Oké, vandaag op m'n werk wilde ik een film op m'n iPhone zetten, maar dat mocht niet van iTunes want andere library weet ik veel, blabla. Wat een gezeik, maar goed dat is dan maar de prijs die ik moet betalen voor een iPhone. De enige optie was om m'n iPhone leeg te gooien en met de library aldaar te syncen (die leeg is, de enige reden dat iTunes er daar op staat is omdat ik hoopte er dan ook daar spullen op te kunnen zetten), maar daar voelde ik niks voor dus ik heb dat geannuleerd.
Nu ben ik dus thuis, is m'n iPhone 'leeg' (onderweg heb ik niet gekeken). Leeg, in zoverre, dat er geen muziek en films meer in de library staan, maar de ruimte wordt nog wel gebruikt. Hier ben ik dus niet blij mee, de muziek enzo heb ik allemaal nog wel op de pc maar hij hield zo handig bij waar ik was gebleven in m'n films en audioboeken. Is het mogelijk deze informatie terug te krijgen, of moet ik de boel maar gewoon wissen (en hoe doe ik dat, want ik kom er niet bij... alles staat nu onder 'overige').
Die enige optie die er lijkt te bestaan is 'herstellen' maar dat klinkt als een hoop werk met alle apps ook weer netjes terug zetten enzo. Plus dat ik dan nog steeds m'n muziek niet terug heb op de juiste stand, want dat is 'terugzetten op fabrieksinstellingen'.
iTunes maakt wel regelmatig een backup, hoe kan ik die terugzetten? En hoe kan ik dan kiezen van wanneer (want hij heeft nu ook mijn 'lege' iPhone gebackupt). Edit: terugzetten kan met rechtermuis op mijn iPhone klikken, maar ik kan niet aangeven welke backup...
[
Voor 13% gewijzigd door
Punksmurf op 09-12-2008 22:46
]