Het kleine-mismoderatietopic deel XII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 18.308 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd in 'nieuws: U2-zanger Bono steekt honderd miljoen in noodlijdend Palm'
Ik zie niet in waarom dit meerwaarde moet hebben. Het is offtopic, en daarnaast een persoonlijke ervaring zonder enige vorm van volledigheid en nuance. Daarnaast erg slecht geschreven (lap tekst). Ik vind het een zeer krappe 0, maar een -1 kan ik me ook nog wel voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Offtopic, nutteloos... /me DirkW doet -1.

Wat die +2 daar doet...

[ Voor 23% gewijzigd door Dirk op 23-12-2008 02:00 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:20
wimmi in 'nieuws: Publieke omroep test player voor digitale kanalen'

Lijkt me vanwege Micro$$$oft (en sowieso de verdere opzet van de post) een -1?

Die +2 is een misklik mag ik hopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
wimmi in 'nieuws: Publieke omroep test player voor digitale kanalen'

Wat mij betreft een regelrechte troll (Micro$$$oft), mag zelfs ge-modbreaked/edit worden. Verder een redelijke post, maar ga niet lopen trollen.

* pagani moet refreshen voor een post

[ Voor 5% gewijzigd door pagani op 23-12-2008 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Inderdaad een -1, staat ie nu ook op.

0rbit in 'nieuws: Laatste Amerikaanse distributeur van vhs-banden stopt met verkoop'
Deze mag wmb op +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wordt zo moe van dit soort posts; coretx in 'nieuws: Laatste Amerikaanse distributeur van vhs-banden stopt met verkoop' Is dat nou echt een 0 waard? Ik vote voor -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:30
Het is volgens mij gewoon een nette 0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:55

botoo

💀 too old to die young

Wmb is het niet meer dan het gebruikelijke populaire ge-rant zodra er iets over cd/dvd-muziek/film gaat, in dit geval lekker offtopic ook.
* botoo -1 doet

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Zeker die openingszin maakt duidelijk wat hier de bedoeling van is. -1 wmb! Vraag me alleen af wie daar nu weer +1 voor geeft???? Mismod ten top!

[ Voor 7% gewijzigd door TheCapK op 23-12-2008 19:23 ]

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-09 12:54

Lulukai

God's gift to women

'Rechter stelt Buma in gelijk in twist over muziekheffing in winkels'.
Daar ben ik al op voorbereid met m'n verlaagd plafond.
Ik vond dit persoonlijk wel een grappige reactie, die ik zelfs +1 zou in plaats van -1. Toegegeven, het is offtopic, maar ik vind het wel een meerwaarde hebben. Ik dacht ooit eens gelezen te hebben in de moderatie FAQ dat humor soms een +1 verdient?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Laatst online: 31-07 19:40
Grappige reacties kunnen een +1 waard zijn, het hangt er maar net vanaf hoe grappig de reactie juist is. Omdat dat dat iets is wat je niet echt objectief kan beoordelen, heeft het weinig zin om over de juiste waarde te discussiëren. Ik geef hem een 0, maar je mag hem best een +1 geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Offtopic + grappig maakt voor mij max een 0. Ik zou eerder -1 kiezen dan een +1, maar in dit geval vind ik de -1 ook wat streng.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
the_stickie in 'nieuws: Mozilla-ceo: relatie met Google complex sinds introductie Chrome' lijkt mij gewoon een 0, offtopic + niet heel boeiend, waar die +2's vandaan komen is mij een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramBo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 08:13
Mee eens, en die 10x +2 :X mag inderdaad wel eens nagekeken worden.

Zenyatta in 'nieuws: Rechter stelt Buma in gelijk in twist over muziekheffing in winkels'
Deze post mag van mij wel op +2 komen, nette opstelling en duidelijke opsomming van verschillen inclusief wat deze inhouden. Niet 100% ontoppic, maar in de lopende discussie een zeer grote toevoeging, en geeft direct aan wat het hoogst mogelijk haalbare voor de persoon in kwestie is.

[ Voor 72% gewijzigd door BramBo op 24-12-2008 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik zat net even te kijken naar de score van een reactie die ik enige tijd geleden heb gedaan. Ik vond het zelf in principe best een meerwaarde post maar blijkbaar was iemand het daar niet mee eens en heeft dus mijn post met -1 ongewenst gewaardeerd. nu zal vast niet iedereen het met me eens zijn dat het een meerwaarde aan de discussie levert maar een -1 vind ik wat onrealistisch eerlijk gezegd, misschien dat een van de powermods de persoon in kwestie eens kan controleren? De reactie is inmiddels overigens meer dan 48 uur oud.

BastiaanN in 'nieuws: Reizigersvereniging Rover wil onderzoek naar Duits systeem ov-chipkaart'

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Fixed en moderator intern gereport

(vind het trouwens wel behulpzaam +1)

[ Voor 41% gewijzigd door Kixtart op 24-12-2008 10:46 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Wat ik niet snap, is waarom deze reactie volgens vrij veel mensen een +1 verdient? Ik zou zelf eerder nijgen naar -1, maar aangezien dat iets te streng is, vind ik 'm een 0 waard: Verwijderd in 'nieuws: Indiërs verbranden mobieltjes om kaartfout Nokia Maps'

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Laatst online: 21-09 12:54

Lulukai

God's gift to women

Ach, de eerste zal hem een +1 gegeven hebben en de rest is gewoon gevolgd. Voor mij niet meer dan een 0.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

chrisboers in 'nieuws: Gouden Steeksleutel 2008: beste draagbare mediaspeler'
Ranten op de moderatie lijkt me -1

hayda in 'nieuws: Gouden Steeksleutel 2008: beste draagbare mediaspeler'
Onderbouwingsloze posts mogen wmb op -1. Dan kun je net zo goed alleen stemmen.

Hann1BaL in 'nieuws: Gouden Steeksleutel 2008: beste draagbare mediaspeler'
Een combinatie van onzin, mening presenteren als feiten en fanboy-geroep. Mag nog wel een 0 hebben, maar +1 vind ik overdreven. Diegene die +2 gaf is imo gewoon aan het mismodden.

[ Voor 22% gewijzigd door RoD op 24-12-2008 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Eens
hayda in 'nieuws: Gouden Steeksleutel 2008: beste draagbare mediaspeler'
Onderbouwingsloze posts mogen wmb op -1. Dan kun je net zo goed alleen stemmen.
Vertel dat aan de honderden andere mensen die op de eerdere polls gereageerd hebben... Dit soort posts zijn, zoals altijd bij de polls, aldoor op 0 gegaan, ik zie niet in waarom dat nu te veranderen. Dat het een steeksleutel in plaats van een standaard poll is zorgt er niet voor dat ik de reacties anders ga waarderen.
Hann1BaL in 'nieuws: Gouden Steeksleutel 2008: beste draagbare mediaspeler'
Een combinatie van onzin, mening presenteren als feiten en fanboy-geroep. Mag nog wel een 0 hebben, maar +1 vind ik overdreven. Diegene die +2 gaf is imo gewoon aan het mismodden.
Vooral de laatste alinea doet het hem. 0 it is.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
mrlammers in 'nieuws: Canonical stelt nieuw notificatiesysteem voor Ubuntu voor'
Ik weet niet waarom dit een -1 moet zijn. Er staat niets in dat 'm van 0 naar 1 zou moeten liften maar ik bespeur er geen troll of flame of iets anders in.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Omdat ie totaal nutteloos is? Aan die reactie mist niemand wat hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Dirk schreef op woensdag 24 december 2008 @ 16:31:
Omdat ie totaal nutteloos is? Aan die reactie mist niemand wat hoor...
Er niets aan missen is geen argument voor een -1, of heb ik wat gemist? Er staan zat reacties die niemand zou missen, maar dat is toch genoeg reden om 'm 0 te geven? "ongewenst" vind ik wel erg streng voor zoiets. Het is nog wel een enthousiaste reactie (niet dat dat 'm nuttiger maakt overigens, maar toch).

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyphax schreef op woensdag 24 december 2008 @ 16:45:
[...]

Er niets aan missen is geen argument voor een -1, of heb ik wat gemist? Er staan zat reacties die niemand zou missen, maar dat is toch genoeg reden om 'm 0 te geven? "ongewenst" vind ik wel erg streng voor zoiets. Het is nog wel een enthousiaste reactie (niet dat dat 'm nuttiger maakt overigens, maar toch).
Een tijdje terug was er het idee dat positieve nutteloze reacties net zo hard naar -1 moesten als negatieve nutteloze reacties. Er is wat voor te zeggen, het is wel zo eerlijk. Maar toch verwacht ik intuïtief altijd meer onderbouwing van een "vervelende" reactie dan van een feel-good reactie. Met verschillende standpunten ten opzichte van free software, linux en ubuntu kan het natuurlijk wel zo zijn dat niet iedereen hetzelfde vervelend vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Tja, maar wat is dan de inhoud van die post? Een een of andere fanboy die aangeeft dat hij graag Ubuntu gebruikt? Is er te reageren op deze reactie, behalve 'mee eens' achtige reacties of reacties van mensen die aangeven dat ze het er niet mee eens zijn en daarmee off-topic gaan?

Het is gewoon niet meer dan een niet-onderbouwde mening, als ik er op die manier bij zou zetten van 'nou, zoiets is nu juits waarom ik ubuntu niet gebruik', is het dan ook een 0? Volgens mij niet, terwijl het precies hetzelfde doel heeft.

edit: volgens mij sluit mijn laatste stukje wel redelijk aan bij wat DOT hierboven al voor me poste

[ Voor 8% gewijzigd door dcm360 op 24-12-2008 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

In een hoop andere draden is het een schoolvoorbeeld van een -1 reactie (fanboy, nutteloos, leeg enzo) dus waarom hier niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat er voorlopig nog geen oorlog is uitgebroken. Het is geen harde flame, maar een positieve reactie die nutteloos is. Het is eigenlijk weer typisch zo'n reactie die je op een niveau tussen 0 en -1 wilt hebben. Maar dat niveau gaat eraan komen volgens Femme.

En om op het voorbeeld vam dcm360 te reageren: zo'n reactie heeft toch al een stuk vervelendere toon. Het verpest de sfeer (een beetje). Zoiets zou bij mij sneller op -1 komen, terwijl de objectieve waarde van de twee posts gelijk is. Met het extra niveau zou ik ze wel op hetzelfde niveau zetten, omdat beide geen flames zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

De meerwaarde kan ik er nog wel van inzien
DJMurtz in 'nieuws: EA zet eerste lichting games op Steam' maar om er een +2 aan te geven?

En deze mag van mij wel naar +2, KilZone in 'nieuws: Forse prijsstijging microsd-kaarten op komst', steekt met kop en schouder boven de rest uit.

[ Voor 26% gewijzigd door pcgek op 24-12-2008 18:25 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

pcgek schreef op woensdag 24 december 2008 @ 18:03:
De meerwaarde kan ik er nog wel van inzien
DJMurtz in 'nieuws: EA zet eerste lichting games op Steam' maar om er een +2 aan te geven?
Zelfs die meerwaarde zie ik niet. Gewoon een standaard rant.
En deze mag van mij wel naar +2, KilZone in 'nieuws: Forse prijsstijging microsd-kaarten op komst', steekt met kop en schouder boven de rest uit.
Dat mag inderdaad. /me DirkW schopt hem omhoog. +2 it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd in 'nieuws: Gouden Steeksleutel 2008: beste draagbare mediaspeler'
Hoort naar mijn mening niet op de FP thuis, dus -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nogal ja, is een regelrechte troll, en dus -1 waard!

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Reacties als Verwijderd in 'nieuws: Intel kondigt 160GB-ssd in 1,8"-verpakking aan' verschijnen elke keer bij dit soort artikelen, in deze meest simpele vorm vind ik het gewoon een -1 waard...
De meerwaarde van pagani in 'nieuws: Intel kondigt 160GB-ssd in 1,8"-verpakking aan' zie ik ook al niet, net zo min als van Zenyatta in 'nieuws: Intel kondigt 160GB-ssd in 1,8"-verpakking aan' en Krentenbol in 'nieuws: Intel kondigt 160GB-ssd in 1,8"-verpakking aan'.
robertwebbe in 'nieuws: Ook Hollywood wil filesharers via isp waarschuwen' vind ik een lastige, het is een leuke reactie, maar flink offtopic, zal ik hem nu een +1 geven voor de goeie inhoud, of een -1 wegens zwaar offtopic? Voor nu ben ik maar voor het gemiddelde gegaan, een 0.

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Skinkie in 'nieuws: Rechter stelt Buma in gelijk in twist over muziekheffing in winkels'

Quote van een tweede kamerlid wordt met -1 beoordeeld. Interessant.

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Het zal wel aan mij liggen (is meestal zo), maar ik zie niet in waarom TMon in 'nieuws: Rechter stelt Buma in gelijk in twist over muziekheffing in winkels' een -1 zou zijn. Het staat er met stevige woorden, maar het is een mooi voorbeeld en het zijn echt geen leugens.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• RoD
  • Niet online

RoD

Eens.
robertwebbe in 'nieuws: Ook Hollywood wil filesharers via isp waarschuwen' vind ik een lastige, het is een leuke reactie, maar flink offtopic, zal ik hem nu een +1 geven voor de goeie inhoud, of een -1 wegens zwaar offtopic? Voor nu ben ik maar voor het gemiddelde gegaan, een 0.
Het is niet geheel offtopic, maar het onderwerp in zijn reply heeft wel een duidelijk link met het onderwerp van het artikel. Daarom geef ik er een +1 voor.
Kan er weinig verkeerd aan ontdekken. Nulletje gegeven.
W3ird_N3rd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 01:21:
Het zal wel aan mij liggen (is meestal zo), maar ik zie niet in waarom TMon in 'nieuws: Rechter stelt Buma in gelijk in twist over muziekheffing in winkels' een -1 zou zijn. Het staat er met stevige woorden, maar het is een mooi voorbeeld en het zijn echt geen leugens.
De eerste alinea is weinig relevant. Aardig verhaaltje, maar daar houdt het ook mee op. Daarna volgt er een flinke flame waardoor de balans voor mij toch wel doorslaat naar de -1.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

RoD schreef op donderdag 25 december 2008 @ 01:27:
[...]

De eerste alinea is weinig relevant. Aardig verhaaltje, maar daar houdt het ook mee op. Daarna volgt er een flinke flame waardoor de balans voor mij toch wel doorslaat naar de -1.
Het is een dun lijntje tussen een mening en een flame. Zoals ik al zei, stevige woorden, maar ik blijf het als een mening zien omdat ik me goed voor kan stellen dat je je kwaad kan maken in zo'n situatie. Als het iets zou zijn waar totaal geen begrip voor is op te brengen (b.v. dezelfde woorden gebruiken om een ober af te serveren omdat je eten wat lauw was) dan zou ik het weer wel als flame zien, maar nu dus niet. Again, zeer dun lijntje.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

W3ird_N3rd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 01:21:
Pardon? Ik zie een flame, ik zie inhoudelijk dubieuze informatie, ik zie een troll, en ik zie geen fatsoenlijke bewoording. Alles bij elkaar opgeteld lijkt een -1 me het enige correcte niveau...

Virussen? Scan ze hier!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

De openingszin doet al denken dat het een standaardrant op belasting betalen wordt.
Geen leugens maar net ff te stevige woorden inderdaad.

• pcgek
  • Niet online

pcgek

pcgek in 'nieuws: Gouden Steeksleutel 2008: beste draagbare mediaspeler', Vertel ik een poster netjes de waarheid, modden ze me weg :)

[ Voor 10% gewijzigd door pcgek op 25-12-2008 12:59 ]

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-09 16:02

painkill

Pain(k)(ill)

renevanh in 'nieuws: Microsoft begint nieuwe support-site voor Vista-gebruikers'
Behulpzame antwoorden op vragen, aanvullingen op het artikel en geslaagde grappen kunnen een +1 waard zijn
Ik moest er van lachen, helemaal als je de rest van de reacties leest, waarom deze dus op -1 staat is mij een raadsel, of hebben alle mods hun humor verloren?

EDIT: blijkbaar wel... Ik vind het echt grappig, en zo apart ben ik nu ook weer niet, en dan nog eens iets, alle grappige reacties zien ik altijd al op -1 of 0 staan, terwijl er in de richtlijnen staat dat geslaagde grappen een +1 verdienen, zeer zelden word dit ook uitgevoerd.

[ Voor 23% gewijzigd door painkill op 25-12-2008 13:21 ]

Mijn SNES verzameling!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik vind het geen grap, maar een ordinaire troll, en dus een -1 waard....

Virussen? Scan ze hier!

• Dirk

Dirk

Offtopic waarheden zijn ook ongewenst...

In hetzelfde verband wil ik deze reacties ook nomineren voor -1: houseparty in 'nieuws: Gouden Steeksleutel 2008: beste draagbare mediaspeler' en stresstak in 'nieuws: Gouden Steeksleutel 2008: beste draagbare mediaspeler'.
painkill schreef op donderdag 25 december 2008 @ 13:10:
renevanh in 'nieuws: Microsoft begint nieuwe support-site voor Vista-gebruikers'

[...]

Ik moest er van lachen, helemaal als je de rest van de reacties leest, waarom deze dus op -1 staat is mij een raadsel, of hebben alle mods hun humor verloren?

EDIT: blijkbaar wel... Ik vind het echt grappig, en zo apart ben ik nu ook weer niet, en dan nog eens iets, alle grappige reacties zien ik altijd al op -1 of 0 staan, terwijl er in de richtlijnen staat dat geslaagde grappen een +1 verdienen, zeer zelden word dit ook uitgevoerd.
Grappige trollen blijven trollen, -1 dus.

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Dirk schreef op donderdag 25 december 2008 @ 13:54:
[...]

Offtopic waarheden zijn ook ongewenst...
Dus.. alle reacties die volgen op een ongewenste post zijn automatisch ook ongewenst?

• Dirk

Dirk

Nee, maar als de parent wegens offtopic op -1 is gezet en de child blijft net zo offtopic dan wel.

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Zal denk ik altijd moeilijk blijven om een precieze grens te trekken, van wat wel ,en wat niet. Daar zullen de meningen wel over verschillen, net als bij het modereren.

Mag aannemen dat het het bij jullie onderling ook nog weleens afwijkt van elkaar.
Maargoed, het is ook niet altijd zo makkelijk :)

• RoD
  • Niet online

RoD

Inderdaad. Grenzen zijn niet te trekken. Er blijft altijd een stuk grijs gebied en daardoor verschillen de mening onderling ook nog wel eens. Gelukkig mag dat ook gewoon :)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Is deze reactie niet volstrekt offtopic en het zoveelste moderatie-gezeik? Ik vind het een -1 waard, en zéker geen +1, als je dat geeft zou een powermod daar wel eens naar mogen kijken imho.

Virussen? Scan ze hier!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

jdm8 in 'nieuws: Asus komt opnieuw met Triton-koeler voor Core i7-systemen'

Ik had een vraag hierover, wat maakte deze post een must read+2? teminste 5 mods vonden het een +2 waard.
Ik zelf zie niet helemaal in waarom, maar jullie ervarings deskundige zullen dat misschien weten aangezien de meesten al wat langer mod zijn dan oa ik, ik wil dus gewoon even wat feedback of dit echt een +2 is of toch niet

Ik zelf gaf hem een +1

[ Voor 16% gewijzigd door pino85 op 25-12-2008 15:59 ]

Liefhebber van Tweakers

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Nou ja, er was maar 1 mod die 'm +2 vond (en een weging van 5x had), namelijk ik.

Het is namelijk IMHO een soort beschouwing van wat een koeler tot koeler maakt en wat er hier beter/slechter aan kan. Een soort van compleet overzicht bij dit nieuwsdingetje en zodoende mijn +2.

• RoD
  • Niet online

RoD

Daar ben ik het mee eens. Ik vind het een inzichtvolle post, beter dan de gemiddelde +1, dus wat mij betreft een +2.

• pino85

pino85

Ok duidelijk, bedankt voor de feedback ik zal er wat mee doen,zo zie je maar dat meningen verschillen, maar dat is ook wel normaal denk ik ;)
Ik heb bij sommige posts wel eens het gevoel net geen +2 maar ook geen +1 en dan is het niet altijd gemakkelijk.. maar dat is ook bij 0 of +1 en -1 of 0.
Maar dat zullen wel meer mensen eens hebben

[ Voor 89% gewijzigd door pino85 op 25-12-2008 16:58 ]

Liefhebber van Tweakers

• TheCapK

TheCapK

pino22 schreef op donderdag 25 december 2008 @ 16:47:
Ok duidelijk, bedankt voor de feedback ik zal er wat mee doen,zo zie je maar dat meningen verschillen, maar dat is ook wel normaal denk ik ;)
Ik heb bij sommige posts wel eens het gevoel net geen +2 maar ook geen +1 en dan is het niet altijd gemakkelijk.. maar dat is ook bij 0 of +1 en -1 of 0.
Maar dat zullen wel meer mensen eens hebben
In dat soort gevallen kan je die reactie altijd hier posten en zien wat er over wordt gezegd. Kan je altijd je voordeel mee doen. Bij twijfel tussen twee kan je ook kijken of je hem goed genoeg (of slecht genoeg) vindt om de afronding naar boven of beneden te doen.
Doen wij ook. Soms komt dat gunstig uit voor een bepaalde post andere keer juist weer niet. Je kan nou eenmaal geen 0,5 punten modereren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Klopt je hebt zeker gelijk 0.5 punten modden dat kan niet;)
Ik zal als ik het niet zeker weet het posten,

[ Voor 18% gewijzigd door pino85 op 26-12-2008 07:56 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry
  • Laatst online: 07-09-2022

Pjerry

En aldus sprak....

RoD schreef op donderdag 25 december 2008 @ 16:25:
Daar ben ik het mee eens. Ik vind het een inzichtvolle post, beter dan de gemiddelde +1, dus wat mij betreft een +2.
Dat is maar zeer de vraag of het zo inzichtvol is. De weerstand wordt bepaald door de afstand die de lucht tussen de vinnen af moet leggen en de afstand die de vinnen onderling hebben. In deze opstelling maak je gebruik van de zuigende en blazende werking van de fan, misschien is dit wel het ei van Columbus! Als het allemaal zo makkelijk was als hier beschreven wordt kunnen de research laboratoria wel opgedoekt worden.....

Een +1 is IMHO goed betaald voor deze reactie.

[ Voor 0% gewijzigd door Pjerry op 26-12-2008 03:08 . Reden: typo's ]

Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Alert.....

Kan een powermod eens kijkens welke oelewappende modmisbruiker zowel deze als deze reactie een +2 gegeven heeft? Want die persoon spoort volgens mij niet helemaal. De betreffende reacties slaan namelijk helemaal nergens op, mild uitgedrukt...

Met het onderwerp van de newspost heeft het iig bitter weinig te maken.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Deze reactie Limbids in 'nieuws: Asus komt opnieuw met Triton-koeler voor Core i7-systemen' heb ik op -1, en er hangen er nog 3 aan vast die ik er eigenlijk ook op zie, jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Moet inderdaad op -1. Net als darkjeric in 'nieuws: Asus komt opnieuw met Triton-koeler voor Core i7-systemen'. De andere reacties hierover heb ik al op -1 gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Degene die deze reactie een +2 gaf mag zijn modrechten imho met onmiddelijke ingang inleveren wegens meningmodden. Reactie is niet meer dan een 0 waard.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
pcgek schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 13:53:
Deze reactie Limbids in 'nieuws: Asus komt opnieuw met Triton-koeler voor Core i7-systemen' heb ik op -1, en er hangen er nog 3 aan vast die ik er eigenlijk ook op zie, jullie?
Agreed. Diegene die de desbetreffende reactie met een +1 heeft beoordeeld mag ook wel even nagekeken worden!

Daarbij, darkjeric in 'nieuws: Asus komt opnieuw met Triton-koeler voor Core i7-systemen' moet deze nu op 0 of op -1? Het lijkt me -1 omdat het eigenlijk een zinloze discussie kan starten? :)

Edit;

Verder vraag ik mij af waarom Verwijderd in 'nieuws: Asus komt opnieuw met Triton-koeler voor Core i7-systemen' op -1 staat, het was duidelijk bedoeld als reactie op de fipo echter heeft de poster vermoedelijk op het verkeerde knopje geklikt. een 0 is wel zo aardig zeker gezien een reactie die wel onder de fipo staat later is gepost en ook op 0 staat, namelijk: Avalaxy in 'nieuws: Asus komt opnieuw met Triton-koeler voor Core i7-systemen'

[ Voor 37% gewijzigd door BastiaanN op 26-12-2008 16:39 ]

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

BastiaanN schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 16:22:
[...]

Agreed. Diegene die de desbetreffende reactie met een +1 heeft beoordeeld mag ook wel even nagekeken worden!

Daarbij, darkjeric in 'nieuws: Asus komt opnieuw met Triton-koeler voor Core i7-systemen' moet deze nu op 0 of op -1? Het lijkt me -1 omdat het eigenlijk een zinloze discussie kan starten? :)

Edit;

Verder vraag ik mij af waarom Verwijderd in 'nieuws: Asus komt opnieuw met Triton-koeler voor Core i7-systemen' op -1 staat, het was duidelijk bedoeld als reactie op de fipo echter heeft de poster vermoedelijk op het verkeerde knopje geklikt. een 0 is wel zo aardig zeker gezien een reactie die wel onder de fipo staat later is gepost en ook op 0 staat, namelijk: Avalaxy in 'nieuws: Asus komt opnieuw met Triton-koeler voor Core i7-systemen'
Die laatste twee hebben allebei een -1 gekregen van mij. Al is het een antwoord op een gestelde (overbodige) vraag, het antwoord is net zo min nuttig daar de vraag al een Fipo van jewelste was. Dan moet je daar geen discussies op gaan bouwen wmb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

nieuws: Windows Mobile-gebruikers ontwikkelen eigen 'App Store'
In dit draadje mag nog een doos met -1'tjes opengetrokken worden om kansloze fanboyflamewars de kop in te drukken, imo. Wat een kansloos draadje, zelfs voor een Apple vs. MS-discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SumatroX
  • Laatst online: 31-01-2024
Jannemanishere in 'Wat denk jij, komt Apple met een iPhone Nano?'
Is 1x +2 gemod, terwijl het een duidelijke -1 is. Kan nog wel wat moderaties gebruiken en degene die +2 heeft gemod mag wel even worden nagekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Don_Gulio in 'nieuws: 'Nieuwe iMacs en Mac Minis krijgen Nvidia's MCP79-chipset''
Ik mod niet veel, maar vind het leuk om af en toe wat te doen. Ik kijk als ik gemod heb altijd even naar mijn performance, zodat ik weet of ik het goed doe of niet. Bij deze post heb ik een afwijking van -0,8. Kan iemand me uitleggen waarom dit een 0 is en niet een -1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik in ieder geval niet :) Ik heb em niet gemod, maar ik vind het ook een -1. Loze oneliner en bovendien hoort dit soort commentaar niet op de FP thuis. Kan me de 0 wel ergens voorstellen, maar voor mij zou het toch echt een -1 zijn. In ieder geval, ik zou van een afwijking van 0.8 niet wakker liggen. Dat heeft iedereen wel ns denk ik zo. Ik in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Waarom krijgt deze reactie: Guumuus in 'nieuws: Asus komt opnieuw met Triton-koeler voor Core i7-systemen' een -1.
IMO on-topic en haalt de "onzinreacties" dat het slecht zou zijn om de fan in het midden te zetten met een praktijkvoorbeeld onderuit. Een 0 lijkt mij gerechtvaardigd.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

mr_obb schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 22:32:
Don_Gulio in 'nieuws: 'Nieuwe iMacs en Mac Minis krijgen Nvidia's MCP79-chipset''
Ik mod niet veel, maar vind het leuk om af en toe wat te doen. Ik kijk als ik gemod heb altijd even naar mijn performance, zodat ik weet of ik het goed doe of niet. Bij deze post heb ik een afwijking van -0,8. Kan iemand me uitleggen waarom dit een 0 is en niet een -1?
Dat komt omdat jij terecht mod, maar een ander er zo nodig een mismod van +1 tegenaan moet gooien.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Na de eerste zin ben ik eigenlijk al uitgelezen, Emiel1984 in 'nieuws: 'Sony haalde voice-chat uit Home vanwege vloekende gebruikers'' ik zou hem dan op -1 waarderen, de reactie die daarna komt net zo. Hoe zien jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Overduidelijk een -1 waard als het aan mij ligt.
Dit soort opmerkingen die gaan echt te ver, vooral die eerste zin, daar mee lok je flame wars uit en ongewenst gedrag

Degene die hem +1 gaf die is echt aan het mis modden imo en daar moet even iemand naar kijken

edit:

Sgreehder in 'nieuws: Windows Mobile-gebruikers ontwikkelen eigen 'App Store''

En dan dit stukje vooral,

Ik lach in uw gezicht voor deze treurige vergelijking

Is deze reactie een 0 waard of een -1? ik neig toch naar de -1 toe
De persoon waar hij op reageerde boven hem die heeft wel een 0 gekregen.

Edit 2:

k7of9 in 'nieuws: Windows Mobile-gebruikers ontwikkelen eigen 'App Store''

Deze opmerking is die een +1 waard? ik zag net dat iemand hem +1 had gemod..
Tevens is dit imo ook geen neutraal waard maar gewoon een -1.

Edit 3:

watercoolertje in 'nieuws: Windows Mobile-gebruikers ontwikkelen eigen 'App Store''

Dit is toch overduidelijk een -1? en geen neutraal of wel?
Het is misschien als * grappige opmerking bedoelt* maar ik vind hem persoonlijk niet erg grappig en vind ook dat we aan deze opmerkingen niets hebben

[ Voor 122% gewijzigd door pino85 op 27-12-2008 13:37 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SumatroX
  • Laatst online: 31-01-2024
Die eerste twijfel ik ook over, hij is op een onbeleefde manier geschreven maar hij heeft wel een duidelijk beargumenteerd standpunt. Die andere twee zijn hele dikke -1's inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Die eerste heeft weinig inhoudelijks te melden. Daar krijgt ie geen punten voor. Zo'n flame erbij maakt het dan een -1, imo.

InjecTioN in 'nieuws: Windows Mobile-gebruikers ontwikkelen eigen 'App Store''
Wat dit op 14x +1 doet snap ik niet. Wat mij betreft offtopic, trollerige generalisaties, en dus een -1.

[ Voor 41% gewijzigd door RoD op 27-12-2008 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
RoD schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 12:54:
Die eerste heeft weinig inhoudelijks te melden. Daar krijgt ie geen punten voor. Zo'n flame erbij maakt het dan een -1, imo.
Met hem ^^
InjecTioN in 'nieuws: Windows Mobile-gebruikers ontwikkelen eigen 'App Store''
Wat dit op 14x +1 doet snap ik niet. Wat mij betreft offtopic, trollerige generalisaties, en dus een -1.
Eens, maar die heeft nog wel wat puntjes nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Degene die deze reactie een +2 gaf mag wel eens worden nagekeken door een powermod. Reactie is gewoon een 0, niet meer.

En imho is deze reactie een -1 wegens het flamerige op de man spelen in de laatste zin.

[ Voor 29% gewijzigd door wildhagen op 27-12-2008 17:49 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Beide eens. Die laatste kan nog wel wat puntjes gebruiken door een onverlaat die er +1 aan gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
RoD schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 18:00:
Beide eens. Die laatste kan nog wel wat puntjes gebruiken door een onverlaat die er +1 aan gaf.
Nu ook effectief op -1 die laatste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

RoD schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 22:39:
Ik in ieder geval niet :) Ik heb em niet gemod, maar ik vind het ook een -1. Loze oneliner en bovendien hoort dit soort commentaar niet op de FP thuis. Kan me de 0 wel ergens voorstellen, maar voor mij zou het toch echt een -1 zijn. In ieder geval, ik zou van een afwijking van 0.8 niet wakker liggen. Dat heeft iedereen wel ns denk ik zo. Ik in ieder geval wel.
Ik lig er ook niet wakker om hoor, maar meestal kan ik een afwijking verklaren door nog eens naar de FAQ terug te gaan :P
Pjerry schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 02:45:
[...]

Dat komt omdat jij terecht mod, maar een ander er zo nodig een mismod van +1 tegenaan moet gooien.
Het ligt dus in ieder geval niet aan mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jorrit schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 18:03:
[...]

Nu ook effectief op -1 die laatste :)
Da's snelle service :P

Dan nog één: ik weet dat grappen hoger gewaardeerd mogen worden, maar voor deze grap vind ik een +2 wel een béétje over the top, daar mag best wel eens naar gekeken worden imho. Die -1 is imho overigens ook te zwaar, ik houd het op een 0.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Ondertussen zijn er weer een paar mismodders langs gekomen zodat de laatste paar -1 genomineerden weer effectief op 0 staan.
Misschien dat een powermod eens naar de +1 gevers kan kijken???
Kunnen beiden in ieder geval nog flink wat -1-tjes gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

mr_obb schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 18:03:
Het ligt dus in ieder geval niet aan mij...
Klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

kidde in 'nieuws: KPN waarschuwt voor drukte tijdens jaarwisseling'
Is dit een 0 of -1 volgens jullie?
Hij staat nu op gemiddeld 0.5 omdat paar mensen een 0 gaven en paar een -1.
Ik zelf vind het geen 0 waard

Dan deze,

dasiro in 'nieuws: KPN waarschuwt voor drukte tijdens jaarwisseling'

+2? dit lijkt me echt geen+2 , dat noem ik toch wel mis modden..
Aan 1 kant kun je dit een leuke grap vinden maar aan de andere kant ook niet.
Wat is jullie standpunt over de score

[ Voor 22% gewijzigd door pino85 op 27-12-2008 23:11 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

pino22 schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 23:07:
Wat is jullie standpunt over de score
Twee grapjes die prima staan op 0, maar ook niet hoger moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Ah oke, ik heb er dan toch maar een 0 van gemaakt bij de eerste,
Vond er eigenlijk maar weinig aan als ik het vanuit mijn standpunt van humor bekijk maar dat terzijde.
Zo moet je het ook niet altijd bekijken toch..
iedereen heeft een andere soort humor :+Ik begreep er in 1e instantie niet eens meteen wat van.. vandaar dat ik eerder neigde naar de -1

edit:

Dus onschuldige grapjes altijd 0 zetten duidelijk

[ Voor 44% gewijzigd door pino85 op 27-12-2008 23:46 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Ik vind het ook niet grappig, maar het is duidelijk wel als grap bedoeld en het is onschuldig, dus het krijgt van mij een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:37

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dit is zeker geen +1 maar een krappe 0: RedPixel in 'meuk: USB Drive Letter Manager 4.2.9.44 bèta'

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Inderdaad daar sluit ik me wel bij aan

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-09 14:18
nieuws: Zweedse Piratenpartij doet het goed in peiling

zoals ondertussen niemand meer zal verbazen wordt in ieder geval in de eerste paar reacties alles wat ook maar een beetje op een politieke mening lijkt neergesabeld. tuurlijk, de toon is niet altijd even volwassen, maar ze hebben best een punt. oke, niet allemaal... maar er word wat scheutig met rood gestrooid IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Een nieuwe dag, nieuwe modmisbruikers. Een onderzoek naar degene die een +1 aan deze flamebait gaf lijkt me wel gerechtvaardigd...

Klinkt namelijk als een ordinaire meningmod.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 10:16

Edmin

Crew Council

get on my horse!

iceheart schreef op zondag 28 december 2008 @ 12:33:
nieuws: Zweedse Piratenpartij doet het goed in peiling

zoals ondertussen niemand meer zal verbazen wordt in ieder geval in de eerste paar reacties alles wat ook maar een beetje op een politieke mening lijkt neergesabeld. tuurlijk, de toon is niet altijd even volwassen, maar ze hebben best een punt. oke, niet allemaal... maar er word wat scheutig met rood gestrooid IMO.
eens.
The Jester in 'nieuws: Zweedse Piratenpartij doet het goed in peiling'
is een eenvoudige mening en daarmee imho gewoon een 0. De posts daarboven zijn dan wel weer gewoon -1 lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Edmin schreef op zondag 28 december 2008 @ 12:38:
[...]

eens.
The Jester in 'nieuws: Zweedse Piratenpartij doet het goed in peiling'
is een eenvoudige mening en daarmee imho gewoon een 0. De posts daarboven zijn dan wel weer gewoon -1 lijkt me.
"haagse bende" vind ik trollerig, je kan het ook in meer volwassen woorden uitdrukken.

Daarnaast gaat het zwaar offtopic door op een subdraad die op zichzelf al zwaar offtopic is.

Daarom vind ik dat die, net als de reacties erboven een -1 verdient.

Overigens vind ik deze reactie wel een warez-request, wat niet op de FP hoort en imho dus een -2 dient te krijgen. Het is alleen bedoeld voor selecte testers, en als hij dat was wist hij wel waar hij het kon krijgen. Als hij het niet is, moet-ie maar zoeken op de daartoe geeigende sites imho.

Een +1 voor deze reactie is ook modmisbruik imho. Ik denk dat een 0 en een -1 beide kunnne, hoewel ik voor de -1 ga. Vista is geen publieke beta maar een final, dat is wat trollerig. En weer een hoop gezeur over moderatie. Beiden, gekoppeld aan het feit dat het inhoudelijk ook nog eens onjuist is, zorgen ervoor dat de balans bij mij naar een -1 doorslaat.

[ Voor 17% gewijzigd door wildhagen op 28-12-2008 13:27 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Waarom is Edgarz in 'nieuws: Zweedse Piratenpartij doet het goed in peiling' een -1 en xzaz in 'nieuws: Zweedse Piratenpartij doet het goed in peiling' een 0? De eerste is niet trollerig en ook niet echt een Godwin imo, terwijl de tweede vergelijkbare argumenten hanteert en ook nog eens mod-commentaar maakt.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-09 14:18
wildhagen schreef op zondag 28 december 2008 @ 12:33:
Een nieuwe dag, nieuwe modmisbruikers. Een onderzoek naar degene die een +1 aan deze flamebait gaf lijkt me wel gerechtvaardigd...

Klinkt namelijk als een ordinaire meningmod.
aan de ene kant, de toon is onvriendelijk. aan de andere kant, zowel het eenpunts partij als het als domme schapen er achter aan wandelen werd in de parent post aan het adres van de piratenpartij kennlijk met een ronde 0 beoordeeld. kijken we verder naar iets als de PvdD dan is dat ook daadwerkelijk een one-issue partij. of dat goed is of niet kunnen we nog in het midden laten, maar iemands eigen woorden hergebruiken en op een ander onderwerp richten teneinde een beetje context te geven (he kijk, niet alsof ze de enigen zijn...) is een valide techniek. dat het zo flamebaiterig klinkt is helaas een gevolg van de niet al te vriendelijke (en IMO behoorlijk FIPOerige) parent post, en dus eenvoudigweg niet te voorkomen. dat, of die parent mag net zo goed een solide -1 worden :)

wat betreft het sfeertje, tja, de kerststemming is overduidelijk weer over in deze streken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

PcDealer in 'nieuws: Zweedse Piratenpartij doet het goed in peiling'

Krijgt 44 keer neutraal gemod terwijl het naar mijn mening een enorm goede opmerking is. Heb het een +1 gegeven.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind het wel een erg simpele opmerking, en daarom niets meer dan een 0. Voor een +1 vind ik het te mager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Boeboe schreef op zondag 28 december 2008 @ 14:15:

Krijgt 44 keer neutraal gemod terwijl het naar mijn mening een enorm goede opmerking is. Heb het een +1 gegeven.
Is toch niet meer dan een heel erg open deur intrappen, plus een trollerige opmerking over stemvee? Kijk uit dat je niet gaat meningmodden ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Boeboe schreef op zondag 28 december 2008 @ 14:15:

Ik vind het maar nét een 0, wegens een beetje negatieve toon, maar hoger dan een 0 zie ik er niet in...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'nieuws: Nieuwe versie Windows 7 gelekt en getest'

kan iemand mij uitleggen waarom deze reaktie zoveel '-1' krijgt uitgedeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:44

hellknight

Medieval Nerd

Verwijderd in 'Zweedse Piratenpartij doet het goed in peiling'
Opzich is het inhoudelijk een goede post, en zou ik zeggen +1. Echter, de laatste alinea, en de edit zouden voor mij in principe een -1 zijn. Ik heb hem voorlopig maar ff op 0 gemod, maar ben benieuwd hoe jullie hierover denken

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

wildhagen schreef op zondag 28 december 2008 @ 12:41:
[...]

"haagse bende" vind ik trollerig, je kan het ook in meer volwassen woorden uitdrukken.

Daarnaast gaat het zwaar offtopic door op een subdraad die op zichzelf al zwaar offtopic is.

Daarom vind ik dat die, net als de reacties erboven een -1 verdient.
Offtopic vind ik deze reacties niet. Terugkoppeling naar de Nederlandse politiek moet kunnen. De toon is inderdaad niet goed waardoor deze reactie alsnog een -1 wordt, maar om alles wat over de Nederlandse politiek gaat bij dit artikel direct als offtopic te bestempelen gaat mij toch te ver. Al is het wel zo dat er af en toe veel te diep op het programma van de PVV ingegaan wordt, die details zijn helemaal niet relevant en hebben dus ook geen meerwaarde.
gambieter schreef op zondag 28 december 2008 @ 13:42:
Waarom is Edgarz in 'nieuws: Zweedse Piratenpartij doet het goed in peiling' een -1 en xzaz in 'nieuws: Zweedse Piratenpartij doet het goed in peiling' een 0? De eerste is niet trollerig en ook niet echt een Godwin imo, terwijl de tweede vergelijkbare argumenten hanteert en ook nog eens mod-commentaar maakt.
De eerste zit mij toch echt te veel van Godwin in, dus dat wordt een -1. De tweede blijft wat dat betreft veel netter, terwijl de opmerking over het modden niet echt gezeur is en beperkt blijft, daar kan ik overheen stappen.
hellknight schreef op zondag 28 december 2008 @ 14:58:
Verwijderd in 'Zweedse Piratenpartij doet het goed in peiling'
Opzich is het inhoudelijk een goede post, en zou ik zeggen +1. Echter, de laatste alinea, en de edit zouden voor mij in principe een -1 zijn. Ik heb hem voorlopig maar ff op 0 gemod, maar ben benieuwd hoe jullie hierover denken
Zoals ik hierboven al zei, al die details zijn niet echt relevant, een 0 is voor mij het maximum.

Verder:
nieuws: Zweedse Piratenpartij doet het goed in peiling mag van mij op -2, wat eronder hangt in soms wel inzichtvol, maar allemaal offtopic, het zal niet gemist worden in de discussie.

Wat Verwijderd in 'nieuws: Zweedse Piratenpartij doet het goed in peiling' zegt is ook al door verscheidene anderen geconstateerd, ik vind het niet meer dan een 0 waard.

Verwijderd schreef op zondag 28 december 2008 @ 14:40:
Verwijderd in 'nieuws: Nieuwe versie Windows 7 gelekt en getest'

kan iemand mij uitleggen waarom deze reaktie zoveel '-1' krijgt uitgedeeld?
Geen idee, het is een normaal nulletje.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.