SPB Mobile shell werkt ook niet op de Touch HD ;-) En is inderdaad zwaar overbodig met aanwezigheid van touchflo3d
Zucht, kwam er net achter dat ik een tijdje niet bereikbaar was. Mensen die mij belden kregen mijn voicemail aan de lijn. Via sms kom ik erachter dat ik voicemails heb. Het gekke is dat ik zelf wel gesprekken kon maken. Na een herstart werkte het weer naar behoren, maar dit is niet echt vertrouwenswekkend..... vooral omdat je zelf niet door hebt dat je niet bereikbaar bent. Is dit iets specifieks van windows mobile of meer van de hd?
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Anoniem: 272561
Ik had vroeger hetzelfde probleem. Bij mij kwam het doordat ik fullscreen foto's had ingeschakel bij het opgebeld worden.
Dit was met het prg Photocontacts van SPB, doch met het prg van S2U2 heb ik het ook al eens ervaren.
Misschien draai jij ook wel zoiets...
Dit was met het prg Photocontacts van SPB, doch met het prg van S2U2 heb ik het ook al eens ervaren.
Anoniem: 258500
NL uitleg : AAPAnoniem: 276704 schreef op zondag 23 november 2008 @ 11:44:
Heb de HD nu een paar dagen en ben al behoorlijk aan het stoeien (lees spelen).
Paar vragen echter:
* Is het mogelijk om je eigen woonplaats toe te voegen aan de lijst woonplaatsen bij weer ?
mijn woonplaats komt wel voor op site van accuweather zelf namelijk.
* Hoe leg ik de link van muziek in het Flo menu naar de opslagkaart ?
Geweldig toestel !!
FF via de WM speler je bibliotheek vernieuwen en evt in je TF3D speler een playlist maken (wil je je evt MP3 ringtones niet afspelen). Plaatjes aan je album/mp3 toevoegen kun je bv met MP3 tag.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 258500 op 23-11-2008 23:15 ]
spb niet, maar heb wel s2u2 erop gezet. misschien toch maar eraf halen..... het was wel een leuke bijkomstigheid.... beetje jammer....Anoniem: 272561 schreef op zondag 23 november 2008 @ 23:08:
Ik had vroeger hetzelfde probleem. Bij mij kwam het doordat ik fullscreen foto's had ingeschakel bij het opgebeld worden.
dank je.Anoniem: 276704 schreef op zondag 23 november 2008 @ 21:23:
Voor de liefhebbers nog wat software:
http://www.1800pocketpc.com/
en
http://www.freewarepocketpc.net/
Veel plezier !!
zoals deze: http://www.freewarepocket...nload-gremote-gmouse.html
Heb ik laatst gedemonstreerd gezien, ga het nu zelf proberen.
Is wel heel cool: je HTC HD als (draadloze) muis voor je beeldscherm
Het kan me niet schelen dat ik een lemming ben.... ik -- ga -- niet.
Nee, als je het weer opent wordt je gevraagd om zelf eventjes het weerbericht voor de komende dagen in te typen.Anoniem: 279801 schreef op zondag 23 november 2008 @ 18:59:
Ik wil er binnekort ook een gaan aanschaffen, heb alleen nog een paar korte vragen:
- Om het weer binnen te halen, gaat dit via internet of hoe.... ? (aparte kosten?)
Duh, wat denk je zelf waar het vandaan komt?
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
De eerste keer dat ik dit probleem heb geconstateerd was een MDA Compact icm T-Mobile. Tegenwoordig heb ik een andere Windows Mobile en dezelfde T-Mobile abbo. Nog steeds problemen met ontvangst.Mouki_9 schreef op zondag 23 november 2008 @ 22:43:
Zucht, kwam er net achter dat ik een tijdje niet bereikbaar was. Mensen die mij belden kregen mijn voicemail aan de lijn. Via sms kom ik erachter dat ik voicemails heb. Het gekke is dat ik zelf wel gesprekken kon maken. Na een herstart werkte het weer naar behoren, maar dit is niet echt vertrouwenswekkend..... vooral omdat je zelf niet door hebt dat je niet bereikbaar bent. Is dit iets specifieks van windows mobile of meer van de hd?
Bij klantenservice aangegeven, maar zij kunnen het probleem niet reproduceren, dus er wordt niks gedaan.
Zijn er mensen die eerst en diamond hadden en nu een HD hebben?
Ik kan binnenkort mijn abbo verlengen en sta dus voor de keuze: Diamond voor 59 euro of HD voor 169
Daarom enkele vragen:
Past de HD wel goed in je broekzak en moet er een zakje omheen?(ivm beschadiging oid)
Bij het smsen gebruik ik momenteel de 5-wegs knop veel op m'n touch dual om van woord te wisselen, hoe werkt dit op de HD? Ik sms ong 10x per dag dus dit is wel belangrijk voor mij.
Zijn er andere verschillen? is de aanraakgevoeligheid van de HD bijv beter dan de TD, zit er snelheidsverschil in de touchflo tussen de 2 (met nieuwste roms uiteraard)
En kan er wel goed films worden bekeken op de HD ivm de hoge resolutie en de kracht v/d processor?
Kortom: is de 110 euro extra de telefoon wel waard?
Ik kan binnenkort mijn abbo verlengen en sta dus voor de keuze: Diamond voor 59 euro of HD voor 169
Daarom enkele vragen:
Past de HD wel goed in je broekzak en moet er een zakje omheen?(ivm beschadiging oid)
Bij het smsen gebruik ik momenteel de 5-wegs knop veel op m'n touch dual om van woord te wisselen, hoe werkt dit op de HD? Ik sms ong 10x per dag dus dit is wel belangrijk voor mij.
Zijn er andere verschillen? is de aanraakgevoeligheid van de HD bijv beter dan de TD, zit er snelheidsverschil in de touchflo tussen de 2 (met nieuwste roms uiteraard)
En kan er wel goed films worden bekeken op de HD ivm de hoge resolutie en de kracht v/d processor?
Anoniem: 281584
Weet iemand of er problemen zijn met Windows LIVE wat standaard op de HD zit? Ik krijg met geen mogelijk mijn ID gesynchroniseerd ik blijf maar de boodschap houden dat er geen verbinding is terwijl die er wel is.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 281584 op 24-11-2008 12:13 ]
Welke provider heb je?Anoniem: 281584 schreef op maandag 24 november 2008 @ 12:12:
Weet iemand of er problemen zijn met Windows LIVE wat standaard op de HD zit? Ik krijg met geen mogelijk mijn ID gesynchroniseerd ik blijf maar de boodschap houden dat er geen verbinding is terwijl die er wel is.
Lees en bekijk eens wat reviews. Al je vragen kunnen makkelijk beantwoord worden. Behalve je laatste vraag, of iets een bepaald bedrag waard is is zeer persoonsgebonden.Fitz schreef op maandag 24 november 2008 @ 11:44:
Zijn er mensen die eerst en diamond hadden en nu een HD hebben?
Daarom enkele vragen:
Heb het afgelopen weekend goed kunnen spelen met GPS & Tomtom 7. Heb ook QuickGPS gedraaid. Mijn ervaring is dat TomTom niet meteen een fix krijgt. Als je naar de satelliet-info kijkt (interne ontvanger of blutooth maakt niet uit) dan heeft ie even een fix (coordinaten zichtbaar, balkjes blauw, snelheid), maar 3-4 sec later is het weer weg.
Start ik de HTC GPS Tool op, dan heb ik vrij snel een fix en als ik dan TT7 opstart heb ik ook meteen een fix...
Start ik de HTC GPS Tool op, dan heb ik vrij snel een fix en als ik dan TT7 opstart heb ik ook meteen een fix...
*insert signature here
dit is dan mijn eerste wm toestel, maar daarvoor voornamelijk se toestellen en heb daar nooit problemen mee gehad. KPN is de provider trouwens.o0sYkOo0o schreef op maandag 24 november 2008 @ 10:44:
[...]
De eerste keer dat ik dit probleem heb geconstateerd was een MDA Compact icm T-Mobile. Tegenwoordig heb ik een andere Windows Mobile en dezelfde T-Mobile abbo. Nog steeds problemen met ontvangst.
Bij klantenservice aangegeven, maar zij kunnen het probleem niet reproduceren, dus er wordt niks gedaan.
Het probleem van Gsen is dat je Touch HD gigantisch traag ervan wordt. Wat ik gemerkt heb na het opstarten van Gsen:Anoniem: 196721 schreef op zondag 23 november 2008 @ 16:32:
[...]
daar zou ik graag aan willen toevoegen:...
- Gyrator2 (schijnt beter te zijn dan GS'en)
- Opera reageerd ontzettend traag.
- CorePlayer is niet meer in staat om met een fatsoenlijke framerate DiVX te encoden.
- Applicaties crashen sneller.
[ Voor 3% gewijzigd door Arx op 24-11-2008 12:53 ]
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Mocht je Vodafone gebruiken, zet dan je proxy uit bij je verbinding instellingen. Daarna werkt het als een zonnetje.Anoniem: 281584 schreef op maandag 24 november 2008 @ 12:12:
Gyrator2 start bij mij niet automatisch op; moet je dit ergens handmatig instellen oid? Er is iig geen mogelijkheid om dat te doen in de applicatie zelf.
[ Voor 14% gewijzigd door J3roen op 24-11-2008 13:05 ]
ik heb gsen niet geprobeerd, maar gyrator2 wel. Had daarvoor gekozen omdat je makkelijk in de UI de programma's kon excluden e.d. Hoefde je zelf niet in een config file te prutsen.Arx schreef op maandag 24 november 2008 @ 12:53:
[...]
Het probleem van Gsen is dat je Touch HD gigantisch traag ervan wordt. Wat ik gemerkt heb na het opstarten van Gsen:Ook al heb je hem in de exclude list staan. Gyrator2 heb ik nog niet geprobeerd.
- CorePlayer is niet meer in staat om met een fatsoenlijke framerate DiVX te encoden.
Hoi J3roen,[b]Gyrator2 start bij mij niet automatisch op; moet je dit ergens handmatig instellen oid? Er is iig geen mogelijkheid om dat te doen in de applicatie zelf.
Kopieer een link van het programma Gyrator in de directory \windows\Opstarten
en vanaf dat moment zal Gyrator automatisch opstarten.
Succes!
Timmy
[ Voor 4% gewijzigd door Timmy_01 op 24-11-2008 14:40 ]
Anoniem: 195779
Hoe kan ik de standaard protector er terug afkrijgen ? Heb hem er op gedaan maar er zitten 2 luchtbelletjes onder die ik er niet uit krijg...
Klopt. Thx.Arx schreef op maandag 24 november 2008 @ 12:53:
[...]
Het probleem van Gsen is dat je Touch HD gigantisch traag ervan wordt. Wat ik gemerkt heb na het opstarten van Gsen:Ook al heb je hem in de exclude list staan. Gyrator2 heb ik nog niet geprobeerd.
Heb GSen nu vervangen door Gyrator2.
Het kan me niet schelen dat ik een lemming ben.... ik -- ga -- niet.
EDIT: na lang kloten, is het me EINDELIJK gelukt om het aan de praat te krijgen. Ik heb geen id wat ik gedaan heb.
HELP!
Ik krijg mijn telefoon niet meer verbonden met mijn pc. Hij installeerd wel Pocket PC USB drivers, maar Windows Mobile Apparaatcentrum ziet geen verbinding, zowel niet via USB als Bluetooth. Op m'n tel zie ik bij de bluetooth instellingen ook geen services bij mijn pc
Hoe kan ik hem alsnog verbonden krijgen? Ik heb pc en htc al opnieuw opgestart, maar het was allemaal geen oplossing
Ik moet wel kiezen welke vna de drie optie ik wil kiezen als ik de USB (direct) erin steek, maar daarna reageert ie helemaal nergens op, alleen de telefoon wordt opgeladen.
HELP!
Ik krijg mijn telefoon niet meer verbonden met mijn pc. Hij installeerd wel Pocket PC USB drivers, maar Windows Mobile Apparaatcentrum ziet geen verbinding, zowel niet via USB als Bluetooth. Op m'n tel zie ik bij de bluetooth instellingen ook geen services bij mijn pc
Hoe kan ik hem alsnog verbonden krijgen? Ik heb pc en htc al opnieuw opgestart, maar het was allemaal geen oplossing
Ik moet wel kiezen welke vna de drie optie ik wil kiezen als ik de USB (direct) erin steek, maar daarna reageert ie helemaal nergens op, alleen de telefoon wordt opgeladen.
[ Voor 10% gewijzigd door rob1985 op 24-11-2008 16:23 ]
Gebruik je wel de originele HTC-kabel?robvanpraat schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:31:
HELP!
moet niks uitmaken volgens mij. Enige wat anders is op de htc originele kabel is dat er ook iets van bidirectional audio over wordt ondersteund toch?
via een normale mini usb kabeltje moet je ook kunnen syncen.
Thanks, hij start nu wel automatisch maar functioneert niet helaas. Als ik handmatig opstart daarna werkt het wel. Ik dacht zoiets gelezen te hebben op XDA dat het niet werkt. Meer mensen last van?Timmy_01 schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:17:
[...]
Kopieer een link van het programma Gyrator in de directory \windows\Opstarten
en vanaf dat moment zal Gyrator automatisch opstarten.
Heb nog even een vraag en weet niet of het al langs is gekomen?
Kun je op je telefoon uitzetten dat als je gebeld wordt je scherm dan uit gaat?
Ik probeerde gisteren met een normale mini USB te verbinden en dat werkte niet. Hij laadt wel, maar geeft geen verbinding. OS is Vista Ultimate 64bit. Wellicht dat het daarmee te maken heeft?Mouki_9 schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:46:
[...]
via een normale mini usb kabeltje moet je ook kunnen syncen.
[ Voor 10% gewijzigd door J3roen op 24-11-2008 17:36 ]
Volgens mij niet, maar je kan wel op 't home knopje drukken zodat je het scherm weer kan gebruikenBrik schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:35:
Heb nog even een vraag en weet niet of het al langs is gekomen?
Android fanboy
Anoniem: 280116
Ik heb in het register de aanpassing gedaan dat mijn SIM contacten niet meer zichtbaar zijn, maar na enige tijd staan deze er terug tussen en moet ik de waarde terug gaan aanpassen, hoe zou dit komen?
Voor in de TS (effe verzameld voor mezelf aangezien ik mijn HD deze week verwacht, effe delen dus
)
Proxy Vodafone uit
Start>Settings>Connections>Connections>Set up my proxy server>
"This network uses a proxy server to connect to the Internet"
uitvinken En msn en youtube doen het gewoon
Tips & Tweaks
http://translate.google.c...de&ie=UTF-8&sl=auto&tl=en
HD Lag Fix
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=427888
XDA HTC Blackstone Subforum
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=451
TomTom op je HD
http://nl.support.tomtom..../std_adp.php?p_faqid=9071
Proxy Vodafone uit
Tips & Tweaks
HD Lag Fix
TomTom op je HD
[ Voor 8% gewijzigd door Righteye op 24-11-2008 18:23 ]
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
Perfect!Righteye schreef op maandag 24 november 2008 @ 18:20:
Voor in de TS (effe verzameld voor mezelf aangezien ik mijn HD deze week verwacht, effe delen dus)
Proxy Vodafone uit
Tips & Tweaks
HD Lag Fix
TomTom op je HD
Android fanboy
Hebben jullie ok het probleem dat je opnieuw je WLAN wachtwoord in moet typen nadat je gesyncd hebt via USB met de computer. Volgens mij had ik zoiets ook al met een oude PPC met WM5.
Anoniem: 233718
Hij werkt op zich wel goed, (nadat ik flink moet wennen aan het altijd onhandige windows)
alleen als ik op het knopje bovenop druk, zodat het scherm uitgaat kan ik niets versturen via bluetooth naar mijn telefoon.
Dat is irritant, want als ik nu iets verstuur via mn computer moet ik wel eerst de telefoon uit mn zak halen
(luxe probleem)
Hoort dit zo? Kan dit veranderd worden?
alleen als ik op het knopje bovenop druk, zodat het scherm uitgaat kan ik niets versturen via bluetooth naar mijn telefoon.
Dat is irritant, want als ik nu iets verstuur via mn computer moet ik wel eerst de telefoon uit mn zak halen
(luxe probleem)
Hoort dit zo? Kan dit veranderd worden?
Ik heb met TomTom en iGO8 continue "GPS verbinding verbroken" In TomTom heb ik interne GPS receiver gekozen, en in iGO gewoon de autodetect.
Ik weet eerlijk gezegd niet goed welke instellingen ik moet pakken. Je hebt 2 Settings, namelijk Programs (Any program will need to communicate with this port) en die staat op COM4
En dan heb je het tabblad Hardware (the port to which the GPS is connected.) Deze moet een andere poort zijn dan die eerste. (hier kun je ook bv 4800 baud instellen.)
Ik heb natuurlijk al overaal aangezeten, dus ik weet de defaults niet meer. Hoe staat dit bij jullie?
(bij External GPS, in het Settings menu)
Ik weet eerlijk gezegd niet goed welke instellingen ik moet pakken. Je hebt 2 Settings, namelijk Programs (Any program will need to communicate with this port) en die staat op COM4
En dan heb je het tabblad Hardware (the port to which the GPS is connected.) Deze moet een andere poort zijn dan die eerste. (hier kun je ook bv 4800 baud instellen.)
Ik heb natuurlijk al overaal aangezeten, dus ik weet de defaults niet meer. Hoe staat dit bij jullie?
Anoniem: 281584
@CKY2K ik heb T-mobile met mijn p3300 had ik geen probleem hiermee.Heb pocket MSN geinstalleerd en deze werkt direct met mijn hotmail account snap niet waarom de originele livemessenger niet wil verbinden.-CKY2K- schreef op maandag 24 november 2008 @ 12:22:
[...]
Lees en bekijk eens wat reviews. Al je vragen kunnen makkelijk beantwoord worden. Behalve je laatste vraag, of iets een bepaald bedrag waard is is zeer persoonsgebonden.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 281584 op 24-11-2008 22:32 ]
Hallo,
Sinds 2 weken nu bezitter van een HD. Syncen met laptop gaat prima. Syncen met Desktop echter is 1 keer gelukt. Iedere keer als ik het nu probeer, geeft mijn HD aan dat ik activesync 4.5 of ouder dien te installeren op mijn desktop. Ik heb al geprobeerd Windows Mobile apparaatcentrum en WM Device centre driver update, te deinstalleren en vervolgens weer te herinstalleren, maar werkt echter niet. Als ik mijn HD connect als diskdrive kan ik wel op het apparaat kijken.
Iemand een idee?
Edit: OS is Vista 64bit home premium
Sinds 2 weken nu bezitter van een HD. Syncen met laptop gaat prima. Syncen met Desktop echter is 1 keer gelukt. Iedere keer als ik het nu probeer, geeft mijn HD aan dat ik activesync 4.5 of ouder dien te installeren op mijn desktop. Ik heb al geprobeerd Windows Mobile apparaatcentrum en WM Device centre driver update, te deinstalleren en vervolgens weer te herinstalleren, maar werkt echter niet. Als ik mijn HD connect als diskdrive kan ik wel op het apparaat kijken.
Iemand een idee?
Edit: OS is Vista 64bit home premium
[ Voor 3% gewijzigd door Waterpower op 24-11-2008 21:46 ]
AMD Ryzen 7800X3D | MSI RTX 4090 Suprim | Asus Tuf Gaming X670E plus | Corsair Vengeance RGB 2x 32Gb 6000 | NZXT H7 Flow black | Corsair RM1000x | NZXT Kraken Elite 360
Als ik gebeld wordt en opneem, gaat standaard mijn display uit. Hoe krijg ik em weer aan zonder het gesprek af te sluiten en nog beter: hoe zorg ik dat het display aan blijft staan? In de gebruikershandleiding staat er niets over. Iemand enig idee?
Home knopjeSanderfox schreef op maandag 24 november 2008 @ 22:08:
Als ik gebeld wordt en opneem, gaat standaard mijn display uit. Hoe krijg ik em weer aan zonder het gesprek af te sluiten en nog beter: hoe zorg ik dat het display aan blijft staan? In de gebruikershandleiding staat er niets over. Iemand enig idee?
Android fanboy
of pennetje eruitSanderfox schreef op maandag 24 november 2008 @ 22:08:
Oke, bedankt. Is er geen manier om t scherm altijd aan te houden bij t bellen?Home knopje
toetsblok openenSanderfox schreef op maandag 24 november 2008 @ 22:23:
[...]
Oke, bedankt. Is er geen manier om t scherm altijd aan te houden bij t bellen?
Het probleem doet zich inmiddels weer voor, mijn pc (vista) herkend m'n telefoon niet meer
Ik maak overigens wel gebruik met de bijgeleverde HTC kabel.
Ik snap er niks meer van. Op mijn andere pc (heb ik uit de sync lijst gegooid, want ik wil alleen deze pc syncen) werke het elke keer
http://nl.support.tomtom..../std_adp.php?p_faqid=9071Vatt schreef op maandag 24 november 2008 @ 20:16:
Ik heb met TomTom en iGO8 continue "GPS verbinding verbroken" In TomTom heb ik interne GPS receiver gekozen, en in iGO gewoon de autodetect.
Ik las ergens in het Touch Diamond topic, dat Assisted GPS uitzetten zou kunnen helpen, dus ik ga dat even proberen.
De beste GPS settings zijn COM 4 met baud rate 57600.Vatt schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 08:30:
Dank je wel voor de link. Helaas staat het allemaal zo, en de GPS lijkt net een knipperlicht. Aan/Uit, Aan/Uit, Aan/Uit. Continue, GPS verbinding verbroken.
Ik las ergens in het Touch Diamond topic, dat Assisted GPS uitzetten zou kunnen helpen, dus ik ga dat even proberen.
Zijn er mensen hier die een screenprotector gebruiken bij de HD? Zo ja welke? Op 1 of andere manier lijkt een screenprotector me bij deze phone minder nodig (waarom weet ik zelf niet
)
Heb trouwens net gezien dat ik binnen de 4 maanden van de afloop van mijn contract zit en ik dus een HD kan gaan bestellen! Nu nog even zoeken bij welke provider en welk abbo, maar dat is niet voor dit topic.

Heb trouwens net gezien dat ik binnen de 4 maanden van de afloop van mijn contract zit en ik dus een HD kan gaan bestellen! Nu nog even zoeken bij welke provider en welk abbo, maar dat is niet voor dit topic.
[ Voor 36% gewijzigd door -TheNose- op 25-11-2008 10:00 ]
ik gebruik geen screenprotector omdat ik de bijgeleverde gewoon met geen mogelijkheid goed krijg. En ook merk ik dat de scherm dan directer reageert. Tot nu toe geen krassen of beschadigingen bij normaal gebruik en niet bij sleutels natuurlijk!-CKY2K- schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:59:
Zijn er mensen hier die een screenprotector gebruiken bij de HD? Zo ja welke? Op 1 of andere manier lijkt een screenprotector me bij deze phone minder nodig (waarom weet ik zelf niet)
Bij een normale mini-USB-kabel herkennen ze elkaar wel, maar kan je niet synchroniseren.J3roen schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:35:
[...]
Ik probeerde gisteren met een normale mini USB te verbinden en dat werkte niet. Hij laadt wel, maar geeft geen verbinding. OS is Vista Ultimate 64bit. Wellicht dat het daarmee te maken heeft?
Dat was in ook met mijn P4350 zo.
Even Windows Mobile Aparaatcentrum opnieuw installeren?robvanpraat schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 00:08:
[...]
Het probleem doet zich inmiddels weer voor, mijn pc (vista) herkend m'n telefoon niet meerHij maakt wel het geluid dat er een apparaat is aangesloten, maar meer niet.
Ik maak overigens wel gebruik met de bijgeleverde HTC kabel.
Ik snap er niks meer van. Op mijn andere pc (heb ik uit de sync lijst gegooid, want ik wil alleen deze pc syncen) werke het elke keer
Bij mij is dit in ieder geval niet de oplossing. Ik gebruik voor zowel laptop als Desktop de bijgeleverde USB kabel, echter kan ik op de laptop wel syncen en bij de Desktop niet. De 1e keer lukte het me wel te syncen met desktop. Daarna niet meer. WM apparaatcentrum heb ik reeds 3 keer geinstalleerd en opnieuw geprobeerd, maar geen sync. Als ik in de HD aangeef dat hij een schijf moet zijn en dus niet via active sync moet connecten, dan herkent vista hem wel (als schijf). Wellicht is het inderdaad een 64 bit probleem, want mijn laptop heeft 32 bits en de desktop 64 bits Vista.SibboNL schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:45:
[...]
Bij een normale mini-USB-kabel herkennen ze elkaar wel, maar kan je niet synchroniseren.
[...]
Even Windows Mobile Aparaatcentrum opnieuw installeren?
AMD Ryzen 7800X3D | MSI RTX 4090 Suprim | Asus Tuf Gaming X670E plus | Corsair Vengeance RGB 2x 32Gb 6000 | NZXT H7 Flow black | Corsair RM1000x | NZXT Kraken Elite 360
En ik gebruik de bijgeleverde kabel helemaal niet, en ActiveSync 4.5 onder XP werkt prima. Hij synct alles wat ik aanvink. Dus een standaard mini-USB kabel voldoet prima.SibboNL schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:45:
Bij een normale mini-USB-kabel herkennen ze elkaar wel, maar kan je niet synchroniseren.
@robvanpraat
Probeer eens op je Touch te gaan naar Setting:USB to PC en dan het vinkje weghalen bij " Enable faster data synchronization"

Het staat er trouwens ook onder tussen haakjes, Clear this if ActiveSync does not recognise your device.
[ Voor 27% gewijzigd door MrDirect op 25-11-2008 13:32 ]
Hier synct ie prima met een normale mini-usb (zelfs usb-> mini-usb + USB splitter), maar wel op Win XPSibboNL schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:45:
[...]
*insert signature here
ik begon al aan mezelf te twijfelen......phew
(over dat min usb zou moeten werken)
Heb tot nog toe weinig problemen gehad, maar zojuist ineens wel iets vreemds. Ik had even geprobeer dte surfe naar een pagina en wilde dat zojuist weer gaan doen. Nu zijn ineens al mijn bookmarks verdwenen (ik heb niets gesynct verder) Daarnaast is het zo dat het kruisje in de rechterbovenhoek om opera te sluiten ineens donkergrijs is.
Kent iemand dit probleem? zou vervelend zijn als ik nu weer bookmarks ga toevoegen en het weer plotseling gebeurd.
Kent iemand dit probleem? zou vervelend zijn als ik nu weer bookmarks ga toevoegen en het weer plotseling gebeurd.
Uhm, iets heel sufs, ik zit nu een dag of 6 te spelen maar ik heb nog steeds de smiley's (voor sms'en) niet gevonden. Iemand enig idee? Ik vond het ook nergens in de Blackstone topics.
| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |
ehmmmmCozm0 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 14:23:
Uhm, iets heel sufs, ik zit nu een dag of 6 te spelen maar ik heb nog steeds de smiley's (voor sms'en) niet gevonden. Iemand enig idee? Ik vond het ook nergens in de Blackstone topics.
eerst de dubbele punt, daarna haakje sluiten? hehehehe
maar ik weet wat je bedoel, ik heb het ook nog niet gezien. Was het wel gewend bij Sony Ericsson.
Even ook nog een andere vraagje. De background van TF3D, alleen de eerste background is aan te passen? de rest niet? Als ik namelijk naar een andere tab ga, dan is de default background weer van toepassing. Enkel van de home tab is de background te veranderen?
Volgens mij is alles aan te passen, tenminste als ik http://forum.ppcgeeks.com...6bc928b4849d5f8fd&t=44689 goed heb begrepen...Mouki_9 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 14:35:
[...]
ehmmmm
eerst de dubbele punt, daarna haakje sluiten? hehehehe
maar ik weet wat je bedoel, ik heb het ook nog niet gezien. Was het wel gewend bij Sony Ericsson.
Even ook nog een andere vraagje. De background van TF3D, alleen de eerste background is aan te passen? de rest niet? Als ik namelijk naar een andere tab ga, dan is de default background weer van toepassing. Enkel van de home tab is de background te veranderen?
Ik zit een beetje met een dilemma, ik ben eigenlijk wel toe aan een nieuw toestel, en ik vroeg me af of het de moeite waard is om te upgraden van een TyTN2 naar een HTC Touch HD..?
Qua snelheid en gebruikersgemak e.d iemand ervaring met zowel een TyTN2 en een HD?
Qua snelheid en gebruikersgemak e.d iemand ervaring met zowel een TyTN2 en een HD?
Qua snelheid van het toestel zal het een wereld van verschil zijn, of je het toetsenbord gaat missen weet ik niet.Imperium schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:10:
Ik zit een beetje met een dilemma, ik ben eigenlijk wel toe aan een nieuw toestel, en ik vroeg me af of het de moeite waard is om te upgraden van een TyTN2 naar een HTC Touch HD..?
Net de touch hd nl besteld bij algebeld.nl!!!
Hmm okay dan.
Heb hem maar besteld
bij gsmweb.nl ze hadden ze op voorraad volgens de telefonist
Heb hem maar besteld
[ Voor 48% gewijzigd door Imperium op 25-11-2008 16:51 ]
Anoniem: 242393
Ik vind het hoog tijd worden dat de beginpost wordt aangepast.
wat mij erg handig lijkt is als alle handige tweaks van XDA hier opgesomd worden met een hele duidelijke uitleg. De site van XDA is namelijk behoorlijk onoverzichtelijk met alle topics die daar worden aangemaakt.
De tweaks zoals hoe je flash in opera werkende krijgt en hoe je andere thema's kunt krijgen lijken mij iig erg leuk. Met de uitleg van XDA kom ik niet ver iig
IceEyz ik snap dat dit veel werk voor je is, maar volgens mij heb je behoorlijk veel kennis over dit soort dingen.
Groeten Tim
wat mij erg handig lijkt is als alle handige tweaks van XDA hier opgesomd worden met een hele duidelijke uitleg. De site van XDA is namelijk behoorlijk onoverzichtelijk met alle topics die daar worden aangemaakt.
De tweaks zoals hoe je flash in opera werkende krijgt en hoe je andere thema's kunt krijgen lijken mij iig erg leuk. Met de uitleg van XDA kom ik niet ver iig
IceEyz ik snap dat dit veel werk voor je is, maar volgens mij heb je behoorlijk veel kennis over dit soort dingen.
Groeten Tim
De NL versie dan denk ik. De WWE zie ik nergens.Imperium schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:50:
Hmm okay dan.
Heb hem maar besteld
Ontopic: Nog meer mensen een mening over wel of geen screenprotector? Hij zal bij mij altijd netjes in de pouch zitten en nooit onbeschermd een jas/broekzak ingaan. De kans op een krasje lijkt me dan zeer minimaal? Ik ken ook bijna geen iphone gebruikers met screenprotectors overigens.
Een paar posts terug werd er door iemand al mooi overzichtelijk wat tips en tweaks inclusief links aangeleverd voor de TS. Als andere mensen ook zo behulpzaam zijn zal de TS snel aangepast kunnen worden lijkt me. Als ik mijn HD binnen heb zal ik ook niet schromen mijn steentje bij te dragen.Anoniem: 242393 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:14:
Groeten Tim
En voor de support van HTC hoef je het al helemaal niet te doen, mijn support (nieuwe ROMS etc) haal ik toch van XDA-DEV af.Imperium schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:15:
NL of WWE.. interesseert me vrij weinig trouwens, een WWE ROM is zo geflashed
[ Voor 14% gewijzigd door -TheNose- op 25-11-2008 17:20 ]
Haha dat heb ik ook...snap niet dat mensen gaan wachten op de WWE versie...ik knal er meteen een andere rom op..hehe...Imperium schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:15:
NL of WWE.. interesseert me vrij weinig trouwens, een WWE ROM is zo geflashed
Ik heb hem vanmiddag even bekeken bij de t for Telecom in Sneek hij was net binnen. Ben er helemaal uit vergeleken met Xperia is dit toestel echt veel mooier...de Xperia viel me zwaar tegen klein schermpje dik en het toetsenbord is echt flut in vergelijking met de TytnII die ik ook heb gehad.
De HD heeft echt een mooi scherm ligt goed in de hand en is echt toch nog wel compact om hem in de broekzak te hebben..ik ben eruit nu nog even wachten tot janauri 2009...kan dan pas verlengen
XDA heeft ook een HTC Touch HD wiki met een tweaks paginaAnoniem: 242393 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:14:
wat mij erg handig lijkt is als alle handige tweaks van XDA hier opgesomd worden met een hele duidelijke uitleg.
*insert signature here
Ja die had ik al gezien, maar de touch Hd is mijn eerste wondows mobile telefoon en van 3/4 heb ik geen idee hoe het moet en wat het nut ervan is.Tjark Verhoeven schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:52:
[...]
XDA heeft ook een HTC Touch HD wiki met een tweaks pagina
Mijn punt is dat XDA op een behoorlijk hoog niveau zit en dat ik gewoon een n00b ben met die dingen.
Ik hoopte dat het in de beginpost gewoon overzichtelijk en heel duidelijk kan en niet dat ergens op bijvoorbeeld pagina 19 een linkje staat waarin je misschien kan vinden hoe het moet.
Gewoon veel lezen en daar en dingen proberen, in het ergste geval moet je een harde reset doen. En ook al is het nivo van sommigen daar bizar hoog, ze zijn vaak niet te beroerd om een noob te helpen hoor op een enkele geirriteerde nerd daar.Anoniem: 242393 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 18:02:
[...]
Ja die had ik al gezien, maar de touch Hd is mijn eerste wondows mobile telefoon en van 3/4 heb ik geen idee hoe het moet en wat het nut ervan is.
Mijn punt is dat XDA op een behoorlijk hoog niveau zit en dat ik gewoon een n00b ben met die dingen.
Ik hoopte dat het in de beginpost gewoon overzichtelijk en heel duidelijk kan en niet dat ergens op bijvoorbeeld pagina 19 een linkje staat waarin je misschien kan vinden hoe het moet.
Anoniem: 281755
Ik heb de Touch HD nu een week. Echt een supper telefoon. Maar ik heb een probleem met E-mail ophalen!
Ik heb de heleboel ingesteld op Gmail Imap. Het werkt goed, behalve als de telefoon in standby staat. Ik kan op gmail zien dat hij wel contact maakt, maar hij haalt de mail niet op! Met wifi werkt het wel, ingesteld met advanced configuration tools, maar met 3g/gprs wil het maar niet lukken. Het werkt alleen als de telefoon niet in standby staat. Wie kan mij verder helpen????
Ik heb de heleboel ingesteld op Gmail Imap. Het werkt goed, behalve als de telefoon in standby staat. Ik kan op gmail zien dat hij wel contact maakt, maar hij haalt de mail niet op! Met wifi werkt het wel, ingesteld met advanced configuration tools, maar met 3g/gprs wil het maar niet lukken. Het werkt alleen als de telefoon niet in standby staat. Wie kan mij verder helpen????
Ik vraag me af hoe je certificaten moet installeren. Op de UvT heb je namelijk die certificaten nodig om op het draadloos netwerk te kunnen.
Het zijn echter *.DER certificaten, mijn telefoon zegt dat ie er niet mee overweg kan. Het moet vast wel mogelijk zijn, maar hoe?
Het zijn echter *.DER certificaten, mijn telefoon zegt dat ie er niet mee overweg kan. Het moet vast wel mogelijk zijn, maar hoe?
Hier staat dat .der gewoon moet werken op 6.1. Apart! Heb je 'em op je SD geplaatst? Probeer hem dan op intern geheugen, misschien helpt dat.robvanpraat schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 20:28:
Ik vraag me af hoe je certificaten moet installeren. Op de UvT heb je namelijk die certificaten nodig om op het draadloos netwerk te kunnen.
[ Voor 7% gewijzigd door Ivo NL op 25-11-2008 20:37 ]
Android fanboy
iemand ?wd200 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:54:
Hoeveel beter is dit toestel ivm de diamond in snelheid en batterij ?
De Touch HD is ook mijn éérste Windows Mobile telefoon en ook ik moet alles zelf uitproberen met een dergelijk nieuw toestel. Met z'n allen kom je vaak tot de beste oplossingen en dat is ook precies de bedoeling van onder andere dit topic. Die TS-update komt er echt wel aan, maar er zijn meer dingen in real-life die aandacht eisen. Daarnaast, een uitgebreide tutorial van je toestel en hoe je precies het toestel aanpast aan jouw wensen, hoef je in de startpost niet (!) te verwachten. T.net is ook een plek waar gediscussieerd wordt op een wat hoger niveau dan de bijgeleverde handleiding.Anoniem: 242393 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 18:02:
Ja die had ik al gezien, maar de touch Hd is mijn eerste wondows mobile telefoon en van 3/4 heb ik geen idee hoe het moet en wat het nut ervan is.
Belangrijke software waarmee je vrijwel alles kunt doen, wordt op vrijwel elke pagina in dit topic benoemd. Zelfs handige overzichtjes zijn gepost, die zeker in de TS terecht gaan komen, waarvoor natuurlijk
Als je dingen gaat doen die niet in de handleiding staan beschreven, dan kun je ook verwachten dat je een keer tegen een Harde Reset aan gaat hikken. Mijn nog-geen-week-oude-HD heeft ook al genoeg kritieke momentjes gehad, maar dat hoort er nou eenmaal bij. Een overzicht van de dingen die ik geinstalleerd heb en/of belangrijk vind, komt dan ook wel in de TS, net als alle dingen die ánderen (jij daar!
Zoals al eerder in dit topic is vermeld kun je dit doen met de Advanced Configuration Tool van Schaps. Download en installeerd de .cab file en start de config tool (start, programma's, Advanced Config) en ga dan naar menu, more settings, connections. Hier kun je met een vinkje aangeven of de WiFi in standby moet werken. Tevens kun je in dit scherm de individuele GPRS modes aan- of uitzetten.Anoniem: 281755 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 20:12:
Ik heb de Touch HD nu een week. Echt een supper telefoon. Maar ik heb een probleem met E-mail ophalen!
Als ik het echt allemaal van te voren wist...
Anoniem: 281768
hallo,
kan iemand mij misschien uitleggen hoe je gyrator2 kunt installeren?
ik heb het wel weten te downloaden maar zou nu echt niet weten hoe je het moet installeren.
mvg lucas
kan iemand mij misschien uitleggen hoe je gyrator2 kunt installeren?
ik heb het wel weten te downloaden maar zou nu echt niet weten hoe je het moet installeren.
mvg lucas
Anoniem: 268120
Misschien een raar vraagje, maar welke programma's heb ik nodig om waardes te kunnen wijzigen in het register en bestanden aan te passen of te plakken in de WINDOWS map?
Zow, mijn avond is klaar, TS heeft een flinke beurt gehad hoor, morgenavond mss. meer
.
Installeren van software is duidelijk 't volgende puntje voor de Faq...
.Cab naar je telefoon kopieren en daar uitvoeren.
Of als 't een .exe is op je pc uitvoeren.
Registerveranderingen met een willekeurige Registry Editor, bijv. superhandige Resco Explorer met Registry plugin..
Probeer ook eerst zelf eens wat hé, in plaats van simpel je vraag hier neer te pleuren. Een zoekopdracht op How-To-Install iets op je Windows-Mobile, of Registry-Windows-Mobile of iets in die geest en je hebt meteen je antwoord!
Installeren van software is duidelijk 't volgende puntje voor de Faq...
.Cab naar je telefoon kopieren en daar uitvoeren.
Of als 't een .exe is op je pc uitvoeren.
Registerveranderingen met een willekeurige Registry Editor, bijv. superhandige Resco Explorer met Registry plugin..
Probeer ook eerst zelf eens wat hé, in plaats van simpel je vraag hier neer te pleuren. Een zoekopdracht op How-To-Install iets op je Windows-Mobile, of Registry-Windows-Mobile of iets in die geest en je hebt meteen je antwoord!
[ Voor 23% gewijzigd door IceEyz op 26-11-2008 00:06 ]
Hele mooie update en bedankt ervoor!!
Misschien een beetje mierenneuken maar een paar opmerkingen:
Voor zover ik weet is QTV wel al geactiveerd alleen kan coreplayer hier nog niet mee overweg.
Windows Media Player kan dit wel al, alleen heeft deze een beperkte codec index waardoor lang niet alle formaten afgespeeld kunnen worden.
Ik geloof dat G-alarm geen gebruik maakt van de g-sensor, maar van touch gestuurde doolhoven.
Volgens mij heb je bij 'tnyynt SD TuneUP' de verkeerde link gebruikt, hij stuurt mij door naar het video playback topic op XDA
Ik vroeg mij ook af of je erbij kan zetten hoe je een harde reset uit kan voeren, ik geloof dat ik heb gelezen dat dit op 3 manieren kan ofzo.
Dan heb ik nog een vraag: Ik lees behoorlijk wat dat voor bepaalde instellingen je in bijvoorbeeld de HKLM map moet zijn. Nu kan ik die met de gewone verkenner niet vinden, moet ik daar dan Resco explorer voor gebruiken?
Edit: Sorry, van die SD TuneUP had ik niet gezien dat er een .cab file bijgesloten was
Voor zover ik weet is QTV wel al geactiveerd alleen kan coreplayer hier nog niet mee overweg.
Windows Media Player kan dit wel al, alleen heeft deze een beperkte codec index waardoor lang niet alle formaten afgespeeld kunnen worden.
Ik geloof dat G-alarm geen gebruik maakt van de g-sensor, maar van touch gestuurde doolhoven.
Volgens mij heb je bij 'tnyynt SD TuneUP' de verkeerde link gebruikt, hij stuurt mij door naar het video playback topic op XDA
Ik vroeg mij ook af of je erbij kan zetten hoe je een harde reset uit kan voeren, ik geloof dat ik heb gelezen dat dit op 3 manieren kan ofzo.
Dan heb ik nog een vraag: Ik lees behoorlijk wat dat voor bepaalde instellingen je in bijvoorbeeld de HKLM map moet zijn. Nu kan ik die met de gewone verkenner niet vinden, moet ik daar dan Resco explorer voor gebruiken?
Edit: Sorry, van die SD TuneUP had ik niet gezien dat er een .cab file bijgesloten was
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 242393 op 26-11-2008 13:41 ]
Zit er in een out-of-the-box Touch HD echt helemaal geen software op om de GPS te checken?
Ik heb TomTom erop gezet, en in dat programma krijg je wel satelliet informatie te zien, maar ik verbaas mij erover dat als je dat dus niet zou hebben, dat je helemaal niks met dat ingebouwde GPS ding kan.
Is er een leuk freeware programma dat iets van de GPS laat zien? Al is het maar de coordinaten waar je zit, of iets om te testen dat de GPS uberhaupt werkt....
Ik heb TomTom erop gezet, en in dat programma krijg je wel satelliet informatie te zien, maar ik verbaas mij erover dat als je dat dus niet zou hebben, dat je helemaal niks met dat ingebouwde GPS ding kan.
Is er een leuk freeware programma dat iets van de GPS laat zien? Al is het maar de coordinaten waar je zit, of iets om te testen dat de GPS uberhaupt werkt....
HTC GPS Tool is gratis.Vatt schreef op woensdag 26 november 2008 @ 09:01:
Zit er in een out-of-the-box Touch HD echt helemaal geen software op om de GPS te checken?
http://rapidshare.com/files/84815853/Nadavi_HTC_GPS_TOOL.cab
Bij mij was Google Maps al geïnstallerd.
HKEY_LOCAL_MACHINE in het registerAnoniem: 242393 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 01:49:
Hele mooie update en bedankt ervoor!!
There is no place like 127.0.0.1
Warning: uit de TS: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=424926
Verbeterde batterij indicator werkt niet, mn blackstone loopt vast na de reboot.
Na een soft reset doet ie het gek genoeg wel....
Programma gelijk maar weer verwijderd.
Edit: oorzaak is slecht lezen en onkunde
Verbeterde batterij indicator werkt niet, mn blackstone loopt vast na de reboot.
Na een soft reset doet ie het gek genoeg wel....
Programma gelijk maar weer verwijderd.
Edit: oorzaak is slecht lezen en onkunde
[ Voor 11% gewijzigd door Cozm0 op 26-11-2008 17:41 ]
Zijn er mensen die gewoon op een simpele manier SDcard/MP3 hebben toegevoegd in de mp3 player?
Volgens het XDA forum moet je via Bibliotheek > Alle nummers > Afspelen de boel in je lijst gooien. Dit werkt echter maar gedeeltelijk. Is er niet een manier om SDcard/MP3 in een keer toe te voegen/ te updaten?
Volgend nummer kiezen is btw ook erg lastig (of ik snap het niet)
Of gebruiken jullie een andere mp3playert?
Volgens het XDA forum moet je via Bibliotheek > Alle nummers > Afspelen de boel in je lijst gooien. Dit werkt echter maar gedeeltelijk. Is er niet een manier om SDcard/MP3 in een keer toe te voegen/ te updaten?
Ik gooi alles gewoon op de storage kaart, en telkens als ik mn mp3 player open, staat de nieuwe muziek keurig in het lijstje...Cozm0 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:19:
Zijn er mensen die gewoon op een simpele manier SDcard/MP3 hebben toegevoegd in de mp3 player?
Heb ik ook gedaan, maar toen was mijn lijstje helemaal leeg. Na een soft reboot was mijn lijstje weer netjes uptodate. Dus probeer eens een soft reboot.Bert2000 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:32:
[...]
Ik gooi alles gewoon op de storage kaart, en telkens als ik mn mp3 player open, staat de nieuwe muziek keurig in het lijstje...
Soft-reset, afspeellijsten gemaakt, in wmp bibliotheek toevoegen, etc, werkt allemaal maar half, naar het volgende nummer skippen lukt ook niet, gaat gelijk naar het volgende album. Lastig.
Ik heb 3 keer Brando ultra clear screenprotectors van screenprotector.com aangebracht. (Mislukte steeds). de laatste poging met 3 luchtbelletjes heb ik 3 weken erop gehad. Bevalt mij niet zo. omdat ik de pouch toch altijd gebruik heb ik het maar eraf gehaald. De beelden zijn dan helderder. en de tflo3 reageert beter zonder screenprotector.-CKY2K- schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:14:
[...]
Ontopic: Nog meer mensen een mening over wel of geen screenprotector? Hij zal bij mij altijd netjes in de pouch zitten en nooit onbeschermd een jas/broekzak ingaan. De kans op een krasje lijkt me dan zeer minimaal? Ik ken ook bijna geen iphone gebruikers met screenprotectors overigens.
Lidy
Anoniem: 238972
Ik heb mijn HD vanaf maandag, echt geweldig ding! Ik loop alleen wel tegen een aantal problemen. Bv muziek afspelen gaat niet helemaal lekker, hij laat in de cover art namelijk maar 2 albums zien die op de sd kaart staan
. Heb al vanalles geprobeerd, maar het wil gewoon niet alle albums toevoegen. Weet iemand hoe dit op te lossen is of heeft iemand anders hier ook last van?
Verder, hoort het niet zo te zijn dat als je met je vinger over het scherm verticaal beweegt dat je naar het volgende album ipv nummer moet gaan in cover art? En nog iets, als je naar je bibliotheek gaat kan je naar de laatste tab gaan waar je een lijst van al je nummers moet zien, dat lukt dus ook niet aangezien het blijft hangen bij de eerste pagina. Heeft iemand een oplossing voor deze punten?
Verder, hoort het niet zo te zijn dat als je met je vinger over het scherm verticaal beweegt dat je naar het volgende album ipv nummer moet gaan in cover art? En nog iets, als je naar je bibliotheek gaat kan je naar de laatste tab gaan waar je een lijst van al je nummers moet zien, dat lukt dus ook niet aangezien het blijft hangen bij de eerste pagina. Heeft iemand een oplossing voor deze punten?
Ik krijg dat Checkpoint progje niet aan de praat onder TT7, de FlitsNav PocketPC start ook niet.DeMoN schreef op donderdag 20 november 2008 @ 21:02:
Woei... flitsnav is geweldig, dit heb ik gekoppeld met mijn TomTom7. Als ik flitsnav opstart, download hij alle mobiele flitsers vanaf flitsservice.nl als ov2 bestand, zet deze in mijn map van tomtom zodat het als een poi wordt gezien en start dan tomtom op. Erg cool. Ook heb ik meteen alle vaste flitsers erin gezet, hier heb ik de site http://poiplace.oabsoftware.nl voor gebruikt (www.bugmenot.com voor account)
Iemand enig idee?
[ Voor 4% gewijzigd door Cozm0 op 26-11-2008 19:57 ]
Anoniem: 112300
Iemand enig idee waarom ik mijn gps gegevens in mijn HD niet kan veranderen?
Telkens als ik de baudrate op een andere waarde zet en op 'ok' druk, dan springt hij altijd weer terug op 4800.
Tomtom en IGO8 werken allemaal prima maar met rungps vindt de HD het soms wel moeilijk om een goede fix te krijgen, terwijl hij toch 8 satellieten ziet.
Telkens als ik de baudrate op een andere waarde zet en op 'ok' druk, dan springt hij altijd weer terug op 4800.
Tomtom en IGO8 werken allemaal prima maar met rungps vindt de HD het soms wel moeilijk om een goede fix te krijgen, terwijl hij toch 8 satellieten ziet.
Wat is nu zo'n beetje de prettigste navigatiesoftware voor de HD? Bij TomTom heb ik altijd het gevoel dat de nieuwste versie precies hetzelfde eruit ziet en werkt als 4 versies geleden. Op mijn oude telefoon heb ik eens navigon gebruikt, dat zag er echt 10x beter uit en had meer up to date kaarten. Ook hoor ik hier mensen over igo8 of zoiets?
Misschien leuk om een vergelijking te maken voor de TS?
TS ziet er overigens netjes uit!
Misschien leuk om een vergelijking te maken voor de TS?
TS ziet er overigens netjes uit!
Het lijkt me overbodig om S2U2 te installeren. HTC heeft dit keurig gecopieerd en zit nu standaard op de HD .
Psbb
Anoniem: 196721
Een zéér grote pluim! Toppertje!IceEyz schreef op woensdag 26 november 2008 @ 00:05:
Zow, mijn avond is klaar, TS heeft een flinke beurt gehad hoor, morgenavond mss. meer.
Ik heb een beetje een noob vraag 
Ik heb nu een HTC Touch Cruise en krijg binnenkort de HD.
Hoe kan ik nou het beste alle gegevens overzetten?
Dus de foto's bij de contacten, sms-jes, etc etc.
Volgens mij was Outlook niet fantastisch als ik me herinner hoe het de vorige keer ging met de Touch Cruise.
Hoe doen jullie dat?
Ik heb nu een HTC Touch Cruise en krijg binnenkort de HD.
Hoe kan ik nou het beste alle gegevens overzetten?
Dus de foto's bij de contacten, sms-jes, etc etc.
Volgens mij was Outlook niet fantastisch als ik me herinner hoe het de vorige keer ging met de Touch Cruise.
Hoe doen jullie dat?
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
Anoniem: 195779
Als het apparaat in standby mode is, werken de volume-buttons nog. In dit topic staat hoe je dat kan oplossen:
http://forum.xda-develope...4&highlight=volume&page=2
(De bestanden zelf staan op pagina 1).
Heb het zelf net gedaan en het werkt
Waarom staat er Yföhn in plaats van iPhone? Of is dat omdat je je aankoop wil verdedigen en de iPhone wil bashen?
Bambu Lab P1S Combo
Nog een vraag:
Weet iemand of Pocket Informant 2007 werkt op de HD?
Die agenda functie zou ik echt willen houden als ik overstap.
En hoe zit het met PocketCM?
Alvast bedankt!
Weet iemand of Pocket Informant 2007 werkt op de HD?
Die agenda functie zou ik echt willen houden als ik overstap.
En hoe zit het met PocketCM?
Alvast bedankt!
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
Haha, zo'n reactie had ik wel verwacht één dezer dagen. Laat op de avond heb ik daar even voor gekozen. Een iets uitgebreidere serieuzere vergelijking komt misschien nog wel, maar iedereen weet dat het mobieltje waar ik naar verwees liever niet besproken wordt in forum 98.MacorgaZ schreef op woensdag 26 november 2008 @ 19:46:
Waarom staat er Yföhn in plaats van iPhone? Of is dat omdat je je aankoop wil verdedigen en de iPhone wil bashen?
Overigens vind ik je reactie klinken alsof jij jouw aanschaf van jouw iPhone wil verdedigen. Dat hoeft niet, ik heb in de TS ook enigszins uit de doeken gedaan waarom je voor Apple's mobiel moet kiezen en waarom niet. Ik wil niet op je tenen staan hoor, hooguit iets kietelen
Wat bedoel jij met standby? Standby via de powerknop bovenop, dan werken de volume toesten niet hoor.Anoniem: 195779 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 19:43:
Als het apparaat in standby mode is, werken de volume-buttons nog. In dit topic staat hoe je dat kan oplossen:
Als je je toestel 'lockt' door middel van lang indrukken van de END key (hoorn ophangen) dan blijven die volume toetsen wel werken inderdaad (en dat is stom jah)
Anoniem: 258500
http://www.allaboutphones...pro-diamond-hd-t3815.htmlAnoniem: 268120 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 00:01:
Misschien een raar vraagje, maar welke programma's heb ik nodig om waardes te kunnen wijzigen in het register en bestanden aan te passen of te plakken in de WINDOWS map?
Dit topic is gesloten.