Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 133.425 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238972

Ik krijg het toestel niet gelocked! Als ik bv lang op de ophangknop druk krijg ik een optiemenu met daarin het toestel vergrendelen, als ik daarop druk gaat het scherm naar de home page en gebeurd er verder niks. Iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:33
Anoniem: 238972 schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:25:
Ik krijg het toestel niet gelocked! Als ik bv lang op de ophangknop druk krijg ik een optiemenu met daarin het toestel vergrendelen, als ik daarop druk gaat het scherm naar de home page en gebeurd er verder niks. Iemand anders hier ook last van?
Ik heb ook gemerkt dat ik op het home screen geen lock kon aanzetten. Ik heb vervolgens de gratis tool S2U2 geïnstalleerd en dat werkt echt perfect!

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149100

Cozm0 schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:44:
Voor de liefhebber: ik doe mn 3 weken oude HTC Touch HD NL weg.
Ik vind hem zakelijk niet handig genoeg, ik wil een toestel met toetsen.
Is ie onbeschadigd? Compleet, oa 8 Gb sdhc micro? Wat is je prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cozm0
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04 06:38

Cozm0

Unf!

Anoniem: 149100 schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:28:
[...]

Is ie onbeschadigd? Compleet, oa 8 Gb sdhc micro? Wat is je prijs?
Zie ad. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Cozm0 op 15-12-2008 11:34 ]

| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283663

Al een aantal weken de HD in bezit. Helemaal geweldig.
Ik heb echter op een of andere manier mijn tab_blad aandelen verwijderd.
Ik kan nergens terugvinden hoe ik deze weer kan toevoegen.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:33
Anoniem: 283663 schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:37:
Iemand een idee?
Instellingen, tabbladen en dan het tabblad weer aanzetten?

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addinjo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-03-2021
Anoniem: 283663 schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:37:
Iemand een idee?
In touchflow naar instellingen en dan tabbladen aanpassen. Kan je achter aandelen een vinkje zetten en ze zijn weer terug in je menu.

swing when you're winning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had zelf ook al gekeken bij de instellingen => tabbladen aanpassen. Zelfs daar is het tabblad aandelen verdwenen. Hoe voeg ik hem weer toe aan het lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277390

Ga eens naar Settings > Personal > Buttons > End Key

Daar zijn wat opties..verander het eens in "Automatically execute the selected action:" en dan "Lock device". Misschien dat het dan wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-05 08:56
Hetzelfde bij mij, als ik 'Lock device" instel gebeurt er niets. Als ik Lock Device uit de lijst kies (als het weergeven van de lijst staat ingesteld) springt het beeld even weg en komt daarne weer 'gewoon' op de homepage uit. Er wordt dus niets gelockt...

Ik heb trouwens gisteren een hard reset gedaan, dit heeft het probleem dus niet verholpen. Al moet ik zeggen dat ik pas weer getest heb nadat ik het een en ander aan software geinstalleerd had...

[ Voor 27% gewijzigd door Sgimi op 15-12-2008 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Een harde reset uitvoeren omdat een instelling niet werkt. Doe je dit ook als windows op je pc kuren heeft? Hup nieuwe installatie. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-05 08:56
ja, mijn pc heeft dan ook geen 'hang op'-knop eej...

Heb jij een beter voorstel? Wat ik probeer aan te geven is dat een harde reset het probleem dus niet oplost en dat de persoon met hetzelfde probleem dat dus niet hoeft te proberen...

[ Voor 48% gewijzigd door Sgimi op 15-12-2008 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Sgimi schreef op maandag 15 december 2008 @ 13:53:
ja, mijn pc heeft dan ook geen 'hang op'-knop eej...

Heb jij een beter voorstel? Wat ik probeer aan te geven is dat een harde reset het probleem dus niet oplost en dat de persoon met hetzelfde probleem dat dus niet hoeft te proberen...
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

-CKY2K- schreef op maandag 15 december 2008 @ 13:43:
Een harde reset uitvoeren omdat een instelling niet werkt. Doe je dit ook als windows op je pc kuren heeft? Hup nieuwe installatie. 8)7
Nou, vindt dat 8)7 wel meevallen. Bij een PDA doe ik dit regelmatig ja, zeker bij jet testen op bugs voor skins en mods enzo. het geeft een perfecte nul-lijn en verzekert je ervan dat niet door andere instellingen of software de problemen hebt. :)

Daarbij heb je voor WinMo prima backup tooltjes die zo je hele PDA backuppen. Dus zo'n drama is hard resetten niet. 8)

@Sigmi: Bedankt voor het testen met de hard reset hoor :P

[ Voor 5% gewijzigd door Righteye op 15-12-2008 14:15 ]

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogiman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-05 09:02
Ik heb een paar problemen....

Ik krijg het niet voor elkaar om mijn smsjes van m'n K810i te verplaatsen naar m'n Touch HD. Ik heb met behulp van MyPhoneExplorer alles kunnen synschroniseren naar outlook en van daaruit were naar m'n Touch HD alleen neemt hij m'n smsjes niet mee.

Tevens heb ik een probleem met Advance Config Tool. Ik heb ingesteld dat in de contacten lijst de phone m'n SIM contacten niet moet laten zien. Echter wanneer ik de phone restart om de settings door te voeren gaan juist de instellingen verloren. Zodra de phone gerestart is en ik ga terug naar ACT staan de instellingen weer op de default setting.

Iemand ervaringen met deze problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268120

Boogiman schreef op maandag 15 december 2008 @ 14:26:
[...]

Tevens heb ik een probleem met Advance Config Tool. Ik heb ingesteld dat in de contacten lijst de phone m'n SIM contacten niet moet laten zien. Echter wanneer ik de phone restart om de settings door te voeren gaan juist de instellingen verloren. Zodra de phone gerestart is en ik ga terug naar ACT staan de instellingen weer op de default setting.

Dit is een bekend probleem. Dit is met een bepaald programmaatje te verhelpen, kan alleen niet meer herinneren welke dit was. Maar ik heb het eerder in dit topic ook al aangegeven dat zowel de register-setting zelf als via Advanced Config, de ingestelde waarde hersteld wordt naar de standaard bij elke Soft-Reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:42
Boogiman schreef op maandag 15 december 2008 @ 14:26:

Ik krijg het niet voor elkaar om mijn smsjes van m'n K810i te verplaatsen naar m'n Touch HD. Ik heb met behulp van MyPhoneExplorer alles kunnen synschroniseren naar outlook en van daaruit were naar m'n Touch HD alleen neemt hij m'n smsjes niet mee.

...

Als je ze terugzet, kijk je ze daarna via de touchflo of de gewone sms inbox? Ik heb ook m'n smsjes van m'n oude telefoon terug gezet (ook een wm6 telefoon, dus dat ging wat makkelijker) maar als ik net na het terugzetten via de touchflo kijk werkt het ook niet. Als ik daarintegen naar de sms inbox ga, gaat die alle smsjes 'verwerken' (ik heb threaded sms aanstaan, dus hij moet alle smsjes van 1 contact bij elkaar zoeken)

Geen idee of dit je probs oplost maar je zou 't kunnen proberen.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Begin steeds meer gewend te raken aan het toestenbord enzo, werkt eigenlijk best lekker :)

Toch nog even wat kleine opmerkingen / vragen:

- soms heeft hij uit het niets echt heel veel moeite met dingen doen (alsof hij 100% bezig is en dat terwijl alleen touchflo3d aan staat). Is dat een bekend probleem? Of hoe kan ik de processen en hun cpu percentage bekijken? (heb wel memmaid maar dat is alleen voor ram, maar er wordt iig geen excesieve ram gebruikt, alleen 3mb voor touchflo)

- ik heb vodafone en hij switched tijdens het internet constant tussen 3g en hsdpa (dat zie je in de werkbalk), dat maakt voor de prestaties helemaal niet uit maar ik vroeg me af of dit voor vodafone nog uitmaakte? Ik heb gewoon het 10 euro abonnement met 'oneindig' internet.

- is dat youtube gewoon onder 'normaal' internet? las ergens dat KPN extra geld vroeg voor streaming, maar vodafone niet toch?

- kan er flash worden geinstalleerd op de opera player? Dat is nu iig nog wel een klein gemis voor mij..!

- is er een programmaatje waarbij je een geluidsprofiel kan maken voor wel of niet oordopjes in? Ik heb hem normaal bijna altijd op alleen trillen staan maar als ik muziek luister komt dat natuurlijk wel uit de boxjes als ik me oordopjes er uit trek (niet zo leuk als ik dat per ongeluk doe tijdens college/werk of wat dan ook als ik aan kom lopen)

Dat was het voor nu even, hoop dat er wat antwoorden zijn en dat andere mensen er ook nog wat aan hebben :)

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Laatst online: 28-05 19:38
Wat denken jullie hiervan als autohouder/lader?

Afbeeldingslocatie: http://www.pdamax.de/fotos/hz-242.jpg
HTC CU G100

Is een generieke van HTC zelf. Ziet er op zich wel OK uit, en is een stuk goedkoper (Prijzen vanaf 20 euro zijn te vinden).

Daarnaast is ie bij verschillende sites leverbaar! Dat is wel anders voor de Adapt en Carcomm houders.. Ik wacht nog even af en anders haal ik deze denk ik. Dan maar iets minder functioneel, maar wel leverbaar en goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

- soms heeft hij uit het niets echt heel veel moeite met dingen doen (alsof hij 100% bezig is en dat terwijl alleen touchflo3d aan staat). Is dat een bekend probleem? Of hoe kan ik de processen en hun cpu percentage bekijken? (heb wel memmaid maar dat is alleen voor ram, maar er wordt iig geen excesieve ram gebruikt, alleen 3mb voor touchflo)

Heb je de Romupdate al geinstalleerd, dit verhelpt 'freezes' van 3-5 seconden. Na installatie merkte ik hier niks meer van.

- ik heb vodafone en hij switched tijdens het internet constant tussen 3g en hsdpa (dat zie je in de werkbalk), dat maakt voor de prestaties helemaal niet uit maar ik vroeg me af of dit voor vodafone nog uitmaakte? Ik heb gewoon het 10 euro abonnement met 'oneindig' internet.
Dat maakt niet uit, Vodafone herkent dit gewoon als internet en valt dus volledig binnen je Zorgeloos Internet bundel van 9,50 euro per maand

- is dat youtube gewoon onder 'normaal' internet? las ergens dat KPN extra geld vroeg voor streaming, maar vodafone niet toch?
Bij Vodafone zit streaming binnen het onbeprekt gebruik. Vodafone zal dus geen extra kosten gaan vragen voor het gebruik van Youtube of online radio o.i.d.

- kan er flash worden geinstalleerd op de opera player? Dat is nu iig nog wel een klein gemis voor mij..!
Is volgens mij wel mogelijk, heb het alleen nog niet uitgeprobeerd

- is er een programmaatje waarbij je een geluidsprofiel kan maken voor wel of niet oordopjes in? Ik heb hem normaal bijna altijd op alleen trillen staan maar als ik muziek luister komt dat natuurlijk wel uit de boxjes als ik me oordopjes er uit trek (niet zo leuk als ik dat per ongeluk doe tijdens college/werk of wat dan ook als ik aan kom lopen)
Probeer Coreplayer is, hiermee kan je verschillende Equilizer instellingen aanmaken voor het luisteren naar muziek. Hiermee kan je dus switchen tussen oordopjes of geen oordopjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogiman
Anoniem: 268120 schreef op maandag 15 december 2008 @ 15:40:
[...]

Dit is een bekend probleem. Dit is met een bepaald programmaatje te verhelpen, kan alleen niet meer herinneren welke dit was. Maar ik heb het eerder in dit topic ook al aangegeven dat zowel de register-setting zelf als via Advanced Config, de ingestelde waarde hersteld wordt naar de standaard bij elke Soft-Reset.
Nee, staan ook niet in de reguliere inbox "onder" TF3D......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Anoniem: 268120 schreef op maandag 15 december 2008 @ 16:11:

Heb je de Romupdate al geinstalleerd, dit verhelpt 'freezes' van 3-5 seconden. Na installatie merkte ik hier niks meer van.
Je bedoeld die update die op de website van HTC stond? Die had ik inderdaad geinstalleerd, het zijn ook geen freezes van 3 a 5 seconde bij mij maar ik moet hem echt opnieuw opstarten (wel op de normale manier, maar dat duurt wel ff :P) voordat hij ook weer normala gaat doen. Dan gebruik ik em weer bij wijze van spreke 10 uur en dan opeens gaat ie weer 100% bezig zijn (tenminste zo lijkt het).

En bedankt voor de antwoorden :) ga zo is kijk naar coreplayer, al zag ik dat ze geen demo hebben :(

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

asing schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:59:
Ik heb em ook sinds zaterdag, echt een mooi ding!

Echter, als je op de start-knop drukt of de menu's gebruikt, dan vindt ik de tekens veel te groot. Ik heb al met het Advanced Config tooltje zitten proberen maar ik zie geen verandering.
Het startmenu kun je via de volgende setting aanpassen
Start -> Instellingen -> Systeem -> TouchFLO Groot Startmenu inschakelen uitvinken
Daarnaast kun je ook nog kijken bij:
Start -> Instellingen -> Scherm -> Tekengrootte

Ik zit zelf met het volgende 'probleem':

Als ik wil bellen selecteer ik telefoon, daarna begin ik wat 'letters' in te toetsen, als ik bij de gewenste persoon meer telefoonnummers heb opgeslagen wil mijn Touch HD voor mij gaan bepalen welk nummer ik bel. :?
(Als ik de betreffende persoon nog in mijn bellijst heb staan wordt dit nummer gebeld, als dit niet zo is wordt automatisch het 1e nummer van het contact gebeld).
Er staan wel pijltjes die aangeven dat er andere nummers zijn, maar die doen niks...

Als ik via contacten dezelfde persoon opzoek en selecteer krijg ik een mooi keuze scherm met de verschillende telefoonnummers, ik zou dit selectiescherm ook willen zien als ik via de telefoon deze persoon opzoek, zodat ik zelf kan bepalen welk nummer ik bel.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan regelen?

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-05 18:03
exCOESes schreef op maandag 15 december 2008 @ 16:26:
[...]

Het startmenu kun je via de volgende setting aanpassen
Start -> Instellingen -> Systeem -> TouchFLO Groot Startmenu inschakelen uitvinken
Daarnaast kun je ook nog kijken bij:
Start -> Instellingen -> Scherm -> Tekengrootte

Ik zit zelf met het volgende 'probleem':

Als ik wil bellen selecteer ik telefoon, daarna begin ik wat 'letters' in te toetsen, als ik bij de gewenste persoon meer telefoonnummers heb opgeslagen wil mijn Touch HD voor mij gaan bepalen welk nummer ik bel. :?
(Als ik de betreffende persoon nog in mijn bellijst heb staan wordt dit nummer gebeld, als dit niet zo is wordt automatisch het 1e nummer van het contact gebeld).
Er staan wel pijltjes die aangeven dat er andere nummers zijn, maar die doen niks...

Als ik via contacten dezelfde persoon opzoek en selecteer krijg ik een mooi keuze scherm met de verschillende telefoonnummers, ik zou dit selectiescherm ook willen zien als ik via de telefoon deze persoon opzoek, zodat ik zelf kan bepalen welk nummer ik bel.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan regelen?
Die pijltjes doen wel wat, je moet naar links/rechts sliden ;) Ik zit wel idd met je andere probleem en dat is, wanneer er een contact bij gespreksgeschiedenis staat, er geen keuze is tussen andere nummers van die persoon..

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat denken jullie hiervan als autohouder/lader?
Die autohouder op dat plaatje is gewoon een universele autohouder zo te zien, deze namelijk. Heb ik hier ook liggen. Je kan 'm er goed in vast zetten, alleen klemt ie dan met die zijkant tegen je volumeknop aan. Niet echt ideaal dus :) Je kan de telefoon dan iets hoger in de houder plaatsen, maar dan heb je dus wat lege ruimte onderin en rust ie dus niet op die onderpootjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282358

Righteye schreef op maandag 15 december 2008 @ 14:13:
[...]

Daarbij heb je voor WinMo prima backup tooltjes die zo je hele PDA backuppen. Dus zo'n drama is hard resetten niet. 8)
Heb je een paar namen (en linkjes?) van die backup tooltjes?
Ben ik wel benieuwd naar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-12-2024
Anoniem: 282358 schreef op maandag 15 december 2008 @ 16:46:
[...]

Sprite backup v6.1
http://www.pocketnow.com/..._detail&t=reviews&id=1002

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Anoniem: 282358 schreef op maandag 15 december 2008 @ 16:46:
[...]

Pimbackup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Misschien een stomme vraag maar hoe zet je nou het beste muziek op je HTC? Bij voorkeur niet de WMP methode :) Gisteren heb ik proberen te syncen en volgens WMP goed gegaan maar de HTC ziet niets.

Tevens; hoe kun je de locatie aanpassen waar je je muziek neerzet? (alsin waar hij zoekt).
Hetzelfde geldt eigenlijk voor foto's; waarom kijkt hij eerst naar RAM geheugen ipv de SD kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282714

Vraagje over bestanden ontvangen via bluetooth:

Wanneer ik van iemand via bluetooth bestanden ontvang dan zet hij deze automatisch \My Documents
Ik wil ze graag op mijn opslagkaart zetten en kan \My Documents ook niet vinden via verkenner.

Hoe wijzig ik de opslaglocatie naar mijn opslagkaart?
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman77
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-05 21:23
oh nog even over die flickering van de touch hd. hier werd ik over aangesproken door wat forum gebruikers als zou ik iets zien wat er niet zou zijn.
hier een link naar een pagina op xda waar het flicker problededm uitgebreid wordt gesproken inclusief een soort van oplossing om het gedeeltelijk op te lossen. (nocurtains.cab)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=446171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touch_HARM
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Hallo,

Heeft iemand een oplossing voor het volgende?: als ik de agenda functie opstart in het today scherm krijg ik heel even de agenda in maand weergave te zien en springt vervolgens terug op agenda weergave terwijl ik, voor zover ik weet, deze heb ingesteld op maand weergave. als ik de agenda open via start>programma's krijg ik wel maand weergave te zien.

Gr. Harm

HTC DESIRE > IT'S AN AMAZING MACHINE !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282714

asing schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:27:
[...]

Ik heb ook gemerkt dat ik op het home screen geen lock kon aanzetten. Ik heb vervolgens de gratis tool S2U2 geïnstalleerd en dat werkt echt perfect!
Kan je instellen dat S2U2 lock start wanneer je de ophangtoets (rechts onder) lang ingedukt houd, en zo ja, hoe?

Grazie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
  • Laatst online: 30-05 14:58
Anoniem: 282714 schreef op maandag 15 december 2008 @ 21:49:
[...]

Kan je instellen dat S2U2 lock start wanneer je de ophangtoets (rechts onder) lang ingedukt houd, en zo ja, hoe?

Grazie
Ja met Mobile Magic (soort Gyrator)
Anoniem: 268120 schreef op maandag 15 december 2008 @ 16:11:
Bij Vodafone zit streaming binnen het onbeprekt gebruik. Vodafone zal dus geen extra kosten gaan vragen voor het gebruik van Youtube of online radio o.i.d.
Is dat niet alleen als je de proxy-server verwijderd?

[ Voor 39% gewijzigd door allard_070 op 15-12-2008 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 19:15
Dag,

Ik zit nog te twijfelen tussen de Iphone en de Htc Touch HD, bij de Iphone kan ik niet het internet van mijn telefoon delen met mijn netbook, alleen als ik hem jailbreak wat ervoor zorgt dat de garantie vervalt wat ik dus niet wil.
Kan ik bij de hd wel het internet delen, en krijg je als je een onbeperkt internet abo van 10 euro afsluit bij een provider net zo snel internet als bij de Iphone, of is het gewoon 'sloom' internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oh nog even over die flickering van de touch hd. hier werd ik over aangesproken door wat forum gebruikers als zou ik iets zien wat er niet zou zijn.
hier een link naar een pagina op xda waar het flicker problededm uitgebreid wordt gesproken inclusief een soort van oplossing om het gedeeltelijk op te lossen. (nocurtains.cab)
Klopt, staat ook al in de TS :)
Heeft iemand een oplossing voor het volgende?: als ik de agenda functie opstart in het today scherm krijg ik heel even de agenda in maand weergave te zien en springt vervolgens terug op agenda weergave terwijl ik, voor zover ik weet, deze heb ingesteld op maand weergave. als ik de agenda open via start>programma's krijg ik wel maand weergave te zien.
Geen oplossing, wel een link waar het ook wordt besproken. Misschien handig om even in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

allard_070 schreef op maandag 15 december 2008 @ 21:51:

[...]

Is dat niet alleen als je de proxy-server verwijderd?
Nee ddat is niet het geval. Aangezien je bij Vodafone altijd je Proxy uit moet zetten om verbinding te krijgen lijkt het me logisch dat, mocht het werken met poroxy ingeschakeld, het in de bundel zit. Daarnaast werk ik zelf in een telecomwinkel en weet ik uit ervaring dat streaming video en audio gewoon binnen de Zorgeloos Internet bundel vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281584

Ik vind het vreselijk irritant dat de volume knop niet geblokkeerd/uitgezet kan worden voor zover ik kan zien,heb nu elke keer door het pakken van de telefoon dat de volumeinstellingen wijzigen.Iemand een tip??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 281584 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 08:14:
Ik vind het vreselijk irritant dat de volume knop niet geblokkeerd/uitgezet kan worden voor zover ik kan zien,heb nu elke keer door het pakken van de telefoon dat de volumeinstellingen wijzigen.Iemand een tip??
Als ik mijn telefoon pak kom ik niet eens in de buurt van de volumeknoppen, misschien je "pak" techniek nog eens bekijken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107739

Touch_HARM schreef op maandag 15 december 2008 @ 21:43:
Hallo,

Gr. Harm
Dit probleem heb ik ook. Soms is het best wel irritant. Ik denk dat het komt door TouchFlo 3D en dat deze "Hard Coded' naar de Agenda weergave gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107739

Nog even over Streaming bij de KPN en de kosten die ze hiervoor in rekening brengen. Hoe kunnen ze eigenljk zien dat je aan het streamen bent. Dataverkeer is m.i. dataverkeer en valt onder downloaden.

Het viel me op dat er verschillende internet verbindingen (profiles) zijn aangemaakt waaronder KPN Streaming. Het streaming profile staat standaard ingesteld in de Streaming player.

Voor het overige internet verkeer waaronder Youtube staat het Internet profile ingesteld. Ik ben nog in afwachting van m'n 1e factuur en hoop binnenkort meer duidelijkheid te hebben..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 107739 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 08:48:
Nog even over Streaming bij de KPN en de kosten die ze hiervoor in rekening brengen. Hoe kunnen ze eigenljk zien dat je aan het streamen bent. Dataverkeer is m.i. dataverkeer en valt onder downloaden.

Het viel me op dat er verschillende internet verbindingen (profiles) zijn aangemaakt waaronder KPN Streaming. Het streaming profile staat standaard ingesteld in de Streaming player.

Voor het overige internet verkeer waaronder Youtube staat het Internet profile ingesteld. Ik ben nog in afwachting van m'n 1e factuur en hoop binnenkort meer duidelijkheid te hebben..........
Als het goed is kan je dat streaming profiel verwijderen en de streaming player op je internet profiel zetten, dan ziet KPN al je verkeer als dataverkeer (was hier aleens gepost door een mede tweakert).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149100

Op dit moment gebruik ik op mijn "stokoude" MDA Pocketmusic om muziek af te spelen.
Als Pocketmusic in shuffle-mode staat en een nummer afspeelt dat me op dat moment niet aanstaat, kan ik - terwijl ik mijn MDA gewoon in mijn broekzak zit - simpelweg met een hardwarebutton (rechts resp "volgende" ) BLIND een volgend nummer starten.

Bestaat zo'n mogelijkheid ook met de HD? Immers er zijn geen echte hardwareknoppen meer. En alleen de schuifbeweging van Touchflo lijkt me niet genoeg om blind te kunnen werken.

Heeft iemand hierin inzicht of een goed werkbare oplossing voor "blind" kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ongeveer hetzelfde, als ik de telefoon in m'n broekzak heb en zit dan druk ik soms op de hardware buttons en accepteer of weiger ik per ongeluk een gesprek. Ik wil alleen de slider gebruiken bij een inkomend gesprek, maar heb nog niet gevonden hoe ik makkelijk de hardware buttons uit kan zetten (alleen bij een inkomend gesprek).

Pocketshield geprobeerd, daarmee kan je de buttons wel uitzetten (ook de volumeknop), maar eigenlijk vind ik dat ook niet echt een handig programma en een beetje te "zwaar" ook voor wat ik wil. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88208

Anoniem: 149100 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 10:09:
Op dit moment gebruik ik op mijn "stokoude" MDA Pocketmusic om muziek af te spelen.
Als Pocketmusic in shuffle-mode staat en een nummer afspeelt dat me op dat moment niet aanstaat, kan ik - terwijl ik mijn MDA gewoon in mijn broekzak zit - simpelweg met een hardwarebutton (rechts resp "volgende" ) BLIND een volgend nummer starten.

Bestaat zo'n mogelijkheid ook met de HD? Immers er zijn geen echte hardwareknoppen meer. En alleen de schuifbeweging van Touchflo lijkt me niet genoeg om blind te kunnen werken.

Heeft iemand hierin inzicht of een goed werkbare oplossing voor "blind" kiezen?
Prog heb ik nu ook op mijn Qtek 200, gebruik het 2 uur per dag. 4 knoppen voor next, back, step forward en step backward. Heb het ook op een HD getest, werkt goed, maar je hebt alleen maar de 2 volume toetsen om iets in te stellen :/ ...Maar dat worden dan maar de next en step forward...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154591

Weet iemand al of het verwijderen van het KPN Streaming profiel werkelijk helpt in het voorkomen van extra kosten buiten de Surf&Mail bundel?
Ik heb 'm in ieder geval verwijderd en zal wel even laten weten als ik m'n eerste rekening krijg of dit zo werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Anoniem: 277390 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 10:38:
[...]

Ik heb ongeveer hetzelfde, als ik de telefoon in m'n broekzak heb en zit dan druk ik soms op de hardware buttons en accepteer of weiger ik per ongeluk een gesprek. Ik wil alleen de slider gebruiken bij een inkomend gesprek, maar heb nog niet gevonden hoe ik makkelijk de hardware buttons uit kan zetten (alleen bij een inkomend gesprek).

Pocketshield geprobeerd, daarmee kan je de buttons wel uitzetten (ook de volumeknop), maar eigenlijk vind ik dat ook niet echt een handig programma en een beetje te "zwaar" ook voor wat ik wil. Iemand een idee?
Helaas zijn die onderste vier knoppen geen hardware knoppen maar software.. Probeer het eens uit: begin met sliden in je TouchFlo menu, en houd hem ingedrukt terwijl je helemaal met je vinger gaat naar de 4 buttons onderaan. Ga daar dan naar links en rechts, en je ziet, die vier knoppen zijn gewoon een verlengde van het touchscreen...

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampvuur
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-01-2022
Anoniem: 107739 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 08:45:
[...]

Dit probleem heb ik ook. Soms is het best wel irritant. Ik denk dat het komt door TouchFlo 3D en dat deze "Hard Coded' naar de Agenda weergave gaat.
Hopelijk gaat HTC hier nog wat aan veranderen, ik kijk ook liever op mijn MAAND-overzicht dan steeds het DAG-overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampvuur
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-01-2022
Hebben mensen met een NL-versie van de HTC Touch HD al gemerkt dat als ze een email typen met het full-qwerty toetsenbord (de HD 90 graden draaien), dat de punt (.) en de komma (,) teken verkeerd staan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jixzle
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-05 14:04
Hebben mensen met een NL-versie van de HTC Touch HD al gemerkt dat als ze een email typen met het full-qwerty toetsenbord (de HD 90 graden draaien), dat de punt (.) en de komma (,) teken verkeerd staan??
Ik had daar ook last van in opera als mijn HD gekanteld was. Maar sinds ik een harde reset heb gedaan niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:49

CSB

:D

kampvuur schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:57:
Ik heb het ook met de WWE versie. Vreemd dat ie na een harde reset weg is, het lijkt mij dat er dan toch niets wijzigd aan de fabrieksinstelling?

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helaas zijn die onderste vier knoppen geen hardware knoppen maar software.. Probeer het eens uit: begin met sliden in je TouchFlo menu, en houd hem ingedrukt terwijl je helemaal met je vinger gaat naar de 4 buttons onderaan. Ga daar dan naar links en rechts, en je ziet, die vier knoppen zijn gewoon een verlengde van het touchscreen..
Mmm inderdaad, grappig, had ik nog nooit geprobeerd :)

Het is uiteindelijk gelukt met S2U2. Eigenlijk belachelijk dat het alleen met dat programma is op te lossen (of ik moet iets over het hoofd zien). S2U2 is eigenlijk een programma om je telefoon mee te locken, terwijl ik dat persoonlijk niet nodig vind aangezien ik altijd de power knop gebruik. Maargoed, het locking gedeelte van S2U2 heb ik uit kunnen zetten en gebruik nu alleen de functies om die 4 knoppen onderin te disabelen en ik gebruik nu dus de answer/reject slider van S2U2 ipv die standaard op de telefoon zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand Music ID al geprobeerd? Je kent het vast wel..je luistert naar de radio en ze draaien een nummer waarvan je wilt weten van wie het is en wat de naam van het nummer is. Music ID aanzetten, even voor de luidspreker houden en hij probeert het nummer te herkennen en zoekt het op op internet. Heb het net getest en het werkt nog ook :) Met een engelstalig nummer dan, nederlandstalig heb ik nog niet geprobeerd.

Music ID.

Hier iemand waarbij het niet werkte en die het nu niet goed kan uninstallen, dus wel op eigen risico. Bij mij werkt het iig, ik heb die versie gedownload die hierboven gelinkt staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
  • Laatst online: 29-05 07:13
Anoniem: 268120 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 06:49:
[...]

Nee ddat is niet het geval. Aangezien je bij Vodafone altijd je Proxy uit moet zetten om verbinding te krijgen lijkt het me logisch dat, mocht het werken met poroxy ingeschakeld, het in de bundel zit. Daarnaast werk ik zelf in een telecomwinkel en weet ik uit ervaring dat streaming video en audio gewoon binnen de Zorgeloos Internet bundel vallen.
Dan moet je er eigenlijk ook bij vertellen dat vodafone wel fair use policy hanteert + tot maximaal 250 MB per maand..... (Aldus mijn lokale telefoonboer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Op de HTC site is een rom update te vinden voor de Touch HD sinds vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

DaannO schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:00:
Is er een changelog?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
HTC heeft een rom update vrijgegeven voor de Touch HD. De update zorgt ervoor dat er een paar bugs worden opgelost en dat het toestel wat stabieler loopt.

De update is via de site van HTC binnen te halen en heeft rugnummer 1.19.831.0 mee gekregen van de producent. De update zorgt er vooral voor dat er een paar bugs worden opgelost zoals die in Opera. De bug zorgde ervoor dat tekst te groot werd afgebeeld tijdens het inzoomen en dit probleem is nu verholpen. Daarnaast is ook de radio rom van een update voorzien en heeft nu versie 1.09.25.14 mee gekregen. De radio rom zorgt voor de communicatie op het toestel zoals Bluetooth, UMTS en bellen. De update is nu nog alleen in het engels te downloaden maar zal later ook in het Nederlands online komen.

* Resolves the following CSL Real-time Stock Quote & Foreign Exchange Service issues:
1. The last input box in Edit Stock cannot be selected by touch screen.
2. The stock ticker on top sometimes does not start from right to left.
3. After entering the stock symbol in the instant stock lookup, the Back button may not show on the right side.
* Fixes the font size display problem in Opera.
* Resolves the issue of getting an error when downloading songs from CSL WAP site with .m4a format.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Waar dan? Als ik naar Rom Upgrade ga op htc.com staat er niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
Link? Ik zie namelijk geen nieuwe update! Alleen de hot fix van 12 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nog de volgende vraag uitstaan.
Ik heb op een of andere manier mijn tab_blad aandelen verwijderd.
Zelfs bij Instellingen => tabbladen aanpassen is aandelen niet meer aanwezig.
Ik kan nergens terugvinden hoe ik deze weer kan toevoegen. Kan ik uberhaupt een nieuw tabblad toevoegen. In de handleiding staat alleen verwijderen of aanpassen.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
CSB schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:18:
[...]

Waar dan? Als ik naar Rom Upgrade ga op htc.com staat er niks?
http://www.htc.com/hk-en/...?p_id=179&cat=2&dl_id=453 (Gewoon de 'oude' hotfix?)

[ Voor 5% gewijzigd door mcsluis op 16-12-2008 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
- dubbelpost -

[ Voor 94% gewijzigd door mcsluis op 16-12-2008 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mcsluis schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 12:59:
[...]

Dan moet je er eigenlijk ook bij vertellen dat vodafone wel fair use policy hanteert + tot maximaal 250 MB per maand..... (Aldus mijn lokale telefoonboer)
Dat is niet helemaal correct. De Fair Use Policy van Vodafone is als volgt: Per maand mag een klant maximaal 10x het gemiddelde gebruik (+/- 40MB) van alle gebruikers van een Vodafone Zorgeloos Internet bundel. Daarnaast zal Vodafone pas na regelmatig en overmatig gebruik optreden tegen overtreders van dit policy.

Ik spreek namelijk uit eigen ervaring. Heb twee maanden achter elkaar ongeveer 500 MB per maand gedownload, en kreeg er geen melding van. Totdat ik de derde maand weer over de 400 MB zat (iig dat zei Vodafone) toen hebben ze gevraagd of ik wat rustiger aan wilde doen. Geen sancties of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Ah, never mind. Heb em al gevonden. Vervelende is dat de site mijn serienummer weer eens niet accepteerd. This software download is not suitable for your device... Dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
mcsluis schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:18:
[...]

Link? Ik zie namelijk geen nieuwe update! Alleen de hot fix van 12 december.
Ah check, het gaat inderdaad om die hotfix ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
CSB schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:27:
Ah, never mind. Heb em al gevonden. Vervelende is dat de site mijn serienummer weer eens niet accepteerd. This software download is not suitable for your device... Dus.
Die van mij ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

--

[ Voor 99% gewijzigd door EWK op 16-12-2008 13:38 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogiman
Word steeds meer verlieft op me phone, alleen nog wel een aantal problemen;

Is het mogelijk dat die suggestie balk boven je toetsenbord verwijdered kan worden als je bijvoorbeeld een sms aan het typen bent? Soms kom ik met m'n duim op een sugegstie en plakt het hij naast een woord dat ik aan het typen ben... fucking irritant....

Kan iemand me uitleggen hoe die Gyrator werkt of is er mischien ergens een guide? Ik heb het aan de praat gekregen alleen wil ik dat hij in sommige gevallen niet kanteld zoals bijvoorbeeld bij m'n contact lijst of als ik een foto aan het bekijken ben...

Any idea's anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Boogiman schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:45:

Is het mogelijk dat die suggestie balk boven je toetsenbord verwijdered kan worden als je bijvoorbeeld een sms aan het typen bent? Soms kom ik met m'n duim op een sugegstie en plakt het hij naast een woord dat ik aan het typen ben... fucking irritant....

...

Any idea's anyone?
Instellingen > invoer > woordaanvulling > woorden suggereren bij invoer tekst

heel moeilijk te vinden ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boogiman schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:45:

Is het mogelijk dat die suggestie balk boven je toetsenbord verwijdered kan worden als je bijvoorbeeld een sms aan het typen bent? Soms kom ik met m'n duim op een sugegstie en plakt het hij naast een woord dat ik aan het typen ben... fucking irritant...

Any idea's anyone?
Misschien moet je T9 eens uitzetten. Dat zal vast helpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 268120 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:57:
[...]

Misschien moet je T9 eens uitzetten. Dat zal vast helpen :P
Schakelaar om dat uit te zetten zit notabene op het toetsenbord zelf! 8)7

Maareh die rom update is dus de oude hotfix? Lijkt me vreemd want mijn Rom versie nummer is niet veranderd na de hotfix. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee de Rom update is alleen voor de WWE versie en niet voor de NL versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• famod
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-05 16:01
Anoniem: 154591 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:28:
Weet iemand al of het verwijderen van het KPN Streaming profiel werkelijk helpt in het voorkomen van extra kosten buiten de Surf&Mail bundel?
Ik heb 'm in ieder geval verwijderd en zal wel even laten weten als ik m'n eerste rekening krijg of dit zo werkt.
Zoals CKYnogwat ook al aangaf, ik heb me laten vertellen dat dit inderdaad het geval is bij KPH Hi. Of dit ook zo is voor KPN Mobiel, durf ik niet te zeggen. De reden dat het voor Hi in ieder geval werkt was dat streaming media (youtube, internetradio etc) via dit andere profiel gaat -itt 'gewoon' internetten- en dus gemeten kan worden door Hi.
Nu vind ik het al belachelijk dat ze je 10 eu laten betalen voor nota bene een umts verbinding (als je wel HSDPA kan bieden, telfort gaat toch ook over KPN's netwerk?), en dan fijn ook nog eens dubbel verdienen aan streaming.. erg jammer.

Wat betreft de ROM update, weet er iemand of deze misschien de nieuwe HardSPL 'backdoor' tegengaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touch_HARM
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Nou, het programma via deze link werkt :) (Yikes bedankt) De agenda vanuit TouchFlo 3d begint nu in MAAND weergave. Lees de uitleg goed, met name het laatste deel over het dollar teken.
Anoniem: 107739 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 08:45:
[...]

HTC DESIRE > IT'S AN AMAZING MACHINE !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

zijn er nog meer gebruikers die problemen hebben met het versturen van smsjes. In voorkomende gevallen moet ik een sms 2 keer versturen omdat de eerste keer niet verzonden wordt. Ik verweet in eerste instantie de KPN dit maar op het PRO-forum las ik dat ook Voda gebruikers dit probleem hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 16:11:
zijn er nog meer gebruikers die problemen hebben met het versturen van smsjes. In voorkomende gevallen moet ik een sms 2 keer versturen omdat de eerste keer niet verzonden wordt. Ik verweet in eerste instantie de KPN dit maar op het PRO-forum las ik dat ook Voda gebruikers dit probleem hebben
Ik heb zelf zowel een Vodafone en een KPN Mobiel abonnement en ik kan vertellen dat ik bij geen van beide last heb van smsjes die niet verstuurd worden. Ik verstuur ze 1 keer en ze komen altijd direct aan (tenzij het toestel uit staat), bij KPN weet ik het niet zeker aangezien ze geen ontvangstbevestiging ondersteunen. Bij Vodafone weet ik het zeker, krijg netjes elke keer een bevestiging van ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demazelen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
Hoi HD freaks :),

de mijne komt deze week binnen, kan niet w8en.
Heb nu nog de P4350, deze heeft wat problemen. Kon een nieuwe PDA bestellen en de keuze is op de HTC HD gevallen.
Echter gaat mijn abbo pas in juni 2009 in (dus ook dan pas mijn internet blocks). In mijn huidige abbo heb ik geen internet (blocks/vodafone) zitten.
Nu hoop/wil ik niet voor dure rekeningen komen te staan (ik heb geen internet bundel). Ik ben bang dat hij steeds verbinding met internet heeft en dit heel duur wordt.

Kan het zo zijn dat als ik geen internet bundel heb, ik zeker ook gewoon geen connectie met internet kan maken? Of doet ie dat toch en komen er dan extra kosten boven op mijn huidige abbonoment? HELPPPP! :O

De volgende vragen hierover:

1) maakt de HD altijd automatisch verbinding met internet?
2) zo ja, waar zet ik dat uit? Zodat ik alleen WiFi kan gebruiken.
3) als je de HD voor het eerst aanzet krijg je schijnbaar een melding, gegevens verbinding automatisch configureren. Volgens mij maakt hij hierdoor mede contact met internet. Kan ik dit overslaan en later uitvoeren, waarschijnlijk moet dit dan handmatig (is dit dan te veel gedoe)? Of krijg ik hierdoor ook geen WiFi contact?
4) er is ook een programma NoData, iemand enige ervaring mee? (de versie die ik heb van MoDaCo, werkt niet op mijn P4350. http://www.modaco.com/con.../new-free-utility-nodata/).
5) kan ik na de automatische gegevens verbinding (bij de 1e keer app inschakelen), de 3G en HSDPA die verbinding met internet maken anders niet uitzetten, en alleen WiFi gebruiken, en hoe zet ik die uit?

Een beetje lastige vragen, sorry hiervoor.

Iemand enige ervaringen met het internet uitzetten en alleen WiFi gebruiken. De meeste zullen zeggen schaf een internet abbo aan. Ik neem dit mee in gedachten. Maar plzz ik zoek wat hulp hierin.

P.s. NoData heb ik geinstalleerd op mijn oude P4350, maar hier werkte hij helaas niet. Oorzaak? Allen compatible met nieuwere PDA's?

Ik kan alle hulp hierin gebruiken... 8)7

Alvast tnx voor de moeite.

gr

Demazelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Touch_HARM schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:49:
Nou, het programma via deze link werkt :) (Yikes bedankt) De agenda vanuit TouchFlo 3d begint nu in MAAND weergave. Lees de uitleg goed, met name het laatste deel over het dollar teken.
[...]
Bij mij wil die nogsteeds niet. Of hij slaat 't niet op, of m'n hele touchFlo wil niet meer starten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Demazelen schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 16:57:

...
Alvast tnx voor de moeite.

gr

Demazelen
Het staat notabene in de OP
NoData - Voorkom Internetgebruik in het Buitenland!
En als er je op zoekt ook nog wel 20 keer in dit topic. Dus JA het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Anoniem: 268120 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 16:22:
[...]

Ik heb zelf zowel een Vodafone en een KPN Mobiel abonnement en ik kan vertellen dat ik bij geen van beide last heb van smsjes die niet verstuurd worden. Ik verstuur ze 1 keer en ze komen altijd direct aan (tenzij het toestel uit staat), bij KPN weet ik het niet zeker aangezien ze geen ontvangstbevestiging ondersteunen. Bij Vodafone weet ik het zeker, krijg netjes elke keer een bevestiging van ontvangst.
ok, op de PRO-treath als ik ook problemen met Voda, maar het blijkt dan toch incidenteel te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demazelen
  • Laatst online: 11-12-2024
Tnx voor de snelle reactie.
Wat is OP ook alweer O-) (open post????)
NoData staat er idd vaak in. Maar hoe zit het dan met de rest. Werkt WiFi dan nog?
En kun je die 3G e.d apart uitzetten in de PDA zelf?

En hebben andere mensen hier ervaringen mee?

Ben nogal NEWBIE met de 3G en internet gebruik op de PDA. En wil zeker geen dure rekeningen hierdoor krijgen.
gr
denniskrol schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 17:00:
[...]

Het staat notabene in de OP

[...]

En als er je op zoekt ook nog wel 20 keer in dit topic. Dus JA het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Demazelen schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 17:06:
ja
NoData staat er idd vaak in. Maar hoe zit het dan met de rest. Werkt WiFi dan nog?
WiFi valt hier niet onder en werkt dus gewoon nog.
Instellingen > telefoon > band > type netwerk op GSM zetten.
Werkt hier perfect.
Ben nogal NEWBIE met de 3G en internet gebruik op de PDA. En wil zeker geen dure rekeningen hierdoor krijgen.
gr
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263317

Demazelen schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 17:06:

gr
[...]
Je kan gewoon nog via Wifi internetten inderdaad. Nodata zet alleen het 'mobiele internet' uit. Werkt erg goed voor mij in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Nog andere mensen hier die Schap's Touch experience project volgen? Klinkt veelbelovend. Schap's programma's en ROM's werken altijd erg prettig.

http://www.touchxperience.com/en/touchxperience.html

TouchXperience is still under development at the moment.A public beta will be available soon. Check out the news in the following weeks !

[ Voor 26% gewijzigd door -TheNose- op 16-12-2008 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Is er iemand die van de Touch Cruise af komt en is overgestapt naar de HD?
Zou die persoon mij een DM willen sturen (of hier willen posten) met de grootste plussen en minnen (graag met onderbouwing) tussen beide toestellen?

Kan nu voor de Touch cruise +- 175 terug krijgen (incl lading accessoires), maar weet nog niet of ik €400 (nieuwprijs-inruil) over heb voor de HD.
Heb een cheapo HI simonly, en daar bespaar ik dus maandelijks mee.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-03 22:10
even twee vraagies:

Opera.
Ik lees hier al meerdere negatieve berichten over Opera. Ik heb er dus ook heel erg last van.. Hij loopt dus heel erg vaak vast, dan is een soft-reset de enige optie (handige plek ook). En wat mij ook opvalt is dat wanneer ik via Wifi aan het internetten ben met Opera, hij bij afsluiten bijna altijd vastloopt. Heel irri. Heeft iemand hier een oplossing voor? Kan ik bijvoorbeeld niet een nieuwere versie van opera installeren o.i.d.? Of weet iemand zelfs een andere explorer, die wellicht beter is...

Welke verbinding?
Ik heb heerlijk zorgeloos internet van Vodafone, geen klachten daarover. Toch als ik thuis ben wil ik gewoon over mijn Wifi surfen.. nu moet ik elke keer handmatig mijn (mobiele) gegevensverbinding afsluiten en Wlan inschakelen. Als ik dit niet doet, en dus biede verbindingen ingeschakeld staan. Dan "kiest" m'n HD er toch voor om over de mobiele verbinding te werken. Heb dit getest met speedtest.
Kan ik niet ergens instellen dat zodra mijn Wifi ingeschakeld staat, en ook verbonden is, deze de voorkeur krijgt boven de mobiele gegevensverbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258500

S2A2 1.37 update

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2m5b4h3.gif

Requirements: WM5 Phone or WM6 Professional devices
Overview: S2U2 (Slide2Unlock2) is a simple lock/unlock application which has the iPhone style slide unlocking. It can be used as a screensaver while you don't use your device. And it's has a CallerID function (but some devices may not work, so please try it first); S2P control plugin; and volume control.

What's new in S2U2 1.37:
· added support to PocketWeather v2.1
· fixed the volume keys not functional during a phone call if S2U2's Volume Control is enable.
· fixed the occasional problem that the system alarm did not work.
· fixed the occasional problem that the system CallerID would not be shown even S2U2's CallerID is disable.
· a few minor bugs fixed.

More Info: http://www.ac-s2.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Ziet er leuk uit, maar is ff mee spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Laatst online: 30-05 22:08
Zijn alle oplaadaansluitingen hetzelfde bij HTC? Of zit er onderling nog verschil in?

Zo ja, welk HTC model heeft nog meer zo'n aansluiting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Is allemaal gewoon USB-mini.

[ Voor 9% gewijzigd door Dannisi op 16-12-2008 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Nu online

aerofreak

Steve Jobs

Demazelen schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 16:57:

Echter gaat mijn abbo pas in juni 2009 in (dus ook dan pas mijn internet blocks). In mijn huidige abbo heb ik geen internet (blocks/vodafone) zitten.
Nu hoop/wil ik niet voor dure rekeningen komen te staan (ik heb geen internet bundel). Ik ben bang dat hij steeds verbinding met internet heeft en dit heel duur wordt.

Kan het zo zijn dat als ik geen internet bundel heb, ik zeker ook gewoon geen connectie met internet kan maken? Of doet ie dat toch en komen er dan extra kosten boven op mijn huidige abbonoment? HELPPPP! :O
Je kan toch gewoon Internet Blox aanzetten op MyVodafone?

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Dit versta ik onder USB-mini...

Afbeeldingslocatie: http://www.usbcable.com/94-3996.jpg

Maar dat gaat niet in mijn Touch HD passen hoor.

En hoeveel draden lopen er door een autolader? Gewoon 2 draden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
Sgimi schreef op maandag 15 december 2008 @ 13:30:
Hetzelfde bij mij, als ik 'Lock device" instel gebeurt er niets. Als ik Lock Device uit de lijst kies (als het weergeven van de lijst staat ingesteld) springt het beeld even weg en komt daarne weer 'gewoon' op de homepage uit. Er wordt dus niets gelockt...

Ik heb trouwens gisteren een hard reset gedaan, dit heeft het probleem dus niet verholpen. Al moet ik zeggen dat ik pas weer getest heb nadat ik het een en ander aan software geinstalleerd had...
hoop niet dat ik een antwoord heb gemist, maar je moet je ophang knop ingedrukt houden (1 sec ofzo), en dan locked het apparaat als het goed is:) zo werkt het op (bijna) alle WM toestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
JaMaaT schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 19:46:
[...]

Dit versta ik onder USB-mini...

[afbeelding]

Maar dat gaat niet in mijn Touch HD passen hoor.

En hoeveel draden lopen er door een autolader? Gewoon 2 draden?
Hoezo gaat dat niet passen? Die connector linksonder op het plaatje is toch echt dé oplaadconnector voor de HD

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Staat ook gewoon in OP
* HTC's ExtUSB aansluiting is volledig compatible met Mini-USB kabels en aansluitingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Ivo NL schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 19:49:
[...]

Hoezo gaat dat niet passen? Die connector linksonder op het plaatje is toch echt dé oplaadconnector voor de HD
Vet! Dacht dat ut niet kon vanwege het missen van het schuine randje!

Thnx!

Nu nog iemand die weet of simpelweg maar 2 draden door een autolader lopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258500

Ivo NL schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 19:49:
[...]

Nee dit is een "normale" mini USB. De (laatste) HTC's hebben een "rechte" en een "schuin" hoekje. Een "normale" mini usb heeft twee "schuine" hoekjes. Je kunt elke normale mini usb kabel wel op je HD aansluiten maar je kunt de bijgeleverde mini usb niet op een ander apparaat gebruiken.

Een mini usb autolader gebruikt een (pin 1) Rode +5 (VDC) draad en een (pin 4) zwarte (Ground) draad echter lopen er in een mini usb kabel 4 of 5 draden. Correct me if i'm wrong.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 258500 op 16-12-2008 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
En daar verder :)