Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 133.428 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
denniskrol schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:50:
Nog even een vraag over de agenda. Hoe kan je instellen hoeveel dagen vooruit de afspraken op in de TouchFlo komen? Bij het gewone today-agenda item (wat we dankzij de TouchFlo niet meer gebruiken) komt het max een week van te voren, als er geen eerdere agenda items zijn. Er staat voor aanstaande maandag een afspraak in mijn agenda, maar die staat nu nogsteeds niet in de TouchFlo, en bij mijn oude htv (ook met WM6.1) staat die wel op het today scherm. Ik vind het wel handig dat afspraken daar eerder staan dan pas op de dag zelf, dan vergeet ik ze tenminste niet.
Niet

Je kunt alleen de afspraken van vandaag en/of morgen zien, verder schijnt niet te kunnen met touchflow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-03 17:12

Uiligheid

alle gekheid op een stokje

even een NOOB vraag:
heb net de HD binnen (mooi!), en Pocket Arm geinstalleerd, maar hoe kom ik dan bij HKML?
Is dat via de Windows map? Kan het zo niet meer vinden :(

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-06 11:39
HKLM = HKEY_LOCAL_MACHINE register dus, dus download een registereditor.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid

Uiligheid

reg editor heb ik aan staan (total commander), maar krijg dan een lijst:
opslag kaart, progema files etc.

waar kan ik dan de HKML vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid

Uiligheid

Uiligheid schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 19:08:
reg editor heb ik aan staan (total commander), maar krijg dan een lijst:
opslag kaart, progema files etc.

waar kan ik dan de HKML vinden?
al gevonden, op plugins en dan registry...

sorry was een tijdje geleden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

bovenliggende map. :)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283268

Kan iemand mij uitleggen of aGPS werkt in nederland ? of is dat net als visual voicemail een dienst die je provider moet ondersteunen. Ik heb al gezocht maar echt wijzer wordt ik daar niet van. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258500

Anoniem: 283268 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 12:07:
[...]

Haha dat zeker ! Zou je misschien wat screenshots of een filmpje op youtube kunnen zetten ? :*)
Hier staat een review met s.s.
Je kunt de GPS positie op je telefoon bekijken via het web, maar je kunt ook de link op je PC invoeren en bekijken. Heb alle opties geprobeerd behalve de datasweep (Moet eerst ff een goede back-up maken). Voor de rest werkt het perfect. Heb het ook nog niet geprobeerd of de applicatie er na een hard reset er nog op staat en werkt (heb mijn telefoon 3 dubbelbeveiligd ook tegen een HR). Zekers een aanrader :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 258500 op 12-12-2008 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Anoniem: 283268 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 22:52:
Kan iemand mij uitleggen of aGPS werkt in nederland ? of is dat net als visual voicemail een dienst die je provider moet ondersteunen. Ik heb al gezocht maar echt wijzer wordt ik daar niet van. :+
Dat werkt gewoon, hij haalt wat 'settings' van internet, dus zolang je internet hebt, werkt dat gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
Aaaaarghhhhh!!!!! Zal je net zien....heb mn phone 1 dag niet meegenomen in mn hoesje en ja hoor...direct een kras in het midden van het scherm!!!! Ik weet nu niet of die kras echt in mijn scherm zit, of in een laagje folie. Heb hier verschillende keren mensen horen zeggen dat er standaard al een soort screen protector op de HD zit.
Wie kan mij vertellen of dit klopt?? Als dit idd zo is kan ik misschien deze laag eraf krijgen en er een nieuwe protector op doen (en toch maar niet mn hoesje vergeten!). Hoop dat iemand me blij maakt, want 600 eurie kapot binnen 2 weken is toch wel zonde!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221789

hee kan iemand mij helpen?
kun je ook die chatsessies uitzetten die het toestel automatisch maakt met je smsjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:25
boer95 schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 00:47:
Aaaaarghhhhh!!!!! Zal je net zien....heb mn phone 1 dag niet meegenomen in mn hoesje en ja hoor...direct een kras in het midden van het scherm!!!! Ik weet nu niet of die kras echt in mijn scherm zit, of in een laagje folie. Heb hier verschillende keren mensen horen zeggen dat er standaard al een soort screen protector op de HD zit.
Wie kan mij vertellen of dit klopt?? Als dit idd zo is kan ik misschien deze laag eraf krijgen en er een nieuwe protector op doen (en toch maar niet mn hoesje vergeten!). Hoop dat iemand me blij maakt, want 600 eurie kapot binnen 2 weken is toch wel zonde!!!!
Nou, als je 'm uit de doos haalt zit er inderdaad een laagje folie op, maar daar staan een hoop letters op en een lipje boven de speaker om hem eraf te trekken. Ook is die kwalitatief natuurlijk ook niet bedoeld als screenprotector. Door de letters is het geheel ook niet erg duidelijk te lezen, dus ik neem aan dat je die er gewoon af hebt gehaald. Verder zit er volgens mij niets beschermends op. Wel heel erg zuur van die kras, vooral omdat er een screenprotector meegeleverd wordt. Maar, die moet je er wel zelf opplakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Anoniem: 221789 schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 02:38:
hee kan iemand mij helpen?
kun je ook die chatsessies uitzetten die het toestel automatisch maakt met je smsjes?
Kijk eens in de TS van de touch cruise.
TS Touch Cruise
Hier staat de de registerwijziging, geen garanties dat het op de Touch HD wertk natuurlijk. Maar daar ben je Tweaker voor toch? Laat het ons weten zou ik zeggen.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geofra
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-05 11:01
EWK schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 09:32:
[...]

Kijk eens in de TS van de touch cruise.
TS Touch Cruise
Hier staat de de registerwijziging, geen garanties dat het op de Touch HD wertk natuurlijk. Maar daar ben je Tweaker voor toch? Laat het ons weten zou ik zeggen.
Wat dacht je van Advanced Configuration Tool...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Die doet natuurlijk precies t zelfde, alleen dan met een mooie schil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geofra schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 11:00:
[...]

Wat dacht je van Advanced Configuration Tool...
Bedankt voor het antwoord, maar ik ben sinds 1 dag in het bezit van deze HD...echt een geweldig toestel, maar heeft iemand dat al in het register aangepast? Echt geen idee hoe dat moet (ik weet het, ik ga lezen) maar in hoeverre zitten daar risico's aan verbonden?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Met een hardreset kan je alles weer oplossen (moet je alles ook weer opnieuw instellen maargoed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Laatst online: 20:48
Ik heb ook een Touch HD besteld! Was een heel gedoe (zie: buddow in "[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en ab...") maar als het goed is wordt hij volgende week bezorgd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid

Uiligheid

Anoniem: 221789 schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 12:06:
[...]

Bedankt voor het antwoord, maar ik ben sinds 1 dag in het bezit van deze HD...echt een geweldig toestel, maar heeft iemand dat al in het register aangepast? Echt geen idee hoe dat moet (ik weet het, ik ga lezen) maar in hoeverre zitten daar risico's aan verbonden?

Thanks
Dat werkt wel.
Ga met bv Total Commander naar het registry en doe het volgende (geplakt uit het Cruise Topic):

De threaded SMS functie uit schakelen bij WM 6.1
(met dank aan Bogey Dope)

Ga naar de volgende sleutel:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Settings\OEM\
(het kan zijn dat je de OEM sleutel zelf moet aanmaken --> inderdaad, maak in Settings een nieuwe map genaam OEM)

Maak hierin de volgende DWORD aan: SMSInboxThreadingDisabled
geef die vervolgens de waarde: 1

Geen soft reset nodig! Werkt meteen, is een stuk overzichtelijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touch_HARM
  • Laatst online: 04-11-2024
Hallo mensen,

Sinds 2 dagen heb ik dan eindelijk de touch HD in mijn bezit. Nu wil ik graag een aantal programma's installeren die in het begin van dit forum staan waaronder Advanced Configuration Tool maar als ik deze wil installeren krijg ik een melding dat ik een nieuwere versie van .Net Framework Compact moet installeren. Dat heb ik geprobeerd maar ik krijg dit niet voor elkaar. Ik volg de link die aan het begin van dit forum staat, open het bestand op mijn tel. en krijg de volgende mededeling: "Er is geen bijbehorende toepassing voor "NETCFSetupv35" Start eerst de toepassing en open dit bestand vervolgens in de toepassing. Welke toepassing is dat dan???

Groet,
Harm

HTC DESIRE > IT'S AN AMAZING MACHINE !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221789 schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 12:06:
[...]

Thanks
Kijk ff bij deze beginners tutorial en volg dan de stappen van Uiligheid.
Uiligheid schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 13:04:
[...]

Dat werkt wel.
Ga met bv Total Commander naar het registry en doe het volgende (geplakt uit het Cruise Topic):

(het kan zijn dat je de OEM sleutel zelf moet aanmaken --> inderdaad, maak in Settings een nieuwe map genaam OEM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

zozo, mooi mobieltje! Vanochtend binnen gekregen en alweer een tijdje aan het klote :)

Ik vraag me alleen af of hij nou wel die snelle verbinding van Vodafone gebruikt.. hoe kan ik dat checken? Mijn youtube is bijvoorbeeld heel langzaam en dan lijkt het niet echt op iets snels :P

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touch_HARM
Uhhhh, dit dan niet :?

[ Voor 83% gewijzigd door DaannO op 13-12-2008 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Touch_HARM schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 15:07:
Hallo mensen,

Sinds 2 dagen heb ik dan eindelijk de touch HD in mijn bezit. Nu wil ik graag een aantal programma's installeren die in het begin van dit forum staan waaronder Advanced Configuration Tool maar als ik deze wil installeren krijg ik een melding dat ik een nieuwere versie van .Net Framework Compact moet installeren. Dat heb ik geprobeerd maar ik krijg dit niet voor elkaar. Ik volg de link die aan het begin van dit forum staat, open het bestand op mijn tel. en krijg de volgende mededeling: "Er is geen bijbehorende toepassing voor "NETCFSetupv35" Start eerst de toepassing en open dit bestand vervolgens in de toepassing. Welke toepassing is dat dan???

Groet,
Harm
Je moet deze .Net Framework downloaden. Sluit je toestel via active sync aan op je PC en voer het installer bestand uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeextreme
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-10-2021
Ik heb net TomTom 7.9 geïnstalleerd. Werkt prima. Alleen het programma zit niet in mijn programma lijst. Weten jullie hoe ik mijn geïnstalleerde TT 7.9 in mijn programma's kan krijgen.

Heeft verder iemand als de screenprotector van Invisible Shield al op z'n HD? Zo ja hoe bevalt het?

Note: Ik had een programmaatje (tt7today.cab) die dat zou moeten doen, maar die werkte niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touch_HARM
YES het is gelukt! mijn dank
Anoniem: 258500 schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 15:18:
[...]

Je moet deze .Net Framework downloaden. Sluit je toestel via active sync aan op je PC en voer het installer bestand uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Freeextreme schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 15:29:
Ik heb net TomTom 7.9 geïnstalleerd. Werkt prima. Alleen het programma zit niet in mijn programma lijst. Weten jullie hoe ik mijn geïnstalleerde TT 7.9 in mijn programma's kan krijgen.

Heeft verder iemand als de screenprotector van Invisible Shield al op z'n HD? Zo ja hoe bevalt het?

Note: Ik had een programmaatje (tt7today.cab) die dat zou moeten doen, maar die werkte niet :S
Heb je al een soft reset geprobeerd?
Heb er 1 besteld. Zal binnenkort wel ff foto's posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:53
Freeextreme schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 15:29:

Ik heb zelf gewoon een snelkoppeling gemaakt naar \windows\startmenu\programmas map. Bij mij werkte die tt7today ook niet namelijk.Achteraf had ik die snelkoppeling niet meer nodig omdat ik hem nu gebruik i.c.m. FlitsNav.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uiligheid schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 13:04:
[...]

Dat werkt wel.

Top! Bedankt voor jullie hulp...nu is mijn HD nog beter zonder die chatsessies...
Verder draait alles prima...TT7 (ideaal met extra stemmen)

Thanks voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:24
edit... never mind, wat geblaat op een search post :S

oke, toch een toevoeging voor hierboven, mocht je niet in je register willen rommelen, kan je ook via advanced config je threaded sms uitzetten onder het tabje messaging.

advanced config

[ Voor 161% gewijzigd door Rene op 13-12-2008 19:08 ]

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08-2021
ik heb gisteren mijn touch hd binnen gekregen.
dit icm met een telfort abo en internet.
Nu krijg ik continu roaming meldingen als ik bijv mail wil ophalen of weer wil updaten.
Ik vermoed dat het komt doordat telfort op het kpn netwerk zit maar hoe kom ik van die rotmeldingen af?
ik heb al een registry editor geintalleerd en een key veranderd in hkey current user\software\microsoft\inbox showroamingwarning=0 maar dit mocht niet baten.
Een andere key in software\htc\manilla bestaat bij mij niet en kan ik dus ook niet uitzetten.
Misschien is het een setting die ik ergens kan vinden maar ik wordt er goed gek van, en automatisch updaten van mail werkt nu dus ook niet:(
heeft iemand een oplossing?

2e vraag, hoe zorg ik ervoor dat ik enkel wifi en niet 3g gebruik als ik thuis ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279801

Ik heb mijn HD inmiddels ook binnen, alles prima op een ding na:

De bijgeleverde geheugenkaart krijg ik niet aan de praat. Heb hem gewoon volgens de handleiding geplaatst, bij het opstarten vraagt ie om formatteren, netjes gedaan. Maar als ik bij geheugen kijk staat er: niet geinstalleerd.

Heb hem meerdere malen al opnieuw erin gestopt, maar tevergeefs...
Ik snap er niets van, iemand die me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08-2021
humms das vreemd, die melding kreeg ik niet
kun je hem anders eens proberen in je pc met een microsd naar sd convertor en dan in een cardreader (moet je dat wel allemaal net hebben natuurlijk)
misschien is ie gewoon kapot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234296

K, hier wellicht een wat domme vraag, hoe speel ik video's in Coreplayer af in landscape mode? Ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar :( in de instellingen kan ik het niet vinden, de sensor reageert ook niet (in Opera ed wel dus de sensor is niet kapot) en in Windows zelf kan ik 123 niet vinden waar je het scherm handmatig kan laten draaien...

Google werkt ook niet, vind alleen problemen met de Symbian versie of een versie op een illegal warez forum en dat werkt dus ook niet (die van mij heb ik eerlijk gekocht :))

kan vraag wel bij Coreplayer neerleggen maar die zijn ook pas maandag weer wakker dus wellicht hier een superuser die het mij zo kan vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FF Rechtsboven op het icoontje drukken (pijltje in twee vierkantjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan speelt hij 'full screen' zijnde zonder de bovestande balk (met start ed en daaronder bestandsnaam) en de onderste balken met play, pause ed. iig niet landscape...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart101
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-07-2023
Ik gebruik RSS Hub om mij feeds te lezen... werkt perfect.
Maar ik ben nog steeds op zoek naar kanalen die volledige artikels weergeven.
Meestal krijg ik enkel de eerst 2 zinnen te zien.

Kennen jullie kanalen die voldoende tekst tonen zonder op't interenet te moeten lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234296 schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 22:29:
Dan speelt hij 'full screen' zijnde zonder de bovestande balk (met start ed en daaronder bestandsnaam) en de onderste balken met play, pause ed. iig niet landscape...
Jep je hebt gelijk. Ik heb de instellingen al op landscape staan 8)7

Menu > Options > Orientation > (Fullscreen) Right-handed of Left-handed

Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/2ypj4ud.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Of je tikt gewoon 2 keer op de video, dan gaat die ook fullscreen en gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258500 schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 22:45:
[...]

Jep je hebt gelijk. Ik heb de instellingen al op landscape staan 8)7

Menu > Options > Orientation > (Fullscreen) Right-handed of Left-handed

[afbeelding]
_/-\o_ helemaal geweldig, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raweimer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-10-2023
Is het mogelijk om de standaard windows agenda op je homescreen van touch flow te vervangen voor een andere? Ik heb spb diary geinstalleerd en als ik via programmas naar agenda ga, opent hij nu automatisch spb. Maar klik ik op het homescreen op de agenda dan krijg ik de standaard windows agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Staat ie niet gewoon bij de items dan?
Start --> instellingen --> vandaag --> Items

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raweimer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-10-2023
EWK schreef op zondag 14 december 2008 @ 09:20:
Staat ie niet gewoon bij de items dan?
Start --> instellingen --> vandaag --> Items
Nee kan daar wel spb diary aanvinken, maar krijg deze dan niet te zien op mijn homescreen. Het gaat dus om de koppeling tussen de agenda op het homescreen en touch flow. Standaard is deze koppeling dat hij kies voor de standaard agenda maar ik wil dus graag dat hij een koppeling maakt met spb diary. Weet iemand of dit mogelijk is en zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Zijn er al mensen die een goede houder voor in de auto hebben gevonden? En dan bedoel ik eigenlijk niet de Brodit, die vind ik behoorlijk prijzig en daarnaast zijn er nog geen ProClips voor mijn auto (Seat Ibiza SC).

Ik bedoel een houder met zuignap, het liefst specifiek voor deze Touch HD. Ik ben al een aantal keer de Adapt houder tegen gekomen, maar deze is nog nergens leverbaar..

Dus, is er misschien nog een ander goed alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid

Uiligheid

Wie gebruikt er nog meer Pocket CM Contacts?
Is fantastisch, heb ook de WVGA skin erop gezet.
Wat wel raar is: als Opera opent en ik draai m naar Landscape, komt Pocket CM ineens in beeld....
Dus ik kan niet internetten in Landscape terwijl PocketCM ook draait :S
Iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid

Uiligheid

en nog wat:
waarom staat activesync steeds weer aan?
Klik m wel weg, maar blijft steeds aanstaan......

Heb Asynckiller van Elias al geinstalleerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149100

Is er al iemand die ervaring heeft met het gebruik van GPS - met de eigen of een externe bluetooth antenne - in gebieden waar geen gsm-signaal is?

Ik overweeg om de HD aan te schaffen maar dan moet ik er zeker van zijn dat ook navigatieprogramma's - zoals bv Oziexplorer - voor wandelingen in non-GSM-gebied (zoals bv Pyreneën) werken.
En ik heb begrepen dat er in de HD zgn. A-GPS zit; dat schijnt te werken met informatie die van een server verkregen wordt via het GSM-netwerk (HSDPA of GPRS), tenminste om in ieder geval een fix te krijgen. Mij is niet helemaal duidelijk of er met de interne antenne dan ook zonder GSM-verbinding toch een fix kan worden verkregen.

Is er ook al ervaring met gebruiksduur van de batterij met GPS zonder stroomaansluiting?
Voor dit soort wandelingen is het gezien het stroomverbruik natuurlijk wel handig om een externe antenne aan te sluiten, aangezien die over zijn eigen batterij beschikt. Anders lijkt een extra batterij voor de HD natuurlijk wel al snel nodig, zeker bij langdurige wandelingen.

Ik stel ervaringen zeer op prijs. Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
Ik heb een vaag probleem met mijn Touch HD: als ik de volumeknoppen indruk, krijg je een scherm met 'Systeem | Bellen' te zien. Als ik dan het geluid van het 'Systeem' hoger zet, gaat echter het 'Bellen' geluid ook omhoog :? En als ik dan op 'trillen' druk bij Bellen, gaat het geluid weer uit in Systeem... mis ik ergens iets of is dit gewoon een fout?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

raweimer schreef op zondag 14 december 2008 @ 09:57:
[...]

Nee kan daar wel spb diary aanvinken, maar krijg deze dan niet te zien op mijn homescreen. Het gaat dus om de koppeling tussen de agenda op het homescreen en touch flow. Standaard is deze koppeling dat hij kies voor de standaard agenda maar ik wil dus graag dat hij een koppeling maakt met spb diary. Weet iemand of dit mogelijk is en zo ja hoe?
Zoek ff op XDA op "change default calendar".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282714

Vraagje over bestanden ontvangen via bluetooth:

Wanneer ik van iemand via bluetooth bestanden ontvang dan zet hij deze automatisch \My Documents
Ik wil ze graag op mijn opslagkaart zetten en kan \My Documents ook niet vinden via verkenner.

Hoe wijzig ik de opslaglocatie naar mijn opslagkaart? Via het bluetooth optie menu lukt het mij niet.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-06 09:45

SgtStrider

Fractal Switchover!

robvanpraat schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:50:
Ik ben nog steeds op zoek naar een goed programma om smsje te versturen via bluetooth/activesync via m'n normale computer.

Ik kreeg een suggestie van iemand, namelijk JEGO COMPANION, maar ik kan daar helemaal niks van vinden via google :s

Nog meer suggesties?
Jeyo Mobile Extender for Outlook

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:25
buddow schreef op zondag 14 december 2008 @ 10:02:
Zijn er al mensen die een goede houder voor in de auto hebben gevonden? En dan bedoel ik eigenlijk niet de Brodit, die vind ik behoorlijk prijzig en daarnaast zijn er nog geen ProClips voor mijn auto (Seat Ibiza SC).

Ik bedoel een houder met zuignap, het liefst specifiek voor deze Touch HD. Ik ben al een aantal keer de Adapt houder tegen gekomen, maar deze is nog nergens leverbaar..

Als het goed is, is er eentje uit Hong Kong voor mij onderweg. Volgens mij niet speciaal voor de HD maar het is vooral om even te proberen. Voor €8 heb je daar een houder met zuignap en een oplaadstekker voor in de sigarettenaansteker. Op ebay.com dus :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Anoniem: 149100 schreef op zondag 14 december 2008 @ 11:14:
Is er al iemand die ervaring heeft met het gebruik van GPS - met de eigen of een externe bluetooth antenne - in gebieden waar geen gsm-signaal is?

Ik overweeg om de HD aan te schaffen maar dan moet ik er zeker van zijn dat ook navigatieprogramma's - zoals bv Oziexplorer - voor wandelingen in non-GSM-gebied (zoals bv Pyreneën) werken.
En ik heb begrepen dat er in de HD zgn. A-GPS zit; dat schijnt te werken met informatie die van een server verkregen wordt via het GSM-netwerk (HSDPA of GPRS), tenminste om in ieder geval een fix te krijgen. Mij is niet helemaal duidelijk of er met de interne antenne dan ook zonder GSM-verbinding toch een fix kan worden verkregen.
De GPS heeft niets te maken met een aanwezige GSM verbinding. Dus ook al zit je in het zwartste gat van de wereld, GPS doet het prima. Als je van te voren ook nog de quickGPS data download, ben je helemaal de koning van de Pyreneeën...

A-GPS werkt niet in ons landje, volgens mij moet dat ondersteunt worden door je provider, wat ze, dacht ik, niet doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-05 08:56
Wat ben ik allemaal kwijt als ik een hard reset doe? Ik zit namelijk met het 'probleem' dat als ik lang op de 'hang op' toets druk het screen niet gelockt wordt zoals staat ingesteld. Nu wil ik dus eens een hard reset proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Dan ben je weer even ver als toen je 'm uit de doos haalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-12-2024
Ff een vraagje ik wil de bookmarks die ik heb in Internet Explorer (PC) syncen met die in Opera op mijn Touch HD. Hoe doe ik dat?

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogiman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-05 09:02
Na veel twijfelen en zeuren dan toch uiteindelijk een trotse eigenaar van een Touch HD :)

Alleen heb ik aan probleem met het synce van me phone. Activesync kapt er elke keer mee zodra ik grote bestanden ga tranferen. Nu was ik zoiezo al geen fan van AS, is er misschien een alternatgive op dit programma? Het gaat me met name om bestanden te transferen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sluit je HD ff in "Diskdrive mode" aan op je PC. Je PC ziet je HD nu als externe harde schijf. Data transfer gaat ook een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

buddow schreef op zondag 14 december 2008 @ 10:02:

http://cgi.ebay.nl/HTC-To...65%3A12|39%3A1|240%3A1318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogiman
Anoniem: 258500 schreef op zondag 14 december 2008 @ 16:34:
Sluit je HD ff in "Diskdrive mode" aan op je PC. Je PC ziet je HD nu als externe harde schijf. Data transfer gaat ook een stuk sneller.
Thx voor je snelle antwoord! Hoe zet ik m'n HD in die modus?

nvm, gevonden :)

[ Voor 4% gewijzigd door Boogiman op 14-12-2008 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268120

Boogiman schreef op zondag 14 december 2008 @ 16:40:
[...]

Thx voor je snelle antwoord! Hoe zet ik m'n HD in die modus?
Wanneer je de USB-kabel in je HD stopt wanneer de kabel is aangesloten op de PC, moet er een scherm omhoog komen waar je kan kiezen uit ActiveSync, Diskdrive modus en nog 1. Kies hier voor de DiskDrive modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-03 22:19
Voor de mensen die misschien net als mij alleen hun berichten scherm willen kantelen zodat je in landscape kan smsen:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Disable (Opera),Opera,1,1,1,,0
Disable (Manila),Manila,1,1,1,,0
Disable (Teeter),TEETER,1,1,1,,0
Disable (YouTube),HTCYOUTUBE,1,1,1,,0
Disable (Camera),IACSP20_Main,1,1,1,,0
phone,Telefoon ,1,0,1,,0
phone inkomend,Telefoon - inkomend,1,0,1,,0
sms,SMS \ MMS,1,9,1,,0

Ik vermoed dat regel 6 en 7 ook nog weg kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogiman
Nudat ik weet hoe ik het beste bestanden kan transferen (thx demo19873105) gaat het nog niet helemaal lekker.

Ik krijg soms een fout melding als ik een bestand transfer. Foutmelding dat het bestand niet gevonden kan worden en alle communicatie met me hpone word direct verbroken. Ik moet fisiek de kabel uit me phone trekken om opnieuw verbinding te kunnen maken... iemand ervaring met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238972

Ik heb de laatste wat problemen met Opera. Windows loopt vrij vaak vast als Opera wat ingewikkeldere sites (lees: sites met videobeelden als youtube, uitzendinggemist etc) moet openen. Dan krijg ik een bericht van 'Sorry, ....) en dan sluit het opera af. Vaak kan ik opera niet meer openen en moet ik de HD opnieuw opstarten. Echt heel irritant is dit. Iemand oplossing voor?

Verder heb ik HD Advanced Config Tool gebruikt voor onder meer de camera functies, maar de camera ging helemaal flippen en liep vast. Er kwamen allemaal rare flikkeringen in het beeld met allerlei kleuren etc. Meteen de functies uitgeschakeld in Advanced Config Tool en een soft reset gedaan. Het rare is dat die camera functies het wel deden als ik handmatig het register veranderde. iemand zelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Ervaring mee? ik weet niet of dit wel fatsoenlijke kwaliteit is. anders wel prima, bestel ik direct een bureau cradle erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een x zo'n houder met speaker voor mijn Jasjar en Vario gekocht. Zeer handig als je hem gebruikt icm navigatie. Vind het volume van HTC nou niet echt trommelvlies gevaarlijk. Kwaliteit van dat ding vond ik beter dan Brodit (TE DUUR stukje plastic). Heb er wel een HR Richter Global Mount bij gekocht. Die standaard zwanehalsjes trillen (bij een bepaalde snelheid) als een dolle. Persoonlijk vind ik de Carcomm houders het beste, maar die zijn nou niet bepaald goedkoop.

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-NYKPH3UM.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Hebben die carcomms nou ook een speaker? 70 euro voor een houdertje is wel erg duur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Carcom's hebben geen speaker...ff goed lezen. Ik had het over die houder op E-bay maar vind de Carcomm houders het beste. Ik heb een BT carkit en een TT Go 940 dus ik gebruik de navigatie op mijn HD haast nooit. Heb dus geen belang bij zo'n houder met speaker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dal673
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-05 14:36
martijnd schreef op zondag 14 december 2008 @ 14:59:
Ff een vraagje ik wil de bookmarks die ik heb in Internet Explorer (PC) syncen met die in Opera op mijn Touch HD. Hoe doe ik dat?
Op het XDA forum kwam ik toevallig deze link tegen waarin de volgende informatie staat die je volgens mij wel op de juiste weg zet:

I found this info ... and thought I would pass it on, since I haven't found anything about it in this forum.

1) Export your FF or IE bookmarks to your PC (bookmarks.html)
2) Install Opera 9.xx on your PC
3) import the bookmarks.html file from step 1
4) make any changes you want in Opera, then close Opera
5) Go to C:\Documents and Settings\"USER NAME"\Application Data\Opera\Opera\profile
and find a file called Opera6.adr
6) Copy this file to your Touch HD into the following directory:
My Device\Windows\Opera9
It will replace the Opera6 file that is currently on your Touch HD, and you should now have those bookmarks in OperaMobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-12-2024
Dank je!
Het werkt
dal673 schreef op zondag 14 december 2008 @ 19:38:
[...]

Op het XDA forum kwam ik toevallig deze link tegen waarin de volgende informatie staat die je volgens mij wel op de juiste weg zet:

I found this info ... and thought I would pass it on, since I haven't found anything about it in this forum.

1) Export your FF or IE bookmarks to your PC (bookmarks.html)
2) Install Opera 9.xx on your PC
3) import the bookmarks.html file from step 1
4) make any changes you want in Opera, then close Opera
5) Go to C:\Documents and Settings\"USER NAME"\Application Data\Opera\Opera\profile
and find a file called Opera6.adr
6) Copy this file to your Touch HD into the following directory:
My Device\Windows\Opera9
It will replace the Opera6 file that is currently on your Touch HD, and you should now have those bookmarks in OperaMobile.

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geofra schreef op maandag 01 december 2008 @ 19:32:
[...]

Ja, daar staat netjes Gyrator tussen. In de map Gyrator2 staan 2 sleutels:

Default: (value not set)
Module: \Program Files\Gyrator2\Gyrator2.exe

En daar zit dan ook gelijk de fout. Omdat ik een NL toestel heb is het geen Program Files maar Programmabestanden. Misschien heet Phone dan ook wel Telefoon, ookal kom ik die niet tegen in het lijstje van programma's bij Gyrator.

Ik ga er nog eens mee stoeien.
Hee, heeft iemand al een idee hoe je Gyrator automatisch kan starten? En hoe kom je in die map die in de quote is vermeld?
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279801

Nog even terugkomend op mijn probleem met me geheugen kaartje. Wat staat er bij jullie onder:
Start > Instellingen > Systeem > Geheugen > Opslagkaart ?

Bij mij staat er dan niet geinstalleerd :s
Snap er niets van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ziet je PC je kaart wel ? Als de kaart corrupt blijkt te zijn zou ik er ff mee terug gaan. Heb er dan geen 8gb micro SDHC inzitten maar mijn kaart ziet het toestel wel.

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/2a762v9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• More-Is
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-04 02:45
Anoniem: 263317 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:09:
[...]

Ik zat de handschriftherkenner al te zoeken, in de beschrijving staat wel gewoon beschreven dat het erop moet zitten. Dit zit dan zeker alleen op de engelse versie?
Waar heb jij het programma vandaan? O-)

Verder ben ik nu alweer wat uurtjes met de HD bezig geweest, en heb eigenlijk nog maar 1 ding wat me gewoon niet lukt, en dat is Wifi aan de praat krijgen.
Ik heb 'Nodata' geinstalleerd omdat ik niet wil dat hij met mobiel internet connect. Als het goed is moet wifi het dan nog wel gewoon doen toch?
Verder heb ik dus de wifi verbinding aanstaan, hij vindt ook gewoon het netwerk, ik heb de wachtwoordsleutel ingevoerd, en hij is aan het vebinden...en aan het verbinden....
Maar pakt het netwerk dus niet. En 3 andere laptops hier in huis hebben gewoon perfecte verbinding..
Als ik dan kijk bij de instellingen, geeft hij bij signaalkwaliteit wel een redelijk grote signaalsterkte, alleen is deze balk rood ipv groen.. Moet er nog iets extra's ingesteld worden?

Het klinkt allemaal een beetje vaag misschien, maar ik hoop dat een van jullie dit herkent of hier iets op weet? _/-\o_
Heb je op je router in gesteld dat alleen bekend apparaten verbinding mogen maken? Dan moet jet het MAC-adress van je HD nog toevoegen op je router...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-03 22:10
foutje 8)7

[ Voor 83% gewijzigd door MadRettoR op 14-12-2008 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263317

More-Is schreef op zondag 14 december 2008 @ 22:26:
[...]

Heb je op je router in gesteld dat alleen bekend apparaten verbinding mogen maken? Dan moet jet het MAC-adress van je HD nog toevoegen op je router...
Het is ondertussen al gelukt :), maar toch bedankt! Blijkbaar klopte het wachtwoord toch niet wat ik ingevoerd had, alleen had hij dat (itt tot de vorige foute pogingen) niet aangegeven, maar bleef hij gewoon proberen te verbinden..

Heeft iemand trouwens al een handschriftherkennings programma voor de NL HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geofra
  • Laatst online: 26-05 11:01
Anoniem: 221789 schreef op zondag 14 december 2008 @ 21:21:
[...]
Hee, heeft iemand al een idee hoe je Gyrator automatisch kan starten? En hoe kom je in die map die in de quote is vermeld?
Thanks
Dat is de oplossing bij mij. Die map is een map uit het register. Dat is dan deze registermap: HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\BootLauncher\Apps\gyrator2

Daar moet je "Module: \Program Files\Gyrator2\Gyrator2.exe" veranderen in: "Module: \Programmabestanden\Gyrator2\Gyrator2.exe"

Dan zou het moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geofra schreef op zondag 14 december 2008 @ 23:08:
[...]

Dat is de oplossing bij mij. Die map is een map uit het register. Dat is dan deze registermap: HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\BootLauncher\Apps\gyrator2

Daar moet je "Module: \Program Files\Gyrator2\Gyrator2.exe" veranderen in: "Module: \Programmabestanden\Gyrator2\Gyrator2.exe"

Dan zou het moeten werken.
Bedankt voor het antwoord, maar ik ben echt nog een noob wat dat betreft. Ben sinds 3 dagen in het bezit van mijn eerste WM telefoon. Hoe kom ik in dat register? Ik heb Total Commander op mijn telefoon staan, maar kom niet in die map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid

Uiligheid

even een paar posts teruglezen, maar ik had hetzelfde "probleem":

dus bij deze:

Total Commander opstarten en dan dubbelklikken op \\Plugins (=bovenste); dan naar registry, dan naar HKCU (= HKEY Current User). Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid

Uiligheid

madtraxx schreef op zondag 14 december 2008 @ 16:54:
Voor de mensen die misschien net als mij alleen hun berichten scherm willen kantelen zodat je in landscape kan smsen:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Disable (Opera),Opera,1,1,1,,0
Disable (Manila),Manila,1,1,1,,0
Disable (Teeter),TEETER,1,1,1,,0
Disable (YouTube),HTCYOUTUBE,1,1,1,,0
Disable (Camera),IACSP20_Main,1,1,1,,0
phone,Telefoon ,1,0,1,,0
phone inkomend,Telefoon - inkomend,1,0,1,,0
sms,SMS \ MMS,1,9,1,,0

Ik vermoed dat regel 6 en 7 ook nog weg kunnen.
Is dit voor Gyrator?
Zo ja, ik heb alleen een 1 of 0 erachter staan bij events.
Graag je uitleg, ik word helemaal gek van dat programma, idd alleen kantelen bij SMS en mail zou perfect zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uiligheid schreef op maandag 15 december 2008 @ 00:29:
even een paar posts teruglezen, maar ik had hetzelfde "probleem":

dus bij deze:

Total Commander opstarten en dan dubbelklikken op \\Plugins (=bovenste); dan naar registry, dan naar HKCU (= HKEY Current User). Succes!
Top! Gelukt...dank je wel Uiligheid! Nu nog hopen op de hotfix voor de agenda snel komt! (Hij blijft agenda-items voor morgen weergeven terwijl die vandaag plaats gaan vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addinjo
  • Laatst online: 10-03-2021
Ik heb ook de Crystal Case besteld en dit 'lederen' hoesje--> http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=180309655923

Iemand al ervaringen met de Crystal Case? Ben erg benieuwd.

swing when you're winning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addinjo
Hoi,

Ik heb per ongeluk vergrendeling ingesteld met een wachtwoord en krijg dit er niet meer af.

Ik heb het vermoeden dat het komt doordat ik met de Exchange van mijn werk geconnect heb.

Wat moet ik doen?

Alvast bedankt.

[ Voor 25% gewijzigd door addinjo op 15-12-2008 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cozm0
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04 06:38

Cozm0

Unf!

Voor de liefhebber: ik doe mn 3 weken oude HTC Touch HD NL weg.
Ik vind hem zakelijk niet handig genoeg, ik wil een toestel met toetsen.

| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237492

Beste Tweakers,

Voor mijn Touch HD zoek ik een tool om realtime de aandelen koersen te bekijken van de aex.
Mijns inziens moet dit mogelijk zijn via een java applet o.i.d.

Heeft iemand hier meer informatie over?

Gegroet,
Christiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Laatst online: 30-05 16:17
addinjo schreef op maandag 15 december 2008 @ 08:57:
Hoi,

Ik heb per ongeluk vergrendeling ingesteld met een wachtwoord en krijg dit er niet meer af.

Ik heb het vermoeden dat het komt doordat ik met de Exchange van mijn werk geconnect heb.

Wat moet ik doen?

Alvast bedankt.
Waarschijnlijk he je zelf niets ingesteld maar is dit een policy vanuit de exchange server. En daar kan je dus niets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Hoer-A!

Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=137415&d=1229323276

UPDATE: HSPL is in public test phase now (but please do not PM, got testers already. if you donated you can ask for a test though). release soon! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addinjo
jjbstolk schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:48:
[...]

Waarschijnlijk he je zelf niets ingesteld maar is dit een policy vanuit de exchange server. En daar kan je dus niets aan doen.
Ok, dat is mooi sucks ;-). Ik heb de exchange er ook afgehaald maar nu werkt het vergrendelen met de 'ophang' knop niet meer. Is dit weer aan te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:48
Voor die Exchange policy ; zie hier http://dedjo.blogspot.com...ange-security-policy.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282358

truffel50 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 00:18:
[...]

Heb je ervoor betaald? Wil je de url van jouw coreplayer hier neerzetten? Ik wil het ook proberen
Nee, natuurlijk niet. Ten eerste is dat illegaal én in strijd met de regels hier en ten tweede: waarom zou ik euries gaan dokken om jouw Coreplayert mee te gaan sponsoren.
Als je Coreplayer gratis wilt, download dan ergens een crack en neem zelf het risico dat je shit naar binnen haalt. Voor mij is het bedrag wat je betaalt voor CP daarvoor de moeite niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addinjo
Thanks! Super die snelle reply! Ik ga meteen tjekke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282358

IRCfreAk schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 19:50:
ik heb gisteren mijn touch hd binnen gekregen.
dit icm met een telfort abo en internet.
Nu krijg ik continu roaming meldingen als ik bijv mail wil ophalen of weer wil updaten.
Ik vermoed dat het komt doordat telfort op het kpn netwerk zit maar hoe kom ik van die rotmeldingen af?
ik heb al een registry editor geintalleerd en een key veranderd in hkey current user\software\microsoft\inbox showroamingwarning=0 maar dit mocht niet baten.
Een andere key in software\htc\manilla bestaat bij mij niet en kan ik dus ook niet uitzetten.
Misschien is het een setting die ik ergens kan vinden maar ik wordt er goed gek van, en automatisch updaten van mail werkt nu dus ook niet:(
heeft iemand een oplossing?

2e vraag, hoe zorg ik ervoor dat ik enkel wifi en niet 3g gebruik als ik thuis ben?
Ik heb ook Telfort en krijg ook steeds roaming meldingen, dat komt hoogstwaarschijnlijk doordat Telfort van het KPN net gebruik maakt. In de bovenbalk van je display staat bij mij ook heel vaak een kegeltje (driehoekje met punt naar boven), dat staat voor roaming. Ik heb nog niet gezocht naar een oplossing om de meldingen uit te zetten, mij stoort het niet zo. Maar als je iets gevonden hebt, dan hou ik me aanbevolen.. :) .
Heb je al een softreset geprobeerd na die registry wijziging?

Als Wifi aan staat, dan neemt mijn HD standaard die internetconnectie en dus niet GPRS etc. Als Wifi uit staat, of niet werkt dan maakt hij wel een 3G verbinding, en ik heb het nog niet voor elkaar om dat uit te zetten. Het schijnt met HD Tweak te kunnen, heb ik wel gedownload maar nog niet geprobeerd. (Is vergelijkbaar met Advanced Config, doet voor een deel dezelfde dingen). Eind van de maand heb ik bij Telfort een onbeperkte 3G bundel en dan maakt het me niet meer zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Anoniem: 237492 schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:46:
Beste Tweakers,

Voor mijn Touch HD zoek ik een tool om realtime de aandelen koersen te bekijken van de aex.
Mijns inziens moet dit mogelijk zijn via een java applet o.i.d.

Heeft iemand hier meer informatie over?

Gegroet,
Christiaan
Is de Touchflo tab niet realtime genoeg? Heb zelf geen idee hoor gebruik die dingen nooit, maar volgens mij is die tab juist hiervoor toegevoegd. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:23
Ik heb em ook sinds zaterdag, echt een mooi ding!

Echter, als je op de start-knop drukt of de menu's gebruikt, dan vindt ik de tekens veel te groot. Ik heb al met het Advanced Config tooltje zitten proberen maar ik zie geen verandering.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addinjo
addinjo schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:08:
[...]

Thanks! Super die snelle reply! Ik ga meteen tjekke
Werkt als een trein! Super bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238972

Ik krijg het toestel niet gelocked! Als ik bv lang op de ophangknop druk krijg ik een optiemenu met daarin het toestel vergrendelen, als ik daarop druk gaat het scherm naar de home page en gebeurd er verder niks. Iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:23
Anoniem: 238972 schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:25:
Ik krijg het toestel niet gelocked! Als ik bv lang op de ophangknop druk krijg ik een optiemenu met daarin het toestel vergrendelen, als ik daarop druk gaat het scherm naar de home page en gebeurd er verder niks. Iemand anders hier ook last van?
Ik heb ook gemerkt dat ik op het home screen geen lock kon aanzetten. Ik heb vervolgens de gratis tool S2U2 geïnstalleerd en dat werkt echt perfect!

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149100

Cozm0 schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:44:
Voor de liefhebber: ik doe mn 3 weken oude HTC Touch HD NL weg.
Ik vind hem zakelijk niet handig genoeg, ik wil een toestel met toetsen.
Is ie onbeschadigd? Compleet, oa 8 Gb sdhc micro? Wat is je prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cozm0
  • Laatst online: 04-04 06:38

Cozm0

Unf!

Anoniem: 149100 schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:28:
[...]

Is ie onbeschadigd? Compleet, oa 8 Gb sdhc micro? Wat is je prijs?
Zie ad. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Cozm0 op 15-12-2008 11:34 ]

| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283663

Al een aantal weken de HD in bezit. Helemaal geweldig.
Ik heb echter op een of andere manier mijn tab_blad aandelen verwijderd.
Ik kan nergens terugvinden hoe ik deze weer kan toevoegen.
Iemand een idee?
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.