Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:41
Mijn gratis SD kaartje is binnen, na anderhalve maand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Inmiddels heb ik mijn telefoon weer opgestuurd enkele dagen geleden terug naar Vodafone voor een omruil (telefoon was al gebruikt met vingerafdrukken enzo). Als het goed is zou ik hem ongeveer vandaag mogen verwachten, maar nog niks.

Ik heb inmiddels al gehad dat een omruilorder nooit is doorgevoerd, terwijl de klantenservice het in het systeem zou zetten. Het werd me al verteld dat een koerier me zou bellen voor omruil; maar nooit gebelt en volgens een ander afdeling is het nooit mogelijk geweest dat er een koerier zou komen, ik ben al doorverzonden naar Dynafix die helemaal geen order heeft op mijn adress, een andere afdeling wat ik nog niet duidelijk is wat het is en uiteindelijk bij Afdeling order-nogwat werd mij verteld dat ik het moest opsturen met omschrijving naar Vodafone.

Afwachten of ik het morgen krijg, anders maandag maar weer bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:52
BoyzNDaHood schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 21:22:
Inmiddels heb ik mijn telefoon weer opgestuurd enkele dagen geleden terug naar Vodafone voor een omruil (telefoon was al gebruikt met vingerafdrukken enzo). Als het goed is zou ik hem ongeveer vandaag mogen verwachten, maar nog niks.

Ik heb inmiddels al gehad dat een omruilorder nooit is doorgevoerd, terwijl de klantenservice het in het systeem zou zetten. Het werd me al verteld dat een koerier me zou bellen voor omruil; maar nooit gebelt en volgens een ander afdeling is het nooit mogelijk geweest dat er een koerier zou komen, ik ben al doorverzonden naar Dynafix die helemaal geen order heeft op mijn adress, een andere afdeling wat ik nog niet duidelijk is wat het is en uiteindelijk bij Afdeling order-nogwat werd mij verteld dat ik het moest opsturen met omschrijving naar Vodafone.

Afwachten of ik het morgen krijg, anders maandag maar weer bellen.
Vervelend om te horen, gelukkig ga ik nooit naar Vodafone, niet dat zulke taferelen bij andere aanbieders gebeuren, maar toch, als je zulke "shit", want het is shit, hoort dan denk je fuck vodafone :)

Maar goed, succes dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Mwah, gebeurt denk ik idd bij andere providers ook wel. Ben niet voor niets overgestapt naar Vodafone van Orange/T-Mobile. Het is natuurlijk wel jammer dat het niet in één keer goed kan.

[ Voor 4% gewijzigd door BoyzNDaHood op 10-01-2009 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoyzNDaHood schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 00:19:
Mwah, gebeurt denk ik idd bij andere providers ook wel. Ben niet voor niets overgestapt naar Vodafone van Orange/T-Mobile. Het is natuurlijk wel jammer dat het niet in één keer goed kan.
Yup dat is idd zo. Ben onlangs van Orange overgestapt naar KPN. Ik had eerst de intentie om over te stappen naar T-Mobile, maar bij mijn order hebben zij zoveel fouten gemaakt, dat ik 1 maand na aanmelding nog geen telefoon kreeg. Dus toen ben ik maar overgestapt naar KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:49
Zojuist gezien dat Vodafone weer een aanbieding heeft, als ik nu een 2 jarig 22,50 abbo neem + internet blox ben ik in totaal 612,50 euro kwijt aan het toestel + abbo.
Maar nu heb ik een paar vragen:
-Als ik hem bestel krijg ik dan een branded versie met vodafone software?
-Kan ik ook een zwart toestel krijgen ipv een zilveren?

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
MewBie schreef op zondag 11 januari 2009 @ 17:27:
Zojuist gezien dat Vodafone weer een aanbieding heeft, als ik nu een 2 jarig 22,50 abbo neem + internet blox ben ik in totaal 612,50 euro kwijt aan het toestel + abbo.
Maar nu heb ik een paar vragen:
-Als ik hem bestel krijg ik dan een branded versie met vodafone software?
-Kan ik ook een zwart toestel krijgen ipv een zilveren?
- Vodafone branded en gesimlocked idd.
- Zolang het niet op de site staat neem ik aan van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Pfff.. ik zit nog steeds te wachten op dat het wat goedkoper wordt bij Hi of T-Mobile, maar beide zijn erg stug :)

Bij Hi 1 jarig 45euro, is het toestel op dit moment 139,95euro. Als die wat goedkoper zou worden, zou ik zo overstappen! Bij T-Mobile is het toestel 2x zoveel }:O

Kom op Hi! Maak het nou goedkoper zodat ik kan bestellen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Waarom haal je em niet bij Vodafone? 104,99 euro bij 42,50 1 jaar abonnement met eerste 5 maanden voor 19,95. Als je Internet erbij neemt ook nog eens 12 maanden 50% korting op internet of korting op het toestel. Heb je ook niet dat gezeik dat je voor streaming moet betalen bij Hi. Als je in de winkel koopt voorkom je gezeik dat telefonisch wel fout kan gaan. Bij mij ging het met online bestellen goed. Contract goed, toestel geleverd. Totdat ik het toestel wou omruilen omdat het gebruikt was, en dat deed ik telefonisch.

[ Voor 42% gewijzigd door BoyzNDaHood op 11-01-2009 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
BoyzNDaHood schreef op zondag 11 januari 2009 @ 23:28:
Waarom haal je em niet bij Vodafone? 104,99 euro bij 42,50 1 jaar abonnement met eerste 5 maanden voor 19,95. Als je Internet erbij neemt ook nog eens 12 maanden 50% korting op internet of korting op het toestel. Heb je ook niet dat gezeik dat je voor streaming moet betalen bij Hi. Als je in de winkel koopt voorkom je gezeik dat telefonisch wel fout kan gaan. Bij mij ging het met online bestellen goed. Contract goed, toestel geleverd. Totdat ik het toestel wou omruilen omdat het gebruikt was, en dat deed ik telefonisch.
Bedankt voor de tip, ik wist niet dat men bij Hi moet betalen voor streaming (YouTube?). Vodafone is iets wat goedkoper maar ik heb niet zoveel goede ervaringen met Vodafone, T-Mobile daarentegen, ben ik al jaren klant van en zeer tevreden met service en prijs (Flex abo is geweldig, alles uit 1 bundel, zelfs bellen naar het buitenland).

Ik zal eens kijken naar de voorwaarden van Vodafone! :)

//EDIT, ik heb naar de voorwaarden van Hi eens gekeken, en je hebt gelijk:
4. Bij gebruik in het buitenland en voor streaming audio en video verkeer worden extra verkeerskosten in rekening gebracht.

Voorwaarden van Vodafone heb ik nog niet kunnen vinden, maar neem aan dat je daar dan het niet betaalt.

[ Voor 13% gewijzigd door EN-IS op 12-01-2009 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
EN-IS schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:36:
[...]

Voorwaarden van Vodafone heb ik nog niet kunnen vinden, maar neem aan dat je daar dan het niet betaalt.
Afaik niet, niet met het afspelen van YouTube materiaal a.d.h.v. de YouTube client in ieder geval (via de browser afspelen van YouTube materiaal ook niet voor zover ik heb gemerkt, maar die heb ik dan ook niet echt veel gebruikt..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
SoaDmaggot schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:13:
[...]

Afaik niet, niet met het afspelen van YouTube materiaal a.d.h.v. de YouTube client in ieder geval (via de browser afspelen van YouTube materiaal ook niet voor zover ik heb gemerkt, maar die heb ik dan ook niet echt veel gebruikt..).
Hmm, bedankt voor je reactie, ik weet het niet, Vodafone, daar heb ik toch een slechte associatie mee. Ik weet niet eens waarom maar ben wel eens een klant van ze geweest. Ik zou willen dat T-Mobile zelfde prijs als Vodafone hanteerde omtrent de Xperia, dan had ik het meteen besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Tjah, ik heb sinds overname van Orange door T-Mobile alleen maar slechte ervaringen met T-Mobile met reparaties e.d. T-Mobile heeft daarnaast ook nog slechte abbonementen (Flex is misschien leuk, maar weinig belminuten voor wat je betaald), weinig kortingen en de netwerk ook nog eens slechter. Keuze was voor mij snel gemaakt.

Krijg overigens deze week (verwacht binnen 1 á 2 dagen) me telefoon. Er was iets dat ze nog met administratie moesten doen voordat mijn telefoon verstuurd kon worden.

[ Voor 21% gewijzigd door BoyzNDaHood op 12-01-2009 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
BoyzNDaHood schreef op maandag 12 januari 2009 @ 23:36:
Tjah, ik heb sinds overname van Orange door T-Mobile alleen maar slechte ervaringen met T-Mobile met reparaties e.d. T-Mobile heeft daarnaast ook nog slechte abbonementen (Flex is misschien leuk, maar weinig belminuten voor wat je betaald), weinig kortingen en de netwerk ook nog eens slechter. Keuze was voor mij snel gemaakt.

Krijg overigens deze week (verwacht binnen 1 á 2 dagen) me telefoon. Er was iets dat ze nog met administratie moesten doen voordat mijn telefoon verstuurd kon worden.
Bedankt voor je reacties, jij bent dus van Orange/T-Mobile overgestapt naar Vodafone, ik zal het eens overwegen. Eerst even wachten op mijn loon, dan zal ik de acties eens vergelijken (vodafone heeft wel een leuke actie op dit moment :)) en dan zal ik waarschijnlijk online bestellen bij Vodafone...

[ Voor 11% gewijzigd door EN-IS op 13-01-2009 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Als je echt Vodafone wilt, kan je ook ff naar de winkel gaan. In december toen ik X1 wou kopen waren de acties anders, maar toen lulde de verkoper iets vaags over dat ze in januari wel de acties van online konden overnemen ofzo. (Dat maakte ik op uit het verhaal iig). Kan altijd proberen toch, voordeel is dat je gelijk je toestel meekrijgt en alles verwerkt wordt voor je neus. Als het niet kan bestel je hem alsnog online mét de kortingen, zonder de service.

[ Voor 9% gewijzigd door BoyzNDaHood op 13-01-2009 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
BoyzNDaHood schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 20:33:
Als je echt Vodafone wilt, kan je ook ff naar de winkel gaan. In december toen ik X1 wou kopen waren de acties anders, maar toen lulde de verkoper iets vaags over dat ze in januari wel de acties van online konden overnemen ofzo. (Dat maakte ik op uit het verhaal iig). Kan altijd proberen toch, voordeel is dat je gelijk je toestel meekrijgt en alles verwerkt wordt voor je neus. Als het niet kan bestel je hem alsnog online mét de kortingen, zonder de service.
Bedankt, dat zal ik gaan doen, ik hoop dat ze diezelfde acties kunnen aanbieden met dezelfde kortingen. Ik hoop dat ik met Vodafone geen slechte keuze ga maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone zit mij nu te spammen omdat m'n abbo over twee maanden (oid) afloopt. Nu heb ik een Nokia 6120 die ik via een leuke aanbieding had. Anyway. De aanbieding voor de X1 voor mij bij My Vodafone is 22,50 2 jaar, eerste 10 maanden 10,- + 9,50 internet blox en dan het toestel gratis.

Dat is dan totaal:
10x10= 100
24x9,50=228
14x22,50=315
totaal € 643 voor een X1, 2 jaar 22,50 en internet. Lijkt me wel een goeie deal, right?

Eigenlijk ben ik helemaal niet op zoek naar een nieuw toestel en eigenlijk wil ik ook geen nieuw toestel, maar als ik m'n abbo verleng zonder nieuw toestel bespaar ik zo goed als niks. Voor een jaar 22,50 + internet zou ik dan 276 euro kwijt zijn, of 498 euro voor 2 jaar. Een jaar verlenging zonder nieuw toestel spreekt mij meer aan dan 2 jaar verlenging, maar voor twee keer dat bedrag + 91 euro heb ik twee jaar en een X1 :X

Ik denk dat ik maar eens ga kijken of hij ergens in de stad ligt als demo.

En nog een vraagje: is die riemholster van SE goed? Geen riemholster is sowieso een no-go. Of dat nou zooo 2001 is of niet kan me niet schelen. :+

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2009 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Geen goede actie, als je nu online bestelt krijg je dit:
+ Eerste 6 maanden € 5,- korting op Zorgeloos internet BloX
+ Eerste 10 maanden van € 22,50 voor € 9,95 per maand
Oftewel, zelfde actie maar mét eerste 6 maanden 5 euro korting. Toestel is ook gratis bij 2 jaar 22,50 (150 belminuten) en voor de mensen vergeet niet de SMS ding aan te zetten die gratis is:
Voordeel SMS/MMS (actie)
Twee keer zo veel sms'jes/mms'jes versturen binnen je tegoed. Deze actie is alleen icm een Vodafone Basis 22,50 abonnement of hoger. Wil je hier gebruik van maken, vink deze optie dan aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahaa. Bedankt voor de tip!

Ik denk dat ik maar eens ga bellen met Vodafone. Ik voel me zo toch gewoon opgelicht als trouwe klant :+ Maar zo te zien is het overal zo dat je bij een verlenging meer lapt dan bij een nieuw abbo. En nee, ik ga niet even voor een jaartje van provider switchen, want Vodafone is de enige met zo'n leuke internetsnelheid :D

Maar heeft Vodafone alleen de zilver/grijze uitvoering? Ik zou veel liever de zwarte hebben. Bij de aanbieding bij My Vodafone laten ze de zwarte zien, maar wordt er verder niet gezegd welke uitvoering (black/silver) je uiteindelijk krijgt.

SMS voordeel dinges is ook gratis bij de My Vodafone aanbieding zie ik nu.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2009 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Eindelijk me telefoon binnen. Doos is wel wat geschaafd en verrot. Tis nu wel een week 50 toestel. Het leek alsof ik alsnog wat vingerafdrukken zag, maar door de kou was de telefoon helemaal beslagen. Maargoed, met zo'n ongesealde Vodafone doos weet je nooit of je telefoon gebruikt is of niet.

[ Voor 9% gewijzigd door BoyzNDaHood op 16-01-2009 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er nog een of ander magisch voordeel aan een week 50 X1? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
BoyzNDaHood schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 17:28:
Eindelijk me telefoon binnen. Doos is wel wat geschaafd en verrot. Tis nu wel een week 50 toestel. Het leek alsof ik alsnog wat vingerafdrukken zag, maar door de kou was de telefoon helemaal beslagen. Maargoed, met zo'n ongesealde Vodafone doos weet je nooit of je telefoon gebruikt is of niet.
Best vervelend, maar ik neem aan dat het toestel niet eerder is gebruikt, zal niet eens weten hoe je dat kunt zien.

BTW: is de Xperia branded bij Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 00:45:
Zit er nog een of ander magisch voordeel aan een week 50 X1? :?
geen idee, maar het is iig andere dan de w44 die ik eerst kreeg.

en of het gebruikt is: mn 1e x1 zat vingerafdrukken enzo erop, dat zie dan gelijk. telefoon is wel branded en gesimlockt. is echter alleen 1 vodafone panel en klein logo 8ter op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
BoyzNDaHood schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 12:49:
[...]

geen idee, maar het is iig andere dan de w44 die ik eerst kreeg.

en of het gebruikt is: mn 1e x1 zat vingerafdrukken enzo erop, dat zie dan gelijk. telefoon is wel branded en gesimlockt. is echter alleen 1 vodafone panel en klein logo 8ter op
Is het mogelijk dat je een foto maakt van de logo aan de achterkant? Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe die vodafone panel eruit ziet, ik heb zitten googlen maar kan geen picture vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Kan geen goede foto maken waar je het kan zien met me telefoon, maar als het is een klein vakje op het klepje dat in het zilver Vodafone staat. Zoek maar ff ergens in deze topic, legt iemand het beter uit met afbeeldingen.

Vodafone panel stelt verder weinig voor, volgens mij was dat de Google panel, nu met wat links voor Vodafone Live! enzo. En wellicht nog andere kleine dingen in de branded versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
BoyzNDaHood schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 20:14:
Kan geen goede foto maken waar je het kan zien met me telefoon, maar als het is een klein vakje op het klepje dat in het zilver Vodafone staat. Zoek maar ff ergens in deze topic, legt iemand het beter uit met afbeeldingen.

Vodafone panel stelt verder weinig voor, volgens mij was dat de Google panel, nu met wat links voor Vodafone Live! enzo. En wellicht nog andere kleine dingen in de branded versie.
Thanx man, ik heb al een foto gevonden van de logo, ik lees ook op een forum dat de panel vervangen kan worden, dus dat komt ook goed uit!

Veel plezier met je nieuwe phone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xu
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-04 07:47

Xu

:( vrijdag mijn tweede toestel binnen.... maar vrees dat ik hem opnieuw moet terugsturen naar vodafone.
Ik ben echt niet blij met de geleverde kwaliteit. Ik kan niet om de week mijn toestel opsturen, that's just insane.

W50, voorlopig geen scheurtjes ofzo.. maar gisteren wat foto's zitten te maken.. zie ik een groene streep (verticaal).

Zucht. Had nog een SE update gedaan... hopend dat ie gefixt zou worden.. maar lijkt me nu steeds meer op een hardware issue, wat vreemd is want video opnames zijn gewoon goed.

Afbeeldingslocatie: http://img108.imageshack.us/img108/5320/dsc0001scl9.th.jpg

Ik kreeg mijn toestel ongeveer na een week terug via TNT. Geen enkele contact voordien, dus je moet beetje zelf achterna gaan als je wilt weten wanneer het verstuurd is. Anders moet je hem ophalen bij je lokale postkantoor/post afhaalbalie.

[ Voor 30% gewijzigd door Xu op 18-01-2009 21:39 ]

[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit geen mooie aanbieding op 2call of zie ik iets over het hoofd
Xperia X1 gratis icm 2 jaar t-mobile relax 300 € 29.50 inclusief BTW per maand inclusief gratis 2 jaar web`n`walk Plus

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2009 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 09:32:
Is dit geen mooie aanbieding op 2call of zie ik iets over het hoofd
Xperia X1 gratis icm 2 jaar t-mobile relax 300 € 29.50 inclusief BTW per maand inclusief gratis 2 jaar web`n`walk Plus
De actie van 2call is beter als de actie van T-Mobile zelf, die heeft hetzelfde actie maar dan toestel voor 79,95euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na, net eens op zoek geweest naar een zwarte X1. Komt er min of meer op neer dat als je een zwarte uitvoering wilt je gewoon 100 euro meer kwijt bent |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:53:
Na, net eens op zoek geweest naar een zwarte X1. Komt er min of meer op neer dat als je een zwarte uitvoering wilt je gewoon 100 euro meer kwijt bent |:(
Waar dan? Want geen enkel provider heeft het op dit moment, ik zag op wehkamp.nl toevallig het staan voor 699euro, maar bij 2call kun je het bestellen voor 539, net zoals de zilvere (en beiden op voorraad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij GSMweb kun je de zwarte nemen met een Vodafone abbo, maar dan moet je het 27,50 abbo nemen terwijl je bij Vodafone hem bij 22,50 al gratis hebt. Of 117 euro lappen.

Ik heb net zo lief de zwarte Engelstalige uitvoering. Dat vage Nederlands wordt je toch ook gek van...

Met m'n huidige huidige Nokia 6120 (Symbian) kan ik gewoon kiezen tussen Engels, Frans, Duits, Italiaans, Turks en Nederlands. Ik heb hem op z'n Engels staan.

Echt weer zo'n naaistreek. In andere landen gewoon te koop en in Nederland nergens te vinden :(. Nu ben ik over het algemeen nogal makkelijk met importeren enzo, maar dat is nogal lastig in combinatie met een abbo. Eigenlijk moet ik gewoon een Engelsman vinden die toevallig zijn zwarte UK versie wil ruilen tegen een silver NL uitvoering :P

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2009 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-02-2024
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 21:14:
Bij GSMweb kun je de zwarte nemen met een Vodafone abbo, maar dan moet je het 27,50 abbo nemen terwijl je bij Vodafone hem bij 22,50 al gratis hebt. Of 117 euro lappen.

Ik heb net zo lief de zwarte Engelstalige uitvoering. Dat vage Nederlands wordt je toch ook gek van...

Met m'n huidige huidige Nokia 6120 (Symbian) kan ik gewoon kiezen tussen Engels, Frans, Duits, Italiaans, Turks en Nederlands. Ik heb hem op z'n Engels staan.

Echt weer zo'n naaistreek. In andere landen gewoon te koop en in Nederland nergens te vinden :(. Nu ben ik over het algemeen nogal makkelijk met importeren enzo, maar dat is nogal lastig in combinatie met een abbo. Eigenlijk moet ik gewoon een Engelsman vinden die toevallig zijn zwarte UK versie wil ruilen tegen een silver NL uitvoering :P
Het is idd een behoorlijke naaistreek dat wij zooooooo lang moeten wachten op een zwarte versie die via providers geleverd gaat worden. Was laatst in Engeland en 't maakt niet uit welke telefoonzaak je binnen loopt, hij ligt vrijwel overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net zoiets als met Samsung schermen. Een aantal modellen zijn hier ook niet in het zwart, in de VS wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Ik heb besloten, ik ga toch voor Vodafone, veel goedkoper als Hi en T-Mobile, en veel sneller internet...

Nu nog wachten op de zwarte Xperia... ... ...

Bedankt voor de tips en aanraden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
Tja alle haren op mijn hoofd hebben er spijt van dat ik ooit dit telefoontje via internet besteld heb via kpn hi
ik ging voor het goedkoopst en heb nu dus al 6 weken geen telefoon en alleen maar een onbeschofte service van een primafoon medewerker ik heb het verzoek gedaan voor schadeloos stelling of contract ontbinding zodat ik een ander toestel kan uitzoeken bij een andere provider
zie de service behandeling in het x1 scheuren topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EN-IS schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 16:42:
Ik heb besloten, ik ga toch voor Vodafone, veel goedkoper als Hi en T-Mobile, en veel sneller internet...

Nu nog wachten op de zwarte Xperia... ... ...

Bedankt voor de tips en aanraden! :)
Zullen we effe een keertje afspreken dat we op hetzelfde moment Vodafone gaan bellen om over die zwarte te zeuren? Ik heb er laatst over gebeld en gevraagd of hij toevallig nog moest komen, omdat de zwarte sowieso later was. Het antwoord was dat er geen zwarte kwam bij Vodafone :X

Des te meer mensen er om vragen, dus te eerder ze dat ding in het Zwart hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 22:26:
[...]

Zullen we effe een keertje afspreken dat we op hetzelfde moment Vodafone gaan bellen om over die zwarte te zeuren? Ik heb er laatst over gebeld en gevraagd of hij toevallig nog moest komen, omdat de zwarte sowieso later was. Het antwoord was dat er geen zwarte kwam bij Vodafone :X

Des te meer mensen er om vragen, dus te eerder ze dat ding in het Zwart hebben.
Hehe, kunnen we doen, of dat effect heeft weet ik niet. Ik was van plan vandaag om naar de winkel te gaan en te vragen of ze de zwarte krijgen, anders was ik van plan om de zilvere te kopen.

Enige reden waarom ik een zwarte wil is omdat ik een zwarte VW Polo heb en dat ik em natuurlijk mooi vind :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
Bij gsmshop in Haarlem ligt de zwarte gewoon in de vitrine. Met Nederlandse Rom erop. Bij The Phone House krijgen ze 'm eind deze maand binnen, over enkele dagen dus.

Ik denk dat ie vanaf half februari via de providers verkrijgbaar is. Providers zeggen idd dat ze m misschien niet krijgen of dat ze er niks over kunnen zeggen maar dat krijgen ze ook maar aangepraat om de zilvere versie verkoop te stimuleren (oh de zwarte komt toch niet dan koop ik maar die zilvere).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cambach schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 15:07:
Bij gsmshop in Haarlem ligt de zwarte gewoon in de vitrine. Met Nederlandse Rom erop. Bij The Phone House krijgen ze 'm eind deze maand binnen, over enkele dagen dus.

Ik denk dat ie vanaf half februari via de providers verkrijgbaar is. Providers zeggen idd dat ze m misschien niet krijgen of dat ze er niks over kunnen zeggen maar dat krijgen ze ook maar aangepraat om de zilvere versie verkoop te stimuleren (oh de zwarte komt toch niet dan koop ik maar die zilvere).
Dan zijn ze bij mij mooi aan het verkeerde adres :) . Ik kijk eerst wat ik wil, en vervolgens waar ik dat kan kopen. Als dat er in resulteerd dat ik een fototasje van twee tientjes uit Amerika moet importeren dan doe ik dat gewoon. (Was in dat geval ook nog eens goedkoper :+ ) De Vodafone medewerker probeerde mij aan de telefoon ook nog andere, zwarte, toestellen aan te smeren, maar daar ben ik mooi niet ingetrapt. "Een HTC Touch Pro dan?" "Nee, de toetsenbordindeling is daar fout, de toetsen zitten recht onder elkaar ipv in een normale verschoven indeling" "Een Samsung dan?" "Nee, ik wil iets degelijks..."
EN-IS schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 10:04:
[...]

Hehe, kunnen we doen, of dat effect heeft weet ik niet. Ik was van plan vandaag om naar de winkel te gaan en te vragen of ze de zwarte krijgen, anders was ik van plan om de zilvere te kopen.

Enige reden waarom ik een zwarte wil is omdat ik een zwarte VW Polo heb en dat ik em natuurlijk mooi vind :D
Niet geschoten is altijd mis :) . Ik ben ook al in de winkel geweest voor de zwarte, maar helaas...

Maar dat je die dingen niet simpelweg op een andere taal kan zetten is wel een minpunt tegenover Symbian. Mijn Siemens S55 kon ik op een hele lijst aan talen instellen tot en met meerdere smaken Arabisch en Chinees aan toe en ook mijn huidige Nokia 6120 kan ik gewoon in een minuutje het toestel op een andere taal zetten. (Moet 'ie voor rebooten.)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2009 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Waarom zou je hem op een andere taal willen zetten? Vaak gebruik je toch maar 1 en ga je niet om de kwartier veranderen. En erger je echt aan NL, dan zet je toch een andere taal erop? Wil je de moeite niet nemen? Dan koop je een zwarte X1 uit het buitenland, probleem opgelost. Sim-only erbij, heb je het probleem niet meer met abonnement uit buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betaal je alleen wel 400 euro meer...i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vorige week (20-1) bij vodafone verlengd met xperia1. Kreeg netjes een mail met ordernummer maar kan daar niet mee inloggen op hun website.

Vier keer gebeld met klantenservice uiteindelijk vandaag is de order handmatig doorgevoerd wat volgens de medewerker het procces zou moeten versnellen binnen 2 werkweken zou ik het toestel nu in huis hebben.

Als ik geweten had dat dit zolang zou duren had ik beter even naar de winkel kunnen lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 01:16:
Niet geschoten is altijd mis :) . Ik ben ook al in de winkel geweest voor de zwarte, maar helaas...

Maar dat je die dingen niet simpelweg op een andere taal kan zetten is wel een minpunt tegenover Symbian. Mijn Siemens S55 kon ik op een hele lijst aan talen instellen tot en met meerdere smaken Arabisch en Chinees aan toe en ook mijn huidige Nokia 6120 kan ik gewoon in een minuutje het toestel op een andere taal zetten. (Moet 'ie voor rebooten.)
Ik zal eens bellen met Vodafone, en goed nieuws, met de dag wordt de Xperia inclusief een abbo bij Vodafone steeds goedkoper :)

Vorige week waren de maandelijkse kosten 27,50, nu is het 23,50 (met zelfde abbo vorm en toestel als vorige week). Apart maar zeer goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was vorige week ook al zo ;)

Gratis bij 22,50 + Internet Blox

Totaal 643 euro (24x9,50 + 10x10 + 14x22,50)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.K. schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 19:04:
Die sms-verdubbelaar krijg je gratis gedurende de hele looptijd van je contract. :P
Het staat er wel bij. Vodafone zelf noemt het de "lifetime" actie, dat zegt ook al genoeg denk ik. ;)
Ik pluis net die rekening uit, voor zover dat te doen is, maar die sms-verdubbelaar staat gewoon berekent ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:37
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 19:35:
[...]

Ik pluis net die rekening uit, voor zover dat te doen is, maar die sms-verdubbelaar staat gewoon berekent ....
Dan zou ik daar maar eens achteraan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ik had het al voorspelt en dus verwacht he .... (zie de discussie tig kantjes terug)

Maar ik heb inderdaad maar even een mailtje gestuurd. Mij benieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
EN-IS schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 16:26:
[...]

Ik zal eens bellen met Vodafone, en goed nieuws, met de dag wordt de Xperia inclusief een abbo bij Vodafone steeds goedkoper :)

Vorige week waren de maandelijkse kosten 27,50, nu is het 23,50 (met zelfde abbo vorm en toestel als vorige week). Apart maar zeer goed :)
Zo ver ik kijk worden de abonnementen alleen maar duurder. De acties van december waren zeker beter dan die van nu, aangezien de kortingen alleen gelden voor eerste 10 maanden en 6 maanden. En vorige week waren de acties zelfde als deze week?

[ Voor 4% gewijzigd door BoyzNDaHood op 28-01-2009 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt niet bar veel verschil tussen 6 maanden veel korting of 24 maanden weinig korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
BoyzNDaHood schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 21:53:
[...]

Zo ver ik kijk worden de abonnementen alleen maar duurder. De acties van december waren zeker beter dan die van nu, aangezien de kortingen alleen gelden voor eerste 10 maanden en 6 maanden. En vorige week waren de acties zelfde als deze week?
Dit zijn de aanbiedingen van vorige week en deze week (allebei, sms verdubbelaar en internet blox).

Vodafone Aanbieding 21-01-09
Afbeeldingslocatie: http://files.en-is.com/files/Vodafone/Vodafone%20Aanbieding%2021-01-09.JPG

Vodafone Aanbieding 26-01-09
Afbeeldingslocatie: http://files.en-is.com/files/Vodafone/Vodafone%20Aanbieding%2026-01-09.JPG

[ Voor 3% gewijzigd door EN-IS op 29-01-2009 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7

Dat wordt wat rekenwerk, maar volgens mij waren die aanbiedingen voor de kerst veeeel scherper.

Nul bijbetalen bij een abbo van € 22.-- (voor €18.--) en internet eerste jaar €2.50

Ze doen er in elk geval alles aan om het schimmig en moeilijk te maken.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2009 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon altijd uitrekenen en naar het totaalbedrag kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 22:31:
Gewoon altijd uitrekenen en naar het totaalbedrag kijken. ;)
Zoals je ziet op de plaatjes, is de aanbieding van deze week voordeliger. Alleen nu ga ik weer twijfelen, want ik las vandaag dat er een nieuwe iPhone op de komst is :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat zie je niet 1,2,3, want de aanbiedingen zijn heel anders.

Bij de eerste kom ik uit op 5x17 + 19x35 + 24x9,50 = 978
Bij de tweede kom ik uit op 5x17 + 19x35 + 3x4,50 + 21x9,50 + 3x5 + 21x10 = 1188

En wat zou dat, dat er een nieuwe iphone op komst is :?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2009 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 23:00:
Nee, dat zie je niet 1,2,3, want de aanbiedingen zijn heel anders.

Bij de eerste kom ik uit op 5x17 + 19x35 + 24x9,50 = 978
Bij de tweede kom ik uit op 5x17 + 19x35 + 3x4,50 + 21x9,50 + 3x5 + 21x10 = 1188

Het zijn beide 1 jarig abbo's, ik weet niet hoe jij bij die prijzen komt.

Nou, ik heb de eerste iPhone gehad, en ik was verliefd op dat apparaat, ik heb zo'n spijt erna gehad, dat ik het weg had gedaan. De nieuwe iPhone was niet meer dan marketing van Apple, dus heb ik die niet aangeschaft, maar de derde, als die aan me wensen voldoet, schaf ik het meteen aan en laat ik de Xperia links liggen, maar zolang kan ik niet wachten, heb geen geduld, dus ik zal waarschijnlijk toch voor de Xperia gaan, ik wacht tot februari voor de zwarte, geen zwarte? Dan ga ik gewoon voor de zilvere :)

[ Voor 4% gewijzigd door EN-IS op 29-01-2009 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 23:00:
Een un-fanboy zo te zien? Lijkt me vrij duidelijk dat hij dan voor de iPhone zou gaan, ipv de Xperia..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoaDmaggot schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 23:38:
[...]

Een un-fanboy zo te zien? Lijkt me vrij duidelijk dat hij dan voor de iPhone zou gaan, ipv de Xperia..
Een objectieve kiezer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
Het duurt echt eeeeuwen voordat die zwarte bij de providers verkrijgbaar is. Ik wacht nu al langer dan een jaar :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Volgens mij was de telefoon een jaar geleden nog niet eens geïntroduceerd door SE? Maargoed, als jij er geduld voor heb moet je vooral langer op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
SoaDmaggot schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 23:38:
[...]

Haha, Fanboy? Ik zou zeggen helemaal niet, ik ben een echte SE Fanboy en ben er trots op, maar de iPhone was echt een fijne toestel, dat gaf ik alleen maar even aan.
* EN-IS zet zijn bril op, beter lezen...

Ik heb de Xperia maar 1x in de hand gehad, ook een geweldig toestel, daar niet van, maar de iPhone scherm is gewoonweg beter, zelfs beter dan de Samsung Omnia, HTC Touch Diamond, etc.

En uiteindelijk zal ik voor de Xperia gaan. Ik ga liever voor een SE toestel dan Samsung, HTC, maar Apple is een tweede keuze.

[ Voor 3% gewijzigd door EN-IS op 31-01-2009 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Als je de scherm belangrijk vind, is inderdaad de iphone of htc touch hd een betere alternatief. Je levert gewoon in qua grootte tegenover die 2 en de touchscreen van iphone werkt wat fijner. Maar door combinatie met de toetsenbord is de X1 natuurlijk dé telefoon ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ga je er meteen vanuit dat groter = beter :?

Als ik een N95 met m'n 6120 (allebei Nokia) vergelijk, kies ik toch liever m'n 6120 als het op het scherm aankomt. Scherm is kleiner met dezelfde hoeveelheid pixels. Ik verlies dus niks en win batterytime en een kleiner toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Mwah, groter is inderdaad niet altijd beter. Maar ik moet zeggen dat sommige plekken op de kleinere scherm van X1 moeilijker tastbaar is met je vingers en daarom de stylus of je nagel moet gebruiken. Ook is een groter scherm gewoon relaxter film(s)(pjes) kijken bvb. De resolutie is idd hetzelfde, maar het scherm niet. Daardoor worden letters een stuk kleiner oftewel lastiger te lezen. + touchscreen van iPhone is gewoon beter, dat is gewoon zo. Al met al heb ik alsnog de X1 gekozen, maar als de touch HD een toetsenbord had zou ik me wellicht wel bedenken.

Maar we gaan off-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.phonehouse.nl/...iax1/vodafone/2250/2jaar/

24x18
24x5
210
_____+
762

En je kunt kiezen voor een zwarte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codeneos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 00:04

codeneos

[...]

En zoals je natuurlijk weet is internet de eerste 12 6 maanden maar 5 euro goedkoper dus bij het totaal bedrag komt nog eens 60 90 euro. En dan zit je op 822 853. Wat ik overigens niet echt goedkoop vind (die 760 ook niet).

Dan is GMSweb toch echt stukken goedkoper. En op vodafone website is het nog goedkoper omdat je niet hoeft te betalen voor het toestel (geen kleur keuze dacht ik, maar bij gsmweb wel ;)).

code:
1
2
3
4
5
6
 18,00 x 24 =  432,00
  9,95 x 24 =  238,80
- 5,00 x  6 = - 30,00
 72,00 x  1 =   72,00
              -------
               720,80

[ Voor 28% gewijzigd door codeneos op 01-02-2009 18:15 ]

http://www.tweakers.net/gallery/119170/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werd vandaag gebeld door Vodafone en hij beweerde dat hij de zwarte Xperia wel gewoon heeft. Volgens mij heeft 'ie alleen maar naar het plaatje gekeken en niet naar de beschrijving, want ik kan hem nog steeds nergens vinden op de Vodafone site.

De beste verkoper had in ieder geval erg veel vage verhalen en stelde mij allerlei vage verlengingen voor zonder Internet Blox ("Je wilt wél internet?") (wat denk je zelf als ik net zeg wel een Xperia X1 te willen...)

Naja, ik heb gezegd dat 'ie vanaf woensdag weer mag bellen omdat ik de komende paar dagen druk ben. Meteen daarna werd de verbinding afgekapt (???). En guess wie er belde welgeteld een uurtje later...

Maar ik weet nu in ieder geval waar al die gemiste oproepen van "Private Number" vandaan kwamen de laatste dagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

BoyzNDaHood schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 16:44:
Volgens mij was de telefoon een jaar geleden nog niet eens geïntroduceerd door SE? Maargoed, als jij er geduld voor heb moet je vooral langer op wachten.
De Xperia X1 is voorgesteld op het MWC in Barcelona in 2008. De editie van 2009 staat alweer voor de deur. Zijn opmerking is dus maar een heeeeeeeel klein beetje overdreven :D

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errrrrnie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08 17:33
Vandaag bij T-mobile gehaald.

2jarig abbo van 14.5euro per maand
2jaar smsbundel van 1000smsjes voor 9.95 per maand
80euro bijbetalen

komt uit op 666,80eu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen data abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parpes
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:42

parpes

I know things

errrrrnie schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 22:52:
Vandaag bij T-mobile gehaald.

2jarig abbo van 14.5euro per maand
2jaar smsbundel van 1000smsjes voor 9.95 per maand
80euro bijbetalen

komt uit op 666,80eu :)
Is dit bij een nieuw abbo of bij een verlenging?

In de T-mobile winkel gehaald of via internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errrrrnie
parpes schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 08:23:
[...]

Is dit bij een nieuw abbo of bij een verlenging?

In de T-mobile winkel gehaald of via internet?
In de t-mobile winkel gehaald, ik ging erheen om mijn orange abbo te verlengen. Maar volgens mij is het gewoon als nieuw abbo afgesloten aangezien dat abbo pas in april ingaat wanneer mijn orange afloopt. Met mijn vorige verlenging ging mijn nieuwe abbo per direct in.. :)

Volgens mij heb ik gewoon mazzel gehad ofzo, want volgens de t-mobile website heb je bij een relax300abbo die telefoon voor 80euro, ik heb een relax100abbo en dan zou je bijna 400eu bij moeten betalen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errrrrnie
Nope, nog niet.. Ik weet niet hoeveel gebruik ik daarvan ga maken aangezien op elke straathoek wel een wifi netwerk open ligt.. Als ik een data abbo afsluit zit ik daar meteen 24maanden aan vast.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
ppaddo schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 20:56:
[...]

De Xperia X1 is voorgesteld op het MWC in Barcelona in 2008. De editie van 2009 staat alweer voor de deur. Zijn opmerking is dus maar een heeeeeeeel klein beetje overdreven :D
Ja ik weet, daarom dat ik zei dat het een jaar geleden nog niet eens aangekondigt was :P.

[ Voor 37% gewijzigd door BoyzNDaHood op 04-02-2009 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

errrrrnie schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 16:47:
[...]

Nope, nog niet.. Ik weet niet hoeveel gebruik ik daarvan ga maken aangezien op elke straathoek wel een wifi netwerk open ligt.. Als ik een data abbo afsluit zit ik daar meteen 24maanden aan vast.. :|
Als je bijv. in de trein zit zijn die straathoeken net zo snel buiten bereik als dat ze binnen bereik komen ;)

Naja, het verbaasde me een beetje. De meesten nemen namelijk wel een data-abbo bij zo'n toestel. Gewoon de mailclient laten lopen, ongeacht waar je bent toegang tot internet etc.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2009 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errrrrnie
Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 18:24:
[...]

Als je bijv. in de trein zit zijn die straathoeken net zo snel buiten bereik als dat ze binnen bereik komen ;)

Naja, het verbaasde me een beetje. De meesten nemen namelijk wel een data-abbo bij zo'n toestel. Gewoon de mailclient laten lopen, ongeacht waar je bent toegang tot internet etc.
Ze zijn toch bezig met gratis internet in de trein? ;)

Vooralsnog heb ik nooit internet nodig gehad op mijn telefoon als ik onderweg ben, en als ik dit met dit toestel wel nodig ga hebben kan ik altijd nog kiezen om het erbij te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was me aan het orienteren op een Vodafone-abo, maar de logica ontbreekt me een beetje.

Afbeeldingslocatie: http://img3.imageshack.us/img3/1426/x1abofk0.png

Waarom is het 42,50-abo zo 'voordelig'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blijft vaag inderdaad ....

Voor de kerst was er ook zo'n actie met 170.-- extra korting, en dat was het interessantst bij het 22.50 abonnement, bij een duurdere variant kreeg je het toestel namelijk al gratis en ''kreeg'' je dus niets éxtra's. Nu staat dit abbo kennelijk in de spotlights :?
Die abonnementen gaan steeds meer op een one-day-fly aanbieding lijken, dagelijks checken en op het juiste moment ja zeggen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 20:59:
Ach ik had het al voorspelt en dus verwacht he .... (zie de discussie tig kantjes terug)

Maar ik heb inderdaad maar even een mailtje gestuurd. Mij benieuwen.
"Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Per abuis hebben wij de betaalde versie aangesloten bij u, dit is gecorrigeerd en u ontvangt een creditnota voor de onterecht gemaakte kosten. Onze welgemeende excuses voor het ongemak."

Gebeurt nogal eens -dat per abuis- als ik het net zo afstruin, maargoed voor mij is het opgelost 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 16:02

Sa1

Heb wat terug lopen zoeken, maar kan het zo 1 2 3 niet vinden.

Maar wat is de levertijd van die 4gb kaartjes, heb op 2 januari mijnes aangevraagd, we zijn inmiddels ruim een maand verder en heb nog niets gehoord. Word er niet goed van, snap niet waarom het zo lang duurt.

Het nummer wat er bij staat heb ik proberen te bellen, maar dies natuurlijk nu niet meer open. Morgen anders maar is bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:35

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ik heb net mijn telefoon binnen met t-mobile met web' n' walk plus, maar ik kan via die site van hun eigenlijk nergens op, links die niet werken of waarbij ik krijg dat mijn toestel niet geschikt is, en over het tv gebeuren kan ik helemaal niets vinden.

Voordat ik hun ga mailen, weet iemand hier waarom dit is?

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Sa1 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 19:29:
Heb wat terug lopen zoeken, maar kan het zo 1 2 3 niet vinden.

Maar wat is de levertijd van die 4gb kaartjes, heb op 2 januari mijnes aangevraagd, we zijn inmiddels ruim een maand verder en heb nog niets gehoord. Word er niet goed van, snap niet waarom het zo lang duurt.

Het nummer wat er bij staat heb ik proberen te bellen, maar dies natuurlijk nu niet meer open. Morgen anders maar is bellen.
In de voorwaarden van xperia-membership.nl:
8. De 4GB Micro SD kaart ontvang je binnen 30 dagen na aanmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:59

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 15:28:
[...]

"Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Per abuis hebben wij de betaalde versie aangesloten bij u, dit is gecorrigeerd en u ontvangt een creditnota voor de onterecht gemaakte kosten. Onze welgemeende excuses voor het ongemak."

Gebeurt nogal eens -dat per abuis- als ik het net zo afstruin, maargoed voor mij is het opgelost 8)
Heb hetzelfde "probleem", ik heb hem op de manic monday besteld en kwam er ook achter dat ik 1,5 maand de gratis sms-verdubbelaar heb betaald. Na een telefoontje, waarbij de wachttijd nog geen 2 min was en het wel bijzonder druk was :?, kwam ik uit bij de webshop en was het direct geregeld. Dus de komende rekening ga ik weer uitpluizen en zien of het ook inderdaad gratis is en of ik die 3 euro ook terug heb gehad.

Misschien een tip voor de andere bestellers bij Vodafone: Kijk of je een gratis sms-verdubbelaar hebt en of je die niet "per abuis" wel betaald. Op MyVodafone kun je het namelijk ook zien, als je er voor betaald staat bij je blox dat het 2 euro kost, toen ze het voor mij hadden veranderd stond er ineens gratis. Van die 2 euro kun je toch bij M 2 hamburgers halen zag ik op een poster in een bushalte :D

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das op 1000 aansluitingen toch per ongeluk 25K€ op jaarbasis ... ;)

(in een begroting van een telecom maatschappij weer geen reusachtig bedrag, maar toch)

De mijne was ook van manic monday dus zomaar kans dat die allemaal verkeerd zijn aangesloten.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2009 04:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 16:02

Sa1

BoyzNDaHood schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 20:22:
[...]

In de voorwaarden van xperia-membership.nl:

[...]
vandaag dus gebeld, gemiddelde levertijd staat op het moment op 8 weken. Toen ik zei dat ik dat niet terecht vond aangezien de levertijd die ze aangeven in hun algemene voorwaarden, zei ze dat die pas gingen werken op he tmoment dat de order verwerkt is. ... wauw wat een b*llsh*t constructie en wat een onzin ook. noujah, schiet verder niet op natuurlijk.. nog maar een maand wachten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n kaartje kost 9 euro, wat is het probleem?

Ligt hier in de la in de seal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Sa1 schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 19:51:
[...]

vandaag dus gebeld, gemiddelde levertijd staat op het moment op 8 weken. Toen ik zei dat ik dat niet terecht vond aangezien de levertijd die ze aangeven in hun algemene voorwaarden, zei ze dat die pas gingen werken op he tmoment dat de order verwerkt is. ... wauw wat een b*llsh*t constructie en wat een onzin ook. noujah, schiet verder niet op natuurlijk.. nog maar een maand wachten dan.
Okay, raar. Ff iets langer wachten dan maar. Kheb hier nog een ander sdtje liggen, dus kan er wel ff zonder. Ben wel benieuwd naar hoe hancock eruit ziet op de telefoon.
Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 01:38:
Zo'n kaartje kost 9 euro, wat is het probleem?

Ligt hier in de la in de seal.
Het is niet die 9 euro, het is gewoon raar dat het zogenaamd ingaat wanneer de order verwerkt wordt. Dan kunnen ze ook over 153 dagen pas de order verwerken en dan nog na 30 dagen pas verzenden. Er staat toch in de voorwaarden ná verzending. Niet ná orderverwerking.

[ Voor 25% gewijzigd door BoyzNDaHood op 07-02-2009 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag alweer iemand van Vodafone aan de lijn gehad. Ze kunnen de zwarte X1 wel leveren als je via de telefoon besteld, maar niet als je via de website besteld...

Nadeel is dat je 60-70 euro meer betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 21:27:
Vanmiddag alweer iemand van Vodafone aan de lijn gehad. Ze kunnen de zwarte X1 wel leveren als je via de telefoon besteld, maar niet als je via de website besteld...

Nadeel is dat je 60-70 euro meer betaald.
Ik denk dat ze niet veel op voorraad hebben, en dat ze daarom het niet op de site zetten. (Ik vraag me wel af of ze in de winkel een zwarte hebben, maar heb van niemand wat gehoord, dus zal ook wel niet zo zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De winkel hier in ieder geval niet, maar in deze hoek van het land komt alles laat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:35
Heb onlangs nog telefonisch mijn vodafone abbonement verlengd en daarbij de X1 gekozen als nieuw toestel. Ik vroeg of het toestel gesimlocked was en het antwoord was ''nee''. De volgende dag ging ik naar een vodafone winkel en daar hoorde ik dat hij wel gesimlocked is.

vage mensen daar bij Vodafone :S

[ Voor 29% gewijzigd door Silversin op 11-02-2009 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom heb ik de beste man aan het eind van het gesprek gezegd dat ik nog eens ga nadenken en dat ik er benieuwd was naar wat zijn collegage mij volgende week weer ging vertellen, aangezien de twee die de weken ervoor belden allebei iets anders zeiden dan degene die ik het laatst aan de lijn had _/-\o_

• EN-IS
Ik wordt er zo moe van, ik wacht nog steeds op de zwarte X1 en de prijzen zijn er niet lager op geworden.

Ik wil graag van T-Mobile overstappen naar Vodafone, maar de zwarte is niet op de site en van mij mag Vodafone wat goedkoper worden :(

En T-Mobile, daar betaal je je helemaal blauw (1 jarig abbo)! }:O

• Cambach
EN-IS schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 16:30:
Ik wordt er zo moe van, ik wacht nog steeds op de zwarte X1 en de prijzen zijn er niet lager op geworden.

Ik wil graag van T-Mobile overstappen naar Vodafone, maar de zwarte is niet op de site en van mij mag Vodafone wat goedkoper worden :(

En T-Mobile, daar betaal je je helemaal blauw (1 jarig abbo)! }:O
Je bent niet de enige ;) Ook ik wacht nog steeds op de zwarte versie bij de providers.
Ik wil m graag bij Hi, maarja... Vraag me af of ie ooit nog komt. Op de site staat ie nog steeds niet en als je belt en vraagt wanneer die komt hebben ze geen enkel idee. Staat ook nog niet in het systeem zeggen ze.

Andere optie is bijv de phone house. Maar dan moet ik ineens 255 euro bij betalen terwijl hij bij Hi anders gratis is...

Ik snap dit echt niet hoor. Die providers hebben toch gewoon contact met Sony Ericsson? Zo'n provider hoort nu toch wel te kunnen zeggen of hij nog komt en zoja wanneer? Wat is daar zo moeilijk aan?

:(

[ Voor 10% gewijzigd door Cambach op 12-02-2009 16:40 ]

• EN-IS
Cambach schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 16:39:
[...]

Je bent niet de enige ;) Ook ik wacht nog steeds op de zwarte versie bij de providers.
Ik wil m graag bij Hi, maarja... Vraag me af of ie ooit nog komt. Op de site staat ie nog steeds niet en als je belt en vraagt wanneer die komt hebben ze geen enkel idee. Staat ook nog niet in het systeem zeggen ze.

Andere optie is bijv de phone house. Maar dan moet ik ineens 255 euro bij betalen terwijl hij bij Hi anders gratis is...

Ik snap dit echt niet hoor. Die providers hebben toch gewoon contact met Sony Ericsson? Zo'n provider hoort nu toch wel te kunnen zeggen of hij nog komt en zoja wanneer? Wat is daar zo moeilijk aan?

:(
Je hebt volkomen gelijk, ik begrijp die absurde prijzen bij Third Parties zoals Phonehouse en of Belcompany niet.

Ik heb net contact gehad met Vodafone (Remco), ze hebben geen idee wanneer de zwarte komt. Ze hebben het niet staan in de lijst (assortiment). Jammer :( Ik had echt gehoopt dat het deze week of komende week zou komen, dan bestel ik het direct bij Vodafone!

//Edit
Ik hoor net van de klantenservice van T-Mobile, dat zij vandaag in de krant Spits, een reclame hadden met de ZWARTE X1, alleen de klantenservice kan het niet leveren, want het staat nog niet in het systeem... Ohw wacht! Ze hebben de X1 in het zwart!

Abbo:
Realax 400 - 1 jaar - 239euro

Als ik het verleng met Relax 400 1 jaar samen met internet + sms 50, maandelijks 47,50euro is het toestel 139euro!

Das nog steeds 100euro meer dan Vodafone.. Ik ga er over nadenken... :|

[ Voor 18% gewijzigd door EN-IS op 12-02-2009 17:13 ]

Verwijderd

Vodafone zegt aan de telefoon wel de zwarte te hebben

• EN-IS
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 17:14:
Vodafone zegt aan de telefoon wel de zwarte te hebben
:X Wat een sukkels zijn het in godsnaam. Volgende week bestel ik het telefonisch bij Vodafone (als ze het daadwerkelijk hebben).

In ieder geval bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Collega van me heeft (geen X1) bij vodafone besteld hoorde ik gister toevallig. Ordernummer kwijt (lege order) het zijn dus gewoon prutsers daar .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 15:42:
Collega van me heeft (geen X1) bij vodafone besteld hoorde ik gister toevallig. Ordernummer kwijt (lege order) het zijn dus gewoon prutsers daar .....
Ik heb deze week 5x gebeld, met 4 verschillende medewerkers gesproken, en elke zegt dat ze de zwarte niet hebben.

Enige dus die em nu heeft is T-Mobile, maar bij T-Mobile ben ik duurder uit, ik bestel gewoon de zilvere bij Vodafone, ben ik veel goedkoper uit (als ik de abbo's vergelijk voor 1 jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Ik werd er een beetje moe van, dus ik heb het maar besteld bij Vodfone (online), de zilvere. Zwarte is nergens verkrijgbaar behalve bij T-Mobile, telefonisch.

Nu nog het toestel ontvangen :)
Pagina: 1 ... 19 20 Laatste