[quote]
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 17:39:
[...]
Desondanks haalt het toetsenbord mij niet over om de Xperia te nemen. Op internet kun je tevens een soort
plugin downloaden en deze installeert een ander toetsenbordje dat erg goed moet werken. Die optie heeft voor mij de keuze voor de HTC Touch HD zeker makkelijk gemaakt. Filmpje van 'toetsenbordje':
http://nl.youtube.com/watch?v=N7VG9Tu9zLM
/quote]
Ik heb nu dit SPB toetsenbord eventjes in gebruik en ik moet zeggen, zelfs mijn mijn iets wat dikkere vingers, tiept het heerlijk weg.
Ik ben er alleen nog niet achter wat ik nu prettiger vind, het SPB keyboard (met flinke ruimte tussen de toetsen voor het misdrukken en tactile (toch?) feedback) of het compact qwerty in combinatie met T9.
Ik zit alleen met het compacte qwerty dat ik soms wel eens letters mis en dat heb je niet als je een trilling voelt bij elke toets.
Ik ben het nu door elkaar aan het gebruiken en ik vind het moeilijk om een besluit te maken.
PS: In landscape vind ik alles waardeloos types. Ik zou het liefste compact qwerty in landscape hebben zodat het lekkere grote toetsen worden maar ik kan alleen maar qwerty krijgen.
Vind ik irritant werken want die toetsen zitten nog niet op de juiste plek....