Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 133.557 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

truffel50 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 19:57:
[...]

Ultra clear van Brando. De pouch bied ook goede bescherming. Ik gebruik de stylus haast nooit.
Bedankt.
Ik heb nu nog een al "oeroude" MDA compact, daarop is goed te werken met screen protector mbv de stylus, maar met de vingers gaat het moeizaam (met nagel wil het nog wel lukken). Maar dat oudje is qua sensitiviteit niet waarschijnlijk niet te vergelijken met de nieuwere modellen.
Dit punt in combinatie met de - volgens velen - trage GPS doet me twijfelen of de HD wel zo'n goede keuze voor mij zou zijn. Had me eerst gericht op de Touch Pro, maar het grotere scherm en vooral de resolutie ervan spreken toch voor de HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 22:12:
[...]

Bedankt.
Ik heb nu nog een al "oeroude" MDA compact, daarop is goed te werken met screen protector mbv de stylus, maar met de vingers gaat het moeizaam (met nagel wil het nog wel lukken). Maar dat oudje is qua sensitiviteit niet waarschijnlijk niet te vergelijken met de nieuwere modellen.
Dit punt in combinatie met de - volgens velen - trage GPS doet me twijfelen of de HD wel zo'n goede keuze voor mij zou zijn. Had me eerst gericht op de Touch Pro, maar het grotere scherm en vooral de resolutie ervan spreken toch voor de HD.
Trage GPS??? De mijne geeft steeds een snelle fix.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 22:12:
[...]

Bedankt.
Ik heb zojuist weer mijn GPS getest (wel op de fiets maar dat moet als het goed niet uitmaken). Had binnen 10 seconden een fix en had een achterstand van ongeveer 2 meter. Heb dit nog niet getest met 120km/h maar zal dit zsm testen. Zal mijn bevindingen hier laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 22:43:
[...]

Ik heb zojuist weer mijn GPS getest (wel op de fiets maar dat moet als het goed niet uitmaken). Had binnen 10 seconden een fix en had een achterstand van ongeveer 2 meter. Heb dit nog niet getest met 120km/h maar zal dit zsm testen. Zal mijn bevindingen hier laten weten.
Na wat tweaks ruim 1 seconde vertraging @ 100km/h. Snel genoeg om geen afslagen te missen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Wow, had vandaag wat vaags met TomTom. Rijd gewoon op een rechte weg, denkt tomtom opeens dat ik midden in een park rijd, 30 meter NAAST waar ik werkelijk reed. En dat corrigeerde pas nadat ik ergens rechtsaf sloeg. Voor de test reed ik nogmaals die weg op en had ik het weer. Is dat iets van TomTom of is het de HD?

Verder heb ik nog wat kleine schoonheidsfoutjes ontdekt. Zoals de Polaris die ik hiervoor had heeft ook nu de originele HD rom een memory leak. Daarnaast valt mij ook op dat het apparaat soms heel even hapert en niet reageerd voor een seconde of 3. Sporadisch, maar soms wel hinderend.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag mijn Outlook agenda 2007 gesyncroniseerd met mijn HTC Touch HD.
Wat verschijn er op mijn scherm:
IDS_TOMORROW: De hele dag, enz
IDS_TOMORROW: 18:00 - IDS_M....
Heb een NL toestel en toch verschijnen hier Engelse woorden.
Hoe kan ik deze woorden verwijderen?
Rogerbee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
CSB schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 23:16:

Verder heb ik nog wat kleine schoonheidsfoutjes ontdekt. Zoals de Polaris die ik hiervoor had heeft ook nu de originele HD rom een memory leak. Daarnaast valt mij ook op dat het apparaat soms heel even hapert en niet reageerd voor een seconde of 3. Sporadisch, maar soms wel hinderend.
Daar heeft HTC nu een hotfix voor uitgebracht. zie eerdere posts.

citaat: Yikes schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:25:
Er is een hotfix beschikbaar voor het 3-5 seconden "freezen". Heb 'm net geinstalleerd, nog te vroeg om te zeggen of het geholpen heeft, maar ik ga er wel vanuit :)

http://www.htc.com/europe...aspx?p_id=179&cat=all

[ Voor 23% gewijzigd door truffel50 op 05-12-2008 23:33 ]

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 23:12:
[...]

Na wat tweaks ruim 1 seconde vertraging @ 100km/h. Snel genoeg om geen afslagen te missen. ;)
Welke tweaks heb je uigevoerd dan? Ik merkte een seconde of 3 / 4 achterstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0stradamus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Ik heb binnen 3 seconde een fix met TomTom. Geweldig. En hij loopt ongeveer 1 seconde achter... Ik heb geen enkele tweak verder gebruikt wat betrekking heeft op de GPS, maar gebruik wel QuickGPS.

Als ik het echt allemaal van te voren wist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 21:25:
[...]

FF de volgende Cabs installeren en daarna een Soft Reset uitvoeren :

-1SdkCerts.cab
-Colored Top Bar WWE ST.cab

Mochten de icoontjes niet goed verschijnen dan onderstaande files uit het ZIP bestand naar je Windows map verplaatsen (met bv Total Commander) en laten overschrijven. Daarna een Soft Reset uitvoeren.

- icons in top panel.zip
Als ik deze iconen installeer, dan doet mijn opera browser vreemd. Elke keer als ik van portrait naar landscape roteer en weer terug, dan minimaliseert opera en zie ik de touch3D weer... Het weghalen van de iconen zorgt ervoor dat opera weer normaal doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
micheldenhaag schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:21:
Ik merk dat mn TouchFlo 3D homescreen niet ververst... vandaag staat er 'morgen' bij mn afspraken die weldegelijk vandaag zijn! Doe ik m restarten dan leest hij ze wel goed in. Doe ik iets verkeerds of mis ik een vinkje?
niemand die me kan helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Vannacht gemerkt dat als mn HD gewoon in standby op het nachtkastje ligt, opeens af en toe het display aangaat! Ik dacht dat ik een sms zou krijgen of zo, maar die bleef uit. Aardig vreemd? Vervolgens gewoon het scherm uitgezet en merkte dat een half uur later (ik sliep nog niet) weer ineens het scherm aansprong...
Iemand die dit ook heeft gehad?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
CSB schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 23:16:
Wow, had vandaag wat vaags met TomTom. Rijd gewoon op een rechte weg, denkt tomtom opeens dat ik midden in een park rijd, 30 meter NAAST waar ik werkelijk reed. En dat corrigeerde pas nadat ik ergens rechtsaf sloeg. Voor de test reed ik nogmaals die weg op en had ik het weer. Is dat iets van TomTom of is het de HD?

Klinkt als een kaartfout en niet je HD

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 16:35
DeMoN schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 12:47:
Vannacht gemerkt dat als mn HD gewoon in standby op het nachtkastje ligt, opeens af en toe het display aangaat! Ik dacht dat ik een sms zou krijgen of zo, maar die bleef uit. Aardig vreemd? Vervolgens gewoon het scherm uitgezet en merkte dat een half uur later (ik sliep nog niet) weer ineens het scherm aansprong...
Iemand die dit ook heeft gehad?
Waren er toen nog programma's (geminimaliseerd) actief? Bij mij gebeurde dat namelijk ook toen Virtual pool mobile (een spel) nog aanstond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kan ik niet (onkunde?) push email instellen van gmail op mn HD?
Ik kan de gegevens invullen volgens de gmail site, maar ik kan niet kiezen voor: Direct als er email binnenkomt.
Alleen 5 minuten en dergelijke maar niet direct.
Bij hotmail kan ik dit wel instellen.

Of gebruik ik verkeerde gegevens? Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds een paar dagen de hd binnen en ik kan alleen maar zeggen wat voor een top toestel ik het vind!
super scherm dat erg goed reageert.
touchflo3d loopt erg soepel, heb nog geen haperingen kunnen ontdekken.
websites zien er op dit scherm (typ dit bericht op mn hd) super uit!
zelfs niet ingezoomd kun je de tekst perfect lezen, zo scherp.

het enige waar ik even mee zit is dat ik emails in hotmail niet
geopend krijg.. het mailtje wordt geselecteerd, maar opent niet..
weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 14:43:
sinds een paar dagen de hd binnen en ik kan alleen maar zeggen wat voor een top toestel ik het vind!
super scherm dat erg goed reageert.
touchflo3d loopt erg soepel, heb nog geen haperingen kunnen ontdekken.
websites zien er op dit scherm (typ dit bericht op mn hd) super uit!
zelfs niet ingezoomd kun je de tekst perfect lezen, zo scherp.

het enige waar ik even mee zit is dat ik emails in hotmail niet
geopend krijg.. het mailtje wordt geselecteerd, maar opent niet..
weet iemand hier een oplossing voor?
Gebruik je de ingebouwde mailapplicatie? Zo ja, zou hij gewoon moeten openen (soms na 2 seconden) als je er op klikt...

Zo, ik heb nu een battery icon met percentages en kleuren, standaard battery icon is echt baggerslecht :).

@sklappe,

In jouw topic op XDA, als ik dan de 'clock by kongobongo' installeer, verdwijnt het onderste deel van mijn wallpaper. Oftwel, ongeveer 1/6e deel van het scherm is aan de onderkant zwart als ik die clock installeer :?. Weet jij hier iets van?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb de HTC Wired Remote Control RC E100 aangeschaft via PDA shop

Als ik hem aansluit geeft mijn HD aan: Het toestel ondersteunt de usb headset niet. Verwijder deze.

Mijn pc zegt dat ik al de laatste driver heb als ik de meegeleverde driver instaleer.
Mijn HD geeft aan dat er een probleem is opgetreden met GetDeviceInfo.exe als ik hem toch wil instaleren

Waar ligt dit aan? Mijn HD of de Headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat niet werken. De mijne ligt tot nu toe ook nutteloos in de kast.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=445413

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

arjankol schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 13:19:
[...]

Waren er toen nog programma's (geminimaliseerd) actief? Bij mij gebeurde dat namelijk ook toen Virtual pool mobile (een spel) nog aanstond.
zal er eens op letten (mocht het nogmaals gebeuren) wat er dan evt actief is, thanks :)

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 11:39
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 21:37:
[...]

Via welke site heb je dat gekeken? Naar mijn weten doet uitzending gemist, rtl gemist en filmpjes van vi.nl het niet. En was het kijken te doen ivm bufferen?
Ik keek via een stream van garnierstreaming. Op de site van tvgelderland staat alleen een flash player wat jammer genoeg niet werkt op de touch. Maar via google vond ik een rechtstreekte url die wel werkt in windows media player. Kijken ging perfect. Bufferen was om de minuut ongeveer een paar sec. Enige wat jammer is dat tijdens bufferen je scherm van full screen naar normaal gaat.

www.garnierstreamingmedia.com/asx/tvgelderland.asp

[ Voor 3% gewijzigd door SpeeDRaZoR3 op 06-12-2008 22:39 ]

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVGH
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 10:33
Ik ben nog niet zo erg blij met m'n HD, het duurt naar mijn smaak te lang om het toestel te leren kennen. Ik moet erbij zeggen dat ik nog geen ervaring met PDA's/Windows Mobile heb dus daar zal het wel aan liggen 8)7 maar je moet wel er in mijn positie wel wat voor over hebben om al die eigenaardigheidjes te leren overwinnen. Het toestel reageert soms traag, touchscreen is ongevoeliger dan ik had gedacht (hard duwen, heb al opnieuw gecalibreerd maar de minimale druk die nodig is om het kruisje te laten verplaatsen is te groot), de menu's zijn omslachtig (een knop voor simpelweg een stap terug bestaat niet, soms lukt dit met het pijltje naar links maar bij andere programma's sluit je dan gelijk het programma af), icoontjes zonder tekst waarvan niet duidelijk is wat ze doen, overal wordt onderscheid gemaakt tussen bestanden in de telefoon en in de geheugenkaart, de onderste touchknoppen zijn niet verlicht in het donker en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik heb ook concrete problemen, bijv:
- foto's die rechtop genomen zijn en op het toestel precies verkeerd gedraaid zijn.
Komen uit een Canon camera, en zijn met een lossless JPEG programma geroteerd naar de 'orientation flag' zoals in de Exif opgeslagen. Het gekke is dat dit niet overal gebeurt, terwijl de foto's op identieke wijze behandeld zijn. Hebben meer mensen dit en is hier wat aan te doen? Op andere computers/mp3-spelers worden alle foto's gewoon goed weergegeven.

- bestandsnamen die niet goed worden weergegeven, bijv "& " wordt vervangen door "_"
- adresboek verzenden vanuit m'n SE T650i via Bluetooth lukt niet, alleen per contact.
- avi's afspelen onmogelijk. Ik heb een simpel .avi bestand (640x352) gekopieerd en ik krijg de melding "kan het bestand niet afspelen" in het programma WIndows Media. Moeten de bestanden geconverteerd worden ofzo? Zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 07:34
de phone is standaard zeker niet perfect vind ik. Maar omdat het windows mobile is, is het mooi aan te passen en zijn er zeer veel programma's die de onvolkomenheden van windows mobile oplost.
Na de phone wat gecustomized te hebben, vind ik het eigenlijk best wel een goede phone. Enige grote punt is eigenlijk de accuduur. Een dag is een beetje kort.

apps die normaal gesproken niet met de vinger te bedienen zijn, zijn met andere apps wel mogelijk.
windows verkenner <--> resco explorer
windows calender <--> thumbcal
windows contact <--> icontact
windows media player <--> coreplayer
windows locking <--> s2u2

verder nog zat andere handige programma's zoals:
nodata
gyrator2

dit is ook allemaal mogelijk omdat de phone zoveel capaciteit heeft (qua geheugen en proc dan...)

na de fix van htc heb ik ook geen last meer van freezes van de phone.

verder........ misschien moet je dit niet zozeer beschouwen als een telefoon met heel veel functionaliteit, maar als een kleine compacte computer met ook een telefoonfunctie?

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
LVGH schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 22:57:
Ik ben nog niet zo erg blij met m'n HD, het duurt naar mijn smaak te lang om het toestel te leren kennen. Ik moet erbij zeggen dat ik nog geen ervaring met PDA's/Windows Mobile heb dus daar zal het wel aan liggen 8)7 maar je moet wel er in mijn positie wel wat voor over hebben om al die eigenaardigheidjes te leren overwinnen. Het toestel reageert soms traag, touchscreen is ongevoeliger dan ik had gedacht (hard duwen, heb al opnieuw gecalibreerd maar de minimale druk die nodig is om het kruisje te laten verplaatsen is te groot), de menu's zijn omslachtig (een knop voor simpelweg een stap terug bestaat niet, soms lukt dit met het pijltje naar links maar bij andere programma's sluit je dan gelijk het programma af), icoontjes zonder tekst waarvan niet duidelijk is wat ze doen, overal wordt onderscheid gemaakt tussen bestanden in de telefoon en in de geheugenkaart, de onderste touchknoppen zijn niet verlicht in het donker en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik heb ook concrete problemen, bijv:
- foto's die rechtop genomen zijn en op het toestel precies verkeerd gedraaid zijn.
Komen uit een Canon camera, en zijn met een lossless JPEG programma geroteerd naar de 'orientation flag' zoals in de Exif opgeslagen. Het gekke is dat dit niet overal gebeurt, terwijl de foto's op identieke wijze behandeld zijn. Hebben meer mensen dit en is hier wat aan te doen? Op andere computers/mp3-spelers worden alle foto's gewoon goed weergegeven.

- bestandsnamen die niet goed worden weergegeven, bijv "& " wordt vervangen door "_"
- adresboek verzenden vanuit m'n SE T650i via Bluetooth lukt niet, alleen per contact.
- avi's afspelen onmogelijk. Ik heb een simpel .avi bestand (640x352) gekopieerd en ik krijg de melding "kan het bestand niet afspelen" in het programma WIndows Media. Moeten de bestanden geconverteerd worden ofzo? Zo ja, hoe?
Waarschijnlijk raakt de HD in de war omdat jij zelf al hebt gedraaid naar de orientationflag. De HD keert ze nu dubbel: 1 x door je programma, 1 x omdat 't ook in de exif staat. Avi's afspelen met Coreplayer (ondersteund ook nog heel veel andere formaten). Contacten verzenden is idd niet zo simpel vanaf een normale telefoon, maar dat gebeurt ook tussen een SE en Samsung..

Voor vastlopertjes even de nieuwe Hotfix installeren (zie paar posts hierboven). Je kan instellen dat je een programma niet afsluit als je op kruisje drukt, touchscreen is voor mij ontzettend gevoelig juist? Probeer met het pennetje zo zacht mogelijk te drukken bij het calibreren; niet met je vinger. En het is juist toch veel handiger om onderscheid te hebben tussen geheugenkaart en intern geheugen??

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVGH
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 10:33
Ivo NL schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 23:38:
[...]

Waarschijnlijk raakt de HD in de war omdat jij zelf al hebt gedraaid naar de orientationflag. De HD keert ze nu dubbel: 1 x door je programma, 1 x omdat 't ook in de exif staat. Avi's afspelen met Coreplayer (ondersteund ook nog heel veel andere formaten). Contacten verzenden is idd niet zo simpel vanaf een normale telefoon, maar dat gebeurt ook tussen een SE en Samsung..

Voor vastlopertjes even de nieuwe Hotfix installeren (zie paar posts hierboven). Je kan instellen dat je een programma niet afsluit als je op kruisje drukt, touchscreen is voor mij ontzettend gevoelig juist? Probeer met het pennetje zo zacht mogelijk te drukken bij het calibreren; niet met je vinger. En het is juist toch veel handiger om onderscheid te hebben tussen geheugenkaart en intern geheugen??
Het gekke is dus dat dat in de war zijn niet voor elke foto gebeurt die gedraaid is in andere software (betterJPEG). In dat programma heb ik mappen met honderden foto's automatisch op deze manier lossless geroteerd en ik kan geen enkel patroon ontdekken in het draaien van mijn HTC.

Bedankt voor de tips, zal Coreplayer en die hotfix gaan uitproberen. Het is niet dat-ie vast loopt maar even freezen komt wel regelmatig voor (alsof-ie even moet nadenken, ook al lijkt een commando zo simpel), ook gebeurt er niet altijd iets terwijl je wel voelt/hoort dat je een knop ingedrukt hebt.

Ik heb met het pennetje zo zacht mogelijk gedrukt, bij elk kruisje wel een keer of 5 voordat-ie 'm pakte. Ik heb de meegeleverde screenprotector erop zitten, misschien dat dat ermee te maken heeft? Deze kreeg ik trouwens ook niet 100% netjes erop, op dezelfde manier geinstalleerd als ik altijd met Invisible shields doe (dus met die vloeistof), in de hoekjes en rond de lens en speaker zit lucht. Hopelijk komt er snel een invisible shield uit.

Ik vind dat onderscheid niet handig omdat je altijd een paar extra stappen nodig hebt om bij bestanden op de geheugenkaart te komen. :(

Uiteindelijk went alles wel maar ik had eerlijk gezegd een iets intuitiever bediening verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo vanmiddag mijn brodit active holder geinstalleerd en net de Piel Frama leather pouch besteld. 8)

Nu twijfel ik toch nog over wel of geen screenprotector. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
-CKY2K- schreef op zondag 07 december 2008 @ 02:13:
Zo vanmiddag mijn brodit active holder geinstalleerd en net de Piel Frama leather pouch besteld. 8)

je kunt het altijd proberen. Het kost maar € 9 bij screenprotector.nl.
Bevalt het niet dan haal je het eraf. Deed ik ook.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dezz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 16:46

Dezz

Dezz's Insomnia

Ik heb sinds kort ook een HTC Touch HD en deze bevalt prima, echt een top toestel! Maar ik heb een probleem: mijn internet abbo gaat pas over 3 maanden in en ik wil nu dus absoluut niet op internet komen. Het probleem is dat als ik per ongeluk op het tabblad 'weer' blijf hangen maakt de telefoon automatisch verbinding met internet.

Is er een optie om internet echt volledig uit te schakelen, zodat de telefoon nooit verbinding met internet maakt?

Beam Me Up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

ik heb ook mijn HD net binnen. super toestel!! maar ik wilde gyrator 2 installeren en daarvoor heb je net framework 3.5 voor nodig. staat er allemaal op maar ik krijg het niet voor elkaar om framework te installeren. ik krijg de melding "er is geen bijbehorende toepassing voor"NETCFSetup35".start eerst de toepassing ....." weet iemand wat ik hieraan moet doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dezz schreef op zondag 07 december 2008 @ 10:59:
Ik heb sinds kort ook een HTC Touch HD en deze bevalt prima, echt een top toestel! Maar ik heb een probleem: mijn internet abbo gaat pas over 3 maanden in en ik wil nu dus absoluut niet op internet komen. Het probleem is dat als ik per ongeluk op het tabblad 'weer' blijf hangen maakt de telefoon automatisch verbinding met internet.

Is er een optie om internet echt volledig uit te schakelen, zodat de telefoon nooit verbinding met internet maakt?
instelling zo wijzigen dat er onzin staat, dan kan hij geen contact maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 11:18:
hallo,

ik heb ook mijn HD net binnen. super toestel!! maar ik wilde gyrator 2 installeren en daarvoor heb je net framework 3.5 voor nodig. staat er allemaal op maar ik krijg het niet voor elkaar om framework te installeren. ik krijg de melding "er is geen bijbehorende toepassing voor"NETCFSetup35".start eerst de toepassing ....." weet iemand wat ik hieraan moet doen??
Als je de melding krijgt op je pc: bestand installeren vanaf je HD zelf. Als je de melding krijgt op je HD: bestand installeren via je PC. :+

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Dezz schreef op zondag 07 december 2008 @ 10:59:

Er is een tool van Modaco, genaamd NoData waarmee je je internet stil kan leggen. Werkt uitstekend.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 11:18:
hallo,

Om te installeren op je HD moet je het gedownloade installatie filetjes opstarten op je pc (ipv op je HD telefoon). Was mij (ook) niet duidelijk in het begin. Wel je HD aansluiten op je pc natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

micheldenhaag schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:21:
Ik merk dat mn TouchFlo 3D homescreen niet ververst... vandaag staat er 'morgen' bij mn afspraken die weldegelijk vandaag zijn! Doe ik m restarten dan leest hij ze wel goed in. Doe ik iets verkeerds of mis ik een vinkje?
Dit probleem heb ik ook. Ik had Donderdag en Vrijdag een Allday event.

Op vrijdag stond er op het Homescreen:

Vandaag "All day cursus"
Morgen: "All day cursus"

Door op vandaag te klikken ging de agenda naar Donderdag. (het was dus vrijdag!)

Zaterdag stond er Vandaag "All day Cursus" (Dit was de afspraak van vrijdag)

Erg wazig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een .cab voor handschriftherkenning voor de NL HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 11:58:
[...]

Om te installeren op je HD moet je het gedownloade installatie filetjes opstarten op je pc (ipv op je HD telefoon). Was mij (ook) niet duidelijk in het begin. Wel je HD aansluiten op je pc natuurlijk.
thx werkt perfect!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

-CKY2K- schreef op zondag 07 december 2008 @ 02:13:

Waar heb je die brodit besteld als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt hem oa op de Brodit site, Digitals Online, CoolBlue bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 12:05:
[...]

Dit probleem heb ik ook. Ik had Donderdag en Vrijdag een Allday event.

Op vrijdag stond er op het Homescreen:

Vandaag "All day cursus"
Morgen: "All day cursus"

Door op vandaag te klikken ging de agenda naar Donderdag. (het was dus vrijdag!)

Zaterdag stond er Vandaag "All day Cursus" (Dit was de afspraak van vrijdag)

Erg wazig.
yeah _/-\o_ ...we zijn al met zn 2... wij gebruiken schijnbaar als enige die agenda functie want niemand heeft er verder last van.... (of leven ze een dag terug...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Ik gebruik de agenda ook maar bij mij refresht 'ie prima...

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de agenda ook , maar het is mij 1x opgevallen, maar toen moest ik mn telefoon resetten want ut liep compleet vast.
Dus ik weet niet of die agenda nou bleef hangen vanwege de windows crash of dat het normaal is...
Afgelopen week heeft ie het wel gewoon goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn agenda is ook perfect in orde!!
maar ik heb nu een probleem met het installeren van tomtom. ik krijg Cline.dat niet op mijn SD kaart. heeft iemand hier ook last van of ben ik de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Agenda werkt bij mij ook zonder die "bug" en gebruik hem dagelijks.

TT werkt hier als een zonnetje

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/2u3yyvd.jpgAfbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/111qu5z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even ter aanvulling op mijn oplossing om Gyrator2 het scherm niet te laten draaien in de telefoon applicatie: bij mij bleek het scherm toch nog te draaien bij een inkomende oproep, wat soms heel lastig is, omdat de opneem/ophang toetsen van de HD dan opeens aan de verkeerde kant lijken te zitten...

Oplossing: nog een (leeg) Orientation event in Gyrator aanmaken, met als application: "Telefoon - inkomend". Zie ook mijn post over het gebruik van "Learn Window title" hierboven ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
TomTom werkt hier ook zonder problemen (zonder enige patches of veranderingen wat dan ook) met de VGA_Black versie. IGO8 werkt zelfs nog beter, die kan ik nog beter aanraden dan TomTom! Moet echter welk met een vervangend bestandje overschreven worden, anders werkt 'ie niet op WVGA.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af of het hier thuis hoort, maar ik zou zo eigenlijk geen andere plek weten.
Maar ik zoek een programma net zoals SPB Wireless Monitor maar dan niet voor mijn internet gebruik, maar voor het bellen, smsen en mmsen.
Zodat ik ten eerste niet hoef te kijken op een online gevalletje wat 9 van de 10 keer niet werkt en ten tweede zodat ik mijn rekening in de gaten kan houden of het wel klopt of niet.

Weet iemand zo een programma voor de HD? eventueel voor een andere resolutie mag ook want ik heb toch die wvga fix geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 22:21:
Ik vraag me af of het hier thuis hoort, maar ik zou zo eigenlijk geen andere plek weten.
Maar ik zoek een programma net zoals SPB Wireless Monitor maar dan niet voor mijn internet gebruik, maar voor het bellen, smsen en mmsen.
Zodat ik ten eerste niet hoef te kijken op een online gevalletje wat 9 van de 10 keer niet werkt en ten tweede zodat ik mijn rekening in de gaten kan houden of het wel klopt of niet.

Weet iemand zo een programma voor de HD? eventueel voor een andere resolutie mag ook want ik heb toch die wvga fix geïnstalleerd.
PowerSms

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geofra
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 23:39
Het probleem met de Agenda heb ik ook. Zeer vervelend, maar kwam erachter dat wanneer ik dat agenda item open en dan bewerk (hoef ik niet eens iets te wijzigen, alleen dat scherm even openen) hij dat het home-screen weer aanpast.

Verder werkt ook hier TomTom als een trein! En met het mooie scherm is het werkelijk een feest om naar te kijken! :) Lekker veel detail!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie dat truffel me al voor is ;)

Power SMS

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/i3wg2e.jpgAfbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/rtlqf9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickkie55
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-08 18:12
Ik kan een nieuw toestel uitkiezen.

Nu zit ik alleen te twijfelen tussen een HTC Touch Pro of een HTC Touch HD.
Kunnen jullie eens vertellen waarvoor jullie zullen kiezen en waarom? Misschien helpt dit mij om een keuze te gaan maken.

Ik sms regelmatig en ik surf ook regelmatig op het internet met me huidige Nokia N82.

En nog een korte vraag: Ik heb even een HTC Touch Pro geleend om deze te proberen. Is het (scherm)toetsenbord op de HD net zo groot als op de PRO? Of kan deze ook een kwartslag draaien?

Alvast bedankt !

18.090 Wp | 60Heatpipes | Auer Edel eau 270ltr | Panasonic J 9kW | Mitsubishi HI 5kW | 3 x Fujitsu General 2,5kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ze beide. Als je meer SMS't / emailt zou ik je de Pro aanraden. Mijn persoonlijke ervaring is dat een hardwarematig TB fijner en sneller typt dan een TB op het scherm. Het surfen op het grote scherm van de HD is een verademing (je hoeft niet zveel te scrollen). Het scherm van de pro voldoet ook wel maar is uiteraard kleiner. Maar aangezien je een N82 hebt is dat niet zo'n grote overgang. Ik vind zelf het standaard toetsenbordje niet fijn werken op de HD. Heb daarom ook "Resco Keyboard" (toetsen zitten wat verder uit elkaar) erop gezet. je kunt het scherm draaien met behulp van bv Gyrator2 in je sms of mail menu. Er zit uiteraard wel wat verschil in formaat dus het ligt eraan wat jij fijner vind. Ga bv eens naar een telecomwinkel en vraag of je ze beide ff mag vergelijken.

Van links naar rechts boven naar onder : Resco Keyboard, Volledige Qwerty, Compacte Qwerty, Toetsenblok van telefoon.

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/2djtkj7.jpgAfbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/2cwl7cw.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/14ux4jk.jpgAfbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/ei4dc8.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2008 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even zitten zoeken, maar kon er niets over vinden.
Sinds gisteren gaat mijn toetsenbord op mijn HD alleen nog maar op compacte qwerty invoermethode
Ook al ga ik ga ik naar instellingen => invoer en dan volledig qwerty als ik daarna ok klik en weer naar invoer ga staat deze gewoon weer op compact.....
Enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF op keyboard menu drukken > Andere invoermethodes > Opties > Invoer methode > Vul daar de Keyboard naar keuze toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer leuk programma voor sms, alleen kun je er geen kosten aan hangen (zoveel berichtjes * kosten per bericht is niet zo moeilijk maar had leuker geweest dat het erbij had gestaan)

Dus hoeveel sms per periode en dat je kosten per sms kan instellen
en dat ook voor bellen en mms.
Volgens mij is het er nog niet, een slim iemand hier die het effetjes maakt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 23:46:
FF op keyboard menu drukken > Andere invoermethodes > Opties > Invoer methode > Vul daar de Keyboard naar keuze toe.
Hm zit te zoeken waar ik nog meer de invoermethode kan veranderen.
Als ik in mail/sms/internet zit en me keyboard open dan zie ik nergens een menu om het te veranderen.
De enigste plaats die ik zie is start > instellingen > invoer en dan op volledig zetten.
Maar dan gaat die dus steeds weer naar compact...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickkie55
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-08 18:12
Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 23:41:
Heb ze beide. Als je meer SMS't / emailt zou ik je de Pro aanraden. Mijn persoonlijke ervaring is dat een hardwarematig TB fijner en sneller typt dan een TB op het scherm. Het surfen op het grote scherm van de HD is een verademing
Bedankt voor je reactie! Ik ga morgen gelijk even langs een telecom winkel om te vragen. Bedankt !

18.090 Wp | 60Heatpipes | Auer Edel eau 270ltr | Panasonic J 9kW | Mitsubishi HI 5kW | 3 x Fujitsu General 2,5kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Heb ze beide. Als je meer SMS't / emailt zou ik je de Pro aanraden. Mijn persoonlijke ervaring is dat een hardwarematig TB fijner en sneller typt dan een TB op het scherm. Het surfen op het grote scherm van de HD is een verademing (je hoeft niet zveel te scrollen). Het scherm van de pro voldoet ook wel maar is uiteraard kleiner. Maar aangezien je een N82 hebt is dat niet zo'n grote overgang. Ik vind zelf het standaard toetsenbordje niet fijn werken op de HD. Heb daarom ook "Resco Keyboard" (toetsen zitten wat verder uit elkaar) erop gezet. je kunt het scherm draaien met behulp van bv Gyrator2 in je sms of mail menu. Er zit uiteraard wel wat verschil in formaat dus het ligt eraan wat jij fijner vind. Ga bv eens naar een telecomwinkel en vraag of je ze beide ff mag vergelijken.

Van links naar rechts boven naar onder : Resco Keyboard, Volledige Qwerty, Compacte Qwerty, Toetsenblok van telefoon.

[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Mis je op het resco kb niet de 'pijltjes toetsen' ? Geeft resco wel haptic feedback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ze ook allebei, wat ik mee zou wegen is dat de geluidskwaliteit van de Touch HD stukken beter is dan de Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Bij PDAplus heb ik mijn brodit houder besteld (@vorige pagina ergens).

Tevens is het scherm gedeelte van Zaggs invisible shield nu te bestellen op hun eigen site. Aangezien ik zelf geen full body hoef heb ik hem net besteld. 10$ met 20% kortings coupon (google is je vriend ;)).

http://www.zagg.com/invis...-covers-skins-shields.php

[ Voor 15% gewijzigd door -TheNose- op 08-12-2008 10:46 . Reden: Link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 18:13

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Ik heb ook dat agenda probleempje. Ook een probleempje bij 1 mailaccount dat de telefoon blijft beweren dat ik een ongelezen mailtje heb. Maar voor de rest een hele fijne telefoon.

Twijfel alleen wel eens als ik thuis ben en via Wifi ben geconnect, of hij dan ook die verbinding gebruikt om te internetten. Vind het vaak niet al te snel...

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Ik heb een ander probleem welke uiterst vervelend is. Sinds 2 dagen is mijn HD niet vooruit te branden wat betreft het uitlezen van de storage card. Ik heb geprobeerd de kaart via een kaartlezer te benaderen en dat gaat wel. Hij is wel net zo traag als in mijn HD. Zou het kaartje defect kunnen zijn? Het is de standaard 8 GB die erbij geleverd werd. Ik heb trouwens maar 2,5 gb in gebruik dus het kan niet zijn dat ie vol zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-05 00:58

[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Waar heb jij de Resco Keyboard vandaan?
Die ziet er erg netjes uit, en lijkt een beetje op die van de iphone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
M-AH schreef op maandag 08 december 2008 @ 12:25:
[...]

Altijd weer het vergelijk met de heilige Iphone. 8)7
De Iphone is een inferieur stukje hardware vergeleken met een Touch HD mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

-CKY2K- schreef op maandag 08 december 2008 @ 12:51:
[...]

Beetje jammer dat de iPhone wel volledig de hardware aan kan spreken en de HD niet en dat o.a. daardoor de iPhone 100x soepeler aanvoelt.

En ja ik bezit een HD en heb veel ervaring met de iPhone (een goeie maat heeft hem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 03-09 19:59
[...]

We hebben het niet over de hardware, maar de software. En die is niet inferieur.. :P

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Dat aanspreken van de hardware is een kwestie van tijd (de iphone heeft inmiddels alweer wat updates gehad), maar goed jullie snappen toch wel wat ik bedoel? Zelfs een keyboard wordt heilig verklaard omdat het bij de iphone er op een bepaalde manier uitziet. SPB maakte al langer dit soort touch keyboards al ver voor de iphone bestond (fullscreen keyboard anyone?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 08:59
Ik heb net mijn Touch HD binnen maar ik kom niet eens langs het uitlijnen van het scherm bij de eerste keer opstarten..... Ik heb al een soft reset geprobeerd en een hard reset werkt niet want dan gaat het toestel simpelweg uit bij het indrukken van de aan/uit knop.
Bij het uitlijnen gaat het kruije weer naar het midden bij het aanraken van de 4de hoek en begint het hele procces weer opnieuw.
Iemand een idee hoe ik verder kom?

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
[...]

Wat ben je aan het zeuren man, ik zeg alleen dat hij er op lijkt, en ja jammer maar waar. Het keyboard van de iphone werkt gewoon lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
The_Thijs© schreef op maandag 08 december 2008 @ 14:18:
Ik heb net mijn Touch HD binnen maar ik kom niet eens langs het uitlijnen van het scherm bij de eerste keer opstarten..... Ik heb al een soft reset geprobeerd en een hard reset werkt niet want dan gaat het toestel simpelweg uit bij het indrukken van de aan/uit knop.
Bij het uitlijnen gaat het kruije weer naar het midden bij het aanraken van de 4de hoek en begint het hele procces weer opnieuw.
Iemand een idee hoe ik verder kom?
Het zijn niet gewoon 4x drukken, het is drukken tot de software zegt dat je klaar bent. Dit kan wel eens 10x zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
M-AH schreef op maandag 08 december 2008 @ 14:53:
[...]

Wat ben je aan het zeuren man, ik zeg alleen dat hij er op lijkt, en ja jammer maar waar. Het keyboard van de iphone werkt gewoon lekker.
Overal op mobile device forums duikt de iphone op, jij was gewoon de bekende druppel. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

helemaal mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M-AH schreef op maandag 08 december 2008 @ 14:55:
[...]

Het zijn niet gewoon 4x drukken, het is drukken tot de software zegt dat je klaar bent. Dit kan wel eens 10x zijn.
je moet inderdaad heel precies zijn, en zeker de stylus gebruiken, niet met de vingers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
geofra schreef op zondag 07 december 2008 @ 22:38:
Het probleem met de Agenda heb ik ook. Zeer vervelend, maar kwam erachter dat wanneer ik dat agenda item open en dan bewerk (hoef ik niet eens iets te wijzigen, alleen dat scherm even openen) hij dat het home-screen weer aanpast.

Verder werkt ook hier TomTom als een trein! En met het mooie scherm is het werkelijk een feest om naar te kijken! :) Lekker veel detail!
Ik heb met HTC europe hierover gebeld. De programmeur aldaar adviseerde me een hard reset te doen om deze agendabug op te lossen. Ik heb ned rom 1.14.404.3 >>> jullie met hetzelfde probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CSB schreef op maandag 08 december 2008 @ 12:18:
Ik heb een ander probleem welke uiterst vervelend is. Sinds 2 dagen is mijn HD niet vooruit te branden wat betreft het uitlezen van de storage card. Ik heb geprobeerd de kaart via een kaartlezer te benaderen en dat gaat wel. Hij is wel net zo traag als in mijn HD. Zou het kaartje defect kunnen zijn? Het is de standaard 8 GB die erbij geleverd werd. Ik heb trouwens maar 2,5 gb in gebruik dus het kan niet zijn dat ie vol zit.
Heb je de SD Tune up van tnyynt al geprobeerd? Ik had eerst ook een erg trage SD kaart maar na de fix gaat het stukken beter :)

zie:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=446366

onderaan de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:45
Mijn telefoon wordt maar niet gevonden door activesync :(

Wat ik al heb gedaan is:

Virusscanner uitzetten
Firewall uitzetten

Op de telefoon de optie "Enable faster data synchronization" uitvinken (dan herkent activesync de HD helemaal niet)

Iemand nog meer suggesties? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 15:34:
[...]

je moet inderdaad heel precies zijn, en zeker de stylus gebruiken, niet met de vingers
Juist met de vingers, zodra je de stylus gebruikt voor calibratie en daarna je vingers gaat gebruiken voor de interface klik je al heel snel op iets verkeerds.

Advies van mij is dus, gebruik je vingers, en druk heel zachtjes en hou je vinger op het kruis tot deze verspringt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 15:42:
[...]

Heb je de SD Tune up van tnyynt al geprobeerd? Ik had eerst ook een erg trage SD kaart maar na de fix gaat het stukken beter :)

zie:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=446366

onderaan de TS.
Thanks. Even geprobeerd, maar ik denk dat mijn kaartje gewoon corrupte data heeft. Ook mijn Vista Laptop heeft de grootste moeite om de kaart uit te lezen. Ik kan niet eens een checkdisk draaien op die kaart, dan loopt mijn hele pc vast. :S Zit denk ik niks anders op dan formatteren... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:19
Ik probeer die hotfix te installeren maar ik blijf maar de melding krijgen "please use the correct version to install this hotfix program"

Ik heb geen andere update gehad en ik kan maar 1 versie van die hotfix downloaden. Ik heb de nederlandse ROM versie. Heeft iemand enig idee?

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
GAEvakYD schreef op maandag 08 december 2008 @ 17:18:
Ik probeer die hotfix te installeren maar ik blijf maar de melding krijgen "please use the correct version to install this hotfix program"

Ik heb geen andere update gehad en ik kan maar 1 versie van die hotfix downloaden. Ik heb de nederlandse ROM versie. Heeft iemand enig idee?
Volgens XDA:
Delete the HKLM/Drivers/Builtin/Hotfix/Display_version key
:)

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Inmiddels ook een tweede case gekocht. Een rubberized hard case, ben erg benieuwd welke praktischer is, de siliconen of deze hardcase. M'n siliconen moet deze week ergens komen, zal dan klein verslagje plaatsen.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

micheldenhaag schreef op maandag 08 december 2008 @ 10:33:
[...]

Mis je op het resco kb niet de 'pijltjes toetsen' ? Geeft resco wel haptic feedback?
Pijltjes toetsen gebruik ik bij het standaard TB niet. Geen Haptic Feedback, wel een geluidje en er springt telkens een pop-up met de letter/cijfer die je typt
M-AH schreef op maandag 08 december 2008 @ 12:25:
[...]

Bij Resco... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geofra
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 23:39
micheldenhaag schreef op maandag 08 december 2008 @ 15:42:
[...]

Ik heb met HTC europe hierover gebeld. De programmeur aldaar adviseerde me een hard reset te doen om deze agendabug op te lossen. Ik heb ned rom 1.14.404.3 >>> jullie met hetzelfde probleem ook?
Ik heb hier dezelfde versie. Maar een hard reset lijkt mij geen goede oplossing, dan ben ik alle instellingen en programma's kwijt. En daarnaast lijkt mij dat de fout in de software zit en dus wel even weg is met een hardreset, maar wanneer je je agenda weer gaat gebruiken komt hij vanzelf weer naar boven.

Het is even niet anders, het is maar even wachten op een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zelf niet helemaal tevreden met mijn Pielframa Case. Het materiaal en de afwerking zijn perfect op enkele punten na :
De camera- , speaker- en lichtsensor opening zitten niet precies op de plek waar ze zouden moeten zitten. Wel een dikke minpunt voor zo'n dure case :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkoenen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-07 09:28
Ik heb een Stowaway keyboard gekocht (Axim Executive Keyboard for Dell by Think Outside). Werkt helemaal geweldig, alleen de keyboard mapping is niet goed. Dat wil zeggen, op het keyboard zit bijv. de @ onder de rechter FN toets (RFn) + A, maar als ik de @ wil tikken, moet ik RFn+2 doen... Nu heb ik al een mail gestuurd aan iGo, maar die stuurt me door naar Dell.. Dell geeft geen antwoord, om over de helpdesk maar te zwijgen. Die willen alleen helpen als je een Service Tag hebt, maar zo'n keyboard heeft geen service tag.. nou, dat gaat er bij de helpdesk niet in.

Dus.. Eén van de files heet StwyIntl.kbd en lijkt voor de layout te zijn... weet iemand hoe ik die (met freeware) kan editten? Wie herkent dit probleem en heeft een oplossing?

/* EDIT : Niet meer nodig.. interne HID BlueTooth uitgeschakeld, toen nam de driver het over en was het OKEE.

[ Voor 7% gewijzigd door kkoenen op 08-12-2008 20:39 ]

Work at Red Hat - views are my own. Let's connect on Twitter (@keeskoenen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jixzle
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-08 11:26

Ik probeer de hotfix al een paar dagen te downloaden vanaf de htc site maar ik krijg steeds een 404 error.
Heeft iemand de cab of exe voor mij?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:19
Super, dat was de oplossing. Bedankt.
Jixzle schreef op maandag 08 december 2008 @ 20:23:

Ik probeer de hotfix al een paar dagen te downloaden vanaf de htc site maar ik krijg steeds een 404 error.
Heeft iemand de cab of exe voor mij?

Alvast bedankt.
Ik heb hem even snel voor je op mijn website gezet:
http://rik.ordelman.org/tmp/_HTC Touch HD_TouchHD system.exe

[ Voor 20% gewijzigd door GAEvakYD op 08-12-2008 20:35 ]

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07 14:41
Via deze link kun je de hotfix binnenhalen:
http://www.megaupload.com/nl/?d=C90NHEAA

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 08:00
-CKY2K- schreef op maandag 08 december 2008 @ 10:43:
Bij PDAplus heb ik mijn brodit houder besteld (@vorige pagina ergens).

Tevens is het scherm gedeelte van Zaggs invisible shield nu te bestellen op hun eigen site. Aangezien ik zelf geen full body hoef heb ik hem net besteld. 10$ met 20% kortings coupon (google is je vriend ;)).

http://www.zagg.com/invis...-covers-skins-shields.php
Ik ben benieuwd wat je ervaring is, en of hij daadwerkelijk beter als de bijgeleverde screenprotector.
Zou je je ervaringen kunnen posten als je hem hebt?

[ Voor 4% gewijzigd door allard_070 op 08-12-2008 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jixzle
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-08 11:26
Via deze link kun je de hotfix binnenhalen:
http://www.megaupload.com/nl/?d=C90NHEAA
Ik heb hem gedowned en ga hem testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 19:10
Ik heb gister mijn Cache-tweaks een stukje teruggedraaid naar de door de ACT3 aanbevolen instellingen, i.p.v. de instellingen die op de tweaklijst staan. Merk meteen een snelheidsvermindering, maar hiervoor had ik na 24uur zo'n 73% van m'n RAM vol. :/ Ook nu, zonder echte programma's open zit ik op 69%..

Mijn accu blijft ook maar leeglopen, vandaag niet zoveel gebruikt en hij zit op de helft ongeveer, na een ruime 12 uur van de lader af. Als er een nieuwe Roms komen, geef ik 'm een harde reset denk ik..

Overigens, heb nog steeds de vraag of jullie die laag plastic van 't scherm hebben (durven) trekken. De meegeleverde screenprotector houdt de videocamera open, bij mij is dus de hele voorkant fabrieks-af egaal. Alleen over de speaker zit niets, maar het scherm, de knoppen de camera zijn allemaal bedekt met die laag plastic. D'r zit dus ook ruimte tussen die plak plastic en het midden van het touchscreen bij mij, en dat is enorm irri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
IceEyz schreef op maandag 08 december 2008 @ 21:35:
Ik heb gister mijn Cache-tweaks een stukje teruggedraaid naar de door de ACT3 aanbevolen instellingen, i.p.v. de instellingen die op de tweaklijst staan. Merk meteen een snelheidsvermindering, maar hiervoor had ik na 24uur zo'n 73% van m'n RAM vol. :/ Ook nu, zonder echte programma's open zit ik op 69%..

Mijn accu blijft ook maar leeglopen, vandaag niet zoveel gebruikt en hij zit op de helft ongeveer, na een ruime 12 uur van de lader af. Als er een nieuwe Roms komen, geef ik 'm een harde reset denk ik..

Overigens, heb nog steeds de vraag of jullie die laag plastic van 't scherm hebben (durven) trekken. De meegeleverde screenprotector houdt de videocamera open, bij mij is dus de hele voorkant fabrieks-af egaal. Alleen over de speaker zit niets, maar het scherm, de knoppen de camera zijn allemaal bedekt met die laag plastic. D'r zit dus ook ruimte tussen die plak plastic en het midden van het touchscreen bij mij, en dat is enorm irri.
Haha ik heb ook dat 'ie iets meer indrukt in het midden dan bij de rand, maar totaal niet hinderlijk. Die moet je er echt NIET aftrekken want dan ligt je scherm open :')

Wat bedoel je met 'fabrieks-af egaal'? Dat alles plat is aan de voorkant? Maar da's bij iedereen zo ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Ivo NL op 08-12-2008 21:39 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je meerdere hotmail e-mail accounts toevoegen bij je mail accounts?
Ik heb er nu eentje met succes toegevoegd, en nu wil ik een ander hotmail adres toevoegen (degene waar ook mijn msn-messenger aangekoppeld zit) maar als ik deze wil toevoegen wordt ik steeds doorgesluist naar de homepage van Windows Live Mobile...

Als ik Msn Messenger wil instellen kan ik helaas nu ook alleen nog maar mijn eerste (niet werkende) hotmail account instellen..

Iemand een oplossing hiervoor :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:44
IceEyz schreef op maandag 08 december 2008 @ 21:35:

Volgens mij is er iets niet goed bij de jouwe dan, want bovenstaand verhaal heb je volgens mij wel eens opgeschreven. Mijn speakertje is ook 'open'. De rest is egaal zoals jij het noemt. Maar wel zo strak egaal dat ik niet eens durf te zeggen of dat dat plastic is. Volgens mij kun je daar niks van aftrekken hoor. En ruimte ertussen? Echt, ik snap je niet en daarom denk ik dat er bij jou gewoon iets niet goed is. Maak er eens een foto van dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
Ivo NL schreef op maandag 08 december 2008 @ 21:38:
Haha ik heb ook dat 'ie iets meer indrukt in het midden dan bij de rand, maar totaal niet hinderlijk. Die moet je er echt NIET aftrekken want dan ligt je scherm open :')

Wat bedoel je met 'fabrieks-af egaal'? Dat alles plat is aan de voorkant? Maar da's bij iedereen zo ;)
Beh, echt? Probeer 't nog eens..? :Y)

Waarom plakt dat ding dan ook niet in het midden. Het idee dat ik hier nog een screenprotector overheen doe.. Ik ga d'r nog een paar keer met een bankpas overheen, wil dat wel echt weg hebben...

Foto wil ik telkens maken, maar dan is er weer geen fototoestel.. |:(
En dan koop je een mobiel met 5MP camera, moet je weer een foto van dat ding zelf hebben 8)7.

[ Voor 11% gewijzigd door IceEyz op 08-12-2008 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

IceEyz schreef op maandag 08 december 2008 @ 21:47:
[...]

Waarom plakt dat ding dan ook niet in het midden. Het idee dat ik hier nog een screenprotector overheen doe.. Ik ga d'r nog een paar keer met een bankpas overheen, wil dat wel echt weg hebben...

En dan koop je een mobiel met 5MP camera, moet je weer een foto van dat ding zelf hebben 8)7.
Ik kan me echt niet voorstellen wat jij nou bedoelt met die extra laag, ik heb dat totaal niet :S
Screenprotector gebruik ik sowieso niet, gewoon een beetje opletten hoe je met je toestel omgaat is in mijn geval wel voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
IceEyz schreef op maandag 08 december 2008 @ 21:47:
[...]

Je beschrijving is echt vaaaag :+ Buiten je screenprotector zit er echt niks maar dan ook echt niks extra's op je scherm..

[ Voor 7% gewijzigd door Ivo NL op 08-12-2008 22:33 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
Morgen ritsel ik een camera en zal ik proberen om 't te laten zien.

Simpelweg gezegd, (ik iets simpel zeggen?!? :+), het midden van het scherm is een spons. Dus in het midden van het scherm moet eerst een milimeter lucht worden weggedrukt voordat er getouched wordt.

Ook als je aan het tekenen bent, krijg je onverwachte respons op andere plekken, omdat er een soort van golf ontstaat...

Snappie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceEyz schreef op maandag 08 december 2008 @ 23:09:

Simpelweg gezegd, (ik iets simpel zeggen?!? :+), het midden van het scherm is een spons. Dus in het midden van het scherm moet eerst een milimeter lucht worden weggedrukt voordat er getouched wordt.

Ook als je aan het tekenen bent, krijg je onverwachte respons op andere plekken, omdat er een soort van golf ontstaat...

je hebt toch niet toch de fabrieksbescherming er nog op zitten. Of heb je de "glaslaag" er met geweld afgetrokken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micr0mega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 08:07
IceEyz schreef op maandag 08 december 2008 @ 23:09:

Ik snap precies wat je bedoeld. Ik heb hetzelfde ervaren. Alleen heb ik direct toen ik het toestel uitpakte de meegeleverde screenprotector aangebracht (zodat er geen stof of viezigheid tussen kwam). Zo goed als luchtbel vrij, leverde geen enkel probleem op hier (een van 1 bij 1 mm tussen de home en terug knop...). Toch had ik het idee dat er een luchtbel in het midden van het scherm zat, omdat je inderdaad even één mm (minder zelfs denk ik) moet doordrukken voordat je het contact maakt waarop de telefoon reageert. Het is vooral de onderste helft van het scherm. Het is met het blote ook ook niet detecteerbaar, maar als je er op drukt, zie je de reflectie van de omgeving krom trekken. Als ik dit op het bovenste deel bekijk, zit je niks van de reflectie veranderen door het indrukken (met stylus). Ik heb me er inderdaad ook een beetje aan geïrriteerd, maar denk niet dat ik em hier voor ga ruilen ;)

Verder ben ik best tevreden met dit toestel. Ik had een Mio A701 hiervoor, met wimo 6.1 rom, en deze is toch een heel stuk sneller. En nu heb ik eindelijk wifi, hsdpa en een mega scherm :)

Ik heb al aardig wat van de hier opgesomde tweaks uitgevoerd. Ik merk wel dat gyrator regelmatig een soort van vast loop. Dan wil ik die mooie feature aan iemand laten zien, en dan doet het programma niks meer... Bij orientation staat dan ook <orientation> in plaats van Landscape of Portrait. Heeft iemand anders ook zoiets ondervonden?

Verder heb ik ontdekt dat coreplayer bij video "slechts" maximaal 1008 verticale beeldlijnen ondersteund, ik wilde toch ff die 720p film proberen, ging helaas niet door :+ Had toch niet verwacht dat het überhaupt soepel zou lopen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterpower
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:30
Kurvers schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:53:
Mijn telefoon wordt maar niet gevonden door activesync :(

Wat ik al heb gedaan is:

Virusscanner uitzetten
Firewall uitzetten

Op de telefoon de optie "Enable faster data synchronization" uitvinken (dan herkent activesync de HD helemaal niet)

Iemand nog meer suggesties? :S
Ik heb al 3 weken hetzelfde probleem. Mijn telefoon wordt wel herkent door mijn laptop (Vista 32bits) maar niet door mijn desktop (Vista 64 bits) De 1e keer syncen lukte wel. Ik heb hetzelfde geprobeerd +
Het apparaat verwijderd uit de apparaatbeheer + Windows mobile apparaatbeheer verwijderd en opnieuw geinstalleerd en daarna het apparaat weer aangesloten. Geen succes. :(

AMD Ryzen 7800X3D | MSI RTX 4090 Suprim | Asus Tuf Gaming X670E plus | Corsair Vengeance RGB 2x 32Gb 6000 | NZXT H7 Flow black | Corsair RM1000x | NZXT Kraken Elite 360

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.