Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

aKra

Intentionally left blank.

Als je via de Vodafone website verlengd dan krijg je een zwarte Xperia X1 te zien, eens kijken wat dit me gaat opleveren per post :+

[ Voor 65% gewijzigd door aKra op 23-02-2009 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:37
aKra schreef op maandag 23 februari 2009 @ 00:02:
Als je via de Vodafone website verlengd dan krijg je een zwarte Xperia X1 te zien, eens kijken wat dit me gaat opleveren per post :+
Als het goed is dat al langere tijd zo, maar je krijgt dan de zilvere heb ik vernomen.

Ik hoop voor je dat je echt de zwarte krijgt :)

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Nu online

aKra

Ja, dat hoop ik ook, als ik namelijk een zilveren krijg heeft Vodafone een probleem :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's een goeie :9

Want als je verlengt staat er nergens bij welke versie je krijgt. Er staat alleen een plaatje van een zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 12:37:
Da's een goeie :9

Want als je verlengt staat er nergens bij welke versie je krijgt. Er staat alleen een plaatje van een zwarte.
Hehe... het zal me niet verbazen als die de zilvere thuis krijgt :)

Weet iemand of het mogelijk is om je orderstatus online te bekijken? Ik herinner me niet dat ik inloggegevens heb ontvangen van Vodafone.

//EDIT
Heb het al gevonden, in de mail staat een link naar "controleer orderstatus" :)

[ Voor 9% gewijzigd door EN-IS op 23-02-2009 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Nu online

aKra

Hoe lang doen ze er dan +/- over om je order de deur uit te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
aKra schreef op maandag 23 februari 2009 @ 13:40:
Hoe lang doen ze er dan +/- over om je order de deur uit te doen?
"Bezorgtijd: Abonnement: binnen 24 uur (zonder nummerbehoud en indien op voorraad) of vanaf 4 dagen (met nummerbehoud). Nummerbehoud aanvragen samen met de bestelling.
Prepaid: binnen enkele dagen bezorgd. Nummerbehoud aanvragen via dit formulier, na ontvangst van de bestelling.
Accessoires: binnen enkele dagen bezorgd. "

Ik heb het met nummerbehoud aangevraagd, op dit moment is mijn orderstatus:
Orderstatus:Order in behandeling
Laatst gewijzigd: 21-02-2009 10:22:00
Meer info:
Niet beschikbaar

Met nummerbehoud duurt het 4 dagen staat er, of eigenlijk vanaf 4 dagen, ik ben benieuwd.

[ Voor 6% gewijzigd door EN-IS op 23-02-2009 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Nu online

aKra

Zucht... Ik heb dus wel even contact gehad met de klantenservice en dergelijke, heeft een of andere bosaap "perongeluk" mijn abonnement verlengd met een Vodafone Scherp wat nu allemaal moet teruggedraaid worden en waardoor ik dus nu geen verlenging kan bestellen voor 48-96 uur (3 werkdagen minimaal). En toen maar heel kwaad gedaan en meteen aan alle riemen getrokken maar ze blijven lief lachen en uiteindelijk kom ik geen centimeter verder... Ik heb dus binnenkort een Vodafone Scherp abonnement :| terwijl ik het daar nog nooit over gehad heb :X (nu in het bezit van Vodafone basis € 35,- wat ik ook wil houden...)

Duurt nog wel even voordat ik mijn X1 zal krijgen dus |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
aKra schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:43:
Zucht... Ik heb dus wel even contact gehad met de klantenservice en dergelijke, heeft een of andere bosaap "perongeluk" mijn abonnement verlengd met een Vodafone Scherp wat nu allemaal moet teruggedraaid worden en waardoor ik dus nu geen verlenging kan bestellen voor 48-96 uur (3 werkdagen minimaal). En toen maar heel kwaad gedaan en meteen aan alle riemen getrokken maar ze blijven lief lachen en uiteindelijk kom ik geen centimeter verder... Ik heb dus binnenkort een Vodafone Scherp abonnement :| terwijl ik het daar nog nooit over gehad heb :X (nu in het bezit van Vodafone basis € 35,- wat ik ook wil houden...)

Duurt nog wel even voordat ik mijn X1 zal krijgen dus |:(
Zo das klote, wat een sukkels werken er soms, ik had zoiets laatst ook bij T-Mobile }:O

Maar goed, succes dude! Ik hoop dat het snel wordt geregeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon dreigen met "uurtje factuurtje" en zeggen dat je je advocaat gaat bellen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Nu online

aKra

Helaas deed Vodafone dat ook weinig, gezien ze de fout toch al gaan terugdraaien... Ja, en meneer, u kunt over 2 dagen dan wel verlengen! Helemaal geweldig toch hé toch! Ja mevrouwtje... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Ik ga de x1 bestellen bij t-mobile aangezien mijn abbo daar afloopt in april.
Dus ik verleng mijn abbo via de shop en neem dan de X1... 300min/internet/1000smsbundel voor 38.50 met gratis telefoon

Wanneer kan ik hem thuis verwachten ?? Volgende week al, of 2 weken voor dat me contract afloopt ?
Had de klantenservice al gebeld maar die waren niet zo vriendelijk toen ik ze wat vroeg....... Dus ik heb dit maar niet gevraagd :)

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Firecow schreef op maandag 23 februari 2009 @ 16:18:
Ik ga de x1 bestellen bij t-mobile aangezien mijn abbo daar afloopt in april.
Dus ik verleng mijn abbo via de shop en neem dan de X1... 300min/internet/1000smsbundel voor 38.50 met gratis telefoon

Wanneer kan ik hem thuis verwachten ?? Volgende week al, of 2 weken voor dat me contract afloopt ?
Had de klantenservice al gebeld maar die waren niet zo vriendelijk toen ik ze wat vroeg....... Dus ik heb dit maar niet gevraagd :)
Je ontvangt het met een verlenging binnen 3 werkdagen. je gegevens staan al in het systeem, dus het wordt meteen naar je toe opgestuurd. Het duurt meestal een dag of twee :)

T-Mobile is best wel snel in zulke gevallen.

[ Voor 5% gewijzigd door EN-IS op 23-02-2009 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Nu online

aKra

Uiteindelijk ook maar de Vodafone locked (en dus vast zilver, maar kijken wat hieruit valt te halen) Xperia X1 besteld. Dit lukte zojuist wel via de website, in de Vodafone winkel hadden ze me verteld dat volgende maand het verschil tussen hun en de online shop wel kleiner zal worden, maar de prijzen zullen door de kredietcrisis vast niet veel lager uitvallen dan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
aKra schreef op maandag 23 februari 2009 @ 21:56:
Uiteindelijk ook maar de Vodafone locked (en dus vast zilver, maar kijken wat hieruit valt te halen) Xperia X1 besteld. Dit lukte zojuist wel via de website, in de Vodafone winkel hadden ze me verteld dat volgende maand het verschil tussen hun en de online shop wel kleiner zal worden, maar de prijzen zullen door de kredietcrisis vast niet veel lager uitvallen dan nu.
Nou, als ik in de winkel hetzelfde abbo kies met internet, moet ik 229euro dokken, via de webwinkel maar 45euro. Dat is best een grote verschil, al zouden ze wat kleiner worden, bestel ik het liever online, veel goedkoper! :)

En in de winkel kunnen ze je, online aanbieding niet aanbieden, dat is wel jammer.

[ Voor 6% gewijzigd door EN-IS op 23-02-2009 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Nu online

aKra

Klopt, veel winkels hebben dus ook bezwaar gemaakt omdat er nu veel klanten via hun weglopen zeg maar omdat de klant tegenwoordig echt wel Internet raadpleegt...

Hebben jullie advies mbt. verzekering? Ik weet dat iedereen er op tegen is, maar toch met dat scheurtjes gedoe slim om mezelf in te dekken? :?

(P.S., de bestelling ging niet helemaal in orde, ordernummer bestond niet en dergelijke, ik heb na lang bellen € 50,- extra korting weten te krijgen, die ze crediteren op mijn komende rekening!)

[ Voor 24% gewijzigd door aKra op 24-02-2009 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
aKra schreef op maandag 23 februari 2009 @ 23:27:
Klopt, veel winkels hebben dus ook bezwaar gemaakt omdat er nu veel klanten via hun weglopen zeg maar omdat de klant tegenwoordig echt wel Internet raadpleegt...

Hebben jullie advies mbt. verzekering? Ik weet dat iedereen er op tegen is, maar toch met dat scheurtjes gedoe slim om mezelf in te dekken? :?

(P.S., de bestelling ging niet helemaal in orde, ordernummer bestond niet en dergelijke, ik heb na lang bellen € 50,- extra korting weten te krijgen, die ze crediteren op mijn komende rekening!)
Ja ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Internet is een godsgeschenk :+

Ik heb er geen verzekering bij afgesloten, ik vind het zelf niet nodig, en die haarscheurtjes waren van toestellen, als ik het nog goed herinner van week 45 of week 48 (w45/w48). Die zijn al opgelost, die toestellen zijn er allang uit, dus ik maak me geen zorgen om die scheurtjes. Denk niet dat ik zo'n oud toestel nog thuis krijg toegestuurd.

Lekker, 50euro korting :) Dat zou ik ook wel willen :D

//EDIT:
Het probleem:

Veel gebruikers hebben problemen met de behuizing van de Sony Ericsson Xperia X1; bij velen begint de behuizing scheuren of bobbels te vertonen, maar ook de lak wil bij veel afbladderen. Dit probleem is tot nog toe grotendeels bij de W44 Batch waargenomen (Batchnummer is terug te vinden onder de batterij), echter duiken er hier en daar ook exemplaren uit W45 en W46 op met hetzelfde probleem.
Bovenstaand probleem zou natuurlijk niet voor mogen komen bij een apparaat van ~€600+ van amper een maand of 2 oud.
Het Sony Ericsson Xperia X1 Scheuren / Problemen topic

[ Voor 22% gewijzigd door EN-IS op 24-02-2009 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Nu online

aKra

In de Vodafone winkel hadden we twee dozen geopend van een recentelijke levering, en helaas waren die ook W44 als ik me niet vergis... Ik denk dat Vodafone gewoon een enorme batch heeft gekocht met de Vodafone branding en dus daarom verkeerde week :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
aKra schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 18:37:
In de Vodafone winkel hadden we twee dozen geopend van een recentelijke levering, en helaas waren die ook W44 als ik me niet vergis... Ik denk dat Vodafone gewoon een enorme batch heeft gekocht met de Vodafone branding en dus daarom verkeerde week :X
Ja kan ik me goed voorstellen, maar de kans is echt klein dat we een batch van w44/45 krijgen, dat zou wel erg lullig zijn voor ons. Ik heb sinds december gewacht op de zwarte, bestel ik de zilvere uiteindelijk en krijg ik een toestel uit een slechte batch, ik stuur het meteen terug hoor :|

Maar goed, als eerste wat ik straks ga doen, is controleren uit welke het toestel komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Nu online

aKra

We zullen het beiden afwachten, jij hebt hem ook online besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
aKra schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 18:42:
We zullen het beiden afwachten, jij hebt hem ook online besteld?
Ja de 21ste al, met nummerbehoud. Ik heb vandaag van de klantenservice begrepen dat nummerbehoud is aangevraagd, maar nog geen reactie is ontvangen van T-Mobile. Ik heb ook begrepen dat T-Mobile binnen 3 dagen moet reageren (wettelijk vastgelegd, wel zo fijn :)). Daarna sturen ze het meteen op, binnen een werkdag na ontvangst van reactie van T-Mobile.

Laat je me weten wanneer je je toestel binnen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Nu online

aKra

Ja, ik laat het je weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook benieuwd. Mocht je toch de zwarte krijgen dan bestel ik ook meteen.

24x27,50 + 7,19 = 660 euro voor een X1, SMS blox, 2 jaar 22,50 abbo en Internet blox. Niet slecht volgens mij :? (als het om een zwart toestel gaat dan).

Het verbaast mij dat Vodafone mij al een paar dagen niet meer gebelt heeft :+

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2009 03:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 15:25
Ik weet niet of dit mijn schuld is of die van vodafone/telfort, maar het volgende is mijn verhaal:

Ik heb in januari een overstap aangevraagd met nummerbehoud van Telfort naar Vodafone. Op het aanvraagformulier moest je aangeven of je je abonnement al had opgezegd of niet, maar er stonden verder geen consequenties bij. Ik heb mijn vorige abonnement nog niet opgezegd, dus dat heb ik aangegeven.
Binnen een paar dagen kreeg ik een melding van Vodafone dat volgens Telfort mijn gegevens niet klopten met wat er op het contract van Telfort stond en wat ik had ingevuld op de website van Vodafone, dat is opzich vreemd omdat deze gegevens al mijn hele leven lang hetzelfde zijn. Toch bleven ze zeuren dat het niet klopte totdat ik een mail terugstuurde (na 3 netjes beantwoorde e-mails) dat het probleem dan toch echt bij hun of bij Telfort zou liggen en dat ze het maar uit moesten zoeken.
Twee dagen later werd ik gebeld voor een leverafspraak, kennelijk konden ze het toch oplossen met Telfort. Bij de levering zat een brief dat per 20-2 mijn nieuwe simkaart en abonnement geactiveerd zouden worden, met behoud van mijn huidige nummer. 21-2 was dat nog niet gebeurd, dus toen heb ik maar even gebeld hoe het zat. Bij de klantenservice gaven ze echter aan dat de activatiedatum 20-4 zou zijn. Ze hebben toen wel de wensdatum vervroegd naar 25-2 met de melding dat ik de 24e maar even moest bellen om te verifieren of dat goed was gegaan.
Niet dus, nu is er volgens Vodafone geen andere keuze dan te wachten tot 20-4 voordat mijn abonnement actief wordt. (Overigens loopt mijn Telfort abonnement officieel af in maart)

Effectief heb ik nu dus een telefoon gekregen waar ik voorlopig niets mee kan aangezien hij gesimlocked is (Vodafone wilde me ook niet tegemoet komen door de unlockcode gratis te verstrekken). Tegen de tijd dat ik de telefoon in gebruik kan nemen zal hij al 4 maanden oud zijn en zal ik dus al 4 maanden van mijn garantie kwijt zijn zonder dat ik de telefoon heb kunnen gebruiken/testen.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Nu online

aKra

Vroeger kreeg je altijd een tijdelijk nummer zodat je al wel aan je nieuwe abonnement kon beginnen, is dat geen oplossing dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
Dat zou een optie kunnen zijn, dat meisje van de klantenservice heeft het daar echter nooit over gehad. Ik denk dat ik mijn telefoon simlockvrij ga maken ook al mag dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
MagicTempest schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 10:22:
Dat zou een optie kunnen zijn, dat meisje van de klantenservice heeft het daar echter nooit over gehad. Ik denk dat ik mijn telefoon simlockvrij ga maken ook al mag dat niet.
Ja dat ga ik ook doen, ik heb ook nummerbehoud aangevraagd, ik begrijp je verhaal, wie wil er nou een toestel hebben en zijn eigen nummer niet kunnen gebruiken. Best vervelend. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je dan eerst je abonnement bij T-Mobile opzeggen (met 3 maanden opzegtermijn) en dan bij Vodafone aangeven dat je dat nummer wil behouden, of moet je eerst bij Vodafone je nieuwe abo afsluiten, aangeven dat je een nummer wilt porteren vanaf T-Mobile en daarna bij T-Mobile je abo opzeggen?

Wat is handiger? Aan de telefoon zei zo'n mens van T-mobile dat als ik eerst zou opzeggen en in de loop van die 3 maanden bij een nieuwe provider zou aangeven dat ik het nummer van T-mobile mee wilde nemen, dat het best wel zou kunnen dat het nummer dan al niet meer beschikbaar was :-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 14:28:
Moet je dan eerst je abonnement bij T-Mobile opzeggen (met 3 maanden opzegtermijn) en dan bij Vodafone aangeven dat je dat nummer wil behouden, of moet je eerst bij Vodafone je nieuwe abo afsluiten, aangeven dat je een nummer wilt porteren vanaf T-Mobile en daarna bij T-Mobile je abo opzeggen?

Wat is handiger? Aan de telefoon zei zo'n mens van T-mobile dat als ik eerst zou opzeggen en in de loop van die 3 maanden bij een nieuwe provider zou aangeven dat ik het nummer van T-mobile mee wilde nemen, dat het best wel zou kunnen dat het nummer dan al niet meer beschikbaar was :-S
Het beste is niet opzeggen, bij vodafone nieuwe abbo nemen met nummerbehoud, wordt voor jou opgezegd en de nummer wordt zo snel mogelijk geporteerd (meestal is 3 maanden opzegtermijn, dus het kan 3 maanden duren voordat ze het nummer hebben overgenomen).

En dat mens, heeft gelijk, het kan zo zijn dat ze weigeren je nummer vrij te geven aan Vodafone omdat het al is opgezegd. Maar dat was vroeger, dat is nu niet meer zo, je kan nog op de laatste dag van het contract je nummer over laten nemen door Vodafone/T-Mobile/Debitel/KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Nu online

aKra

Zojuist te horen gekregen dat mijn bestelling op 'status 3' staat, wat inhoudt dat hij klaar voor verzending is... Morgen, overmorgen, etc. ga zo maar door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
aKra schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 18:05:
Zojuist te horen gekregen dat mijn bestelling op 'status 3' staat, wat inhoudt dat hij klaar voor verzending is... Morgen, overmorgen, etc. ga zo maar door ;)
Zo dat is snel, mijne is nog steeds niet gewijzigd :/

Ik had gehoopt het deze week te ontvangen, ik hoop dat ze het deze week nog redden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Nu online

aKra

EN-IS schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 19:38:
[...]

Zo dat is snel, mijne is nog steeds niet gewijzigd :/

Ik had gehoopt het deze week te ontvangen, ik hoop dat ze het deze week nog redden :)
Wellicht omdat ik verleng en dat dus 100% doorgaat, en jij een nieuw abonnement wat allemaal geregeld moet worden. Overigens kan ik mijn online bestelstatus niet zien en moet ik bellen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
aKra schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 21:51:
[...]

Wellicht omdat ik verleng en dat dus 100% doorgaat, en jij een nieuw abonnement wat allemaal geregeld moet worden. Overigens kan ik mijn online bestelstatus niet zien en moet ik bellen :X
Ja klopt. Hoe bedoel je, je kunt je bestelstatus niet zien? Als je inlogt met je e-mail en ordernummer, dan zie je je order, of is die nog steeds niet gewijzigd bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Nu online

aKra

EN-IS schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 23:10:
[...]

Ja klopt. Hoe bedoel je, je kunt je bestelstatus niet zien? Als je inlogt met je e-mail en ordernummer, dan zie je je order, of is die nog steeds niet gewijzigd bij jou?
Dan geeft hij gewoonweg niks weer, echter, als ik naar mijn Vodafone ga en dan kies voor verlengen dan zegt hij kan niet verlengen ordernummer # is in progress.

• EN-IS
aKra schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 23:40:
[...]

Dan geeft hij gewoonweg niks weer, echter, als ik naar mijn Vodafone ga en dan kies voor verlengen dan zegt hij kan niet verlengen ordernummer # is in progress.
Vreemd, bij mij geeft het tenminste wat weer, maar order is nog steeds niet gewijzigd, sinds zaterdag al niet... pfff, ik haat wachten :)

• aKra
  • Nu online

aKra

EN-IS schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 00:22:
[...]

Vreemd, bij mij geeft het tenminste wat weer, maar order is nog steeds niet gewijzigd, sinds zaterdag al niet... pfff, ik haat wachten :)
Ze zijn gewoon bezig met je nummerporteren en met het contract, dat duurt altijd even... Had je naar de Vodafone winkel moeten gaan, had je naar buiten kunnen lopen met je nieuwe telefoon ;)

Maar dat kost je gewoon even € 50,- extra :+ (in mijn geval)

Edit:
En volgens een Vodafone medewerker is hij gisteren of vandaag verzonden, dus ik krijg hem vandaag of morgen :+

[ Voor 11% gewijzigd door aKra op 26-02-2009 11:31 ]

• EN-IS
aKra schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 00:53:
[...]

Ze zijn gewoon bezig met je nummerporteren en met het contract, dat duurt altijd even... Had je naar de Vodafone winkel moeten gaan, had je naar buiten kunnen lopen met je nieuwe telefoon ;)

Maar dat kost je gewoon even € 50,- extra :+ (in mijn geval)

Edit:
En volgens een Vodafone medewerker is hij gisteren of vandaag verzonden, dus ik krijg hem vandaag of morgen :+
Heheh... dat klopt niet helemaal :)

Ik ben naar de Vodafone winkel geweest, ik moest 230euro betalen voor het toestel, online moest ik maar 45euro betalen (zelfde abbo en dergelijke). Dus die 50euro verschil was niet in mijn geval zo :D

Ik heb vandaag ook begrepen dat je wordt gebeld door de callcenter voor een afspraak, als nummerportering is geaccepteerd, ik moet even geduld hebben :)

• Cambach
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-02-2024
Nog steeds geen zwarte versie bij Hi...

:X

• aKra
  • Nu online

aKra

Hij is binnen!

09W02 is het, woei!

[ Voor 45% gewijzigd door aKra op 26-02-2009 14:25 ]

• Cambach
aKra schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 14:22:
Hij is binnen!

09W02 is het, woei!
Kleur?

• EN-IS
aKra schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 14:22:
Hij is binnen!

09W02 is het, woei!
Gefeliciteerd! :+ En lekker, W02 :)

Je gaat ons toch niet verlaten nu je je toestel binnen hebt he :P

• aKra
  • Nu online

aKra

Nee, nee, ik ben er nog wel hoor... Alleen druk bezig geweest met de accu leeg te trekken :+

Het is een zilveren, en ik vind het eigenlijk wel best, moet ik brieven gaan sturen en daar heb ik geen zin in. Het is namelijk wel incorrect dat je op de website een zwarte ziet, dat is bedrog :)

• EN-IS
aKra schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 18:58:
Nee, nee, ik ben er nog wel hoor... Alleen druk bezig geweest met de accu leeg te trekken :+

Het is een zilveren, en ik vind het eigenlijk wel best, moet ik brieven gaan sturen en daar heb ik geen zin in. Het is namelijk wel incorrect dat je op de website een zwarte ziet, dat is bedrog :)
Hehe... Goed, speelse ermee.

En ja, kan ik me goed voorstellen, je wordt gewoon in feite voorgelogen, en dan kun je het ook niet meer terug draaien.

Veel plezier met je toestel, en houd ons op de hoogte.

• aKra
  • Nu online

aKra

Ben m'n best aan het doen om hem te updaten, lukt alleen niet echt... :X

Die tool zegt eerst backuppen, maar zijn er dan backup tools? :X

[ Voor 32% gewijzigd door aKra op 26-02-2009 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
aKra schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 21:58:
Ben m'n best aan het doen om hem te updaten, lukt alleen niet echt... :X

Die tool zegt eerst backuppen, maar zijn er dan backup tools? :X
Bedoelt het programma niet "backup je contacten enzovoort" maar dan handmatig?

En ik dacht dat er bij Sony Ericosson er altijd een backup programma was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Nu online

aKra

De PC Suite van SE werkt gewoonweg niet met de Xperia X1, staat ook op de website van SE :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
Nou, de mijne is nu geunlocked en dat werkt prima. Voor 18 euro kun je via een bekende unlocksite (als ik dat niet mag zeggen dan hoor ik dat wel) een unlockcode bestellen.

[ Voor 8% gewijzigd door MagicTempest op 27-02-2009 12:13 . Reden: website naam weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
MagicTempest schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 11:25:
Nou, de mijne is nu geunlocked en dat werkt prima. Voor 18 euro kun je via *******.com (als ik dat niet mag zeggen dan hoor ik dat wel) een unlockcode bestellen.
Ik kreeg laatst een waarschuwing (en daar had ik het niet eens over unlocken), ik zou het als ik jouw was het weghalen, voordat je een waarschuwing krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Nu online

aKra

Inderdaad, is tegen de policy in. Als iemand iets wilt vinden, kunnen ze dat makkelijk via Google :+

EN-IS:
Als je hem krijgt als eerste even upgraden, is redelijk makkelijk. Hoef je daarna niet meer alles er op te zetten enzo :) (Vodafone komt met oude ROM).

[ Voor 44% gewijzigd door aKra op 27-02-2009 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
aKra schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 11:47:
Inderdaad, is tegen de policy in. Als iemand iets wilt vinden, kunnen ze dat makkelijk via Google :+

EN-IS:
Als je hem krijgt als eerste even upgraden, is redelijk makkelijk. Hoef je daarna niet meer alles er op te zetten enzo :) (Vodafone komt met oude ROM).
Bedankt, zal ik zeker doen, maar ik krijg het pas volgende week denk ik, want T-Mobile (wat een klootzakken) hebben de nummerportering datum van Vodafone niet geaccepteerd, hierdoor wordt het pas vanaf vandaag over 4 maanden het nummer overgezet, wat eigenlijk niet kan, want een opzegtermijn is 3 maanden :S

Dus Vodafone moet nu op de nieuwe reactie van T-Mobile wachten. Jammer, ik had gehoopt het deze week te ontvangen, nu moet ik tot volgende week wachten.

Misschien had ik toch bij T-Mobile moeten verlengen, ach ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:20
Ik denk er overna om een xperia met vodafone 22,50 abo te nemen. Maar wanneer je niet alles opbelt/sms gaat het dan steeds door naar de volgende maand? Want ik kom nooit aan de 200 belminuten/400 smsjes toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Waffle schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 12:32:
Ik denk er overna om een xperia met vodafone 22,50 abo te nemen. Maar wanneer je niet alles opbelt/sms gaat het dan steeds door naar de volgende maand? Want ik kom nooit aan de 200 belminuten/400 smsjes toe.
Bijna bij alle aanbieders gaat je belminuten minimaal 2 maanden mee, bij T-Mobile Flex eindeloos, bij Vodafone 2 maanden, de rest weet ik niet :)

En ik krijg mijn XPERIA eindelijk! Morgen rond etens tijd heb ik het binnen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
EN-IS schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 23:04:
[...]

Bijna bij alle aanbieders gaat je belminuten minimaal 2 maanden mee, bij T-Mobile Flex eindeloos, bij Vodafone 2 maanden, de rest weet ik niet :)

En ik krijg mijn XPERIA eindelijk! Morgen rond etens tijd heb ik het binnen! :)
Na al die tijd toch maar een zilvere besteld? Of toch een zwarte via gsmweb ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:27
Zo ook een X1 besteld, althans mijn abo verlengt bij Vodafone. Wel een leuke aanbiding gekregen:

- Vodafone 27,50 (24 maanden nu voor 22,- euro)
- SMSblox a 2 euro (24 maanden nu voor 0,- euro)
- Onbeperkt internet a 9,95 (eerste 12 maanden 4,95 daarna 9,95)
- Toestel gratis

Al met al niet echt een slechte deal, moest er wel flink voor onderhandelen met vodafone want om vage reden zou ik voor het toestel moeten betalen. En dat zag ik niet zitten.

Levering is als het goed is volgende week, of de week daarop. Maar goed heb geduld ;)

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zwart? Zilver? Via de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
Zilver, en via de telefoon want het aanbod op mijnaanbod pagina was bedroevend terwijl ik al 4 jaar klant ben bij die flippies daar. Dus vond wel eens tijd voor een lucratief aanbod (vorige telefoons waren een N70 en een N95) die ook wel wat hebben gekost.

Dus eens telefonisch gebabbeld en offertes laten opstellen. Deze afgelopen dinsdag wel afgerond al kreeg ik toen te horen dat ik plots 12 euro moest bij betalen voor de X1. Nu ging het mij niet om die 12 euro maar om het principe dat het tegen de offerte in ging. Dus veel heen en weer gebabbel (45 minuten uiteindelijk verder) alles afgerond met 0,- euro.

Nu eens zien hoe snel de X1 geleverd word (5 tot 10 werkdagen werd gemeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Cambach schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 08:05:
[...]

Na al die tijd toch maar een zilvere besteld? Of toch een zwarte via gsmweb ofzo?
Helaas geen zwarte kunnen regelen via de providers (ik wacht al sinds november op de zwarte, geen zin meer om te wachten :/ ). T-Mobile zei een aantal weken terug, we hebben het, en vorige week nog van we hebben de zwarte niet.

GSMweb is veel duurder vergeleken met wat ik er voor heb moeten betalen bij Vodafone.

Ik heb maar de zilvere via Vodafone besteld.
Zilver, online besteld, duurde wel 2 weken (met nummerbehoud) :)

[ Voor 5% gewijzigd door EN-IS op 05-03-2009 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
Word ik net gebelt dat mijn telefoon is aangekomen. Euhm 5 tot 10 werkdagen is dus in de praktijk 2 werkdagen in mijn geval. Dat is ronduit snel te noemen. Het zou kunnen dat het met verlengingen sneller gaat dan switch van provider of van abo met nummerbehoud.

Ik kan alleen maar zeggen dat Vodafone zijn verwachtingen voorlopig weer meer dan waar maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Wicked-Game schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 13:08:
Word ik net gebelt dat mijn telefoon is aangekomen. Euhm 5 tot 10 werkdagen is dus in de praktijk 2 werkdagen in mijn geval. Dat is ronduit snel te noemen. Het zou kunnen dat het met verlengingen sneller gaat dan switch van provider of van abo met nummerbehoud.

Ik kan alleen maar zeggen dat Vodafone zijn verwachtingen voorlopig weer meer dan waar maakt.
Ja klopt, ik wou ook je een reactie geven, dat je het sneller kon verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
Ik heb hem ook maar besteld. 18 euro per maand vind ik een redelijk bedrag voor zo'n toestel. 200 belminuten/400 smsjes is ook netjes vind ik. Wel vaag trouwens dat smsen via prepaid eigenlijk gewoon goedkoper is dan in een abo. Wanneer ik mijn prepaid met 20 euro opwaardeerde kreeg ik 50 gratis smsjes en ik smste voor 8 cent per smsje.Zonder de 20% korting en dubbele smsblox zou smsen gewoon 11 cent kosten. Dat vind ik enigszins toch wel vreemd.

Maar doordat ik nu op kamers woon gebruik ik het bellen met mobiel steeds vaker en gingen de telefoonkaarten er bij mij er echt snel doorheen, want dat kostte toch nog 30 cent per minuut..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
is het niet 150 minuten** / 300 smsjes** voor die 18,- ?

Abonnementskosten : € 22.50 inclusief BTW per maand
Aktie abonnementskosten* : € 18.00 inclusief BTW per maand
Minuten/smsjes per mnd : 150 minuten** / 300 smsjes**
Gesprekskosten :
per minuut, inclusief BTW € 0.12 binnen de bundel
€ 0.25 buiten de bundel
SMS kosten :
per sms, inclusief BTW € 0.25 buiten de bundel
Netwerkaktie : Geen aansluitkosten +
24 maanden abonnement voor € 18,- per maand +
extra toestel korting icm internet +
100% korting op Voordeel SMS BloX +
6 maanden € 5,- korting op Zorgeloos Mobiel internet
Geldigheidsperiode : 1 maart t/m 31 maart 2009

Overigens reken je niet rijk... in theorie als ik hem doorreken kom je op 26,25 p/m uit ;) Hoe kom ik op dit bedrag:

24 x 18 = 432
6 x 4,50 = 27
18 x 9,50 = 171

Bij elkaar opgeteld 630/24 = 26,25 p/m

[ Voor 87% gewijzigd door Wicked-Game op 05-03-2009 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Ik heb em binnen, eindelijk :)

Zit er nu mee te spelen. Batterij leeg maken, zodat ik het zo goed kan opladen, en updaten. :)

Eerste indruk, vette mobiel, mis een aantal functies maar daar zijn een aantal programma's voor heb ik begrepen, voor de rest ziet het er gelikt uit. Slider is smooth, knoppen lichen leuk op :)

[ Voor 7% gewijzigd door EN-IS op 05-03-2009 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
EN-IS schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 17:10:
Ik heb em binnen, eindelijk :)

Zit er nu mee te spelen. Batterij leeg maken, zodat ik het zo goed kan opladen, en updaten. :)

Eerste indruk, vette mobiel, mis een aantal functies maar daar zijn een aantal programma's voor heb ik begrepen, voor de rest ziet het er gelikt uit. Slider is smooth, knoppen lichen leuk op :)
Zit hier ook al te spelen, en moet zeggen dat ik gruwelijk moet wennen. Jaren lang symbian gehad en dan is dit wel even andere koek. Maar ook wel duidelijk te begrijpen. Nu alleen nog even uitvogelen als die oplaad hoe ik mijn scherm compleet kan dimmen. Want hij ligt naast me op het nachtkastje snachts en moet niet teveel licht hebben.

Eerste indruk is solide, mooi, smooth en degelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geeft 'ie licht tijdens laden? Serieus, dat is echt bout :X

Hoe bevalt het bedienen tov Symbian? Heb nu zelf ook een Symbian phone (Nokia 6120) en dat bevalt me wel goed. Alleen te weinig RAM en schermresolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 04:18:
Geeft 'ie licht tijdens laden? Serieus, dat is echt bout :X
Dat is raar, toen ik het via me PC ging opladen, ging die vanzelf uit (de scherm dan), ik heb een stopcontact nog niet geprobeerd. Telefoon ligt nu bij een vriend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Gisteren nacht eens geprobeerd, maar telefoon (scherm) gaat gewoon automatisch uit als die wordt opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
Wicked-Game schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:28:
is het niet 150 minuten** / 300 smsjes** voor die 18,- ?

Abonnementskosten : € 22.50 inclusief BTW per maand
Aktie abonnementskosten* : € 18.00 inclusief BTW per maand
Minuten/smsjes per mnd : 150 minuten** / 300 smsjes**
Gesprekskosten :
per minuut, inclusief BTW € 0.12 binnen de bundel
€ 0.25 buiten de bundel
SMS kosten :
per sms, inclusief BTW € 0.25 buiten de bundel
Netwerkaktie : Geen aansluitkosten +
24 maanden abonnement voor € 18,- per maand +
extra toestel korting icm internet +
100% korting op Voordeel SMS BloX +
6 maanden € 5,- korting op Zorgeloos Mobiel internet
Geldigheidsperiode : 1 maart t/m 31 maart 2009

Overigens reken je niet rijk... in theorie als ik hem doorreken kom je op 26,25 p/m uit ;) Hoe kom ik op dit bedrag:

24 x 18 = 432
6 x 4,50 = 27
18 x 9,50 = 171

Bij elkaar opgeteld 630/24 = 26,25 p/m
O ja ik bedoelde 300 smsjes/150 belminuten. Verder rekende ik dat zorgeloos internet er niet bij. Maarja.

Ik had overigens nog gebeld met vodafone van wanneer ze hem ongeveer zouden leveren. Zegt dat meisje aan de telefoon van wanneer ik hem nu voor je bestel krijg je hem binnen 24h binnen. Ik dacht al dat is wel heel erg snel, maar ja op internet bestellen duurt meestal een dag of iets dergelijks. Ik was dus in volle hoop dat hij gister aan zou komen, maar helemaal niks. Heb ik weer gebeld naar vodafone zeggen ze 5 tot 10 werkdagen..

Is dit een normale wachttijd voor een telefoon met abo via internet? Ik heb namelijk nog nooit zoiets besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag wou ik de Xperia nemen bij een abonnement van KPN, om precies te zijn een KPN Flexibel 32,50 voor 2 jaar.
Nu heb ik al eerder een flexibel abonnement afgesloten bij KPN, maar daarvan was het toestel kapot gegaan. Dat contract loopt over ongeveer 10 maanden af, maar ik wil wel een nieuw toestel hebben. Maar goed, vandaag was ik dus afgewezen voor een nieuw contract. Ik heb altijd netjes op tijd m`n rekeningen betaald, dit zou m`n 2de contract worden en echt nooit problemen gehad met KPN.
Weet iemand misschien waardoor dit zou kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat je je huidige kapotte toestel nog niet hebt 'afbetaald'? Een 'gratis' telefoon bij een abbo is in feite gewoon een telefoon op afbetaling, waarbij de aflossing in de maandelijkse abbokosten zit. Ik zou zeggen: stel ze voor om je abbo voor het komende half jaar vooruit te betalen ofzo.. Met die achterlijke inflatie zou dat heel voordelig zijn voor KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
Voor de mensen die ook nog steeds wachten op de zwarte versie van de X1 bij de providers, hierbij een reactie van één van de redacteuren van "allaboutphones".

Momenteel heeft Sony Ericsson nog steeds last van productieproblemen. Daarnaast heeft The Phone House inderdaad de kleur voor een bepaalde tijd opgekocht waardoor ze het alleenrecht hebben gekregen om het voor een periode te verkopen. Onduidelijk is nog wanneer dit afloopt. Je kunt hem anders altijd importeren via het buitenland via een webshop of toch even bij TPH langs gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gsmweb heeft ook de zwarte, 2call ook.

Maar het alleenrecht afkopen op de zwarte. Wat zijn dat nou weer voor gare Apple praktijken 8)7

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2009 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde even melden dat bij 2call de Zwarte gratis is met 2 jaar Vodafone 22,50 (20% korting) + internet blox + gratis voordeel SMS blox + 6 maanden 50% korting op de internet blox.

Dat wordt dan:
24x18
18x9,50
6x4,75
______+
€574,5

Dit is dan in het geval van een nieuw contract. Met verlenging is het opeens €99 :(

Mocht iemand van plan zijn hier een nieuwe abbo te halen en liever een zilveren te willen... ik ruil graag :D

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2009 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
Ik heb toch maar de zwarte besteld via gsmweb. Moest 130 euro bij betalen voor hi20 met eindeloos online 2 jaar abbo.

Geen zin meer om te wachten op Hi zelf. Heb alleen nog 2 vragen.

- Hoe zit het met de garantie? Volgens gsmweb.nl heb ik garantie bij Sony Ericsson. Moet ik hen dan gewoon bellen als er wat mis mee is? Iemand ervaring mee? Of zeggen zij dan dat ik toch bij gsmweb moet zijn?

- Ik wilde hi20 verlengen met eindeloos online. Bij gsmweb heet het echter Hi Online 16,95 met eindeloos online. Weet iemand of dit wel hetzelfde is? Zijn wel dezelfde smsjes/belminuten. Maar als ik saldo sms naar 1244 dan krijg ik terug: Melding Hi Online 16,95: Uw tegoed is €34,52 tot factuur 08 april.

En verder krijg ik een 2e smsje voor het data gebruik.

Vroeger kreeg ik altijd. Melding Hi euro 20: Je hebt nog ..% van je bundeltegoed over tot factuur 08 april.

Met andere woorden. Staat hi20 gelijk aan Hi online 16,95? Ik kon namelijk helemaal geen hi20 vinden op de site van gsmweb.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 00:29:
Ik wilde even melden dat bij 2call de Zwarte gratis is met 2 jaar Vodafone 22,50 (20% korting) + internet blox + gratis voordeel SMS blox + 6 maanden 50% korting op de internet blox.

Dat wordt dan:
24x18
18x9,50
6x4,75
______+
€574,5

Dit is dan in het geval van een nieuw contract. Met verlenging is het opeens €99 :(

Mocht iemand van plan zijn hier een nieuwe abbo te halen en liever een zilveren te willen... ik ruil graag :D
Ik weet niet hoe jij op 574,5 komt, maar het is toch echt 631,5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, je hebt gelijk. Geen idee hoe ik erbij kom 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Nog mensen die hier de zwarte hebben besteld bij een provider?

* EN-IS moet zeggen dat hij niet echt tevreden is met zijn X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb momenteel een zwarte X1 in bestelling bij 2Call.nl

Status staat nu op: wacht op goedkeuring nummerbehoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

EN-IS schreef op maandag 16 maart 2009 @ 13:31:
Nog mensen die hier de zwarte hebben besteld bij een provider?

* EN-IS moet zeggen dat hij niet echt tevreden is met zijn X1
Standaard is de X1 idd niet zo spannend.. de telefoon wordt pas leuk als je hem gaat customizen. (Andere ROM erop zetten).

Ik heb blijkbaar toch een goede keuze gemaakt door in november een zwarte X1 te importeren uit Engeland.. als ik hiervoor zou moeten wachten op een NL shop...

[ Voor 17% gewijzigd door Xof op 17-03-2009 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Xof schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 14:46:
[...]

Standaard is de X1 idd niet zo spannend.. de telefoon wordt pas leuk als je hem gaat customizen. (Andere ROM erop zetten).

Ik heb blijkbaar toch een goede keuze gemaakt door in november een zwarte X1 te importeren uit Engeland.. als ik hiervoor zou moeten wachten op een NL shop...
Ja klopt, ik heb ook als eerst de ROM van Itje erop gezet, paar dagen gebruikt en toen terug gegaan naar GENERIC UK ROM, kon niet wennen.

Maar nu blijkt, dat ik gewoon niet aan een WM toestel kan wennen, dit is me eerste WM toestel, maar niet mijn eerste SE toestel, de reden waarom ik de X1 heb genomen is omdat het een SE toestel is (grote fan :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem laatst via t-mobile besteld, zij zeggen dat het 10 werkdagen duurt. Duurt het echt 10 werkdagen of hebben sommige mensen hem ook eerder gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
Ik heb de zwarte x1 nu twee a drie weken en ik ben erg tevreden.

Het is bij het begin even wennen maar alles even customizen en het werkt allemaal perfect. Even internetten, filmpje kijken, muziek luisteren, tomtom navigatie, fotootje maken, filmpje schieten. Allemaal perfect.

Had m besteld bij GSMweb en was binnen 2 dagen in huis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt je abbo bij Vodafone ook verlagen.

http://help.vodafone.nl/c...ated=&p_olh=0&p_faqid=912

Nu vraag ik me af: zou dit kunnen: Xperia X1 met 27,50 abbo ergens kopen en dan na een half jaren verlagen met behoud van de 20% abbokorting?

Kun je een NL versie ook flashen naar een UK versie trouwens? Ik heb echt zo'n hekel aan een telefoon in m'n eigen taal :+

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2009 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gozoman
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 02:24
Na een jaar lang de Xperia X1 gevolgd te hebben en te wachten tot de eerste gebruikerservaringen, heb ik er nog steeds voor gekozen hem NIET te bestellen. Ik zit niet te wachten op toestellen die scheuren krijgen en al dat geregel en tijd dat ik hem kwijt ben. Ook toestellen van week 2 krijgen ze. Ik heb besloten te wachten tot de aangekondigde modificaties zijn doorgevoerd en ik een mooie zwarte kan bestellen. Misschien komt de X2 wel in de tussentijd...
Heel erg jammer dat ik die beslissing moet nemen, maar ik zie nog steeds ander geen toestel met dezelfde specificaties.
Vinden jullie het dom dat ik zo denk? Zijn er nog meer mensen die zo denken of ben ik echt de enige? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc_wracker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 23:36
Ik heb momenteeel een abo bij debitel lopen. Deze is al opgezegd en ben daarom ook op zoek naar een ander toestel plus abo. Heeft er hier iemand ervaring met het nummerbehoud bij vodafone? Zou ik er goed aan doen om het abo bij vodafone nu al aan te vragen? Loop ik natuurlijk wel het risico om één maand dubbel te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Tjah, wat moeten wij hiervan denken? Ik weet niet hoe nodig jij een nieuw telefoon wil, ik zou iig niet nog een jaar met me vorige ramptelefoon kunnen (n73). Persoonlijk heb ik gewoon besteld, met in het achterhoofd natuurlijk dat er altijd kans is op scheuren en de problemen daarbij. Telefoon is geweldig en maar hopen dat de scheuren niet bij jezelf zal komen =P. Ik zou gewoon kopen als ik jou was, voorzichtig met het toestel omgaan en een hoesje erbij halen. Maar wel wetend dat er een kans is dat het wel ineens zou kunnen scheuren.
Het beste is om het via hun te laten, is nu al telaat voor. Maar geen paniek, je kan gewoon een nieuwe abbonement nemen bij Vodafone mét nummerbehoud. En waarom je 1 maand dubbel moet betalen snap ik niet? Je kan tot 4 maanden van te voren het toestel al halen en later pas in laten gaan. Dus als jou ouwe abbonement over 2 maanden stopt, gaat dan ook je nieuwe in.

[ Voor 7% gewijzigd door BoyzNDaHood op 05-04-2009 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
En ik heb em weggedaan! :)

De design is erg kewl, alleen ik kon maar niet wennen aan WM! Wat een puinhoop is wm toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er gisteren eentje gehaald.

Lokaal gekocht, de zwarte met verlenging Vodafone 2 jaar 27,50 + internet (2 jaar 20% korting op abbo, 6 maanden 5 euro korting op internet en 24 maanden gratis voordeel sms blox) + 49 euro bijbetalen.

Ik moet inderdaad ook erg wennen aan WM. Wat een rommeltje en wat traag tov Symbian (Nokia 6120). Maar wel erg compleet en dat notities tekenen is gaaf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Ik vind WM geweldig. Hoe vaker ik em gebruik (kheb em 3 maanden ofzo), hoe beter ik et vind. Verschillende tegelijk programma's aan, panels, veel software etc. Enige minpunt is het af en toe super traag en blijven hangen. Maar wennen aan WM? Gooi wat panels erbij (SPB Mobile Shell, PointUI of TouchFlo 3D) en het is net als elk andere telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

Aangezien het niet mag in het Tech topic, dan maar hier een kick.. De Xperia is bij Hi nog steeds niet in het zwart leverbaar :+

Ik krijg blijkbaar een 'redelijke' korting via de webshop die ze me in de winkels niet konden aanbieden, voor een 1 jarig abbo, Hi Online Student 15 + Eindeloos Online met de eerste drie maanden korting. Dit komt neer op 3 maanden 16,45 en 9 maanden 24,95, en een aankoopbedrag van 139,95 wat leidt tot een totaalbedrag van 413,85 voor de telefoon met een jaartje internetten eraan vast, ik bel zeer weinig en krijg nu ook per maand m'n 75 minuutjes niet op.

Helaas lijkt de levering me te gaan tegenvallen, bij al mijn vorige bestellingen werd ik dezelfde dag nog teruggebeld maar hier staat het nu al een week op 'order being picked'. Ach, als het nog iets langer duurt haalt de refresh/update van de iPhone me misschien wel over, of een fatsoenlijk Android toestel. }:O
Pagina: 1 ... 19 20 Laatste