Anoniem: 283327 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 16:46:
Hoi,
Sorrie maar ik heb niet alle 12 voorgaande topics doorgelezen maar wat ik zag aan reacties lijkt het alsof ik de enige ben die negatieve ervaring heeft met deze ISP.
in Juli 2008 ben ik van Casema overgestapt naar Telfort, dit omdat Casema over ging naar Ziggo en ik daar nogal negatieve berichtgeving over vernomen had.
Het begon met de levering, ik zat in Stap 4 van de bestelling, had mijn internet doe het zelf pakket al 5 dagen voor de oplevering thuis ontvangen en het zag er goed uit.
Na die 5 dagen heb ik het Zwikje aangesloten maar ik had geen signaal, ik bellen met de helpdesk en deze konden mij alleen vertellen dat de aansluiting actief is en dat het zou moeten werken, na een aantal dagen! heen en weer gebel kwam men tot de conclusie dat het ader paartje omgedraaid moest worden en voila het werkte.
in september maakte ik door mijn stomme schuld ipv 19,95 maar 19,- over en ik werd afgesloten wegens een betaling achterstand van 0,95. na deze betaald te hebben kon ik na 4 dagen weer vrolijk internetten, wel was mij aan de telefoon verteld dat er een notitie gemaakt werd dat de her-aansluit kosten niet in rekening gebracht zouden worden aangezien het bedrag en de reden daar aan vast nogal sneu was.
2 maanden daarna (afgelopen maand) werd ik alsnog afgesloten wegens een betaling achterstand van 20 euro (de her-aansluitkosten) na veel moeite/gevloek en getier deze toch betaald en na 4 dagen internet loos te zijn geweest kon ik dan weer aan de slag.
2 weken geleden heb ik bij Telfort een verhuis bericht doorgegeven voor 17 December (ik verhuis de 15e, maar aangezien ik voor mijn werk niet graag zonder zit heb ik het dus op de 17e laten zetten) Vandaag is het 11 December en ik ben dus al verhuisd! mijn verbinding is dus ook niet meer actief op mijn huidige adres en Telfort weigert dus ook om mijn oude adres weer actief te maken, internet is op het nieuwe adres wel al actief, maar ik woon daar nog niet!
Wat mij opvalt is dat de helpdesk en administratie totaal niet met de klant meedenken, vooral niet als het fouten aangaat die zij zelf veroorzaakt hebben!
Ze zeggen dat ze zelf niets kunnen doen om dit op te lossen en zullen het dus ook niet doen. zelf heb ik ook ooit bij een ISP gewerkt en weet hoe het ongeveer werkt.
Ook wist de helpdesk medewerker mij te vertellen dat hij mij niet KAN door verbinden met iemand die verantwoordelijkheid is voor de afdeling, in mijn opinie zijn het dus een stel schapen daar.
Nu zit ik dus weer 5 dagen zonder internet en ik ben Telfort dus ook flink beu aan het worden met hun klantvriendelijkheid.
Vervolgens heb ik dus maar een brief opgesteld waarin ik verzoek mijn abonnement per direct te beëindigen zonder kosten en boete clausules. kijken hoe men hier op gaat reageren want ik ben het echt spuugzat.
dan nog iets over de verbinding, deze vind ik ook niet geweldig, ik heb dan het standaard Zyxzel modem, mijn snelheid is al een keer door Telfort ge-capped op 17Mbit omdat mijn verbinding bleef resetten.
nou dat zijn mijn bevindingen met Telfort, voor mij is het terug naar Xs4all oid als ik van deze Kwalitatief Uitermate Teleurstellende provider af ben.