Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste
Acties:
  • 109.777 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-10-2021
Paters schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:38:
Ik zit ook te twijfelen tussen de Touch HD en de Xperia X1. Het enige voordeel wat ik kan vinden is dat dat de Xperia X1 een fysiek toetsenbord heeft. Helaas heb ik de Touch HD nog niet in handen gehad om het virtuele toetsenbord te testen. Ik neig echter steeds meer om toch voor de Touch HD te gaan. Kan iemand me nog overtuigen om toch voor de X1 te gaan? :)
Formaat?

Ondanks de hd bijna de zelfde specificaties heeft, vindt ik persoonlijkt het voormaad net wat minder handelbaar... Hij is net te groot om in een broekzak oid te dragen.
Dat is in de winter niet zo'n probleem, de meeste van ons hebben een jas aan.

Moet zeggen dat ik het TB van de X1 wel erg makkelijk vindt.... Openklappen en je kan.... werkt bij de HD toch net anders. Vindt een echt TB beter dan een nepper opbasis van een scherm.

Heb vandaag zelf ook net de beslissing gemaakt, er komt een SE-X1
Toestel doet net iets luxer aan dan anderen......

MVG. ACT....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-09 01:36
Ik heb op dit moment VOIP geinstalleerd op deze telefoon.
Met succes kan ik bellen via HSDPA/3G en Wifi.

Echter als ik dus bel via de standaard applicatie van wm6.1 (na installatie van majikvoip en sipconfig) heb ik alleen geluid via de speaker (achterkant) --> handsfree.

Nu heb ik inmiddels op XDA en zeer veel andere forums bekeken naar een mogelijke oplossing om het gewone oorspeakertje te selecteren.

Echter zonder succes. Met headset en handsfree werkt alles prima.

Iemand een idee :?

[edit] --> tevens is de GPS ook niet meer te benaderen. Diverse toolies geprobeerd.
Denk dat ik het eraf gooi! 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door thestiffmeister op 03-12-2008 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MurdahG schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:07:
Heeft iemand al de taskmanager tevoorschijn getoverd rechtsboven als je SPB gebruikt?

Ro_WI schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:22:
[...]

ik zou dat ook graag hebben, maar heb zover niets kunnen vinden om dat voor elkaar te krijgen.
Niemand gevonden?

Verder had ik nog een aantal andere dingen, maar niemand had nog gereageerd. Misschien dat iemand het nu weet.

-Als ik een SMS type kan je geen tekst uit je SMSje kopieren of je SMSje bewerken. Is dit te fixen?
-Ik heb TomTom geinstalleerd, maar die heeft m'n opslagkaart nu opslagkaart2 genoemd waardoor een aantal progs het niet meer doen. Kan ik m'n opslag kaart ergens renamen? Via verkenner lukt dat namelijk niet.

Dit is ook een leuke: heeft iemand wel eens een aantal keren je PIN2 fout ingetypt? Na een aantal keer verkeerd intypen moet je een bepaalde code intypen. Daar zit oa een b in. Maar als je de b indrukt op het toetsenboard krijg je geen b hehe. Dus als je je schermtoetsenbord uit hebt staan dan kan je hem niet meer unlocken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist GPRS one minute disconnect geinstalleerd op mijn xperia, maar nu kan ik het hele programma nergens vinden:S.

iemand een idee hoe ik erbij kan komen? (heb hem op mn geheugenkaar geinstalleerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:25
jeehaa schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:04:
Het blijft akelig stil bij de mensen die - net als ik - een scheurtje hebben ontdekt in de X1. Ik heb contact gehad met GSMWeb en ik moet hem in principe naar hun opsturen met schadeformulier. Het idee dat ik daardoor de telefoon een flinke periode kwijt ben vind ik akelig. Ik ga straks contact opnemen met SE zelf hierover, ze moeten wel meerdere klachten hierover hebben binnen gekregen.
ja, het zeker stil. In mijn geval is het wachten op T-mobile waar hij naar het "reparatie-centrum" is gestuurd.
Maar ik blijf netjes wachten, al vrees ik een beetje het ergste. (lees: geen garantie ofzo)

Shuttle SP35P2 Pro 4 GB,Intel E6850 XFX 8800 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 14:21
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 17:43:
Heb zojuist GPRS one minute disconnect geinstalleerd op mijn xperia, maar nu kan ik het hele programma nergens vinden:S.

iemand een idee hoe ik erbij kan komen? (heb hem op mn geheugenkaar geinstalleerd)
F-Tim schreef op donderdag 13 november 2008 @ 21:43:

Voor de echte tweakerts onder ons zijn hier de reg settings:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\ConnMgr\Planner\Settings\
SuspendResume = GPRS_bye_if_device_off
CacheTime = xxx (where xxx are seconds before auto disconnect, for me the best value is 60)

Kan ik in het register dit mapje trouwens gewoon weggooien als ik GPRS one minut disconnect wil deactiveren?

[ Voor 25% gewijzigd door Wesnam op 03-12-2008 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
dorkie schreef op woensdag 03 december 2008 @ 18:21:
[...]

(lees: geen garantie ofzo)
Waarom heb je niet eerst contact opgenomen met Sony Ericsson dan? Die gaan uiteindelijk over deze garantie.

@ hieronder: En daarbij ook nog eens een veelvoorkomend probleem. Herinnert zich iemand de Sony Ericsson S500(i) nog? Daar bleven de knoppen ook doormidden breken. Zat gewoon prima garantie op; toetsenbord werd vervangen.
Afaik deed Sony er totaal niet moeilijk over en werd het snel erkent.

[ Voor 43% gewijzigd door PeterSelie op 03-12-2008 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:28
dorkie schreef op woensdag 03 december 2008 @ 18:21:
[...]

ja, het zeker stil. In mijn geval is het wachten op T-mobile waar hij naar het "reparatie-centrum" is gestuurd.
Maar ik blijf netjes wachten, al vrees ik een beetje het ergste. (lees: geen garantie ofzo)[/b]
Dat lijkt me heel erg sterk, aangezien dit gewoon geen gebruiksschade is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 17:43:

Die cab is geen programma, maar een registry-key (zie ook de post van Wesnam). er is dus een registersleutel toegevoegd, geen programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
SoaDmaggot schreef op woensdag 03 december 2008 @ 18:28:
[...]

Waarom heb je niet eerst contact opgenomen met Sony Ericsson dan? Die gaan uiteindelijk over deze garantie.
Fout! De verkopende partij (in dit geval t-mobile) moet jou garantie geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
DaSaN schreef op woensdag 03 december 2008 @ 18:40:
[...]

Dat betekent niet dat SE jou geen garantie mag geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
DaSaN schreef op woensdag 03 december 2008 @ 18:40:
[...]

Klopt, maar mocht de verkopende partij (t-mobile in dit geval) uiteindelijk dwars liggen is SE nog altijd de partij die bepaald wat wél niet niet binnen garantie valt. Om zeker van je zaak te zijn w.b.t. het wél of niet garantie krijgen op een defect kan je dus contact opnemen met SE.

[ Voor 12% gewijzigd door PeterSelie op 03-12-2008 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Alcje schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 20:55:
[...]

Ja zeker! :)

Ik kan trouwens die Advanced Task Manager ook aan raden!

Zit een gemakkelijke reg editer bij enzo :) Kan je makkelijk keys invoeren enzo!

Met Advanced Configuration Tool kun je echt zoveeeeeeeeeel dingen instellen :)

Super prog!

http://www.touchxperience.com/

Daar vind je de downloads!

Succes
Bedankt! Ik zal er eens naar kijken :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook fout...
Garantie word door de verkopende partij aan de klant geregeld. Fabrikant heeft hier niets mee te maken. De term 'fabrieksgarantie' heeft voor een klant geen enkele waarde. Een winkel die een garantietermijn korter dan de fabrieksgarantie hanteert lijkt mij dus een winkel om met een grote boog omheen te lopen... en een winkel die de klant niet helpt, maar naar de fabrikant doorverwijst zou ik met een NOG grotere boog omzeilen....

en los daarvan.... scheuren die ontstaan in de behuizing binnen een periode van 1 maand... dat MAG gewoon niet gebeuren bij een toestel in deze prijscatagorie... garantie of geen garantie.....
Bekijk de Nederlandse consumentenwetgeving hier maar eens op na... en als een winkle moeilijk gaat doen stap je naar de consumentenbond of het (gratis) juridisch loket.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2008 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 18:56:
Ook fout...
Garantie word door de verkopende partij aan de klant geregeld. Fabrikant heeft hier niets mee te maken. De term 'fabrieksgarantie' heeft voor een klant geen enkele waarde. Een winkel die een garantietermijn korter dan de fabrieksgarantie hanteert lijkt mij dus een winkel om met een grote boog omheen te lopen... en een winkel die de klant niet helpt, maar naar de fabrikant doorverwijst zou ik met een NOG grotere boog omzeilen....

en los daarvan.... scheuren die ontstaan in de behuizing binnen een periode van 1 maand... dat MAG gewoon niet gebeuren bij een toestel in deze prijscatagorie... garantie of geen garantie.....
Bekijk de Nederlandse consumentenwetgeving hier maar eens op na... en als een winkle moeilijk gaat doen stap je naar de consumentenbond of het (gratis) juridisch loket.
Nogmaals, dat het niet hoeft betekend niet dat het niet kan, en veelal met computer/laptopfabrikanten is het vaak nog makkelijker ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:25
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 18:56:
Ook fout...

ik hoop snel wat van ze te horen, Zaterdag is ie een weekie weg. De dame zei uiterlijk 3 weken. dus......
in afwachting van t-mobile. Jullie horen meteen hoe en wat.

Shuttle SP35P2 Pro 4 GB,Intel E6850 XFX 8800 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:05
mmm,

Me X1 ligt hier naast me en het valt me opeens op dat er een stuk zilver vanaf is....... Waar vragen jullie je nu af.

Aan de rechterzijde, Onderaan, boven de knop van ok.

Aangezien een foto meer zegt dan 1000 woorden,

Afbeeldingslocatie: http://img186.imageshack.us/img186/8175/naamlooshj5.th.jpg

Ik ben werkelijk verbaasd erover dat dat stuk zilver opeens weg is... Linkerzijde ook proberen te verwijderen met de nagel, maar lukt gewoon totaal niet.... Vraag me dan ook af hoe de rechterzijde er wel af kan, aangezien ik verwachtte dat dit zelf van metaal was en zilver dus de natuurlijke kleur was...

Iemand anders dit ook?

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Is het de knop die eraf ligt, of alleen een zilveren kapje erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 15:25:
Ik heb sind een week mijn X1, en wil hier TomTom op draaien.
Heb een kaart van Europa erop staan, maar zodra ik deze instel loopt tomtom vast.
hij zegt te weinig geheigen te hebben.

heeft iemand enig idee hoe ik dit oplos?
Ik heb ook TomTom Navigator 7 draaien met Europa kaarten, maar geen enkel probleem, zonder tweaks.

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
SoaDmaggot schreef op woensdag 03 december 2008 @ 19:38:
Is het de knop die eraf ligt, of alleen een zilveren kapje erop?
Het zilveren kapje.....
Ik snap nog steeds niet hoe dat zomaar heeft kunnen gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een paar weken de Xperia, maar ik kamp toch met een heel raar probleem.

Soms valt plotseling mijn geluid weg, en dan krijg ik met geen een mogelijheid het geluid terug. Als ik dan het toetsel reset dan heb ik mijn geluid weer terug :?

Uitraadt heb ik mijn geluid niet uitgeschakeld....

Is dit een bekent probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Wat gebeurd er na een hard-reset? (Klopt, ben je alles kwijt, maar wellicht heb je onderweg ergens een brakke plugin geïnstalleerd oid?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdeiman
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:15

mdeiman

Projet 45

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 20:16:
Ik heb al een paar weken de Xperia, maar ik kamp toch met een heel raar probleem.

Soms valt plotseling mijn geluid weg, en dan krijg ik met geen een mogelijheid het geluid terug. Als ik dan het toetsel reset dan heb ik mijn geluid weer terug :?

Heb d'r regelmatig last van. Je hoort elkaar ook niet meer bij bellen. ik meen dat iemand m een keer heeft omgeruild. Een hardware probleem. ik zie het nog even aan.

Shit happens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het in het vorige topic ook al eens aangekaart, helaas zonder antwoord, en blijf toch echt tegen een vreemd probleem aanlopen.

Als ik aan het bellen ben wordt de verbinding geregeld verbroken. Soms kan ik zo 10-tallen minuten zonder problemen bellen, soms wordt de verbinding meerdere keren achter elkaar in de eerste minuten al verbroken.

Ik heb al gecontroleerd of het aan het scherm ligt. Of ik het misschien aanraak en de verbinding daardoor wordt verbroken. Ik heb dit gecontroleerd door iemand mij te laten bellen en vervolgens het scherm aan te raken en alle knoppen in te drukken. Afgezien van de ophangtoets reageert het toestel nooit met het verbreken van de verbinding.

Het verbreken van de verbinding gebeurt niet specifiek bij 1 persoon.

Heeft niemand anders hier last van? En heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Ik hoop echt dat iemand een oplossing heeft, want voor de rest is het echt een geweldig toestel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mdeiman schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:06:
[...]

Heb d'r regelmatig last van. Je hoort elkaar ook niet meer bij bellen. ik meen dat iemand m een keer heeft omgeruild. Een hardware probleem. ik zie het nog even aan.
Klinkt een beetje als mijn probleem, kan het ook mis hebben.

Mijn toestel is vandaag terug naar T-Mobile, opgestuurd voor reparatie.

Het begon met een haperend geluid op mn koptelefoon. Het bleek dat de jack-aansluiting enigszins los zat. Bij het (voorzichtig) heen en weer duwen van de aansluiting kraakte het geluid in de koptelefoon.
Vervolgens had de telefoon ook de indruk dat er een headset was aangesloten terwijl dit niet het geval was, waarschijnlijk dus door een contact in die defecte aansluiting..
Het directe resultaat is dan dat al het geluid omgeleid wordt naar de headset aansluiting.. die er op dat moment niet is... Dus ik nam vanmorgen mn telefoon op, en hoorde helemaal niks....

Dus.. mocht je geluidsproblemen hebben, check je headset aansluiting, en kijk of er een headset icoontje op je scherm staat (afh van panel ed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die het gelukt is om email te versturen via Online?
Ik krijg nl de melding : Relay access denied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
  • Laatst online: 05-09 01:36
thestiffmeister schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:24:
Ik heb op dit moment VOIP geinstalleerd op deze telefoon.
Met succes kan ik bellen via HSDPA/3G en Wifi.

Voipbuster@3G/HSDPA geweldig goedkoop!

Echter als ik dus bel via de standaard applicatie van wm6.1 (na installatie van majikvoip en sipconfig) heb ik alleen geluid via de speaker (achterkant) --> handsfree.

Nu heb ik inmiddels op XDA en zeer veel andere forums bekeken naar een mogelijke oplossing om het gewone oorspeakertje te selecteren.

Echter zonder succes. Met headset en handsfree werkt alles prima.

Iemand een idee :?

[edit] --> tevens is de GPS ook niet meer te benaderen. Diverse toolies geprobeerd.
Denk dat ik het eraf gooi! 8)7
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Nou ik heb het voor elkaar! :*)

Bellen met SIP/VOIP over HSDPA T-Mobile (wel met headset of over de speaker).
Nu ook in combinatie met een werkende GPS (i.c.m. TomTom7).

Na diverse hardresets en vele .cab files vanaf het internet werkt het eindelijk!!!!

FC Twente door dus wat wil je _/-\o_

Procedure als volgt:
1. Install "01_WM6VoIP MOD" to the device (its a CAB)
2. Install "02_VOIP Drivers MOD" to the device (its a CAB)
3. Extract "destr0_VOIP_WM61___SIP_Config_1.1" toa folder on your PC and modify 4 files:

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
* (ringback.006 -> ringback.wma) and copy to \windows
* (VOIPPH~1.005 -> voipphonecanvas.dll) and copy to \windows
* (00RTCDLL.004 -> rtcdll.dll) and copy to \windows
* (IPDIAL~1.003 -> ipdialplan.xml) and copy to \windows

* (SIPCON~1.001 -> SipConfig.exe) and copy to \Internal Storage\Program Files\Sip Config Tool
Create a link from \Internal Storage\Program Files\Sip Config Tool\SipConfig.exe to \Windows\Start Menu\Programs
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Now first of all TEMPORARILY you have to enable the "Hidden files" & TICK-OFF the "Hide protected system files" on your PC to see few of the extracted files from step 4

5. Then make a new folder on your PPC's (you can delete it later) to your memory card or internal memory (any name), and copy 4 first files to that folder
6. Run "totalcommander" on X1, browse these 4 files, select all & copy to "\Windows" directory (all overwrite)
7. Restart PPC
8. Start > Setting > Phone, Select the "Internet" and choose "Only if cellular line is not available" OK
9. Start > Program > Sip Config Tool
10. Enter your VOIP settings and "Save Configuration" (Overwrite > YES) (Setting saved > ok)
10a. Tools "SIP over 3G\GSM" > "Enable via registry"
10b. Tools "SIP over 3G\GSM" > "Check Status" > "Sip over 3G\GSM: ON" OK

11. EXIT (NO cross (x)

12. Start > Setting > Today > Items TAB > TICK-ON "Internet Calling"

13. Connect your "HSPDA\GPRS\WiFi" and the today desktop icon should say "Searching" then "Available".

Werkt gegarandeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoaDmaggot schreef op woensdag 03 december 2008 @ 20:33:
Wat gebeurd er na een hard-reset? (Klopt, ben je alles kwijt, maar wellicht heb je onderweg ergens een brakke plugin geïnstalleerd oid?)
Dan gebeurd het zelfde...

Om die redenen had ik hem al eens ge-hard reset.

Misschien ligt het wel aan de ROM, het is er een van t-mobile.
Ik wacht nog even af en anders terug naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:48:
[...]
-Ik heb TomTom geinstalleerd, maar die heeft m'n opslagkaart nu opslagkaart2 genoemd waardoor een aantal progs het niet meer doen. Kan ik m'n opslag kaart ergens renamen? Via verkenner lukt dat namelijk niet.
Dit komt waarschijnlijk omdat je de X1 aan je PC hebt gekoppeld via USB terwijl je TomTom hebt draaien op de X1.
Je kunt de map opslagkaart2 renamen door de X1 via USB, zonder Active Sync aan je PC te koppelen en zonder TT en TTHome op te starten. Je geheugenkaart wordt dan een externe schijf. Of het geheugenkaartje rechtstreeks in je PC of memorycardlezer te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tals1ar
  • Laatst online: 12-07-2023
Dat mag hier [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic

[ Voor 82% gewijzigd door DaannO op 04-12-2008 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
  • Laatst online: 03-10-2021
Dat mag hier [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic

Los van de opsomming die aan het begin van dit topic staat, is er al een uitgebreide lijst met nederlandse programma's/pannels voor de X1?

[ Voor 60% gewijzigd door DaannO op 04-12-2008 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Ik heb die smileysms rommel op mijn X1 geinstalleerd, maar nu kan ik mijn berichten in mijn inbox niet lezen :-( Als ik de functie "Inbox smiley forms" uitzet dan werkt het wel weer maarja dan heb ik dus de smiles niet :-( iemand een ideetje?

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekie67
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Heb nu TomTom werkend, inclusief de gps, zonder dat ik er ook maar iets extra's voor heb moeten doen. Dit alles na een harde reset (en een iets andere TomTom versie). De gps is echt goed, ik heb binnen een paar seconden een fix, op mijn oude telefoon met exerne TomTom gps duurde toch vaak enkele minuten. Ook krijg ik op sommige plaatsen hier in huis een fix, dat lukte me met de oude dus echt niet.

Is er al iets bekend van het LIVE panel? Ik heb een KPN abo (als dat er al iets mee te maken heeft), heb de panel al verwijderd en opnieuw gedownload, maar als ik hem kies komt hij kort op en verdwijnt dan weer en komt vanzelf ook weer op. Hier heb ik meerdere berichtjes over gelezen, iemand al een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

niekie67 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 06:53:
Heb nu TomTom werkend, inclusief de gps, zonder dat ik er ook maar iets extra's voor heb moeten doen. Dit alles na een harde reset (en een iets andere TomTom versie). De gps is echt goed, ik heb binnen een paar seconden een fix, op mijn oude telefoon met exerne TomTom gps duurde toch vaak enkele minuten. Ook krijg ik op sommige plaatsen hier in huis een fix, dat lukte me met de oude dus echt niet.

Is er al iets bekend van het LIVE panel? Ik heb een KPN abo (als dat er al iets mee te maken heeft), heb de panel al verwijderd en opnieuw gedownload, maar als ik hem kies komt hij kort op en verdwijnt dan weer en komt vanzelf ook weer op. Hier heb ik meerdere berichtjes over gelezen, iemand al een oplossing?
al een paar keer voorbij gekomen, maar voor jou:

-Open verkenner op je telefoon
-Ga naar de map livepanel
-Ergens onderaan staat een bestandje met 0409 in de naam, verander dat in 0413 en sla t zo op (gewoon ok/enter) en het werkt (Y)

Zelf heb ik iets waar ik wel moe van wordt:

Op een gegeven moment lukt synchroniseren met de PC niet meer, hij zeurt iets over de kabel er opnieuw in en uit, dat werkt niet, probleem blijft, kan alleen door mijn bestanden op de telefoon bladeren maar kan er niets heen/vandaan kopieren. Als ik vervolgens de USB als cardreader instell en het bestandje dan zo maar kopieer wil hij het daarna niet meer installeren. de lijst met software op de telefoon zelf is dan leeg, ik kan er ook niets meer afhalen dus, ook geeft hij niet meer weer hoeveel ruimte er nog vrij is. Ik heb al geprobeerd:
De USB verbinding, dat vinkje weghalen bij geavanceerde verbinding gebruiken oid, dat werkt niet. Ik heb het partnerverband verwijderd, maar als hij opnieuw wil verbinden daarna krijg ik precies dezelfde melding dat hij niet kan verbinden. computer resetten werkt niet. Enige wat helpt is een hard reset, maar dan moet ik alle software,mail,telefoonnummers,instellingen etc etc weer terug zetten en daar baal ik enorm van.

Het is nu al 3x gebeurd. tussen de synchronisaties dat het goed/fout gaat heb ik niks veranderd aan mail, contacten of wat dan ook, ook dezelfde programmaatjes op de X1 staan... het komt dus echt uit de lucht vallen. Heb ook al geprobeerd de dingen die gesnchroniseerd moeten worden te verwijderen, maar ook dat mag niet baten :-(

Is er een manier om je hele telefoon te backuppen, dus dat je een backup terug zet en dat alles weer is zoals t was, inclusief programma's en instellingen?

Voor de T-Mobile mensen die het ook zat zijn dat Opera niets wil weten van een veranderde start pagina enzo, als je in de map windows Opera9 start dan start de "echte" Opera op, waar je de instellingen wel rustig kan veranderen en welke ze ook onthoud, dus als je web&welk uit je menu gooit en een nieuwe link maakt naar Opera9 dan moet dat goed komen. Je hebt ook OperaL, dat is de t-mobile variant...

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
Wesnam schreef op woensdag 03 december 2008 @ 18:25:
[...]

CacheTime = xxx (where xxx are seconds before auto disconnect, for me the best value is 60)

Kan ik in het register dit mapje trouwens gewoon weggooien als ik GPRS one minut disconnect wil deactiveren?
Probeer het uit zou ik zeggen >:) Ik zou het niet doen iig...

Als je het wil deactiveren, dan zet je SuspendResume op de waarde "~GPRS!" (zonder quotes uiteraard). CacheTime op 0...... en gaan met die banaan.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 23:27:
[...]

Dit komt waarschijnlijk omdat je de X1 aan je PC hebt gekoppeld via USB terwijl je TomTom hebt draaien op de X1.
Je kunt de map opslagkaart2 renamen door de X1 via USB, zonder Active Sync aan je PC te koppelen en zonder TT en TTHome op te starten. Je geheugenkaart wordt dan een externe schijf. Of het geheugenkaartje rechtstreeks in je PC of memorycardlezer te stoppen.
Thanks! Volgens mij werkt het.

Edit: Toch niet.. nu start m'n TT niet meer hehe.. Nou ik gooi alles er wel af en doe het opnieuw..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2008 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tals1ar
  • Laatst online: 12-07-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Niet online
Hmmm, dat van die snelle fix verbaast me wel, want dat is bij mij niet, duurt echt wel even met tomtom. Heb je iets aan de gps instellingen veranderd?

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Montalbano schreef op donderdag 04 december 2008 @ 10:18:
[...]

Hmmm, dat van die snelle fix verbaast me wel, want dat is bij mij niet, duurt echt wel even met tomtom. Heb je iets aan de gps instellingen veranderd?
Je moet QuickGPS even opstarten vanuit je programma's tab en instellen dat deze automatisch de satelieten update, bij mij heeft TT binnen enkele seconden een fix, ook voor McGuider en bij Navigon.

ET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de telefoon nu ook enkele dagen in mijn bezig samen met een 8gb kaartje.
Telefoon werkt verder prima, voelt stevig aan.
Alleen ik heb een klein probleempje ... tomtom krijg ik echt niet aan de praat, gisteravond ben ik de hele avond bezig geweest en ik kom er echt niet uit .....

dan loopt ie weer vast of problemen met de kaart enz ...

Kan iemand mij misschien verder helpen op msn hiermee?
stuur dan maar private berichtje of laat hier een berichtje achter :)

danku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 20:16:

Ik heb dus precies hetzelfde af en toe. Geludi verdwijnt, alleen tril functie werkt nog, en je hoort niks of niemand meer.

Na een reset is het inderdaad vaak verholpen, totdat uit het niet je geluid weer weg is.

Ik heb een vodafone X1 trouwens.

Vraag me af wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier en daar gezocht maar geen oplossing kunnen vinden. Maar mijn probleem is het volgende:

Ik heb TT Navigator 7.450 werkend zonder problemen. Programma op het toestel, kaarten op de opslagkaart.
Ik heb TTHome 2.5 geinstalleerd, maar die ziet mijn X1 niet. Mijn Vista koppelt probleemloos.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij lukt het ook niet om de uitgaande mailserver in te stellen. Met name de uitgaande berichten. Er blijkt een bug in WM 6.1 te zitten. Microsoft heeft een fix uitgebracht, die niet voor nederlandse WM versie werkt. Ik hoop op een oplossing.......

Ik heb ook van alles geprobeerd. Met gmail lukt het wel om te verzenden.

nieuws: Microsoft patcht e-mailprobleem Windows Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie nog twijfelt tussen de HTC of SE... twijfel nog ff door...: http://www.youtube.com/watch?v=jN_LSKwnX10 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
op de plek waar iedereen de scheurtjes heeft van de styles
daar bladert bij mij de verf van het toestel af
flinke domper voor zo'n goed toestel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BollieBolstra
  • Laatst online: 10-09 22:19
Ik heb geprobeerd het hele Forum bij te houden, maar kwam niemand nog tegen met hetzelfde probleem:

Als ik een SMS krijg / email via gmail gaat keurig het scherm aan als dat uit staat, dit is een instelling die je aan kunt geven.

Indien ik echter een push-mail krijg, dus die in feite via active sync binnenkomt gebeurd dit echter niet. Ik zie ook nergens de optie waar ik kan aanvinken dat het scherm aan moet gaan bij exchange mail.

Vind het bijzonder vreemd dat de SE email (gmail/pop3) niet hetzelfde vind als exchange qua instellingen 'wat te doen' bij nieuwe mail...

Iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Laatst online: 23:09
Edit: al beantwoord 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Stokstaart op 04-12-2008 13:15 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baslab
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 11:51:
[...]

Ik heb dus precies hetzelfde af en toe. Geludi verdwijnt, alleen tril functie werkt nog, en je hoort niks of niemand meer.

Na een reset is het inderdaad vaak verholpen, totdat uit het niet je geluid weer weg is.

Vraag me af wat het is.
Dit is (naar mijn idee) hardware probleem. Samen met niet goed werkende camera (scherpstellen).

Je merkt het ook als je het alarm laat gaan en op uitstellen drukt (5 minuten) daarna trilt hij enkel.

Mocht je dit merken, niet twijfelen gelijk omwisselen!

... gebruikt fototoestel om foto's te maken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:17:
Voor wie nog twijfelt tussen de HTC of SE... twijfel nog ff door...: http://www.youtube.com/watch?v=jN_LSKwnX10 :P
Geen WM, dus niet interessant voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelbulthuis
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-08 17:56
Even een paar vraagjes over bluetooth.

Mijn situatie: Een X1 waar bluetooth altijd aan staat zonder zichtbaar te zijn.
Daarnaast een ford-focus 3 met ingebouwd bluetooth in navigatie-radio.
Gaat de radio aan heb ik netjes direct een koppeling met de telefoon, dus dat gaat echt super.
Nu het hinderlijke probleem. Bel ik iemand of wordt ik gebeld door iemand moet ik wachten tot ie 2 a 3 keer is overgegaan wil het geluid via mijn radio verlopen. Dus als iemand mij belt moet ik afwachten tot ik de eerste keer in mijn radio overgaat om het geluid via de radio te krijgen. Neem ik eerder op dan heb ik geluid in mijn toestel (weer niet handenvrij :( ).
Probleem is groter als ik iemand bel die op zijn telefoon zit en direct opneemt.... Dan heb ik ook geluid in de phone en niet handenvrij.
Radio werkt goed, nooit problemen met mijn K810i, dus het moet aan de X1 liggen of de software.

Iemand een suggestie voor een oplossing? Of iemand met hetzelfde probleem of iets dergelijks?
Zelf denk ik dat er een te grote vertraging zit in het schakelen van gesprekken via bluetooth.

Verder nogmaals een fantastische phone! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Iemand het Geheugenkaartje al ontvangen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
Vonkie schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:05:
Nope,
En zoals ik al eens eerder voorspelde, dit gaat zeker niet gebeuren voor de eerst komende maanden. 30 dagen zeggen ze, maar dan zou mijn geheugenkaart over 2 dagen bij mij in de bus moeten zitten, en dat zie ik gewoon niet gebeuren.

We zullen hem ongetwijfeld krijgen (zou slecht zijn als dat niet het geval is) maar ik zou er maar niet op rekenen dat het nog deze winter gaat ontvangen worden :P

Ben blij met me 8Gb kaartje die ik gewoon netjes gekocht heb :)

Muziek
Films
Tomtom 7
Apps

All in one place :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij was er ooit hier een soort van verkenner programma gepost waarmee je de mappen op je telefoon kan zien. Dus niet van je geheugenkaartje, maar echt de mappen van je telefoon. Ik kan het namelijk nergens meer vinden. Heeft iemand de naam hier van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, maar ik zie dat Phone house de 16GB verkoopt voor 49,95.

En wat slecht nieuwes, bij is het 'bubbeltje' binnen 48 een forse barst geworden. Jammer.
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:17:
Google anders even Nokia N97. Ik zeg alvast sorry dat ik je meer aan het twijfelen breng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:10:
Volgens mij was er ooit hier een soort van verkenner programma gepost waarmee je de mappen op je telefoon kan zien. Dus niet van je geheugenkaartje, maar echt de mappen van je telefoon. Ik kan het namelijk nergens meer vinden. Heeft iemand de naam hier van?
Google doet echt wonderen hoor, zoek eens op file explorer wm bijvoorbeeld.

Een fantastisch tooltje is Resco Explorer, echter niet gratis. Een enigszins aardig alternatief is Total commander:

http://ghisler.fileburst.com/ce/tcmdpocketarm.cab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaSaN schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:16:
[...]

Google doet echt wonderen hoor, zoek eens op file explorer wm bijvoorbeeld.

Een fantastisch tooltje is Resco Explorer, echter niet gratis. Een enigszins aardig alternatief is Total commander:

http://ghisler.fileburst.com/ce/tcmdpocketarm.cab
Thanks! Ik zag wel wat dingen op google, maar die ene die hier gepost was hebben mensen ook gebruikt dus vond ik wat meer betrouwbaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:13:

Google anders even Nokia N97. Ik zeg alvast sorry dat ik je meer aan het twijfelen breng.
Mooi ding, maar dan heb je opeens weer symbian rommel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:53:
[...]

Mooi ding, maar dan heb je opeens weer symbian rommel |:(
Och, ik heb Symbian vaak genoeg ontzettend snel en stabiel zien draaien op (nieuwere) E-serie toestellen. En Windows Mobile is ook niet alles natuurlijk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wesnam schreef op woensdag 03 december 2008 @ 18:25:
[...]

in die advanced config tool kan ik ook naar: menu - more settings - connections

daar staat dan gprs wap, gprs mms, gprs internet
elk van deze kan ik dan disable - enable of disconnect after xxx minuten/seconden.
ik heb hier gprs internet op disconnect after 1 minute gezet.

Dus ik vroeg me af wat nou het verschil is met de gequote methode?

Die verbindingen zijn me niet helemaal duidelijk, is ook mn eerste winmobile ervaring }:O
Maar als je niet constant je mail gesynced uptodate wil hebben en je batterij zuinig wil gebruiken wat zijn dan de beste instellingen voor je verbindingen met X1?

Daarnaast is er ook een instelling dat wanneer je mail ophaalt/internet je niet dat verbindingen wolkje ziet steeds?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2008 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ook wel eens dat de camera vast loopt?

Wel, meer dan eens.

Dat je de camera start, even het beeld kan bewegen en dan staat het beeld gewoon vast.

Je kan wel terug enzo, maar het camera beeld beweegt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 11:14:
[...]

Je moet QuickGPS even opstarten vanuit je programma's tab en instellen dat deze automatisch de satelieten update, bij mij heeft TT binnen enkele seconden een fix, ook voor McGuider en bij Navigon.

ET
Thanks! Dat had ik dus nog niet gedaan.

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
[...]

Nee, maar ik zie dat Phone house de 16GB verkoopt voor 49,95.

En wat slecht nieuwes, bij is het 'bubbeltje' binnen 48 een forse barst geworden. Jammer.

[...]

'bubbeltje'?... kun je daar eens wat meer over zeggen?

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
The PyroPath schreef op donderdag 04 december 2008 @ 08:12:
[...]

al een paar keer voorbij gekomen, maar voor jou:

-Open verkenner op je telefoon
-Ga naar de map livepanel
-Ergens onderaan staat een bestandje met 0409 in de naam, verander dat in 0413 en sla t zo op (gewoon ok/enter) en het werkt (Y)
Bedankt! Het werkt bij mij nu ook eindelijk.

Ik weet trouwens nog niet echt of ik nu zo blij ben met WM...
Gisteren een sms verstuurd, blijkt dat die opeens in de map concepten staat terwijl ik m toch echt verzonden heb :S Of ie aangekomen is moet ik nog even navragen...
En vanmorgen ook weer een vastloper met G-Alarm, zelfs afsluiten ging nietmeer. Dus weer de batterijklep eraf en een softreset. Die batterijklep er terug op krijgen kan trouwens ook een behoorlijk irritant klusje zijn, ik heb nog niet echt uitgevonden wat nu de beste manier is om die er direct goed op te krijgen.
Ik heb nu een nieuwere versie van G-Alarm en daarbij wat instellingen aangepast, dus ik hoop dat die nu goed blijft werken.
Ik vind het echt een prachtig toestel enzo, maar ik hoop dat de vastlopers en dergelijke een beetje beperkt blijven. Ik heb nu wel alles erop staan wat ik nodig heb, dus ik hoop dat ie een beetje stabiel en snel blijft.

[ Voor 51% gewijzigd door SToRM666 op 04-12-2008 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-04 20:41
Dbm12 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:10:
[...]

Nope,
En zoals ik al eens eerder voorspelde, dit gaat zeker niet gebeuren voor de eerst komende maanden. 30 dagen zeggen ze, maar dan zou mijn geheugenkaart over 2 dagen bij mij in de bus moeten zitten, en dat zie ik gewoon niet gebeuren.
Same here :-) nog 4 dagen en dan heb ik hem een maand :P

Heb hem voor de grap nog een keer aangevraagd :P

Maargoed ik gebruikt het niet, dus tjah. Maargoed we blijven hollanders he, als iets gratis is dan maar aanmelden 8)

Denk dat ze er slimmer aan hadden gedaan om hem gewoon in de doos erbij te geven.

Denk tegen de tijd dat ie uit is, is er al weer een nieuwe shrek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __R__
  • Laatst online: 20:39
Ik heb een redelijk lange breichtentoon ingesteld op mijn X1. Alleen als ik nu bel blijft de X1 die toon afspelen via de speaker. Dus ik hoor en mijn gesprek en die toon er doorheen. Heeft iemand dit probleem ook ? En hoe zet je dan dat geluid uit ?

Want als ik geen gesprek heb ram ik op de "ophang" toets, en dan is het toestel stil. Maar ja doe dat maar eens tijdens een gesprek. Hangt ie gelijk op. (logisch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe meer ik er op zet hoe meer ik het idee heb dat ie trager gaat lopen, apps vastlopen, freezen..

ik heb momenteel erop staan:

microsoft.net compact framework 3.5
xperiatweak 2.0
advanced config 3.3

opera mini
youtubeplay
htorch
g-alarm
windows live
en de standaard apps zo een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
F-Tim schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:43:
[...]

'bubbeltje'?... kun je daar eens wat meer over zeggen?
Kun jij daar eens op zoeken in dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 17:21:
hoe meer ik er op zet hoe meer ik het idee heb dat ie trager gaat lopen, apps vastlopen, freezen..

ik heb momenteel erop staan:

microsoft.net compact framework 3.5
xperiatweak 2.0
advanced config 3.3

opera mini
youtubeplay
htorch
g-alarm
windows live
en de standaard apps zo een beetje.
Iemand anders melde ook al dat framework 3.5 juist voor freezes en vastlopers kan zorgen. Zeker in combinatie met advanced config 3.3.

Ik ben om die reden er dan ook nog niet aan begonnen.

Ik heb toch wel redelijk wat progjes erop staan, maar pas enkele keren vastlopers gehad. Bij de camera wel eens, en bij berichten dat die niet meer opent, maar that's it.

Haal eens de framework + config 3.3 eraf. En zie eens of het het verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
  • Laatst online: 19-04 20:41
Dbm12 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 17:50:
[...]

Iemand anders melde ook al dat framework 3.5 juist voor freezes en vastlopers kan zorgen. Zeker in combinatie met advanced config 3.3.

Ik heb toch wel redelijk wat progjes erop staan, maar pas enkele keren vastlopers gehad. Bij de camera wel eens, en bij berichten dat die niet meer opent, maar that's it.

Ik had hetzelfde maar dat kwam omdat ik touchflo als item opgestart had. Terwijl ik hem als panel had installed.

Ook ben ik nie zo zeker van die Als panel opstarter van Xperia Tweak.

Als je die aan hebt staan zet die eerst maar uit. Ik werk hier met framework 3.5, en advanced config tool en ook advanced tasnkmanager en loopt als een trein! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dbm12 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 17:50:
[...]

ik heb ze eraf gehaald en het gaat idd een stuk beter weer.. maar een belangrijke reden dat ik het erop had gezet is om mn batterijverbruik te reduceren door op één of andere manier mn gprs activiteit in te dammen.. door het automatisch te laten disconnecten bijvoorbeeld na een zekere tijd.
Als je iets beters weet let me know !

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2008 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Gewoon omdat het toch zo'n makkelijk tooltje is en vast niet iedereen het al kent http://www.mymobiler.com/

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekie67
Montalbano schreef op donderdag 04 december 2008 @ 10:18:
[...]

Helemaal niets veranderd. Quickfix is gestart geweest, dat zal zeker helpen, maar dat is ook alles.

Oh, en het LIVE panel werkt na bovengenoemde oplossing. _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door niekie67 op 04-12-2008 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekie67
SToRM666 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:46:
[...]

En vanmorgen ook weer een vastloper met G-Alarm, zelfs afsluiten ging nietmeer. Dus weer de batterijklep eraf en een softreset. Die batterijklep er terug op krijgen kan trouwens ook een behoorlijk irritant klusje zijn, ik heb nog niet echt uitgevonden wat nu de beste manier is om die er direct goed op te krijgen.
Ik heb nu een nieuwere versie van G-Alarm en daarbij wat instellingen aangepast, dus ik hoop dat die nu goed blijft werken.
En dan vonden mensen mij raar dat ik het lastig vind dat je voor het verwisselen van je geheugenkaart de batterijklep eraf moet halen.
Ik heb ook dat G-Alarm raar doet. bij mij enkel foutmelding, gelukkig geen vastlopers. Welke versie heb jij? ik v0.9.6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
niekie67 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 19:35:
En dan vonden mensen mij raar dat ik het lastig vind dat je voor het verwisselen van je geheugenkaart de batterijklep eraf moet halen.
Ik probeer het verwijderen van de batterijklep zoveel mogelijk te vermijden :P Maar normaal gezien hoeft dat toch bijna nooit.
Ik heb ook dat G-Alarm raar doet. bij mij enkel foutmelding, gelukkig geen vastlopers. Welke versie heb jij? ik v0.9.6.3
Ik had eerst ook v0.9.6, maar sinds vandaag staat v0.9.7.2 erop: http://www.ageye.de/index.php?s=download

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 04-12-2008 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-09 08:34
Ik heb een hele specifieke vraag die één van jullie misschien kan beantwoorden...

Op onze universiteit hebben we draadloos internet waar je SecureW2 (www.securew2.com) voor moet installeren vanwege certificaten ofzo.

Wanneer ik de CE versie voor Windows mobile 5/6, pocket pc wil installeren krijg ik meteen de foutmelding dat de X1 deze software niet ondersteund.

Weet iemand waaraan dit kan liggen en wat de oplossing hiervoor is? Heb vroegere versies ook geprobeerd. Maat van mij met HTC kan SecureW2 gewoon installeren.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
TimmieVelthuis schreef op donderdag 04 december 2008 @ 20:46:
Ik heb een hele specifieke vraag die één van jullie misschien kan beantwoorden...

Op onze universiteit hebben we draadloos internet waar je SecureW2 (www.securew2.com) voor moet installeren vanwege certificaten ofzo.

Wanneer ik de CE versie voor Windows mobile 5/6, pocket pc wil installeren krijg ik meteen de foutmelding dat de X1 deze software niet ondersteund.

Weet iemand waaraan dit kan liggen en wat de oplossing hiervoor is? Heb vroegere versies ook geprobeerd. Maat van mij met HTC kan SecureW2 gewoon installeren.

Alvast bedankt!
Probeer deze eens, deze werkt bij mij namelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Laatst online: 26-09-2020
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:03:
Ik heb hier en daar gezocht maar geen oplossing kunnen vinden. Maar mijn probleem is het volgende:

Ik heb TT Navigator 7.450 werkend zonder problemen. Programma op het toestel, kaarten op de opslagkaart.
Ik heb TTHome 2.5 geinstalleerd, maar die ziet mijn X1 niet. Mijn Vista koppelt probleemloos.

Iemand een oplossing?
Als je je TT map op je geheugenkaartje hebt staan kan je ook gewoon het geheugenkaartje in je kaartlezer doen en deze in je computer, dan herkent TTHome hem ook wel. M.a.w. je hoeft niet persee TT op je X1 te draaien om TTHome te kunnen gebruiken (althans, dat is mijn ervaring)
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:02:
[...]

in die advanced config tool kan ik ook naar: menu - more settings - connections

daar staat dan gprs wap, gprs mms, gprs internet
elk van deze kan ik dan disable - enable of disconnect after xxx minuten/seconden.
ik heb hier gprs internet op disconnect after 1 minute gezet.

Dus ik vroeg me af wat nou het verschil is met de gequote methode?
Helemaal niks, Advanced Config voert gewoon die die register settings voor je uit (voor de luie mensen onder ons dus)
Alcje schreef op donderdag 04 december 2008 @ 18:01:
[...]
Ik werk hier met framework 3.5, en advanced config tool en ook advanced tasnkmanager en loopt als een trein!
Idd, heb ook geen problemen met framework 3.5 en advanced config tool samen, dus das een fabeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Heb nog even door zitten snuffelen, voor degene die de gewone opera willen gebruiken ipv de t-mobile versie:

-Ga met verkenner naar de map Windows
-Zoek WM6.1_PPC_dawn_Opera_2141.cab op
-Even klikken en installeren
-Hij vraagt of hij de oude versie moet verwijderen, maar dat kan niet.
-Kies toch installeren
-Bij programma's vind je nu Opera Browser
-Ga naar instellingen=>menu'=> haal t vinkje bij web&walk weg en zet er een neer bij Opera Browser
-Enjoy :-D

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Laatst online: 26-09-2020
voor de mensen die problemen hebben met TomTom:
- zorg dat je de laatste versie hebt (7.910)
- zorg ook dat je de VGA versie hebt

met deze versie kan je ook bepaalde v815 kaarten draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 22:37
TimmieVelthuis schreef op donderdag 04 december 2008 @ 20:46:

Alvast bedankt!
Waarschijnlijk heb je deze proberen te installeren op je X1. Dit is alleen de versie die je op je pc moet openen/installeren en vervolgens wordt deze via ActiveSync weer op je X1 geïnstalleerd. SecureW2 werkt hier trouwens al een trein!

Verlies profiel WIFI
Enig probleem dat ik ondervind met draadloze netwerken is dat af en toe de instellingen verloren gaan, moet af en toe opnieuw SecureW2 instellen en profiel selecteren. Ook via anders netwerk met alleen WPA moet af en toe de netwerkcode opnieuw ingevoerd worden. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baukie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-04 19:27
eindelijk!
heb lang moeten wachten maar vanmiddag om 16.52 ging de deurbel, daar stond hij dan toch!
een hand tekening en hij was van mij!
wat een vreselijk gaaf aparaat!
zal er komende dagen nog veel plezier van hebben!

We zijn allemaal erg blij voor je! *O*

Helaas voegt dit soort berichten in houdelijk niets toe aan dit topic, gelieve daar in het vervolg op te letten. :)

[ Voor 27% gewijzigd door pven op 05-12-2008 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corpii
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:22

Corpii

Le Tostie

ik heb je advies opgevolgd en ik krijg resultaten van 2006 terug. Dan zijn ze wel heel erg lang bezig om een hype om een toestel te creeren.

In alle eerlijkheid moet ik zeggen dat dit het eerste nokia toestel is wat mij doet overwegen SE te gaan verlaten. Voor mij is de grote kracht van SE, dat ze een ontzettend goede interface hebben, maar hier lijkt nokia toch wel meer aandacht op te vestigen. Maar ik wacht nog op de x2... ik moet nog een jaar met mijn abbo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

baukie schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 01:02:
zal er komende dagen nog veel plezier van hebben!
Hoop toch wel wat langer of verwacht je hem snel terug te moeten sturen? :+

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdeiman

mdeiman

Projet 45

Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 11:51:
[...]

Vraag me af wat het is.
Vanochtend ook bij mij weer het geluid weg. :( Ook nog even geprobeerd of ik via de koptelefoon wel wat hoor, maar dat ook niet. Na de soft reset weer gewoon geluid. Half uur later weer geen geluid.
Ik zal er toch mee naar de winkel moeten... :S Het gebeurt nu te vaak.
Onder welke condities het gebeurt is mij nog niet helder. Iemand anders wel?

Shit happens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:28
Klovan schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 00:07:
[...]

Waarschijnlijk heb je deze proberen te installeren op je X1. Dit is alleen de versie die je op je pc moet openen/installeren en vervolgens wordt deze via ActiveSync weer op je X1 geïnstalleerd. SecureW2 werkt hier trouwens al een trein!

Verlies profiel WIFI
Enig probleem dat ik ondervind met draadloze netwerken is dat af en toe de instellingen verloren gaan, moet af en toe opnieuw SecureW2 instellen en profiel selecteren. Ook via anders netwerk met alleen WPA moet af en toe de netwerkcode opnieuw ingevoerd worden. Hebben meer mensen hier last van?
Ja dat heb ik hier met securew2 ook. Maar wat mij ook opvalt is dat het bereik zelfs met hoogste prestatie zeer slecht is van het draadloze netwerk. Eigenlijk sinds dat secure w2 is geinstalleerd heb ik hier in huis en op de HHS (die hebben gewoon een drama wifi netwerk) maar 1/2 streepjes wifi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
Het is een wonder...
De bel ging zojuist.. TNT...
Met het 4GB geheugenkaartje... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vonkie schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 09:39:
Het is een wonder...
De bel ging zojuist.. TNT...
Met het 4GB geheugenkaartje... :+
Bellen ze daar voor aan....? ik heb een brievenbus hoor....!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 09:42:
[...]

Bellen ze daar voor aan....? ik heb een brievenbus hoor....!
Is aangetekend verstuurd met 3SQ.... tracktrace code vandaar dat ze even aan moeten bellen..

[ Voor 7% gewijzigd door Vonkie op 05-12-2008 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, twee weken geleden het SD kaartje aangevraagd, Net binnengebracht door TNT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
DaSaN schreef op donderdag 04 december 2008 @ 17:36:
[...]

Kun jij daar eens op zoeken in dit topic?
Sir yes sir..... 8)7

Als jij nou eens gaat zoeken in dit topic, dan zie je dat Besu in dit én in Xperia deel 5 niets over een bubbeltje heeft gezegd. En aangezien er in zijn post "48" staat ga ik maar even van 48 uur uit... en in de laatste 48 uur heeft Besu bijzonders weinig gepost ;) (tenminste... in het Xperia topic, want zoals je hier kunt zien heeft hij wel in andere Topics gepost). En als ik dan verder zoek in ál zijn geposte berichten naar het woord 'bubbeltje' dan vind ik alleen deze laatste post met bubbeltje erin.... wijsneus >:)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 09:56:
Inderdaad, twee weken geleden het SD kaartje aangevraagd, Net binnengebracht door TNT.
:S
4 weken geleden aangevraagd, nog altijd geen SD kaartje..... Hoop toch wel dat ik vandaag ook 1 van de gelukkige ben die hem mag ontvangen.... Raar dat jullie hem wel al hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxchael
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-08 08:27
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:25:
[...]

Klinkt een beetje als mijn probleem, kan het ook mis hebben.

Mijn toestel is vandaag terug naar T-Mobile, opgestuurd voor reparatie.

Het begon met een haperend geluid op mn koptelefoon. Het bleek dat de jack-aansluiting enigszins los zat. Bij het (voorzichtig) heen en weer duwen van de aansluiting kraakte het geluid in de koptelefoon.
Vervolgens had de telefoon ook de indruk dat er een headset was aangesloten terwijl dit niet het geval was, waarschijnlijk dus door een contact in die defecte aansluiting..
Het directe resultaat is dan dat al het geluid omgeleid wordt naar de headset aansluiting.. die er op dat moment niet is... Dus ik nam vanmorgen mn telefoon op, en hoorde helemaal niks....

Dus.. mocht je geluidsproblemen hebben, check je headset aansluiting, en kijk of er een headset icoontje op je scherm staat (afh van panel ed).
Bah, ik heb het zelfde probleem sinds een paar dagen. Heb gekeken naar de aansluiting maar daar valt niks aan te doen. Het helpt niets als ik een hard-reset uitvoer, neem ik aan? Moet ik hem weer inleveren, me vorige toestel was ik in totaal ook al meer als twee maanden kwijt, voor dat ene jaartje dan ik hem had. Hopelijk is dat bij Vodafone wat beter geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdeiman

mdeiman

Projet 45

Zo, ik ga nu eerst de Hancock film kijken! :P
Hopen dat het geluid blijft werken.

[ Voor 4% gewijzigd door mdeiman op 05-12-2008 10:34 ]

Shit happens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baukie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-04 19:27
The PyroPath schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 02:04:
[...]

Hoop toch wel wat langer of verwacht je hem snel terug te moeten sturen? :+
haha super!
nee ik heb er wel langer plezier van!

ik had nog wel een echte inhoudelijke vraag: " maakt het verschil of ik een 8 gb of een 16 gb erin stop qua snelheid?"

vriendelijke groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxchael
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-08 08:27
baukie schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 10:42:
[...]

haha super!
nee ik heb er wel langer plezier van!

ik had nog wel een echte inhoudelijke vraag: " maakt het verschil of ik een 8 gb of een 16 gb erin stop qua snelheid?"

vriendelijke groet
Volgens mij zijn 16GB er alleen in klasse 2, terwijl X1 max klasse 4 schrijft (dacht ik te lezen in dit topic?).
Een 8GB kaartje van klasse 4 (of 6) is dus sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigmouth
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-06 16:25
mdeiman schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 10:27:
Zo, ik ga nu eerst de Hancock film kijken! :P
Hopen dat het geluid blijft werken.
Denk dat marktplaats binnenkort overspoeld wordt met 4GB Hancockkaartjes. >:) Ik had iig al lang een 8 GB kaartje gekocht. Hou niet van wachten en die kaartjes kosten haast niks meer...

Liever geen bloemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
F-Tim schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 10:00:
[...]

Sir yes sir..... 8)7

Als jij nou eens gaat zoeken in dit topic, dan zie je dat Besu in dit én in Xperia deel 5 niets over een bubbeltje heeft gezegd. En aangezien er in zijn post "48" staat ga ik maar even van 48 uur uit... en in de laatste 48 uur heeft Besu bijzonders weinig gepost ;) (tenminste... in het Xperia topic, want zoals je hier kunt zien heeft hij wel in andere Topics gepost). En als ik dan verder zoek in ál zijn geposte berichten naar het woord 'bubbeltje' dan vind ik alleen deze laatste post met bubbeltje erin.... wijsneus >:)
Over wijsneus gesproken: zoeken is ook een kunst he.

klik klik klik => Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 6

[ Voor 198% gewijzigd door DaSaN op 05-12-2008 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiep hoera.....sinterklaas (euh tnt) heeft de 4gb kaart gebracht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelbulthuis
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-08 17:56
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:40:
Hiep hoera.....sinterklaas (euh tnt) heeft de 4gb kaart gebracht!
En moest ook jij er voor tekenen? Of is ie netjes door de deur gedrukt...
Heb net het info-nummer gebeld en die wisten niets anders dan dat je hem gewoon in de bus ontvangt.
Wel handig als je bijna nooit thuis bent.

Levertijd indicatie: 4-6 weken.... nog ff wachten dus... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:21

The Legend

*Plop*

Jammer dat je de filmpjes niet kan kopieren naar een andere MicroSD kaart (bij het afspelen krijg je "illegal media copy" melding).

Ik ben toch malle pietje niet!

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic.
Discussie over de scheurtjes kan vanaf heden in Het Sony Ericsson Xperia X1 Scheuren / Problemen topic.