Ik heb nu net 'rank 5' gehaald in motorstorm 2, maar weet iemand waarom sommige rank 2 events nog steeds gelocked zijn? Laten we zeggen dat ik per zone een tiental races heb gespeeld, maar ze worden niet in volgorde unlocked...
Verder wel erg frustrerend soms zeg... Zit nu even stoom af te blazen, want er zijn momenten dat ik met m'n controller wil gaan smijten

Gelukkig realiseer ik me dan hoe duur ze zijn
Net een rank 5 race gedaan, klopt het dat de snelheid gewoon hoger ligt? Ik had verwacht dat de AI sneller zou gaan rijden en lastiger zou zijn (klopt ook) maar de racesnelheid zelf ligt nu schijnbaar ook hoger... Wordt wel erg moeilijk zo. Nu moet ik m'n boost niet alleen opsparen om snel rechtuit te gaan, maar ook om me uit penibele situaties te redden (zoals te snel richting decor glijden

)
Ook SUPER frustrerend als je net redelijk goed bezig bent, wordt je daar ineens tegen een rotswand geplet door een big rig of monster truck. Aargh...

Dan lukt het eens net wél op eigen skills, is het weer afhankelijk van dergelijke random situaties... Lastig...
Blijft schitterende game though