Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 20 Laatste
Acties:
  • 176.121 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:53

mulder

ik spuug op het trottoir

Waffle schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:51:
Ik ben van plan om voor het eerst in mijn leven toch maar eens aan een abonnement te gaan en nu lijkt de Xperia X1 mij een mooie opvolger voor mijn W810i. Ik twijvel nog wel een beetje, want de abonnementen zijn best prijzig. Daarnaast zou ik graag willen weten of de telefoon goed gebruikt kan worden als MP3 speler. Mijn iPod nano 2nd gen wil namelijk geen contact meer maken met mijn pc en die kan dus ook mooi vervangen worden. De W810i die goed mp3's af moest kunnen spelen viel mij persoonlijk op dat gebied namelijk tegen. Het vinden van een muziek nummer duurde lang, want hij scrollde niet lekker door de namen van de verschillende artiesten.
Is dit inmiddels veranderd bij de Xperia of is dit net zo kut en kan ik beter een losse mp3-speler hebben?

Ow ja kan je gewone oordopjes gebruiken of moet je beslist sony ericsson oortjes gebruiken?
De W810i en X1 hebben weinig met elkaar te maken :)

oogjes open, snaveltjes dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr paaj
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-06 15:51
Xof schreef op maandag 23 februari 2009 @ 13:34:
[...]

Ik ben het hier niet mee eens.. Symbian was leuk, maar voor mij veel te beperkt en had toch wel erg veel bugs.
Als je klaagt dat je alle instellingen niet kan vinden had je waarschijnlijk ook geen Windows Mobile moeten nemen, het is gewoon heel uitgebreid en ik vind dat juist erg fijn.
En je kan het helemaal customizen zoals je het zelf wil. (bijv. tf3d erop zetten)
En dat is dus de fout die MS altijd maakt, het is goed maar mist nog bijvoorbeeld 80 basis functionaliteiten, dat je voor sommige zaken een programmaatje nodig hebt of een kleine tuning moet doen om naar je zin te krijgen oké.

Maar niet een ander ROM en software updaten/flashen om extern ontwikkelde software te kunnen installeren om je toestel goed te laten werken, daar moet MS voor zorgen en dat neem ik SE in een bepaalde factor kwalijk, dat ze daar met hun panels geen verbetering in gebracht hebben.

No data is toch belachelijk dat MS dit niet in zijn software heeft zitten, ik zit meer in het buitenland dan dat ik thuis ben... Dat zou een rekening opleveren die niet normaal is.
Tweak X1
en nog 1001 andere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mulder

mulder

ik spuug op het trottoir

dr paaj schreef op maandag 23 februari 2009 @ 15:45:
[...]
No data is toch belachelijk dat MS dit niet in zijn software heeft zitten, ik zit meer in het buitenland dan dat ik thuis ben... Dat zou een rekening opleveren die niet normaal is.
Tweak X1
en nog 1001 andere...
1001 nog wel, en je kan er maar 1 noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-06 01:02
RoD schreef op maandag 23 februari 2009 @ 15:35:
[...]

Niet als je zulke summiere informatie post. Wat heb je precies geprobeerd? Wat voor instellingen gebruik je? Wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen?
Ah ja, dat is wel handig inderdaad...

Ik gebruikte Xilisoft DVD Ripper (Platinum 5) om bijvoorbeeld Kangaroo Jack om te zetten..
Ik heb het geprobeerd met .mp4 en .3gp, in verschillende resoluties. Enige verschil was dat de X1 wat meer moeite had met het afspelen van de hogere resoluties. Ik bleef echter aan alle 4 de kanten de zwarte balk houden.

Was al weer een tijdje terug, maar volgens mij heb ik geen .avi of .wmv geprobeerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51692

HendrikN schreef op maandag 23 februari 2009 @ 13:41:
[...]

Kan je vertellen welk snelkiesscherm? Want ik ben nog geen scherm met rondjes en plusjes tegengekomen in WM.
Ik meen me te herinneren dat het originele snelkiesscherm ook getoond wordt met ronde icoontjes met een plus er in ten teken dat er een plek vrij is. Maar ik heb nu een SPB suite... maar het zal overeenkomen naar ik hoop. Dus als je me weet te vertellen hoe ik een persoon uit het snelkiesscherm kan verwijderen en het weer kan hergebruiken ben ik je dankbaar. Als je het weet voor die spb suite/shell dan is het helemaal opgelost, maar ik denk dat het dezelfde snelkiesschermen zijn alleen in een ander jasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dweebus schreef op maandag 23 februari 2009 @ 15:55:
[...]

Ah ja, dat is wel handig inderdaad...

Ik gebruikte Xilisoft DVD Ripper (Platinum 5) om bijvoorbeeld Kangaroo Jack om te zetten..
Ik heb het geprobeerd met .mp4 en .3gp, in verschillende resoluties. Enige verschil was dat de X1 wat meer moeite had met het afspelen van de hogere resoluties. Ik bleef echter aan alle 4 de kanten de zwarte balk houden.

Was al weer een tijdje terug, maar volgens mij heb ik geen .avi of .wmv geprobeerd..
De gebruikte container zou niets uit mogen maken. Weet je zeker dat je de juiste aspect ratio pakt? Dat is namelijk de bepalende factor bij het krijgen van balken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeronNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-04-2021
Hoi,

ik heb sinds vrijdag ook een X1, en ik ben er tot nu toe erg tevreden over.
Maar ik heb toch een paar kleine vraagjes, die wellicht al zijn behandeld in dit forum, maar aangezien er al zoveel pagina's zijn is het bijna niet te doen om te zoeken ;)

Hieronder mijn vraagjes:

-Als ik gebeld word, dan is het een constante trilfunctie i.p.v een paar keer kort achter elkaar, is dit in te stellen, eventueel in de registry?

-Als ik aan het bellen ben, en de ander hangt op, dan hoor ik een toon, is deze uit te schakelen?

-Ik heb Youtube geinstalleerd, maar alle filmpjes haperen, is hier een patch voor?

-Heeft iemand er ook last van dat Gmail erg langzaam is bij verzenden/ontvangen?Hotmail is zo klaar maar Gmail duurt veel en veel langer.

Ik heb gisteren de nieuwste firmware erop gezet.

Alvast bedankt voor jullie hulp!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187609

Anoniem: 51692 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 16:15:
[...]

Ik meen me te herinneren dat het originele snelkiesscherm ook getoond wordt met ronde icoontjes met een plus er in ten teken dat er een plek vrij is. Maar ik heb nu een SPB suite... maar het zal overeenkomen naar ik hoop. Dus als je me weet te vertellen hoe ik een persoon uit het snelkiesscherm kan verwijderen en het weer kan hergebruiken ben ik je dankbaar. Als je het weet voor die spb suite/shell dan is het helemaal opgelost, maar ik denk dat het dezelfde snelkiesschermen zijn alleen in een ander jasje.
Gewoon je vinger op de contactpersoon houden in je snelkies scherm. Dan krijg je een menu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:26
JellyfishNL schreef op maandag 23 februari 2009 @ 16:30:

-Als ik aan het bellen ben, en de ander hangt op, dan hoor ik een toon, is deze uit te schakelen?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=3180209

Dat is er alvast 1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-10-2021
dr paaj schreef op maandag 23 februari 2009 @ 15:45:
[...]

En dat is dus de fout die MS altijd maakt, het is goed maar mist nog bijvoorbeeld 80 basis functionaliteiten, dat je voor sommige zaken een programmaatje nodig hebt of een kleine tuning moet doen om naar je zin te krijgen oké.

Maar niet een ander ROM en software updaten/flashen om extern ontwikkelde software te kunnen installeren om je toestel goed te laten werken, daar moet MS voor zorgen en dat neem ik SE in een bepaalde factor kwalijk, dat ze daar met hun panels geen verbetering in gebracht hebben.

Tweak X1
en nog 1001 andere...
Je kan het ook ander zien....

Door dat MS haar bestuuring systeem vrij kaal geeft dit anderen de reden om extra software te ontwikkelen....
Ooit heeft MS Windows 95 ontwikkeld met ingebouwde Internet Exploder, van uit de EU is daarom geboden een versie zonder IE te ontwikkelen ivm keuze vrijheid van de gebruiker.

Het liefst heb ik een zo'n kaal mogelijk besturing systeem, ben zelf namelijk prima instaat om de juiste zinvolle applicaties op mijn apparaat te installeren. Ben het dus ook helemaal met je oneens dat MS of SE hier kwalijk in is te nemen. Wat moet ik met No-data? Ook als ik in het buitenland zit wil in nammelijk gebruik maken van de internet verbinding die sommige programmas nodig hebben.

Zo zie je maar, tis een keuze........ een bewuste keuze.

Toevoegen kan namelijk altijd.... helemaal op een open platform als dat van Windows Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:48
iemand al de nieuwe TouchIt v4 geprobeerd? had vandaag Beta 1 eropstaan, de keyboard mapping was niet goed maar schijnt in beta 2 gefixt :)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=485624

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
  • Laatst online: 03-10-2021
consolefreak schreef op maandag 23 februari 2009 @ 18:53:
iemand al de nieuwe TouchIt v4 geprobeerd? had vandaag Beta 1 eropstaan, de keyboard mapping was niet goed maar schijnt in beta 2 gefixt :)

Hij is er alleen in het engels..... Zit te hopen dat iemand hem ombouwd naar de nederlandse taal.....
Ziet er namelijk wel erg goed uit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeronNL
Thnx!

Heb de key aangepast, nu even afwachtten tot ik gebeld word.

Gmail doet het nu opeens wel snel, lag misschien aan de verbinding. :)

Iemand een oplossing voor de andere punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeronNL
Is het eigenlijk ook mogelijk om alle foto's, video's en muziek die ik op mijn sd kaart zet in het media panel te bekijken?
Ik kan nu alleen de items zien die op mijn xperia zelf staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JNN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-05 23:53

JNN

Ik heb de Vodafone branded versie van de Xperia. Sinds enige tijd heb ik een probleem als ik gebeld wordt: de 'popup' (Telefoon - inkomend) die weergeeft wie er belt werd steeds lager in het scherm weergegeven, en zit nu zo laag dat ik niet meer kan zie wie er belt. Zijn er meer mensen met dit probleem, en is er een oplossing om de popup weer op de normale plaats te krijgen?
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3543/3304485922_380719cd58_m.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-06 11:54
consolefreak schreef op maandag 23 februari 2009 @ 18:53:

Zojuist geflashed, 2 enorme pluspunten, namelijk de Calender-tab die erg goed werkt, (bijna een vervanging voor de agenda-app in WM) en ein-de-lijk landscape-support in TF3D, en hoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-06 12:12
iemand een idee wanneer er een T-mobile rom update komt?

Shuttle SP35P2 Pro 4 GB,Intel E6850 XFX 8800 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-06 01:02
RoD schreef op maandag 23 februari 2009 @ 16:17:
[...]

De gebruikte container zou niets uit mogen maken. Weet je zeker dat je de juiste aspect ratio pakt? Dat is namelijk de bepalende factor bij het krijgen van balken.
Zit nu te twijfelen of de ratio wel klopt idd.
Welke zou het moeten zijn? 400 x 240 dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06 15:07
JNN schreef op maandag 23 februari 2009 @ 19:48:
Ik heb de Vodafone branded versie van de Xperia. Sinds enige tijd heb ik een probleem als ik gebeld wordt: de 'popup' (Telefoon - inkomend) die weergeeft wie er belt werd steeds lager in het scherm weergegeven, en zit nu zo laag dat ik niet meer kan zie wie er belt. Zijn er meer mensen met dit probleem, en is er een oplossing om de popup weer op de normale plaats te krijgen?
[afbeelding]
Effe een softreset uitvoeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dweebus schreef op maandag 23 februari 2009 @ 20:28:
[...]

Zit nu te twijfelen of de ratio wel klopt idd.
Welke zou het moeten zijn? 400 x 240 dacht ik?
Klopt. De resolutie van het scherm is 800x480. Deel beide door twee en je komt op 400x240 uit. Als je die resolutie aanhoudt zou je geen balken moeten mogen krijgen. Mocht je dat nog wel hebben, check dan of de file die het programma produceert wel daadwerkelijk van die resolutie is. Soms willen programma's nog wel geforceerd de aspect ratio van het bronbestand behouden. Als deze dan 4:3 is, dan krijg je een andere geforceerde resolutie dan wat je zelf opgegeven hebt. Ik weet niet of het zo is bij het programma wat jij hebt, maar het zijn dingen om rekening mee te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
krijgt iemand PointUI goed aan de praat?
Als ik de cities.xml aan pas met den haag en dan krijg ik geen updates van weer of wat dan ook.
ik heb hier cities.xml vandaan.Ook slaat hij dikwijls vast en moet ik resetten.
iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187609 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 16:34:
[...]

Gewoon je vinger op de contactpersoon houden in je snelkies scherm. Dan krijg je een menu ;)
Niet te geloven, moet je maar oplomen>> bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shigeru
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 31-10-2023
Shigeru schreef op zondag 22 februari 2009 @ 21:38:
Als ik op "verzenden/ontvangen" druk in de functie Berichten en dan bij Hotmail, dan krijg ik de melding: "De mappenlijst is niet gesynchroniseerd. Sync mislukt."

Dit heb ik zo maar in één keer gekregen. Nu kan ik dus geen Hotmail-mail meer ontvangen op mijn mobiel, terwijl de automatische synchronisatie aanstaat.

Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
  • Laatst online: 17:48
als je vodafone of kpn hebt, staat je proxy zomaar weer aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287767

heey,

ff een vraag, heb een tijd geleden via registry editor een aantal waardes veranderd waardoor gprs automatisch werd verbroken.

Nu wil ik mijn telefoon weer zo instellen dat gprs automatisch verbinding maakt als toestel word aangezet en dat de verbinding ook in stand blijft maar kan nergens meer vinden waar of met wat dit in te stellen is

heeft iemand de oplossing?

alvast bedankt

is er trouwens al iemand uit of het mogelijk is om de trilduur te veranderen inhet register

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 287767 op 24-02-2009 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shigeru
  • Laatst online: 31-10-2023
consolefreak schreef op maandag 23 februari 2009 @ 23:49:
[...]

als je vodafone of kpn hebt, staat je proxy zomaar weer aan?
Ik heb inderdaad vodafone, maar mijn proxy server staat nog steeds uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-06 08:46

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Anoniem: 51692 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 22:06:
[...]

Niet te geloven, moet je maar oplomen>> bedankt!
Op zich is dat niet zo vreemd hoor; het is het zelfde als in Windows verbaasd zijn dat er een menutje tevoorschijn komt wanneer je met je rechtermuisknop ergens op klikt. Het is gewoon de standaard werkwijze in Windows Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-06 11:54
sopsop schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 09:38:
[...]

Op zich is dat niet zo vreemd hoor; het is het zelfde als in Windows verbaasd zijn dat er een menutje tevoorschijn komt wanneer je met je rechtermuisknop ergens op klikt. Het is gewoon de standaard werkwijze in Windows Mobile.
Dat staat zelfs in die tutorial die je steeds wegklikt als je de telefoon voor het eerst opstart O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Zou iemand het .cab filetje van NoData kunnen plaatsen hier? Misschien even uploaden als het mogelijk is?

Heb nu niet zoveel zin om een account daar aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:44
Recon24 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 10:57:
Zou iemand het .cab filetje van NoData kunnen plaatsen hier? Misschien even uploaden als het mogelijk is?

Heb nu niet zoveel zin om een account daar aan te maken.
Hier direct te halen, blijkbaar ook geen zin om te googlen...
http://www.myblackjack2.c...utilities/modaco-no-data/

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283939

Anoniem: 283939 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 15:31:
Ik kan sinds het weekend niet meer updaten met QuickGPS.
Dit werkte tot dan goed, maar nu begint hij te verbinden, de balk gaat tot 100% en dan de fout 'Verbinding mislukt. Probeer het later opnieuw.'

Zijn er nog met hetzelfde probleem?
Ligt dit aan de server of is er eventueel een probleem lokaal met quickGPS.
Ik heb intussen het probleem gevonden. Ook de GPS zelf werkte niet meer.
Dat kwam door het instellen van WM6 bellen via internet. Daarbij moeten een aantal voip drivers geinstalleerd worden.
Blijkbaar zat daar ergens een conflict.
Na uninstall, werkt alles weer zoals het zou moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292554

HOi!
lees al geruime tijd dit forum en ben met mij experia tegen een probleem aan gelopen die ik nog niet voor bij heb zien komen.
Het volgende doet zich voor: als ik mij telefoon 'inklap' gaat hij soms spontaan uit.
dit is niet altijd het geval, maar ik durf zeker wel te zeggen dat van de ca. 4 keer dat ik um inklap hij zeker wel 1 keer helemaal uit gaat.
Het is erg vreemd en irritant.
heb laatst nog een hard-reset gedaan, dus denk dat ik er maar mee terug ga.
maar was ook benieuwd of iemand dit ook wel eens heeft meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-05 11:09
Anoniem: 292554 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:21:
HOi!
lees al geruime tijd dit forum en ben met mij experia tegen een probleem aan gelopen die ik nog niet voor bij heb zien komen.
Het volgende doet zich voor: als ik mij telefoon 'inklap' gaat hij soms spontaan uit.
dit is niet altijd het geval, maar ik durf zeker wel te zeggen dat van de ca. 4 keer dat ik um inklap hij zeker wel 1 keer helemaal uit gaat.
Het is erg vreemd en irritant.
heb laatst nog een hard-reset gedaan, dus denk dat ik er maar mee terug ga.
maar was ook benieuwd of iemand dit ook wel eens heeft meegemaakt.
Daar is het Het Sony Ericsson Xperia X1 Scheuren / Problemen topic voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292554

klopt...
excuse moi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111246

Ipv nodata kun je ook advanced configuration 3.3 installeren.
Daar zit die functionaliteit ook in, wel in een menutje niet in die hele lijst met opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 22:21
Anoniem: 111246 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:57:
Ipv nodata kun je ook advanced configuration 3.3 installeren.
Daar zit die functionaliteit ook in, wel in een menutje niet in die hele lijst met opties.
Sorry, misschien over het hoofd gezien, maar wat doet NoData (uit nieuwsgierigheid)?

//De reden waarom ik het vraag, is omdat ik deze week mijn Vodafone branded toestel krijg, ik probeer alvast zoveel mogelijk info te verzamelen.

//EDIT: ik ben er al achter wat het doet, staat in de bovenstaande link. :)

[ Voor 27% gewijzigd door EN-IS op 24-02-2009 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:09

aKra

Intentionally left blank.

EN-IS schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 18:26:
[...]

Sorry, misschien over het hoofd gezien, maar wat doet NoData (uit nieuwsgierigheid)?

//De reden waarom ik het vraag, is omdat ik deze week mijn Vodafone branded toestel krijg, ik probeer alvast zoveel mogelijk info te verzamelen.
Zorgt er voor dat er totaal geen data verbindingen opgezet kunnen worden, zoals GPRS/3G/HDSPA etc., zodat als je op vakantie bent dat je niet thuiskomt "op" een dikke envelop ;)

//En toen had je zelf al het antwoord 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door aKra op 24-02-2009 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
aKra schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 18:39:
[...]

Zorgt er voor dat er totaal geen data verbindingen opgezet kunnen worden, zoals GPRS/3G/HDSPA etc., zodat als je op vakantie bent dat je niet thuiskomt "op" een dikke envelop ;)

//En toen had je zelf al het antwoord 8)7
Thanx anyway :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triton2008
  • Laatst online: 12-06-2023
Weet iemand hoe ik mijn tmobile x1 kan updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Laatst online: 11-06 10:14

Ves

A gadget addicted Bounty

Triton2008 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 09:08:
Weet iemand hoe ik mijn tmobile x1 kan updaten?
Lees ff de vorige topics door, er zijn een paar mensen die het gedaan hebben.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dillithium
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09-2021
Een goedemiddag!

Gisteravond heb ik eindelijk ook mijn X1 mogen halen, en man wat een ding zeg!
Moet nog even een geheugen kaartje halen zometeen, zodat ik coreplayer/youtube prog. kan installeren maar dat is ook het enige wat ik tot nu toe mis.
Maar ik had wel 1 a 2 vraagjes, die ik niet heb kunnen vinden in dit topic.
Namelijk toen ik hem gisteravond voor het eerst opstarte, had je bij dat panel met de grote analoge klok het weerbericht. Ik had het internet uitgezet tijdens het opladen vannacht, en na wat gepruts heb ik het internet aan gekregen, maar niet het weerbericht. Als ik er op klik, word ik doorgelinkt naar de site, maar kan ik het niet meer terughalen naar de telefoon. Weet iemand hier misschien een antwoord op?

Gevonden, klik op update als je het keyboard uitgeklapt hebt. Ik denk dat het een update is voor al je RSS feeds.

Ook zou ik graag de koersen van de euro/dollar/yen laten zien, of moet ik daarvoor een ander panel selecteren?

Hartelijk bedankt,

Dillithium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
ik ga strakjes de nieuwe rom op mijn x1 zetten maar moet ik mijn T-mobile instellingen opschrijven zodat ik dat in de nieuwe rom kan invoren of zit er een wizard in die nieuwe rom zodat ik dit automatisch kan doen?
Ik install de generic uk of NL. Ik moet nog kijken welke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:06
de x1 kwam bij mij vanzelf met de vraag om de instellingen terug te zetten ik vermoed dat deze in de meeste gevallen dus ook op de sim staat. (maar of dat bij oudere sims ook zo is?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-06 21:36
EN-IS schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 16:10:
[...]

Zijn deze roms ergens te downloaden? (en ja ik weet dat we niet hier mogen praten of illegale dingen) :)
Ik heb wel interesse in de UK versie.

Bedankt.
Ik vermoed dat SEUS de update eerst lokaal naar de pc downloadt, voordat ie naar de xperia wordt doorgezet. Maar weet iemand waar dit tijdelijke rom-bestand op de pc wordt opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
Eskimootje schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 16:39:
de x1 kwam bij mij vanzelf met de vraag om de instellingen terug te zetten ik vermoed dat deze in de meeste gevallen dus ook op de sim staat. (maar of dat bij oudere sims ook zo is?)
heb je ook Tmobile?
En had je HSPL ook niet nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292504

Hoe kan je het beste het today scherm aanpassen?
De tekstkleur is wit dit wil ik graag in een andere kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
dorkie schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 15:53:
ik ga strakjes de nieuwe rom op mijn x1 zetten maar moet ik mijn T-mobile instellingen opschrijven zodat ik dat in de nieuwe rom kan invoren of zit er een wizard in die nieuwe rom zodat ik dit automatisch kan doen?
Ik install de generic uk of NL. Ik moet nog kijken welke
Ik heb de NL rom erop gezet en toen ik m voor de eerste keer opstartte ging die vanzelf de instellingen ophalen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-06 21:31
Sorry eigenlijk een crosspost maar goed! Omdat ik ff gestressed hierover ben :'(

Heb net mijn Sony op de grond laten stuiteren... 8)7 Hij was voorheen helemaal prima (dus geen scheuren e.d.)!
Nu heb ik eigenlijk geen krassen of scheuren. Alleen heb ik het vermoeden dat mijn LED flitser (v/d camera) niet helemaal gecentreerd zit en dus iets verschoven is....

Hij zit bij mij iets naar boven en dus belicht hij de onderkant van de foto's beter dan de bovenkant....
Kan dit zomaar? Of is dit bij iedereen zo? Ik heb dit namelijk voorheen nooit zo opgemerkt laat staan naar gekeken.

Verder is het toestel nog prima en functioneert hij probleemloos. Zou iemand dit na kunnen gaan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik krijg het niet voor elkaar te communiceren via Blue Tooth. Alleen met Vista: De PC en X1 herkennen elkaar. Maar via Mobile Apparaat Centrum alleen verbinding met USB kabel. Heb Blue Soleil nu erbij maar dat levert al helemaal niets op behalve allerlei wartaal van dat programma waar ik niks van begrijp. BT kan toch alleen via Vista of is daar ook een programma als Blue Soleil voor nodig. Wie kan me in heldere stappen uitleggen hoe te communiceren, óf via Vista óf via Blue Soleil. Mret name via Apparaat centrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287830

Hebben jullie ook zo dat als je een filmpje bekijkt, en je wilt de volume hoger/lager zetten met de knoppen rechtsboven, dat de film dan stopt met afspelen? Dus wanneer de popup verschijnt van de bel en telefoon volume. Is het mogelijk om deze popup op de achtergrond te laten verschijnen? Of ervoor zorgen dat de popup het afspelen niet stoort?

Afbeeldingslocatie: http://blog.markarteaga.com/content/images/WindowsMobileUserInterfacefromBell_9DA2/image_7.png

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 287830 op 25-02-2009 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Anoniem: 292504 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 18:24:
Hoe kan je het beste het today scherm aanpassen?
De tekstkleur is wit dit wil ik graag in een andere kleur.
Een mogelijke oplossing staat een paar pagina's terug (zoek ff op tsk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Anoniem: 51692 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 20:48:
Ik krijg het niet voor elkaar te communiceren via Blue Tooth. Alleen met Vista: De PC en X1 herkennen elkaar. Maar via Mobile Apparaat Centrum alleen verbinding met USB kabel. Heb Blue Soleil nu erbij maar dat levert al helemaal niets op behalve allerlei wartaal van dat programma waar ik niks van begrijp. BT kan toch alleen via Vista of is daar ook een programma als Blue Soleil voor nodig. Wie kan me in heldere stappen uitleggen hoe te communiceren, óf via Vista óf via Blue Soleil. Mret name via Apparaat centrum.
Je hebt geen bluesoleil nodig, ik heb int verleden overigens alleen maar gezeik gehad met bluesoleil.

Wat je moet doen is een partnerverband creeren tussen vista en je xperia (ik zoek altijd mijn xperia op via mn pc).

Als dit partnerverband er is, moet je via je activesync op je xperia aangeven dat je een bluetoothverbinding wil met wmc, en dan werkt het bij mij vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:09
ik vind het ook vrij storend dat je niet kan instellen dat er een verschil in volume is tussen het regulier telefoneren en het telefoneren op de speaker.

op de speaker moet het voluit, regulier op 1 streepje van uit. bij mij iig

DaSaN schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 23:20:
[...]

Je hebt geen bluesoleil nodig, ik heb int verleden overigens alleen maar gezeik gehad met bluesoleil.

Wat je moet doen is een partnerverband creeren tussen vista en je xperia (ik zoek altijd mijn xperia op via mn pc).

Als dit partnerverband er is, moet je via je activesync op je xperia aangeven dat je een bluetoothverbinding wil met wmc, en dan werkt het bij mij vlekkeloos.
Hoe moet je dat partnerverband dan instellen???? Dat gaat bij mij alleen via USB kabel
Als ik dat partnerverband verwijder en ik begin gewoon opnieuw zonder usb kabel, dan gebeurt er niets in dat Windows Mobile app. centrum

• DaSaN
Anoniem: 51692 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 02:07:
[...]

Hoe moet je dat partnerverband dan instellen???? Dat gaat bij mij alleen via USB kabel
Als ik dat partnerverband verwijder en ik begin gewoon opnieuw zonder usb kabel, dan gebeurt er niets in dat Windows Mobile app. centrum
Misschien was ik een beetje onduidelijk: ik bedoelde natuurlijk dat je je pc en je phone paired via bluetooth. Een partnerverband in wmc moet er natuurlijk sowieso al zijn (aangemaakt via usb-kabel)

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 18:25
Weet iemand of het mogelijk is om een snelkoppeling te maken zodat je kan switchen tussen de optie active sync of usb drive?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-05 16:33
Anoniem: 287830 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 23:04:
Hebben jullie ook zo dat als je een filmpje bekijkt, en je wilt de volume hoger/lager zetten met de knoppen rechtsboven, dat de film dan stopt met afspelen? Dus wanneer de popup verschijnt van de bel en telefoon volume. Is het mogelijk om deze popup op de achtergrond te laten verschijnen? Of ervoor zorgen dat de popup het afspelen niet stoort?
Dat ie je film/muziek op pauze zet is omdat als er een oproep binnen komt of je snel iets verandert, gewoon erna kan verder kijken, zonder iets te moeten missen.
Je kan ook het volume hoger en lager zetten in je mediaplayer.

Problem Solved

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:44
Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 10:20:
Weet iemand of het mogelijk is om een snelkoppeling te maken zodat je kan switchen tussen de optie active sync of usb drive?
Bij mij is dit in de rom ingebakken, maar het programma heet USBtoPCpopup
Wanneer ik de xperia op PC aansluit dan krijg ik dit schermpje te zien
Afbeeldingslocatie: http://smartmania.cz/images/forumnews/diamond_net_sharing.jpg

Ik heb het vermoeden dat deze dezelfde is
http://forum.xda-develope...entid=130078&d=1226755496
http://forum.xda-develope...entid=113513&d=1221646025
Link aangepast met dank aan SoaDmaggot

[ Voor 9% gewijzigd door Turismo op 26-02-2009 17:37 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Anoniem: 287830

@571Pro, bedankt voor je reactie. Ik begrijp dat de film stil wordt gezet als er iets wordt veranderd, maar dat dit bij het hoger of lager zetten van de volume gebeurd, vind ik nogal onnodig en aardig irritant. En als de volume van de telefoon laag is, dan heeft het ook weinig nut om de volume van de mediaspeler hoger te zetten, omdat de volume dan laag blijft.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 287830 op 26-02-2009 11:30 ]

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-05 11:09
Turismo schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 10:58:
[...]

Bij mij is dit in de rom ingebakken, maar het programma heet USBtoPCpopup
Wanneer ik de xperia op PC aansluit dan krijg ik dit schermpje te zien
[afbeelding]

Ik heb het vermoeden dat deze dezelfde is
http://forum.xda-develope...entid=130078&d=1226755496
Dat is hem niet, deze moet je hebben: http://forum.xda-develope...entid=113513&d=1221646025
edit: Bovenstaand is wel de goede app maar werkt niet op default roms op de X1 (niet op mijn Vodafone Rom iig..

[ Voor 9% gewijzigd door PeterSelie op 26-02-2009 11:49 ]

Anoniem: 292585

weet iemand hoe ik hotmail kan synchroniseren met mijn x1?
ik krijg allemaal voorwaarden, en moet ik gaan betale?
wat is dat voor onzin, ik dacht dat msn en hotmail gratis waren?
beetje jammer

• Furrball
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-05 18:01
Zoals zovelen onder jullie waarschijnlijk, heb ik ook de SPB Mobile Shell panel voor de Xperia op mijn telefoon draaien. Echter, de laatste tijd lijkt het of het scherm helemaal niet meer ververst tenzij ik het scherm aanraak of een knop indruk....
De klok blijft dus gewoon op de oude tijd staan, en zelfs als er een sms binnen komt verandert het SMS icoontje ook niet. Als ik vervolgens iets doe (druk op de klok, start menu, whatever) update de klok weer wel. Ook als de telefoon uit standby komt blijft de klok gewoon op de oude tijd staan totdat ik iets aanraak.
Heb al geprobeerd de mobile shell te verwijderen en opnieuw te installeren, maar dat heeft niet geholpen.

Heeft iemand anders eenzelfde probleem? Of een oplossing?

Anoniem: 25735

Ik zit met een stom probleem 8)7
Mijn X1 synchroniseerd met ActiveSync met mijn SBS2008. Tijdens die stappen moest er een policy toegepast worden. Dit braaf gedaan, maar nu moet ik om de 5 min. bij inactieve tijd een pincode invullen.

In Exchange Management Console heb ik die policy gevonden, aangepast, maar hoe refresh je die policy op je telefoon?

• mulder

mulder

ik spuug op het trottoir

Niet getest:
http://blogs.alittlestran...ndows-mobile-6-0-6-1.aspx

Mogelijk is er ook software te vinden die dit verwijderen kan.

• Montalbano
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Voor de liefhebbers van SPB Mobile Shell, de website voor de aankomende versie 3.0 is in de lucht, met een video van de features.
http://www.spbmobileshell3.com/

P8

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Montalbano schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 20:10:
Voor de liefhebbers van SPB Mobile Shell, de website voor de aankomende versie 3.0 is in de lucht, met een video van de features.
http://www.spbmobileshell3.com/
Het ziet er zeker goed uit, maar echt veel bruikbare nieuwe functionaliteit zie ik niet. Hoewel scrollen/bladeren door je menu's een hoge patsfactor heeft, is een lijstfunctionaliteit in mijn ogen veel efficienter.

Maar goed, we wachten de eerste reacties wel af.
Vooralsnog voldoet de SPB panel voor mij prima.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Anoniem: 287767

hey

iemand een idee of en hoe het mogelijk is om de triltijd tijdens het bellen aan te passen, nu kun je alleen instellen trillen voor bellen trillen+bellen etc, maar ik vind de trilperiode te lang....wil dat hij kort trilt met tussenpozen...kan dit via het register en hoe??

alvast bedankt

• EN-IS
Anoniem: 287767 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 21:03:
hey

iemand een idee of en hoe het mogelijk is om de triltijd tijdens het bellen aan te passen, nu kun je alleen instellen trillen voor bellen trillen+bellen etc, maar ik vind de trilperiode te lang....wil dat hij kort trilt met tussenpozen...kan dit via het register en hoe??

alvast bedankt
Iemand anders had hetzelfde probleem, het staat een of twee (drie) pagina's terug, je kunt het via de register aanpassen.

• aKra

aKra

Ik wil de telefoon upgraden, maar die 'upgrader' zegt dat het verstandig is eerst te backuppen... Hoe krijg ik dit in godsnaam voor elkaar gezien je wel kan klikken op 'backup' maar dan geeft hij een overzicht weer wat er allemaal waar staat :X

• AeronNL
EN-IS schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 21:57:
[...]

Iemand anders had hetzelfde probleem, het staat een of twee (drie) pagina's terug, je kunt het via de register aanpassen.
Waar staat dit precies?
Dit wil ik eigenlijk ook wel weten...

• AeronNL
Anoniem: 287767 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 21:03:
hey

alvast bedankt
Hier is de oplossing:

http://forum.xda-develope...php?p=2790752#post2790752

Net geinstalleerd en gecheckt, en werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-06 16:11
Ik gebruik sinds vanmiddag "Touch-IT v4.0 "Landscape" B4" rom, ik moet zeggen perfect en stabieler dan de meeste non beta roms. Heerlijk HTC stijl navigeren. Op mijn Touch ook vele verschillende roms gehad maar nooit gekloot met radio-roms. Nu vind ik het bereik van mijn Xperia nogal tegen vallen en heb de nieuwste Xperia radio erop gezet.

Wie heeft er nog positieve ervaringen over andere radio's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Niet online
ppaddo schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 21:03:
[...]

Het ziet er zeker goed uit, maar echt veel bruikbare nieuwe functionaliteit zie ik niet. Hoewel scrollen/bladeren door je menu's een hoge patsfactor heeft, is een lijstfunctionaliteit in mijn ogen veel efficienter.

Maar goed, we wachten de eerste reacties wel af.
Vooralsnog voldoet de SPB panel voor mij prima.
Ja, klopt. Voor mij is mobile shell (2) ook nog steeds het best werkende en grafisch mooiste schilletje. Heb PointUI ook uitgeprobeerd, heeft leuke dingetjes maar ziet er bij lange na niet zo professioneel uit als het X1 Mobile Shell panel.

Bij versie 3 valt me op dat het design wel beter is dan de standaard versie 2, maar niet zo fraai als het Xperia panel. Hopelijk maken ze daar dan ook weer een fraaie panelvariant van.

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:53
JellyfishNL schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 23:05:
[...]

Hier is de oplossing:

http://forum.xda-develope...php?p=2790752#post2790752

Net geinstalleerd en gecheckt, en werkt perfect!
Heb net ook VAlert geinstalleerd, werkt inderdaad leuk.
Las alleen op XDA dat er veel mensen problemen hebben met volume instellingen, maar daar heb ik geen last van. Bij mij is het zowel op standby als tijdens gesprek gewoon nog mogelijk om met de knoppen aan de zijkant van het toestel het volume te regelen. Hoe zit het bij jou??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-06 15:17
Montalbano schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 08:50:
[...]

Ja, klopt. Voor mij is mobile shell (2) ook nog steeds het best werkende en grafisch mooiste schilletje. Heb PointUI ook uitgeprobeerd, heeft leuke dingetjes maar ziet er bij lange na niet zo professioneel uit als het X1 Mobile Shell panel.

Bij versie 3 valt me op dat het design wel beter is dan de standaard versie 2, maar niet zo fraai als het Xperia panel. Hopelijk maken ze daar dan ook weer een fraaie panelvariant van.
Ik ben zelf juist bezig met het uitproberen van de Pointui Home 2 beta. Ik vind de animaties hier zo vloeiend en mooi (grafische pracht trekt mij). Het feit dat er nu al zoveel themes en applets beschikbaar zijn maakt het een zeer handige schil bovenop Windows mobile.

Zonder deze applets zou het niet veel extra's toevoegen. Ik weet niet of je er al naar gekeken hebt?

Voor mij is dit nu het standaard panel (gebruikt voorheen voornamelijk het SPB panel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171281

babbelbox schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:35:
[...]

Las alleen op XDA dat er veel mensen problemen hebben met volume instellingen, maar daar heb ik geen last van. Bij mij is het zowel op standby als tijdens gesprek gewoon nog mogelijk om met de knoppen aan de zijkant van het toestel het volume te regelen. Hoe zit het bij jou??
Kan iemand mij uitleggen hoe ik bij dat programma'tje in de instellingen kom? cq tril aanpassen...?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brm
  • Laatst online: 08-05 13:36

brm

Ik heb een probleem en zal deze zo goed mogelijk proberen uit te leggen.

Mijn themes raken door de war. Dit is gekomen door TF3D denk ik maar dat weet ik niet zeker.
Het is nu zo dat zodra ik een theme pak er nog onderdelen van het vorige theme zijn.
Voorbeeld: Ik ga van windows standaard theme (die blauwe) naar Xperia zwart. Op dit moment is in de verkenner nog alles blauw terwijl de UI is zwart. En deze cyclus blijft zich herhalen.
Ik word hier goed gek van en heb al soft en hard resets geprobeerd. Iemand ditzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Niet online
faizoel schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:38:
[...]

Ik ben zelf juist bezig met het uitproberen van de Pointui Home 2 beta. Ik vind de animaties hier zo vloeiend en mooi (grafische pracht trekt mij). Het feit dat er nu al zoveel themes en applets beschikbaar zijn maakt het een zeer handige schil bovenop Windows mobile.

Zonder deze applets zou het niet veel extra's toevoegen. Ik weet niet of je er al naar gekeken hebt?

Voor mij is dit nu het standaard panel (gebruikt voorheen voornamelijk het SPB panel).
De animaties zijn inderdaad vloeiend, maar (wellicht kwestie van smaak) ik vind het geheel er lang niet zo professioneel uitzien als het Mobile shell panel. Ook niet met de beschikbare thema's.
Maar, het heeft zeker potentie. De beta geeft bij mij toch nogal eens een vastloper, maar als de final release er is ga ik hem zeker nog eens proberen.

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triton2008
  • Laatst online: 12-06-2023
Ik zoek een tool om mijn contacten te beheren op de pc. Het is een zooiitje met alle msn contacten enzo..

Iemand?

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Heeft iemand ook ervaring met Skype, gezien het prima werkt (als je de Pocket PC versie kiest en niet de Smartphone versie) maar dat ik hun alleen hoor via de (externe)luidspreker en niet via de luidspreker waar je ook mee belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283624

Ik heb sinds woensdag de xperia x1, welke me erg goed bevalt (ben nog steeds een apple-fan maar na anderhalf jaar iphone wilde ik toch is wat anders).

Echter heb ik een paar dingen die niet goed werken:

- De telefoon haalt niet zelf mail op terwijl het ingesteld staat op "elke 10 minuten", ik ontvang alleen mail als ik zelf op verzenden/ontvangen klik. (dit is een gmail account en een zakelijk mail adres, beide IMAP)

- Als ik de telefoon een tijd niet gebruik en ik haal hem van ontgrendel af dan moet die opnieuw internet verbinding zoeken, wellicht dat dat het probleem met het automatisch mail ophalen veroorzaakt

- Na een herstart staat de "gegevensverbinding" (in comm manager) uit, dit was in het begin niet volgens mij

En ik vroeg me af of er een programma was waarmee je het aantal minuten dat je gebeld hebt en het aantal smsjes dat je verstuurd hebt kunt bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet iemand mischien een messenger waar je niet voor hoefd te betalen? ik vind het onzin om te betalen voor live, omdat ik onbeperkt internet heb.
want mn broer heb het wel gedaan en de kosten lopen aardig op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aKra schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 12:48:
Heeft iemand ook ervaring met Skype, gezien het prima werkt (als je de Pocket PC versie kiest en niet de Smartphone versie) maar dat ik hun alleen hoor via de (externe)luidspreker en niet via de luidspreker waar je ook mee belt.
Hier is een fix om skype uit de normale speaker te laten komen:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=396829
Anoniem: 292585 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 13:27:
weet iemand mischien een messenger waar je niet voor hoefd te betalen? ik vind het onzin om te betalen voor live, omdat ik onbeperkt internet heb.
Hoe kom je erbij dat je moet betalen voor de messenger die standaard op het apparaat zit? Dit is gewoon gratis als je onbeperkt internet hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Zeer nice, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alleen klopt het dat er een beveiliging zit in skype dat er geen verbinding gemaakt mag worden met mobiel internet?

Fring kan het wel geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe kom je erbij dat je moet betalen voor de messenger die standaard op het apparaat zit? Dit is gewoon gratis als je onbeperkt internet hebt...
"Verder is het mogelijk dat je Windows Live voor een beperkte periode gratis kunt gebruiken. in dat geval....."

dus dat is bij de experia niet zo? (omdat ik twijfelde vanwege mn broer)
en hotmail syncen met outlook is ook geen proef periode?

ben maar een arme jongen, dus wil niet veel betalen daarom druk ik veel weg als er betalen staat. dankje voor je reactie btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Msnen via live messenger (die standaard op het apparaat zit) is gratis als je onbeperkt internet abo hebt.

Ik heb net via fring / skype over 3g iemand gebeld en dat werkt perfect! :D Skype zelf heeft een beveiliging dat je niet kan connecten via mobiel internet, maar Fring laat het wel toe.

(ik gebruik wel die tweak om het geluid naar de normale speaker door te sluizen anders hoort de andere kant zichzelf dubbel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeronNL
babbelbox schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:35:
[...]

Ik heb hier ook geen problemen mee, dus voor mij werkt het ook perfect! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeronNL
Anoniem: 171281 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:56:
[...]

Kan iemand mij uitleggen hoe ik bij dat programma'tje in de instellingen kom? cq tril aanpassen...?

Thanks!
Even met je verkenner naar je programmabestanden gaan, en daar de map valert openenen.
Dan kun je in het script de interval aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wenneyhanney
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-04 10:59
Ik heb een rare probleem...via media experience panel muziekspeler luister ik naar mijn muziek en ik heb de scherm uitgeschakelde door aan/uit knopt te drukken....maar hij stopt spontaan met afspelen (ongeacht welke liedje) na 1 min. ) :| weet iem. deze probleem te oplossen??

[ Voor 7% gewijzigd door wenneyhanney op 27-02-2009 16:25 ]

Hope for the best, prepare for the worst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Anoniem: 292585 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 13:27:
Windows Live Messenger is uiteraard volledig gratis (mits je een databundel hebt). Ik snap je probleem (ook uit je eerdere post) niet zo. Leg eens uit wat er precies aan scheelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283624 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 13:06:
Ik heb sinds woensdag de xperia x1, welke me erg goed bevalt (ben nog steeds een apple-fan maar na anderhalf jaar iphone wilde ik toch is wat anders).

Echter heb ik een paar dingen die niet goed werken:

- De telefoon haalt niet zelf mail op terwijl het ingesteld staat op "elke 10 minuten", ik ontvang alleen mail als ik zelf op verzenden/ontvangen klik. (dit is een gmail account en een zakelijk mail adres, beide IMAP)

- Als ik de telefoon een tijd niet gebruik en ik haal hem van ontgrendel af dan moet die opnieuw internet verbinding zoeken, wellicht dat dat het probleem met het automatisch mail ophalen veroorzaakt

- Na een herstart staat de "gegevensverbinding" (in comm manager) uit, dit was in het begin niet volgens mij

En ik vroeg me af of er een programma was waarmee je het aantal minuten dat je gebeld hebt en het aantal smsjes dat je verstuurd hebt kunt bijhouden.
Ik qoute mezelf maar, want nadat ik op andere geantwoord heb is me eigen post met vragen beetje ondergesneeuwt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292994

Kan iemand mij met de volgende items helpen:

1. Ik kan geen sms versturen en ontvangen. (Ja, virusscanner staat uit)
2. Hoe kan ik een harde reset doen?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292981

Nieuw op dit forum én absolute digibeet...
Ik heb in de map programma's een aantal progs. geactiveerd met als gevolg een icoontje in 'start'.
Iemand een idee hoe ik de icoontjes daar verwijder? Xperia-helpdesk had geen antwoord en dacht zelfs dat dit niet kon. Lijkt me sterk.
Het gaat om b.v. Windows Live, Handango Inhand e.d., zaken die ik niet gebruik en daarom ook bij voorkeur niet onder de startknop wil hebben.
Weet iemand raad?
Dank en groet,
Jos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

edit, ik moet echt beter leren lezen :X

edit2: Onder je Windows folder is een map Startmenu, daar kan je deze aanpassen/verwijderen.

[ Voor 125% gewijzigd door SinergyX op 27-02-2009 17:28 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaSaN schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 16:12:
[...]

Windows Live Messenger is uiteraard volledig gratis (mits je een databundel hebt). Ik snap je probleem (ook uit je eerdere post) niet zo. Leg eens uit wat er precies aan scheelt
nou, dat mijn broer er wel voor moet betalen op zijn N95. dat scheelde er, maar als t op deze telefoon wel gratis is, is mijn vraag beantwoord ;)
dat msn werkt btw als een trein. maar hij blijft niet online als ik de tel in mijn zak stop. (met scherm uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Laatst online: 23:35
Start > Instellingen > Menu's ??

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
In de "gewone" Windows versies (XP bijvoorbeeld) kun je rechts-klikken en "Verwijder uit deze lijst kiezen". Verder kun je daar via "Eigenschappen van het menu Start" dingen instellen. Ik zou denken dat iets dergelijks ook in Windows Mobile mogelijk is. Kun je iets van eigenschappen of instellingen opvragen/openen via een bepaald icoontje of menu?

Zo niet, dan zal door het openen van programma's die je wél gebruikt die lijst waarschijnlijk vanzelf aangepast worden.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Laatst online: 23:35
Herko_ter_Horst schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 17:32:
In de "gewone" Windows versies (XP bijvoorbeeld) kun je rechts-klikken en "Verwijder uit deze lijst kiezen". Verder kun je daar via "Eigenschappen van het menu Start" dingen instellen. Ik zou denken dat iets dergelijks ook in Windows Mobile mogelijk is. Kun je iets van eigenschappen of instellingen opvragen/openen via een bepaald icoontje of menu?

Zo niet, dan zal door het openen van programma's die je wél gebruikt die lijst waarschijnlijk vanzelf aangepast worden.
Dat bovenste gaat dus niet zoals in XP, maar gewoon via start > instellingen > menu.. en dan aan/uitvinken wat je in je menu wilt hebben.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-06 11:43

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik heb skype mobile,en daarmee kan ik gewoon via het mobiel internet bellen....

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Pagina: 1 ... 18 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over abonnementen en levertijden kan in:
- [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic.

Discussie over de scheurtjes kan vanaf heden in:
- Het Sony Ericsson Xperia X1 Scheuren / Problemen topic.