Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:
  • 109.799 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigmouth
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-06 16:25
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 13:15:
ik snap die batterij echt niet he...

ik gebruik deze phone een dag lang, beetje internet paar sites gecheckt, 1 youtube filmpje, 5,6 mp3tjes, 5,6 telefoontjes gepleegd, paar mailtjes verstuurd en gelezen.. sta ik savonds in een kroeg wil ik een nummer noteren van een mooie vrouw.. schuif ik m open.. wat staat er in beeld 'toestel gaat over 10 seconden uit' .
Is die batterij gewoon zo goed als op!

Kom op hey dit kan toch niet.. alsof je een Ferrari Enzo hebt met een Suzuki Alto tankinhoud.. echt belachelijk. Wat moet ik nou met deze phone, hij kan heel veel, ik wil er ook veel mee doen.. maar het gaat gewoon niet met die batterij! Heb het toestel nu 2 weken via gsmweb en die batterij is net zo zwak als die van mn vorige nokia 6300.. elke avond laden en vooral NIET teveel gebruik maken van de fantastische mogelijkheden wil ik hem meer dan een dag kunnen gebruiken.. schandalig. Wat moet ik hier nou mee?
Denk dat je batterij gaar is. Ik doe niet gek veel meer of minder met m'n telefoon als dat jij hierboven beschrijft, maar ik doe makkelijk 3 a 4 dagen met m'n batterij, soms zelfs 5.

Liever geen bloemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bigmouth schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 19:30:
[...]

Denk dat je batterij gaar is. Ik doe niet gek veel meer of minder met m'n telefoon als dat jij hierboven beschrijft, maar ik doe makkelijk 3 a 4 dagen met m'n batterij, soms zelfs 5.
ja dat idee krijg ik ook. Alleen vraag me af wat een beetje je instellingen zijn op je X1?

Heb je bijvoorbeeld die 1 minute idle/ je registry ingesteld om geen constante internetverbinding te maken?

Mocht mn batterij gaar zijn.. vraag me af kan je dan na 2 weken gebruik zo n ding terugsturen (heb mn x1 via gsmweb mocht dit van invloed zijn)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn telefoon heeft dan constant verbinding met HSDPA (tenminste, in dat antennelogo staat een H'tje met die balkjes ernaast) maar ik zie op SPB Wireless Monitor dat hij alleen maar data verstuurt/ontvangt als ik er om vraag (hotmail syncen, internetten etc.).
Dus verbruikt hij dan ook niet bijna tot geen extra energie ondanks dat hij aanstaat (als hij dus geen data verstuurt en ontvangt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigmouth
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 19:38:
[...]

ja dat idee krijg ik ook. Alleen vraag me af wat een beetje je instellingen zijn op je X1?

Heb je bijvoorbeeld die 1 minute idle/ je registry ingesteld om geen constante internetverbinding te maken?

Mocht mn batterij gaar zijn.. vraag me af kan je dan na 2 weken gebruik zo n ding terugsturen (heb mn x1 via gsmweb mocht dit van invloed zijn)??
Ja ik gebruik die 1 minute idle tweak, maar of dat nou zoveel scheelt. Mijn meest belangrijke mail wordt 1x per 30 min opgehaald. Hotmail elke 4 uur, Gmail 1x per dag. Verder gebruik ik eigenlijk zo goed als nooit wifi. Heb dan toch altijd een laptop in de buurt. Bluetooth staat altijd uit, gebruik ik misschien 10x per jaar. Toestel staat dag en nacht aan.

Liever geen bloemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoFoX
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 14:20
Ik ook in het bezit van een X1 sinds 2 weken nu (een w46 model) :D en volg dit topic al sinds het 4e topic.

Geen last van barstjes etc... alleen een stukje afgebroken van een hoekje tijdens het afhalen van de batterij klep die OOOOH zo vast zat en nog steeds muurvast zit!

Batterij: 4 dagen makkelijk -->
-- continu telefoon aan 24h
-- min 1 uur per dag radio
-- sms / bellen dagelijks
-- half uur tot uur per dag internetten
Ik laad hem pas weer op als ik 1 á 2 blokjes nog over heb.

Installatie progjes:
-- XperiaTweak
-- hTorch (is incl .Net Framework 3.5)
-- TomTom7

Echt een prima telefoon, is mijn 1e WM. Ben er dik tevreden over. Alleen de eerste vastloper al wel weten te krijgen door een liveset van 2,5 uur proberen te pauzeren in het media-player pannel (die dus vast liep), onder tussen te internetten en een smstje te typen :P maarjah. Echt super tevreden.

Neo

- The Neo and Only -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09-2020
volgens mij is iets soortgelijks al een keer gepost hier, maar nu met duidelijke resultaten:
How to Dramatically Speed Up Your Storage Card

Dit ziet er trouwens ook wel nice uit, helaas alleen nog maar voor VGA devices

[ Voor 47% gewijzigd door djjef85 op 12-12-2008 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand naar welke specs (resolutie, bitrate etc.) ik een filmpje moet converteren om deze op de xperia af te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:20
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 21:55:
Weet iemand naar welke specs (resolutie, bitrate etc.) ik een filmpje moet converteren om deze op de xperia af te kunnen spelen?
Als je CorePlayer gebruikt kan je gewoon een willekeurig filmpje pakken (ook xvid) zonder te converteren. Alleen ac3 geluid vind Coreplayer niet zo leuk (iig niet de voorlaatste versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
Shivan_20 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 22:38:
[...]

Als je CorePlayer gebruikt kan je gewoon een willekeurig filmpje pakken (ook xvid) zonder te converteren. Alleen ac3 geluid vind Coreplayer niet zo leuk (iig niet de voorlaatste versie).
de laatste versie ook niet, ac3 ondersteuning komt pas in v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft dit ook :

Ik heb de xperia nu een 2 weken , onwijs gaaf apparaat.
Maarrrrrr heb nu al 3 keer gehad dat hij vastloopt, dit gebeurt bij
het intikken van SMS ik merk dat hij steeds trager word, waarbij
het touchscreen vervolgens nergens meer op reageer.

Enige oplossing harde reset met stylus.

Mijn vraag is : wat gaat hier fout en zijn er meerde mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik mij afvraag, ik heb 2 SD-kaarjtes,s eentje van mediamarkt en andere van gratis hancock, van kort geleden.

moet de mobiel wel uitgezet worden om van SD kaartje te wisselen? of hoeft dat niet? Ik denk dat ik die 2 kaarten regelmatig zal wisselen want 1 voor persoonlijk, 1 voor de zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 01:33:
wat ik mij afvraag, ik heb 2 SD-kaarjtes,s eentje van mediamarkt en andere van gratis hancock, van kort geleden.

moet de mobiel wel uitgezet worden om van SD kaartje te wisselen? of hoeft dat niet? Ik denk dat ik die 2 kaarten regelmatig zal wisselen want 1 voor persoonlijk, 1 voor de zaken.
Hoeft niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, ik heb problemen met het maken van een verbinding met de x1 en een mercedes Bluetooth auto radio. pin code van die radio staat standaard op 0000. Nu ziet de radio mijn telefoon wel maar ik kan codes invullen wat ik wil authoriseren ho maar ( standaard wm codes ook geprobeerd (1111,1234,8888,0000)

moet ik ergens nog iets aanzetten? een protocol ofziets kiezen?

alvast bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:25

The Legend

*Plop*

Nee dit zou gewoon moeten werken. Mijn JVC BT radio was het gewoon de radio instellen dat hij op connecting staat (daarbij dus ook code kiezen, bv. 0000) en dan met de X1 naar bluetooth apparaten zoeken en connecten, code invoeren, klaar. Als dat niet werkt zijn ze op de een of andere manier niet compatible?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-08 10:51
Hey allemaal volgende probleem,

Mijn X1 denkt dus dat de headset er altijd in zit. zelfs na nog aantal malen erin stoppen en eruit halen denkt hij nog altijd hetzelfde.

Dus ik kan geen telefoontjes beantwoorden zonder me headset??.. HELPP!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 13:15:
ik snap die batterij echt niet he...

ik gebruik deze phone een dag lang, beetje internet paar sites gecheckt, 1 youtube filmpje, 5,6 mp3tjes, 5,6 telefoontjes gepleegd, paar mailtjes verstuurd en gelezen.. sta ik savonds in een kroeg wil ik een nummer noteren van een mooie vrouw.. schuif ik m open.. wat staat er in beeld 'toestel gaat over 10 seconden uit' .
Is die batterij gewoon zo goed als op!

Kom op hey dit kan toch niet.. alsof je een Ferrari Enzo hebt met een Suzuki Alto tankinhoud.. echt belachelijk. Wat moet ik nou met deze phone, hij kan heel veel, ik wil er ook veel mee doen.. maar het gaat gewoon niet met die batterij! Heb het toestel nu 2 weken via gsmweb en die batterij is net zo zwak als die van mn vorige nokia 6300.. elke avond laden en vooral NIET teveel gebruik maken van de fantastische mogelijkheden wil ik hem meer dan een dag kunnen gebruiken.. schandalig. Wat moet ik hier nou mee?
Die van mij doet het bij erg intensief gebruik ook maar 1 dag. Maar bij normaal gebruik 2. Daarna is hij echt op. ('snachts staat hij uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 11:38:
[...]

Die van mij doet het bij erg intensief gebruik ook maar 1 dag. Maar bij normaal gebruik 2. Daarna is hij echt op. ('snachts staat hij uit)
Hier hetzelfde alleen staat hij 's nachts wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:02
Kev!n schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 11:08:

Mijn X1 denkt dus dat de headset er altijd in zit. zelfs na nog aantal malen erin stoppen en eruit halen denkt hij nog altijd hetzelfde.

het lijkt erop dat je aansluiting defect is. Ik heb hiervan meer reports gelezen. Er zit dan niets anders op dan terug te sturen.

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 11:46:
[...]

Hier hetzelfde alleen staat hij 's nachts wel aan.
Ja ik weet niet of het nou normaal is of niet dat hij het 2 dagen doet. Mijn msn staat de hele dag aan, luister half uurtje per dag muziek. Sms en bel regelmatig en surfen doe ik ook een kwartier/half uur per dag.
Na een dag met dit gebruik zit de batterij op de helft en zet ik hem uit.
De dag erna doe ik hetzelfde en dan 's avonds moet ik hem aan de lader gooien omdat hij leeg is.

Gisteren had ik dat hij het maar 1 dag deed. Heb erg intensief zitten msnen een tijdje en ook flink gesurft. Daarbij komt dat ik 2x een half uur muziek heb geluisterd en nog wat telefoontjes heb gepleegd.
Geen idee of dit normaal is of niet....

Wil trouwens Tomtom installeren maar ik heb echt geen idee waar ik moet beginnen en waar ik het moet downloaden? Heb al eens rondgekeken hier maar kan niet echt wat vinden....iemand tips en een link?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2008 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-08 10:51
jeehaa schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 11:49:
[...]

het lijkt erop dat je aansluiting defect is. Ik heb hiervan meer reports gelezen. Er zit dan niets anders op dan terug te sturen.
Jaa daar zie ik dus tegenop want dan ben je hem kwijt voor 2 weken en zit ik zonder phone.. heb me oude weggedaan Damn ik baal echt had al een scheurtje maarja die was klein denk komt wel als ze met een omruil garantie komen. maar dit word dringender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn batterij ging eerst heel snel leeg, nu na 4 weken haal ik makkelijk 3 dagen.

Als je muziek luistert moet je wel op de aan/uit toets drukken om je scherm uit te laten gaan, anders is de batterij inderdaad zo leeg!
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe je bij de xperia de opslagloctaie van je foto's wijzigd ??
Als je bv nu foto's maakt , slaat hij ze op in het telefoon geheugen en dat raakt een
keer vol.
Makkelijker zou zijn als hij ze direct op de opslagkaart kon opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool! Maak je eigen panel: http://www.mysonyericsson.../index.php?step=1&lang=en

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2008 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal tegenwoordig bij normaal gebruik echt heel erg makkelijk 3 dagen, vaak zelfs 4. En bij minimaal gebruik is mijn record 5 dagen ongeveer. Kan best veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omniferious
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-10 12:02
Ik vind het best irri dat veel DivX bestanden veels te veel haperen, ik wil dus gaan converten, heeft iemand met welke settings het soepel afspeelt in de X1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-10 22:00
djjef85 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 21:48:
volgens mij is iets soortgelijks al een keer gepost hier, maar nu met duidelijke resultaten:
How to Dramatically Speed Up Your Storage Card

Dit ziet er trouwens ook wel nice uit, helaas alleen nog maar voor VGA devices
Alstu,
http://forum.xda-develope...php?p=3013840#post3013840

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05:24

FCC

Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 12:35:
Iemand een idee hoe je bij de xperia de opslagloctaie van je foto's wijzigd ??
Als je bv nu foto's maakt , slaat hij ze op in het telefoon geheugen en dat raakt een
keer vol.
Makkelijker zou zijn als hij ze direct op de opslagkaart kon opslaan.
Bij de instellingen van de camera kan 'algemeen' kiezen, daar kan je de locatie voor opslag kiezen. (Telefoon of kaart)

Waar een wil is, is een stopcontact....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:55

mrsar

waar een sar is,is een wodka

FCC-gast schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 15:57:
[...]

Bij de instellingen van de camera kan 'algemeen' kiezen, daar kan je de locatie voor opslag kiezen. (Telefoon of kaart)
die zocht ik ook :) thanks

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 20:37

gwystyl

Beugeltje dan maar?

[...]

En anders kan je met Advanced Config nog de locatie instellen die je wilt (daar kan je gewoon browsen naar waar je de opslag wilt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om mensen die een x1 willen kopen en ontmoedigd raken door de vele klachten hier hoop te geven:
Ik ben sinds drie weken nu ook in bezit van een X1. Ik had hem van T-Mobile, vrijwel gelijk de eerste dag een hard reset gedaan, toen alles geinstalleerd wat ik wilde en nu gaat het al drie weken vlekkeloos. Vandaag had ik wel iets raars, had de hele nacht de telefoon aan de lader gelegd, vanochtend wil ik het scherm inschakelen reageert ie nergens meer op. Toen maar een soft-reset gedaan en toen werkte hij weer.
Verder helemaal geen problemen gehad met mn X1. Batterij-duur nooit uitgetest, ik heb een keer met best intensief gebruik twee dagen gehaald, omdat ik vergeten was de telefoon aan de lader te leggen, maar voor de rest doe ik hem altijd 's nachts aan de lader.
Dus mensen, er is nog hoop.
(Was btw een w46 model:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kev!n schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 11:08:

zzzzoek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigmouth
Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 16:39:
Om mensen die een x1 willen kopen en ontmoedigd raken door de vele klachten hier hoop te geven:
Ik ben sinds drie weken nu ook in bezit van een X1. (Was btw een w46 model:P)
Ik had de eerste 3 weken ook geen problemen, na 4 weken begon de ellende (zie scheuren en andere probleem topic). Denk dat je pas over een probleemloos toestel kan spreken na zo'n 6 maanden, niet 3 weken.

Liever geen bloemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-07 08:30
Hallo mensen,

Mn broertje heeft een x1 gehaald maar kan niet op live messenger. Hij heeft vodafone 3G aan en krijgt als foutmelding ''te zwakke verbinding of service is onbeschikbaar''
hebben daar meer mensen last van? Zo ja, wat kan je er tegen doen. Heb al gezocht maar kon niks vinden

Thnx

Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bigmouth schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 16:53:
[...]

Ik had de eerste 3 weken ook geen problemen, na 4 weken begon de ellende (zie scheuren en andere probleem topic). Denk dat je pas over een probleemloos toestel kan spreken na zo'n 6 maanden, niet 3 weken.
Daar heb je een punt. :9
Ok, tot nu toe heeeerlijke telefoon dan..! Ben benieuwd dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Excellence1 schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 16:55:
Hallo mensen,

Mn broertje heeft een x1 gehaald maar kan niet op live messenger. Hij heeft vodafone 3G aan en krijgt als foutmelding ''te zwakke verbinding of service is onbeschikbaar''
hebben daar meer mensen last van? Zo ja, wat kan je er tegen doen. Heb al gezocht maar kon niks vinden

Thnx
Voor de laatste keer: Proxy uitzetten!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-07 08:30
Wicked_Wy schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 17:26:
[...]

Voor de laatste keer: Proxy uitzetten!

:)
Mijn dank ist sehr BIG! :D Thnx

Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BKNDY
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-09 12:18
Ik vind het toch jammer dat nog lang niet alle flash applicaties/sites/games goed draaien op de Xperia. Dat zou het internetten toch nog een stukje leuker maken ;)
Iedereen is waarschijnlijk wel bekend met de adobeflash 3.1 plugin. En die doet zijn ding, maar weet iemand of er ergens al een nieuwere flash plug in te krijgen is?
Op het inexperia forum las ik dat er een flashplayer 7 beta is voor windows mobile! en dat er ook een versie 10 aan zit te komen, weet iemand hier iets meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
  • Laatst online: 19-04 20:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 19:49:
Mijn telefoon heeft dan constant verbinding met HSDPA (tenminste, in dat antennelogo staat een H'tje met die balkjes ernaast) maar ik zie op SPB Wireless Monitor dat hij alleen maar data verstuurt/ontvangt als ik er om vraag (hotmail syncen, internetten etc.).
Dus verbruikt hij dan ook niet bijna tot geen extra energie ondanks dat hij aanstaat (als hij dus geen data verstuurt en ontvangt)?
Als je continu een H in dat blokje hebt staan gaat er dus echt iets niet goed. Bij mij verschijnt er alleen een H als ik daadwerkelijk een dataconnectie heb. Zodra bijvoorbeeld een internetpagina ingeladen is springt het H 'tje naar "3G"

Het lijkt er dus op dat je toch een verbinding open heb staan....

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanPC
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-09 10:10
Ik heb nu al verschillende keren gehad (lees: minimaal 4keer) dat mijn touchscreen nergens meer reageert, en soms reageren de 'echte' toetsen dan ook niet meer. Wat inhoudt dat ik een soft reset moet doen.

Toch wel raar dat dat af en toe gebeurt, ik heb hem nog niet eens 2 weken.

Iemand een idee of dit veroorzaakt wordt door TouchFlo3D? Het is ook al een keer gebeurt toen ik de telefoon niet in dat panel had. Daarnaast heb ik ook al geregeld gehad dat de telefoon nergens meer op reageert na het instellen van de toetsenblokkering.

Ben tot nu toe dik tevreden over de telefoon, alleen ik heb wel redelijk vaak vastlopers :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
StanPC schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 21:25:
Ik heb nu al verschillende keren gehad (lees: minimaal 4keer) dat mijn touchscreen nergens meer reageert, en soms reageren de 'echte' toetsen dan ook niet meer. Wat inhoudt dat ik een soft reset moet doen.

Toch wel raar dat dat af en toe gebeurt, ik heb hem nog niet eens 2 weken.

Iemand een idee of dit veroorzaakt wordt door TouchFlo3D? Het is ook al een keer gebeurt toen ik de telefoon niet in dat panel had. Daarnaast heb ik ook al geregeld gehad dat de telefoon nergens meer op reageert na het instellen van de toetsenblokkering.

Ben tot nu toe dik tevreden over de telefoon, alleen ik heb wel redelijk vaak vastlopers :o
Als je touchflo als panel heb installed, zorg dan wel dat je bij instelling -> vandaag -> items zo uit m,e hoofd hem heb uitgezet :) anders heb je dus die craP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanPC
Alcje schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 21:32:
[...]

Als je touchflo als panel heb installed, zorg dan wel dat je bij instelling -> vandaag -> items zo uit m,e hoofd hem heb uitgezet :) anders heb je dus die craP :P
Heb ik wel uit bij het gewone panel hoor. Misschien moet ik dan toch maar TouchFlo3d deïnstalleren. Ik heb niet zoveel zin om dat batterijklepje er telkens af te moeten halen om hem een soft reset te geven, bovendien heb ik dan het risico ook een hoekje kwijt te raken :o

Heeft iemand nog suggesties?

EDIT: ik ben er net achtergekomen dat er twee verschillende soorten Touchflo3d cabs in omloop zijn.

Dit is de andere, deze schijnt minder vaak vast te lopen. Ik ga hem zodadelijk proberen!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=448178

[ Voor 17% gewijzigd door StanPC op 13-12-2008 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Correct me if im wrong, maar volgens mij kan je ook gewoon soft-resetten door de aan/uit knop even ingedrukt te houden (dan zet ie zichzelf helemaal uit) en hem dan weer aan te zetten. Hoef je niet moeilijk te doen met het batterijklepje

Overigens hier ook een klein scheurtje bovenin naast de stylus ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanPC
Jay-P schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 22:32:
Correct me if im wrong, maar volgens mij kan je ook gewoon soft-resetten door de aan/uit knop even ingedrukt te houden (dan zet ie zichzelf helemaal uit) en hem dan weer aan te zetten. Hoef je niet moeilijk te doen met het batterijklepje

Overigens hier ook een klein scheurtje bovenin naast de stylus ;(
Nee, dat lukt niet. Die knop reageert dan namelijk niet meer, dus ben ik wel genoodzaakt het klepje los te maken.

Welke week heb je? Ik heb W46 and so far so good, maar ik vrees dat er binnenkort ook wel een scheur in zal zitten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Ook W44, ga hem volgende week terugsturen en hopen dat ik een nieuwe(re) krijg die geen scheurtjes probleem heeft. Al zijn er ook al latere foons met het probleem opgedoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is inderdaad een mooi toestel en ik kan ermee bellen. Dus moet ik er maar 2 jaar met dat ding mee doen. Hier toch wat dingetjes wat mij stoort:

+ Geen MP3 voor je wekker.. okai.. Galarm moet ik nog bekijken.
+ Je beltonen kunnen niet op je opslagkaart staan
+ Het geluid door je koptelefoon. Van mij mag dat echt wel wat harder.
+ misschien ligt het aan mijn mp3, maar mijn beltoon mag ook wel harder, maar met trillen voel ik hem tenminste
+ Als je belt of gaat bellen kan je je telefoon niet op vergrendelen zetten. kortom moet je je telefoon in je hand houden en kan je het niet in je zak stoppen als je handsfree belt.
+ Als je zo´n doorkiesnummergeval belt " toets 3 om..." dan is je beeld zwart en moet je weer je scherm activeren. Ik heb dit (hopelijk) nu wat beter afgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-10-2021
Heeft iemand al een leuke lijst met (door hem/haar) aanbevolen software voor de X1?
En dan bijvoorbeeld uiteengezet in freeware en payware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
StanPC schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 21:42:
[...]

Heb ik wel uit bij het gewone panel hoor. Misschien moet ik dan toch maar TouchFlo3d deïnstalleren. Ik heb niet zoveel zin om dat batterijklepje er telkens af te moeten halen om hem een soft reset te geven, bovendien heb ik dan het risico ook een hoekje kwijt te raken :o

Heeft iemand nog suggesties?

EDIT: ik ben er net achtergekomen dat er twee verschillende soorten Touchflo3d cabs in omloop zijn.

Dit is de andere, deze schijnt minder vaak vast te lopen. Ik ga hem zodadelijk proberen!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=448178
De eerste werkte bij mij ook super hoor.

Je kunt de manila versie het beste pakken. die is wat nieuwer en zijn wat bugs uit ::)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, ik heb een vraagje, heb nou eindelijk TT7 aan de praat, maar nu zou ik eigelijk nog een snelkoppeling in mijn Spb shel willen krijgen, en hen eerlijk gezegt geen id hoe dat te fixen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
Toch ook voor wvga, niet verder gekeken dan mn lange neus :+ . Misschien een keer proberen, maar ben tot nu toe wel tevreden met Mobile Shell
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2008 @ 00:42:
Mensen, ik heb een vraagje, heb nou eindelijk TT7 aan de praat, maar nu zou ik eigelijk nog een snelkoppeling in mijn Spb shel willen krijgen, en hen eerlijk gezegt geen id hoe dat te fixen :D
settings / spb mobile shell / advanced / menu

[ Voor 33% gewijzigd door djjef85 op 14-12-2008 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Day24
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-10-2023
Binas, het geluid van de koptelefoon moet harder?????? jeetje, ik moet altijd juist het geluid op streepje 2 zetten omdat het veel te hard is...... weet je zeker dat de koptelefoon er wel helemaal in zit of er niets mis is met de koptelefoon uitgang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

ik heb zojuist na een maand mijn X1 te hebben, ontdekt dat er ook beschermplaticjes aan de achterkant van het scherm zitten. kunnen die er ook gewoon af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
ppaddo schreef op zondag 14 december 2008 @ 12:29:
ik heb zojuist na een maand mij n X1 te hebben ontdekt dat er ook beschermplaticjesaan de achterkant van het scherm zitten. kunnen die er ook gewoon af?
jep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
ppaddo schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 20:48:
[...]

Als je continu een H in dat blokje hebt staan gaat er dus echt iets niet goed. Bij mij verschijnt er alleen een H als ik daadwerkelijk een dataconnectie heb. Zodra bijvoorbeeld een internetpagina ingeladen is springt het H 'tje naar "3G"

[/quote]

Het springen tussen H en 3G en G heeft alleen maar te maken met wat voor soort ontvangst je hebt, niet of je wel of geen verbinding hebt. In het linkervakje staat wat voor ontvangst er is, en als 1 van die vlakjes ook in het antennevakje hebt staan dan heb je een actieve dataconnectie.

Overigens heeft een actieve dataconnectie volgens mij helemaal niet zo'n groot effect op stroomverbruik, heb continu connectie ivm push email, maar mijn batterijverbruik is echt niet hoog (haal met normaal gebruik makkelijk 3 dagen).

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Act-One schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 23:34:
Heeft iemand al een leuke lijst met (door hem/haar) aanbevolen software voor de X1?
En dan bijvoorbeeld uiteengezet in freeware en payware?
XperiaTweak 2, G-Alarm en AE Button Plus zijn de programma's die me het eerst binnenschieten en die echt het gebruik van het toestel verbeteren :)

[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 14-12-2008 12:53 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat is een heel goed advies, waar kan ik de instellingen van de camera vinden ?
Als je de camera opstart vind hij daar alleen instellingen mbt focus belichting enz.
En totaal niets over de opslag lokatie van de de foto's ????

Ook bij instellingen in windows staat totaal niets over de camera :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Day24 schreef op zondag 14 december 2008 @ 11:51:
Binas, het geluid van de koptelefoon moet harder?????? jeetje, ik moet altijd juist het geluid op streepje 2 zetten omdat het veel te hard is...... weet je zeker dat de koptelefoon er wel helemaal in zit of er niets mis is met de koptelefoon uitgang?
Of zijn oren zijn niet helemaal goed meer :D
Muziek over koptelefoon kan echt superhard idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-07-2022
Hallo mensen,

Ik wil even een (positief) bericht plaatsen over mijn X1 met T-Mobile abbo uit week 44;

- Aangeschaft op 6 november 2008;
- Batterij: 08W32 en
- Toestel: 08W44.

Geen last van scheurtjes (tot nu toe);
Geen loslatende lak e.d.;
Batterijklepje blijft goed zitten en
Batterij gaat makkelijk drie dagen mee, bij normaal gebruik.

Dacht misschien ook wel interessant om te weten dat er telefoons zijn uit die week zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-10 22:27
net de advanced config tool geinstalleerd, en ik krijg bij mijn smsen geen suggestie contactpersonen meer als ik hun naam half intyp. iemand een idee om het terug te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2008 @ 13:44:
Dat is een heel goed advies, waar kan ik de instellingen van de camera vinden ?
Als je de camera opstart vind hij daar alleen instellingen mbt focus belichting enz.
En totaal niets over de opslag lokatie van de de foto's ????

Ook bij instellingen in windows staat totaal niets over de camera :'(
Ik heb daar ook lang naar zitten zoeken, maar ik heb het uiteindelijk wel gevonden :)
Bij de settings moet je rechtsonder op dat pijltje naar beneden drukken en dan zie je links 3 icoontjes verschijnen. Je moet dan op de bovenste drukken.

Ik krijg het zelf niet voor elkaar om de instelling van de focus op te slaan. Telkens als ik de camera afsluit en weer opstart is ie die setting weer kwijt...

[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 14-12-2008 14:34 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

promo-1 schreef op zondag 14 december 2008 @ 14:16:
Hallo mensen,

Ik wil even een (positief) bericht plaatsen over mijn X1 met T-Mobile abbo uit week 44;

Dacht misschien ook wel interessant om te weten dat er telefoons zijn uit die week zonder problemen.
Bij mij exact hetzelfde! :P .............tot nu toe :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op zondag 14 december 2008 @ 14:29:
[...]

Ik heb daar ook lang naar zitten zoeken, maar ik heb het uiteindelijk wel gevonden :)
Bij de settings moet je rechtsonder op dat pijltje naar beneden drukken en dan zie je links 3 icoontjes verschijnen. Je moet dan op de bovenste drukken.

Ik krijg het zelf niet voor elkaar om de instelling van de focus op te slaan. Telkens als ik de camera afsluit en weer opstart is ie die setting weer kwijt...
Hehe eindelijk, heb hier al een maand mee lopen pielen. Dit is volslagen onlogisch bedacht door SE.... pas als je op dat linker icoontje drukt (bovenste van de drie met camera/film beeld) dan komt er een menu waarin je de opslaglocatie kan kiezen. Tsssssssss tis wat....... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt dit probleem bij meerdere mensen voor?;

Ik gebruik Spb Mobile Shell en normaal heb je bij je today scherm rechtsboven een soort taakbalk waarmee je tussen geopende programma's makkelijk kunt switchen en direct afsluiten. Nu ontbreekt die optie op me spb shell, maar bij andere panels werkt ie wel? hoort dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2008 @ 16:21:

Ik gebruik Spb Mobile Shell en normaal heb je bij je today scherm rechtsboven een soort taakbalk waarmee je tussen geopende programma's makkelijk kunt switchen en direct afsluiten. Nu ontbreekt die optie op me spb shell, maar bij andere panels werkt ie wel? hoort dat zo?
Yeah, dit heeft iedereen. 'k Weet niet of dit nog verholpen wordt ofzo... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

techneuten, als ik een .cab bestandje ophaal per mail met mijn x1 dan kan ik deze niet uitvoeren of opslaan.
heeft iemand er de oplossing voor, kan ook niks vinden bij tweakers..
bijvoorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het al vaker gevraagd, maar zelf nog geen antwoord gevonden en hier ook nog niet gelezen, maar heeft iemand een tool gevonden om SMSjes te bewerken?
Ik kan bijvoorbeeld als ik een telnr of een bestaande text kopieer niet plakken in een SMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 december 2008 @ 17:21:
Ik heb het al vaker gevraagd, maar zelf nog geen antwoord gevonden en hier ook nog niet gelezen, maar heeft iemand een tool gevonden om SMSjes te bewerken?
Ik kan bijvoorbeeld als ik een telnr of een bestaande text kopieer niet plakken in een SMS.
Niet alleen in smsjes. Ook in msn en internet kun je niks plakken en kopiëren. Ik vind dit echt 1 van de grote minpunten! Als mensen een link naar je typen op msn moet je hem helemaal over gaan typen omdat er geen kopiërfunctie is (ik heb hem in ieder geval nog niet gevonden)

Ook krijg ik mijn hotmail niet open op mn mobieltje. Ook zwaar irritant! Een vriendin van mij heeft een g-mail adres. Als je naar gmail.com gaat en inlogt krijg je wel gewoon je mail open. Erg vreemd dat dit met hotmail niet kan.
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2008 @ 16:21:

Klopt! Heb dit ooit ook al eens aangekaart hier. Zal wel een fout zijn denk ik. SPB panel is verder perfect maar omdat ik nogal veel tegenlijk doe doe ik het nooit in dit panel omdat het door het ontbreken van deze functie gewoonweg ongeschikt is!

Het windows live panel krijg ik ook maar niet aan de gang. Ik heb wel gelezen hoe je hem aan de gang zou moeten krijgen. Een code veranderen. Maar ik kan die code nergens vinden 8)7 Dus als iemand het me nog een keer haarfijn uit zou willen leggen graag!

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2008 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op zondag 14 december 2008 @ 17:21:
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2008 @ 18:40:
[...]

Niet alleen in smsjes. Ook in msn en internet kun je niks plakken en kopiëren. Ik vind dit echt 1 van de grote minpunten! Als mensen een link naar je typen op msn moet je hem helemaal over gaan typen omdat er geen kopiërfunctie is (ik heb hem in ieder geval nog niet gevonden)
Misschien dat ik jullie niet begrijp hoor, maar de standaard in WM is de tekst selecteren, dan de stylus erop drukken, dan komt er een keuze menu naar voren, met "kopieren". Ik kan namelijk prima tekst kopieren tussen verschillende smsjes.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op zondag 14 december 2008 @ 18:47:
[...]

[...]

Misschien dat ik jullie niet begrijp hoor, maar de standaard in WM is de tekst selecteren, dan de stylus erop drukken, dan komt er een keuze menu naar voren, met "kopieren". Ik kan namelijk prima tekst kopieren tussen verschillende smsjes.
Inderdaad :) Dat had ik dus nog helemaal niet ontdekt. THNX! Zelfs in msn werkt het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Day24 schreef op zondag 14 december 2008 @ 11:51:
Tja kan niet met jouw toestel vergelijken, maar heb andere dopjes van de sony gepakt en het is nu acceptabel, maar mijn streepje staat nog steeds op voluit. zal ik naar sony mailen? Ik bedoel met mijn iaudio mp3 spelert heb ik nergens last van :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Inderdaad.. dit is DE oplossing! Super!

Heeft iemand GMail mobile al gedownload op z'n X1? Hij geeft mij mij een Java error?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-09 20:35
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2008 @ 19:24:
[...]

Inderdaad.. dit is DE oplossing! Super!

Heeft iemand GMail mobile al gedownload op z'n X1? Hij geeft mij mij een Java error?
Bij de eerste keer opstarten van je toestel.. Toen je hem uit de doos haalde.. kreeg je een mooie rondleiding. Die ging over windows mobile. Daar wordt het in verteld.. Maar waarschijnlijk heb je die gewoon snel weggeklikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had op een site gelezen dat de zwarte x1 hardwarematig beetje anders dan de zilver x1. De plek boven de batterij aan de achterkant zou van harde rubber zijn ipv harde plastic. Weet iemand iets meer hierover? Is er een video/foto waar ik dit kan bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
[...]
Klopt! Heb dit ooit ook al eens aangekaart hier. Zal wel een fout zijn denk ik. SPB panel is verder perfect maar omdat ik nogal veel tegenlijk doe doe ik het nooit in dit panel omdat het door het ontbreken van deze functie gewoonweg ongeschikt is!
[...]
Is niet zozeer een fout, maar gewoon het feit dat Mobile Shell het hele scherm bedekt, dus ook je balk met start, je batterij indicator etc. Andere panels doen dit niet... Ik gebruik de full version van Mobile Shell (dus niet het panel) en daar is dat ook zo.
Verder lijkt het me niet zo'n probleem, want 9 van de 10 programma's worden toch wel afgesloten als je op het kruisje drukt (tenzij anders ingesteld), alleen active sync wil bij mij nog wel is blijven staan...
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2008 @ 20:11:
Ik had op een site gelezen dat de zwarte x1 hardwarematig beetje anders dan de zilver x1. De plek boven de batterij aan de achterkant zou van harde rubber zijn ipv harde plastic. Weet iemand iets meer hierover? Is er een video/foto waar ik dit kan bekijken?
Bedoel je dat gedeelte waar de stylus en de camera zit? Dan kan ik bevestigen dat het geen plastic is maar idd als een soort rubber aanvoelt.

[ Voor 46% gewijzigd door djjef85 op 14-12-2008 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekie67
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
[...]

[...]

Of, als je niet met de stylus werkt, kort het virtueel toetsenbord kiezen en ctrl-c -> ctr-v ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het windows live panel krijg ik ook maar niet aan de gang. Ik heb wel gelezen hoe je hem aan de gang zou moeten krijgen. Een code veranderen. Maar ik kan die code nergens vinden 8)7 Dus als iemand het me nog een keer haarfijn uit zou willen leggen graag!
Ga eens naar je Verkenner -> mijn apparaat -> Programmabestanden -> LivePanel

Hier zie je een aantal bestanden, waaronder;

WLMPanelResources.dll.0409

Druk met je stylus of je vinger een paar seconden op dit bestand
kies naam wijzigen

Verander de naam naar

WLMPanelResources.dll.0413

Gefixt.. ;)

PS heb je de panel geïnstalleerd op je opslagkaart dan moet je de LivePanel map daar vinden en te werk gaan zoals hierboven

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2008 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 december 2008 @ 21:32:
[...]

Ga eens naar je Verkenner -> mijn apparaat -> Programmabestanden -> LivePanel

Hier zie je een aantal bestanden, waaronder;

WLMPanelResources.dll.0409

Druk met je stylus of je vinger een paar seconden op dit bestand
kies naam wijzigen

Verander de naam naar

WLMPanelResources.dll.0413

Gefixt.. ;)

PS heb je de panel geïnstalleerd op je opslagkaart dan moet je de LivePanel map daar vinden en te werk gaan zoals hierboven
super hij doet het :d

Ben er net trouwens achter gekomen dat ze mijn batterij wel degelijk verwisselt hebben toen ik een nieuwe x1 kreeg.Mijn nieuwe toestel is uit week 44 (oeioei) en mijn batterij uit week 33.Mijn gescheurde toestel was dus uit week 33.Ik had al een vaag vermoeden omdat ik er qua batterijduur niks op vooruit gegaan was.dat vermoeden is nu dus bevestigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2008 @ 22:15:
[...]

super hij doet het :d

Ben er net trouwens achter gekomen dat ze mijn batterij wel degelijk verwisselt hebben toen ik een nieuwe x1 kreeg.Mijn nieuwe toestel is uit week 44 (oeioei) en mijn batterij uit week 33.Mijn gescheurde toestel was dus uit week 33.Ik had al een vaag vermoeden omdat ik er qua batterijduur niks op vooruit gegaan was.dat vermoeden is nu dus bevestigt.

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Niet online
Grrrr... doe weer eens iets verkeerd in bovenstaande post... excuus.

Wilde zeggen:

De weeknummers van batterij en toestel zijn bij (vrijwel) iedereen verschillend, toestellen uit week 33 zijn in NL volgens mij niet in omloop, week 44 is een van de eerste (of de eerste) productieweken van in NL verkrijgbare toestellen.

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm dat zou ook nog kunnen inderdaad.
Nu ik mijn windows live panel heb draaien doet mijn x1 ineens ook mijn hotmail ophalen in berichten :D echt heel fijn. Enige minpunt dat iedereen in je mail kan kijken die de telefoon in handen krijgt.Is er geen mogelijkheid dit te blokkeren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
voor mensen die zich vervelen :P

BBC kondigt iPlayer voor Omnia, Xperia X1 aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 december 2008 @ 23:08:
hmm dat zou ook nog kunnen inderdaad.
Nu ik mijn windows live panel heb draaien doet mijn x1 ineens ook mijn hotmail ophalen in berichten :D echt heel fijn. Enige minpunt dat iedereen in je mail kan kijken die de telefoon in handen krijgt.Is er geen mogelijkheid dit te blokkeren??
Je kunt dit met een wachtwoord op je toestel beveiligen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt alleen als je in engeland bent :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2008 @ 23:17:
[...]

werkt alleen als je in engeland bent :/
daarom zeg ik, voor degenen die zich vervelen (zijn vast wel mensen die dat weten te omzeilen, met een werkende proxy oid) ;-)

[ Voor 12% gewijzigd door djjef85 op 14-12-2008 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arms2Short
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:43
Ik heb een klein vraagje, als het al eerder behandelt is mijn excuses maar ik heb het niet kunnen vinden.

Vooraf: Ik ben nu enkele dagen in het bezit van de Xperia en ik ben helemaal verliefd. Het is een fantastisch apparaat met enorm veel mogelijkheden. Ik volg het topic al een tijdje en ik heb veel van jullie adviezen op gevolgd om mn Xperia te tweaken naar mijn persoonlijke wensen. Dus daarvoor iig bedankt!

MAAR: sinds gister maakt mn telefoon geen connectie meer met wifi netwerken. Hij detecteert de netwerken wel maar op het moment dat ik verbinding wil maken schakelt de telefoon wifi uit. Het is op zeker 3 verschillende netwerken goed gegaan. Toen ik zaterdag bij een vriend thuis met zijn draadloze netwerk verbinding wou maken deed het probleem zich voor het eerst voor. Sindsdien krijg ik ook geen verbinding meer met netwerken waar het eerst wel goed mee ging.

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

SantjeS schreef op donderdag 20 november 2008 @ 17:09
Nogmaals wil ik vragen of iemand het al gelukt is om de icons in de menu's zoals Programma's en Instellingen in 4 kolommen te krijgen. De hacks die op andere telefoons gewerkt hebben doen het niet op de X1
schaamteloze crossquote, is er iemand intussen het al gelukt om 4 icoontjes per rij te krijgen in plaats van de standaard 3 iconen? In dus zowel de Programmas lijst als de Instellingen lijst.

zoals: dit

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:17

Matjan

:D

okee, ff wat anders.....

-klein visje is voor het geluid
-andereoranje vis is voor een smsje
-bij een gemiste oproep komt er nog een visje meezwemmen.....

maar waarvoor is de grote zwarte vis?

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Laatst online: 19:57
SantjeS schreef op maandag 15 december 2008 @ 00:23:
[...]

schaamteloze crossquote, is er iemand intussen het al gelukt om 4 icoontjes per rij te krijgen in plaats van de standaard 3 iconen? In dus zowel de Programmas lijst als de Instellingen lijst.

zoals: dit
Misschien heel stom, maar heb je dit al geprobeerd:
In HKLM\Software\Microsoft\Shell\
Add a New Key “IconConfig”

In there Add DWORD Value:
“HorizontalIconSpacing” Dec value=”112″
“VerticalIconSpacing” Dec value=”115″
“IconTitleFontSize” Dec value=”6″
ik ben niet aansprakelijk voor fuckups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn headsetmicrofoon is te zwak.. daarnaast doet het knopje op de headset het ook niet?!

Een vriend van me heeft ook de X1 gister gekocht, bij hem ook zelfde probleem.. hij kan een gesprek ook niet opnemen met zn headsetknop. Waar is die knop voor? Zappen tussen radiozenders werkt ook niet.. knop lijkt geen enkele functie te hebben.

Klote dus wanneer ik nu mp3 luister en ik word gebeld moet ik toestel pakken, opnemen met toestel.. ik haal dan de headset uit de jack en ga dan gewoon bellen zonder headset. Na het gesprek wordt het nog leuker.. mp3 gaat automatisch verder (wat op zich goed is) maar dan door de speaker tot ik m weer in heb geplugged.. dit slaat natuurlijk nergens op.

Anderen hier ook last van????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

HendrikN schreef op maandag 15 december 2008 @ 00:49:
[...]

Misschien heel stom, maar heb je dit al geprobeerd:

[...]

ik ben niet aansprakelijk voor fuckups
Zoals ik dus al zeg, de bestaande oplossingen werken _niet_. Ik heb ook al posts op xda gedaan maar niemand schijnt zich er druk om te maken om dezelfde tweak op de X1 aan de gang te krijgen.

edit:

even voor de compleetheid, ook met de Touch HD tweak tool werkt het niet. Dus zowel de registry tweaks er zelf inzetten als de tools gebruiken levert geen 4 kolommen op in je programs en settings vensters...

[ Voor 20% gewijzigd door DirkT op 15-12-2008 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Laatst online: 19:57
SantjeS schreef op maandag 15 december 2008 @ 01:51:
[...]

Zoals ik dus al zeg, de bestaande oplossingen werken _niet_. Ik heb ook al posts op xda gedaan maar niemand schijnt zich er druk om te maken om dezelfde tweak op de X1 aan de gang te krijgen.
Heb je al met die waardes gespeeld (mijn gok; omlaag gooien), aangezien dit een wvga device is en een ander dpi heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

HendrikN schreef op maandag 15 december 2008 @ 02:02:
[...]

Heb je al met die waardes gespeeld (mijn gok; omlaag gooien), aangezien dit een wvga device is en een ander dpi heeft.
Vandaar mijn edit met de Touch HD tool, deze heeft dezelfde resolutie als de X1. maar helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppaddo schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 20:48:
[...]

Hmm, ok :D Is er een manier om te kijken of er daadwerkelijk iets open staat? Want als ik kijk bij dat SPB Wireless Monitor is er toch echt geen applicatie die data verbruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:06

Yucko

One clown to rule them all !

promo-1 schreef op zondag 14 december 2008 @ 14:16:
Hallo mensen,

* Yucko klopt ook af.

Week 44 toestel met week 32 accu (gekocht op 8 november)
Klepje van accu zit eerder te vast dan te los, want kostte me tot nu toe altijd veel moeite om hem eraf te krijgen 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Yucko op 15-12-2008 07:49 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arms2Short
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:43
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 00:59:
mijn headsetmicrofoon is te zwak.. daarnaast doet het knopje op de headset het ook niet?!

Een vriend van me heeft ook de X1 gister gekocht, bij hem ook zelfde probleem.. hij kan een gesprek ook niet opnemen met zn headsetknop. Waar is die knop voor? Zappen tussen radiozenders werkt ook niet.. knop lijkt geen enkele functie te hebben.

Klote dus wanneer ik nu mp3 luister en ik word gebeld moet ik toestel pakken, opnemen met toestel.. ik haal dan de headset uit de jack en ga dan gewoon bellen zonder headset. Na het gesprek wordt het nog leuker.. mp3 gaat automatisch verder (wat op zich goed is) maar dan door de speaker tot ik m weer in heb geplugged.. dit slaat natuurlijk nergens op.

Anderen hier ook last van????
Ik had voorheen een w880i en ik had hetzelfde met de bijgeleverde headset. Toen ik echter een HPM-85 koptelefoon er bij kocht kon ik wel opnemen met de knop die jij bedoelt. Waarschijnlijk is de bijgeleverde koptelefoon gewoon niet geschikt hiervoor.

Ik kon met mn w880i echter wel gewoon de telefoon opnemen met de headset er nog in (door de telefoon zelf te pakken) en dan wel via de headset het gesprek doen. Ik heb dit met de Xperia nog niet geprobeerd

[ Voor 3% gewijzigd door Arms2Short op 15-12-2008 08:28 . Reden: Linkje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Matjan schreef op maandag 15 december 2008 @ 00:46:
okee, ff wat anders.....

-klein visje is voor het geluid
-andereoranje vis is voor een smsje
-bij een gemiste oproep komt er nog een visje meezwemmen.....

maar waarvoor is de grote zwarte vis?
Batterij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-10-2024
Heb loopt toch niet zo storm met die panels, had verwacht dat we overspoeld zouden worden met die dingen eens de telefoon meer beschikbaar werd. !! Toch wel jammer, en heb nog geen gebruiker gemaakt pannel tegen gekomen !! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Iemand zei dat je bij Opera Mini uit kon zetten dat hij vraagt of hij verbinding mag maken omdat het geld kost.

nu zit ik boven de link van opera mini en kies ik -> beveiliging.

Maar daar kan ik bij die dingen alleen instellen op aanwijzing of nooit.

Zet je hem op nooit heb je dus geen verbinding meer :P

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 04-10 16:11
Wat houdt dat roaming verhaal precies in? Krijg vaak een melding dat er gebruik van roaming gemaakt wordt en dat dit eventueel kan resulteren in extra kosten. Heb een flat-free abo'tje maar ik vraag me af of het ermee te maken heeft dat ik niet automatisch me 'push' mail ontvang of dat hij niet alsnog niet om het uur met nieuwe gmail'tjes komt.

Iemand een vermoeden waarom de mail niet helemaal naar behoren werkt? verder een toptoestel, zeer tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
SToRM666 schreef op zondag 14 december 2008 @ 14:29:
[...]

Ik denk dat je dan iets niet goed doet, want bij mij blijven de veranderingen van instellingen die ik heb gemaakt gewoon ongewijzigd :)

Foto's bij (najaarszon)daglicht zijn trouwens goed;
Ik heb er ff een paar overgezet naar de pc en dan op details ingezoomd om ze te bekijken :+

Moet alleen nog testen hoe ze bij kunstlicht/avond en nacht worden.
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic.
Discussie over de scheurtjes kan vanaf heden in Het Sony Ericsson Xperia X1 Scheuren / Problemen topic.