Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom in het X1 levertijden en abonnementen topic :)

Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over de Sony Ericsson Xperia X1 en dan met de nadruk op de daarbij horende levertijden en abonnementen. Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.

Wat we wel in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussie over mooie aanbiedingen voor de Xperia X1.
• Discussie en meldingen over wanneer we de Xperia X1 kunnen verwachten in de winkels.
• Vragen over aanbiedingen die bij de Xperia X1 horen

Wat we niet in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
• Discussie over het toestel zelf. Dit mag [url=hhttp://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1324202//]in het tech topic[/url].
• Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!
• Ook hier gelden de regels van GoT, dus geen opmerkingen zoals Kijk, hij is goedkoop!''
• Een vijf woorden melding van, Kijk, hier is hij goedkoop!!!

Tot slot is pricewatch: Sony Ericsson Xperia X1 Zwart
pricewatch: Sony Ericsson Xperia X1 Zilver een goed begin om voor een mooie prijs de Xperia X1 te regelen :)

[ Voor 12% gewijzigd door DaannO op 20-12-2008 13:13 . Reden: Het is geen test meer \0/ ]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

pven schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 12:26:
Tot slot is pricewatch: Sony Ericsson Xperia X1 Zwart een goed begin om voor een mooie prijs de Xperia X1 te regelen :)
Niet helemaal. Aan de pricewatch heb je niet zo heel veel als je een abonnement gaat verlengen, want bij de ene shop is een telefoon weer duurder, maar krijg je meer korting.

Goed nieuws voor iedereen. De telefoon wordt nu geleverd in de UK. The Carphone Warehouse (Engelse The Phone House) heeft de eerste toestellen uitgeleverd. Ga hoop krijgen dat die volgende week hier ook geleverd wordt.
Nadeel: Het waren alleen de zilvere modellen.

[ Voor 3% gewijzigd door Xof op 26-10-2008 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153933

Hopelijk een mooi initiatief!

Gister heb ik de X1 besteld bij Hi.nl rond 8 uur 's avonds. Alleen heb ik tot op dit moment nog geen bevestigingsmail gehad en kan ze dus ook niet bereiken aangezien de klantenservice er morgen pas weer is. Heeft iemand ook bij Hi.nl besteld en wel al een bevestigingsmail of juist niet?

Ik heb hem daar besteld aangezien ik dan bij verlenging nog maar 170 euro hoefde bij te betalen bij mijn abbo. En dat goedkoper was dan de webshops die ik vond via kieskeurig.

Hi claimt overigens deze op 29 oktober te kunnen leveren. Ben erg benieuwd, hoop dat het lukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Xof schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 12:57:
[...]

Niet helemaal. Aan de pricewatch heb je niet zo heel veel als je een abonnement gaat verlengen, want bij de ene shop is een telefoon weer duurder, maar krijg je meer korting.
We hebben het over 'een goed begin', niet over het ultieme antwoord op alle vragen over abonnementen-verlengingen. ;)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-07-2021
Ach ja voor de een een nadeel voor de ander een voordeel toch :P

Maar mag ik nu hier zeggen dat je bij Hi.nl behoorlijk wat korting krijgt en je m al bijna altijd gratis hebt? ;)

@hieronder: link: http://shop.www.hi.nl/hi/...on-Xperia/TSEXPERMsi.html (mocht je hier niet op komen, dan gewoon shop.hi.nl, kom je er ook ;))

Ik heb mijn abo Hi 45 verlengd en dan issie gratis :D

[ Voor 37% gewijzigd door FurY_84 op 26-10-2008 13:12 . Reden: reactie op pven! :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ja dat mag, en onderbouw het meteen wat meer (bv via welke URL, wat voor abonnement precies, etc.) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
Anoniem: 153933 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:00:

Gister heb ik de X1 besteld bij Hi.nl rond 8 uur 's avonds. Alleen heb ik tot op dit moment nog geen bevestigingsmail gehad en kan ze dus ook niet bereiken aangezien de klantenservice er morgen pas weer is. Heeft iemand ook bij Hi.nl besteld en wel al een bevestigingsmail of juist niet?

Ik heb hem daar besteld aangezien ik dan bij verlenging nog maar 170 euro hoefde bij te betalen bij mijn abbo. En dat goedkoper was dan de webshops die ik vond via kieskeurig.

Hi claimt overigens deze op 29 oktober te kunnen leveren. Ben erg benieuwd, hoop dat het lukt!
Ik had precies hetzelfde, echter toen ik belde kreeg ik te horen dat hij er niet in stond! Dus ik zou ff bellen als ik jou was! Levertijd staat idd nog steeds op 29 oktober en zij zijn altijd wel op tijd.. Dus ben heel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:44
Ik ben afgelopen vrijdag naar de T-mobile shop geweest om te vragen wanneer hij kwam. Eerst werd mij gemeld (vorige week maandag) dat hij in November zeker beschikbaar is.

Vrijdag melde zij mij dat aankomende woensdag 30 Oktober hij geleverd gaat worden aan de winkels. Waardoor hij naar alle waarschijnlijkheid die dag ook in de winkels zou liggen. 1 November werd mij verzekerd dat hij er echt zou zijn, mocht hij de 30se nog niet verkocht worden.

Prijzen:

2 jaar Flex 25 + web en walk standard = X1 gratis
2 jaar Relax 300 + web en walk standard = X1 gratis

Alles eronder moet je voor het toestel betalen. Hoeveel dit precies is, is mij onbekend. Overigens geldt dat voor alle 1 jarige verlengingen + nieuwe abbo's de X1 NIET gratis zal zijn.

Dit is dus AANZIENLIJK goedkoper dan dat je bijv bij GSMeasy je toestel besteld. Bij bovenstaande flex 25 + web en walk dien je dan nog 260 euro bij te betalen! Het loont dus om via de t-mobile shop het te nemen als je bij t-mobile wilt blijven of een nieuw abbo wilt!

[ Voor 19% gewijzigd door Dbm12 op 26-10-2008 13:19 ]

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-05 15:35
Dbm12 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:17:
Ik ben afgelopen vrijdag naar de T-mobile shop geweest om te vragen wanneer hij kwam. Eerst werd mij gemeld (vorige week maandag) dat hij in November zeker beschikbaar is.

Vrijdag melde zij mij dat aankomende woensdag 30 Oktober hij geleverd gaat worden aan de winkels. Waardoor hij naar alle waarschijnlijkheid die dag ook in de winkels zou liggen. 1 November werd mij verzekerd dat hij er echt zou zijn, mocht hij de 30se nog niet verkocht worden.

Prijzen:

Alles eronder moet je voor het toestel betalen. Hoeveel dit precies is, is mij onbekend. Overigens geldt dat voor alle 1 jarige verlengingen + nieuwe abbo's de X1 NIET gratis zal zijn.
Dan zal ik je nog wat anders vertellen. Weet niet of het klopt, maar toen ik van de week de KS van T-Mobile belde, omdat toen op deze pagina http://www.t-mobile.nl/pe...alk.aspx?WT.sp=q4webnwalk de xperia er ook bij stond, wilde ik dus ook prijzen weten. Zegt die vrouw tegen met dat T-Mobile hem zelf NIET met 1 jarige contracten aan gaat bieden. Ook lekker... Ik wil best m'n abbo verlengen, maar niet met twee jaar. Raar hoor...

Ik ga denk ik voor een 1-Jarige verlening (heb nu Relax 400) van Relax 200 met W'nW. Laagste prijs voor die combo die ik op dit moment kan vinden is €333,- bij studentmobiel, waar hij tevens als leverbaar bij de leverancier staat.

Hoop aan de hand van jouw post dat ik hem woensdag bij de T-Mobile shop kan kopen met gewoon een 1-Jarige verlengen. Heb het idee dat ik dan een beter toestelkorting zal krijgen... Staat me iets van bij dat ze rekening houden (of hielden) met je belgedrag. Is er iemand die dit weet? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:06

The Legend

*Plop*

Xof schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 12:57:
[...]

Goed nieuws voor iedereen. De telefoon wordt nu geleverd in de UK. The Carphone Warehouse (Engelse The Phone House) heeft de eerste toestellen uitgeleverd. Ga hoop krijgen dat die volgende week hier ook geleverd wordt.
Nadeel: Het waren alleen de zilvere modellen.
De release in de UK leken inderdaad alleen de zilveren modellen te zijn die simlockvrij zijn geleverd. De zwarte versie is alleen geleverd door gelockte modellen via Vodafone. Ik heb de X1 (Black) besteld met een nieuw Vodafone abonnement via 2Call. Nu ben ik benieuwd of 1) 2Call importeert uit de UK of wacht op de benelux release en 2) indien 2Call importeert het ook zwarte versies zullen zijn..

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
dôh schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:23:
[...]

Dan zal ik je nog wat anders vertellen. Weet niet of het klopt, maar toen ik van de week de KS van T-Mobile belde, omdat toen op deze pagina http://www.t-mobile.nl/pe...alk.aspx?WT.sp=q4webnwalk de xperia er ook bij stond, wilde ik dus ook prijzen weten. Zegt die vrouw tegen met dat T-Mobile hem zelf NIET met 1 jarige contracten aan gaat bieden. Ook lekker... Ik wil best m'n abbo verlengen, maar niet met twee jaar. Raar hoor...

Ik ga denk ik voor een 1-Jarige verlening (heb nu Relax 400) van Relax 200 met W'nW. Laagste prijs voor die combo die ik op dit moment kan vinden is €333,- bij studentmobiel, waar hij tevens als leverbaar bij de leverancier staat.

Hoop aan de hand van jouw post dat ik hem woensdag bij de T-Mobile shop kan kopen met gewoon een 1-Jarige verlengen. Heb het idee dat ik dan een beter toestelkorting zal krijgen... Staat me iets van bij dat ze rekening houden (of hielden) met je belgedrag. Is er iemand die dit weet? :o
Ze kunnen inderdaad je belgedrag zien, alsmede het aantal smsjes dat je verstuurd. Je kan vragen of zij kunnen kijken wat het goedkoopst is. Dit heb ik 2 jaar geleden ook gevraagd toen ik deze verlenging aanvroeg. Er werd gelijk verwezen naar mijn hebberige smsgedrag en dat ik beter een sms korting erbij kon nemen waardoor ik uiteindelijk goedkoper uit was.

Dit kan aanzienlijk schelen. Bij mij liep het op tot 5.00 euro per maand aan korting. Wat erg veel is.
Overigens ben ik vrij zeker van deze assumptie die ik hiervoor neerzetten. Beide zeiden dat 1 November hij ZEKER geleverd wordt aan klanten. Hij dient uiteraard nog binnen te komen :) 2 dagen van te voren lijkt me zeer realistisch.

Overigens ga ik sowieso aankomende woensdag even bellen of ze hem hebben, zo ja dan zal ik die dag nog in het bezit zijn van dit prachtige toestel, en anders wordt het aankomende vrijdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHABEK
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-12-2021
Anoniem: 153933 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:00:

Ik heb em vorige week zondag in de pre-order gezet bij Hi, ook geen bevestigingsmail ontvangen. Toen op dinsdag even met de klantenservice gebeld, Hun antwoord; Je bestelling is verwerkt maar je hebt nog geen bevestigingsmail gehad omdat het toestel nog op aangekondigd staat. Maar als je volgende week dinsdag nog steeds geen bevestigingsmail hebt gehad dan zou ik even bellen. Sluit dus in meer of minder woorden aan op wat Fury_84 zegt over 29 oktober....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-05 22:21
Vandaag is de website van telefoonkopen.nl aangepast met Voorraad: Goed leverbaar(morgen in huis).

Hier de link: Klik hier!

Dus morgen maar eens naar de winkel in Utrecht. Ze hanteren dezelfde prijzen als Belcompany.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Laatst online: 20:26

Yucko

One clown to rule them all !

T-Mobile Sittard vertelde bij vrijdag toch iets vaags:

De X1 zou voorlopig alleen maar met abo verkocht worden 8)7

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262543

FurY_84 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:07:
Ach ja voor de een een nadeel voor de ander een voordeel toch :P

Maar mag ik nu hier zeggen dat je bij Hi.nl behoorlijk wat korting krijgt en je m al bijna altijd gratis hebt? ;)

@hieronder: link: http://shop.www.hi.nl/hi/...on-Xperia/TSEXPERMsi.html (mocht je hier niet op komen, dan gewoon shop.hi.nl, kom je er ook ;))

Ik heb mijn abo Hi 45 verlengd en dan issie gratis :D
Ik wilde eerst overstappen naar Vodafone maar verlengen bij Hi bleek op lange termijn toch goedkoper:

Ik betaal bij Hi 20 gewoon 279 euro voor mijn toestel (min 40 euro korting). En mijn maandelijkse kosten zijn het eerste jaar 19,45 (dit is incl. internet en 20 euro bltg + gratis sms verdubbelaar)
Het 2e jaar 29.95.

Bij een nieuw abbo van Vodafone (volgens de belcompany site) zou ik voor het toestel hetzelfde betalen en maandelijks voor een 22.50 abbo + internet & smsverdubbelaar ook nog eens 34 euro.
Nogal een verschil dus.

Wat overigens vreemd is is dat hij bij de Vodafone webshop weer spotgoedkoop is (ik kan daar niet bestellen omdat mijn Hi abbo nog 4 maanden loopt anders had ik dat echt wel gedaan)

Ik ben trouwens erg benieuwd of Hi het voor elkaar krijgt hem deze week uit te leveren.Mijn order-status geeft nog steeds aan dat hij niet in voorraad is.En bij verschillende Vodafone winkels in de buurt noemen ze nu week 47 |:(

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 262543 op 26-10-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie trouwens dat de prijzen veranderd zijn, bij Hi betaal ik nu met verlengen 169 euro terwijl ik hem vorige week besteld heb en gewoon 279 moet betalen. Nogal een verschil. Iemand enig idee of ik daar op kan reclameren want is wel een beetje smerig. Heb hem vrijdag besteld en 2 dagen later staan er totaal andere prijzen op :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Anoniem: 262543 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 16:09:
Ik zie trouwens dat de prijzen veranderd zijn, bij Hi betaal ik nu met verlengen 169 euro terwijl ik hem vorige week besteld heb en gewoon 279 moet betalen. Nogal een verschil. Iemand enig idee of ik daar op kan reclameren want is wel een beetje smerig. Heb hem vrijdag besteld en 2 dagen later staan er totaal andere prijzen op :S
Had ik ook bij 2Call, besteld op zaterdag en maandag was dezelfde combinatie van toestel en abo ineens 60 euro goedkoper. Dit had te maken met een hogere korting die Vodafone gaf op toestellen icm een internetabo. In principe heb je geen recht op de nieuwe prijzen, je kunt alleen een beroep doen op coulance van de betreffende shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Legend schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 16:21:
[...]

Had ik ook bij 2Call, besteld op zaterdag en maandag was dezelfde combinatie van toestel en abo ineens 60 euro goedkoper. Dit had te maken met een hogere korting die Vodafone gaf op toestellen icm een internetabo. In principe heb je geen recht op de nieuwe prijzen, je kunt alleen een beroep doen op coulance van de betreffende shop.
En dat houdt in :o ??

Of het is een fout op de Hi site, of het is gewoon een schandalige n**istreek voor de mensen die vorige week al verlengd hebben met de X1.

En anders annuleer ik mijn bestelling wel (zal ook wel geld kosten maar vast geen 110 euro wat ik in dit geval teveel betaal)

In ieder geval ga ik morgen eens eventjes bellen hiervoor!

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 262543 op 26-10-2008 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Een mooi initiatief! _/-\o_ Heeft mijn reactie toch nog enigszins effect gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Anoniem: 262543 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 16:39:
[...]

Of het is een fout op de Hi site, of het is gewoon een schandalige n**istreek voor de mensen die vorige week al verlengd hebben met de X1.

En anders annuleer ik mijn bestelling wel (zal ook wel geld kosten maar vast geen 110 euro wat ik in dit geval teveel betaal)

Dat houdt in dat je gewoon geen recht hebt op de nieuwe aanbieding als je al besteld hebt. Als je binnen de annuleringstermijn zit kun je uiteraard je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen tegen de nieuwe voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Laatst online: 03-06 18:05

psy

Anoniem: 262543 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 16:39:
[...]

Dit vind ik een beetje kortzichtig. Je kan je wel bekocht voelen, maar zeker bij de introductie van een nieuwe gsm komnt het vaak voor dat de prijzen opeens fors dalen naarmate de tijd verstrijkt. Het is dan ook aan te raden om even de introductie af te wachten, als meer shops hem hebben dalen de prijzen ook altijd.

Als je abo afloopt en je kan niet wachten, zet dan je nummer over naar een prepaid nummer, en wacht dan een goede aanbieding af.

Overigens.
Ik vind de aanbiedingen van Hi niet zo bijzonder.
Stel HI-30 inclusief internet.
12 mnd 24,45 = 293,40
12 mnd 39,95 = 479,40
Totaal is dat 773 euro.

Vodafone 27,50 incl (veel sneller) internet
24 mnd 31,50 = 756 euro

Vodafone 22,50 incl (veel sneller) internet
24 mnd 27,50 = 660
+ 67 eenmalig = 726 euro

[ Voor 14% gewijzigd door psy op 26-10-2008 17:28 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153132

Dbm12 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:17:

Prijzen:

Dit is dus AANZIENLIJK goedkoper dan dat je bijv bij GSMeasy je toestel besteld. Bij bovenstaande flex 25 + web en walk dien je dan nog 260 euro bij te betalen! Het loont dus om via de t-mobile shop het te nemen als je bij t-mobile wilt blijven of een nieuw abbo wilt!
Ik weet zeker dat hij met flex 25 niet gratis zult zijn, zelfs met de flex 30 gaat hij niet gratis zijn.

Ik heb de comissie lijsten van T-mobile al bekeken en pas met Relax 300 2jr + wnw en bij de Flex 45 2jr + wnw gaan ze gratis zijn. (de simlock vrije versies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psy schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 17:14:
[...]

Dit vind ik een beetje kortzichtig. Je kan je wel bekocht voelen, maar zeker bij de introductie van een nieuwe gsm komnt het vaak voor dat de prijzen opeens fors dalen naarmate de tijd verstrijkt. Het is dan ook aan te raden om even de introductie af te wachten, als meer shops hem hebben dalen de prijzen ook altijd.
Ik vind dit helemaal niet kortzichtig.
Kijk het zou een ander verhaal zijn als ik mijn telefoon eerder kreeg dan mensen die hem deze week bestellen. Dan lijkt het me logisch dat je 100 euro meer neerlapt.Maar dit is niet het geval. Ook voor mij geldt de leverdatum 29okt. (en als je pech hebt wordt het nog veel later) Bovendien is er nog niks betaalt/ontvangen/getekend er is alleen een order in de wacht gezet. Het zou een ander verhaal zijn als ik de telefoon al had en dat dan de prijzen zakken. Dit is inderdaad vrij logisch.

In veel winkels werkt het ook zo, je koopt iets en de week erna is het in de aanbieding. Vaak kun je het teveel betaalde bedrag terugkrijgen (ik zeg niet altijd maar ik heb vaak genoeg gezien van wel)

Morgen zal ik eens even naar Hi bellen en dan laat ik jullie wel weten wat er mee gedaan wordt..

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 262543 op 26-10-2008 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Dus omdat jij akkoord bent gegaan met de prijs en hij nu lager is, wil je 'm voor die lagere prijs...

Leuk die gierige Nederlanders :')

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 17:35:
Dus omdat jij akkoord bent gegaan met de prijs en hij nu lager is, wil je 'm voor die lagere prijs...

Leuk die gierige Nederlanders :')
Heeft niks met gierig zijn te maken. Als het een verschil van 20 euro was oke, maar we hebben het hier over 110 euro. Ik weet niet wat dat voor jou betekent maar daar moet ik toch echt 2 zaterdagen hard voor werken hoor.

Maar laten we AJB weer ontopic gaan ;) Voor we deze dalijk kwijt zijn. Jullie horen morgen wel wat er nog uitkomt... ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 262543 op 26-10-2008 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Anoniem: 153132 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 17:29:
[...]

Ik weet zeker dat hij met flex 25 niet gratis zult zijn, zelfs met de flex 30 gaat hij niet gratis zijn.

Ik heb de comissie lijsten van T-mobile al bekeken en pas met Relax 300 2jr + wnw en bij de Flex 45 2jr + wnw gaan ze gratis zijn. (de simlock vrije versies)
Dit vond ik bij GSM web via een Google-zoekactie:
i.c.m T-Mobile Flex abonnement +
Web 'n' Walk Standaard databundel (€ 9,95 per maand extra)

code:
1
2
3
                Flex 15 Flex 20 Flex 25 Flex 30 Flex 45 Flex 70 Flex 100 
Prijs 1 jaar    393     262     144      98      74      56        0 
Prijs 2 jaar    352     174      26       0       0       0        0

Scherp geprijsd voor flex abo's!
Je kan deze info echter niet vinden op de normale manier. Dus ik vraag me af of dit ook de echte prijzen worden :)

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Anoniem: 262543 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 17:33:
[...]

[knip]

In veel winkels werkt het ook zo, je koopt iets en de week erna is het in de aanbieding. Vaak kun je het teveel betaalde bedrag terugkrijgen (ik zeg niet altijd maar ik heb vaak genoeg gezien van wel)

[knip]
In veel winkels werkt dat inderdaad zo, maar geen een van die winkels is dat wettelijk verplicht. Dat ze dat wel doen zegt wat over hun klantvriendelijkheid maar daar is dan ook alles mee gezegd. 110 euro is veel maar de betreffende shop is jou niets verschuldigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:17
psy schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 18:13:
[...]

code:
1
2
3

Je kan deze info echter niet vinden op de normale manier. Dus ik vraag me af of dit ook de echte prijzen worden :)
Ik weet het niet hoor, je kan hem niet bestellen voor die prijzen dus het zla me niets verbazen als het anders wordt. Het is natuurlijk een verhaal van vraag van aanbod. Als ik GSM boer was drukte ik rustig een tientje of twee op de openingsprijs, er zijn altijd gekken (zoals wij :P) die hem moeten hebben dus dat prijsverschil er voor over hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

zeef schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 18:20:
[...]

Ik weet het niet hoor, je kan hem niet bestellen voor die prijzen dus het zla me niets verbazen als het anders wordt. Het is natuurlijk een verhaal van vraag van aanbod. Als ik GSM boer was drukte ik rustig een tientje of twee op de openingsprijs, er zijn altijd gekken (zoals wij :P) die hem moeten hebben dus dat prijsverschil er voor over hebben ;)
dit was trouwens de link:
http://www.gsmweb.nl/forms/tmfl306.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-05 16:33
Is ie nu al ergens ter wereld nu al te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
In de UK sinds vrijdag als het goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
Anoniem: 153132 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 17:29:
[...]

Ik weet zeker dat het wel zo is :)
Hij had de prijslijst voor me erbij gepakt. Deze was reeds beschikbaar in de t-mobile shop op dat moment :)

Uiteraard heb je gelijk met dat de commissie lijsten andere beelden geven, maar ik mag hopen dat de lijst die bij t-mobile zelf ligt toch echt de juiste is. Overigens zeg je zelf nu ook al dat dit gaat om de simlock vrije versie. Als ik hem in de t-mobiel shop koop is hij NIET simlock vrij, wat uiteraard ook een reductie in prijs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

DaannO schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 19:07:
Jup en in Zweden ofcourse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psy schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 18:13:
[...]

code:
1
2
3

Ik weet bijna zeker dat die prijzen niet kloppen. Flex commissies liggen lager dan relax commissies als je een even duur abo neemt.

Flex 20 1jr (20,- p.m.) = rond de 145
Relax 150 1jr ( 19,50 p.m.) = rond de 165
web n walk stndr 1jr = rond 50

Inkoop prijs van de x1 ligt tussen de € 510-550

Dat zal dus betekenen dat het rond de (510 - 145 - 50) x 1,19 = ~375 euro gaat kosten met een Flex 20 + wnw ipv de € 262.

Het kan zijn dat t-mobile extra kortingen(comissie) geeft maar dit doen ze bijna altijd alleen voor 2 jarige abo's
571Pro schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 19:06:
Is ie nu al ergens ter wereld nu al te verkrijgen?
Al een tijdje in zweden en sinds vrijdag in UK
Dbm12 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 19:40:
[...]

Ik weet zeker dat het wel zo is :)
Hij had de prijslijst voor me erbij gepakt. Deze was reeds beschikbaar in de t-mobile shop op dat moment :)

Uiteraard heb je gelijk met dat de commissie lijsten andere beelden geven, maar ik mag hopen dat de lijst die bij t-mobile zelf ligt toch echt de juiste is. Overigens zeg je zelf nu ook al dat dit gaat om de simlock vrije versie. Als ik hem in de t-mobiel shop koop is hij NIET simlock vrij, wat uiteraard ook een reductie in prijs is.
Het kan idd dat ze gratis kunnen worden met een simlocked versie, maar meestal verschillen die niet qua inkoop niet veel in prijs met simlock vrije gem zo'n 30-60 euro ;)
Verder geeft t-m meestal de hoge extra kortingen vanaf flex 45 soms vanaf 30

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 153132 op 26-10-2008 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
Het kan zijn dat t-mobile extra kortingen(comissie) geeft maar dit doen ze bijna altijd alleen voor 2 jarige abo's
Je geeft het zelf al aan.
Zoals in mijn eerste bericht ook stond gaat het hier om een 2 jarig abbo. Daarnaast moet je ook niet vergeten dat een officiele t-mobile dealer natuurlijk een voordeel heeft over andere bedrijven die t-mobile spullen verkopen.

2 weken geleden melden de medewerker mij ook al dat als ik hem ergens anders kocht ik VELE malen duurder uit was dan dat ik hem bij de t-mobile shop zou kopen. Nu blijkt het verschil maar liefst 260 euro te zijn in vergelijking met GSMeasy. Met andere tussen de 180 en 280 euro.

Hoe ze dit doen? Geen idee, maar ik neem aan dat t-mobile niet gek is :P
Misschien willen ze het mobieltje wel als hun lokkertje gebruiken? Misschien om SE te helpen? Of ze hebben een deal met SE net zoals ze een deal hebben met Apple hebben over de I-phone..

Je weet het niet. Ik weet alleen dat hij zij dat hij bij een 2 jarig verleng abbo met flex 25 + web en walk standard er gratis bij zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
Ik vraag me iets af he...

Als je een auto koopt die vervolgens gebreken vertoond. Dan kun je je beroepen op Dwaling, oftewel dat je de deal nooit zou hebben gemaakt als je dit wist.

Nu krijg je de volgende dag te horen dat je precies hetzelfde kan krijgen voor €100 minder... Kun je je dan niet beroepen op dwaling?! :P

Kijk voor mij geldt: Gratis is Gratis. Maar ben benieuwd of t lukt.. En inderdaad, gierig zijn we allemaal })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Er is toch niks mis aan een prijs waar jij akkoord mee bent gegaan...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonetone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:55

bonetone

2B Silver Sonic

Deze heb ik dan ook nog gevonden: http://www.gsmweb.nl/forms/tm366.htm
Lijkt me sterk dat die prijzen kloppen, al gratis bij een Relax 150 + web 'n walk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
DaannO schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 19:07:
Uk, en je kan hem dan Simlock vrij kopen? Want zaterdag moet ik via Heathrow vliegen, en zou het wel ideaal zijn ik hem daar dan kan kopen. Aangezien ie nog de hele tijd niet beschikbaar gaat zijn hier in Nederland/België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

571Pro schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 20:31:
[...]

Uk, en je kan hem dan Simlock vrij kopen? Want zaterdag moet ik via Heathrow vliegen, en zou het wel ideaal zijn ik hem daar dan kan kopen. Aangezien ie nog de hele tijd niet beschikbaar gaat zijn hier in Nederland/België.
Er is een grote kans dat hij deze week uitkomt, meerdere webshops claimen hem al in voorraad te hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

571Pro schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 20:31:
[...]

Ja hij is simlock vrij verkrijgbaar, maar dan alleen in het zilver.
En in NL wordt hij deze week ook verwacht hoor, dus een "hele tijd" is ook wat overdreven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266760

Alle prijzen die je bija gsmweb vindt via google, kloppen niet. Klik een willekeurige telefoon aan op gsmweb, in combinatie met een willekeurig abonnement en verander de cijfercode in 306 en je krijgt de X1 te zien. Heb hier enige tijd terug al contact over opgenomen met gsmweb, zij vertelden me dat de prijzen niet kloppen. De persoon die ik sprak gaf aan dat ze het zouden wijzigen, dit hebben ze echter tot op heden nog niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
Xof schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 20:46:
[...]

Ja hij is simlock vrij verkrijgbaar, maar dan alleen in het zilver.
En in NL wordt hij deze week ook verwacht hoor, dus een "hele tijd" is ook wat overdreven :)
Jah hier in belgië doen ze er nog ferm moeilijk over, ene winkel ThePhonehouse ligt er al een week een papier met de prijs en dat ie beschikbaar is maar als je belt of er heen gaat weten ze nog niet wanneer ie effectief komt. Andere winkels doen er ook zo mysterieus over, en spreken de hele tijd over november / half november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Dbm12 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 19:50:
[...]

Je geeft het zelf al aan.
Zoals in mijn eerste bericht ook stond gaat het hier om een 2 jarig abbo. Daarnaast moet je ook niet vergeten dat een officiele t-mobile dealer natuurlijk een voordeel heeft over andere bedrijven die t-mobile spullen verkopen.

2 weken geleden melden de medewerker mij ook al dat als ik hem ergens anders kocht ik VELE malen duurder uit was dan dat ik hem bij de t-mobile shop zou kopen. Nu blijkt het verschil maar liefst 260 euro te zijn in vergelijking met GSMeasy. Met andere tussen de 180 en 280 euro.

Hoe ze dit doen? Geen idee, maar ik neem aan dat t-mobile niet gek is :P
Misschien willen ze het mobieltje wel als hun lokkertje gebruiken? Misschien om SE te helpen? Of ze hebben een deal met SE net zoals ze een deal hebben met Apple hebben over de I-phone..

Je weet het niet. Ik weet alleen dat hij zij dat hij bij een 2 jarig verleng abbo met flex 25 + web en walk standard er gratis bij zat.
Bij T-Mobile zit het natuurlijk in het enorme volume. Algebeld, 2call etc. etc nemen honderden cq een paar duizend toestellen af. T-Mobile koopt natuurlijk voor een veel groter gebied in en met die enorme aantallen zijn kortingen hoger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

FurY_84 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 20:07:
Ik vraag me iets af he...

Als je een auto koopt die vervolgens gebreken vertoond. Dan kun je je beroepen op Dwaling, oftewel dat je de deal nooit zou hebben gemaakt als je dit wist.

Nu krijg je de volgende dag te horen dat je precies hetzelfde kan krijgen voor €100 minder... Kun je je dan niet beroepen op dwaling?! :P

Kijk voor mij geldt: Gratis is Gratis. Maar ben benieuwd of t lukt.. En inderdaad, gierig zijn we allemaal })
Je kunt niet dwalen omtrent prijs dus dat is onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09-2020
The Legend schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 22:19:
[...]

Je kunt niet dwalen omtrent prijs dus dat is onmogelijk.
Tuurlijk kan je wel dwalen omtrent een prijs (maar goed, dat is hier niet aan de orde). Je hebt alleen de pech dat je te snel je X1 wil hebben en dus te vroeg besteld hebt 8)7 niettemin hoop ik voor je dat HI zo coulant is dat ze je toch de nieuwe prijs rekenen, maar reken er niet teveel op...

[ Voor 23% gewijzigd door djjef85 op 26-10-2008 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

djjef85 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 22:52:
[...]

Tuurlijk kan je wel dwalen omtrent een prijs (maar goed, dat is hier niet aan de orde). Je hebt alleen de pech dat je te snel je X1 wil hebben en dus te vroeg besteld hebt 8)7 niettemin hoop ik voor je dat HI zo coulant is dat ze je toch de nieuwe prijs rekenen, maar reken er niet teveel op...
Niet in deze situatie ;)

Ben benieuwd of dit keer de webshops eerder voorraad zullen hebben als normale shops als de belcompany ed. Zij garanderen nu zo ongeveer de 30e, ben benieuwd of de webshops dit halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-06 18:15
*weg*

Dit soort berichten zijn niet wenselijk, zie de TS.

[ Voor 84% gewijzigd door pven op 27-10-2008 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderick24
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-05 16:45

Roderick24

XPS M1710

Bij Vodafone is hij ook 5 euro goedkoper geworden sinds dat ik hem besteld heb. Nou ligt ik daar niet echt wakker van maar vraag ik me toch af hoe het kan dat hij goedkoper wordt aangeboden terwijl ze er nog niet eens 1 binnen gehad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
Best jammer eigenlijk dat ze niet geld toegeven op bepaalde abo's :P jongens, waar doen we moeilijk over hahaha..

Overigens ik word gebeld om een afspraak te maken met de koerier. Dat vind ik wel service van Hi. Ben benieuwd. Ik verwacht m einde van de week toch wel binnen te hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Gezien op de BelCompany website nog steeds staat dat ze vandaag de Xperia gaan leveren als je hem voor het weekend besteld had hou ik het op vandaag of morgen dat de filialen hem krijgen.

Ik zal vanmiddag na school even langs gaan bij mijn filiaal. Ik heb echter het vermoeden dat we hem morgen pas krijgen. Er wordt op maandag vaak niet geleverd.

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Roderick24 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 07:27:
Bij Vodafone is hij ook 5 euro goedkoper geworden sinds dat ik hem besteld heb. Nou ligt ik daar niet echt wakker van maar vraag ik me toch af hoe het kan dat hij goedkoper wordt aangeboden terwijl ze er nog niet eens 1 binnen gehad hebben.
Bij mij gaat het niet om 5 euro vriend, maar om veel meer.(110 euro)
Overigens annuleer ik mijn bestelling bij Hi gewoon straks.

Bestel hem wel opnieuw :X

Edit: Ik kijk net naar mijn order, is wel de oude prijs die ik dus zou moeten betalen in eerste instantie weggehaald. Vreemd!

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 262543 op 27-10-2008 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

Anoniem: 262543 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 08:40:
[...]

Edit: Ik kijk net naar mijn order, is wel de oude prijs die ik dus zou moeten betalen in eerste instantie weggehaald. Vreemd!
Gewoon negeren die knakkers.
Er zijn sommige mensen hier die zich blijkbaar graag laten uitwonen door winkels.. zelfs als een toestel nog nergens in het land te verkrijgen is geweest en de prijzen nog voordat hij is uitgekomen al dalen.
Had ook niet verwacht dat je de volle hap moest betalen er voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-02-2024
Weet iemand of ze ook de zwarte versie leveren bij Hi? Zie het niet op de site staan maar wellicht dat iemand al een telefoontje gepleegd naar Hi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
Yep inderdaad gedaan. Ze leveren in eerste instantie alleen de zilveren... De zwarte zou voorlopig niet komen, aldus de klantenservice. Dit kan natuurlijk een verkooppraatje zijn, maar dat denk ik eigenlijk niet. Zoals de verhalen al lange tijd gaan, de zwarte komt later in Nederland. Je ziet het vaker dat ze bij Hi eerst maar 1 kleur verkopen en pas veel later overgaan op een andere kleur (bijvoorbeeld de Omnia, die binnenkort in t wit te krijgen is bij hi.nl...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:05

mindcre8r

Tradepedia

WoBaDijk schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 08:28:
Gezien op de BelCompany website nog steeds staat dat ze vandaag de Xperia gaan leveren als je hem voor het weekend besteld had hou ik het op vandaag of morgen dat de filialen hem krijgen.

Ik zal vanmiddag na school even langs gaan bij mijn filiaal. Ik heb echter het vermoeden dat we hem morgen pas krijgen. Er wordt op maandag vaak niet geleverd.
Belcompany krijgt volgens de filialen de telefoon pas in week 45/46, dus dan zou er wat veranderd zijn.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
Hmm, dat is vervelend. De zwarte is toch net wat stijlvoller. :\

Afbeeldingslocatie: http://stuff.tv/csfiles/blogs/cool/Xperia-8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Net de folder van Saturn(rotterdam) doorgespit, hier staat de X1 in voor 699,-. Meteen even gebeld, toestel uitgesteld naar maandag 3 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-05 02:01
Cambach schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 11:03:
Hmm, dat is vervelend. De zwarte is toch net wat stijlvoller. :\

[afbeelding]
De zwarte is maar saai hoor, dan lijkt het weer net zo'n plastic mobieltje.

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3270/2930362753_bbdbc63f92.jpg

http://www.flickr.com/photos/30145076@N04/2924241771/

http://burnsting.com/xperia_wallpaper_1280-Cheek.jpg

http://burnsting.com/xperia_wallpaper2_1280-Cheek.jpg

:P

Vanmorgen de online helpdesk van Vodafone ff geprobeerd. Die zei dat ze nog niet wisten wanneer de X1 geleverd werd. Maar misschien was het wel iemand die er niks vanaf wist, want hij beweerde ook dat er geen verwachte leverdatum in de computer stond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Week 43 komt hij bij Vodafone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:05

mindcre8r

Tradepedia

vorige week :P

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Juh, maar dat is niet gelukt dus :+ Maarre, er is iets bij SE aan de hand blijkbaar problemen met levering..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201905

Ben afgelopen donderdag bij de t-mobile shop geweest. De verkoper vertelde mij dat de vertegenwoordiger van SE woensdag langs was geweest en die vertelde dat de X1 aankomende woensdag geleverd zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
Nog even en we hebben weer een watersnoodramp, iedereen loopt zo te kwijlen, en SE maar laten wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 278671

Heb een bestelling staan bij Algebeld.nl. Eerst zou ie 23 Oct verstuurd worden. Toen 24 en intussen staat ie op 5 Nov. Voor de zekerheid maar even gebeld en kreeg te horen dat zij van SE te horen kregen dat ie niet eerder dan EIND November in NL geleverd zal worden :'(

Ik ben bang dat dit een zeer lang topic zal worden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 09:35:
[...]

Gewoon negeren die knakkers.
Er zijn sommige mensen hier die zich blijkbaar graag laten uitwonen door winkels.. zelfs als een toestel nog nergens in het land te verkrijgen is geweest en de prijzen nog voordat hij is uitgekomen al dalen.
Had ook niet verwacht dat je de volle hap moest betalen er voor.
Kijk eindelijk een normale reactie en iemand die zich niet laat bedonderen, net als ik trouwens. Ik heb met Hi gebeld, alles uitgelegd en zij stelden zelf voor alles te annuleren en opnieuw te bestellen. Zelfs degene aan de telefoon vond het verschil absurd.

Nouja, nu is het wachten. Hij is WEER uitgesteld echt ongelofelijk |:(
Maar het was te verwachten! Engeland was ook bijna een maand te laat.
Anoniem: 201905 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 11:35:
Ben afgelopen donderdag bij de t-mobile shop geweest. De verkoper vertelde mij dat de vertegenwoordiger van SE woensdag langs was geweest en die vertelde dat de X1 aankomende woensdag geleverd zal worden.
Ik zag in de spits de eerste advertentie met de X1 bij T-mobile.
Zag er wel mooi uit :9

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 262543 op 27-10-2008 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:22
Ik heb net SE gebeld, ze verzekerde mij dat de toestellen deze week richting de winkels gaan, maar het ligt aan de verkopende partij wanneer ze in de winkel komen, b.v. SE stuurt ze naar MediaMarkt Nederland en vervolgens moet MediaMarkt Nederland ze weer naar de onderliggende vestigingen sturen, dit kan gewoon even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Danielson schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:08:
Ik heb net SE gebeld, ze verzekerde mij dat de toestellen deze week richting de winkels gaan, maar het ligt aan de verkopende partij wanneer ze in de winkel komen, b.v. SE stuurt ze naar MediaMarkt Nederland en vervolgens moet MediaMarkt Nederland ze weer naar de onderliggende vestigingen sturen, dit kan gewoon even duren.
Okee als SE het zo zegt dan zal het echt geen eind November worden zoals hierboven gezegd word.
En de datum van Hi (29okt) KAN gehaald worden. Hi zal ze wel geleverd krijgen van SE en dan meteen naar de klanten doorsturen (daar zit niet nog een 'tussenstop' zoals een winkel tussen)
Ben eens benieuwd!

Bovendien zei ik hierboven al dat T-mobile al reclame maakt in de Spits voor de x1.Dat gaan ze echt niet doen als ze dat toestel niet heel gauw verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-05 15:59
Vandaag besteld bij Vodafone met een nieuw abbo erbij.
Daarna even gebeld wat de verwachte leverdatum is.
En die vriendelijke mevrouw vertelde me dat 11 november de verwachte leverdatum is.
Ben dus benieuwd, mag opzich best wel wat eerder zijn van mij! Hoop trouwens ook wel dat Vodafone gewoon de zwarte levert zoals op de website word vermeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealWorldNeo
  • Laatst online: 29-02-2024
571Pro schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 21:26:

Jah hier in belgië doen ze er nog ferm moeilijk over, ene winkel ThePhonehouse ligt er al een week een papier met de prijs en dat ie beschikbaar is maar als je belt of er heen gaat weten ze nog niet wanneer ie effectief komt. Andere winkels doen er ook zo mysterieus over, en spreken de hele tijd over november / half november.
Idd ik heb dit weekend in Antwerpen ook is rondgehoord in 2 verschillende winkels (Belcompany en Proximus) en in beide gevallen was de reactie van de verkoper zelf in eerste instantie "Jaaah... op dat toestel zit ik zelf ook te wachten" (dus qua toestel zitten we in ieder geval al goed, maar dat wisten we al ;) ) en "Nee, helaas kunnen we nog geen definitieve datum geven. We hopen half november, in ieder geval voor de eindejaarsperiode." Maw half november was optimistisch gedacht van hen en realisitsch eind november/begin december? En ook zo met een ondertoon van "Hoe kom je d'r bij om nu al voor een X1 te komen horen. Je
zou toch beter moeten weten dat die nu hier nog niet verkrijgbaar is." Althans zo voelde het voor mij aan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Net Belcompany gebeld, ik stond gelukkig nog steeds als eerste op de lijst :P Verwachting van de verkoper die ik sprak was vandaag uitlevering vanuit de webwinkel van Belcompany. En morgen/overmorgen in de winkel. Het blijft dus een vaag verhaaltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genotsknots
  • Laatst online: 25-11-2023
Heb hem besteld bij Misco. Ze hadden er al een paar besteld voor me, alleen de zilveren. Dus ik heb net gebeld dat ik juist die zwarte wilde hebben. Dus ik moet nu een paar daagjes langer wachten. Ze konden de zwarte gewoon bestellen, dat was geen probleem volgens hun. Dus ik ben benieuwd, want ik wacht al 4 maanden op deze tel :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick1988
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-05 08:20
Anoniem: 262543 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 08:40:
[...]

Ik heb zojuist ook mijn bestelling geannuleerd!
Ga zodra ik bericht heb dat het gelukt is nieuwe bestelling plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229096

richard_1st schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:45:
En die vriendelijke mevrouw vertelde me dat 11 november de verwachte leverdatum is.
Ben dus benieuwd, mag opzich best wel wat eerder zijn van mij! Hoop trouwens ook wel dat Vodafone gewoon de zwarte levert zoals op de website word vermeld
Had vandaag ook vodafone gebeld. vertelde ook 11 november tegen mij. Alleen als je telefonisch bestelde hebben ze een zilvere. online wist hij niet met zekerheid te vertellen, tevens zit er een simlock op en staat er geen vodafone op het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-05 15:59
Anoniem: 229096 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:35:
[...]

Had vandaag ook vodafone gebeld. vertelde ook 11 november tegen mij. Alleen als je telefonisch bestelde hebben ze een zilvere. online wist hij niet met zekerheid te vertellen, tevens zit er een simlock op en staat er geen vodafone op het toestel.
hehe was helemaal vergeten te vragen om de simlock en eventuele brand erop :D
Simlock vind ik niet erg, dat er geen vodafone op staat is zeker mooi meegenomen! Hoop echt dat het de zwarte is, staat immers ook op de website!! En nu twee keer 11 november, zou het dan toch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100148

Hey,

Vind dat je bij Hi wel genaaid wordt als je verlengd, je moet ineens meer dan 140 euro bij betalen. Dat is wel erg veel. Ik ben al 6 jaar klant en wordt daarvoor 'beloond' met een extra betaling van 140 euro?

Hi-shop direct:
Afbeeldingslocatie: http://thumbnails11.imagebam.com/1679/ed54c216783661.gif

Bij verlenging:
Afbeeldingslocatie: http://thumbnails11.imagebam.com/1679/ed675916783663.gif

Is het iemand bekend dat als je belt met de shop dat je dan die extra 140 E eraf kan lullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276807

ik betaal 0 euro voor een verlenging(2 jaar) bij een abbo van 15 euro? heb een bevestiging gekregen dus zal wel goed zijn toch:P gewoon via de hishop verlengd.
Anoniem: 100148 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:44:
Hey,

Vind dat je bij Hi wel genaaid wordt als je verlengd, je moet ineens meer dan 140 euro bij betalen. Dat is wel erg veel. Ik ben al 6 jaar klant en wordt daarvoor 'beloond' met een extra betaling van 140 euro?

Hi-shop direct:
[afbeelding]

Bij verlenging:
[afbeelding]

Is het iemand bekend dat als je belt met de shop dat je dan die extra 140 E eraf kan lullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
Anoniem: 100148 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:44:
Hey,

Hi-shop direct:
[afbeelding]

Bij verlenging:
[afbeelding]

Huh. Als ik op de hi site inlog, en dan kijk bij die xperia x1 dan is ie altijd 0 euro hoor.
Edit: ik zie het al, je wilt 1 jaar abbo. Dat wordt betalen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Cambach op 27-10-2008 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Let svp op de waarschuwing...
Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Het hagnt vaak ook af van je status als klant. Een 'gold' klant krijgt meer korting dan een 'silver' klant. En wat jij bent dat hangt weer af van betaal en belgedrag, lengte abo, hoogte abo etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111246

richard_1st schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:45:
En de bestaande klanten die willen verlengen (zoals ik) maar blijven vertellen "ik kan de telefoon NIET voor u bestellen/reserveren". Ben ik mooi klaar mee, ik mag elke keer maar terug bellen om te checken of ze het systeem inmiddels hebben aangepast.
Lijkt mij dat je bestaande klanten toch ook een dienst verleend door gewoon een bestelling in je systeem te zetten voor deze telefoon voor een bestaande klant? Of denk ik nou zo vreemd?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan
  • Laatst online: 22:51

Matjan

:D

Anoniem: 111246 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 15:32:
[...]

En de bestaande klanten die willen verlengen (zoals ik) maar blijven vertellen "ik kan de telefoon NIET voor u bestellen/reserveren". Ben ik mooi klaar mee, ik mag elke keer maar terug bellen om te checken of ze het systeem inmiddels hebben aangepast.
Lijkt mij dat je bestaande klanten toch ook een dienst verleend door gewoon een bestelling in je systeem te zetten voor deze telefoon voor een bestaande klant? Of denk ik nou zo vreemd?!
Het is gewoon zo dat je meer korting krijgt als je je aanmeldt als nieuw abbonnee dan wanneer je al abbonnee bent en je contract wilt verlengen. Providers zijn erop gebouwd om zoveel mogelijk nieuwe klanten te trekken omdat het daar bij hen nou eenmaal om gaat.

Nieuwe klanten worden meer in de watten gelegd dan bestaande klanten. Die hebben ze al in hun zak laten we maar zo zeggen. Elk jaar of twee jaar wisselen tussen kpn, t-mobile en vodafone en je nummer meenemen O-)

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Matjan schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 15:59:
[...]

Het is gewoon zo dat je meer korting krijgt als je je aanmeldt als nieuw abbonnee dan wanneer je al abbonnee bent en je contract wilt verlengen. Providers zijn erop gebouwd om zoveel mogelijk nieuwe klanten te trekken omdat het daar bij hen nou eenmaal om gaat.

Nieuwe klanten worden meer in de watten gelegd dan bestaande klanten. Die hebben ze al in hun zak laten we maar zo zeggen. Elk jaar of twee jaar wisselen tussen kpn, t-mobile en vodafone en je nummer meenemen O-)
Alleen T-mobile ziet daar geen verschil in. De prijzen voor verlengen of nieuwe abonnee zijn precies hetzelfde :)
Maarja dit gaat ook een beetje offtopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06 15:07
Rondje Amstelveen:

Vodafone Store:
Verwacht: 11-11-2008 (stond in het systeem), dus dezelfde datum als hiervoor genoemd...
In het begin alleen in het zilver (SIMlocked), de zwarte komt 'later' (whenever that may be). Ik heb m'n telefoonnummer achtergelaten en ik zou gebeld worden als de X1 (zwart/zilver) SIMlock-vrij binnenkomt.
Prijzen icm abonnement waren er nog niet.

Belcompany:
Verwacht: week 44/45 (stond in het systeem)
Losse prijs van het toestel was iets van 730 euro, prijzen icm abonnement waren er nog niet.
De meneer adviseerde mij eind deze week/begin volgende week nog even binnen te hoppen. Naar kleuren en/of SIMlock-vrijheid heb ik niet gevraagd.

*edit* Bij de Belcompany zeiden ze me ook nog dat hij beperkt leverbaar gaat zijn, ongeveer 2 toestellen per filiaal...

Phone House:
Verwacht: was geen datum bekend, alhoewel de mevrouw wel zei dat de X1 misschien morgen al binnenkomt. Maar begin november is de X1 zeker verkrijgbaar.
Prijzen icm abonnement waren al wel bekend, bv 140 euro bijbetalen met een Vodafone 27,50 met 9,50 Internet bundel. Naar kleuren en/of SIMlock-vrijheid heb ik niet gevraagd.

Heeft iemand al meer info van 2call? Want hun levertijd staat al 2 weken op 2 weken :)

[ Voor 9% gewijzigd door Wicked_Wy op 27-10-2008 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:07
Ik heb me even bij een Belcompany shop geinformeerd. Er wordt verwacht dat ze hem vanaf woensdag kunnen leveren. Maar daar zijn ze niet geheel zeker van, waar ze wel zeker van zijn is dat hij ergens binnen de eerste twee weken van november leverbaar is.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Wicked_Wy schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:37:
Heeft iemand al meer info van 2call? Want hun levertijd staat al 2 weken op 2 weken :)
Heb vanochtend gemailed, maar helaas nog geen antwoord gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Wel 'grappig' om te zien dat hier nu precies hetzelfde gebeurd als afgelopen maand in de UK. Daar werden levertijd deadlines ook steeds verschoven van 6 oktober naar uiteindelijk de 25e. Belcompany kwam met 22 oktober, toen werd het 27 oktober en nu staat er 16 november op de site :+

2Call ook gemailt trouwens vanochtend, ook geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276288

Als 29 oktober niet gehaald gaat worden bij HI dan weet ik zeker dat ie rond 16 - 23 november komt zoals de meeste winkels al aangeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Net even bij telefoonkopen.nl en T-mobile, Belcompany geweest in Utrecht. Even opsommen waar ik geweest ben/gebeld.

Telefoonkopen.nl:
Was onderweg met de bezorgers, eind van de middag zowiezo morgenochtend. Definitieve prijzen nog niet bekend.

Saturn:
Maandag 3 november.

T-Mobile:
Nog steeds: word verwacht. Aanbieding 45 euro p/mnd 2 jaar inclusief internet. Toestel gratis.

Belcompany:
Ergens in november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderick24
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-05 16:45

Roderick24

XPS M1710

Even door de duidelijkheid. Vodafone krijgt hem deze week NIET binnen. Het wordt dus op z'n vroegst volgende week. Ik heb zojuist (voor de 20ste keer) de VF help desk aan de lijn gehad die dat bevestigde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een paniek hier :P er is toch duidelijk gezegd door iemand die naar SE heeft gebeld dat ze deze week nog uitgeleverd gaan worden..
Met een beetje geluk hebben de webshops hem dan deze week nog en gewone winkels over 1 a 2 weekjes.
patrick1988 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:33:
[...]

Ik heb zojuist ook mijn bestelling geannuleerd!
Ga zodra ik bericht heb dat het gelukt is nieuwe bestelling plaatsen.
Ik heb vanmiddag al de bestelling laten annuleren, heb nog geen bevestigingsmail ontvangen maar bij status staat hij wel als geannuleerd.
Toch eventjes oppassen!
Offtopic: Wat was jouw reden dan om te annuleren? dezelfde als mijne?

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 262543 op 27-10-2008 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06 15:07
mrc16 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 17:17:
Net even bij telefoonkopen.nl en T-mobile, Belcompany geweest in Utrecht. Even opsommen waar ik geweest ben/gebeld.

Telefoonkopen.nl:
Was onderweg met de bezorgers, eind van de middag zowiezo morgenochtend. Definitieve prijzen nog niet bekend.
Ik kijk net op hun website en daar staat ook 16 november, maar het lijkt alsof ze de tekst van de Belcompany hebben gekopieerd...of andersom... En onder de afbeelding van de telefoon staat weer: Goed leverbaar...

Que?!?! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Wicked_Wy schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 17:36:
[...]

Ik kijk net op hun website en daar staat ook 16 november, maar het lijkt alsof ze de tekst van de Belcompany hebben gekopieerd...of andersom... En onder de afbeelding van de telefoon staat weer: Goed leverbaar...

Que?!?! 8)7
Snap er ook niks van, ik ga morgenochtend iniedergeval even langs, ligt toch op de route. Aangezien ie gezegd heeft dat het toestel in de route zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276790

Rondje Amstelveen:

Vodafone Store:
Verwacht: 11-11-2008 (stond in het systeem), dus dezelfde datum als hiervoor genoemd...
In het begin alleen in het zilver (SIMlocked), de zwarte komt 'later' (whenever that may be). Ik heb m'n telefoonnummer achtergelaten en ik zou gebeld worden als de X1 (zwart/zilver) SIMlock-vrij binnenkomt.

Belcompany:
Losse prijs van het toestel was iets van 730 euro, prijzen icm abonnement waren er nog niet.
De meneer adviseerde mij eind deze week/begin volgende week nog even binnen te hoppen. Naar kleuren en/of SIMlock-vrijheid heb ik niet gevraagd.

*edit* Bij de Belcompany zeiden ze me ook nog dat hij beperkt leverbaar gaat zijn, ongeveer 2 toestellen per filiaal...

Phone House:
Verwacht: was geen datum bekend, alhoewel de mevrouw wel zei dat de X1 misschien morgen al binnenkomt. Maar begin november is de X1 zeker verkrijgbaar.
Prijzen icm abonnement waren al wel bekend, bv 140 euro bijbetalen met een Vodafone 27,50 met 9,50 Internet bundel. Naar kleuren en/of SIMlock-vrijheid heb ik niet gevraagd.

Ik wou hem ook graag simlockvrij zonder logo's en ROM van een provider i.c.m een Vodafone abo, maar dan betaal je ongeveer 280,- euro voor het toestel. Dat vind ik gezien de acties van Hi, Vodafone waarbij je het toestel al voor niks hebt een beetje teveel van het goede of zie ik dit verkeerd? Ik verwacht al snel behoorlijk wat mensen tegen te komen met een X1... en vindt het best een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276790 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 18:36:
[...]

Ik wou hem ook graag simlockvrij zonder logo's en ROM van een provider i.c.m een Vodafone abo, maar dan betaal je ongeveer 280,- euro voor het toestel. Dat vind ik gezien de acties van Hi, Vodafone waarbij je het toestel al voor niks hebt een beetje teveel van het goede of zie ik dit verkeerd? Ik verwacht als snel behoorlijk wat mensen tegen te komen met een X1... en vindt het best een beetje jammer.
Klopt, is ook erg jammer. Dacht dat het een toestel zou worden wat voor veel mensen onbereikbaar is.
Maarja hij moet de Iphone doen vergeten dus het was ook wel te verwachten dat er veel reclame voor gemaakt zou worden...Maar jammer is het wel als je denkt een geweldige unieke telefoon te hebben, maar terwijl je om je heen kijkt in de trein zie je er nog 3 anderen mee zitten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
RealWorldNeo schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:51:
[...]

Idd ik heb dit weekend in Antwerpen ook is rondgehoord in 2 verschillende winkels (Belcompany en Proximus) en in beide gevallen was de reactie van de verkoper zelf in eerste instantie "Jaaah... op dat toestel zit ik zelf ook te wachten" (dus qua toestel zitten we in ieder geval al goed, maar dat wisten we al ;) ) en "Nee, helaas kunnen we nog geen definitieve datum geven. We hopen half november, in ieder geval voor de eindejaarsperiode." Maw half november was optimistisch gedacht van hen en realisitsch eind november/begin december? En ook zo met een ondertoon van "Hoe kom je d'r bij om nu al voor een X1 te komen horen. Je
zou toch beter moeten weten dat die nu hier nog niet verkrijgbaar is." Althans zo voelde het voor mij aan. :(
Dit vind ik nu ook, ik ben nu al meermaals enkele winkels binnen geweest en op verscheidene locaties.
Gewoon ronduit ergerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-05 15:35
Rondje Amstelveen:

Vodafone Store:

Belcompany:

Phone House:

Grappig was dat ik vanmiddag ook bij de Belcompany in Amstelveen was, en dat ik gewoon een prijs kreeg voor het toestel bij verlenging van mijn huidige abbo. Nou lag die zo'n €100 hoger dan bij de webshops, dus ben niet van plan hem daar te halen... ;)

Ze zijn wel lekker eenduidig allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiescarbo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-04-2024
Roderick24 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 17:27:
Even door de duidelijkheid. Vodafone krijgt hem deze week NIET binnen. Het wordt dus op z'n vroegst volgende week. Ik heb zojuist (voor de 20ste keer) de VF help desk aan de lijn gehad die dat bevestigde.
Ik heb nu al van meerdere vodafone stores gehoord dat hij juist wel deze week binnen kwam.
Arnhem wist me te melden dat ze hem vanaf morgen zouden krijgen. Meneer zei donderdag omdat dat hun lever moment is.
Utrecht wist me te melden dat ze hem morgen zouden hebben.

Ik vind het zo vervelend dat het overal anders is. Ik hoop in ieder geval op morgen want dan ga ik even in Utrecht langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickXX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-12-2022
Misschien is het een handig idee om alle aanbiedingen van Providers i.c.m met de X1 op te sommen in één post, het liefst de startpost inclusief de voor- en nadelen per provider.
31.50 per maand inclusief Internet 3600kb/ps down - 384 kb/ps up
Contractduur 2 jaar
Prijs per belminuut/sms 0.14 cent
Totaal aantal belminuten/sms 27.50/0.14= 196 p/m (excl btw)
Beltegoed houdbaar: 2 maanden
Opzegtermijn: 3 maanden voor afloop contract
Voorlopige leverdatum: 11-11-2008

Hi
Sony Ericsson X1
Eenmalig 0,-
24,95.- per maand inclusief Internet 128kb/ps down, 64 kb/ps up exclusief online streaming
Contractduur 2 jaar
Totaal aantal belminuten/sms 30/0.14= 214 p/m (excl btw)
Voorlopige leverdatum: 29-10-08

T-Mobile
Gaat wel leveren, nog niets officieel bekend gemaakt.

KPN
Gaat wel leveren, prijzen nog niet bekend gemaakt.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Als iemand op- of aanmerkingen heeft op dit lijstje, gelieve ze mee te delen zodat we dit lijstje actueel kunnen houden en een goede prijsvergelijking kunnen maken. Ook levering via winkels als Belcompany etc zijn welkom. Voor de overzichtelijkheid en vergelijkbaarheid lijkt het me handig ons te beperken tot puur aanbiedingen zonder toestelkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RickXX schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 19:16:
Misschien is het een handig idee om alle aanbiedingen van Providers i.c.m met de X1 op te sommen in één post, het liefst de startpost inclusief de voor- en nadelen per provider.
31.50 per maand inclusief Internet 3600kb/ps down - 384 kb/ps up
Contractduur 2 jaar
Totaal aantal belminuten/sms 27.50/0.14= 196 p/m (excl btw)
Voorlopige leverdatum: 11-11-2008

Hi
Sony Ericsson X1
Eenmalig 0,-
24,95.- per maand inclusief Internet 1000kb/ps exclusief online streaming
Contractduur 2 jaar
Totaal aantal belminuten/sms 30/0.14= 214 p/m (excl btw)
Voorlopige leverdatum: 29-10-08

T-Mobile
Gaat wel leveren, nog niets officieel bekend gemaakt.

KPN
Gaat wel leveren, prijzen nog niet bekend gemaakt.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Als iemand op- of aanmerkingen heeft op dit lijstje, gelieve ze mee te delen zodat we dit lijstje actueel kunnen houden en een goede prijsvergelijking kunnen maken. Ook levering via winkels als Belcompany etc zijn welkom. Voor de overzichtelijkheid en vergelijkbaarheid lijkt het me handig ons te beperken tot puur aanbiedingen zonder toestelkosten.
Goed idee, maar veel te veel werk! Omdat alles blijft veranderen (prijzen, leverdatums)
Bovendien gelden er bij een abonement verlengen hele andere prijzen dus die zou je er ook bij moeten zetten.
Kortom best veel werk, terwijl de meeste mensen toch al hun keuze qua provider gemaakt hebben. Je kunt dan beter een lijst per webshop/winkel maken i.p.v. per provider..
Pagina: 1 2 ... 20 Laatste