Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 66.333 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06 00:49
Anoniem: 247627 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 21:32:
Hallo,

ik ben nieuw in dit topic maar volg het al een week of 3.
Ik ben van plan aan het eind van het jaar een Playstation 3 te kopen.
Nu vraag ik me af of iemand een goede actie heeft gezien.
Ik kan ze niet goedkoper zien dan 399,-
Als je het deze reeks al 3 weken volgt, dann wist je dat er bij Saturn een actie is met een PS3 en twee games voor 350 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 09:33

scorpie

Supra Addict

Als je het topic al 3 weken volgt dan ben je al heel wat acties tegengekomen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RC2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-06 20:38

RC2

Resistance is futile

ymmv schreef op woensdag 10 december 2008 @ 21:12:
[...]
<..>
Ik was helemaal niet van plan Fallout 3 te kopen, maar voor 25 euro neem ik hem wel mee. Idem ditto met Last Remnant, Far Cry 3 en Motor Storm 2.
Far Cry 3 voor 25 euro wil iedereen nu wel hebben :p

Maar je hebt gelijk al die koopjes hier vermeld hebben me veel doen kopen, meer dan ik van plan was. Ben nu aan het wachten op Fallout 3.

Who wants to life forever anyway...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Hoe zit het met de regiobeveiliging van BR-films? is dit ook gebonden aan alleen europese films?

Ik wil namelijk 2 BR's vanaf amazon.com bestellen, maar dit is uiteraard regio1.
Gaat dit werken op de PS3? het vervelende is dat deze films in europa niet op BR zijn uitgebracht (als je ze al in europa kan vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Niet alle blu-ray zijn regio vrij.
Ik weet wel dat alle blu-rays van warner wel regio-vrij zijn.
Als je even googled is er als het goed is een site met alle films en in welke regio ze afgespeeld kunnen worden.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

M a r c o schreef op woensdag 10 december 2008 @ 21:01:
[...]

Dat je het liever niet doet moet je zelf weten, maar het nonsens noemen is wat anders.
Ik heb afgelopen week fallout 3 en TR underworld gekocht voor 25 euro per stuk. Daarnaast Grid besteld voor 33 euro en Mirror's Edge voor 30 euro.
Reken maar eens uit wat ik hiermee bespaard heb. Heel wat meer dan 4x10 euro.
Zo is het maar net, je kunt op heel wat games al gauw euro 20 per stuk besparen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-06 14:27
RonnieB82 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 22:12:
Hoe zit het met de regiobeveiliging van BR-films? is dit ook gebonden aan alleen europese films?

Ik wil namelijk 2 BR's vanaf amazon.com bestellen, maar dit is uiteraard regio1.
Gaat dit werken op de PS3? het vervelende is dat deze films in europa niet op BR zijn uitgebracht (als je ze al in europa kan vinden)
Inderdaad regio-vrij, houd er wel rekening mee dat amazon.com niet verstuurd naar de EU. ;)

Overigens zit ik met smart te wachten op Home voor morgen en natuurlijk Lumines Supernova, die morgen ook komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:52
alex3305 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 22:52:
[...]

Inderdaad regio-vrij, houd er wel rekening mee dat amazon.com niet verstuurd naar de EU. ;)
Amazon.com verstuurt wel Blu-Rays naar Europe, maar geen games.

Lijst met regiovrije films: http://bluray.liesinc.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:06

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

ymmv schreef op woensdag 10 december 2008 @ 23:11:
Da's vreemd, een paar maanden terug toch echt nog Bad Company van gekregen. ;)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

speel je cod5? voeg me toe: robertredcap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

voor iedereen geldt dit, heb namelijk probelemen met invites en wil weten of dit aan mij ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Topicstarter
RobertRedCap schreef op woensdag 10 december 2008 @ 23:23:
voor iedereen geldt dit, heb namelijk probelemen met invites en wil weten of dit aan mij ligt
Nou, vooruit dan zullen we dat voor deze keer dan maar moeten geloven. ;)

En aan de andere snuiters: Het Games Import topic

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 239951 op 10-12-2008 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
ymmv schreef op woensdag 10 december 2008 @ 23:11:
[...]

Lijst met regiovrije films: http://bluray.liesinc.net/
Hmm ok, dan heb ik het inderdaad mis, maar ik dacht dat de vuistregel van Amazon.com was dat ze niets verstuurde naar Europa, maargoed..

offtopic:
niet zeiken over een t'tje :P

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:53

f.h

Even ter aanvulling aan de korting/online shopping discussie. Far Cry 2 is inmiddels weer in stock voor 25.49 euro bij play.com. Waar ik er vorige week nog net naast gegrepen heb nu toch maar even besteld :)

• scorpie
  • Laatst online: 18-06 09:33

scorpie

Supra Addict

@RobertRedCap: Gebruik even de edit knop als je nog wat wilt toevoegen, 2 posts binnen 1 minuut is niet erg netjes. Je kunt trouwens beter even vragen in een ander topic of mensen je willen toevoegen, daar posten namelijk ook al andere mensen watvoor games ze spelen. Het PlayStation Network ervaringen topic

@Overigen: Check anders axelmusic.com, daar kun je gewoon zien welke blu-ray's regiovrij zijn. De games van de ps3 zijn sowieso regiovrij (nog wel althans..) maar films niet.

@Frank2006: Lekker zeg, hij is weer op voorraad, maar mijn bestelling van 28-11 is nog steeds awaiting stock :'). Maarja, dit is weer wat voer voor het andere topic: Het Games Import topic

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-06 15:54
zAo schreef op woensdag 10 december 2008 @ 19:15:
Hoe is het met de bestellingen van Play.com toen veel games 25,-- waren? Ik heb Bioshock nog steeds niet binnen (05/12/2008 verzonden).
Op 28-11 heeft play.com Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2 gestuurd, die is deze week gearriveerd (ik dacht maandag).
Anoniem: 131051 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 19:45:
[...]

Ik neem helemaal niets, al was 'em gratis. Ik wil die extra zorg niet. De prijs is het probleem niet, en ik koop nooit games online, dat vind ik grote nonsens. Voor 10 euro meer haal ik ze hier op wandelafstand meteen uit de winkel en heb ik ze ook meteen. Geen gedoe met zendingen die te lang duren, niet aankomen, verkeerd afgeleverd worden aan de buren, weet ik veel.

Zolang je voor betalen met een CC alleen maar het nummer op die card nodig hebt, hoeft het voor mij echt niet.
Ik vind het juist erg makkelijk bestellen via internet, ik bestel wel spellen die ik niet meteen wil spelen, ben nu nog andere spellen aan het spelen, heb R2 besteld, dat duurt dan wel wat langer maar dat is niet erg omdat ik die andere spellen nog aan het spelen ben.

CC is idd niet de meest veilige methode maar wel erg makkelijk en de kans dat ze jou gegevens te pakken krijgen als je besteld bij Paypal of bij veilige sites is vrij klein. En mocht er misbruik gemaakt worden van je CC dan is een belletje genoeg om je geld weer terug te krijgen (ik weet niet of je ook aangifte moet doen).

@Alvi: je beseft dat je met die opmerking van het gros van de huisbezitters een tokkie maakt?

@Jesper P (hieronder):
ik kan niet wachten tot ik het spel heb!

[ Voor 66% gewijzigd door Svennie op 11-12-2008 09:00 ]

PSN ID: Svennie-NL

Anoniem: 271736

Gisteren weer co-op gedaan in Resistance 2 met een maat (offline), speelt echt zo lekker. Hij als medic en ik als special ops ;) kan haast niet fout gaan. Daarna met 7 random gasten online geco-opt, ging op zich wel lekker maar kan altijd beter. Misschien kunnen we een GOT groepje bij elkaar krijgen om door de co-op heen te komen? Zou vet zijn ;)

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Frank J. schreef op woensdag 10 december 2008 @ 19:37:
[...]
Nee dit is niet het zelfde.
In beide gevallen koop je voor een X bedrag een X aantal punten. Nadeel hiervan is dat je niet in een oog opslag precies weet hoeveel iets kost. Sony heeft voor een overzichtelijk betalingsysteem gekozen met echte valuta. Dit is alleen juridisch gezien dus een stuk lastiger om te implementeren naar wat ik begrepen heb uit dat interview.

Ik denk dat het erop neerkomt dat je met de xbox en de wii belasting en heffingen betaald over de kaarten. En niet over het aangekochte spul uit de stores. Met het systeem van Sony betaal je belasting en heffingen over het aangekochte in de stores. Waardoor het lastig voor Sony wordt om dit goedkoop op te zetten voor zoveel verschillende juridische landen binnen de Europese Unie.
Maar dat is toch onnozel? Ik bedoel: ze hebben grote problemen omdat ze een keuze hebben gemaakt mbt valuta. Dat werkt dus niet, dus moeten je dat omgooien. Het punt van tig stores in europa is dan ook meteen opgelost: je maakt 1 store en de cards zijn overal geldig.

Ik ben het overigens met Alvi eens dat het niet een verplichting moet zijn om een CC te hebben om de ps3 store te gebruiken... ik hoef toch ook niet op tmobile's online store per-se met een cc te betalen voor belminuten? Die koop ik gewoon bij AH. Kennelijk kan dat met belminuten wel.

Nee, er zit wat anders achter, maar sony wil niet laten weten wat. OF ze hebben de grootste club debielen aangesteld die er te vinden waren.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Anoniem: 271736 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 08:58:
Gisteren weer co-op gedaan in Resistance 2 met een maat (offline), speelt echt zo lekker. Hij als medic en ik als special ops ;) kan haast niet fout gaan. Daarna met 7 random gasten online geco-opt, ging op zich wel lekker maar kan altijd beter. Misschien kunnen we een GOT groepje bij elkaar krijgen om door de co-op heen te komen? Zou vet zijn ;)
Voeg mij maar toe! ;)

PSN id: PENo1

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-06 12:06

Nohead

PSN ID: Nohead

Anoniem: 271736 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 08:58:
Count me in! Add me maar op PSN wel ff bijvertellen wie je dan bent :P
Jammer dat er nog steeds geen R2 topic is :(

Anoniem: 271736

Nohead schreef op donderdag 11 december 2008 @ 09:45:
[...]

Count me in! Add me maar op PSN wel ff bijvertellen wie je dan bent :P
Jammer dat er nog steeds geen R2 topic is :(
Als jij je geroepen voelt... ;)

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Weet je wat ik begin te missen in de startpost? Een lijstje van topgames/must-haves die al iets ouder zijn. Er is momenteel binnenkort verkrijgbaar en interessante games in ontwikkeling, dat zijn games die nog niet te krijgen zijn. Verder heb je het lijstje met wat gamen we nu, maar dat zijn allemaal nieuwe games.

Mensen die nu een PS3 kopen en dat zijn er heel wat vragen zich ook af: wat zijn nu de must-haves voor de PS3 die in zijn levensloop zijn uitgekomen? Het zijn ook die mensen die ook voor de aanschaf van een PS3 nog even de startpost gaan doorlezen en dan is het leuk voor hen om een lijst van oudere topgames te zien. Die games zijn op dit ogenblik een stuk goedkoper dan de nieuwe games wat hen natuurlijk ook interessant maakt voor mensen die een nieuwe PS3 aanschaffen.

Welke games moeten er in dat lijstje staan? Ik ben van mening dat we daarin enkele de ontegensprekelijke toppers moeten in opnemen. Spellen die de status van klassieker hebben gekregen, dus geen spellen waar de community 50/50 over verdeeld is. Hiervoor denk ik bvb aan Heavenly Sword: dat spel heeft zijn kwaliteiten, maar ook zijn gebreken. Ook geen spellen waar de community voor te klein is. Hiervoor denk ik bvb aan Eye of Judgment. Als je als niche-gamer niche-games wilt spelen dan kan je zelf best wel op zoek gaan naar welke games er voor de PS3 uit zijn.

Ik denk dat het lijstje van must-haves voor de PS3 er op dit ogenblik zo uitziet:
- Grand Theft Auto IV
- Call of Duty IV: Modern Warfare
- Metal Gear Solid 4: Sons of the Patriots
- Fallout 3
- Ratchet & Clank: Tools of Destruction
- Uncharted: Drake's Fortune
- Burnout Paradise

Van elk genre is er wel iets van terug te vinden. Fallout 3 is natuurlijk nog vrij nieuw, maar het aanbod RPG's valt op de PS3 nogal tegen. Oblivion heeft imo teveel technische beperkingen op de PS3 (lees: slechte PC-port) en Fallout 3 overtreft Oblivion op alle vlak dat hij binnenkort daardoor toch vervangen wordt. Andere kanshebber was Folklore, maar de meningen over Folklore waren te verdeeld om van een echte must-have te spreken. Als shooter heb ik COD4 gekozen. Twijfel met Bioshock, maar aangezien Bioshock nieuwer is, is het misschien beter om de aandacht op COD4 te bevestigen. Ik denk dat de rest voor zichzelf spreekt. Als racer heb ik voor Burnout Paradise gekozen en niet GT5 Prologue. Ik heb dit gedaan simpelweg omdat de markt van arcaderacers toch iets groter is dan die van simulatieracers. Niets meer of niets minder. Ik mis een sportgame in het lijstje en dacht daarvoor aan Fifa 09, maar ik vind Fifa 09 net niet klassiek genoeg om een plaatsje in het lijstje te verdienen.

Little Big Planet zal ook wel zijn plaatsje in het lijstje krijgen, maar de game is imo nog te nieuw en staat ook vermeld in andere lijstjes in de startpost. Dus als LBP daar verdwijnt, zou ik hem wel in het must-have lijstje opnemen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:31
Als je LBP te nieuw vind voor het lijstje, waarom staat Fallout 3 er dan wél in?

Study everything, You'll find something you can use

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-06 12:06

Nohead

PSN ID: Nohead

Ik heb daar niet echt de tijd en geduld voor om zo iets op te zetten. Maar blijkbaar is daar ook niet echt vraag naar want anders was het er allang wel geweest ;)

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Anoniem: 131051 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 19:03:
Dan blijf ik het verbazend vinden dat ik gewoon prepaid iTunes kaartjes gekocht in de plaatselijke supermarkt (en al gebruikt heb) ontzettend gemakkelijk.

EU verschillende valuta? Overal euro ja, wie ni mee doet met de euro gebruikt maar visa. Verschillende btw tarieven hebben natuurlijk niets te maken met het bedrag op die kaartjes, maar worden 'store-side' doorberekend. In sommige landen zal je dan met 15 euro iets minder of meer kunnen kopen dan in andere, maar wat maakt dat uit.

Jammer, principieel heb ik liever geen creditcard. Toch niet tot het hele cc systeem gewoon veiliger wordt. Het is zowat de meest nonchalante vorm om elektronisch te betalen.
Dan maar geen wipe-out voor mij. :'(
De valuta is misschien wel euro, maar de BTW tarieven verschillen wel. Neem bvb onze Benelux store, dezelfde voor Nederland en België. Maar we hebben wel een verschillend BTW-tarief. Nederland heeft 19% en België 21%. Dat is een probleem.

Die problemen zijn natuurlijk te overkomen, maar het kost gewoon teveel moeite, lees: tijd en geld om het in orde te krijgen. De return on investment voor pre-paid kaarten in Europa zal gewoon te groot zijn om ze op de markt te brengen.

Als Sony er niets kan aan verdienen gaan ze natuurlijk geen pre-paid kaarten op de markt brengen. Het is en blijft een bedrijf dat winst wil maken. Het is geen liefdadigheidsinstelling.

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 17:37
GTAIV is in mijn ogen geen must-have. (en bovendien niet PS3 exclusive) Die zou ik vervangen door LBP.
Inderdaad Fallout 3>> Oblivion. Niet exclusive, maar wel de beste RPG die er nu is.
Ook Burnout Paradise >> GT5 Prologue Wellicht verandert dat ooit als GT5 uit komt.

Ik had zelf graag HS en Folklore in het lijstje gezien (want PS3 excl en toch zeker pareltjes), maar ik kan er mee leven dat die er niet in komen.

-

Anoniem: 148415

alex3305 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 23:28:
[...]

Hmm ok, dan heb ik het inderdaad mis, maar ik dacht dat de vuistregel van Amazon.com was dat ze niets verstuurde naar Europa, maargoed..

offtopic:
niet zeiken over een t'tje :P
Amazon.com verstuurt geen electronica naar Europa, Amazon UK verstuurt ook geen electronica buiten de UK. Daar kwam ik laatst op een vervelende manier achter (of het moet aangegeven staan dat men wel naar Europa verstuurt).
Media is volgens mij wel gewoon wereldwijd te verzenden.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:20

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

EfBe schreef op donderdag 11 december 2008 @ 09:07:
[...]
Nee, er zit wat anders achter, maar sony wil niet laten weten wat. OF ze hebben de grootste club debielen aangesteld die er te vinden waren.
Maak van "club" maar "clubs". Sony Europe stuurt wat zaken (shop layout :/ ) aan maar Sony Belenux doet daarbinnen z'n eigen ding, net als Sony Frankrijk, net als Sony ....... Dus content in Europa alleen kan al verschillend zijn. Dat nog even los van de debiele shop indeling in heel Europa t.o.v. de US shop. Ik gok erop dat Sony Benelux zelf kaarten zal moeten regelenen maar dat er qua shop wel weer samen moet worden gewerkt met de rest van Europa.
Dingen regelen in de US is wat dat betreft makkelijker. Alleen Sony USA en geen grote verschillen met zaken als BTW.

[ Voor 7% gewijzigd door Creepy op 11-12-2008 10:39 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Ik vind Folklore ook een fantastische game, maar de meningen erover zijn nogal verdeeld. De ene vindt hem geweldig, een andere vindt er niets aan. Daarom vind ik niet dat we hem kunnen opnemen.

Heavenly Sword wordt als story driven action game voorbij gestoken door Uncharted. Daarom Uncharted en geen Heavenly Sword. Er staan trouwens nog in: Metal Gear Solid 4 en GTA4. Maar third person action games zijn nu eenmaal zo populair dat er wel meer mogen instaan. :) Maar met Heavenly Sword er nog bij zou het wel heel veel worden. En HS is dan gewoon de minste, dus die valt af.

Ik heb Fallout 3 genomen omdat ik een RPG in het lijstje wou en dat is nu eenmaal de beste RPG die er is voor de PS3. Little Big Planet komt er ook wel in, maar hij staat nu in het lijstje van wat we nu spelen. Als hij daaruit verdwijnt, kan hij wel in het lijstje van de must-haves.

Het lijstje moet trouwens niet uit PS3 exclusives bestaan. Mensen kopen gewoon goeie games voor hun console. Daarbij maakt het toch niet uit dat die game ook voor de Xbox360, Wii,... bestaat?

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

DarthDavy schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:07:
[...]
De valuta is misschien wel euro, maar de BTW tarieven verschillen wel. Neem bvb onze Benelux store, dezelfde voor Nederland en België. Maar we hebben wel een verschillend BTW-tarief. Nederland heeft 19% en België 21%. Dat is een probleem.
Er is nochtans een heel eenvoudige oplossing voor. Nintendo en Microsoft doen het, het is me een raadsel waarom Sony het niet doet: Gebruik een eigen tussenliggende valuta: verkoop die in de winkel aan de lokale btw tarieven zodat je de prijzen in je online shop overal hetzelfde kan houden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-06 11:24
Thnx! Heb het hiermee weer aan de praat gekregen! Ik had gewoon verwacht ik met dezelfde video instellingen op deze tv gewoon beeld zou moeten krijgen via HDMI, aangezien het beide 720p schermpjes zijn. Blijikt dus niet zo te werken, weer wat geleerd :)

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-06 15:54
DarthDavy schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:37:
Ik heb Fallout 3 genomen omdat ik een RPG in het lijstje wou en dat is nu eenmaal de beste RPG die er is voor de PS3. Little Big Planet komt er ook wel in, maar hij staat nu in het lijstje van wat we nu spelen. Als hij daaruit verdwijnt, kan hij wel in het lijstje van de must-haves.

Het lijstje moet trouwens niet uit PS3 exclusives bestaan. Mensen kopen gewoon goeie games voor hun console. Daarbij maakt het toch niet uit dat die game ook voor de Xbox360, Wii,... bestaat?
Waarom kan een spel niet in 2 lijstjes staan? LBP is een must have EN een spel dat we nu spelen. Dat je niet 2 keer alle plaatjes en tekst erbij zet is logisch.

Ben het volledig eens met je laatste alinea.

PSN ID: Svennie-NL

• loekf2
  • Laatst online: 19:12
Anoniem: 148415 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:35:
[...]

Amazon.com verstuurt geen electronica naar Europa, Amazon UK verstuurt ook geen electronica buiten de UK. Daar kwam ik laatst op een vervelende manier achter (of het moet aangegeven staan dat men wel naar Europa verstuurt).
Amazon.co.uk stuurt some wel electronica naar buiten de UK. Gisteren bv. een wireless keypad met aantal BDs en games besteld. Beetje vaag, want eerst geeft ie aan dat het niet kan ivm regional restrictions, dan weer wel.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:30

TDB

loekf2 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 11:25:
[...]

Amazon.co.uk stuurt some wel electronica naar buiten de UK. Gisteren bv. een wireless keypad met aantal BDs en games besteld. Beetje vaag, want eerst geeft ie aan dat het niet kan ivm regional restrictions, dan weer wel.
middels het affiliate programma van amazon kan je overigens nog extra korting pakken (werkt in alle amazon's: o.a. .com .co.uk .de .ca .fr)

PSN: TDBtje

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-06 10:08
is ratchet & clank quest for booty bay nu een add-on? of kun je die ook los spelen?

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
volgens deze tip van een werknemer van Gamestation komen er morgen weer een aantal aanbiedingen.
Waaronder Fallout 3 ook weer (voor 20 pond) en Fifa09 en MK vs DC

http://www.hotukdeals.com...jo-kazooie-nuts-bolts-mk/
El_V schreef op donderdag 11 december 2008 @ 11:47:
is ratchet & clank quest for booty bay nu een add-on? of kun je die ook los spelen?
Kun je los spelen.

[ Voor 30% gewijzigd door M a r c o op 11-12-2008 11:48 ]

• chrisboers
  • Laatst online: 07-02 17:37
Anoniem: 148415 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:35:
[...]

Onzin. Ik koop vrijwel al mijn spellen, digitale camera, flitser, ed bij Amazon. Vrijwel alles wordt naar de EU gestuurd. Echter, lang niet altijd door Amazon zelf. Zoek je product, kies de 'used and new' link, en zoek op een seller die 'ships internationally' heeft staan. Controleer vervolgens zijn shipping costs voor EU verzending (kan nogal uiteenlopen!), en bestel.

Of Amazon altijd het goedkoopste is, nee. Maar het is absoluut wel mogelijk.

-

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Ik heb op 1 december Far Cry 2 besteld bij play.com maar als status heeft die van mij nog steeds "Order taken"

• alex3305
Creepy schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:36:
[...]

[..]
Dingen regelen in de US is wat dat betreft makkelijker. Alleen Sony USA en geen grote verschillen met zaken als BTW.
In de US is er ook een verschil van BTW, alleen wordt die pas afgerekend bij het afrekenen in de store.
Voorbeeld: Als 'inwoner' van New York (NY) moest ik sales tax betalen (iets van 10%), terwijl ik als 'inwoner' van Las Vegas (NV) geen sales tax hoef te betalen.

Overigens, waar blijven de updates voor PSN. Ik zit met smart op Home en Lumines te wachten :9~

• kronk
  • Niet online
Dat zal pas echt vanavond na 6een zijn. :)

Ik vraag me of home niet tegelijk online komt met de usa. Dan kan het nog wel eens wat later worden dan de normale store update.

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik kreeg net een mailtje dat vandaag bij de MM Arena een PS3 + Singstar 2 + Motorstorm 2 voor 348,- te krijgen is.

Anoniem: 141965

Wie weet wat je ongeveer kan krijgen voor een tweedehands Playstation 3 40 GB met 1 controller in zeer goede staat? Hij is een ongeveer een half jaar oud.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 141965 op 11-12-2008 13:44 ]

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Hey mensen,

Ik zit momenteel in India op vakantie alleen waar ik niet op rekende is het lage aanbod van internetshops (ondanks het vele otusourcing werk). Top dat Jeep even een nieuw topic aangemaakt heeft. Eind dit jaar ben ik weer thuis. Heb ik ondertussen veel gemist?

tot over twee weken! :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Uncharted 2 ligt in de winkels, Kojima is bijna klaar met Zone of the Enders 3, de demo van FF13 staat in de store, evenals die van Heavy Rain en sony heeft nintendo opgekocht en dus komt de volgende super smash op de ps3.

Verder heb je niets gemist ;)

Topicstarter
Anoniem: 141965 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 13:44:
Wie weet wat je ongeveer kan krijgen voor een tweedehands Playstation 3 40 GB met 1 controller in zeer goede staat? Hij is een ongeveer een half jaar oud.
Wil je kopen of verkopen? Een vraagprijs van 300€ is denk ik niet slecht, verwacht dan dat je een serieus bod van 250€ krijgt. Met een beetje onderhandelen krijg je 280€.

Vergeet niet dat je er geen games bij levert, de laatste aanbiedingen zijn 80gb + 2 games :349€.

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-06 10:53
Wat is nou één van de betere online games ?
Een first person shooter, dat sowieso.

Ooh, en hoe kan je bijvoorbeeld in Saints Row 2 vrienden toevoegen als iemand meedoet aan je spel ?

gewoon nee.

Anoniem: 141965

Anoniem: 239951 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:01:
[...]

Wil je kopen of verkopen? Een vraagprijs van 300€ is denk ik niet slecht, verwacht dan dat je een serieus bod van 250€ krijgt. Met een beetje onderhandelen krijg je 280€.

Vergeet niet dat je er geen games bij levert, de laatste aanbiedingen zijn 80gb + 2 games :349€.
Dat is ook de reden. Ik vind die media markt aanbieding wel erg aantrekkelijk :)

Is er behalve de opslagcapaciteit nog een verschil tussen de 40 GB en 80 GB versie?

Topicstarter
DarthDavy schreef op donderdag 11 december 2008 @ 09:48:
Weet je wat ik begin te missen in de startpost? Een lijstje van topgames/must-haves die al iets ouder zijn.
Goedemorgen, leest u even mee. Uit de startpost:
Anoniem: 239951 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:22:
:? Wat zijn de topgames die ik gespeeld moet hebben?
Als je een net een PS3 gekocht hebt dan weet je misschien niet precies welke oudere games nou écht de moeite waard zijn, hier volgt een lijstje: Uncharted, Ratchet & Clank,
Warhawk, Resistance 1 + 2, Motorstorm, Burnout Paradise, Folklore, Metal Gear Solid 4, Siren, LittleBigPlanet, Heavenly sword, Fallout 3, GTA IV, GRID, CoD4: MW, Dead space en nog een aantal PSN titels: Wipeout HD, Super Stardust HD, Echochrome, Pixeljunk Monsters, Pixeljunk Eden en Pain.
Aanvullingen zijn altijd welkom, ik ga die games trouwens niet uitgebreid bespreken in de startpost want er is genoeg over te vinden.

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

GH3, Bioshock, NG: Sigma en DMC4 zijn natuurlijk ook erg fijne games. En pixeljunk eden en bionic commando

[ Voor 3% gewijzigd door Reemster op 11-12-2008 14:40 ]

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Anoniem: 239951 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:12:
[...]

Goedemorgen, leest u even mee. Uit de startpost:

[...]

Aanvullingen zijn altijd welkom, ik ga die games trouwens niet uitgebreid bespreken in de startpost want er is genoeg over te vinden.
Woooops... Over gekeken. O-)

• HoefMeistert
  • Laatst online: 03-06 20:47
Voor de mensen welke de Shaun White aanbieding van play.com gemist hebben hier een herkansing : http://www.gamestation.co...Shaun-White-Snowboarding/
ong 24E incl shipping.

PSNID : HoefMeistert

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Kan het import- en prijzengehalte weer wat omlaag? Dit topic is er voor de PS3 ervaringen. Voor import loopt in Shopping Forum een mooie draad, en voor prijzen hebben we natuurlijk http://www.tweakers.net/pricewatch :)

Anoniem: 98664

Boeboe schreef op woensdag 10 december 2008 @ 13:57:
[...]

Je bedoelt een xbox + gratis game voor 149 euro. Of wou je simpelweg een onware stelling maken om te kunnen beweren dat de totale rekensom evenveel zou zijn? :p
Ik wil wel een harde schijf om updates (gta/burnout etc.) te kunnen installeren, ik heb overigens een full hd scherm welke ik dus ook met hdmi wil aansturen.....

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Bij pricewatch moet je anders wel meer dan het dubbele betalen voor shaun white. Ik vind die koopjes wel fijn, games voor een leuke prijs draagt toch bij aan de PS3 ervaring

Bij de pricewatch betaal je niets, daar staan prijzen. Je kunt ze ook zelf toevoegen als je betere prijzen weet.

[ Voor 26% gewijzigd door TheZeroorez op 11-12-2008 17:15 ]

El_V schreef op woensdag 10 december 2008 @ 16:18:
[...]

nog meer mensen die van die mooie aanbiedingen hebben? zag laatst ook ergens fallout 3 voor zelfs 20 euro.

en waar je die officiele headset goedkoop kan krijgen? was volgens mij bij play.com voor 25 euro maar toen had ik nog geen credit card :(
ELKE headset werkt, dus waarom die officiele?

• El_V
Anoniem: 98664 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 16:54:
[...]

ELKE headset werkt, dus waarom die officiele?
omdat ik daar op geil ;)

alex3305 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 13:12:
[...]

In de US is er ook een verschil van BTW, alleen wordt die pas afgerekend bij het afrekenen in de store.
Voorbeeld: Als 'inwoner' van New York (NY) moest ik sales tax betalen (iets van 10%), terwijl ik als 'inwoner' van Las Vegas (NV) geen sales tax hoef te betalen.

Overigens, waar blijven de updates voor PSN. Ik zit met smart op Home en Lumines te wachten :9~
Ik mag niet meer posten over prijzen, maar toch heb ik vorige week wipeout hd via new york besteld en geen btw. hoeven betalen.....
Zal even stoppen met posten...

Anoniem: 131051

ymmv schreef op woensdag 10 december 2008 @ 21:12:
[...]

Uitverkocht. Je bent te laat.

BTW Ik vind dat je een dief van je eigen portemonee bent als je niet online winkelt. De winkelprijzen voor games liggen bij Bart Smit en co nog altijd tussen de 60 en 70 euro.
Dat maken we dan voor onzelf wel uit, denk ik. Wat een hollandse attitude ook weer. :X Bart Smit is heel redelijk in z'n prijzen, en je vindt genoeg games rond de 55, en dat is voor mij wel weer goed zo.

Ok, je bespaart 10-15 euro per game. Dat is mij het verzenden, het wachten, het moeten aanleggen van x verschillende webwinkel accounts (ik strooi niet graag m'n persoonsgegevens rond, dat hoeft in de gamemania ook niet), het mogelijk verloren gaan van de verzending of extra douane kosten niet waard.

Integendeel, game uit het rek halen, afrekenen en meteen meenemen is mij al die 15 euro waard. Daarnaast kom je ook nog eens in de BS/<random gameshop> en zie je meteen ook wat anderen kopen, wat blijkbaar goed verkoopt, en wat er verder nog in de rekken ligt.

Dus iedereen zou online moeten kopen, anders zijn we gewoon 'dom', right? 8)7
Online kan het goedkoper, soms zelfs veel goedkoper. Zeker de laatste paar weken wordt er in de UK met prijzen gestunt: gloednieuwe games gaan daar voor een appel en ei over de virtuele toonbank. Ik heb veel (en veel te veel) games de laatste paar weken gekocht, maar 't is soms ook zo goedkoop ... Ik was helemaal niet van plan Fallout 3 te kopen, maar voor 25 euro neem ik hem wel mee. Idem ditto met Last Remnant, Far Cry 3 en Motor Storm 2.
En is dat dan beter? Voor mij in elk geval niet. Dat heb je zoveel games dat je ze nooit allemaal en helemaal kan uitspelen. Dan koop je alleen nog maar omdat ze goedkoop zijn en omdat het een 'buitenkansje' is, niet omdat je de game echt graag wil hebben of wil spelen. ('je kan ze niet laten liggen') Heb jij daar plezier van?
Dat zijn dan games die je even een half uurtje speelt, omdat je ze gekocht hebt, of vaak niet eens uit het plastiekje komen.

Ik deed vroeger net hetzelfde met pc games en dat was een ramp. Ik ben maar wat blij dat de games niet te goedkoop zijn, want dat is een goede drempel om niet zomaar alles te kopen. Sindsdien ben ik terug veel kieskeuriger en geniet ik dubbel zoveel als ik met iets thuis kom die het geld waard was. Ik zou ook fallout meegenomen hebben als het 25 euro kostte. Daar had ik dan een uurtje mee gespeeld. Netto zou online games kopen voor mij duurder zijn dan gewoon offline, wegens alle loze aankopen waar ik toch niets mee ben. Eén zo'n game, en je voordeel bij twee andere games is meteen weg.

Verder zou ik mezelf een cheapskate vinden door elke euro zo fanatiek te laten meetellen. (bij webwinkel x 26 euro en bij webwinkel y 28 euro, dan maar bij webwinkel x 8)7 ) Dan hoor ik sowieso geen luxeproduct te hebben als een ps3, simpel.

Tot slot is er voor dit soort koopjes het 'games import topic' en hebben die aanbiedingen hier helemaal niets te zoeken. Het gaat over ervaringen ivm de ps3 en met games.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 11-12-2008 18:00 ]

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:01
De Postbank is echt de beste out There.

Net Prince of Persia voor de ps3 gekocht voor 37 euro incl verzendkosten :)

Nu maar hopen dat ze Call of Duty WaW ook gaan verkopen.

[ Voor 20% gewijzigd door GranCanaria op 11-12-2008 17:51 ]

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Saturn is wel weer fantastisch hoor. Vorige week dus de 80Gb+R2 gehaald voor 335 euro en gisteren langs geweest om te melden dat er erg veel aanbiedingen waren van 349 met 2 spellen en soms nog wat extra's. Webshops telden helaas niet mee en ik kon verder niet hard maken dat er winkels waren met een prijs voor 349.

Bleek er notabene op de Saturn website een aanbieding te staan met R2+singstar+2 mics.....heb ik dus FIFA 09 voor 14 euro meegekregen :D

Klasse keten :D

Ik kan niet in de store? Waarschijnlijk helemaal hammered omdat iedereen home aan het afhalen is?

Ik heb m'n playstation herstart en nu kan ik ook niet meer inloggen op PSN.

"An error has occurred. You have been signed out of PlaystationNetwork"

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 11-12-2008 18:33 ]

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-05 21:02

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Anoniem: 131051 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 18:29:
Ik kan niet in de store? Waarschijnlijk helemaal hammered omdat iedereen home aan het afhalen is?

Ik heb m'n playstation herstart en nu kan ik ook niet meer inloggen op PSN.

"An error has occurred. You have been signed out of PlaystationNetwork"
Ik kan niet eens inloggen...Damn,Was ik maar eerder thuis.

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Anoniem: 248741

Ik kan er ook al niet op komen, zal inderdaad wel vanwege home komen.

Als ik wil inloggen :

Er is een fout opgetreden. U bent afgemeld bij het Playstation Netwerk.
(80710092)

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 248741 op 11-12-2008 18:50 ]

• frG
  • Laatst online: 15-06 09:38

frG

Inderdaad zelfde probleem hier, wou net ff lekker little big planet gaan spelen :(

Nouja, hopen dat home het waard is dan maar :)

Topicstarter
Anoniem: 131051 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 17:41:
Dus iedereen zou online moeten kopen, anders zijn we gewoon 'dom', right? 8)7

Verder zou ik mezelf een cheapskate vinden door elke euro zo fanatiek te laten meetellen. (bij webwinkel x 26 euro en bij webwinkel y 28 euro, dan maar bij webwinkel x 8)7 ) Dan hoor ik sowieso geen luxeproduct te hebben als een ps3, simpel.

Tot slot is er voor dit soort koopjes het 'games import topic' en hebben die aanbiedingen hier helemaal niets te zoeken. Het gaat over ervaringen ivm de ps3 en met games.
You're a freaking broken record, steeds weer datzelfde irritante verhaal.

Het is te hopen dat je niet in het bedrijfsleven zit met zo een attitude, maar misschien zeg ik wel weer wat doms of niet?
Jij hebt waarschijnlijk andere normen en waarden (en budget) dan de meeste mensen hier. Wie zit er nou niet graag voor een dubbeltje op de eerste rij al moet je daar soms iets langer op wachten.
Ga toch niet telkens zo lopen zeuren dat je het er allemaal wel voor over hebt.. und so weiter.

Anoniem: 239951 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 18:54:
[...]

Blijf je dan ook uit het topic weg met al die onnozele aanbiedingen waar bijna niemand iets aan heeft? Want dat is ook een 'freaking broken record'. Ik denk dat iedereen nu wel al play.com/gcshop en weet ik veel in z'n favorieten heeft staan, ze kunnen nu wel zelf zoeken zeker?

Und so weiter?

'dubbeltje op de eerste rang'... Ik ben student for crying out loud. Ik mag hopen dat jij je ook niet zo in het bedrijfsleven gedraagt. Gaat iedereen op zakenlunch, kom jij met een broodtrommeltje aan. Als je naar de bios gaat, maakt het toch ook niet uit hoe duur die cola is?

Kan iemand al terug online? Ik hoef niet per se toegang te hebben tot de store of home, maar wou ook net wat LBP doen...

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 11-12-2008 19:00 ]

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-06 14:04
PSN is down omdat ze Home aan het inbrengen zijn; Ik moest vandaag Home 1-03 downloaden maar kon er niet meer in daarna.Dus gewoon even wachten tot ze klaar zijn en dan moet Home ook beschikbaar zijn

Anoniem: 270455

TeGek schreef op donderdag 11 december 2008 @ 18:33:
[...]

Ik kan niet eens inloggen...Damn,Was ik maar eerder thuis.
Ik heb om 6 uur nog geprobeerd... maar niks. half 7 probeer ik nog een keer... ligt heel PSN er uit 8)7

• Trent900
*knip* nog meer zinloos en offtopic geblaat.

[ Voor 92% gewijzigd door PromoX op 11-12-2008 19:03 ]

• PromoX
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Anoniem: 239951 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 18:54:
[...]

Het is te hopen dat je niet in het bedrijfsleven zit met zo een attitude, maar misschien zeg ik niet wel weer wat doms of niet?
Jij hebt waarschijnlijk andere normen en waarden (en budget) dan de meeste mensen hier. Wie zit er nou niet graag voor een dubbeltje op de eerste rij al moet je daar soms iets langer op wachten.
Ga toch niet telkens zo lopen zeuren dat je het er allemaal wel voor over hebt.. und so weiter.
Beter dat we deze offtopic discussie afsluiten, voordat het te onvriendelijk gaat worden. Wil je er toch verder op ingaan, ga dan gezellig met elkaar DM-en ofzo :).

And I'm the only one and I walk alone.

Anoniem: 116278

Anoniem: 131051 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 18:57:
[...]
Blijf je dan ook uit het topic weg met al die onnozele aanbiedingen waar bijna niemand iets aan heeft?
Ik vind ze anders uiterst interressant hoor, ik heb er inmiddels al wat besteld. :>

Ik kon terug inloggen, maar geen linkje naar home, noch in xmb of in de store. Kan dus blijkbaar even duren...

Het hoort toch onder 'network' diensten te staan?

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-06 14:04
Ik denk meer ergens in de PS Store, misschien onder "Familie" ofzo. Heb je al geprobeerd de PS3 te updaten?

Anoniem: 149800

Wat Home betreft moeten we nog ff op wachten. :?

Anoniem: 148415

Home komt niet in de Store te staan, maar 'verschijnt' in de XMB wanneer Sony de knop omzet. Als je vervolgens Home opstart begint ie pas de cliënt te downloaden, als ik het goed begrijp.

Maar goed, er zijn weer problemen bij Sony, het zal weer eens niet zo zijn :P Ze zijn vandaag bezig geweest met 'testen'. Uhm, waarom pas vandaag en hadden ze daar niet een hele closed beta de tijd voor?

Naja, we zien wel...

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 148415 op 11-12-2008 19:17 ]

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Anoniem: 148415 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 19:13:
Home komt niet in de Store te staan, maar 'verschijnt' in de XMB wanneer Sony de knop omzet. Als je vervolgens Home opstart begint ie pas de cliënt te downloaden, als ik het goed begrijp.

Maar goed, er zijn weer problemen bij Sony, het zal weer eens niet zo zijn :P Ze zijn vandaag bezig geweest met 'testen'. Uhm, hadden ze daar niet een hele closed beta de tijd voor?
Logisch die problemen he, als ze dit live gooien gaat heel de wereld in 1x home binnentrekken, dat vinden de servertjes niet zo leuk denk ik :)

Owner of DBIT Consultancy

Ergens heeft hij wel een punt natuurlijk, het is nog steeds een beta, ook al is het dan 'open-beta'

Dat ze nu problemen moeten gladstrijken hoort dan eigenlijk bij het beta proces.

Niet erg leuk, maar home is nu ook weer niet zo belangrijk. Ik wil het gewoon even proberen om te zien wat het is, beetje prutsen.

• El_V
Anoniem: 131051 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 18:57:
[...]

Blijf je dan ook uit het topic weg met al die onnozele aanbiedingen waar bijna niemand iets aan heeft? Want dat is ook een 'freaking broken record'. Ik denk dat iedereen nu wel al play.com/gcshop en weet ik veel in z'n favorieten heeft staan, ze kunnen nu wel zelf zoeken zeker?
ik vind het altijd fijn dat hier de dikke aanbiedingen worden gepost.. ze zijn vaak maar tijdig en zo vaak zit ik niet op die sites..

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-06 10:53
Iemand ervaring met de winkel :
www.blahdvd.com ?
Levert snel e.d ?

gewoon nee.

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

SanderPS3 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 20:04:
Iemand ervaring met de winkel :
www.blahdvd.com ?
Levert snel e.d ?
Shiver23 in "Het Games Import topic"

[ Voor 20% gewijzigd door Shiver23 op 11-12-2008 20:14 ]

PSN: Shiver23

Anoniem: 130184

Anoniem: 131051 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 19:25:
Ergens heeft hij wel een punt natuurlijk, het is nog steeds een beta, ook al is het dan 'open-beta'

Dat ze nu problemen moeten gladstrijken hoort dan eigenlijk bij het beta proces.

Niet erg leuk, maar home is nu ook weer niet zo belangrijk. Ik wil het gewoon even proberen om te zien wat het is, beetje prutsen.
Dat klopt, maar aangezien heel PSN rot is heb je er dus ook last van als je helemaal niks met Home doet, en dat is dan weer wel redelijk belangrijk imho.

Anoniem: 178057

Anoniem: 148415 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 19:13:
Verkeerd begrepen. Home komt op de Playstation Store te staan om men toch de keuze te geven als ze het erop willen of niet. Wanneer je het dan installeert, komt het op de XMB onder de Playstation Network logo/category te staan.

• Soepstengel
  • Laatst online: 20:39
New comers to the service will find the Home icon on their XMB once we activate it. You wont have to look for it, it will be easy to spot and will appear under PlayStation®Network. However, if you are online on your PS3 when we activate it you will need to restart your PS3 for it to appear. Watch these forums for news on when that is. It will work like Folding@Home in that the icon will be there and you'll download the service when you first select it.
Hiervandaan

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

• Fighting Power
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-06 13:11
Home is er nu ben hem net aan het downloaden

PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs

• alex3305
Yes Home is er inderdaad, alleen downloaden duurt zo te zien lang!! Bedankt voor de tip ;)

Overigens dadelijk nog even kijken voor een US store update.

EDIT: na 20min op 75% ;)

[ Voor 8% gewijzigd door alex3305 op 11-12-2008 22:05 ]

• M a r c o
  • Niet online
lang? binnen 5 minuten hier.

Nou, dat begint al goed. "Network error. The connection to the server was lost C-991"

[ Voor 63% gewijzigd door M a r c o op 11-12-2008 22:04 ]

• Crashcat
Loop er al een half uur rond. Als een meid hahaha...

• El_V
erg vet.. ik had het ook binnen 5 minuutjes binnen.

denk wel dat het wat gaat worden :D

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Je kunt een club maken ofzo.... wie maakt er een GoT club, ik wil dat wel proberen maar ik kan geen verbinding meer krijgen.

Smiling as the shit comes down...

Anoniem: 193248

downloaden ging hier ook snel, maar ook ik heb die C-991 error. Zal wel overbelast zijn ...

• Crashcat
ScrooLoose schreef op donderdag 11 december 2008 @ 22:41:
Je kunt een club maken ofzo.... wie maakt er een GoT club, ik wil dat wel proberen maar ik kan geen verbinding meer krijgen.
Club oprichten kost 5 euro. Als je het nog wilt inrichten, dan ben je denk ik zo'n 10 tot 20 euro kwijt in totaal.

Waar kan ik Home precies vinden, zit me namelijk rot te zoeken binnen de Playstation-store?

• Trent900
Anoniem: 84457 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 23:07:
Waar kan ik Home precies vinden, zit me namelijk rot te zoeken binnen de Playstation-store?
Bijna op de juiste plek ;) Je kunt het buiten de store vinden.

Trent900 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 23:08:
[...]

Bijna op de juiste plek ;) Je kunt het buiten de store vinden.
Oke, waar precies?

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:16
Boven de store button staat hij ;)

Voor welke games kan je eigenlijk allemaal trofeeën winnen?
Is daar ergens een lijst van ofzo?

[ Voor 49% gewijzigd door jdiezrequejo op 11-12-2008 23:12 ]

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• Nakebod
  • Laatst online: 21:54

Nakebod

Nope.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Anoniem: 268098

Hmm ik krijg hem niet te vinden. Heb me ps3 paar x uitgezet en weer aan. icoontje verschijnt steeds niet???

jdiezrequejo schreef op donderdag 11 december 2008 @ 23:11:
[...]

Boven de store button staat hij ;)

Voor welke games kan je eigenlijk allemaal trofeeën winnen?
Is daar ergens een lijst van ofzo?
Daar heb ik accountbeheer staan, hoe precies verder?
B.v.d

Anoniem: 150297

Weet iemand wat nu de Ps3 kost in de MM.
Omgeving Z-Holland,Den-Haag btw.
Heb namelijk weinig tijd om de MM te bezichtigen.

• El_V
Anoniem: 84457 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 23:19:
[...]

Daar heb ik accountbeheer staan, hoe precies verder?
B.v.d
start je ps3 ff opnieuw op.. dan staat hij er
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.