Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonetone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:46

bonetone

2B Silver Sonic

Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:46:
[...]

Beetje jammer dat het alleen voor nieuwe klanten is, baal ik eigenlijk wel van. Ben al zes jaar trouwe t-mobile klant, zou je toch enige service/voorrang mogen verwachten denk ik zo.
Ik heb 'm anders net besteld (contractvernieuwing), was geen probleem en ook niet duur... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kirelam schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:11:
vodafone is toch 31.50 en daar zit het internet al bij in en dan heb je het toestel gratis!!!
http://www.vodafone.nl/sh...3/Coming+Soon/cat10540002
Ik snap het ophemelen van HI ook totaal niet, wat smsjes betreft kan je bij vodafone voor twee(!!) euro een verdubbelaar blox nemen!
En wat internet betreft, veel sneller, echt een schandalige snelheid van HI.
En dan heb ik het nog niet eens over de beperkingen, zoals youtube niet mogen gebruiken, wat ik zelf een hele kwalijke kwestie vind, heerlijk toch om lekker in de trein filmpjes te kijken of als je even iets wil laten zien op youtube aan iemand.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 12:22 . Reden: Beter nederlands en spelfouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Batsies schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 08:20:
Ok, dan maar even wachten voor de verlenging aanbieding bij vodafone anders maar richting hi oid
Om hier maar even op in te haken. (Ik heb de VF callcenters niet voor niets zo vaak lastig gevallen)
Ik heb nu een VF 22,50 abonnement en wil dit om laten zetten naar 2 jaar 27,50 met internetblox (verlenging dus).

De laatste dame die ik aan de lijn heb gehad (en zij ging het meest grondig te werk, waardoor ik al wat langer weet dat 11-11 (alaaf! ;) ) de datum is) vertelde mij dat in dat geval de X1 voor mij zeer waarschijnlijk ook gratis zou zijn.

Zelfs al zit ze er naast en moet ik (een beetje) bijbetalen, dan blijft VF voor mij het meest interessant. Snel internet, in al die jaren een goede service en geen gedonder met rekeningen o.i.d.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
ppaddo schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:28:
[...]De laatste dame die ik aan de lijn heb gehad (en zij ging het meest grondig te werk, waardoor ik al wat langer weet dat 11-11 (alaaf! ;) ) de datum is) vertelde mij dat in dat geval de X1 voor mij zeer waarschijnlijk ook gratis zou zijn.
11 November gaan z'm naar de klanten sturen of 11 November naar Vodafone en 17 November eerste klanten zoals iemand zei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Mijn mail naar 2Call :)
Medio december / januari voor de zwarte X1 is wel erg laat. Is er geen mogelijkheid om een Engelse import model te leveren?

Ik heb totaal geen behoefte aan een Nederlands menu en een Nederlandse handleiding en het zilveren model vind ik minder mooi.
Geachte heer/mevrouw,

Ik zal uw mail naar de afdeling inkoop doorsturen en hen vragen een Import model te bestellen. Indien dit mogelijk is, zullen zij u een antwoord geven per mail.

Met vriendelijke groeten,

2Call
Dus ik hoop maar dat het kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheeky schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:04:
[...]

Ik snap je logica niet. Dan is het toch ook geen optie om bij Belcompany Vodafone te nemen? Op de site van Vodafone zelf: 27,50 per maand 2 jaar + 66 euro bijbetalen. En dan heb je normaal internet, zonder extra te betalen voor YouTube e.d. (serieus, Hi is maar 16Kb/s, Vodafone 450 Kb/s).
Wat ik bedoel is dat op een webshop bestellen terwijl je nog ergens anders een abo hebt lopen vaak 1 grote ramp is. Er gaat vaker vanalles mis waardoor je dubbel moet betalen. Ga je in een winkel vroegtijdig overstappen dan wordt het wel fantsoenlijk geregeld..

Het liefst bestelde ik ook op de Vodafone website, hartstikke goedkoop. Maar ik weet 1. Niet of het gaat en 2. Ben gewoon bang dat er wat mis gaat waardoor ik dubbel moet gaan betalen
(misschien dat hier iemand wel weet of dit mogelijk is?)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Xof schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:40:
Mijn mail naar 2Call :)

[...]

[...]

Dus ik hoop maar dat het kan :)
Haha, nog eentje erbij graag! Heb precies hetzelfde als jij :) Zal ik ze ook een mail sturen, of worden ze dan een beetje gek...?

offtopic: nu krijg je 20% korting op je basis-abonnement bij Vodafone. Weet iemand of dit ook volgende maand is? Anders is het mij voordeliger om nu een abo af te sluiten ipv in November.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Is toch alleen maar beter als heel veel klanten dat willen? :D
The Legend had ook al gemailed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:04

The Legend

*Plop*

Nog geen reactie gehad. Probleem is trouwens wel dat de UK modellen een andere stroomadapter gebruiken :P

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

The Legend schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:58:
Nog geen reactie gehad. Probleem is trouwens wel dat de UK modellen een andere stroomadapter gebruiken :P
Daar zit ik niet zo mee, heb het hele huis vol liggen met mini USB stroom adapters :P (en als je die niet hebt, die kosten max 5 euro in een winkel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redax schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 01:48:
[...]

Weet je of dit alleen voor Vodafone geldt?
IK heb alleen gebeld met Vodafone, ja. Maar als ze binnenkomen bbij VF, dan moeten we door hun naar TPG verscheept worden en zij versturen ze naar diegenen die 'm besteld hebben. Ikzelf heb een verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Vodafone gebeld. Ik kan toch gewoon met de aanbiedingen van de website vroegtijdig overstappen van HI naar VF.

Zou 66 euro moeten betalen voor mijn X1 en 33.50 per maand (incl internet en verzekering)
Eens eventjes over nadenken toch maar, want is toch nog een stuk duurder dan bij HI...

Edit :Als ik bij Hi verzekering erbij ga tellen kom ik na 2 jaar op ongeveer hetzelfde bedrag uit als bij Vodafone. (hi is uiteindelijk nog 20/30 euro goedkoper)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Je kunt wel vroegtijdig overstappen maar daarmee eindigt je huidige contract bij Hi (dat liep toch tot februari?) natuurlijk niet. Betaal je dus een tijdje dubbele abonnementskosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 13:22:
Je kunt wel vroegtijdig overstappen maar daarmee eindigt je huidige contract bij Hi (dat liep toch tot februari?) natuurlijk niet. Betaal je dus een tijdje dubbele abonnementskosten.
Die vrouw zei van niet. Bovendien is dat in een winkel ook niet zo. Er wordt gewoon een nieuw contract aangemaakt dat pas gaat lopen op de dag dat je huidige contract bij de andere provider verlopen is.
Achja ik zie het nog wel.
Ik wacht toch nog even met bestellen zeker omdat ik er nog niet uit ben of ik nou Hi of Vodafone wil. (hi is zo vertrouwt en wil mijn maandkosten toch wat beperken)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Iemand al bij een t-mobile shop geweest vandaag ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTB86
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 09:54
Hi heeft inmiddels de levertijd bijgesteld naar 7 november ipv 29 okt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:15
Vonkie schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 13:30:
Iemand al bij een t-mobile shop geweest vandaag ofzo?
Jup,
Kom er net vandaan.

Helaas hij was nog niet binnen terwijl ik daarvoor met klantenservice had gebeld die zei dat de shops hem nu moeten hebben. De verkoper in de shop melde wel dat hij deze week ze echt verwacht.
Heb me dus maar op de bestellijst gezet!

Hopen dat ik morgen of overmorgen wordt teruggebeld!!!
Overigens nogmaals gechecked voor de prijs.
Verlenging Flex 25 + web en walk standard = X1 gratis.

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
Dbm12 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 13:55:
[...]

Jup,
Kom er net vandaan.

Helaas hij was nog niet binnen terwijl ik daarvoor met klantenservice had gebeld die zei dat de shops hem nu moeten hebben. De verkoper in de shop melde wel dat hij deze week ze echt verwacht.
Heb me dus maar op de bestellijst gezet!

Hopen dat ik morgen of overmorgen wordt teruggebeld!!!
Post het dan even hier als je een belletje krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 11:49

R2L

Was net in de Hi winkel in Groningen en daar zeiden ze dat hij volgende week pas komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-02-2024
R2L schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 15:01:
Was net in de Hi winkel in Groningen en daar zeiden ze dat hij volgende week pas komt...
Zoals hierboven al vermeld staat is de X1 pas vanaf 7 november leverbaar. Daarna is het bij te betalen bedrag op de Hi site ook bijgesteld (omhoog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Laatst online: 07-09 22:56
Xof schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:55:
Is toch alleen maar beter als heel veel klanten dat willen? :D
The Legend had ook al gemailed :)
offtopic:
Ik heb inmiddels ook een mail gestuurd naar 2call.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderdw
  • Laatst online: 10-09 23:40
Cambach schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 15:05:
[...]

Zoals hierboven al vermeld staat is de X1 pas vanaf 7 november leverbaar. Daarna is het bij te betalen bedrag op de Hi site ook bijgesteld (omhoog).
Ja dat zie ik nu ook, ben wel benieuwd hoe dat dan werkt. Had daarvoor het toestel al besteld met een verlenging van mijn abbo maar nog niet betaald terwijl ik die optie wel had.

Zou je nu dus meer moeten betalen?
Als ik al betaald zou hebben zou ik dan meer moeten betalen?

Heb ook nog steeds geen bevestiging gehad, medewerker vertelde dat de order wel in het systeem zat en een bevestiging gestuurd wordt als het toestel binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderick24
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-08 16:58

Roderick24

XPS M1710

Even tussendoor, want ik zie dat er een grove fout gemaakt wordt mtb de internet snelheden die vergeleken worden. Mensen gaan hier uit van een 128 Kbps verbinding bij Hi en een 3600 Kbps bij Vodafone. Dit is verre van realistisch. Dit is namelijk altijd een maximum snelheid, en er bestaat ook nog zoiets als overhead (~10%). Dan is er nog het feit dat de 3,6Mb die VF aangeeft als maximum snelheid alleen te halen is op een HSPDA netwerk (iirc) wat op het moment alleen nog in de randstad ligt. Overal waar dat niet is zou de snelheid ongeveer de helft zijn. Klinkt opzich ook logisch omdat VF laatst zijn snelheden van 1,8Mbps naar 3,6Mbps heeft verdubbeld.

Persoonlijk heb ik geen ervaring met mobiel internet van Hi, maar ik heb gehoord van een vriend van mij dat het soms traag is op zijn HTC Touch Diamond. (wat wil je met 14Kbps). Zelf heb ik voor VF gekozen vanwege het snelle internet, aangezien ik per maand toch lang niet zoveel smsjes verstook als ik krijg van Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Roderick24 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 16:19:
Even tussendoor, want ik zie dat er een grove fout gemaakt wordt mtb de internet snelheden die vergeleken worden. Mensen gaan hier uit van een 128 Kbps verbinding bij Hi en een 3600 Kbps bij Vodafone. Dit is verre van realistisch. Dit is namelijk altijd een maximum snelheid, en er bestaat ook nog zoiets als overhead (~10%). Dan is er nog het feit dat de 3,6Mb die VF aangeeft als maximum snelheid alleen te halen is op een HSPDA netwerk (iirc) wat op het moment alleen nog in de randstad ligt. Overal waar dat niet is zou de snelheid ongeveer de helft zijn. Klinkt opzich ook logisch omdat VF laatst zijn snelheden van 1,8Mbps naar 3,6Mbps heeft verdubbeld.

Persoonlijk heb ik geen ervaring met mobiel internet van Hi, maar ik heb gehoord van een vriend van mij dat het soms traag is op zijn HTC Touch Diamond. (wat wil je met 14Kbps). Zelf heb ik voor VF gekozen vanwege het snelle internet, aangezien ik per maand toch lang niet zoveel smsjes verstook als ik krijg van Hi.
Akkoord maar 1800 Kbps is nog steeds veel meer dan die antieke ISDN-snelheid van Hi...

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:38
Weet iemand of T-mobile een unbranded en unlocked toestel levert? Ik wilde hem los bestellen maar bij T-mobile krijg je hem met 1 jaar Flex25 voor 339 dus kost het toestel dan totaal 669, maar heb ik wel 300 euro onbeperkt houdbaar beltegoed voor in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ja staat al ergens in dit topic vermeld :)
Edit: Met ja bedoelde ik dat ze gebrand zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door Xof op 29-10-2008 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:37
LordLynx schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 16:26:
Weet iemand of T-mobile een unbranded en unlocked toestel levert? Ik wilde hem los bestellen maar bij T-mobile krijg je hem met 1 jaar Flex25 voor 339 dus kost het toestel dan totaal 669, maar heb ik wel 300 euro onbeperkt houdbaar beltegoed voor in het buitenland.
Wat mij vanochtend werd verteld was dat ze branded zijn... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Voor mij ook de rede, Hi goed berijk goedkope abbo's mooie korting. Alleen mobiel internet is te traag en te beperkt daarom voor mij ook vodafone.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Cyrus The Virus schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 16:39:
[...]

Voor mij ook de rede, Hi goed berijk goedkope abbo's mooie korting. Alleen mobiel internet is te traag en te beperkt daarom voor mij ook vodafone.
Idem :)

Verder vind ik dat ze wel eens op mogen schieten, ik wordt ongeduldig O-)

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik heb voor T-mobile gekozen, omdat je daar het meeste mag qua internet. Ik vind Vodafone veel te beperkt wat dat betreft. En 1mbit is snel zat (die 3.6 haal ik toch nooit in het oosten van het land)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderick24

Roderick24

XPS M1710

Zelf heb ik voor Vodafone gekozen omdat T-mobile destijds nog geen X1 online had staan op hun site. Nu wordt het echter interessant, want ik ben zelf opzoek naar een laag maandelijks tarief en een 1 jarig contract en snel mobiel internet.

Vodafone heeft wel snel mobiel internet maar ook een datalimiet van ~350MB. T-Mobile heeft echter geen datalimiet. Als je over de 2GB zit (~6x de limiet van VF) dan wordt je alleen terug gezet naar 384Kbps, wat nog steeds een acceptabele snelheid is opzich. (en 3x die van Hi, serieus waar is kpn mee bezig?)

Persoonlijk denk ik dat ik het eerst een jaartje aankijk bij VF. Ik heb de telefoon daar nu gepreordered en mocht ik constant over de datalimiet heen gaan dan kijk ik na een jaar wel naar de opties op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cambach schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 15:05:
[...]

Soww wat een viezerikken :S
Dat wordt dus waarschijnlijk gewoon VF! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 16:47:
Ik heb voor T-mobile gekozen, omdat je daar het meeste mag qua internet. Ik vind Vodafone veel te beperkt wat dat betreft. En 1mbit is snel zat (die 3.6 haal ik toch nooit in het oosten van het land)
En is dat verder ook wat qua bereik? Anders kan ik die optie ook eens meenemen...
Nevermind, heb de sms prijzen gezien, laat maar zitten. Veel te duur, terwijl ik zoveel sms.

Laatste optie is dus Vodafone. >:)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 16:38
Bij mij is de prijs voor de X1 nog steeds hetzelfde, €99,95 voor verlenging 1jr Hi 45 + eindeloos online (met studentenkorting eerste 6 maanden 38,5 p/maand, 6 maanden daarna 35,95 p/maand).
Bij 2 jarige verlenging is de telefoon bij elk abo incl eindeloos online gratis, dus ook bij Hi 15.

T-Mobile is geen optie, woon op de rand van Randstad/Groene Hart en ze hebben me hier thuis toch een dramatisch bereik. Schijn volgens de klantenservice tussen 3 verschillende zendmasten te wonen maar geen van de 3 geeft mij normaal bereik hier.

Vodafone is voor mij best een aardige optie, ben alleen niet zo'n fan van dat hele blox idee. Naar mijn mening zijn ze voor mijn gebruik toch net ff duurder per maand.

Ik hoop er maar op dat KPN/Hi de andere providers volgen met betrekking tot de snelheid en het streamen van data. Kan me niet voorstellen dat ze als enige blijven volhouden in hun diensten zoals ze die nu leveren.

[ Voor 3% gewijzigd door Shivan_20 op 29-10-2008 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Is er al iets meer bekend over de zwarte versie?
Want ik wil liever de zwarte versie ...

Versie is op dit moment vodafone (shop) de goedkoopste ivm de korting acties die ze zelf hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wavemaster100
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 11:56

wavemaster100

Very ZEISS

Xof schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 16:47:
Waar heb je deze info vandaan als ik vragen mag? Ik kan nergens dingen vinden over datalimiet op vodafone.nl

Canon 5D2 | Fuji X100 | Fuji X100F | Sony RX100 III | Ricoh GRD IV | Yashica T5 | Contax T2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
dragonzzzz schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:29:
Is er al iets meer bekend over de zwarte versie?
Want ik wil liever de zwarte versie ...

Versie is op dit moment vodafone (shop) de goedkoopste ivm de korting acties die ze zelf hebben
Het lijkt er sterk op dat de zwarte versie pas later geleverd word!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekie67
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
wavemaster100 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:38:
[...]

Waar heb je deze info vandaan als ik vragen mag? Ik kan nergens dingen vinden over datalimiet op vodafone.nl
Ik heb nu Vodafone, en heb een keer een waarschuwing gekregen dat ik met een dataverbruik van 1Gb meer dan 10 maal boven het verbruik van de gemiddelde gebruiker zat, en dat dat toch niet helemaal de bedoeling was. Zou mijn verbruik gedurende 2 maanden nog zo hoog zijn zouden ze contact op nemen om óf het internet af te sluiten óf een overstap naar een zwaarder abonnement te regelen. Overigens is het internet inderdaad erg snel, hoop dat ik dat verschil met KPN niet heel erg ga merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickXX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-12-2022
Wanneer is een keer? Een half jaar of 1 jaar geleden is namelijk een wereld van verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekie67
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
RickXX schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 18:20:
Wanneer is een keer? Een half jaar of 1 jaar geleden is namelijk een wereld van verschil
Heb die brief 9 maanden geleden gehad. Ben het met je eens dat dat een verschil uitmaakt ( de gemiddelde gebruiker zal ook meer data zijn gaan verbruiken), maar dan nog is "zorgeloos internet" helemaal niet zo onbeperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
wavemaster100 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:38:
[...]

Internet policy TM is beter dan bij VF (die alleen sneller is data verbruik ligt op 50MB bij VF) alleen TM abbonementen zijn duurder (in mijn opzicht veel duurder dan VF).

En nu weer ontopic :+

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Cyrus The Virus schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 18:39:
[...]

Internet policy TM is beter dan bij VF (die alleen sneller is data verbruik ligt op 50MB bij VF) alleen TM abbonementen zijn duurder (in mijn opzicht veel duurder dan VF).
Dataverbruik bij VF ligt op 10 x het gemiddelde per maand. Dus 10 x 50 = 500MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
The Legend schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 19:09:
[...]

Dataverbruik bij VF ligt op 10 x het gemiddelde per maand. Dus 10 x 50 = 500MB.
Gaan jullie nog even lekker verder offtopic.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Danielson schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:45:
[...]

Het lijkt er sterk op dat de zwarte versie pas later geleverd word!
Ik zie bijna op elke website (except studentmobiel.nl) dat ze pas 2009 worden geleverd.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-08 14:04

rick77

... get to the point!

Dbm12 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 13:55:
[...]
Is T-mobile dan de enige provider die bestaande klanten bevoordeeld t.o.v. nieuwe klanten? Met deze combi kom ik - als potentieel nieuwe klant - op 179,95 euro eenmalig uit op de t-mobile site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderick24

Roderick24

XPS M1710

Vonkie schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 19:46:
[...]

Gaan jullie nog even lekker verder offtopic.... |:(
Het zal wel aan mij liggen maar ik mis toch echt even het off topic gedeelte. Is het wel/niet handhaven van datalimiet door een provider niet doorslaggevend voor het kiezen van een (internet) abbo? En volgens mij is dit toch echt het "[ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic". Daar boven op ga ik er vanuit dat het overgrote deel van de mensen hier een VF/TM abbo aanschaft bij hun X1 wat dit dus een algemeen interessant onderwerp maakt.

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rick77 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 20:10:
[...]

Is T-mobile dan de enige provider die bestaande klanten bevoordeeld t.o.v. nieuwe klanten? Met deze combi kom ik - als potentieel nieuwe klant - op 179,95 euro eenmalig uit op de t-mobile site.
Nee alle providers doen dit, alleen meestal niet uit hun zelf. Bij Vodafone moet je bv naar de klantenservice bellen en naar de afdeling royalty vragen, hoe langer je klant bent of hoe hogere rekeningen je betaald hoe meer korting je krijgt op je abonnement of toestel ;-)

Trouwens over alle internet snelheden en datalimiet:

T-mobile heeft 2 soorten web n walk:
Wnw Standaard - 9.95 p.m.- 384 / 64 Kb/s - geen datalimiet
Wnw Plus - 14.95 p.m. - 1 Mb/s / 384 Kb/s -2GB datalimiet(daarna word de snelheid verlaagd naar 384 / 64 Kb/s)

Verder kan met de Wnw plus ook nog TV kijken op je toestel via de T-m site.
Met web n walk kan je ook je toestel aan je pc aansluiten en met je PC internetten, hier komen dan GEEN extra kosten in rekening.

Vodafone Blox Zorgeloos internet - 9.50 p.m - 3,6 Mb/s / 384 Kb/s - Datalimiet 350mb
Datalimiet is 10x het gemiddelde datagebruik van de gemiddelde Vodafone klant. Deze stond 2 weken geleden op 35 MB.
Verder is het niet gratis om te internetten via je laptop, hievoor worden (hoge) kosten voor berekend

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 20:29 . Reden: internet abonnementen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
weet iemand of de X1 bij vodafone branded is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 20:16:
[...]

Nee alle providers doen dit, alleen meestal niet uit hun zelf. Bij Vodafone moet je bv naar de klantenservice bellen en naar de afdeling royalty vragen, hoe langer je klant bent of hoe hogere rekeningen je betaald hoe meer korting je krijgt op je abonnement of toestel ;-)
Weet je toevallig ook de afdeling van TM?

Edit (moet je niet je post editten als ik post! :Phehe)
(edit gedeelte)

Wnw Plus - 14.95 p.m. - 1 Mb/s / 384 Kb/s -2GB datalimiet(daarna word de snelheid verlaagd naar 384 / 64 Kb/s)

Met web n walk kan je ook je toestel aan je pc aansluiten en met je PC internetten, hier komen dan GEEN extra kosten in rekening.
Even over TV kijken. Ik was vorige keer langs gegaan bij de T-m shop. Met de vraag of de 2GB datalimiet ook voor TV kijken geldt. Antwoord was JA!
Dus als je TV gaat kijken dan zit je best snel op de 2gb en je word dus terug gezet naar wnw standaard...

[ Voor 51% gewijzigd door dragonzzzz op 29-10-2008 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
rico_fxp schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 20:22:
ff topic doorlezen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
rico_fxp schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 20:22:
of zoeken naar "vodafone"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragonzzzz schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 20:27:
[...]

Weet je toevallig ook de afdeling van TM?

Edit (moet je niet je post editten als ik post! :Phehe)

[...]

Even over TV kijken. Ik was vorige keer langs gegaan bij de T-m shop. Met de vraag of de 2GB datalimiet ook voor TV kijken geldt. Antwoord was JA!
Dus als je TV gaat kijken dan zit je best snel op de 2gb en je word dus terug gezet naar wnw standaard...
Ik ben vergeten hoe die afdeling van T-M heet, je zou anders even moeten bellen met de klantenservice(0800-7111) of even langsgaan.

En over het TV kijken, het klopt idd dat TV kijken ook binnen die datalimiet valt maar 1 uur TV kijken kost maar 50mb.(altans als we dit nieuwsbericht moeten geloven: nieuws: Mobiele tv tijdelijk beschikbaar voor alle T-Mobile-klanten :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Vodafone Blox Zorgeloos internet - 9.50 p.m - 3,6 Mb/s / 384 Kb/s - Datalimiet 350mb
Datalimiet is 10x het gemiddelde datagebruik van de gemiddelde Vodafone klant. Deze stond 2 weken geleden op 35 MB.
Verder is het niet gratis om te internetten via je laptop, hievoor worden (hoge) kosten voor berekend
Iemand enig idee m.b.t. Telfort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderick24

Roderick24

XPS M1710

Serieus, als mensen nou eens even zeg zoeken voordat ze hier posten.....

Maar om je vraag te beantwoorden;
UMTS snelheid (max tot 768 kb/s) Onbeperkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je hem bij de Vodafone shop haalt: Ja.

Overigens heb ik gisteren met Vodafone gebeld ivm verlenging en ze kunnen me nog geen prijzen geven :/ Pas over 1.5 week.. Grrrr.. Maar de aanbieding voor verlenging zal toch niet veel soeps zijn bij VF... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 08:43:
[...]

Als je hem bij de Vodafone shop haalt: Ja.

Overigens heb ik gisteren met Vodafone gebeld ivm verlenging en ze kunnen me nog geen prijzen geven :/ Pas over 1.5 week.. Grrrr.. Maar de aanbieding voor verlenging zal toch niet veel soeps zijn bij VF... 8)7
Ik werd gister door VF gebeld (klantenservice) omdat mijn abbo al verlopen is.
Ze gingen mij een HTC tytn 2 "aansmeren"!! WTF?! Ik zo, die is heel oud en lomp en als ze X1 uit is mag je me terugbellen. Zeggen ze, jah die is tot 16 nov uitgesteld!! (HUHHH??)
Dus de komende weken bellen ze mij niet meer hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrepidity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik heb 'm vrijdag besteld voor 169 euro bij een verlenging van een abonnement van 15 euro.. en nou is het 259 geworden :'(
Voor welke prijs krijg ik 'm nu dan? Heb nog niet betaald, heb voor rembours gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Intrepidity schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 10:06:
Ik heb 'm vrijdag besteld voor 169 euro bij een verlenging van een abonnement van 15 euro.. en nou is het 259 geworden :'(
Voor welke prijs krijg ik 'm nu dan? Heb nog niet betaald, heb voor rembours gekozen.
Vraag dat eens aan de shop waar je hem besteld hebt. :Y)

Als jij overigens ergens zwart-op-wit hebt staan dat je hem voor 169 euro krijgt, dan lijkt het me stug dat ze 'plots' 90 euro maar een je gaan vragen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrepidity
  • Laatst online: 24-06-2024
pven schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 10:08:
[...]

Vraag dat eens aan de shop waar je hem besteld hebt. :Y)

Als jij overigens ergens zwart-op-wit hebt staan dat je hem voor 169 euro krijgt, dan lijkt het me stug dat ze 'plots' 90 euro maar een je gaan vragen.
'Even' vragen aan de Hi-shop is nog een hele onderneming.. Als je geluk hebt wordt je binnen een dag teruggebeld en dan krijg je antwoorden als "daar mogen of kunnen wij geen antwoord op geven".. Dus vandaar dat ik me afvroeg of er mensen hier ervaring hebben met dergelijke situaties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intrepidity schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 10:06:
Dat had ik dus omgedraaid.
Bij Hi zijn ze maar wat aan het aankloten met de prijzen. Vertrouw het voor geen meter meer daar.

Ik wilde gisteren bij Vodafone bestellen. Kon ze die telefoon nog niet aanvinken met een 22.50 abo omdat hij pas 11 nov. komt. Stelde ze voor me 11 november terug te bellen (ben benieuwd :S) Ik mijn nummer gegeven, krijg ik een uur later een mailtje dat ze geen nummer hebben gekregen waarop ze me kunnen bereiken.
Ook een lekker zooitje ongeregeld dus |:(

Ik word er langzamerhand een beetje moe van :O Die onwetenden achter de telefoons bij de webshops, dat eeuwige uitstellen en prijzen waar niks van klopt..
Het is dat hij bij webshops gewoon veel goedkoper is, anders was ik er allang klaar mee geweest en wachtte ik wel totdat hij in de winkels lag (maar volgens mij gaat dit echt nog weeeken duren :o )

Heb mijn k800i al verkocht (die gaat a.s. dinsdag de deur uit)
Dat betekent dus met een oude telefoon rond gaan lopen tot ik een nieuwe heb. Ondanks mijn liefde op het eerste gezicht voor de X1 begint het me nu echt te vervelen dat eeuwige wachten (dat mag SE zich aanrekenen) Er zijn er genoeg die al voor een ander toestel gegaan zijn maarja ik zou niet weten wat ik anders zou moeten pakken en ik denk dat ik er achteraf spijt van zou krijgen..
Ik hoop wel dat ons wachten beloond wordt....

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2008 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Daarom ben ik dus tijdelijk overgestapt naar simonly. Kan ik op mijn gemak wachten tot de X1 goed leverbaar is. Dit kan nog heel lang gaan duren en op deze manier heb ik echt geen haast. Is nog goedkoop ook (Simyo)

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psy schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 11:21:
Daarom ben ik dus tijdelijk overgestapt naar simonly. Kan ik op mijn gemak wachten tot de X1 goed leverbaar is. Dit kan nog heel lang gaan duren en op deze manier heb ik echt geen haast. Is nog goedkoop ook (Simyo)
Ik kan ook op mijn gemak wachten ;) Mijn abo loopt nog tot 21 feb. dus..
Maar we wachten al zolang op deze telefoon en mijn geduld begint een beetje op te raken (en dat is puur omdat iedereen maar wat roept over de levering)
Ik wed dat we 11 november te horen krijgen dat het nog 3 weken gaat duren let maar es op!

Ik wil dus naar Vodafone maar tot februari zal ik het moeten doen met Eindeloos online van Hi omdat ik nu nog bij Hi zit. Kan ik daarna meteen vergelijken of het nou echt zoveel uitmaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
psy schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 11:21:
Daarom ben ik dus tijdelijk overgestapt naar simonly.
Bij mij is het probleem niet zozeer het abbo wat je erbij 'krijg', maar dat er zoveel nieuwe chipsets werkelijk om de hoek staan dat de X1 met hun MSM720*A echt niet te lang moet wachten.
Binnenkort worden dus de volgende producten geleverd:
Qualcomm Snapdragon chipset
Nvidia Tegra chipset
ARM Cortex-A8 Processor.

Ik zou me in ieder geval zwaar genaaid voelen, heb je net 1 maand je "nieuwe" X1, is er een telefoon die werkelijk 3x zo snel instructies kan verwerken. Dan mag die X1 nog zo mooi zijn, doe mij maar die Cortex ;) .

Kijk, voor sommigen hier snap ik dat dat hun niks interesseert, die kopen hem omdat hij een touchscreen heeft en van metaal is gemaakt, die doen verder niets dan sms'en en op vissen klikken. :X

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SirNobax schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 11:41:
[...]

.

Kijk, voor sommigen hier snap ik dat dat hun niks interesseert, die kopen hem omdat hij een touchscreen heeft en van metaal is gemaakt, die doen verder niets dan sms'en en op vissen klikken. :X
Tjaa iedereen heeft zijn of haar redenen om een telefoon aan te schaffen al dan wel niet.
Als je al weet dat er binnenkort snellere telefoons uit gaan komen en jij hecht daar veel waarde aan dan zou ik niet meer wachten op de X1.

Ik heb zoiets van: Wat maakt het uit als er een telefoon 3x zo snel is? Voor velen zal de X1 snel genoeg zijn....En zoiets weet je gewoon, je hebt een nieuwe telefoon/computer whatever en 3 maanden later issie weer ouderwets.Zo gaat dat gewoon.
Maargoed, zoals ik al zei, iedereen heeft eigen redenen om een telefoon wel of niet aan te schaffen!

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2008 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Laatst online: 16:57
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 11:41:
[...]

Ik wil dus naar Vodafone maar tot februari zal ik het moeten doen met Eindeloos online van Hi omdat ik nu nog bij Hi zit. Kan ik daarna meteen vergelijken of het nou echt zoveel uitmaakt...
Ik wil ook naar Vodafone, en wil hem bestellen via de site omdat hij daar echt goedkoop is.
Het enige nadeel is dat ik met nummerbehoud over wil van Hi, en dat ik dan 3 maanden moet wachten tot mijn Vodafone abonnement in zou gaan.
Het toestel krijg je dan wel geleverd, maar er zit waarschijnlijk simlock op dus heb je er nog niets aan...
Misschien toch maar zonder nummerbehoud dan, en dan drie maanden dubbele kosten betalen, heb ik er wel voor over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nielsgaastra schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 11:52:
[...]

Ik wil ook naar Vodafone, en wil hem bestellen via de site omdat hij daar echt goedkoop is.
Het enige nadeel is dat ik met nummerbehoud over wil van Hi, en dat ik dan 3 maanden moet wachten tot mijn Vodafone abonnement in zou gaan.
Het toestel krijg je dan wel geleverd, maar er zit waarschijnlijk simlock op dus heb je er nog niets aan...
Misschien toch maar zonder nummerbehoud dan, en dan drie maanden dubbele kosten betalen, heb ik er wel voor over :)
Sh*tt daar heb ik dus echt niet aan gedacht aan de simlock |:(
Die optie kan dus ook de prullenbak in...
Nouja voor mij wordt het dus wachten tot hij in de winkels ligt(bij belcompany b.v. krijg je simlockvrije toestellen) of alsnog bij de Hi-shop verlengen..
Kijk tegen de tijd dat hij uit is wel wat goedkoper is.. :X

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2008 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

[...]

Bij mij is het probleem niet zozeer het abbo wat je erbij 'krijg', maar dat er zoveel nieuwe chipsets werkelijk om de hoek staan dat de X1 met hun MSM720*A echt niet te lang moet wachten.
Nvidia Tegra chipset
ARM Cortex-A8 Processor.

Ik zou me in ieder geval zwaar genaaid voelen, heb je net 1 maand je "nieuwe" X1, is er een telefoon die werkelijk 3x zo snel instructies kan verwerken. Dan mag die X1 nog zo mooi zijn, doe mij maar die Cortex ;) .

Ja daar heb je gelijk in. Inmiddels duurt het al zolang dat het dreigt een verloren generatie te worden qua techniek. Dat zou wel erg jammer zijn. Het is ook stom dat ze zich zo pijnlijk vergissen in de levertijden, zeker nu het zo slecht gaat met SE, en ze deze telefoon verdomd hard nodig hebben om weer een beetje extra omzet te genereren. Want met deze telefoon hopen ze weer wat extra geld binnen te harken. Wordt wel moeilijk zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Hi zijn de prijzen weer terug gezet.
Ze blijven werkelijk bezig |:(

Tip : Laat je niet bezeiken en annuleer je bestelling daar !

[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2008 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
Net even gemailt naar Sony Ericsson, ik wilde namelijk gewoon een duidelijke datum voor de release van de zwarte versie van de X1 en ik word een beetje moe van al dat gespeculeer. Helaas is het antwoord daarop het volgende:

Hartelijk dank voor uw E-mail aan Sony Ericsson X1 support.
Met betrekking tot uw vraag delen wij het volgende mede:

De Sony Ericsson X1 Solid Black wordt verwacht in het eerste kwartaal van 2009.
Op dit moment kunnen wij geen exacte datum noemen wanneer deze op de markt zal uitkomen.

Lekker kut dus. :/

[ Voor 4% gewijzigd door Cambach op 30-10-2008 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cambach schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 12:31:
Net even gemailt naar Sony Ericsson, ik wilde namelijk gewoon een duidelijke datum voor de release van de zwarte versie van de X1 en ik word een beetje moe van al dat gespeculeer. Helaas is het antwoord daarop het volgende:

De Sony Ericsson X1 Solid Black wordt verwacht in het eerste kwartaal van 2009.
Op dit moment kunnen wij geen exacte datum noemen wanneer deze op de markt zal uitkomen.

Lekker kut dus. :/
Als de verkoop van de zilvere versie tegenvalt komt die zwarte helemaal niet meer! Wedde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 12:32:
[...]

Als de verkoop van de zilvere versie tegenvalt komt die zwarte helemaal niet meer! Wedde?
Of juist eerder.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-mobile heeft me vorige week aangegeven dat ze nog geen prijzen hadden maar zeker de goedkoopste zouden zijn. Echter betaal ik nu bij een 1 jaar 1500 abonnement nog steeds 170 euro bij.

Ik heb elke maand een rekening van bijna 200 euro maar toch kunnen ze hier niets aan doen. Erg treurig aangezien ik een tevereden t-mobile klant ben en Hi hem wel gratis aanbied bij een 1 jaar abonnement.

Wordt toch bestellen bij Hi wat natuurlijk echt nooit de bedoeling kan zijn lijkt me....

Edit: Moet trouwens niet gekker worden Hi heeft op de site de uitleverdatum ook even verschoven naar 7 november....! Echt kansloos dit aangezien gisteren telefonisch werd aangegeven dat hij leverbaar is en 5 minuten geleden dit ook nog het geval zou zijn...

Pfff, eigenlijk kansloos dat ik me druk maak over de levertijd van een telefoon maar heb het echt gehad met dat ding.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2008 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonetone

bonetone

2B Silver Sonic

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 12:51:
T-mobile heeft me vorige week aangegeven dat ze nog geen prijzen hadden maar zeker de goedkoopste zouden zijn. Echter betaal ik nu bij een 1 jaar 1500 abonnement nog steeds 170 euro bij.
Vind ik toch raar, ik betaal bij een Relax150 (2 jr) en WnW maar 40 euro bij.... :? (contractvernieuwing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bonetone schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:44:
[...]

Vind ik toch raar, ik betaal bij een Relax150 (2 jr) en WnW maar 40 euro bij.... :? (contractvernieuwing)
Heeft T-mobile ook simlock toestellen? Of zijn deze wel simlock vrij? *kan er niks over terug vinden*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09-2020
Als je persee een zwarte wilt neem je toch een sim only abbo en bestel je de zwarte in de UK? Vaak ben je met Sim Only over 2 jaar nog goedkoper uit dan wanneer je nu een abbo neemt en korting op het toestel... Enige nadeel is dat je in 1x een groot bedrag moet neertellen.

[ Voor 13% gewijzigd door djjef85 op 30-10-2008 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

djjef85 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 14:17:
Als je persee een zwarte wilt neem je toch een sim only abbo en bestel je de zwarte in de UK? Vaak ben je met Sim Only over 2 jaar nog goedkoper uit dan wanneer je nu een abbo neemt en korting op het toestel... Enige nadeel is dat je in 1x een groot bedrag moet neertellen.
Maar helaas niet bij een 1 jaar abo.
Ik wacht op reactie van 2Call of ze hem uit het buitenland kunnen halen anders koop ik hem zelf wel in Engeland en verkoop ik het toestel die ik dan later van ze ontvang. Heb mijn abo al verlengt, zal hem dus wel niet meer om kunnen zetten naar sim only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonetone

bonetone

2B Silver Sonic

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:47:
[...]

Heeft T-mobile ook simlock toestellen? Of zijn deze wel simlock vrij? *kan er niks over terug vinden*
Heb net de klantenservice gebeld om het na te vragen, volgens hen zijn alle toestellen die ze bij een abonnement leveren gesimlocked. Maar hij klonk een beetje aarzelend dus volgens mij wist hij het ook niet 100% zeker.
Als ik het toestel heb kan ik je er uitsluitsel over geven >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrWimlex
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-06 14:02
Net zakelijk 4x de X1 bij t-mobile besteld. Gratis groepsbellen en 50% korting op w'n'w+, wel een 2 jarig abo(zakelijk optimaal). Maar de telefoon was 'gratis'. Volgens T-mobile komen ze volgende week vrijdag of die maandag daarop binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nvidia Tegra chipset
ARM Cortex-A8 Processor.

Zijn er al telefoons bekend die deze chipsets gaan dragen?
Mijn geduld is ook aardig op en je heb hier wel een punt ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
  • Laatst online: 05-09 01:36
MrWimlex schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 14:43:
Net zakelijk 4x de X1 bij t-mobile besteld. Gratis groepsbellen en 50% korting op w'n'w+, wel een 2 jarig abo(zakelijk optimaal). Maar de telefoon was 'gratis'. Volgens T-mobile komen ze volgende week vrijdag of die maandag daarop binnen.
Net ook gebeld met de klantenservice. Zij wisten mij te vertellen dat er een levertijd van 11 dagen was. Heb hem maar besteld... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
Ga er maar van uit dat de leveringtijd langer wordt. Sony E. heeft problemen gehad in zijn productie en kan moeilijk leveren in o.a. NL en Duitsland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frunnik schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:19:
Ga er maar van uit dat de leveringtijd langer wordt. Sony E. heeft problemen gehad in zijn productie en kan moeilijk leveren in o.a. NL en Duitsland!
F*ck SE dan maar lekker!
Wat een waardeloze manier van klanten benaderen...

Wanneer komt die touch HD uit? :o ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2008 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Frunnik schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:19:
Oeps. Bron? In de wandelgangen gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
  • Laatst online: 12-09 15:50
bonetone schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 14:41:
[...]

Heb net de klantenservice gebeld om het na te vragen, volgens hen zijn alle toestellen die ze bij een abonnement leveren gesimlocked. Maar hij klonk een beetje aarzelend dus volgens mij wist hij het ook niet 100% zeker.
Als ik het toestel heb kan ik je er uitsluitsel over geven >:)
Toen ik gebeld had voor contractverlenging zei de medewerker dat ze zeker simlockvrij zijn.

Hij zei ook dat hij me contract pas over 2 dagen in het systeem kon invullen omdat er in hun systeem nog geen X1 gekozen kon worden. Dit was 2 dagen geleden, kregen jullie ook zoiets te horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook bij Hi besteld en ga er toch wel echt vanuit dat deze sim-lock vrij is!

Als dat niet zo is dan kunnen ze hem direct retour ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:48:
Ik heb hem ook bij Hi besteld en ga er toch wel echt vanuit dat deze sim-lock vrij is!

Meestal zijn telefoons die je rechtstreeks bij providers bestelt NIET simlock-vrij.
Mijn K800i heb ik bij de Hi shop besteld en die had ook een simlock. Vodafone levert alles simlock (straks gebeld) en ik neem aan T-mobile ook...
Na een jaar kun je (tenminste bij HI) een code aanvragen waarmee je je telefoon kan unlocken.

Als je zeker wil zijn van een simlockvrije telefoon moet je hem bij een 'onafhankelijke' telecomwinkel halen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2008 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
heb met sony gemailed en kreeg dit antwoord
hieruit blijkt dat het gewoon volgende week wordt en niet van de week

qoute

Geachte X1 klant,

De Sony Ericsson X1 wordt deze week uitgeleverd aan de leveranciers in de benelux. Wij hebben geen informatie over wanneer het toestel door de leverancier wordt aangeboden naar de klant toe.

Indien u verdere ondersteuning wenst met betrekking tot uw X1, verzoeken wij u in contact te treden onze speciale X1 hulplijn.

Voor meer informatie met betrekking tot onze producten en diensten neemt u een kijkje op op onze website: www.sonyericsson.nl

Met vriendelijke groet,

Ricardo Juhasz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:48:

Aannames zijn dodelijk, meten is weten. :Y)

Kortom: neem even contact met ze op om teleurstellingen te voorkomen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mailtje gehad van TM aangaande inschrijving gratis SEXperia :9~ , er word gesuggereerd dat ze binnen zijn, zou het waar zijn of niet, that's the million dollar question, gisteren online wel de X1 besteld;

De Sony Ericsson Xperia X1 is binnen!
Het paradepaardje van Sony Ericsson is nu binnen! Bestel hem direct via de
T-Mobile Online shop of bel 0800-7123.
Je ontvangt dan ook nog eens €5,- extra korting op je maandelijkse factuur.

De winnaars van de 5 Sony Ericsson X1's zijn bekend!
1. Remco Dolsma 2. Cynthia Vink 3. Celkuk Dundar 4. Elise Lancee 5. Leon Terzano.
De winnaars ontvangen schriftelijk bericht. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.
Met vriendelijke groet,

T-Mobile

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2008 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 14:30
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:52:
Net mailtje gehad van TM aangaande inschrijving gratis SEXperia;

De Sony Ericsson Xperia X1 is binnen!
Het paradepaardje van Sony Ericsson is nu binnen! Bestel hem direct via de
T-Mobile Online shop of bel 0800-7123.
Je ontvangt dan ook nog eens €5,- extra korting op je maandelijkse factuur.

De winnaars van de 5 Sony Ericsson X1's zijn bekend!
1. Remco Dolsma 2. Cynthia Vink 3. Celkuk Dundar 4. Elise Lancee 5. Leon Terzano.
De winnaars ontvangen schriftelijk bericht. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile
Die kreeg ik al 2 dagen geleden! ;) Zegt niks over de daadwerkelijk verkrijgbaarheid! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonetone

bonetone

2B Silver Sonic

ds08 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:31:
[...]

Toen ik gebeld had voor contractverlenging zei de medewerker dat ze zeker simlockvrij zijn.

Hij zei ook dat hij me contract pas over 2 dagen in het systeem kon invullen omdat er in hun systeem nog geen X1 gekozen kon worden. Dit was 2 dagen geleden, kregen jullie ook zoiets te horen?
Ik heb 'm dinsdagavond besteld bij de klantenservice. Was geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dôh schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:54:
[...]

Die kreeg ik al 2 dagen geleden! ;) Zegt niks over de daadwerkelijk verkrijgbaarheid! :)
Haha, was ik al bang voor, kon het al bijna niet geloven, the site is inmiddels wel aangepast aangaande aanbieding met de X1.

ET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
psy schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:27:
[...]

Oeps. Bron? In de wandelgangen gehoord?
Ik wandel veel, erg veel, in de telecom gangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kreeg ik ook 2 dagen geleden van t-mobile, maar helaas.

Hi net gesproken over de sim-lock. Officieel moest hij vertellen dat deze erop stond echter doen de leveranciers dit niet meer en vliegen liggen ze meestal heel kort bij Hi waardoor ze dit zelf ook niet doen. Officeel dus wel in 90% van de gevallen niet meer.

Bij de x1 kan ik het me dus niet voorstellen dat ze dit gaan doen en anders krijgen ze hem per direct retour van me....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Nouja mailtje gestuurd naar studentmobiel betreft de zwarte versie en dit krijg ik terug:
Geachte xxxxxxx,

Ja, de zwarte X1 wordt in week 45 (komende week) binnen verwacht. Dit zijn NL versies met nederlandse Windows.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Edit:
Vraag was of ze ook de zwarte krijgen aangezien veel sites 2009 als release date hadden

[ Voor 13% gewijzigd door dragonzzzz op 30-10-2008 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Laatst online: 26-08 15:52
dragonzzzz schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 16:31:
Nouja mailtje gestuurd naar studentmobiel betreft de zwarte versie en dit krijg ik terug:

[...]

Edit:
Vraag was of ze ook de zwarte krijgen aangezien veel sites 2009 als release date hadden
Ik denk niet dat de zwarte voor 2009 nog zal komen. Ik ben allang blij als de X1 er uberhaubs is, of dat nou de zilveren of de zwarte is dat maakt me niet uit. Heb ook de voorkeur bij zwart uiteraard, maar daar ga ik geen 3 maanden meer opwachten :w

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

[...]

Edit:
Maar ik geloof er niks van :P (of het is een import model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach

[...]

Edit:
Lol. Die lui zijn nog in dromenland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben het spuugzat met dit ding heb er werkelijk al zo lang op zitten wachten en hij blijft maar uitgesteld worden.
se kan de boom in met hun x1. keek er behoorlijk naar uit maar dit gaat gewoon te ver om een toestel zo uit te stellen. daarbij komt nog eens de enorm slechte communicatie naar de klanten toe.
schandalig dat ding zou gewoon ge-boycot moeten worden.
zo dat lucht op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitgesteld worden? Sony Ericsson heeft sinds de introductie in Februari altijd gesproken over de tweede helft van 2008. Voor zover ik weet zouden Zweden, Engeland en Duitsland vanaf 30 september aan de beurt zijn en wij in de loop van het jaar. Voor zover ik me kan herinneren is dat de enige officiele statement vanuit Sony Ericsson. Iemand roept iets over uitstellen en gelijk rennen we met z'n allen achter die persoon aan... Ik zeg: laten we klagen als blijkt dat het toestel echt uitgesteld wordt. Nogmaals: SE heeft volgens mij altijd gesproken over " in de loop van dit jaar (2008)". Natuurlijk kun je klagen over het feit dat het toestel al in februari geintroduceerd is en waarschijnlijk pas 9 maanden later te krijgen is, maar dat heeft niets te maken met uitstel... Als iemand bewijs heeft dat Sony Ericsson eerder heeft aangegeven dat hij al wel uit zo moeten zijn in Nederland: graag! Dan ga ik namelijk meedoen met klagen. ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 20 Laatste