Denk dat je batterij gaar is. Ik doe niet gek veel meer of minder met m'n telefoon als dat jij hierboven beschrijft, maar ik doe makkelijk 3 a 4 dagen met m'n batterij, soms zelfs 5.Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 13:15:
ik snap die batterij echt niet he...
ik gebruik deze phone een dag lang, beetje internet paar sites gecheckt, 1 youtube filmpje, 5,6 mp3tjes, 5,6 telefoontjes gepleegd, paar mailtjes verstuurd en gelezen.. sta ik savonds in een kroeg wil ik een nummer noteren van een mooie vrouw.. schuif ik m open.. wat staat er in beeld 'toestel gaat over 10 seconden uit' .
Is die batterij gewoon zo goed als op!
Kom op hey dit kan toch niet.. alsof je een Ferrari Enzo hebt met een Suzuki Alto tankinhoud.. echt belachelijk. Wat moet ik nou met deze phone, hij kan heel veel, ik wil er ook veel mee doen.. maar het gaat gewoon niet met die batterij! Heb het toestel nu 2 weken via gsmweb en die batterij is net zo zwak als die van mn vorige nokia 6300.. elke avond laden en vooral NIET teveel gebruik maken van de fantastische mogelijkheden wil ik hem meer dan een dag kunnen gebruiken.. schandalig. Wat moet ik hier nou mee?
Liever geen bloemen.