Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 109.557 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280065

heehoo
Vraagje... (misschien eerder geteld, maar daarvoor mijn excuses)
Sinds een paar dagen reageert het touchscreen minder, en de hardwareknoppen ook. Daar waar vroeger een zacht tikje met de stylus al genoeg was, moet ik nu met een aantal ferme tikken iets voor elkaar zien te krijgen.
Het tijdelijk verwijderen van mijn screenprotector (die er vanaf het eerste uur op zit) had geen invloed, en ik heb geen enkele wijziging in de interface aangebracht die op een of andere manier van invloed had kunnen zijn op het euvel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187609

Kan je met Active Sync alleen van outlook naar je telefoon syncen en niet andersom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280065

Anoniem: 187609 schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:44:
Kan je met Active Sync alleen van outlook naar je telefoon syncen en niet andersom?
Je kunt instellen of je de gegevens van de pc NAAR de X1 wilt sturen(vervangen) of VAN de X1 NAAR de PC...
En je kunt ook de gegevens kombineren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:51

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Alcje schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:02:
Iemand zei dat je bij Opera Mini uit kon zetten dat hij vraagt of hij verbinding mag maken omdat het geld kost.

nu zit ik boven de link van opera mini en kies ik -> beveiliging.

Maar daar kan ik bij die dingen alleen instellen op aanwijzing of nooit.

Zet je hem op nooit heb je dus geen verbinding meer :P

Iemand?
Dat klopt, maar dan moet je wel de signed versie hebben. Die kan je ook downloaden bij http://www.operamini.com (met pocket IE heengaan). Dan kiezen voor downloaden, maar niet op de eerste link klikken maar op 'click here if you want an older version' of iets van die strekking. In het venstertje dat je dan krijgt staan signed versies. Daar pak ik meestal de bovenste van, die heeft een hele stapel certificaten.
MaZe schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:27:
Wat houdt dat roaming verhaal precies in? Krijg vaak een melding dat er gebruik van roaming gemaakt wordt en dat dit eventueel kan resulteren in extra kosten. Heb een flat-free abo'tje maar ik vraag me af of het ermee te maken heeft dat ik niet automatisch me 'push' mail ontvang of dat hij niet alsnog niet om het uur met nieuwe gmail'tjes komt.

Iemand een vermoeden waarom de mail niet helemaal naar behoren werkt? verder een toptoestel, zeer tevreden!
Roaming wil zeggen dat je gebruik maakt van een andere provider. Dat is normaalgesproken in het buitenland, maar kan in Nederland ook als je Telfort hebt bijvoorbeeld. Dan maak je gebruik van het KPN netwerk. Ook Debitel doet aan roaming (KPN/Vodafone). Als dat standaard is voor je abonement zou ik me dus geen zorgen maken; als het niet zo hoort gaat het meestal vrij hard met de kosten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:49
Anoniem: 280065 schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:38:
heehoo
Vraagje... (misschien eerder geteld, maar daarvoor mijn excuses)
Sinds een paar dagen reageert het touchscreen minder, en de hardwareknoppen ook. Daar waar vroeger een zacht tikje met de stylus al genoeg was, moet ik nu met een aantal ferme tikken iets voor elkaar zien te krijgen.
Het tijdelijk verwijderen van mijn screenprotector (die er vanaf het eerste uur op zit) had geen invloed, en ik heb geen enkele wijziging in de interface aangebracht die op een of andere manier van invloed had kunnen zijn op het euvel....
Heb je misschien SKTools of Advanced Config geinstalleerd? Een ander programma die de optie heeft om de gevoeligheid van je touchscreen aan te passen? Zo ja --> even spelen met die optie. Zo nee --> installeren --> zie 'Zo ja' :)

Aan de andere kant, aangezien je hardwareknoppen hetzelfde probleem vertonen kan ik me voorstellen dat het iets anders is..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-04 20:41
gwystyl schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:56:
[...]

Dat klopt, maar dan moet je wel de signed versie hebben. Die kan je ook downloaden bij http://www.operamini.com (met pocket IE heengaan). Dan kiezen voor downloaden, maar niet op de eerste link klikken maar op 'click here if you want an older version' of iets van die strekking. In het venstertje dat je dan krijgt staan signed versies. Daar pak ik meestal de bovenste van, die heeft een hele stapel certificaten.
Helemaal super, iemand zei hier dat je het echt uit moest kunnen zetten. Maargoed dacht al ik ben tochniet achterlijk want het ging echt niet haha :)

Nu werkt hij super! Thnx O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23346

Stokstaart schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:59:
[...]

Heb je misschien SKTools of Advanced Config geinstalleerd? Een ander programma die de optie heeft om de gevoeligheid van je touchscreen aan te passen? Zo ja --> even spelen met die optie. Zo nee --> installeren --> zie 'Zo ja' :)

Aan de andere kant, aangezien je hardwareknoppen hetzelfde probleem vertonen kan ik me voorstellen dat het iets anders is..
Of opnieuw calibreren en dan met de stylus zo zacht mogelijk op de kruisjes tikken.

BTW baal ik nog steeds van het geluid.. zelfs met andere doppen hoor ik auto's voorbij rijden als ik radio luister :( Okai voor de veiligheid, maar als ik in een trein zit heb ik geen behoefte om gehele sprekken te kunnen volgen. Niemand al iets gevonden dat je je beltonen op je SD kan zetten ipv je toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Laatst online: 19:49
Anoniem: 23346 schreef op maandag 15 december 2008 @ 12:39:
[...]

Of opnieuw calibreren en dan met de stylus zo zacht mogelijk op de kruisjes tikken.

BTW baal ik nog steeds van het geluid.. zelfs met andere doppen hoor ik auto's voorbij rijden als ik radio luister :( Okai voor de veiligheid, maar als ik in een trein zit heb ik geen behoefte om gehele sprekken te kunnen volgen. Niemand al iets gevonden dat je je beltonen op je SD kan zetten ipv je toestel?
Hmm heel vreemd.. Ik heb nergens last van, hoor helemaal niks meer om me heen met de standaard doppen.. Weet je zeker dat het stekkertje er helemaal ingedrukt zit? (laatste stukje gaat zwaar)

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidvB
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-05 08:53
Beste mensen,

Is het mogelijk om de internetafbeeldingen in een e-mail automatisch te downloaden, nu moet je er iedere keer opdracht voor geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stokstaart schreef op maandag 15 december 2008 @ 12:49:
[...]

Hmm heel vreemd.. Ik heb nergens last van, hoor helemaal niks meer om me heen met de standaard doppen.. Weet je zeker dat het stekkertje er helemaal ingedrukt zit? (laatste stukje gaat zwaar)
Ja ik weet het zeker. Ik heb wat filmpjes gemaakt. Hoe kan ik die omzetten zodat ik iedereen het resultaat kan laten zien en horen? Het geluid is wel slecht, maar misschien komt het wel door het harde geluid wat er was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoFoX
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-05 11:59
Anoniem: 23346 schreef op maandag 15 december 2008 @ 13:24:
[...]

Ja ik weet het zeker. Ik heb wat filmpjes gemaakt. Hoe kan ik die omzetten zodat ik iedereen het resultaat kan laten zien en horen? Het geluid is wel slecht, maar misschien komt het wel door het harde geluid wat er was.
Misschien heel raar.. maar als ik naar mp3'tjes luister. Kan ik zowel het volume in windows media player harder zetten ALS met de volume knop aan de zijkant. Dus als ik het volume in WMP volluit heb staan, kan ik dit met factor 10 nog harder zetten met de volume knopjes aan de zijkant. (misschien iets voor je om nog naar te kijken voordat je je phone opstuurd... mocht je dit van plan zijn)

Ik heb idd ook dat als ik luister naar muziek ik het volume op 2 blokjes heb staan, staat anders knetter hard!

Neo

- The Neo and Only -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Laatst online: 26-09-2020
DavidvB schreef op maandag 15 december 2008 @ 13:18:
Beste mensen,

Is het mogelijk om de internetafbeeldingen in een e-mail automatisch te downloaden, nu moet je er iedere keer opdracht voor geven.
heeft denk ik te maken met download size settings, moet je ff op entire message zetten dan...
(ga naar: menu / tools / options / (klik je account aan) / download size settings)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
bamoah schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:52:
Heb loopt toch niet zo storm met die panels, had verwacht dat we overspoeld zouden worden met die dingen eens de telefoon meer beschikbaar werd. !! Toch wel jammer, en heb nog geen gebruiker gemaakt pannel tegen gekomen !! 8)7
Ik had hier ook meer van verwacht eigenlijk. Ik had gehoopt op een soort van iPhone panel met grote knoppen en handige menu's. Maar wat niet is kan altijd nog komen.
catt4u schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:37:
Ik denk dat je dan iets niet goed doet, want bij mij blijven de veranderingen van instellingen die ik heb gemaakt gewoon ongewijzigd :)
Ik heb het enkel bij de instelling van de focus, als ik deze op macro zet dan is die terug op de standaard instelling zodra ik de camera afsluit. De rest van de settings doet ie wel goed.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 22:51

gwystyl

Beugeltje dan maar?

djjef85 schreef op maandag 15 december 2008 @ 14:24:
[...]

heeft denk ik te maken met download size settings, moet je ff op entire message zetten dan...
(ga naar: menu / tools / options / (klik je account aan) / download size settings)
Nee dat is het niet.... ik heb hier ook al een tijdje naar lopen zoeken, maar ik kom er niet uit. Schijnt een ingebouwde beveiliging te zijn van outlook mobile, die niet of nauwelijks te omzeilen is. Als iemand wel een manier weet houd ik me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212665

SToRM666 schreef op maandag 15 december 2008 @ 14:29:
[...]

Ik had hier ook meer van verwacht eigenlijk. Ik had gehoopt op een soort van iPhone panel met grote knoppen en handige menu's. Maar wat niet is kan altijd nog komen.
Ik eigenlijk ook, maar ik wacht het rustig af. Hopelijk komt er nog een hyves panel, dat zou ik erg waarderen.

Overigens moet ik opmerken dat ik geweldig tevreden ben met mijn Xperia, de batterij houdt zich ijzersterk al pruts ik er veel mee, en de omschakeling van Symbian naar Windows Mobile bleek helemaal niet zo lastig als ik eerst dacht. Ik geniet van alle mogelijkheden die het toestel met zich mee brengt.

Ik heb alleen nog wel problemen met het inloggen op mijn eigen WiFi. Reg knopje op mijn Livebox ingedrukt, WEP key ingevoerd op de Xperia, sleutelindex op 1,2,3 en 4 geprobeerd en nog steeds geeft het ding de melding 'niet beschikbaar'. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

Mijn koptelefoon overigens vandaag ook voor het eerst met de Xperia gebruikt, ik moest em voor mijn gevoel harder en dieper indrukken dan eigenlijk nodig was, maar toen werkte het gelukkig uiteindelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260512

SToRM666 schreef op maandag 15 december 2008 @ 14:29:
[...]

[...]

Ik heb het enkel bij de instelling van de focus, als ik deze op macro zet dan is die terug op de standaard instelling zodra ik de camera afsluit. De rest van de settings doet ie wel goed.
Op XDA is een panel voor navigatie in beta versie, tot nu toe met Garmin XT of TT in te stellen, heeft wel een bug maar deze zou met de volgende versie verholpen zijn.
Ziet er leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-05 10:15

FCC

Ik probeer het nog maar een keer ;)
Heb de X1 nu ruim een maand. Top toestel, gelukkig nog geen last van scheuren e.d., maar wel één klein probleempje.
Verbinden via WiFi gaat prima, maar na een minuut of 10 inactief te zijn is de verbinding verbroken én is het betreffende netwerk 'weg'. (Andere netwerken staan nog wel in de lijst van beschikbare netwerken, maar mijn netwerk niet.)
Dit heb ik zowel thuis (onbeveiligd draadloos A.P.), als op mijn werk (toegang via SecureW2).
Als ik mijn telefoon een soft-reset geef, of als ik mijn A.P. reset werkt alles weer voor een tijdje.

Ik heb natuurlijk gezocht, maar de enige oplossing die ik vond was het aanpassen van de energie-voorkeuren. Deze staat bij mij al op maximaal voor WiFi-verbindingen, maar dat helpt niet. Wat ik vooral raar vind is dat de werkende netwerken onvindbaar zijn na verloop van tijd.

Als iemand iets weet hoor ik het graag :*)

Waar een wil is, is een stopcontact....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276288

Vannacht is me batterij in 6 uurtjes tijd van 80% naar 10% gekelderd, en hij stond op standy
Vanochtend geprobeerd op te laden, dat ging moeizaam, in 3 uurtjes zat ie op 30%.

Nu lijkt ie weer "normaal" op te laden, van 60% naar 100% in iets meer dan een uur. Lijkt me opzich nog langzaam, maargoed..

Ik stond wel op het punt terug naar de winkel te gaan. Ik overweeg het eigenlijk nog steeds :S

Oja, tis een batterij uit week 34

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 276288 op 15-12-2008 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Zojuist lag er al een xperia softcase door de brievenbus. Op ziet die er heel netjes uit en zeker voor de prijs van 5 euro :) De xperia past er net in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tals1ar
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-07-2023
Ik heb een week46, VF branded toestel, nu 10 dagen in bezit.
Geen problemen tot vandaag.

Ineens krijg ik niks meer te horen, bij een smsje of een oproep.
Tril en geluid staan aan, en bij instellingen van je beltone als je daar op play druk trilt hij alleen maar geen geluid, alle geluiden afgegaan. En bij sms, werkt het wel in me instellingen, maar niet als ik daadwerkelijk een smsje ontvangen.

Bekend probleem voor iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:06

St@m

@ Your Service

Tals1ar schreef op maandag 15 december 2008 @ 19:21:
Ik heb een week46, VF branded toestel, nu 10 dagen in bezit.
Geen problemen tot vandaag.

Ineens krijg ik niks meer te horen, bij een smsje of een oproep.
Tril en geluid staan aan, en bij instellingen van je beltone als je daar op play druk trilt hij alleen maar geen geluid, alle geluiden afgegaan. En bij sms, werkt het wel in me instellingen, maar niet als ik daadwerkelijk een smsje ontvangen.

Bekend probleem voor iemand?
En wat gebeurt er na een softreset (herstart)?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tals1ar
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-07-2023
St@m schreef op maandag 15 december 2008 @ 19:23:
[...]

En wat gebeurt er na een softreset (herstart)?
Geen verandering :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wallie-s
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-05 09:50
Anoniem: 23346 schreef op maandag 15 december 2008 @ 12:39:
[...]

Misschien heel stom. Maar kan het zijn dat je normale dopjes gewend bent?
Deze dopjes zijn in - ear. Dat betekent dat je ze dus echt in je oor moet drukken.
Je hebt dan ook een flinke demping van het omgevings geluid.
Je moet even kijken welke maat bij je pas, je hebt 3 hulsjes gekregen bij je in - ear dopjes.

Mocht je er daar eentje van kwijt raken, dan kun je die trouwens gratis bij bestellen via
sony ericson..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209715

Ik heb nu iets wat me toch echt een beetje raar aandoet: Volgens de website van advanced config zou er een slide-to-wakeup optie in moeten zitten. Die heb ik niet helaas. Als ik op google zoek vind ik alleen wat mensen op XDA die het vervelend vinden om het scherm geactiveerd te zien als ze het toetsenbord uitklappen, maar verder niets.

Zo ver ik dus kan zien zou dat soort gedrag gewoon standaard in de X1 moeten zitten, maar bij mij doet hij dat
niet. Zou ik wel fijn vinden. Ik weet dat ik eventueel een reg. key aan kan passen, maar dat durf ik eerlijk gezegd toch niet zo goed aan. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171281

SToRM666 schreef op maandag 15 december 2008 @ 18:54:
Zojuist lag er al een xperia softcase door de brievenbus. Op ziet die er heel netjes uit en zeker voor de prijs van 5 euro :) De xperia past er net in.
Waar heb je em besteld....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:04

mulder

ik spuug op het trottoir

Ik heb net een screenprotector op shop.brando.com.hk gekocht, lijkt betrouwbaar en voor $9 incl. verzendkosten (tot 31 dec) zou het een stuk goedkoper zijn dan de 18 euro bij pdahop.nl. Ben benieuwd :)

oogjes open, snaveltjes dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ebay, daar zijn er vrij veel te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-05 15:15
mulder schreef op maandag 15 december 2008 @ 20:13:
Ik heb net een screenprotector op shop.brando.com.hk gekocht, lijkt betrouwbaar en voor $9 incl. verzendkosten (tot 31 dec) zou het een stuk goedkoper zijn dan de 18 euro bij pdahop.nl. Ben benieuwd :)
ook bij www.screenprotector.nl voor € 9,- en volgende dag in huis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-05 00:55
SToRM666 schreef op maandag 15 december 2008 @ 21:01:
[...]

Ebay, daar zijn er vrij veel te vinden
Hoe blijft de telefoon exact in dat hoesje dan? Soort van anti-slip materiaal van binnen of glijdt het apparaat er makkelijk uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281293

Iemand een idee of en hoe je kunt instellen (register) dat ik als ik de groene (call)knop indruk, NIET eerst het toetsenblok krijg te zien, maar juist de volledige gesprekkenlijst??

Verder wel erg tevreden over het toestel. Paar kleine toevoegingen (PI8, Tweak2.0, Phonesuite) en via het register de "annoying beeps when hanging up" uitgeschakeld.

Heb trouwens inmiddels wel ook een scheur.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178057

Matjan schreef op maandag 15 december 2008 @ 00:46:
okee, ff wat anders.....

-klein visje is voor het geluid
-andereoranje vis is voor een smsje
-bij een gemiste oproep komt er nog een visje meezwemmen.....

maar waarvoor is de grote zwarte vis?
De zwarte word rood wanneer je batterij bijna leeg is. Ze hebbe ieder een eigen naam trouwens, als he goed is staan die in het Panel 'boekje'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212809

In SPB Wireless Monitor zie je welke programma's hoeveel kb's verbruiken en op welke tijden etc. Maar er staat ook regelmatig dat het bestandje "system" data gebruikt.
Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Het staat namelijk niet gespecificeerd, en ik wil wel graag weten wat er dan in Windows Mobile data verbruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88813

Ik heb nu een probleem met internet connectie, ik zie bovenaan de H of de 3G vierkantjes, ook de netwerk sterkte, maar bv. google maps kan geen connectie maken.
Ik heb gisteren avond de Advanced Config en GPRS_1_Minute_Auto_disconnect geinstalleerd en mobiel gerestart.
Uiteraard zijn mijn GPRS en Internet "enabled".
Comm Manager zegt dat mijn Gegevensverbinding aan is.

Als ik maps start, zie ik dat hij meerdere malen probeert te connecten maar faalt uiteindelijk.
Als ik WAP/MMS "enabled" heb ik wel connectie, maar dit is uiteraard niet werkbaar voor maps.
Wifi heb nog niet kunnen testen omdat ik dit probleem pas onderweg merkt.

Heeft iemand advies?
PS. ik heb een telfort provider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chenkman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03-2023
Anoniem: 88813 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 08:20:
Ik heb nu een probleem met internet connectie, ik zie bovenaan de H of de 3G vierkantjes, ook de netwerk sterkte, maar bv. google maps kan geen connectie maken.
Ik heb gisteren avond de Advanced Config en GPRS_1_Minute_Auto_disconnect geinstalleerd en mobiel gerestart.
Uiteraard zijn mijn GPRS en Internet "enabled".
Comm Manager zegt dat mijn Gegevensverbinding aan is.

Als ik maps start, zie ik dat hij meerdere malen probeert te connecten maar faalt uiteindelijk.
Als ik WAP/MMS "enabled" heb ik wel connectie, maar dit is uiteraard niet werkbaar voor maps.
Wifi heb nog niet kunnen testen omdat ik dit probleem pas onderweg merkt.

Heeft iemand advies?
PS. ik heb een telfort provider
Ligt aan Telfort, heb zelf sinds gisteravond ook geen verbinding :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88813

Chenkman schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 09:01:
[...]

Ligt aan Telfort, heb zelf sinds gisteravond ook geen verbinding :(
Oef, dank je _/-\o_. Dan weet ik dat het niet aan mij lag. Ik was al bang dat ik in de registry dingen moest gaan hacken om weer goed te krijgen.

It really sucks :( , je went zo snel aan dat je overal internet verbinding heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
SoaDmaggot schreef op maandag 15 december 2008 @ 22:51:
[...]

Hoe blijft de telefoon exact in dat hoesje dan? Soort van anti-slip materiaal van binnen of glijdt het apparaat er makkelijk uit?
Er zit een soort van zacht schuim aan de binnenkant wat een klein beetje grip geeft, maar als je m op zn kop houdt dan zal ie er wel uit schuiven ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SToRM666 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:08:
[...]

Er zit een soort van zacht schuim aan de binnenkant wat een klein beetje grip geeft, maar als je m op zn kop houdt dan zal ie er wel uit schuiven ja.
Heb em ook maar besteld.
Voor dat geld kan ik het niet laten (€4.59 inc. verzenden)

en hij ziet er best goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283790

Anoniem: 276288 schreef op zondag 14 december 2008 @ 21:32:
[...]

Ga eens naar je Verkenner -> mijn apparaat -> Programmabestanden -> LivePanel

Hier zie je een aantal bestanden, waaronder;

WLMPanelResources.dll.0409

Druk met je stylus of je vinger een paar seconden op dit bestand
kies naam wijzigen

Verander de naam naar

WLMPanelResources.dll.0413

Gefixt.. ;)

PS heb je de panel geïnstalleerd op je opslagkaart dan moet je de LivePanel map daar vinden en te werk gaan zoals hierboven
Als ik de bestandsnaam op de bovenstaande manier probeer te veranderen krijg ik steeds een melding dat ik dit niet mag.

"Controleer of het bestand in gebruik is en/of beveiligt is."

Wat kan je hier aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Anoniem: 283790 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:18:
[...]

Als ik de bestandsnaam op de bovenstaande manier probeer te veranderen krijg ik steeds een melding dat ik dit niet mag.

"Controleer of het bestand in gebruik is en/of beveiligt is."

Wat kan je hier aan doen?
Softreset geprobeerd? (of heb je toevallig een Engelse Rom, dan werkt hij namelijk prima zonder te renamen en is hij daardoor in gebruik..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-04 17:40
Met Kerst naar het buitenland, wat is jullie manier om er zeker van te zijn dat je telefoon geen (dure) verbinding maakt met een 3g netwerk oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-02-2024
Kan iemand mij vertellen waar je die softcase nou koopt? Gewoon een winkel of webshop bedoel ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

MaZe schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 12:05:
Met Kerst naar het buitenland, wat is jullie manier om er zeker van te zijn dat je telefoon geen (dure) verbinding maakt met een 3g netwerk oid.
Verbindingsgegevens veranderen?
Bijvoorbeeld vodafone.live.com (ofzo) veranderen in vodafone.life.com.. dan zal ie vast geen verbinding kunnen maken.

[ Voor 17% gewijzigd door St@m op 16-12-2008 12:51 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valuco
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-05 21:34
Je kunt natuurlijk ook gewoon de flightmodus continue aanzetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Valuco schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 12:54:
Je kunt natuurlijk ook gewoon de flightmodus continue aanzetten. :)
Maar dan kun je niet bellen/gebeld worden.. toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-04 17:40
St@m schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:00:
[...]

Maar dan kun je niet bellen/gebeld worden.. toch :?
En dat is idd niet de bedoeling, zou handig zijn als zoiets in die xperia-tweak werd geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-02-2024
MaZe schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:46:
[...]

En dat is idd niet de bedoeling, zou handig zijn als zoiets in die xperia-tweak werd geplaatst.
Uhhh hier is toch het programma 'nodata' voor uitgevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cambach schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 12:25:
Kan iemand mij vertellen waar je die softcase nou koopt? Gewoon een winkel of webshop bedoel ik dan.
Ik heb em gekocht via ebay (zoeken op X1 soft case)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
MaZe schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 12:05:
Bovenstaande kan, maar wat je ook kan doen is het volgende:

Start » Instellingen » Verbindingen Tab » Verbindingen

Hier ga je naar de Geavanceerd Tab en kies je Netwerken Selecteren.
Vervolgens zet je beide netwerken op 'Mijn Werk-netwerk'. Op deze manier zal hij geen verbinding meer maken met Live wanneer een applicatie hier om vraagt, totdat je weer terugschakelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:50
bamoah schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:52:
Heb loopt toch niet zo storm met die panels, had verwacht dat we overspoeld zouden worden met die dingen eens de telefoon meer beschikbaar werd. !! Toch wel jammer, en heb nog geen gebruiker gemaakt pannel tegen gekomen !! 8)7
Volgens mij heeft se een competitie uitgeroepen voor de panels, deze eindigd 30 januari. daarna verwacht ik dus wel nieuwe mooie panels. ik verwacht persoonlijk nog wel een buienradar panel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Laatst online: 23:46
De TouchFlo3D zit al in panel vorm op zich ook al erg netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Hey mensen msischien hebben meer mensen hier last van.

Ik heb als ik met sommige mensen bel last van Click geluiden. Heel vreemd, als hij op speaker staat heb ik het elke keer. Het is puur bij bepaalde mensen. Weet iemand wat je daar tegen kan doen?

Je hoort ech als iemand praat click click :P

Beetje annoying :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gamepie56 schreef op zondag 14 december 2008 @ 19:30:
[...]

Bij de eerste keer opstarten van je toestel.. Toen je hem uit de doos haalde.. kreeg je een mooie rondleiding. Die ging over windows mobile. Daar wordt het in verteld.. Maar waarschijnlijk heb je die gewoon snel weggeklikt.
Heb je het dan over de Java error? Het GMail prog krijg ik nog niet aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chopinfreak
  • Niet online
Eskimootje schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:59:
[...]

Volgens mij heeft se een competitie uitgeroepen voor de panels, deze eindigd 30 januari. daarna verwacht ik dus wel nieuwe mooie panels. ik verwacht persoonlijk nog wel een buienradar panel.
http://www.chopinfiles.net/xperia/Buienradar.CAB

Heb ik zojuist in een uurtje gemaakt met de html-panel generator op http://www.mysonyericsson...creator/index.php?lang=en

Het werkt alleen nog maar op portrait (beeld is niet goed op landscape) maar ja, je kunt niet alles hebben...
Als het goed is update hij wel automatisch om de 10 minuten....

Het zou ook leuk zijn als er een klokje op zou staan, maar dat moet ik nog gaan uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281387

Chopinfreak schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 20:46:
[...]

Heb ik zojuist in een uurtje gemaakt met de html-panel generator op http://www.mysonyericsson...creator/index.php?lang=en

Het werkt alleen nog maar op portrait (beeld is niet goed op landscape) maar ja, je kunt niet alles hebben...

Het zou ook leuk zijn als er een klokje op zou staan, maar dat moet ik nog gaan uitzoeken.
Nice!! en bij mij staat er weldegelijk een klokje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Handige link! Dat ga ik zeker ook eens proberen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153666

Heb sinds een paar dagen ook mijn Xperia binnen. Het is een w44, dus wat betreft scheuren zullen we maar gewoon afwachten. Jammer genoeg gaat het om een gelockte verie van Vodafone, dus kan hem voorlopig nog niet gebruiken. Moet dus nog even met m'n W810i doen.

Via de SE site heb ik ook meteen het 4gig geheugenkaartje aangevraagd, maar ik heb daar verder geen bevestigingsmailtje van gehad. Hebben jullie dit wel gehad of moet ik geoon mijn geduld op de proef stellen? Zou jammer zijn als het nu fout zou lopen en de actie zo afgelopen zou zijn.

Wil het geheugenkaartje ook gewoon hebben, zodat ik echt aan de slag kan met het uitproberen van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb er ook geen mail van gekregen, gewoon een paar weken afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86116

Hallo

Ik heb vanavond eens rondgekeken in dit topic. Geweldig allemaal.
Ik lees veel over Touchflo3D maar komt nergens een link tegen waar ik dat kan downloaden?
Wie helpt mij daaraan?

Dan heb ik verder nog een probleempje met een panel. Daar geeft mijn klok in zijn weergave een uur later als dat ik op de telefoon heb gevonfigureerd. Ik snap er niks vanm. Ik kom neregens een instelling tegen waardoor ik dat gelijk kan laten lopen.

Alvast bedankt voor de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-05 02:01
Chopinfreak schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 20:46:
[...]

Super! Als je ook nog een locatie in zou kunnen stellen zou dat helemaal mooi zijn! :)

Trouwens, vandaag de Netfront browser geprobeerd. Werkt nog beter dan Opera naar mijn mening...

http://www.access-company...ile/browser/35_wm_tp.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CILLER
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-05 20:42
Mooi panel vind ik ook het navigatie panel, nu nog beta maar daar zit een goed idee achter, ook meteen landscape :D http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=457211

Qua browser ben ik aan het wachten tot skyfire ondersteund word voorgoede flash support.
Flash lite is wel erg mager... http://www.skyfire.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Laatst online: 23:46
Cheeky schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 23:08:
[...]
Super! Als je ook nog een locatie in zou kunnen stellen zou dat helemaal mooi zijn! :)

Trouwens, vandaag de Netfront browser geprobeerd. Werkt nog beter dan Opera naar mijn mening...

http://www.access-company...ile/browser/35_wm_tp.html
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=441439
De touch HD Manilla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Zijn er meer mensen waarbij de panels af en toe niet helemaal goed lijken te functioneren?

Ik word er door een panel af en toe 'uit' gegooid. Als ik dan een programma afsluit kom ik niet terug in het panel maar in bij het standaard home scherm van WM :S

Heb gister proberen te updaten via SEUS, maar dat werkt ook niet echt lekker en lukte niet...
offtopic:
SEUS zit vol spelfouten :X

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Iemand er onderhand eigenlijk al achter hoe je de telefoon als mass storage device herkent kan laten worden?

Instellingen » Verbindingen » USB aan pc » Diskdrive

@ hieronder: spuitelf ;)

[ Voor 32% gewijzigd door PeterSelie op 17-12-2008 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SoaDmaggot schreef op woensdag 17 december 2008 @ 09:28:
Iemand er onderhand eigenlijk al achter hoe je de telefoon als mass storage device herkent kan laten worden?
Gewoon bij instellingen>verbindingen>USB

Tres simple ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-04 09:02

dread

Sluwe vlaming

zoo voor het vlaggenschip van SE gaat het toch allemaal erg stroef. Jammer is dat. Ik hou het voorlopig bij de K800i en volg dit topic nog een tijdje. voordeel is dat de phone steeds goedkoper wordt en stabieler. Twee dingen die kunnen tellen bij deze telefoon.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Anoniem: 86116 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 22:43:
Hallo

Ik heb vanavond eens rondgekeken in dit topic. Geweldig allemaal.
Ik lees veel over Touchflo3D maar komt nergens een link tegen waar ik dat kan downloaden?
Wie helpt mij daaraan?
Ben je al begonnen te zoeken bij het allereerste bericht in dit topic, ook wel de Topic start genoemd? Daar staan onderaan tig linkjes naar van alles en nog wat!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 16:55

sopsop

[v] [;,,;] [v]

dread schreef op woensdag 17 december 2008 @ 09:44:
zoo voor het vlaggenschip van SE gaat het toch allemaal erg stroef. Jammer is dat. Ik hou het voorlopig bij de K800i en volg dit topic nog een tijdje. voordeel is dat de phone steeds goedkoper wordt en stabieler. Twee dingen die kunnen tellen bij deze telefoon.
Wat gaat er dan stroef? Het enige 'stroeve' is het afbladderen van verf en scheuren in de behuizing, dat waarschijnlijk op paar slechte batches is af te schrijven. Stabiliteit heb ik geen problemen mee en de issues die anderen er mee hebben zijn vrijwel allemaal op te lossen met een harde reset en dus waarschijnlijk te maken hebben met wat vreemd geinstalleerde 3rd party software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-04 19:50
Goedemorgen,

Ik ben sinds zaterdag overgestapt van mijn HTC S730 naar de Xperia.
Mooi apparaat zijn mijn indrukken tot nu toe. Dat komt uiteraard persoonlijk.
Hij is uit week 48 dus geen idee wat ik kan verwachten of niet.

Echter als ik de sim in mijn HTC zet dan doet het internet het wel en terug in de X1 niet.
De proxy heb ik al uitgezet en de instellingen opnieuw aangemaakt.
Ik blijf het zelfde probleem houden.

De melding is.

Als je een zoekopdracht geef in google dan zie je het schermpje verbinding maken met vodafone live de hele tijd in beeld.
Uiteindelijk krijg je de melding.

Kan geen verbinding maken

Kiezen: live.vodafone.nl

De modem aan de andere kant heeft de verbinding verbroken. Tik op Instellingen om de verbindingsinstellingen te controleren en zonodig te wijzigen.

Na een paar resets en veel zoekwerk(ook hier) vind ik niemand met dit exacte probleem.
Ik ga nu Vodafone maar bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144052

Is het mogelijk om je Google Calendar te synchroniseren met de WM agenda van de X1?
http://mobile.google.com/ laat mij weten dat dit niet mogelijk is, i.t.t. bijvoorbeeld de Blackberry Bold 9000.

Ik weet dat het mogelijk is om de Google Panel te gebruiken, maar dat is volgens mij niet echt de WM agenda gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Atomium schreef op woensdag 17 december 2008 @ 11:04:
Goedemorgen,

Ik ben sinds zaterdag overgestapt van mijn HTC S730 naar de Xperia.
Mooi apparaat zijn mijn indrukken tot nu toe. Dat komt uiteraard persoonlijk.
Hij is uit week 48 dus geen idee wat ik kan verwachten of niet.

Echter als ik de sim in mijn HTC zet dan doet het internet het wel en terug in de X1 niet.
De proxy heb ik al uitgezet en de instellingen opnieuw aangemaakt.
Ik blijf het zelfde probleem houden.

De melding is.

Als je een zoekopdracht geef in google dan zie je het schermpje verbinding maken met vodafone live de hele tijd in beeld.
Uiteindelijk krijg je de melding.

Kan geen verbinding maken

Kiezen: live.vodafone.nl

De modem aan de andere kant heeft de verbinding verbroken. Tik op Instellingen om de verbindingsinstellingen te controleren en zonodig te wijzigen.

Na een paar resets en veel zoekwerk(ook hier) vind ik niemand met dit exacte probleem.
live.vodafone.com is het accespoint..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283939

Het is mogelijk om google calendar the synchronizeren met de xperia calendar.
Ik gebruik hiervoor oggsync. Dit werkt perfect voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audi_S2
  • Laatst online: 08-05 15:04

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

Ik lees in de openingspost dat er geen flac audio bestanden worden ondersteunt. Is dit iets dat in de toekomst toegevoegd kan worden?

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomium
St@m schreef op woensdag 17 december 2008 @ 11:17:
[...]

live.vodafone.com is het accespoint..
Ik wordt een beetje misselijk van mezelf... dank je wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283939

Ik heb de xperia in combinatie met vodafone. Om internet en mail correct te kunnen gebruiken heb ik zoals vermeld de proxy uitgezet.
Daardoor kan ik nu niet meer de live services gebruiken zoals TV.
Als ik de proxy terug aanzet, dan kan ik wel alles live services gebruiken en internet gaat nogal snel, maar dan werken messenger en email niet meer.
Iemand een suggestie hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144052

Anoniem: 283939 schreef op woensdag 17 december 2008 @ 11:31:
Het is mogelijk om google calendar the synchronizeren met de xperia calendar.
Ik gebruik hiervoor oggsync. Dit werkt perfect voor mij.
Top, ga ik testen - danku!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Atomium schreef op woensdag 17 december 2008 @ 12:00:
[...]

Ik wordt een beetje misselijk van mezelf... dank je wel...
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262543

Mijn X1, week 44, werkt perfect tot nog toe. Heeeeeel af en toe een vaag vastlopertje, als ik daarna de batterij eruit haal en weer erin doe is het goed.
Ik vind hem alleen langzamer geworden en dat kan 3 redenen hebben:

- Mijn windows live panel staat er nu op
- Geheugenkaartje zit erin
- Ik heb wat dingen proberen te downloaden maar die heb ik halverwege afgebroken omdat ik er toch over twijfelde (o.a. TF3D en opera mini. Die laatste heb ik geannuleerd omdat ik iets kreeg over kosten)
Zou er toch iets op mijn telefoon zijn blijven staan ondanks dat ik ze maar half gedownload heb?

Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn maar het is wel verrekte irritant. Vooral als ik in het Windows live panel zit is het ding retetraag en wacht ik soms secondenlang voordat ik iets anders op kan starten.
Iemand een idee aan welke van de 3 dingen het zou kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NeoFoX schreef op maandag 15 december 2008 @ 14:19:
[...]

Misschien heel raar.. maar als ik naar mp3'tjes luister. Kan ik zowel het volume in windows media player harder zetten ALS met de volume knop aan de zijkant. Dus als ik het volume in WMP volluit heb staan, kan ik dit met factor 10 nog harder zetten met de volume knopjes aan de zijkant. (misschien iets voor je om nog naar te kijken voordat je je phone opstuurd... mocht je dit van plan zijn)

Ik heb idd ook dat als ik luister naar muziek ik het volume op 2 blokjes heb staan, staat anders knetter hard!

Neo
Dan ga ik toch maar eerst eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:48
Anoniem: 144052 schreef op woensdag 17 december 2008 @ 11:10:
Is het mogelijk om je Google Calendar te synchroniseren met de WM agenda van de X1?
http://mobile.google.com/ laat mij weten dat dit niet mogelijk is, i.t.t. bijvoorbeeld de Blackberry Bold 9000.

Ik weet dat het mogelijk is om de Google Panel te gebruiken, maar dat is volgens mij niet echt de WM agenda gebruiken.
Ik gebruik hier NuevaSync voor, werkt fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:33

XanderDrake

Build the future!

Mijn Windows Live panel krijg ik maar niet aan de praat :?
Iemand anders dat probleem?

Ook vroeg ik me af of je nou je SPB Mobile Shell kan aanpassen, kwa uiterlijk. Je kan wel mooi klooien met menuutjes, maar echte skins aanpassen zit er niet echt in. Of kijk ik er nou straal over heen?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

XanderDrake schreef op woensdag 17 december 2008 @ 14:28:
Mijn Windows Live panel krijg ik maar niet aan de praat :?
Iemand anders dat probleem?
Dude.. heb je uberhaupt hier iets doorgelezen :? :X Dit is echt al wel 1000x gezegd..
Afgelopen zondag is het zelfs nog weer helemaal uitgekauwd..
Anoniem: 276288 in "Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 6"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:33

XanderDrake

Build the future!

St@m schreef op woensdag 17 december 2008 @ 14:34:
Dude.. heb je uberhaupt hier iets doorgelezen :? :X Dit is echt al wel 1000x gezegd..
Afgelopen zondag is het zelfs nog weer helemaal uitgekauwd..
Anoniem: 276288 in "Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 6"
Excuseer, classieke fout van mij 8)7
Toch bedankt.

Ik kan trouwens wel skins vinden voor SBP Mobile Shell, maar die zijn allemaal VGA reso max. Geen vervangers dus.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Atomium schreef op woensdag 17 december 2008 @ 11:04:

Heb je wel je pincode ingetoetst? anders krijg je dus die melding he. Modem aan andere kant heeft verbinding verbroken.

Dat is zegmaar puur een kwestie dat hij niet kan authen met jou toestel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
XanderDrake schreef op woensdag 17 december 2008 @ 14:39:
[...]

Excuseer, classieke fout van mij 8)7
Toch bedankt.

Ik kan trouwens wel skins vinden voor SBP Mobile Shell, maar die zijn allemaal VGA reso max. Geen vervangers dus.
Gewoon SPB Pocket Plus scoren die schopt kont :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Anoniem: 262543 schreef op woensdag 17 december 2008 @ 13:27:
Mijn X1, week 44, werkt perfect tot nog toe. Heeeeeel af en toe een vaag vastlopertje, als ik daarna de batterij eruit haal en weer erin doe is het goed.
Ik vind hem alleen langzamer geworden en dat kan 3 redenen hebben:

- Mijn windows live panel staat er nu op
- Geheugenkaartje zit erin
- Ik heb wat dingen proberen te downloaden maar die heb ik halverwege afgebroken omdat ik er toch over twijfelde (o.a. TF3D en opera mini. Die laatste heb ik geannuleerd omdat ik iets kreeg over kosten)
Zou er toch iets op mijn telefoon zijn blijven staan ondanks dat ik ze maar half gedownload heb?

Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn maar het is wel verrekte irritant. Vooral als ik in het Windows live panel zit is het ding retetraag en wacht ik soms secondenlang voordat ik iets anders op kan starten.
Iemand een idee aan welke van de 3 dingen het zou kunnen liggen?
Kijk anders eens bij instellingen -> taakbeheer. Ik had overlaatst ook dat er daar een heleboel programma's actief stonden.
Blijkbaar sluit ie soms een programma niet goed af en dan blijven die actief op de achtergrond...

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 17-12-2008 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomium
Alcje schreef op woensdag 17 december 2008 @ 14:55:
[...]

Heb je wel je pincode ingetoetst? anders krijg je dus die melding he. Modem aan andere kant heeft verbinding verbroken.

Dat is zegmaar puur een kwestie dat hij niet kan authen met jou toestel! :)
Dat was het bij mij niet.
Ik had live.vodafone.nl ingevuld....een stuk of 10x en na mijn post hier had St@m al meteen door dat het live.vodafone.com moet zijn..... beetje jammerlijke fout...
Vandaar mijn braakneiging wat stom zeg...
Anderzijds kan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-05 14:24
Zijn hier ook audiophiles aanwezig? Ik ben namelijk aan het twijfelen tussen een iPhone en een Xperia, maar kan niet goed kiezen. Belangrijke factor in mijn keuze is de geluidskwaliteit. Van de iPhone weet ik dat hij gewoon goed is (en ik ben zeer tevreden over het geluid van mijn iPod Classic), maar over de geluidskwaliteit van de Xperia kan ik niet veel vinden online. Ik heb in de winkel geluisterd naar de Xperia, maar de aanwezige muziek is niet in mijn stijl dus ik kan het niet goed beoordelen. Ik wou eigenlijk voor de iPhone gaan, maar de Xperia heeft teveel voordelen tov de iPhone, dus ik twijfel. Wie kan er iets zinnigs zeggen over de Xperia geluidskwaliteit met een redelijke koptelefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262928

SoaDmaggot schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 08:44:
[...]

Heb je deze tool al geprobeerd? Heb een tijd terug hetzelfde probleem gehad met mijn HTC Wizard en heb deze tool toen van XDA gehaald, werkte toen prima :)
Helaas werkt je linkje niet, ik heb inmiddels dus "al" 23 ongelezen berichten en er is niks terug te vinden :'(
Heb inmiddels ook al flink gegoogled maar helaas...

------------------------------------------------------

Heb de tool ergens anders vandaan gehaald, uitgevoerd en soft reset gedaan, maar helaas... een telefoontje naar T-Mobile haalde ook niks uit, daar werd gewoon gezegd "nou mevrouw, dit probleem is absoluut nieuw voor ons, en we kunnen u niet helpen!"

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 262928 op 17-12-2008 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26986

Ik heb al een paar weken de Xperia, maar ik kamp toch met een heel raar probleem.

Soms valt plotseling mijn geluid weg, en dan krijg ik met geen een mogelijheid het geluid terug. Als ik dan het toetsel reset dan heb ik mijn geluid weer terug

Uitraadt heb ik mijn geluid niet uitgeschakeld....

Is hier al wat meer over bekend oorzaak/probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262543

Cinner schreef op woensdag 17 december 2008 @ 18:41:
Zijn hier ook audiophiles aanwezig? Ik ben namelijk aan het twijfelen tussen een iPhone en een Xperia, maar kan niet goed kiezen. Belangrijke factor in mijn keuze is de geluidskwaliteit. Van de iPhone weet ik dat hij gewoon goed is (en ik ben zeer tevreden over het geluid van mijn iPod Classic), maar over de geluidskwaliteit van de Xperia kan ik niet veel vinden online. Ik heb in de winkel geluisterd naar de Xperia, maar de aanwezige muziek is niet in mijn stijl dus ik kan het niet goed beoordelen. Ik wou eigenlijk voor de iPhone gaan, maar de Xperia heeft teveel voordelen tov de iPhone, dus ik twijfel. Wie kan er iets zinnigs zeggen over de Xperia geluidskwaliteit met een redelijke koptelefoon?
Ik gebruik de oordopjes van mijn Sansa in mijn X1. Geluid klinkt erg goed. Het jammere is alleen dat er geen equalizer op zit. En als Trance-luisteraar is dat erg vervelend omdat die muziek met standaard geluid vaak niet lekker genoeg klinkt. Zou niet verkeerd zijn om de bass wat harder te zetten maar dat zit er helaas dus niet in.

Wel kan ik je vertellen dat ik persoonlijk het touchscreen erg fijn vind, maar met smsjes typen en msnen is een toetsenbord echt een must. Ik vind het zo vervelend om op die kleine schermtoetsjes te moeten mikken in een wiebelende trein of auto, of dat je niet kan smsen terwijl je aan het lopen bent. Toetsenbord is echt een enorme uitkomst _/-\o_

Jij zegt geluid is voor jou erg belangrijk, maar dan zou ik gewoon voor een goeie mp3 gaan. Bij een telefoon staat gebruiksgemak denk ik net wat hoger in het vaandel. En dan zou ik gewoon voor een telefoon MET toetsenbord gaan, als je dan toch een touchscreen wilt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Anoniem: 262543 schreef op woensdag 17 december 2008 @ 19:31:
[...]

Ik gebruik de oordopjes van mijn Sansa in mijn X1. Geluid klinkt erg goed. Het jammere is alleen dat er geen equalizer op zit. En als Trance-luisteraar is dat erg vervelend omdat die muziek met standaard geluid vaak niet lekker genoeg klinkt. Zou niet verkeerd zijn om de bass wat harder te zetten maar dat zit er helaas dus niet in.

Wel kan ik je vertellen dat ik persoonlijk het touchscreen erg fijn vind, maar met smsjes typen en msnen is een toetsenbord echt een must. Ik vind het zo vervelend om op die kleine schermtoetsjes te moeten mikken in een wiebelende trein of auto, of dat je niet kan smsen terwijl je aan het lopen bent. Toetsenbord is echt een enorme uitkomst _/-\o_

Jij zegt geluid is voor jou erg belangrijk, maar dan zou ik gewoon voor een goeie mp3 gaan. Bij een telefoon staat gebruiksgemak denk ik net wat hoger in het vaandel. En dan zou ik gewoon voor een telefoon MET toetsenbord gaan, als je dan toch een touchscreen wilt...
Bedankt voor de tips. Maar ik wil graag van een aparte MP3-speler af. Heb mijn iPod verkocht omdat ik toch liever een alles in één apparaat heb onderweg. Vandaar dat ik een telefoon zoek met een hele goede MP3-speler ingebouwd (qua geluid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 13:23

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Cinner schreef op woensdag 17 december 2008 @ 19:47:
[...]

Bedankt voor de tips. Maar ik wil graag van een aparte MP3-speler af. Heb mijn iPod verkocht omdat ik toch liever een alles in één apparaat heb onderweg. Vandaar dat ik een telefoon zoek met een hele goede MP3-speler ingebouwd (qua geluid).
Voordeel van windows mobile is dan weer dat er 1000 en 1 mp3 programma's te downloaden zijn en er zit er vast een bij naar jouw smaak :-) Moet trouwens zeggen dat de radio een verrassend goed ontvangst heeft _/-\o_

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Anoniem: 262543 schreef op woensdag 17 december 2008 @ 19:31:
[...]

Wat een onzin. Dat Windows Media Player standaard niet over een equalizer beschikt betekent niet dat er voor heel Windows Mobile geen app te vinden is met equalizer..
Waarom is het feit dat het gebruikersgemak hoger in het vaandel staat t.o.v. een MP3 speler een argument om voor een losse MP3 speler te gaan en de telefoon wat betreft dit gebruik links te laten zitten? De telefoon is juist ideaal voor het afspelen van muziek, met als voornaamste reden dat je voor Windows Mobile gewoon op zoek kunt naar een applicatie die muziek afspeelt op de manier die jij wilt, met de functionaliteit waar jij gebruik van wilt maken.
Cinner schreef op woensdag 17 december 2008 @ 19:47:
[...]

Een MP3-speler ingebouwd hebben binnen een telefoon? De X1 heeft gewoon een 3,5'' output en voorziet je hiermee van vergelijkbaar geluid als wanneer je hetzelfde via de output van je computer zou beluisteren (via dezelfde set boksen bijvoorbeeld).
Uiteraard is (zoals hierboven ook aangegeven wordt) de software waarmee je deze muziek afspeelt in ontzettend veel smaken te krijgen, waarnaast de X1 ook voorzien is van een leuk paneel (equalizer niet included helaas) welke meer dan voldoet om je van je dagelijkse muziekverslaving af te helpen.
Dat je een losse MP3 speler zou moeten kopen is niet iets wat ik je aan zou raden, de X1 kan je prima van muziek voorzien :)

[ Voor 27% gewijzigd door PeterSelie op 17-12-2008 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
SoaDmaggot schreef op woensdag 17 december 2008 @ 20:00:
Een MP3-speler ingebouwd hebben binnen een telefoon? De X1 heeft gewoon een 3,5'' output en voorziet je hiermee van vergelijkbaar geluid als wanneer je hetzelfde via de output van je computer zou beluisteren (via dezelfde set boksen bijvoorbeeld).
Uiteraard is (zoals hierboven ook aangegeven wordt) de software waarmee je deze muziek afspeelt in ontzettend veel smaken te krijgen, waarnaast de X1 ook voorzien is van een leuk paneel (equalizer niet included helaas) welke meer dan voldoet om je van je dagelijkse muziekverslaving af te helpen.
Dat je een losse MP3 speler zou moeten kopen is niet iets wat ik je aan zou raden, de X1 kan je prima van muziek voorzien :)
Er is natuurlijk meer nodig voor goede geluidskwaliteit dan een 3,5" output en verschillende software spelers. De Xperia hardware zelf draagt ook bij aan de geluidskwaliteit. Ik kijk altijd op GSMArena waar ze de geluidskwaliteit "meten", maar de Xperia hebben ze niet besproken helaas. De iPhone wel, en die heeft de beste geluidskwaliteit van alle telefoons die ze hebben getest. Dat wil zeggen, "objectieve" oftewel meetbare kwaliteit, want persoonlijke voorkeur speelt ook een rol natuurlijk. Maar zoals ik zei, de geluidskwaliteit van een moderne iPod vind ik goed en ik vraag me af of iemand zijn Xperia met een iPod zou kunnen vergelijken. Morgen ga ik iig weer naar de MediaMarkt om met een Xperia te spelen, en dan vraag ik gelijk of ik mijn eigen SD-kaartje met MP3's kan beluisteren :)

[ Voor 48% gewijzigd door Cinner op 17-12-2008 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Anoniem: 282265 schreef op maandag 15 december 2008 @ 00:59:
mijn headsetmicrofoon is te zwak.. daarnaast doet het knopje op de headset het ook niet?!

Een vriend van me heeft ook de X1 gister gekocht, bij hem ook zelfde probleem.. hij kan een gesprek ook niet opnemen met zn headsetknop.

Anderen hier ook last van????
Ik had ook het 'probleem' dat m'n headset niet werkte om een gesprek aan te nemen/beëindigen.

Eén mailtje naar de technische ondersteuning van de SEX1 werd binnen 24 uur beantwoord _/-\o_
En de oplossing was ook zoooo simpel: Gewoon een harde reset en alles werkt zoals het (standaard) hoort :+

Nog ff hoe je een harde reset hoort te doen (volgens SE):

Beide chrome toetsen onder het scherm indrukken en ingedrukt houden EN tegelijkertijd met de stylus in het gaatje onder het batterij deksel knopje indrukken totdat je de melding in het scherm krijgt dat de reset uitgevoerd kan worden.

Jij zal wel - net zoals ik - een paar tweaks hebben uitgevoerd of applicaties hebben geïnstalleerd.
Daar zit het probleem; Het geeft conflicten onderling waardoor bepaalde functies niet (goed/meer) werken :(
Waar is die knop voor? Zappen tussen radiozenders werkt ook niet.. knop lijkt geen enkele functie te hebben
..
Die knop is om een gesprek aan te nemen of te beëindigen :+
Ik kan ook nergens in de handleiding vinden dat je tussen de radiostations (of muziek tracks) kunt wisselen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wallie-s
  • Laatst online: 03-05 09:50
Cinner schreef op woensdag 17 december 2008 @ 18:41:
Het geluid valt me een beetje tegen eerlijk gezegd.
Ik had hiervoor de w850i, daarbij lijkt het alsof alles eruit komt als een 8 bit.
De xperia klinkt wel een stuk beter & dynamischer. Alleen als je de bijgeleverde
dopjes gebruikt is het geluid heel snel snoei hard. Je hoort dan ook dat hij
ruist, en dat er een gate aanwezig is om dat te verdoezelen.

Op mijn HD280 is het al een stuk beter, alleen dan mis je weer echt je
equilizer, maarja, dat is ook geen muziek koptelefoon....

Ik moet nog wat testjes doen met Smaart, maar ik heb het idee dat de
media speler van xperia nog iets doet met het geluid (meer hoog & galm)

Verder vind ik het prima voor onderweg.
Ik gebruik nu ook S2P ipv media panel. daar werkt mijn
itunes album art tenminste wel in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
wallie-s schreef op woensdag 17 december 2008 @ 20:53:
Ik gebruik nu ook S2P ipv media panel. daar werkt mijn
itunes album art tenminste wel in!
Oh, dus Media panel kan album art dat je embed met iTunes niet lezen? Mijn hele collectie is op die manier voorzien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chopinfreak
  • Niet online
Anoniem: 281387 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 21:31:
[...]

Nice!! en bij mij staat er weldegelijk een klokje :)
Ik bedoelde dus dat de huidige tijd ook weergegeven werd... :) Ik heb deze nu toegevoegd samen met het weerbericht van het KNMI.

Blijft natuurlijk wel jammer dat ie in landscape het niet goed weergeeft, ik heb ook nog geen idee hoe ik dat moet doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Iemand ervaring met Picodrive om Sega spelletjes op je Xperia te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Heb er ook net een besteld via Ebay, voor € 2,85 inclusief verzenden.
http://cgi.ebay.co.uk/ws/...28499094#ebayphotohosting

P8

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic.
Discussie over de scheurtjes kan vanaf heden in Het Sony Ericsson Xperia X1 Scheuren / Problemen topic.