernerd die geen vrienden heeft en de hele dag maar met zn smartphone wil spelen en doen.
Volgens mij moet je het probleem bij jezelf (app. conflics) zoeken en is het absoluut niet de SEX1

Ik hoop echt dat er spoedig een paar goede updates uitkomen, en evt. een nieuw type batterij waardoor ik Hancock kan kijken zonder 3 keer mn batterij op te laden.
Nogmaals het ligt (standaard) niet aan de batterij.
Uitzonderingen mogelijk natuurlijk, maar dan heb je toch een jaar garantie en zal je zonder problemen een nieuwe van SE krijgen.
Maar zoek eerst de fout bij jezelf voor je begint te blaten over slechte kwaliteit van het product en/of software.
Ik kan de film zonder opladen/bijladen gewoon bekijken