Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 66.423 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
Bejit schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:58:
Zit te denken een PS3 bij amazon.co.uk te bestellen.

Met de koers van de pond zit wel goed, pondje is nog maar 1,12 euro waard.

283 / 1,15 * 1,19 * 1,12 = € 328 NIEUW :) met gratis HDMI kabel en spel.(En eventueel cheap andere spellen/bluray)

Zijn er valkuilen met importeren van een PS3?
Garantie?

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
Uiteinderlijk is de 40GB versie niet eens veel goedkoper of goedkoper, het is natuurlijk hoe je het wilt zien.

Voordeel 25 euro
-40GB 250,- met siaxis controller + 2 volwaardige spellen van 60a65 euro + uncharted is ongeveer 405,-

Voordeel 4 spellen ipv 3
-40GB 300,- '' '' '' Ratchet Clank/Uncharted + 2 volwaardige spellen van 60a65 euro is ongeveer 425,-

Voordeel dualshock/40gb extra
-80gb met Dualshock3 controller + 2 volwaardige spellen van 60a65 euro + Uncharted is ongeveer 430,-

Uncharted is een must (of een andere platinum spel voor 30 euro, lijkt me vrij logische)
Twee nieuwe spellen bij aankoop van de PS3 omdat dat natuurlijk ook bij de 80gig zit. Althans naar mijn idee bij aanschaf van een PS3 wil ik wel 2 ultieme games die op dat moment wel in de hoge prijs klassen bevinden/net uit zijn*

Mijn logica 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Hoe gebruiks vriendelijk is eigenlijk een PS3 met het streamen van een Divx/Xvid je hier en daar (eventueel met ondertitels).

Kan dat gewoon via het netwerk via een gesharede map, of telkens op een usb stickje zetten ed.?

Kan hier geen duidelijke reviews of specificaties over vinden namelijk....

edit; zie net in de TS al een beetje mijn antwoord, maar hoe compatible is dat dlna nou met Divx?

[ Voor 14% gewijzigd door Flappiewappie op 12-12-2008 20:04 ]

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:18
Svennie schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 17:30:
Ik ben in ieder geval nog altijd tevreden met mijn analoge "kruik" televisie. Er komt nog wel een full HD maar deze tv doet het nog prima dus ik wacht nog even.
Helemaal mee eens. Hier een Sony Trinitron 29" van 10 jaar oud, doet het nog net zo goed als op de eerste dag. Haarscherp beeld en mooie kleuren. Al jeukt het wel om zo'n Bravia te halen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:00

scorpie

Supra Addict

Flappiewappie schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 20:01:
Hoe gebruiks vriendelijk is eigenlijk een PS3 met het streamen van een Divx/Xvid je hier en daar (eventueel met ondertitels).

Kan dat gewoon via het netwerk via een gesharede map, of telkens op een usb stickje zetten ed.?

Kan hier geen duidelijke reviews of specificaties over vinden namelijk....

edit; zie net in de TS al een beetje mijn antwoord, maar hoe compatible is dat dlna nou met Divx?
Als je de TS helemaal zou hebben gelezen zou je bij de links ook een link zien naar een ander topic waar je, wanneer je tussen de regels leest, af en toe nog wel wat nuttige informatie zou kunnen vinden:

Playstation 3 als media center - deel 3

;)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
tiguan schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 20:02:
[...]

Helemaal mee eens. Hier een Sony Trinitron 29" van 10 jaar oud, doet het nog net zo goed als op de eerste dag. Haarscherp beeld en mooie kleuren. Al jeukt het wel om zo'n Bravia te halen hoor.
Als je vindt dat een SD CRT haarscherpe beelden laat zien, heb je nog nooit films en games in HD gezien. ;) Toen ik drie jaar geleden een Xbox 360 kocht heb ik er meteen een HD LCD-tv en HDMI-versterker bij gekocht om volledig HD te zijn. De oude Philips CRT waar ik op zichzelf toen nog best tevreden over was heb ik verkocht aan een vriend. Een paar maanden later kwam ik bij hem op bezoek en hebben we een film zitten kijken. Na een paar maanden enkel HD te hebben gekeken (games, tv-series in HD-kwaliteit die ik van het internet had geplukt) was het best schrikken: de beeldkwaliteit bleek achteraf gezien een stuk slechter dan ik me herinnerde.

Ik ben nu bijna drie jaar verder en heb ondertussen een Full HD Panasonic-plasma staan. Ik moet er echt niet aan denken om naar mijn oude Philips breedbeeld terug te gaan. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
http://ps3life.nl/nieuws/...-versus-dk-3713-trailers/

Eindelijk kunnen wij ook de trailers van FFXIII en FF versus XIII bekijken! Zijn nu uitgelekt/vrijgekomen. 100% japans dus weinig van te volgen, maar wel heerlijk sfeertje weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Heh...CGI only, waarom verbaast me dat niet?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Boeboe schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 20:57:
Nou? Kom op dan waarom verbaast het je niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Het was wel te verwachten ja :)

Helemaal omdat al bekend was in grote lijnen wat te zien was (geschreven verslagen van mensen die hem gezien hebben).

[ Voor 83% gewijzigd door nudie op 12-12-2008 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Omdat Square Enix daar nu eenmaal een handje van heeft? Het meerendeel van hun games worden eerst met CGI-trailers geintroduceerd. Van FF XIII zullen we begin volgend jaar genoeg gaan horen, tenslotte krijgen ze in Japan zo rond maart de Blu-Ray-release van FF: Advent Children waar ook de FF13-demo op meegeleverd zal worden. Op diezelfde Blu-Ray staan ook de (HD) trailers van Final Fantasy Versus XIII en Final Fantasy Agito XIII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Met het verkeerde been uit bed gestapt? Iedere post van je is negatief. Lekker constructief.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Shiver23 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 22:56:
[...]

Met het verkeerde been uit bed gestapt? Iedere post van je is negatief. Lekker constructief.
Je zou bijna denken dat het Phusebox is die onder een andere naam post. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Houden we het een beetje vriendelijk? Een aantal posts zoals hierboven werken daar niet echt aan mee. Laat zulke reacties gewoon achterwege en reageer netjes en inhoudelijk en als het even kan ontopic.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
Voor alle nieuwe PS3 bezitters die nu zonder games zitten: Motorstorm Pacific Rift voor ~€26.

Graag gedaan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
shopto.net verkoopt Mirror's Edge, LBP, Resistance 2 en Motorstorm 2 voor 20 pond stuk (26 euro incl verzending)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:26

Aight!

'A toy robot...'

Fucking hell, heb ik net Moterstorm 2 besteld voor 38 euro bij CDWOW.

Naja, net pech gehad dus. Had de demo gespeeld van 2 vond ik stukken beter dan 1. Lekker snel, speelt fijn weg. Moet alleen maar eens die 40 gb vervangen, begint aardig vol te raken.

Iemand tips voor een fijne schijfje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 11:14
Wat ik wel fijn aan de DVD playback vindt is dat als je de DVD eruit haalt en bijvoorbeeld GTA4 speelt, de PS3 toch onthoudt waar je gebleven bent met de film zodra je de DVD er weer in doet. Handige feature :)

Staat er trouwens in de Japanse store hetzelfde als in de HongKong store? Had vernomen dat dat wel zo'n beetje het geval was, alleen dat de HK store meer demo's in het Engels aanbiedt.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aight! schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 23:59:
Met een WD 2,5 '' Scorpio (320gb begint bij 60€) of een Samsung Spinpoint kan er niet veel mis gaan.
Je kunt natuurlijk zelf je gewenst formaat uitzoeken. Alle HDD's van 2.5'' horen gewoon te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=31192742,noline]
Wat hierboven staat is wel aardig om van uit te gaan.
Verder vind je hier een hele handige handleiding over de hoe en wat.
Wat ik mezelf nog afvraag zijn 2 dingen:

- Mag je van Sony je harde schijf verwisselen? Garantie etc.
- Wat is het nadeel van een externe schijf aan een usb ingang te hangen? Ipv de interne optie..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 00:45:
[...]

Wat hierboven staat is wel aardig om van uit te gaan.
Verder vind je hier een hele handige handleiding over de hoe en wat.
Wat ik mezelf nog afvraag zijn 2 dingen:

- Mag je van Sony je harde schijf verwisselen? Garantie etc.
- Wat is het nadeel van een externe schijf aan een usb ingang te hangen? Ipv de interne optie..?
- ja dat mag van sony, je houdt gewoon je garantie.
- het nadeel van een externe harde schijf is dat je geen content vanaf je PS3 erop kunt installeren. je kunt dus geen install data van een game op je externe schijf installeren. je kunt wel je save games backuppen en video's/muziek/foto's die op je externe hdd staan op je PS3 bekijken.
ymmv schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 23:27:
[...]

Je zou bijna denken dat het Phusebox is die onder een andere naam post. ;)
WOW :| ik begreep eerst niet wat je hiermee bedoelde, vervolgens heb ik via zijn myreact een aantal reacties van hem doorgelezen en ik kan je vertellen dat ik er lichtelijk depressief van ben geworden. wat een gast zeg, werkelijk alles wat uit zijn mond komt is negatief, hij klaagt OVERAL over :D

[ Voor 22% gewijzigd door Skire op 13-12-2008 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 23:42:
shopto.net verkoopt Mirror's Edge, LBP, Resistance 2 en Motorstorm 2 voor 20 pond stuk (26 euro incl verzending)
Goede games, interessant!
Is http://www.shopto.net/ een beetje betrouwbaar?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2008 03:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart Smit aanbieding :)

http://www.bartsmit.com/s...rams=fh_secondid%3D187185

Deze kan ik op de website (nog) niet vinden, mischien moet je bellen. :)

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v156/pinobot/PLAYSTATION-3-40GB-AKTIE.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2008 04:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dialMforMike schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 00:14:
Wat ik wel fijn aan de DVD playback vindt is dat als je de DVD eruit haalt en bijvoorbeeld GTA4 speelt, de PS3 toch onthoudt waar je gebleven bent met de film zodra je de DVD er weer in doet. Handige feature :)

Staat er trouwens in de Japanse store hetzelfde als in de HongKong store? Had vernomen dat dat wel zo'n beetje het geval was, alleen dat de HK store meer demo's in het Engels aanbiedt.
Is niet handig als je XXX films kijkt, moet je steeds uitleggen waarom het filmpje in het midden begint.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 08:11:
[...]

Is niet handig als je XXX films kijkt, moet je steeds uitleggen waarom het filmpje in het midden begint.... :)
Toch wel? Dan ben je meteen van die saaie conversaties af.

Dat chatpad werkt trouwens echt wel lekker. Ik zelf heb niet echt dikke vingers waardoor hij echt vlotjes typt. Mousepad is wel ff wennen maar inderdaad wel een handige feature. Mooie kleurtjes ook die er op staan voor de secundaire toetsjes (speciale tekens) en echt handig te gebruiken door simpelweg een combinatie van de links- of rechtsachtertoets ingedrukt te houden en dan het tekentje naar wens.

Voor mij alleszins de volle €25 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

scorpie schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 20:21:
[...]

Als je de TS helemaal zou hebben gelezen zou je bij de links ook een link zien naar een ander topic waar je, wanneer je tussen de regels leest, af en toe nog wel wat nuttige informatie zou kunnen vinden:

Playstation 3 als media center - deel 3

;)
Excuses, had hem al gevonden inderdaad :9

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Weer Britse koopjes: Quantum of Solace,Mortal Kombat Vs DC Universe, Legendary, Grid en Star Wars: The Force Unleashed zijn ongeveer 26 euro bij gamestation.co.uk

Tom Clancy's EndWar is 28 euro bij Play.com. BTW opvallend dat de gratis verzending van Play.com steeds duurder wordt. Het verschil tussen de prijs in ponden en euro's wordt steeds groter.

[ Voor 47% gewijzigd door ymmv op 13-12-2008 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

tiguan schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 20:02:Helemaal mee eens. Hier een Sony Trinitron 29" van 10 jaar oud, doet het nog net zo goed als op de eerste dag. Haarscherp beeld en mooie kleuren. Al jeukt het wel om zo'n Bravia te halen hoor.
No offence tegen je huidige tv, die trinitron's zijn goeie tv's. Maar het verschil tussen een sd en hd-tv bij de huidige games is echt enorm. Hoe goed een sd-tv ook is, de resolutie is veel lager en dat alleen is al een wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
-RazieL- schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 11:10:
[...]

No offence tegen je huidige tv, die trinitron's zijn goeie tv's. Maar het verschil tussen een sd en hd-tv bij de huidige games is echt enorm. Hoe goed een sd-tv ook is, de resolutie is veel lager en dat alleen is al een wereld van verschil.
Om even het verschil in resolutie aan te geven:

Afbeeldingslocatie: http://i219.photobucket.com/albums/cc45/ymmv99/6jbcjdz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 00:18:
[...]

Met een WD 2,5 '' Scorpio (320gb begint bij 60€) of een Samsung Spinpoint kan er niet veel mis gaan.
Je kunt natuurlijk zelf je gewenst formaat uitzoeken. Alle HDD's van 2.5'' horen gewoon te werken.
Dan ga ik dat mooi eens doen in de kerfstvakantie of net in het nieuwe jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 14:28

nitpicker

uNF

Nou.. ik ben één van de "gelukkigen" die een PS3 van Bart Smit heeft voor € 250,-

Ik krijg het volgende geleverd:

1 licht beschadigde doos (dat stond ook in de advertentie)
1 PS3
1 Controller

En dat was het....

Nu mis ik het volgende:

1 boekje
1 AC Power Cord
1 AV kabel
1 USB kabel

Nu vraag ik mij af.... was dat de bedoeling?? :(
Helaas kan ik de klantenservice niet bereiken voor een klacht, die werken alleen maar van ma t/m vr....

Zijn er meer die dit of nog erger geleverd hebben gekregen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Schande, ik zou echt een klacht indienen. Die dingen horen er gewoon bij te zitten, nu kan je je ps3 geen eens aanzetten?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
nitpicker schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 13:26:
Nou.. ik ben één van de "gelukkigen" die een PS3 van Bart Smit heeft voor € 250,-

1 PS3
1 Controller

En dat was het....

Nu mis ik het volgende:

1 boekje
1 AC Power Cord
1 AV kabel
1 USB kabel

Helaas kan ik de klantenservice niet bereiken voor een klacht, die werken alleen maar van ma t/m vr....

Dat is wel schandalig ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Misschien een demo model geweest in de winkel, zijn ze alleen wat vergeten terug te stoppen.. Ik zou zeker bellen!! Ik heb hem ook besteld maar nog niks gekregen.. ben benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:55

inXs

known as inXs

wat is nou precies die versus serie van Final Fantasy, is FFXIII versus ook gewoon een rpg?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ja, het is gewoon een 2e Final Fantasy die min of meer simultaan ontwikkeld wordt als de non-versus versie. Versus is trouwens alleen aangekondigd voor de ps3.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Zeker weten dat t een rpg is en niet meer richting hack & slash ( zoals dirge of cerberus, alleen dan beter)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
-RazieL- schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 14:28:
Zeker weten dat t een rpg is en niet meer richting hack & slash ( zoals dirge of cerberus, alleen dan beter)?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_qKmTomLa4I&fmt=18]

Nieuwere trailer staat op http://www.gametrailers.com/player/43655.html

[ Voor 11% gewijzigd door ymmv op 13-12-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Frank1973 schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 14:12:
Misschien een demo model geweest in de winkel, zijn ze alleen wat vergeten terug te stoppen.. Ik zou zeker bellen!! Ik heb hem ook besteld maar nog niks gekregen.. ben benieuwd!!
Naja zeg, dat is ook smerig. Ik kan me nl een post herinneren van iemand die BS had gemaild omtrent de 'beschadigde dozen' verhaal. Toen werd hem doodleuk door BS verteld dat het allemaal om nieuwe spelcomputers zou gaan. Nu vind ik een demo-model nou niet echt nieuw meer, en dan ook nog vergeten de kabels in te pakken :S.
Als ik nog geen PS3 had, was ik denk ik ook op deze aanbieding ingegaan, maar zou me dat nu flink genaait voelen met zo'n incomplete, maar nog belangrijker gebruikte, product in huis.
Oké, oké. "De prijs is er ook naar" zou je misschien kunnen zeg, maar zet dan bij de advertentie dat het ook kan gaan om demo of showmodellen, en vertel de klanten niet dat het allemaal om nieuwe consoles gaat. Lekker concurreren op die manier.

[ Voor 12% gewijzigd door Yellowneck op 13-12-2008 14:46 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

iemand PoP al binnen van VGP?
normaal zijn die canadezen altijd vrij snel, maar deze duurt wel lang.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:18
-RazieL- schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 11:10:
[...]

Weet ik ook wel en ik wil ook wel graag zo'n ding halen, maar toch vind ik 't ergens zonde want me huidige tv doet het nog steeds perfect. Maar ja, aan de andere kant zonde dat je de PS3 niet ten volle benut idd. Dilemma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiguan schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 15:25:
[...]

Weet ik ook wel en ik wil ook wel graag zo'n ding halen, maar toch vind ik 't ergens zonde want me huidige tv doet het nog steeds perfect. Maar ja, aan de andere kant zonde dat je de PS3 niet ten volle benut idd. Dilemma.
Je huidige tv houden voor in de woonkamer. En je een nieuwe full hd tv kopen om te gamen! En die game tv hoeft dan zeker geen 46" te zijn. Ik game nu op een Samsung LE32M86 HD-Ready (1.5j oud) op mijn kamer. Werkt prima zo! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Zijn er ook al ergens goede leuke lowbudget Blu-ray films verkrijgbaar? of 2e hands oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
koekoek2003nl schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 15:52:
Zijn er ook al ergens goede leuke lowbudget Blu-ray films verkrijgbaar? of 2e hands oid?
Bij Play.com heb je 3 Blu-ray's voor de prijs van 2: http://www.play.com/DVD/Blu-ray/3-/155223/2-/Promo.html

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:35
NoTimeRemains schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 14:59:
PoP?? :? VGP heb ik weten te ontcijferen videogamesplus is het zoveel werk om het voluit te typen?
Mensen die af en toe dit forum bezoeken snappen er niks meer van zoals ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:35
nitpicker schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 13:26:

1 PS3
1 Controller

En dat was het....

Nu mis ik het volgende:

1 boekje
1 AC Power Cord
1 AV kabel
1 USB kabel

Ik denk dat je een demo model heb gekregen zitten er voor de rest nog gebruikssporen op? Ik zou maandag gewoon bart smit bellen dan zal het heus wel opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Kimo schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 16:28:
[...]

PoP?? :? VGP heb ik weten te ontcijferen videogamesplus is het zoveel werk om het voluit te typen?
Mensen die af en toe dit forum bezoeken snappen er niks meer van zoals ik :P
Lijkt me Prince of Persia.. ;)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Je moet er wel rekening mee houden dat niet elke Britse Blu-Ray Nederlandse ondertitels heeft.
NoTimeRemains schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 14:59:
Ik heb hem ook nog niet ontvangen. Normaliter had het spel er allang moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
Dit zou een slechte actie zijn van Bart Smit! :| Denk dat hier de naam toch wel een tik van gaat krijgen. Demo-modellen verkopen als nieuw lijkt me toch niet bepaald slim/legaal? (lijkt me dat als je een product als NIEUW aanbied, en je een gerbruikt model levert, je toch niet echt via de regels bezig bent?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Nieuwe trailer van Demons Souls:

[YouTube: http://uk.youtube.com/watch?v=Slm1bS9XD-M]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Laatst online: 08-03-2024
ymmv schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 16:39:
[...]

Je moet er wel rekening mee houden dat niet elke Britse Blu-Ray Nederlandse ondertitels heeft.

[...]

Ik heb hem ook nog niet ontvangen. Normaliter had het spel er allang moeten zijn.
Ben gelukkig niet de enige. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Speedlink schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 16:45:
Dit zou een slechte actie zijn van Bart Smit! :| Denk dat hier de naam toch wel een tik van gaat krijgen. Demo-modellen verkopen als nieuw lijkt me toch niet bepaald slim/legaal? (lijkt me dat als je een product als NIEUW aanbied, en je een gerbruikt model levert, je toch niet echt via de regels bezig bent?)
Ik lees ook goede berichten, mensen die gewoon een ongeopende doos kregen met alles erop en eraan.. Maar het blijft onjuist.. Ik zou gewoon niet betalen..?? Ik heb er ook eentje besteld, en die betaal ik met acceptgiro, klopt het niet ga ik eerst bellen, willen ze geen water bij de wijn doen, dan betaal ik niet.. simpel..

Maar ik ga ervan uit dat alles wel klopt.. we wachten rustig af.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Speedlink schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 16:45:
Dit is gewoon geblaat, dit is slechts 1 geval! Je weet nog helemaal niks over de rest van die aanbiedingspartij. Laat dit offtopic gepost dan ook maar. Pas als zich hier meer mensen dan 1 of 2 zich melden meld die klacht dan is er reden tot zulke uitspraken.

Demopods in de winkels bevatten trouwens een speciaal aangepaste PS3, niet een off-the-shelf 40gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor de mensen die Home met hun amerikaanse account doen:
Het lijkt er op dat veel Playstation 3 bezitters hun tijd nu in de virtuele wereld van Home spenderen, en daarin kan je oa de Uncharted room in. En een aantal mensen viel op dat er twee deuren zijn waar je alleen met een bepaalde code in komt, helaas geld dit alleen voor mensen met een Amerikaans account, die je overigens zelf heel makkelijk kan aanmaken. Anyway hier zijn de toegangs codes:

Artifact Room code: 24312

Film Room code: 41675.
Van de Gamekings site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
Is die Room al bereikbaar vanaf je EU account dan? Kon tijdens de launch van closed naar open beta geen nieuwe dingen ontdekken namelijk. Ik zat al in de Beta, toen de Beta OPEN werd heb ik alleen patch 1.03 14 MB gedownload en verder was er niks nieuws bijgekomen behalve dat je voor de gratis items in de closed beta nu moest betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu net 'rank 5' gehaald in motorstorm 2, maar weet iemand waarom sommige rank 2 events nog steeds gelocked zijn? Laten we zeggen dat ik per zone een tiental races heb gespeeld, maar ze worden niet in volgorde unlocked...

Verder wel erg frustrerend soms zeg... Zit nu even stoom af te blazen, want er zijn momenten dat ik met m'n controller wil gaan smijten :( Gelukkig realiseer ik me dan hoe duur ze zijn O-)

Net een rank 5 race gedaan, klopt het dat de snelheid gewoon hoger ligt? Ik had verwacht dat de AI sneller zou gaan rijden en lastiger zou zijn (klopt ook) maar de racesnelheid zelf ligt nu schijnbaar ook hoger... Wordt wel erg moeilijk zo. Nu moet ik m'n boost niet alleen opsparen om snel rechtuit te gaan, maar ook om me uit penibele situaties te redden (zoals te snel richting decor glijden ;) )

Ook SUPER frustrerend als je net redelijk goed bezig bent, wordt je daar ineens tegen een rotswand geplet door een big rig of monster truck. Aargh... :X Dan lukt het eens net wél op eigen skills, is het weer afhankelijk van dergelijke random situaties... Lastig...

Blijft schitterende game though ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
Weet iemand of het mogelijk is Wake on Lan te doen zonder PSP maar vanaf de PC in hetzelfde netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiguan schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 15:25:
[...]

Ga maar eens een full hd schermpje testen en je wil direct een tv kopen.
Ikku wel, nu al 3 maand bijna blut, maar altijd blij als de tv weer aangaat.
Echt een heel erg groot verschil met sd beeld.
En ook met games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 18:45:
Ik heb nu net 'rank 5' gehaald in motorstorm 2, maar weet iemand waarom sommige rank 2 events nog steeds gelocked zijn? Laten we zeggen dat ik per zone een tiental races heb gespeeld, maar ze worden niet in volgorde unlocked...

Verder wel erg frustrerend soms zeg... Zit nu even stoom af te blazen, want er zijn momenten dat ik met m'n controller wil gaan smijten :( Gelukkig realiseer ik me dan hoe duur ze zijn O-)

Net een rank 5 race gedaan, klopt het dat de snelheid gewoon hoger ligt? Ik had verwacht dat de AI sneller zou gaan rijden en lastiger zou zijn (klopt ook) maar de racesnelheid zelf ligt nu schijnbaar ook hoger... Wordt wel erg moeilijk zo. Nu moet ik m'n boost niet alleen opsparen om snel rechtuit te gaan, maar ook om me uit penibele situaties te redden (zoals te snel richting decor glijden ;) )

Ook SUPER frustrerend als je net redelijk goed bezig bent, wordt je daar ineens tegen een rotswand geplet door een big rig of monster truck. Aargh... :X Dan lukt het eens net wél op eigen skills, is het weer afhankelijk van dergelijke random situaties... Lastig...

Blijft schitterende game though ;)
Dat komt om dat je bij sommige races gold medal moet halen zodat je die andere race unlockt van die rank, meestal een snelheidsticket of een eliminator race van dezelfde baan waar je net gold won. Ik ben nu bij rank 7 bezig en het word toch wel pittig, vanaf rank 7 gaan de races ook over 3 rondes ipv 2. Oftewel, gewoon race overdoen totdat je op de goede baan gold haalt en die andere race unlockt van die rank.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 12:14
Werkt bij iemand Home? Ik krijg steeds een C-903 foutmelding geloof ik nadat ik mij probeer aan te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 10-09 07:50
Tankbuster schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 19:23:
Werkt bij iemand Home? Ik krijg steeds een C-903 foutmelding geloof ik nadat ik mij probeer aan te melden.
Zelfde hier.

Zwaar triest dat Sony na drie dagen z'n zaakjes nog steeds niet op orde heeft.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 19:49
mag sony ook nog een weekend vrij of werkt elk mens 24/7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg ook foutmelding maar meestal na 3 x opnieuw proberen, kom ik altijd online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Only schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 19:20:
[...]

Dat komt om dat je bij sommige races gold medal moet halen zodat je die andere race unlockt van die rank, meestal een snelheidsticket of een eliminator race van dezelfde baan waar je net gold won. Ik ben nu bij rank 7 bezig en het word toch wel pittig, vanaf rank 7 gaan de races ook over 3 rondes ipv 2. Oftewel, gewoon race overdoen totdat je op de goede baan gold haalt en die andere race unlockt van die rank.
Rank 7 _/-\o_ Respect ;) En ik maar klagen dat het bij 5 al pittig wordt :+

Ik zal het eens bekijken, alhoewel ik maar één of twee zilver en één brons heb, en 35x goud of zo. Maar niet nu, want het is echt geen game die ik lang na elkaar kan spelen :p

Af en toe zet ik de ps3 eens aan voor een paar pogingen/tracks, en dan terug uit. En dat bevalt me prima zo. Het doet me denken aan de manier waarop ik bvb trackmania speelde. You've got your fun, en je bent geen hele avond kwijt ;) Daarom heb ik ook niets met dingen als oblivion, omdat je daar met een half uurtje helemaal niets kan uitrichten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Laatst online: 08-03-2024
Negaiido schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 19:29:
mag sony ook nog een weekend vrij of werkt elk mens 24/7?
Het gaat er meer om dat de Closed Beta al twee weken liep; als ze dan een grote aankondiging van Home doen mag je verwachten dat e.e.a. ook werkt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Laatst online: 05-09 09:25
Even een probleempje hier; een vriend van me had een headset over (gratis bij zijn nieuwe abbo) en deze wil ik dus gaan gebruiken voor mijn PS3 om online met elkaar te praten.

Het punt is, ik heb geen idee hoe ik dit ding werkend kan krijgen, want ik heb em al via usb aan de headset gehangen en heb via "randapparatuur" geprobeerd om hem te zoeken, maar hij vind niets. Hoe kan ik dit nu het beste oplossen?

Het is deze headset :

http://www.iqua.com/products_sub.php?navi_id=1372

Afbeeldingslocatie: http://www.iqua.com/kuvat/1172819928bhs_303BL_2_thumb.gif

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Home geeft niet thuis... althans elke keer als ik probeer online te komen... naja... mis ik die geldklopperij, agjee.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb net de demo ontdekt :P en gespeeld, super spelletje, hier was ik net naar opzoek dus ga hem straks wel even bestellen.
De handeling is lekker en de besturing vrij makkelijk zodat je je voertuig al snel onder controle hebt.
Audio en visueel is ook dik in orde. :7

[edit]

Kan dat home gedoe niet gewoon in het daarvoor bestemde topic?
Krijg[en] je/jullie vast ook sneller response met mensen die hetzelfde probleem hebben. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door LoneRanger op 13-12-2008 19:53 ]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-09 08:42
kaos- schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 19:44:
Even een probleempje hier; een vriend van me had een headset over (gratis bij zijn nieuwe abbo) en deze wil ik dus gaan gebruiken voor mijn PS3 om online met elkaar te praten.

Het punt is, ik heb geen idee hoe ik dit ding werkend kan krijgen, want ik heb em al via usb aan de headset gehangen en heb via "randapparatuur" geprobeerd om hem te zoeken, maar hij vind niets. Hoe kan ik dit nu het beste oplossen?

Het is deze headset :

[afbeelding]
Via USB zal die hem opladen, neem aan dat het een draadloos, en dus Bluetooth headset is.
Zet hem aan, en zoek dan nog eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
Je moet je headset in de PAIR stand zetten en dan zoeken met je PS3. Hoe je hem in de pair stand zet moet je even in de manual van de headset kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

kaos- schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 19:44:

Het is deze headset :

[afbeelding]
Zie de handleiding (pdf) op dezelfde site, onder het kopje "Pairing".

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker
  • Laatst online: 12-01 14:28

nitpicker

uNF

Frank1973 schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 17:17:
[...]

Ik lees ook goede berichten, mensen die gewoon een ongeopende doos kregen met alles erop en eraan.. Maar het blijft onjuist.. Ik zou gewoon niet betalen..?? Ik heb er ook eentje besteld, en die betaal ik met acceptgiro, klopt het niet ga ik eerst bellen, willen ze geen water bij de wijn doen, dan betaal ik niet.. simpel..

Maar ik ga ervan uit dat alles wel klopt.. we wachten rustig af.. :)
Ik ga er ook gewoon vanuit dat Bart Smit mij een nieuw exemplaar gaat opsturen. Want deze heeft duidelijk gebruikersporen (krassen, vooral aan de onderkant) en zat helemaal onder het stof. De PS3 lag zelf ook los in de doos, want de kartonnen stukken waar hij tussen zat werden niet tegen de kant gedrukt door de doos waar alle accessoires in zitten (want die zat er niet in...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Pre-orderen van Killzone 2 kan blijkbaar al:

https://www.dynabyte.nl/a...?xi=615766&tc=ezinewk50gv

Prijs: € 64,99
Verwacht op: 06-02-2009

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor de 'beste' instellingen van je BD functie op je PS3 kun je kijken naar deze guide video op IGN.
http://bluray.ign.com/dor..._blu_settings_121108.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dgk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-12-2024

dgk

Vandaag ook PS3 (voor 250,-) binnen gekregen van Bartsmit. De kabels zaten netjes in plastic en waren gebonden. Doos was wel een keer open geweest. PS3 zelf was volgens mij ook ingepakt, maar heb het nog niet aangesloten (tentamens :P ). Moet van de week nog wel een HDMI kabel halen. Dacht ik neem gewoon de beste, dat zal wel die van monster zijn, totdat ik de prijzen zag. :D Heeft iemand tips voor een goede prijs kwaliteitverhouding HDMI kabel (en winkel)? Heb wel op internet gezocht, maar heb daarmee geen goede vergelijkingen kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
dgk schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 22:03:
Vandaag ook PS3 (voor 250,-) binnen gekregen van Bartsmit. De kabels zaten netjes in plastic en waren gebonden. Doos was wel een keer open geweest. PS3 zelf was volgens mij ook ingepakt, maar heb het nog niet aangesloten (tentamens :P ). Moet van de week nog wel een HDMI kabel halen. Dacht ik neem gewoon de beste, dat zal wel die van monster zijn, totdat ik de prijzen zag. :D Heeft iemand tips voor een goede prijs kwaliteitverhouding HDMI kabel (en winkel)? Heb wel op internet gezocht, maar heb daarmee geen goede vergelijkingen kunnen maken.
www.electronica-online.nl

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

loekf2 schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 20:54:
Pre-orderen van Killzone 2 kan blijkbaar al:

https://www.dynabyte.nl/a...?xi=615766&tc=ezinewk50gv

Prijs: € 64,99
Verwacht op: 06-02-2009
En dat terwijl hij pas de 27e uitkomt.... uh-huh.

Anyway, ik kan ook al Final Fantasy 13 en Gran Turismo 5 pre-orderen bij oa. play.com ofzo. Point being is dat je heel veel games al kunt pre-orderen voordat zelfs maar een officiele releasedate vastligt en dat het dus niet zo heel erg interessant is. Buiten dat komen er vaak nog betere aanbiedingen naarmate de release dichterbij komt. "Vroeger" was pre-orderen wel handig, want soms hadden winkels gewoon echt te weinig exemplaren, maar dat is tegenwoordig niet echt meer de case, tenzij er wat misgaat in het bestellingsproces wat bij Resistance 2 is gebeurt :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Na al die trailers van Final Fantasy en overal de teksten van medewerkers van Kingdom Hearts.
Heb ik weer mega veel zin gekregen in een Final Fantasy of Kingdom Hearts.

Iemand eigenlijk al meer info over een nieuwe Kingdom Hearts?Deel 1 was in 2002 uitgekomen en deel 2 in 2005. Zit dus toch alweer een tijdje tussen...

Zag nu ook in het BCC krantje een 2,5 inch HDD van 160 gb voor 40 euro staan. Daar gaat mijn geld weer :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Aight! schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 22:20:
Iemand eigenlijk al meer info over een nieuwe Kingdom Hearts?Deel 1 was in 2002 uitgekomen en deel 2 in 2005. Zit dus toch alweer een tijdje tussen...
Er gaan al heeeel lang geruchten rond dat Kingdom Hearts 3 in ontwikkeling is voor de PS3.
Voor zover ik weet is dit echter nog nooit ergens officieel bevestigd. Ik heb net even gezocht, maar heb ik ieder geval niks kunnen vinden.
Ik ben bang dat die dus best nog wel eens op zich kan laten wachten. Hoe erg ik het zelf ook vind.
Wel zijn er een telefoon game, DS game en PSP game op komst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
scorpie schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 22:09:
[...]

En dat terwijl hij pas de 27e uitkomt.... uh-huh.
Tja.. http://www.amazon.co.uk/S...mes&qid=1229207887&sr=8-2

37 pond = 42 euri bij Amazon, dus zelfs met verzendkosten kan nog goedkoper... nu al.

Idd.. nog even wachten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Laatst online: 11-09 23:54
Gisteren de 'Bart Smit' PS3 besteld voor 250,- Euro. Vandaag binnen. Alles netjes verpakt en alle kabels en boekjes zaten erbij in dichte verpakking. Ik had niet het idee dat de doos al eerder was geopend (stickertje zat er nog netjes op). Ook aangesloten en alles draaide binnen een half uurtje als een zonnetje. Dus mijn ervaringen zijn zeer positief.
Was de doos open en de PS3 beschadigd, dan zou ik zeker niet betalen tot BS met een nette oplossing was gekomen. Mijn advies is dus om inderdaad maandag even de klantenservice te bellen en daar dit probleem voor te leggen. Het kan dus ook anders (zie mijn ervaring). Voor degene die nog gaan bestellen: kies voor betaaloptie acceptgiro. Heb je in ieder geval je geld nog in de pocket tot eventuele problemen zijn verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Nu online
dgk schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 22:03:
Positron schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 10:40:
[...]

Ga naar de Action en haal daar voor vijf euro een kabel. Werkt even goed als alle andere. :)
Voila :) Eentje voor een paar euri's werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:45
Inderdaad, HDMI is gewoon digitaal signaal, dus dat heeft helemaal niks met de kwaliteit van de kabel te maken, het signaal komt toch wel over.
Of dat nou door een gold-plated-cable is of een gewone action HDMI kabel maakt niks uit.
Uiteraard moet de standaardkwailteit wel in orde zijn ! ( denk aan goede contactpunten e.d)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan_el
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-01 17:55
Heeft de PS3 inmiddels met een software update wel bravia sync of is zoiets met een update sowieso niet mogelijk?

Het zou wel erg dom zijn als dat er niet op zou zitten :S...stelletje gapers daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Aight! schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 22:20:
*zware kingdom hearts fan meldt zich*

Er is nog niet bijzonder veel geweten over de Kingdom Hearts serie. Wel weten we dat Square-Enix na FF13 Kingdom Hearts de nieuwe "hoofdserie" gaat maken. Wordt tijd ook, want we zitten ondertussen inderdaad al aardige tijd op een opvolger te wachten, en ik kijk VEEL meer uit naar een Kingdom Hearts vervolg dan naar FF13, wat me -eerlijk gezegd- syberisch koud laat.
Voor zover ik weet (3 uur s'nachts terwijl ik dit post, geen zin om extra opzoekwerk te verrichten) kunnen we volgend jaar een DS versie verwachten en een ps3 versie (maar dit kan ook psp zijn). In ieder geval zal het -net zoals de vorige delen- weeral over meerdere platformen verspreid zijn, wat vrij vervelend is als je volledig wil meezijn met het verhaal, maar je kan het ook positief bekijken: minstens twee nieuwe KH games om naar uit te kijken :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Boeboe schreef op zondag 14 december 2008 @ 03:11:
[...]
Voor zover ik weet (3 uur s'nachts terwijl ik dit post, geen zin om extra opzoekwerk te verrichten) kunnen we volgend jaar een DS versie verwachten en een ps3 versie (maar dit kan ook psp zijn).
Zoals ik eerder al zei, er is nog geen PS3 versie aangekondigd (helaas). Wat volgens jaar uitkomt is inderdaad een PSP spel. Zie oa deze quote van wikipedia. (andere bronnen bevestigen hetzelfde)
new installments in the series are currently unreleased: Kingdom Hearts 358/2 Days for the Nintendo DS, Kingdom Hearts Birth by Sleep, for the PlayStation Portable, and Kingdom Hearts coded for mobile phones.[94]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Niet online
Valt me op met home dat met mijn usa account home plaza, daar central plaza, heel anders is. Meteen maar uncharted en farcry2 "maps" gechecked. Dat is best leuk wel gedaan en het liep al aardig vol in de uncharted bar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 16:36
Ik zie bij Bol.com deze converter staan:

Controller PS3 Converter - Zwart
Gebruik je oude PlayStation 2 controllers voor je PlayStation 3 of PC. Sluit de converter aan tussen de controller kabel en de console/pc en je kunt aan de slag. Gemakkelijk in gebruik.

Nu hebben we een PS2 en gaan we voor kerst de PS3 bestellen. Werkt deze converter ook met de Buzzers voor de PS2? Want dan zouden we die kunnen bewaren en met meer dan 4 spelers kunnen Buzzen :) Wie heeft zo'n ding en kan het testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Witlof schreef op zondag 14 december 2008 @ 11:55:
Ik zie bij Bol.com deze converter staan:

Controller PS3 Converter - Zwart
Gebruik je oude PlayStation 2 controllers voor je PlayStation 3 of PC. Sluit de converter aan tussen de controller kabel en de console/pc en je kunt aan de slag. Gemakkelijk in gebruik.

Nu hebben we een PS2 en gaan we voor kerst de PS3 bestellen. Werkt deze converter ook met de Buzzers voor de PS2? Want dan zouden we die kunnen bewaren en met meer dan 4 spelers kunnen Buzzen :) Wie heeft zo'n ding en kan het testen?
Die Buzzers werden toch gewoon via USB aangesloten? Ik heb het van de week nog zitten spelen, en zou toch zweren dat het gewoon USB was? Dat kan dan toch in de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
PWM schreef op zondag 14 december 2008 @ 11:58:
[...]
Die Buzzers werden toch gewoon via USB aangesloten? Ik heb het van de week nog zitten spelen, en zou toch zweren dat het gewoon USB was? Dat kan dan toch in de PS3?
With him ^^
Volgens mij zijn die ook USB en zijn PS2 en PS3 buzzers onderling compatible.
PS3 buzzers werken ook op de PS2 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Alleen vandaag, Motorstorm 2 voor 34,-: http://www.onedayfly.nl/ Dat is de prijs incl. verzending.

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 14-12-2008 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 16:36
M a r c o schreef op zondag 14 december 2008 @ 12:00:
[...]

With him ^^
Volgens mij zijn die ook USB en zijn PS2 en PS3 buzzers onderling compatible.
PS3 buzzers werken ook op de PS2 dacht ik.
Okee, ik wist dat de draadloze zowel op de PS2 als op de PS3 werkte, maar wist niet of die bedraden buzzers ook op de PS3 werkte. Heb daar nergens iets over gezien of gelezen. Dan is het helemaal goed :)

Weet iemand nog waar ze de PS3 met Buzz en Singstar verkopen? Heb hem ooit een keer voorbij zien komen, maar kan hem nergens meer vinden. Weet niet meer of het bij Bol.com of MediaMarkt was of misschien zelfs nog iets anders.

[ Voor 19% gewijzigd door Witlof op 14-12-2008 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
PWM schreef op zondag 14 december 2008 @ 12:02:
Alleen vandaag, Motorstorm 2 voor 34,-: http://www.onedayfly.nl/ Dat is de prijs incl. verzending.
En Singstar 3 incl mics (alleen wordt niet duidelijk uit de tekst of het daadwerkelijk 3 is) en Little Big Planet, beiden ook voor 34 euro incl verzendkosten. (In de membershop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
DinoPK was me net voor

[ Voor 94% gewijzigd door M a r c o op 14-12-2008 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
PWM schreef op zondag 14 december 2008 @ 12:02:
En ook LBP en Singstar voor € 34 :)

En mij ook :/

[ Voor 4% gewijzigd door hemiparo op 14-12-2008 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 08:55

zAo

GPLv2 Fanboy

Compatible met PlayStation 2 SingStar-microfoons en de nieuwe draadloze microfoons
Draadloze mics? Zou het dan eindelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:45
Linkje naar de 2 andere games ?

EDIT: Never mind, Found it !

[ Voor 34% gewijzigd door Bloemstukje op 14-12-2008 12:34 ]

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Membershop. Dus je moet ingelogged zijn.
Maargoed, wel vét goedkoop voor singstar! Helaas wel met bedrade mics, maargoed, desalniettemin besteld. Mocht ik het nix vinden verkoop ik het gewoon quite door :P.
Playstation 3 game - LITLE BIG PLANET
Wat maakt iets groot? Of klein? Formaat is tenslotte een relatief begrip. Zo bewijst LittleBigPlanet. In deze grootse game speelt een klein wollig wezentje de hoofdrol. Hoe het poppetje er uiteindelijk uit ziet, bepaal jij. Jij mag namelijk als een waar opperwezen jouw eigen personage, achtergronden, voorwerpen en decors ontwerpen met de grondstoffen die in de game voorhanden liggen. De werelden die jij creëert, kunnen zo groot of zo klein zijn als je maar wil. Het is geheel aan jou om de uiteindelijke grenzen van het landschap en daarmee het spel te bepalen. Indien eenmaal het scheppende werk is voltooid, wordt het tijd om de waanzinnige wezens van medespelers uit te nodigen voor een vrolijk feestje of juist een pittige wedstrijd.

Niemand mag er alleen voor staan in de Nederlandstalige PlayStation 3-game LittleBigPlanet. Het is daarom heel belangrijk dat alle gamers elkaar helpen en gezamenlijk de talloze opdrachten tot een goed einde te volbrengen. Alleen door regelmatig de handen in elkaar te slaan, vinden jij en maximaal drie van jouw medespelers nieuwe voorwerpen, lossen jullie de moeilijkste puzzels op en liggen hoger gelegen gebieden binnen handbereik. Als team razen vier wollige wezentjes bijvoorbeeld de ene keer over een megagroot skateboard van een ellenlange helling, om vervolgens met z'n allen een enorm rotsblok te verplaatsen en elkaar uiteindelijk omhoog te werken naar een anders onbereikbaar, hoger gelegen landschap. Oftewel: alleen is ook maar alleen, en samen sta je sterk. Zo ook in LittleBigPlanet!

€ 69,- € 34,- incl BTW
Playstation 3 game - SINGSTAR
INCLUSIEF 2 MICROFOONS

SingStar voor PLAYSTATION 3 is ideaal voor elk feestje en biedt een authentieke SingStar-belevenis, waarbij je kunt laten horen hoe goed je kunt zingen tegen een achtergrond van officiële nummers en videoclips van de grootste sterren ter wereld.

Deze sensationele nieuwe generatie SingStar is voorzien van een groot aantal nieuwe functies waarmee je je speellijst kunt aanpassen aan je persoonlijke voorkeuren met nummers die je online kunt downloaden uit de SingStore™.De gebruiksvriendelijke SingStore is direct vanuit het spel beschikbaar om de nieuwste nummers en menuskins te downloaden, voor een hoogst persoonlijke SingStar-ervaring.

Bovendien kun je beroemd worden door je beste prestaties te delen met vrienden en andere leden van de SingStar-community door middel van My SingStar™ Online. Daar kun je video-opnames en foto's uploaden die je met een USB-camera camera hebt gemaakt om later nog eens te kunnen genieten van je mooiste optredens en leukste feestjes.

Een groot deel van de PlayStation 2-catalogus van de Singstar games is nu al beschikbaar en er zijn online nieuwe nummers verkrijgbaar om je eigen speellijsten aan te maken en op te slaan op de Harde Schijf. Je kunt automatisch op de hoogte worden gehouden van nieuwe nummers en advies krijgen op basis van je muzikale voorkeuren.

Selecteer en zing de nummers van jouw keuze met een eigen speellijst.

Sluit je aan bij My SingStar Online en upload foto's, video-opnames en audiobestanden om je feestelijke SingStar-ervaringen met anderen te delen. Ga op zoek naar andere SingStars, maak een koppeling naar de pagina's van je vrienden, bekijk en beoordeel videoclips, breng je stem uit en maak je eigen SingStar-profiel.

Compatible met PlayStation 2 SingStar-microfoons en de nieuwe draadloze microfoons

€ 69,- € 39,95 incl BTW

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

zAo schreef op zondag 14 december 2008 @ 12:23:
[...]

Draadloze mics? Zou het dan eindelijk?
Zag laatst een artikel dat Sony 100 sets had uitgedeeld, dus ja ze komen er aan. Helaas wel weer met een adaptertje, maar daarom ook compatible met de PS2. Ergens volgend jaar zouden ze uitkomen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 08:55

zAo

GPLv2 Fanboy

Shiver23 schreef op zondag 14 december 2008 @ 12:59:
[...]
Zag laatst een artikel dat Sony 100 sets had uitgedeeld, dus ja ze komen er aan. Helaas wel weer met een adaptertje, maar daarom ook compatible met de PS2. Ergens volgend jaar zouden ze uitkomen.
Dubbel kansloos dus; 3 jaar te laat en het gebruikt de hardware van de PS3 nieteens. Goed werk Sony.

Kun je de bron nog achterhalen trouwens? Thanks.
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.