Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 133.555 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:09:
[...]

Ik zat de handschriftherkenner al te zoeken, in de beschrijving staat wel gewoon beschreven dat het erop moet zitten. Dit zit dan zeker alleen op de engelse versie?
Waar heb jij het programma vandaan? O-)
Ik ben ook wel benieuwd naar de handschriftherkennings .cab.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2008 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

madtraxx schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:25:
Iemand enig idee of het zonder Gyrator ook mogelijk is te smsen en te mmsen in landscape modus?
Is niet mogelijk helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• famod
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 17:11
Echt 'helaas' vind ik dit zelf niet. Het programma installeren, ervoor zorgen dat ie altijd opstart en dan heb je er geen omkijken meer naar. Al had het natuurlijk mooier geweest als het standaard ingebakken zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Nouja het is natuurlijk niet ideaal als je allerlei programma'tjes standaard op de achtergrond moet hebben draaien om dit soort kleine dingetjes te fixen. Terwijl dit volgens mij best gemakkelijk in te bouwen is als feature door HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• famod
Klopt, al vind ik het wel weer een hele discussie opzich wat nou precies aanwezig 'moet' zijn en wat niet. Het mooie van een toestel als de HD (uiteraard mede dankzij WM) is dat er zoveel software beschikbaar voor is, en dat je het in die zin aan kan passen naar wat je graag wilt.
Puur omdat Opera wel standaard gebruik maakt van het omkantelen gaat er bij ons een lampje branden van 'hmm dat zou met smsen ook wel handig zijn'. Puur omdat je ervaart wat ook mogelijk is, wil je dat ook hebben en komt de mening omhoog dat HTC hieraan gedacht had moeten hebben. Tja, ik vind zelf de telefoon applicatie niet ontzettend praktisch..

Ik zeg niet dat ik het met jullie oneens ben, ik denk alleen dat een dergelijke houding niet werkbaar is (waar trek je de grens?), en dat het product dat HTC geleverd heeft naar mijn idee al erg compleet is. Je kan er immers mee bellen, internetten, gpsen en weet ik t wat nog meer.

[ Voor 7% gewijzigd door famod op 04-12-2008 02:19 . Reden: aanpassing/uitbreiding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul_K
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2021

Paul_K

su

Ik begin steeds meer trek te krijgen in dit apparaat, mijn Qtek S100 is onderhand aan vervanging toe. Kan iemand mij vertellen of er een "broekriemtasje" voor te krijgen is? Dat vind ik wel erg praktisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-09 19:59
Paul_K schreef op donderdag 04 december 2008 @ 07:38:
Ik begin steeds meer trek te krijgen in dit apparaat, mijn Qtek S100 is onderhand aan vervanging toe. Kan iemand mij vertellen of er een "broekriemtasje" voor te krijgen is? Dat vind ik wel erg praktisch...
Ja die is er, ik vind het geen gezicht, maar het zal wel handig zijn. Overigens wel een google vraag. Maar omdat het donderdag is:
http://www.pdashop.nl/acc...3338/htc-touch-hd-nl.html

[ Voor 5% gewijzigd door HawVer op 04-12-2008 08:47 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul_K
  • Laatst online: 05-07-2021

Paul_K

su

Dank je voor je antwoord. (Ik heb hier maar heel beperkt Internet toegang... google is no no... :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 23:06:
even een vraag hoe zit het met filmpjes kijken op de HTC op dit moment krijg ik steeds te zien dat er een flash player voor nodig is. moet ik die dan installeren?
WMP speelt juist geencodeerde .mp4 bestanden ook goed af... Maar de kwaliteit zal niet zo hoog zijn als op de Storm, of tenminste nog niet.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 07:34
truffel50 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:44:
[...]

het is prachtig. ik wil hem ook maar wat op xda staat vind ik te moeilijk. je moet best veel doen.
het zijn enkel cabjes die je moet installeren? Volgens mij valt dat reuze mee qua moeilijkheid. Als je alles zelf wilt doen is het wat meer werk. Als je enkel de cabjes pakt is het een kwestie van installeren en soft reboot.
eerst die sdcert of iets dergelijks, zodat die het herkent en toestaat, daarna de andere cab installen.

correct me if i'm wrong...

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanaf gisteren mijn HD. Weet iemand of het in de aandelentab van de Flo een standaard aandeel kan worden toegevoegd. Als ik op het plusje druk gebeurt er niks. Kan wel via de "grote"plus aandelen opzoeken maar zou bv graag de AEX als standaard er in zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
famod schreef op donderdag 04 december 2008 @ 02:13:
Klopt, al vind ik het wel weer een hele discussie opzich wat nou precies aanwezig 'moet' zijn en wat niet. Het mooie van een toestel als de HD (uiteraard mede dankzij WM) is dat er zoveel software beschikbaar voor is, en dat je het in die zin aan kan passen naar wat je graag wilt.
Puur omdat Opera wel standaard gebruik maakt van het omkantelen gaat er bij ons een lampje branden van 'hmm dat zou met smsen ook wel handig zijn'. Puur omdat je ervaart wat ook mogelijk is, wil je dat ook hebben en komt de mening omhoog dat HTC hieraan gedacht had moeten hebben. Tja, ik vind zelf de telefoon applicatie niet ontzettend praktisch..

Ik zeg niet dat ik het met jullie oneens ben, ik denk alleen dat een dergelijke houding niet werkbaar is (waar trek je de grens?), en dat het product dat HTC geleverd heeft naar mijn idee al erg compleet is. Je kan er immers mee bellen, internetten, gpsen en weet ik t wat nog meer.
Dat ben ik met je eens. Het is een kleinigheidje. Maargoed, je kunt altijd wel wat vinden om kritiek op te leveren. Ik ben het verder wel met je eens dat HTC een erg goed product geleverd heeft. Ik was bijzonder onder de indruk van de HD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paters
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Maar kan iemand bevestigen dat het je met Gyrator2 fatsoenlijk in landscape kan emailen, sms'en, tekstverwerken (word)? Helaas heb ik het toestel nergens kunnen testen en voor mij vrij belangrijk dat ik een beetje fatsoenlijk kan typen. Wanneer dit niet mogelijk is moet ik voor de Xperia X1 gaan. Wanneer iemand weet waar een filmpje te vinden is van tekstverwerken in landscape hoor ik het graag. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Paters op 04-12-2008 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanaf gisteren mijn HD. Weet iemand of het in de aandelentab van de Flo een standaard aandeel kan worden toegevoegd. Als ik op het plusje druk gebeurt er niks. Kan wel via de "grote"plus aandelen opzoeken maar zou bv graag de AEX als standaard er in zetten
^AEX invoeren in dat quote veld en dan zoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 11:13:
[...]

^AEX invoeren in dat quote veld en dan zoeken..
zo doe ik het nu ook, maar dat houdt hij niet vast. Moet ik steeds weer opnieuw aex invoeren. Vastzetten dat lukt dus waarschijnlijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 17:39:
[...]
Desondanks haalt het toetsenbord mij niet over om de Xperia te nemen. Op internet kun je tevens een soort plugin downloaden en deze installeert een ander toetsenbordje dat erg goed moet werken. Die optie heeft voor mij de keuze voor de HTC Touch HD zeker makkelijk gemaakt. Filmpje van 'toetsenbordje':
http://nl.youtube.com/watch?v=N7VG9Tu9zLM
/quote]

Ik heb nu dit SPB toetsenbord eventjes in gebruik en ik moet zeggen, zelfs mijn mijn iets wat dikkere vingers, tiept het heerlijk weg.
Ik ben er alleen nog niet achter wat ik nu prettiger vind, het SPB keyboard (met flinke ruimte tussen de toetsen voor het misdrukken en tactile (toch?) feedback) of het compact qwerty in combinatie met T9.

Ik zit alleen met het compacte qwerty dat ik soms wel eens letters mis en dat heb je niet als je een trilling voelt bij elke toets.

Ik ben het nu door elkaar aan het gebruiken en ik vind het moeilijk om een besluit te maken.

PS: In landscape vind ik alles waardeloos types. Ik zou het liefste compact qwerty in landscape hebben zodat het lekkere grote toetsen worden maar ik kan alleen maar qwerty krijgen.
Vind ik irritant werken want die toetsen zitten nog niet op de juiste plek....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 08:13
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:02:
[...]

Heb je dit topic op het XDA forum goed doorlezen?

[afbeelding]
Gelezen, maar maar hoe nu te installeren? Dat is niet erg duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paters
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
PS: In landscape vind ik alles waardeloos types. Ik zou het liefste compact qwerty in landscape hebben zodat het lekkere grote toetsen worden maar ik kan alleen maar qwerty krijgen.
Vind ik irritant werken want die toetsen zitten nog niet op de juiste plek....
Kun je mischien een screenshot/foto maken hoe de toetsen zitten in landscape mode? Het lijkt mij juist een stuk lekkerder typen dan in portrait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo doe ik het nu ook, maar dat houdt hij niet vast. Moet ik steeds weer opnieuw aex invoeren. Vastzetten dat lukt dus waarschijnlijk niet
Zou geen probleem op moeten leveren, hij staat al weken bij mij in de telefoon zonder 'm ook maar 1x opnieuw in te hoeven voeren. Zet je wel die ^ ook voor AEX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lsp
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-05-2024

lsp

RoD schreef op donderdag 04 december 2008 @ 01:30:
Nouja het is natuurlijk niet ideaal als je allerlei programma'tjes standaard op de achtergrond moet hebben draaien om dit soort kleine dingetjes te fixen. Terwijl dit volgens mij best gemakkelijk in te bouwen is als feature door HTC.
ik krijg de instellingen niet voor elkaar...om sms scherm te draaien door gyrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paters schreef op donderdag 04 december 2008 @ 10:41:
Maar kan iemand bevestigen dat het je met Gyrator2 fatsoenlijk in landscape kan emailen, sms'en, tekstverwerken (word)? Helaas heb ik het toestel nergens kunnen testen en voor mij vrij belangrijk dat ik een beetje fatsoenlijk kan typen. Wanneer dit niet mogelijk is moet ik voor de Xperia X1 gaan. Wanneer iemand weet waar een filmpje te vinden is van tekstverwerken in landscape hoor ik het graag. :)
Ja, het kan. Maar wees ervan bewust dat Gyrator2 geen product is van HTC of een andere fabrikant, maar van een andere, welwillende en slimme, gebruiker. Het werkt goed, maar heeft hier en daar ook zijn beperkingen. Je moet het in ieder geval even goed instellen en er wat tijd in willen steken.
Ik ben in ieder geval heel blij met Gyrator, al heb ik het voor een paar schermen, zoals het telefoonscherm, uit gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:02
wvkreg schreef op donderdag 04 december 2008 @ 11:50:
[...]
Gelezen, maar maar hoe nu te installeren? Dat is niet erg duidelijk
http://translate.google.c...de&ie=UTF-8&sl=auto&tl=en

Punt 4 voor de batterij
Punt 25 voor andere iconen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paters schreef op donderdag 04 december 2008 @ 11:54:
[...]

Kun je mischien een screenshot/foto maken hoe de toetsen zitten in landscape mode? Het lijkt mij juist een stuk lekkerder typen dan in portrait.
Normaal
Afbeeldingslocatie: http://img370.imageshack.us/img370/5871/dsc00042qc0.jpg

SPB
Afbeeldingslocatie: http://img255.imageshack.us/img255/5527/dsc00043wt0.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:32:
[...]

Zou geen probleem op moeten leveren, hij staat al weken bij mij in de telefoon zonder 'm ook maar 1x opnieuw in te hoeven voeren. Zet je wel die ^ ook voor AEX?
dat was het, tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit in landscape. Vooral het SPB toetsenbord, omdat de toetsen dan net zo zitten als een echt toetsenbord. Silver skin ziet er ook wel geinig uit :) . Die SPB plugin is een 15dagen trial toch? Als de HD heb en SPB bevalt me toch maar es aanschaffen misschien. Misschien kunnen wij dit met een aantal forumleden doen, wordt het ook goedkoper van. Je kunt de volledige versie dacht ik aan meerdere mensen geven, dus das ook niet een prob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Ik ben klaar met het toevoegen van mijn contacten. Maar hij toont ze nu op achternaam, wat ik nogal storend vind. En ik heb ook geen zin om bij elk contact de voornaam te typen bij 'toon op...'. Iemand een idee?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een hotfix beschikbaar voor het 3-5 seconden "freezen". Heb 'm net geinstalleerd, nog te vroeg om te zeggen of het geholpen heeft, maar ik ga er wel vanuit :)

http://www.htc.com/europe...ist.aspx?p_id=179&cat=all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:25:
Er is een hotfix beschikbaar voor het 3-5 seconden "freezen". Heb 'm net geinstalleerd, nog te vroeg om te zeggen of het geholpen heeft, maar ik ga er wel vanuit :)

hier heeft hij wel geholpen. ik had er vooral last van bij spelletjes doen, helemaal geen problemen meer. merk wel dat het scherm ook directer reageert, ik heb alles even opnieuw gecalibreerd.

goeie hotfix :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 14:14

Tjark

DON'T PANIC

Note: This hot fix can only be installed in ROM version less than 1.19.xxx.x. To check your ROM version, tap Start > Settings > System tab > Device Information to confirm the ROM version.
fijn, maar mijn rom versie is 1.14.404.3 (22273) NLD van 25-10-2008

Waar kun je nieuwe roms krijgen? Op de htc site staan ze (nog) niet.

[ Voor 47% gewijzigd door Tjark op 04-12-2008 14:40 ]

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fijn, maar mijn rom versie is 1.14.404.3 (22273) NLD van 25-10-2008

Waar kun je nieuwe roms krijgen? Op de htc site staan ze (nog) niet.
Wel even goed lezen :)

Note: This hot fix can only be installed in ROM version less than 1.19.xxx.x.

Als je 1.14 hebt kan je 'm dus installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark

Tjark

DON'T PANIC

8)7 8)7 8)7

maar dat betekent dus dat ze 'intern' bij HTC al bij rom 1.19 zitten waarin ze deze fix verwerkt in hebben....

[ Voor 81% gewijzigd door Tjark op 04-12-2008 14:46 ]

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 16:35
boer95 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:45:
Het lijkt erop dat ik de enige ben met het probleem dat ik heb? Wanneer ik mijn nieuwe Sony koptelefoon koppel aan de HD komt het geluid EN over mijn koptelefoon EN over mijn HD. Erg irritant voor mensen om me heen uiteraard.

Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn en hoe ik dit moet oplossen?
Al een andere headset geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:39
Jedi_Pimp schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:19:
Ik ben klaar met het toevoegen van mijn contacten. Maar hij toont ze nu op achternaam, wat ik nogal storend vind. En ik heb ook geen zin om bij elk contact de voornaam te typen bij 'toon op...'. Iemand een idee?
Mijn Qtek (wel met wm6.1) kan dit niet zelf. Outlook kan 't wel en dan syncen.

Edit: ik lees niet goed...je wil 't vanzelf laten gaan, geen idee of dat kan...ik doelde in outlook op 'file as'

[ Voor 12% gewijzigd door Dannisi op 04-12-2008 14:58 ]

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arjankol schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:43:
[...]

Al een andere headset geprobeerd?
Kan ook zijn dat je net niet ff goed de plug erin hebt gedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Laatst online: 00:13

Jij bent goed bezig! Bedankt voor het melden. Die freezes waren om gek van te worden....

Hij werkt! Een potje solitaire leverde altijd freezes op, en zojuist een heel potje gedaan zonder freezes. Dus perfect.

[ Voor 12% gewijzigd door MrDirect op 04-12-2008 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankol
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:43:
[...]

Kan ook zijn dat je net niet ff goed de plug erin hebt gedrukt.
Klopt, maar dat controleer je toch even voordat je hier iets vraagt. Als hij hetzelfde probleem met een andere headset heeft dan ligt het waarschijnlijk aan de telefoon. Ik heb geen idee of dit via de instellingen van je mobiel te verhelpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:10
Veel tips van de laatste posts toegevoegd aan de TS :)

Heb de hotfix nog niet geprobeerd, breekt hij verder niets af van reeds getweakte zaken?

Wel ontzettend goed nieuws voor ons dat HTC actief bezig is met de HD. Ik las ook op XDA-Developers dat iemand beweerde van HTC te hebben vernomen, dat de HD alsnog naar Noord-Amerika komt!

Kortom, het lijkt erop dat ons apparaatje nog een lange tijd van officiële ondersteuning gaat genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
Vatt schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:51:
[...]

Jij bent goed bezig! Bedankt voor het melden. Die freezes waren om gek van te worden....
Misschien een domme vraag maar wat bedoelde je met 3-5 seconden "freezen" ?

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is me gelukt om al een aantal programma´s met succes te installeren; g-alarm, Nodata, SPB-keyboard, batterij-indicator, Maar Gyrator nog even niet omdat ik de .NET Compact Framework 3.5 niet geinstalleerd krijg.

Via de website in de TS kan je (volgens mij) alleen een .msi bestand downloaden. Deze heb ik zowel op de computer als op de HD al proberen te openen, maar nog geen succes. Ik weet dat je een .cab moet hebben.. maar hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickjuh1985
  • Laatst online: 10-09 14:22
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:02:
[...]

Heb je dit topic op het XDA forum goed doorlezen?

[afbeelding]
Hé die is vet, ja ik heb hem goed doorgelezen maar soms is het me het niet echt duidelijk in het engels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankol
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 16:25:
Het is me gelukt om al een aantal programma´s met succes te installeren; g-alarm, Nodata, SPB-keyboard, batterij-indicator, Maar Gyrator nog even niet omdat ik de .NET Compact Framework 3.5 niet geinstalleerd krijg.

Via de website in de TS kan je (volgens mij) alleen een .msi bestand downloaden. Deze heb ik zowel op de computer als op de HD al proberen te openen, maar nog geen succes. Ik weet dat je een .cab moet hebben.. maar hoe?
Heb je ActiveSync ook geïnstalleerd op je computer? Dat is namelijk nodig om Framework te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

[...]

het is prachtig. ik wil hem ook maar wat op xda staat vind ik te moeilijk. je moet best veel doen.
Nou dat valt wel mee....

Eigenlijk komt her erop neer dat je met Resco Explorer of Total Commander ofzo een stel manilla files in je Windows map moet overschrijven (achtergrond, icons, klok, curtains etc,).
Ook is er redelijk wat in CAB en .theme te vinden, deze doen hetzelfde, maar dan automatisch.

Hetzelfde doe je ongeveer voor de fonts, alleen die moet je effe de goeie naan geven en klaarmaken voor TF3D en WM6.1 met een freeware tooltje.

Wel eerst effe show hidden/system folders weergeven aanzetten en een backupje maken van je originele manilla en font files. Altijd makkelijk om het zo simpel terug te zeten.

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Laatst online: 00:13
truffel50 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 16:04:
[...]

Misschien een domme vraag maar wat bedoelde je met 3-5 seconden "freezen" ?
Compleet vastgelopen, 3-5 seconden lang reageerde de Touch HD nergens meer op.
En daarna gaat die gewoon weer verder tot de volgende freeze.
De hele telefoon was echt bevroren op zo'n moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 16:25:

Als je geen ActiveSync wil gebruiken doe je als volgt:
Installeer eerst .NET Compact Framework 3.5 via de MSI op je computer. Daarna kijk je in de folder waar je 'm hebt geïnstalleerd, bijv. C:\Program Files\Microsoft.NET\SDK\CompactFramework\v3.5\WindowsCE

In die \WindowsCE folder staat een aantal CABjes. Je moet de NETCFv35.wm.armv4i.cab hebben en installeren op je Touch HD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je de HD opstart krijg je zo'n mooi zwart dialmenu te zien waar je je pin in moet voeren. In het ook mogelijk dat zwarte menu te krijgen als telefoondial, daar komt nu zo'n saaie witte dialvenster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frieda schreef op donderdag 04 december 2008 @ 19:07:
[...]

Als je geen ActiveSync wil gebruiken doe je als volgt:
Installeer eerst .NET Compact Framework 3.5 via de MSI op je computer. Daarna kijk je in de folder waar je 'm hebt geïnstalleerd, bijv. C:\Program Files\Microsoft.NET\SDK\CompactFramework\v3.5\WindowsCE

In die \WindowsCE folder staat een aantal CABjes. Je moet de NETCFv35.wm.armv4i.cab hebben en installeren op je Touch HD :)
Perfect bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 11:39

Dank je. Ik zat eerst te denken welke freeze bedoel je maar met Patience heb ik wel vaak zon 3sec freeze. Dus meteen effe installeren.

ps. Eindelijk is me i-150 abbo internet geactiveerd. Gister meteen gebruik van gemaakt door livestream van NEC- Moskou te bekijken. Wat ziet het er nice uit fullscreen <3 me touch HD.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er toevallig een proggie bestaat zodat je de telefoon kan gebruiken als een soort van remote desktop control (ja net zo iets als wat met de iphone ook kan ja)?
en weet er toevallig ook iemand of er een goed navigatie programma is voor de hd die je ook kan gebruiken op de fiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

FF de volgende Cabs installeren en daarna een Soft Reset uitvoeren :

-1SdkCerts.cab
-Colored Top Bar WWE ST.cab

Mochten de icoontjes niet goed verschijnen dan onderstaande files uit het ZIP bestand naar je Windows map verplaatsen (met bv Total Commander) en laten overschrijven. Daarna een Soft Reset uitvoeren.

- icons in top panel.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 11:39
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 20:19:
Weet iemand of er toevallig een proggie bestaat zodat je de telefoon kan gebruiken als een soort van remote desktop control (ja net zo iets als wat met de iphone ook kan ja)?
en weet er toevallig ook iemand of er een goed navigatie programma is voor de hd die je ook kan gebruiken op de fiets?
Er zit standaard Extern Buroblad mobiel op. Dit is hetzelfde als wat je bedoeld voor de iphone.

http://www.microsoft.com/...ek/extern_bureaublad.aspx

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0stradamus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 20:19:
Daar hebben ze deze gigantisch prachtige site voor >:)

[ Voor 62% gewijzigd door N0stradamus op 04-12-2008 21:29 ]

Als ik het echt allemaal van te voren wist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpeeDRaZoR3 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 20:03:
[...]

Dank je. Ik zat eerst te denken welke freeze bedoel je maar met Patience heb ik wel vaak zon 3sec freeze. Dus meteen effe installeren.

ps. Eindelijk is me i-150 abbo internet geactiveerd. Gister meteen gebruik van gemaakt door livestream van NEC- Moskou te bekijken. Wat ziet het er nice uit fullscreen <3 me touch HD.
Via welke site heb je dat gekeken? Naar mijn weten doet uitzending gemist, rtl gemist en filmpjes van vi.nl het niet. En was het kijken te doen ivm bufferen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2008 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Toch even vol trots mijn huidige Touch HD inrichting laten zien.
Heeft heel wat bloed zweet en tranen gekost, maar snap het nu helemaal.

Afbeeldingslocatie: http://www.klappe.nu/Continuum1.jpg

Net de laatste slag gelevert met de fonts.
Heb er gelijk maar een XDA draadje van gemaakt:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=454792
Leek me daar iets meer op zijn plek als hier (no offence).

Verder inmiddels een week in bezit en ik ben helemaal HTC Touch HD fan !

[ Voor 8% gewijzigd door Righteye op 04-12-2008 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netjes hoor! Daar moet ik ook nog een keer mee aan de slag :) Maar tot nu toe bevalt het standaard design me nog prima (m'n eerste winmo/touchflo telefoon). Mooi ook die uitleg in die XDA thread..niet iedereen neemt daar de moeite voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 08-09 10:22
Ik ben nu een aantal dagen wakker geworden met G-alarm. In principe erg grappig dat je dmv je G sensor kan snoozen etc, maar het programma is wel mega traag! Als ik hem uit probeer te zetten moet ik echt 6x op die stop knop rammen waarna hij ook nog eens om bevestiging gaat vragen. Nee ik was niet nog erg slaperig aangezien mijn bijna 4 weken oude zoontje ons al wakker gemaakt had. _/-\o_

Is dit programma nou zo log of heb ik hem zo slecht ingesteld? Als het zulke trage shit blijft zet ik mijn mp3tje wel om naar .wav en gebruik ik het normale winmo alarm. 8)7

Nog mensen nieuwe ervaringen met cases? Ik zie bij PDAshop die Pielframa pouch staan (erg mooi ding zo te zien), maar die is officieel niet voor de touch HD volgens mij. Op de pielframa site staan ook geen specifieke Touch HD modellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Righteye schreef op donderdag 04 december 2008 @ 23:37:
Toch even vol trots mijn huidige Touch HD inrichting laten zien.
Heeft heel wat bloed zweet en tranen gekost, maar snap het nu helemaal.
Vergeet je niet dat Sinterklaas vandaag op de compay langskomt?

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosdescends
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-02-2022

Er staat bij de download aangegeven dat hij alleen te installeren is bij een rom versie 1.19.xxx.x.
Is dit de engelse versie ? ik heb namelijk een nederlandse Touch hd met 1.14 erop ? komt er dan een aparte fix uit voor mijn apparaat want ik heb ook af en toe last van die freezes!

Ik moet leren lezen...............

[ Voor 4% gewijzigd door chaosdescends op 05-12-2008 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

SMulTiE schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 08:53:
[...]

Vergeet je niet dat Sinterklaas vandaag op de compay langskomt?

}:O
Nee, zeer zeker niet. Het moest trouwens Company zijn (kinderopvang van zoonlief).
En natuurlijk gaat me Touch HD ook mee :9 alleen niet om foto's mee te maken, wil wel een beetje goeie foto's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• famod
chaosdescends schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 09:05:
[...]

Er staat bij de download aangegeven dat hij alleen te installeren is bij een rom versie 1.19.xxx.x.
Is dit de engelse versie ? ik heb namelijk een nederlandse Touch hd met 1.14 erop ? komt er dan een aparte fix uit voor mijn apparaat want ik heb ook af en toe last van die freezes!

Ik moet leren lezen...............
Lees onderstaande zin (geplukt van de HTC support website) nog eens?
Note: This hot fix can only be installed in ROM version less than 1.19.xxx.x. To check your ROM version, tap Start > Settings > System tab > Device Information to confirm the ROM version.
Hier staat volgens mij toch duidelijk dat elke versie lager dan de 1.19.xxx.x ROM gebruik kan maken van de ROM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-05 00:58
Fix geinstalleerd, zal na vandaag even posten of het werkelijk zoveel geholpen heeft.
Had namelijk veel last van freezes en gewoon traagheid in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark

Tjark

DON'T PANIC

Weet iemand of het in te stellen is dat je een telefoontje kan opnemen op een andere manier dan die 'knop' naar 't groene gedeelte van de balk te slepen?

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geofra
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 23:39
Tjark Verhoeven schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 10:34:
Weet iemand of het in te stellen is dat je een telefoontje kan opnemen op een andere manier dan die 'knop' naar 't groene gedeelte van de balk te slepen?
Of gewoon op je linker telefoon knopje drukken... (De linker onder het scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 08:59
Hoe zijn hier de ervaringen met het bedienen van de Touch HD met je vingers?
Ik lees op verschillende sites dat de response minder precies zou zijn dan op de iPhone omdat het scherm van de HD ook met een stylus overweg kan.
Is het apparaat ook goed te bedienen met alleen je vingers? heb namelijk weinig zin om met een stylus te werken.

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu een aantal dagen wakker geworden met G-alarm. In principe erg grappig dat je dmv je G sensor kan snoozen etc, maar het programma is wel mega traag! Als ik hem uit probeer te zetten moet ik echt 6x op die stop knop rammen waarna hij ook nog eens om bevestiging gaat vragen. Nee ik was niet nog erg slaperig aangezien mijn bijna 4 weken oude zoontje ons al wakker gemaakt had. _/-\o_

Is dit programma nou zo log of heb ik hem zo slecht ingesteld? Als het zulke trage shit blijft zet ik mijn mp3tje wel om naar .wav en gebruik ik het normale winmo alarm.
Ja, ik vond het ook niet echt ideaal/traag. 'k heb verschillende alarm programma's geprobeert, maar ben uiteindelijk toch maar weer terug gegaan naar het standaard winmo alarm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k heb trouwens de Brodit passive holder binnen en op m'n Brodit proclip gemonteerd, mooie combinatie en een absolute aanrader als je een losse autolader erbij hebt :) 'k had eerst een universele houder maar die zat met de zijkant tegen m'n volume knop aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JitzeB
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2021
The_Thijs© schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 10:45:
Ik lees op verschillende sites dat de response minder precies zou zijn dan op de iPhone omdat het scherm van de HD ook met een stylus overweg kan.
Is het apparaat ook goed te bedienen met alleen je vingers? heb namelijk weinig zin om met een stylus te werken.
prima met vingers te bedienen. advies: speel er in een winkel zelf mee, daar heb je meer aan dan ervaringen van een ander. Neem dan een tandenstoker oid mee en kalibreer de telefoon eerst, want in de winkel zijn ze soms heel slecht gekalibreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iets te doen aan het scherm dat op zwart gaat tijdens het bellen (handig als je je voicemail belt of een belmenu door moet lopen - not)? Ik las dat een optie is om het pennetje er uit te halen, maar dat is natuurlijk niet werkbaar iedere ker als er gebeld wordt.

Het is dus ook niet mogelijk een gesprek te beeindigen door op de rode knop te duwen op het scherm ofwel je moet wachten tot de andere kant ophangt........ of is daar wel een mogelijkheid toe?

Thanks

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2008 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
Ik merk dat mn TouchFlo 3D homescreen niet ververst... vandaag staat er 'morgen' bij mn afspraken die weldegelijk vandaag zijn! Doe ik m restarten dan leest hij ze wel goed in. Doe ik iets verkeerds of mis ik een vinkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruikenzeiker
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-12-2024
Even een vraagje over de mail.
Ik heb een mail account aangemaakt voor mijn @Home mail adres.
Inkomende mailserver: netmail.home.nl
Accounttype: POP3
Gebruikersnaam en wachtwoord zijn correct ingevoerd.
Als ik nu zeg "Verzenden/Ontvangen" dan krijg ik de foutmelding:

Kan geen verbinding maken met de huidge verbindingsinstellingen.

Ik heb Vodafone als provider. Gewoon internetten via Opera is geen probleem en werkt gewoon.
Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen dat de mail niet wordt opgehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:20:
Is er iets te doen aan het scherm dat op zwart gaat tijdens het bellen? Ik las dat een optie is om het pennetje er uit te halen, maar dat is natuurlijk niet werkbaar iedere ker als er gebeld wordt.

Het is dus ook niet mogelijk een gesprek te beeindigen door op de rode knop te duwen op het scherm ofwel je moet wachten tot de andere kant ophangt........ of is daar wel een mogelijkheid toe?

Thanks
Ophangen gaat altijd met de hardware ophangbutton (hoorntje omlaag)
Scherm aan tijdens bellen gaat eenvoudig met de 'home' hardware button!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 03-09 19:59
The_Thijs© schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 10:45:
Ik heb zowel de iPhone als de HD uitgeprobeerd. Als je een kleine tikje geeft met je vinger is de HD vergelijkbaar met de IPhone. Het verschil zit hem vooral in de bewegingen. Als je op de IPhone met je vinger beweegt over het scherm reageert ie veel nauwkeurig dan de HD. De HD registreert sommige bewegingen niet of voor de helft. Bewegingen met de stylus worden wel goed geregistreerd op de HD.
De iPhone is is ook multi touch itt de HD. Als ik alleen zou kiezen om het touchscreen zou ik zeker voor de iPhone gaan.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

micheldenhaag schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:24:
[...]

Ophangen gaat altijd met de hardware ophangbutton (hoorntje omlaag)
Scherm aan tijdens bellen gaat eenvoudig met de 'home' hardware button!
Duidelijk.
Dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

HawVer schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:25:
[...]

Ik heb zowel de iPhone als de HD uitgeprobeerd. Als je een kleine tikje geeft met je vinger is de HD vergelijkbaar met de IPhone. Het verschil zit hem vooral in de bewegingen. Als je op de IPhone met je vinger beweegt over het scherm reageert ie veel nauwkeurig dan de HD. De HD registreert sommige bewegingen niet of voor de helft. Bewegingen met de stylus worden wel goed geregistreerd op de HD.
De iPhone is is ook multi touch itt de HD. Als ik alleen zou kiezen om het touchscreen zou ik zeker voor de iPhone gaan.
Dit is ook een beetje een kwestie van tweaken...... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-08 10:16
Righteye schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:31:
[...]

Dit is ook een beetje een kwestie van tweaken...... :P
Vertel? :)

Ik merk namelijk vaak bij het slepen met de vinger (bijvoorbeeld in de lijst programma's) dat er per ongeluk toch een programma geopend wordt. Nou kan dit aan mijn manier van slepen liggen, maar als er wat te tweaken valt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:03:
'k heb trouwens de Brodit passive holder binnen en op m'n Brodit proclip gemonteerd, mooie combinatie en een absolute aanrader als je een losse autolader erbij hebt :) 'k had eerst een universele houder maar die zat met de zijkant tegen m'n volume knop aan.
Ja?
Is er aan de onderkant genoeg ruimte als je een losse autolader erbij heb?

Mijn vader heeft namelijk een P3300 waarbij helaas de USB connector 180 graden gedraait zit.
Als er dus ruimte is voor een losse oplader aan de onderkant is brodit passive zeker een product om over na te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
HawVer schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:25:
[...]

Vergeet niet dat Windows Mobile een mogelijkheid heeft tot calibratie van het scherm, hoe zachter jij bij die calibratie tikt, hoe gevoeliger het scherm word, zo kan je het dus helemaal naar je eigen wens aanpassen.
Ook kan je software downloaden om dit softwarematig te veranderen, je kan de gevoeligheid aanpassen en de hoeveelheid druk die nodig is op het scherm om iets te activeren.

Of Iphone dit ook heeft weet ik niet.

En uiteraard het Multitouch, daar is de iphone inderdaad beter in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja?
Is er aan de onderkant genoeg ruimte als je een losse autolader erbij heb?

Mijn vader heeft namelijk een P3300 waarbij helaas de USB connector 180 graden gedraait zit.
Als er dus ruimte is voor een losse oplader aan de onderkant is brodit passive zeker een product om over na te denken.
Ja hoor, er zit een opening aan de onderkant die ruim genoeg is voor je mini usb stekkertje. Ik snap overigens niet hoe je een USB connector 180 graden gedraait in je telefoon kan stoppen..hij kan er toch maar op 1 manier in? Als je 'm 180 graden draait dan zit ie ondersteboven en past ie dus niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kruikenzeiker schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:23:

Ik heb Vodafone als provider. Gewoon internetten via Opera is geen probleem en werkt gewoon.
Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen dat de mail niet wordt opgehaald?
Vraag het eens bij Vodafone. Waarschijnlijk moet je ergens nog wat instellingen invoeren als proxy's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga die hotfix vanmiddag meteen installeren, ik had inderdaad ook geregeld last van bevriezingsverschijnselen.
Ik heb die melding over de databank met verbindingsinstellingen al een tijd niet meer gehad, jullie wel?
Ik heb naast Advanced Config Tool ook HD Tweak gedownload, maar nog niet gebruikt. Wie heeft daar ervaringen mee? Voegt het iets toe t.o.v. ATC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kruikenzeiker schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:23:

pop3 en smtp zijn bij @home(nu Ziggo) toch mail.home.nl? Bij mij tenminste wel. Misschien dat daar het probleem ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 12:23:
[...]

pop3 en smtp zijn bij @home(nu Ziggo) toch mail.home.nl? Bij mij tenminste wel. Misschien dat daar het probleem ligt.
Het moet zeker zijn mail.home.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 12:11:
[...]

Ja hoor, er zit een opening aan de onderkant die ruim genoeg is voor je mini usb stekkertje. Ik snap overigens niet hoe je een USB connector 180 graden gedraait in je telefoon kan stoppen..hij kan er toch maar op 1 manier in? Als je 'm 180 graden draait dan zit ie ondersteboven en past ie dus niet?
Bij de HTC Touch HD zit hij zo zeg maar: / \
en bij de P3300 zit hij zo: \ /

Gaat over 2 telefoons he! waarom HTC dit zo doet zal vast wel een reden hebben..
In ieder geval bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
M-AH schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 13:25:
[...]

Bij de HTC Touch HD zit hij zo zeg maar: / \
en bij de P3300 zit hij zo: \ /

Gaat over 2 telefoons he! waarom HTC dit zo doet zal vast wel een reden hebben..
In ieder geval bedankt.

Kan je overigens voor mij even de afmetingen van de brodit plaatsen?
Moet natuurlijk wel de P3300 in kunnen.

bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruikenzeiker
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 12:26:
[...]

Het moet zeker zijn mail.home.nl
Bedankt voor je reactie, maar het moet toch netmail.home.nl. Alleen als je op het netwerk van @Home/Ziggo zit moet je mail.home.nl gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Sgimi schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:36:
Vertel? :)

Ik merk namelijk vaak bij het slepen met de vinger (bijvoorbeeld in de lijst programma's) dat er per ongeluk toch een programma geopend wordt. Nou kan dit aan mijn manier van slepen liggen, maar als er wat te tweaken valt...
Nou...effe goed je best doen met opnieuw uitlijnen en dan valt er nog het 1 en ander te doen met Advanced Config en Tweak HD, zowel voor de performance van TF3D als de screen-sensitivity.
Je zult er gewoon effe mee moeten proberen, verder is het natuurlijk ook een kwestie van wennen aan je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruikenzeiker
Kruikenzeiker schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 13:32:
[...]

Bedankt voor je reactie, maar het moet toch netmail.home.nl. Alleen als je op het netwerk van @Home/Ziggo zit moet je mail.home.nl gebruiken.
Probleem met mail is opgelost. Bij Vodafone moet je als uitgaande mail server authsmtp.vodafone.nl gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Kruikenzeiker schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 13:45:
[...]

Probleem met mail is opgelost. Bij Vodafone moet je als uitgaande mail server authsmtp.vodafone.nl gebruiken.
Ik heb nog steeds het probleem dat mijn mail geen verbinding wil maken met GPRS. Als ik een wifi verbinding aan heb staan, geen enkel probleem, maar zelf een GPRS verbinding starten, of er gebruik van maken als deze al aanstaat, doet hij niet (fout bij synchroniseren).

Heb inmiddels de smtp server aangepast naar wat jij hier typt, maar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 12:44

Thermometer

Whoop Whoop!

2call heeft de WWE op voorraad bij de leverancier. Ik had er een besteld (de NL versie) toen er stond 2 dagen levertijd, op voorraad bij leverancier. Hopelijk krijg ik hem dus binnen 2 werkdagen in plaats van 5 werkdagen wat er nu staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruikenzeiker
Fly-guy schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 13:58:
[...]

Ik heb nog steeds het probleem dat mijn mail geen verbinding wil maken met GPRS. Als ik een wifi verbinding aan heb staan, geen enkel probleem, maar zelf een GPRS verbinding starten, of er gebruik van maken als deze al aanstaat, doet hij niet (fout bij synchroniseren).

Heb inmiddels de smtp server aangepast naar wat jij hier typt, maar helaas...
Als je bij de email instellingen naar "Geavanceerde serverinstellingen" gaat, wat heb je daar dan als Netwerkverbinding staan? Ik heb daar "Vodafone GPRS" staan. De SSL opties zijn allebei niet geselecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
Weet iemand hier hoe ik dat voor elkaar krijg? Bij synchronisatie worden de mobiele favorieten wel gesynct, maar alleen met IE en niet in Opera.

En als ik in het Touchflo menu van de Touch HD de webbrowser opstart krijg ik automatisch Opera. Is dat nog om te zetten naar IE?

Ik vind Opera niks en wil naar IE met mijn favorieten op de TFlo 3D scherm.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Kruikenzeiker schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 15:00:
[...]

Als je bij de email instellingen naar "Geavanceerde serverinstellingen" gaat, wat heb je daar dan als Netwerkverbinding staan? Ik heb daar "Vodafone GPRS" staan. De SSL opties zijn allebei niet geselecteerd.
Probleem is dan dat hij altijd een GPRS verbinding aanmaakt ook als er een wifi verbinding is... (let wel, dit doet hij alleen tijdens mail checken, niet surfen of weer updaten)

[ Voor 8% gewijzigd door Fly-guy op 05-12-2008 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:39
Sander1991 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 14:52:
2call heeft de WWE op voorraad bij de leverancier. Ik had er een besteld (de NL versie) toen er stond 2 dagen levertijd, op voorraad bij leverancier. Hopelijk krijg ik hem dus binnen 2 werkdagen in plaats van 5 werkdagen wat er nu staat.
Heb daar woensdag de NL besteld toen die ook nog op 2 dagen stond. Nu nog niet verzonden dus die 2 werkdagen gaan ze iig niet waarmaken. Zo maar even bellen of ik nu ook nog 5 dagen moet gaan wachten :X

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 08-09 10:22
Iemand enig idee waar dit grote prijsverschil aan ligt?

http://www.pdashop.nl/pro...a-clear-htc-touch-hd.html

http://www.screenprotector.nl/ (directe link werkt niet maar kost hier maar 9 euro)

Krijg je bij de PDAshop soms 2 protectors? 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door -TheNose- op 05-12-2008 16:20 . Reden: Link screenprotector.nl werkt niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:19
hmmmm ik zit op moment met een probleem wat betreft email. Ik heb een Exchange account opgevoerd om mijn werk email op te halen. Dit werkt echt grandioos, push mail/ageda/contatcs is echt gaaf.

Nu wil ik mijn prive adres ook gaan ophalen.Dit is een IMAP account wat volgens mij gewoon moet werken. Ik had het idee om mail2web hiervoor te gaan gebruiken, zodat ik toch van push functionaliteiten gebruik kan maken. Ik krijg de indruk dat er maar 1 Exchange account mogelijk is, kan iemand dit bevestingen?

Vervolgens ben ik gaan proberen om een los email IMAP account toe te voegen. Dit lijkt allemaal goed te gaan, totdat hij probeert in te loggen. Ik blijf maar de melding krijgen dat de inlog niet goed is. Ik krijg telkens een popup om mijn gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren. De gebruikte instellingen en credentials zijn 100% goed, ik heb ze meerdere keren geverifieerd en op mijn laptop en oude telefoon werkt het gewoon.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit werkend kan krijgen??

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al ervaring met het evt verminderen van de aanraakgevoeligheid van het scherm bij gebruik van een screenprotector? Gezien de duidelijk andere werking dan bij de iPhone wel van belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Push mail? Betaal je daar niet extra voor? Iig bij Vodafone?

Ik heb gewoon onbeperkt internet blox en haal elke 5 minuten automatisch mijn mail op. Snel zat als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 16:57:
Heeft iemand al ervaring met het evt verminderen van de aanraakgevoeligheid van het scherm bij gebruik van een screenprotector? Gezien de duidelijk andere werking dan bij de iPhone wel van belang.
Ja, met de screenprotector vermindert de aanraakgevoeligheid en soms zelfs foutief.
Ik heb het er weer af gehaald.
Dat is mijn ervaring

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en welke screen protector gebruikte jij dan?
Voor mij is zo'n ding toch wel noodzakelijk, aangezien ik bij voorzichtig gebruik toch al een paar krassen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 19:43:
en welke screen protector gebruikte jij dan?
Voor mij is zo'n ding toch wel noodzakelijk, aangezien ik bij voorzichtig gebruik toch al een paar krassen heb.
Ultra clear van Brando. De pouch bied ook goede bescherming. Ik gebruik de stylus haast nooit.

[ Voor 5% gewijzigd door truffel50 op 05-12-2008 19:58 ]

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:15
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 18:10:
Push mail? Betaal je daar niet extra voor? Iig bij Vodafone?

Ik heb gewoon onbeperkt internet blox en haal elke 5 minuten automatisch mijn mail op. Snel zat als je het mij vraagt.
Een exchange server geeft je niet alleen push-mail maar veel meer voordelen. Daarnaast vind ik push-mail prettiger werken dan elke 5 minuten checken maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.