Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 133.550 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel 58
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 22:03

Dark Angel 58

Peace!!!

Righteye schreef op zondag 30 november 2008 @ 08:40:
[...]

TS = Topic Start oftewel de eerste post in een topic

WWE = de internationale dus engelse versie.

ik heb maar 1 vraag, wat is 'zocht' ? :+
Oh sorry, dat moet zacht zijn...

dus: En hoe is trilstand van HTC Touch HD? Vibriteert het niet zo te zacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de trilstand bij veel gevallen uitgezet omdat deze Te fel trilt.
Ik schrik me elke keer een hoedje.

Is dat normaal dat het onderste van de telefoon (waar de antenne zit) echt gloeiend heet wordt?
Nu heb ik mn touch HD aan de stekker liggen en ben continu bezig met wifi (volle snelheid)
Maar het is echt gloeiend heet. ik vind dit heel raar
Hoort dit? Hebben jullie dit ook? Of moet ik spijt hebben dat ik geen verzekering heb genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Verwijderd schreef op zondag 30 november 2008 @ 18:11:
Ik heb de trilstand bij veel gevallen uitgezet omdat deze Te fel trilt.
Ik schrik me elke keer een hoedje.

Is dat normaal dat het onderste van de telefoon (waar de antenne zit) echt gloeiend heet wordt?
Nu heb ik mn touch HD aan de stekker liggen en ben continu bezig met wifi (volle snelheid)
Maar het is echt gloeiend heet. ik vind dit heel raar
Hoort dit? Hebben jullie dit ook? Of moet ik spijt hebben dat ik geen verzekering heb genomen?
Het staat zelfs in de gebruiksaanwijzing dat bij langer gebruik het apparaat heet kan worden. ;)

Ik krijg het niet voor elkaar om mijn telefoon via de usb kabel aan de pc als diskdrive te laten herkennen. Komt dit omdat ik activesync op automatisch heb staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauwwie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-07 13:07
Ik heb nu een Touch Cruise (Polaris) en mis het opnemen van telefoon gesprekken enorm (iets wat op een N95 gewoon standaard kan).

Ik lees een hoop tegenstrijdigheden mbt het opnemen van beide zijden van een telefoon gesprek. Kan iemand bevestigen of je met de Touch HD telefoon gesprekken kan opnemen, waarbij je beide kanten goed kan horen.
Zelfs op de HTC site is hier niets over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Ik heb net de Touch HD binnen en ik ben er erg blij mee :) Alleen jammer dat ik alle contacten weer moet gaan toevoegen etc., maar dat is mijn fout geweest.

In enkele reviews heb ik gelezen dat je het SMS/MMS scherm ook kan kantelen zodat je een landscape-qwerty toetsenbord krijgt. In de TS staat dat Gyrator 2 elk programma in landscape kan zetten. Daarvoor heb je echter weer .NET Framework 3.5 nodig. Geen probleem. Ik ben (op mijn Touch HD) naar de link in de TS gesurfed en de Framework.msi gedownload (WiFi). Nu staat hij daar, en wat nu :? Ik heb al geprobeerd dubbel te klikken maar niks schijnt te werken. Ik heb zo het gevoel dat de oplossing erg voor de hand ligt :+ , maar ik heb al van alles zitten proberen..

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Jedi_Pimp schreef op zondag 30 november 2008 @ 19:12:
Ik heb net de Touch HD binnen en ik ben er erg blij mee :) Alleen jammer dat ik alle contacten weer moet gaan toevoegen etc., maar dat is mijn fout geweest.

In enkele reviews heb ik gelezen dat je het SMS/MMS scherm ook kan kantelen zodat je een landscape-qwerty toetsenbord krijgt. In de TS staat dat Gyrator 2 elk programma in landscape kan zetten. Daarvoor heb je echter weer .NET Framework 3.5 nodig. Geen probleem. Ik ben (op mijn Touch HD) naar de link in de TS gesurfed en de Framework.msi gedownload (WiFi). Nu staat hij daar, en wat nu :? Ik heb al geprobeerd dubbel te klikken maar niks schijnt te werken. Ik heb zo het gevoel dat de oplossing erg voor de hand ligt :+ , maar ik heb al van alles zitten proberen..
Je moet geen .msi installeren, maar een .cab. .msi Kan windows mobile niet openen volgens mij

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Jedi_Pimp schreef op zondag 30 november 2008 @ 19:12:

Open hem eens op je pc? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Paar foto's geschoten van m'n HD, zoals je ziet is het ding absoluut níet vlekvrij te houden... :')

Afbeeldingslocatie: http://i161.photobucket.com/albums/t218/autozineivo/touchhd/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i161.photobucket.com/albums/t218/autozineivo/touchhd/9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i161.photobucket.com/albums/t218/autozineivo/touchhd/10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i161.photobucket.com/albums/t218/autozineivo/touchhd/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i161.photobucket.com/albums/t218/autozineivo/touchhd/3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i161.photobucket.com/albums/t218/autozineivo/touchhd/4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i161.photobucket.com/albums/t218/autozineivo/touchhd/5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i161.photobucket.com/albums/t218/autozineivo/touchhd/7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i161.photobucket.com/albums/t218/autozineivo/touchhd/8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i161.photobucket.com/albums/t218/autozineivo/touchhd/11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i161.photobucket.com/albums/t218/autozineivo/touchhd/6.jpg

En tot slot de tevreden eigenaar :*)

Afbeeldingslocatie: http://i161.photobucket.com/albums/t218/autozineivo/touchhd/happyeigenaar.jpg

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
Vraagje van mijn kant..
Ik ben op zoek naar een goede bluetooth headset.
Ik twijfel tussen de SE DS-200 en de SE DS-970 (of 980, zit verder weinig verschil in..)

Mijn vraag is dan ook of bij deze laatste (DS-970 of DS-980) alles goed werkt..
(Denk aan o.a. besturingsknoppen, nummerweergave, naam/nummer als iemand belt enz.)

Heeft iemand hier ervaring mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
GamezMaster schreef op zondag 30 november 2008 @ 19:16:
Vraagje van mijn kant..
Ik ben op zoek naar een goede bluetooth headset.
Ik twijfel tussen de SE DS-200 en de SE DS-970 (of 980, zit verder weinig verschil in..)

Mijn vraag is dan ook of bij deze laatste (DS-970 of DS-980) alles goed werkt..
(Denk aan o.a. besturingsknoppen, nummerweergave, naam/nummer als iemand belt enz.)

Heeft iemand hier ervaring mee??
Ik had ergens op XDA developers gelezen dat eigenlijk alles prima werkt, behalve naamweergave. Die werkt dus niet, je krijgt alleen het nummer te zien.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Fail :X

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
-CKY2K- schreef op zondag 30 november 2008 @ 18:33:
[...]

Het staat zelfs in de gebruiksaanwijzing dat bij langer gebruik het apparaat heet kan worden. ;)

Ik krijg het niet voor elkaar om mijn telefoon via de usb kabel aan de pc als diskdrive te laten herkennen. Komt dit omdat ik activesync op automatisch heb staan?
Volgende keer moet ik eerst op het display van mijn phone kijken als ik hem aan mijn pc hang, krijg je toch een mooi keuzemenu te zien hiervoor. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:13

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Gisteren ook mijn HD mee naar huis mogen nemen. Mooi ding.. Wel ff lopen klooien met overzetten MP3. Wist niet dat in datatransfermodus de geheugenkaart geblokt werd.

Jammere was wel dat ik vanochtend er helemaal voor ging zitten om die screenprotector aan te brengen. Eerst alle vingerafdrukken enzo verwijderd, protector uit de verpakking. Koffie op, geen trillende handjes meer enzo. Is die protector beschadigd. Nu maar kijken hoe aan een ander te komen.

Had overigens wel vandaag dat ik op visite was en een youtube filmpje wilde laten zien. Geen wireless dus dan maar anders. Duurde heeeeeeeel lang voordat ik een melding kreeg dat het filmpje niet afgespeeld kon worden. Waar kan dat aan liggen?

[ Voor 21% gewijzigd door Stormtrooper op 30-11-2008 21:16 ]

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals mijn vraag. Shoot me als het al beantwoord is! Ik vind die touchflow maar bout, en hoef dat niet. Ik ben WM gewend, gebruik Fusion als agenda en de normale contactpersonnenlist van WM. De vraag, kan ik die hele touchflow sjwik eraf knikkeren? Scheelt ook weer mooi wat cpu/mem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 07:34
Verwijderd schreef op zondag 30 november 2008 @ 21:21:
Nogmaals mijn vraag. Shoot me als het al beantwoord is! Ik vind die touchflow maar bout, en hoef dat niet. Ik ben WM gewend, gebruik Fusion als agenda en de normale contactpersonnenlist van WM. De vraag, kan ik die hele touchflow sjwik eraf knikkeren? Scheelt ook weer mooi wat cpu/mem...
eraf knikkeren weet ik niet, maar je kan het wel disabelen. Settings -> today -> items-> tf3d uitvinken.

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampvuur
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-01-2022
Imperium schreef op zondag 30 november 2008 @ 18:01:
[...]

ff je proxy uitzetten en dan moet het goed gaan.
Helaas.. die staat al uit.
Ik weet dat bij Vodafone dat de proxy-instellingen standaard worden aangezet op de telefoon-instellingen, maar bij T-mobile is dat niet zo.
Ik heb op mijn MSN 105 contacten.. als ik op de Touch HD wil aanloggen op Live Messenger, dan zie ik dat deze 133 contacten wilt synchroniseren.. en daarna krijg ik dus de melding "synchronisatie mislukt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Is er iemand al in geslaagd Navigon v7 werkend te krijgen op een HD, want op de mijne blijft ie vastlopen na het opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmmm, ik gisteren helemaal blij G-alarm aan het instellen geweest, mooi mp3tje eraan gehangen, getest met een kort alarm werkte allemaal prima. Gaat vanmorgen mijn alarm af via G-alarm met het standaard windows mobile geluidje. :( Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Bij de gewone alarm settings van windows mobile staat er 1 alarm aangevinkt op de tijd die ik in G-alarm heb ingesteld genaamd G-alarm (dit heeft G-alarm zelf gedaan :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 03-09 19:59
Ik hebt er ook één besteld. Vandaag krijg ik hem hopelijk binnen! Ik ben erg benieuwd. :)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 19:53
Aan iedereen, zoals al eerder op verschillende reviews genoemd, pas goed op want er kan lak los laten.
Voor het eerst ben ik echt voorzichtig omgegaan met mijn phone, gebruik maken van pouche e.d. daarom ben ik er erg ziek van.

Afbeeldingslocatie: http://home.kpn.nl/tekor000/laklos/laklos.jpg

Kan iemand mij adviseren wat hiermee te doen?
Ik heb geen extra verzekering o.i.d., zou dit onder standaard fabrieksgarantie vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
MadRettoR schreef op maandag 01 december 2008 @ 08:51:
Aan iedereen, zoals al eerder op verschillende reviews genoemd, pas goed op want er kan lak los laten.
Voor het eerst ben ik echt voorzichtig omgegaan met mijn phone, gebruik maken van pouche e.d. daarom ben ik er erg ziek van.

[afbeelding]

Ik heb geen extra verzekering o.i.d., zou dit onder standaard fabrieksgarantie vallen?
Ik zou zeggen van wel ja, maar daar kan HTC je vast meer over vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 23:03

Fitz

Vincent! We happy?

MadRettoR schreef op maandag 01 december 2008 @ 08:51:

[afbeelding]

Gewoon gebruikersschade, ikzelf heb rond de usb-poort ook overal krasjes en kleine deukjes aangezien ik de usb-poort altijd op de tast vind. Dat soort dingen vallen overigens niet onder de verzekering. Als er iets echt mis is (alle verf bladerd af / touchscreen die het zonder reden begeeft) vallen onder garantie. Schade door jezelf of anderen (vallen/diefstal/in bad laten vallen) vallen onder de verzekering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 11:11
Heb nog een vraagje!

Vind dat gyrator 2 echt prima werken (vooral voor sms), maar ik irriteer me er aan als het scherm gaat draaien als ik gebeld word en hem uit mijn broekzak haalt want dat zit er een vertraging in en kan ik soms niet fatsoenlijk opnemen!

Heb al wat in de settings zitten klooien van gyrator 2 maar kan het zo 123 niet vinden, iemand enig idee hoe ik dus rotatie van het scherm uit zet zodra ik gebeld word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
voor phone moet je dan een event toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geofra
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 23:39
Mouki_9 schreef op maandag 01 december 2008 @ 10:41:
voor phone moet je dan een event toevoegen
Ik heb daar ook mee zitten klooien, maar kreeg het niet zo 1 2 3 voor elkaar. Kun je misschien jou event settings een posten?

En wanneer ik een snelkoppeling van Gyrator in mijn opstartmap zet, start hij deze wel, maar werkt hij niet. Iemand hier een idee voor? (ik heb hem ook als exclusief aangemerkt in mijn taskmanager, zodat hij "altijd" actief is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
  • Laatst online: 16-05 00:58
Kan het kloppen dat xda forum offline is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb ik ook last van, niet alleen het forum ook de normale website van XDA is offline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy_01
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-01 10:26
M-AH schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:02:
Kan het kloppen dat xda forum offline is?
Klopt! Maar iets voor twaalven was deze site dat óók voor een aantal minuten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
Even wachten tot die weer online is dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timmy_01 schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:09:
[...]

Klopt! Maar iets voor twaalven was deze site dat óók voor een aantal minuten...
Hij is nu al een aantal uurtjes offline, maar inderdaad even wachten dan maar :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 16:35
Voor de derde keer de vraag: Stotteren de youtube filmpjes tijdens het streamen ook bij jullie? Als het streamen klaar is dan worden de filmpjes wel vloeiend afgespeeld. Misschien is mijn mobieltje niet in orde. Of is dit normaal? Kan iemand dit even voor mij checken?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
geofra schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:11:
[...]

Ik heb daar ook mee zitten klooien, maar kreeg het niet zo 1 2 3 voor elkaar. Kun je misschien jou event settings een posten?

En wanneer ik een snelkoppeling van Gyrator in mijn opstartmap zet, start hij deze wel, maar werkt hij niet. Iemand hier een idee voor? (ik heb hem ook als exclusief aangemerkt in mijn taskmanager, zodat hij "altijd" actief is)
Dit is wat ik doe:
1. start gyrator, je krijgt dan het scherm met orientation enz.
2. menu -> events
3. je krijgt een lijst te zien met de events.
4. klik op een leeg gedeelte van scherm en hou het ingedrukt.
5. je krijgt een menu en kies voor add event.
6. New Rule moet dan onderaan de lijst met events bijgekomen zijn.
7. Als je de New Rule geselecteerd houdt (ingedrukt houdt) dan krijg je vervolgens weer een menu.
8. kies voor orientation bij die submenu.
9. Weer ingedrukt houden en kies voor edit event.
10. Naam wijzigen naar Disable (Phone) bijvoorbeeld. klaar? -> apply
11. Weer ingedrukt houden voor menu en kies voor edit event.
12. tabblad application select phone. (of een andere applicatie als je dat wilt.) klaar? -> apply
13. Weer ingedrukt houden voor menu en kies voor edit event.
14. tabblad orientation portrait aanvinken. klaar? -> apply.
15. allemaal klaar? dan nog even event promoten.
16. nieuw aangemaakte event aangeklikt houden voor menu, dan kiezen voor promote event.
17 herhaal stap 16 tot die op de juiste volgorde zit, in ieder geval boven de rotate event.

hoop dat het een beetje duidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
arjankol schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:50:
Voor de derde keer de vraag: Stotteren de youtube filmpjes tijdens het streamen ook bij jullie? Als het streamen klaar is dan worden de filmpjes wel vloeiend afgespeeld. Misschien is mijn mobieltje niet in orde. Of is dit normaal? Kan iemand dit even voor mij checken?

Alvast bedankt.
dit heb ik ook, maar gebruik die functie haast nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alvast bedankt.
Ik heb het probleem wel, maar het 'stotteren' gebeurt ongeveer om de 15 seconde en ik moet zeggen dat ik er niet heel veel last van heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankol
Mouki_9 schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:13:
[...]

dit heb ik ook, maar gebruik die functie haast nooit :P
Bedankt voor jullie reacties. Ik gebruik het ook bijna nooit. Ik dacht misschien is er iets mis met mijn hardware/software, maar dit zal dan wel normaal zijn voor deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
het valt met btw op dat de HD tweak proggie veel minder opties heeft dan de diamond tweak proggie. Hoop dat daar snel verandering in gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik nog niet heb voorbij zien komen is hoe je het maximale aantal van het tabblad mensen kunt aanpassen.
Ik vind 15 te weinig (ik snap nie dat nie gewoon standaard je hele telefoonboek erin komt, maar goed)

Is er ergens zo een register aanpassing ofzo waarmee je de max kunt verhogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geofra
Mouki_9 schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:12:
[...]

15. allemaal klaar? dan nog even event promoten.
16. nieuw aangemaakte event aangeklikt houden voor menu, dan kiezen voor promote event.
17 herhaal stap 16 tot die op de juiste volgorde zit, in ieder geval boven de rotate event.
Thnx, ik denk dat bij bovenstaande de fout zit bij mij.

En iemand een idee waarom Gyrator niet automatisch werkt wanneer je hem als snelkoppeling in je opstarten map heb gezet? (hij start hem wel op, maar werkt niet)

Edit: Het werkt nog steeds niet. Hij draait nog steeds mijn telefoonvenster. Wat ik overigens nog bij andere disabled programma's zag dat op tabblad "Actions" --> "Rotate screen" aangevinkt staat. Ook dit mag niet baten. :?

[ Voor 16% gewijzigd door geofra op 01-12-2008 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
geofra schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:14:
[...]

Thnx, ik denk dat bij bovenstaande de fout zit bij mij.

En iemand een idee waarom Gyrator niet automatisch werkt wanneer je hem als snelkoppeling in je opstarten map heb gezet? (hij start hem wel op, maar werkt niet)
ik hoefde met gyratorgeen snelkoppeling te zetten in de opstartmap. Hij start standaard bij mij al op in minimized modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geofra
Mouki_9 schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:22:
[...]

ik hoefde met gyratorgeen snelkoppeling te zetten in de opstartmap. Hij start standaard bij mij al op in minimized modus.
Ja minimized wel, maar niet standaard bij het booten van de device...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
geofra schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:24:
[...]

Ja minimized wel, maar niet standaard bij het booten van de device...
ik heb dus niets bijzonders ingesteld en bij booten van phone zie ik wel heel snel dat gyrator opgestart wordt, dat hij dus ook in de lijst staat bij applicaties als ik in de taskmanager kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geofra
Mouki_9 schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:28:
[...]

ik heb dus niets bijzonders ingesteld en bij booten van phone zie ik wel heel snel dat gyrator opgestart wordt, dat hij dus ook in de lijst staat bij applicaties als ik in de taskmanager kijk.
Ah, vreemd... Welke versie heb jij draaien? Ik heb 2008.11.21.0 draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
geofra schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:33:
[...]

Ah, vreemd... Welke versie heb jij draaien? Ik heb 2008.11.21.0 draaien.
ik heb dezelfde versie als jij draaien, postje events.ini eens. Deze staat in program files\gyrator2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geofra
Mouki_9 schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:35:
ik heb dezelfde versie als jij draaien, postje events.ini eens. Deze staat in program files\gyrator2
Wel vreemd! Zou het kunnen komen door de NL versie van WinMo? Hieronder mijn ini.

INI: events.ini
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Stylus In (Lock),*,0,1087,8,,0
Stylus In,*,2,1087,0,/Windows/Default.wav,0
Stylus Out,*,2,2111,0,/Windows/Default.wav,0
Disable (Phone),Phone ,1,1,1,,0
Disable (Opera),Opera_MainWndClass,1,1,1,,0
Disable (Manila),Manila,1,1,1,,0
Disable (Teeter),TEETER,1,1,1,,0
Disable (YouTube),HTCYOUTUBE,1,1,1,,0
Disable (Camera),IACSP20_Main,1,1,1,,0
Rotate,*,1,63,1,,0
Hang Up (Phone),Phone ,1,16,128,,115
Pickup Call (Phone),Phone - Incoming,1,1,128,,114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
geofra schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:45:
[...]

Wel vreemd! Zou het kunnen komen door de NL versie van WinMo? Hieronder mijn ini.

INI: events.ini
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Stylus In (Lock),*,0,1087,8,,0
Stylus In,*,2,1087,0,/Windows/Default.wav,0
Stylus Out,*,2,2111,0,/Windows/Default.wav,0
Disable (Phone),Phone ,1,1,1,,0
Rotate,*,1,63,1,,0
ik heb zo'n vermoeden dat die bij jou gewoon niet draait. Hij staat wel in de lijst met programma's als je kijkt bij de taskmanager? Hier in ieder geval mijn events.ini:

Stylus In,*,2,1087,2,/Windows/Default.wav,0
Stylus Out,*,2,2111,2,/Windows/Default.wav,0
Disable (S2U2),S2U2,1,1,1,,0
Disable (Phone),Phone ,1,0,0,,0
Disable (Album),HTCAlbumClass,1,0,0,,0
Rotate,*,1,63,1,,0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geofra
Mouki_9 schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:52:
[...]
ik heb zo'n vermoeden dat die bij jou gewoon niet draait. Hij staat wel in de lijst met programma's als je kijkt bij de taskmanager? Hier in ieder geval mijn events.ini:
Ja, hij draait wel zeker. Ook draait hij mijn scherm netjes, wanneer ik mijn toestel draai. Echter automatisch opstarten bij het booten doet hij niet. En ook draait hij mijn Phone-scherm wanneer ik mijn toestel draai.

Vreemd dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
geofra schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:58:
[...]

Ja, hij draait wel zeker. Ook draait hij mijn scherm netjes, wanneer ik mijn toestel draai. Echter automatisch opstarten bij het booten doet hij niet. En ook draait hij mijn Phone-scherm wanneer ik mijn toestel draai.

Vreemd dus!
hmmmm, bij mij draait die overal behalve bij de progjes waarbij ik dat anders heb ingesteld.
heb overigens wel een wwe versie, maar dat moet volgens mij weinig uitmaken.

misschien kan je het volgende proberen. je shortcut uit de opstartfolder halen. advanced task manager installeren. phone reboot, dan met de nieuwe taskmanager kijken of gyrator 2 ertussen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier mijn Events.ini, misschien heb je er iets aan. Ik heb het een en ander aangepast en bij mij werkt het iig. Enige wat niet helemaal ok is, is dat het scherm nog wel draait als ie gelocked is. Daar kan je een nieuwe event voor aanmaken ("Dialog" als window title/class), maar dan rotate ie niet meer bij het smssen etc :P Maarja, lock gebruik ik eigenlijk toch niet, dus het maakt me niet zoveel uit.

Stylus In,*,2,1087,2,/Windows/Default.wav,0
Stylus Out,*,2,2111,2,/Windows/Default.wav,0
NoRotate (Opera),Opera_MainWndClass,1,0,0,,0
NoRotate (Manila),Manila,1,0,0,,0
NoRotate (Teeter),TEETER,1,0,0,,0
NoRotate (YouTube),HTCYOUTUBE,1,0,0,,0
NoRotate (Camera),IACSP20_Main,1,0,0,,0
NoRotate (iGO),iGO 8,1,0,0,,0
NoRotate (Phone),Phone ,1,0,0,,0
NoRotate (Incoming Call),Phone - Incoming,1,0,0,,0
NoRotate (LockScreen),Dialog,0,0,0,,0
Rotate,*,1,63,1,,0

Edit-
Even wat uitleg:
- Die regel voor iGo kan je weghalen als je zelf geen iGo geinstalleerd hebt.
- Die regel voor LockScreen zou je ook weg kunnen halen, die staat namelijk als niet geactiveerd, dus wordt ook niet gebruikt. Als je die op "orientation" zou zetten (en dus activeerd), dan zal je zien dat het scherm niet meer draait bij het smssen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2008 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
ik zie overigens wel in:
HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\BootLauncher\Apps\
gyrator2 ertussen staan, zie jij daar ook wat staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SibboNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-06 21:30
Awesome, ik was ook aan het kötten met Gyrator, en het feit dat -ie ook omdraaide als ik dat niet wilde, maar ik kwam er niet uit hoe ik het bij bepaalde dingen kon uitzetten.
Ik ga vanavond eens jouw .ini-file gebruiken, misschien helpt dat. ;)

Alvast bedankt.
Ik heb echt geen idee wat je nu precies bedoeld?
Als het laadt, dan stottert hij?
Is dat niet omdat -ie gewoon nog niet ver genoeg is met laden?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
even iets heel anders. Gebruikt een van jullie weleens de HD als wifirouter? Progje wmwifirouter. Werkt perfect, aangezien mijn adsl nu problemen heeft. Alleen vind ik de phone na verloop van tijd ECHT heel warm worden. Iemand anders hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouki_9 schreef op maandag 01 december 2008 @ 15:38:
even iets heel anders. Gebruikt een van jullie weleens de HD als wifirouter? Progje wmwifirouter. Werkt perfect, aangezien mijn adsl nu problemen heeft. Alleen vind ik de phone na verloop van tijd ECHT heel warm worden. Iemand anders hier ervaringen mee?
Je hebt hem niet toevallig, tegelijkertijd aan de lader liggen? Er staat namelijk in de gebruiksaanwijzing dat hij erg warm kan worden, wanneer hij aan het laden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 15:41:
[...]

Je hebt hem niet toevallig, tegelijkertijd aan de lader liggen? Er staat namelijk in de gebruiksaanwijzing dat hij erg warm kan worden, wanneer hij aan het laden is.
heb hem dan wel in de lader liggen. Maar bij normaal opladen, dus zonder gebruik van wmwifirouter, wordt die lang niet zo warm. Het is ook de antenneregio wat zo warm wordt. (onderaan de phone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 03:46
Mijn (oude) HTC Prophet wordt ook heel warm als die aan de lader hangt en vol met wifi bezig is. Is gewoon normaal voor die dingen hoor.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forum XDA is weer online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
Bij mij werkt het bovenstaande ook niet helaas!
scherm blijft draaien bij gyrator 2 als ik bel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de mijne net besteld bij 2Call, ik verwacht hem dus woensdag.... enne laat ik nou net een dagje thuiswerken in hebben gepland :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 03-09 19:59
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 16:42:
Heb de mijne net besteld bij 2Call, ik verwacht hem dus woensdag.... enne laat ik nou net een dagje thuiswerken in hebben gepland :D
Toevallig zeg.. :P Ik denk dat je daar wel een dagje zoet mee bent..

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:21
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 16:42:
Grrr, wilde 'm daar net ook gaan bestellen en nu zie ik dat zojuist de levertijd is veranderd naar: Op voorraad bij leverancier, levertijd 10 werkdagen

Bofkont :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
ik merk net wat raars. Heb mijn hd via bluetooth verbonden met mijn car. Alles goed tot zover. Telefoonboek e.d. allemaal benaderbaar enz. Hij wordt goed herkend. Maar na 1 gesprek, dan ziet die de telefoon niet meer! Wat blijkt, de bluetooth van de phone staat iit! Als ik de bluetooth weer aanzet is alles weer ok. Hoe zorg ik ervoor dat het aanblijft? En is dit een known issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
M-AH schreef op maandag 01 december 2008 @ 16:12:
http://forum.xda-develope...p?p=2963640&postcount=878

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankol
SibboNL schreef op maandag 01 december 2008 @ 15:17:
Awesome, ik was ook aan het kötten met Gyrator, en het feit dat -ie ook omdraaide als ik dat niet wilde, maar ik kwam er niet uit hoe ik het bij bepaalde dingen kon uitzetten.
Ik ga vanavond eens jouw .ini-file gebruiken, misschien helpt dat. ;)

[...]

Ik heb echt geen idee wat je nu precies bedoeld?
Als het laadt, dan stottert hij?
Is dat niet omdat -ie gewoon nog niet ver genoeg is met laden?!
Bij mij laadt het filmpje sneller dan dat die afspeelt. Hij is dus ver genoeg met laden, maar stottert wel.

Het is nogal logisch dat het filmpje ff stopt als die nog niet genoeg heeft gestreamd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die deze actieve auto houder al besteld en getest heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geofra
Mouki_9 schreef op maandag 01 december 2008 @ 15:16:
ik zie overigens wel in:
HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\BootLauncher\Apps\
gyrator2 ertussen staan, zie jij daar ook wat staan?
Ja, daar staat netjes Gyrator tussen. In de map Gyrator2 staan 2 sleutels:

Default: (value not set)
Module: \Program Files\Gyrator2\Gyrator2.exe

En daar zit dan ook gelijk de fout. Omdat ik een NL toestel heb is het geen Program Files maar Programmabestanden. Misschien heet Phone dan ook wel Telefoon, ookal kom ik die niet tegen in het lijstje van programma's bij Gyrator.

Ik ga er nog eens mee stoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de HD sinds zaterdag en ik kan niks anders zeggen dan GEWELDIG :) Ik heb er gelijk HI Eindeloos bij genomen omdat dat toch wel een must have is voor zo'n toestel.

Na een weekendje Youtube te hebben bekeken zag ik vandaag op de Hi site dat Streaming zoals Youtube NIET onder Hi Eindeloos valt en apart in rekening wordt gebracht. (Dit zeggen ze er in de winkel dus niet bij) Nu vraag ik me het volgende af:

1 ) Is Youtube streaming en moet ik me voorbereiden op een pittige rekening?
2) Valt het toch onder het normale downloaden omdat het filmpje in de Youtube app. wordt gedownload en dan pas gaat spelen?

Alvast bedankt.

--
Alexander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ook al problemen gehad met de bijgeleverde headset? Degene die ik opbel hoort mij niet als ik de headset gebruik beetje vreemd misschien instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterpower
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:30
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 21:28:
Heeft er iemand ook al problemen gehad met de bijgeleverde headset? Degene die ik opbel hoort mij niet als ik de headset gebruik beetje vreemd misschien instelling?
Had ik laatst ook, ik weet het nog niet helemaal zeker, maar misschien is het zo als je het systeem volume helemaal op 0 zet dat de ander je dan niet hoort. Toen de ander mij niet hoorde had ik dat in ieder geval. Wanneer anderen mij wel hoorden had ik het systeem volume niet op stil. Ik heb het dus nog niet getest, en kan dat op het moment ook even niet. Maar ik denk dat we daar moeten zoeken.

AMD Ryzen 7800X3D | MSI RTX 4090 Suprim | Asus Tuf Gaming X670E plus | Corsair Vengeance RGB 2x 32Gb 6000 | NZXT H7 Flow black | Corsair RM1000x | NZXT Kraken Elite 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je, als je via de site van vodafone besteld, een branded toestel ontvangt of een "originele" htc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij hi valt streaming idd niet onder de bundel. Youtube is volledig streaming. Ik zou maar gaan voorbereiden op een hogere rekening. Misschien kun je de gemaakte kosten al opvragen op de site en anders bij de klantenservice.
Weet iemand nog leuke gamepjes voor touch hd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampvuur
dhub85 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 21:42:
Hmm... Is er inmiddels iemand met t-mobile die ook niet online komt met msn? via google vind ik alleen vodafoon klanten met dit probleem. Zij wisten het op te lossen door de proxy uit te zetten. Deze staat uit bij mij maar dat maakt geen verschil... ook aantal keer aan/uit gezet zonder resultaat. In het omnia topic heeft ook iemand dit probleem, maar wederom vodafoon.

Ik begin langzaam wanhopig te worden.. morgen t-mobile maar eens bellen.
Dhub85, heb jij hier nog steeds last van? Ik heb precies hetzelfde met mijn HTC Touch HD (NL).. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 22:28:
bij hi valt streaming idd niet onder de bundel. Youtube is volledig streaming. Ik zou maar gaan voorbereiden op een hogere rekening. Misschien kun je de gemaakte kosten al opvragen op de site en anders bij de klantenservice.
Weet iemand nog leuke gamepjes voor touch hd?
:( Wel balen dat ze zoiets niet in de winkel er bij melden.... Ik las net ook op de Hi site als je het bestand eerst download en daarna bekijkt et weer onder de bundel valt. Het lijkt net in die Youtube app. dat het eerst geladen wordt en dan pas afgespeeld.

Anyway effe afwachten dus op de rekening. 8)7 Iemand enig idee hoeveel MB een Youtube filmpje gemmiddeld is?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2008 22:56 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:20
Ik kan je maar één ding aanraden. Neem een Brodit. Dat dit echt als gegoten! Je hebt 3 varianten : passive (niet laden) active (wel laden) en eentje met ext-USB. Dus stroom en geluid in één.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zijn er hier meer mensen zoals ik die geen screenprotector gebruiken? Vind het een beetje onzin als ik toch een pouch of case gebruik,

Over pouches gesproken, ik ben aan het rondkijken voor iets stevigers dan de softpouch die erbij zit, ook wordt die snel vies met stofjes en haartjes dus liever 1 van leer bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op maandag 01 december 2008 @ 23:18:
Zijn er hier meer mensen zoals ik die geen screenprotector gebruiken? Vind het een beetje onzin als ik toch een pouch of case gebruik,

Over pouches gesproken, ik ben aan het rondkijken voor iets stevigers dan de softpouch die erbij zit, ook wordt die snel vies met stofjes en haartjes dus liever 1 van leer bijv.
Ik gebruik géén screen protector en ook geen pouch. Gewoon voorzichtig zijn ermee en dan is er niks aan de hand. Ik heb wel een InvisibleShield ervan in de pre-order staan. Dat is voor de momenten dat ik minder voorzichtig ben met m'n toeste ;-) Nu behandel ik hem nog als een schat en ben er super voorzichtig mee. Weet alleen vrij zeker dat dit geleiderhand steeds minder en minder wordt, daarom die case protector ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 23:42:
[...]

Ik gebruik géén screen protector en ook geen pouch. Gewoon voorzichtig zijn ermee en dan is er niks aan de hand. Ik heb wel een InvisibleShield ervan in de pre-order staan. Dat is voor de momenten dat ik minder voorzichtig ben met m'n toeste ;-) Nu behandel ik hem nog als een schat en ben er super voorzichtig mee. Weet alleen vrij zeker dat dit geleiderhand steeds minder en minder wordt, daarom die case protector ;-)
Deze lederen houder is misschien interessant? http://cgi.ebay.nl/Krusel...0.m14&_trkparms=72%3A1399|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318#ebayphotohosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook benieuwd of er leuke games zijn speciaal voor n telefoon als de Touch HD...Dat spelletje Teeter bijvoorbeeld is best leuk, maar daar ben je mee klaar na een kwartier :S...zijn er nog meer van die spelletjes die werken met dat Gsen gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 21:52:
Weet iemand of je, als je via de site van vodafone besteld, een branded toestel ontvangt of een "originele" htc.
En het antwoord staat hier, in het HTC touch HD Levertijden en ABO topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er nog meer van die spelletjes die werken met dat Gsen gebeuren?
Ja, Caver maakt gebruik van de g-sensor. Heb het geinstalleerd, maar het is absoluut geen aanrader. Vergeleken met teeter is het niks :)
http://www.ageye.de/index.php?s=caver/about

'k heb verder wat andere dingen geprobeerd, maar veel lijkt nog niet aangepast te zijn voor de resolutie van de HD. Virtual Pool Mobile is overigens wel fullscreen.

Je moet deze pagina maar even bekijken, er staat een kopje games bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 00:13:
[...]

Ja, Caver maakt gebruik van de g-sensor. Heb het geinstalleerd, maar het is absoluut geen aanrader. Vergeleken met teeter is het niks :)
http://www.ageye.de/index.php?s=caver/about

'k heb verder wat andere dingen geprobeerd, maar veel lijkt nog niet aangepast te zijn voor de resolutie van de HD. Virtual Pool Mobile is overigens wel fullscreen.

Je moet deze pagina maar even bekijken, er staat een kopje games bij.
Caver...even kieken maar! :)

Virtual Pool heb ik er al op zitten en is inderdaad erg sexy zo full screen!

Uiteraard heb ik de xda al bekeken en staat xda standaard bij mn favorites :) Ik vroeg me gewoon af of er nog meer games zijn die met gsensor werken...op andere telefoons die daarmee werken, zoals LG Secret, zijn er ook van die games dus ik dacht misschien weten jullie waar ik dat soort games kan vinden...of dat er een speciale term of naam voor is...via google is er geen beginnen aan namelijk :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhub85
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-09 19:30
kampvuur schreef op maandag 01 december 2008 @ 22:32:
[...]

Dhub85, heb jij hier nog steeds last van? Ik heb precies hetzelfde met mijn HTC Touch HD (NL).. :(
jep, nog steeds. bij klantenservice wilde ze hebben maar toen was er een storing dus probeer dat eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geofra
-CKY2K- schreef op maandag 01 december 2008 @ 23:18:

Ik zelf heb onderstaande besteld. Dan wel met een clip, maar die kun je natuurlijk zelf bepalen. Ben benieuwd wanneer ik hem ontvang en of het wat is. Ik zal het hier wel posten.

http://cgi.ebay.com.au/ws...iewItem&item=390010833037

Die ebay-shop heeft nog veel meel modellen. Zie: http://stores.ebay.nl/WiW...Z1062653018QQftidZ2QQtZkm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:06
[...]

kun je die al pre-orderen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
[...]

Dat invisibleshield ziet er netjes uit, lijkt me beter dan die Brando protectors (ik las op XDA dat ze vaak net iets te kort zijn voor de volledige voorzijde van het apparaat). Voor een fullbody zou ik zelf niet gaan aangezien ik toch een pouch (tegen vallen) zal blijven gebruiken. Waar kan je die invisible shield pre orderen/bestellen?

Ben nu zelf een brodit aktieve houder aan het bestellen! :9

[ Voor 5% gewijzigd door -TheNose- op 02-12-2008 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees van jullie dat de Active Car Holder van Brodit toch wel een van de beste is. Ik had een andere in gedachte namelijk http://www.pdashop.nl/product/59341/59805/3335/adapt-handsfree-carkit-htc-touch-hd.html

Is dit een goeie Active Holder (Carkit verwacht ik niet teveel van maar is wel fijn om iets te hebben) of zeggen jullie dat ik toch maar een Brodit moet bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend deed ik een update van de weersverwachting. Gelijk hierna kreeg ik de melding dat er een update was van de database met verbindings instellingen. :?

Ik heb het maar binnen gehaald maar vraag me eigenlijk af wat deze update inhoud. Het was een vrij groot bestand dat binnen gehaald werd. Iemand anders dit ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 09:48:
Vanochtend deed ik een update van de weersverwachting. Gelijk hierna kreeg ik de melding dat er een update was van de database met verbindings instellingen. :?

Ik heb het maar binnen gehaald maar vraag me eigenlijk af wat deze update inhoud. Het was een vrij groot bestand dat binnen gehaald werd. Iemand anders dit ook gehad?
Zelfde hiero, maar dan na het aansluiten van usb met pc en kiezen voor activesync. Alleen krijg ik elke keer network error waardoor hij dat afbreekt. Kabeltje los en weer eraan en weer active sync na een tijdje begint hij weer. Hij is niet voorbij 60% gekomen. Ik merk wel wanneer hij switcht van hsdpa met 3g, dat hij dan mislukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Yup, ik ook, alleen kreeg ik de melding dat er verbindingsproblemen waren en het bestand niet kon worden gedownload, en nu krijg ik de melding niet meer. Mijn verbinding werkt prima, dus boeit t me ook niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Jullie hebben de phone window title wel gekozen uit het lijstje toch? (niet zelf intikken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend de oogjes opengedaan, wekker uitgedrukt (G Alarm _/-\o_ ) en er verscheen een vraag in mijn scherm of ik 'een databank van verbindingsinstellingen' wil downloaden.
Geen ideee wat dit moet voorstellen, het heeft niets te maken met Windows Update in ieder geval.
Nu wil ik het wel downloaden, maar dit gaat best wel traag. En op het moment dat het scherm uitgaat (standby stand?) wordt de WiFi verbinding ook verbroken, en de download gecancelled.
(Heb dit proberen uit te zetten dmv Schapps advanced config, niet het gewenste resultaat |:( )

Heeft iemand deze melding gehad of weet waar dit over gaat?
(ik bezit vooralsnog een vodafone abonnement)
---------
edit: lelijk zeg, had de pagina even moeten refreshen want ik zie dat ik niet de enige ben. :$
Toch wel benieuwd wat het doet als je het kunt installeren, want ik blijf de melding krijgen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2008 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M-AH schreef op maandag 01 december 2008 @ 16:12:
Het probleem is dat de telefoon applicatie op de NL Touch HD niet "Phone" heet, maar "Telefoon".

Ik heb het inmiddels aan het werk, dit is wat ik gedaan heb:
- Maak een nieuw (Orientation) event aan, kies de Application tab en daar Learn Window Title (klikken en even vasthouden).
- Ga naar de foon (druk op de opnemen toets)
- Stop je stylus terug in je HD
- Nu komt Gyrator weer naar boven en in de applicatienaam staat "Telefoon" ingevuld.
- Verder kun je het event leeglaten (niks aanvinken in Orientation/Stylus/Action).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 21:14:
Ik heb de HD sinds zaterdag en ik kan niks anders zeggen dan GEWELDIG :) Ik heb er gelijk HI Eindeloos bij genomen omdat dat toch wel een must have is voor zo'n toestel.

Na een weekendje Youtube te hebben bekeken zag ik vandaag op de Hi site dat Streaming zoals Youtube NIET onder Hi Eindeloos valt en apart in rekening wordt gebracht. (Dit zeggen ze er in de winkel dus niet bij) Nu vraag ik me het volgende af:

1 ) Is Youtube streaming en moet ik me voorbereiden op een pittige rekening?
2) Valt het toch onder het normale downloaden omdat het filmpje in de Youtube app. wordt gedownload en dan pas gaat spelen?

Alvast bedankt.

--
Alexander
Dit was gisteren toevallig bij kassa.
Die persoon had het in de winkel gekocht en had daar gevraagd of je ook online filmpjes kon bekijken zoals youtube.
Dit was mogelijk met hi eindeloos online
Echter toen de rekening kwam bleek dat hij moest betalen.
Dit staat ergens op de site (inmiddels staat het beter vermeld als eerst) maar volgens zo een vrouwtje wat erbij stond moest die gozer gewoon geld terug vragen want hij heeft een contract afgesloten onder de voorwaarden wat die verkoper had verteld.
*heb je het via internet besteld ben je de sigaar. Dan had je het moeten lezen.

Ziehier het hele verhaal:
http://kassa.vara.nl/port...sa_artikel&number=4308722

PS: Dit is één van de vele redenen waarom ik bij KPN (hi is van KPN) ben weg gegaan. Dievebende.

PPS:
En vreemd genoeg kreeg ik dezelfde melding vanochtend over het updaten van de database met verbindingsinstellingen
Beetje raar...

PPPS:
En ik deed mn oogjes open en zette mijn G-Alarm niet uit want blijkbaar werkt dit niet als je telefoon uitstaat.
Dit is wel beetje jammer dat je alarm niet afgaat. Is dit iets van Windows Mobile of iets van de Touch HD?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2008 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg ook steeds de melding over de databank met verbindingsinstellingen.
Downloaden is 1x gelukt, blijkbaar zijn het GRPS etc. instellingen van je provider (Telfort in mijn geval). Daarna moest ik een softreset doen. Maar daarna blijft ie vragen om opnieuw te downloaden..

Andere vraag: als Wifi niet actief is, wil ik niet dat de HD meteen GRPS/HSDPRA op gaat starten als ik (per ongeluk) iets met internet doe. Ik heb namelijk nog geen onbeperkt internet abo, dat gaat eind van de maand pas in. Weet iemand hoe ik dit kan uitzetten? Ik heb al met Advanced Config zitten pielen, maar nog niks gevonden wat werkt.

Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 11:01:
Ik krijg ook steeds de melding over de databank met verbindingsinstellingen.
Downloaden is 1x gelukt, blijkbaar zijn het GRPS etc. instellingen van je provider (Telfort in mijn geval). Daarna moest ik een softreset doen. Maar daarna blijft ie vragen om opnieuw te downloaden..

Andere vraag: als Wifi niet actief is, wil ik niet dat de HD meteen GRPS/HSDPRA op gaat starten als ik (per ongeluk) iets met internet doe. Ik heb namelijk nog geen onbeperkt internet abo, dat gaat eind van de maand pas in. Weet iemand hoe ik dit kan uitzetten? Ik heb al met Advanced Config zitten pielen, maar nog niks gevonden wat werkt.

Anyone?
Zit het misschien dan bij HD Tweak?
http://nzbindex.nl/index....&results=25&sort=age_desc

Ik heb van de week namelijk de instelling gevonden dat je die datadingens kunt uitzetten (voor vakantie e.d. staat erbij) maar ik weet niet zeker of het bij advanced config zit of bij HD Tweak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dhub85 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 21:42:
Hmm... Is er inmiddels iemand met t-mobile die ook niet online komt met msn? via google vind ik alleen vodafoon klanten met dit probleem. Zij wisten het op te lossen door de proxy uit te zetten. Deze staat uit bij mij maar dat maakt geen verschil... ook aantal keer aan/uit gezet zonder resultaat. In het omnia topic heeft ook iemand dit probleem, maar wederom vodafoon.

Ik begin langzaam wanhopig te worden.. morgen t-mobile maar eens bellen

Heb ik ook kan met livemessenger geen verbinding vinden heb een oudere versie erop gezet ( pocket MSN ) die werkt perfect op de HD

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2008 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geofra
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 10:57:
[...]

Het probleem is dat de telefoon applicatie op de NL Touch HD niet "Phone" heet, maar "Telefoon".

Ik heb het inmiddels aan het werk, dit is wat ik gedaan heb:
- Maak een nieuw (Orientation) event aan, kies de Application tab en daar Learn Window Title (klikken en even vasthouden).
- Ga naar de foon (druk op de opnemen toets)
- Stop je stylus terug in je HD
- Nu komt Gyrator weer naar boven en in de applicatienaam staat "Telefoon" ingevuld.
- Verder kun je het event leeglaten (niks aanvinken in Orientation/Stylus/Action).
Held! Dat is de oplossing! _/-\o_
Ik was zelf al aan het kloten geweest met "Learn Window Title", maar kwam dan niet terug bij Gyrator, nu dmv de stylus werkt het perfect! Kan ik Gyrator eindelijk ook eens goed gebruiken!

Tevens heb ik ook die verbindingsinstellingen-melding ontvangen, nadat de melding na 3 keer steeds terug kwam heb ik hem maar gedownload. Is er al iemand achter wat het inhoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 11:00:
[...]

Dit was gisteren toevallig bij kassa.
Die persoon had het in de winkel gekocht en had daar gevraagd of je ook online filmpjes kon bekijken zoals youtube.
Dit was mogelijk met hi eindeloos online
Echter toen de rekening kwam bleek dat hij moest betalen.
Dit staat ergens op de site (inmiddels staat het beter vermeld als eerst) maar volgens zo een vrouwtje wat erbij stond moest die gozer gewoon geld terug vragen want hij heeft een contract afgesloten onder de voorwaarden wat die verkoper had verteld.
*heb je het via internet besteld ben je de sigaar. Dan had je het moeten lezen.

Ziehier het hele verhaal:
http://kassa.vara.nl/port...sa_artikel&number=4308722
Uit de kleine lettertjes van Telfort (ook KPN dus):
"Het is niet toegestaan om
met Surf & Mail onbeperkt bundel gebruik te maken van streaming, voice-over-IP, pushmail,
VPN en andere handelingen waarbij een grote hoeveelheid data wordt verbruikt."

Geen idee of het in de praktijk misschien wel werkt (hoewel, bij de snelheid die ze bieden is het misschien toch geen doen..). Kan vooral als Fair Use Policy bedoeld zijn. Gelukkig heb ik op veel plaatsen waar ik veel ben (thuis, werk) Wifi beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman77
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-09 15:29
toch even een verzoek aan iedereen die dit leest.
ik heb enige tijd geleden al aangegeven dat ik last heb van een lichte flikkering in de bovenste grijze balk van de touch flow interface (die balk waar mail, weer etc staat als als je een tab aanklikt) je ziet het met name als je wat dichter bij je toestel zit en het gekke is dat je het dus niet ziet als je bijvoorbeeld een foto in je beeld hebt staan. als je bovenin je scherm op je 3G icoontje klikt of iets dergelijks waardoor je hele scherm even grijs is kun je het beter zien.
ik heb de automatisch instelfunctie van het scherm uitgeschakeld en daar ligt het niet aan.
gister in twee belcompanys even naar een touch hd gekeken en daar zag ik het ook.
is dit nu een defect of een software probleem wat mogelijk met een patch wordt opgelost in de nabij toekomst.
ik heb HTC al gemailed, maar die reageren niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampvuur

Ik heb vanmorgen inderdaad ook een melding gekregen dat er nieuwe databank gegevens te downloaden zijn.. met ActiveSync is het me niet gelukt. Later bij het aanzetten van wifi kreeg ik de melding weer; en toen heb ik m via de wifi binnengehaald (wel zorgen dat het toestel steeds aan blijft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampvuur
dhub85 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 00:30:
[...]

jep, nog steeds. bij klantenservice wilde ze hebben maar toen was er een storing dus probeer dat eens
Welke klantenservice? T-mobile? In principe heb ik wel internet-verbinding; www, youtube, mail, aandelenkoersen, het weer.. dat werkt allemaal via T-mobile-data-verbinding.

GSMWEB (waar ik mijn toestel heb gekocht), raad mij aan om contact op te nemen met HTC.. Van HTC zelf heb ik nog geen antwoord gekregen.. denk dat ik ze vanmiddag ga bellen.

Trouwens, ik zie constant een G op mijn scherm dat GPRS beschikbaar is. Maar HEEEL SOMS heb ik een 3G-logo (heb specifiek HSDPA uitgezet, dat haal ik toch niet met mijn T-mobile Web n Walk Standaard).. op mijn TyTN II had ik eigenlijk juist heel vaak een 3G (UMTS)-verbinding..
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.