AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Ben ik niet geheel met je eens. Het idee is vooral om voor de launch en tijdens een overzichtelijk lijstje te hebben dan is imo ook de interesse en relevantie het grootst. Zoveel werk is het niet, als iedereen gewoon zijn research even post en daarmee het lijstje up to date houd is het een kwestie van een beetje editten. Natuurlijk is niet de bedoeling om dat lijstje bij te houden for a lifetime. Gewoon voor de komende weken. Wat betreft abonnement verlengen is het lastig een eenduidig lijstje te maken, belgedrag en andere persoonlijke gegevens worden vaak ook meegenomen door providers, welke voor niet iedereen gelijk zijn.Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 19:35:
[...]
Goed idee, maar veel te veel werk! Omdat alles blijft veranderen (prijzen, leverdatums)
Bovendien gelden er bij een abonement verlengen hele andere prijzen dus die zou je er ook bij moeten zetten.
Kortom best veel werk, terwijl de meeste mensen toch al hun keuze qua provider gemaakt hebben. Je kunt dan beter een lijst per webshop/winkel maken i.p.v. per provider..
Wat betreft die 128kb/ps, dat is de uploadsnelheid neem ik aan?
bron: hi.nl
6. Bij Eindeloos online geldt een maximale download snelheid van 128 kbit/seconde. Daarnaast geldt een maximale upload snelheid van 64 kbit/seconde.
Verwijderd
Dacht dat Vodafone en Hi dezelfde internetsnelheid hebben? Dat beweren ze tenminste in de meeste winkels....RickXX schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 20:23:
Komisch, eindeloos sloom lijkt me dan meer van toepassing. Thanks voor de informatie + updated.
Hm wordt toch weer een twijfelgevalletje dus mocht dit niet zo zijn...

Op de belcompany site melden ze nu trouwens het volgende als je een nieuw abbo bij Vodafone afsluit :
Geen aansluitkosten
12 maanden 5,- korting op Zorgeloos Internet Blox
12 maanden 5,- korting op zorgeloos Sms Blox
Vanaf Vodafone 22,50
Sms Blox Gratis
(niet geldig bij Sim-Only)
Toch ook ZEKER de moeite waard zeg als het toestel een beetje te betalen is...
Ik ga echt even niets bestellen wachten tot dat ding uit is want overal blijven er nieuwe prijzen en acties opduiken

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2008 21:02 ]
Donderdag werken dan ga ik dus even het hoofdkantoor bellen...
Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |
Verwijderd
Zulke reacties zouden echt verboden moeten wordenVerwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 21:26:
Bij Hi Shop kun je alleen de zilveren bestellen toch of kijk ik verkeerd...

Nog 1x. De telefoon is er als hij OOIT nog eens uitkomt voorlopig alleen in het zilver. Wil je zwart zul je denk ik nog wel 5 jaar moeten wachten als het zo doorgaat

Ja begin me echt zwaar te irriteren aan dat uitstellen van release datums. Waarom kan het bij andere merken wel goed gaan en moet SE altijd zo lastig doen

Je op dingen verheugen kan soms zo vervelend zijn
Maargoed, de meeste van ons (waaronder ik) zijn allemaal overdreven geobserdeerd moet ik eerlijk toegeven
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2008 21:46 ]
Dat is ook iets waar ik voor vrees. Ik vind het een geweldig toestel maar ik heb het liefst dat hij een beetje exclusief blijft. We zullen het zien. Ik hoef hem namelijk niet meteen te bestellen omdat mijn abbo nog een tijdje doorloopt dus ik kijk het mooi even aan. Als ik er veel mensen mee op straat zie lopen (wat ik me best voor kan stellen, want hoge prijzen maken tegenwoordig toch geen ene mallemoer meer uit) dan bestel ik tegen die tijd wel een ander toestel...Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 18:53:
[...]
Klopt, is ook erg jammer. Dacht dat het een toestel zou worden wat voor veel mensen onbereikbaar is.
Maarja hij moet de Iphone doen vergeten dus het was ook wel te verwachten dat er veel reclame voor gemaakt zou worden...Maar jammer is het wel als je denkt een geweldige unieke telefoon te hebben, maar terwijl je om je heen kijkt in de trein zie je er nog 3 anderen mee zitten
Verwijderd
Hoezo zouden "zulke" reacties verboden moeten worden? Omdat die vraag zo vaak is gesteld ofzo? Ik kom hier voor het eerst na enige tijd rondgekeken te hebben bij de webshops. Bij Hi was het mij niet helemaal duidelijk omdat er 2 zilveren versies opstaan.Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 21:41:
[...]
Zulke reacties zouden echt verboden moeten worden
Volgens mij zijn forums er om discussies te voeren en elkaar te helpen, maar goed ik zal dan wel verkeerd zitten hier

Dat uitstellen van leveren wordt voor mij nu ook echt de afknapper, ik twijfelde eerst tussen de Touch Pro en de Xperia, maar mijn broertje heeft inmiddels al meer dan 2 maanden een Touch Pro... De Xperia zou eerst 8 september gepresenteerd worden en kort daarna in de winkels liggen, de presentatie werd uiteindelijk verzet via 15 september naar 30 september en de levering zal niet voor november gebeuren inmiddels. Ik gok overigens ook dat we de zwarte niet voor december zullen hebben, misschien wordt dat zelfs pas kerst ofzo? Ik ben nu eigenlijk al meer benieuwd naar die opvolgers van de HTC G1, die waarschijnlijk ook al niet zo lang meer op zich zullen laten wachten.Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 21:41:
[...]
Ja begin me echt zwaar te irriteren aan dat uitstellen van release datums. Waarom kan het bij andere merken wel goed gaan en moet SE altijd zo lastig doen![]()
Velen van ons zijn al maaaanden aan het aftellen en hebben uitgekeken naar week 45. Krijgen we dan doodleuk te horen dat het waarschijnlijk half November wordt....Schandalig...
Je op dingen verheugen kan soms zo vervelend zijn
Maargoed, de meeste van ons (waaronder ik) zijn allemaal overdreven geobserdeerd moet ik eerlijk toegeven![]()
Het gaat er meer om dat dit topic nog maar kort is en dat in dat kleine aantal berichten toch al een aantal keer vermeld is dat eerst alleen de zilvere versie beschikbaar komt en daarna pas de zwarte. Als het topic nou >1500 berichten had zoals het grote Xperia X1 topic, zou ik het niet zo gek vinden dat je het niet gelezen had, maar in dit geval is het wel een beetje een open deur. Op de Hi site staan overigens 2 zilvere versies, omdat de een zonder en de ander met Eindeloos Online is, maar dat was in dit topic volgens mij ook al vermeld.Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 21:54:
[...]
Hoezo zouden "zulke" reacties verboden moeten worden? Omdat die vraag zo vaak is gesteld ofzo? Ik kom hier voor het eerst na enige tijd rondgekeken te hebben bij de webshops. Bij Hi was het mij niet helemaal duidelijk omdat er 2 zilveren versies opstaan.
Volgens mij zijn forums er om discussies te voeren en elkaar te helpen, maar goed ik zal dan wel verkeerd zitten hier
Ik had laatst iemand van Sony gesproken en die zei: "Hoezo uitstellen? WIJ hebben altijd gezegd dat hij eind oktober/begin november uit zou komen in Nederland, wat de winkels voor uitspraken doen over levertijden staat ze vrij".SneakyViper schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 22:07:
[...]
Dat uitstellen van leveren wordt voor mij nu ook echt de afknapper,
[...]
Harold de Kort, Communicatie Manager bij Sony Ericsson op 1 oktober: "De Nederlandstalige versie wordt pas over drie weken vanuit Sony Ericsson Nederland uitgeleverd, en bovendien alleen in het zilver."Angelgamer schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 23:01:
[...]
Ik had laatst iemand van Sony gesproken en die zei: "Hoezo uitstellen? WIJ hebben altijd gezegd dat hij eind oktober/begin november uit zou komen in Nederland, wat de winkels voor uitspraken doen over levertijden staat ze vrij".
http://www.telecomwereld.nl/n0002931.htm
= week 43 (is vaker gezegd door mensen van SE), straks wordt het week 46
http://tweakers.mobi/nieuws/55164
Sony Ericssons Xperia komt half oktober naar Nederland
Zelfde man, weer niet waar.
Wanneer leren ze eens dat een vaste release datum veel slimmer is. Dan stel je niemand teleur. Zet 'm dan wat verder in de toekomst, dan kan het alleen maar meevallen.
Mja vaagheid allom. For the record: ik heb die vent van Sony vorige week woensdag aan de lijn gehad.Cheeky schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 23:17:
[...]
Harold de Kort, Communicatie Manager bij Sony Ericsson op 1 oktober: "De Nederlandstalige versie wordt pas over drie weken vanuit Sony Ericsson Nederland uitgeleverd, en bovendien alleen in het zilver."
http://www.telecomwereld.nl/n0002931.htm
= week 43 (is vaker gezegd door mensen van SE), straks wordt het week 46
http://tweakers.mobi/nieuws/55164
Sony Ericssons Xperia komt half oktober naar Nederland
Zelfde man, weer niet waar.
Wanneer leren ze eens dat een vaste release datum veel slimmer is. Dan stel je niemand teleur. Zet 'm dan wat verder in de toekomst, dan kan het alleen maar meevallen.
Wat je moet doen is bellen, zeggen dat je m via internet hebt besteld, maar geen bevestiging hebt gekregen. Was bij mij echt zo, maar werkte wel! Dus misschien dat je t zo wel voor elkaar krijgt!?Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 15:32:
[...]
En de bestaande klanten die willen verlengen (zoals ik) maar blijven vertellen "ik kan de telefoon NIET voor u bestellen/reserveren". Ben ik mooi klaar mee, ik mag elke keer maar terug bellen om te checken of ze het systeem inmiddels hebben aangepast.
Lijkt mij dat je bestaande klanten toch ook een dienst verleend door gewoon een bestelling in je systeem te zetten voor deze telefoon voor een bestaande klant? Of denk ik nou zo vreemd?!
Dit is zoals we allemaal weten, gelijk aan de poster in de winkel, doch komt dit wel erg goed overeen met mijn uitspraak op de eerste pagina dat aankomende woensdag de X1 bij de t-mobile shop verkocht gaat worden.
Immers, waarom anders nu al een reclame laten zien waarin je hem als aanbieding aanprijst op tv nota bene!

alleen jammer dat er dus nog niets over terug te vinden is in de t-mobile shop
trouwens iemand riep eerder dat er allen zilver besteld kan worden, bij vodafone word echter toch duidelijk de zwarte versie aangeboden?
[ Voor 26% gewijzigd door lange op 28-10-2008 10:44 ]
Verwijderd
Beste klant,
In de afgelopen dagen heeft u via onze website de nieuwe Sony Ericsson Xperia X1 besteld, waarvoor onze dank.
Ondanks diverse toezeggingen hebben wij dit toestel nog niet voorradig. Vandaag heeft Sony Ericsson laten weten dat de verwachte leverdatum is verzet naar 16 november.
Het lijkt erop dat we blij mogen zijn als we'm met Sinterklaas hebben. En SE beweert zeker nog steeds dat ze 'm deze week leveren... Maar goed dat ze volgend jaar minder telefoons gaan uitbrengen, want als je flagship telefoon een maand te laat komt doe je toch iets fout. En communicatie met de klant, ho maar!
Het is dat er op dit moment niet iets dergelijks op de markt is, maar anders was ik al lang weg geweest. In dit tempo is die kans nog aanwezig ook.
Ja, ik baal.
Ja zoiets had ik dus al wel verwacht.. Ben vaak wel vrij geduldig, maar omdat er steeds deze week als leverdatum werd gegeven en nu in een keer 3 weken wordt uigesteld begin ik toch ook een beetje pissig te worden.
Heb twee jaar geleden de W950i gekocht en die had al precies hetzelfde probleem, duurde ook heel lang voordat die kwam. Steeds weer een week later.
SE maakt pracht telefoons, zowel softwarematig als hardwarematig. Ook de ondersteuning is super als de telefoon uit is. Maar iets wat ze niet kunnen is een nieuwe telefoon op tijd uitbrengen
Die is niet te vergelijken, heeft geen toetsenbord.Cambach schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:34:
Hmm. Tegen die tijd is de Touch HD er ook. Dan toch maar een Touch HD.
Maar SE gooit wel zijn eigen ruiten in op deze manier.
[ Voor 17% gewijzigd door Xof op 28-10-2008 11:37 ]
Ik had ook gemaild naar Vodafone om dit na te vragen:Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:35:
[...]
Had vandaag ook vodafone gebeld. vertelde ook 11 november tegen mij. Alleen als je telefonisch bestelde hebben ze een zilvere. online wist hij niet met zekerheid te vertellen, tevens zit er een simlock op en staat er geen vodafone op het toestel.
"Geachte heer / mevrouw,
Hartelijk dank voor uw mail.
Alle toestellen die Vodafone stuurt in combinatie met een abonnement zijn "Vodafone Branded".
We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.
Met vriendelijke groet
Vodafone Online shop"
Verwijderd
Rond kerst?Aubergine schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 00:03:
Ik hoop dat er rond kerst lekker gestunt word met X1 abbo's, scheelt weer een hoop geld
Dat ze volgende week maar al stunten. Ze hebben wat goed te maken na ons zolang te hebben laten wachten
Het is eigenlijk best grappig. SE kondigt in maart de X1 groots aan, ondertussen hebben alle concurrenten al (maanden) een soortgelijke telefoon uitgebracht en SE komt eind 2008 ook nog eens even aankakken met hun paradepaardje

Rara wat gaat er daar fout?

Verwijderd
Dat klopt niet, heb mijn N73 ook via een abo van Vodafone, geen logo of andere branding op te bekennen.nielsgaastra schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:51:
[...]
Ik had ook gemaild naar Vodafone om dit na te vragen:
"Geachte heer / mevrouw,
Hartelijk dank voor uw mail.
Alle toestellen die Vodafone stuurt in combinatie met een abonnement zijn "Vodafone Branded".
We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.
Met vriendelijke groet
Vodafone Online shop"
Dit kost SE uiteindelijk BAKKEN met geld. Snappen ze dat niet, of proberen ze er een hype rondom te creeren?
Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |
Ik bijmezelf maak dan GVD
Maar goed, ik hoop dat de site van Hi goed zit en dat hij morgen gewoon uitkomt
[ Voor 14% gewijzigd door Redax op 28-10-2008 14:55 ]
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
[ Voor 4% gewijzigd door WidgetTWW op 28-10-2008 14:57 ]
Heb je geïnformeerd hoe het zit met zwarte versies en zilveren? (qua voorraad)mrc16 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:57:
Nou klein updateje, zie post 2 hierboven. Even de klantenservice Relatiebeheer (T-Mobile) gebeld, kon m meteen bestellen. Heb m met 1 jaar relax 300 + Mobiel internet verlengd. Verlengprijs: 170 euro bijleggen. Normaal 330,-. Toestel is simlock vrij en word binnen 1-2 weken bezorgd.
T-Mobile gaat zwart helemaal niet verkopen, alleen zilver. Vroeg naar de kleur en kreeg dit te horen.Cambach schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:59:
[...]
Heb je geïnformeerd hoe het zit met zwarte versies en zilveren? (qua voorraad)
Qua specs staan ze nog steeds in de top hoor.Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:53:
[...]
Rond kerst?
Dat ze volgende week maar al stunten. Ze hebben wat goed te maken na ons zolang te hebben laten wachten![]()
Het is eigenlijk best grappig. SE kondigt in maart de X1 groots aan, ondertussen hebben alle concurrenten al (maanden) een soortgelijke telefoon uitgebracht en SE komt eind 2008 ook nog eens even aankakken met hun paradepaardje![]()
Rara wat gaat er daar fout?
Waarom wilt niemand zwart verkopen? Issie er nog niet? Of hebben ze allemaal door dat zilver veel mooier is?
[ Voor 9% gewijzigd door Aubergine op 28-10-2008 15:22 ]
En is die branded? met T-mobile logo en / of software?mrc16 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:57:
Nou klein updateje, zie post 2 hierboven. Even de klantenservice Relatiebeheer (T-Mobile) gebeld, kon m meteen bestellen. Heb m met 1 jaar relax 300 + Mobiel internet verlengd. Verlengprijs: 170 euro bijleggen. Normaal 330,-. Toestel is simlock vrij en word binnen 1-2 weken bezorgd.
Zit zelf ook bij t-mobile, wil ook wel hun versie als die maar niet teveel "T-mobile uitstraalt" zoals het bij de Vario's van toepassing is.

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Denk niet dat dit het geval is, ten eerste zou dat vast dan al lang in het nieuws zijn geweest. En ten tweede was ik laatst bij Vodafone winkel en die hebben alleen maar de zilveren in hun systeem staan. Dus ik geloof pas dat Vodafone de zwarte gaat leveren als ik het met mn eigen ogen heb gezien!JaJoah schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:37:
Zou me niets verbazen als Vodafone een tijdlang het alleenrecht heeft op het verkopen van de zwarte exemplaren
Nee, niet branded, gewoon orgineel toestel zonder simlock en zonder t-mobile software. Dus ook zonder t-mobile logo.ds08 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:30:
[...]
En is die branded? met T-mobile logo en / of software?
Zit zelf ook bij t-mobile, wil ook wel hun versie als die maar niet teveel "T-mobile uitstraalt" zoals het bij de Vario's van toepassing is.
Whenever life gets hard on you, remember this: there is nothing harder than pooping when you don't have to poop.
Wie is hij? Bedoel je dat de T-Mobile shop ze nu op voorraad heeft?CounterDesk schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:09:
Hij staat nu in de t-mobile shop. Ik krijg hem bij verlenging naar een Relax 150 abbonement met 1000 sms'jes en web 'n walk standaard voor €269,95. En dan betaal je €36,90 p/m.
Heb je een link, kan m zo niet vinden.CounterDesk schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:09:
Hij staat nu in de t-mobile shop. Ik krijg hem bij verlenging naar een Relax 150 abbonement met 1000 sms'jes en web 'n walk standaard voor €269,95. En dan betaal je €36,90 p/m.
Edit: Je ziet het toestel alleen als je via contractverlenging inlogt.
[ Voor 9% gewijzigd door WidgetTWW op 28-10-2008 16:14 ]
Mja...Inderdaad blijkt nu weer de beschikbaarheid van de Black te zijn uitgesteld
en de Silver is nu half november verwacht.
Mja, idd... Thanks voor het posten van 2call info.
Ik postte gister dat The Phone House de X1 misschien vandaag binnen zou krijgen, maar nee dus...
Zijn er geen webshops die de Zwarte X1 import icm een abonnement verkopen?
offtopic: nu krijg je 20% korting op je basis-abonnement bij Vodafone. Weet iemand of dit ook volgende maand is? Anders is het mij voordeliger om nu een abo af te sluiten ipv in November.
offtopic 2: kirelam moet Nederlands leren typen... dwz gebruik Hoofdletters, punten, komma's, etc.
Maar anyways... @ hieronder: Als SE zegt dat ze al naar de winkels verstuurd zijn, denk ik dat zij bedoelen dat ze naar de betreffende verkopende partijen (Belcompany/Vodafone/T-Mobile/Hi/you-name-it) zijn gestuurd. Misschien moeten deze partijen dan hun software nog implementeren in de toestellen en opsturen naar hun filialen, dus kan het weer enige tijd duren voordat de X1 daadwerkelijk in de winkels ligt. Maar dit lijkt mij sterk, en ik vind het ook allemaal maar vaag...
[ Voor 26% gewijzigd door Wicked_Wy op 28-10-2008 16:59 ]
vodafone zegt dat ik hem rond de 11de krijg en sonyericsson zelf aan de telefoon zegt dat vandaag en gister de telefoons naar de winkels zijn verscheept!
iemand duidelijk andwoord???
Waarom zouden ze zo iets doen ? was met de K800i ook alleen dan andersom.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Verwijderd
De Engelse versie zou eigenlijk begin oktober worden geleverd. De overige landen zouden hem 3 weken later krijgen.
Uiteindelijk is de UK versie 3 weken later dan gepland verkrijgbaar, namelijk 25 oktober. In theorie moeten wij dus nog 3 weken wachten. Dat klopt met de datum dat nu gepland staat namelijk rond 16 november.
Lijkt me dus voor Hi ook niet haalbaar dat het morgen wordt.
Maarja die 2,5 week heb ik nog wel even geduld voor. Duurt het nog langer, dan ga ik wel beginnen te twijfelen
Wilde verlengen met X1, abbo 200 mins + mobiel internet standaard voor 2 jaar = €0 toestelprijs.
Dat is in het eerste jaar 24,50 en 2de jaar 29 euro per maand aan abonnementskosten. Vind ik wel een goede deal. Meteen gedaan, levertijd ongeveer 15 dagen (kon de order pas vanaf morgen in het systeem zetten).
Vroeg nog voor de zekerheid of die branded was. Hij ging de toestel pakken zei die, en gaf aan dat er een klein t-mobile logo aan de achterkant staat.
Ben benieuwd!
Ik heb geen reactie gehad, nog maar eens gemailt. Heb nu direct verzocht mijn bestelling om te zetten van zwart naar zilver

Nu gaat straks mijn contract van Vodafone in op 30-10 maar heb ik niets aan de internetbundel die er bij zit
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Het toestel pakken? Dus ze hebben hem wel al klaarliggen of wat :ds08 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:29:
Vroeg nog voor de zekerheid of die branded was. Hij ging de toestel pakken zei die, en gaf aan dat er een klein t-mobile logo aan de achterkant staat.
Ben benieuwd!
De hele tijd was iedereen naar de uiteindelijk release datum aan het kijken en nu "kan ie ieder moment uitkomen", blijft het maar uitgesteld worden.
Hopelijk hebben ze hem zaterdag in Londen Heathrow.
Met een Relax 150 2 jaar betaal je €89,95 bij, lijkt me een prima prijs!
Verwijderd
Ik kreeg gisteren een Mmsje van iemand die bij Belcompany werkt (kennis van me) en die in London zit. Had een foto gemaakt van de X1 en eronder gezet, hier issie er al571Pro schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:52:
Hopelijk hebben ze hem zaterdag in Londen Heathrow.
Heel flauw
Maar goed, dan moet je er wel de hoofdprijs van 775 euro (incl. verzendkosten) voor overhebben
Denk het wel. of hij moest ff naar de wcVerwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:47:
[...]
Het toestel pakken? Dus ze hebben hem wel al klaarliggen of wat :
Maargoed hij zei levertijd 15 dagen ongeveer, ik laat het z.s.m. weten.
Volgens mij geeft Expansys ook aan dat dit om een Engelse versie gaat, of heb ik mij vergist...djjef85 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:25:
De website van expansys zegt dat de engelse versie (zwart) op voorraad is bij de leverancier en dat ze hem binnen 5 werkdagen kunnen leveren. Als onder leverancier wordt verstaan de engelse tak van expansys kan dit inderdaad kloppen, want de Engelse site claimt er 71 in voorraad te hebben.
Maar goed, dan moet je er wel de hoofdprijs van 775 euro (incl. verzendkosten) voor overhebben
Helaas gaan ze niet in op mijn overige vragen (omzetten van zwart naar zilver, import uit de UK etc.).Goedemiddag, Helaas krijgen we ook geen duidelijkheid van SonyEricsson, totdat we hettoestel daadwerkelijk binnen hebben.Momenteel is de levertijd door SonyEricsson weer uitgesteld tot halfnovember. Met vriendelijke groeten,
Verwijderd
Ik kan me voorstellen dat er best vraag naar is omdat het allemaal zo lang duurt voor de NL versie hier komt.
Relax 150 2 jr + web 'n walk: X1 voor € 39,95 bijbetaling
Ze leveren alleen een zilveren versie en het duurt 10 tot 14 dagen voor het toestel wordt geleverd.

De Sony Ericsson Xperia X1 is binnen!
Het paradepaardje van Sony Ericsson is nu binnen! Bestel hem direct via de
T-Mobile Online shop of bel 0800-7123.
Je ontvangt dan ook nog eens €5,- extra korting op je maandelijkse factuur.
Verwijderd
Telecomadvies, Telefoonkopen.nl en Belcompany behoren die tot hetzelfde moederbedrijf? Ik belde de klantenservice van telefoonkopen en al die namen kwamen bijna allemaal naar voren. In ieder geval, ik belde telefoonkopen.nl. Ik had daar een Xperia icm een T-Mobile 300 Relax 2 jaar voor 0,- besteld. Maar kreeg na bellen (zou vandaag bezorgd worden) te horen dat het uitgesteld is naar 16 november (zilver). Kreeg om de pijn te verzachten nog wel een bluetooth headset gratis (merk niet genoemd), maar ik de bestelling maar annuleren (zeker nu hij simlocked en branded is).
Ik had natuurlijk nog een backup. Vorige week heb ik ook bij 4allclients.com dit toestel besteld, maar dan in het zwart. Maar sinds een paar dagen is dezwarte Xperia verwijderd van de site van 4allclients.com. Iemand ook daar besteld los voor ongeveer 620,-? Na bestelling elke dag mijn bestelling checken, maar hun site/order manager ziet er toch buggy uit, waardoor je vertrouwen ook wat minder wordt. Maar goed, vandaag gebeld en hij zou donderdag 30 oktober 'gegarandeerd' afgeleverd worden per TNT. Lijkt mij dus een import toestel. Jullie horen nog van mij of dat allemaal goed gaat...
Verder:
T-Mobile niet op voorraad ondanks reclame
Vodaphone niet op voorraad
Saturn niet op voorraad (ondanks advertentie in huis aan huis folder van Saturn 699,-)
Mediamarkt niet op voorraad
T for Telecom niet op voorraad (vreemd dat er in de gewone X1 thread mensen een bepaalde week hebben genoemd als leverweek, terwijl ik daarna ook ging vragen en het toestel niet in het systeem stond?)
Bol.com levertijd binnen 5 werkdagen (los 679,-)
Belcompany niet op voorraad
4allclients.com leverbaar binnen 1 tot 3 werkdagen (in de praktijk dus 5 werkdagen, afwachten dus of het bona fide is)
Verwijderd
Wel nette prijs dacht ik zo! wel in de gaten houden of je dan azerty of qwerty toetsenbord krijgt!
Nog een mail van 2Call:
Tjah, ik vraag niet om een Nederlandse handleiding en garantie is op EU niveau geregeld. Nog steeds niet duidelijk waarom ze het met HTC toestellen wel doen. Die komen toch ook niet met NL handleiding?Goedendag, Ik heb de kleur van de X1 bij uw order gewijzigd naar Silver.Bij SonyEricsson is het wat lastiger om import toestellen te vinden die ookde Nederlandse taal en de Nederlandse garantie hebben.Indien we deze aangeboden krijgen zullen we deze wel ook gaan leveren.

Ga er maar niet van uit:The Legend schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:18:
Nu ben ik wel heel benieuwd of T-Mobile en Hi 'm daadwerkelijk uitleveren morgen
Zodra je hem bij Tmobile wil bestellen krijg je " Dit product heeft mogelijk een langere levertijd. " voor je kiezen.
Pentaxiaan
Verwijderd
Had een kameraad van mij een maand geleden ook toen hij zijn Samsung Omnia bestelde bij T-mobile en die had hij ook binnen 5 werkdagen dus ik denk niet dat dat berichtje echt waarde heeft.SirNobax schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:30:
[...]
Ga er maar niet van uit:
Zodra je hem bij Tmobile wil bestellen krijg je " Dit product heeft mogelijk een langere levertijd. " voor je kiezen.
Haha idd, zwart komt weer helemaal terug, waar voorheen nog iedereen zilver had en dáárvoor was het weer zwart. Ik vind de zilveren ook stukken mooier, dus ik ben al lang blij dat zwart weer 'in' isAubergine schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:22:
[...]
Qua specs staan ze nog steeds in de top hoor.
Waarom wilt niemand zwart verkopen? Issie er nog niet? Of hebben ze allemaal door dat zilver veel mooier is?
... wellicht off-topic maar toch:
Mijn abbo loopt op 6 dec af. Stel dat de zwarte xperia er dan nog niet is. Hoe zit het dan? Wordt mijn contract automatisch met weer 2 jaar verlengd? En heb ik nog recht op een nieuwe tel?
[edit]
Bovenstaande geldt natuurlijk niet als je wil verlengen bij je huidige provider.
[ Voor 9% gewijzigd door The Legend op 28-10-2008 21:07 ]
uhmm, ja, dat schreef ik ookWicked_Wy schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:35:
[...]
Volgens mij geeft Expansys ook aan dat dit om een Engelse versie gaat, of heb ik mij vergist...
ik vind het een belachelijk hoge prijs...
[ Voor 12% gewijzigd door djjef85 op 28-10-2008 21:58 ]
Sja ik snap het ook niet. Ik hoef de Nederlandse handleiding helemaal niet. De garantie regeling is misschien wel anders dan bij HTC. En dus niet Europees geregeld, maar dat lijkt me raar omdat SE een keer gezegd heeft dat het mogelijk is dat de Engelse modellen eerder op de NL markt zullen verschijnen.The Legend schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:18:
Nu ben ik wel heel benieuwd of T-Mobile en Hi 'm daadwerkelijk uitleveren morgen
Nog een mail van 2Call:
[...]
Tjah, ik vraag niet om een Nederlandse handleiding en garantie is op EU niveau geregeld. Nog steeds niet duidelijk waarom ze het met HTC toestellen wel doen. Die komen toch ook niet met NL handleiding?
Ik laat hem nog gewoon op zwart staan, vind zilver echt beduidend minder mooi. Daar ga ik spijt van krijgen als ik dan toch zilver heb.
Standaard bericht zonder onderzoek te doen of die wel echt uitgekomen is...patrick1988 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:38:
Nieuwtje weet niet of ie al voorbij was gekomen: http://www.dutchcowboys.nl/mobile/15307
[ Voor 14% gewijzigd door Xof op 28-10-2008 21:43 ]
Zie de topicstart: dit soort berichten zijn niet de bedoeling.
[ Voor 148% gewijzigd door pven op 28-10-2008 21:58 ]
Nu maar hopen dat ik het telefoon ook daadwerkelijk binnen paar dagen in huis heb.
nbx
Is al voorbijgekomen. Duurt 10 werkdagen voordat iedereen m kan verwachten.Diablo_GT schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:53:
Weet niet of het voorbij is gekomen maar je kan het al bestellen bij Tmobile. Heb vandaag gebeld, telefoon was binnen bij Tmobile, vandaag, en konden garanderen dat ik het binnen paar dagen in huis had.
Nu maar hopen dat ik het telefoon ook daadwerkelijk binnen paar dagen in huis heb.![]()
Verwijderd
Echter, in de T-mobile shop op internet is deze korting slechts €2.50. Weet iemand hoe het echt zit?
Waarschijnlijk extra online korting? Doen wel meer providers...Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:40:
Ik ben vanmiddag langs een T-Mobile filiaal geweest en daar werd mij verteld dat je de x1 gratis krijgt bij een relax 300 of flex 45 abbo met WnW. Verder werd mij verteld dat je €5,- korting krijgt op je abbo als je bij een relax abbo "relax sms maximaal" (1000 sms'jes per maand) neemt. Dus dan betaal je €5 extra ipv €10.
Echter, in de T-mobile shop op internet is deze korting slechts €2.50. Weet iemand hoe het echt zit?
Morgen is t de 29ste, ga meteen ff bellen denk ik
Verwijderd
En Sony Ericsson moet zichzelf diep gaan schamen... Blijkbaar nemen ze hun klanten niet serieus als het gaat om communicatie...
Ikzelf zit in de "Ik zie het allemaal wel"-modus... Ik geloof niemand meer... Maar chagrijnig word ik wel... En dat wilde IK nou effe kwijt
Ja hier hetzelfdeVerwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 00:59:
Toch leuk om te zien hoe levertijden blijven pingpongen en iedereen maar blijft gissen en dat terwijl niemand eigenlijk echt blijkt te weten wanneer die echt komt... Rumoeren en geruchten blijven zich maar opstapelen en de ene weet het weer beter dan de andere...
En Sony Ericsson moet zichzelf diep gaan schamen... Blijkbaar nemen ze hun klanten niet serieus als het gaat om communicatie...
Ikzelf zit in de "Ik zie het allemaal wel"-modus... Ik geloof niemand meer... Maar chagrijnig word ik wel... En dat wilde IK nou effe kwijt
Maar als hij niet leverbaar is binnen de eerste 2 weken van november ga ik maar voor de c905. Ik heb geduld, maar eens is het op.

[ Voor 34% gewijzigd door Redax op 29-10-2008 01:48 ]
Verwijderd
Vodafone krijgt de X1's pas 11 november binnen. Mocht je 'm daar besteld hebben dan komt íe in de week van 17-21 november naar je toe. Als je daar gewoon rekening mee houdt, hoef je hier niet zo spastisch om de minuut te posten.
Weet je of dit alleen voor Vodafone geldt?Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 01:38:
Beste mensen,
Vodafone krijgt de X1's pas 11 november binnen. Mocht je 'm daar besteld hebben dan komt íe in de week van 17-21 november naar je toe. Als je daar gewoon rekening mee houdt, hoef je hier niet zo spastisch om de minuut te posten.
Je hebt hem daar hoop ik niet bestel en ook al betaald? Google maar es op 4allclients, ook de reacties hier op tweakers wat betreft de shopsurvey zijn niet echt positief.Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:27:
Ik volg de Xperia thread al sinds het begin. De release is nabij, dus nog heel even geduld
Ik had natuurlijk nog een backup. Vorige week heb ik ook bij 4allclients.com dit toestel besteld, maar dan in het zwart. Maar sinds een paar dagen is dezwarte Xperia verwijderd van de site van 4allclients.com. Iemand ook daar besteld los voor ongeveer 620,-? Na bestelling elke dag mijn bestelling checken, maar hun site/order manager ziet er toch buggy uit, waardoor je vertrouwen ook wat minder wordt. Maar goed, vandaag gebeld en hij zou donderdag 30 oktober 'gegarandeerd' afgeleverd worden per TNT. Lijkt mij dus een import toestel. Jullie horen nog van mij of dat allemaal goed gaat...
4allclients.com leverbaar binnen 1 tot 3 werkdagen (in de praktijk dus 5 werkdagen, afwachten dus of het bona fide is)
Zelf al in juli besteld bij bestelmaar.nl. Op mail of ze de prijs die ik uiteindlijk ga bijbetalen naar beneden wilden bijstellen kreeg ik dezelfde avond!!! een posititef antwoord:
Dit voor een KPN abo van €22,50 ipv €27,50, 2 jaar lang met internetIk heb de meerprijs voor de telefoon verlaagd naar 115,=. Het totaal bedrag
van de order komt hierdoor op 122.95.
Op mijn mail van een 3 dagen geleden hoe het met de levertijd van de zwarte x1 staat kreeg ik gisteren volgend antwoord
De telefoon krijg ik schijnbaar rechtstreeks van KPN, samen met de sim (die ik dus nu nog niet heb maar waar ik wel al 3 spookrekeningen voor heb gehad en de helpdesk het maar niet op lijkt te kunnen lossenUw huidige nummer wordt op 27 november overgezet en tot zover ik weet gaat het
ons ook lukken om de telefoon voor die datum uit te leveren.

E-Developing
Verwijderd
Gaat dit op voor alleen nieuwe klanten of ook bestaande?Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 01:38:
Beste mensen,
Want als bestaande kan ik em niet eens bestellen.

Ik wil dat ding graag hebben voor m'n vakantie (vertrek @ 25-11).
Verwijderd
Ja, helaas kwam ik daar te laat achter. Maar als ze me willen naaien dan krijgen ze echt een probleem met mij. De belofte van uiterlijk woensdag is nu a.s. donderdag/vrijdag geworden. Zie ik deze week niets dat volgt er een annulering.niekie67 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 06:55:
[...]
Je hebt hem daar hoop ik niet bestel en ook al betaald? Google maar es op 4allclients, ook de reacties hier op tweakers wat betreft de shopsurvey zijn niet echt positief.
Zelf al in juli besteld bij bestelmaar.nl. Op mail of ze de prijs die ik uiteindlijk ga bijbetalen naar beneden wilden bijstellen kreeg ik dezelfde avond!!! een posititef antwoord:
[...]
De shops hanteren andere prijzen dan T-Mobile zelf. Dat heeft een lief meisje van T-Mobile mij gisteren zelf verteld!Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:40:
Ik ben vanmiddag langs een T-Mobile filiaal geweest en daar werd mij verteld dat je de x1 gratis krijgt bij een relax 300 of flex 45 abbo met WnW. Verder werd mij verteld dat je €5,- korting krijgt op je abbo als je bij een relax abbo "relax sms maximaal" (1000 sms'jes per maand) neemt. Dus dan betaal je €5 extra ipv €10.
Verwijderd
Mijn GOD wat een lage prijzen
Ik krijg em (als verlenging) gratis vanaf een Flex 15 of een Relax 150 abbo

Allicht zit WnW Standaard daar al bij, maar ik had niet verwacht dat ik al voor rond de €15 p/m klaar zou zijn (ex. internet)!!
Bij 1-jarige abbo's is het wel wat duur, rond de € 200 gemiddeld.
[edit] Jammer dat de X1 alleen maar in het zilver te bestellen is. Ik was net druk bezig om al mn gadgets, computers en electronica in het glanzend zwart te verzamelen
[ Voor 18% gewijzigd door XanderDrake op 29-10-2008 10:39 ]
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Verwijderd
Heb net gebeld. X1 was er nog niet maar ze verwachten hem ieder moment. The same old song als overal dus...Cheeky schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:00:
Bij Hi kun je de X1 voordelig krijgen, maar ik neem aan dat de meeste mensen er toch een mobiel internet abo. bij nemen. Eerlijk gezegd vind ik Hi/KPN met z'n rete trage internet en extra kosten voor streamen (audio/video) dan echt geen optie. Het zou natuurlijk wel klote zijn als zij 'm nu als eerste krijgen.
Maargoed omdat ik maandag wat geannuleerd heb kan ik komende 5-10 dagen nog niets bestellen

Maargoed, hier in Limburg zal Vodafone toch niet veel sneller zijn dan Hi. En mensen met Hi internet heb ik eigenlijk nog nooit horen klagen.
Bovendien is het bellen en smsen bij Hi veel goedkoper en voor mij telt het volgende :
HI: toestel voor 110 euro, eerste jaar 19.45 betalen en 2e jaar 29.45 (i.c.m. eindeloos online, 20 euro beltegoed en de sms verdubbelaar die bij Hi gratis aanstaat)
Of Vodafone (prijs volgens belcompany website)
279 euro voor het toestel, eerste jaar 27 euro betalen, 2e jaar 32 (i.c.m. internet blox en 22.50 beltegoed)
(even ter zijde, bij webshops van Vodafone e.d. is hij veel goedkoper maar voor mij is bestellen bij andere webshops geen optie omdat mijn Hi abo nog tot februari doorloopt)
Het is een afweging die je moet maken. Iets minder snel internet hebben maar wel goedkopere maandlasten en aanschafkosten + goedkoper bellen en smsen.
Of kiezen voor het snellere internet maar wel veel meer geld kwijt zijn.....
En Hi heeft het toestel waarschijnlijk ook nog veel eerder binnen.
Dus denk dat ik wel weet wat het wordt
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 11:17 ]
Verwijderd
Toestel voor NIEUWE klanten leverbaar, binnen 1-2 dagen in huis, maar WEL BRANDED met soft & firmware van T-mobile.
Aldus de medewerker aan de andere kant van de lijn.
Hou dit topic verder wel in de gaten en wacht geduldig tot ergens half/eind november tot de Xperia gewoon verkrijgbaar is.
Verwijderd
Beetje jammer dat het alleen voor nieuwe klanten is, baal ik eigenlijk wel van. Ben al zes jaar trouwe t-mobile klant, zou je toch enige service/voorrang mogen verwachten denk ik zo.Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:09:
Zo ... leg net de telefoon neer na wat info bij T-mobile te hebben opgevraagd;
Toestel voor NIEUWE klanten leverbaar, binnen 1-2 dagen in huis, maar WEL BRANDED met soft & firmware van T-mobile.
Aldus de medewerker aan de andere kant van de lijn.
Hou dit topic verder wel in de gaten en wacht geduldig tot ergens half/eind november tot de Xperia gewoon verkrijgbaar is.
Verwijderd
Ik vind zowieso het hele idee van nieuwe klanten zijn meer koning dan huidige klanten de grootste onzin! Ik zit zelf ook al 4 jaar bij HI en het is werkelijk absurd dat iemand met een nieuw abo meer korting krijgt als mij.Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:46:
[...]
Beetje jammer dat het alleen voor nieuwe klanten is, baal ik eigenlijk wel van. Ben al zes jaar trouwe t-mobile klant, zou je toch enige service/voorrang mogen verwachten denk ik zo.
Het is echt de omgekeerde wereld in de telecomsector...
Ik snap het ergens wel, maar het blijft krom!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 11:58 ]
Ik snap je logica niet. Dan is het toch ook geen optie om bij Belcompany Vodafone te nemen? Op de site van Vodafone zelf: 27,50 per maand 2 jaar + 66 euro bijbetalen. En dan heb je normaal internet, zonder extra te betalen voor YouTube e.d. (serieus, Hi is maar 16Kb/s, Vodafone 450 Kb/s).Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:02:
[...]
Of Vodafone (prijs volgens belcompany website)
279 euro voor het toestel, eerste jaar 27 euro betalen, 2e jaar 32 (i.c.m. internet blox en 22.50 beltegoed)[/i]
(even ter zijde, bij webshops van Vodafone e.d. is hij veel goedkoper maar voor mij is bestellen bij andere webshops geen optie omdat mijn Hi abo nog tot februari doorloopt)
Ik heb zelf trouwens Vodafone 1 jaar 37,50 per maand + 165,- bijbetalen. Kan ik volgens jaar weer de X2 bestellen..
http://www.vodafone.nl/sh...3/Coming+Soon/cat10540002
Xperia Tech vragen topic Deel 7