Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 133.554 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit de kleine lettertjes van Telfort (ook KPN dus):
"Het is niet toegestaan om
met Surf & Mail onbeperkt bundel gebruik te maken van streaming, voice-over-IP, pushmail,
VPN en andere handelingen waarbij een grote hoeveelheid data wordt verbruikt."
Gedeeltelijk Off Topic:

Ben ook aan het testen geslagen met Video Gesprekken. Dit werkt best goed op de HD. Valt dit nu onder Streaming, bellen via internet of onder je bel bundel van X minuten :? Op de Internet bundel na van Hi Waardeloos >:) ben ik nog steeds zeer tevreden met dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-05 00:58
Hmm ik heb de melding voor database download nog niet gehad.
Weet iemand al waar dit voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 11:49:
[...]

Gedeeltelijk Off Topic:

Ben ook aan het testen geslagen met Video Gesprekken. Dit werkt best goed op de HD. Valt dit nu onder Streaming, bellen via internet of onder je bel bundel van X minuten :? Op de Internet bundel na van Hi Waardeloos >:) ben ik nog steeds zeer tevreden met dit toestel.
Volgens mij is er voor videobellen een appart tarief, heeft dus niets met internet te maken.
Maar bind mij hier niet aan vast, weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M-AH schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 12:01:
[...]

Volgens mij is er voor videobellen een appart tarief, heeft dus niets met internet te maken.
Maar bind mij hier niet aan vast, weet het niet zeker.
In mijn gedachten was hier ook een apart tarief voor.
Maar dit moet wel specifiek bij je bundel inbegrepen zijn anders zijn het kosten die buiten je bundel vallen.
Dit heeft overigens niets met internet o.i.d. te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn gedachten was hier ook een apart tarief voor.
Maar dit moet wel specifiek bij je bundel inbegrepen zijn anders zijn het kosten die buiten je bundel vallen.
Dit heeft overigens niets met internet o.i.d. te maken.
Thankx voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Heeft iemand dit al eens gehad?
Zowel KPN als HTC Europe weet niet wat het is en waar het vandaan komt....

Sinds vanmorgen, na elk telefoongesprek dat ik voer komt er in beeld:

New connection database update available

Download yes / no

?

ik had een plaatje mee willen sturen maar ik krijg dat niet voor elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 07:34
JudgeTreve schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:49:
Heeft iemand dit al eens gehad?
Zowel KPN als HTC Europe weet niet wat het is en waar het vandaan komt....

Sinds vanmorgen, na elk telefoongesprek dat ik voer komt er in beeld:

New connection database update available

Download yes / no

?

ik had een plaatje mee willen sturen maar ik krijg dat niet voor elkaar
zie paar posts hierboven?

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Invisible Shield voor de Touch HD is hier te bestellen:

http://www.mobilefun.co.uk/product/18038.htm

Voor 19 pond krijg je hem thuis (=22,50 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
Wat een geld zeg voor een stukje op maat gemaakt plastic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:10
Databank-vermelding zojuist gehad, niet gedownload tot ik zeker weet wat 't is en wat 't doet :).

Heb ook I-Wood eens geprobeerd.. Wat een rommel, zeer contra-productief en het geld absoluut niet waard. Navigon MN7 heb ik tot nu toe ook niet geheel aan de praat.

iGo 8.3 werkte vandaag in de auto klasse. Die Invisible Shield is mijn volgende aankoop, maar de link die .Rick geeft gaat over de Full-Body protector, dus waarschijnlijk ook de achterkant (?). Voordat ik een dergelijk ding er op zet, heeft iemand toevallig dat stuk plastic van het scherm af getrokken wat dus ónder de fabrieksbescherming met letters zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
IceEyz schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 14:36:
Databank-vermelding zojuist gehad, niet gedownload tot ik zeker weet wat 't is en wat 't doet :).

Heb ook I-Wood eens geprobeerd.. Wat een rommel, zeer contra-productief en het geld absoluut niet waard. Navigon MN7 heb ik tot nu toe ook niet geheel aan de praat.

iGo 8.3 werkte vandaag in de auto klasse. Die Invisible Shield is mijn volgende aankoop, maar de link die .Rick geeft gaat over de Full-Body protector, dus waarschijnlijk ook de achterkant (?). Voordat ik een dergelijk ding er op zet, heeft iemand toevallig dat stuk plastic van het scherm af getrokken wat dus ónder de fabrieksbescherming met letters zat?
Die van mij zat nog in de box, maar had ik helaas verkeerd geplaatst..en moest ik dus weer verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeextreme
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-10-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 14:18:
De Invisible Shield voor de Touch HD is hier te bestellen:

http://www.mobilefun.co.uk/product/18038.htm

Voor 19 pond krijg je hem thuis (=22,50 euro)
Ik heb een mail gekregen van invisibleSHIELD Customer Service.

Quote:

"Thank you for contacting ZAGG, home of the invisibleSHIELD! My name is Stephen and I appreciate the opportunity to assist you.

That was a premature situation where I had stated we are getting one within the next day or two, but the person who said they were going to, renig on the agreement, so now we are offering the first consumer our company incentive that sends us the HTC Touch Hd, so that we can mass produce a design for it.

We currently do not have an invisibleSHIELD created for this device but have been looking for an opportunity to do so as we consider this a ‘hot gadget!’

We are willing to create an invisibleSHIELD for your HTC Touch HD absolutely free of charge. We are willing to waive the customer order fee ($14.95), the installation fee ($10.00) and the cost for the invisibleSHIELD itself – a value of $24.95! All we ask is for you to mail in your device to our office so we can take proper measurements and ensure that the invisibleSHIELD we create meets our high design standards. Mailing in your device will be your only cost for this order.
"

Dus ze hebben nog steeds iemand nodig die zijn/haar HD wil opsturen. Iemand moet gewoon een schaal 1:1 dummy naar die gasten sturen (werkt toch net zo goed). hoeft niemand z'n HD op te offeren.

Ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-09 19:59
Klinkt als iemand die je je hd afhandig wil maken.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Freeextreme schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 14:41:
[...]

Quote:

"Thank you for contacting ZAGG, home of the invisibleSHIELD! My name is Stephen and I appreciate the opportunity to assist you.

That was a premature situation where I had stated we are getting one within the next day or two, but the person who said they were going to, renig on the agreement, so now we are offering the first consumer our company incentive that sends us the HTC Touch Hd, so that we can mass produce a design for it.

We currently do not have an invisibleSHIELD created for this device but have been looking for an opportunity to do so as we consider this a ‘hot gadget!’

We are willing to create an invisibleSHIELD for your HTC Touch HD absolutely free of charge. We are willing to waive the customer order fee ($14.95), the installation fee ($10.00) and the cost for the invisibleSHIELD itself – a value of $24.95! All we ask is for you to mail in your device to our office so we can take proper measurements and ensure that the invisibleSHIELD we create meets our high design standards. Mailing in your device will be your only cost for this order.
"

Dus ze hebben nog steeds iemand nodig die zijn/haar HD wil opsturen. Iemand moet gewoon een schaal 1:1 dummy naar die gasten sturen (werkt toch net zo goed). hoeft niemand z'n HD op te offeren.

Ben benieuwd..
hoe moeilijk moet het voor zo'n bedrijf zijn om een HD van HTC te lenen/krijgen/kopen om er vervolgens die zooi van te maken? Om nou aan de eindgebruiker dit soort zaken te vragen, dat gaat mij in ieder geval te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik heb het ook gehad vanmorgen. hij begon te downloaden via Vodafone maar heb het ook gelijk uitgezet. wil ook eerst weten wat het is.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 08-09 10:22
Iemand hier ervaring met die Brando screenprotectors? Hoor steeds verhalen dat ze niet goed passen...Een screenprotector is misschien toch wel handig als ik wat minder voorzichtig ga worden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
truffel50 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 15:21:
[...]

Ik heb het ook gehad vanmorgen. hij begon te downloaden via Vodafone maar heb het ook gelijk uitgezet. wil ook eerst weten wat het is.
http://forum.xda-develope...hp?p=2986163&postcount=33

De mannen van XDA zitten er bovenop! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman77
  • Laatst online: 10-09 15:29
Iceman77 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 11:25:
toch even een verzoek aan iedereen die dit leest.
ik heb enige tijd geleden al aangegeven dat ik last heb van een lichte flikkering in de bovenste grijze balk van de touch flow interface (die balk waar mail, weer etc staat als als je een tab aanklikt) je ziet het met name als je wat dichter bij je toestel zit en het gekke is dat je het dus niet ziet als je bijvoorbeeld een foto in je beeld hebt staan. als je bovenin je scherm op je 3G icoontje klikt of iets dergelijks waardoor je hele scherm even grijs is kun je het beter zien.
ik heb de automatisch instelfunctie van het scherm uitgeschakeld en daar ligt het niet aan.
gister in twee belcompanys even naar een touch hd gekeken en daar zag ik het ook.
is dit nu een defect of een software probleem wat mogelijk met een patch wordt opgelost in de nabij toekomst.
ik heb HTC al gemailed, maar die reageren niet
ik heb inmiddels een aantal telecomwinkels bezochten vandaag 4 touch hd's in mijn handen gehad. allemaal hebben ze dit probleem. kan me dus bijna niet voorstellen dat jullie dit niet ook hebben met de touch hd. het moet dus of een productiefout zijn, of wat me meer waarschijnlijk lijkt, een software/driverprobleem waardoor met bepaalde kleurcombi's het scherm niet optimaal wordt aangestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Iceman77 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 15:49:
[...]

ik heb inmiddels een aantal telecomwinkels bezochten vandaag 4 touch hd's in mijn handen gehad. allemaal hebben ze dit probleem. kan me dus bijna niet voorstellen dat jullie dit niet ook hebben met de touch hd. het moet dus of een productiefout zijn, of wat me meer waarschijnlijk lijkt, een software/driverprobleem waardoor met bepaalde kleurcombi's het scherm niet optimaal wordt aangestuurd.
Ik denk dat 90% van de mensen hier uberhaupt niet snapt waar je het over hebt.

Damn die Piel Frama pouch en case zien er prachtig uit, maar wat een prijzen! 8)7
http://www.smartphoneshop...ng-i780-htc-touch-hd.html
http://www.smartphoneshop...er-case-htc-touch-hd.html

[ Voor 19% gewijzigd door -TheNose- op 02-12-2008 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iceman77 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 15:49:
[...]

Ik heb de Touch HD bij de Belcompany gekocht, en ik weet zeker dat ik geen probleem heb met de grijze balk bovenin TF3D. Die van mij knippert niet of zoiets. Misschien kijk ik er overheen, hoe weet ik zeker dat ik het niet heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
BTW wat vinden jullie van het onscreen full qwery keyboard.
Ik vind hem wat tegenvallen, had grotere buttons verwacht.
Zelfs die van de Omnia heeft betere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman77
  • Laatst online: 10-09 15:29
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 16:05:
[...]

Ik heb de Touch HD bij de Belcompany gekocht, en ik weet zeker dat ik geen probleem heb met de grijze balk bovenin TF3D. Die van mij knippert niet of zoiets. Misschien kijk ik er overheen, hoe weet ik zeker dat ik het niet heb?
je moet goed kijken om het te zien. redleijk dicht op het toestel, in die bovenste grijze balk waar onder andere geschreven staat: internet, Weer, instellingen etc, je ziet het ook als je een volledig grijs scherm krijgt, bijvoorbeeld als je op het 3G icoontje drukt bovenin je scherm.

net met HTC gebeld. het probleem is daar inmiddels ook bekend en geconstateerd op een touch HD van hun. het is echter een nieuw, onbekend probleem, wat je alleen ziet als je kritisch kijkt.
enige wat deze persoon kon doen was het melden aan HTC en hopen dat meer mensen dit probleem rapporteren aan hun (veel mensen zullen hier overigens geen probleem van maken, aangezien het veel mensen niet opvalt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
Iceman77 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 16:11:
[...]

je moet goed kijken om het te zien. redleijk dicht op het toestel, in die bovenste grijze balk waar onder andere geschreven staat: internet, Weer, instellingen etc, je ziet het ook als je een volledig grijs scherm krijgt, bijvoorbeeld als je op het 3G icoontje drukt bovenin je scherm.

net met HTC gebeld. het probleem is daar inmiddels ook bekend en geconstateerd op een touch HD van hun. het is echter een nieuw, onbekend probleem, wat je alleen ziet als je kritisch kijkt.
enige wat deze persoon kon doen was het melden aan HTC en hopen dat meer mensen dit probleem rapporteren aan hun (veel mensen zullen hier overigens geen probleem van maken, aangezien het veel mensen niet opvalt)
Jij heb wel hele goede ogen, ik zie helemaal niets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
M-AH schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 16:08:
Het 'normale-telefoon-toetsenbord' werkt absurd snel als je er even aan went, ik moet zelf ook nog wat meer oefenen. Maar het gaat echt supersnel, sneller dan typen op een iPhone, omdat portrait/landscape full QWERTY een te lange travel heeft.

Heb hem nu 2 en een halve dag, super toestel :). Ik krijg veel positief commentaar en zelf ben ik ook te spreken over mijn eerste HTC.

Een groot nadeel vind ik echter... de belabberde camera. Nu hoor ik iedereen denken 'telefoons zijn niet om foto's te maken', tuurlijk niet. Ze zijn er echter wel voor (tegenwoording, sinds dat de norm is) om redelijke foto's te kunnen maken als je uitgaat, of snel even wat leuke foto's wilt schieten. En op dit apparaat is dat toch erg moeilijk. Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen, maar de 5mp camera autofocust circa 4-5 seconden om vervolgens een blurry foto te maken bij de minste of geringste beweging. Camera van de iPhone >>>>>> deze. Toch jammer hoor...

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M-AH schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 16:08:
Kijk eens op de volgende link, daar staat een keyboard plugin voor een pda/smartphone. Volgens recensies moet dat vele malen beter werken dan de standaard toetsenbord opties.

http://www.spbsoftwarehouse.com/products/keyboard/?en

Filmpje ervan: http://nl.youtube.com/watch?v=N7VG9Tu9zLM

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2008 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:10
M-AH schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 14:38:
Die van mij zat nog in de box, maar had ik helaas verkeerd geplaatst..en moest ik dus weer verwijderen.
Ja, heb er nog steeds een liggen, naast het stuk plastic wat er dus al op zit :S.

Het grijze geknipper is een fenomeen wat ik ken van mijn eigen desktop-monitor en waar niets aan te doen is. Je merkt het alleen als de backlight behoorlijk sterk aan staat en bijna niet als die laag staat.

Het kan komen door dithering van het paneel, of het snel aan/uitschakelen van die pixels om de goede grijswaarde te krijgen, maar mij stoort het in ieder geval bijna niet.

Het database-geval schijnt dus inderdaad slechts Provider-gegevens te bevatten en verder niets te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
de panels zien er goed uit, alleen jammer dat het nog niet zo snel is en dat het niet allemaal fingerfriendly is :P Maar ze zijn goed bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 16:21:
[...]

Het 'normale-telefoon-toetsenbord' werkt absurd snel als je er even aan went, ik moet zelf ook nog wat meer oefenen. Maar het gaat echt supersnel, sneller dan typen op een iPhone, omdat portrait/landscape full QWERTY een te lange travel heeft.

Heb hem nu 2 en een halve dag, super toestel :). Ik krijg veel positief commentaar en zelf ben ik ook te spreken over mijn eerste HTC.

Een groot nadeel vind ik echter... de belabberde camera. Nu hoor ik iedereen denken 'telefoons zijn niet om foto's te maken', tuurlijk niet. Ze zijn er echter wel voor (tegenwoording, sinds dat de norm is) om redelijke foto's te kunnen maken als je uitgaat, of snel even wat leuke foto's wilt schieten. En op dit apparaat is dat toch erg moeilijk. Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen, maar de 5mp camera autofocust circa 4-5 seconden om vervolgens een blurry foto te maken bij de minste of geringste beweging. Camera van de iPhone >>>>>> deze. Toch jammer hoor...
In de TS staan wat "gevaarlijke tweaks" (of hoe ze ook omschreven zijn) en daar staan ook de registry settings voor meer camera modi waaronder een sport stand (korte sluitertijd). Misschien dat eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
-CKY2K- schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 17:19:
[...]

In de TS staan wat "gevaarlijke tweaks" (of hoe ze ook omschreven zijn) en daar staan ook de registry settings voor meer camera modi waaronder een sport stand (korte sluitertijd). Misschien dat eens proberen?
Die sportstand doet helaas niets meer dan drie foto's achter elkaar maken. Mijn tip: zet de helderheid op -2,0! Foto's zijn dan nog licht genoeg maar de HD kiest dan voor een wat snellere sluitertijd.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*dubbelpost

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2008 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freeextreme schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 14:41:
[...]

Quote:

"

Ben benieuwd..
Schandalig! dat mijn shop daar niks van heeft laten horen..
Iceman77 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 16:11:
[...]

Ik zie het ook, maar god o god, je kan hier toch geen probleem van maken? Het is zo'n factor 50 minder vervelend dan een fucking dode subpixel! Normaal ben ik van mening dat een apparaat gewoon naar behoren moet werken, maar dit is zoo minuscuul.

De flikkering lijkt rechts van het scherm ietsjes heviger te zijn dan links. Volgens mij heeft het ook te maken met het groen wat je ziet als je er écht heel dicht tegenaan opkijkt. Je ziet 3 horizontale lijnen die groen zijn. Een dunne bovenin, een dikke (lijkt op 3 pixelrijen) in het midden, en een dunne daaronder weer. Met daartussen gewoon een correcte weergave.

Van een vingerafdruk heb je véél meer last.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2008 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag allemaal,

Net heb ik me door de hele conversaties heen geworsteld, alle 18 pages, en ik ben geen info over mijn probleem tegengekomen :| .

Eerst even een antwoordje voor de mensen ivm de ontvangstbevestiging van smsjes. Ik had voordien de S730, dus een recent HTC-toestel. Ik kon daar kiezen voor EN een verzendbevestiging EN een ontvangstbevestiging. Nu kan je enkel kiezen voor een ontvangstbevestiging. Zelfde abonnement, zelfde merk van telefoon en ... bummer... :?
Hoe kies je voor ontvangstbevestiging (voor hen die dit willen weten)?
Ga naar berichten (sms) en start een nieuw bericht.
Ga nu naar menu en dan naar "Berichtopties".
Daar kan je (in mijn geval) enkel aanvinken "ontvangstbevestiging van bericht vragen".
Dat werkt dus wel.

Mijn probleem nu: ik heb verschillende contacten met een foto erbij. Als ik eentje van hen selecteer om in de favoriete personen te plaatsen, dan komt normaal de foto netjes te zien op de touch flo 3d. Je kan er daar 15 mensen neerzetten. Echter... één of andere duistere reden zijn de foto's van die personen zeer vaag, heel slecht dus. Ik dacht dat het aan de kwaliteit van de foto lag, maar ... zelfs met een nieuwe foto te uploaden gewoon in de fotofolder en die dan toe te wijzen aan die contactpersoon (klikken op de contactpersoon zodat de volledige info te zien valt, klikken op "afbeelding wijzigen") is het NIET opgelost. Iemand een idee?

Verder ben ik erg tevreden over mijn nieuwe HD touch...
Dank jullie voor een antwoord! Groetjes, Jean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ivo NL schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 17:42:
[...]

Die sportstand doet helaas niets meer dan drie foto's achter elkaar maken. Mijn tip: zet de helderheid op -2,0! Foto's zijn dan nog licht genoeg maar de HD kiest dan voor een wat snellere sluitertijd.
Het lijkt me dat dat de burst mode is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickjuh1985
  • Laatst online: 10-09 14:22
Weet iemand waar ik theme's vandaan kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:02
M-AH schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 16:17:
[...]

Jij heb wel hele goede ogen, ik zie helemaal niets!
Of juist niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterpower
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:30
Nickjuh1985 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 18:47:
Weet iemand waar ik theme's vandaan kan halen?
Google is soms handig

AMD Ryzen 7800X3D | MSI RTX 4090 Suprim | Asus Tuf Gaming X670E plus | Corsair Vengeance RGB 2x 32Gb 6000 | NZXT H7 Flow black | Corsair RM1000x | NZXT Kraken Elite 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickjuh1985
Zover was ik wel, maar mischien is er een site voor wallpapers voor deze resolutie 480x800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor die mensen die zich storen aan die flikkering, ik zie twee oplossingen:

1.
Als ik bij Settings > Power > Backlight de "Auto adjust backlight" uitvink en dan die twee Power Save dingen voluit zet, dan zie ik de flikkering ook. Zet ik de "Auto adjust backlight" gewoon aan, dan zie ik het niet (hier heb ik 'm standaard op staan).

2.
Mocht je de backlight gewoon vol aan hebben willen staan, misschien kan je dan die NoTopCurtain cab file op xda proberen? Die verwijdert namelijk dat grijze verloopbalkje bovenaan (waar je provider in staat). Aangezien de flikkering alleen daar zichtbaar is, is dat dus misschien een aardige optie mocht je je er erg aan storen.

Edit: Link naar NoTopCurtain

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2008 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef Sss
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-05-2021
Ik heb een vreemd probleem met internet explorer.

Verticaal scrollen werkt perfect, precies zoals ik bij WM gewend ben, echter horizontaal scrollen werkt heel vreemd. Ik kan een pagina niet in het midden laten zien zeg maar. Als ik een beetje naar rechts scroll, schuift hij heel snel automatisch door naar rechts zover het kan. Als ik dan een beetje naar links wil scrollen, schuift hij helemaal naar links.

Weet iemand hoe dit kan en of hier een oplossing voor is?

Edit: ik heb het hier over scrollen met de vinger, niet met de scrollbalken, dat werkt wel goed maar dan heb ik de stylus nodig

[ Voor 13% gewijzigd door Jozef Sss op 02-12-2008 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Laatst online: 09-09 22:57
Jozef Sss schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 20:05:
Ik heb een vreemd probleem met internet explorer.

Verticaal scrollen werkt perfect, precies zoals ik bij WM gewend ben, echter horizontaal scrollen werkt heel vreemd. Ik kan een pagina niet in het midden laten zien zeg maar. Als ik een beetje naar rechts scroll, schuift hij heel snel automatisch door naar rechts zover het kan. Als ik dan een beetje naar links wil scrollen, schuift hij helemaal naar links.

Weet iemand hoe dit kan en of hier een oplossing voor is?

Edit: ik heb het hier over scrollen met de vinger, niet met de scrollbalken, dat werkt wel goed maar dan heb ik de stylus nodig
Hoe snel ga je er overheen met je vinger? Want wanneer ik het doe, ga ik niet te snel/te langzaam (heb je hier een normale snelheidsindicatie voor? :P) en dan doet 'ie het gewoon zoals het hoort te werken. Meestal dan... :)

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
-CKY2K- schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 18:23:
[...]

Het lijkt me dat dat de burst mode is. ;)
Nop. 3 foto's voor sportmode, 5 foto's voor burst. Heel raar, i know.

Deze net besteld, ben benieuwd. Eerste silconecase op Ebay, 7 euro incl verzendkosten. Als ik hem heb horen jullie meer ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Ivo NL op 02-12-2008 20:25 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nickjuh1985 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 19:26:
[...]

Zover was ik wel, maar mischien is er een site voor wallpapers voor deze resolutie 480x800
XDA Blackstone topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef Sss
  • Laatst online: 10-05-2021
Gopal schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 20:14:
[...]

Hoe snel ga je er overheen met je vinger? Want wanneer ik het doe, ga ik niet te snel/te langzaam (heb je hier een normale snelheidsindicatie voor? :P) en dan doet 'ie het gewoon zoals het hoort te werken. Meestal dan... :)
Zelfde snelheid zoals ik op m'n HTC P3300 gewend was, vrij normaal dus dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ivo NL schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 20:24:
[...]
Deze net besteld, ben benieuwd. Eerste silconecase op Ebay, 7 euro incl verzendkosten. Als ik hem heb horen jullie meer ;)
Heb de Brando Silicone Case, PielFrama en een Crystal Case besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwireless
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-12-2024
voor de mensen die graag een foto zien vandaag genomen met standaard instellingen de licht vlekken zijn van me ruit van me kraan

[ Voor 0% gewijzigd door djwireless op 02-12-2008 20:32 . Reden: foutje in link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Brando zag ik idd, maar ze hadden niet de kleur grijs dus maar via ebay besteld. Piel Frama = super! Maar te duur voor een scholier :p en de crystal case komt hier ook :)

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ff de naam van het programma vergeten maar je kon er dus een softrest mee uitvoeren (zonder dat je de backcover van de HD hoeft te verwijderen...

Edit : Heb het al gevonden : XDA

@Ivo : Ook een pinda ? _/-\o_ Apa kabar ?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2008 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 20:48:
Ben ff de naam van het programma vergeten maar je kon er dus een softrest mee uitvoeren (zonder dat je de backcover van de HD hoeft te verwijderen...

@Ivo : Ook een pinda ? _/-\o_ Apa kabar ?
Jap... Baik :D Overigens is die van Brando en Ebay exact hetzelfde.

[ Voor 7% gewijzigd door Ivo NL op 02-12-2008 21:05 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:19
Vandaag dan toch ook maar besteld, helaas wel de NL versie via GSMWEB. Eens kijken of ik er snel een XDA rom op kan zetten, indien de taal problemen in de applicaties te storend gaan worden.

Tot die tijd, ben ik in blije verwachting.....

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampvuur
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-01-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 18:16:

Mijn probleem nu: ik heb verschillende contacten met een foto erbij. Als ik eentje van hen selecteer om in de favoriete personen te plaatsen, dan komt normaal de foto netjes te zien op de touch flo 3d. Je kan er daar 15 mensen neerzetten. Echter... één of andere duistere reden zijn de foto's van die personen zeer vaag, heel slecht dus. Ik dacht dat het aan de kwaliteit van de foto lag, maar ... zelfs met een nieuwe foto te uploaden gewoon in de fotofolder en die dan toe te wijzen aan die contactpersoon (klikken op de contactpersoon zodat de volledige info te zien valt, klikken op "afbeelding wijzigen") is het NIET opgelost. Iemand een idee?

Verder ben ik erg tevreden over mijn nieuwe HD touch...
Dank jullie voor een antwoord! Groetjes, Jean
Je moet de foto's in de TouchFlo toevoegen, dus niet eerst je contacten openen:

- ga naar je favorieten-scherm van TouchFlo,
- kies de betreffende favoriet die je wilt wijzigen,
- druk op menu (rechtsonder),
- kies voor 'afbeelding wijzigen'.

Dan zijn de foto's wel helder/scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 08:00
djwireless schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 20:32:
voor de mensen die graag een foto zien vandaag genomen met standaard instellingen de licht vlekken zijn van me ruit van me kraan
Ik vind dit eigenlijk nog best meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampvuur
Mensen die problemen hebben met Live Messenger op de HTC Touch HD (NL):

Ik had op mijn HTC Touch HD Live Messenger v10.6.0042.1900; deze werkt dus NIET: fout bij het synchroniseren van de instellingen / contacten.

Op XDA uiteindelijk Live Messenger v10.6.0039.1300 gevonden van iemand ie precies hetzelfde probleem had; eigenlijk dus kwestie van downgraden van Live Messenger: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=2885884

En.. het werkt!!! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Live messenger zit toch al standaard op de HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampvuur
Klopt, maar die werkt niet op mijn HD.. vreemd genoeg kreeg ik steeds foutmeldingen als ik me probeerde aan te melden (synchronisatie mislukt). Door een andere versie (oudere) te installeren kan ik nu wel aanmelden met Live Messenger op de HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:39
djwireless schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 20:32:
Als er genoeg licht is valt het nog wel mee ja, zodra het een beetje donker wordt, wordt het drama :(
(wel lekkere motorbochtjes :))

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
Ik heb iets vreemds. Ofja, ik vind het iig vreemd. Ik heb een nieuwe koptelefoon van Sony gekocht en die werkt perfect....maaaaar......als ik de muziek aanzet speelt het geluid EN op mijn koptelefoon EN op de HD zelf (enigzinds gemute). Ik heb daarna ook even de HD aangesloten op een boombox via audiokabeltje en daar heb ik hetzelfde probleem.

Ben ik nu zo simpel dat ik iets verkeerd heb afgesteld staan of is er iets anders niet helemaal in de haak. HELP, zo kan ik nog mn koptelefoon niet gebruiken zonder anderen te storen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• famod
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:11
Heren/dames,

Heb nu de HD een week en ik ben er erg tevreden over! Ben er zo nu en dan een beetje mee aan het spelen en het blijft me verbazen wat ie allemaal wel niet kan!

Wat betreft de twee problemen/vragen die ik hier gelezen heb over de databaseinstellingen en het hi streaming debacle:
De melding over een nieuwe verbindingsdatabase schijnt inderdaad te maken te hebben met een nieuwe set aan gprs/umts/hsdpa en algemene instellingen voor providers. Ik heb zelf de melding ook gekregen, maar blijf een netwerkfout krijgen tijdens downloaden. Dit wordt op het xda forum verweten aan de HTC servers (lijkt me ook de meest logische verklaring aangezien ik met een goede wifi verbinding zelfs problemen heb).

Wat betreft het hi eindeloos online en youtube video's: 'I have it on good authority' dat wanneer je het verbindingsprofiel 'hi streaming' verwijdert, je telefoon gewoon gebruik maakt van de normale internetinstellingen. Daar komt bij dat het voor hi niet mogelijk is om te detecteren dat je een youtube videotje streamt, dus de enige manier dat ze dit registreren is via dit profiel.

Hope it helps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb ook gedoe met die Live messenger, geen connectie/synchronisatie foutmelding maar bij mij komen elke keer dat ik aanlog de contacten er nog een keer in te staan. Heb nu dus ieder contact een aantal keer in de lijst staan met iedere keer een andere personal message. De Live app lijkt een wijziging in personal message aan te zien voor een nieuw contact of zoiets en voegt deze dan opnieuw toe.

Weet iemand of je deze contacts ook kunt verwijderen uit de applicatie zodat ik alles opnieuw met de goede status op kan halen? Of is de enige optie de Live client eraf halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Frieda schreef op woensdag 03 december 2008 @ 01:12:
Ik heb ook gedoe met die Live messenger, geen connectie/synchronisatie foutmelding maar bij mij komen elke keer dat ik aanlog de contacten er nog een keer in te staan. Heb nu dus ieder contact een aantal keer in de lijst staan met iedere keer een andere personal message. De Live app lijkt een wijziging in personal message aan te zien voor een nieuw contact of zoiets en voegt deze dan opnieuw toe.

Weet iemand of je deze contacts ook kunt verwijderen uit de applicatie zodat ik alles opnieuw met de goede status op kan halen? Of is de enige optie de Live client eraf halen?
ik heb overigens de wwe versie van de HD, ik kreeg eerst wel de melding dat die niet kon synchroniseren, wat ik toen had gedaan was kiezen om aan te melden met een andere live id. Vervolgens dezelfde gebruikt en nu gaat alles goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordat ik een dergelijk ding er op zet, heeft iemand toevallig dat stuk plastic van het scherm af getrokken wat dus ónder de fabrieksbescherming met letters zat?
Welk stuk plastic zou dat dan moeten zijn? Ik heb alleen het plastic met de letters eraf gehaald en verder zit er niets op volgens mij :?

Overigens heb ik zelf ook last van het trillen van de grijze balk zij het minimaal en vreemd genoeg ook niet elke keer...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2008 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampvuur
Iceman77 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 11:25:
toch even een verzoek aan iedereen die dit leest.
ik heb enige tijd geleden al aangegeven dat ik last heb van een lichte flikkering in de bovenste grijze balk van de touch flow interface (die balk waar mail, weer etc staat als als je een tab aanklikt) je ziet het met name als je wat dichter bij je toestel zit en het gekke is dat je het dus niet ziet als je bijvoorbeeld een foto in je beeld hebt staan. als je bovenin je scherm op je 3G icoontje klikt of iets dergelijks waardoor je hele scherm even grijs is kun je het beter zien.
ik heb de automatisch instelfunctie van het scherm uitgeschakeld en daar ligt het niet aan.
gister in twee belcompanys even naar een touch hd gekeken en daar zag ik het ook.
is dit nu een defect of een software probleem wat mogelijk met een patch wordt opgelost in de nabij toekomst.
ik heb HTC al gemailed, maar die reageren niet
Hmm.. ik was aan het spelen met HD Tweak met de foto-camera-opties en daarna kreeg ik dit probleem ook.. ik had daarna maar de optie voor BURST en SPORT (camera) maar weer vlug uitgezet met HD Tweak, toen (2 x) een soft-reset.. en het lijkt nu weg te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We vergeten bijna het belangrijkste.

Hoe is de geluidskwaliteit tijdens een gesprek?
Is de verbinding tijdens een gesprek mooi stabiel?

Ik verwacht mijn HTC Thouch HD NL aan het einde van de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:49:
We vergeten bijna het belangrijkste.

Hoe is de geluidskwaliteit tijdens een gesprek?
Is de verbinding tijdens een gesprek mooi stabiel?

Ik verwacht mijn HTC Thouch HD NL aan het einde van de week.
Qua touchHD nooit problemen gehad. Geluid prima, verbinding prima... (tmobile van vriendin niet prima...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

ik zit met een probleem. sindskort heb ik ook een Touch HD in mijn bezit maar mijn tomtom software krijg ik niet op het mini sd kaartje!! iedere keer krijg ik een vreemde melding en loopt hij vast 8)7 bij cline.dat!! kan iemand mij helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry voor de dubbel post Micro SD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de HD binnen O+

Ik ben alleen nog een beetje een noob op het smartphone gebied.. Even een vraag dus.

Ik krijg pas in februari mijn nieuwe KPN abbo met onbeperkt internet, tot die tijd wil ik graag mijn t-mobile simkaart gebruiken, alleen heeft deze nog geen onbeperkt internet.
Eerst komende maanden wil ik dus nog geen internetkosten. Nu mijn vraag:

Kan ik dan het best bij het voor het eerst opstarten 'gevensverbindingen automatisch configureren' gewoon wel, of beter niet laten doen?

Is er een makkelijke manier om in te stellen dat hij alleen gebruik maakt van het Wifi internet thuis, en natuurlijk gewoon het t-mobile netwerk om te bellen, maar dus niet verbinding maakt met het mobiele internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:20
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:12:
Ik heb net de HD binnen O+

Ik ben alleen nog een beetje een noob op het smartphone gebied.. Even een vraag dus.

Ik krijg pas in februari mijn nieuwe KPN abbo met onbeperkt internet, tot die tijd wil ik graag mijn t-mobile simkaart gebruiken, alleen heeft deze nog geen onbeperkt internet.
Eerst komende maanden wil ik dus nog geen internetkosten. Nu mijn vraag:

Kan ik dan het best bij het voor het eerst opstarten 'gevensverbindingen automatisch configureren' gewoon wel, of beter niet laten doen?

Is er een makkelijke manier om in te stellen dat hij alleen gebruik maakt van het Wifi internet thuis, en natuurlijk gewoon het t-mobile netwerk om te bellen, maar dus niet verbinding maakt met het mobiele internet?
Ik zeg Modaco Nodata. Daarmee kan je je internetverbinding gewoon uitzetten en heb je ook geen kosten (tenzij je handmatig verbinding maakt).

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook weer iets vreemds.
Ik heb een nieuwe router gekocht.
Daarbij werken een aantal computers via een kabel zonder problemen.
Mijn laptop en PSP maken ook verbinding wie het draadloze gedeelte van de router.
Dit gaat allemaal zonder problemen.
MAAR bij mn touch HD heb ik wel problemen.
Als ik connect, dan heb ik misschien *verschilt* vanaf een halve minuut tot 2 minuten verbinding. Heel soms bijna 4 minuten.
Daarna heb ik geen internet meer. Wel heb ik verbinding met mn router (volgens het icoontje)

Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Overigens op een andere router doet het wifi het wel goed.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word een beetje gestoord van die "databank met verbindingsinstellingen". Ik krijg 'm om nu meerdere keren per dag en downloaden mislukt steeds. Hebben jullie er ook zoveel last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:43:
Ik word een beetje gestoord van die "databank met verbindingsinstellingen". Ik krijg 'm om nu meerdere keren per dag en downloaden mislukt steeds. Hebben jullie er ook zoveel last van?
Ja en ben er nog steeds niet achter hoe ik dit uit kan schakelen of hoe ik hem wel kan laten lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op het forum van XDA staat een methode zodat de specifieke dll niet meer geladen wordt.
Dit voorkomt deze melding, maar het is nog onbekend wat het voor bij-effecten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paters
  • Niet online
Ik zit te twijfelen tussen de Xperia X1 en de Touch HD. Hoe vinden jullie het surfen op internet met de Touch HD. Kun je zonder in te zoomen fatsoenlijk tekst lezen op 800x480? Het verschil tussen beide toestellen is voor mij dus óf toetsenbord óf groter scherm. Ik weet alleen niet wat ik zwaarder moet laten wegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag Kampvuur, hartelijk bedankt! Heel goede tip. Dat wist ik inderdaad nog niet. Ik dacht gewoon dat de contacten ook met foto gewoon konden gebruikt worden. Erg bedankt, ben blij dat het in orde is nu.
Vriendelijke groeten, Jean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
kampvuur schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 22:31:
Mensen die problemen hebben met Live Messenger op de HTC Touch HD (NL):

Ik had op mijn HTC Touch HD Live Messenger v10.6.0042.1900; deze werkt dus NIET: fout bij het synchroniseren van de instellingen / contacten.

Op XDA uiteindelijk Live Messenger v10.6.0039.1300 gevonden van iemand ie precies hetzelfde probleem had; eigenlijk dus kwestie van downgraden van Live Messenger: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=2885884

En.. het werkt!!! :Y
Bij de link naar http://www.badongo.com/nl/file/10971183 moet je je eerst aanmelden.
ik kan hem dus niet downloaden.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 12:44

Thermometer

Whoop Whoop!

truffel50 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 15:51:
[...]

Bij de link naar http://www.badongo.com/nl/file/10971183 moet je je eerst aanmelden.
Ik kan daar gewoon downloaden hoor, als je aan de rechterkant invult wat op dat plaatje staat, en dan een pagina verder nergens op klikt, komt er aan de onderkant een timer waar je het gewoon kunt downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampvuur
truffel50 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 15:51:
[...]

Nee, je hoeft je niet aan te melden.. (zie plaatje) helemaal rechts van de webpage moet je de (grafische) getoonde letters invoeren; dan kun je alsnog het bestand downloaden zonder een account te hebben.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~cst/old_wm61.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paters schreef op woensdag 03 december 2008 @ 15:04:
Ik zit te twijfelen tussen de Xperia X1 en de Touch HD. Hoe vinden jullie het surfen op internet met de Touch HD. Kun je zonder in te zoomen fatsoenlijk tekst lezen op 800x480? Het verschil tussen beide toestellen is voor mij dus óf toetsenbord óf groter scherm. Ik weet alleen niet wat ik zwaarder moet laten wegen.
Paters, ik zit met hetzelfde keuzedilemma als jij :P... Nou zat eigenlijk nu. Nadat ik de Touch HD in de MediaMarkt heb mogen bewonderen, was ik verkocht. De telefoon was aangesloten en ik kon zelfs internetten. Ik ging naar nu.nl en kon op het scherm zonder te zoomen de tekst goed lezen. Tevens werkt het internetten(via Opera gedaan) echt geweldig op zo'n scherm.

Tevens heb ik bij de MM de Xperia ook in m'n handen gehad. Voelt erg degelijk aan. Het heeft een kleiner schermpje dan de Touch HD en moet je met internetten dus veel scrollen/zoomen. Ook een nadeel aan de Xperia vond ik dat hij minder 'vingervriendelijk' is. Door de (té) hoge resolutie op een 3 inch scherm zijn de menu icoontjes heel erg klein. De Xperia heeft natuurlijk als groot voordeel, het toetsenbord. Dit werkte erg prettig. Maar maakt hem wel dikker.

Desondanks haalt het toetsenbord mij niet over om de Xperia te nemen. Op internet kun je tevens een soort plugin downloaden en deze installeert een ander toetsenbordje dat erg goed moet werken. Die optie heeft voor mij de keuze voor de HTC Touch HD zeker makkelijk gemaakt. Filmpje van 'toetsenbordje':
http://nl.youtube.com/watch?v=N7VG9Tu9zLM

Hoop dat je wat aan de info hebt, Paters. Mocht je nog wat dingen willen weten, lees ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
kampvuur schreef op woensdag 03 december 2008 @ 17:15:
[...]

Nee, je hoeft je niet aan te melden.. (zie plaatje) helemaal rechts van de webpage moet je de (grafische) getoonde letters invoeren; dan kun je alsnog het bestand downloaden zonder een account te hebben.

[afbeelding]
ach ja, stom van mij. nu heb ik hem.
Bedankt Kampvuur en Sander

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankol
  • Laatst online: 09-09 16:35
Als ik een plaatje met een resolutie van 800x480 als achtergrond instel dan verkleint de telefoon de wallpaper. Het plaatje wordt dan wazig. Zie deze link: http://img360.imageshack.us/img360/1076/capture2dr1.jpg .

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampvuur
Ik merk ook het volgende met mijn HTC Touch HD + T-Mobile Flex 30 + Web n Walk Standaard:

Ik kan niet meer op internet op mijn HTC! Via gprs/umts/hsdpa krijgik geen data-verbinding; niet met het ophalen van het weer, de aandelenkoersen, www, email, msn! :(

Melding die ik krijg: "verbinding mislukt: nogmaals proberen?"

Argghh.. iemand idee? Of zal het gewoon aan T-mobile liggen?? (morgen effe bellen)..

[ Voor 53% gewijzigd door kampvuur op 04-12-2008 01:18 . Reden: geen data-verbinding via T-mobile Web n Walk Standaard! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paters
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 17:39:
[...]

Paters, ik zit met hetzelfde keuzedilemma als jij :P... Nou zat eigenlijk nu. Nadat ik de Touch HD in de MediaMarkt heb mogen bewonderen, was ik verkocht. De telefoon was aangesloten en ik kon zelfs internetten. Ik ging naar nu.nl en kon op het scherm zonder te zoomen de tekst goed lezen. Tevens werkt het internetten(via Opera gedaan) echt geweldig op zo'n scherm.

Tevens heb ik bij de MM de Xperia ook in m'n handen gehad. Voelt erg degelijk aan. Het heeft een kleiner schermpje dan de Touch HD en moet je met internetten dus veel scrollen/zoomen. Ook een nadeel aan de Xperia vond ik dat hij minder 'vingervriendelijk' is. Door de (té) hoge resolutie op een 3 inch scherm zijn de menu icoontjes heel erg klein. De Xperia heeft natuurlijk als groot voordeel, het toetsenbord. Dit werkte erg prettig. Maar maakt hem wel dikker.

Desondanks haalt het toetsenbord mij niet over om de Xperia te nemen. Op internet kun je tevens een soort plugin downloaden en deze installeert een ander toetsenbordje dat erg goed moet werken. Die optie heeft voor mij de keuze voor de HTC Touch HD zeker makkelijk gemaakt. Filmpje van 'toetsenbordje':
http://nl.youtube.com/watch?v=N7VG9Tu9zLM

Hoop dat je wat aan de info hebt, Paters. Mocht je nog wat dingen willen weten, lees ik het wel.
Thanx....Heb je ook met het scherm horizontaal (landscape) kunnen typen? ben echt benieuwd hoe goed dat werkt....als ik fatsoenlijk emailtjes kan typen dan trek je me echt over de streep om voor dit toestel te kiezen. Helaas kan ik geen filmpjes vinden van een landscape toetsenbord. Camera kwaliteit ben ik trouwens ook nog wel benieuwd naar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
Paters schreef op woensdag 03 december 2008 @ 19:13:
[...]

Thanx....Heb je ook met het scherm horizontaal (landscape) kunnen typen? ben echt benieuwd hoe goed dat werkt....als ik fatsoenlijk emailtjes kan typen dan trek je me echt over de streep om voor dit toestel te kiezen. Helaas kan ik geen filmpjes vinden van een landscape toetsenbord. Camera kwaliteit ben ik trouwens ook nog wel benieuwd naar. :)
Dat filmpje is er ook niet. Met Gyrator2 in je toestel kunt je in landscape mode typen.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:18
ik ben er ook aan het denken om dit toestel te kopen.
wat ik echter nog wil weten is wat ervaringen over het toetsenbord (standaard toetsenbord, niet met prog om het beeld te draaien)
ik heb hier nog niks over gelezen.
zijn de toetsen niet erg klein ? raak je niet heel snel een omliggende toets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het programma SyncMyCal gedownload, maar kan het niet installeren op mijn HTC HD. Framenet hoef ik niet te installeren, omdat dit standaard in de ROM staat. Als ik de cab installeer, krijg ik de mededeling dat de installatie mislukt is. Ik weet niet waarom.

Het programma synchroniseert Google Calendar met jouw smartphone. Zie http://www.syncmycal.com/pda_home.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickjuh1985
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om een colored top bar erop te krijgen? Bijv ander icoontje voor je batterij..? Ik krijg het niet voor elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

truffel50 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 19:32:
[...]

Dat filmpje is er ook niet. Met Gyrator2 in je toestel kunt je in landscape mode typen.
Zonder Gyrator2, als je in Opera bijvoorbeeld internet en je zit in de landscape mode en je wilt een nieuw internetadres intypen dan is je 'toetsenbord' toch wel in landscape?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 20:40:
[...]

Zonder Gyrator2, als je in Opera bijvoorbeeld internet en je zit in de landscape mode en je wilt een nieuw internetadres intypen dan is je 'toetsenbord' toch wel in landscape?
jawel maar met Opera heb ik de toetsenbord nog niet nodig gehad. ik weet wel dat dat niet kan met sms en mail. Met Gyrator2 wel.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nickjuh1985 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 19:55:
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om een colored top bar erop te krijgen? Bijv ander icoontje voor je batterij..? Ik krijg het niet voor elkaar!
Heb je dit topic op het XDA forum goed doorlezen?

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3187/3079684677_d2e438d351.jpg?v=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudoo schreef op woensdag 03 december 2008 @ 19:33:
ik ben er ook aan het denken om dit toestel te kopen.
wat ik echter nog wil weten is wat ervaringen over het toetsenbord (standaard toetsenbord, niet met prog om het beeld te draaien)
ik heb hier nog niks over gelezen.
zijn de toetsen niet erg klein ? raak je niet heel snel een omliggende toets ?
Nee, eventjes wennen maar gaat hartstikke goed ;-) In het begin raak je idd nog omliggende toetsen maar je hebt het heel erg snel door en typen gaat erg snel.

Typen in landscape modus vind ik niks. De letter 'B' zit daar rechts van de spatie en aangezien ik op mijn PC blind typ doe ik de B altijd met de linkerhand. Werkt niet fijn. 'normaal' typen gaat prima.

Iemand de .cab voor handschriftherkenning als invoermethode al uitgeprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:02:
[...]

Heb je dit topic op het XDA forum goed doorlezen?

[afbeelding]
het is prachtig. ik wil hem ook maar wat op xda staat vind ik te moeilijk. je moet best veel doen.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
Het lijkt erop dat ik de enige ben met het probleem dat ik heb? Wanneer ik mijn nieuwe Sony koptelefoon koppel aan de HD komt het geluid EN over mijn koptelefoon EN over mijn HD. Erg irritant voor mensen om me heen uiteraard.

Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn en hoe ik dit moet oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:22:
[...]

Nee, eventjes wennen maar gaat hartstikke goed ;-) In het begin raak je idd nog omliggende toetsen maar je hebt het heel erg snel door en typen gaat erg snel.

Typen in landscape modus vind ik niks. De letter 'B' zit daar rechts van de spatie en aangezien ik op mijn PC blind typ doe ik de B altijd met de linkerhand. Werkt niet fijn. 'normaal' typen gaat prima.

Iemand de .cab voor handschriftherkenning als invoermethode al uitgeprobeerd?
Ja, ik heb hem geprobeerd en hij werkt perfect. Was het al gewend op m'n vorige mobiel. Gebruik hem nu echter niet, wil geen stylus meer gebruiken.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ivo NL schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:49:
[...]

Ja, ik heb hem geprobeerd en hij werkt perfect. Was het al gewend op m'n vorige mobiel. Gebruik hem nu echter niet, wil geen stylus meer gebruiken.
Ik zat de handschriftherkenner al te zoeken, in de beschrijving staat wel gewoon beschreven dat het erop moet zitten. Dit zit dan zeker alleen op de engelse versie?
Waar heb jij het programma vandaan? O-)

Verder ben ik nu alweer wat uurtjes met de HD bezig geweest, en heb eigenlijk nog maar 1 ding wat me gewoon niet lukt, en dat is Wifi aan de praat krijgen.
Ik heb 'Nodata' geinstalleerd omdat ik niet wil dat hij met mobiel internet connect. Als het goed is moet wifi het dan nog wel gewoon doen toch?
Verder heb ik dus de wifi verbinding aanstaan, hij vindt ook gewoon het netwerk, ik heb de wachtwoordsleutel ingevoerd, en hij is aan het vebinden...en aan het verbinden....
Maar pakt het netwerk dus niet. En 3 andere laptops hier in huis hebben gewoon perfecte verbinding..
Als ik dan kijk bij de instellingen, geeft hij bij signaalkwaliteit wel een redelijk grote signaalsterkte, alleen is deze balk rood ipv groen.. Moet er nog iets extra's ingesteld worden?

Het klinkt allemaal een beetje vaag misschien, maar ik hoop dat een van jullie dit herkent of hier iets op weet? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:43:
Heb het probleem ook, zeker ook KPN mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:13:
[...]

Heb het probleem ook, zeker ook KPN mobiel?
Maakt niks uit met wat voor provider. Heb het ook nog steeds. Nog geen oplossing voor gezien/gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-09 22:21
Iemand enig idee of het zonder Gyrator ook mogelijk is te smsen en te mmsen in landscape modus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees dit net op XDA , ff proberen.
quote: chr5s11;2993095
I just deleted the following registry key and made a soft reset:

HKCU\Software\HTC\BootLauncher\Services\ConnSetupDload

And the update message isn't bothering me anymore!
http://forum.xda-develope...read.php?t=453383&page=15

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2008 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraag hoe zit het met filmpjes kijken op de HTC op dit moment krijg ik steeds te zien dat er een flash player voor nodig is. moet ik die dan installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://nl.youtube.com/wat...lywzC2b20&feature=related

Xperia vs. HD (Duitse test)

(Niet dat het me echt helpt, zit dus met hetzelfde)
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.