Ik heb het navigatie-panel net geïnstalleerd, werkt tot dusver super! Eigenlijk is het meer een grote snelkoppeling dan een panel, maar aangezien ik in de auto meestal het panelscherm op heb staan en TomTom uit ( ik heb een vaste route en weet de weg welCILLER schreef op woensdag 17 december 2008 @ 00:45:
Mooi panel vind ik ook het navigatie panel, nu nog beta maar daar zit een goed idee achter, ook meteen landscapehttp://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=457211
Heeft iemand Navigon Mobile 7 al draaien op de Xperia? Bij Navigon zelf zijn ze erg vaag over compatabiliteit (lijstje bevat met name oudere toestellen) en een trial hebben ze ook niet.
Vind Navigon erg prettig (in ieder geval de losse kastjes) maar om nou meteen 99 euro te betalen om het uit te proberen... iemand al ervaringen?
Vind Navigon erg prettig (in ieder geval de losse kastjes) maar om nou meteen 99 euro te betalen om het uit te proberen... iemand al ervaringen?
P8
Verwijderd
Via de coreplayer kan dit wel.Cinner schreef op woensdag 17 december 2008 @ 20:56:
[...]
Oh, dus Media panel kan album art dat je embed met iTunes niet lezen? Mijn hele collectie is op die manier voorzien
Heb mijn xperia nu bijna twee weken (telefoon wk 47 en accu wk 37) en eigenlijk geen echte problemen gehad... tot nu.
Uiteraard ben ik voorzichtig ookal vond ik dat het toestel er solide uitzag, is get onvermijdelijke natuurlijk gebeurt. Op mn werk, telefoon op t buro en door het schuiven van wat spullen de SEX op de grond gevallen
. Ik verwachte toch echt een ponk... maar in tegenstelling tot de ponk een knetterende krak.
Het schuifmechanisme van het beeldscherm ontzet en nu maakt de xperia een klik geluid elke keer keer als ik hm aan raak. Voelt echt niet goed
. Zijn er al meer mensen met dit probleem en weten die of dit een beetje fatsoenlijk te laten repairen is?
Uiteraard ben ik voorzichtig ookal vond ik dat het toestel er solide uitzag, is get onvermijdelijke natuurlijk gebeurt. Op mn werk, telefoon op t buro en door het schuiven van wat spullen de SEX op de grond gevallen

Het schuifmechanisme van het beeldscherm ontzet en nu maakt de xperia een klik geluid elke keer keer als ik hm aan raak. Voelt echt niet goed
Ajajajjjj... Wat balen!Chedara schreef op woensdag 17 december 2008 @ 22:34:
Heb mijn xperia nu bijna twee weken (telefoon wk 47 en accu wk 37) en eigenlijk geen echte problemen gehad... tot nu.
Uiteraard ben ik voorzichtig ookal vond ik dat het toestel er solide uitzag, is get onvermijdelijke natuurlijk gebeurt. Op mn werk, telefoon op t buro en door het schuiven van wat spullen de SEX op de grond gevallen. Ik verwachte toch echt een ponk... maar in tegenstelling tot de ponk een knetterende krak.
Het schuifmechanisme van het beeldscherm ontzet en nu maakt de xperia een klik geluid elke keer keer als ik hm aan raak. Voelt echt niet goed. Zijn er al meer mensen met dit probleem en weten die of dit een beetje fatsoenlijk te laten repairen is?
Klinkt als afgebroken. Misschien is je provider/winkel gek genoeg om hem zonder oorzaak aan te bieden aan Sony Ericsson en heb je de mazzel dat die hem gratis of goedkoop fixen...
Dit was ook iets waar ik bang voor was, vandaar maar meteen een bureau houdertje aangeschaft en mezelf aangeleerd hem daarin te zetten. Maar dat advies is wat aan de late kant nu...
Succes gewenst
P8
Verwijderd
Ik wil graag dat mijn tel in het media xperience panel een afbeelding van een album laat zien, maar dat wil niet echt lukken. Ik heb een jpg van het album, maar waar moet die staan en hoe moet die heten?
Ik heb folder.jpg geprobeerd, omdat ik dat in een andere map ook zag alleen werkt dat niet.
Ik heb folder.jpg geprobeerd, omdat ik dat in een andere map ook zag alleen werkt dat niet.
Verwijderd
Precies waar ik al bang voor was. Was er eerlijk gezegd op aan het wachten, de eerste verhalen van mensen die hem hebben laten vallen.En dan is de manier waarop die van jou gevallen nog niet eens de meest harde manier.Chedara schreef op woensdag 17 december 2008 @ 22:34:
Uiteraard ben ik voorzichtig ookal vond ik dat het toestel er solide uitzag, is get onvermijdelijke natuurlijk gebeurt. Op mn werk, telefoon op t buro en door het schuiven van wat spullen de SEX op de grond gevallen. Ik verwachte toch echt een ponk... maar in tegenstelling tot de ponk een knetterende krak.
Het schuifmechanisme van het beeldscherm ontzet en nu maakt de xperia een klik geluid elke keer keer als ik hm aan raak. Voelt echt niet goed. Zijn er al meer mensen met dit probleem en weten die of dit een beetje fatsoenlijk te laten repairen is?
Ik heb meteen gezegd, het ding ziet er stevig uit, maar als hij een keer goed valt is er zeker wat aan, of doet hij het gewoon niet meer denk ik. Telefoons worden gewoon echt steeds gevoeliger. Mijn k800i is een aantal keren hard gevallen maar nooit wat aan gehad.
Ben echt superblij dat ik op het laatste moment toch nog een verzekering heb afgesloten voor mijn X1.
Succes ermee trouwens! Hoop dat je een nieuwe kan krijgen...
Doe is gewoon lekker kopen
[ Voor 27% gewijzigd door DaannO op 18-12-2008 09:27 ]
Dit panel mag van mij wel in de startpost vermeld worden! Erg handig. Zou het mogelijk zijn om buienradar op een plaats in te stellen?Chopinfreak schreef op woensdag 17 december 2008 @ 21:04:
[...]
Ik bedoelde dus dat de huidige tijd ook weergegeven werd...Ik heb deze nu toegevoegd samen met het weerbericht van het KNMI.
http://www.chopinfiles.net/xperia/Buienradar.CAB
Blijft natuurlijk wel jammer dat ie in landscape het niet goed weergeeft, ik heb ook nog geen idee hoe ik dat moet doen....
http://www.tomtom.com? Gewoon even kopen, downloaden doen we niet aan op GoTVerwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 23:16:
Heeft iemand voor mij trouwens een link waar ik tomtom kan downloaden voor de X1?? Op nieuwsgroepen kan ik dus echt helemaal niets vinden voor WM (vaag) Vind alleen wat navigators voor Symbian maar daar heb ik dus niets aan...![]()
Mijn dank is groot!
Jaaaa! Intriguing...
http://www.youtube.com/watch?v=ZSo8WJgjp5o
Dit topic is gesloten.
Let op:
Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic.
Discussie over de scheurtjes kan vanaf heden in Het Sony Ericsson Xperia X1 Scheuren / Problemen topic.
Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic.
Discussie over de scheurtjes kan vanaf heden in Het Sony Ericsson Xperia X1 Scheuren / Problemen topic.