Ik gebruik dus Newsbin pro (Dat heb ik gekocht) en geen RSS. De namen waarmee dingen worden gepost zien er niet uit. Werden ze maar 'netjes' genoemd.
Hoezo anders downloaden? Als ik film download gooi ik hem alleen nog ff in de map en noem hem meestal "netjes" (kost zo'n 10sec tijd)
Dat is dus precies wat ik ook zeg: De namen kloppen niet en je moet ze zelf aanpassen. Maar wel zo dat het volgens de IMDB klopt en ook dat het script het kan herkennen. Als je dus niet 'denkt' zoals dat script/imdb en precies de verkeerde naam uit het rijtje mogelijkheden kiest gaat het mis. Voorbeeld:
Wat is de goede naam uit de volgende acht?
Filmnaam, De - Film Naam, De - De Filmnaam - De Film Naam - Moviename, The - Movie Name, The - The Moviename - The Movie Name
Ik kies in principe de Engelse versie, maar ook daar zijn er dus een stuk of 4 van.
Verder wat jij zegt is mij compeet onbekend. Kan jij wel films vinden om IMDB want daar zoekt hij gewoon.
Ja...ik kan met de hand al mijn films vinden in de IMDB...maar dat script kan het dus voor zeker de helft niet. Als ik Movie Collector gebruik gaat het ook goed. Dan kan ik ook alles vinden. Daar ook dan krijg ik vaak de keuze uit 4-5 en moet ik zelf bevestigen welke het is. Andere jukeboxen doen dat ook. Die gebruiken de output van een database die je zelf gevuld hebt als input.
Als bv de installatie van YAMJ niet goed zou zijn zou hij helemaal niets vinden. Maar van een deel vindt hij het wel. Het principe werkt dus. Weet je trouwens
zeker dat hij alles goed heeft gevonden? Want na de eerste run zag het er bij mij ook wel aardig uit, maar ik had dus ongeveer de helft met de verkeerde naam. Het viel me niet eens gelijk op. Maar ik liep er eens doorheen en toen zag ik een film waarvan ik dacht huh? heb ik DIE ooit hier bij gezet. Bij controle bleek het dus een andere te zijn. En na enig zoeken bleek dat er een aantel foute namen waren en een hele lijst goede namen waren. Maar die wezen dus wel voor een deel naar verkeerde files. En series waren werkelijk allemaal fout.
Als je trouwens de opmerkingen van anderen hier leest zie je dat ze dingen zeggen als; Mwah...het gaat best goed...je moet alleen 'even' alle films zo hernoemen zodat de IMDB naam klopt. En als dat fout gaat zoek je hem eerst op en dan noem je hem goed. En als het dan nog niet lukt gebruik je een NFO.
Dat is dus precies waar ik geen zin in heb.
Het probleem is dat er gewoon vrij veel films zijn met namen die een beetje op elkaar lijken en daar kan het flink mis mee gaan. Hierboven werd door iemand al aangehaald dat het bij hem mis ging op 'The Girl Next Door'
Ik zag het ook fout gaan bij The One (zijn er een stuk of 4 van), Pandora's Box/Project (Zijn er ook een stuk of 4 van) The Sin Eater, zijn er twee van...en ik had nu juist nummer 3. Waarvan de eigenlijke naam 'The Order' is (zijn er ook 2 van) Maar een er van heeft als tweede naam dus de Sin Eater. En dat was degene die ik had.
Het zou me verbijsteren als iemand een script kon maken dat wel de goede er uit zoekt.
Films met echt unieke namen zullen wel goed gaan zoals Quantum of Solace. Het hangt er denk ik van af welke films je belangstelling hebben of het script veel of weinig mist