Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Als ik bijvoorbeeld 2 controllers aan heb en ik wil vervolgens singleplayer iets gaan doen dan wil ik de 2e Wiimote uitzetten, alleen via de power knop gaat heel m'n Wii uit.
Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player
Verwijderd
Ik denk dat je die dan best gewoon ergens "uit het zicht" legt zodat de Wii hem niet "ziet" liggen. Of de nog iets grovere manier, de batterijen eruit halen. Voor de rest weet ik ook niet echt een andere oplossing.Impulzer schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 10:26:
Weet iemand hoe ik de Wiimote uitzet zonder dat de hele console uit gaat?
Als ik bijvoorbeeld 2 controllers aan heb en ik wil vervolgens singleplayer iets gaan doen dan wil ik de 2e Wiimote uitzetten, alleen via de power knop gaat heel m'n Wii uit.
Moest iemand die wel weten dan weet ik ze graag ook natuurlijk
Verwijderd
1. druk op het sync knopje.
2. verwijder de batterijen.
3. wacht enkele minuten
Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player
Verwijderd
Van de remote. Hij zal proberen te reconnecten, maar als je niet eerst op de sync knop op de wii drukt zal dat mislukken en gaat de mote uitTc-Chub schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 11:58:
Ja inderdaad. Maar even @Sander, welk sync knopje dan? Die op de wii of die in je afstandsbediening?
Daarna kan je gewoon met de A knop de oude sync terughalen en gaat de mote weer aan.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2009 12:07 ]
Ja, de oplossing is de lenscleaner van Nintendo, alles doet het nu.Sm0k3r schreef op maandag 29 december 2008 @ 20:43:
Ik heb een originele Wii (dus niet omgebouwd) incl. verse update 3.4E.
Ik kan al mijn spellen spelen maar mijn vriendin heeft net twee nieuwe spellen gekocht die beiden hetzelfde symptoom vertonen en dat is: "An error has occurred. Eject disc..." inclusief tikkend geluid alsof hij moeite heeft met lezen van de DVD.
Heb internet afgezocht en zocht antwoord toch maar iets dichterbij, kan iemand mij helpen?
Wel jammer dat de lens zo fragiel/ kwetsbaar is.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Dat is het nadeel van consoles met DVD drives. Ik heb al tot twee keer toe een defecte Xbox 360 drive gehad en mijn GameCube moest ik na een half jaar ook opsturen, omdat die geen disks meer las.Sm0k3r schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 13:07:
[...]
Ja, de oplossing is de lenscleaner van Nintendo, alles doet het nu.
Kun je die lens cleaner overigens meerdere malen gebruiken? Of is die na een keer vies en niet bruikbaar meer.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2009 15:30 ]
Als je nickname slaat op iets wat je graag doet dan heeft dat ook vast een duit in het zakje gedaan, de wii kan erg slecht tegen nicotineaanslag.Sm0k3r schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 13:07:
[...]
Ja, de oplossing is de lenscleaner van Nintendo, alles doet het nu.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Verwijderd
Ik heb een probleempje met mijn Wii en wireless internet.
Heb alle topics reeds afgezocht maar kon niet echt verder... ligt vast aan mij.
Ik heb een Ziggo kabelmodem een een digiconnect router.
Mijn PC is met een UTP kabel verbonden met het modem.
Mijn laptop is draadloos verbonde met mijn router. Alles werkt altijd naar behoren.
Nu probeer ik mijn Wii ook draadloos te laten werken maar dat lukt alleen
als mijn laptop aan staat.
Kan iemand mij " in duidelijke" taal uitleggen wat het probleem zou kunnen zijn ?
Wil de Wii gewoon draadloos laten werken zonder de laptop aan te moeten....
groetjes Taco
Probeer het 's met deze guide. Open even een apart topic in Spielerij - Problemen & Vragen als je er hiermee nog niet uitkomt. Daar passen dit soort problemen beter dan in een groot topic als dezeVerwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 18:13:
Kan iemand mij " in duidelijke" taal uitleggen wat het probleem zou kunnen zijn ?
Wil de Wii gewoon draadloos laten werken zonder de laptop aan te moeten....
And I'm the only one and I walk alone.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Werkt dit ook voor MKW?Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 12:06:
[...]
Van de remote. Hij zal proberen te reconnecten, maar als je niet eerst op de sync knop op de wii drukt zal dat mislukken en gaat de mote uit
Daarna kan je gewoon met de A knop de oude sync terughalen en gaat de mote weer aan.
Verwijderd
edit: Ja hij doet het precies zoals ik zei. Hij (de wiimote) probeert te reconnecten, maar zolang je op de Wii niet eerst op de sync knop gedrukt hebt, zal de Wiimote na +/- 30 sec. ophouden met proberen en uitgaan totdat je weer op A (of een andere knop (muv knoppen op extenties)) drukt.
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2009 00:33 ]
Er zit blijkbaar een goeie wireless kaart in de Wii ; verbinding is ook hier ondanks 2 plafonds opvallend goed !!xzaz schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 13:53:
Hier staat de w-router ook 2 verdiepingen hoger mijn laptop heeft op de zelfde plek als de wii maar 1 streepje over van de 5. De wii heeft perfect bereik, heb nog nooit problemen gehad met een verbinding die wegvalt.
Hoe stream je video's ?? Ik zit wat te spelen met Wiideo Center (http://wiideocenter.sourceforge.net) en dat gaat best goed (bijv. avi's van gemiste TV series bekijken).Ook het streamen van die video's gaat uitstekend.
Begrijp het nut niet om een Wiimote eerder te kunnen uitzetten.
Verwijderd
In MarioKart zit een bug waardoor dat niet gebeurt.viggen60 schreef op zondag 04 januari 2009 @ 11:39:
Valt de Wiimote normaal niet zelf uit?
Begrijp het nut niet om een Wiimote eerder te kunnen uitzetten.
Hiervoor kan je het beste MplayerWii gebruiken. http://www.wiibrew.org/wiki/Mplayerwii Je hebt wel The Legend of Zelda: Twilight Princess nodig om het homebrew kanaal te installeren voordat je Mplayerwii (en andere homebrew) kan gebruiken.Goner schreef op zondag 04 januari 2009 @ 00:53:
[...]
Hoe stream je video's ?? Ik zit wat te spelen met Wiideo Center (http://wiideocenter.sourceforge.net) en dat gaat best goed (bijv. avi's van gemiste TV series bekijken).
Benodigde downloads voor het homebrewkanaal kan je hier vinden: http://hbc.hackmii.com
Onthoud wel dat het gebruik van het HBC niet door Nintendo ondersteund is. Echter is het zo veilig mogelijk gemaakt door team twiizers als het downloaden en installeren van VC/WiiWare games via het winkelkanaal.
Ik heb het probleem dat hij niet werkt. Totaal geen activiteit op de controller. Nu is het wel zo dat als ik de batterypack bekijk de achterkant dicht is (de kant waar het sync knopje zit)

Het lijkt me dat hij zo niet goed contact kan maken ...maar kan ook by design zijn. Kan iemand dat voor mij checken ?
Ik heb ook een leuke computer..
Ik heb een ander merk en daar is ook de achterkant dicht. Toch werken zeTranzy schreef op zondag 04 januari 2009 @ 14:12:
Heeft iemand hier ervaring met een LOGIC 3 Double Charge Dock. zoals op de afbeelding beneden?
[afbeelding]
Ik heb het probleem dat hij niet werkt. Totaal geen activiteit op de controller. Nu is het wel zo dat als ik de batterypack bekijk de achterkant dicht is (de kant waar het sync knopje zit)
[afbeelding]
Het lijkt me dat hij zo niet goed contact kan maken ...maar kan ook by design zijn. Kan iemand dat voor mij checken ?
Mijne heeft overgens wel een sync opening zitten.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Mmmm ... ondersteunt geen NTFS ??Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 12:48:
Hiervoor kan je het beste MplayerWii gebruiken. http://www.wiibrew.org/wiki/Mplayerwii Je hebt wel The Legend of Zelda: Twilight Princess nodig om het homebrew kanaal te installeren voordat je Mplayerwii (en andere homebrew) kan gebruiken
"MPlayerWii uses libfat to read from FAT filesystems and it would need a similar library to read from NTFS. No such library has been written."
WiideoCenter draait op je PC en communiceert via Internet Channel/Opera. Leest NTFS en network shares.
Ik wil wel eens naar homebrew gaan kijken, maar voor video blijf ik maar bij WC.
[ Voor 4% gewijzigd door Goner op 04-01-2009 17:54 ]
Verwijderd
Hij leest geen NTFS vanaf USB sticks / HDs. Via netwerk (SMB of HTTP) gaat het wel gewoon vanaf NTFS.Goner schreef op zondag 04 januari 2009 @ 17:50:
[...]
Mmmm ... ondersteunt geen NTFS ??
"MPlayerWii uses libfat to read from FAT filesystems and it would need a similar library to read from NTFS. No such library has been written."
WiideoCenter draait op je PC en communiceert via Internet Channel/Opera. Leest NTFS en network shares.
Ik wil wel eens naar homebrew gaan kijken, maar voor video blijf ik maar bij WC.
Ikzelf heb eentje van G-Booster. Ik ben er erg tevreden mee. Batterijduur is echt heel lang. Ik denk dat ik mijn hoofd controller zo'n 3 maanden voor het laatst opgeladen en ik speel er nog steeds mee. Af en toe een paar uurtjes. Geen klachten dus.Wiebbe schreef op zondag 04 januari 2009 @ 14:55:
[...]
Ik heb een ander merk en daar is ook de achterkant dicht. Toch werken ze
Mijne heeft overgens wel een sync opening zitten.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Heb je daar verder niks bij nodig behalve het internetkanaal. Internet op je wii en computer?Goner schreef op zondag 04 januari 2009 @ 00:53:
[...]
Er zit blijkbaar een goeie wireless kaart in de Wii ; verbinding is ook hier ondanks 2 plafonds opvallend goed !!
[...]
Hoe stream je video's ?? Ik zit wat te spelen met Wiideo Center (http://wiideocenter.sourceforge.net) en dat gaat best goed (bijv. avi's van gemiste TV series bekijken).
En werkt dat een beetje en met welke files?
Yep. (Internet is niet nodig, alleen LAN. Mijn Wii hangt met een Devolo powerline homeplug in m'n netwerk).Tc-Chub schreef op zondag 04 januari 2009 @ 20:34:
Heb je daar verder niks bij nodig behalve het internetkanaal. Internet op je wii en computer?
Je start WiideoCenter op je PC, die luistert op poort 8080 naar connecties. Je surft met de Wii (Opera) naar bijv. http://192.168.1.33:8080/index.jsp en je krijgt een menu om op je filesysteem te browsen naar video of audio bestanden en die te openen.
Ziet er best redelijk uit gezien de resolutie van de Wii (en mijn oude Sony Trinitron). Helaas heeft de Wii niet veel geheugen om te cachen, dus af en toe 'hangt' het beeld even, maar je mist geen frames. Ik heb avi's van de BBC serie 'Apparitions' gekeken in 624 x 352.En werkt dat een beetje en met welke files?
Je kunt uiteraard ook op andere PC's met Wiideo connecten (beeld is dan veel beter dan op Wii). Ben wel benieuwd naar ervaringen met nieuwe HD tv's ...
EDIT: je zou geen poorten hoeven te openen, je blijft immers op je eigen LAN. Of draait er een firewall op je server die inkomend verkeer blockt ?
[ Voor 5% gewijzigd door Goner op 04-01-2009 23:59 ]
Ben ik ook wel benieuwd naarVerwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 10:56:
Is het ook mogelijk om via het wii internet kanaal uitzending gemist te kijken ??
[ Voor 3% gewijzigd door DarkX op 05-01-2009 11:15 ]
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Verwijderd
Dat komt puur omdat Het Internet Kanaal maar 5MB (!) gebruikt voor cache. MplayerWii (en andere homebrew) hebben die beperking niet en kunnen het gehele geheugen van de Wii benutten. Je kan bv ook Geexbox gebruiken, echter zit je dan met het punt dat je Linux moet starten (wat best snel is).Goner schreef op zondag 04 januari 2009 @ 23:55:
Ziet er best redelijk uit gezien de resolutie van de Wii (en mijn oude Sony Trinitron). Helaas heeft de Wii niet veel geheugen om te cachen, dus af en toe 'hangt' het beeld even, maar je mist geen frames. Ik heb avi's van de BBC serie 'Apparitions' gekeken in 624 x 352.
Je kunt uiteraard ook op andere PC's met Wiideo connecten (beeld is dan veel beter dan op Wii). Ben wel benieuwd naar ervaringen met nieuwe HD tv's ...
Als je Geexbox gebruikt kan je gewoon alle formaten gebruiken die mplayer ondersteund. (behalve wmv9 audio) Meer info: http://www.wiibrew.org/wiki/GeeXboX
MplayerWii draait native, geexbox draait onder Wiilinux. MplayerWii heeft geen mooie gui, Geexbox wel.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2009 11:50 ]
Heb dezelfde logic maar heb nergens problemen mee. Een keer helemaal opgeladen, duurde toen best lang (langer dan de aangegeven 4,5 uur), en werkt super.Het lijkt me dat hij zo niet goed contact kan maken ...maar kan ook by design zijn. Kan iemand dat voor mij checken ?
Nee je hebt gelijk. Ik heb inderdaad geen poorten hoeven openen. Had het gedaan maar toen bleek dat als je bijvoorbeeld via www.mijnip.nl een heel ander ip-adres krijgt dan dat je gewoon bij uitvoeren cmd doet en dan ipconfig/all. Dat laaste heb ik gedaan en daarvan het ip ingetypt. Toen deed hij het wel en heb ik alle poorten weer dicht gegooidGoner schreef op zondag 04 januari 2009 @ 23:55:
[...]
Yep. (Internet is niet nodig, alleen LAN. Mijn Wii hangt met een Devolo powerline homeplug in m'n netwerk).
Je start WiideoCenter op je PC, die luistert op poort 8080 naar connecties. Je surft met de Wii (Opera) naar bijv. http://192.168.1.33:8080/index.jsp en je krijgt een menu om op je filesysteem te browsen naar video of audio bestanden en die te openen.
[...]
Ziet er best redelijk uit gezien de resolutie van de Wii (en mijn oude Sony Trinitron). Helaas heeft de Wii niet veel geheugen om te cachen, dus af en toe 'hangt' het beeld even, maar je mist geen frames. Ik heb avi's van de BBC serie 'Apparitions' gekeken in 624 x 352.
EDIT: je zou geen poorten hoeven te openen, je blijft immers op je eigen LAN. Of draait er een firewall op je server die inkomend verkeer blockt ?
Vind het echt een geweldige mediaplayer! Mp3, Avi's Wmw gewoonweg alles! Waar ik nog het meest verbaasd over ben is dat hij gewoon .iso files af kan spelen
Ook doen .ts files het, heb alleen nog niet gekeken over ondertiteling dan wel werkt.
Het is inderdaad jammer dat de wii maar zo weinig flash geheugen heeft en dat hij idd soms zegt dat het flash geheugen niet genoeg is. Echter wil ik dit graag blijven houden want wil liever geen homebrew op mijn wii installeren. Misschien komt het er nog wel een keertje van, maar nu niet.
Laat me raden, jij hebt nog nooit een gemodde xbox van dichtbij gezien?Tc-Chub schreef op maandag 05 januari 2009 @ 15:48:
[...]
Vind het echt een geweldige mediaplayer! Mp3, Avi's Wmw gewoonweg alles! Waar ik nog het meest verbaasd over ben is dat hij gewoon .iso files af kan spelen
[...]
Zo'n mediaspeler in een netwerk met full hd lijkt me ook wel wat voor mij
En zonder modden ...Tc-Chub schreef op maandag 05 januari 2009 @ 15:59:
Haha nee dat kloptMaarja gewoon het idee dat het ook op een wii kan
Verwijderd
HAHAHAHAHAHA klopt maar ik rook niet tijdens Wii'en, maar wel goed geraden en geen joints (al sinds mijn 21ste niet meer) maar mijn dvd speler dan en mijn PC etc etc die overleven het ook... is gewoon een cheap ass lens denk ik.Magic schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 16:24:
[...]
Als je nickname slaat op iets wat je graag doet dan heeft dat ook vast een duit in het zakje gedaan, de wii kan erg slecht tegen nicotineaanslag.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Ik hoor echt alleen maar lovende kritieken over Zelda, terwijl het toch al 2 jaar (?) oud is ...Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 21:05:
Oké Zelda is wat duurder, maar dat spel is opzich al een pareltje
Maar eens gaan bestellen. Ik zag dat play.com 'm verkoopt voor 41 euro, da's redelijk vergeleken met de 59 die ze er in de winkel voor vragen.
EDIT: mmm, populair spel ... overal (tijdelijk hoop ik) "out of stock'' (opvallend dat het 20 euro goedkoper is bij play.com en amazon.co.uk)
[ Voor 14% gewijzigd door Goner op 06-01-2009 09:47 ]
Verwijderd
Heb afgelopen week toch Sonic & Mario @ de olympische spelen gehaald en het is best een leuke party game. Iedereen kan vrij gemakkelijk mee spelen ookal ken je het spel niet zo goed en het is niet iets meer als alleen maar schud zo hard als je kan.
Nee is een open slot systeem, daar komt al snel stof aan rook in.Sm0k3r schreef op maandag 05 januari 2009 @ 23:07:
[...]
HAHAHAHAHAHA klopt maar ik rook niet tijdens Wii'en, maar wel goed geraden en geen joints (al sinds mijn 21ste niet meer) maar mijn dvd speler dan en mijn PC etc etc die overleven het ook... is gewoon een cheap ass lens denk ik.
Voor mij is de beste Zelda OoT. Al is de "Wii"-versie ook heel heel erg goed en zeker het geld waard!fZeroNewbie schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 13:56:
Ik heb juist van alle zelda's met de DS versie het meeste moeite met de besturing. Vooral dat lopen met het pennetje vind ik niet ideaal, maar goed. Het is en blijft een top serie. Voor mij blijft de Snes versie de beste.
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
De besturing leek me altijd irritant en daarom heb ik hem nooit gekocht, maar laatst dus wel geleend van een vriend. En de besturing viel wel mee, maar die tijdslimieten!
Zelda en tijdlimieten horen imho niet bij elkaar. (daarom ben ik ook nooit echt into MM geraakt).
10 second ninja DONE
Speel de Song of Time achteruit en je hebt alle tijd in MM.Sagat schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:31:
Beetje OT (maar de post boven mij ook). Maar ik vond DS zelda dus niks.
De besturing leek me altijd irritant en daarom heb ik hem nooit gekocht, maar laatst dus wel geleend van een vriend. En de besturing viel wel mee, maar die tijdslimieten!
Zelda en tijdlimieten horen imho niet bij elkaar. (daarom ben ik ook nooit echt into MM geraakt).
Phantom Hourglass is inderdaad zwakjes. Ik heb laatst voor twee tientjes gehaald, maar de game is vrij saai en best makkelijk. Met name de dungeons stellen niet veel voor. The Minish Cap is dan een stuk beter en die game had ook nog een bepaalde 'magie' dat ik mistte bij Phantom Hourglass.
Maar goed, nu krijg ik onverwachts toch nog een Wii een dezer dagen en vroeg ik me nu af hoe dit zit met mijn Nintendo.nl account (dat met je eigen emailadres). Moet ik dit eerst ontkoppel op het shop kanaal van de Wiivan m'n neefje?
(Ik ben een leek wat betreft de Wii
Yep!ronwiel schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:59:
hoe dit zit met mijn Nintendo.nl account (dat met je eigen emailadres). Moet ik dit eerst ontkoppel op het shop kanaal van de Wiivan m'n neefje?
Even gespiekt op http://wiipointscard.nintendo-europe.com/ :
"Je kunt de verbinding tussen je Wii-winkelaccount en je Club Nintendo-account te allen tijde ongedaan maken. Je gaat dan op dezelfde manier als hierboven naar 'Instellingen' in het Wii-winkelkanaal. Daar kies je voor 'Club Nintendo ontkoppelen'."
Top! Bedankt! Kon het echt nergens vindenGoner schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 22:03:
[...]
Yep!
Even gespiekt op http://wiipointscard.nintendo-europe.com/ :
"Je kunt de verbinding tussen je Wii-winkelaccount en je Club Nintendo-account te allen tijde ongedaan maken. Je gaat dan op dezelfde manier als hierboven naar 'Instellingen' in het Wii-winkelkanaal. Daar kies je voor 'Club Nintendo ontkoppelen'."
Over WiiVideo...Tc-Chub schreef op maandag 05 januari 2009 @ 15:48:
[...]
Het is inderdaad jammer dat de wii maar zo weinig flash geheugen heeft en dat hij idd soms zegt dat het flash geheugen niet genoeg is. Echter wil ik dit graag blijven houden want wil liever geen homebrew op mijn wii installeren. Misschien komt het er nog wel een keertje van, maar nu niet.
Je kan dus, ondanks het weinige interne geheugen, wel gewoon films kijken?
Dan ga ik het ook eens even testen dit weekend (als ik tijd heb...).
Als je WiideoCenter bedoelt ... ja.AlexR schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:12:
Over WiiVideo...
Je kan dus, ondanks het weinige interne geheugen, wel gewoon films kijken?
Tenminste, films heb ik nog niet geprobeerd, maar tv-series (zo'n 50 min) is geen probleem. Af en toe staat-ie even stil en verschijnt er een ronddraaiend wieltje (cache vullen ?) en gaat dan verder, maar je mist geen frame.
http://wiideocenter.sourceforge.net/wiki/index.php/Main_Page
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1052665
SPOILER! maar ik denk dat meeste mensen die een hele fijne zullen vinden, en zo niet, gewoon niet gebruiken.Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:51:
[...]
Speel de Song of Time achteruit en je hebt alle tijd in MM.
Phantom Hourglass is inderdaad zwakjes. Ik heb laatst voor twee tientjes gehaald, maar de game is vrij saai en best makkelijk. Met name de dungeons stellen niet veel voor. The Minish Cap is dan een stuk beter en die game had ook nog een bepaalde 'magie' dat ik mistte bij Phantom Hourglass.
Ik ben het trouwens volledig met je eens, The Minish Cap (damn noem dat spel al vanaf ie uit is miMish cap

1 link to the past SNES
2 zelda, the legend of NES (puur omdat het de eerste zelda ervaring was, TMC is technisch een beter spel)
3 The Minish Cap GBA
(hou duidelijk dus niet van de 3d zelda's, hoewel cube's windwaker desondanks nummer 4 word, oh en twilight princess niet gespeeld)
10 second ninja DONE
TP moet je zeker eens proberen, het is echt een geweldige game en ook een van de langste Zelda's. Met name de dungeons zijn geweldig. We moeten maar eens een Algemeen Zelda topic oprichten denk ik.Sagat schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:46:
[...]
SPOILER! maar ik denk dat meeste mensen die een hele fijne zullen vinden, en zo niet, gewoon niet gebruiken.
Ik ben het trouwens volledig met je eens, The Minish Cap (damn noem dat spel al vanaf ie uit is miMish cap) was echt een hele leuke zelda, denk nr 3 in mijn favorite zelda's lijst)
1 link to the past SNES
2 zelda, the legend of NES (puur omdat het de eerste zelda ervaring was, TMC is technisch een beter spel)
3 The Minish Cap GBA
(hou duidelijk dus niet van de 3d zelda's, hoewel cube's windwaker desondanks nummer 4 word, oh en twilight princess niet gespeeld)
Ja maar dungeons zijn ook mega frustrerend. Zo kan ik van de Water Temple niet echt genieten om eerlijk te zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:34:
[...]
TP moet je zeker eens proberen, het is echt een geweldige game en ook een van de langste Zelda's. Met name de dungeons zijn geweldig. We moeten maar eens een Algemeen Zelda topic oprichten denk ik.
Maar TP is echt
dank je daar was is al een tijd naar op zoek, ga het meteen proberen!!Goner schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:45:
[...]
Als je WiideoCenter bedoelt ... ja.
Tenminste, films heb ik nog niet geprobeerd, maar tv-series (zo'n 50 min) is geen probleem. Af en toe staat-ie even stil en verschijnt er een ronddraaiend wieltje (cache vullen ?) en gaat dan verder, maar je mist geen frame.
http://wiideocenter.sourceforge.net/wiki/index.php/Main_Page
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1052665
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Iemand een idee? Heb ook al een mail naar Nintendo gestuurd, maar daar verwacht ik vooralsnog niet echt veel van..
Zou je trouwens ook met VLC (VideoLAN) kunnen streamen naar je Wii ?? Kan me zo gauw niet herinneren of HTTP een optie is bij streaming video in VLC ...ToolkiT schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 14:46:
dank je daar was is al een tijd naar op zoek, ga het meteen proberen!!
Las ook nog iets over http://www.orb.com , maar dat klinkt nogal omslachtig voor thuisgebruik.
Verwijderd
Post hier je ervaring maar terug ook, want ben er ook wel in geïnteresseerd maar voorlopig nog niet aan begonnen en als dat bij jou goed verloopt kan ik dat misschien ook even doen (als ik eens veel tijd heb).ToolkiT schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 14:46:
[...]
dank je daar was is al een tijd naar op zoek, ga het meteen proberen!!
Voor zover ik weet is Wii Fit niet los te krijgen en zit er dus altijd een balance board bij en andersom ook!Fatal Mind schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:48:
Hmm, beetje op google zitten zoeken, ik kan aan Wii Fit komen, maar dan heb ik er geen balance board bij, is deze ook los te verkrijgen ? heb ook google verschillende resultaten bekeken, maar da's allemaal met het spel erbij, en die hoef ik juist niet te hebben.
Verwijderd
Ehhhm, als je vervolgens via google resultaten aan een board+spel kunt komen ben je toch waar je wezen moet?Fatal Mind schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:48:
Hmm, beetje op google zitten zoeken, ik kan aan Wii Fit komen, maar dan heb ik er geen balance board bij, is deze ook los te verkrijgen ? heb ook google verschillende resultaten bekeken, maar da's allemaal met het spel erbij, en die hoef ik juist niet te hebben.
Oeh, Zelda. Daar wil ik wel een topicstart aan wagen om te bouwenVerwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:34:
[...]
TP moet je zeker eens proberen, het is echt een geweldige game en ook een van de langste Zelda's. Met name de dungeons zijn geweldig. We moeten maar eens een Algemeen Zelda topic oprichten denk ik.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dan koop je dat losse spel niet, en koop je gewoon de bundel? Of is er een andere reden waarom je toevallig aan het spel kan komen, maar niet het balance board?Fatal Mind schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 09:13:
Nee, want als je goed had gelezen, dan had je geweten, dat ik alleen het board wil, en niet het spel.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Enige wat ik op internet kan vinden, is zo'n wii fit bundel ( dus inclusief zo'n board )
Waarom vraag je het dan?Fatal Mind schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:49:
De reden wordt niet bepaald door Got ondersteund gok ik zo, in de zin dat het spel mij alleen een dvdtje kost.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Een LG 32LG5700 ipv ouderwetse Sony Trinitron.
Vreemd genoeg lijkt het beeld van de Wii (menu, sports) minder scherp dan op de oude TV. Of misschien juist te scherp ?!
Is dat te verhelpen door een Scart of Component kabel te gebruiken ipv AV snoer ??
EDIT: is AV snoer ook de reden dat ik bij beeld niet kan kiezen voor EDTV/HDTV ??
[ Voor 11% gewijzigd door Goner op 10-01-2009 16:27 ]
Het spel is toch niet datgene wat Wii Fit zo duur maakt. Dat is dat ding wat erbij zit.Fatal Mind schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:49:
De reden wordt niet bepaald door Got ondersteund gok ik zo, in de zin dat het spel mij alleen een dvdtje kost.
Enige wat ik op internet kan vinden, is zo'n wii fit bundel ( dus inclusief zo'n board )
Wat je nu doet is net zo zinnig als een losse Wii controller kopen en Wii Play branden. Vette besparingen hoor
Component kabel gaat je een stuk scherper (dan pas kun je wellicht spreken van te scherp) beeld geven. Voordat de vraag weer komt, over het algemeen is de mening hier dat Nintendo kabels gewoon de beste zijn!Goner schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 16:20:
Heb net een nieuwe TV gekocht ... de Wii was de laatste druppel![]()
Vreemd genoeg lijkt het beeld van de Wii (menu, sports) minder scherp dan op de oude TV. Of misschien juist te scherp ?!
Is dat te verhelpen door een Scart of Component kabel te gebruiken ipv AV snoer ??
EDIT: is AV snoer ook de reden dat ik bij beeld niet kan kiezen voor EDTV/HDTV ??
Dan kun je trouwens pas, zoals je al denkt, de EDTV/HDTV optie kiezen.
Ik ben benieuwdRakkerzero schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 11:11:
[...]
Oeh, Zelda. Daar wil ik wel een topicstart aan wagen om te bouwen
Juistem, als je wilt weten hoe bepaalde dingen in elkaar zitten kun je altijd even mijn code van dit topic bekijken en er iets moois van makenRakkerzero schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 20:27:
[...]
Ik ook
Kan het topic mooi het slappe oude topic vervangen.
Je kunt beter kijken in de topics (WoW en PoP) die ik gemaakt hebtVerwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 20:39:
[...]
Juistem, als je wilt weten hoe bepaalde dingen in elkaar zitten kun je altijd even mijn code van dit topic bekijken en er iets moois van maken
Dus ja, ik maak er wel wat moois van.
Ik ben bezig om de eerste images bij elkaar te rapen in door photoshop te halen.
[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 10-01-2009 21:22 ]
WOW die topics zijn echt prachtigRakkerzero schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 21:17:
[...]
Je kunt beter kijken in de topics (WoW en PoP) die ik gemaakt hebt
Dus ja, ik maak er wel wat moois van.
Ik ben bezig om de eerste images bij elkaar te rapen in door photoshop te halen.
Verwijderd
Die TV heb ik ook i.c.m. een WiiGoner schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 16:20:
Heb net een nieuwe TV gekocht ... de Wii was de laatste druppel![]()
Waarschijnlijk heb je gelijkBarôZZa schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:08:
[...]
Het spel is toch niet datgene wat Wii Fit zo duur maakt. Dat is dat ding wat erbij zit.
Wat je nu doet is net zo zinnig als een losse Wii controller kopen en Wii Play branden. Vette besparingen hoor
Fit worden zonder zo'n board, scheelt je nog meer centjesFatal Mind schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 22:53:
[...]
Waarschijnlijk heb je gelijkmaar elke cent die kan worden bespaard is natuurlijk mooi lijkt me zo.
And I'm the only one and I walk alone.
Zal er eens op letten ... is me nog niet opgevallen.Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 21:30:
Die TV heb ik ook i.c.m. een WiiIk heb vooral last van een soort van vage rechts van bepaalde objecten. Heb jij dat ook? Misschien van de week een component kabel halen..
Ik vind alleen de letters enzo in menu's een beetje grof en vaag in vergelijking met de oude TV.
Blijkbaar niet de eerste de beste component kabel kopen, maar die van Nintendo zelf ??
Jup, de Nintendo component kabel levert het beste beeld op. Ik heb al eens iets van Madcatz in werking gezien en hoewel dat niet slecht was, bleek de component kabel van Nintendo toch net iets beter.Goner schreef op zondag 11 januari 2009 @ 00:32:
[...]
Zal er eens op letten ... is me nog niet opgevallen.
Ik vind alleen de letters enzo in menu's een beetje grof en vaag in vergelijking met de oude TV.
Blijkbaar niet de eerste de beste component kabel kopen, maar die van Nintendo zelf ??
Edit:
Hier een kleine preview van de layout voor de ts van Zelda
[ Voor 36% gewijzigd door Zeror op 11-01-2009 21:39 ]
En nog ff een vraagje. De Wii games die je voor de virtual console koopt, waar worden deze aan gekoppeld? Je Club Nintendo account, de Wii zelf of iets anders?
[ Voor 43% gewijzigd door Ronwiel op 11-01-2009 22:12 ]
Rakkerzero schreef op zondag 11 januari 2009 @ 18:59:
Mensen die mee willen helpen met invullen van de Zelda topicstart; mn DM inbox staat klaar om gevuld te worden met ideeen.
Edit:
Hier een kleine preview van de layout voor de ts van Zelda
*Me gekregen van lieve vriendjes, Ike ownd hard
Edit: nevermind: [Wii] Super Smash Bros: Brawl. Ben wat laat, maar beter laat dan nooit! Oja, en ik zie heel veel mensen met ernstig veel picto's in de wii menu. Kan je het spel op de Wii zetten en dan niet te hoeven switchen tussen CD's?
[ Voor 49% gewijzigd door xzaz op 12-01-2009 02:17 ]
Schiet tussen de palen en je scoort!
je kunt alleen wiiware games (en VC-games) in het menu zettenxzaz schreef op maandag 12 januari 2009 @ 02:03:
Ik zat te kijken maar is het trouwens geen topic van Super Smash Brothers Brawl? Of kijk ik er over heen?
*Me gekregen van lieve vriendjes, Ike ownd hard
Edit: nevermind: [Wii] Super Smash Bros: Brawl. Ben wat laat, maar beter laat dan nooit! Oja, en ik zie heel veel mensen met ernstig veel picto's in de wii menu. Kan je het spel op de Wii zetten en dan niet te hoeven switchen tussen CD's?
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Al eens in de pricewatch gekeken?AlexR schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:02:
Weet iemand bij welke webshop zijn de (officiele) Wii Remote's het goedkoopste zijn?
Momenteel (dollar-koers is iets omhoog gegaan) 53€ incl. verzending voor Wiimote en nunchuck.
Maar iig bedankt voor de tips!
(edit = tikfout)
Heeft er iemand ervaring met de NIET-officiële Wiimote's; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14237 ?
[ Voor 34% gewijzigd door AlexR op 12-01-2009 11:51 ]
Third party stuff is altijd slechter, van de buitenkant kan het er 't zelfde uitzien maar ik weet niet hoe ze technisch in elkaar zitten. Ik koop liever gelijk het juiste spul.AlexR schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:26:
Ja had al in pricewatch gekeken, maar daar staan heel veel "andere" onlineshops niet bij... vandaar.
(edit = tikfout)
Heeft er iemand ervaring met de NIET-officiële Wiimote's; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14237 ?
Schiet tussen de palen en je scoort!
Ik zou alleen 3rd party kopen als het zo goedkoop is dat het niet uitmaakt als het stuk gaat. Handig voor de kleine neefjes of dronken vrienden zegmaarAlexR schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:26:
Ja had al in pricewatch gekeken, maar daar staan heel veel "andere" onlineshops niet bij... vandaar.
(edit = tikfout)
Originele zijn altijd veel beter van kwaliteit.
=edit=
Voor dat tientje verschil zou ik de originele gewoon hier in de winkel kopen, ook een stuk makkelijker met garantie (die bij nintendo 2 jaar is).
[ Voor 10% gewijzigd door Pierz op 12-01-2009 16:04 ]

moest ff tussendoor
Ja ik zat zelf ook al te twijfelen. Heb zelf 2 orginele, maar zaterdag waren er wat vrienden over de vloer en dan is het toch wel erg leuk om er 4 te hebben.... Denk dat die andere 2 slechts een maal per maand gebruikt worden; en dan door dronken vriendenPierz schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:01:
[...]
Ik zou alleen 3rd party kopen als het zo goedkoop is dat het niet uitmaakt als het stuk gaat. Handig voor de kleine neefjes of dronken vrienden zegmaar
Originele zijn altijd veel beter van kwaliteit.
=edit=
Voor dat tientje verschil zou ik de originele gewoon hier in de winkel kopen, ook een stuk makkelijker met garantie (die bij nintendo 2 jaar is).
Dacht al iemand ervaring heeft ermee.... Vandaar. Maar iig bedankt!
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Dit topic is gesloten.