Gisteravond was ik dan eindelijk aan de beurt. Om half 7 een TNT busje met de langverwachte Touch HD.
Uiteindelijk toch voor de NL gegaan met borg betaling bij Simshop.nl. Ben zeer te spreken over de bereikbaarheid en service. Alleen wel jammer van de borg regeling, maar goed, stukje zelfbescherming.
Gekocht bij een Vodafone 22,50 (-20%) + SMS verdubbelaar en internet blox abbo en dan nog € 92,86 bijbetalen. Vodafone gaat pas 18-02-2009 in, tot die tjd T-Mobile Relax 100 met PIT 2005
Werd overigens geleverd mét 8 GB Micro SD kaart.
Heb inmiddels alle belangrijke tweaks (GPS lag, Camera Tweak, Performance) uitgevoerd en ook de belangrijkste progs geinstaleerd (.Net framework, Advanced Config, Coreplayer, Resco spul, Hologram dingetje en de neiuwe batterij indicator).
Heb tussen de bedrijven door 2 keer moeten soft resetten vanwege een vastloper (erg onhandig die knop achter de klep, doe mij maar een puntje in de onderkant). Ik ben hem dan ook wel aardig aan de tand aan het voelen.
Verder wel regelmatig programma's die bij het afsluiten een error geven (Opera en services.exe), zeker al 20 keer gezien. Gewoon op OK klikken en doorgaan.....
Heb verder vandaag alles gedaan; gebeld, foto's gemaakt, gegooglemapped, internetten (mobile en gewone sites), flash en divx filmpjes kijken, Youtube en muziek geluisterd (MP3 + FM). Ook nog mijn mail account ingesteld met werk (Exchange synchr.) en thuis via de kabel met Outlook en de agenda van het gezin.
Hiervoor heb ik een Qtek S100 en een HTC Tytn gehad en heb verder ruime werk ervaring met Qtek 9100 en andere WinMo toestellen.
Toto nu toe klinkt het misschien wat kritisch maar ik ben echt razend blij met dit toestel. Groot supermooi scherm, goeie vloeiende touch interface, geluid is prima (wat schel over de speaker, headphones = prima). Kortom ik ben dik tevreden en kan dit toestel zeker aanraden.
Echt heerlijk, vanochtend opgestaan, muziek op SD-kaart gezet (van mijn MCE, dus perfecte MP3 tags). Koptelefoon erin, naar het muziek tab, album selecteren, toetsen vergrendelen en dan de bovenste knop indrukken, scherm mooi uit en muziek blijft aan en de volumeknop doet het gewoon ook nog ! In de trein lekker internetten met muziek aan en daarna wat naar Youtube. Tussendoor nog mail doorgelezen.
Heb de handleiding (in hoeverre dit topic dat niet is) nog niet open gehad en dat terwijl ik nog nooit met TF3D gewerkt heb. Valt me 100% mee.
Ik kan alleen nog maar zeggen dat ik nog steeds een harde plasser krijg van dit toestel
Big UP voor HTC
Nou alleen nog een beetje goeie thema's, klokken, gadgets en prut om hem zelf naar smaak in te richten.