Vast wel tijd om morgen een belletje te plegen: 070-3306400.Anoniem: 150297 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 23:20:
Weet iemand wat nu de Ps3 kost in de MM.
Omgeving Z-Holland,Den-Haag btw.
Heb namelijk weinig tijd om de MM te bezichtigen.
Anoniem: 84457
Ik heb em nog niet eens kunnen downloaden....El_V schreef op donderdag 11 december 2008 @ 23:28:
[...]
start je ps3 ff opnieuw op.. dan staat hij er
om terug te komen op mijn eerdere bericht: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/31172804#31172804.
Ik wilde dus mn PS3 aansluiten op m'n non-hdcp monitor, maar liep tegen een aantal probleempjes. Ik had ergens op een forum gelezen dat je met PS3>component>VGA>monitor gewoon kon werken, maar dit klopt niet. Heb dus maar een nieuwe TV gekocht
, 32LG5700 Full HD prettig gamen op de bank ipv achter mn bureau dus!
Ik wilde dus mn PS3 aansluiten op m'n non-hdcp monitor, maar liep tegen een aantal probleempjes. Ik had ergens op een forum gelezen dat je met PS3>component>VGA>monitor gewoon kon werken, maar dit klopt niet. Heb dus maar een nieuwe TV gekocht
Mja, dat is iets dat me eigenlijk al verschillende keren een zuur gevoel gegeven heeft. Ik wou daarnet nog de de trailer van de nieuwe Tenacious D video downloaden, waarbij je kan kiezen tussen een SD en een HD versie. Vertelt hij me doodleuk dat hij de HD download enkel in HD wil afspelen wanneer ik een hdmi kabel gebruik én een dhcp compatibel scherm bezit
. Nu wil ik niet opnieuw consolewars ontketenen, maar ondertussen kijk ik toch al probleemloos een paar jaar HD trailers op mijn 360 (met component dus).
Denken die clowns daar nu echt dat ik een nieuw scherm ga kopen enkel en alleen om ps3 content af te spelen?

Denken die clowns daar nu echt dat ik een nieuw scherm ga kopen enkel en alleen om ps3 content af te spelen?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Godver wat is dat home tering traag zeg.. Heb um nu al voor de 5e keer opgestart zonder resultaat.. Dan weer die timeout, dan weer een andere
Anoniem: 276388
ps3 40 gb voor maar 250 euro bij bartsmit internet aanbieding
http://www.bartsmit.com/s...params=fh_secondid=179292
Let wel op daar zit een sixaxis bij, geen DS3 en geen games.
Is de aanbieding van de saturn toch stuk mooier
Ps4/switch gamer
wow wat een aanbiedingen, ze moeten denk ik wel. 250 euro, zo wordt het wel heel mooi om er een aan te schaffen.
Wilde laatst een BR film kijken (heb een SD TV), wilde eens kijken of het er beter uitziet, krijg je er een groene waas overheen, doen ze bewust blijkbaar, Sony's GSODBoeboe schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 00:58:
Mja, dat is iets dat me eigenlijk al verschillende keren een zuur gevoel gegeven heeft. Ik wou daarnet nog de de trailer van de nieuwe Tenacious D video downloaden, waarbij je kan kiezen tussen een SD en een HD versie. Vertelt hij me doodleuk dat hij de HD download enkel in HD wil afspelen wanneer ik een hdmi kabel gebruik én een dhcp compatibel scherm bezit. Nu wil ik niet opnieuw consolewars ontketenen, maar ondertussen kijk ik toch al probleemloos een paar jaar HD trailers op mijn 360 (met component dus).

PSN ID: Svennie-NL
Als 'tweede' PS3 in huis is dit natuurlijk ideaal. Games zijn er al in mijn geval en er wordt hiero niet gebruik gemaakt van trilfunctie dusjaAnoniem: 276388 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 03:29:
Thanks voor de linkie!
p.s. Dit is toch prima zo, begrijp niet waarom dit soort reacties niet zouden mogen maargoed...
Effe stock dumpen.Anoniem: 276388 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 03:29:
De store-update van gisteren is weer maar zielig. Ik had echt gehoopt dat deze week Super Street Fighter II Turbo HD Remix in onze store zou staan, maar noppes. Nee, wij Europeanen moeten het met de PSP-versie van Brain Training doen.
Als de store niet zo freaking traag en idioot aan het doen was gisterenavond rond 19u, maar ik had hem bijna uit de US store geplukt. Best dat ik het niet gedaan heb, want al mijn PSN aankopen staan momenteel op mijn Benelux-account. Als ik ooit m'n 40GB HD vervang (en dat gebeurt zeker wel, want hij is al een tijdje veel te klein
Ik kijk het nog maar eens een weekje aan. Gelukkig is er zat andere dingen te gamen in de eindejaarsperiode.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Ik heb nog uit te spelen
- Little big Planet
- Motorstorm 2
- Resistance 2
- Far cry 2
- Fallout 3
- Burnout
Dus nog genoeg te doen aankomende kerstvakantie
Echt gewoon veel topgames voor de ps3 dit najaar, en volgend jaar wordt ook weer super
Killzone 2
Resident Evil 5
Uncharted 2
God of War 3 (als het meezit)
Gran Turismo 5 (kerst 2009?)
Heavy Rain
Final Fantasy XIII
Cod: MW2
Skate 2
- Little big Planet
- Motorstorm 2
- Resistance 2
- Far cry 2
- Fallout 3
- Burnout
Dus nog genoeg te doen aankomende kerstvakantie
Echt gewoon veel topgames voor de ps3 dit najaar, en volgend jaar wordt ook weer super
Killzone 2
Resident Evil 5
Uncharted 2
God of War 3 (als het meezit)
Gran Turismo 5 (kerst 2009?)
Heavy Rain
Final Fantasy XIII
Cod: MW2
Skate 2
Ps4/switch gamer
Anoniem: 130184
Dan heb je zeker een RGB kabel er tussen hangen? Dit "geintje" hadden ze bij de PS2 ook al, was toen alleen op te lossen door hem te modden of via composiet aan te sluiten.Svennie schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:00:
[...]
Wilde laatst een BR film kijken (heb een SD TV), wilde eens kijken of het er beter uitziet, krijg je er een groene waas overheen, doen ze bewust blijkbaar, Sony's GSOD![]()
Ik kijk die trailers al bijna 2 jaar probleemloos via de componentaansluiting. En die tekst staat er al net zo lang bij. Heb je het geprobeerd? Want hij zal gewoon werken.Boeboe schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 00:58:
Mja, dat is iets dat me eigenlijk al verschillende keren een zuur gevoel gegeven heeft. Ik wou daarnet nog de de trailer van de nieuwe Tenacious D video downloaden, waarbij je kan kiezen tussen een SD en een HD versie. Vertelt hij me doodleuk dat hij de HD download enkel in HD wil afspelen wanneer ik een hdmi kabel gebruik én een dhcp compatibel scherm bezit. Nu wil ik niet opnieuw consolewars ontketenen, maar ondertussen kijk ik toch al probleemloos een paar jaar HD trailers op mijn 360 (met component dus).
PSN: Shiver23
Nja of een PS2 videokabel kopen met een switch tussen Video en Game. Komt door een extra signaal wat door de kabel gestuurd wordt namelijk.Anoniem: 130184 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:42:
[...]
Dan heb je zeker een RGB kabel er tussen hangen? Dit "geintje" hadden ze bij de PS2 ook al, was toen alleen op te lossen door hem te modden of via composiet aan te sluiten.
"*1 draadloze sixaxis controller" staat er toch echt bij. Hij is nu al bijna zo goedkoop als de mijne een klein jaar geleden.NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 08:12:
Let wel op daar zit een sixaxis bij, geen DS3 en geen games.
Ik vind het toch wel een hele goede zaak dat de PS3's goedkoper worden. Volgens mij is Playstation sowieso wel een laatbloeier, maar maakt daarmee uiteindelijk wel alles goed. Ik denk dat er binnenkort nog een heleboel verkocht gaan worden, waardoor er een veel grotere groep mensen een PS3 bezit met alle positieve effecten van dien. Nóg meer spellen.
[ Voor 3% gewijzigd door Positron op 12-12-2008 11:49 ]
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Ik heb sinds eergister The Dark Knight blu-ray, maar helaas merk ik dat het goedkope 'verguld goude' kabeltje niet alle signalen goed doorgeeft (sommige beelden worden niet helder doorgegeven). Wat voor (merk) HDMI raden jullie aan voor een nette prijs?
Ga naar de Action en haal daar voor vijf euro een kabel. Werkt even goed als alle andere.nlboy schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 10:16:
Ik heb sinds eergister The Dark Knight blu-ray, maar helaas merk ik dat het goedkope 'verguld goude' kabeltje niet alle signalen goed doorgeeft (sommige beelden worden niet helder doorgegeven). Wat voor (merk) HDMI raden jullie aan voor een nette prijs?
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Dat staat er ook. Er zit een sixaxis bij. Dus geen Dual Shock 3 controller.Positron schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 10:12:
[...]
"*1 draadloze sixaxis controller" staat er toch echt bij. Hij is nu al bijna zo goedkoop als de mijne een klein jaar geleden.
Wat wordt er niet goed doorgegeven dan? Als je kabel niet goed is krijg je geen beeld of wegvallend beeld.nlboy schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 10:16:
Bij het begin zitten tussen de ramen een lijn (scheiding), die lijntjes zijn bewegen (heen en weer) en zijn niet recht als de andere lijntjes.
Thanks voor de tip, ik ga binnenkort even naar de Action.
@onder, dat kan ook idd. Stom dat ik daar niet aan gedacht heb. Even bij iemand anders dat gaan testen.
Thanks voor de tip, ik ga binnenkort even naar de Action.
@onder, dat kan ook idd. Stom dat ik daar niet aan gedacht heb. Even bij iemand anders dat gaan testen.
[ Voor 60% gewijzigd door nlboy op 12-12-2008 10:56 ]
Ik heb hem ook sinds gisteren, geweldige film! HDMI werkt wel of werkt niet. m.a.w. het zal aan de instellingen van je tv liggen. Niet aan de kabel.nlboy schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 10:16:
Ik heb sinds eergister The Dark Knight blu-ray,
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
40gig PS3 voor 250 euro: http://www.bartsmit.com/s...params=fh_secondid=179292
Even niet goed gekeken
Even niet goed gekeken
[ Voor 15% gewijzigd door SToRM666 op 12-12-2008 11:06 ]
PSN id: NL_SToRM
Anoniem: 16963
Kijk eens een aantal posts boven jeSToRM666 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 10:58:
40gig PS3 voor 250 euro: http://www.bartsmit.com/s...params=fh_secondid=179292
Ja zag het net te laat...Wel een erg mooie prijs, vooral als je m als Blu-ray spel wil kopen.Anoniem: 16963 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 10:58:
[...]
Kijk eens een aantal posts boven je
In Japan gaat het zo te zien vrij goed met Blu-ray: http://www.psonly.nl/nieu..._overheerst_DVD_in_Japan/
[ Voor 32% gewijzigd door SToRM666 op 12-12-2008 11:08 ]
PSN id: NL_SToRM
SToRM666 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:06:
[...]
Ja zag het net te laat...Wel een erg mooie prijs, vooral als je m als Blu-ray spel wil kopen.
In Japan gaat het zo te zien vrij goed met Blu-ray: http://www.psonly.nl/nieu..._overheerst_DVD_in_Japan/
De prijzen zakken ook veel sneller. In Japan koop je nu een nieuwe Sony Blu-Ray speler voor 100,-. Dat zijn mooie prijzenGfk merkt ook op dat DVD apparaten 1.5 keer sneller worden vervangen door Blu-ray apparaten, dan het geval was bij de overgang van VHS naar DVD.
Bij mij gebeurt er al niks meer als ie zegt dat je niet de console uit mag zetten terwijl de harde schijf indicator op het scherm staat. Je kan dan op kruisje drukken maar hij reageert niet.
Anoniem: 169123
BR is BluraySvennie schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:00:
[...]
Wilde laatst een BR film kijken (heb een SD TV), wilde eens kijken of het er beter uitziet, krijg je er een groene waas overheen, doen ze bewust blijkbaar, Sony's GSOD![]()
Bluray is HD
HD is HMDI
HDMI is niet SD TV
einde
dus niet bewust
Net even gekeken, Banjo nog geen 20 pond, dat gaat snel.M a r c o schreef op donderdag 11 december 2008 @ 11:47:
volgens deze tip van een werknemer van Gamestation komen er morgen weer een aantal aanbiedingen.
Waaronder Fallout 3 ook weer (voor 20 pond) en Fifa09 en MK vs DC
http://www.hotukdeals.com...jo-kazooie-nuts-bolts-mk/
[...]
Kun je los spelen.
Maar die banjo geeft mij dan ook totaal niet het gevoel zoals dat op de N64 het geval was.
Anoniem: 121131
HD is HDMI of componentAnoniem: 169123 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 12:43:
[...]
BR is Bluray
Bluray is HD
HD is HMDI
HDMI is niet SD TV
einde
dus niet bewust
Het werkt wel ja, maar niet aan HD resolutieShiver23 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 10:03:
[...]
Ik kijk die trailers al bijna 2 jaar probleemloos via de componentaansluiting. En die tekst staat er al net zo lang bij. Heb je het geprobeerd? Want hij zal gewoon werken.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Gister begonnen met het inrichten. Ik heb niet in de closed beta e.d. gezeten, dus even de verschillende locaties bezocht. Alleen ik wilde even kijken of er verschil is met mijn amerikaanse account en toen kwam ik er niet meer terug in. Zal wel een weekje duren voordat als soepel draait met al die nieuwe gebruikers. Al die filmpjes e.d. die je kan zien draaien goed, echt leuk om te zien. Vooral die trailer van watchmen is tof!himlims_ schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:18:
gister dat PS Home getracht te gebruiken, heeft iemand dit al kunnen starten?
ik krijg al een eeuwigheid error bij initisalising
'Granted this is the playstation's best headset so far. The quality and appearence is more than acceptable, and the clarity is exceptional...however, when using the mic in such games as cod5 you slowly notice that your voice is being cut off half way through a sentence. When giving or receiving abuse it becomes very annoying to have to repeat your self more or less constantly. Overall all a good headset and the best on the market but could of been better. The cut off is so damn annoying changing to a wired mic is a possible option......bit of a let down after so much promise.'
Wil je die 'Official Sony PS3 Wireless Bluetooth Headset' nog steeds graag hebben?
http://www.play.com/Games...ooth-Headset/Product.html
Hey allen,
Ik heb net een PS3 gekocht en heb bij Ziggo een internet abbonement. De PS3 wil echter met geen mogelijkheid op internet? Er zit een router tussen.
Weten jullie misschien welke intellingen ik precies moet invoeren?
Alvast bedankt
Ik heb net een PS3 gekocht en heb bij Ziggo een internet abbonement. De PS3 wil echter met geen mogelijkheid op internet? Er zit een router tussen.
Alvast bedankt

ook een besteld @bartsmit
nu nog ff budget games zoeken hehe kan hij mee op vakantie. maar heb ff geen geld meer nu ahaha
nu nog ff budget games zoeken hehe kan hij mee op vakantie. maar heb ff geen geld meer nu ahaha
[ Voor 66% gewijzigd door Reloader op 12-12-2008 13:49 ]
meer info.. kirjg je wel ip adres van je router enzo? hoe doorloopt je playstation die check?SebaZ schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 13:37:
Hey allen,
Alvast bedankt
Wat is dit voor irrelevante nonsens? Als je via RGB-Scart kijkt is er inderdaad BEWUST een groene waas over het beeld aangebracht door Sony, net als op de PS2 het geval was. Als je je PS2 liet ombouwen was dat vaak weg. Er zijn wel speciale RGB kabels/verloopjes te koop met een schakelaar er op om dat tegen te gaan.Anoniem: 169123 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 12:43:
[...]
BR is Bluray
Bluray is HD
HD is HMDI
HDMI is niet SD TV
einde
dus niet bewust
En BD is Blu-ray. BR is niet de afkorting daarvoor.
Nickname does not reflect reality
Sorry dat ik het zeg, maar als je een Blu-ray film koopt om op je SD-tv te gaan kijken, ben je gewoon niet echt slim met je geld om aan het springen.
Study everything, You'll find something you can use
Het is namelijk slimmer om nú een DVD te kopen en dan later alsnog als je de film leuk vindt de BD-versie?Castor385 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 13:56:
Sorry dat ik het zeg, maar als je een Blu-ray film koopt om op je SD-tv te gaan kijken, ben je gewoon niet echt slim met je geld om aan het springen.
Als je niet binnen een jaar HDTV gaat halen, zou ik de DVD halen.
Wat een reacties op mijn post! Ik heb een keer een BR (BD?) geleend van een collega om te kijken of het werkte en hou het er uit zou zien. Die beste collega koopt nl wekelijks 1 of meerdere BR/BD, die zou ik dan een keer kunnen lenen.
Het werkt niet ivm groene waas (ben niet van plan een nieuwe kabel te gaan kopen), DivX is kwalitatief goed genoeg dus ik vind het prima zo.
Het werkt niet ivm groene waas (ben niet van plan een nieuwe kabel te gaan kopen), DivX is kwalitatief goed genoeg dus ik vind het prima zo.
Ik heb precies dezelfde setup, mijn PS3 heb ik automatisch laten detecteren, zonder probleem.SebaZ schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 13:37:
Hey allen,
Alvast bedankt
Misschien kun je het eens proberen zonder de router er tussen?
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 12-12-2008 14:14 ]
Feit is gewoon dat sony besloten heeft om iedereen te pesten die NIET "hun" (samen met 6 andere founders) technologie gebruikt om televisie te kijken. Want ja, aan ons verdienen ze geen licentiegeld voor de duurbetaalde hdmi technologie.
Ik vraag me af of dit uberhaupt wel legaal is. Stel je voor dat hdcp van microsoft was en zij zouden zeggen "alle HD videocontent moet over hdcp gaan, anders downgraden we het signaal. Zelfs een SD signaal weigeren we te upscalen.". De wereld zou gewoon te klein zijn voor alle verontwaardigde reacties.
Ik vraag me af of dit uberhaupt wel legaal is. Stel je voor dat hdcp van microsoft was en zij zouden zeggen "alle HD videocontent moet over hdcp gaan, anders downgraden we het signaal. Zelfs een SD signaal weigeren we te upscalen.". De wereld zou gewoon te klein zijn voor alle verontwaardigde reacties.
[ Voor 4% gewijzigd door boe2 op 12-12-2008 14:15 ]
Ze zouden het kunnen gooien op de DRM, content bescherming, copieer beveiliging.... noem maar 1 van de bekende kreten.Boeboe schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:14:
Feit is gewoon dat sony besloten heeft om iedereen te pesten die NIET "hun" (samen met 6 andere founders) technologie gebruikt om televisie te kijken. Want ja, aan ons verdienen ze geen licentiegeld voor de duurbetaalde hdmi technologie.
MS zou er niet mee weg komen nee, dan zou er meer weerstand zijn.
Anoniem: 131051
Wat is nu eigenlijk het probleem? Je kan toch gewoon 'televisie' kijken zonder hdcp? Voor film (blu ray) is er een kopieerbeveiliging. Bron- en ontvangsttoestel moeten over hdcp beschikken, anders kan je niet genieten van de meerwaarde van hoge resolutie en krijg je lage resolutie voorgeschoteld.Boeboe schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:14:
Aanvaardbare kopie-bescherming wat mij betreft. Je weet het op voorhand, dus koop een scherm met hdcp (die zijn ook al jaaaren op de markt) of kijk anders geen blu ray. De consument heeft nog steeds de keuze hoor. En hoe wou je ook al weer blu ray kijken op een xbox?
Anoniem: 131051 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:32:
[...]
De consument heeft nog steeds de keuze hoor.

Sorry alvi, ik geef het op. Met jou kan je écht geen zinnige discussie houden

[ Voor 9% gewijzigd door boe2 op 12-12-2008 14:39 ]
Het is echt wel BD hoor.Svennie schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:07:
Wat een reacties op mijn post! Ik heb een keer een BR (BD?) geleend van een collega om te kijken of het werkte en hou het er uit zou zien. Die beste collega koopt nl wekelijks 1 of meerdere BR/BD, die zou ik dan een keer kunnen lenen.
http://www.blu-ray.com/faq/
The correct full name is Blu-ray Disc, not Blu-ray Disk (incorrect spelling)
The correct shortened name is Blu-ray, not Blu-Ray (incorrect capitalization) or Blue-ray (incorrect spelling)
The correct abbreviation is BD, not BR or BRD (wrong abbreviation)
Je hebt nog steeds de keuze om GEEN HD video te bekijken als hdcp je niet aanstaan, of die producten niet te gebruiken. Of is dat een eerste levensbehoefte misschien?Boeboe schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:39:
[...]
Sorry alvi, ik geef het op. Met jou kan je écht geen zinnige discussie houden
Als je verder toch alleen maar denigrerend gaat doen kan je die smileys achterwege laten en gewoon NIET antwoorden. Ik heb verder ook geen woorden vuil te maken aan jou, dus dat is wederzijds. In het vervolg zal ik beter uitkijken wie ik quote, want heb er niet op gelet, omdat ik net zo goed met jou geen discussie wil houden.
Je kunt beter boos zijn op Intel (bedenker van HDCP) en de gehele filmindustrie die er op heeft gestaan dat films in HD-kwaliteit verplicht over HDCP moeten gaan om kopieren te voorkomen.Boeboe schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:14:
Verbaast me niets. Alvi is heel erg pro sony en jij bent precies het tegenovergesteldeBoeboe schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:39:Sorry alvi, ik geef het op. Met jou kan je écht geen zinnige discussie houden
Vind je het gek dan? Alle HD features die ik op de 360 vanzelfsprekend vind zijn een hoop miserie op de ps3 met steeds weer dat hdmi excuus 
Zeer begrijpelijk. Echter, waarom moet diezelfde regel dan ook gelden voor downloaded trailers en dvd's?Je kunt beter boos zijn op Intel (bedenker van HDCP) en de gehele filmindustrie die er op heeft gestaan dat films in HD-kwaliteit verplicht over HDCP moeten gaan om kopieren te voorkomen.
[ Voor 52% gewijzigd door boe2 op 12-12-2008 14:51 ]
zo..Bart Smit weer PS3 40 Gb over?
Webonly - PS3 40 Gb voor 250 euro.
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
*Never mind*
[ Voor 102% gewijzigd door Trent900 op 12-12-2008 15:10 ]
Waar komt opeens dit HDCP-gedoe vandaan? Je kan op een PS2/PS3 geen ***DVD*** en/of Blu-ray kijken via RGB-Scart. Dan heb je automatisch een Hulk-beeld. Alles is groen. Bewust gedaan, door jouw geëerde Sony. Dat vind je niét raar? Dit kan je alleen omzeilen met een speciale kabel/connector. Ik vind dat werkelijk te primitief voor woorden. Heeft verder niéts te maken met HDCP of whatever.Anoniem: 131051 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:32:
[...]
Wat is nu eigenlijk het probleem? Je kan toch gewoon 'televisie' kijken zonder hdcp?
Ik heb er nog geeneen, maar volgens mij is het wel een heel interessante aanbieding. Stond wel bij dat de verpakkingen licht beschadigd kunnen zijn, maar na telefonisch contact werd uitgesloten dat het om geopende verpakkingen zou gaan.
Vanmiddag als ik thuis ben even mn bankrekening checken en met een beetje geluk ben ik maandag ook trotse bezitter
Vanmiddag als ik thuis ben even mn bankrekening checken en met een beetje geluk ben ik maandag ook trotse bezitter
Ja, je hebt gelijk. Kom, we gaan allemaal buiten ritueel onze PS3's verbranden!Brad Pitt schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:02:
[...]
Waar komt opeens dit HDCP-gedoe vandaan? Je kan op een PS2/PS3 geen ***DVD*** en/of Blu-ray kijken via RGB-Scart. Dan heb je automatisch een Hulk-beeld. Alles is groen. Bewust gedaan, door jouw geëerde Sony. Dat vind je niét raar? Dit kan je alleen omzeilen met een speciale kabel/connector. Ik vind dat werkelijk te primitief voor woorden. Heeft verder niéts te maken met HDCP of whatever.
Het is nu eenmaal zo en er valt niets aan te veranderen. Leef ermee of niet.
Waar gaat dit nu weer opeens over? Wat een bizar onzinnige reaktie. Het GING niet over HDCP maar over groen beeld op een PS3 bij gebruikmaking van RGB-Scart.DarthDavy schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:05:
[...]
Ja, je hebt gelijk. Kom, we gaan allemaal buiten ritueel onze PS3's verbranden!
Het is nu eenmaal zo en er valt niets aan te veranderen. Leef ermee of niet.
ELK normaal DVD-afspeelapparaat doet dit gewoon in kleur. De PS2/PS3 echter niet.
Maar goed, dit is blijkbaar een PS3-adoreer topic.
Geen kwaad woord over het

Anoniem: 98664
Ik heb heel wat films/blu ray gekeken op mijn vorige sd 70 cm 100z philipsje, dat was via de scart....
Iemand info over die demo van resident evil? Weet niet meer waar en wanneer hij uitkwam/komt.
Iemand info over die demo van resident evil? Weet niet meer waar en wanneer hij uitkwam/komt.
In het vorige topic had iemand gelezen dat hij de 19e van December in de Japanse Store zou komen... Nog even wachten dusAnoniem: 98664 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:11:
Ik heb heel wat films/blu ray gekeken op mijn vorige sd 70 cm 100z philipsje, dat was via de scart....
Scart ja, zoals het merendeel de PS2/PS3 initieel aansluit. Echter niet via RGB-Scart, de beste manier om een SD-TV aan te sluiten op een PS2/PS3. Echter wil Sony niet dat je dát doet in de best mogelijke kwaliteit. Als je kiest voor S-video is het beeld wel gewoon in kleur. Via composiet (in een Scart blokje bijvoorbeeld) ook. Alleen niét via RGB.Anoniem: 98664 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:11:
Wellus!Boeboe schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 13:15:
[...]
Het werkt wel ja, maar niet aan HD resolutie
Enige wat hij via analoog niet op HD weergeeft is een DVD met copy-protection. Die gedownloade trailers werken gewoon in HD. Of die van Tenacious D zou de eerste moeten zijn, maar alle trailers die ik tot nu toe gedownload heb blijven gewoon HD.
Analoog als in via Scart/composiet/S-video? Daar gaat geen HD-signaal doorheen hoor.Shiver23 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:22:
Enige wat hij via analoog niet op HD weergeeft is een DVD met copy-protection.
Mijn reactie is net zo onzinnig als de jouwe.Brad Pitt schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:10:
[...]
Waar gaat dit nu weer opeens over? Wat een bizar onzinnige reaktie. Het GING niet over HDCP maar over groen beeld op een PS3 bij gebruikmaking van RGB-Scart.
ELK normaal DVD-afspeelapparaat doet dit gewoon in kleur. De PS2/PS3 echter niet.
Maar goed, dit is blijkbaar een PS3-adoreer topic.
Geen kwaad woord over hetwonderapparaat
PS3 FTW!
Iemand komt met een post dat hij een groene waas op zijn SD-TV ziet als hij blu-ray aan het kijken is over RGB. Daar kan je toch normaal op reageren door te zeggen dat dit een nadeel van de Sony consoles is. Zowel de PS2 als de PS3 hebben dit. Wijs hem daarop en zeg hem dat monitors met HDCP dat niet hebben (ongeveer iedere LCD die nu op de markt is, behalve de oudere modellen).
Het is gewoon een nadeel van de consoles. Niets meer en niets minder. Maar mensen grijpen gewoon dit aan om weer hun rituele kruistocht tegen Sony en de consoles te beginnen. Dan snap ik in de eerste plaats niet wat je in dit topic en wat je uberhaupt met een PS2/3 doet. Als je daar toch zo tegen bent en als dat zo'n onoverkomelijk probleem voor je is, dan schaf je hem toch gewoon niet aan. Klaar. Of koop een Xbox360. Die heeft dat probleem niet en de meeste games zijn tegenwoordig toch multiplatform.
Ik heb allesbehalve een lofzang tov de PS3 gestoken. Maar als je het toch moet weten: ja, ik adoreer mijn PS3. Ik waardeer hem voor alle voordelen en voor alle game en multimediaplezier hij mij verschaft. Het nadeel van het RGB-gedoe is niet aan mij besteedt omdat ik mijn PS3 met HDMI aan mijn HDCP ondersteunende TV heb aangesloten. Mijn PS2 hing vroeger gewoon via composiet aan mijn SD-TV en later via component aan mijn HD-TV (nu staat ie gewoon terug stof te happen bij een oude CRT-TV).
Noem mij maar lekker een fanboy. Kan me weinig tot niets schelen en ik ga lekker gelukkig slapen na een avondje gamen of BD gekeken te hebben. Daarbij denk ik dat ik toch 400 euro goed gespendeerd heb. Liever dat dan gefrustreerd rond te lopen omdat een voor mij onduidelijke reden mijn PS3 een groene waas over RGB weergeeft.
ComponentBrad Pitt schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:27:
[...]
Analoog als in via Scart/composiet/S-video? Daar gaat geen HD-signaal doorheen hoor.
Ik weet niet of dit het goede topic is, maar er is op dit moment een aanbieding bij eplaza voor een PS3 voor 250 euro (de 40 GIG versie) iemand enig idee of dit oude bakjes zijn die ze nog in de kast hadden liggen of inruilertjes?
harde schijf maakt me niet uit en als de specs verder gelijk zijn dan is het een mooie aanbieding.
http://www.eplaza.com/sho...L%26fh_secondid%3De179292
harde schijf maakt me niet uit en als de specs verder gelijk zijn dan is het een mooie aanbieding.
nothing :)
Die heb ik ook besteld vanmorgen.Only schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:56:
zo..Bart Smit weer PS3 40 Gb over?
Voor dat geld kon ik 'm niet euh laten... kon ik het venster niet wegkklikken zonder te bestellen.
Krijg toch nog belastinggeld van vorig jaar.
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
De interne hw is precies hetzelfde als de 80GBs die nu verkocht worden. Het verschil zijn de kleinere HD en dat er een SixAxis wordt meegeleverd ipv de Dual Shock 3.JerNL schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:43:
Ik weet niet of dit het goede topic is, maar er is op dit moment een aanbieding bij eplaza voor een PS3 voor 250 euro (de 40 GIG versie) iemand enig idee of dit oude bakjes zijn die ze nog in de kast hadden liggen of inruilertjes?
Lezen kan je blijkbaar ook niet. Is wel goed hoor, je hebt 100% helemaal absoluut gelijk! PS3DarthDavy schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:28:
[...]
Iemand komt met een post dat hij een groene waas op zijn SD-TV ziet als hij blu-ray aan het kijken is over RGB. Daar kan je toch normaal op reageren door te zeggen dat dit een nadeel van de Sony consoles is. Zowel de PS2 als de PS3 hebben dit. Wijs hem daarop en zeg hem dat monitors met HDCP dat niet hebben (ongeveer iedere LCD die nu op de markt is, behalve de oudere modellen).
Zit te denken een PS3 bij amazon.co.uk te bestellen.
Met de koers van de pond zit wel goed, pondje is nog maar 1,12 euro waard.
283 / 1,15 * 1,19 * 1,12 = € 328 NIEUW
met gratis HDMI kabel en spel.(En eventueel cheap andere spellen/bluray)
Zijn er valkuilen met importeren van een PS3?
283 / 1,15 * 1,19 * 1,12 = € 328 NIEUW
[ Voor 8% gewijzigd door Bejit op 12-12-2008 15:58 ]
Kan het trouwens ook kloppen dat de "oudere" versies van de PS3 meer gevoelig zijn voor de "beruchte" error die de Blu-ray drive onbruikbaar maakt in tegenstelling tot de nieuwe 80GB modellen?ymmv schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:46:
[...]
De interne hw is precies hetzelfde als de 80GBs die nu verkocht worden. Het verschil zijn de kleinere HD en dat er een SixAxis wordt meegeleverd ipv de Dual Shock 3.
Ik las laatst namelijk iets in die zin maar heb het toen niet helemaal verder uitgezocht.
Nu heb ik een personage binnen home, maar ik wil hem andere kleren geven, hoe kan ik dat alsnog doen?
PS3 is gewoon een hifi apparaat, sinds wanneer sluit je dat soort hardware aan met analoge kabels uit het jaar kruik.
component, composiet, rgb, dat is 2001. Tegenwoordig hebben we plasma's en hdmi. Je kan niet blijven backwards compatibel zijn met legacy standaarden.
Ik heb alles met hdmi aangesloten en heb nergens een probleem mee. Ik wil elke pixel netjes aangestuurd zien, digitaal. Geen analoge aansluitingen met alle nadelen van dien.
Wil je een crt tv gebruiken, koop dan een Wii en een blokker dvd speler.
component, composiet, rgb, dat is 2001. Tegenwoordig hebben we plasma's en hdmi. Je kan niet blijven backwards compatibel zijn met legacy standaarden.
Ik heb alles met hdmi aangesloten en heb nergens een probleem mee. Ik wil elke pixel netjes aangestuurd zien, digitaal. Geen analoge aansluitingen met alle nadelen van dien.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 12-12-2008 16:00 ]
Anoniem: 131051 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:59:
PS3 is gewoon een hifi apparaat, sinds wanneer sluit je dat soort hardware aan met analoge kabels uit het jaar kruik.

Want analoog kan echt niet meer? Ik zit hier prima met mijn PS3, 1080i CRT HDTV, 5.1 set en HDTV kabelontvanger. Alles lekker ouderwets analoog, maar het niet echt het gevoel dat ik achterloop.
Analoge aansluitingen en nadelen? Digitale aansluitingen zorgen voor meer problemen met handshakes, HDCP en halve standaarden die nog in ontwikkeling waren op het moment dat de PS3 uitkwam.
Druk op start, als het goed is staat daar ergens de optie om terug te keren naar je wardrobe.Anoniem: 84457 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:59:
Nu heb ik een personage binnen home, maar ik wil hem andere kleren geven, hoe kan ik dat alsnog doen?
als iets onbruikbaar wordt dan gaat hij toch terug naar sony voor een nieuwe??Lukin schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:59:
[...]
Kan het trouwens ook kloppen dat de "oudere" versies van de PS3 meer gevoelig zijn voor de "beruchte" error die de Blu-ray drive onbruikbaar maakt in tegenstelling tot de nieuwe 80GB modellen?
Ik las laatst namelijk iets in die zin maar heb het toen niet helemaal verder uitgezocht.
Weet iemand of die C391 error van Home komt door drukte op de servers? Ik blijf die error krijgen namelijk.
Bedankt voor je tip, ga het straks proberen!CaptainCharisma schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 16:09:
[...]
Druk op start, als het goed is staat daar ergens de optie om terug te keren naar je wardrobe.
Volgens mij tel jij bij elke frame na of alle pixels compleet zijnAnoniem: 131051 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:59:
Toch knap dat een console dat zonder problemen kan, ps3 ftw
JerNL schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 16:24:
[...]
als iets onbruikbaar wordt dan gaat hij toch terug naar sony voor een nieuwe gebruikte PS3 van een andere gebruiker??
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
btw (belasting toegevoegde waarde)Bejit schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:58:
Zit te denken een PS3 bij amazon.co.uk te bestellen.
283 / 1,15 * 1,19 * 1,12 = € 328 NIEUWmet gratis HDMI kabel en spel.(En eventueel cheap andere spellen/bluray)
Volgens mij ligt de UK nog steeds binnen de EU en dus geld die hele BTW niet.
Overigens is in principe analoog beter dan digitaal, omdat je bij analoog een vloeiende lijn hebt en digitaal met intervallen werkt. Echter heb je het nadeel bij analoog dat het ruisgevoelig is. Het nadeel bij digitaal is dan weer dat het of wel werkt of niet, daarnaast kun je last krijgen van blokvorming. Maaar... omdat nu bijna alles qua media tegenwoordig al digitaal verwerkt wordt, maakt het vaak weinig meer uit of je digitaal of analoog gebruikt en ziet en klinkt het allemaal hetzelfde..
Back to PS3 zou ik zeggen
Als hij het dan gewoon weer doet is het wat mij betreft prima!Yellowneck schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 16:49:
als iets onbruikbaar wordt dan gaat hij toch terug naar sony voor een nieuwe gebruikte PS3 van een andere gebruiker??
als het met mijn eigen HDD is en alles gewoon weer werkt. prima toch?
volgens mij krijg je van M$ ook indien mogelijk een gerepareerde terug.
Anoniem: 207684
Is de kans groot dat hij gecontroleerd wordt door douane etc. wanneer hij iets in de UK besteld dan? (Heb zelf alleen ervaring met US en JP.)
BTW: dit weekend haal je een 40gb ps3 bij www.bartsmit.nl voor 250e.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 207684 op 12-12-2008 17:01 ]
Nee, maar de aansturing en aansluiting is dan gewoon zonder problemen. Geen overscan, 'ruis', trillend beeld, slecht leesbare letters. Geen instelling gedoe met dingen die digitaal ook altijd gewoon in orde zijn. (geldt ook voor dvi hoor, maar het ging nu over hdmi)-RazieL- schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 16:42:
[...]
Volgens mij tel jij bij elke frame na of alle pixels compleet zijn
Dat bedoelde ik met elke pixel digitaal aansturen. Ik ga daar niet anal over zitten doen, nee. Maar gemak dient de mens. Ik vind het ook handig dat geluid meteen over dezelfde kabel gaat, en dat de kabels goedkoper zijn dan analoge kabels, waar de kwaliteit wel een punt is.
Goh, eerst allemaal politiek correct lopen doen (we mochten niet zeiken over hoge spel-prijzen) en nu mogen we zelfs geen PS3 meer op apparatuur aansluiten uit het jaar 'kruik".Anoniem: 131051 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:59:
Wordt steeds gekker met jou, wat een K-leven moet jij toch hebben.

Dan zullen we voortaan het topic vullen met jouw opinie. 
HDMI is wel nieuw en 1.3 (met fatsoenlijke audio en meer kleuren) is pas 2 jaar oud. En als je een beetje fatsoenlijk spul in je huis hebt staan (zeker qua audio) dan ga je niet iedere 2 jaar lopen vervangen.
Verder zijn er dus de nodige problemen met half geïmplementeerde HDMI-oplossingen en HDCP-loze DVI-aansluitingen. Ook mijn HD-decoder heeft een brakke HDMI-aansluiting omdat Samsung blijkbaar de standaard niet begreep.

HDMI is wel nieuw en 1.3 (met fatsoenlijke audio en meer kleuren) is pas 2 jaar oud. En als je een beetje fatsoenlijk spul in je huis hebt staan (zeker qua audio) dan ga je niet iedere 2 jaar lopen vervangen.
Verder zijn er dus de nodige problemen met half geïmplementeerde HDMI-oplossingen en HDCP-loze DVI-aansluitingen. Ook mijn HD-decoder heeft een brakke HDMI-aansluiting omdat Samsung blijkbaar de standaard niet begreep.
[ Voor 78% gewijzigd door Shiver23 op 12-12-2008 17:28 ]
Met die vragen kun je terecht in het mooie Home Topic: [PS3] Playstation HomeAnoniem: 84457 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:59:
Over die specifieke actie is ook al een topic: [PS3] Aktie Bart Smit 12-15 december: PS3 voor 249 euroJerNL schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:43:
Gewoon oude voorraad 40gb, niet gebruikt.
Ik ben in ieder geval nog altijd tevreden met mijn analoge "kruik" televisie. Er komt nog wel een full HD maar deze tv doet het nog prima dus ik wacht nog even.
Topic van mij is geslotenAnoniem: 239951 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 17:27:
[...]
Met die vragen kun je terecht in het mooie Home Topic: [PS3] Playstation Home
[...]
Over die specifieke actie is ook al een topic: [PS3] Aktie Bart Smit 12-15 december: PS3 voor 249 euro
Gewoon oude voorraad 40gb, niet gebruikt.
Maar iig, ik vraag me dus ook af, als het geen invloed heeft op latere updates ofzo van de ps3 ga ik hem vnvd nog bestellen!
%^$^& wou er net thuis 1 gaan bestellen.
staat inmiddels wel weer 1 op voor 300 met 2 spellen
Kost geld ? pffftCrashcat schreef op donderdag 11 december 2008 @ 22:56:
[...]
Club oprichten kost 5 euro. Als je het nog wilt inrichten, dan ben je denk ik zo'n 10 tot 20 euro kwijt in totaal.
Smiling as the shit comes down...
Sjongejonge bestel ik die ps3 40 gb voor 250.. hebben ze er nu 1 voor 300 met 2 spellen.
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Is maar goed ook, anders wordt het echt een digitale klerebende
Dit topic is gesloten.