Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 133.426 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-05 15:18
IceEyz schreef op woensdag 26 november 2008 @ 20:25:
[...]

Haha, zo'n reactie had ik wel verwacht één dezer dagen. Laat op de avond heb ik daar even voor gekozen. Een iets uitgebreidere serieuzere vergelijking komt misschien nog wel, maar iedereen weet dat het mobieltje waar ik naar verwees liever niet besproken wordt in forum 98.

Overigens vind ik je reactie klinken alsof jij jouw aanschaf van jouw iPhone wil verdedigen. Dat hoeft niet, ik heb in de TS ook enigszins uit de doeken gedaan waarom je voor Apple's mobiel moet kiezen en waarom niet. Ik wil niet op je tenen staan hoor, hooguit iets kietelen :Y)
Ik heb geen iPhone hoor, ik was zelfs van plan de Touch HD te kopen, maar het ging me er meer om dat ik die naam gewoon een beetje lame vond. De 2 telefoons hebben beide gewoon een ander type van zakendoen, de iPhone is erg simpel en erg vendor locked-in, terwijl de Touch HD erg aanpasbaar is. Maar laten we er maar geen offtopic-discussie van maken ;).

[ Voor 11% gewijzigd door MacorgaZ op 26-11-2008 21:35 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:04
MacorgaZ schreef op woensdag 26 november 2008 @ 21:33:
Ik heb geen iPhone hoor, ik was zelfs van plan de Touch HD te kopen, maar het ging me er meer om dat ik die naam gewoon een beetje lame vond. De 2 telefoons hebben beide gewoon een ander type van zakendoen, de iPhone is erg simpel en erg vendor locked-in, terwijl de Touch HD erg aanpasbaar is. Maar laten we er maar geen offtopic-discussie van maken ;).
Grappig, ben tussen andere dingen door, de hele avond de TS aan het updaten geweest, nog een mooi plaatje gemaakt, al zeg ik 't zelf :P, maar dat is exact het verhaal dat ik ook heb neergezet :). Dus ben het gloeiend met je eens.

Bedankt voor alle commentaar _/-\o_.
Als ik toch nog steeds een reeds opgemerkt punt vergeten ben, mag je een schreeuw geven.
Ook lelijke spelfouten mag je melden, verkeerde links, syntax-errors enz., wordt ons topic alleen maar beter van!

Vind 't overigens wel jammer, zie ik nu, dat IE7 de TS niet zo mooi rendert als Opera doet, die maakt geen witte lijntjes om de plaatjes..

[ Voor 6% gewijzigd door IceEyz op 26-11-2008 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Waar is dit te koop, weet iemand dat?
afbeelding

[ Voor 9% gewijzigd door UgotHeinzzd op 26-11-2008 22:46 ]

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-02-2023
Volgens mij moet je hier zijn:

http://www.brodit.com/?ma...dit.jsp&search=touch%20hd

[ Voor 0% gewijzigd door N.K. op 26-11-2008 22:53 . Reden: link klopte niet... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-05 06:36
Ivo NL schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 20:35:
[...]

Hier staat dat .der gewoon moet werken op 6.1. Apart! Heb je 'em op je SD geplaatst? Probeer hem dan op intern geheugen, misschien helpt dat.
Ik heb beide mogelijkheden geprobeerd, maar het maakt geen verschil :s Hij geeft aan dat er geen programma is wat ze kan openen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-05 08:56
Wat bedoel jij met standby? Standby via de powerknop bovenop, dan werken de volume toesten niet hoor.
Als je je toestel 'lockt' door middel van lang indrukken van de END key (hoorn ophangen) dan blijven die volume toetsen wel werken inderdaad (en dat is stom jah)
Als ik bij mijn toestel lang op de hang-op toets druk gebeurt er helemaal niets. Nou ja, niets...het beeld springt even weg, komt weer terug en dan is er sim-sa-la-bim...helemaal niets gelockt. Enig idee hoe dit te verhelpen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268120

Sgimi schreef op woensdag 26 november 2008 @ 23:21:
[...]

Als ik bij mijn toestel lang op de hang-op toets druk gebeurt er helemaal niets. Nou ja, niets...het beeld springt even weg, komt weer terug en dan is er sim-sa-la-bim...helemaal niets gelockt. Enig idee hoe dit te verhelpen is?
In het register op:
"HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\BackLight" HKEY_CURRENT_USER \ Control Panel \ Backlight "
de key "AutoDeviceLockEnable" op 1 zetten!

• De_Klusjesman
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Mouki_9 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:15:
[...]

lol, klopt helemaal. Ik had advanced task manager erop gezet en daar kon je ook zien dat al die processen nog gestart zijn. ook al zitten ze niet meer in je task list. Zo zie ik ook dat opera niet echt helemaal gesloten wordt. Waarschijnlijk gaat die in een soort van sleep state. Er blijven toch heel veel zaken openstaan. Nu begrijp ik ook waarom ik altijd boven de 50% memory zit.
Om hier nog even op terug te komen. Ik kom er net achter dat als ik opera afsluit door "aflsuiten" te kiezen in het menu van opera, het geheugengebruik met 8% terugloopt. Als ik via het kruisje opera afsluit is dit niet het geval en loopt het geheugengebruik niet terug. Misschien is dit handig om te weten.

Anoniem: 196275

De_Klusjesman schreef op donderdag 27 november 2008 @ 07:45:
[...]

Om hier nog even op terug te komen. Ik kom er net achter dat als ik opera afsluit door "aflsuiten" te kiezen in het menu van opera, het geheugengebruik met 8% terugloopt. Als ik via het kruisje opera afsluit is dit niet het geval en loopt het geheugengebruik niet terug. Misschien is dit handig om te weten.
Dit omdat het programma gewoon nog loopt. Het kruisje is standaard eigenlijk maar een 'minimize' en geen 'close'. Je kan het kruisje ingeduwd houden tot het programma is afgesloten (werkt niet voor alle apps), ofwel kan je dit aanpassen in de config.

Anoniem: 195779

Vatt schreef op woensdag 26 november 2008 @ 20:45:
[...]

Wat bedoel jij met standby? Standby via de powerknop bovenop, dan werken de volume toesten niet hoor.
Als je je toestel 'lockt' door middel van lang indrukken van de END key (hoorn ophangen) dan blijven die volume toetsen wel werken inderdaad (en dat is stom jah)
Spijtig genoeg blijven bij mij de volume toetsen ook werken als je hem in standby (powerknopje even indrukken) zet. Ik heb de NL versie.

Wat ik net wel merk: Met de aanpassing die ik suggereerde springt de muziek af als je hem in standby zet. Ik denk ook dat het volume window inderdaad niet omhoog kwam, maar dat het geluid wel degelijk veranderde. Wanneer ik muziek wou afspelen en hem dan in de pouch stak, werd het volume verhoogd omdat de pouch zo smal is.

//EDIT
Even HTCVolumeControll hersteld: Steek een headphone in, start muziek en zet 'm in standby. (Zonder headphone stopt hij de muziek). Druk op de volume toetsen en het volume verandert (zonder het visuele schermpje). Het lijkt dus alsof de toetsen niet werken, maar ze werken wel degelijk!

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 195779 op 27-11-2008 11:27 ]

Anoniem: 196721

Voor de TS:
Belangrijke telefoons om te overwegen bij het zoeken van een Touchscreen PocketPC Telefoon zijn:
HTC Touch HD - Daar zijn we tenslotte hier voor!
HTC Touch Diamond
HTC Touch 3G
HTC Touch Pro
S.E. Xperia X1
iPhone
Blackberry Storm
Samsung Omnia
Ik zou deze twee nog even toevoegen ;-)

En voor als je er nog méér aan gaat werken. Een apart kopje met links/korte beschrijving naar tweaks misschien?
- de SDTune Cab
- de tweaks van de duitse website
- de Cache tweak
- de camera tweaks
- de Add Small Citys to the Weather View tweak
- de ActiveSync autorun tweak

een andere tip:
Making the X actually close applications not just Minimize them
By default ?WinMob devices doesn't close the program you're using by hitting the "x" on the top right. They are just minimized.

To enable the X to close applications Go to start > settings > sytems tab > task manager > buttons tab > check option "End programs by tapping "x"

You can keep on the default option but stil can exit the program by tapping and holding down on the "x"

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 196721 op 27-11-2008 11:24 ]

Anoniem: 233718

En toch blijf ik me verbazen hoe snel het toestel is.
Ik hoorde altijd dat WinMo zo traag was, maar het is gewoon heerlijk na mijn p1i.

Maar ik zoek nog wel een programma waarmee je een wachtwoord op je smsbox kan zetten
Dus da ipc niemand je berichten kan lezen zonder eerst die code in te drukken.
(het zou helemaal mooi zijn als da programma een pincode heeft zoals de inlog pincode bij android)

Is er zo een programma wat je inbox vergrendeld?

• IceEyz
Anoniem: 196721 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 11:18:
Voor de TS:
Ik zou deze twee nog even toevoegen ;-)

En voor als je er nog méér aan gaat werken. Een apart kopje met links/korte beschrijving naar tweaks misschien?
- de SDTune Cab
- de tweaks van de duitse website
- de Cache tweak
- de camera tweaks
- de Add Small Citys to the Weather View tweak
- de ActiveSync autorun tweak
Twee kort toegevoegd. Veel van je tweaks stonden er al in, een paar toegevoegd. Alleen ActiveSync nog niet. Eerlijk gezegd snap ik ook niet waarom sommige mensen het niet willen gebruiken, maar goed, wat is de beste oplossing? Ik meen me te herinneren dat het instellen van een Fake-Exchange server hielp. Zijn er mensen die dat doen hier?

• Autoreply
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-05 22:41
Hmm, topic 2 alweer, het gaat nu wel verrekte hard. Binnenkort maar 's ff bijlezen hier.

• Cozm0
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04 06:38

Cozm0

Unf!

Even een opmerking over het mp3's in de TF3D player zichtbaar krijgen, door een volkomen onlogische handeling heb ik uiteindelijk de mp3tjes die op mn SDcard/MP3 staan zichtbaar gekregen. (via bibliotheek>alle nummers> eerste nummer laten spelen > zorgt ervoor dat het in je "afspeellijst" komt, niet mogelijk op een andere manier) Alleen maar om er achter te komen dat ik alleen van album kan wisselen, niet van nummer. Om dat te doen zal je wel 1 album moeten laden. Wat een verschrikkelijk on-af stuk $%^$ software is die muziekplayert. Om filmpjes fatsoenlijk af te spelen heb je Coreplayer oid nodig (betaald programma).

Valt me toch wat tegen van een uber multimedia pocket pc HD breedbeeld apparaat unit dat alles zou moeten kunnen. (/rant) ;)

Lees: kan alles, als je zelf de juiste programma's dr opzet.

Wat is de beste muziekspelert/videospelert die je gratis kan vinden?

| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:11

wontcachme

You catch me? No you wont

Cozm0 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:33:
Even een opmerking over het mp3's in de TF3D player zichtbaar krijgen, door een volkomen onlogische handeling heb ik uiteindelijk de mp3tjes die op mn SDcard/MP3 staan zichtbaar gekregen. (via bibliotheek>alle nummers> eerste nummer laten spelen > zorgt ervoor dat het in je "afspeellijst" komt, niet mogelijk op een andere manier) Alleen maar om er achter te komen dat ik alleen van album kan wisselen, niet van nummer. Om dat te doen zal je wel 1 album moeten laden. Wat een verschrikkelijk on-af stuk $%^$ software is die muziekplayert. Om filmpjes fatsoenlijk af te spelen heb je Coreplayer oid nodig (betaald programma).

Valt me toch wat tegen van een uber multimedia pocket pc HD breedbeeld apparaat dat alles zou moeten kunnen. (/rant) ;)

Lees: kan alles, als je zelf de juiste programma's dr opzet.

Wat is de beste muziekspelert/videospelert die je gratis kan vinden?
wontcachme in "HTC Touch Diamond & Touch Pro (deel 1)"

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Cozm0
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04 06:38

Cozm0

Unf!

| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |

• OrganicIron
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-05 21:30
Ik heb vandaag mijn Touch HD binnen gekregen en ben erg happy! :)
TomTom werkt, er staan wat foto's op en internet via wifi.

Wat me niet lukt is video's converteren zodat ik deze kan afspelen. Ik ben niet heel erg thuis in het converteren van video's. Normaal pluk ik ze uit de nieuwsgroep, brand ik ze op dvd en ben ik een blij man.

Ik heb een berg aan tools gedownload en direct weer gedelete, denk aan: KingCovert, Any-video-converter en meer van dat spul wat beweerd 1op1 films over te kunnen zetten. Het beste resultaat wat ik heb gehad is dat alleen audio afgespeeld kan worden.

Welke tool moet ik gebruiken om bestaande films te converteren naar mp4 (dat heb ik toch goed begrepen he?)

Degene die ik het meeste gebruik om divx/avi files te converteren is Xilisoft Video Converter Ultimate. Is niet gratis maar wel een van de beste naar mijn idee.

• OrganicIron
Thanks Demo, Ik heb nu een trial van Xilisoft geinstalleer versie 5.1.17, maar ik kan daar niet het formaat 800x480 kiezen?
Zie ik iets over het hoofd?

Ik heb gebruik gemaakt van de iPod Wide Screen voorgeinstalleerde instellingen en die aangepast aan de instellingen die in de TS staan. Het gaat dan om een resolutie van 720x406.

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Gisteravond was ik dan eindelijk aan de beurt. Om half 7 een TNT busje met de langverwachte Touch HD. :*)

Uiteindelijk toch voor de NL gegaan met borg betaling bij Simshop.nl. Ben zeer te spreken over de bereikbaarheid en service. Alleen wel jammer van de borg regeling, maar goed, stukje zelfbescherming.

Gekocht bij een Vodafone 22,50 (-20%) + SMS verdubbelaar en internet blox abbo en dan nog € 92,86 bijbetalen. Vodafone gaat pas 18-02-2009 in, tot die tjd T-Mobile Relax 100 met PIT 2005

Werd overigens geleverd mét 8 GB Micro SD kaart. :)

Heb inmiddels alle belangrijke tweaks (GPS lag, Camera Tweak, Performance) uitgevoerd en ook de belangrijkste progs geinstaleerd (.Net framework, Advanced Config, Coreplayer, Resco spul, Hologram dingetje en de neiuwe batterij indicator).

Heb tussen de bedrijven door 2 keer moeten soft resetten vanwege een vastloper (erg onhandig die knop achter de klep, doe mij maar een puntje in de onderkant). Ik ben hem dan ook wel aardig aan de tand aan het voelen. >:)

Verder wel regelmatig programma's die bij het afsluiten een error geven (Opera en services.exe), zeker al 20 keer gezien. Gewoon op OK klikken en doorgaan..... :X

Heb verder vandaag alles gedaan; gebeld, foto's gemaakt, gegooglemapped, internetten (mobile en gewone sites), flash en divx filmpjes kijken, Youtube en muziek geluisterd (MP3 + FM). Ook nog mijn mail account ingesteld met werk (Exchange synchr.) en thuis via de kabel met Outlook en de agenda van het gezin.

Hiervoor heb ik een Qtek S100 en een HTC Tytn gehad en heb verder ruime werk ervaring met Qtek 9100 en andere WinMo toestellen.

Toto nu toe klinkt het misschien wat kritisch maar ik ben echt razend blij met dit toestel. Groot supermooi scherm, goeie vloeiende touch interface, geluid is prima (wat schel over de speaker, headphones = prima). Kortom ik ben dik tevreden en kan dit toestel zeker aanraden.

Echt heerlijk, vanochtend opgestaan, muziek op SD-kaart gezet (van mijn MCE, dus perfecte MP3 tags). Koptelefoon erin, naar het muziek tab, album selecteren, toetsen vergrendelen en dan de bovenste knop indrukken, scherm mooi uit en muziek blijft aan en de volumeknop doet het gewoon ook nog ! In de trein lekker internetten met muziek aan en daarna wat naar Youtube. Tussendoor nog mail doorgelezen. 8)

Heb de handleiding (in hoeverre dit topic dat niet is) nog niet open gehad en dat terwijl ik nog nooit met TF3D gewerkt heb. Valt me 100% mee. :9

Ik kan alleen nog maar zeggen dat ik nog steeds een harde plasser krijg van dit toestel :+

Big UP voor HTC _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Nou alleen nog een beetje goeie thema's, klokken, gadgets en prut om hem zelf naar smaak in te richten. :)

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

• OrganicIron
@Demo, works! Thanks :)

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Ik heb een Jabra BT5020 bluetooth headset. Kan ik muziek nou ook via dit apparaat afspelen ?

No problemo, fijn dat het helemaal werkt

Heeft iemand al Manila Editor 0.2 uitgeprobeerd op de Touch HD. Ik krijg het niet helemaal aan de praat, ik kan de helft van de .manila-files niet vinden of staan niet in mijn lijst. werkt hij bij jullie wel? Voor de editor: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=414861

[Edit]
Oeps, sorry voor de dubbele post. Mijn oprechte excuses hiervoor >:)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 268120 op 27-11-2008 21:17 ]

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:43
Argh dilemme dilemma,

Ben sterk aan 't twijfelen tussen HTC Touch HD, Omnia en de Iphone.

GSM's zijn uiteraard niet gemaakt voor het maken van foto's maar toch hecht ik hier enige waarden aan, bijvoorbeeld tijdens het stappen ofzo. Hoe zijn de foto's gemaakt door de Touch HD? Met name hoe zijn ze in de schemering/donkere omgeving (denk aan de uitgaansgelegenheden) Heb namelijk begrepen dat er geen flits of iets dergelijks op dit toestel zit?

Greetz

[ Voor 9% gewijzigd door Exterminator op 27-11-2008 22:00 ]

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:48
Foto's maken werkt gewoon echt niet. Klaar punt uit. Ik druk op de knop en het lijkt wel 5 seconden te duren voordat er een foto gemaakt wordt.

• wvkreg
  • Laatst online: 22:16
En WTF met de bijgeleverde lader...die moet ik in alle bochten wringen en buigen om op te laden.
Als ik hem normaal aansluit doet ie niks...is daar nog een oplossing voor?
Daarnaast was met een volle batterij vandaag na 2 uren navigeren met TT7 mijn batterij leeg! Beetje snel right? Ik ben dus op nog zoek naar een autolader. Any advice?

• JaMaaT
  • Laatst online: 22:10
wvkreg schreef op donderdag 27 november 2008 @ 22:20:
En WTF met de bijgeleverde lader...die moet ik in alle bochten wringen en buigen om op te laden.
Als ik hem normaal aansluit doet ie niks...is daar nog een oplossing voor?
Daarnaast was met een volle batterij vandaag na 2 uren navigeren met TT7 mijn batterij leeg! Beetje snel right? Ik ben dus op nog zoek naar een autolader. Any advice?
Koop zo'n losse 12V stekker met als uitgang een USB poort, kun je zo je datakabeltje gebruiken om op te laden, en je kunt eventueel ook nog andere dingen opladen.

Voor een paar euro liggen ze bij de Action (volgens mij met zekering)

• wvkreg
zag deze binnenkort leverbaar
dat wordt em wel
http://www.smartphoneshop...-carkit-htc-touch-hd.html

Die ga ik ook halen, alleen dan wel bij Azerty. Daar istie zelfs met verzendkosten nog goedkoper
http://azerty.nl/0-465-100745/htc-touch-hd-car-charger-holder.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
-CKY2K- schreef op woensdag 26 november 2008 @ 18:34:
Wat is nu zo'n beetje de prettigste navigatiesoftware voor de HD? Bij TomTom heb ik altijd het gevoel dat de nieuwste versie precies hetzelfde eruit ziet en werkt als 4 versies geleden. Op mijn oude telefoon heb ik eens navigon gebruikt, dat zag er echt 10x beter uit en had meer up to date kaarten. Ook hoor ik hier mensen over igo8 of zoiets?

Misschien leuk om een vergelijking te maken voor de TS?
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruikenzeiker
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-12-2024
OrganicIron schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:58:

Wat me niet lukt is video's converteren zodat ik deze kan afspelen. Ik ben niet heel erg thuis in het converteren van video's. Normaal pluk ik ze uit de nieuwsgroep, brand ik ze op dvd en ben ik een blij man.

Ik heb een berg aan tools gedownload en direct weer gedelete, denk aan: KingCovert, Any-video-converter en meer van dat spul wat beweerd 1op1 films over te kunnen zetten. Het beste resultaat wat ik heb gehad is dat alleen audio afgespeeld kan worden.

Welke tool moet ik gebruiken om bestaande films te converteren naar mp4 (dat heb ik toch goed begrepen he?)
Misschien heb je hier wat aan:
http://www.formatoz.com
Gratis tooltje. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar werkt schijnbaar wel goed volgens de ComputerTotaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geofra
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-05 11:01
Ook ik heb na veel lezen de HD maandag besteld bij GSMWeb.nl en gisteren ontvangen! Snelle service dus!

Wat een geweldig mooi apparaat is het toch! :) Nu was ik alleen nog opzoek naar een mooie case ervoor. Ik heb de volgende gevonden:

http://cgi.ebay.nl/D1-EAS...5&_trksid=p3286.m63.l1177
http://www.pdair.com/cata...1000495&products_id=12404

Heeft iemand ervaring met een van de twee? En hoelang duurde het bij jou voordat je een van de twee cases hebt ontvangen?

Verder zat ik met vreselijk te ergeren aan de grote menu's hier heb ik het volgende op gevonden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=446526
Misschien handige link voor in de startpost.

Ik heb nu alleen nog dat het "kruisje menu" nog wel zo groot is, nog even verder zoeken dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-03 19:35

Fitz

Vincent! We happy?

PocketDivxEncoder gebruik ik altijd om video's om te zetten naar avi bestand. Ik heb zelf geen HD, maar misschien is het wel interessant.
Je kan zelf de resolutie bepalen, je kan een deel van de film eruit knippen, de kwaliteit instellen en ondertitels selecteren bij een dvd.

Hier te downloaden:
http://www.downloadfreewa...etDivXEncoder+0.3.50.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geofra schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 10:08:
..........

Verder zat ik met vreselijk te ergeren aan de grote menu's hier heb ik het volgende op gevonden:

Ik heb nu alleen nog dat het "kruisje menu" nog wel zo groot is, nog even verder zoeken dus!
http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.pocketpc.ch%2Fhtc-touch-hd%2F44641-htc-touch-hd-tipps-tricks-tweaks.html&hl=de&ie=UTF-8&sl=auto&tl=en

En dan de 5e tweak. Deze zorgt ervoor dat je 4 menuitems naast elkaar hebt in plaats van 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:23
Besteld bij 2Call!!!! :) Aangezien ik van abo overstap met nummerbehoud zal ik hem niet meteen hebben. Niet erg, want anders zet ik internet aan op adt ding en dat wordt beetje duur.... Nieuwe abo is wel met onbeperkt internet.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
geofra schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 10:08:
Ook ik heb na veel lezen de HD maandag besteld bij GSMWeb.nl en gisteren ontvangen! Snelle service dus!

Wat een geweldig mooi apparaat is het toch! :) Nu was ik alleen nog opzoek naar een mooie case ervoor. Ik heb de volgende gevonden:

http://cgi.ebay.nl/D1-EAS...5&_trksid=p3286.m63.l1177
http://www.pdair.com/cata...1000495&products_id=12404

Heeft iemand ervaring met een van de twee? En hoelang duurde het bij jou voordat je een van de twee cases hebt ontvangen?

Ik vind die cases niet veel voordeel bieden tov de pouch die er al bijzit, voor mij dan altans.

Advanced config tool owns btw. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Anoniem: 268120 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 23:07:
[...]

Die ga ik ook halen, alleen dan wel bij Azerty. Daar istie zelfs met verzendkosten nog goedkoper
http://azerty.nl/0-465-100745/htc-touch-hd-car-charger-holder.html
thx
is besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geofra
-CKY2K- schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 10:48:
[...]

Ik vind die cases niet veel voordeel bieden tov de pouch die er al bijzit, voor mij dan altans.

Advanced config tool owns btw. 8)
Nou ik ben van mijn Tytn gewend aan de leren case voor aan mijn riem. Zodat ik het relatief grote toestel niet in mijn broekzak hoef te doen. Vandaar een van deze twee.
Anoniem: 268120 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 10:39:
[...]

En dan de 5e tweak. Deze zorgt ervoor dat je 4 menuitems naast elkaar hebt in plaats van 3.
Ik bedoel eigenlijk de taskmanager (X-menu), rechtsboven die nog zo groot is. Iemand daar een oplossing voor om die kleiner te krijgen?

Ah, gevonden, staat gewoon bij de instellingen van de taskmanager. Instellingen -> Syteem -> Taakbeheer -> Anders -> Bolletje "klein formaat"

[ Voor 9% gewijzigd door geofra op 28-11-2008 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
geofra schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 10:56:
[...]

Nou ik ben van mijn Tytn gewend aan de leren case voor aan mijn riem. Zodat ik het relatief grote toestel niet in mijn broekzak hoef te doen. Vandaar een van deze twee.

[...]

Ik bedoel eigenlijk de taskmanager (X-menu), rechtsboven die nog zo groot is. Iemand daar een oplossing voor om die kleiner te krijgen?

Ah, gevonden, staat gewoon bij de instellingen van de taskmanager. Instellingen -> Syteem -> Taakbeheer -> Anders -> Bolletje "klein formaat"
Tsja cases aan een riem ga ik niet eens aan beginnen, valt voor mij onder de categorie pennenzakje in borstzakje overhemd, sleutels aan je riem, goed je snapt wat ik bedoel... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
Nieuw!
Er is een tool uitgekomen waarmee je je WVGA scherm tijdelijk om kunt toveren naar een VGA-scherm! Onderaan worden 160x480 pixels op zwart gezet, waardoor je een VGA-scherm overhoudt, waar vrijwel alle software mee overweg moet kunnen en je niet langer met gerekt beeld zit in bepaalde applicaties. Klik hier voor het bijbehorende topic.

Ik heb kort wat toegevoegd over navigatie-software. Heb er zelf niet veel ervaring mee, dus het blijft voornamelijk zelf uitzoeken welke het meest aan je verwachtingen voldoet. Navigon MN7 vind ik het mooist, Reality View ziet er super uit. Alleen heb ik 't zelf nog niet aan de praat gekregen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:58
Ik krijg TomTom niet zichtbaar bij de programma's. Tomtom kan ik alleen opstarten via verkenner (flinke omweg dus..). Ik heb nog geen oplossing kunnen vinden. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:11

wontcachme

You catch me? No you wont

arjankol schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:53:
Ik krijg TomTom niet zichtbaar bij de programma's. Tomtom kan ik alleen opstarten via verkenner (flinke omweg dus..). Ik heb nog geen oplossing kunnen vinden. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Dit staat 100% zeker vermeld ergens in dit topic of zijn voorganger

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
Dat is wel vrij makkelijk op te lossen, door een snelkoppeling in je programma's map te maken naar TomTom.exe.

Vervolgens je ervaringen met TomTom hier posten hé :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-05 21:52
Wanneer verwachten jullie de HTC MAX 4G? Enig idee of hij uberhaupt in NL komt?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankol
wontcachme schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:54:
[...]

Dit staat 100% zeker vermeld ergens in dit topic of zijn voorganger
Ik heb tomtom als zoekterm gebruikt in beide topics en kon niets vinden. Ik zal het wel gemist hebben.
IceEyz schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:55:
Dat is wel vrij makkelijk op te lossen, door een snelkoppeling in je programma's map te maken naar TomTom.exe.

Vervolgens je ervaringen met TomTom hier posten hé :).
Bedankt IceEyz :*). Ik heb gister even gebruik gemaakt van TomTom en dat werkt prima. Hij was alleen iets te traag, dit kan hopelijk opgelost worden met die GPS lag fix. Zal ik binnenkort wel even doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Pedr0 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 12:02:
Komt niet in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pedr0 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 12:02:
Dit is een Russisch toestel, en zal dus ook alleen maar in Rusland en omringende landen uitkomen. De enige manier waarop je dit toestel zou kunnen bemachtigen is via Rusland of een importeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ooit ergens gelezen over de Touch HD dat je ook de wisselkoers van valuta als bijvoorbeeld euro/pond/dollar (misschien zelfs goud?) op je telefoon kon zetten onder de aandelentab. Nu kan ik die informatie helaas helemaal nergens meer vinden :S

Kan iemand me uit de brand helpen?

Shame on me, de TS ^^

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 196721 op 28-11-2008 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hampelman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
-CKY2K- schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:19:
[...]

Tsja cases aan een riem ga ik niet eens aan beginnen, valt voor mij onder de categorie pennenzakje in borstzakje overhemd, sleutels aan je riem, goed je snapt wat ik bedoel... ;)
Volledig mee eens, geeft een beetje een beheerderslook. Maar hoe sleep je dit ding dan de hele dag mee als je geen colbert wil dragen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legalr
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:25
Ik heb de HD WWE nu 2 weken in bezit, icm vodafona abbo.
mooi toestel en opties, alleen het belangrijkste wat dit toestel moet doen heb ik nogal klachten over

ik heb zeer vaak als ik bel na 5 - 10 seconden hele verbinding wegvalt, de telefoon is niet bereikbaar als ik soms gebeld word. en als ik soms bel dan is de verbinding heel slecht.

volgens de display heb ik wel 2-3 streepjes ontvangst.

meerdere mensen die hier problemen mee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geofra
Hampelman schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:44:
[...]
Volledig mee eens, geeft een beetje een beheerderslook. Maar hoe sleep je dit ding dan de hele dag mee als je geen colbert wil dragen? :)
Precies, aan de ene kant fout, maar toch erg prettig dat je dure touch HD goed beschermt hangt, ipv slecht beschermt in je broekzak dubbel gevouwen zit ;)

Geen ervaring met beide hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-05 11:20
OrganicIron schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:58:

Als je gewoon coreplayer installeert, hoef je niets meer om te zetten, kun je je divxjes er gewoon op zetten en afspelen. Zolang ze niet van zeer hoge reso zijn trekt je telefoon het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 00:07
geofra schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:51:
[...]

Precies, aan de ene kant fout, maar toch erg prettig dat je dure touch HD goed beschermt hangt, ipv slecht beschermt in je broekzak dubbel gevouwen zit ;)

Geen ervaring met beide hier?
Wat dacht je hiervan, dit lijkt me een uitkomst voor jullie :-)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-05 06:36
Werkt bij jullie de ontvangstbevestiging van een sms goed? Ik krijg vaak helemaal geen ontvangstbevestiging (terwijl ik dat wel wil hebben, want dat heb ik zo ingesteld). Ook als ik geen ontvangstbevestiging ontvang komen mijn smsjes soms aan, maar soms ook niet. Met als gevolg dat ik dus geen flauw id heb of mijn smsjes aankomen of niet.

Nu weet ik niet of dit door de telefoon komt of door Vodafone? Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Zou het kunnen komen door software die erop staat?

[ Voor 14% gewijzigd door rob1985 op 28-11-2008 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
Heb ook dezelfde problemen als hierboven merk ik.

Ontvangstbevestiging is vaak een groot raadsel, denk dat ik het uit ga zetten, maar vervelender vind ik dat ik soms niet bereikbaar ben. Ook heb ik nogal last van een behoorlijke vertraging voordat de ringtone begint af te spelen. Nu kun je daar veel in veranderen, en heb 't in 't register aangepast, .wav bestand gebruikt, maar vooral als ik met het toestel bezig ben, duurt 't soms wel vijf seconden voordat ik merk dat ik gebeld wordt en kan opnemen.

Heb iGo 8 nu wel aan de praat gekregen, alleen importeerde die mijn contacten niet :S...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282035

Ik volg al een tijdje dit forum wat me ook tot de aanschaf geleid heeft van een HTC touch HD. Ik vind dit forum daarom heel zinvol. Over het apparaat ben ik tevreden, hoewel ik nog veel te leren heb. Maar ik kan Windows Mobile Apparaat niet aan de praat krijgen op mijn Vista. Ik heb ook de versie gedownload via de website van Microsoft zelf, maar hetzelfde resultaat. Als ik het bestand drvupdate-x86 dat ik van de site van Microsoft hebt afgehaald dan lijkt de installatie te lukken. Ik zie een groene vorderingsbalk, de tijd gaat af tot 0 seconden en dan gaat na een drietal minuten de groene installatiebalk opnieuw achteruit. Eerst leek Windows Mobile Apparaat niet geïnstalleerd, maar na enkele herhaalde pogingen, zie ik het nu wel staan bij het configuratiescherm. Als ik het programma opstart, dan vraagt het programme of ik een verbinding wil maken via USB en/of bluetooth. Na bevestiging, gebeurt er niets.

Omdat ik enkele behulpzame antwoorden vooraf wil beantwoorden:

1) Ja ik installeer de juiste versie 32bit en niet 64bit
2) neen, ik installeer niet ActiveSync, want dit werkt niet onder Vista bij mijn weten
3) Ja, ik heb al veel gegoogeld en slechts één gelijkaardige vraag gevonden op een Engelse site, maar jammer genoeg zonder antwoord.
4) Ja, mijn syncronisatiecentrum (wat een naam) werkt wel.

Ik wil vooral mijn Google Agenda synchroniseren met de agenda van mijn HD.

Ik hoop dat iemand kan helpen waarvoor bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankol
Ik heb even een aantal youtube filmpjes bekeken en het viel mij op dat de filmpjes tijdens het streamen niet vloeiend worden afgespeeld. Als het streamen eenmaal klaar is dan worden de filmpjes wel vloeiend afgespeeld. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
  • Laatst online: 29-03 22:10
Righteye schreef op donderdag 27 november 2008 @ 19:13:
Heb inmiddels alle belangrijke tweaks (GPS lag, Camera Tweak, Performance) uitgevoerd en ook de belangrijkste progs geinstaleerd (.Net framework, Advanced Config, Coreplayer, Resco spul, Hologram dingetje en de neiuwe batterij indicator).
euh.. dat hologram dingetje krijg ik niet aan de praat. Welk cabje heb jij geinstalleerd? Vind het er zo stoer uitzien (gezien op youtube).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 31-05 20:19
http://forum.xda-develope...p?p=2892184&postcount=357

Zit wel een kleine storing in op de HD

hier voor het complete plaatje

http://forum.xda-develope...php?p=2962543&postcount=4

[ Voor 34% gewijzigd door Madman_K op 28-11-2008 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112300

Ik probeer het nog een keer..

Zijn er meer mensen die de baudrate in windows wel kunnen veranderen maar, na 'ok' te hebben gedrukt, de baudrate gewoon weer op 4800 staat?

Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41050

Vandaag ook een Touch HD opgehaald. Ben er zuper blij mee! Maar hep één vraagje ;)

Heb nu een abbo zonder internet, hoe kan ik ervoor zorgen dat hij niet automagisch verbinding gaat maken.
- Heb een 'nep' GPRS account aangemaakt met fake toegangspunt.
- Heb een 'nep' mobiele verbinding aangemaakt met fake telefoonnummer.
- Het weer & RSS staat op 'niet automatisch vernieuwen'.
- Heb ook ergens een vinkje gezet bij zoiets als 'Geen verbinding maken met internet', geen idee waar dat ook alweer was :P

Wie weet waar ik moet zijn, de verbinding heeft al een tijd aan gestaan. En die centen geef ik toch liever uit in t café :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Anoniem: 41050 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 22:34:
Vandaag ook een Touch HD opgehaald. Ben er zuper blij mee! Maar hep één vraagje ;)

Heb nu een abbo zonder internet, hoe kan ik ervoor zorgen dat hij niet automagisch verbinding gaat maken.
- Heb een 'nep' GPRS account aangemaakt met fake toegangspunt.
- Heb een 'nep' mobiele verbinding aangemaakt met fake telefoonnummer.
- Het weer & RSS staat op 'niet automatisch vernieuwen'.
- Heb ook ergens een vinkje gezet bij zoiets als 'Geen verbinding maken met internet', geen idee waar dat ook alweer was :P

Wie weet waar ik moet zijn, de verbinding heeft al een tijd aan gestaan. En die centen geef ik toch liever uit in t café :9
1 woord: Nodata :)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41050

Walk me through :)
Hoe moet ik dat doen? Zit vanmiddag / avond al te zoeken, maar kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jestaaterop.nl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:11
Anoniem: 282035 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 18:37:
Ik wil vooral mijn Google Agenda synchroniseren met de agenda van mijn HD.
Synchroniseren met je Google Agenda kan ook rechtstreeks, zonder tussenkomst van je pc, via goosync. Dit gebruik ik al een paar jaar en werkt prima. De gratis versie heeft wat beperkingen maar werkt er niet minder om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:23
Anoniem: 41050 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 22:56:
[...]

Walk me through :)
Hoe moet ik dat doen? Zit vanmiddag / avond al te zoeken, maar kan het niet vinden.
NoData is een gratis tool van Modoco. Wel effe reggen op het forum. Daarmee kan je de UMTS/GPRS verbinding uit zetten.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

asing schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 23:14:
[...]

NoData is een gratis tool van Modoco. Wel effe reggen op het forum. Daarmee kan je de UMTS/GPRS verbinding uit zetten.
Dat is een handig tooltje, misschien moet ik die maar even installeren wanneer ik met de kerst naar Zweden ga, kan ik ook niet voor verrassingen komen te staan. Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282035

jestaaterop.nl schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 23:12:
[...]

Synchroniseren met je Google Agenda kan ook rechtstreeks, zonder tussenkomst van je pc, via goosync. Dit gebruik ik al een paar jaar en werkt prima. De gratis versie heeft wat beperkingen maar werkt er niet minder om.
Bedankt voor deze tip. Ik heb mijn eerste programma geïnstalleerd op mijn HD en het werkt. Bestaat er een lijst van interessante programma's voor de HTC HD? Ik heb er al enkele geplukt uit dit forum, maar het zou handig zijn als ze allemaal samen staan.

Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hampelman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 282035 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 11:54:
[...]

Bedankt voor deze tip. Ik heb mijn eerste programma geïnstalleerd op mijn HD en het werkt. Bestaat er een lijst van interessante programma's voor de HTC HD? Ik heb er al enkele geplukt uit dit forum, maar het zou handig zijn als ze allemaal samen staan.

Patrick
Je weet zeker dat je de uitstekende startpost hebt gelezen?
Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - Deel 2

En als je meer wilt kan ik je hiernaar verwijzen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=442663

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Is er hier toevallig iemand die al foto's met dit toestel heeft gemaakt in een donkere omgeving? Zo ja, zou iemand dan een of meerdere foto's willen posten?

Ben namelijk benieuwd naar de kwaliteit van de foto's in die omgeving.

Greetz en alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hey mensen, gisteren heb ik mijn Touch HD NL binnengekregen! :) GElijk een vraagje, is er een mogelijkheid om de hele telefoon op engels te zetten (zodat menu's etc allemaal engels zijn?). Als dit niet kan heeft iemand dan een link naar de officiele WWE ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl44tschaap
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-05 23:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Alleen nog geen HardSPL dus flashen is nog niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02:30
Kurvers schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 12:13:
Is er hier toevallig iemand die al foto's met dit toestel heeft gemaakt in een donkere omgeving? Zo ja, zou iemand dan een of meerdere foto's willen posten?

Ben namelijk benieuwd naar de kwaliteit van de foto's in die omgeving.

Greetz en alvast bedankt
Fotos zijn in het donker vrij waardeloos. Heb laatst nog s'avonds thuis foto's genomen, maar die zijn echt zwaar onduidelijk.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
SpeeDRaZoR3 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 12:50:
[...]

Fotos zijn in het donker vrij waardeloos. Heb laatst nog s'avonds thuis foto's genomen, maar die zijn echt zwaar onduidelijk.
Zou je d'r misschien een kunnen posten? Of via PM ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:09
-CKY2K- schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 12:28:
Hey mensen, gisteren heb ik mijn Touch HD NL binnengekregen! :) GElijk een vraagje, is er een mogelijkheid om de hele telefoon op engels te zetten (zodat menu's etc allemaal engels zijn?). Als dit niet kan heeft iemand dan een link naar de officiele WWE ROM?
Mag ik vragen waarom je een Touch HD NL bestelt als je alles in het Engels wilt? Er is toch ook gewoon een Touch HD UK? Bespaart een hoop gedoe...

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Z-Dragon schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 13:04:
[...]
Mag ik vragen waarom je een Touch HD NL bestelt als je alles in het Engels wilt? Er is toch ook gewoon een Touch HD UK? Bespaart een hoop gedoe...
Ehm de WWE versie is erg slecht leverbaar momenteel! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-05 00:38
-CKY2K- schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 14:35:
[...]

Ehm de WWE versie is erg slecht leverbaar momenteel! ;)
juist omdat er nog geen hardspl beschikbaar was ben ik speciaal voor de wwe versie gegaan. Bij 2call.nl waar ik het gehaald had hadden ze er nog genoeg op voorraad.

een van de weinige verschillen was de nederlandse T9. Maar die kon je er achteraf ook nog op zetten. Gebruik nu bijvoorbeeld de nederlandse T9, werkt perfect!

Een andere vraagje. Zijn er al TF3D themes voor de HD te verkrijgen? Bij xda heb ik er wel een paar gevonden, maar die zijn niet helemaal goed. Klok en een aantal tabs worden niet goed weergegeven.

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mouki_9 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 15:56:
[...]

juist omdat er nog geen hardspl beschikbaar was ben ik speciaal voor de wwe versie gegaan. Bij 2call.nl waar ik het gehaald had hadden ze er nog genoeg op voorraad.

een van de weinige verschillen was de nederlandse T9. Maar die kon je er achteraf ook nog op zetten. Gebruik nu bijvoorbeeld de nederlandse T9, werkt perfect!

Een andere vraagje. Zijn er al TF3D themes voor de HD te verkrijgen? Bij xda heb ik er wel een paar gevonden, maar die zijn niet helemaal goed. Klok en een aantal tabs worden niet goed weergegeven.
Je kan er van uitgaan als ze het bij XDA-devs nog niet op orde krijgen, dat dat nergens lukt
:9 Volgens mij zijn er idd ook nog geen 100% werkende themes verschenen.

Vraagje trouwens...Dit is mijn eerste WM-device dus ben nog een beetje een noob. Maar bij de bladwijzers van internet. Toevoegen gaat gewoon goed. Maar hoe haal je dan weer een bladwijzer weg. Je hebt dan wel de 'edit' button, maar dan moet je eerst de juiste bladwijzer selecteren. Dit selecteren lukt mij dan niet, want op de bladwijzer drukken = naar de website gaan. Hoe selecteer ik een bladwijzer ZONDER naar de website zelf te gaan zodat ik bijvoorbeeld de naam kan wijzigen.

Hetzelfde geldt trouwens ook voor het verwijderen van bladwijzers. Ik kan alleen maar de eerste (de bovenste) bladwijzer aanpassen/verwijderen omdat deze al als standaard staat geselecteerd.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 196721 op 29-11-2008 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-04 17:53

DeMoN

Pastafari

Anoniem: 196721 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 16:38:
[...]

Je kan er van uitgaan als ze het bij XDA-devs nog niet op orde krijgen, dat dat nergens lukt
:9 Volgens mij zijn er idd ook nog geen 100% werkende themes verschenen.

Vraagje trouwens...Dit is mijn eerste WM-device dus ben nog een beetje een noob. Maar bij de bladwijzers van internet. Toevoegen gaat gewoon goed. Maar hoe haal je dan weer een bladwijzer weg. Je hebt dan wel de 'edit' button, maar dan moet je eerst de juiste bladwijzer selecteren. Dit selecteren lukt mij dan niet, want op de bladwijzer drukken = naar de website gaan. Hoe selecteer ik een bladwijzer ZONDER naar de website zelf te gaan zodat ik bijvoorbeeld de naam kan wijzigen.

Hetzelfde geldt trouwens ook voor het verwijderen van bladwijzers. Ik kan alleen maar de eerste (de bovenste) bladwijzer aanpassen/verwijderen omdat deze al als standaard staat geselecteerd.

ingedrukt houden :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

SpeeDRaZoR3 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 12:50:
[...]

Fotos zijn in het donker vrij waardeloos.
Foto's zijn overdag ook waardeloos; punt uit :) Voor de camera hoef je het niet te doen. Voor de rest ben ik helemaal tevreden overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Laatst online: 23:48
Mouki_9 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 15:56:
[...]

Mouki_9 die nederlandse T9 zie ik niet in de startpost. Zou je eens kunnen opschrijven hoe ik dat voor elkaar krijg en of ik nog bestandjes moet downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 31-05 20:19
Ik zag in de startpost een prog. (Handymenu) voor een softreset.
Er zitten hierin ook ander functies.

Ik hoefde alleen een softreset te hebben en gebruik door voor:
http://classic.pocketgear.com/software_detail.asp?id=14504
Is oud (PPC2003), maar freeware, en het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Nou, ik ben eens even met custom skinds aan het klooien en ik moet zeggen, het gaat prima.

Eerst de starpost van deze pagina volgen en TF3D Config op je HD installeren.

De thema's die ik tot nu toe werkend heb gezien staan hier en hier

De themes hier blijven overigens op 640 hangen.

Momenteel heb ik de Text theme draaien met de bovenbalk van LAGUNADUB.

Effe snel een brakke pic gemaakt
Afbeeldingslocatie: http://www.klappe.nu/upload/IMG_3809.jpg

Simply Dark, SimplyDarkV2, Dark Shadow, Text en Saphire heb ik alleen werkend hier gezien.

Hier nog wat kennis die ik vandaag heb opgedaan:
Een skin bestaat feitelijk uit een aantal manilla bestanden die zich in \Windows\ bevinden.

Sommige skins zijn een zip file met 1 of meerdere manilla bestanden.
Deze kopieer je handmatig naar je \Windows\ map via Total Commander of Resco Explorer.
Je reset je HD en je skin is geinstalleerd.

Met TF3D kan je skins automatisch installeren en diverse tweaks uitvoeren.
Ook kan je altijd terug naar de originele bestanden (zelfs al heb je deze handmatig overschreven)

Je geeft een pad aan met je .theme bestand en kan hem dan selecteren.
Hij wist dan een groot aantal manilla bestanden uit \Windows\ en gooit daar nieuwe voor in de plek.

Een .theme bestand is overigens niets meer als een zip file met manilla bestanden erin, voor zover ik kan zien. Zelf een bak manilla bestanden in een zip mikken en die renamen en dan door TF3D gooien gaat niet altijd goed, dus er komt iets meer bij kijken.

VERDER OOK NOG NIEUW: HD Tweak (http://montecristoff.webs.com/)
Net een paar uurtjes oud ! Ga hem nu installen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Die themes heb ik ook geprobeerd, alleen werken ze niet helemaal. Heb gemerkt dat niet alle icoontjes er goed uitzien en ook dat de klok soms niet goed geskinned zijn. Dus een aantal cijfers kloppen niet met de rest.

verder de T9, die heb ik van xda volgens mij, het is een .cab wat je moet downloaden en installeren. Daarna kan je de settings van het toetsenbord aanpassen, bij bijvoorbeeld het tikken van een smsje. Daar staat dan als taal dutch bij. (Als je dit probeer te doen bij settings van windows mobile, dan staan er meerdere talen bij zonder tekst. Gokken welke het is lol). Het werkt best goed en hij onthoudt ook je eigen ingevoerde tekst. werkt lekker snel.
Ik weet het niet meer zeker, maar volgens mij had ik het hier vandaan:

http://forum.xda-develope...ght=T9+Input+14+Languages

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
Heb de Touch HD nu een week en vind hem nog steeds fantastisch. Heb hiervoor de gewone touch en andere phones van htc gehad en ik vind de HD echt goed doorontwikkeld. Ben er nu lekker een weekje mee aan het spelen en tweaken. De meeste software die hier rondslingerd staat er inmiddels op en werkt ok.

Ik zit alleen nog met een probleempje. Tot nu toe kon ik altijd de ringtone van de wekker veranderen door een .wav file in de windows map te droppen. Werkte prima. Maar als ik nu hetzelfde doe bij mn HD werkt het niet. Doe ik iets verkeerd of werkt deze truuk idd niet meer op dit toestel? Wie kan me ff helpen want wordt liever wakker met een lekker muziekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
boer95 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 22:09:
Heb de Touch HD nu een week en vind hem nog steeds fantastisch. Heb hiervoor de gewone touch en andere phones van htc gehad en ik vind de HD echt goed doorontwikkeld. Ben er nu lekker een weekje mee aan het spelen en tweaken. De meeste software die hier rondslingerd staat er inmiddels op en werkt ok.

Ik zit alleen nog met een probleempje. Tot nu toe kon ik altijd de ringtone van de wekker veranderen door een .wav file in de windows map te droppen. Werkte prima. Maar als ik nu hetzelfde doe bij mn HD werkt het niet. Doe ik iets verkeerd of werkt deze truuk idd niet meer op dit toestel? Wie kan me ff helpen want wordt liever wakker met een lekker muziekje.
als de .wav in application data\sounds staat, dan moet die wel te selecteren zijn. Wel heb ik gemerkt dat als de .wav te groot is die dan niet werkt. Heb het nog niet voor elkaar gekregen om een .mp3 als alarm tone werkend te krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-05 18:03
Mouki_9 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 22:21:
[...]

als de .wav in application data\sounds staat, dan moet die wel te selecteren zijn. Wel heb ik gemerkt dat als de .wav te groot is die dan niet werkt. Heb het nog niet voor elkaar gekregen om een .mp3 als alarm tone werkend te krijgen....
Gewoon G-Alarm gebruiken. Geweldig alarm (doolhof met gyrosensor oplossen voordat je kan snoozen e.d.) en je kan je eigen mp3'tjes gebruiken!

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel 58
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05 15:37

Dark Angel 58

Peace!!!

Ik heb een paar vragen:
wat betekenen TS en WWE?????

TS = Terminal Service?? Remote control?
WWE = World Wide Edition (engels of zoiets? :P)

En hoe is trilstand van HTC Touch HD? Vibriteert het niet zo te zocht?

[ Voor 24% gewijzigd door Dark Angel 58 op 30-11-2008 04:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Dark Angel 58 schreef op zondag 30 november 2008 @ 04:23:
Ik heb een paar vragen:
wat betekenen TS en WWE?????

TS = Terminal Service?? Remote control?
WWE = World Wide Edition (engels of zoiets? :P)

En hoe is trilstand van HTC Touch HD? Vibriteert het niet zo te zocht?
TS = Topic Start oftewel de eerste post in een topic

WWE = de internationale dus engelse versie.

ik heb maar 1 vraag, wat is 'zocht' ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
robvanpraat schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 18:03:
Werkt bij jullie de ontvangstbevestiging van een sms goed? Ik krijg vaak helemaal geen ontvangstbevestiging (terwijl ik dat wel wil hebben, want dat heb ik zo ingesteld). Ook als ik geen ontvangstbevestiging ontvang komen mijn smsjes soms aan, maar soms ook niet. Met als gevolg dat ik dus geen flauw id heb of mijn smsjes aankomen of niet.

Nu weet ik niet of dit door de telefoon komt of door Vodafone? Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Zou het kunnen komen door software die erop staat?
Bij mij ook geen ontvangstbevestiging van sms. Heel irri. Heeft vls mij niets te maken met vodafone want op de eerdere pda's zoals Diamond werkt ie wel.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankol
Nogmaals de vraag:

Ik heb even een aantal youtube filmpjes bekeken en het viel mij op dat de filmpjes tijdens het streamen niet vloeiend worden afgespeeld. Als het streamen eenmaal klaar is dan worden de filmpjes wel vloeiend afgespeeld. Stotteren de filmpjes ook bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeextreme
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-10-2021
Ik heb de HTC Touch HD (WWE) in bestelling en wacht hier nog op.. Ik hoop hem dinsdag/woensdag binnen te krijgen. Dit word tevens ook mijn eerste Windows Mobile phone. Ben benieuwd, word vast kick ;).

Heeft iedereen per definitie last van niet goed functionerende ontvangst bevestigingen, of heeft dit toch te maken met het soort provider? Ik hoop dat dit wel goed gaat werken, vindt het altijd wel handig om te weten of je bericht überhaupt is aangekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:35
Freeextreme schreef op zondag 30 november 2008 @ 12:16:
Ik heb de HTC Touch HD (WWE) in bestelling en wacht hier nog op.. Ik hoop hem dinsdag/woensdag binnen te krijgen. Dit word tevens ook mijn eerste Windows Mobile phone. Ben benieuwd, word vast kick ;).

Heeft iedereen per definitie last van niet goed functionerende ontvangst bevestigingen, of heeft dit toch te maken met het soort provider? Ik hoop dat dit wel goed gaat werken, vindt het altijd wel handig om te weten of je bericht überhaupt is aangekomen :)
Ik zet dit altijd zo snel mogelijk uit...vind het vrij irritant dat ik na elke sms een bevestiging krijg..dus voor mij zou het echt geen probleem zijn.
Ik kan in Januari mijn HD bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
ik vind dit eigenlijk grote onzin. Als je een sms verstuur mag je toch wel verwachten dat die aankomt? Ik heb zelf nooit gebruik gemaakt van deze functie. maar merk ook dat een smsje nooit zoek raakt. Ik krijg altijd wel een reactie terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Ik vind het erg handig met name dat als iemand zijn telefoon uit heeft staan dat je dan geen bevestiging krijgt tot de telefoon aan is en het bericht letterlijk op het scherm terecht komt.

Zo kan je een beetje inschatten wanneer je berichten gelezen kunnen worden..

v.b:

Ik om 07:00 op de stoep bij x: Je had me smsje toch gehad?
x; ehm.. m'n telefoon staat de hele tijd al uit..

woeps ;) (Tuurlijk bel je dan als je ergens moet zijn, maar als voorbeeld wel een leuke)

[ Voor 9% gewijzigd door Imperium op 30-11-2008 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampvuur
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-01-2022
Ik ben sinds kort een trotse bezitter van een HTC Touch HD NL met een T-Mobile Flex abbo en Web n Walk Standaard. Helaas lukt het me niet om op Live Messenger aan te loggen, bij de eerste keer wil deze instellingen en contactlijsten synchroniseren.. hier loopt het fout en krijg ik steeds de melding "synchronisatie mislukt". Op mijn HTC TyTN II heb ik geen problemen met aanmelden op Live Messenger.
Ik heb het vermoeden dat het aan de versie van de Live Messenger ligt;

- De HTC Touch HD heeft Live Messenger: v10.6.0042.1900
- De TyTN II heeft Live Messenger: v10.6.0034.0800

Heeft verder echt niemand met een HTC Touch HD (NL) problemen met Live Messenger? :'(

Ik heb zelfs al contact gehad met Windows Live Support (http://support.live.com) en dit is hun antwoord:
Bedankt dat je contact opneemt met Windows Live Mobile.

Mijn naam is Léon en ik begrijp dat je problemen ondervindt met Messenger op je smartphone. Ik begrijp hoe vervelend dit voor je is en ik bied je mijn verontschuldigingen aan voor enige ongemakken.
Aangezien het hier om vooraf geinstalleerde software gaat is de support voor rekening van de fabrikant van de telefoon, ik raad je dus ook contact op te nemen met hun aangaande dit probleem.

Bedankt dat je Windows Live Mobile gebruikt. Mocht je verder nog problemen ondervinden, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,
Léon
Windows Live Mobile support team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
kampvuur schreef op zondag 30 november 2008 @ 16:26:
Ik ben sinds kort een trotse bezitter van een HTC Touch HD NL met een T-Mobile Flex abbo en Web n Walk Standaard. Helaas lukt het me niet om op Live Messenger aan te loggen, bij de eerste keer wil deze instellingen en contactlijsten synchroniseren.. hier loopt het fout en krijg ik steeds de melding "synchronisatie mislukt". Op mijn HTC TyTN II heb ik geen problemen met aanmelden op Live Messenger.
Ik heb het vermoeden dat het aan de versie van de Live Messenger ligt;

- De HTC Touch HD heeft Live Messenger: v10.6.0042.1900
- De TyTN II heeft Live Messenger: v10.6.0034.0800

Heeft verder echt niemand met een HTC Touch HD (NL) problemen met Live Messenger? :'(

Ik heb zelfs al contact gehad met Windows Live Support (http://support.live.com) en dit is hun antwoord:

[...]
ff je proxy uitzetten en dan moet het goed gaan.
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.