Het gaat om de 40gb versie...aangezien het maar een korte actietijd is open ik even een nieuwe topic zodat iedereen er van op de hoogte is.
zie www.bartsmit.nl (internet only aanbieding)
Ik vraag me af...
Is het slim dit model te kopen, ook al wordt hij niet meer geproduceerd?
Ik wil hem als blue-ray speler gebruiken (35%), als streaming media center (40%) en als console (25%). Stond op het punt een 80 gb te halen maar is dit dan niet beter voor mij?
Wat zijn de nadelen?
- geen dualshock
- ...
zie www.bartsmit.nl (internet only aanbieding)
PS3 40 GB OPRUIMING - INTERNET-ONLY en OP=OP! Deze superaanbieding geldt zolang de voorraad strekt, max. 1 per klant en is alléén via internet te bestellen. Let op: de doos kan licht beschadigd zijn. De PS3 tilt gaming naar een heel nieuw niveau. Deze basis uitvoering is heeft een matte zilveren afwerking, bevat een 40 GB harde schijf en een ingebouwde High Definition mogelijkheid die de beelden real-time rendert. Dat betekent geen laadtijden meer bij het gamen en, meer belangrijker, dat de beelden er ongelooflijk scherp en soepel uitzien. Met Blu ray speler, geschikt voor Blu Ray discs en normale DVD'S 2 USB aansluitingen SPEELT GEEN PLAYSTATION 2 GAMES AF! Volledige HD output 1 draadloze sixaxis controller 40 GB harde schijf voor opslag/ afspelen van foto’s, MP3’s en films. Tevens voorzien van een Internet browser op de TV, Wifi aansluiting. En: PlayStation Network (o.a. online gaming, chatten, messaging) is volledig gratis! |
Ik vraag me af...
Is het slim dit model te kopen, ook al wordt hij niet meer geproduceerd?
Ik wil hem als blue-ray speler gebruiken (35%), als streaming media center (40%) en als console (25%). Stond op het punt een 80 gb te halen maar is dit dan niet beter voor mij?
Wat zijn de nadelen?
- geen dualshock
- ...
[ Voor 51% gewijzigd door stefan_el op 12-12-2008 17:28 . Reden: extra info ]