Dag allemaal,
Net heb ik me door de hele conversaties heen geworsteld, alle 18 pages, en ik ben geen info over mijn probleem tegengekomen

.
Eerst even een antwoordje voor de mensen ivm de ontvangstbevestiging van smsjes. Ik had voordien de S730, dus een recent HTC-toestel. Ik kon daar kiezen voor EN een verzendbevestiging EN een ontvangstbevestiging. Nu kan je enkel kiezen voor een ontvangstbevestiging. Zelfde abonnement, zelfde merk van telefoon en ... bummer...
Hoe kies je voor ontvangstbevestiging (voor hen die dit willen weten)?
Ga naar berichten (sms) en start een nieuw bericht.
Ga nu naar menu en dan naar "Berichtopties".
Daar kan je (in mijn geval) enkel aanvinken "ontvangstbevestiging van bericht vragen".
Dat werkt dus wel.
Mijn probleem nu: ik heb verschillende contacten met een foto erbij. Als ik eentje van hen selecteer om in de favoriete personen te plaatsen, dan komt normaal de foto netjes te zien op de touch flo 3d. Je kan er daar 15 mensen neerzetten. Echter... één of andere duistere reden zijn de foto's van die personen zeer vaag, heel slecht dus. Ik dacht dat het aan de kwaliteit van de foto lag, maar ... zelfs met een nieuwe foto te uploaden gewoon in de fotofolder en die dan toe te wijzen aan die contactpersoon (klikken op de contactpersoon zodat de volledige info te zien valt, klikken op "afbeelding wijzigen") is het NIET opgelost. Iemand een idee?
Verder ben ik erg tevreden over mijn nieuwe HD touch...
Dank jullie voor een antwoord! Groetjes, Jean