Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:03

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Heeft iemand hier ervaring mee?
Last FM script for NMT:
http://networkedmediatank.com/showthread.php?tid=15095

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Ja die had ik zelf ook gevonden en gebruikt.
Alleen zodra ik de oude firmware erop heb staan en ik de apps wil installeren via usb, kan hij gewoon de usb drive niet vinden.
Daardoor krijg ik de apps gewoon niet geïnstalleerd. Online vind hij ze wel gewoon, maar dan wil hij natuurlijk de laatste firmware installeren.
Marzman schreef op zondag 08 maart 2009 @ 15:27:
PCH had dat gefixed met die subtitles. Dus of je hebt niet de laatste firmware, of ze hebben het weer gesloopt in de laatste firmware :)

Als je de firmware update en er een harddisk in hebt zitten krijg je vanzelf een vraag of je de bijbehorende NMT apps wilt installeren.
Neem aan dat als m'n pch zelf aangeeft dat er een nieuwe firmware is, dat dat ook echt de laatste is. ;)

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 16:59
Installatie via network verloopt momenteel weer lekker snel en zonder problemen :)

Vind het alleen wel jammer dat nog steeds die netwerk snelheid zo tergend traag is, zowel op windows als nix bak kom ik niet boven de 4MB/s uit.
Ik gebruikte een tijdje een oude versie van het script, hier moest je ook constant weer inloggen maar dat schijnt nu verholpen te zijn. Maar het luisterde altijd wel prettig zonder haperingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 13:32
saxion schreef op zondag 08 maart 2009 @ 19:37:
[...]

Bedankt voor je script, maar ik begrijp het nog niet helemaal. Kun je wat uitleg geven wat het script precies doet in de volgende regels ?

cd /mnt/syb8634/bin

./dropbearkey -t rsa -f /mnt/syb8634/etc/dropbear/dropbear_rsa_host_key

./dropbearkey -t dss -f /mnt/syb8634/etc/dropbear/dropbear_dss_host_key

cp /etc/shadow /share/shadow.backup

LOGIN- Root / PW: B...3
sed -i 's/root:[^:]*:/root:\$1$JAJAJAHIERSTONDEENGEHASHEDWW1Q1\/Ma.:/' /etc/shadow
sed -i 's/\/root:\/bin\/true/\/mnt\/syb8634\/home\/root:\/bin\/sh/' /etc/passwd

/mnt/syb8634/sbin/dropbear -d /mnt/syb8634/etc/dropbear/dropbear_dss_host_key -r /mnt/syb8634/etc/dropbear/dropbear_rsa_host_key

Ik zit met de volgende problemen/vragen;
-
- het genereren van de host en client key heb ik gedaan met puttygen. Vervolgens heb ik de hostkey toegevoegd in het bestand authorized_keys, is dit niet de juiste manier?
- met welke user kan ik inloggen? ik krijg telkens de melding; server refused our key..
Ik ben ook wel benieuwd naar je script.... Betekent dit dat je de NMT met WOL kan opstarten?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:56
Is het nu mogelijk zowel de hdmi uitgang als de composite (of component) uitgang tegelijk te gebruiken, of moet je altijd schakelen met de tvmode + X op de remote? Ik kan het in dit topic niet zo snel terugvinden. En hoe zit het met het gelijktijdig gebruiken van meerdere geluidsuitgangen?

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan mij helpen ik heb de popcorn hour A-110 die ik optich heb aangesloten op mijn Logitech Z-5500
nu krijg ik wel dts geluid en prologic 2 maar ik krijg 5.1 niet voor elkaar
kan iemand mij uitleggen hoe ik dat voor elkaar krijg
niemand een idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 13:48

Bergie

Lekker belangrijk...

Zijn er meer mensen die bij de nieuwste PCH-A110 firmware (01-17-090125-15-POP-403) last hebben van vastlopers tijdens spelen vanaf de HD?

Ik heb het gisteren geprobeerd met zowel de nieuwe Heroes als Dollhouse aflevering en bij beide liep hij steeds na ongeveer 10 minuten vast. Later vanaf het netwerk wat video bekeken en dit ging gewoon goed.

Ik heb nog niet geprobeerd dezefde afleveringen via het netwerk te kijken; dus er is nog een kans dat het aan de bestanden (mkv's) zelf ligt, maar die kans lijkt me eigenlijk klein.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 10:30:
wie kan mij helpen ik heb de popcorn hour A-110 die ik optich heb aangesloten op mijn Logitech Z-5500
en
Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 09:20:
niemand een idee
antwoord 1;
De Z5500 detecteerd gewoon DTS (5.1), DPL of DD (5.1) zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Katseviool schreef op zondag 08 maart 2009 @ 22:46:
Vind het alleen wel jammer dat nog steeds die netwerk snelheid zo tergend traag is, zowel op windows als nix bak kom ik niet boven de 4MB/s uit.
Als je client kant niet de limiet is, kun je twee threads tegelijk laten transporteren, dan haal je (bijna) het dubbele. Heb je natuurlijk niets aan als je maar 1 groot bestand overzet, maar bij bijvoorbeeld meerdere episodes van series of meerdere films gaat dat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

argro schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 08:17:
Nog één vraag over het downloaden van torrents.

Ik zou graag mijn series niet downloaden in de default map (/share/Download) maar in /share/Series. Nu heb ik per serie (bijvoorbeeld 24) een map aangemaakt (/share/Series/24/). In TorrentWatch heb ik deze downloadlocatie opgegeven. Nu krijgt ik in Transmission de volgende melding wanneer TorrentWatch de betreffende torrent download: "no such file or directory". Hoe zorg ik er voor dat de series op de juiste locatie terecht komen?
Let eens goed op op hoofdletters, het is capital sensitive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Lt. Marx schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:05:
[...]

Let eens goed op op hoofdletters, het is capital sensitive.
Heb ik gedaan. De hoofd- en kleine letters zijn identiek aan die van de betreffende mappen.

Heb dus een map /share/Series/24, Default is /share/Download/.
Wat vul ik nu in bij 'Save In' in Torrentwatch om een download van 24 in de juiste map terecht te doen komen?
- /share/Series/24/
- share/Series/24
- /Series/24/
- Series/24
- iets anders.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

/share/Video/Series/Heroes
Dit werkt bij mij perfect, welke versie van torrentwatch draai je?

beginnen met slash en zonder slash eindigen. Capital sensitive en de rest volgt vanzelf?

[ Voor 54% gewijzigd door LtMarx op 09-03-2009 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Lt. Marx schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:20:
[...]
Dit werkt bij mij perfect, welke versie van torrentwatch draai je?
Versie 0.7.10 van TorrentWatch en versie 1.51 van Transmission. Torrentwatch stuurt de torrent dus wel door naar Transmission. In Transmission krijg ik de melding "no such file or directory found".
beginnen met slash en zonder slash eindigen. Capital sensitive en de rest volgt vanzelf?
Dank, ik ga het vanavond proberen.

[ Voor 14% gewijzigd door argro op 09-03-2009 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imparator
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-05 11:19
Hoi, kan iemand mij vertellen welke sata 2 cf kaart ik kan en moet gebruiken ?

ik heb al een nas DS207+ van synology, maar wil gebruik maken van de community installer, en die kan je volgens mij alleen maar gebruiken met een interne hdd, en die wil ik er niet inzetten omdat ik toch al genoeg opslag plaats heb op mijn nas.

heb veel gegoogled maar kan niet zo een 2 iets erover vinden, vind wel sata 2 cf kaarten maar weet niet welke er wel in moet, misschien dat er al iemand eentje gebruikt die wel werkt ?

al vast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
imparator schreef op maandag 09 maart 2009 @ 12:23:

ik heb al een nas DS207+ van synology, maar wil gebruik maken van de community installer, en die kan je volgens mij alleen maar gebruiken met een interne hdd, en die wil ik er niet inzetten omdat ik toch al genoeg opslag plaats heb op mijn nas.

heb veel gegoogled maar kan niet zo een 2 iets erover vinden, vind wel sata 2 cf kaarten maar weet niet welke er wel in moet, misschien dat er al iemand eentje gebruikt die wel werkt ?

al vast bedankt.
Is een kleine HD niet goedkoper? Voor een paar tientjes heb je al een sata schijf van een paar honderd GB. Het zou mij niet verbazen wanneer dat een stuk goedkoper is dan een sata2cf convertor en een cf-kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-08 19:07

JAMF

010 the number of the best

imparator schreef op maandag 09 maart 2009 @ 12:23:

al vast bedankt.
Ben ik ook wel nieuwsgierig naar, wil ook een CF kaart erin (geen HDD vanwege herrie)

iemand ervaring met die van conrad of deze ook van van conrad

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
christab schreef op zondag 08 maart 2009 @ 10:30:
en
quote:
christab schreef op maandag 09 maart 2009 @ 09:20:
niemand een idee
antwoord 1;
quote:
MaZo schreef op zondag 08 maart 2009 @ 11:28:
DTS is (minimaal) 5.1.
De Z5500 detecteerd gewoon DTS (5.1), DPL of DD (5.1) zelf

dat is dus het gekke zodra een film dts heeft pakt hij dat maar als het gewoon 5.1i dus digitaal dan gooit hij het naar prolic 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Niet online
saxion schreef op zondag 08 maart 2009 @ 19:37:
[...]
Bedankt voor je script, maar ik begrijp het nog niet helemaal. Kun je wat uitleg geven wat het script precies doet in de volgende regels ?
Saxion, het is voor mij ook al weer een tijdje geleden dat ik dit gedaan heb, dus enkele dingen heb ik niet zo helder meer voor de geest. Verder moet ik wel even opmerken dat mijn stukje code geen script is, maar een soort van geheugensteuntje hoe ik het weer aan de praat krijg als ik mijn NMT moet resetten. Ik zal de afzondelijke regels dus gewoon één-voor-één in m'n telnet sessie moeten knippen en plakken... Verder heb ik SFTP dus NIET aan de praat.. alleen SSH...

hionder volgt een uitleg bij de commando's.. Mijn linux kennis is vrij belabberd, dus wellicht sla ik soms de plank een beetje mis..

code:
1
2
3
cd /mnt/syb8634/bin
./dropbearkey -t rsa -f /mnt/syb8634/etc/dropbear/dropbear_rsa_host_key   
./dropbearkey -t dss -f /mnt/syb8634/etc/dropbear/dropbear_dss_host_key

genereer noodzakelijke RSA en DSS host-keys voor dropbear

code:
1
cp /etc/shadow /share/shadow.backup

maak voor de zekerheid een kopietje van het schaduw-wachtwoordbestand (waarin de gehashde wachtwoorden staan)

code:
1
2
3
LOGIN- Root / PW: B...3
sed -i 's/root:[^:]*:/root:\$1$JAJAJAHIERSTONDEENGEHASHEDWW1Q1\/Ma.:/' /etc/shadow 
sed -i 's/\/root:\/bin\/true/\/mnt\/syb8634\/home\/root:\/bin\/sh/' /etc/passwd

1e regel: laatmaar.. dit is meer een opmerking voor mezelf..
2e regel: vervang in het schaduw-wachtwoordbestand het standaard gehashde wachtwoord van root door een bekende wachtwoord hash die je van een ander *nix systeem afplukt
2e regel: vervang in het schaduw-wachtwoordbestand de home-directory door een andere

code:
1
/mnt/syb8634/sbin/dropbear -d /mnt/syb8634/etc/dropbear/dropbear_dss_host_key -r /mnt/syb8634/etc/dropbear/dropbear_rsa_host_key

start dropbear server met de gegenereerde host-keys...

Ik kan hierna met een SSH-client op poort 22 verbinding maken met mijn PCH en inloggen met gebruiker 'roót' en het wachtwoord dat ik van mijn andere linux systeempje heb gehaald. Even poort 22 doorsturen vanaf de router naar mijn nmt en het werkt ook vanaf het internet.
- het genereren van de host en client key heb ik gedaan met puttygen. Vervolgens heb ik de hostkey toegevoegd in het bestand authorized_keys, is dit niet de juiste manier?
geen idee.. ik log gewoon in met gebruikersnaam (root) en wachtwoord. Okay, het kan veiliger, maar met een wachtwoord van meer dan 10 characters even meer dan genoeg...
Possible schreef op zondag 08 maart 2009 @ 23:11:
[...]
Ik ben ook wel benieuwd naar je script.... Betekent dit dat je de NMT met WOL kan opstarten?
Neen, ik log via SSH in op mijn PCH en kan vervolgens mijn PC starten via WOL. Een NMT staat immers altijd aan, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Laatst online: 10-09 13:48

Bergie

Lekker belangrijk...

Bergie schreef op maandag 09 maart 2009 @ 09:29:
Zijn er meer mensen die bij de nieuwste PCH-A110 firmware (01-17-090125-15-POP-403) last hebben van vastlopers tijdens spelen vanaf de HD?

Ik heb het gisteren geprobeerd met zowel de nieuwe Heroes als Dollhouse aflevering en bij beide liep hij steeds na ongeveer 10 minuten vast. Later vanaf het netwerk wat video bekeken en dit ging gewoon goed.

Ik heb nog niet geprobeerd dezefde afleveringen via het netwerk te kijken; dus er is nog een kans dat het aan de bestanden (mkv's) zelf ligt, maar die kans lijkt me eigenlijk klein.
Hmm, gisteravond weer eens teruggegaan naar de vorige firmware en daar blijkt het probleem niet mee opgelost te zijn.
Dus ik heb de hd eruit gehaald en hem in mijn pc gedrukt om met een Ubuntu cd te kunnen backuppen en eventueel even formatteren maar tijdens het kopieren gaf hij ook al fouten aan op sommige bestanden...

Vanavond maar eens ff verder puzzelen; wel raar dat dit pas na een firmware update aan het licht is gekomen.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
the real JAMF schreef op maandag 09 maart 2009 @ 15:28:
[...]

Ben ik ook wel nieuwsgierig naar, wil ook een CF kaart erin (geen HDD vanwege herrie)
Bij een beetje fatsoenlijke HDD (bijvoorbeeld een WD Caviar Green) is herrie toch geen probleem? Bij een dergelijke schijf moet je je oor op de PCH leggen om de HDD überhaupt te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

argro schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 09:08:
[...]
Bij een beetje fatsoenlijke HDD (bijvoorbeeld een WD Caviar Green) is herrie toch geen probleem? Bij een dergelijke schijf moet je je oor op de PCH leggen om de HDD überhaupt te horen.
Gewoon een 500gb 2.5" schijfje erin proppen. Die zijn echt lekker stil. Heb zelf een 320gb 2.5" van WD erin hangen en die is echt lekker stil. En koel, ook belangrijk.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-08 19:07

JAMF

010 the number of the best

[...]
Nee, klopt, maar ik heb em eigenlijk niet nodig als hoofd-opslaglocatie (heb al een NAS); ik wil eigenlijk gewoon een 32 of 64 GB kaartje gaan gebruiken om de PCH apps te draaien en misschien eens een filmpje of een muziekje lokaal op te slaan als streaming niet helemaal vloeiend gaat. en misschien later eens met transmission aan de gang...............maar ook dan heb ik genoeg aan 64 GB

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-08 21:24
the real JAMF schreef op maandag 09 maart 2009 @ 15:28:
[...]

iemand ervaring met die van conrad of deze ook van van conrad
Kijk ook eens bij DealExtreme; zelfde spul, veel goedkoper en geen verzendkosten.
En let op welk CF kaartje je gebruikt omdat niet alle kaarten geschikt zijn. Alleen die met DMA 4.
Lees ook de thread op het networkedmediatank forum over de 'internal CF solution'.
Ik post onder dezelfde naam..
Voor de NMT apps heb je aan 2 Gb al genoeg. Ze hebben maar 450 Mb nodig.

Als je ook af en toe een torrent wilt downloaden kun je beter 8Gb nemen.
Via het NZB config script kun je downloads van de niewwsgroepen direct naar je NAS of externe schijf sturen.

[ Voor 19% gewijzigd door OutofFocus op 10-03-2009 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Kwam op m'n werk een Papst fannetje 25 x 25 tegen.
Heb ik voor de gein in m'n PCH gebouwd, alleen starte hij af en toe niet op met 5v.
Op 12v maakte hij redelijk wat geluid en zoveel airflow was helemaal niet nodig.

Totdat ik ontdekte dat de fanmate 2 van Zalman er precies naast de hdd past.
Met een kleine aanpassing dan :P
Kan nu netjes de snelheid regelen, zonder dat ik de fan hoor draaien.
Afbeeldingslocatie: http://i283.photobucket.com/albums/kk299/Oxellaar/P3100238.jpg?t=1236708004

Afbeeldingslocatie: http://i283.photobucket.com/albums/kk299/Oxellaar/P3100240.jpg?t=1236708060

Afbeeldingslocatie: http://i283.photobucket.com/albums/kk299/Oxellaar/P3100236.jpg?t=1236708557
Een fan is wel niet nodig, maar het scheelt wel flink in temperatuur.
Ga de bedrading nog wel een keer inkorten, dit is nog niet zo fraai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubert
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 10:03
[...]
Ik heb de WD Caviar Green, maar om nou te zeggen dat je je oor op de PCH moet leggen om hem te horen...
Ik kan toch echt wel van een afstandje horen of de HDD draait of niet.

Overigens is herrie ook een groot woord, maar ik hoor de HDD toch echt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beauty555
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-09-2010
Oxellaar schreef op zondag 08 maart 2009 @ 14:46:
[...]
Had idd de applications van NMT niet via usb gedaan, maar online.
De usb drive kan hij niet vinden op dat moment.
Vandaar dat ik het online deed ;)

Maar staan de NMT applications in de firmware die je kan downloaden op de site van PCH?
Volgens mij niet, maar waar kan ik ze vinden?
Heb me al scheel gezocht, waarschijnlijk niet genoeg ;)
Ook vreemd dat hij de usb drive niet kan vinden, terwijl ik hem wel kan benaderen in het gewone menu.
Lukt alleen niet in het update menu.
Ja de NMT applications staan in de firmwares die je kunt downloaden.
Je ziet de USB drive ook niet via het update menu.
Je moet naar de USB browsen en vanuit daar de firmware starten, dus niet via het update menu !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Wat heeft een fan voor nut zolang je geen vastlopers hebt door de warmte ala ol' school Xbox 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Beauty555 schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 20:57:
[...]

Ja de NMT applications staan in de firmwares die je kunt downloaden.
Je ziet de USB drive ook niet via het update menu.
Je moet naar de USB browsen en vanuit daar de firmware starten, dus niet via het update menu !
Ja, ben er nu ook achter gekomen.
Zag idd dat ze gewoon genoemd staan onderaan het changelog, lezen is ook een vak ;)

Maar iig bedankt
MaZo schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 22:27:
Wat heeft een fan voor nut zolang je geen vastlopers hebt door de warmte ala ol' school Xbox 360?
Weinig tot niks geen nut bij mij.
Maar misschien wel voor mensen waar hij in een vrij kleine kast staat.

Maar je hebt gelijk, een fan is geen must.

[ Voor 27% gewijzigd door Oxellaar op 10-03-2009 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fooraap
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-10-2023
Ik heb een audiovraag en na heel veel nagelezen te hebben, heb ik nog steeds geen goed beeld aangezien ik op dit vlak er niet veel vanaf weet.

Als de HDX1000 via HDMI verbindt met mijn TV. Krijg ik dan ook DTS of AC3 geluid?
Ik heb geen home cinema of speciaal audio systeem.
Ik had gelezen dat hiervoor een decoder nodig is? Of is dat enkel voor de analoge signalen en niet voor HDMI??
Heb ik dan geen geluid voor bestanden die dat gebruiken?
Maakt het verschil of het een m2ts of een mkv file met DTS is? Bij een mkv is het geluid misschien al op een of andere manier gedecodeerd door tsmuxer ofzo?

Heeft de popcorn A110 hetzelfde probleem of kan die bestanden met DTS of AC3 gewoon via HDMI afspelen?

hopelijk kan iemand dit voor mij wat verduidelijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

fooraap schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 13:29:
Ik heb een audiovraag en na heel veel nagelezen te hebben, heb ik nog steeds geen goed beeld aangezien ik op dit vlak er niet veel vanaf weet.

Als de HDX1000 via HDMI verbindt met mijn TV. Krijg ik dan ook DTS of AC3 geluid?
Ik heb geen home cinema of speciaal audio systeem.
Ik had gelezen dat hiervoor een decoder nodig is? Of is dat enkel voor de analoge signalen en niet voor HDMI??
Heb ik dan geen geluid voor bestanden die dat gebruiken?
Maakt het verschil of het een m2ts of een mkv file met DTS is? Bij een mkv is het geluid misschien al op een of andere manier gedecodeerd door tsmuxer ofzo?

Heeft de popcorn A110 hetzelfde probleem of kan die bestanden met DTS of AC3 gewoon via HDMI afspelen?

hopelijk kan iemand dit voor mij wat verduidelijken...
Bijna alle TV's kunnen zelf niet decoden en dienen dus een stereosignaal aangeleverd te krijgen. Decoding van AC3 en DTS dient dan de mediaplayer zelf te doen. De Popcorn Hour A110 kan zowel AC3 als DTS decoden en dus weergeven op TV, de A100 heeft geen DTS-licentie en kan dus geen DTS decoden, alleen maar als bitstream doorgeven voor een externe decoder. Hoe dit met de HDX1000 zit weet ik niet, maar passthrough kunnen ze allemaal (dus dat het originele signaal wordt doorgegeven zodat een externe decoder het kan decoden).

In mediabestanden met DTS zit gewoon de DTS audiotrack, ook bij MKV. Decoding vindt dus ofwel plaats in de mediaplayer ofwel in een externe decoder.

DTS Of AC3 kan over HDMI, maar dan moet de ontvanger die wel kunnen decoden. Als je ontvanger dus een TV is zal dat in bijna alle gevallen niet het geval zijn en kun je dus beter de mediaplayer het al naar normaal stereo laten decoden.

[ Voor 4% gewijzigd door Wildfire op 11-03-2009 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fooraap
bedankt voor de verduidelijking

goed om te weten dat de popcorn a110 het kan decoden want de TV gaat het inderdaad niet kunnen.

Ik dacht dat de HDX 1000 het (nog) niet kan. Misschien dat ze dit later oplossen in firmware?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

fooraap schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 13:50:
Ik dacht dat de HDX 1000 het (nog) niet kan. Misschien dat ze dit later oplossen in firmware?!
Ja

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fooraap
op mpc club forum zijn er die de firmware van popcorn a110 geflashed hebben op andere NMT.
Dit zou het DTS probleem moeten oplossen voor de HDX. Alleen zul je dan ook de popcorn interface krijgen waarschijnlijk?.

iemand die dit ooit heeft geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
iemand die dit ooit heeft geprobeerd?
Ja, meerdere mensen, zie ook HDX-1000 Networked Media Tank Player

Mijn ervaring daarmee is erg positief: Blaise in "HDX-1000 Networked Media Tank Player"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:51
http://blip.tv/file/1870076

Is zo een tv die rechtstreeks van de pc een HD film kan streamen, geen vette bedreiging voor het NMT concept? Ik vroeg het me af hoor, wil dit topic niet onderuit halen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Misschien, of het is gewoon vooruitgang. Maar tv's met ingebouwde dvdspeler zijn ook nooit de slaapkamer ontgroeid. Een tv gaat over het algemeen ook wat langer mee dan een mediaspeler.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11
Sjah schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 04:36:
http://blip.tv/file/1870076

Is zo een tv die rechtstreeks van de pc een HD film kan streamen, geen vette bedreiging voor het NMT concept? Ik vroeg het me af hoor, wil dit topic niet onderuit halen ofzo...
Philips komt ook met z;n systeem, nadeel alleen dat hij waarschijnlijk niet met divx/xvid dts 5.1 enz.. kan omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Laatst online: 24-08 16:41
PCH is binnen en geen invoerheffingen betaald. :) .

Dit weekend maar eens gaan uitvogelen als ik in NL ben. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosiej
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 16:07
komt achteraf nog wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Inderaad, van FedEx e.d. krijg je achteraf de rekening. Reken op zo'n 4-8 weken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
was gewoon tnt post. Nog nooit rekening achteraf gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beauty555
Jpjedi schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:12:
was gewoon tnt post. Nog nooit rekening achteraf gekregen.
Suprise Surprise .... ook ik heb van TNT na 6-8 weken een rekening gekregen i.v.m. de invoerrechten die zij al betaald hadden voor mij !
Of ik even 64 Euro wilde betalen aan TNT !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

Beauty555 schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:42:
[...]

Suprise Surprise .... ook ik heb van TNT na 6-8 weken een rekening gekregen i.v.m. de invoerrechten die zij al betaald hadden voor mij !
Of ik even 64 Euro wilde betalen aan TNT !
yepz, of je mag direct aan de deur afrekenen of je krijgt hem achteraf maar betalen moet je helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -elw00d
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 12:51
Ray schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:45:
[...]

yepz, of je mag direct aan de deur afrekenen of je krijgt hem achteraf maar betalen moet je helaas :(
Niet altijd... soms glipt er een pakketje tussendoor. Ik heb wel gewoon invoerrechten betaald bij DHL, maar die van m'n vader kwam met TNT en die heeft nooit een rekening gehad. Dat is al 6 maanden terug dus het is zeer onwaarschijnlijk dat die nog komt.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Speciaal zendingen vanuit Azië glippen er nogal eens doorheen.

Als ik nog een rekening krijg dan is het balen natuurlijk. Tot nu toe heb ik altijd aan de postbode betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-08 16:15
express gaat altijd achteraf, of je hebt mazzel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn afstandbediening doet het niet meer. Ik heb een Popcorn A-100. Ik heb deze een tijdje niet gebruikt, maar zover ik kan herinneren lichte de afstandsbediening altijd blauw op als je op de toetsen drukt.

De lampjes op de popcorn zelf gaan wel branden als ik de stekker in het stopcontact doe. Heeft iemand een idee hoe ik mijn popcorn weer aan de praat krijg? Zou de afstandbediening kapot zijn, of de popcorn zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 20:21:
Mijn afstandbediening doet het niet meer. Ik heb een Popcorn A-100. Ik heb deze een tijdje niet gebruikt, maar zover ik kan herinneren lichte de afstandsbediening altijd blauw op als je op de toetsen drukt.

De lampjes op de popcorn zelf gaan wel branden als ik de stekker in het stopcontact doe. Heeft iemand een idee hoe ik mijn popcorn weer aan de praat krijg? Zou de afstandbediening kapot zijn, of de popcorn zelf?
De afstandsbediening geeft geen licht :) Wellicht de batterijen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 20:21:
Nee hoor. Ze geven wel licht in het donker als ze zijn "opgeladen", maar niet als je ze indrukt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erachter dat de afstandbediening het doet: ik kwam de tip tegen dat je door de afstandbediening richting de lens een digitale fotocamera moet richten (ingedrukt) op die manier zie je een infrarood signaal.

Dit betekend dus dat mijn popcorn de signalen niet meer ontvangt. Heeft iemand dit eerder gehoord? Zou mijn popcorn nog te maken zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 21:57:
Ik ben erachter dat de afstandbediening het doet: ik kwam de tip tegen dat je door de afstandbediening richting de lens een digitale fotocamera moet richten (ingedrukt) op die manier zie je een infrarood signaal.
Probeer toch eens nieuwe batterijen. Ik heb ook wel eens een afstandsbediening gehad die nog wel IR-licht gaf naar een digitale camera, maar het toch niet meer deed. Kan zijn dat de signalen te zwak zijn geworden. De PCH is volgens mij sowieso niet de sterkste zend/ontvang combinatie want je moet behoorlijk goed richten normaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend heb ik ook de popcorn hour A110 aangeschaft. Nieuwste firmware via netwerk erop gezet en vervolgens de interne HD (WD green serie 1TB) geformatteerd. Daarna heb ik er enkele mkv bestanden opgezet.

Echter bij het afspelen van enkele bestanden (Bolt.Custom.NL.Subbed.1080p.BluRay.x264-MALiBU.mkv en Steelcam.presents-What.Just.Happened.mkv) loopt de popcorn vast en gaat het rode lichtflitsje naast de oranje led branden. Ik kan dan alleen nog maar resetten of de aan-uit knop gebruiken. Quantum of solace (Steelcam.presents-Quantum.Of.Solace.1080P.DTS.NL-Sub.mkv) speelt hij helemaal niet af...

Heeft iemand een idee wat ik nog kan doen? Kleine mkv bestanden spelen wel (documentaires van National Geographic Channel). Ik heb de instellingen op composite staan en geluiduitvoer stereo, om alles maar zo simpel mogelijk te houden.

Graag jullie hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 16:47:
Ik heb de instellingen op composite staan en geluiduitvoer stereo, om alles maar zo simpel mogelijk te houden.

Graag jullie hulp
Helemaal geen expert op dit gebied ofzo, maar kan je niet met HDMI aansluiten? Composite kan toch helemaal geen 1080p? Ik zou daar als eerste even naar kijken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, dat ga ik ook doen. Maar dat zou toch niet uit moeten maken met het afspelen van deze bestanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel toch, want het zijn allemaal 1080p films/ bestanden die je opnoemt, en Composite lijkt me dan niet echt lekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-08 21:08
Hallo allemaal

Vrijdag mijn PCH 110 binnen gekregen, en helaas laat hij arabische ondertitels als onzin zien, dus jammer, Mogelijk kan ik zelf wat aan de codepage sleutelen wanneer ik wat meer thuis ben op het apparaat. Ik heb nog een aantal op zijn zachts gezegt eigenaardigheden geconstateerd, Mogelijk hoor ik hier of dit normaal is en of er een workarrounds cq oplossingen voor zijn:

Positief vond ik de installatie, die ging vlekkenloos, WD Green HD erin gezet, aangesloten middels HDMI aan de TV en aan mijn interne netwerk en de installatie gestart, Keurig werd de nieuwste firmware opgehaald en geinstalleerd en de Harddisk werd netje geformateerd in ext3. Ook het herkennen van aanwezige NFS en SMB machines werkt perfect.

Minder positief ben ik over de handleiding, die bij mij in het zweeds was en daarbij erg sumier is. Gelukkig is het apparaat niet erg ingewikkeld, en ik er wat info te vinden op het net.

In dit topic wordt veel gesproken hoe je het apparaat kan benaderen onder Telnet, helaas werkt dat out of the box niet, na even googelen kwam ik op http://www.lundman.net/wiki/index.php/NMT:telnetd een nette tutorial tegen die perfect werkt.

De weergave van zware HD content gaat perfect, terwijl mijn 3 jaar oude PC deze niet trok. zeer netjes. Helaas had ik 1 720P film die zwaar out of sync liep (video en geluid), terwijl deze op de PC goed loopt. Mijn vraag is dan, hoe kan ik deze op de PCH corrigeren?

Een andere nare eigenschap is dat het opgegeven SMB usernaam en wachtwoord niet worden onthouden en iedere keer moeizaam op het AB moeten worden ingevoerd. Mogelijk is hier een truuk op. Via NFS geen problemen, al kan ik een bepaalde NFS share niet bladeren, IE ik zie geen directories. Dit lijkt me meer een probleem op mijn linux server dan de PCH, de rechten staan echter wel allemaal goed, vreemd, dat moet ik nader onderzoeken.

Het apparaat wordt zoals bekend erg warm. Wat ik wel vervelend vind is dat de harde schijf in de standby mode gewoon blijft draaien en het apparaat dus warm blijft en energie verstookt. De ontwikkelaars hebben schijnbaar nog nooit van driveparm gehoord. Mogelijk is hier een script of een hack voor. Ook mis een een shutdown optie in het menu. Gewoon keihard uitzetten na gebruik lijkt me niet bevordelijk voor het filesysteem.

De interface en de webinterface is erg mager en op sommige punten erg onhandig, zo kan je niet per pagina scrollen door bestanden.

Ik heb ook een dreambox staan die ook op Linux draait en daar in door de comunity zeer goede Images gemaakt, zijn er voor de PCH ook zulke ontwikkelteams actied. De sourcecode moet volgens de Linux GNU licentie openbaar zijn.

Ik zou het liever vinden dan de basis functionaliteit goed werkt voor er allemaal extra worden ontwikkeld, zoals Torrent applicatie.

Voorals nog weet ik het nog niet, HD weergave ++ , gebruikersgemak - , Hardware - . Er moet nog een hoop aan de software worden gesleuteld ben ik wel achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ er zijn extra scripts waardoor je je WD green kan tunen voor stilheid en zuinigheid. Gevolg: minder warmte en minder herrie. Deze zijn vanaf hier te installeren:
http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=13161

Ook telnet zit hiertussen. Bug is wel dat USB pc transfer niet meer werkt na telnet install.

SMB en NFS probs herken ik niet. Kijk eens rond in de wiki en op het forum daar. Uiteraard kan je ook simese swisscenter of myihome oid installeren op je pc om dit allemaal veel makkelijker te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beauty555
Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 16:47:
Echter bij het afspelen van enkele bestanden (Bolt.Custom.NL.Subbed.1080p.BluRay.x264-MALiBU.mkv en Steelcam.presents-What.Just.Happened.mkv) loopt de popcorn vast en gaat het rode lichtflitsje naast de oranje led branden. Ik kan dan alleen nog maar resetten of de aan-uit knop gebruiken. Quantum of solace (Steelcam.presents-Quantum.Of.Solace.1080P.DTS.NL-Sub.mkv) speelt hij helemaal niet af...
Bij mij spelen alle drie deze titels zonder problemen af, dus het ligt niet eraan dat de PCH A110 het niet zou kunnen.
Hoe ga je naar de bestanden en hoe wil je ze afspelen dan.

Je had toch een skin geinstalleerd en vandaar uit ging jij naar een Moviejukebox en Musicjukebox ?

[ Voor 6% gewijzigd door Beauty555 op 15-03-2009 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ze gewoon op de interne schijf staan, en speel ze daar ook vandaan. Verder heb ik de speler inmiddels aangesloten via HDMI, ook dan krijg ik dezelfde problemen met vastlopen.

Ik heb de nieuwste firmware opgehaald en geinstalleerd en de Harddisk werd netje geformateerd in ext3. Heb geen skin geïnstalleerd of andere software (alleen de standaard software).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

waar ik even niet uitkom:

als ik een volledige BR versie binnenhaal dus inclusief alle BR mappen etc kan ik door de .mts file de spelen prima de film kijken. Ik kan dan ook met de audio knop op de AB van de PCH de audiosporen selecteren. Ik kan echter geen gebruik maken van de BR subs via de sub knop en moet er schijnbaar een los srt bestand bijzetten.
1. is er een manier om wel de subs te gebruiken van de BR
2. als dat niet kan, kan ik ze er dan uit halen en omzetten naar een srt bestand ?

meestal zijn de losse subs die te vinden zijn namelijk niet in sync (makkelijk op te lossen met de delay functie) en vaak custom met akelige vertaal fouten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arutten
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 22:39
Lt. Marx schreef op zondag 15 maart 2009 @ 23:05:
Ook telnet zit hiertussen. Bug is wel dat USB pc transfer niet meer werkt na telnet install.
Als je de FTP service op de PCH uitschakelt VOORDAT je de PCH aansluit aan de pc, werkt de USB slave functie wel.

=Specs=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beauty555
Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 23:34:
Ik heb ze gewoon op de interne schijf staan, en speel ze daar ook vandaan. Verder heb ik de speler inmiddels aangesloten via HDMI, ook dan krijg ik dezelfde problemen met vastlopen.

Ik heb de nieuwste firmware opgehaald en geinstalleerd en de Harddisk werd netje geformateerd in ext3. Heb geen skin geïnstalleerd of andere software (alleen de standaard software).
Hoe benader je de bestanden dan, met de browse button of via Video ?
Met browse gaat het niet, je moet het met Video doen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog steeds erg tevreden met mijn PCH-A110. Alles loopt vlekkeloos, in sync, hij crashed nooit en Usenet gaat geweldig. Ik heb net de nieuwe Firmware geinstalleerd, dat moet ik dus nog even aankijken. Heb er zelf een goedkope herrieschijf inzitten, maargoed.. stoort me (nog) niet.

Een fan is zwaar overbodig. De chipset kan hoge temperaturen aan, en volgens verschillende onderzoeken heeft warmte geen invloed op de levensduur van een harde schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

Hier nog een erg tevreden gebruiker. Heb mijn PCH-A110 nu een maand of twee en het bevalt uitstekend. Nieuwe firmware werkt ook perfect.

Nu lekker zelf aan het hobbyen met het maken van een eigen gegenereerde index.

Heb er een 1TB Samsung schijf in zitten, stoort me ook niet. Heb wel heatsinks op de chips gezet.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-08 10:16
pandit schreef op zondag 15 maart 2009 @ 20:15:

De interface en de webinterface is erg mager en op sommige punten erg onhandig, zo kan je niet per pagina scrollen door bestanden.
er zitten rechtsboven op de de ab toch keurige page up en page down knopkes? Werkt bij mij iig goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
Ik ben de laaste weken druk bezig om mijn media gebeuren uit te breiden. Heb een CH3SNAS aangeschaft met 2x1TB en gebruik dit als voor data opslag en tevens als nzbget server. Het matige is, dat zon apparaat qua CPU / memory capaciteit vrij beperkt is en het ingebouwde stream gebeuren niet de functionaliteit biedt van een Twonky of PMS stream server. Ik gebruik met name PMS (wat ik vanaf mijn PC draai) om naar mijn PS3 te streamen. Omdat dit hiervoor ontwikkeld is, is de functionaliteit prima en biedt het goede ondersteuning voor srt files en zijn losse vob bestanden als 1 titel af te spelen wat het streamen van dvd's mogelijk maakt.

Nu echter mijn probleem: helaas moet ik dus wel mijn PC aanzetten om de media server te kunnen draaien. Had gehoopt dat met tussenkomst van de nas dit niet meer nodig was maar helaas. Hier zoek ik dus een oplossing voor. Verleden week bij een bekende popcorn (volgens mij A-100/110) in werking gezien en dat zag er prima uit. De interface was wat traag maar dat heb ik nu in mijn huidige setup nog 10x erger dus dat is voor mij geen bottleneck. Ben nu dus aan het afwegen of ik dit apparaat ga aanschaffen.

Mijn nieuwe setup zou dan zijn NAS -> popcorn->TV ipv nu met tussenkomst van PC en PS3. Vrij logische setup toch?
Wel zou ik het fijn vinden om een soort van imdb functionaliteit te hebben op het apparaat. Bestaat hier een mogelijkheid voor? Ik heb het bij die bekende niet gezien en het zag er vrij statisch uit dus ik vraag het me af.

[ Voor 4% gewijzigd door Oppie op 18-03-2009 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Laatst online: 31-08 22:00

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Oppie schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 08:48:
Ik ben de laaste weken druk bezig om mijn media gebeuren uit te breiden. Heb een CH3SNAS aangeschaft met 2x1TB en gebruik dit als voor data opslag en tevens als nzbget server. Het matige is, dat zon apparaat qua CPU / memory capaciteit vrij beperkt is en het ingebouwde stream gebeuren niet de functionaliteit biedt van een Twonky of PMS stream server. Ik gebruik met name PMS (wat ik vanaf mijn PC draai) om naar mijn PS3 te streamen. Omdat dit hiervoor ontwikkeld is, is de functionaliteit prima en biedt het goede ondersteuning voor srt files en zijn losse vob bestanden als 1 titel af te spelen wat het streamen van dvd's mogelijk maakt.

Nu echter mijn probleem: helaas moet ik dus wel mijn PC aanzetten om de media server te kunnen draaien. Had gehoopt dat met tussenkomst van de nas dit niet meer nodig was maar helaas. Hier zoek ik dus een oplossing voor. Verleden week bij een bekende popcorn (volgens mij A-100/110) in werking gezien en dat zag er prima uit. De interface was wat traag maar dat heb ik nu in mijn huidige setup nog 10x erger dus dat is voor mij geen bottleneck. Ben nu dus aan het afwegen of ik dit apparaat ga aanschaffen.

Mijn nieuwe setup zou dan zijn NAS -> popcorn->TV ipv nu met tussenkomst van PC en PS3. Vrij logische setup toch?
Wel zou ik het fijn vinden om een soort van imdb functionaliteit te hebben op het apparaat. Bestaat hier een mogelijkheid voor? Ik heb het bij die bekende niet gezien en het zag er vrij statisch uit dus ik vraag het me af.
Zoek eens naar Jukebox, YAMJ bijvoorbeeld.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:23

PoweRoy

funky!

Uhm Twonky kan je gewoon installeren hoor, via Fonz Fun Plug

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
Zal eens kijken. FFP heb ik draaien ja maar de met Twonky is het niet mogelijk om DVDs te streamen vanaf PS3 (wel vanaf een "reguliere" media streamer) en pakt hij niet automatisch srt files. Dit is geen beperking van Twonky maar meer van de PS3, vandaar dat ik nu naar een andere mogelijkheid aan het zoeken ben.

Edit: Voor zover ik kan zien gaan de YAMJ installaties ervan uit dat je dat op je PC/MAC draait en hij het daarvandaan indexeert. Als dat het geval is dan is mijn hele idee achter het aanschaffen van een PCH zodat de pc uit kan bleven niet echt haalbaar meer ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Oppie op 18-03-2009 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
voor YAMJ hoeft je pc niet continu aan te staan. Gewoon als je pc aan staat even yamj draaien om bij te werken. Bijv in je startup een snelkoppeling ?

Hoewel ik hem niet zo mooi vind, is http://www.prodynamic.co.uk/nmt/oversight/ ook een optie. Hiervoor is geen pc vereist.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oppie schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 17:52:
Zal eens kijken. FFP heb ik draaien ja maar de met Twonky is het niet mogelijk om DVDs te streamen vanaf PS3 (wel vanaf een "reguliere" media streamer) en pakt hij niet automatisch srt files. Dit is geen beperking van Twonky maar meer van de PS3, vandaar dat ik nu naar een andere mogelijkheid aan het zoeken ben.

Edit: Voor zover ik kan zien gaan de YAMJ installaties ervan uit dat je dat op je PC/MAC draait en hij het daarvandaan indexeert. Als dat het geval is dan is mijn hele idee achter het aanschaffen van een PCH zodat de pc uit kan bleven niet echt haalbaar meer ;)
kijk eens naar deze, ook geen PC nodig...

http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=16665

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:51
Ik weet niet of deze vraag hier gepast is, maar ik vraag me namelijk iets af.

Ikzelf heb een amd 3500+ (939) met 1GB ram geheugen. Dit is over het algemeen sneller als een media tank op zijn klein apparaat heeft. Echter in tegenstelling tot mijn pc spelen deze apparaten full HD zonder problemen af.

Wat ik mij nu afvraag waarom, ik neem aan doordat ze speciaal voor een doeleinde zijn ontworpen evenals de programmatuur. Is het daarom niet mogelijk mijn pc op een soort gelijkewijze te voorzien van een programma dat hij op dezelfde wijze kan functioneren.

Ik begrijp wel dat dit er niet is maar ik was hier persoonlijk erg naar geïnteresseerd waar de barrières liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosiej
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 16:07
Volgens mij heeft het 100% te maken met het besturingsysteem waarop de HD content wordt afgespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beauty555
Oppie schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 17:52:
YAMJ kan draaien op de interne HDD van de PCH. Dus je PC kan uit blijven staan.
Aleen om 1 keer een index te maken moet je PC gebruikt worden.
Daarna niet meer !

http://code.google.com/p/moviejukebox/wiki/StepByStepInstall

[ Voor 5% gewijzigd door Beauty555 op 18-03-2009 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Aleen om 1 keer een index te maken moet je PC gebruikt worden.
Daarna niet meer !
Wel als je weer nieuwe films hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, sinds de update is mijn PCH ongelooflijk TRAAAAAAGGG.. vooral over het netwerk. Via Total Commander hield ik alles op orde op mijn PCH, maar sinds kort duurt het veranderen van een directory of het renamen van een bestand ERG lang..

Oh; nog iets.. ik heb een NFO in een DVD directory staan.. dus zo:

\The Girl Next Door
\The Girl Next Door\VIDEO_TS
\The Girl Next Door\The Girl Next Door.nfo

En in de NFO de JUISTE IMDB link. Dus niet die suffe comedie, maar die zieke thriller. En toch doet YAMJ het verkeerd! :(

Oh, ook het laden van de NZB Webinterface, en van de Torrent webinterface duurt stukken langer.. ;( ;(

/edit:
De Torrent pagina geeft zelfs een timeout: : server connection timed out

Lekker zeg.. :( :( En nee, hij is niet aan het parren, unrarren, of iets anders aan het doen. Hij's gewoon HEEL erg traag geworden. Spontaan eigenlijk. Gisteren ook al wat haperingen in een .MKV bestand. Iemand enig idee?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2009 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

J_star schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 21:07:
Ik weet niet of deze vraag hier gepast is, maar ik vraag me namelijk iets af.

Ikzelf heb een amd 3500+ (939) met 1GB ram geheugen. Dit is over het algemeen sneller als een media tank op zijn klein apparaat heeft. Echter in tegenstelling tot mijn pc spelen deze apparaten full HD zonder problemen af.

Wat ik mij nu afvraag waarom, ik neem aan doordat ze speciaal voor een doeleinde zijn ontworpen evenals de programmatuur. Is het daarom niet mogelijk mijn pc op een soort gelijkewijze te voorzien van een programma dat hij op dezelfde wijze kan functioneren.

Ik begrijp wel dat dit er niet is maar ik was hier persoonlijk erg naar geïnteresseerd waar de barrières liggen.
De Sigma-chip is puur ontworpen voor afspelen van grafische content. Je CPU niet en daar zit het verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerten
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 00:19
Maar zet je in die PC nu een moderne grafische kaart, dan kan die ook HD-content in hardware (dus heel snel) verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Blaise schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 21:39:
[...]
Wel als je weer nieuwe films hebt.
Dat is voor mij ook de reden om al die jukeboxen niet te gebruiken. Ik ben iemand van: Kijken en wegsmijten. Dus per dag kunnen er makkelijk 4 bij komen en 2-3 er weer af gaan. Niet iedere dag natuurlijk :) Dan gaat er vreselijk veel tijd zitten in het bijhouden van al de dingen. Bovendien bleek bij mij dat YAMJ zeker de helft van mijn series/films niet herkende en de helft van de overblijvende helft werd verkeerd of dubbel genoemd. Als je dan met de hand al die knullige NFO's moet gaan invullen of dingen moet gaan hernoemen zodat ze wel gevonden worden dan denk ik bij mezelf: Waarom zou ik die moeite doen. Ik sla alles toch al op in directores met de naam van de film/serie. Dus daar kan ik ze gewoon weer op vinden.

Als voorbeeld: Iemand hier boven heeft
\The Girl Next Door
\The Girl Next Door\VIDEO_TS
\The Girl Next Door\The Girl Next Door.nfo
En dat allemaal voor één film. Ik zou gewoon The Girl Next Door.iso in de hoofddirectory hebben staan

[ Voor 16% gewijzigd door Ortep op 19-03-2009 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fybz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-01 16:14
Ik heb em dus ook net binnen maar ik ben er nog niet bijster enthousiast over. Ik heb de PCH nu met 4 verschillende tv's getest (2 Full-HD's met 24p: Panasonic TH42PZ85 / LG 47LG6000 en 2 HD-Ready's: Samsung LE40R81W / Samsung LE40M61B) en ik blijf judder zien. Ik heb verschillende 1080p mkv's getest (BBC's Planet Earth, NGC's Earth The Biography, verschillende films) en bij panning over een landschap zie je gewoon dat ie stottert. Ik heb alle mogelijke instelling-combinaties al geprobeerd maar ik krijg het beeld niet vloeiend.

Hebben meedere mensen hier geen last van? Ik snap dat het zien van judder subjectief is: de één ziet het wel, de ander niet, maar ik vind dit wel heel erg storend. Ik heb de laatste firmware (01-17-090125-15-POP-403) er op staan en heb alle mogelijk combi's voor de auto framereate sync ook al zonder succes geprobeerd.

i7 2600k 4ghz/mugen 3/corsair ddr3-1600-16gb/asus p8p67 pro/crucial m4/sapphire hd5850 oc/iiyama e2473hds-b1/corsair 500R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Ortep schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 08:38:
[...]

Dat is voor mij ook de reden om al die jukeboxen niet te gebruiken. Ik ben iemand van: Kijken en wegsmijten. Dus per dag kunnen er makkelijk 4 bij komen en 2-3 er weer af gaan. Niet iedere dag natuurlijk :) Dan gaat er vreselijk veel tijd zitten in het bijhouden van al de dingen. Bovendien bleek bij mij dat YAMJ zeker de helft van mijn series/films niet herkende en de helft van de overblijvende helft werd verkeerd of dubbel genoemd. Als je dan met de hand al die knullige NFO's moet gaan invullen of dingen moet gaan hernoemen zodat ze wel gevonden worden dan denk ik bij mezelf: Waarom zou ik die moeite doen. Ik sla alles toch al op in directores met de naam van de film/serie. Dus daar kan ik ze gewoon weer op vinden.

Als voorbeeld: Iemand hier boven heeft

[...]

En dat allemaal voor één film. Ik zou gewoon The Girl Next Door.iso in de hoofddirectory hebben staan
hier nog maar 1x 1 film gehad die niet goed ging. Verder werkt YAMJ echt perfect hierzo. Zeker series is helemaal ideaal. tvnzb rss -> sabnzbd -> script dat YAMJ runt -> * MeIsTwisted heeft serie netjes staan + ondertiteling.

Als je films gewoon ff goed noemt, gaat het 95% van de tijd goed (zo niet meer)

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fybz schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 13:51:
[...]

Ik heb em dus ook net binnen maar ik ben er nog niet bijster enthousiast over. Ik heb de PCH nu met 4 verschillende tv's getest (2 Full-HD's met 24p: Panasonic TH42PZ85 / LG 47LG6000 en 2 HD-Ready's: Samsung LE40R81W / Samsung LE40M61B) en ik blijf judder zien. Ik heb verschillende 1080p mkv's getest (BBC's Planet Earth, NGC's Earth The Biography, verschillende films) en bij panning over een landschap zie je gewoon dat ie stottert. Ik heb alle mogelijke instelling-combinaties al geprobeerd maar ik krijg het beeld niet vloeiend.

Hebben meedere mensen hier geen last van? Ik snap dat het zien van judder subjectief is: de één ziet het wel, de ander niet, maar ik vind dit wel heel erg storend. Ik heb de laatste firmware (01-17-090125-15-POP-403) er op staan en heb alle mogelijk combi's voor de auto framereate sync ook al zonder succes geprobeerd.
Heb zelf de A100 in combinatie met de pana 42PZ80. PCH staat ingesteld op 23.976 en geen judder te zien met 1080p films. Planet Earth of alle andere films. PCH @ 50 / 60 / 24 zie ik wel judder en @ 23.976 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

[b]MeIsTwisted schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 14:29:hier nog maar 1x 1 film gehad die niet goed ging. Verder werkt YAMJ echt perfect hierzo. Zeker series is helemaal ideaal. tvnzb rss -> sabnzbd -> script dat YAMJ runt -> * MeIsTwisted heeft serie netjes staan + ondertiteling.

Als je films gewoon ff goed noemt, gaat het 95% van de tijd goed (zo niet meer)
Je geeft precies het probleem aan. Ik moet dus alles gaan hernoemen, hopen dat ik het goed gedaan heb. Soms hebben films een andere naam in de VS dan hier. Of heb je dingen als Movietitle, The of The Movietitle of Movie Title, The of The Movie Title of Filmtitel of De Filmtitel of weet ik wat voor dingen nog meer. Daarn alle dingen gaan testen of het klopt. Zo niet, naam aanpassen, weer runnen, nog een keer testen. Of met de hand de NFO gaan maken met de juiste gegevens en linkjes die ik dan eerst weer moet gaan opzoeken in de IMDB. Daar ben je gewoon uren mee bezig

En bij mijn series had hij er werkelijk geen één goed genoemd. Nu ja...eentje wel, maar daarvan had hij alle afleveringen dezelfde naam gegeven.

Bovendien moet ik volgens jouw systeem alles op een andere manier gaan downloaden dan dat ik nu doe. Veel te veel werk, veel te veel heisa en wat is het nut? Ik kan het nu ook zonder problemen vinden. En wat ook nog zo is, veel films/series hebben werkelijk de meest fantastisch fantasie namen als je ze binnenkrijgt. Soms achterstevoren geschreven, soms alleen maar een nummer. Laat dat maar eens door een script goed uitzoeken.

Als hij er een of twee niet goed zou aangeven kan ik er mee leven. Maar all 50% tot 75% missers heb kan ik er beter een random generator op los laten. Dan weet ik tenminste één ding zeker: De naam klopt dan niet

[ Voor 21% gewijzigd door Ortep op 19-03-2009 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 14:58:
Heb zelf de A100 in combinatie met de pana 42PZ80. PCH staat ingesteld op 23.976 en geen judder te zien met 1080p films. Planet Earth of alle andere films. PCH @ 50 / 60 / 24 zie ik wel judder en @ 23.976 niet.
Was bij mij ook de oplossing (Pioneer PDP-lx5090). PCH speelt zonder problemen, zonder haperingen en zonder judder gewoon Earth af @1080p (ook de beruchte birdscene).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Laatst online: 31-08 22:00

|sWORDs|

vSphere/ESXi

offtopic:
nm

[ Voor 95% gewijzigd door |sWORDs| op 19-03-2009 15:58 ]

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fybz
[...]

Hmm, dan ga ik vanavond weer ff testen op de Pana 42PZ85. Thx voor je reactie.

Edit: op welke settings heb je je PCH staan (tv-mode en auto framerate sync)?

[ Voor 8% gewijzigd door Fybz op 19-03-2009 17:19 ]

i7 2600k 4ghz/mugen 3/corsair ddr3-1600-16gb/asus p8p67 pro/crucial m4/sapphire hd5850 oc/iiyama e2473hds-b1/corsair 500R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fybz
Oscar Mopperkont schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 15:17:
[...]

Was bij mij ook de oplossing (Pioneer PDP-lx5090). PCH speelt zonder problemen, zonder haperingen en zonder judder gewoon Earth af @1080p (ook de beruchte birdscene).
Welke rip heb jij als ik vragen mag? Ik test met deze: 1080p.HD-DVD.DD.VC1-TRB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Weet niet hoe hij wel heet, maar dat is hem iig niet ;)

Zal eens kijken als ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fybz schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 16:39:
[...]

Hmm, dan ga ik vanavond weer ff testen op de Pana 42PZ85. Thx voor je reactie.

Edit: op welke settings heb je je PCH staan (tv-mode en auto framerate sync)?
in de PCH instellingen

Beeld uitvoer : 1080p 23.976Hz
Framerate Sync : uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Beter laat dan nooit, de review van de PCH A-110 door EngadgetHD. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beauty555
Ortep schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 14:59:
[...]Je geeft precies het probleem aan. Ik moet dus alles gaan hernoemen, hopen dat ik het goed gedaan heb. Daarn alle dingen gaan testen of het klopt. Zo niet, naam aanpassen, weer runnen, nog een keer testen. Of met de hand de NFO gaan maken met de juiste gegevens en linkjes die ik dan eerst weer moet gaan opzoeken in de IMDB. Daar ben je gewoon uren mee
De eerste keer ben je even een tijdje bezig om alles netjes te krijgen.
Maar als je daarna elke dag 3 films erbij zet en 2 eraf haalt dan ben je maximaal 5 minuten ermee bezig om YAMJ te laten bijwerken en even een NFO aan te passen als je naam niet klopt. En zeker geen uren zoals jij zegt.
Ik doe hetzelfde elke dag en ben nooit meer dan 5 minuten hiermee bezig, en mijn YAMJ ziet er gelikt uit !
Maar ja, de eerste keer moet je wel even wat netheid erin brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmmmmark
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-09 14:10
GeeBee schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:30:
[...]

Wat vind je van deze oplossing?
[afbeelding]

Ze zijn er ook van 2GB en kosten volgens de pricewatch nog geen 30 euro.
pricewatch: Transcend IDE Flash Module TS2GDOM40V

Hogere capaciteit is mogelijk, maar is niet echt nodig lijkt mij.
http://www.transcend.nl/p...ail.asp?ModNo=26&LangNo=0
Iemand bovenstaande oplossing al in de praktijk getest, werkt het? Of iemand hier al ervaring met de internal CF solution? En zojah wat heb je exact besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 09:21
Kent iemand de DMA2200? voor 99 euro bij Paradigit. Je komt dit apparaat bijna niet tegen op GoT, maar de specs zien er goed uit:
Omschrijving Draadloze media extender
Draadloos 300 Mbps Draft-N 2.0 (802.11b/g/n)
Interface Ethernet
Type DM2200-EU
Merk Linksys

Deel uw digitale leven met de Media Center Extender met DVD-speler. Geniet van uw favoriete films, foto's en DVD's in de hoogst mogelijke kwaliteit via elke tv of elk thuisbioscoopsysteem, waar dan ook in huis. Bevrijd uw digitale content uit uw computer en bekijk dit waar u maar wilt, samen met uw favoriete DVD's, allemaal draadloos.

Waarom moeilijk als het gemakkelijk kan
Eenvoudige installatie: gewoon op de televisie aansluiten en op uw netwerk en klaar is kees. Verzorgde en gebruiksvriendelijke menu's en programmagidsen. De bediening van TVv en A/V-ontvanger is geïntegreerd in één handige afstandsbediening met leerfunctie.

Poorten: HDMI 1, 2, componentvideo, composietvideo, S-Video, SPDIF RCA+Toslink, stereo, Ethernet 10/100-aansluiting, aansluiting voor voeding, USB-poort alleen voor servicedoeleinden en drie antennes
Afbeeldingslocatie: http://www.paradigit.nl/mailing/image.php?id=10018288&size=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dijkhuis schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 22:03:
Kent iemand de DMA2200? voor 99 euro bij Paradigit. Je komt dit apparaat bijna niet tegen op GoT, maar de specs zien er goed uit:

[...]

[afbeelding]
Dat heeft nog best lang geduurd lang geduurd. Ik heb jaren geleden (voor mijn NMT en klasieke Xbox mediacenter) een Kiss spelertje gehad (een merk dat Netwerkdvd spelers maakt dat kort na mijn aanschaf was overgenomen door Cisco).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beauty555 schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 21:53:
[...]

Maar als je daarna elke dag 3 films erbij zet en 2 eraf haalt dan ben je maximaal 5 minuten ermee bezig om YAMJ te laten bijwerken en even een NFO aan te passen als je naam niet klopt. En zeker geen uren zoals jij zegt.
Ik doe hetzelfde elke dag en ben nooit meer dan 5 minuten hiermee bezig, en mijn YAMJ ziet er gelikt uit !
Klopt inderdaad...
Ik heb ook een standaard nfo aangemaakt en daarna is het gewoon 2 a 3 keer knippen en plakken van moviemeter.. :)
Het voordeel hiervan is dat je alles in het nederlands hebt en dat je ook een genre aan kan maken met je eigen tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Beauty555 schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 21:53:
Dat zijn dus die uren werk die ik bedoel. Ik heb werkelijk geen zin om van een paar honderd films/afleveringen te gaan uitzoeken of ze toevallig wel of niet goed zijn genoemd volgens een of ander script.
Maar ja, de eerste keer moet je wel even wat netheid erin brengen.
Maar ik ben er nog steeds niet achter waarom ik al dat werk zou willen doen. Wat heeft het voor meerwaarde

Het ziet er bij mij ook netjes uit. De files heten gewoon zoals ze heten. Dus simpelweg "Naam van de Film.iso". De GUI van de HDX is erg simpel maar werkt ook perfect. Alles staat keurig onder een begrijpelijke naam. Twee subfolders: Films en Series, ik loop er heen met de pijltjes, ik klik het aan en het speelt. Na afloop druk ik op delete en mijn GUI is weer volledig up-to-date. Waarom zou je moeite doen met externe tooltjes, al is het maar 5 minuten, om een plaatje te laten zien waar je één keer naar kijkt en dan weer weg gooit? Met het risico dat als je het verkeerd doet even niet oplet of het vergeet dat de zaak niet meer klopt.

[ Voor 15% gewijzigd door Ortep op 20-03-2009 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fybz
[...]

Gisteravond weer even getest op de Pana 42PZ85. NGC Earth The Biography draait vloeiend, maar het bronbestand is dan ook 25fps. Dus dat moet een PAL tv sowieso goed weer kunnen geven. BBC's Planet Earth daarentegen happert nog steeds iets maar volgens mij kan dat ook niet anders. De bron is 23.976 terwijl de Pana max (of min zoals je wilt) 24fps weer kan geven. Dat matcht dus niet. De tv speelt in 24p af maar krijgt 23,976 aangeleverd, wat resulteert in een stotter in het beeld. Kan iemand deze theorie bevestiging/ontkrachten?

ps. IFC aanzetten op de PZ85 helpt trouwens wel; het beeld wordt daar wel iets vloeiender van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

24p is gewoon 23,976 afgerond, het matched wel. Misschien zie je gewoon dat het maar 24 beeldjes zijn. Omdat het beeld weinig ververst en je een groot scherm hebt, verspringt het beeld vrij veel per verandering. Dat is gewoon een hapering die in het bronbestand zit. Panasonic heeft dacht ik functies om het er vloeiender uit te laten zien, misschien moet je dat aanzetten?

Overigens zijn het dezelfde "haperingen" als die je in de bios ziet. Ook daar heb je immer 24p met een groot scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fybz
Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 09:31:
Panasonic heeft dacht ik functies om het er vloeiender uit te laten zien, misschien moet je dat aanzetten?
Dat is dat IFC (Intelligent Frame Creation) wat ik al noemde. Dat helpt inderdaad wel ja.

Edit: http://panasonic.net/avc/viera/popup/ifc/index.html

[ Voor 8% gewijzigd door Fybz op 20-03-2009 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beauty555
Ortep schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 09:06:
[...]Maar ik ben er nog steeds niet achter waarom ik al dat werk zou willen doen. Wat heeft het voor meerwaarde
Ik weet niet of je het verschil weet tussen een lelijke vrouw en een mooie vrouw. De mooie vrouw kost wat extra tijd (en geld) maar dan heb je er wel meer plezier aan.

Dit is nu ook het verschil met een standaard PCH en een YAMJ PCH.
Snap je het nu, of blijf je bij je lelijke vrouw, en weet je nu je antwoord ....... waarom ?

Ten tweede kan mijn dochtertje van 4 ook met de PCH overweg, daar ze alleen maar naar plaatjes hoeft te kijken en erop te klikken, ze kan helemaal niet lezen, en de Movie begint te spelen. Dus ook voor haar is YAMJ een uitkomst, anders kon ze geen film zelf kiezen of starten.
Bij ons is "even naar de popcorn hour kijken" al een zin die dagelijks gebruikt wordt door mijn dochtertje van 4 en dankzij YAMJ heeft ze mij er niet meer bij nodig.

Snap je nu wat de meerwaarde van YAMJ kan zijn ?

[ Voor 30% gewijzigd door Beauty555 op 20-03-2009 11:29 ]

Pagina: 1 ... 19 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Kijk voordat je een vraag stelt eerst even op [Wiki] Network Media Tank

Bij deze nogmaals de aansporing om nieuwe onderwerpen in separate topics te plaatsen. Dit topic zal op termijn gesloten worden.