Het kleine-mismoderatietopic deel XII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 18.304 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 19:40
Ach, voor één keer vind ik het wel kunnen. :)

Ook gelukkig nieuwjaar voor jou.

* Alfredo geeft ze ook allemaal +2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
...Als er geen modbot/karma/etc. aan verbonden zat misschien wel ja.
pino22 schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 02:12:
plan: Gelukkig nieuwjaar!

Nog even de aandacht,
Wat is nu de bedoeling? eerst is alles +2 dus ik denk dit hoort zo aangezien iemand er mee begon en de rest volgde dus ik dacht dit zal wel eenmalig zijn.
En heb ik overal+2 gegeven.

Nu word alles opeens naar +1 gemod?
Zo heb ik dus van alle reacties een enorme afwijking, en dat zullen er veel hebben..
Dat lijkt me niet de bedoeling of wel?
Dat is toch ook het hele punt van de modbot, dat je een enorme afwijking krijgt als je fout modereert of 'maar doet wat de rest deed'? ;)

[ Voor 84% gewijzigd door TheZeroorez op 01-01-2009 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

plan: Gelukkig nieuwjaar!

Nog even de aandacht,
Wat is nu de bedoeling? eerst is alles +2 dus ik denk dit hoort zo aangezien iemand er mee begon en de rest volgde dus ik dacht dit zal wel eenmalig zijn vanuit de crew omdat het 2009 is, zoals ik aangaf soort van steuntje in de rug om nog betere posts te maken.
En heb ik overal+2 gegeven.

Nu word alles opeens naar +1 gemod?
Zo heb ik dus van alle reacties die ik heb gemod een enorme afwijking, en dat zullen meerderen onder ons nu hebben
Dat lijkt me niet de bedoeling of wel?

[ Voor 12% gewijzigd door pino85 op 01-01-2009 02:14 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

TheZeroorez schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 02:10:
...Als er geen modbot/karma/etc. aan verbonden zat misschien wel ja.

[...]

Dat is toch ook het hele punt van de modbot, dat je een enorme afwijking krijgt als je fout modereert of 'maar doet wat de rest deed'? ;)
Lijkt me in dit geval niet op gaan, heeft niets te maken met dat de mods onder ons * verkeerd modden of maar wat doen*
Er zijn massaal+2's uitgedeelt en nu nog allemaal +1's.
Ik neem aan dat dit een reden had zoals velen onder ons.
Zoals ik in me post al zei , maar helaas las je dat niet want ik was nog aan het editen.
Je was te snel :)

Ik zie geen neutralen dus ik vind dit wel erg scheef worden nu voor elke mod.
Of die nu een +2 gaf een +1 of een 0 gaat geven, die afwijking zal er op veel posts blijven

En nogmaals ik ging er zeer van uit dat dit vanuit de mods kwam of beter gezegd van hogerop, wist ik veel dat dit niet het geval was.. ja ik had eerst hier moeten kijken) maar was in een jubel stemming, het is immers net 2009 iedereen vrolijk en blij je kent het wel dus niet gedaan en er maar vanuit gegaan..

Er waren al zo veel mensen voor mij geweest dat ik wel aan nam dit zal wel steuntje in de rug zijn voor de leden en dit zal wel horen bij het nieuwe jaar.

Maar excuses blijkbaar had ik het mis en velen met mij, zal overal +- 40 a 50 posts wel een 0 gaan maken.

[ Voor 56% gewijzigd door pino85 op 01-01-2009 02:23 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Nou ik geef alles een 0, tenzij ik iets uitzondelijks tegenkom. Dit is modmisbruik van de eerste orde.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ga niet uit van uitzonderingen, tenzij expliciet vermeld. Dit zijn stuk voor stuk duidelijke nullen (op een enkeling na die eventueel nog op +1 zou kunnen), mod ze ook gewoon als zodanig. En als je toch denkt dat er iets bijzonders is, vraag het dan hier, dan kunnen we eventueel het bevestigen, maar ga niet zomaar totaal tegen de regels in modden...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Laatst online: 03-04-2015
PcDealer schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 02:18:
Nou ik geef alles een 0, tenzij ik iets uitzondelijks tegenkom. Dit is modmisbruik van de eerste orde.
Persoonlijk vind ik dat wat overdreven, één keertje per jaar zou toch wel moeten kunnen naar mijn mening :). Maar aan de andere kant snap ik jullie natuurlijk ook.

[ Voor 57% gewijzigd door Emile|IA op 01-01-2009 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Een uitzondering vraagt om meer uitzonderingen, niet dus. Regels zijn regels, zo moeilijk is het toch niet om je daar aan te houden?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Dirk schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 02:21:
Ga niet uit van uitzonderingen, tenzij expliciet vermeld. Dit zijn stuk voor stuk duidelijke nullen (op een enkeling na die eventueel nog op +1 zou kunnen), mod ze ook gewoon als zodanig. En als je toch denkt dat er iets bijzonders is, vraag het dan hier, dan kunnen we eventueel het bevestigen, maar ga niet zomaar totaal tegen de regels in modden...
Mja, zucht.. ik maak er geen woorden meer aan vuil ik heb het uitgelegt in mijn geval waarom ik dat dacht.
En dit zal voor meer mensen gelden.
Zat er langs maakte een fout, maar om dan te zeggen( niet jij) je doet aan modmisbruik dat vind ik veel te ver gaan omdat dit niets meer dan een misverstand was.. ;(

Lekker begin zo van 2009 maar ach ik begrijp het wel maar om te worden beticht van misbruik vind ik niet te ver gaan..

edit:

Zal nog veel gedaan moeten worden als niemand per post een gemiddelde afwijking wil van 1 of hoger zelfs na het geven van de 0

[ Voor 14% gewijzigd door pino85 op 01-01-2009 02:28 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Eigenlijk heb je gelijk ja. Zoals vele anderen ben ik toch wat te vrolijk geweest. Ik ga m'n moderaties bijstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

pino22 schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 02:25:
[...]

Mja, zucht.. ik maak er geen woorden meer aan vuil ik heb het uitgelegt in mijn geval waarom ik dat dacht.
En dit zal voor meer mensen gelden.
Zat er langs maakte een fout, maar om dan te zeggen( niet jij) je doet aan modmisbruik dat vind ik veel te ver gaan omdat dit niets meer dan een misverstand was.. ;(

Lekker begin zo van 2009 maar ach ik begrijp het wel maar om te worden beticht van misbruik vind ik niet netjes
Om dergelijke misverstanden te voorkomen dus eerst vragen en dan pas iets dergelijk ongewoons doen. En ja, het is duidelijk mismodden, misbruik zou ik het dan inderdaad weer niet willen noemen, er wordt niet gecompensatiemod ofzo.
Zal nog veel gedaan moeten worden als niemand per post een gemiddelde afwijking wil van 1 of hoger zelfs na het geven van de 0
Als jij door dit alles op 0 te modden je rechten kwijt raakt hoef jij je geen zorgen te maken hoor, dan zet Cloud ze zo weer aan. Die afwijking moet je gewoon vergeten.

[ Voor 16% gewijzigd door Dirk op 01-01-2009 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
Wat is dat nu weer voor zever? Bij Yoeri was het plan ook eerst om iedereen gewoon +2 te geven (uiteindelijk heeft crisp iets anders bedacht), daar ga je dan toch ook niet klagen dat het mismods zijn? Ik herinner me niet dat daar iemand met de boodschap kwam: regels zijn regels...

Ik laat de mijne gewoon staan. Kost dat me mijn rechten, dan is dat maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Bij Yoeri was het een totaal ander verhaal. Daar vond men het ongepast om de reacties maar een 0 te geven, dat getuigde niet van respect. Hier zijn het maar gewoon nieuwjaarswensen, niets bijzonders. Die kunnen dus ook rustig op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

@Dirk

Ok bedankt..
Baal er nu wel van moet ik eerlijk bekennen, was te goed gelovig en in een staat van hoe zal ik het noemen, je weet wel wat ik bedoel..
Ik maakte een fout en die zet ik nu weer recht

Hopenlijk krijgen we alles weer naar de 0, zal ook wel als morgen de andere mods zien dat ze die fout ook hebben gemaakt.

Edit:

Alles weer naar de 0 gemod

[ Voor 44% gewijzigd door pino85 op 01-01-2009 03:02 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Dirk schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 02:21:
Ga niet uit van uitzonderingen, tenzij expliciet vermeld. [...], maar ga niet zomaar totaal tegen de regels in modden...
Ik snap niet wat je bedoelt.
pino22 schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 02:43:

Hopenlijk krijgen we alles weer naar de 0, zal ook wel als morgen de andere mods zien dat ze die fout ook hebben gemaakt.
Einde van de thread staat veelal op 0.

[ Voor 34% gewijzigd door PcDealer op 01-01-2009 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
Dirk, het ging daar over het feit dat enkelen +1 hadden gekregen, alsof die dan beter waren dan de rest die op 0 stond.
Het principe blijft echter hetzelfde, uitzonderingen maken, waar jij blijkbaar sterk tegen gekant staat. En volgens de regels, zijn daar heel wat berichten die gewoon op -1 thuishoren, dat van Femme bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
@pino22

Ik zou me er iig niet teveel zorgen over maken. De meeste waren in het begin gewoon veel te vrolijk bezig. Nu komen we er langzaam achter dat DirkW gelijk heeft, en dat wij fout zaten. Ik denk dat morgen alles wel weer op 0 zal staan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

PcDealer schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 02:56:
[...]

Ik snap niet wat je bedoelt.
Dat was tegen pino22 ;)
Alfredo schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 02:58:
Dirk, het ging daar over het feit dat enkelen +1 hadden gekregen, alsof die dan beter waren dan de rest die op 0 stond.
Het principe blijft echter hetzelfde, uitzonderingen maken, waar jij blijkbaar sterk tegen gekant staat. En volgens de regels, zijn daar heel wat berichten die gewoon op -1 thuishoren, dat van Femme bijvoorbeeld.
Dat onderscheid was inderdaad een tweede struikelpunt. Maar dat berichten als die van Femme op -1 thuishoren geld niet voor .plans, dat is een generieke uitzondering, net als dat bij polls veel soepeler wordt gemod, daar vooral op dubbelposten. Reacties bij .plans horen alleen een -1 te krijgen als ze flame, troll of totaal offtopic zijn, nutteloos zijn ze (hier) allemaal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Die staat op -1 echter hij geeft puur zijn mening, net als velen anderen doen die op 0 staan, ook reacties die nog minder zeggend zijn of niet eens puur over deze verkiezingen gaan.
Lijkt mij dat deze dus naar de 0 mag worden gemod or am i wrong?

apronk in 'nieuws: Gouden Steeksleutel 2008: de uitslag'

[ Voor 8% gewijzigd door pino85 op 01-01-2009 03:14 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

pino22 schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 03:13:
Die staat op -1 echter hij geeft puur zijn mening, net als velen anderen doen die op 0 staan, ook reacties die nog minder zeggend zijn of niet eens puur over deze verkiezingen gaan.

Nou, ik heb die op -1 staan. We hebben er niets aan om te weten dat er niets is wat je wel hebt gekozen. Komt over om alleen maar negatief te doen. Nou, dan krijg je negatief :)
Dirk schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 03:06:
[...]

Dat was tegen pino22 ;)

[...]
Ah, ok :)

[ Voor 67% gewijzigd door PcDealer op 01-01-2009 03:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

pino22 schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 03:13:

Die mag je op 0 zetten, niet opvallend veel slechter dan wat ik er zo omheen zie staan... En dit is in principe gewoon een poll, waar we dus wat soepeler modden.
Niet eens met Pcdealer dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

@ Dirk,

Dat dacht ik ook want als je de reacties er om heen bekijkt die ook 0 zijn gemod dan is dit ook gewoon duidelijk een 0.
En of hij het er niet mee eens is met de uitslag of wel maakt niet uit, het is en blijft zijn mening en die moet gewoon gegeven kunnen worden imho anders ben je echt aan het mis modden, want de meeste reacties gaan over de uitslag of men wel of er niet mee eens is en die worden ook gewoon op 0 gezet.
Goed om te weten dat dit soort polls minder streng te hoeven worden gemod.

[ Voor 43% gewijzigd door pino85 op 01-01-2009 03:42 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Dirk schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 03:18:
[...]

Niet eens met Pcdealer dus :P
Ken gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

plan: Gelukkig nieuwjaar!, op reacties van dit soort 'nieuws' kun je altijd veel en makkelijk modereren. Moet zeggen dat er nu allemaal vreemd gemodereerd is.

Wat mij betreft mag bij dit nieuws het moderatiesysteem wel uitgezet worden, ik zie de meerwaarde er dan niet van in. :P

[ Voor 3% gewijzigd door pcgek op 01-01-2009 12:21 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:19

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

De info uit deze post staat gewoon in het artikel zelf en is geen 0 waard imho

gaurdian in 'nieuws: Interne klok 30GB-model Zune struikelt over schrikkeljaar'

De draad die PCgek hiervoor noemt mag zowiezo wel eens nagelopen. Erg veel casual posts staan ten onrechte op +1 zoals Sjah in 'plan: Gelukkig nieuwjaar!'] en Femme in 'plan: Gelukkig nieuwjaar!' en WOrange in 'plan: Gelukkig nieuwjaar!' en Tenshi818 in 'plan: Gelukkig nieuwjaar!' en Garrett in 'plan: Gelukkig nieuwjaar!' en painkill in 'plan: Gelukkig nieuwjaar!' en Dimby in 'plan: Gelukkig nieuwjaar!' en ga zo maar door.... Makkelijk karma scoren daar blijkbaar. Sommige strooien rijkelijk met +2's voor posts als deze: Verwijderd in 'plan: Gelukkig nieuwjaar!'

Het valt op dat de eerste posts vrijwel allemaal precies 12 +2 mods hebben gekregen. Het lijkt er op dat hier iemand gewoon misbruik van het systeem aan het maken is. Zou iemand hier eens naar willen kijken?

[ Voor 68% gewijzigd door Bor op 01-01-2009 12:00 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Waarom wordt deze zo hard afgestraft?
Pinky-H9 in 'nieuws: Interne klok 30GB-model Zune struikelt over schrikkeljaar'

Dit is toch niet echt microsoft bashen?

[ Voor 11% gewijzigd door -AzErTy- op 01-01-2009 11:52 ]

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik vind het wel degelijk een 0, want hij geeft een correctie op het artikel: in het artikel staat dat het pas werkt als je hem na 13:00 vandaag aanzet, en hij zegt dat het ook werkt als je hem nu al aanzet (het is immers nog geen 13:00).

Dat maakt imho een 0 wel gerechtvaardigd.

Maar deze reactie is imho zeker geen 0 waard. Als je mensen die een andere mening dan de jouwe hebben 'fundamentalisten' noemt past daar mijns inziens maar één juist niveau bij en dat is de -1.

[ Voor 55% gewijzigd door wildhagen op 01-01-2009 11:55 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Bor de Wollef schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 11:48:
De info uit deze post staat gewoon in het artikel zelf en is geen 0 waard imho

gaurdian in 'nieuws: Interne klok 30GB-model Zune struikelt over schrikkeljaar'

De draad die PCgek hiervoor noemt mag zowiezo wel eens nagelopen. Erg veel casual posts staan ten onrechte op +1 zoals http://tweakers.net/react...osting&ParentID=2913351en Femme in 'plan: Gelukkig nieuwjaar!' en WOrange in 'plan: Gelukkig nieuwjaar!' en Tenshi818 in 'plan: Gelukkig nieuwjaar!' en Garrett in 'plan: Gelukkig nieuwjaar!' en painkill in 'plan: Gelukkig nieuwjaar!' en Dimby in 'plan: Gelukkig nieuwjaar!' en ga zo maar door.... Makkelijk karma scoren daar blijkbaar. Sommige strooien rijkelijk met +2's voor posts als deze: Verwijderd in 'plan: Gelukkig nieuwjaar!'

Het valt op dat de eerste posts vrijwel allemaal precies 12 +2 mods hebben gekregen. Het lijkt er op dat hier iemand gewoon misbruik van het systeem aan het maken is. Zou iemand hier eens naar willen kijken?
Lees eens wat posts terug zou ik zeggen, dan weet je hoe het kwam.
Men keek er gisteren al naar en ze komen allemaal wel weer op de 0
Ik heb ze iig allemaal naar de 0 gezet en anderen ook al, dus dat komt wel goed.

@ Wildhagen, eerste ben ik mee eens zeker een 0, de andere ben ik het ook mee eens

[ Voor 6% gewijzigd door pino85 op 01-01-2009 12:01 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

pino22 schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 11:58:
[...]

Lees eens wat posts terug zou ik zeggen dan weet je hoe het kwam( ik was er ook schuldig aan helaas)
En je links doen het niet
De links doen het bij mij prima :? Hoe het kwam geloof ik wel: ik vind alleen dat het rechtgezet moet worden. De +2 mods zijn gewoon duidelijke mismods namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

De eerste link naar de draad die pcgek noemde deed het niet, de rest wel weer zag ik net.
Zal wel aan mijn internet liggen dan

Kreeg net paar keer dit te zien

Geen reactie-id opgegeven :)

Edit

Alles is gemod.

[ Voor 255% gewijzigd door pino85 op 01-01-2009 21:02 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09-2022

Pjerry

En aldus sprak....

Ik wens hier iedereen maar een gelukkig en gezond 2009.

Het hele zwikkie op nul gemod in "Gelukkig Nieuwjaar". De eerste reacties hebben hadden nog wel enkele zetjes nodig staan nog steeds op +0,8. Kunnen de +2 mods er niet uitgehaald worden?

[ Voor 5% gewijzigd door Pjerry op 01-01-2009 21:14 ]

Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Dit lijkt me geen +1 waard, en ik vind het niet eens een 0 waard, dit voegt echt absoluut niets toe.
Dus ik geef hem een -1
Misschien dat iemand er even naar kan kijken wie een +1 gaf

Sikerdebaard in 'reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie januari 2009'

[ Voor 16% gewijzigd door pino85 op 01-01-2009 16:43 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Is het niet het beleid niet op offtopic reacties (zoals spelling en andere fouten in artikelen) te reageren, zie FP (eerste reacties)? reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie januari 2009

[ Voor 21% gewijzigd door PcDealer op 01-01-2009 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doet:

Roderiktweaker in 'plan: Gelukkig nieuwjaar!'

Op +1 ? Een 0 is beter...Hij had het beter kunnen aanpakken: 'bijv: de beste wensen voor iedere dag van het nieuwe jaar <punt>' of '10x en dan enzovoorts <punt>'. Zo heeft de post weinig meerwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Staat al weer op 0

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ongewenst (en dus -1) want totale layoutvervuiling enzo. Dingen moeten wel leesbaar blijven ipv 365 keer herhaling van dit soort dingen. Hoewel goedbedoeld onzin.

* Delerium zou op een forum er een edit tegenaangooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Vervuiling idd maar goed bedoelt dat ook, ik twijfel dus over de -1
Hij is gewoon wat uitbundig, maar heeft geen verkeerde bedoelingen.
Een edit lijkt me inderdaad het beste..

Als dat gebeurd is zet ik hem op 0

[ Voor 69% gewijzigd door pino85 op 01-01-2009 20:04 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Delerium schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 19:59:
Dingen moeten wel leesbaar blijven ipv 365 keer herhaling van dit soort dingen. Hoewel goedbedoeld onzin.
Ik vind het best overzichtelijk. Als je het begin en het eind gelezen hebt, weet je precies wat ertussen moet komen te staan. :P

Hoe een reactie te bedenken om als enige in de + te komen? Ik geef hem een +1 ;)
( alleen al om het werk wat hij er voor gedaan heeft)

[ Voor 7% gewijzigd door pcgek op 01-01-2009 20:14 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Dat is echt mismodding imho pcgek.
Het is echt geen +1 waard..

Ik kan je argument voor het +1 geven dan ook niet serieus nemen.
Als we mensen om die reden een +1 gaan geven ziet het er wel erg uit.

Maar we zullen zien wat de anderen er van zeggen he ;)

[ Voor 65% gewijzigd door pino85 op 01-01-2009 20:16 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Ik heb hem een -1 gegeven. Echt totale vervuiling, en erg irritant naar mijn mening. Slaat echt heelmaal nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

pino22 schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 20:14:
Dat is echt mismodding imho pcgek.
Het is echt geen +1 waard..
Volgens mij waren er eerder op de dag moderators die een +2 gaven op een 0 waarde reactie. :P
Ik kan je argument voor het +1 geven dan ook niet serieus nemen.
Als we mensen om die reden een +1 gaan geven ziet het er wel erg uit.
Gezien waar het om gaat, ''Gelukkig nieuwjaar'' ,en als ik kijk naar de rest van de reacties, is +1 in dit geval op zijn plaats.
Maar we zullen zien wat de anderen er van zeggen he ;)
Dat is voor mij van ondergeschikt belang. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Dus als ik het begrijp,

Hoe meer tekst je typt in dit geval( lees vervuiling van de pagina)
Des te hoger je score zal zijn als jij aan het modden bent?
Vreemde beargumentatie ik kan er niets anders van maken.

Ik zelf vind het wel van belang wat de anderen vinden die meer ervaring hebben op dit gebied.
Vooral wat de pro/power mods vinden

[ Voor 79% gewijzigd door pino85 op 01-01-2009 21:06 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Zucht, waarom toch altijd dit soort commentaren. Volledig off-topic, alleen frustraties. Dikke -1 dus IMHO
Verwijderd in 'nieuws: Interne klok 30GB-model Zune struikelt over schrikkeljaar'

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

@pino22

In bepaalde gevallen zijn er van die 'grijze gebieden', waar moderaties gedaan worden van -1 t/m +2, en elke score is in zo,n geval wel te rechtvaardigen.(heeft niets met de hoeveelheid tekst te maken)

Dit is nou zo,n geval(volgens mij dan) ;)

[ Voor 11% gewijzigd door pcgek op 01-01-2009 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

In het algemeen werden er in het nieuwjaars topic +1/+2's uitgedeelt wegens een misverstand.

Alles werd naar neutraal gemod door veel mensen, dan komt er iemand die een halve pagina volklad met nieuwjaars wensen.
Wat dus wel degelijk vervuiling is en zeer overdreven om te doen, al wel goed bedoelt.
Al zou ik hem wel het liefst ge-edit zien omdat het wel extreem is wat hij deed.
Maar alles mee genomen zeg ik gewoon dat is geen -1 maar ook geen +1 of hoger maar een neutraal.

Edit:

Maar ik hou er over op de meningen zijn duidelijk, ik wacht wel wat er mee gedaan word van hogere hand( doelend op de edit)

[ Voor 35% gewijzigd door pino85 op 01-01-2009 21:19 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Pjerry schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 21:07:
Zucht, waarom toch altijd dit soort commentaren. Volledig off-topic, alleen frustraties. Dikke -1 dus IMHO
Verwijderd in 'nieuws: Interne klok 30GB-model Zune struikelt over schrikkeljaar'
Hij heeft weliswaar een punt, maar het podium is daarvoor niet geschikt. Een typisch gevalletje feeding the trolls en binnen die contekst is het -1.

In andere nieuwtjes misschien een +1 of zeker een 0, maar contekst is alles. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

pino22 schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 21:13:
In het algemeen werden er in het nieuwjaars topic +1/+2's uitgedeelt wegens een misverstand.

Alles werd naar neutraal gemod door veel mensen, dan komt er iemand die een halve pagina volklad met nieuwjaars wensen.
Wat dus wel degelijk vervuiling is en zeer overdreven om te doen, al wel goed bedoelt.
Al zou ik hem wel het liefst ge-edit zien omdat het wel extreem is wat hij deed.
Maar alles mee genomen zeg ik gewoon dat is geen -1 maar ook geen +1 of hoger maar een neutraal.

Edit:

Maar ik hou er over op de meningen zijn duidelijk, ik wacht wel wat er mee gedaan word van hogere hand
Pino22 jij bent veel te veel bezig wat "hoger hand"doet. Ook zij zijn maar gewone normale T.Net gebruikers die zo nu en dan de regels iets beter kennen. Wat jij moet doen is de FAQ goed doorlezen en daar de juiste (is in jou en mijn geval ALTIJD gekleurd) interpretatie aangeven. Omdat je een Pro of Power bent wil niet automatisch zeggen dat je de wijsheid in pacht hebt. De diverse discussies die ze onderling voeren is daar een voorbeeld van. Dat is maar goed ook alles berust op interpretatie en op T.Net is (meestal) gelukkig hier ook ruimte voor.
Als je als een makke schaap achter de Pro's en Powers aanloopt, wil dat gewoon zeggen dat je dan maar iedereen (behalve de Pro's en Powers) zijn modrechten af moet nemen. Dat is nooit de bedoeling geweest van T.Net. Zij hebben de extra power om echte mismods snel recht te kunnen zetten.

In dit geval is er spraken van een humoristische invulling van het "gelukkig nieuwjaar verhaal". Hier is nu ruimte joe humoristisch we dit allemaal wel vinden (niet iedereen lacht even uitbundig om elke mop). Ik zelf moest grijnzen om deze opzet, maar heb uiteindelijk toch een nul gegeven. Een +1 vind ik verdedigbaar een -1 absoluut niet ("Waar is er toch met de humor gebleven in deze wereld, meneer Sonneberg.....").

P.S. heb je overigens in de gaten dat de discussie hier meer serverruimte heeft ingenomen dan de hele reactie.... :).

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Goede verwoording, en hierbij sluit ik mij aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Nog een aantal in deze off-topic sub-thread
k7of9 in 'nieuws: Interne klok 30GB-model Zune struikelt over schrikkeljaar'
k7of9 in 'nieuws: Interne klok 30GB-model Zune struikelt over schrikkeljaar'
Allemaal naar -1, staat tenminste alles in deze sub-thread op -1.

Kunnen we niet eens een keer een fanboy post maken op de FP. Kunnen de Apple-fans eens uithalen tegen de MS-fans, de ATI-fans tegen de NVidia-fans, de Intel-fans tegen de AMD-fans en alles v.v. Gebeurt het een keer geoorloofd en scheelt een hoop ergernis voor de mensen die gewoon het beste willen ongeacht het merk..... Lijkt me wel wat.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

-1 it is overduidelijk.

Hier is tevens 2x een +2 uitgedeelt kan men dat later even kan bekijken want dat lijkt me misbruik maken van

[ Voor 154% gewijzigd door pino85 op 02-01-2009 01:36 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Wel erg trollerig niet? MicGlou in 'nieuws: 'Microsoft profiteerde van Cell-kennis bij cpu-ontwerp Xbox 360'' => -1 IMHO

Lees ik nu de volgende fout, of ben ik wat te erg gespitst op de MS<-> Apple "doctrine". Verwijderd in 'nieuws: Interne klok 30GB-model Zune struikelt over schrikkeljaar' heb ik gewoon een -1 gegeven, maar ik ben één van de weinigen (lees 2 of 3 :) ).

Gezeur of een tikfout in het artikel hoort hier niet, dus Verwijderd in 'nieuws: Interne klok 30GB-model Zune struikelt over schrikkeljaar' een -1.

tspawn in 'nieuws: Interne klok 30GB-model Zune struikelt over schrikkeljaar' en Umbrah in 'nieuws: Interne klok 30GB-model Zune struikelt over schrikkeljaar' moeten door de mismods (Werk aan de winkel Kixtart) nog een heel klein zetje hebben.

Is _JGC_ in 'nieuws: Gouden Steeksleutel 2008: de uitslag' echt een +1 waard? Van mij iig een nul.

En R3dJ3 in 'nieuws: Gouden Steeksleutel 2008: de uitslag' een -1 (ach te laat denk ik.... :) ). ook niet heel erg.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Wat is daar precies trollerig aan? Of staat het je gewoon niet aan.
Lees ik nu de volgende fout, of ben ik wat te erg gespitst op de MS<-> Apple "doctrine". Verwijderd in 'nieuws: Interne klok 30GB-model Zune struikelt over schrikkeljaar' heb ik gewoon een -1 gegeven, maar ik ben één van de weinigen (lees 2 of 3 :) ).
Lijkt me toch redelijk neutraal dus 0?
Umbrah in 'nieuws: Interne klok 30GB-model Zune struikelt over schrikkeljaar' moeten door de mismods (Werk aan de winkel Kixtart) nog een heel klein zetje hebben.
Staat vol met links enzo, kan ook neutraal
Is _JGC_ in 'nieuws: Gouden Steeksleutel 2008: de uitslag' echt een +1 waard? Van mij iig een nul.
Kan +1 zijn, kan 0 zijn. Whatever.
En R3dJ3 in 'nieuws: Gouden Steeksleutel 2008: de uitslag' een -1 (ach te laat denk ik.... :) ). ook niet heel erg.
Waarom een -1? Een neutrale score is toch voldoende als het toch ontopic is en blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:39
Die laatste is gewoon compleet overbodig en oninteressant, vond ik ook -1

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delerium schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 17:09:
[...]
Ik kwoot wel ff voor je:

"Het was Microsoft er duidelijk alles aangelegen om dat apparaat eerder op de markt te brengen, waarbij kwaliteit dus duidelijk op een zijspoor werd gezet. Verbaasd mij niets eigenlijk, want er is volgens mij nog nooit een goed verzorgd product van Microsoft op de markt gekomen"

trollerig genoeg voor je?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2009 19:25 . Reden: quote tags ff fixen (2e poging ;)) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

Ik vind het volslagen offtopic. Heeft niets meer met het originele topic te maken. Het lijkt er de laatste tijd wel op dat zodra iets over MS gaat (of andersom) het ook direct geoorloofd is om maar het topic te vullen met Apple-gerelateerde posts.

Ik vind dit behoorlijk draadvervuilend. Overigens is dit niet de enige reactie van dat soort in dat draadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-09 18:08

CoolGamer

What is it? Dragons?

David Mulder in 'nieuws: 'Mp3's kunnen beschadigd raken in uitgelekte bèta Windows 7''
Mag van mij wel naar -1. Offtopic, want het gaat niet over de inhoud, maar of het nieuwswaardig is.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

TheCoolGamer schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 20:40:
David Mulder in 'nieuws: 'Mp3's kunnen beschadigd raken in uitgelekte bèta Windows 7''
Mag van mij wel naar -1. Offtopic, want het gaat niet over de inhoud, maar of het nieuwswaardig is.
Is idd een -1. Is er weer een die nog niet gewend is aan de nieuwe lay-out van tweakers dat terwijl het juist nu zo makkelijk is om berichten over te slaan als het jou niet interesseert. Ach, sommige mensen willen altijd wat te klagen hebben! 8)7

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Is het dan inderdaad zo dat nieuws als bugs in beta's nieuws is? Als nieuws kan je dat wel posten, maar iemand als deze kan dat natuurlijk relativeren door op te merken dat een bug in een beta ei'k wel onvermijdelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

[...]
De laatste alinea misschien?
[...]

Dat was dus mijn vraag. Ik vind het altijd verdacht als mensen in een MS topic met allerlei zaken van Apple aankomen. Maar ik heb geen moeite met een 0, hoewel ik er toch wel een smetje aan vind zitten.
[...]

Staat vol met links enzo, kan ook neutraal
Nou volg ik je helemaal niet. Het gaat om de Zune, toch? En dan allemaal negatieve links over de Apple gaan neerzetten vind ik toch echt trollen. Overigens terug komend op je vorige opmerking, ik heb precies NUL dingen van Apple, maar ik zou het zo morgen kunnen kopen, net zoals MS-spul overigens. Niets dat maar een beetje naar fan riekt bij mij.
[...]

Kan +1 zijn, kan 0 zijn. Whatever.
Ik vind een +1 hiervoor wel erg gemakkelijk gegeven. Maar het is nou toch al te laat, dus vergeten die hap.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Even een vraagje, want ik zit met een lastige reactie, en wel deze reactie

Inhoudelijk heeft hij zeker een punt, maar hij brengt het zo ononderbouwd, agressief en generaliserend dat ik er toch een -1 voor gegeven heb. Ben ik nou te streng, hoe denken jullie hierover?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:26

botoo

💀 too old to die young

Zwaar generaliserend en vol met veronderstellingen waar ik geen bewijs van zie. Het zou wmb een 0 zijn als de toon wat normaler was geweest.

Noem mij dan ook maar streng maar * botoo -1 uitdeeld

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

De gebruiker van dat bericht viel me iets verder bovenaan de reacties ook al op wegens niet bijster onderbouwde berichten en niet zon net taalgebruik, wat in deze zon beetje samengevat wordt. Ook -1 uitgedeeld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Laatst online: 21-09 12:54

Lulukai

God's gift to women

Hoewel ik niets met volgende reactie heb te maken, vind ik toch dat hij een +2 verdient. Blijkbaar zijn de 15 vorige moderators het niet met me eens.
Reactie op 'Kabelaar Caiw stopt eind 2010 met doorgifte analoog signaal'

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Mwa, een deel ervan is zeker wel inzichvol en een ander deel is daarentegen nogal heel erg ant-microsoft, maar er wordt daarbij ook weer geen mening als feit verkocht. Vanwege het ontbreken van betere onderbouwing geen +1, maar ik vind de post niet dermate slecht dat ik er een -1 aan zou geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

ruyckske schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 13:25:
Blijkbaar zijn de 15 vorige moderators het niet met me eens.
Om op 15 x +1 te komen heb je niet altijd 15 moderaties nodig. Met 3 keer een moderatie van een pro en/of powermod zit je ook op 15. Een moderatie van een expert(zoals jij) heeft al een weging van 2
;)

[ Voor 10% gewijzigd door pcgek op 03-01-2009 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

wildhagen schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 11:37:
Even een vraagje, want ik zit met een lastige reactie, en wel deze reactie

Inhoudelijk heeft hij zeker een punt, maar hij brengt het zo ononderbouwd, agressief en generaliserend dat ik er toch een -1 voor gegeven heb. Ben ik nou te streng, hoe denken jullie hierover?
Ik ben het helemaal met je eens. Ik denk idd dat hij een punt heeft en misschien ook nog wel eens gelijk kan hebben als ik naar het gedrag van mijn pubberende kinderen kijk. Maar zoals ik al zo vaak zei "c'est le ton qui fait la musique" en die toon die deugt hier helemaal niet. Jammer hij kan het zoveel genuancerder brengen en dan heeft hij een +1 te pakken wat mij betreft. Nu ook van mij een -1.
ruyckske schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 13:25:
Hoewel ik niets met volgende reactie heb te maken, vind ik toch dat hij een +2 verdient. Blijkbaar zijn de 15 vorige moderators het niet met me eens.
Reactie op 'Kabelaar Caiw stopt eind 2010 met doorgifte analoog signaal'
Een zeer fraaie reactie, maar ook wel en beetje de ver van mijn bed show. Er worden zeer veel persoonlijke zaken uit de doeken gedaan, die eigenlijk alleen interessant zijn voor de Amerikanen zelf. Ik vind het zeer lezenswaardig maar niet een echte "must read", mijn kennis is er niet echt mee vooruit gegaan, dus van mij een zeer fraaie +1.
Ik hoop het, maar daar heb ik het al eerder over gehad :). Laatste alinea toch wel erg slecht gesteld vind ik (de rest van de reactie is overigens weer wel goed, maar zo'n laatste alinea moet in mijn ogen afgestraft worden, dat willen we toch niet op T.Net?)

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Duidelijke -1 ja. Die laatste alinea is gewoon één grote ranterige troll, waardoor de hele reactie gewoon op de -1 thuishoort imho!

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Waarom staat deze op -1? Toch een gewone reactie voor een 0 IMO.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

wildhagen schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 14:53:
[...]

Duidelijke -1 ja. Die laatste alinea is gewoon één grote ranterige troll, waardoor de hele reactie gewoon op de -1 thuishoort imho!
Idd overduidelijk een -1 door de laatste alinea.
Voor de rest was het een 0 geweest als hij dat er nu buiten had gelaten..

@ Pjerry dat is zeer zeker geen -1 maar een 0 ja mee eens! :)

[ Voor 8% gewijzigd door pino85 op 03-01-2009 15:41 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-09 18:08

CoolGamer

What is it? Dragons?

haneev in 'meuk: Simcity for iPhone/iPod Touch 1.3.0'
"Ehm, waarom komt deze update wel in de meuktracker te staan? En bijv. een update van monkey ball niet?". Is toch duidelijk offtopic, dus -1.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Wat Ge0force in 'nieuws: Playstation 2 blijft meest gebruikte console in VS' met een +1 moet... Niks bijzonders en aangezien ie toch al in een offtopic draadje stond en hij los niets waard is heb ik hem maar een -1 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Redelijk open deuren worden nog verder opengegooid in freaq in 'nieuws: Eerste Geforce GTX285 duikt op in de schappen ' maar dan lijkt mij een 0 meer op zijn plaats dan een -1.

Gewoon een reactie op de vorige opmerking dus ook hier een 0 IMHO:
Shal-Ziar in 'nieuws: Eerste Geforce GTX285 duikt op in de schappen '

Bij de volgende reaqctie weet ik het niet, ik twijfel tussen een nul een een -1:
Laurens-R in 'nieuws: 'Mp3's kunnen beschadigd raken in uitgelekte bèta Windows 7''
Wie heeft de verlossende argumentatie :).

Hier krijg ik echt nieuwe inzichten van, ik dacht dat mij videokaart altijd waard bleef wat ik er voor betaald had.... :).
Waarom dat dit dus een +1 moet zijn is voor mij raadsel.

[ Voor 4% gewijzigd door Pjerry op 04-01-2009 11:56 . Reden: Linkje ging fout ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Een +1 kan ik me nog voorstellen (hoewel moeilijk), maar een +2 is toch een echte mismod voor deze reactiedie nou echt niet zo opzienbarend is.

/edit:
Deze opmerking hoort hier niet => -1 IMHO

[ Voor 22% gewijzigd door Pjerry op 04-01-2009 13:56 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Deze post is naar mijn mening een -1. Voor op- en aanmerkingen over nieuwsberichten is 'Geachte Redactie' bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Eens, dat heeft niets op de FP te zoeken. -1 gegeven en daar staat ie nu ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Voor Fipo's hebben we de -1, dat lijkt me dus wel voldoende?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Leuk dat shop x,y,z deze kaarten al heeft maar dit is gewoon reclame/spam vind ik:
Verwijderd in 'nieuws: XFX start samenwerking met ATI'

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Volledig mee eens. Misschien aardig bedoeld, maar is gewoon reclame maken. Hij staat nu op -1. weer op 0.

Edit:

Deze reactie lijkt mij ook een -1?

Edit 2:
Deze reactie is ook compleet off-topic. Zelfs iemand die het meerwaarde vindt.

[ Voor 70% gewijzigd door Emile|IA op 04-01-2009 20:08 . Reden: Nieuwe mismod ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:26
Emile schreef op zondag 04 januari 2009 @ 16:22:
Volledig mee eens. Misschien aardig bedoeld, maar is gewoon reclame maken. Hij staat nu op -1. weer op 0.

Edit:

Deze reactie lijkt mij ook een -1?
Onschuldig 0'tje, of ik heb het verkeerd gelezen...
Edit 2:
Deze reactie is ook compleet off-topic. Zelfs iemand die het meerwaarde vindt.
Gaat over leverancier en alles, offtopic, duszzooo gaat ie naar -1...

Ywa in 'nieuws: Firefox loopt verder in op Internet Explorer'
mag volgens mij rustig naar 0, niet echt veel bijdragend imho

nog even tussendoor: toen ik even mijn reacties in de voormiddag na-liep, vond ik er nog eentje terug waar ik een aantal mensen verwees naar dit draadje en ik dacht dat daar ook een stukje meer fundering bij stond (onder andere waarom een reactie hoger of lager kwam dan een adnere), mijn reactie is blijkbaar naar -1 gegaan door <20 mensen, omdat ik niet direct dacht dat een mede-modder (pro/power/expert) dit zou doen, toch even de vraag wat jullie doorgaans met reacties (van een vaker passerende mod hier) doen die verwijzen naar dit topic.

[ Voor 34% gewijzigd door HyperBart op 04-01-2009 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nipro
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-09 10:38

Hoempapaaa Holladiejeej.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Alle 4 te offtopic voor de 0 imo. Zeker de eerste, aangezien daar ook nog behoorlijk op de man gespeeld wordt.

@Hyperbart: eens, simpele reactie. Mag wel een 0 hebben.

[ Voor 21% gewijzigd door RoD op 04-01-2009 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
NicoJuicy in 'nieuws: Firefox loopt verder in op Internet Explorer'
en dat vind ik een onnozele grap, biedt geen meerwaarde, gewoon voor de lol, dus die mag voor mijn part ook naar -1.

@RoD: en wat over die andere vraag, wat doe je met zo een soort reacties eig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Waarom is deze post van mij -1: Bor in 'nieuws: Firefox loopt verder in op Internet Explorer' ? Ok. het is niet de meest briljante post en blijkbaar heb ik een aantal Google fanboys op hun teentjes getrapt maar een -1 vind ik echt onzin. Wat vinden jullie hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Waar is de onderbouwing dan? Het kan ook een gewone troll zijn door het onbewezen op 1 hoop te gooien waarvan de hoop zelf niet eens duidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Delerium schreef op zondag 04 januari 2009 @ 22:37:
Waar is de onderbouwing dan? Het kan ook een gewone troll zijn door het onbewezen op 1 hoop te gooien waarvan de hoop zelf niet eens duidelijk is.
De onderbouwing staat er inderdaad niet echt direct bij, eerlijk gezegd omdat ik die punten nu wel een beetje als bekend acht. Zo stuurt Chrome alle ingetypte letters in het adres / zoek venster direct door naar Google. Van Gmail is ook bekend dat alle e-mail gescanned en (automatisch) gelezen / geanalyseerd word op content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind het gewoon een negatieve constatering zonder onderbouwing. Een troll of flame zie ik niet. Nulletje gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

In de tussentijd toch maar even een linkje met iets meer info erbij geplakt voor de duidelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
HyperBart schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:24:
Onschuldig 0'tje, of ik heb het verkeerd gelezen...
Bij de eerste keer lezen gaf het woord 'patsen' me een beetje een 'zeikende' indruk. Net nog even opnieuw doorgelezen, en tot de conclusie gekomen dat ik te streng ben geweest. Dank voor je advies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

HyperBart schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:24:
[...]
nog even tussendoor: toen ik even mijn reacties in de voormiddag na-liep, vond ik er nog eentje terug waar ik een aantal mensen verwees naar dit draadje en ik dacht dat daar ook een stukje meer fundering bij stond (onder andere waarom een reactie hoger of lager kwam dan een adnere), mijn reactie is blijkbaar naar -1 gegaan door <20 mensen, omdat ik niet direct dacht dat een mede-modder (pro/power/expert) dit zou doen, toch even de vraag wat jullie doorgaans met reacties (van een vaker passerende mod hier) doen die verwijzen naar dit topic.
Hoewel dat soort reacties goed bedoeld zijn, zijn ze helaas toch ook altijd offtopic en worden dus om die reden ook op -1 gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
Dirk schreef op zondag 04 januari 2009 @ 23:58:
[...]

Hoewel dat soort reacties goed bedoeld zijn, zijn ze helaas toch ook altijd offtopic en worden dus om die reden ook op -1 gezet.
Hmm, geen probleem, vind het alleen jammer, had ik dat geweten laat ik het gewoon staan en reageer er niet op, maar je hebt altijd van die bananen, daarom probeer ik het via die weg altijd even in de aandacht te zetten en kritischere mensen hier naar toe te verwijzen die vaak geen weet hebben van dit draadje/forum.

Maar het is genoteerd, goeienacht jongens ;)

[ Voor 4% gewijzigd door HyperBart op 05-01-2009 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Een enkele keer waag ik er een DM aan, verder valt er inderdaad weinig aan te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
Vanaf nu zijn we dan met 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dirk schreef op zondag 04 januari 2009 @ 23:58:
[...]

Ik ben het hiermee eens. Het is een voortzetting van iets wat niet op de FP thuishoort. Zelfde verhaal als met spelfouten eigenlijk.

De PowerMods willen nog wel eens een admin-edit neerzetten bij mod-commentaar, dat lijkt mij de effectiefste manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
sandr in 'nieuws: Firefox loopt verder in op Internet Explorer'
Jahaa, mag op 0 voor mij, biedt niet veel meerwaarde, "klinkt beetje agressief" (vage verklaring, maar als je post leest begrijp je het wel een beetje).

Javache in 'nieuws: Firefox loopt verder in op Internet Explorer'
Loopt iemand deze thread eens na? volgens mij allemaal onschuldige nullen...

quartex in 'nieuws: Firefox loopt verder in op Internet Explorer'
offtopic, maar toch nog beetje met de kwestie bezig, geen +1 imo, mag naar 0...

KnEuTeR in 'nieuws: Firefox loopt verder in op Internet Explorer'
en die mag ook op 0, weeral offtopic, maar toch nuttig...

De Fluppe in 'nieuws: 'Ook 17"-Macbook Pro krijgt 'unibody'''
de hele thread is een gebash op de redactie, maar deze mag nog wel net op 0 vind ik...
Hij brengt het beleefder en minder cru aan en vertelt gewoon over een constatering/eigen ervaring...

ppl in 'nieuws: 'Ook 17"-Macbook Pro krijgt 'unibody'''
deze heeft must-read meegekregen, volgens mij mag die gerust naar 0 of +1..

* HyperBart gaat eten, doei !

[ Voor 56% gewijzigd door HyperBart op 05-01-2009 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

HyperBart schreef op maandag 05 januari 2009 @ 12:48:
sandr in 'nieuws: Firefox loopt verder in op Internet Explorer'
Jahaa, mag op 0 voor mij, biedt niet veel meerwaarde, "klinkt beetje agressief" (vage verklaring, maar als je post leest begrijp je het wel een beetje).
Inderdaad een nette nul.
Javache in 'nieuws: Firefox loopt verder in op Internet Explorer'
Loopt iemand deze thread eens na? volgens mij allemaal onschuldige nullen...
Javache in 'nieuws: Firefox loopt verder in op Internet Explorer' en Sjah in 'nieuws: Firefox loopt verder in op Internet Explorer' zijn inderdaad nullen, maar poepkop in 'nieuws: Firefox loopt verder in op Internet Explorer' vind ik toch echt een +1 waard, goeie praktijkvoorbeelden.
quartex in 'nieuws: Firefox loopt verder in op Internet Explorer'
offtopic, maar toch nog beetje met de kwestie bezig, geen +1 imo, mag naar 0...

KnEuTeR in 'nieuws: Firefox loopt verder in op Internet Explorer'
en die mag ook op 0, weeral offtopic, maar toch nuttig...
Inderdaad twee keer offtopic maar wel informatief, goeie nullen.
De Fluppe in 'nieuws: 'Ook 17"-Macbook Pro krijgt 'unibody'''
de hele thread is een gebash op de redactie, maar deze mag nog wel net op 0 vind ik...
Hij brengt het beleefder en minder cru aan en vertelt gewoon over een constatering/eigen ervaring...
Totaal offtopic, een -1 dus.
ppl in 'nieuws: 'Ook 17"-Macbook Pro krijgt 'unibody'''
deze heeft must-read meegekregen, volgens mij mag die gerust naar 0 of +1..
De reactie is dermate ontopic en informatief dat ik hem toch echt zijn +2 waard vind hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

teh_twisted in 'nieuws: Firefox loopt verder in op Internet Explorer'
niet zo relevant lijkt me... iig geen +1 imo
[Fixed]

Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:05
Ik zie dat mijn reactie hier naar -1 gemod is:
Soultaker in 'nieuws: Alan Wake geeft teken van leven'

Ben ik het niet mee eens; ik vind 'm tenminste 0. Ik stel een vraag omdat mij noch na het lezen van het de nieuwspost, noch de gelinkte bronnen, noch het lezen van de reacties niet duidelijk is wat er boeiend is aan dit spel. Daarmee valt het niet in de categorie -1 die wordt omschreven als:
Tweakers.net moderatie faq (pagina 2)
In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.
Liefst zag ik 'm dus teruggezet naar 0, want ik zie nu al aankomen dat er anders nog tien keer -1 overheen gaat omdat iedereen toch gewoon met de massa meemod.
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.